Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/hirado/2024/05/02/politikai-reklamkampany-koltesek-legdragabb-europai-unioban-cof-fidesz "... (2024.05.03. 12:44) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.07.23. 13:18 Fabius

Mit keres a békemenet a devizahiteles mentésben?

Címkék: fidesz devizahiteles mentés cöf

"...ne kurválkodjatok többet, mint mi jól esik - mondá az Úr - és megteremté az farizeusokat az ő igen nagy kegyelméből..."

Orbán Viktor berágott, mint farhát akcióról lecsúszott kuponvadász a cébéában - mondja az Index - mert az nem lehet, hogy a hálátlan és helyét nem tudó Kúria mindenféle ítéleteket hozzon. Csak úgy. Összevissza. Előzetes egyeztetés és külön engedély nélkül. 

Bankpártiak, abcúg! - sikoltotta - kampányév van, helló!!!!

Aztán történt ami olyankor szokott, mikor Viktor fejében az agyhúgykő leválás eléri az egészségügyi határértéket: kiadta napiparancsba Navrának, hogy na most aztán legyenek megmentve a devizahitelesek a többnyire a jómódúaknak és országgyűlési képviselőknek előnyös végtörlesztés, az eddig szinte nulla eredményt hozó árfolyamgát, a teljes kudarc ócsai gettó után, detélleg! Navra pedig írt. Valami olyan bődületeset, amitől Csányi nertárs viharos gyorsasággal kimentette anyagi érdekeltségeit a bankszférából szó szerint az utolsó fillérig. A Reauters szerint ezért. Csányi meg majd megsúgja a melósainak, hogy valójában miért, - már ha egyáltalán, mondatja velem a kisördög. 

Aztán mit tesz az a Jóisten, egyszer csak bejelentkeznek a főállású közpénzcivilek is devizahiteles mentésbe

orbán-deviza.gif

Érdekes, nem? Most akkor Orbán Viktor felkérte Orbán Viktort, hogy képviselje a népet a normaszöveg alkotásban? 

Vagy tényleg akkora borzalomról szólnak az előzetes tervek, amire már a nemzeti együttműködők is azt mondják, ejnye Vezérem, kéne rád az az izé, ni, három betű, F az eleje, ÉK a vége, vagy mi. Mert ha a buzgalom félremegy, és nem képes kiváltani "a devizahitellel nem érintett állampolgárok szolidaritását is", akkor szopóroller lesz és választási vereség? 

További érdekesség, hogy a közpénzcivilek bevonnák a fogalmazásba a nemzetgazdasági minisztert, a Bankszövetséget és az MNB vezetését is. Igen, ne nézzél így, ezek szerint eddig se a vargamiska, se a bankárok se Kusza Szem véleménye nem volt belekalkulálva a történetbe Orbán akarata mellé.  Miért, miért? Mert ahogy a dakota közmondás tartja:

Egy dakota nyomolvasó nem téved el, csak nem tudja, hol van. Azért. 

 


(Szigorúan zárójelben arra leszek kíváncsi, fölmerül-e alternatívaként Angyal József adószakértő devizahiteles mentő ötlete - minden devizahitelesnél be kéne vezetni a rögzített árfolyamot, a gyűjtőszámlákon felhalmozott összeget a bank évente leírhatná a bankadóból annak összegéig, az ezt esetleg meghaladót pedig az adóalapjából. Magyarul ebben az esetben a hiteles és a bank fizetné vissza a hitelt, ( a bank ráadásul a keletkezett extraprofitjából )  az állam az effektív kiadások helyett csak lemondana az egyik adóneme bevételéről. Az egyik zsebébe nem teszi be, a másikból nem veszi ki - ami talán kevésbé lett volna hülyeség, mint bármi amit eddig csináltak) 

 

516 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr915420296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-no comment-

Deutsch elárulta, milyen a viszonya Orbán Viktorral

"Orbán Viktor a barátom, függetlenül attól, hogy kormányfő-e vagy sem" - mondta Deutsch Tamás fideszes EP-képviselő a Blikknek adott interjújában, melyben arról is beszélt, hogy feleségével akár még egy gyereket is bevállalnának.

hvg.hu/itthon/20130723_Deutsch_elarulta_milyen_a_viszonya_Orban
Der Standard: Fellendítené a fogyasztást Orbánék devizahiteles-mentése

A magyar kormánynak a devizahitelesek megsegítésére vonatkozó újabb terveiről írt a Der Standard.

hvg.hu/gazdasag/20130723_Der_Standard_Fellenditene_a_fogyasztast_O
ha esetleg megütné a guttmann a kisgömbőcöt amint hőbörög az szép dolog lenne

ha nem akkor ki kell vele baszni

brühüyyy

van rá mód

miért is mennek a német beruhá
zók másfelé és viszik a meglévőket is?

leszarják a kisgömböcöt de tetőtől talpig

brühüyyy
csak figyelni kedves feleim:

295-ig gyengült a forint a kamatdöntés előtt
Matolcsy György szavai lényeges piacmozgató hatással járhatnak.

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/295-ig_gyengult_a_forint_a_kamatdontes_elott.3.186973.html

------------------------------

www.napi.hu/tozsdek-piacok/ismet_minuszban_az_otp.560058.html

------------------------------

Némethné nem hatotta meg a rendőrséget
Hiába tett feljelentést az állam, nem indul nyomozás az útdíjtender bedőlése ügyében.
Nem kell az állam százmilliárdja - Dávid Ferenc [Hallgassa meg] [Szó szerinti leiratkészítés megrendelése partnerünktől a www.gepelo.hu oldalon] - 09:57

Csalárd módon meg akarják valakik szerezni a szövetkezetek vagyonát – mondta el a Dávid Ferenc a Vállalkozók Országos Szövetségének vezetője a Klubrádió Reggeli Gyors című műsorában. Az elnök szerint egyeztetni kellett volna a takarékszövetkezetek államosításáról, nem pedig megkerülni a szövetkezeti tagokat és ezzel megsérteni a takarékszövetkezetek autonómiáját.

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=160188
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
" melyben arról is beszélt, hogy feleségével akár még egy gyereket is bevállalnának. "

melyik feleségével?
ezt már múltkor linkeltem, csizmadia mást is akar viktortól:

A NEA 2,5 milliárddal több pályázati forrást kér a civileknek

www.polgarportal.hu/civilosszefogas/128-nea/2212-a-nea-2-5-milliarddal-tobb-palyazati-forrast-ker-a-civileknek

szóval pénzt, paripát...
@Penivaldes:
a mostanival, a volt valamelyikkel, vagy a titkárnőjével (aki nyilván majd lesz)?
én már nem nagyon tudom követni ezt a csávót. most hogy hívják? Már-NemFür-Deutsch vagy Még-Nem-Kovács-Deutsch?
Összegezve:
Csányi még nem tudja, hogy nagyon beteg, csupán hordozható állapotban van, igen magas lázzal.
Kijelölt gyámja érvényteleníteni fogja a részvények eladását.
Itt vakuljak meg, ha értem - mondta a komondor.
@Poszthoz: Figy FAB. A poszt végén leírt szigorúan zárójeles kérdéseidnél azt lenne nagyon fontos tisztázni, hogy milyen árfolyamon gondolja az ötlet gazda az árfolyam rögzítését??? (én ugye a felvételkori árfolyamot tartanám tisztességesnek, főleg az egyre szaporodó bírósági ítéletek fényében itthon vagy akár Horvátországban és Ausztriában.

www.civilkontroll.com/mar-ausztriaban-is-karteritest-fizetnek-a-bankok-a-devizaadosoknak/

Másrészt érdemes lenne ezzel is foglalkozni, megfontolandó javaslatok vannak ebben is.

index.hu/gazdasag/penzbeszel/2013/07/23/igy_lehetne_megnyugtatoan_rendezni_a_devizahiteles_mizeriat/
Ezeket a békementes majmokat teljesen elkapatták!
Hogy a sok idióta nehogy elveszítse a harci kedvét lemming-vonulásokat rendeztek nekik. Aztán meg azt hazudták a nyomorultaknak, hogy ŐK mentették meg OV, sőt az országot. Kitüntetgették őket és persze a vezetők pénzt is kaptak rendesen.
Persze, hogy a hős orbánmentők már Brüsszelbe akarnak vonulni az EU-t helyretenni és belepofáznának mindenbe. Szerintem a sok retardált lassan azt is elvárja, hogy név szerint írják be őket az alkotmányba.
@Penivaldes: Olvastad amit az előző poszt végén küldtem?? :)
Ezek a COF-osok ugy vannak a (Beke)menetelessel, mint az alabbi bloki a cicussa:
www.youtube.com/watch?v=kI4yoXyb1_M

Mar nagyon nem gyozik varni..

Az abszolut kedvencem meg csak raadasul:

www.youtube.com/watch?v=nGeKSiCQkPw

HA nagyon akarom ezt is lehet athallassal, Csanyi es a penz hasonlattal "leforditani".
Amire nem is figyeltem fel eddig:
Oroszország vezető és egyben a világ egyik legnagyobb bankja megkapta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) engedélyét, és ezzel véglegesítette 98 százalékos tulajdonszerzését a magyarországi Volksbankban.
(a magyar mellett megvette a boszniai, a cseh, a horvát, a szlovák, a szlovén, a szerb és az ukrán Volksbankot)
www.origo.hu/gazdasag/hirek/20120124-a-szberbank-magyarorzsagi-es-nemzetkozi-terjeszkedese-valtozasok-a-volksbanknal.html

2005 évi hír:
Legalább tíz évet ad még magának az OTP Bank élén Csányi Sándor, az ország legbefolyásosabbnak tartott üzletembere, aki a magyar bankrendszer aranykorát az ukrán és az orosz piacokon játszaná újra.
magyarnarancs.hu/gazdasag/meg_masznek_egy_kicsit_felfele_csanyi_sandor_az_otp_bank_elnok-vezerigazgatoja-66435

Valaki valamiről lemaradt.
Lázár János emberi méltóságát megsértette egy kommentelő. A delmagyar.hu 500 ezer forint kártérítést fizet a megsérült államtitkárnak.

most.444.hu/2013/07/23/laza-janos-emberi-meltosagat-megsertettek-444-kommentben-sertettek-meg-lazar-emberi-meltosagat-raadasul/

és akkor Orbánmentesítőt még nem is olvasnak. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Képmutató fasz!Mármint nem Te, hanem Dávid Ferenc.Azt mondja, valakik csalárd módon megakarják szerezni a vagyont.Ahhoz sincs töke, hogy kimondja, hogy kik azok,állandóan egyeztetni akar, mikor tudja, hogy három éve nincs egyeztetés senkivel.Ugyanúgy viselkedik, mint eddig sokan mások az egyeztetéssel kapcsolatban:Különbnek érzi magát a társadalom más csoportjainál, hisz azt gondolja, hogy majd velük le fognak ülni egyeztetni.Már rég le kellett volna mondania a posztjáról, mert eddig semmilyen eredményt nem ért el az elmúlt három év alatt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: egyszerű a megoldás. leugrott a szabadtérire, nagyon kiváncsi alföldi istván a király rendezésére, bement közben az auchanban, ahol a dinnye árát akarta letörni. erre beültették büntetésből egy trafikba.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ugyanaz mint Patai a Bankszövetség élén:Egy inkompetens díszfasz.
@bella _ciao: Gratula, egész jól összeraktad. Nem akartál soha nyomozó lenni??? ;)
Na tessék Csányi után más régi öreg harcostársakra is rájár a rúd??? :)

Elfogatóparancs jöhet a Mol-vezér ellen

EU-tagok lettek a horvátok, nemzetközi elfogatóparancs jöhet Hernádi ellen. Zágrábba vihetik.

index.hu/gazdasag/2013/07/23/elfogatoparancs_johet_a_mol-vezer_ellen/
2013. július 17., szerda
Szberbank: Az oroszoknak 5 százalékos piaci részedés már-már nagybanki státust jelentene. A még Volksbank név alatt futó pénzintézetnek ma Magyarországon 52 fiókja van, ehhez egyik forrásunk szerint még legalább 100-at hozzá kellene pakolni, hogy elérjék ezt a célt, tekintve hogy a lakossági szegmens erősítését tűzte ki az orosz tulajdonos.
hvg.hu/gazdasag/20130717_Bankrendszer_atalakulasa
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: de! csak filózok monk és sherlock között. de még a kántoron is gondolkozom.
@bella _ciao: Nekem a harmadik a legszimpatikusabb. :)
Huuu sirbatesz ilyenkor merre jár??? :)

Francia tudósok egy hatalmas földönkívüli vírust fedeztek fel

hungarian.ruvr.ru/2013_07_22/Francia-tudosok-egy-hatalmas-foldonk-vuli-v-rust-fedeztek-fel/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Kulturális éhségüket vasárnaponként a plébániánál elégítették ki, ahol totális elbutultságról árulkodó (un. skinhead) arccal hallgatták a kiszűrődő orgonaszót. Érdemes volt hallgatni hiszen a Kántor ügyes orgonista volt, ami egy kutyától nem is rossz teljesítmény. Gazdája, páter Titi ( akit a neve után csak Csupatiként emlegettek ) persze dagadt a büszkeségtől"

www.agria.hu/tacs/tairma.htm
@bella _ciao: Ezt a verziót még nem olvastam, köszi. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártudituNagyon szép magától, hogy velem tart, Watson - kezdte. - Korántsem mindegy számomra,
van-e valaki mellettem, akire mindenben számíthatok, vagy nincs. A segítőkész helybéliek
ugyanis általában vagy hasznavehetetlenek, vagy elfogultak. Foglaljon le két sarokülést, addig
megveszem a jegyeket.:
Na bazz, hogy eddig erre a GDP növelő tényezőre nem gondoltunk. Tényleg kéne már nekünk is egy magyar király, trónörökössel. :)

A királyi csemete születése nemcsak a családban váltott ki eufóriát, a royal baby több száz millió fontos pluszköltést is generál, némileg megnyomva a brit GDP-t.

hvg.hu/gazdasag/20130723_Ennyit_hoz_Kate_kiralyi_babaja_a_konyhara
@Penivaldes: ezt mos melyikre válaszoltad??? :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

ez elég komoly szakítópróba lesz.
az eddigiek legdokumentáltabbja. és legátlátszóbbja. egyértelmű, hogy a takarékok pénzét akarja a kormányzat átjátszani a saját haveri körnek. 1X1=1. ez a legbonyolultabb képlet, amivel leírható.
Viktor ismét legyőzte az ellenséget. :)

Visszavonulót fújt Brüsszel a telekomadó ügyében

Visszavonul a magyar telekomadóval szembeni perben az Európai Bizottság, miután Franciaországgal szemben kikapott egy hasonló ügyben, értesült a nol.hu. Az Európai Unió végrehajtó szervezete ugyanilyen döntést hozott egy hasonló spanyol adóval kapcsolatban is, amit szintén visszavontak a bíróságról.

hvg.hu/gazdasag/20130723_Visszavonulot_fujt_Brusszel_a_telekomado
ez a szőke szóvivő nem olyan nagyon szép.

ijesztgetni lehetne vele gyerekeket, de szépérzékű férfiembereket is szerintem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
akkor most meg lehet baszni?

brühüyyy

milyen jó nektek? van gömböcötök
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
ha a vírust a Földön találták akkor az földi vírus, vagy a vírus beszámolt előéletéről? mind a 15 másodpercről ameddig élt? persze halála után telekom úttyán vagy kituggya?

brühüyyy

van még ilyened? ettől kapok viszketést
a sört is hozhatnák magukkal ezek a prágaiak:

Bronz fallosszal pofozzák a kormányt

Rávilágít a korrupcióra és nem hagyja feledésbe merülni az adott kormányzat felháborító és szégyenteljes döntéseit egy alternatív street art projekt, a Nem mi voltunk!. Prága után hamarosan Budapest is kap egy pofont az odamondós gerilláktól.

hvg.hu/kultura/20130723_Bronz_fallosszal_pofozzak_a_kormanyt
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

arról hogy megsértették lázár emberi méltóságát meglepődve értesülök, mivel olyannal a lézerblokkoló affér óta ő nem rendelkezik, előtte nem tudom hogy állt vele, de előttem azóta egy becstelen gané.

mert ha kovácspista egy ilyet beszereltet az autójába, lelke rajta. elcsípik mégis, neki annyi.

de ha egy országgyűlési képviselő, a törvényhozás tagja teszi ezt, az nem kínos, vagy felháborító, hanem jelzi, hogy ebben az országban nem kell betartani a szabályokat, amennyiben egy frakcióvezető teszi ezt, az azt mutatja, lehet hogy az egész frakció a jó erkölcs semmibevételére és a jogszabályok, rendeletek kijátszására és megsértésére rendezkedett be.

