Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/11/22/fejer-varmegye-sored-jatszoter-birosag-zajvedo-fal/ Hol volt, hol nem... (2024.11.22. 11:35) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.08.23. 11:52 Fabius

Mit üzen az MSZP?

Címkék: kampány mszp videó Mesterházy attila

Belefordultunk a kampány "mit üzen a párt" részébe Feleim. Legalábbis az MSZP friss ropogós új kampányfilmjét nézegetve. Éppen csak annyi a bibi, hogy a vizuális mondanivaló - khmm - legfinomabban szólva is véleményes. Nekünk, eleget látott és sokat megélt szkeptikusoknak végül is sok újat mondani senki nem tud, ezért a 444.hu-n olvasott - "semmi eredetiséget vagy izgalmat nem tud felmutatni, hogy mondjuk olyasvalaki is végignézze, aki eddig nem volt elkötelezett MSZP-szavazó" félmondaton felbuzdulva rögtönzött - egyszemélyes - kontrollcsoportnak felkértem a nyári szünet utolsó napjait töltő, jövőre első választó korú gyerekemet. 

Első kérdése: mikori ez?? 

A második: ez most komoly? Mert ha igen, akkor a gyíkemberek sorába beállított Mesterházyról és a látványról neki ez jut eszébe:

mszp-kampány.gif

Szóval mit tudom én, kinek volt célozva a legalább vírusvideó hosszúságúra vágott eposz, de valami azt súgja a mondanivalón lenne mit reszelni még. Már, ha cél az első választók és bizonytalanok megszólítása. Ha nem, akkor persze elintézhetitek egy faszombazmeg, ezeknek nem jó megint semmise'- kirohanással Szanyi fácséján. 

939 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr835472438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@punkfrog: "áruld már el légyszi, milyen céllal alakult meg a gárda?"

Az egyiknél itt röviden le van írva. :)

www.gardamozgalom.org/celjaink
@iii: Értem, köszi a nemzetközi kitekintést. Jó, meggyőztél, eszerint nem csodaszer a visszahívhatóság. A nyilvánosságot azonban elvárnám. Persze miféle nyilvánosság lehet ott, ahol az egypártállami (értsd, szovjet megszállókkal kollaboráló) tikosszolgálati múlt további 76 évre feltáratlan maradhat? Elkövetők, kordonka szagértői kormánya, az utolsó parlamenti ülésnapján és az akkor "ellenzéki" fidesz együttesen. :-(

Köszönjük szépen eftársak. Kik vagytok ti? Azok vagytok, amiknek látszotok?
@jaegtoer: Lehet, hogy a politikát a politikusoknak kell megvívni, mert jobbak benne?A számok alapján mindenképpen.Orbán sem dolgozott a büdös életben civilben,de , hogy jó politikus, az tagadhatatlan.Na, mindegy ebbe a vitába már nem akarok belemenni.Röviden:Bajnai nem hozta azt,ami ahhoz kell, hogy vezető erő legyen.
@Habakuk999: Ez abszolút nem így van, az E14 hozott új szavazókat. Ha a Mediánt nézem, a szocik max. 16-on voltak (a teljes népességből, most az MSZP+E14 együtt 23-25 %. Ha az LMP-t is beleszámoljuk (ami nem teljsen gilt), akkor 16+5=21-ről 15+10+3 = 28-ra növekedett.

Tehát: az Együtt 2014 képes volt új szavazókat bevonni, míg az MSZP ugyanúgy, sőt rosszabbul áll, mint másfél éve.
www.median.hu/galeria-popup.ivy?artid=ee55aba3-1b28-4e8e-959a-8d765f8ac753&pos=2
Véleményem szerint a probléma az, hogy az embereknek tökéletesen elege van az MSZP Fidesz
váltó rabló gazdálkodásából. A Bajnait sokan várták még mielőtt színre lépett volna. Itt is bőven voltak olyan vélemények, hogy ebben a helyzetben ő lenne a legjobb. Meg is jelent, de
neki úgy kellene itt jobbról, középről szavazókat hozni, hogy a választási törvények miatt kényszerhelyzetben az MSZP-vel kell egyezkednie és ezért nem jönnek a szavazók akiknek a háta közepére sem kell az MSZP. Az a százalék amit kapnak az azoké akik elfogadják ezt a szövetséget és ez nem sok.
Bajnai megmutatta, hogy tud keményen és nem tutyi mutyi módon gazdaságot irányítani.
Nekem továbbra is ez a kapaszkodóm mert a többieknél ezt nem látom.
@Habakuk999: engem az a rész fogott meg, mikor a tanszékvezető papa és felvételiző lány tipródásáról beszélt... arról az itteni fogalmak szerinti viszonyrendszerről, mely teljesen más itt, mint moon... evvel kapcsolatos tapasztalatom megosztom veled, engedelmeddel...
Ahol vagyok, azért nem a felső tízezer gyülekezőhelye... még csak nem is a középosztályé... egyik nap kint ült a társaság a placcon, beszélgettek, egyik kutyájuk elszaladt és hangosan ugatott a kukák környékén, mire gazdája megnézte mi a baj, majd elhűlve jött vissza, hogy egy férfi ott van és a kukában turkál az ételmaradékért, ezen mindenki szőrnynyűlködött egy sort, de nem megjátszott érzelmek alapján, hanem valóban meg voltak döbbenve, hogy ilyen van egyáltalán... azt észrevették, hogy énnem kaptam fel a fejem a hírre... ennek okáról érdeklődve jeleztem nekik, láttam ilyet nem egyszer... majdnem azt mondtam, ez természetes, de azt hiszem az a természetes amit ők éreztek... ennyit a viszonyokról...

A tenger mora
@iii: ugyan... azokat a kétségbeesett párt nélküli liberálisokat találta meg, akik szavazáskor legkisebb rosszként a szocikra voksolnának.
Abban igazad van, hogy valóban voltak hozzám hasonlók, akiket "hozott", de sajnálattal közlöm, hogy a mutatott tevékenység kevés arra, hogy biciklizés helyett x-getni ballagjak.

Egy év alatt nem tudott arcot adni magának és pártjának, hogyan akar országot reformálni?

