Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/11/22/pinter-sandor-gyermekotthon-reakcio-magyar-peter-miskolc Belügyminisz... (2024.11.22. 22:20) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.10.24. 13:16 Fabius

Game over, 2014

Címkék: október 23 választás 2014 baloldali ellenzék

A tegnapi nap után nehéz bármit is mondani. Egyik oldalon az érte talpalókat hadba hívó Orbán, a másikon egy vezéri álmaiba omlasztott Mesterházy, egy feltámadni látszó Gyurcsány és az asszisztensek, Bajnaitól Bokroson át Fodor Gáborig. Unásig ismételt szólam hegyek, utólag magyarázkodó Juhász Péter és Mesterházy orrszőrét ma is megtépkedő Fletó

gyurcsány_2.gif

Ezek után már az is jó hírnek számít, hogy abba lehet hagyni srácok, mert el se kezdődött az orbánváltás, de máris vége van. 

Azt mondta Bajnai tegnap, hogy sokan vannak akik csalódtak az utóbbi egy évben. Igaza van, én is csalódtam. Benne és a csapatában, az LMP-ben, az úgynevezett baloldali ellenzék belátóképességében és józan eszében. Mert a székfoglalózáson kívül más nem történt, a nehezen kinyögött megállapodás olyan lett, amilyen. És ma sem az történik, hogy az Orbán - komcsik - pufájkát öltönyre vonalon valaki elmagyarázza neki - meg a választóknak - hogy baszki, Pozsgaynak, Szűrösnek, Böröcznek, Gubcsinak, a Stumpf após Horváth Istvánnak - és hadd ne soroljak fel egyesével mindenkit - te magad intézted a pénzt pufajka helyett úri szabóra. 

Lófaszt.

Az megy, hogyvót a hekkelés, meg miért fikázták a kispártisták A Nagy Megegyezést szanaszét, és hogy akkor össze kéne fogni, mostmá' detélleg.(!!!) Közös jelöltek és egy a lista, ásó, kapa meg a listasorrend válasszon el titeket. Mer'hogy eccségben a zerő. Ami velünk van, ki mással lenne? Akkora erő, hogy Yoda mester kezéből is kiszédült a lézerkard tőle. Ha más nem a röhögéstől. Már csak egy, egy igazi faszacsávó kéne, aki kiáll az egésznek az élére. De olyan faszacsávó, akit látva még a legszónokabb Ferenc is hátra lép - és kitakarja a mozdulattal Mesterházyt is - hogyaszongya a dajcstomi szerint senki nincs hozzám képest a kanyarban sem, de te aztán apám, te lehetsz a mi egyesült vezérünk, mögötted szívesen leszek én is dárdahegyező. 

Aprócska probléma, hogy a faszacsávó kasztingját már régen meg kellett volna tartani, meg esetleg az is, hogy a jelenlegi felhozatal egyetlen szerepre alkalmas, bár karizma helyett riadt kisdobos arcot hordó emberét gondosan kiszorítottátok, és nincs helyette másik. Úgyhogy a főzelék készen van akkor is, ha csomós benne a rántás és éppen odakozmál az egész. 

Mi lesz így veled kedves összefogásról és orbánváltásról álmodó baloldali vagy bizonytalan választó? Ez legalább egyszerű, már nem sokat kell töprengened rajta: Mindössze annyit kell eldöntened, hogy elbírja-e a gyomrod a közös jelöltet, és jobban utálod-e Gyurcsányt, Mesterházyt és Bajnait Orbán Viktornál. Más lehetőséged ugyanis nem nagyon maradt, ha életben akarod tartani a kormányváltás esélyét. Megértelek, nincs könnyű dolgod. Ha a saját példámból indulok ki engem a rosszullét kerülget a választókörzetem közös jelöltjétől, és nincs az az ember aki rávesz, hogy megszavazzam csak azért, mert Mesterházy védence, és mert aszongyák nekem ez lenne a dolgom, meg történelmi lesz az én személyes felelősségem, ha valami világrengető csoda folytán Papcsák a nyakunkon ragad. Pech, de ha a kormányváltó választói akarat nem találkozik egy elfogadható jelölttel, akkor elmehettek a picsába, összefogott testületileg, kézen fogva mindahányan. 

