Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.06.11. 09:53 Fabius

Koncepció a Bajnaibűnözésről

Címkék: koncepció bajnai rényi vámos krisztina

Egyszervolt országban az állítja egy vélt bűnös, hogy ellenük koncepciós eljárás zajlik. Nem ez lenne az első eset, és nem is az utolsó, mikor ezzel védekezik valaki. Rényi-Vámos Krisztina mostani mondókája - legalábbis az én szememben - nem mentő körülmény, inkább egy érdekes adalék a hazai politikai viszonyokhoz. 

Az ecceri jómunkásasszony szerint a terhükre rótt BA. Zrt. vesztegetési ügy nyomozati szakaszában nem az igazság kiderítése, hanem a bajnaibűnözés koncepciójának legyártása volt a cél. Állítása szerint neki a letartóztatása megszüntetését kínálták fel, ha okosan választ neveket az erre felkínált listáról. 

bajnai vád.jpg

Vajon hihetünk neki? Feltétel nélkül semmiképp. De azért van itt egy aprócska körülmény amin - talán - érdemes elgondolkodni. 

Rényiék vizsgálatának idejére az Orbánhoz hű sajtó már jelentős vereségeket szenvedett a Bajnaival szemben vívott libás harcokban. A Magyar Nemzet öt nullra vesztette a pereit, a HÍR TV is elbukta az első fokot, nagy biztonsággal jósolható volt, hogy bukják a másodfokot és nem ússzák meg a helyreigazítást ők sem, ami aztán be is jött. Bajnai Pesty László ellen is feljelentést tett rágalmazásért, és a muszáj közzétételben feltűnő: "a televízió idén január 20-án valótlanságot közölt és valótlanul híresztelte, hogy Bajnai Gordon a Hajdú-Bét Rt. csődje kapcsán emberek haláláért lenne felelős" - elég gyászosan festett. 

Elképzelhető, hogy a történtek után jó lett volna találni bármit, ami Bajnai számlájára írható? Elképzelhető, hogy a reptéri balhé erre pont alkalmas lett volna? Elképzelhető, hogy ennek érdekében igyekeztek Rényit némi előnyért cserébe a "helyes" irányba terelgetni? Elképzelhető ez akkor, ha ma már tudjuk: a kampányba fordulva a sokszor elbukott libásozáson kívül semmi mást lengetni nem tudnak? 

413 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr125355137

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.11. 12:39:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@$$$=$$$: "azt már úgyse mossa le soha hogy ő a libás. tökmindegy milyen pereket nyer vagy nem. és ez így van jól."

Ez volt a fidesz célja nem? Örüljetek barmok! Legalábbis addig amíg valakinek eszébe nem jut megkapargatni mi is volt a ti szerepetek az I. orbán alatt a "libás ügyben"...
@$$$=$$$: @Mészáros Laci: Ja, és Robika, ugye az még nem volt ma, hogy vágd teherbe a repedtsarkú anyádat?
@kovi1970: szerintem jó ha ez él róla a köztudatban. így kevesebb szavazatot kap. és ez így van jól.
@kovi1970: Van annak egy diszkrét bája, amikor valaki egy olyan poszt alatt vádol bizonyítékok nélkül valakiket, ami pont arról szól, hogy a szemét másik oldal bizonyítékok, és terhelő bírósági ítélet nélkül bántsa a Bajnait :D
@kovi1970:
"Azt meg ne dumálja be senki, hogy a termelőktől átveszik a sok libát, feldolgozzák, eladják, és a végén nem tudják a befolyt összegből kifizetni a termelőket. Valaki lenyúlta azt a pénzt, és mivel a fidesz volt a kormányon kizártnak tartom (a fideszt és módszereit ismerve), hogy ne jutott volna ebből is a pártkasszába és pár vezető fideszes megélhetésihez... "

Egyébként meg a Hajdú bét felszámolása 2003-ban történt. Szóval akkor hogy is van az, hogy szerinted a felszámoláskor szinte 100%-ig biztos, hogy az akkori kormány volt az igazi értelmi szerző, és haszonélvező? :D
@Ellenőrző QR kód: "Orbán Viktor aljas módon kihasználja a Hajdú-Bét szomorú történetét, pedig kormányfőként maga is hozzájárult ahhoz, hogy a cég annak idején csődbe ment. A Hajdú-Bét csődjét ugyanis több körülmény okozta: a világ baromfiágazatát megrázó madárinfluenza-járvány, az első Orbán-kormány rossz minimálbér-politikája, illetve az, hogy az első Orbán-kormány közpénzzel tömte ki a Hajdú-Bét legnagyobb hazai riválisát, a Bábolnát, amivel a magántőkéből finanszírozott debreceni cég talpon maradási esélyeit ásta alá"
hvg.hu/itthon/20130523_A_HajduBet_ugyben_ez_az_igazsag