Ehhez erős, energikus vezető kell, sajnálom, hogy ezt mondom, erre Bajnai nem alkalmas.
Azt hittem tavasszal, hogy igen, de sajnos ez a töketlenség módosította a véleményemet.

Ismétlem, azt se hiszem, rendszerváltást akar, akartok.

Ha igen, bizonyítsátok be.
Hozzatok egy karaktert, egy erős jellemet, egy vezetőt, egy hiteles arcot.

Nem kell nekünk MA. De nem kell Bajnai sem.

Hozzatok valakit és mögétek állunk.

Ha maradtok a parasztvakításnál, nem fogunk könnyeket csorgatni a sírotoknál.
@GeoCracker: De, tudok jobbat megnevezni és éppen azt mondom, hogy nem Gyurcsány körül forog a világ. Ezt a Gyurcsány-hívők kényszerítik ki, hogy újfent deklaráljam.

Konkrétan semmit nem mondtál, hogy miért nem kedveled Juhászt, leszámítva, hogy nem kedveli Gyurcsányt. Valószínűleg a "drogos" imidzse miatt van ez, de ha arra figyelsz, hogy mit mond és nem a zsigereidre, akkor más lenne a helyzet. Egy teljesen korrekt ember és soha nem beszélt butaságokat, nem játssza meg magát, ellentétben a mi Ferkónkkal. De te tudod.

Pont az a porbléma, hogy más nem értékelte át a tevékenységét, különösen nem Gyurcsány Ferenc. A szocik is csak mérsékelten, de ők legalább valamicskét.
@Habakuk999: Jaj, kedves Habakuk, ha lenne ilyen, akkor már nem álltunk volna elő? Nincs jobb jelenleg Bajnainál, akár tetszik, akár nem. És már nincs idő sem újat elővarázsolni a kalapból, erre 1 évvel ezelőttig volt lehetőség.

Rendszerváltást nem akarunk, mert az már megvolt, korszakváltást szeretnénk és ezt már régóta lefektettük:

www.egyutt2014.hu/az_egyutt_2014-rol/az_egyuttmukodes_alapelvei.html

parbeszedmagyarorszagert.hu/kozpolitikai-131-pont
@iii: "Ha az MSZP elfogadja Bajnait, ők minden további nélkül szavaznák rá."
Na látod ez a különbség szavazó és szavazó között.Aki feltétel nélküli összefogásra hajlandó az leszavaz a másikra.Az egymillió MSZP szavazó túlnyomó része hajlandó lenne rá.De a Bajnai szimpatizánsok ,ők nem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Fut, ha nem is túl gyorsan.

Több éves kifutásban gondolkodom, nem két három hónapban.:)
@iii: Csak megjegyzem, hogy nem neveztél meg senkit.

Amúgy értem. Mivel Bajnai mellett kiállsz, amíg a PM kiáll, ő tekjesen átértékelte a multját, és felvételt nyert a menyországodba. Mivel bajnai leült az MSZP-vel tárgyalnmi, egy kicsit ők is.
Mindenki más meg fúj-disznó :-))
Konosszosznak volt igaza, hogy az aki nem hajlandó nyakonhányni Gyurcsányt, az némelyek szemében Gyurcsány személyes megbizottja lesz.
Nézd a világ nem fekete vagy fehér. Az csak a hitelvek talaján állóknak ilyen.
Az E-Pm megteheti, hogy hangsúlyozza, hogy a változást akarók többsége Bajnait akarja.
Itt Mesterházynak van több veszteni valója, mert ő csak politikus lehet a következő négy évben is, míg Bajnainak vannak más lehetőségei is.
@E.Csaba: Ebben rengeteg tévedés van, de ezeket már korábban megválaszoltam, nézd át a legutóbbi kommentjeimet.
@iii: Nincs más választásotok -unk, kell keresni egyet szerintem.

Olvasom én a Juhász és Gyurcsány féle polémiátokat, de bocs, hogy ezt mondom, jelentéktelen.

Én se tudom, ki az a Juhász, nem még Mari néne.

Az Árpád ház kihalásakor Károly Róbert jött, aki megfékezte a bárók hatalmát és modernizálta az országot.

Nincs egy pártokon felülálló, akár külföldre szakadt hazánkfia?
Ne adj isten, egy RMDSZ-es kolléga?

Csak kérdezem tök naivan, tényleg nem értek én a politikához, de ezt az orbán féle Csák Mátét és a szocik Gussingi kiskirályait csak meg kéne fékezni valahogyan.
@GeoCracker: Jó, akkor megnevezem: Bajnai Gordonnál nincs jelenleg alkalmasabb kormányfő.

Én nem mondtam, hogy fúj, ezt ta hajtogatod. Ha megvan a megállapodás a szocikkal, akkor jöhetnek a többiek, ez ilyen egyszerű. Ha nem lesz ilyen, az egy új helyzet lesz.
@Habakuk999: Fél évvel a választások előtt lehetetlen ilyet találni, egyrészt.

Másrészt egy teljesen kívülálló, párttámogatás nélküli ember az báb lesz, ki lesz szolgáltatva mindenkinek. Én például Andor Lászlót el tudtam volna képzelni, de ő valamiért nem akarja feladni jó kis állását. Most már késő. És nem is látok olyan embert, aki alkalmas, ismert és elfogadott is lenne eléggé.
@iii: Idő, mint a tenger.

Nagy a forrongás, nagyon nagy.

Csak nincs egy arc, aki mögé oda lehetne állni.
Mesterházyval bukás, esetleges választási győzelem esetén is.
Bajnai sajnos kevés lett, ez tegnap estére egyértelműen kiderült számomra.

Na mindegy, további szép délelőttöt.