Mit tehettek? Csodát. Ha tudtok, elsősorban magatokkal. Ha nem megy, és csak ez a mimóza balfaszkodás marad, akkor viszont a ti dolgotok is viszonylag egyszerű: lehajtott fejjel csöndben megvárjátok, elsodorja-e az elégedetlenség és népharag Viktort anélkül, hogy valami életképes alternatívát szülnétek ennek megkönnyítésére. 

1008 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr55597110

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.24. 16:00:05

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Sir Bates dö Hól: én leszek a széked?
megteszem ezt az áldozatot a faluért!

hanem akkor kire vágysz az ágyadban?
@Sir Bates dö Hól:

Ez már nyílt szexizmus kérem, megkapod a vak komondor díjat.:)
@Husz_János_Puszita: +1
bár szerintem mintha lwemondtak volna a konzi szavazókról
@avanivi: közelebb éreztelek az 50/50-hez, de Puszita kérdésére adott válaszod segített. :D
@Penivaldes: kicsi a célközönség, nagy az igény a gondoskodó államra
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ja, de én arra gondoltam, hogy inkább a balosokat akarják feléleszteni mint a főnixet
@Penivaldes:

Nem mondtak le. Az a terv, kampányolnak ezerrel, mennek a nép közé és akkor jaj de jó lesz.
Hozzám aztán hiába kopognak be, attól még jobbközép maradok. El vannak tévedve.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Attól még a helyén lehet a szíve valakinek, hogy nem 50% a jobb féltekéje.:)
Az IQ-ról és EQ-ról amúgy sem mond semmit.
@Husz_János_Puszita: na abban nem vagyok jó.((

baloldalon van a szíve minden ép embernek.)
@bella _ciao: na na! elég ha a lord rajtam fekszik, nem kell még egy ménes is pluszba!
összetörnek csontjaim
@Penivaldes: hát, átírva a viccet egy kicsit. ha nincs ménes a gatyádban, legalább legyen az ágyadban.
@Husz_János_Puszita: a szívről szó sem volt, ne kekeckedj teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: a szív kamrákból és pitvarokból álló kúp alakú izmos szerv.
@Husz_János_Puszita:
Ha Kuncze, Fodor és Bokros kapnának egy-egy helyet listán vagy egyéniben, egyből szavaznál rájuk a jobbközép képviselőjeként? Szerintem ezek a nevek eléggé összeforrtak az elmúlt 20 évvel, és aki ma bizonytalan (bár ezt Te biztosan jobban tudod), annak nem elég az, hogy valaki jobbközép vagy konzervatív legyen, hanem az is kell neki, hogy az illető ne legyen leamortizálva és valami teljesen újat tudjon mondani az elmúlt 20 évhez képest.
@Penivaldes: csonka vagy egész kúp, osztása, billentyűk, sövény jellemzői, fejlődése? :D
Semmi vész, lapátra tette a Klubrádió Kunczét, momentán ráér - és őt az egész ellenzéki tábor elfogadná konszenzusos jelöltnek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: várjál...
vitorlásbillenytúk, és zsebes billentyűk. nem engedik a visszaáramlást.
a szív a mezodermából jön létre azt hiszem.
bár már nem tudom. igazából a legjobb résza e könyvnek az amely azt taglalja, hogy levágott fejű embert nem érdemes újraéleszteni.
@Penivaldes: nem eeeeeee??? Jó könyv lehet, figyimáááá, csak nem Oxyológia könyvet olvasol?
viszont van babafejlődéses könyvem is.
jó lenne gyakorolni a gyakorlatban:)
@Penivaldes: aha, jahhh, elméletben remekül cseréltem pelát, hát még gyakorlatban :D
@Úri muri:

Ezek a nevek végig következetesen képviselték a jobbközép-liberális értékeket. Mondjuk úgy, kevésbé kellene befognom az orromat, leszavazni az összefogásra. Olyat nem fogsz találni, aki most bújt elő a tojásból.

