Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/19/hatarozatban-tagadja-a-srebrenicai-nepirtast-az-orbant-kitunteto-dodik-es-a-parl... (2024.04.19. 07:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.07.08. 11:52 Fabius

Trafikérzés: Nemzeti utálat néhány négyzetméteren

Címkék: fidesz trafikmutyi nemzeti dohánybolt utálat

Van az a szakállas régi vicc, hogy:

- Egy szakképzetlen szőke bombázót vesznek fel a helyedre, mi az?

- A szopás hatalma. 

Ez, és a címadó mondat jutott eszembe mikor bejáratott benzinkutamon megvásároltam az utolsó dobozt a kedvelt cigarettamárkámból ma reggel, és a kutassal folytatott diskurzus után benéztem az épület hátuljában nyílt dohányboltba. Érdekes Tafikmagyarország lesz ez, olyan, amiben néhány négyzetméteren belülre szorult emberek is képesek lesznek utálni egymást. Füstölgő gyűlöletkoncesszió rulez. 

nemzeti dohánybolt_1.jpg
A sztori úgy kezdődik, hogy egy ideje láttam a kút bevezető szakaszára kitéve a formatáblát: itten biza nemzeti dohánybolt nyílik. Mikor először láttam még gondoltam is, hogy az üzemeltetőnek tett valaki egy visszautasíthatatlan ajánlatot, és különösebben nem foglalkoztam a dologgal. Egészen mostanáig, mikor az ismerős kutas a száját húzva, "ebből is ez az utolsó eladott doboz" megjegyzéssel tette elém a nemzeti dohányterméket.

Kis faggatózás után kiderült: trafikozásról szó nincs, sőt.  Az éppen megnyílt egységhez nekik - a kút üzemeltetőjének - köze nincs, azt az anyavállalat bizniszelte a nyakukra valami egyezséget követően. Következményként ők kieső bevétellel kénytelenek számolni, és az eddig meglévő személyzetet kell karcsúsítani. A hangulaton ez nyilván nyomot hagy, és nem segít az sem, hogy a trafikba ültetett kishölgyre az összes sztereotípia felsorolható: szemrevaló bögyös szőke, akinek esze annyi, mint a reklámtáblának a falon, a hónap kérdése pedig: kinek a faszát tisztelhetik benne?

Kíváncsi lettem, naná.

Az épület hátuljában a festett képnek megfelelő tulajdonságokkal felvértezett hölgy fogad, akiből kis diskurzus után szintén ömlik a panasz: a kutasok micsoda gecik, ismeretlenül meg és elítélnek. Mit tehet ő erről? Ő itt a fő senki, a senki senkije, nem rokona, boldog őse, ismerőse, szeretője senkinek. De ember nincs aki ezt elhinné. És nem csak a kutasok, hanem a betérő jobb híján vásárlók sem hiszik. ÚGY néznek rá az emberek, mintha egyenesen Lázár János másodunokatestvérének péniszpolírozója lenne, aki amúgy mellesleg egy ilyen boltban szopatja magát kitéve az indulatoknak. 

Megsajnáltam. 

Magunkat. A profitot vesztő eddigi dohányárusokat, az előítélettel megküzdeni kénytelen mezítlábas nemzeti dohánybolt alkalmazottakat és igen, minket vásárlókat is. Lett eggyel több okunk az utálkozásra. Feloldhatatlan huszonkettes csapdája lesz ez is, mint a hazai közéletben annyi más. Én utállak téged, te engem, ők minket, mi őket, és amúgy is rohaggyon meg mindenki kurvaannya.

Köszi, Viktor, ezt (is) faszául elintézted! 

664 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr505395752

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobboldali többség XI.: Trafikmutyi és szex 2013.07.10. 00:53:13

Az ember már sehol sem lehet biztonságban, a politika mindenhova utánanyúl :)

Trackback: Trafikrablás: Az utolsó tangó 2013.07.08. 13:39:20

Viktor és János pontot tesz az ügy végére. Trafikrablás-trilógiánk befejező része. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.       