Jól bírod a kérdéseket amúgy.:)
@V-PORT: Ez hülyeség, ez a szocik dezinformciója. Bajnai mindig is szerette volna a közös listát, a PM kevésbé, de a közös egyéni indulás az megingathatatlan alap volt.
orulunkvincent.blog.hu/2013/08/24/elovalasztas_my_ass
Ebben benne vagyok, lehetne az ATV-ben Kálmán Olga úgy is felajánlotta. :))
Van az MSZP, és van az Együtt.
Fúzióval lehet Szocialista Demokrata Párt (SzDP).
Az egyik pártelnök, a másik miniszterelnök.
Mindenki boldog.
"Ne a számítógépes like-ok, hanem a választók döntsenek, ha már előválasztásról beszélünk!"
Csak kérdezem, hogy a like-olók nem választók, és nem hús-vér emberek.
@rdos: akkor pontosítok, kell civil szakmai és vezetői kepésség, amik nélkül a politikus szakma sem működik, készség és képesség, tanult és meglévő jellemvonások. Lásd mint fent, hiába a céges vezetői szaktudás, ha a politikusi kisugárzás nincs meg, és az hogy valaki jó politikus is lesz /azaz közszolga/, főleg jellembeli sajátosság. A webes cucc lószart sem ér, ha nincs visszatartó erő, és azok akik a megtévedteken érvényesíteni tudják az ellenőrzést.

Ez az ellenőrző szerep se a társadalomban nincs most meg, se az ellenzékben, ezért borítékolható a változásra képtelenség minden szinten.

Ne az itteni kommentelőkből induljunk ki, mi itt elsősorban belső indíttatásból szorgalmazzuk az átláthatóságot, és a hatalom ellenőrzését, sajnos nagyon kisebbségben vagyunk ezzel a gondolkodással, és mivel az elveinkkel ellenkező az a gondolat világ ami jellemző most, egyre kevesebbek leszünk, mert morálisan nem viseljük el az eseményeket. Egy idő után erősebb lesz bennünk a menekülési vágy, mint a meddő küzdelem a változtatásokért, fogy a kritikus tömeg elérésének esélye. A fenti események pedig még gyorsabban erodálják ezeket a társadalmi csoportokat, és marad a katatón beletörődés.
@Dr. jenőke (jenőke): Már az Együtt sem egy párt, hanem kettő, a PM pedig nem szeretne fuzionálni velük.

"Először jó ötletnek tűnt." :)
Én csak a saját gondolatom/zagyvaságot mely a fejemben van osztom meg most, amit én gondolok. Senkit sem kívánok befolyásolni. Álomvilágban élek valószínűleg.

Sokan írják, a realitás az, hogy mesterházy legyen a me-jelolt. A valóságként elfogadva az fenálló helyzetet. Én azt érzem valóságnak, hogy egy szűk kör (a politikai "elit") eldöntötte, hogy az ő kis játszmájukban - mely a hatalomvágyról, egójukról, a közpénzekhez való hozzájutásról és a dícsőségről szól számomra -, saját körön belűl lejátsszák ki az erősebb kutya, de az mindig közülük kerül ki. De az érdekek nem igazán találkoznak/vannak átfedésben az ország/nép érdekeivel. Nem érzem, hogy másként tekintenének rám, mint olyan valakire, aki fizeti az adót és négy évente legitimálja a döntésüket. Sajnos nem érzem, hogy másban számítanának rám. De, mint jeleztem, kissé zavaros fejemben vannak ezek a gondolatok/érzések, így nyilván én érzem rosszul a helyzetet. S puszta írigységből gondolom azt, hogy ezek az emberek semmivel sem jobbak, különbek a népnél, egyek közülük, hisz bizonyítottak, s látjuk mily magasra is jutottak, kiemelkedtek egzisztenciálisan mindenképp.
@rdos:

"Persze miféle nyilvánosság lehet ott, ahol az egypártállami (értsd, szovjet megszállókkal kollaboráló) tikosszolgálati múlt további 76 évre feltáratlan maradhat?"

Erről beszélek, minden hatalom kitermeli a kollaboráns rétegét, főleg ha a fogadókészség adott, semmi nem változott az évszázadok óta, lehetett itt muszka, labanc, török. Ilyenek vagyunk, és semmit nem változtunk, és amint látszik nem is akarunk, nekünk így jó. Mennyi írót költőt idézzek ide az évszázados termésből?
@iii: O.k. akkor most idézd ide, ahol azt írtam, hogykétségbe vonom a gazdasági szakmai alkalmasságát. Akár a blogról is.
Bajnai-t a szövetségesi politikája, a kommunikációképtelensége, az elitista felfogás sugalmazása fogja megbuktatni.
Nem az, hogy szakmailag lenne alkalmatlan.
Mert a jó bornak is kellene egy cégér és kikiáltó.
@sírbateszezazegész: keblemre, pont ezt gyötröm magamban is, és ugyan úgy nem tudom konkrétan megfogalmazni, mint te.

Viszont ez tömör lett, nincs mit hozzá tennem:
/mínusz: irigységes eleje/

"S puszta írigységből gondolom azt, hogy ezek az emberek semmivel sem jobbak, különbek a népnél, egyek közülük, hisz bizonyítottak, s látjuk mily magasra is jutottak, kiemelkedtek egzisztenciálisan mindenképp. "
Megbüntetik a rezsicsökkentést nem reklámozó közműcégeket

Tíz távhőszolgáltatónál összesen 56 ezer hibás számlát talált nyári vizsgálatai során a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság – mondta szombati sajtótájékoztatóján a Fidesz rezsicsökkentésért felelős munkacsoportjának vezetője. A közműcégek ezeken nem megfelelően tüntették fel a 10 százalékos rezsicsökkentéssel kapcsolatos információkat.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
@Knósszosz:

Azt bírom Gyurcsányban, hogy olyan Magyarországot akar, mint én, polgári nyugatosat.
Ezt elég jól elő tudja adni.
Következetesen képviseli, miközben az ország 98%-a gáncsot vet neki, élén a saját volt pártjával.
Elengedte a pártkasszát és cselekedett, ez fontos számomra.
@iii: "... ki legyen a kormányfő, mert ez határozza meg a leendő kormány irányvonalát."

Nem egészen, mert a kormány nem tud szembemenni a parlamenttel. Ha a saját frakciója nem szavazza meg az intézkedéseit, nem tud mit kezdeni magával. Ez a jelenlegi kormánynál nem szempont, mert a gépezet megszavaz neki bármit (meg annak az ellenkezőjét is), de egy "összetettebb" vezetésnél már nagyon is az. "Silly for president", remember?

"Így is éppen elég nagy fórral indulnak a szocik, nem is igazán értem, hogy mit problémáznak ezen."