Mondom, a kampány egy show műsor a választók meggyőzésére. Akkor is hatással van ránk, ha nem akarjuk.
Na jók legyetek, mennem kell polgári kisközösséget építeni, házibuli formájában.
Remélem lovagom igazi lovagként szerenádot ad nekem ma éjjel
@DarthVader: Nagyon könnyen megtalálhatja akit érdekel. Szerintem mindegy mít írnék, zsigerből utasítanád vissza, tekintve kellemes felhívásodat a torokváladékkal kapcsolatban. Ha mégis érdekelne, itt találhatod: jobbik.hu/programunk/gazdasagpolitika
Ugye mennyire eldugott helyen van?
@Kowalski, helyzetjelentést!:

"__Szerintem Bartus szabályos őrült, aki tébolyult összeesküvéselméleteket sző és hagymázas látomásai vannak, de közben élesen lát meg lényegi mozzanatokat sok mindenben. A jelek szerint azt képtelen elviselni, ha ellentmondanak neki, rögtön ellenséges aknamunkát gyanít.__"

nem a vita kedvéért, hanem csak a rajzolt kép egyik kis részletének kiegészítésként...
vannak olyan jó megfigyelő és elemzőkészséggel rendelkező emberek, akik ugyanazt a dolgot, jelenséget, történést néhány különböző részlet különféle súlyozásával több változatban is tudják modellezni akár végkifejletig, végpontig.

ez még nem összesküvéselmélet szövögetés, csak a dolgok következetes és sokváltozós átgondolása. a szerencsés tulajdonsághoz társuló átok az, hogy nem örömteli pusztulásba rohanó embereket, közösségeket, országot látni. ez okozhat egyfajta önpusztító türelmetlenséget, és akár agresszív attitűddel is sújthatja azt az "isteni" adományt, amit amúgy jól lehetne hasznosítani, ha nem néznék sokan hülyének, vagy hagymázasnak, vagy őrültnek azt aki ilyen ritka és egyedi képességek birtokában van az Úr cinizmusa és tréfája következtében.
különösen, hogy nagyon egyszerű tévedni, mert az ember mind a szíve-lelke, mind az esze mélyén hajlamos a legeslegrosszabb opciót figyelmen kívül hagyni, ami ugyan átsuhan az elmén egy pillanat törtrésze alatt és érzi-tudja az ember, hogy igen ezt kellene figyelembe venni, ez fog történni, de annyira szeretné a jobbat, hogy a megpillantott kép elillan, és aztán majd valamikor később mint valóság köszön vissza.
@Penivaldes: Én is ebben reménykedem, hogy ott lesz a szerenád, nem nálam! :-P
"Mit tehettek? Csodát. Ha tudtok, elsősorban magatokkal. Ha nem megy, és csak ez a mimóza balfaszkodás marad, akkor viszont a ti dolgotok is viszonylag egyszerű: lehajtott fejjel csöndben megvárjátok, elsodorja-e az elégedetlenség és népharag Viktort anélkül, hogy valami életképes alternatívát szülnétek ennek megkönnyítésére."

Na, életképes alternatíva nincs, marad -majd tán pár év múlva- a népharag és a vízözön! :-(
@Penivaldes: Akkor nekem jó lesz..de mibe is kerülne ez, állami szintem, közpénzen, kérdem én?!
@bella _ciao:

"__ fel ne húzd az orrod!__"

dehogy is!:) a fasznak van akkora orra, hogy húzogassa. föl:)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"_valahonnan ismeros velemeny ;)_"

és honnan, Cirbi Cimbi?:) komolyan! tán asztat állítja palizáltam netán schmitteltem?:)
@jaegtoer:

Nem a vita kedvéért, de azt hiszem túlbecsülöd Bartust.

A modellezés jó játék, de nem a valóság. Egyetértek Csányival, arra való, hogy az intelligenciát fejlessze:))
@E.Csaba:

Azt hiszem, mi ebben egyetertunk.

Szerintem jol csinalja, az osszefogas erolteteset, es en ennek IS tudom be, hogy erosodget.
En csak azt nem tudom, hiszen nem tudhatom, hogy ezt elvi alapon, vagy mert ertelmes modon levette, hogy az ellenzeki tobbseg EGYETLEN KOZOS tomb indulasat akarja, pusztan szavazatszerzesi cellal csinalja.

Abban is egyetertek, es ezert Bartus szempontjat is meg tudom erteni, hogy ebbol a hozzaallasbol (amit az MSZP es az E14 is tol) bizony leginkabb a nyugis ellenzeki letbe valo belenyugvas erzodik ki, amivel Bartus nem hajlando kiegyezni.

A legfajdalmasabb az egesz sztoriban, hogy Bajnai kornyezeteben NINCS EGYETLEN ertelmes ember, aki az 1-et osszeadna az 1-gyel...

Ugyanis jelen esetben Bajnai vezetesevel a szerzodes felmondasa csakis javitana a megitelesen.