Szóval nem olyan egyértelmű a dolog. Pont ebből maradt volna ki az orbán és bandája? Mindig is igaz, hogy aki mást besároz az maga is sáros lesz.
Az meg tény, hogy az I. orbán alatt verték be a TSZ-ek koporsójába az utolsó szeget. Tudok olyan TSZ-ről ahol a fidesz a tehetségtelen emberét rakta oda elnöknek '98-ban. Nekem ne dumáljatok, ismerlek benneteket...
@kovi1970: de ez végülis nem oszt nem szoroz, mert az emberek nem erre gondolnak ha bajnaira gondolnak, hanem arra, hogy ő a "libásgordon" aki embereket tett tönkre.
@Ellenőrző QR kód: Kérdés volt, nem volt semmiféle vád.
Ahhoz meg nem kell bajnai fannak lenni, hogy gusztustalannak lássa valaki a fidesz módszereit. Az ország nagy része ismer benneteket mint a rossz pénzt. A dumát meg a propagandát magas szinten nyomatni azt tudjátok, de tökhülyék vagytok bármi máshoz ami az országot előbbre vinné...
@$$$=$$$: A probléma az, hogy a "libás ügyben" tönkrement emberek sorsáért nem 1 személyben a bajnai a felelős. Ostoba aki ezt beveszi. csak azt vetettem fel, hogy ebben az ügyben amilyen vehemenciával a fidesz mosakszik és tereli a gyanút, óhatatlanul felmerül, fideszes embereket is érint a dolog.
Elhiszem, hogy a fidesz ennyire tart a bajnaitól mint riválistól, de ugyanakkor eltúlzottnak tartom az erre adott reakciót is. Mert tudjuk az óbégat a legjobban akinek a háza ég. Főleg ha mellérakom, hogy a fidesznek egészen addig nem volt baja a bajnaival amíg be nem jelentkezett az orbán riválisának. Szerintem nem a bajnai jelenti az orbánra a legnagyobb veszélyt. Már ha azt veszélynek lehet tekinteni, hogy jövőre nem lehet újra mini-szterelnök...
@kovi1970: hát mi jelenti a legnagyobb veszélyt?
@$$$=$$$: Fúrja csak az oldalatokat, juszt se mondom meg...
@jaegtoer:

megmondom a tutifrankót, nem járok én semerre, mivel az abszurditás mán jóideje meghalaggya szerény képességeimet, amikor meg a tisztelt fabius itten a szélsőhülyékkel történő csevegésrül kezdett lamentációba, akkor magamhoz képest élénken berágtam. egyébiránt újabban szolid, polgári kukarángatással foglalkozom (alházmester), mely foglalkozás, ha komoly szaktudást nem is, de vastag gyomrot ugyancsak megkövetel, ha az ember hasznos tagja akar maradni szeretve tisztelt társadalmunknak, népünknek, pártunknak és a világmindenségnek. ha meg ippeg nomura elemzést óvasok az csak szélsőséges fleto fanságom következményének tudható be.
@kovi1970: annyira nem is érdekel. kb biztosra veszem hogy 2014ben is a fidesz nyeri a választásokat.
@rodeo36:

nem tréfálok én sose, csak a jóistent szokom abszolutumnak venni, az ő szemszőgibül nézve viszont elmondható, hogy megmontam, bazmeg, válcsd meg aszt a jegyet! de, hogy mikor lesz vége a pinek, aszt még ő se tuggya, lekföjjebb hadovál valamit.
Az adó célja a közfinanszírozás, pl. oktatás, egészségügy, infrastruktúra, stb. Kérdés az, hogy a jövedelmi viszonyok alapján, ki az, aki mindezekből nagyobb részt kap vissza, nagyobb részben profitál. És itt van jelentősége annak, hogy ki szegény, és ki gazdag. Nyilván egy jól prosperáló vállalkozó nagyobb részben használja az infrastruktúrát, pl. az autójával az utakat, míg egy alacsony jövedelműnek autója sincs. Az oktatást a fidesz fizetőssé tette pár évvel ezelőtti kijelentései ellenére (vö. hazudozás), jelenleg a jómódúak könnyebben jutnak hozzá, pedig adót ugyanakkora kulccsal fizetnek, mint a szegények. És végig lehet menni, hogy az állami újraelosztás során ki mennyit profitál belőle. A tehetősebbek nyilván többet. Ennek ellenére a közteherviselésből ugyanakkora százalékban veszik ki a részüket, mint a szegényebbek. Ez az igazságtalanság, és ez az a momentum, amikor kijelenthetjük, a fidesz kizárólag a saját zsebére gondolva vezette be az egykulcsos adót, mert ilyen mélyen kettészakadt jövedelmi viszonyok mellett ennek semmilyen relevanciája nem volt. És érdemes arra is gondolni, hogy mit állítottak évekkel ezelőtt, az alacsony adóztatás felfuttatja a gazdaságot. Totál bukta, totál hamis állítás, teljesen téves elképzelés, közgazdaságilag csőd. Azóta tolja maga előtt a költségvetés a 5-600 milliárdos lyukat, amit újabb adókkal és sarcokkal tömögetnek, így alakult ki Mo-n minden idők legnagyobb adóterhelése és legtöbbféle adóneme, emiatt módosítgatják a költségvetést lassan havonta, ezért jön szinte már havonta újabb és újabb megszorító csomag. Ezért kell bajnait minden eszközzel, tulajdonképpen csak és kizárólag hazugságokkal mocskolni, hogy kérdések nehogy véletlenül a fidesszel és orbánnal kapcsolatban merüljenek fel. Például, hogy miféle kormányzás az, amelyik kizárólag elvenni tud (manyup vagyon) és megszorítani (épp amivel ellenfeleiket vádolták és vádolják), ugyanakkor a gazdaság leépült, az államadósság csúcson, a szegénység csúcson, a vállalkozói és befektetési kedv mélységi csúcson, az adók a plafonon. És ezért kell a gátakon is magamutogatni inkább, mint kereskedelmi ágazatok kisajátítására válaszokat adni, vagy a közadatok hozzáférésének megtagadására magyarázatot adni, vagy éppen a szemétszállítást a tengerentúli maffiához hasonlóan egy bizonyos "vállalkozói" körhöz szervezni, mert ez a következő lépés, a profit tiltásával ellehetetleníteni a jelenlegi szolgáltatókat, majd kijátszani a haveroknak, majd újra engedni a profitot. Maffiaállamot nem érdekli a gazdaság, csak a maga haszna, és ennek látjuk most tökéletesen szemléletes példáját. Ennek tapsol magannyi nemnormális fundamentalista fideszhívő, pedig rajtuk is átnéznek, magasról tesznek rájuk is. Ezért kell inkább bajnaizni.
@Mészáros Laci: ez azért elég semmitmondó komment
@rodeo36: sértegethetsz akármilyen burkolt hasonlatokkal, a lényegen nem változtat.
Kerdemék idejönnek, te rájuk szakítod a numerikus mennyboltot, elmennek. Győztél? Nem. Te azt hiszed, igen, de a valóságban nem, mert hová is mennek innen? Vissza a kormány hűsítő árnyékába, tovább bábáskodni (lobbizni) a ker és dem jellegű törvények tervezeteinél, vagy ki tudja, mit csinálnak, de mindegy is, mert a lényeg az: a pálya most nekik lejt, a hangok között az övék lesz inkább hallható. És tulajdonképpen leszarják azokat, akik nem értenek velük egyet; beikszelik a "kipróbáltuk, nem tetszett" rubrikát, és megy tovább a karaván.