Gondolom nem akarnak egy életképtelen kormányba belemenni, márpedig egy szoci többségű frakcióval, "nemszoci" kormánnyal az lenne. Lehet, hogy kezdetben nem, de később (valószínűleg) igen.
@Habakuk999: Jó lenne megérteni a Mesterházynak, hogy olyan szavazókra is szükség van, akik nem akarnak az MSZP-re szavazni.

Ezért nincs igaza.

És nem az MSZP-nek vannak szavazói, hanem a szavazóknak van pártpreferenciájuk.
@GeoCracker: Kik lennének azok a szövetségesek, akik reprezentálnák a korszakváltás stratégiáját?

A DK, benne Gyurcsány "adócsökkentő" Ferenccel?

Fodor Gábor, aki 20 éven keresztül a Fidesz és Szdsz vezetője volt, aki sokat tett saját pártjának szétrombolásáért is?

Bokros Lajos, volt pénzügyminiszter, sikertelen MDF-listavezető, aki most az MSZMP-t beszámítva a 4. pártjával kísérletezik?

Az MSZDP, benne Schmuck Andor köszismert politikai szélhámossal?

Két szereplő lehetne, az LMP és a 4K, no most pont ők erre nem hajlandók.

Ez van.
@King of Shadows: Ez ugyanúgy érvényes a majdani E14 ill PM frakcióra is. Ha ők nem szavazzák meg, akkor Mesterházy se tud semmit tenni. Az egész megállapodás kérdése, mindkettő működhet.
Vicces ahogy Lukács Zoltán Mesterházy Facebook oldalán adja az áldást Bajnaiéknak.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: akkó sok minden kavaroghat benned is... nem írigyellek:)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Bocsi, pont ezért kell új politikai erő. Amely szervezetében sem és tagjaiban sem kompromittálódott. Erre javallottam még tegnap a Nőpártot. Marinénit a közéletbe!

Visszatérve a közszolgálatra (politikára), mint "szakmára". Szolgáltam én a közt ingyért sok évig, társasház közös képviselőjeként. Nem értettem hozzá, de bele kellett jönnöm. Sok segítséget is kaptam, ezért is sikerülhetett. De amikor letehettem a közszolgálatot nagyoó megkönnyebbültem. Mert távolról sem volt fáklyásmenet. Mosolyogni a köz szolgálata közben nem nagyon volt alkalmam. Már most a mi közszolgáink meg mosolyognak!!!!

Valahol érteni vélem előző válaszod logikáját, de akkor másképpen kérdezem. Jó fellépésű, jó beszélőkéjű intelligens de korrupt, vagy kevésbé jó fellépésű, egyszerűen beszélő, középszerű DE becsületes képviselőket szeretnél?
@iii: Pont ezt a felfogást tartom többek közt egy sehova vezető elitista "nőjjetek fel nagyságomhoz" tipusu megközelítésnek. Alkalmasint az LMP-t nem tartom komolyan ellenzékinek, a 4K! meg szerintem politikai kóklerek egylete. De ez a magánvéleményem.

Amúgy az egész korszakváltósdit hülyeségnek tartom. Nem korszakot, hanem politikai és gazdaágpolitikai irányvonalat kellene váltani.
Fellengzősködni lehet otthon a budiban.
Az országnak a nagy szavak kevesek, mint macisajtban a brumm-brumm.
@sírbateszezazegész: Engedd meg, hogy válaszoljak a véleményedre.
-Evidens, amit írsz, ezt akarja mindenki.
-Jelenlegi politikai elit olyan,amit leírtál.
-Ezen változtatni kell.
-Olyan embereket kell bejuttatni a hatalomba,aki a nép érdekeit képviseli
-A jelenlegi választási rendszer ezt lehetetlenné teszi
-Ahhoz, hogy ezen változtatni lehessen, meg kell változtatni a jelenlegi rendszert
-Ez csak összefogással lehet.
-A sikerült megváltoztatni,akkor újra lehet meggyőződésből pártokat megbízni.
De ehhez először meg kell buktatni a jelenlegi rendszert.
Hogy ki legyen a vezető?
Az élet bármely területén mindig az aktuálisan legerősebb van az élen.
Legyen ez a "grund",a disco,a kocsma,a sportpálya, a csajok,még az iskolában is a legjobb teljesítményűeket küldik a tanulmányi versenyre.
A politikában mégis azt várjátok, hogy ne így legyen.Próbáljátok már elfogadni, hogy ha azt akarjátok, hogy mások is szóhoz jussanak a jövőben a parlamentben, most simán be kell állni a legerősebb mögé, hogy egyáltalán esély legyen változtatni.
Én sem vagyok MSZP szimpi, de ha egyszer ők a legerősebbek,akkor őket kell tolni most és kész.
Ezt ne vedd kiöoktatásnak, nem annak szántam,csak már egyre kevésbé értem az itteni hozzászólókat is.Két éve arról diskurálunk itt, hogy össze kell fogni, de amikor eldőlt, hogy ki a legerősebb itt a legnagyobb a fintorgás...
Hónapok óta lehetett tudni, hogy Mesterházy nem enged. Ugyan azt teszi, mint Orbán, csak a saját emberei veszik körül, akik hajbókolnak neki. Ki mondaná meg, hogy ez bukta lesz Attis? Senki.
Azt meg még jobban lehetett látni, hogy az E-PM-et elkezdték démonazionálni, és az új Szdsz-nek hívni.
@Husz_János_Puszita: Az a bajom ezzel, hogy fletónál ez a "polgári nyugatos országot akarok" duma ugyanolyan lózung hazugság mint a többi. Tudom, hogy közhely, hogy a politikus mindig hazudik de nála ez hatványozottan igaz.

Ja és könyörgöm az elmúlt 23 évből 12-ben ők kormányoztak. Ha annyira akarták volna neki tudtak volna állni egy nyugatos országot megvalósításának.