Jelen allas szerint; part listan szerezhetne 5-6, joindulattal 7 mandatumot.
Egyeniben a 31 jeloltjukbol 5-6 lehet befuto. Ha NAGYON joindulatu vagyok, akkor 7. De ez az arany az MSZP-E14 kozos jeloltek eseten 24 egyeni gyozelmet jelentene orszagosan. Ezt en ma igencsak irrealisnak latom.
Vagyis osszessegeben 12 mandatum.

Ha Bajnai a valasztok akaratara hivatkozva ujranyitna a targyalasokat a tobbieket is bevonva, akkor a kovetkezo forgatokonyv teljesen realisnak tunik:

Listan, a tobbiekkel megtamogatva, 5-6 mandatumot ero helyeket siman sikerulhet kialkudniuk a szocikbol. Egyaltalan nem remenytelen.

Az egyeni helyek kerdese csak kicsit erdekesebb. Teljes osszefogas eseten maradna nekik ugy 18-20 jeloltjuk, am azok gyozelmieselye azonban meg is emelkedne. Vagyis igy is bejohetne nekik az az 5-6 egyeni gyozelem.

De ami a legfontosabb, Bajnai visszaterhetne eredeti onmagahoz, es (nem) kis arcmentessel ugyanott tartana mandatum szamban. Es nem elhanagolhato modon, ki maszna Mesterhazy alol, aki ala olyan kenyszeredetten, de azert csak befekudt...
@Orica Középföldi: köszönöm a választ... érdekes... és a bajnai teamről szűkebben?
@Blogger Géza:

"aztán bevezették és tervezetnél több belőle a bevétel. :)"

Hát nagyon szépen köszönöm én ezt az e-útdíjat, fizetem is rendesen a fogyasztói árakban... Ez a rohadt szemét banda minden terhet szétterít az országban, és az útdíj miatti áremelkedés többszöröse a nyomoronc rezsicsökkentés hatásának. Ugye, milyen jól kitoltak a gaz multikkal?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Komolyan egy kommunistának akarod elmagyarázni a kapitalista piacgazdaság működését? :D
@Blogger Géza:
" A Kossuth téren senki nem rombolt semmit"

Géza... szerencsétlenségemre ott jártam el nap mint nap, nekem ne dumálj... messziről bűzlött a tér!
@nemecsek ernő áruló:

Nem, persze hogy nem akarom ezt neki elmagyarázni, de annyi hülyeséget beszélt össze folyamatosan, hogy eldurrant az agyam...
De lehiggadtam, nyugi van és béke :)
@jaegtoer: en nem tudom ennyire osszerakni, de ugyan ez kavarog a fejemben
@Orica Középföldi:

most azért is dédelgetem bartust, mert jól ellensúlyozza az én tévedéseimet:))
@Sir Bates dö Hól:

Ilyen messziről? Ebben nagy lehet a tévedés lehetősége, mert csak találgatás - Jég talán modellezésnek nevezné:)) De nem az.

Bajnai ezerszer megbánhatta a HaHa felhígítását.
A két formáció kicsi,önjáró és fegyelmezetlen, nem hoz, ellenben kegyetlen sok energiát visz.

Nincs - nemhogy jó, semmiféle - válaszuk arra, ha az mszp jó, akkor Gy. miért nem.

Nagyon kíváncsi lennék egy indoklásra. Az ugyanis nem indok, hogy Gy megosztó. Minden politikus az.

Itt súlyos személyi konfliktusok vannak/lehetnek a háttérben, amin láthatólag senki nem tud átlépni.
Ez pedig nem jó ómen a politikusi képességeket illetően. A kisstílűség mindig sokba kerül - a végén.

Bajnainak nincs tapasztalata - a PM-nek se sok - egy politikai tárgyalás mibenlétéről.
Pláne, ha a tárgyaló fél ultimátumnak képzeli a tárgyalást, olyanra hivatkozva,aminek léte nem bizonyítható és nem cáfolható.

Az eszköztár különbözőségére ki sem térek, de ha belegondolok, nagyon jól szórakozom:)

A beszéde után volt módom alaposan szemügyre venni, mert 1 méterre tőlem hallgatta a többiket és nem állt közöttünk senki.
A pasi belefogyott, beleöregedett ebbe az egy évbe, de hihetetlen profi módon uralta az arcát. Persze tudom, ez hallgatás közben lényegesen könnyebb.