Ezektől a számoktól nem változik semmi, rodeo. Aki érti, rég tudja, aki meg nem tudja, annak úgysem az számít, amit mondanak, hanem aki mondja. Komoly változást itt nem az fog okozni, hogy kismilliószor átbeszélünk sokmilliárdos eltűnt összegeket - hanem az, hogy szép lassan kihal vagy két generáció, és utódaikat a muszáj ráviszi majd jónéhány fájdalmas megegyezésre.
De mondom, tőlem beírhatod naponta ötször is, általában elolvasom, csak mihez kezdeni nem tudok vele. Amúgy a többiek sem, legfeljebb ők nem mondják ezt így ki.
Ráadásul akár már holnaptól is kész lenne kormányozni ez a feddhetetlen csúcsmenedzser.

"Rényiék vizsgálatának idejére az Orbánhoz hű sajtó már jelentős vereségeket szenvedett a Bajnaival szemben vívott libás harcokban."

Egy kalap szart ér ez, ha a lakosság 99%-nak Bajnairól az ellopott libák jutnak az eszébe.

Azon pedig még a ballibsik is csak röhögnek, hogy Bajnait nem ítélte el a bíróság, akik mellesleg most engedtek ki egy csomó gyilkoscigányt, miután a sitten gyúrtak és felhíztak.
@$$$=$$$: Erre csak a Sárga lázban szenvedők gondolnak mint te...Az ország többsége pedig úgy fog emlèkezni Orbánra mint trafiktor:)
@EMU: "az alacsony adóztatás felfuttatja a gazdaságot. Totál bukta, totál hamis állítás,"

Nem, ez egy teljesen igaz állítás. Csak az a baj, hogy itthon nincs és a rendszerváltás óta soha nem is volt egy pillanatra sem alacsony adóztatás. A magasabb bérekre rakott bődületesen magas adók mára lejöttek 50% környékére, de mivel egyúttal kiadáscsökkentés vagy egyéb érdemi gazdaságélénkítés nem történt, a keletkező lukat egyéb adók emelésével/kivetésével be is kellett tömni. Így hát nyilván nem lett belőle GDP növekmény, mert az adóteher nem csökkent, csak az eloszlása változott meg.
@Jhonnyq: trafikügy nem csökkentette a népszerűségét a fidesznek egyik közvéleménykutató szerint sem, és az ellenzékést se növelte. szóval erről ennyit. 2014ben is fossá ver titeket a fidesz a választáson az én szavazatom segedelmével :)
@Fejesrob: "Egy kalap szart ér ez, ha a lakosság 99%-nak Bajnairól az ellopott libák jutnak az eszébe"

De el vagy tévedve azzal a 99%-al!!!
Jó az 10%-nak mert kb ennyien maradtatok de fogytok napról-napra!!!
Jövőre te is a fidesszel együtt megpróbálhattok majd a libatenyésztésből élni...:)
Bajnaira ugyanúgy próbált terhelő ügyeket találni Papcsák és Budai, mint korábban Keller a fideszesekre.
Az tény, hogy a politikusok nem a becsületükről híresek, de az ő bűnügyeik abba a kategóriába esnek, amiről csak a nagyon hülyék hagynak írásos nyomot, a tanúk pedig nem igazán akarnak saját maguk ellen vallani.
@$$$=$$$: "trafikügy nem csökkentette a népszerűségét a fidesznek egyik közvéleménykutató szerint sem"
Hahahahahahahaaaaaa....:)

Mire célzol?A megrendelt közvéleménykutatásokra?
Még te sem lehetsz ennyire ostoba!!!
Jövőre a rötyin huzzák majd le az emberek a Fideszt...
Ez a valóság nem a Századvég meg a Medián:)
@$$$=$$$: "fossá ver titeket a fidesz"

Nálam ez a focirajongói mentalitás bassza ki végleg a biztosítékot. Mindegy mit csinál a párt, csak az a lényeg, hogy ki tartozik a szekértáborba és ki nem és győzünk-e. Köszönjük meg szépen a magadfajtának, miattatok nincsenek itt normális pártok, csak fanatizált, agyatlan barmokkal feltöltött rajongói klubok.
index.hu/belfold/2013/06/12/levagtak_az_aramrol_a_rossz_hireket_kozlo_radiot/

Ez nagyon komoly hír. A fidesz becsődöltet egy önkormányzati céget, amely energia-elosztó vállalat, több száz millióval tartozik a gázszállítóknak, és a helyére raknak egy új céget ugyanazzal az ügyvezetővel. Felelős? Senki. A gázszállítók meg elkönyvelhetik a "negatív extraprofitot".