és lázár jános ma orbán viktor jobbkeze.

na most perelhetnek. akár egyenként is. mind.
@jaegtoer: ezzel bizony teljesen egyetértek.

s törvénytisztelő állampolgárként jó mintát láthatunk a magyar viselkedés mintájához.
@jaegtoer: orbán jobbkeze matolcsy. esetleg egy siva lehet orbán, több jobbkézzel? nem is rossz, református siva.
húúú félrementem offba. na de most.

nem értesz te semmit Fabius! profitmaximalizálás miért lenne idegen a Fönöktől, amikor a szakértője simicska lajos, frakcióvezetője meg rogán antal, irányítója meg a fekete kéz?

a ruhát mindig ezekre kell felpróbálni navracsics, meg varga csak elszabja, mint az ecceri szabó, mer' a kuncsaftok mindig mást akarnak...
@Habakuk999: miről jutott eszedbe? vagy már ott lapul a tudatalattidban?
@bella _ciao: Matolcsy sajtótájékoztatót akartam nézni a hírtv-n, de csak a szőke csajt mutogatták.
@bella _ciao:

úgy tudtam hogy M. a balkeze. de akadémikus a véleményeltérés, mert mikor melyik. Bár mégsem, most hogy visszagondolok, a Főnök egyszer tényleg nyilatkozta (bocs. kinyilatkoztatta) hogy M. a jobbkeze. csakhogy a Főnöknél sohasem lehet tudni. mondjuk a nagy csányi-sejtés megoldása érdekes lehet, holnap.
@bella _ciao:
korrekt. már-már az internettót idézi a kilencvenes évekből...
@jaegtoer: nem vagyok benne biztos, hogy valami is kiderül holnap az egész csányi ügyből.
@Penivaldes: és hogy vennék be a jobbosok, ha Eszternek hívnák a trónörökös királynőt??? :)
@bella _ciao: örülök.

Azééé kiváncsi vagyok, beszáll-e Csányi miniszterelnöknek?

itt az idő, orbánnak három Pampers se lenne elég, hogy megfogja az aprófosását.
@bella _ciao:

akárhogy is lesz, Uj Péter belepancsolt a pocsolyába. ahogy szokott.:)

és ahogy mondogatom, ahogy az az érdekek mentén kovácsolódik az egység, úgy az érdekek mentén hasadhat is az egység. különösen, ha sok a kovács és egymás kezére is kalapálnak.
Már elég sok nagyágyú kihátrált a Főnök mögül.
csakhogy a Főnök nem Putyin, és Csányi nem Hodorkovszkij, ez meg itt nem Orosz Anyácska, 'bár igény az volna rá' :D
Hát, bevallom férfiasan, hogy belőlem semmiféle szolidaritást nem vált ki a devizahitelesek megmentése. Sőt!
Már akkor is nagggyon felháborodtam, amikor a szegény, nyomorult, kósarogán-féléket megmentettem. Mert én olyan gazdag vagyok, hogy nekem mindenkit meg kell menteni.
Úgy tűnik kisgömböcz úr azt egyáltalán nem tudja elviselni, ha a háza előtt tüntetnek a népek. Mer' az olyan gyurcsánymódi. Hát őelőtte aztán nem!
Inkább valamennyiünk pénzéből ezeket is megmenti.
Meg még valamin törik azt a furmányos eszüket, aminek feltétele, hogy a zemberek "megmeneküljenek". Lehet, ez az igazi ok, de azt csak az olyan bennfentesek tudhatják, mint szotyolás Csányi haver.

Akár így, akár úgy: jajj nekünk!
Megmentésre felkészülhetnek a forinthitelesek?!
Valami bűzlik!
A dakota nyomolvasón talán csak a vak komondor szimata, vagy egy gázálarc segíthet a megvédők és megmentendők követhetetlen forgatagában.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: szerintem a jobbosoknak, főleg a jobbikosoknak egy szavuk nem lehet. Eszter ugyanis perzsa eredetű név az Istárból eredeztethetően. Ennek az Iránnal való barátságban szerepe lehet.
@bella _ciao:

ujpetya szépen összefoglalta a lényeget.

(megjegyzem micsoda pöpec érzés lehet most függetlenül Spéder szerepéről is írni)
@Penivaldes:
"a harisnya hagy kvetni valót maga után"

kvetni?
követni? kivetni?
inkább a harisnya hagy kihányni valót maga után...
Hatalmam van Fabius felett! Csak ohajtsnom kell egy uj posztot.:)
@Spániel:

Biztos én vagyok szkeptikus, de nekem azért csak fura, hogy Magyarországon Pallagi Ferenc az egyetlen főszerkesztő aki egy kommentelő helyett bírósági ítélet nélkül is örömmel fizet.

Sztán meg aszongya:

"A kiadó a rendelkezésére álló eszközökkel mindent megtesz azért, hogy a jövőben a portálján ne jelenjenek meg az államtitkár személyiségi jogait sértő hozzászólások. "

Várom az aprót, hogy: online hírportál tartalomfürkész cenzort keres azonnali belépéssel, jelentkezéseket antijanikurvaanyád jeligére a kiadóba várják.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

Fölöttem? A Zistennek se nincs ojannya :-D
@bella _ciao: @Fabius:

éppen ezt akartam írni, hogy U.P. megint remekelt, miután a hivatkozásokat is végig jártam.

szinte kortörténeti dokumentum. jobban mondva nem is szinte. hanem teljesen.

így azért már mindenkinek kellene látni azt, mi a jelentősége a baloldalnak, jobboldalnak, meg a hazaffyas, nemzeti, meg senkitnemhagyunkazútszélén, és a munkásemberekpártjának, meg úgy egyáltalán a politikai hívószavaknak összességében.
De Fabius dragam, ugye te sem hiszed, hogy egy jogasz felreerti az iteletet?! Ennyire naiv te sem lehetsz! Ez vegytiszta valasztasi osztogatas. Nagyobb csoportot fed le, mintha csak a nyugdijasokat (kevesnek van devizahitele) kenegeti mezzel. Akik kozott van kozalkalmazott, versenyszferas, kis-nagycsalados.
@Penivaldes:
Bilit?
Mert még arra sincs szüksége... :S
Cumisüveg sincs herendi, szóval, max. anyukájáék kávézhatnak herendivel.
PuPu is spekulál:
www.pupublogja.hu/2013/07/utban-argentina-fele.html
„Simicska sokat tett azért, hogy ma már úgy érezhesse a Vezér, hogy nincs szüksége ezekre az emberekre, ezek az aranyhalacskák már megtették azt, amit kért tőlük, mehetnek a nyársra.”
@Penivaldes: herendi csorgot?! De marha eredeti. Mar egy vak komondor se maradt raktaron?!
@jaegtoer:

Én örömmel látom, hogy UP ennyire és ilyen formában aktív megint. Az írás kortörténetiségében egyetértünk.

Azt meg, hogy a zembereknek mit kellene már látniuk meg inkább hagyjuk. A látás fárasztó, az oldalszűrő meg nyomja az orrnyerget.
@Habakuk999:

nem hiszem, hogy beszállna... egy miniszterelnöknek elég szűk a mozgástere, nézd meg simicskát, hatalma is van, a lé is dől, viktor meg viszi a balhét.
@Habakuk999:

nem hiszem, hogy beszállna... egy miniszterelnöknek elég szűk a mozgástere, nézd meg simicskát, hatalma is van, a lé is dől, viktor meg viszi a balhét.
ezmi? ezmi? meghülyült a gép? meghülyült a gép?
vagy már ketten nyomjuk? vagy már ketten nyomjuk?
a durvaéletbe!
@Penivaldes: ehhh, még jó hogy nem köcsögözik, mint a madamozó házelnök, réges régen a Nagy Büdösben :D

@jaegtoer: szakító próba, kérdés ki szakítja a mit?

@E.Csaba: pontosan, én is ezt az inpotens brigádot ugatom már rág, patairól már szó se essék, leírtam már ezerszer...

@Secnir: többiek már levezették, mikor melyiknek, mikor melyikkel :D
@Penivaldes:
Cseszed, a mi fajtánknak vannak oldalágai velük! :))
@Fabius:

azért amikor ilyeneket olvasok, vagy mint ahogy kipécézted ezt a CÖF-ös reagálást és súlyozottan közzétetted, azért "belátom törpeségem, s a végtelen terek visszaadják eszem:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

Szó nincs félreértésről, de nem is mondtam ilyet. Kampányelemről beszélünk amit most reszelnek rezsidémonosra. Ezzel két baj van:

1: a devizahitelesek megint nem lesznek megmentve,

2: viszont sikerül a bankrendszert ennél is jobban lenullázni és elkúrni. aminek a kkv szektor nem fog örülni, azt most mondom.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: a te fajtádnak max a lakótelepin gangpn vannak oldalágai, meg a jegenyefán:) nem kell ez a szöveg..)
@Fabius:
Kishitű vagy! Annál is jobban elfogja qrni! :(
Csekk cica alig beképzelt. Mit műveltél vele??? :D
Gyanúúúús, nagyon gyanúúúúúúúúúúús...
Amúgy meg NYÚÚÚÚÚÚÚÚL a barna hajú lányok blogon vegetáriánus tanácsadó lett! Nem gondoltam volna... Döbbenet! :D
@Penivaldes:
:))) Majdnem...

"A másik az a Bárdossy család, amely Erdélyből, Maros-Torda vármegyéből ered és amelyből Bárdossy György (1817-1873) királyi táblabíró is származik, kinek gróf Rhédey Johannával kötött frigyével a család rokonságba került az angol királyi házzal."

www.bardossy.hu/

Bár én a Vas megyei ágból való vagyok.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Csekkmacskánál az lenne fura ha nem lenne beképzelt, és az eső nem esne az orrába..)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: na látod. nem kell itt játszanod a fenséget. én is tudnám itt játszani az észt ha akarnám:)

én is vasi vagyok származásilag többszörösen is.
@Penivaldes:
Nálunk genetikai, DNS vizsgálatokkal is végig tesztelte Péterünk a családfát, ágait... :D
Stimmel! :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: egy nyúltúl mit vársz? egyen marhát? az nagyobb nála. vagy egyen nyulat? akkor meg kannibál.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

"szakító próba, kérdés ki szakítja a mit?"

várunk. héroszok harca ez.
nem enyém... nem tied...
nekünk munkára munka,
hasznot mindig más fölöz
harcunk kettő tollvonással
kimerül egy ixben,
és a havi fixben.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Én tudom hogy te echte nemes vagy, előnevekkel, meg karddal:)
de én sem vagyok akárki ám!:)
@jaegtoer:

" kora hajnaltól szakadatlan jártam, küzdöttem és törtem fejemet, és a dolgokat magyaráztam, tudatlan agyakban gyújtva fel tündöklő fényeket"

:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Látod, a hosszas, gondos, türelmes nevelés csudákra képes :-D
@Fabius:

ez már több, mint amit el lehet viselni!!
Na, de ilyet!
nem ismeretlen, de azért annyira nem is ismert!

:D

dejó! dió... mákom van., éreztem én, hogy jó kocsmába jövögetek, nem semmi a csapos!
@jaegtoer: Szerintem Csányiban akadna ennyi felelősségtudat.

Lehet, hogy nem.

Mindenesetre érdekes forgatókönyv lehetne, ő tényleg meg tudná zabolázni a szocikat, most ő lehetne az aduász.
@Fabius: @Penivaldes:
Ostor? Vízilóbőr korbács?
ÁRULD EL A TITKOT!!! :D
Lécci, lécci...
"ezek szerint eddig se a vargamiska, se a bankárok se Kusza Szem véleménye nem volt belekalkulálva a történetbe Orbán akarata mellé"

Nyugi ezután sem lesz.
Sziasztok!
@jaegtoer:
Tanulság?
Ezért kell otthon leembertelenedni! Különben másnap címlapon vagy, hogy beszámíthatatlan állapotban miféle békemenetet szerveztél! :)
Szerintetek van olyan, hogy tönkremegy az itteni leánybank és nem váltják vissza a saját bankkötvényeiket?
Van itt pénzügyes?
@Fabius: @jaegtoer: bakker hova kerultem, poeta lelkuletu muszakiak :)
S a robbi nema csend :)
@Husz_János_Puszita:

Mármint, hogy az anyabank nem áll helyt.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"...én a Vas megyei ágból való vagyok."