Azt gondolom végigviszi, ezt kívánja a becsület és a végén kiszáll.
Ennyi illúzióvesztés után nem tudom elképzelni, hogy beül a parlamentbe:)
@jaegtoer:

A mazochizmusnak vannak határai:))
@rodeo36:

"a Sir Bates dö Hól az meg egy nemzetközi kombináció
a sir lehet magyar is és temetkezésre utal esetleg vállalkozó?
a Bates az lehet egy angol családi név a verő ...hogy mit az maraggyon titok a dö az francia gyanús de lehet félreejtett portugál is a Hól a az meg lódenkabátokon volt szokásos magyarúl ha angol akkor lehet egész vagy lyuk is attól függ milyen szókörnyezetben használja Őlordsága a Hól-ok lordja"

Ugyan. Használd Occam borotváját. "Sírbateszezazegész" volt a neve, tükörfordította nagyjából. Sir Bates + az=the (dö), egész=whole (hól)

@Sir Bates dö Hól:

Üdvözöllek, dicső lovag! :D
@Orica Középföldi:

:) nem vagyok teljesen védtelen. bartus ellensúlyozására Hugo verseket olvasgatok, vagy Váci Mihályt, olykor még Waltarit, Moldovát...

ezeket egy kis zenével tartom egyensúlyba, a zenét pedig a naplementével vagy keltével kompenzálom. s a fal már is tökéletes.:D
@simple observer 1.0: Vitatkoznék egy kicsit a számokkal:

Amennyiben nem csak az E14PM-MSZP indul el és nem csak ők, hanem a DK is, és a jelen felállás ez, akkor én kicsit borúsabban látom a helyzetüket.Tekintve a rendelkezésre álló jelenlegi adatokat (biztos szavazók közötti pártszimpátia, bizonytalanok, akik soha nem mennek el szavazni, stb), én nagyon nagy sanszot látok arra, hogy akár egyetlen egyéni körzetet sem képesek behúzni.Az MSZP listán jóindulattal 20-25 mandátumot szerez listán az E14PM 6-7-et...ha bejut, én abban sem lennék biztos.
Pár hónapja írtam, hogy az MSZP egy nagyon jó megállapodást kötött ezzel a szövetséggel, mert gyakorlatilag kivégezhetik az E14PM-et, persze akkor még evidensnek gondoltam, hogy a DK-t felveszik a listájukra és Gyurcsányt kihasználva Atis simán lehetett volna miniszterelnök.
Én azt mondom, hogy Bajnaiék nagyon nagy szarban vannak jelenleg, akármennyire is próbálják tagadni, és szerintem is ebből úgy tudnának kitörni, ha nyitnának.Ezzel nagyon erősen visszajöhetne az arcvesztésből és akár még egy komoly alternatíva is kialakulhatna az MSZP-vel szemben sőt, akár még újra felmerülhetne Bajnai, mint miniszterelnök-esélyes, mert Gyurcsányt tartom akkora játékosnak, hogy kitolja maga elé Bajnait.De én ugyanezt mondtam három hete is és annak, hogy Bajnai észhez térne, nyoma sincs, megy a vesztébe.Mondjuk már egy ideje nem sajnálom...

Gyurcsányra visszatérve pedig:hogy komolyan elkötelezett összefogáspárti vagy csak taktika, szerintem mindegy is, mivel ezt kommunikálja, ezért az összefogásnak jelenleg ő a hitelesebb arca.
@Orica Középföldi: Bajnai facebook nyitólapján ő látható, te melyik vagy körülötte:-)
@E.Csaba:

A szőke búb mögött álltam, és a fotózásnál lehúztam a fejem, nyilvánvaló lévén, hogy nem engem akarnak:))
@E.Csaba:
Ha senki nem állt közöttük, akkor én a szemüvegesre tippelnék :)Eltaláltam, Orica?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Akkor ezt benéztem... azalatt válaszoltál,Orica, amíg a képet kerestem, és nem láttam a válaszodat még :)
@Orica Középföldi: emlékszel, mit írtam iii-nek a nyáron... bekövetkezett, nem?:)
@Sir Bates dö Hól:

Bevallom nem:))
iii szócsatáit nem kísértem figyelemmel.
Leírnád röviden?
@Orica Középföldi: jeleztem neki, hogy ha tárgyalnak az mszp-vel, akkor azok lerántják őket a sárba, s ott hihetetlen rutinjukkal legyűrik őket... bármi lesz, ők maradnak szarosak... meg kérdeztem azt is, ha az mszp igen, gyurcsány miért nem... mondta, majd figyelnek, meg különben is van ott éca:)... jeleztem, hogy tök rutintalanok ebben... röviden ennyi:)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Akkor költözz Magyarországra, itt csak 2% az infláció. :) Te valami nagyon kretén világban élhetsz, sajnállak... :(
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Ejha! A rombolástól büdös lesz? Ez valami új marxista tudományos megállapítás? :)
@Orica Középföldi:

Amit irsz, nagyon egyetertek.