Ebben az országban még nagyon komoly problémák lesznek a közmű-szolgáltatásokkal. Ne feledjük az első negyedéves adatot: 10% rezsicsökkentés = -30% beruházás az energiaszektorban. És ezek karbantartó beruházások.. Persze majd, ha beszarnak a közműhálózatok, orbán "Sheep Magnet" viktor követelni fogja az EU-tól, hogy adjanak segélyt.
@Zka77: a fidesz teljesen normális párt. ugyanez az mszp-ről és a többiekről nem mondható el.
A fidesz és holdudvara minden bírósági ítélet ellenére nap mint nap a Bajnai miatt öngyilkosságot elkövetőkről beszél, akik Kósa szerint mát több tucatnyian vannak, miközben az ellenzék soha nem hozza szóba a járadékának megvonása miatt öngyilkos rokkantnyugdíjas esetét.

index.hu/belfold/2011/12/31/meghalt_a_magat_sziven_szurt_rokkantnyugdijas/

Mindenki dönthet ízlése szerint.
@$$$=$$$: Ugyan mitől lenne normális mert te azt mondod?
Na ne röhögtess a Neokommunista fidesszel mint normális párttal...:))))
@Zka77: Nem a tézis hamis, hanem a fidesz állítása volt az előre tudhatóan, miszerint az alacsony hazai személyi jövedelem adóztatás felfuttatja a magyar gazdaságot. A munkáltatói adóterhek szinten tartása mellett. Ezt előre lehetett látni, amikor ezzel kampányoltak, akkor is számos szakértő elmondta, hogy ez hülyeség, munkahelyteremtés például a munkáltatói terhek csökkentésével elképzelhető (nyilván nem csak a munkabért terhelőkről van szó), és nem a munkáltatónak kurva drága munkabér szja csökkentésével a munkavállalók számára. Másrészt soha ennyi adónem nem volt még, továbbá semmilyen belső fogyasztásélénkítő hatása nincs, hiszen a jómódú nem képes többet fogyasztani, enni, inni, a szegényebbek, a minimálbéresek pedig eleve kevesebbet keresnek a fideszes adóztatással. A személyi jövedelemadó csökkentése kizárólag a fogyasztásra lehetne pozitív hatással, amit azonnal "korrigáltak" az áfa emelésével. Minden fideszes lépés csak szemfényvesztés, hazugság és álca. A bajnaizás ugyanebbe a sorba illik. Orrba szájba bajnaizni kell, nehogy kérdések kerüljenek napirendre, hogy például hogyan lehet az, hogy az állam közpénzen a miniszterelnök vállalkozását, meg a felesége vállalkozásait tömi ki, hogy milyen jogon foglalták törvénybe a közpénzek átirányítását orbán és családja érdekeltségeibe tartozó vállalkozásokhoz, milyen alapon vesz el az állam vállalkozásokat állampolgároktól, sőt most már ingatlanokat is, hogy mi folyik ebben az országban fanatizált tömegek hisztérikus rajongása mellett. Persze, hogy bajnaizni kell meg gátőrködni a válaszok helyett.
@Zka77:

Siettem. Bajnait nem tudták megfogni a hajdu-bét csődje miatt de ez csak azt jelenti, hogy neki is vannak annyira jó jogászai, mint Orbánnak. Szerintem.
Bajnai lesz a miniszterelnök jövőre...Ezt dolgozzátok fel fidesz majmok...Mehettek majd megint gyújtogatni mert a romboláshoz senki nem ért annyira mint a fidesz meg a pártolói!!!
@Jhonnyq: Jó, akkor legyen 98%:)))
@Jhonnyq: Kivetíted vágyaidat, makimajom? Nem nagyon veszed észre, hogy kedvenced már ballib oldalon is ciki.
@Mészáros Laci: Ja, a sok hülye ballib azt hiszi, hogy Bajnai megítélésében a bírósági ítélet bármennyit is számít.

Ezeknek semmit nem mond, hogy Bajnai 5%, azt hiszik, a Medián hazudik.
mellettünk nem messze van egy éjjel-nappali, a tulajnak van még 2-3 a környéken. tegnap, miután rákérdeztem, mit fog szívni elseje után, az eladó kis csaj mondta, hogy egy utcára fog nyílni a dohánybolt; megkereste a győztes a főnökét, megvásárlásra kínálta a dohányboltját. de túl sokat kért, pedig a főnöke, aki szintén pályázott, gondolkodott benne.

a nyertes egyébiránt a körzet fideszes országgyűlési képviselőjének a testvére, az apjuk téeszcsénél dolgozott, agronómus párttitkár volt ott.
@xvxvxv: Itt is van egy trafik ami megszűnik, a tulaj volt MSZMP tagként kapta a trafikot, ma MSZP tag, a tesója MSZP-s képviselő.
@Fejesrob:

Azért a közvéleménykutatások százalékai sem túl sokat mondanak (önmagukban). Orbán egyszer már pofára esett, ráadásul egész ügyes kormányzati ciklus után, épp csak egy kicsit arrogáns lett a végére. Na most az elejétől kezdve arrogáns, ezzel pedig elég komoly "csendben utálkozó" tábort építhet fel, akik aztán BÁRKI MÁSRA szavaznak, akiben kormányzati potenciált látnak.

Most öt-hat egymással viaskodó "baloldali" ellenzéki párt van, akik mind azt szeretnék, hogy ő legyen a vezető erő és a többiek sorakozzanak fel mögé. Na ebből az öt-hatból legkomolyabb esélye valóban Bajnainak van (el tudja hitetni magáról a közvéleményben, hogy képes kormányozni). A többi vagy nem látszik elég erősnek (Mesterházi, a két LMP), vagy túl nagy az elutasítottságuk (Gyurcsány). Van még egy MKKP, amely négy éve sajnos elviccelte az esélyét, és mintha a szabaddemokraták holttestén is rángások futnának végik, szóval lehet, hogy hét párt is van a baloldalon.
Nem tom nekem Bajnai gyerek olyan ijedt kis tétova emberke. Mint akinek keményen megmondták, hogy Te mától Miniszterelnök akarsz lenni! Érted, mer ha nem!