:D de nagy feneket kerítettél neki. mondhattad volna: -Ágról szakadt vagyok. :D
@Fabius:

"micsoda pöpec érzés lehet most függetlenül Spéder szerepéről is írni)"

A májad:)))))))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"beszámíthatatlan állapotban miféle békemenetet szerveztél!"

pfujjj. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Iszó'te rendesen??? Ilyen melegben fröccsöcske! :)

@jaegtoer:
Ja, a vasi ágról... Kekec! :o
@Husz_János_Puszita: nem vagyok penzugyes, de banknal a hitelesseg miatt nem engedhetik meg maguknak, pont ezzel lehet zsarolni oket, hisz a leepites, tokekivonas tuls sokaig tart, legrosszabb esetben eladjak a leanyt, bedonteni nem fogjak hagyni
Az Orbán már megint megmenti a devizahiteleseket!
Hö-hö-hö-hö-hö Dzsedáj..
@jaegtoer:
Te vagy olyan perverz! Én még akkor sem lennék ilyen állatságra képes! :))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Én csak a kötvényeim miatt aggódom, bankkötvényes vagyok, aki a bankot bántja az velem húz ujjat.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

nem vitás, voltak menetek, csakhogy korántsem ilyenek:D
@Husz_János_Puszita: Hmmm, nehéz olyan magyarországi befektést találni, ami biztonságos manapság.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Mivel nem voltak birtokok, mert nem elsőszülöttként nem örököltek birtokot, csak katonáskodtak (hagyományosan nagy családok voltak, sok elesett a háborúkban, no meg a gyerekhalandóság sem volt elhanyagolható) nehezen.
Azon kívül mindegyik férfi nagyszülő fegyveres testületnél szolgált a háború előtt, alatt és után is.
Bár párszor volt frász, de csak az '50-es évek elején rakták ki őket onnan és lehettek segédmunkások a Dolgozó Nép legnagyobb dicsőségére!
@Habakuk999:

Azért választottam kötvényt. Sima bankbetétet nem bízok magyar bankra. Nem tudni, mikor támad gusztusuk egy egyszeri nagyarányúra.
@Husz_János_Puszita:

"bankkötvényes vagyok"

én a CIB-ről hallottam, hogy az OTP és az UniCredit érdeklődött utána.

www.portfolio.hu/vallalatok/ket_magyar_bankot_venne_az_otp_kik_ok.183914.html

a linken választ találhatsz néhány (ki nem mondott) kérdésedre is.
@jaegtoer:

Ahogy a Mester mondta: "Tévelyegni emberi dolog, - irodalomban - csavarogni párizsi."

:-))
@jaegtoer:

Attól, hogy eladják a leányt, a kötvényeket még kifizetik legalább névértéken, nem? Vonatkozik rá a betétbiztosítás, a kamat is rögzített, illetve bubor + 0,8%.
@Penivaldes: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Nem gondoljátok, hogy a siker receptjét csak úgy szóróm szanaszét :-D
@Fabius: ezt nem ismerém de tetszetős a szemnek.
@Fabius: nekem marpedig igenis van. Tenyleg nyelbe kell utnunk a miskolci kirandulast. Szeptembwrben tipli van.:)
@jaegtoer:
Finnyásak... Amilyen jól fizet ezért a PÁRT - ráadásul nem elhanyagolható összeget - kurvának állnak a semmittevő, szarrágó, csicskák. A takony gerinc erre jó.
Nem gondolod, hogy majd dolgozni fog, amikor ebből a pártkurválkodásból szépen megél???
@Fabius: ez nem szórás, hanem tudás átadás nekünk ifjaknak hogy majd mi is tudjuk mutatni az utat.:)
@Orica Középföldi:

Nem a májam, szerintem tényleg fasza lehet :-))

De most komolyan: nem nagyon lehet rosszabb annál, mikor úgy kell írnod valamit, hogy a főnit aprítani nem annyira ajánlott.

Remélem UP-nak sikerül megtartani ezt a nem függő vonalat a 444-gyel.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: templomalapito papno vagyok. Tan elfelejtetted;) van meg egy kosza szabadsagom. Mikor jossz Pestre?
A Floridai Egyetem labdarúgó-csapat egyik tagját letartóztatták, mert megugatott egy rendőrkutyát.
Morrison állítja, hogy a kutya kezdett ugatni elsőként.

hungarian.ruvr.ru/2013_07_23/Letartoztattak-egy-egyetemistat-aki-rendorkutyara-ugatott/
@Fabius:

Jobban bízunk egy rohattmultibankban, mint a saját kormányunkban. Ez mindent elmond a magyar gazdaság helyzetéről, azt hiszem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ne már, mert mindjárt lesz rá jelentkező, rögtön 5 trónörökössel :(
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Jó kérdés. Egyenlőre van meló, lerendelem a cuccost futárral. Talán jövő hét. Nem tudom.
@Fabius: Nem tetszik ez nekem, nagyon nem tetszik. :)
@Husz_János_Puszita:

Én ott nem tartok pénzt, ahol már egy vargamiska is csak befárad a tetszőlegesen kiválasztott bankfiókokba, hogy akkor egyszeri kiadásra aggyá pénzt, de már!!!

Ráadásul nem mondhatják azt sem, hogy nem szóltam előre:

varanus.blog.hu/2012/04/13/orban_fellenditi_szlovakiat
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: és székely-igazolvány.:)
ez se rossz, az igaz, bár Te ebből a szempontból kényelmes helyen élsz.

Amúgy tök jól néz ki azzal a patakkal, múltkor csavarogtam és bementem a városba, eddig csak a kocsmáig jutottam, ahol találkoztunk.
@Dr. jenőke (jenőke):
Szemmelverés nem volt? Az sokkal durvább, vagy csak jobban büntetik? :)
Beszarás...
Én meg csúnyán néztem az Orbáncos képre! Bazzzz, most mi lesz, aggódom már! :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: @Penivaldes:

Majd eccer írok egy értekezést holmi pedagógiai érzékről :-)))
@Fabius:

na, jó, befejezem a nyal(akod)ást.:D mindennek van határa. 1 napra 3 csoda már több, mint elégséges:D
@Fabius: ne értekezzél hanem mutasd amit tudsz hogy mi is tudjuk amit tudsz.:)
@Husz_János_Puszita:

nem tudom, ami ma fekete, holnap fehér, sőt piros pöttyös.
@Habakuk999:
Backi! És nem szóltál??? Dinnye!
Most alakul a városkép, a városon átfolyó Lajta részt lezárták, egy komoly vízparti átalakítás van abban a projektben, amit kibuliztunk a városnak, 400 milliós beruházás... :D
Kikotorják a medret, kikövezik a partot, hajóbeülőt és hajócsuzdát csinálnak a Malom alatt. Lementem a lezárt mederbe fotózni a hétvégén, nem semmi. Ma szedték ki a markolók az 1800-as években beépített fa gerendázatot, a part régi megerősítését. Hihetetlen jó állapotban kerültek elő a fa gerendák!
A tervezőt is ismerem, én már egy éve láttam a terveket, amikor dolgoztam nála...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

ne bántsd őket, a manipuláció+megélhetés komoly tényező. arról nem is szólva, hogy ők a legkönnyebben elfordulók, megvehetők, és manipulálhatók. lásd Torgyán lánglelkű hívei. hol vannak már...?
@Fabius:
"Korbács és könny!"
"Üsd, vágd..."
"A szadomazo érzékek birodalma"
"Latex és a korbács"
"Kezdő lépések, ostorral a kézben"

ÉRTEM ÉN! :D
@jaegtoer:
HOL??? Lelkesen békemenetelnek! Essetudni... :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: előttem a kép, ahogy megpróbálja rábeszélni a répára a lányokat a mindennapi egészség jegyében.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: egyébként nem kell másra kivetítened a magad kis világát Boli. mi elfogadjuk hogy te szereted ha tűsarkak rúgnak és korbáccsal vagy hajtva de mi más módszerek hívei vagyunk:)
@Penivaldes:
Penike meg a kakastollas jelmez! Ezt már szeretem! :)
@bella _ciao: nem azért de a répa egészséges, vagyis az ha eszed a répát. nyersen, főzve, grillezve. köretként vagy nasiként.
@Penivaldes:
MARHA! Eldugtam a fiókba! :)
Ja nem, ott a bajonettek, kések vannak... :)
@Penivaldes:
Nem cicuka, én a lányokat egy szál tűsarkúban valóban imádom, de a többi rész nem az én stílusom! Meghagyom neked és egerednek a kikötözős résszel együtt. ;)
@bella _ciao:
Durvább a helyzet! Karfiolozik... Perverz egy állat! :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: nem szeretlek ezért, hogy ennyire rossz vagy. hát ártottam én neked valaha is? nem hiszem. mindig megvédtelek a támadásoktól, amik feléd záporoztak. és te ennyivel hálálod ezt meg?
nem érdemes jónak lenni.
@Penivaldes:
Ja... Most mi van? Csak én nem ittam eleget, hogy nem értelek???
Ááááá, nőbül vagy csak te is...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Hazajöttél volna Rodoszról miattam?
Tök kedves vagy.:)

Na látod, milyen jót tesz veled vezíred? Te is haszonélvezője vagy az ő nagy jóságának, nyugodtan lágernek is nyilváníthatná azt a várost, ahonnan a nyugati kapitalisták bankjaiba és boltjaiba járnak a városlakók.

hálátlanok vagytok:(
@Habakuk999:
Azt tényleg nem... :D
Ehhez Piktornak annyi köze van, mint Simicskának a közjóhoz. Uniós projekt lett, amit itthonról csak fúrtak.
@Penivaldes:
Nono... Nem összekeverendő a nőnemű sárkánnyal!
Banyekbogár!
Tűsarok van??? ;)
@Husz_János_Puszita: 08.01-től: lesz 6% eho, lesz korlát nélküli tranzakciós adó, s mi szem szájnak ingere.

Szerintem a feketegazdaság a duplájára nő, még a szürke is befeketedik.

nem lehet ezt sokáig csinálni.

érdekes módon egyre több írás szól Csauról Szadatról, Khadafiról.

csúnya vége lesz valakiknek.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
banyekbogár:))
nincs, nem teszem még jobban tönkre a lábam mint ahogy tönkre van
@Habakuk999:
Igazából beláthatatlan a gazdasági szférára és a magánszemélyekre mért csapás. Olyan károkat okoznak, ami szerintem pénzben apránként ki sem fejezhető.
@Fabius:

Ahhoz képest, hogy mennyire tele lehetett/volt a kalucsnija, nagyon elegánsan, korrekten teszi:)
@Fabius: Augusztus közepén (16-a magasságában) megyünk haza Nyíregyre. Vatabót? :) De menjünk majd Bárányhoz lovagolni!!!!!:)
Angliába. Úgy döntöttünk, hogy a B tervet valósítjuk meg, még április előtt. :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: csak szólj időben. ;)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Lovagolni? Az az örökös erotika! :))
Angliába ráadásul? Mik vannak...
@Fabius: volt pár hete, max másfél talán? egy cikk a hvg-n ami kivágta nálam a biztosítékot. Szépen leírták benne, hogyan tolják át a takarékbankot egy csókos havernak.
De a lényeg: a bankok a rossz fiúk. Tudod, hosszú orrú bankárok, akik kilopják a szemedet... Speciel amíg nem érzik a bőrükön az emberek, hogy mit jelent nekik a bank, addig állva tapsolnak és huhognak hozzá, és biztatják viktort. Elvégre élelmes nép a magyar, minek ő fizesse ki a lakáshitelét, ha nem muszáj?! Ha majd megint ott leszünk, mint 89 előtt, mikor volt a takszöv és volt az mnb és slussz, és nincs több 0%-os hitel plazma tévére, meg playstationre, na akkor majd megy a visítás...
@Habakuk999:

Szerintem már nem érdemes vitát folytatni arról, benne vagyunk-e a megszorítós-recessziós spirálban. Benne. Innen a reálgazdaságból abszolút úgy látszik, de a makro trendekből is.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Angliában nagy divat ám a lovaglás. ;) Sokan még a Hyde parkban is űzik...
@Penivaldes:
Ha most ide belinkelem, akkor lemalaczozol...
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Zajlik "A nagy pénz lenyúlása a haveroknak" c. hadművelet.
Lelkes agyhalott narancsprimitívek meg még tapsolnak is hozzá.
Szép is ez... :(
@sírbateszezazegész: @Penivaldes:
Na, Pennike megjött az újabb lovad... izé, lovagod! :)
@Penivaldes:
Bojond vagy te jány! Én is a lányokat szeretem...
@Habakuk999: "érdekes módon egyre több írás szól Csauról Szadatról, Khadafiról."

Ők kezdték. Most nemrég volt beszélgetésem valakivel, neki kerek perec elmondták ők mit akarnak és az lesz. Amivel nincs baj, csak ennek lesz egy másik oldala is. Sose dolgoztak, fiatalok, pökhendiek, azt ha megelevenedik a hollywood-b kategória, akkor majd néznek.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: látod-látod...ha nem lennél ennyire maradi az dupla esély a randira:))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: a nők gonoszak, kegyetlenek, irigyek. férfiakkal jobb együtt lenni. ők sosem bántottak
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:

Deal, ha megvan a pontos dátum mikor lesz a nyíregyi túra előtte szólj :-)

A lovaglás öreg báránynál sima ügy, bírja a nagyszájú csajokat :-D

No, ha Angliába mész akkor összedobunk itt neked közadakozásból egy túró rudi automatára, nehogy véletlenül a kerdemeknek kelljen hazacsalni :-))
@Fabius: most eszembe jutott egy olyan jó kerdemes túrórudis csalogatós kampányfilm.
@Habakuk999:

Csúnya vége legfeljebb a gazdaságnak lesz, Viktornak nem.

Akinek egy kis esze van az SEPA-zik régen, ahogy arra vargamiska is volt kedves ráeszmélni. Amúgy a kontinens szégyene mennyire nem bízunk a bankrendszerünkben, és itt most nem Átlag Béla lofo-járól beszélek, hanem a kkv szektor pénzforgalmáról.
@Penivaldes:

Olyan forgatókönyv az én fejemben is van, amivel Alfonzt haza lehet csalni :-D
@Fabius: majd hazacsalja Rétvári Bence a túrórúdjával:)
@Fabius: Kapok egy búcsúbulit is?;)
@sírbateszezazegész: Az bezony szép. :) Látom te Penit fűzöd. Sok sikert hozzá. Ő az akit az angolok teasernek hívnak. Ráadásul ha megjön a pasija, rögtön dobni fog. :)
@Penivaldes: Fúj, brrrrr...... Már a gondolat is kiváltja a menedékjog kérési reflexemet a kanadai/usa/ausztrál követségnél. :S
@Fabius: Na mesélj! :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: @Penivaldes: Talán az én Fahéjas Edwardom hűtlenkedett?! Kizárt! Engem nem lehet pótolni holmi Stefi cicákkal.
@Fabius: Mi Szlovákiában bankolunk már az idén.