Mókás, hogy a mai Orbán-fanatikusok jelentős része tíz évvel ezelőtt még Medgyesi-fanatikus volt (mert akkor épp ő ígért gázár-nem-emelést), s akik három éve kétharmados többséget biztosítottak a Fidesznek, alig húsz éve ugyanezt tették a MSZP-vel... Mint a hörcsög a mókuskerékben: futnak, futnak, mégis egy helyben állnak, de a mozgás, a változás, a „döntés" élménye azért megvan.
Az emberek túlnyomó része érzelmi alapon - valami ellen és nem valamiért - politizál, olyanok vezetésével, akik az egyes világnézetek külső jeleit puszta eszközként használják az érvényesülésre, s ha ez esetleg nem sikerül, egyszerűen lecserélik a cégért. Így ma nem beszélhetünk a szó klasszikus értelmében vett bal- és jobboldalról, viszont minden politikai erő az új baloldal értékrendjét és fogalomrendszerét használja (kulturális marxizmus, politikai korrektség), amely pontosan megszabja a politikai, szellemi mozgásterüket. Aki túllépi ezt a mozgásteret, annak annyi („kiírja magát a demokratikus közéletből"). Kicsit olyan ez, mint annak idején a Hazafias Népfront, csak ez most több listán jelenik meg...
A Népfrontba is belefért Grósztól Szűrösön át Pozsgayig mindenki - ha magát a rendszer lényegét nem kérdőjelezte meg.

Persze a fidesz dettó. Ha rátekintek az eddigiekre és a jövőt próbálom kiolvasni belőle - világszinten - azt látom, hogy a jelenlegi status quo-n alapuló berendezkedés a végóráit éli. Feltartóztathatatlanul rohan a dicstelen elmúlása felé. Ennek azonban oka van, mindez bele van programozva magába a rendszerbe. A politikai korrektség, a szent tehenek rászabadítása a társadalomra, az „emberjogizmus" és az ebből fakadó mindent elborító bűnözési hullám, a morális, szellemi és gazdasági válság (mindhárom mesterségesen gerjesztett és irányított), a „terrorizmus" és az emberek elbizonytalanodása, az irányított, engedélyezett (éppen ezért egyre hiteltelenebb) lázadás mind egy célt szolgál, egy irányba mutat: egy totálisan ellenőrzött világállam felé. :(
@iii: Ezért gondolom, hogy kéne egy miniszterelnök-helyettesi pozíció, tényleges és kiterjedt jogkörökkel. Akkor csak formális kérdéssé válna, hogy ki a "tényleges" miniszterelnök, és ezt mindkét oldal simán el is fogadhatná. Csodálkozom is, hogy eddig senki, sehol nem vetette ezt fel...

A hatalommegosztás meg lehet akár "vertikális" (semmiben sem dönthetnek a másik nélkül) akár "horizontális" (Mindkettő a saját területén miniszterelnök. Mint a franciáknál a kormányfő-elnök felosztás.).
@Ad Dio:

"mielőtt ilyen "ötleteket" bedobok a köztudatba, komoly politikusként mérlegelni kellene..."

Az előválasztással burkoltan megfenyegette Bajnait, nem 35 egyéni indulójuk nem lesz, hanem egy sem, ha mind a 106 körzetben jelöltet indítanak a szocik ellenük.
Tudja, hogy nem fognak a zemberek megyeszékhelyre bumlizni a két szép szemükért, annyi hívőt viszont össze tudnak rántani, amennyi kell.

Egyszerűez.
@rdos: inkább ezt szeretném: "egyszerűen beszélő, középszerű DE becsületes képviselőket "
Sajnos annyira ismerem az embereket, hogy a legtöbb -még Mariskanéni is- adandó alkalommal meginog, ezért szerintem értelmetlen a szeplőtelen pártokban gondolkodni, esély nincs rá ugyanis. Nehéz és hosszú küzdelem vezet csak a javuláshoz, persze csak ha nem állunk meg félúton, minta adás a felelőssége minden normálisan gondolkodónak, akkor van esély, különben soha nem változik semmi.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: csak félve tenném hozzá a jobbikosok is politikusok, és a jobbikban is sok kiábrándult mszpés van, hogy mondjak egyet: nagyanyó, ugye milyen megható szembesülni a nagy magyar rögvalóval ;)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

A totálisan ellenőrzött világállamon kívül gyakorlatilag egyetértünk.
Gyurcsányt másképp látom, egyike a kevés gerincesnek hazánkban.
@jaegtoer:

Ugyan megfogadtam, hogy többet nem írok, (mi több, nem olvasok, pedig nem is vagyok magyar nemes:)), de ez az egri szösszeneted mocskosul szimpatikus vagy szimpatikusan mocskos. Lájk:))))
@V-PORT:

Hónapok? Évek óta. Pontosan az öncélú politizálásuk miatt rühelltem mindig is a szocikat. Engem nem vernek át a mézesmázos sima modorukkal.
Mindig a tetteket kell nézni. A tetteket.
Kedves e'társak, a helyzet fokozódikdikdikdik. Ennek örömére énekeljük el a zinternacionálé-lázio zero-zero-iksz című indulónkat.

Tudja valaki, hogy a 2014-s szavazólapon hányadik sorban lesz a fityesz rublikája? Arra sem szeretnék már energiát fordítani, hogy nekem kelljen megkeresnem, csak fixelni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nahhh, megy ez látod :D

Azt még hozzá tenném, a hatalom mindig és minden szinten ellenőrizni akarja az alattvalóit/polgárait, nincs kivétel, ezért alapvetően a hiteles polgár SOHA nem lehet kormánypárti, mert ha beáll a sorba, pontosan a saját nyakára teszi a kötelet, hajol bele a rabigába, és itt megint elvonatkoztathatunk nemzet államtól/világ államtól.
@V-PORT:

Bírtam a tegnapi tudósításod. :D
@Husz_János_Puszita: Tudod, ilyen hozott anyagból nem volt nehéz. Plusz, ha átolvasod a lényeget írtam le. Nem volt benne semmi rizsa.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: :-)

Emberek vagyunk, persze megbotolhatunk. Meginoghatunk. Ezért kell a nyilvánosság, de ezt már megbeszéltük, egyetértünk a fontosságában.

Azt mondod, ismered az embereket. Feleségedben édesanyádban megbízol? Persze hogy meg. Ezért gondoltam a(z eddig kívülálló) hölgyekre.

Marinénire.