Valamit olvastam is erről, hogy a gyerekeivel akart foglalkozni, de aztán szótak neki: nem úgy van az kisapám, az leszel, amit mi mondunk.
@Fejesrob: jó ez a replika, nagyon vicces. tudom, hogy tik el nem tudnátok képzelni ilyesmit, hogy a fajtátok lopna.

figyu, nem öklendezel attól, amit műveltek? ilyen tetves tolvaj népséget, mint tik. semmi másról nem szól ez a három év, csak egy új gazdasági uralkodó osztály minden erkölcs nélküli megteremtéséről. te tényleg nem öklendezel magatoktól? vagy mindent elintézel magadban egy jó komcsizással?

nem. hülye kérdés volt.
Azokat a csökevényeket, akik a fideszprop fostévéket nézik, fosrádiókat hallgatják, foslapokat olvassák, úgysem érdekli sem az igazság, sem a valóság. Helyreigazítás ide, vagy oda. Amúgy simán valószínű, hogy orkbániában a komcsi módszerek működnek. A koncepciós eljárások és perek ismét léteznek, a rendőrség, ügyészség megvéve, asszisztálnak hozzá. Egyenlőre a bíróságok még tartják magukat. Ki tudja meddig.
Üdv mindenkinek a rákosi-éra felé.
@Mészáros Laci: Szerintem Bajnai nem nyerő, nem véletlenül hátrált ki az MSZP, aminek az okaira most világítok rá.

Ha az összes ballib összefog, csoda történik és egy-két képviselővel ez az összefogás nyer, akkor ott lesz a 10%-os Jobbik. Az ellenzékben lévő Fidesz és ellenzékben lévő Jobbik gyakorlatilag lehetetlenné teszi a kormányzást.

Szóval esélyük sincs, az MSZP-ben pedig ezt ismerték fel. Ha Bajnaira tesznek, akkor ellenzékben létrejön egy erős balliberális struktúra, de Bajnai irányításával, vérszadeszosokkal a háttérben.

Na ezt nem akarja az MSZP, hiszen pénz szempontjából sem mindegy, hogy 5% Bajnai és 20% MSZP, vagy 12% Bajnai és 12% MSZP, mert ha összefognak, akkor 50-50%-ban osztoznak.
@xvxvxv: De öklendezem, aztán eszembe jut a te fajtád és az elmúlt 8 év. Így viszont azonnal elmúlik:)
@Fejesrob: "a lakosság 99%-nak Bajnairól az ellopott libák jutnak az eszébe." Ostoba tévedés. Az egy dolog, hogy a fideszorkoknak ezt az egy dolgot képes Bajnairól befogadni a kisszámú élő agysejtje. De ugyebár azért itt van sok értelmes ember is.
@Parajpuding: Nézd öreg, szerintem ennek felfogásához te konkrétan elég hülye vagy, így nálad nem is erőltetném.

Te továbbra is nyugodtan hiheted Bajnai, akár holnaptólisképesvagyokkormányozni és egyhét alattaláíromazIMFhitelt Gordonról, hogy foltos múltjára nem emlékszik senki.
Bajnai egy jelentéktelen figura, most hogy bebizonyosodott, hogy Mesterházy Attila lesz a baloldal miniszterelnök jelöltje.

Így Bajnaiból vajon mi lesz győzelem esetén (ami nem is biztos)? Államtitkár a pénzügyminisztériumban? Hát ettől aztán de fontos ember ez a Bajnai... Össze ne szarja magát mindenki...
@hacsaturján:

ahogy telik az idő és felejtenék bármit is 'belátom dőreségem' és egyre jobban megértem fletofani mivoltát.

amúgy meg ami a szélhülyés epizódot illeti azt "lekövettem" 'mer hülye azé nem vagyok' sose gondoltam hogy a riogás ennyire lealapozottá válik, konkrétabban arra gondolok, hogy az a primitív és végtelen ostobaság ami elképesztő mértékben terjed és hajt uralma alá népeket, bizony jó táptalaja lesz/lehet minden megújult vagy régi ordas gondolatnak.

De jöjjön máskor is, és gyakrabban Mester. Olyan kevesen vagyunk.... vagy menek én ha megasztmondja hova... a petsán kívül, bár asse egy rosz hely ha jól karban van tartva.
a facebookhó meg nincs kedvem...
@$$$=$$$: hát igen, régóta nyilvánvaló, hogy aki fideszes/jobbikos az vagy ostoba, vagy aljas gazember. Rád mindkettő illik, attól tartok.
@Fejesrob:

"Az ellenzékben lévő Fidesz és ellenzékben lévő Jobbik gyakorlatilag lehetetlenné teszi a kormányzást."

elszóltad magad. de akkor hogy pofán lesznek kanyarintva, no az elég érdekes lesz. már most se nagyon grasszálnak az uccán, ha nincsenek a TEK-esek közel.

de! hajrá! lámpavas mindenkire jut.
@xvxvxv: jelezném, amit ők művelnek, az nem lopás, hanem rablás! A kettőt az erőszak különbözteti meg.
Varangy, épp most olvasom Vakkomcsiéknál, hogy ők 5800-ért összedobnak neked egy ilyen benyalást. Velük dolgoztatsz?
Bajnai nagyjából megkapta a "kegyelemdöfést", most hogy megmentik azokat, akiket tönkretett.
Kétlem, hogy innen talpra tudna állni.
@Parajpuding: ne a környezetedben keresd őket.
@Parajpuding: Rákosi-éra? Pető, Bauer apukái újra száguldanak? :D
@Hunor Levente: Bajnainak lőttek. Vége van, mint a botnak.
@Fejesrob: a házunkban is nyílik trafik, a trafikos szájtépő DK-szimpatizáns, talán tag is.
@álfirkász: SMS-ben üzente a központ? Onnan tudod régóta?
Milyen bátrak lettek itt eccerre. nincs erre a macska, dajdajoznak az egerek.
@jaegtoer: Mit elszóltam magam, te vagy annyira amatőr, hogy ez neked újdonság.

Miért, szerinted hasonló helyzetben mondjuk egy Gyurcsány-MSZP kombó hagyná Orbánékat kormányozni?

B+, még hatalomra sem jutottatok, de már lámpavasazol.

De ha ezt pld. a jobbikos írta volna, itt üvöltöznél, hogy a Jobbik akasztani akar.