Ugyanaz a bank egy nagyságrenddel drágább itthon.

Lassan ott tartok, hogy aki mobilizálható tőkét otthon tart, az vagy hülye vagy vakmerőbb megboldogult hegymászónktól.
@Fabius:
Most miért kell olyant mondani, hogy nehogy hazajöjjön...??? :D
@Penivaldes: Nehéz elhinnem. Ugyanis lassan 1 éve alig - alig tudok felnézni ide, mégis lám látod. :)
Kint se lesz kevesebb időm felnézni. Úgyhogy nem kell aggódnom emiatt. :)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: vigyázz, majd meglepnek téged angliai odúdban. ott alszol, aztán hirtelen ott áll elötted a komplett kerdem hálóingben és nyújtják feléd a rudikat...
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: látom az angoloddal nincs gond:) picit érdes...
Zavar támadt az erőben és csak kapkodom a fejem, hogy akkor most ki lesz az én megváltóm, akinek szárnyas oltárt csinálok a nagymutter pincébe száműzött tálalószekrényéből?

Érintettként (svejcli frank hitellel terhelt) már sok mindenkire gondoltam, hogy majd idejön és becsönget hozzám avval, hogy most megment engem ha akarom ha nem, de senki sem jött. Pedig vártam egy kis lóvét például olyanoktól, akik Sublót Bibeng karórával feszelegnek a parlamentben,
de ide se tolták a képüket. Mondjuk az lehet, hogy a gagyi kínai, vezeték nélküli csengő nem szólt, ezért nem találkozhattam a rajtam segíteni akaró Semjén testvérrel, meg az embereket a gyurcsánybajnai mételytől megvédő szolisuncival – hála a teremtőnek!
Ettől a lehetséges sokktól megmenekülvén, azt hittem már semmilyen újabb trauma nem érhet, de őszintén szólva arra rémálmaimban sem gondoltam, hogy a főcivil lesz az én szakállas Jusztíciám, aki igazságot szolgáltat nekem, az első banki világháború (már megnyert!) vége után.
Csányi, ötödik kerületi ótépé fiókvezető elvtárs vélt kínja meg annyira érdekel, mint Fásly Ádámot a sumer szépségversenyek hiteles története.

Ezek közül engem senki se mentsen meg, akár még vallásos is leszek ha teljesül a kívánságom, de: NE!
Tudom, én voltam a barom, hogy belementem ebbe a deviza szarba, de nem volt más választásom.
Ha eszem lett volna (imádlak Csekk!...), nem tettem volna.
Engem senki kárára ne mentsenek meg, de azt azért elvárhatom, hogy ne hagyjanak az út szélén.

Merhogy aszondták senkit se fognak, ugye?
Akkor csinálják ha megígérték de úgy, hogy ne szopja be az, akinek nem kellene.
Én nem tudom ezt, hogy köll, azért fizetem a vízfejű seggfejeket, hogy megoldják. Elvégre ők értenek(?) hozzá.
@sírbateszezazegész: azzal nincsen gond, mással van gond. az érdes finom megfogalmazás, de legyünk barátságosak.
@Penivaldes: szokásos ...ettem... úsztam... aludtam:)
@sírbateszezazegész: Ők kezdték.

A nyitány véget ért, most kezd istenigazából bonyolódni a játszma.

Működő tőke ide már nem jön, a magyar vállalkozások átveszik a padlássöprés korának paraszti mentalitását, itt plusz állami jövedelem már csak einstandból lehet.

Oltári bukó lesz ebből, csak idő kérdése.
@Penivaldes: Ettől a látványtól tuti Pestig futnék. Pláne, ha még megfejelik pár bőrtangás jobbikossal. :) De ettől a látványtól mind a 335 ezer honfitárs hazaszaladna. :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: MEGCSALTÁL AZZAL A PARASZTLÁNNYAL?!
@sírbateszezazegész: Nézd el kérlek az érdességét. Kicsit rámragadt a baltimore-i szleng a The Wire után. :D
@sírbateszezazegész: túrórudikkal rakják ki a hazavezető utat.)

megcsalt. lenyeltem a továbbiakat, barátságos leszek ma
@sírbateszezazegész:
Tucc élni! :D
A cigánykirálylány már nincs képben? ;)
Pedig micsoda rokonságod lehetne!
@Habakuk999: Az einstand már nagyon megy a fijúknak. Azzal nem lesz gond. De szerintem a kkv-knak nincs esélyük akár egy zabszemet találni a padláson. A fijúk alapos munkát végeznek.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: igen tud élni, ő az akiről a regék szólnak.
én áldom a sorsot hogy magaménak mondhatom Őt.
stb
@Husz_János_Puszita: A reálgazdaságból csak a rohadt nagy elégedetlenséget tapasztalom.
Nem lehet kigazdálkodni a rezsidémont.

Nem találkozom mostanában olyan céggel, (magánemberrel se nagyon ) akinek ne fájna valami nagyon.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Há'de'má ekkora parasztnak nézek ki? :(
Olyan vagy... (bebacom a durcit...)
olya romantikus ahogyan egymás kezét fogjátok.
@Habakuk999:
Erről azért ha megkérdezel egy agyhalott narancszombit, olyan propaganda dumát nyom le, hogy pn pl. csípőből képen röhögöm... :)
@Habakuk999: én arról beszéletem ma, hogy konkrtétan jelezték, hogy einstand, mert ... elszállt velük a ló:) meg se nézik kinek mondják:))
@Penivaldes:
Irigy Pennike... :) Már sárgulsz... pici kínajji!
@Habakuk999:

Én sem. Közben olvasom a menedzser indexet, ilyen bizakodók a kkv-k meg olyan bizakodók. Párszor éreztem már magam ilyen hülyén, de aztán mindig az én verzióm jött be sajnos. Bár ne úgy lenne.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Úgy emlékszem rád, hogy én vagyok a második Ch.T istennő után. Ugye? :)
De most mennem kell alukálni, hogy holnap is ragyogóan szépséges legyek.:)
Jó éjt.
@sírbateszezazegész:
Ártatlan szemekkel nézek- most mé??? :D
Na megyek Borgiák-at nézni, jók legyetek!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: drágám, melyiktek irigyeljem? téged, hogy van neked egy öregedő csekkmacskád, vagy Csekk asszonyt hogy vagy neki te, a rozsdád kardoddal?
:)
@Habakuk999:
Két próféta is van errefelé... Te is ezt mondod és Rodeó is.
Ha bukik a cár, lesz akkora dőlés belőle, hogy az életben soha vissza nem kerül a hatalom közelébe?

Az egésznek csak úgy lenne értelme.
Ha elzavarjuk 14-ben(?), ami utána következik az rohadt keserves lesz. Tudod mire gondolok, nem köll ismételni újra meg újra.
Szerinted van reális esély megszabadulni a parazitától jövőre?
A magam részéről nem így érzem, de ne legyen igazam. A kölköm miatt sem, meg magam miatt sem!

4503 karakterem maradt még, de annyit nem tudok k***anyázással kitölteni, pedig okot azt adnak rá bőven.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: na igen van egy kor ami után kellenek az ilyen tükrök a szépséghez..
@Habakuk999:

Van új progblog.

"…Mindenki jöjjön: akinek elvették a manyupját, akinek elvették a trafikját, akit átvertek a földárverésen, aki nem jutott be az egyetemre, akinek a gyereke hoffmannizált suliba kénytelen járni, akinek megkurtították a szabadságjogait, akit átraktak egy másik választókörzetbe, hogy a nem-fideszes véleményével kisebbségbe kerüljön. Jöjjenek a diákok, akik rosszabb minőségű felsőoktatásért többet kénytelenek fizetni. Jöjjenek a negyvenhétezerből megélni kénytelenek és azok is, akik kilenc helytett csak három hónapig kapják a munkanélküli segélyt."

progressziv.blog.hu/
Épp most csinálják ki megint a magyar gazdaságot, nem sok érdeklődőt vonz a téma.
@Husz_János_Puszita:
Neked is maradt jelentős mértékű karakter, tán? -:)
@Knósszosz:

"_de azt azért elvárhatom, hogy ne hagyjanak az út szélén.

Merhogy aszondták senkit se fognak, ugye?__"

nem is. mindenkit belökdösnek az árokba.
@Knósszosz:

Én a tévét szeretem dobálni mindenfélével politikai műsorok közben. :D
@jaegtoer:
Ezt rosszul látod!
Ők igyekeznek az életre nevelni, hogy egysejtű vállalkozóként oldd meg a magad gondját és ne csüngj a NER csöcsein. Azok foglaltak!
Ha hülye vagy a vállakozásokkhoz, úgy jártál és különben sem ismerheti mindenki lázárlyános - t!

Meg amúgy is kit érdekelsz te?
@Husz_János_Puszita:
Nem sajnálod a képernyőt?
Én sajnálnám, igaz semmi másra nem használom, csak az F1 bámulására, a többit leszarom.
@Husz_János_Puszita:

"Én a tévét szeretem dobálni mindenfélével"

nem vagy hatékony. én a tv-t dobtam ki 2011-ben.

azóta kaptam másikat. igaz én inkább Borgiákat nézek benne mint Boli netkolléga, és tortakirályt
@Husz_János_Puszita: vannak akik társalkodnak a tévében látható politikusokkal, megmondókkal
@Knósszosz:

"Meg amúgy is kit érdekelsz te? "

:D:D remélem senkit.:DD

mindazonáltal bátorkodom megjegyezni, nem olyan eccerű a helyzet. a kkv-k meg is oldanák a saját problémáikat csakhogy hetente van egy benyögés arról hogyan segítik és támogatják őket is:) ezt ők boldogan nélkülöznék, de úgy vannak vele, addig nem lehet baj, amíg nem akarják őket is megmenteni. :D
@Knósszosz:

tudod:

Save Our Souls, de a pénztárcánkra magunk vigyáznánk.:D
na, a mai nap bölcsességét megosztottam az előbb, úgy hogy nyugovóra is térhetek. aludjatok jól, álmodjatok akivel akartok, de a bukszákra vigyázzatok:D

jó éjszakát
@jaegtoer:
Én is osztom a kkv-k reményeit, hogy nem mentik meg őket. Márhogyúgy... ahogy.
Aztán a kákávék után ott van a békávé, ha azt is megmentik, mi a lófasszal fogok utazni Sóbánya-Kispesttől a Ferenciek teréig, he?
@Knósszosz:

a békávé örök. szükség lesz mindig szivattyú telepekre.
@jaegtoer:
bibi-bíbí-bibi
Necsinádmán!-:))

Jó éjt, honlap találkozunk.
@Penivaldes:
Hacsak, nem van dolgom Erdélyben.
Már Fábry is útálja... vagy csak ??
majd az orbán megvédi a magyarokat !
@Knósszosz:

Egyszer próbáld ki, légycsapóval csapkodni a fejüket. Jó érzés.
@Penivaldes:

Nem nevezném társalkodásnak, amit mondani szoktam.
@Penivaldes: Meg gyökér is, aki magára húzta a hálózsák zippzárját, amiben a tetű döglött valamikor. A szag ugye,az mámorító...

Szép álmokat, megyek dögleni!
@Husz_János_Puszita:
Kipróbálom!-:)
Jó éjt neked is!
@Knósszosz:

egy valamit sohase felejtsél el, a II VH alatt is voltak akik jól éltek, sőt meggazdagodtak

amit én írtam korábban azt fenntartom, mert a gazdaság olyan mértékben esik darabjaira és a GDP volumene olyan alacsony, hogy az nem tartható fenn semmi módon ebben a formájában...az a perverzió, hogy a zejúúúúúúúúú küldi zsoldot a bármiért az a hatalom megmentője, közbgen ugye az USA-ban Detroit bejelentette a teljes csődöt, és másik 150 város áll hasonlóképpen, hogy még a közvilágítást sem tuggyák.... a többi a kapitalizmus mai változatának eredménye amikor a derivatívok a tényleges termelés volumene (ebbe a bármilyen értékteremtő és adót fizető beleértendő) olyan alcsony, hogy a körbe körbe keringő pénzek milliószorosan meghaladják számlaértékben azt aminek a számlái akarnak lenni

az éhezőkért koldúlnak, hogy adakozzanak, holotta glencore egymaga abból a szemétből amit évente eldobál vagy csak nem forgalmaz mindenkit ingyen el tudna látni és megmaradna a haszna...

ez sok mindenre igaz

a magyar rablók annyukat aptyukat rabolják ki és vidáman élnek amíg valakik -talán ti???- lámpavasra nem teszitek őket, hogy a talpuk összeérjen a viharzó szélben amint elfúúúú alatta

brühüyyy

de nem teszitek mert mindenre és annak ellenkezőjére is van magyarázat és azzal meg is vagytok elégedve meg a hátha nem is olyan rossz a zizzó vastrón amin Dózsát elégeték

gyalázat és mindenki kapja ki a részét
@Husz_János_Puszita:

egy faszt jó éjt, ég a ház és nyugodtan alszatok???

gyalázat meg sem érdemlitek

brühüyyy

egyébként is fél tizenegy van kora estve nyáron
@rodeo36: Én egyedül nem tudom megdönteni őket, de most már maradok, vagy én akasztok vagy engem akasztanak.
Szerintem töröljék el a devizahiteleket, nyilvánítsák érvénytelennek az összes szerződést, és hagyjuk csődbe menni a bankokat, amik majd jól magával rántják az országot a picsába, mert ez a vergődés már kurva szar!
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:

ne hebrencskedj, várd ki a végét. 60 éve úgy van, hogy az elvtársak egymást intézik el. ezután sem lesz másképp.
@jaegtoer:

Csak 60 éve és csak az elvtársak?
Dubajban hiába mutatta orvosi látlelet is a nemi erőszakot, az ügyészség csak a megerőszakolt nő ellen indított eljárást: házasságon kívüli nemi élet miatt. A nőt tizenhat hónap letöltendő börtönre ítélték az iszlám sária alapján. A nemzetközi tiltakozás hatására szerencsére kegyelmet kapott.
2011-ben Vona Gábor arról írt könyvében, hogy "az emberiség kultúrájának utolsó védőbástyája az iszlám", mert "a világ életben maradásának záloga a tradicionális kultúra fennmaradása".
Via: Egyenlítő TV
nol.hu/kulfold/dubaj_megkegyelmezett_a_megeroszakolt_norveg_nonek
www.atv.hu/belfold/20110505_vona_gabor_az_emberiseg_utolso_vedobastyaja_az_iszlam

Feltenném a kérdést, hogy vajon Vona ha már ennyire dicsőíti az iszlámot (mely egyébként a keresztény és zsidó kultúrák amolyan ötvözete néhány saját ötlettel) vajon imádkozik-e Mekka felé fordulva napi ötször, és vajon megveti-e az alkoholt? Feltenném, de nem teszem. Mert tudom a választ.