Mert az eddigiek előttem végérvényesen leszerepeltek. Mind. Kivétel nélkül. A sokak által kedvelt - legkisebb rossznak tartott kordonkával együtt.
@CSENDES:

"Jó lenne megérteni a Mesterházynak, hogy olyan szavazókra is szükség van, akik nem akarnak az MSZP-re szavazni.

Ezért nincs igaza.

És nem az MSZP-nek vannak szavazói, hanem a szavazóknak van pártpreferenciájuk."

+1
ott a pont
@sírbateszezazegész:

Akkor az én fejemben is zavar van, mert ugyanazt látjuk.
@E.Csaba: "Próbáljátok már elfogadni, hogy ha azt akarjátok, hogy mások is szóhoz jussanak a jövőben a parlamentben, most simán be kell állni a legerősebb mögé, hogy egyáltalán esély legyen változtatni.
Én sem vagyok MSZP szimpi, de ha egyszer ők a legerősebbek,akkor őket kell tolni most és kész."

Te meg próbáld elfogadni, hogy a "szavazzunk a legkisebb rosszra" ideje elmúlt. Senki sem akarja ilyen elv alapján újra úgy hatalomba támogatni mszp-t, hogy mutyistól, oligarchástól újra feléledjen, eltanulva orbáni stratégiákat, annak segítségével legyen óriáspárt - a jelenlegi 16 % - hogy kényszerből az is rászavaz, aki egyébként soha nem tette volna.
Így volt ez 2010-ben is, a sok megzavarodott jobb híján vitte be 2/3-dal a fideszt a parlamentbe, nem azért mert elvakult rajongója volt.
Ne így nője ki magát. Mutasson fel olyan új értéket, vállalható és megvalósítható programot, jövőképet,hitvallást, saját zavaros múltjától való teljes eltávolodást, amire őszintén és bátran odaszavazhat bárki. Most nincs igy. Nagyon nincs.
Egyelőre részükről a demagóg népbutítás, felelőtlen ígérgetés és a jövő elherdálása folyik szavakban.
Nézzük az előnyét. A következő négy évben Fabius remek dolgokat fog írni a 3.Orbán-kormányról, mi szidjuk, és várjuk a Messiást, meg veszekszünk Gábriellel. :) Mi mást akarhatnánk? :(
@Bakter: hüle :D szerintem mindegy, ha viszel egy narancssárga filcet és hátlapra rajzolsz és alá is írod még az éleken is ;)

@Orica Középföldi: neeemmmáááá, ilyet nem fogadunk, mert bemorculok
@Spániel:

Igen, mert azt az utat választva '18-ban megint ott leszünk, hogy a legkisebb rosszra szavazunk, és így tovább az idők végezetéig.

Elfogytak az erőforrások, a gazdaságban nulla, azaz nulla tartalék van, nincs már mit privatizálni, 4 millió a szegény. A társadalom megfáradt a kétpárti populista, felelőtlen, szavatszerző, rövidlátó hatalmi játszmában, aki teheti menekül.

Elfogyott az út a lábunk alól.
@V-PORT:

Szerencsére van internet, ugyanezt külföldről is megtehetem. :D
@rdos: megbízom, de nem is akarom, hogy politikus legyen, sőt még rá sem bíznám az országot, jó jó, magamra sem :D

Mondanék egy elcsépelt igazság félét:

Ha normális az ellenzék és azt teszi ami a dolga, nagy eséllyel a kormány is elfogadhatóan fog működni, nehéz ez a kormányzati libikóka, mert túl sok résztvevője és aspektusa van.
@Husz_János_Puszita: ha nincs mit privatizálni akkor kéretik visszaugrani a start vonalra, jöhet az államosítás, osztán megint lehet privmutyizni.
Úristen, ezeknek kéne kormányozniuk?

Összességében a szocialista pártelnök pénteki nyilatkozataiból nem egy jóhiszemű, valóban megegyezésre törekvő tárgyalófél alakja rajzolódik ki.

Ám nincs sokkal jobb állapotban a másik oldal sem. Hiába készült az elmúlt években az Együtt 2014 környezetében több fontos és érdekes tanulmány a közállapotokról, azokat csak egy nagyon szűk kör ismeri. A párt politikai identitásáról a közvélemény (azon kívül, hogy Bajnai váltaná Orbánt a kormány élén) szinte semmit sem tud. Nem tudni, hogy néhány ismertebb néven kívül kik állnak még Bajnai mellett, mik a kormányváltáson kívül az E14 legfontosabb céljai, milyen társadalmi csoportok támogatásában bízik, mit ígérne nekik, miben különbözik a szocialistáktól, mit gondol a jobboldalról és benne a Fidesz és a KDNP közötti választóvonalról, vagy hogyan viszonyul az új közjogi rendszer egyes elemeihez.

A politikai arculatépítés belső és nyilvános diskurzusa a konfliktuskerülés jegyében elmaradt. Ehelyett az Együtt 2014-et – azon túl, hogy ijesztően bárgyú, a kormányt ekéző közleményekkel bombázza a médiát – hosszú ideje lekötik és lebénítják az MSZP-vel folytatott tárgyalások. Azok a tárgyalások, amelyekről a közvélemény legfeljebb annyit tud, hogy megegyezésnek nyoma sincs, ehelyett a felek egymás tekintélyét kölcsönösen erodálva folyamatosan vádaskodnak és szivárogtatnak, ami nem sok jót vetít előre egy majdani politikai együttműködésre nézve.

A kompromisszumkészség láthatóan az E14-től is idegen: bár a közvélemény-kutatós előválasztás érdekes felvetés, de reális tárgyalási alapnak az erőviszonyokra, az idő szűkösségére és az MSZP merevségére tekintettel egyre inkább az tűnne, ha beáldoznák Bajnai kormányfői ambícióit, és cserébe rengeteg mandátumot kérnének. Arról, hogy az E14 akár csak elvi szinten foglalkozna a dologgal, mint a baloldali együttműködéshez szükséges kompromisszum egyik lehetőségével, semmi hír.

index.hu/velemeny/2013/08/24/uristen_ezeknek_kene_kormanyozni/
@Husz_János_Puszita: oops, Mariann és a többi közgazdaszerűség, és a betony meg csak köt köt...