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kisördög nem hagyott nyugodni, aki nem érdekel az elmútt sok sok év gazdasági csodája, attól bocsánat:

Eközben egyes visegrádi régiók fejlettsége már olyan szintet ért el, hogy bekerültek a top 10 legfejlettebb uniós régió (NUTS 2 szint) közé is, ahol zömmel brit, luxemburgi, svéd, finn, német és belga régiók találhatóak. Pozsony és környéke 2009-ben – frissebb adat egyelőre nem érhető el – az EU-átlag 178, Prága pedig 175 százalékán jár az egy főre jutó GDP (PPS) tekintetében, ezzel pedig az 5. és 7. helyet foglalják el a listán. A Budapestet is magában foglaló közép-magyarországi régió a maga 105 százalékos szintjével a középmezőny legvégén található.

A magyar átlagbérek a béka feneke alatt

A rendkívül gyenge gazdasági produktum mellett az átlagbérek tekintetében sem állunk fényesen, itt is az utolsó helyen állunk a V4-ek közül. Az adatok az egyes országok statisztikai hivatalainak oldalairól származnak, euróban megadva.

A V4-ek nettó bruttó dátum
Csehország 1056 1222 2012 harmadik negyedéve
Lengyelország 759 1061 2012 harmadik negyedéve
Magyarország 646 962 2012. október
Szlovákia 811 980 2012 harmadik negyedéve
Ahogy azt már sokan elmondták, Magyarországon a legfelső jövedelmi tized is alig 15 ezer eurónyi forintot visz haza egy évben, ráadásul mivel az adatok bruttóban vannak, a magas adóék miatt Magyarország jövedelemlemaradása még ennél is nagyobb Európa nyugati felétől, és hovatovább a régiós országoktól is. Ahogy az a táblázatból is látszik, a magyar adó- és járulékterhelés az adóváltozások ellenére még mindig elég magas, Magyarországon az átlagjövedelem 33 százaléka megy el ilyen formában, míg Csehországban mindössze 14 százalék és Lengyelországban is csak 29 százalék.

Ennek következtében euróban megadva és nettóban a cseh átlagbérek 63 százalékkal magasabbak, mint a hazai bérek, Szlovákiában – ahol a bruttó bér szinte megegyezik a magyarral – pedig 25 százalékkal keres többet nettóban egy átlagszlovák, mint egy átlagmagyar.

Emellett azt is érdemes megjegyezni, hogy az Eurostat egyik statisztikája szerint a magyar állampolgárok több mint 75 százaléka – a társadalom háromnegyede – egyáltalán nem tudna mit kezdeni egy váratlan kiadás esetén. Lengyelország esetében ez a mutató 55, Csehország és Szlovákia esetében pedig 40 százalék alatt áll. Ezzel mind a négy ország elmarad a 36 százalékos EU-átlagtól, ám megdöbbentő, hogy arányait tekintve mintegy kétszer annyi magyar nem tud megbirkózni egy váratlanul beeső pluszkiadással, mint szlovák, vagy cseh. Ötből négy magyarnak tehát nincs olyan megtakarítása, melyet ilyenkor fel tudna használni.

Lényegesen kevesebb magyar dolgozik mint cseh, lengyel és szlovák

A munkaerő-piaci aktivitás területén is lemaradóban vagyunk a visegrádi országoktól. Az Eurostat statisztikája szerint 2005 óta romlott a magyar munkaerő-piaci részvétel, 2011-re 62-ről 60 százalékra csökkent a 20-64 év közötti népességen belül a dolgozók aránya (az Eurostat azt a személyt tekinti aktívnak, aki legalább egy órát dolgozott a megelőző héten), kisebb ingadozásokkal a közbülső években. Hasonló ingadozásokkal a régiós országokban is találkozhatunk, ám mindenhol magasabb az ingadozás bázisértéke. Csehországban a munkaképes korosztály legkevesebb 70 százaléka számít aktívnak, Szlovákiában a 65 százalékos szint körül mozog a szám (2008-ban volt 68 is), Lengyelországban pedig 64-65 százalék körül.
@tristen2005: Én büszke vagyok az eredményeinkre.

Hülye piramist bárki össze tud rakni, de próbálnának meg az egyiptomiak kapával zöld mellényben hadonászni az árokparton ekkora tömegben.

Ez az igazi produkció.
@Knósszosz:
1. nem is rád értettem, rendes volt tőled, hogy bár alázási szándékkal tértél be, elálltál ettől.
2. akkor nem pont olyan volt, mint, akit Fabius írt le :D
@sírbateszezazegész: húé.) akkor ez egy nemzetállamokojn felülálló projekt?:)
@Habakuk999: az egy éve áztattam magam benne. néha úgy éreztem magam benne mint Bástya elvtárs
előbb agyonütöttem egy rovart a Semjén könyvvel
@Penivaldes: mindenképpen vmi állás(foglalás) szükséges hozzá...:)
Én is sajnálom a dohányárun nyerészkedőket. Az eddigieket is, az újakat is.