Na ezért nincsenek nekem skrupulusaim veletek szemben, a náci, a komcsi és a szélsőséges liberális egykutya.
@Fejesrob:

...lehet matekozni pár millió forintokon, de az Orbánnal elégedetlenek nem fognak egyszerűen megoszlani a baloldali pártok között; elég erős a választói közöny. Ha nincs komoly esély arra, hogy a fideszt lenyomják ÉS jobban kormányozzanak, akkor nagyon sokan inkább nem fognak elmenni szavazni. Például én sem. Marakodó pártocskák közül választani nincs kedvem, ha még egymással sem tudnak megegyezni, möjafaszt akarnak kormányon? Ugyanezt a maradkodást folytatni a kormányüléseken, meg koalíciós szerződés betűin vitatkozni, mint tíz éve a maszop és a szadesz? Abból kösz nem kérek.

Mesterházi nem elég erős miniszterelnöknek. Lehet, hogy az, de nem látszik annak. Gyurcsány látens elutasítottsága nagyon magas, elég, ha kinyitja a száját és az emberek felidézik - jellegzetes túlmozgásos megjelenés, karakteres szókincs, ripacs szónoki eszköztár, mindez eléggé leértékeli intelligenciáját.

Bajnaira talán azért haragszik az mszp, mert úgy vélik, a megszorítások miatt buktak ilyen váratlanul nagyot. Viszont meglepően jó menedzser. Karizmája nincs neki, azzal nem is kéne próbálkozni.

Szerintem.
Próbáltatok cikkeket találni a Hajdú-Bét ügyről, még azokból az időkből, amikor az zajlott?

Egyszer rászántam az időt, találtam két-három korabeli riportot. Bajnait egyik sem említette. Akik a vagyonkimentést gyanították, a Raiffeisent emlegették, mint amely kifogásolható leleményességgel igyekezett hozzájutni a pénzéhez.

Az évek során megfigyelhető a pattern, hogy amíg Bajnai nem vállal politikai szerepet - vagy hangsúlyozottan határozott időre vállalja -, addig békén hagyják. Ellenkező esetben folyik a libázás, mégpedig nagyon aszerinti intenzitással, hogy épp mennyire keresztezi az útja a Fideszét.

Konkrétan mostanában minden MTVA híradóban van Bajnai-gyalázó blokk - ami nem amiatt fáj, mintha nekem kutyám-macskám volna Bajnai, hanem mert a _közszolgálati_ tévét ugyan milyen alapon használja a pártok egyike a saját negatív kampányának az eszközeként.
@Fejesrob:

Ja, és szerintem a Jobbik nem áll túl jól.

1. Addig látszik 10%-nak a relatív támogatottságuk, amíg a részvételi szándék alacsony.

2. Vegyük észre, hogy egyfordulós, az egyéni helyeket túlsúlyozó rendszerünk van (106 egyéni, 93 országos listás hely). Egyéniben csak kevés körzetben nyerhet a jobbik, de pont ezekben a körzetekben már 2010-ben helyi szinten irányítói helyzetbe kerültek (polgármester stb), és többnyire csúnyán alulteljesítettek. (Ez nem véletlen, a konfliktusok élezése csak addig tűnik jó ötletnek, amíg a megoldás másnak a dolga.)
@pucros:

Lehet mosdatni, de Bajnai a tulajdonosok által elvárt gondossággal mentette ki a csőd peremén álló hajdú-bétből a cég vagyonát. Egy kicsit túl is teljesített (nem emlékszem már a részletekre, úgy rémlik a történetben volt székhely átmozgatás hogy a felszámolási eljárást áthelyezzék másik bíróságra és épp eközben történt egy utolsó jelentős vagyonkimentés).

Szóval ez jogilag legalább egy "nemtaggyűlés" kaliberű sztori, pénzben két nagyságrenddel nagyobb, és a szarban hagyott kistermelők miatt morálian is neccesebb.

De már igen régi sztori, szerintem a fidesz nem tud mérhető előnyt kovácsolni belőle, fel kéne lapozni a dakota közmondást a döglött lóról.
@Fejesrob:

olvasgass, kedves fejes, aztán fejeskedj. hacsaknem a seggedben is fejed van. akkor nem kell. akkor nyugodtan bazmegelhecc
@Mészáros Laci: Ne feledd, ez az összefogás csupán kényszer. A fizess kényszerítette a pártokat megegyezésre az új választási törvénnyel.
A demokrácia sokszínűségét a parlamentben kellene bizonyítani a választások után, nem pedig a választások előtt kell belekényszeríteni a pártokat (amik azért különbözőek, mert bár a demokrácia határain belül, de más-más úton képzelik el a jövőt) egy összefogásba. Ez önmagában nonszensz! A demokrácia alapvetése nem bírja el az egypártrendszert. Világos, h nem egyszerű összehozni úgy, hogy ütős is legyen, vonzó is legyen a választóknak, és hatékony is legyen ha esetleg nyernek.
@Mészáros Laci: Azt gondolom, itt nem is a nevek a lényegesek, pontosabban ballib oldalon nem.

Elég nyilvánvaló, hogy Bajnai ha kell, éppúgy IMF hitelt fog felvenni mint pld. Mesterházy. Egy ballibsinek tökmindegy is melyikre szavaz, neki csak azt kell néznie, hogy az MSZP-t, vagy Bajnait akarja erősíteni. (Ez akkor is igaz, ha nem nyernek).

Orbán másképp áll hozzá, "azt mondja", tökmindegy honnan teremtem elő a szükséges pénzt, de IMF hitelből nem, mert elvesztem szuverenitásom jórészét.

Itt a szavazó dönti el, hogy Bajnaiék, vagy Orbánék stratégiája az, ami neki jó.