"Ennyi illúzióvesztés után nem tudom elképzelni, hogy beül a parlamentbe:)"

Itt talan meg annyit hozzatennek, hogy o a 2010-es elore lefixalt visszavonulasa alapjan igencsak konfliktuskerulonek latszik.
Marpedig 4 evet egy kis part vezetoje/tagjakent vegigulni, mikozben partja barmely tagjanak megszolalasakor 2-3 libazas es hajdubetezes alapertelmezesbol jonne valaszkent, akkor teljesen ertheto, hogy nem hianyzik az neki.

Es ha mar igy bevittek a malnasba a korulotte tustenkedok, akkor talan szamara is jobb lenne, ha ezt a balulsikerult idoszakaszt minel tisztesebben igyekezne lezarni.
@E.Csaba:

A te szamaid valoban realisabbak, bar azert szeretnem azt hinni, hogy az MSZP-E14 meg jelen allapotban is elhozna azert 5-8 egyenit. Tudom, hogy az uj korzethatarok nem kicsit kavarnak majd be.

Pl. Miskolcon a polgarmester mar jo esellyel lenne ballib figura. Mig a korzetek mar nehezebb szitu.

Ugyanakkor nem akartam nagyon kis szamokat sem adni, ne az legyen, hogy szandekosan lefele rontom a becsult mandatumokat az otletem alatamasztasara.

A megallapodas valoban az MSZP-nek volt jo uzlet. Ezt, ha jol emlekszem, masod- vagy harmadnapon mar a Republikon konferenciajan ki is targyaltak.

En sem gondoltam, hogy Mesterhazy es a part fejeseinek egy joreszenel, a volt szocik elleni bosszuvagy ennyire elhomalyositja a jozan itelokepesseguket. De hat buta ember a sajat karan tanul. Mesterhazy tundoklese es bukasa.

Bajnaieknak pazar mediaja van. Es bar manapsag azert mar kritikusabban bannak veluk, de azt is milyen remekul agyonhallgatta a ballib media, hogy a PM kongresszus mar hozzajarult, hogy ha kell akkor az 5%-os kuszobot celozzak meg.
Nagyon szivesen lennek legy a falon a HQ-ban. Erdekes dolgok folyhatnak ott(panik, kurvaanyazasok...).

Azt nem hiszem, hogy Bajnai ujra kepbe kerulhetne, hiszen - ha nem is direktben, de a megallapodas elfogadasaval attetelesen - lemondott minielnoki ambicioirol. Vagyis azt gondolom, hogy valoban egy harmadik felrol lehet leginkabb szo. (En Tetenyivel kiegyeznek, de Olganal mondta par honapja, hogy nem vallalna. Persze kerdes, hogy teljes osszefogas eseten be lehetne-e fuzni?)

Erdekes modon, ugy gondolom, hogy Bajnai az egyezkedesek soran is "szamithatna" Gyurcsanyra. Bar nyilvan nem kulonosebben imadja Juhaszt, vagy a PM-eseket, de ha tervei vannak '18-ra, akkor neki jobb az, ha az MSZP terhere az elegge remenytelen Milla-Szoli-PM kulonitmeny kap egyeni, es listas helyeket. Marpedig jol latszik, hogy GYurcsany most egymaga (kis segitseggel a partjatol, es a 23-ai felszolalok nemelyiketol) tartja sakkban az egesz MSZP-t. Ha ilyen tokos fickoval nem mernek osszefogni, hogy kicsit megszorongassak a szocikat, hat akkor nem is erdemelnek jobb poziciokat E14-PM-ek.

En azert empatikusabb pillanataimban sajnalom, mert bar nyilvan neki is ra kellet bolintania a vegso dontesekre minden esetben (bar erdekes volt az a kiszivarogtatos noszogtatas M-el valo egyeztetese kozben), megis legtobb esetben szandekosan, vagy hozza nem ertes miatt alaposan megvezettek a "sajatjai". Politikai karrierje ennel meltobb befejezest erdemelne. Ha mar...