Képmutató pöcs!
lemondott a mol egyik vezére, Zsuga János, elmondása szerint a horvátok EU-s csatlakozása után, nagyon rossz lett a lapjárás, helyére kinevezték Fehér Jánost nevezték ki, feladata , Hernádi tisztára mosása. ő nem szereti a cinkelt lapokat, csak tiszta lappal játszik:)
hvg.hu/kkv/20130724_Faradtsag_miatt_mondott_fel_az_egyik_Mol#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2013_7_24
@nemecsek ernő áruló:
vallások mikor találkoznak a kanyarban...minden vallás a fideszizmus és parádéslovakon turultollal lovaglás és a hit a kisbolondgömböcben az mind vallás a többi is ugyanolyan...a sári(k)a meg kicsikét butácska?

brühüyyy
@Orica Középföldi:
már megint a történelem?

az alma is belűlről kezd rothadni pedig az csak egy gyümölcs nemúgy mint picsának gyümölcse alcsútbasznádielsőviktátor

brühüyyy
@rodeo36: Na most ezt nem egészen értem, amit írtál, de magam részéről az intézményesített vallást az emberiség legostobább találmányának tartom, legyen az keresztény, muszlim, vagy repülő spagettiszörny; számomra mind egy kutya.
@jaegtoer:

jégtörő barátom, mintha megártott volna neked a tótaw hiánya?

már nem vagy a régi vagy valami más történt veled és meg vagy keveredve?

brühüyyy

hol marad a Brill Anti 'N?
@tristen2005:

A linkhez a körítést honnan vetted? Gyanítom ilyet senki nem nyilatkozik, másrészt Hernádit a horvát ügyészség szeretné tüzetesen megnézni, hogy mennyire tiszta:)
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:

mindíg egy icinyke picinyke repedéssel kezdődik azt meg ugye???

brühüyyy
sohasem lehet tudni?

mint a Titanic-ról vett utólagos anyagminta kiderítette, hogy biliacélból készűlt mert spóroltak

most képzeld el miből készűlt a fidesz?

brühüyyy

az pedig már volt mozdony a vízben és horgonyon meg gyorsan a szád...is
@nemecsek ernő áruló:

Vona írt könyvet? Kár volt a papírért.
@jaegtoer: az a hatvan ev nem is vezetett sehova, annyi a kulonbseg hogy most van benti wc meg aram a legtobb lakasban. nekem nincs erre hatvan evem es ami rosszabb az orszagnak sincs.
a Fidesz banditák és a Hüvelykmutyi által fizetett BIRKAMENET ..mi a k...a anyját BÉGET BELE A Devizahitelesek dolgába??????? " "Csizma-díjat" nekik....:D hehehe Benn-csik, kinn szarcsik, Bayer "metélt" tészta, ezek a BIRKA MUTYIVEZÉREK:)))))
@Orica Középföldi:

jobban mondva: jobban

kösz
brühüyyy
@Orica Középföldi:
Tud írni?
A könyv címe mi volt?
Mein ARCOM? :)

@felcsutisuttyo:
Szép is az tudod, amikor a fizetett pártribancok visonganak, hogy Piktor tolja már seggbe őket, mert hát magyar seggbe magyar lófa..t!
@rodeo36:
Nem kedves rodeo.
A jelen magyar helyzetben ég a ház, és az ellenzék benzines vattalabdacsokkal zsonglőrködik az egyik oldalon (Vona), míg atombetépve, a világtól elrugaszkodva ugrál a másik oldalon (Bajnai-Metserházy)
@Orica Középföldi:
Ja, oszt akkor még én vagyok a hülye... Tudtam!! :)
@GeoCracker:
Atomot nekik! Mindnek! Én addig napozok a hamu mellett...
@rodeo36: Nem minden vallás egyforma. Kezdetben. De sok vallás egymásból merített ihletet. Az iszlám pl. kezdetben éppen úgy a klasszikus judaizmus kiegészítve módosító reformszárnya volt (Ismael háza), ahogy Jézus sem vallást akart alapítani, hanem rabbiként megtisztítani a klasszikus judaizmust a korára rárakódott baromságoktól. Ő volt a kor Lutherje.
Aztán, amikor intézményesülnek, és a téli napforduló gyertyagyújtó szertartását kinevezik Jézus szülinapjának, és hívának Karácsonynak, és megindul a szervezett egyház nyomulása, akkor a türelem és szeretet nevében leordítják egymás fejét, és százezrekét pedig levágják.
A nomád vándorlás alatt a sarija (az ószövetségből is összerakható törvénykönyv) nem volt akkora baromság, mint kb. két és fél ezer évvel később. Ja, és eredetileg nem is volt teljesen ilyen. Mózes sem hirdetett erőszakos térítést, és Mohamed sem mondta, hogy mindenkire alkalmazni kell. Csak azokra, akik az igaz hit alapján szentelik meg az életüket.
Ellenkező esetben már régen éhen deglettek volna, mivel leállt volna a kereskedelem. S bár akár Mózest, akár Mohamedet ki lehet kiáltani vallási fanatikusnak, viszont politikusként nem voltak teljesen idióták.
Ellentétben pl. a modern vallásalapítók némelyikével.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Jelenleg van egy olyan érzésem, hogy a hamu alatt fogunk napozni sokan. ...
Orbán jelenleg ugyanis erősen lökdösi Vona könyökét a mutatvány közben. Miközben kiabál, hogy "nem ég a ház".
@Orica Középföldi: Ahogy bátorkodtam írni, a hatalomnak, és a birodalmaknak megvan a maga dinamikája. Ez alól Orbán sem kivétel, de az erőforrásgát a KGST-t is térdre kényszerítette.
Ergo nem csak az elvtársak, és nem 60 éve :-)

(endresy.blogspot.hu/2013/07/birodalmasodasi-uton.html )
@GeoCracker: Én ebben a témában inkább meg sem szólalok. :)
@nemecsek ernő áruló:
ehhez tettem hozzá azt, hogy a fideszizmus és hasonló agyatlanságok ugyanabba a kategóriába tartoznak

brühüyyy
Eszemben sincs, csak egész máshogy látja az a dolgokat aki benne él, mint aki kívülről szemléli mondjuk a vallást és az egyházakat. :)
@GeoCracker:
annak alapján amit hallok, a Bajnai nem komoly és nekem látszólagos a hozzáállása nem akar győzni

a többi szart sem ér

brühüyyy
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

beeeeeeeeee a piktornak nincs is fasza csak egy kappan

brühüyyy
@GeoCracker:

ezek ugyanolyan ZRT-k mint a fidesz még a jézus krisztus-é is...sajnálom

és a történelem szemétládájában a helyük már 300 éve

mind anyagi, gazdasági célokért basztattya a másokat

brühüyyy

nincs kivétel
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Mein Kompót vagy Mein Scheisse

brühüyyy

vonagabcsi és a többi aprószentek sok pénzért szart árúlnak a gyékényen
@rodeo36: Ha esze van nem akar győzni, mert aki most győz és nem tud nagytakarítást (nagyon nagyot) csinálni az csak hülyét csinál magából és a fidesz egy éven belül triumfálva tér vissza, hogy már megint nekik kell megmenteni a hazát.
@Orica Középföldi:

Ne szőrözzön, Kedves, tudja miről van szó, már Ádámot is korrumpálta Éva, a kígyó csak felbujtó volt :D

amúgy meg elvtárs itt az egész világ, aki meg nem, az nem is számít, és annyit is ér. laserjack megmondta, miközben eltűnődött azon, hogy blokkoló nélkül mit ér az élet, és gondtalanul belehajtatott egy másik ótóba teljesen szabályosan, valamint emberi méltóságának teljes tudatában...
@GeoCracker:

" viszont politikusként nem voltak teljesen idióták.
Ellentétben pl. a modern vallásalapítók némelyikével."

Lehet, hogy 2000 év múlva nem ezt mondanád:)))
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:
valami hasonló a gondolatom amely nagyon bánt itt ágyban párnák között

brühüyyy

hagyni kell a fideszt hadd fullaggyon bele a saját szarába egy nagy aggodalmam van a zejú juttatások amiket folyamatosan le tudnak nyúlni...lehet azzal túlélnek és akkor a rablás törvényesítve

a lámpavas jobb megoldás

25 - 30 lámpavas elegendő és kűldöm a passzátszelet a talpuk alá

brühüyyy
@Orica Középföldi:

hát belegondolva a MÓzes élettörténetébe egy nagyméretű seggfej volt

a Kemal Ata Türk volt egy viszonylag normális valaki a többi -kivétel nélkűl- ASSHOLES

brühüyyy
@jaegtoer:
Éva egy nagy kurva volt aki Cáin-nal is meg a Kígyóval is megcsalta az akkor valószínűleg hülyére részegített Ádámot

és ez történik mai napig

szép kis történelem

brühüyyy
@rodeo36: Személy szerint biztosan túlélnek, de a rendszer talán nem. Bár elnézve az ország mentális állapotát ez is esetleges.
@jaegtoer:
Éva egy nagy útszéli ribanc volt Cáin-nal (fratricidio) és a Kígyóval csalta a részeges Ádámot

és ez megy mai napig

szép kis történelem

brühüyyy
@jaegtoer:

Szóval leszűrhetjük, hogy a korrupciót Isten hozta létre, a maga gyönyörűségére:))
Ha nincs kígyó, Ádám nem pipogya, ma nem ismernénk a korrupciót.
@rodeo36: Mózes szegény egy nagy vesztes volt, csináld ezt, csináld azt, ilyen törvény, olyan törvény, kínlódj a rengeteg szófogadatlan zsidóval, aztán a végén meg épp csak ránézhetett az ígéret földjére.
@rodeo36: Halli Rodeo! Hallottad a legfrissebb hírt az usácskából??? Egy srácot letartóztattak mert ráugatott egy rendőrkutyára. :))

Miközben ugye:

youtu.be/QVGxwf_G3cY
@rodeo36:

ááááádehogy, keveset iszom, és nadjon el vagyok foglalva.

vagy átverés tanúi/részese vagyok, vagy egy leszámolásé, amire annyi ráhatásom van, mint a légynek a sz@rra, oppardon. kívülről szemlélődve nehéz eldönteni hogy a kép melyik komponense lehetek, egyik sem túl hízelgő opció. ellenben szorult belém annyi bölcsesség, hogy ne tegyem a tököm üllő és kalapács közé, mert előnyösebb tökösen várni a ziccert, mint töketlenül hadakozni, akárki akármit is állítson ennek ellenkezőjéről.
@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:

"kulonbseg hogy most van benti wc meg aram a legtobb lakasban."

haha. felülértékeled a valós helyzetet. a valóság az, hogy igen sok helyen a konyha mellett van a WC, vagy attól egy méterre márpedig az Ember (akár isteni, akár darwini majom, nem oda szarik, ahol eszik. az egész állatvilágban így van ez, kivéve a tyúkot meg a disznót.
hogy mik vannak:

Elburjánzó korrupció miatt leállították a kormányhivatalok építését Kínában

Ötéves tilalmat hirdettek meg az új kormányzati épületek építésére a takarékosság jegyében és az elburjánzó, visszaélésgyanús költekezés megállításának érdekében Kínában.

hvg.hu/ingatlan/20130724_Elburjanzo_korrupcio_miatt_leallitottak_a

---------------------------------

@Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot: gazdasági ellehetetlenülés, áhhhh

Orbánék újabb milliárdos bevételhez juthatnak

Akár az év vége előtt újabb frekvencia-árverés jöhet, ami milliárdokat hozhat a központi költségvetésnek - írta a Napi Gazdaság.

hvg.hu/gazdasag/20130724_Orbanek_milliardos_bevetelhez_juthatnak

--------------------------------------

Fontos adóváltozások jönnek - Nagyot bukhat, ha nem lép még júliusban

www.napi.hu/ado/fontos_adovaltozasok_jonnek_nagyot_bukhat_ha_nem_lep_meg_juliusban.560145.html

---------------------------------------

PSZÁF: májusban tovább csökkent a hitelállomány

www.napi.hu/magyar_gazdasag/pszaf_majusban_tovabb_csokkent_a_hitelallomany.560148.html
"A segélyezés kultúrájának kiterjesztése ez, semmi más. Tökös széljobbos nem tapsolna ennek, hanem leköpné mint a magyarság elcigányosítását."
hvg.hu/w/20130723_Tucsok_altal_homalyosan

Ugye, Gábriel? :P
@rodeo36: A rendőrkutya megugatásáért letartoztatott floridai diák esete után itt a következő "gyöngyszem" az usácskából.
A LaGuardia new yorki repülőtéren a biztonsági szolgálat képviselői döntése alapján elvették egy női utas cipőjét, amelynek sarka pisztoly alakú.

hungarian.ruvr.ru/2013_07_23/A-new-yorki-repteren-elvettek-egy-noi-utas-cipojet-amelynek-pisztoly-alaku-sarka-van/
@rodeo36:

"Éva egy nagy útszéli ribanc volt "

Ó nem, nem! hogy is jönnék ahhoz, hogy egy ilyen következtetést helyeseljek? az vesse rá az első követ, aki maga is "bűntelen". persze ha meggondolom hogy én sem évával, sem kígyóval, akkor....

félre a tréflivel, nem lehet nagyon hiteles az a fércmunka, és rányomja pöcsét a hímsovinizmus, onnan kezdve, hogy

" 1. Kezdetben teremté Isten az eget és a földet."

egészen odáig, hogy:
" A mi Urunk Jézus Krisztusnak kegyelme legyen mindnyájan ti veletek. Ámen."

de olyan ez, mint a demokrácia, van jobb? már ami a Tízparancsolatot illeti?
@nemecsek ernő áruló: Hát ha megismerne mondjuk tótawécske néhány konkrét sorsot ezzel kapcsolatban valószínű, hogy mást írna erről a kérdésről. Az egyre szaporodó bírósági ítéletekről már nem is beszélve, hiszen egy jódemokrata még inkább jogkövető ha minden igaz.:)

Tartok tőle, hogy a magyarság elcigányosításáról is eltérő lehet véleményünk. :)

Amúgy való igaz, hogy ez egy közéleti blog, de én már oda jutottam, hogy egyre kevesebbet van kedvem a politikáról vitatkozni. Mostanában egyre inkább úgy érzem olyan idők jönnek, amelyben messze meg kell haladnunk azt ami elválaszt és sokkal inkább arra kell majd figyelnünk ami összeköt.
@jaegtoer: A demokrácia biztos nem fogja addig húzni, mint a tízparancsolat vagy a szentírás. :)
@Orica Középföldi:

nem. az csak a projekt tesztüzemi szakasza volt. mivel nem sikerült, az Úr kihajintotta az egészet a fenébe (Kiűzetés a Paradicsomból) csak a klerikálisok erőlködnek itt, mert valamiből mindenkinek élni kell.