Annál, mint emberi függőségeken nyerészkedni, bármilyen szakma csak jobb lehet.
@sírbateszezazegész: Neked se jó semmi: olvastál Te olyat, hogy egy autópályának vezetnie kell valahová?

Osztott pályásnak kell lennie, nem lehet azonos szintben kereszteződés benne, de sehol nem írja a kresz, hogy vezessen is valahová.
@Penivaldes: pfú..., mint aki mindig kétszer csenget?;)
@Penivaldes: @Knósszosz: Nekem valahogyan kimaradtak ezek a welness-izék az életemből.:(
@Habakuk999:
Hofi jut eszembe erről, az ő víziója volt a jövőt illetően (akkor!):
A visegrádi egyek.
@Penivaldes: Még mindig jobb, mintha Mobius-szalagként funkcionálna.
@sírbateszezazegész: nem:) ergyzwr csöngetett viszont akkor ráfeküdt a csengőre. mindig a frászt hozta rám. egyébként nő volt, tehát. meg egyébként sem lennák Lana Turner
viszont a Hagymaizé szürreális volt. a magányos lubickolás
@Knósszosz:

"Aztán szembesültem a kislánnyal, akinek megítélésem szerint semmi köze a fideszes trafik ganajhoz, inkább nem szóltam egy szót sem. Szegénynek lesz még elég baja."

+1!

A munkavállalásnak semmi köze a morális ingoványhoz, a csóriknak van elég bajuk a sok mutyista góréval meg azzal, hogy az előítélet rajtuk csapódik le. Mérlegelni kell mielőtt az ember beszól egy rendeset.
@Knósszosz: Ezért tartok bármilyen vitát értelmetlennek, ami a bezzeg a szocik, Gyurcsány, bárkivel kezdődik.

Gyerekek: Mo 3,5%, a csehek kb hétszeresét- mert ők eleve fejlettebbek voltak - a szlovákok, lengyelek tízszeresét produkálták.

Nincs miről vitázni, kell egy vadiúj rendszer.
@bgp:
Nos,valamit félreérhettél, ugyanis én nem alázási szándékkal tértem be.
Pláne nem irányodban!

Mellesleg én kevés vagyok ahhoz, hogy itt alázzak bárkit is. Legfeljebb véleményt mondok a tuskókról, de az nem jelenti azt, hogy igazam is van.
Főként a tuskók oldaláról elemezve.
Nekem mindenki haverom addig, amíg nem rúg seggbe.
Jó éjt neked, nézd át amiket eddig írtam, szerintem abból lejön ki vagyok.
@Habakuk999: ha welnesst akarsz (a szó valódi értelmében), csak Burgenlandig kell menned. Kell, ha akarsz:(
@Habakuk999: pl. valódi piacgazdaság mutyiland helyett..
@Knósszosz: "nézd át amiket eddig írtam, szerintem abból lejön ki vagyok"
Egy zabagép Falstaff?:D (nem bírtam kihagyni)
@sírbateszezazegész: Pl, ha piacgazdaságon nem a Gyurcsány és az új fideszklánok négerei cégeinek helyzetbe hozását értjük.
(csak villogni szeretnék, hogy én is ismerek mutyicégeket):)
@sírbateszezazegész: Nekem a csillagszórással is komoly gondom van ebben a szép országunkban.

azt hittem, a szállodák csillagai nem a korral járnak, mint a katonatisztekéi, hogy öt évente előre lépnek.

Képzelem, milyen lehet a welness, ha egy négycsillagos szálló se tudja megállni, hogy vizes löttyöt adjon narancsléként.
@Knósszosz: Na basszus, föladtad a magas labdát.:))

Ha most mindenki elkezdené leírni, mi is jött le az írásaidból.:)))

Reggelig csuklanál.:)
@Fabius:
Akkor ++1, én egy kurva szót nem fogok szólni egyetlen ilyen trafikban sem.