A többi (antiszemitizmus, alkotmány, stb.) csak rizsa, mindegyik esetben vannak nyertesek és vesztesek. Pld. külföldi tulajdon: Kevesebb vele a fakszni, az elégedett multi tulajdonosa nem fogja baszogatni a kormányt az EU-nál, viszont lenyúlja a hasznot. (Épp az USA botrány kapcsán derült ki, amit egyébként a Jobbik évek óta harsog, hogy az USA cégei megvesztegetik a képviselőket, akik viszont akár az adott ország kormányának megbuktatásáig is elmennek, hogy ne sérüljenek az adott cég érdekei.) Kelet-Európában, mivel periféria, ez a lobbitevékenység különösen erős. (USA, EU)

Szerintem Gyurcsányék maguk ellen dolgoztak, az általuk felhalmozott adósságot nem lehet hagyományos módon kezelni, azaz úgy, hogy a multik érintetlenek maradnak. Még a szlovákok sem tudták megoldani, mi persze pláne nem.

Egyértelmű, hogy az "okos" jobbikos a fideszre fog szavazni és önkormányzatin szavaz inkább a jobbikra.
@jaegtoer: Öregem, most egy ilyen primkó csákón mit te, miért segítene az, ha olvasok?

Jó, hogy azt nem írod b+, hogy téged:)))
@Myrath:

1. Ez a sokszínűség a parlamentben rém jól hangzik, de a gyakorlatban végeláthatatlan kötekedéssé válik, a kormányzás hatékonyságát meglehetősen lerontva. Ez még "hétköznapokon" is nagyon vontatottá teszi a döntéshozatalt, rendkívüli helyzetekben pedig teljesen lebénítja az országot.

Orbán a centralizált döntéshozatallal (meg a személyes vonásaival) nagyon hatékonyan tud kormányozni válsághelyzetekben (98 nyár-ősz orosz pénzügyi krízis, 99 balkáni háború, minden évben komoly tiszai árvíz, 2001 szeptember 11... stb). A szoci kormányok, ahol még párton belül is koalíciós egyeztetések folytak, teljesen leblokkoltak és nagy késéssel reagáltak minden egyes komoly válságban.

Szerintem ez nagyon gáz.

2. Azok a politikai erők, akik "előbb mérkőzzünk meg a választásokon és utána tárgyaljunk" taktikát hirdetik, valószínűleg sokkal erősebbnek hiszik magukat, mint amilyenek a jelenlegi mérések szerin (és ettől nem teljesen függetlneül: a valóságban). Csúnya arcra esés lehet belőle.

3. A választási rendszer diszpreferálja a szétaprózodottságot.

4. A választók többségét kurvára nem érdekli a parlamenten belüli sokszínűség. Épp ellenkezőleg: mivel a többség számára a politika csak háttérzaj (van egy civil szakmája, családja, stb), az az alapállás, hogy aki kormányoz, vagy tudja mit akar, vagy nem. Ha hosszasan vitatkoznak egymással, akkor nem tudják mit akarnak. Szerintem most kb itt tart a magyar közvélemény, lehet ezt tagadni, lehet erre haragudni, de kontraproduktív.

5. Bármely kormányzás akkor lehet eredményes, ha a kormányzatnak van közös, mindenki által elfogadott hosszú távú pozitív célja. Ha nincsen ilyen cél, az ki szokott derülni elég hamar, és ilyen cél nélkül egy pártnak vagy pártszövetségnek nincs vonzereje a választók számára.
@Fejesrob:

Neked nincs olyan a hozzászólások alatt, hogy "Tahótlanítok"? Hatékony trollfilter.
@Fejesrob:

"Elég nyilvánvaló, hogy Bajnai ha kell, éppúgy IMF hitelt fog felvenni mint pld. Mesterházy."

Szerintem nem "kell" imf hitelt felvenni, alapvetően nincs olyan helyzetben az ország, ha nem nagyon béna a kormány. Gyurcsány kormánya az volt, még ha nem is Gyurcsány hibájából - tanulságos memoár itt: gg.blog.hu/2013/04/02/inda_tulkapasok_indexvideo - ha sietsz, elég elovasni az "Öszöd után és előtt" c fejezetet. Szóval ha nem bénul meg a kormányzás, akkor nem fajult volna addig a helyzet, hogy 2008 októberben már csak az IMF hitellel lehetett fenntartani a fizetésképességet.

Az IMF sem akkora démon, mint aminek látszik (nagy zsiványok persze: más farkával verik a csalánt, nulla felelősségvállalással), de Orbán jó propagandát épít rá.