Azert en beirnek GYurcsanynak egy bazi nagy pirospontot, ha tudnam hogy az osszefogast komolyan is gondolja.
@simple observer 1.0: én nem értem ezt a blogszerte megnyilvánuló tétényi-kultuszt... mintha mindenkinek elment volna az esze... akkor miért nem kolompár lólé a miskolci 408-as utcából... cca. annyira lenne vabank, mint tétényi...
@Sir Bates dö Hól:

Ne légy igazságtalan.
Ha összehasonlítjuk Tétényit és pl. Mesterházyt, messze Tétényi a jobb.
Minden szempontból.

Az igaz, hogy a szolidaritás Tétényivel némileg elhomályosítja az emberek tisztánlátását, de a szemlélődő megengedheti magának az érzelmek luxusát.
Egy politikus nem.

Hálistennek a nő tisztán lát :))

Realista (mérnök)lévén pontosan tudja, nem tudna megbirkózni egy ME-feladattal.És nem feltétlenül a képességei miatt! Egy város és egy ország vezetése nem csak annyiban különbözik, hogy az egyik nagyobb.

Na ilyen kétségei MA-nak nincsenek:))

Ja! Azt írtad, nem tett le semmit. Ez se igaz. Ha van korrupciómentes önkori, akkor az övé az. Nem kevés:)
@Orica Középföldi: :)) nem ő vele voltam igazságtalan... csak felhívtam a figyelmet a személyével kapcsolatos nonszenszre... nekem nem ellenszenves az ember... még jó, hogy legalább neku van esze... csak halkan jegyzem meg, azért abban a városban most én is nehezen találnék korrumpálni valót... sza így nem olyan nehéz:))
@Sir Bates dö Hól:

A kommentelőkkel voltál igazságtalan, mert nem indokoltad, miért nonszensz Tétényi.

Kolompár lóléhoz hasonlítani meg barokkos túlzás:))
@Blogger Géza:
Meg fogsz lepődni, Magyarországon élek.
A másikra: nekem az is rombolás, ha az ország főterét nyilvános wc-nek és szeméttelepnek használják.
Ennyi voltál.
@Orica Középföldi:

és akit már említettem az az multifokális isgolai portál, aki műgörmös-gőz-metikus és olajbányász valamint gömbházmester és nehézálamú csőszelelő, aki a lukba is tud lyukat lyukasztani lyukasztó nélkül: He?
@Sir Bates dö Hól:

Nem tudom ki hogy van vele, de reszemrol nincs szo kultuszrol.
Ferfi letemre megis azt gondolom, hogy a nok egyre tobb helyen bizonyitanak. A politikai eletbe egyre tobb orszagban lett mar no a (miniszter)elnok.

Ugy gondolom ma Mo-on jol jonne egy noi higgadtsag, inkabb egyuttmukodesre torekves, mint a ferfiakra inkabb jellemzo versenges/harc.....

Hogy miert eppen Tetenyi?
Jo kerdes. Van igazsagod, abban, hogy nem igazan tudott (pozitiv ertelemben) bizonyitani. De azert azt se vitassuk, hogy azert a helyi Fidesz "aldasos" tevekenysege, majd vegezetul a kormanyzat vitte csodbe a varost. Ilyen korulmenyek kozott villogni pedig ha nem is lehetetlen, de nem tul sanszos.

Masreszt nem igazan latok olyan szemelyt (akar ferfi, akar no legyen az illeto) akit az ellenzek tulnyomo tobbsege komoly fenntartasok nelkul el tudna fogadni.

Es feltehetoen Tetenyi nem ertene igazan az allamigazgatashoz. Nem lenne egy idealis minielnok, de meg mindig az egyik legjobb jeloltnek tunik. Sajnos a kozelet nem halmoz el minket a potencialis jeloltekkel.