A Te posztod is arról szólt, amit én is megtapasztaltam, szóval kellő óvatossággal kell kezelni a dolgot, ugyanis nem azokon a szerencsétleneken kell elvernünk a port, akik a törvény kiagyalói miatt ugyanúgy szívják a nemdohányt.
@Habakuk999: én nagyrészt ilyenekkel dolgoztam...intellektus egy digites inkább, mint kettő...habár az sem elég a Mensa-tagsághoz:)
Csillagok azért a mediterrán térségben sem mérvadóak:)...de a franciáknál már korrekt...tényleg
@Penivaldes: Komolyan írtam.
Mindenütt vizezik.
Szép jó éjt mindenkinek!!
@Penivaldes: másnak ő Apolló...de neked nem én vagyok?:)
@Habakuk999: én a katonai csillagok szállodák közti összefüggésre gondoltam
@sírbateszezazegész: nem, Knossz a görög istenség a hegyen. te vagy a francia-magyar kapcsolatok felelőse:) nekem meg te vagy.
@sírbateszezazegész:
@Habakuk999:
Ájem Priaposz.. rendben!
...szátok meg, de a véleményem az nem ingoványos, a szar az szar.

Benneteket kedvellek - azért kóválygok errefelé -, csak a hülyeséget nem tudom tolerálni, ahogyan ti sem.

Jó éjt a kitűnő társaságnak!!
@Penivaldes: azonnal leveszel a lábamról:)
Athéné vagy Vénusz(lehet ő római volt), vákassz!
@sírbateszezazegész: Artemisz, aki lenyilazta a vadászt aki véletlenül meglátta fürdés közben
:)
@Knósszosz: "Akartam én is dicsérni a dohánybiznic rendszerét, ezért úgy mentem be a boltba (Nemzeti, ohh… bocsánat!), hogy teszek egy-két epés megjegyzést."
@Penivaldes: mennék én máshova is, nemcsak az utcádba;)
@Penivaldes: akkor az úgy van!:) mindig neked van igazad és tiéd az utolsó szó, ok?:)
@Penivaldes: elakadt a szavad:)
jó éjt, szép álmokat, kedves:)
Na,megint egy a külföldi érdekek megrendelésére készült,bajnai által pénzelt írás!:))

vikiéket meg akasztani.
Már megint lemaradtam valamiről.

Nem is tudtam, hogy a nemzeti DOHÁNYboltban sört is lehet kapni.

lh4.googleusercontent.com/-teaVJiZeO6I/UducNha_OWI/AAAAAAAAAQo/ehbdDz4kJNY/w913-h685-no/CAM00129.jpg

Valaki mesélje már el, hogy akkor lassacskán miben is különbözik egy szimpla kis bolttól?
@Habakuk999:

Bevallom, néha már fárasztó az a lelkes agitálás, hogy higgyük már el, mindkettő ugyanolyan rossz, és kell keresni egy új megváltót/pártot/akármit, amelynek vezetésével rakétaként lövünk ki, addig meg maradjon Orbán. De már tudomásul vettem. Az, hogy a munkámat a jelenleg regnálók „ne a zemberek fizessék meg”című, a szakmámat is érintő bravúros technikája miatt sikerült elvesztenem (mára az energetika, mint olyan megszűnt Magyarországon), szubjektív és mellékes kérdés, igyekszem függetleníteni magam tőle.

1./ „Pozsony és környéke 2009-ben – frissebb adat egyelőre nem érhető el – az EU-átlag 178, Prága pedig 175 százalékán jár az egy főre jutó GDP (PPS) tekintetében, ezzel pedig az 5. és 7. helyet foglalják el a listán. A Budapestet is magában foglaló közép-magyarországi régió a maga 105 százalékos szintjével a középmezőny legvégén található.”

Ha valaki nem tudná, elárulom, hogy a régiós felosztást tekintve Prága gyakorlatilag csak Prága, Pozsony se sokkal nagyobb (kicsit a közeli Bécs felé terjeszkedik – nem véletlenül), a budapesti régió viszont az egész Pest megye Taksonnyal, Alsónémedivel, Monorral és Isaszeggel együtt:

epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/GDP_at_regional_level

Megállapítható tehát, hogy a leírt összehasonlítás nettó hülyeség, ugyanis ha a prágai és a pozsonyi régiót csak Budapesttel hasonlítanók össze, az eredmény döntően más lenne. Azt is elárulom, hogy nem véletlenül intézték ravaszul így az emútnyócévesek, ugyanis Biudapest önmagában olyan magas GDP-vel bír, hogy nem kaphatna támogatást az EU-tól, napéldául a 4-es metróra se.