(ma ateista hangulatban vagyok, nem bírom a meleget, a normál üzemmódban a 20 Celsius fokon működök optimálisan. 30 fokon zavar, 35 fok felett teljes zűrzavar lép fel. ez időnként látszik is, de mindig kéznél van egy jó magyarázat:))
Ez tetszett. :)

Nagyobb házak, kisebb családok;
Több háztartási gép, kevesebb idő;
Több végzettség, kevesebb ész;
Több tudás, kevesebb bölcsesség;
Több szakértő, több probléma;
Több gyógyszer, kevesebb egészség.

A Holdra mentünk, és visszajöttünk,
De az új szomszédhoz át nehezen jutunk.
Több számítógép több adattal,
Több másolatot készít mint valaha,
És mi egyre kevesebbet érintkezünk.

Sok mennyiség és kevés minőség,
Gyors étel és lassú emésztés,
Nagy emberek és kicsiny jellemek,
Magas profit és sekély kapcsolatok.

Olyan kor,
Mikor sok van az ablakban,
De semmi a szobában.

(XIV. Dalai Láma: Korunk paradoxona)
@jaegtoer:

Nem volt körültekintő az Úr. Kiűzte, azóta terjed.
Elmaradt az újratervezés:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"olyan idők jönnek, amelyben messze meg kell haladnunk azt ami elválaszt és sokkal inkább arra kell majd figyelnünk ami összeköt. "

Feltételezhetem, ez nálad úgy fog kezdődni, hogy nem azt írod szektATV, tótawécske?
Ez helyes kezdőlépés lenne.
@rodeo36:

"_annak alapján amit hallok, a Bajnai nem komoly és nekem látszólagos a hozzáállása nem akar győzni_"

1. nekem is egyre inkább ez a benyomásom.
2. kettőre mi lesz? nem tudom.
3. nem vagyok benyomva.

:D

igen valami nem stimmel, sokkal profibb dolgokat várnék tőle, tőlük.

elmegy felcsútra, és módot ad rá, hogy azt írhassák róla, hogy elpucolt. és tényleg. ész megáll. most vagy tökös legény vagyok, vagy töketlen?
@Orica Középföldi: Lehet :-) De azért azok a tanítások 2000 éve is elég realisztikusak voltak az akkori korszellemben. Orbán meg....

@rodeo36: Az egyházak? Igen azok azok.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Sorsok? A kérdés már csak az, hogy aki volt olyan szemét aljas mocsok, hogy a saját hazája fizetőeszközében adósodott el, annak a sorsa kit érdekel? Mert lényegében te mentálisan abba a téveszmébe manőverezted magad, hogy voltak akik 25-30% kamatra vettek fel forinthitelt, meg voltak akik 5-6% kamatra. Ez utóbbiakat pedig még támogatni is kéne az előbbiek kárárára.
Abban egyetértünk hogy nem elcigányosítás zajlik itt. Ez elkommunistásítás.
A sajt életembe mernék fogadni, hogy nem érted mi van ide leírva: www.portfolio.hu/gazdasag/penzugy/mennyit_buktak_valojaban_a_devizahitelesek.1.187013.html
Terjeszted itt a butaságot, és tudatlanságot.
@Orica Középföldi:

nem, szerintem próbált már bennünket kiirtani, csak nem jött össze, nem azért mert mégse mindenható, hanem mert mellékszál vagyunk, szerintem a főprojekt máshol fut, ha azt kezdjük el veszélyeztetni,akkor jön a nemulass.
@rodeo36:

"__jobban mondva: jobban__"

igyekezz!
bár nem sürgetlek, tudom, hogy idő kell.
csak jó lenne, ha már jól lennél.
@rodeo36: Azt, hogy Bajnai-nak nem okvetlen érdeke nyerni, már elég régen, legutóbb azt hiszem a Gyurcsány-beszéd kapcsán fejtegettem.
Orbán Viktor tort ült a jog szociális temetésén, amelyet saját maga rendezett.

"Mindenhol a világon ismert az a jogintézmény, amely arról szól, hogy nem árulhatok akkor sem hibás terméket valakinek, hogy ha elmondom neki, hogy könnyen lehet, a termékem hibás" – fejtette ki Orbán Viktor miniszterelnök még július elején a Kúria döntésére reagálva.
A kormányfő hangsúlyozta, hogy alapvető jogi kérdés, amit az igazságszolgáltatásnak kellene megválaszolnia, hogy a devizahitel hibás termék volt, vagy sem.

Csak az a kereseti kérelem ne lenne, amelyhez a szerencsétlen bíró hozzá van kötözve.
@GeoCracker:
Az a baj, hogy bárki, aki egy cseppet gondolkodik, nem akar győzni.
Orbán sem, hiszen ő tudja legjobban, hogy mi marad utána.
Bocs, hiszen semmi sem marad, ami működne is.
Viszont, ha nem Orbán nyer, mintegy két év múlva itt az összes székház felgyújtása, hidak és fogtömések elfoglalása..... mert az a bárki aki nyer, valamit már csinált, amibe Orbán már hajlandó lesz beleülni.
Olyan ez, mint amikor Julcsa dolgozik Jancsin, hogy érdemes legyen...
@shinichi:

"A sajt életembe mernék fogadni, hogy nem érted mi van ide leírva:"

A hsz-éből úgy tűnik, TWÁ-t sem értette meg.
@shinichi: Az életedben sose fogadj.:) Tényleg Ausztriában vagy Horvátországban sem értik???

www.civilkontroll.com/mar-ausztriaban-is-karteritest-fizetnek-a-bankok-a-devizaadosoknak/

Ja és Rodeót kérdezted már, hogy mit nem ért a frankhitelezésben??? :)
@GeoCracker: Kb. mint viktornak sem volt érdeke 2006 után az előrehozott választás.
@jaegtoer:

Ne aggódj, ez a korrupt világ csak magával ér rá foglalkozni:)
@Dr. jenőke (jenőke): Ez egy nagyon érdekes kérdés. Sokat agyaltam rajta én is. Vajon egy politikus képes ennyire visszafogni magát? képes ennyire számító, taktikus lenni?
Utólag például látható, hogy 2006-2007 -ben, amikor először elhangzott a fidesz részéről, hogy Gyurcsány illegitim, mondjon le, azonnal le kellett volna mondani, előrehozott választást kiírni, oszt harsányan röhögve végignézni mit kezd Matolcsy a 2008-as válsággal.
A mai helyzetben messze kell ekkora előrelátás. Tudható, hogy 2014 első, vagy inkább 2. negyedévében leáll a FED eszközvásárlási programja. És figyelembe véve a magyar gazdaság helyzetét, az is sejthető, hogy mi lesz itt akkor. Szóval messze nem látnoki képességek kellenek, hanem önmegtartóztatás. Ha képesek rá, a Fidesz 2015-16-ra megsemmisíthető.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Nem. Ott sem értik.
Az életemmel nem szoktam egyébként játszani, de a te pénzügyi jártasságodban vakon megbízom.
@shinichi: a legnagyobb baj, hogy a társadalom nagy részének nincsen erre 2-3 éve
@shinichi: kanosszát jártunk mi is, ezerrel nyomták a deviza hitelt nekünk is, és ennek ellenére forint hitelt vettünk fel, ki is lettünk röhögve a banki ügyintézőtől kezdve, a most siránkozó deviza hitelesekig.
Erőn felül adósodtak el sokan, és nem csak devizába, minimális és alap pénzügyi gondolkodással csak befürödhet az ember, hisz a lényeget mindenki -oldaltól függetlenül- a saját érdekében szűri és elhallgatja, itt ebben az országban, meg különösen, mert nálunk nemzeti sport a másik átverése a por néptől az úrhatnám szintig...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ha erre nincs, akkor mire? Látnunk kell hová vezet ez. Ha 14-ben jön az új kormány, iszonyú korrekciós folyamatba kell kezdenie. Az embereket ez még inkább a populizmus felé fogja lökni.
Ráadásul a szocik megnyilatkozásai alapján, már most látszik, hogy nem akaródzik nekik beleállni férfiasan a válságkezelésbe. Már puhul program, jön a szociális-szolidáris mézesmadzag.
Ez mind a tanulási folyamat része. Meg kell gyűlölnie a magyarságnak minden politikai irányt, ami nem a legliberálisabb angolszász-atlanti kapitalizmust hirdeti.
Ránk kell szakadjon az állami kórház födémje. Az, hogy pereg a hajunkba a vakolat, nem nyitotta föl a szemünket.
@shinichi: igen, csak aki a leszakadó mennyezetű kórházban éppen a műtőben, avagy az intenzíven kapálózik az életben maradásért, annak az 1-2-3 év, az nem pálya, és ezeket a társadalom számára fontos értékeket leszarja. Az igazi művészet -és erre kevés példát látok- az ellenzéknek megmagyarázni és képviselni az elveket, és nem utolsó sorban példát mutatni. Nem a legkönnyebb utat választani, a zsigeri gyűlölet és a nacionalizmus, ellenség kreálást erőltetni unós untalan.
A devizahitellel nem érintett állampolgárok szolidaritása, csak annyit jelent, h ők, azaz mi fizetnek/ünk.
Nagy bejelentésre készül Csányi Sándor
Index
2013. július 24., szerda 10:30 | | Csányi Sándor, az OTP vezérigazgatója szűk körben tájékoztatja a magyar sajtót ma délelőtt a váratlan részvényeladási rohamjáról.

index.hu/gazdasag/2013/07/24/csanyitajekoztat/
10:30

EUR
296.32

USD
223.84

CHF
239.29

BUX
18353.390.15%

MOL
161750.15%

OTP
42951.15%
@shinichi: Abban se bízz. Amúgy megint az a vicc, hogy átesnek sokan a ló másik oldalára és megy a "hülyedevizahitelesek miatt szívok" duma. Szerintem itt is középen van az igazság. A Bankok jócskán benne vannak a kialakult helyzetben és jócskán extra profitot szakítottak az elmúlt években, most meg sírnak. Persze az állam és az adósok is felelősek, de szerintem nem egyenlő mértékben.
Napi valóság fidesz birkáknak. :(

Meghalt egy betegem, legyetek átkozottak döntéshozók!

Dr. Csehpál Etelka egy nyugdíjas, de még praktizáló, vidéki háziorvos, aki 64 évesen kölcsönből vásárolt praxist. Mai híradása elkeserítő: meghalt egy betege, aki élhetett volna. A doktornő a kormányt okolja.

Dr. Csehpál Etelka: Meghalt egy betegem. 54 éves volt. 1993-tól tavalyig rokkantnyugdíjas. Tavaly elvették tőle. Ellátás nélkül maradt. Nem fellebbezett, elege volt a magyar egészségügyből, azóta engem sem engedett magához. Sem orvost, sem egészségügyet nem akart. Tavasszal rákos lett - ő is tudta, mi is. Kaphatott volna nyugdíjat, de kitartott az elhatározása mellett. Tiszteletben tartottam akaratát és az élettársa is. Úgy halt meg a 21. században, ahogy talán a középkorban sem haltak meg. Nem panaszkodott. Párja tisztességgel ellátta, ahogy egy laikus elláthatta. Az, hogy szomorú vagyok, nem mond el semmit. Szégyellem, hogy ilyen egészségügyben kell dolgoznom. Annyira megalázták, hogy nem akart többé tudni erről az ellátási rendszerről. Mert ugye, ki van adva utasításban (gondolom), hogy hány százalékot kell vissza irányítani a nemlétező munkaerő piacra. Tisztelt / de általam nem/ Fidesz-KDNP-s parlamenti képviselők! A döntéseiken emberéletek múlnak! Szálljanak már magukba és ne legyenek annyira elragadtatva az országlásuktól!!! Legszívesebben átkozódnék, de nem teszem. Nem kívánom, hogy járjanak hasonlóan. Egy éve nem kap ellátást. Ha nem lett volna ilyen családja, most szociális temetésre szorulna! Élettársa 50 métert sem tud gyalogolni, nem hogy sírt ásni... Mégis! Legyetek átkozottak döntéshozók...

Szociális biztonság Magyarországon? Hát annak se híre se hamva, szertefoszlott... A kormánytöbbség által megszavazott alaptörvényből kiiktatták a szociális biztonsághoz való jogot.

www.fovarosi-hirhatar.hu/hir/meghalt-egy-betegem-legyetek-atkozottak-donteshozok
bocsi, helyesen és érthetően:

EUR
296.32

USD
223.84

CHF
239.29

BUX
18353.39 +0.15%

MOL
16175 +0.15%

OTP
4295 +1.15%
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Igen ez lenne a normális társadalomban járható út. De itt hányan kíváncsiak erre? Sajnos nagyon kevesen.
Na de! Ma 11 órakor kiderül mi lesz a sorsunk! Lehet tippelni. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: A hitel ilyen. Ha mondjuk tájékozódnál a forint alapú abszolút hazafias diákhitelről, mely 10 év törlesztés után magasabb tőketartozással van számolva, mint a felvett összeg, akkor nem mondanál ilyen röhejes marhaságokat.

Jujjujjujj, valakik pénzt adtak KÖLCSÖN, és most vissza kell fizetni! A gecik! :P

Persze gondolom a devizahitel akkor nem volt büdös, amikor jobban jártak az emberek, mint a forint-hitelesek. Ez a fránya kettős mérce.

Más farkával verni a csalánt ősi kommunista szokás. Ezt a hiteles mizériát én hitelmentes polgár szenvedem meg a bankomnál. Én, a hangya, aki mindig szorgalmasan dolgoztam, és nem nyújtózkodtam tovább, mint a takaróm, nem volt nekem büdös soha albérletben lakni.

Bezzeg a tücsök, aki egész nyáron hegedült, nem volt munkája, és felvette a 70 éves devizahitelt, most van neki lakás, kocsi, autó, minden, ami nekem soha nem lesz.

És még az én pénzemből jól meg is mentik.

Hogy ez téged nem basz fel az egekig, mutatja, hogy a konzervatív jobboldaliságnak az írmagja sincs meg benned.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: mennyi hasonló példát hozzak?
Felesleges az egész, az a társadalom ahol ezt az egészségüggyel és az oktatással meg lehet tenni, annak a társadalomnak vége, még szociális temetése sem lesz, mert a többi ország magasról leszarja, hisz ezt akartátok, megkaptátok, a pusztulás felé, szavatok is alig volt...