A legszebb meg a cég neve, valahonnan olyan ismerős nekem :D

----

Rendkívül jó kilátásokat fogalmazott meg a magyar gazdaság számára legfrissebb elemzésében a Bank of America Merrill Lynch londoni közgazdásza. Raffaella Tenconi az erősödő fogyasztói bizalomra alapozva jövőre már 2,6 százalékos gazdasági növekedést vár Magyarországon. A kormány 2014-re 2 százalékos növekedéssel kalkulál.

hvg.hu/gazdasag/20130824_2014ben_szarnyalni_fogunk
IMF: készülhetünk a következő válságra
A valutaalap igazgatója szerint most nem elég erősek a világgazdaság védőgátjai.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2013%2F08%2F24%2Fimf_lagarde%2F

--------------------------

Így rokkanunk bele a válságba
Alkoholizmus, depresszió, elhízás és alultápláltság: kutatók szerint ezek mind a válságok hozadékai.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2013%2F08%2F24%2Fmeg_az_egeszsegunk_is_ramegy_a_valsagra%2F
@Husz_János_Puszita:

Ennyi meg egy bambi. Bajnai előállt a nagy okosságával, a Mesterházy meg akkorát húzott rá, hogy még mindig cseng a füle. Persze ettől még vesztes mind a kettő...
@Ni csak ki beszél most:

+1
Egyetértek.
Feltűnt valakinek, hogy az ország nem csak fideszből és szocikból áll?
Bajnai rögtön nem tűnne töketlennek, ha határozottan a saját elveit képviselné, nem kényszerülne elvtelen kompromisszumokra a választási összefogás miatt. Megugrana a népszerűsége is.
@V-PORT:

Ausztria, talán a fritzek. De itt lebzselek németezés helyett megint. :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem mehetünk vissza a startvonalra, közben feléltünk mindent és még többet.
Ami biztos, a hatalmas tátongó lyukak a költségvetésben, törvényszerűen újratermelődve.
Mondanám, hogy egye meg a fidesz amit főzött, de bele fogunk rokkanni.
@V-PORT:
Én nem fogok szidni senkit, megtérek: stadionista és trafikos leszek, továbbá békemenetet terelő juhász. Frappáns sasztuskákat vagy mi a fófaszt írok majd szeretett vezetőinkről, és első sorban felállva tapsolom meg az legújabb devizamentőcsomag bejelentését. Gabriellának muskátlit küldök minden névnapjára. És már most megrendelem az ebajról a narancssárga alsógatyáimat.
Gábrish-sal egy percig sem vitatkozom, hanem helyzetemből adódóan közlöm vele: ha naponta kettőnél többet mer idézni egy blogon, akkor két hétig zsinagógát fog takarítani két kancigóval.
@GeoCracker: Ebben semmilyen elitizmus nincs, elvek vannak, amikhez igyekszünk ragaszkodni. Amúgy én értékelem Fodor és Bokros írásait, véleményét, de az idézett korszakváltást ők nem képviselik, éppen ellenkezőleg. Egyszerre nem lehet két lovat megülni, megfelelni a politikai közép és a "rendszerváltást" igénylőknek is és mellette az idézett társulatokkal együtt bazsalyogni. Ha kell, meg kell kötni a kompromisszumokat, de azért disztingválni is szükséges.

Az LMP pedig legalább annyira tényező, mint az általad nagyrabecsült DK.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ha az erősödő lakossági bizalomra épít a jóember, látszik hogy nem itt él.:D
Foglalkoztatás hehehe. Közmunkával kikozmetikázva, 47 ezerből szárnyalni fog az a GDP.
'14-re amúgy minden elemző növekedésre számít, de aztán a trendek vízbe dobott fejsze görbét mutatnak.
Sokszor tévedtek már a londoni elemzők, figyelemmel szoktam kísérni.
@Husz_János_Puszita: dohány, vasmű, rába, gyógyszer, könyvkiadás, reklám-média piac, köszgép
Folytassam? A közös kassza lyukai a fidesz háttérgazdaságát kicsit sem érdekli, azzal csak mi, a futottak még senkik foglalkoznak, mi is egyre kevesebben, lásd Bakter éledben kell maradni szélkakas mentalitását, és ami a legszörnyűbb, tényleg sokunknak tényleg csak a köpönyegforgatás marad, feltéve hogy van-e gyomrunk hozzá...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Nevemen neveztél? Merész vagy. Te mit akarsz takarítani? A zsinagóga minden bizonnyal foglalt lesz, Gábrisht ismerve.
"Az államnak milliárdokat kellene kifizetnie a trafiknyerteseknek, ha a következő 20 évben bárki is liberalizálná a dohánypiacot. A kormány ugyanis komoly kártérítést biztosít nekik a megkötött koncessziós szerződésekben. A kitételek alapján a kormány igyekezett minél inkább megóvni a kiválasztott trafiknyerteseket a jövendő kormányoktól. Az ügyben ügyészségi feljelentés született, írta a hvg.hu.

A szerződések 34. pontja szerint az államnak kártérítést kell fizetnie, ha a koncessziós szerződést úgy szünteti meg, hogy ez például nem a trafikos kihágásának következménye, vagy további trafikosokat enged a piacra. A szerződés szerint az állami kártérítés akkor is jár majd, ha egy kormány a következő 20 évben úgy dönt, megszünteti a dohánykiskereskedelem koncessziókötelességét."
ennyi:

Trafikmutyi 2.0: milliárdokat fizet, aki bántja a trafiknyerteseket

Az államnak milliárdokat kellene kifizetnie a trafiknyerteseknek, ha a következő 20 évben bárki is liberalizálná a dohánypiacot. A kormány ugyanis komoly kártérítést biztosít nekik a megkötött koncessziós szerződésekben. Az ügyben ügyészségi feljelentés született.

hvg.hu/gazdasag/20130824_Trafikmutyi_20_milliardokat_fizet_aki_ban
@Habakuk999: "szép álmokat."
Köszi, ma neked is ezt kívánom.
@jaegtoer:
Írtam arról, hogy meggyőző érveksúlya miatt képes vagyok korrigálni az álláspontomon.
Megesett ez veled kapcsolatban, mi több, kölcsönösség is volt már.
Nem magamra, hanem általánosságban mondom, hogy intelligencia kérdése, hogy ki milyen minőségű vitakultúrával rendelkezik.
A jacht ügyben a források megteremtésén kell fáradoznom. Addig dolgozzátok ki a kajüt kiosztás elveit és rendszerét a békés egymás mellett élés érdekében.
Amennyiben túlnépesedési tendenciák jelentkeznének, meghatározott szelekciós gyakorlatot kell kialakítani.
Megbeszéljük.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Persze, családtagjaimnak én sem kívánom a közszolgálatot. Nem vidám dolog az, már persze, ha a közszolga komolyan veszi a feladatát.