2./ „A magyar átlagbérek a béka feneke alatt
A rendkívül gyenge (hehe. v.) gazdasági produktum mellett az átlagbérek tekintetében sem állunk fényesen, itt is az utolsó helyen állunk a V4-ek közül.”

Ez az összehasonlítás akkor állná meg a helyét, ha pontosan tudnók, hogy hányan vannak kamu minimálbérre bejelentve a négy országban. Addig elegendő a GDP, ugyanis abból adódik, hogy mennyit lehet elosztani, és miután Magyarországon jóval kevesebben dolgoznak, mint a másik három országban (azaz kb. azonos GDP mellett egy főre több pénz jut), egyértelmű a következtetés, ez az összehasonlítás marhaság.

3./ „Ennek következtében euróban megadva és nettóban a cseh átlagbérek 63 százalékkal magasabbak, mint a hazai bérek, Szlovákiában – ahol a bruttó bér szinte megegyezik a magyarral – pedig 25 százalékkal keres többet nettóban egy átlagszlovák, mint egy átlagmagyar.”

Ha a magyar elvonás 33 %, a két bruttó bér azonos, és a nettó bér Szlovákiában 25 %-kal több mint a magyar, akkor rövid számolás után kiderül, hogy a szlovák elvonás 16,25 %. Mivel pedig én úgy tudtam, hogy csak az SZJA 19 %, valami nem stimmel.

4./ „Lényegesen kevesebb magyar dolgozik, mint cseh, lengyel és szlovák.”

Ez így volt és így van, amióta világ a világ, fogalmam sincs, mit lehet ezzel igazolni. Megjegyzendő még, hogy nekem csak a 15 – 64 éves korosztályról van statisztikám, de az a leírt „2005. óta csökken” kitételt nem nagyon igazolja:

epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Employment_rate,_age_group_15-64,_2001-2011_(%25).png&filetimestamp=20121030182934

Egyértelműen azt mutatja, hogy a foglalkoztatásra a világválság volt hatással, addig nőtt. Azóta viszont nem tudott visszanőni az egymillió munkahelyes ígéret ellenére se.

De azért csak tovább a kijelölt úton. Legfeljebb megint írok rá valamit, de az az érzésem, csak legyinteni fogok.
Trafikbotrány: megszegi saját szavát az állam

Németh Lászlónéék szerint nincs indok a vesztes pályázatok megőrzésére. Pedig a pályázati kiírás épp az ellenkezőjéről szólt, ahogy a törvény is. Az Index kéri a veszteseket, küldjék el pályázataikat.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2013%2F07%2F09%2Fsemmi_nem_magyarazza_a_trafikpalyazatok_visszakuldteset%2F
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ülni fognak...

minden politikus bűnöző...

a manyup, a trafik, a takszöv, a közbezserzések, a ktasztrófavédelmi építkezések stb stb

ezek KÖZTÖRVÉNYES BŰNCSELEKMÉNYEK...

mivel BŰNSZERVEZETBEN (hivatali visszaéléses fele is van... összefonódva, dr.P.Sándor, dr.P.Péter, dr.L.János stb)

ezért kinéz nekik fejenként 600 év és két kivégzés...

elég sokat kockáztatnak a nertársak...
@Buga.Jakab: ha majd lesz egyáltalán olyan aki bevágja őket a sittre...
A reményhal...
@azbesztos: Oltári hülyeséget irsz. A cigi 80%-át kis üzletekben vették meg ,abból is keveset hagyományos trafikban.Nekem kis közértem van, szinte biztos hogy be kell zárnom.A hasonló nagyságrendű üzlettel rendelkező kollégáim is mind ezt mondják.Azé' minket majd vonjál le az 5000 új munkahelyből.
@hurmazs:
Unortodox munkahely teremtés.

Teremtettek 5000 új munkahelyet cserébe megszűnik 50 000 :D
Mondom én hogy teljesen le vagyok maradva.

lh5.googleusercontent.com/-EOLxUgr-C20/UdvcXV2t2MI/AAAAAAAAAQ4/4Ho6VN-k7s4/w913-h685-no/CAM00130.jpg

Na mi van a kirakat mögött?

lh4.googleusercontent.com/-tux9Npqjiz4/UdvceMdtwrI/AAAAAAAAARA/ROp8ymG5ezo/w913-h685-no/CAM00132.jpg

Nem is tudtam, hogy trafikokban a sörön és üdítőn kívül lehet bort és szeszt is kapni.