Az indexen napok óta megy egy olvasói "élmény" napló a kórházi viszonyokról, meg sok helyen a végvonagló közoktatásról, és változott valami, nem semmi, minden nagyon jó, mindennel nagyon meg vagyunk elégedve...
@shinichi: csányi nem mondhat mást, ő a mezőgazdaságba fekteti a kimentett pénzt. arra, miért éppen azt otp részvénycsomagját mobilizálta, majd hivatkozik az egészségi állapotára. nem megy neki nyíltan orbánnak, lázárnak. szerintem.
@shinichi: szép is ez, olyan ismerős:

A hvg.hu-t sajnos nem hívták meg az eseményre, és az indexeseket sem tudjuk kikérdezni az elhangzottakról, mert őket sem hívták meg - a szerk.
@nemecsek ernő áruló: Azért az jó lenne, ha a nagy többséget vagy akár engem nem kevernél PatakiAttis féle emberkékkel, akik százmillákat vettek fel. Sok ember csak a lakhatása miatt vett fel deviza kölcsönt, amúgy nekem sem derogálna ha albiban kéne lakni.

Az meg, hogy kiben milyen magok vannak inkább hagyjuk, mert megint ideges leszel. :)

De nézzük a legutóbbi konkrét jogi esetet.

"A Kúria indoklása szerint a banknak tételesen fel kellett volna tüntetnie a hitelszerződésben vagy azt, hogy milyen mértékű lehet a törlesztés ideje alatt az árfolyamrés (a Kúria fogalomhasználata szerint ez az a százalékban kifejezhető mérték, amellyel a deviza vételi és eladási árfolyama eltér a bank által alkalmazott aktuális középárfolyamtól – az érintett OTP-s hitelben ez +/- 0,5 százalék volt a törlesztés első két évében, ami később megemelkedett). Vagy pedig azt kellett volna meghatározni, hogy milyen mértékben térhet el a vételi és az eladási árfolyam (az érintett OTP-s hitelszerződésben ez legfeljebb 1 százalékos eltérés volt a törlesztés első két évében, majd megemelkedett). Ezt az árfolyamrést azonban az OTP devizahitel-szerződése tételesen nem tartalmazta, és a Kúria lényegében ezért értett egyet a másodfokú ítélettel, semmisnek nyilvánítva a hitelszerződést."

Tehát amint látod itt nem a szokásos sztereotip baromságokról van szó, hogy "hű a faszfej devizahitelesek marhára nem akarnak fizetni" és "most a te pénzedből mentik meg őket" és a hasonló agymenések, hanem szimplán TÖRVÉNYTELENSÉGEK ÉS SZERZŐDÉS SZEGÉSEK, KŐKEMÉNY FOGYASZTÓVÉDELMI ANOMÁLIÁKRA derül fény, ami ellen főleg neked, mint jódemokratának pláne visítani kéne.
@GeoCracker: az mondhatni hogy az egy természetes folyamar hogy a vallás intézményesül. azzal, hogy egyre több követője lesz megváltozik az egész. és ez olyan kézzel és szemmel fogható dolgokban mint az épitészet. elég ha a korai iszlámra gondolunk és az Omajjád uralomra a 7-8. századból. ekkora az iszlám már nem néhány pásztor vallása, hanem birodalmi vallás. és kialakul annak vezető rétege. ez pedig az épületekben is meglátszik. ekkor közel keleten monumentális nagy térrel bíró egyházi épületeket emeltek, hogy ezzel is hirdessék a vallásuk erejét.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a befejező mondat nem kellene szerintem, a többi még igaz is lehet, az kéne megérteni, hogy ha mindenki /ebbe beleértem a bankokat, törvényhozó és ellenőrző hatalmat, és a pógárt is/ a tőle elvárható körültekintéssel és figyelemmel foglalkozna a saját dolgaival, és nem egyből a másikra tolna rá mindent /ezt hívjuk együttműködésnek/ akkor nem itt tartanánk. Csak sajnos ettől fényévekre vagyunk, mindenkinek könnyebb az alattvalói és uralkodói leosztás, csak ne kelljen felelősséget vállalni senkinek se saját magáért.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Legyetek szelídek mint a galambok és ravaszak mint a kigyók-mondá Jézus. És én a másodikat emelném ki, mely számomra azt jelenti, hogy mindig éberen figyeljük a hitünk, egyházunk lépéseit, és ne bólogató egyházbábukká váljunk.
Kételkedni, gondolkodni. ez a mély hit alapja.
11:30

EUR
296.38

USD
223.87

CHF
239.25

BUX
18388.40 +0.34%

MOL
16265 +0.71%

OTP
4274 +0.66%
Ma a bejelentések napja van.
Csányi úr is bejelent.
De az én bejelentésem az övénél nagyobb horderejű:
Sajnálattal közlöm, hogy elfogytak a jelzőim, melyekkel a kormány és a Miniszter Elnö Kúr tevékenységét tudnám értékelni.
Még a végén igazam lesz, mikorra is ígérték vezénylóék az egyik mentési csomag elfogadását?

Vállalatok » PénzügyMa végre megszólal Csányi - Megtudhatjuk, mit tervez a bankvezér
2013. július 24. 09:35

Cikkünket folyamatosan frissítjük a friss információkkal!

hirdetés
11:40 Később jönnek az információk

Értesüléseink szerint a Csányi-sajtótájékoztatóról érkező információk 13 óra után jelenhetnek meg, addig bármilyen információról tudomást szerzünk, értesítjük olvasóinkat.
@Bakter: tolulnak majd a szádba a szavak a mai nap bejelentései után, nem féltelek. különben, ha elfogytak, akkor használd a máv jelzőit, szemaforjait.
@jaegtoer:

te'nap estve rábámúltam a tevére és CNN volt...többek között egy amerikai néger rapper: aszongya, hogy: (rasszizmus a zusában a mű címe) bármerre jár a világban megkérdőjelezik a demokráciának az nukleáris fegyverek és kémkedés valamint heveny lövöldözés által való terjesztését és útálják őket...emiatt is

közben ugye hallywúd készít filmeket percenként elpusztítanak egy fél várost és annak lakosait mindíg a négerek és latínók meg az ázsiaiak döglenek el először majd a fehér ember aki katlik és straight és hetero és anglosaxon az legyőzi a zélieneket (mindenki élien aki nem olyan mint az a fehér ember aki éppen kopaszra borotválva gyilkolja az összes többit) még akkor is ha másik galaxisból gyüttek

pont

háziszárnyas tett a képet ide fennen, hogy usa üres páncélszekrény előtt tábornok szivaqrozik és aszongya ok a háborúra

brühüyyy

a többi lövik és rabszolgává teszik a négereket és az összes többit aki nem olyan katlik és fehér és heteró
@rodeo36: az emberi hülyeség vallás és bőrszín független:

Betiltották a kozmetikázást egy afgán városban

Afgán vallási vezetők szerint az iszlám elveivel ellentétesek és házasságtöréshez vezethetnek a kozmetikumok, ezért betiltották azok használatát.

hvg.hu/vilag/20130724_tilos_kozmetikazni_afganisztan
Én a devizahitelek megítélése kapcsán Róna Péter álláspontját osztom, tőle teljesen függetlenül.
A helyes magatartásra Knosszosz mutatott példát tegnap "ne mentsetek meg mások kárára".
Azt meg végképp nem értem egy bank miért ne dőlhetne be? Egy pékség is tönkremegy.
Meg azért hivatkoznak itt, hogy a magyar gazdaságot nem lehet hitelezni, ha bedőlnek a bankok, mint a gazdaság motorjai. Ekkora faszságot is ritkán olvasok. A gazdaság müködik. A fekete szürke. Kesre, nem utalgatnak, nincs hitel, nincs kölcsön. Viszont nem is adóznak. Ami szerintem helyes. Nem vesznek igénybe semmit, amit adóból fedeznének.
A szigorú magánvéleményem az, hogy nem fog ide jönni semmi tőke, még akkor sem, ha kormányváltás lesz. Ha jön, az csak az eu-dotációk megszerzése miatti potemkin-vállakozás lesz. Elment mo mellett a világ. Hátrányunk 10-15év. Ez van.
@jaegtoer:

nézd én nem akarom dícsérni a bübloszt de egy groceryshoppinglist sokkal értékesebb és tartalmasabb különösen Jónás a bálnában aki ráadásúl nem is volt balneológus

mikor találták meg a tekercseket? és ki találta meg? van Caravaggio-nak egy csodálatos festménye amint Saulus megláttya a lova oldalán a "fényt" és rögtön bepalizik

szóval cirbolyával is egyetértve zrt mind a jobb létért a földön ugyanúgy mint a fideasz zrt azok némelyike kereszten végezte ezek még nem de van lámpavas is

brühüyyy
@sírbateszezazegész:

lemaradtak nullák egyébként hurrá egyetértünk te legalább rövid vagy nem mint én

brühüyyy
Matolcsy szimpla választási propagandát folytat (FT)
Az MNB-elnök nyilatkozatának közgazdasági mondanivalója nagyon sovány volt - véli az FT-nek nyilatkozó egyik elemző.

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/matolcsy_szimpla_valasztasi_propagandat_folytat_ft_.560159.html
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

a zafgánokat is magukra kellene hagyni, hadd csinálják a zéletüket olyanra amilyenre akarják és nem odamenni igenám de a talajban azaz mélyen alatta olyan dolgocskák rejtedzenek amik nélkűl ma a világ már nem világ...burnuszban vagy fátyolban sem

az összes többi is Iraq detto még azt is hallani hogy mindenáron meg kell akadályozni hogy a távolkeleti államok együvé tömörűljenek, mert az lenne a zusa vége pont nélkűl csak úgy bye bye

fúrják

tripoliban tegnap felrobbantották azt az épületet ahol a nagykövetségek nagy része leledzett

szeretik egymást
most sziria lesz de abból nagy melegek lesznek
mert érdekek és stratégia

brühüyyy
@bella _ciao:
@Penivaldes:
Igen hosszú az a listám, amin a szerintem visszavonulásra tökéletes alkalmas személyek szerepelnek. Akiknek egyébként szívesen adnék bármikor tockost és sallert is a sorompómmal.
Különben pedig trópusi melegség önti el a szívem, hogy a személyi-, illetve számos különadómból megint kibaszottul jól meg lesz mentve pár hever, meg pár felelőtlen ostobasággal hitelt felvevő faszomtudjaki. Közismert emberbaráti lelkem gyémántbánya mélységével vetekedő átérzéssel respektálja a Nagy Megmentő Megvédő Csúti Hiper Híró újabb brúszvilitiszét. Ami egyébként súlyos betegség, de penicilines vasvillával jól kordában tartható. Csak hát a magyar egészségügy ugyebár...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Már megnyertem a tendert a Nemzeti Faszszopó és Műbroki bolthálózat megnyitására. Krémest is lehet majd kapni benne, a Nemzeti Kotongyár termékeinek széles választéka mellett.
@Bakter:
van maradék penicilinem

brühüyyy
"Egyszerre üti és erősíti Bajnait a Fidesz. Amíg lehet, ez így is marad, de szépen lassan Mesterházyra fókuszálnak majd."
Gy F a lopakodó pályán befut.
Azért azt tapasztaljátok, hogy Magyarország mennyivel jobban teljesít - a fociban? Eddig legtöbbször őszre nem volt csapatunk a kupákban, most belehúztunk, és ha ügyesek leszünk, augusztusra sem marad.
@rodeo36: a baj az, hogy a különbség exponencionálisan nő...csak itt senki nem mer szembenézni semmivel...

nézd meg...audi→nem azért marad mert sokat fektetett itt be...azért marad, mert fejlesztési központ ez jelenti a tudásalapot...összeszerelőt bárhol találnak, na de fejlesztőt...
nahh. bebuktam...

Mégsem dönt a kormány a devizásokról
Több verzió került Orbánék elé, de még elrágódnak
a dolgon egy kicsit.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2013%2F07%2F24%2Fmegsem_dont_a_kormany_a_devizasokrol%2F
@Orica Középföldi: és többiek:

Nagy bejelentésre készül Csányi Sándor
Index
2013. július 24., szerda 10:30 | | Csányi Sándor, az OTP vezérigazgatója szűk körben tájékoztatja a magyar sajtót ma délelőtt a váratlan részvényeladási rohamjáról.

Előzmény
Ha oligarcháznak, Csányi elad
Csányi megint OTP-t adott el
Szívroham, vágóhíd, vagy valami más?
(3) Címkék
csányi sándor, otp, bejelentés Információink szerint ma délelőtt 11 órakor, a magyar sajtó szűken megválogatott képviselői előtt ad tájékoztatást Csányi Sándor, az OTP vezérigazgatója váratlan részvényeladásairól. Az Indexet nem hívták meg a tájékoztatásra. Az mno.hu úgy tudja, a magyar médiumok közül a TV2 és a távirati iroda munkatársai mellett az ATV, a Népszabadság, az Origo és az RTL Klub kaptak meghívást az eseményre.

A külföldiek közül a Dow Jones, a Bloomberg és a Reuters tudósíthat bentről. Érdekesség, hogy a szintén a közmédiához tartozó Kossuth Rádió és a Magyar Televízió Híradójának stábja nem juthatott be az OTP épületébe. Az ajtó ugyancsak zárva maradt a Hír TV kamerája, illetve Magyar Nemzet, a Hvg előtt is. Az OTP sajtófőnöke az épület előtt annyit közölt a Hír Televízióval, hogy nem szeretnék kommentálni, miért csak a fenti médiumok nyerhettek belépést
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem, csak közös hullámon gondolkodunk.
egyébként nekem erről a mindent nevezzünk nemzetinek szoksáról meg van a magam véleménye. nem tartom helyesnek. 2 okból. első ok. ha valamit túlságosan erőltetünk akkor az nem lesz vonzó, sőt olyanná válik amit legszívesebben a hátad közepére kívánsz. másrészt leamortizálod ezzel az elnevezést. a nemzeti kifejezés olyanná válik mint a kérek egy pakli faszenet. ez az egyik
a másik pedig, hogy nekem legalábbis a nemzeti szó érzelmi töltetű. nemzeti himnusz, nemzeti zászló. olyanoknál szeretem használni amik összekovácsolnak, azokra a jelképekre melyek egyértelművé teszik az idegenek számára hogy mi vagyunk a magyarok. na de egy dohánybolt az mégis hogy köt össze? helyesebb lett volna az országos dohánybolt elnevezés.
@Bakter: arra bona, szinte bármerre mutogatunk, jobb a foci.
@Orica Középföldi: "A Magyar Nemzet információi szerint a magyar médiumok közül a TV2 és a távirati iroda munkatársai mellett az ATV, a Népszabadság, az Origo és az RTL Klub kaptak csak meghívást az eseményre. A külföldiek közül a Dow Jones, a Bloomberg és a Reuters tudósíthat, a Kossuth Rádió és a Magyar Televízió stábja nem. Az ajtó ugyancsak zárva maradt a Hír TV kamerája, illetve Magyar Nemzet, a HVG és az Index tudósítói előtt is."
EUR
296.33

USD
223.94

CHF
239.36

BUX
18236.52 -0.49%

MOL
16230 +0.50%

OTP
4200 -1.08%
@bella _ciao: Hű bazz. :) ez kemény alárúgás a NER-nek. Hogy örjönghet a törpe...
@rodeo36: és akkor még azokról nem is ejtettél szót, akik az oroszlán eledelek lettek a colosseumban.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"lakhatása miatt"
vs.
"nem volt nekem büdös soha albérletben lakni."