Hogy is mondtad? "Ha normális az ellenzék"

És(el nem kezdünk mondatot, de most kezdek) normális? Hát? Szerintem nem. Adódik a kézenfekvő jelzőjű válasz.

Abnormális.

:-(
@sírbateszezazegész: "ciderrre gondolsz? Mert az van, 1,8-6€ az ára termelőtől fűggően."

Nem. A habzóbor amolyan olcsó pezsgő, ami nem belső erjedéssel nyeri a szénsavtartalmát,hanem azt, mint a szódavíz kapja meg.
Egészen vállalható, kóstold majd meg!
@Husz_János_Puszita:
Hát, lehet ketten leszünk útálatos képek, de igazad van.
Gyurcsány a mai napig a fújabelemjönki kategória, de én nem osztom ezeket a véleményeket. Akkor most komenyista csökevény volnék?

Lehet, de akkor azok a faszparasztok, akik MSZMP seggnyalókból lettek antikomenyista szószólók, azok kik?
A kövér szardarab nem szégyenli a mocskos pofáját? Milyen alapon mer ő bárkit, a volt állampárt kiszolgálójának nevezni?

Ja, azóta sok idő eltelt és a mai generációnak elég egy kormánybuli Zamárdiban, nem fogják megkérdezni ki ez a szardarab, aki itt bűzölög a pacal szaftos bajszával. Az jön le, hogy ő a kormány embere, aki ezt a bulit támogatja. Hálelújáá, kövér a mennybe megy.

Sajnos nem végleg és nem a mennybe.
A fiataloknak sokat kellene még tanulniuk, ezért testálták rájuk a hittant, meg az erkölcsöt, hogy szavazó droidok legyenek. Ne legyen már az, hogy azt favorizálják, ami érdekli őket. Hová vezetne ez?

Ez a rakás szar csürhe bűnösebb, mint a rákosi rendszer volt! Ma 2013-at írunk,mátyás dogmái nem szalonképesek ma már. Igaz, a fidesz berkein belül igen, de fidesz nem az ország, csak szarházi hitbizomány trógerek gyülekezete.

Ezt kell felismernie a bizonytalan tömegeknek, akkor lesz végük orbánéknak. Addig maradnak az álmok, Bajnai szinten, sajnos.
@E.Csaba:

"Röviden:Bajnai nem hozta azt,ami ahhoz kell, hogy vezető erő legyen."

ki fog derülni. hamarosan találkozok vele.
@Orica Középföldi:

"Ugyan megfogadtam, hogy többet nem írok, (mi több, nem olvasok, pedig nem is vagyok magyar nemes:)), de ez az egri szösszeneted mocskosul szimpatikus vagy szimpatikusan mocskos. Lájk:))))"

köszönöm, nagyon kedves vagy.
ellenben azon nagyon meg vagyok döbbenve, hogy az említett fogadalmat tetted. ha mégis, remélem, csak velem kapcsolatban, mert azt elismerem, ha elkap az ihlet akkor a szóhasználatom szabadsága nem ismer határokat s bizony kellemetlen lehet annak olvasni aki ettől kifejezetten viszolyog.

Nagyon fontos, hogy a közéletből a blognyilvánosság szintjén se vonuljunk vissza, hiszen a tájékozottság, a kommunikáció, és a virtuális társaság többször szórakoztató és hasznos, mint lelombozó, vagy haszontalan.

Az hogy véleménykülönbségek és időnként... hmm...konfliktusok vannak, ne kedvetlenítsen el.

ha ez számít: én bizonyos, hogy itt sokakkal nem értek egyet sok mindenben, hiszen konzervatív, jobboldali, keresztény (a -Rodeoval többször is megvitatott értelemben is egyetemes kiterjesztéssel, amely magába foglalja a napimádást is) és láss csodát, rólad, vagy a többiekről többnyire fogalmam nincs milyen "párti" kivéve Angylt, mert annyit sulykolták, hogy lehetetlen nem memorizálni...

na csak fosom itt a szót...

Gyere vissza, olvass, írj, cselekedj...tedd meg ma amit kell, hogy holnap is legyen életed... kérlek
@Mariann19:

Nekem az teccik " a kapcsolatunkban" hogy az esetleges egyet nem értésünk közepette is megértjük egymást. és ez megértés többnyire odavezet.... ahova:D
miccaporíccsam itt a szót?

:D

lásd még:

@jaegtoer:
@Orica Középföldi: duplán Lájk, hogy minden csemegét észrevesz:)))
@jaegtoer: neked meg az utóbbi időben nyújtott teljesítményedért, amit ez a szöveg is reprezentál:)
@jaegtoer: Hali!Most olvasom a reggeli hozzászólásod!
Találkozol/találkoztál Bajnaival?És mi a helyzet?Vagy rosszul értelmeztem, amit írtál?
@E.Csaba:

jövő idő, de belátható. 20 nap.
@King of Shadows:
Éppen ezért álprobléma (és csak az érintetteket izgatja) hogy ki lesz a kormányfő. Mert a kormányalapításnál úgyis az arányok fognak számítani. Az Mszp a legnagyobb pártként rá tudja kényszeríteni az akaratát a ME-re, és ha nem tetszik amit csinál, ott van a konstruktív bizalmatlanság intézménye.
Mesterházy (és a mögötte álló pártfütyik) egyéni ambíciói csinálnak az álproblémából valódit. Nyugodtan engedhetné Bajnait előre, mivel a frakciójávaL keményen foghatná a tökét.
Azzal, hogy nem ezt teszi, sajnos azt bizonyítja, hogy tényleg csak a mutyiváltásban érdekeltek.
süti beállítások módosítása