Ha tudsz neveket ki vele! Megtargyaljuk.
@Sir Bates dö Hól: Nem tudni igazán, miként teljesítene Tétényi az ország élén, de feltétlenül sokatmondó, h ellent bírt állni egy óriási nyomásnak. Mesterházyhoz képest egy, a való világban edzett ember. Sokak szimpátiáját bírja.
@avanivi: Igen, ezt ismerjük. Így választottátok meg Szilit köztársasági elnöknek. Nagyon akartátok.
@simple observer 1.0: sírbatesz?:)... nem tudok neveket... és ez az igazi tragédiánk:)... nem tudjuk, hogy jó lenne-e, ezért vabank... így lehetnél te is, vagy én is, vagy kolompár lolé is... és még mindig nagyobb esély van arra, hogy mo jobban járna, mint a jelenlegi kínálattal, hát nem szőrnyű
@Sir Bates dö Hól: szőrnyű=szörnyű:)... mi mást lehetne tenni, mint nevetni ezen
@félázsiai nagymagyar: amit az előbbiekben írtam... annyi megjegyzéssel, hogy géza a barátok köztből szerintem ismertebb... sza ez nem egy ütős érv:)
@Sir Bates dö Hól: Az ismertség nem ugyanazt jelenti egy színész és egy politikus esetében. Az előbbit nem választják... Sőt az ismertséghez ez esetben azt is hozzá kell tenni, h pozitívan ismert.

De mindegy, ezen nem veszünk össze :-)
A lényeg, hha egy új jelöltben kellene gondolkozni, ki lehet alkalmas. Kis ország, kis merítés. De ezt feljebb te is írod. Azért sztem nem annyira reménytelen.
@félázsiai nagymagyar: nem őt ekézem, de bohócnak senki ne menjen már el, s akinek nincs szervezet a háta mögött, az csak egy dróton rángatott bábu lehet. a jelenlegi szervezetekről meg inkább nem beszélnék, minek.
@Sir Bates dö Hól: Bajnai volt a példa anno, h nem kell bábunak lenni.
@félázsiai nagymagyar: bajnai csak megcsinált egy sémát, amit minden épeszű ember megtehetett volna. azért neki nem volt nagy mozgástere. gyakorlatilag tevékenysége közelebb állt egy csődgondnokhoz, mint egy miniszterelnökhöz. és minden támogatást megkapott. amit elvállalt azt jól megtette. de még nem bizonyított, ez persze csak az én véleményem.
Sztem amit tett és ahogy, messze nem volt ennyire triviális.
Más kérdés, h a mostani helyzetben már nem őt látom a feladatra alkalmasnak. Ide politikus fog kelleni, neki ez (még?) nagyon gyengén megy.
Mellesleg, ha akkor csődgondnok kellett, mi fog kelleni most...?
@félázsiai nagymagyar:

"Mellesleg, ha akkor csődgondnok kellett, mi fog kelleni most...?"

Na, ez az egy millió dolláros kérdés:)
@Orica Középföldi: Talán egy ügyvéd-pszichológus-felszámolóbiztos ...
GYURCSÁNY FERENC LEVELE A DEMOKRATIKUS KOALÍCIÓ TAGJAIHOZ

www.facebook.com/dk365/posts/534763546614064

"Az pedig igazi baj, hogy a mi barátaink nem akarnak szembenézni azzal, hogy kettőjük megállapodása nem elégíti ki az ellenzéki választókat."

Rufus78 nyílt levele Gyurcsány Ferenchez

Kedves Ferenc!

Szerintem teljesen felesleges naivitás azt gondolnod, hogy csak mert a párt és a pártszövetség megállapodása nem elégíti ki az ellenzéki választókat, attól majd hármótok megállapodása ki fogja. Amikor az emberek azt kiabálják, hogy "Összefogást!", akkor az a legkevésbé jelenti azt, hogy "egy a tábor, egy a zászló!"-t akarnak látni az elméleti baloldalon is, és borzasztó csalódottak lennének, ha nem borulnátok össze, és lennétek mind egységesen az összellenzéki színpadon. Sokkal inkább azt jelenti, hogy végeztek egy kis választási matekot a jelenlegi közvélemény-kutatási eredmények alapján, és abból az jött ki, hogy még ha a mostani (persze csak becsült) eredményeiteket szimplán csak összeadjuk, akkor sem vagytok még olyan közel sem Orbán Viktor és a Fidesz mögött, hogy akár csak fenyegetve érezze magát! Azt meg ugye mindannyian tudjuk, hogy a pártpreferenciáknál, főleg egy ilyen kehes szivárványkoalíciónál mennyire működik a matematika. Ennyi erővel "Összeadást!" is kiabálhattak volna "Összefogást!" helyett.

Bárhogy osztogatjátok le egymás között a százalékokat, és amíg csak egymás között osztogatjátok le azokat, ez így is marad.
süti beállítások módosítása