Megint úgy csinálsz, mint aki nem tud olvasni.

Senkinek nem tartottak fegyvert a fejéhez, hogy vegyen fel hitelt, pláne devizában.

Aki nem olvasta el az apróbetűst, az úgy járt.

Részemről az egyetlen elfogadható megoldás a devizahitelekre az lenne, hogy bevezetik a magáncsődöt.

Azaz: a bank viszi a házat/kocsit ami meg van terhelve, az esetlegesen keletkező veszteséget meg lenyeli, és így járt, legközelebb ő is elővigyázatosabb lesz, nem ad minden hülyének hitelt.

Cserébe a csődöt jelentett ember tehermentes, de BAR listára kerül, és a bank kártyáján sem mehet le hosszú évekig mínuszba.
@Penivaldes: hess a fejemből, pont ezeket mondtam a nemzeti elcsépelésről fél órája a kolléganőmnek :D
@bella _ciao: Ez sok jót nem jelent.A Kedves Beteg valami csúnya dologra készül megint, ha Cs. csak ellenzéki és külföldi médiumokat hívott meg...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Biztos elolvastad tótawécskét?

"Ám a devizahitelek ügyében van felelősségük a bankoknak. Mohón, a szerződések után járó prémiumtól megrészegülve osztogatták a frank-, sőt a jenhitelt, és ők sem gondolkodtak többet, mint a hitelt felvevő közmagyarok, holott nekik illett volna a civileknél jobban érteni a pénzügyekhez. Telkeket adtak el a Holdon, aztán most negyedmillió család olvassa ijedten az apróbetűs részt, miszerint a Holdon egyébként nincs levegő. Volna abban ráció, hogy vállaljanak részt a veszteségből. Csak az a baj, hogy már túl sok áldozatot vállaltak olyan dolgokért, amihez viszont semmi közük."

Merhogy ebben speciel kurvára igaza van.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: lehet hogy mi valójában egy szenmély vagyunk több testben?:))
@sírbateszezazegész: Ez is lájk.
Nem értem, hogy ezt mások miért nem értik?
@Penivaldes: "Legyetek szelídek mint a galambok és ravaszak mint a kigyók-mondá Jézus. És én a másodikat emelném ki, mely számomra azt jelenti, hogy mindig éberen figyeljük a hitünk, egyházunk lépéseit, és ne bólogató egyházbábukká váljunk.
Kételkedni, gondolkodni. ez a mély hit alapja."

Hitem szerint az Egyházat az Isten alapította. Így mindig meg lesz benne az a tiszta forrás, amit sohasem kell megkérdőjelezni és annak követése nem hogy bábuvá nem tesz, hanem épp hogy felemel és kiteljesít.

Másik oldalról viszont tisztában vagyok vele, hogy egy emberekből álló közösség törvényszerűen hordja magában a hibák és vétkek lehetőségét. Ezt a részt valóban érdemes egészséges kritikával szemlélni.
@bella _ciao: én is megleltem :D
néztem az összes külföldit, de ottsenincs semmi, pöpecül megvárják a 13:00-t, nagy meccs ez, különösen a meghívott újságok, és a nem döntöttünk qurmánylépés fényében ;)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: de csányi az előbb volt. de lehet, tudta orbánék halasztását. talán kiderül.
@Penivaldes: "az mondhatni hogy az egy természetes folyamat hogy a vallás intézményesül. "
Igen. S aztán ugyanennek a folyamatnak az eredményeként megjelennek a különböző irányzatok, reformerek, és ortodoxok.
Aztán az egész kezdődik szinte elölről :-)
@Fabius: Az utolsó mondat annyira nem tetszik, arról nem is beszélve, hogy mi (választópolgárok) pláne sok áldozatot vállalunk olyan dolgokért, amihez tényleg semmi közük. A többi mondat rendben van.
@Dr. jenőke (jenőke): Ahogy a Bokros-csomag előnyeit is ő osztogatta szét....

@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: pedig de szép lett volna....
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Isten nem alapított egyházat, csak kiadta a parancsot hogy tegyetek tanítvánnyá minden népet.
nem csak kritikusan szemlélni de felszólalni és nem menteni a vétkeket melyeket elkövetnek.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Lehet nem tetszik az utolsó mondat, de ettől még igaz.

A bankoknak nem az extradupla különadókkal kéne kivenniük a részüket abból, amihez tényleg nincs közük, cserébe ki kéne venni abból, amihez nagyon is van.

Erre mondtam tegnap, hogy az Angyal féle adósmentés lett volna kézenfekvő, mert az speciel ezt az anomáliát is feloldotta volna.
@GeoCracker: így van, mindegyik így végzi.
én nekem addig semmi gondom egyetlen egyházzal sem, amig nem válik fundamentalistává vagy fogyasztóivá.
@Penivaldes:
isten híjján ez baromság, nemgondolod?

brühüyyy

nem is mondhatott semmit beszorúlt a szentháromságba
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

ja, meg a nagypali faszát amin rágcsált

brühüyyy

ne légy má ilyen óvodás
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: mivel földön kívülu a vírus, ezért az pataki, széles kompetenciája..:)
13:20

EUR
296.14

USD
223.70

CHF
239.18

BUX
18397.75 +0.39%

MOL
16250 +0.62%

OTP
4324 +1.84%
@bella _ciao: Igaz, az MTI-n átsiklottam.Egyébként most olvastam, semmi bejelentés nem volt, maradt az "agráros"-verzió.
@Penivaldes:"Isten nem alapított egyházat, csak kiadta a parancsot hogy tegyetek tanítvánnyá minden népet."

Miközben ugye ilyet is mondott:

„Péter vagy, erre a sziklára építem egyházamat… Neked adom a mennyek országa kulcsait. Amit megkötsz a földön, a mennyben is meg lesz kötve, s amit feloldasz a földön, a mennyben is fel lesz oldva.” (Mt 16,18-19)
@sírbateszezazegész: sírbateszezazegész 2013.07.24. 11:56:02
(de írhattam volna, hogy bármelyikre ...:-)
@Penivaldes: Hát te is a szentírásból idéztél, ezért én is bátorkodtam. :)
@Penivaldes: Az már rég volt és nálunk bérmálásnak hívják. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: felebarátunk pénzét, javait el ne vegyük, se hamis áruval vagy ravaszkodással meg ne szerezzük hanem segítsünk neki javait megtartani és keresetét javítrani

erre gondolsz?
@Penivaldes: Különösebben most semmire nem gondolok. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Angyal! te katolikus pap vagy?...mert akkor megbocsátom ezt a "néphülyitő" dumádat
Azért valaki már szóvá tehetné,hogy az u.n. devizahitel kamata jóval a többi hitel kamata alatt volt.Miért?
Erősítsétek meg a lelkem, hogy a Csúti Híró ha devizásokat nem is, de legalább egy kis sünikét megmentett ma. Nem bírnék aludni, ha nem lenne ma megmentett.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"A szentírás sosem lesz dohos. :) "

Ezt kijelentést én speciel nem venném szentírásnak.
@Penivaldes: nekem még egy kitételem van. ne tegyék magukat kötelezővé. Bár ez is a fundamentalizmus széle tulajdonképpen
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Egy pincében?
Amúgy meg de. Ha ma egy hithű katolikust arra kényszerítenének, hogy Jézus életmódját kövesse, akkor a megfeszítést megváltásnak érezne.
Ergo, a szentírás ott dohlik valahol a könyvespolcán, de nem olvassa.
Egy csomó minden meg egyszerűen nem értelmezhető a megváltozott körülmények között. Főleg az ószövetségi részből.
@Fabius:

tucc mutatni egyetlen devízaalapú hitelest aki devízát kapott? egyet? NEM mert nem volt csalás ez a kezdet kezdetétől a fidesz kitalációja pusztán hatalmas extra profitért 2010 március a forint bedöntése 8 éve várt akció volt és a legelső még talán hatalmon kívűlről?

az állam és a bankok meg a barom emberek akik kapzsiságból és kényszerből belemásztak a szaros kondérba

brühüyyy
nincs mit és kit menteni vissza kell állítani az eredeti állapotot és aszerint elszámolni nem több mint 12 % kamatos kamattal forintra és amelyik bank fel tudja mutatni mennyi devízát használt erre a célra és kinek fizette azt ki azt meg lerombolni
@GeoCracker:
a szen tgírás egy értéktelen szar és egy bevásárló jegyzék többet ér izgalmasabb

brühüyyy
@rodeo36: Ebben nem okvetlen értek Veled egyet. A szentírások igenis érdekesek. Nem kell dogmaszerűen kezelni, és mint régebben írtam, érdemes többet is ismerni. (Korán, Talmud, Biblia, stb.)
@rodeo36: Ahogy a korábban már linkelt magánkontrademagógiámban is írtam (endresy.blogspot.hu/2013/07/kontrademagogia-devizaugyben.html ), de itt is párszor, ezek a kezdettől ismerten kockázati hitelek voltak. Ezt csak egészen ostéba emberek nem tudhatták. Aki tehát fel tud mutatni olyan papírt, ami alapján korlátoltan cselekvő és döntésképes volt az aláíráskor, azzal készséggel vagyok szolidáris.
Azt viszont rohadtul ellenzem, hogy közpénzen folytasson kampányt a fidesz. Leszarom a Hajdú bét károsultjait éppen úgy, mint a tőzsdeüzletek veszteseit.
A mezőgazdaság ugyanis mindig is kockázati befektetés volt.
Namármost, a csalárd csőd, a megtévesztés, a benfentes kereskedelem önálló bűnügyi kategória. Ha ezt bárki igazolni képes, akkor kérjen kárenyhítést, és veszteségmegosztást. Ne Orbán Viktor döntse el, hogy melyik üzlet csalárd, és melyik nem.
Amennyiben megáll a bűnügyi eset, szülessenek ítéletek. De mindenki ellen. Ne hadúbétezzen és libázzon senki, és főleg ne a wittnermári, hanem tényleg irány egy független bíróság (akár Strassburgban)
Devizaügyben sem hiszem,hogy a bankokban szentek ülnek, de kényszer nem volt. Nem hiszem, hogy bárki lelövéssel fenyegettek, ha nem vesz fel kockázati hitelt egy új autóra is akár.
@GeoCracker:
ez olyan tökéletesre sikeredett, hogy gratula

ölellek

brühüyyy
@GeoCracker:
én nem engedek abból, hogy mind azonos értékű a Grimm mesékkel, Andersennel és a többi vidám Piroska és Farkas, meg a Jancsi és Juliska

tanulsága ezeknek is van, főleg az, hogy a gyermekmesék hallgatását 9 éves kor előtt abba kell hagyni

brühüyyy

sajnálom

amint a teremtés könyve és még sok minden más mesécske a röhej...Salamon versei irodalmi termékek korai Petőfi...idővonalat sem igen lehet felfedni bennük, hogyan épűlnének egymásra ha ...

mégegyszer sajnálom akárhányszor a Károli-t vagy angol nyelvű modernizáltat el kezdtem olvasni sürgősen becsuktam lepi a por...bosszantóan süket duma

brühüyyy
@GeoCracker: mielőtt reagálnék, el kell mondjam, hogy nincs hitelem.se deviza se forint.és nem azért mert annyira okos vagyok.inkább szerencsés, hogy nem volt szükségem rá.
ezt írod:
"Devizaügyben sem hiszem,hogy a bankokban szentek ülnek, de kényszer nem volt."
kényszer valóban nem volt.megtévesztés azonban igen.a bankok részéről.nem volt nehéz dolga a 2000-es évek elején-közepén annak aki devizahitelt akart eladni.
például:
ügyfél:hitelt szeretnék
bank:van forint hitelünk 25%-os kamatra, vagy svájci frank alapú 4%-os kamatra.
ü:nem kockázatos az árfolyamváltozás miatt?
b:uram!a svájci frank az egyik legstabilabb valuta!nem ingadozik az árfolyama.
a kezelési költségről,stb,stb, szó sem esik.
nem csak az árfolyam elszállás miatt kerültek szarba a devizahitelesek.
a másik pedig, hogy a te logikád szerint a fogyasztóvédelemre sincs semmi szükség.
ha valakit átvernek a vásárláskor,akkor azt mondjuk neki, hogy senki sem kényszerítette a termék megvásárlására.ha átbaszták, hát így járt!kockázati vásárlás volt akciós kínai tv-t venni, amit a legnagyobb cégek ajánlottak és árultak.
csak azt akarom mondani, hogy nem egyedül a hitelfelvevő a felelős azért mert átbaszták.
a politika szerepét pedig el sem kezdem leírni mert nem lenne elég karakter hozzá.
@rodeo36: "tucc mutatni egyetlen devízaalapú hitelest aki devízát kapott?"
benne van a válasz a kérdésedben.devizaalapú.nem devizában folyósított.
ez az egyik legegyszerűbben cáfolható érv.
ha semmi köze nem lett volna a devizához akkor a bank bukott volna, hiszen a forint jóval magasabb kamaton forgott.
@punkfrog: A teljes hozzászólást olvasd el. A megtévesztés is büntetőjogi kategória.
Az sem mentési ok, hanem büntetési. Ha megáll a bíróságnál, akkor legyen elítélve.
De továbbra se a politika nevezze meg a bűnösöket. (Tudom, a jogszabályokon keresztül tág tere van még igy is)

A fogyasztóvédelem sem úgy működik, hogy a J lakásában felrobbant TV-ért az egész házat ki kell fizetni közpénzen, de K esetében esetleg fizetik a seprűt, amivel összelapátolhatja a romokat.
@rodeo36: Nem akarlak megtéríteni, mert részemről nincs is mire talán.
A mesék morális oktató szerepét meg az utolsók között fogom kétségbe vonni :-)
@GeoCracker: olvastam az egészet.de csak azzal a részével vitatkoztam amit kiemeltem.a többiben teljesen igazad van.nem az a módja a probléma kezelésének amit most csinálnak.
mostanában a csányi cégek vásárolnak otp részvényeket
süti beállítások módosítása