Alighanem már meg is van a nemzeti italboltok hálózata.
Csak kell egy egyéni módosító indítvány, hogy a szeszesital árusítása mindenhol máshol tilos, oszt jónapot.
@Baldrick68: Igen ebben megvan a logika ,csak egy probléma van a :vendéglátóhelyek.Mi van ha eladom a kocsmámban üvegre a Kalinkát, nem túl drágán?
@hurmazs:
Majd lesz nemzeti szeszkommandó... :-)
Kell az új munkahely a narancselvársaknak.
A feljelentésen meg a mószeroláson kívül máshoz úgysem értenek, ez pont nekik való munka lesz.
@Habakuk999: Olgánál?
Megengedem, Ő sem egy mai csirke, de akkor is..korához képest ölég .. stb. :-)
@hurmazs: Kocsmában csak kimérve lesz szabad..meddig tart egy bármilyen törvénymódosítgatást összeollózni? Nekem kb. egy percig, a fijjúgnak meg a kisujjukban van ez már..
"Hadházy Ákosnak, a trafikbotrányt kirobbantó, s amiatt a Fideszből kilépő szekszárdi képviselőnek már 14 évesen imponált Orbán Viktor HATÁRZOTTSÁGA, most azonban már úgy véli, nem lehet csak erőből politizálni, mert társadalmi vita nélkül nem létezhet polgári demokrácia - fejtette ki az állatorvosból lett politikus a Népszabadságnak egy interjúban."

Harárzzottan megen' elírták..
index.hu/belfold/2013/07/09/hadhazy_interju/
@hurmazs: Ha közértes vagy, akkor hogy lehet, hogy nem élsz meg belőle? Vagy már régen átváltottal trafik "közértre", mert ott dolgozni sem kell, kihozzák autón a cigiket, te fölrakod a polcra és jó pénzért odaadod a vevőnek. Nem jutott eszedbe, hogy olyasmiket árulj, amikért bemennek a boltodba? Igaz, hogy ez melóval járna, na de mégis, most sajnálni kell?
@azbesztos: 4-kor kelek reggelente és valóban valamit szarul csinálok mert nem élek meg normálisan belőle.
VISZONT nem megyek a horgász blogra megmondani mivel fogjanak Nyolsávos Díszsügért.
Tehát szakadj meg te fideszes díszfasz.
@azbesztos: Vajh miért mennek be a kisboltba a zemberek, óh, nagyuram, ki tudod a valót?
"Azok a bolttulajdonosok, akik nem nyitottak ki határidőre, levelet kaptak Németh Lászlóné fejlesztési minisztertől, amelyben közlik velük: vagy kinyitnak 15 napon belül, vagy vissza kell adniuk a koncessziós jogaikat."

index.hu/gazdasag/2013/07/09/ultimatumot_kaptak_a_renitens_trafikosok/

A Posta sem lassult le ezexerint..
@hurmazs: én a fideszt támogattam 2010-ben, mára mélyen megvetem őket, amoralitások elképzelhetetlen. a cigi letevésében nekem is sokat segítettek... :) a közeli éjjel-nappaliban vettem általában az adagomat, főleg azért, mert bírtam az ott dolgozó kiscsajokat. betértem tegnap érdeklődni, azt mondják, 15-20%-al estek vissza eddig. bezárni nem fognak, de érzik keményen. nem sírok értük, csak mondom, hogy ez van.

egy kisboltnál meg még inkább.
Én nem dohányzom, tehát könnyen beszélek.
Nem most lenne itt az ideje leszokni a dohányzásról? Egészségtelen. És ezt nem a igazmondó Juhász vagy a lézeres barátja mondja. Aki nem szereti ami e trafik ajtó "mögött" van, az ne menjen be oda, vagy ha mégis akkor súlytalanná válik a panaszkodás.
Gondoljatok bele, ha csak 100 000 ember leszokna a cigijéről, ami legyen heti egy doboz, mennyi bevételkiesés. Ismerek embereket akiknek sikerült már leszokni. Igaz, kevesen vannak. Most itt a legjobb ok! A szokásaitok rabjai vagytok? Akkor nem is a fentnevezetteknek?
Ja, és a cigin megspórolt pénzt is csak okosan felhasználni! Én nem tenném takarékbetét könyvbe, patikarészt sem vásárolnék.
süti beállítások módosítása