Na mára elég a dalból, muzsikából.
Én valahogy úgy látom, hogy mivel Bajnai SZAKÉRTELMÉBE nem tudnak belekötni, megpróbálják a TISZTESSÉGÉT kétségbe vonni. Azt gondolom, hogy azon egyszerű emberek esetében, akiknek anniy is elég, gá-gá, ez menni is fog, hiszen a tények soha nem zavarták őket... Az ún. koncepciós perekben pedig az a jó, hogy mire eljuthatna bírósági szakba az ügy, úgy is lemegy a következő választás, és a kuytát nem érdekli már azután, volt-e alapja, vagy sem a vádaknak, csak elrje a célt, vagyis rettentsen le minél több potenciális szavazót. Az eszköz milynsége, nyilván, minden olyan ember számára, akinek az orcáján pirulásra képes bőr van, hányinger... És most tök mindegy, hogy ki a célpont! Próbáljunk kicsit messzebbre tekinteni: Van már ugyebár, kisajátítási tv. Most újra lesz olyan is, hogy nehogy már meg kelljen mondnai a kormánynak ki és mennyit lopott! Hová is költik az adónkat? Fizess paraszt,nincs közöd hozzá, hogy mire megy el! ( Ez lenne a helyes elnevezése egyébként..) Tételezzük fel, VALAKIK úgy döntenek, kell a házad/ céged/ feleséged/gyereked/bankszámlád/ tehened/ bárakármid! E két módszerrel BÁRKI találhatja magát olyan helyzetben mire kettőt pislant, hogy őt érte a "megalapozott" vád, vagy az ő ingatlanja, bárakármilye nemzeti érdekre hivatkozva vihető. Tisztelt FIDESZ - drukkerek, most Önöktől kérdezném: Tényleg normális ez? Ha önökkel fordul elő, akor is éljen Rákosi?
Semmi csodálkozni való nincsen a cikk hangnemén.
Tudom kihez hű,ha nem Orbán-hű.Pont olyan bértollnok,mint akiket ekéz.Viszont nekem bizonyitékaim vannak Bajnai felszámoló művész tevékenységéről.Egyik sem jogképes,de etikailag
elfogadhatatlanok.Ennyit egy miniszterelnöki aspirációról/ambicióról.
@v.putin: Engem speciel valóban nagyon érdekelnének ezek az ügyei, ha vannak, de komolyan! Azt gondolom, az objektív vizsgálata az összes alternatívának végre, hasznos lenne! Én ugyanis azt látom, hogy a politikusok mindegyike egymást ócsárolja, szépen lassan mindenkiről kiderül/t hogy van vaj a füle mögött, és ez okozza azt a mélységes kiábrándultságot, és apátiát, ami miatt tűrjük a hülyeség- óceánt! Mert lám, 2010 ben rengetegen remélték, hogy majd a FIDESZ, előtte meg hogy majd az MSZP de szép lassan mára mindenkiből kiábrándultunk egy szű k elvakult fan réteget leszámítva, akik hevesen védik a sajátnak vélt, és ugyanilyen hevesen ócsárolják az ellenfélnek vélt oldalt.
Látom egészpályás letámadást folytat az orbán csapat. Hozzá akartam szólni, de nincs értelme. Én csak értelmes emberekkel szeretek beszélgetni és semmiképp nem szeretném szidni senkinek a jó kurva édes anyját.
HVG: Orbán miatt elköltözik Áder

Várhatóan ki fogják költöztetni a budai Várból az államfő hivatalát. A köztársasági elnöknek azért kellene vennie a sátorfáját, hogy mégiscsak a miniszterelnök vehesse birtokba a Sándor-palotát.
@Mészáros Laci: Pontosan, másik bíróságra vitték, csakhogy akkor még nem merült fel, hogy ezt Bajnai csinálta. Utólag "jöttek rá", hogy tulajdonképpen a Wallis menedzseré a kulcsszerep.
Bajnaji egy áldot jo ember szakadjon meg aki báncsa.
@Fejesrob: ha már jövőbe látó vagy írd már meg nekem privibe a jövő heti lottószámokat.
@Fejesrob:

pedig tanulhatnál b+. de a te ügyed, a te bajod és a te problémád hova szorult a nyelved a fejeddel együtt, senkike.
Bajnai akkor lesz bajban amikor egy libatenyésztő özvegye kiáll a nyilvánosság elé és nyíltan kimondja amit gondol Bajnairól.

Akkor lesz neki politikailag vége.
@Libatolvaj takarodj:

no, te kedves libaszakértő akkor ízlelgesd ezt:

"Elsőként a Kajmán-szigeteken bejegyzett Hungary State Special Debt Fund kapott megbízást a letelepedési kötvények kibocsátására. A cég képviselője Lian Wang és Boros Attila.
A társaság mögött a Figyelő azt a Boros Attilát vélte felfedezni, aki a korábban felszámolt, s a kormányzat által jelenleg támadott Hajdú-Bét Baromfitermelő és Értékesítő Rt. vezérigazgatója volt 2000 és 2004 között. A volt cégvezető manapság Belgiumban él. Boros a hetilap adatai szerint 2007 táján a Waberer's vezető tisztségviselőjeként, igazgatósági tagként is szerepelt a cégregiszterben.
A lap kiderítette: egy máltai cég is részt vehet a kötvényprogramban, amelyhez Zsoldos János Demeter neve köthető, akit az a Bibó István Szakkollégium nevelt ki, amelyben Orbán Viktor kormányfő és Áder János köztársasági elnök is tanulmányokat folyatott. Bekerült a programba a ciprusi Innozone Holdings Limited is, amelynek Földvári Gábor ismert magánbefektető a képviselője. A több tucatnyi vállakozásban érdekelt Földvári elmondta: két országban, Ciprusban és Indiában lát fantáziát, a magyarországi letelepedést megkönnyítő kötvényt ott kínálná eladásra.

Tehát ezért nem mutogatják az özvegyeket.
@Libatolvaj takarodj: "Bajnai akkor lesz bajban amikor egy libatenyésztő özvegye kiáll "

Egy fecske nem csinál nyarat! Több fecske meg nincs.
@félázsiai 2llkedő: én úgy tudom, hogy a Hajdú-Bét ügyben számos özvegy és árva van, akik egy kampányban megszólalhatnak.

Akár az interneten akár máshol.
@Libatolvaj takarodj: A kapuvári és a gyulai húsüzemek ügyében hány özvegy és árva lesz?
@nusica: Nálunk is nyílik 2 trafik. Az egyik trafikost senki se ismeri, a másiknak köze sincs a kereskedelemhez, 10 kilométerre lakik és ott is nyert néhány trafikot. Az egyik leendő trafik mellett 15 éve üzemel családi vállalkozásban egy bolt, ők nem kaptak koncessziót. Mennyire örül mindenki, hogy pékség és virágbolt helyett lesz két trafik!
@jaegtoer: A lámpavas univerzális megoldás az ellenzéki kommentek szerint, bezzeg ha a másik oldalon emlegetnék, akkor az már cigányellenes rasszizmus vagy antiszemitizmus lenne...
@Távmunka blog:

így van. igazad van. de ez nem cáfolja a multifunkcionális voltát:-)Mindenkinek áll:-)
@Ellenőrző QR kód:
Bizony érdekes, amikor valakinek százmilliárdokat hánytorgatnak fel, másiknak meg egy fityungot sem tudnak a szemére vetni.
Ha lenne vér az ellenzék pucájában már régen kitették volna a plakátokat, hogy Bajnai állítólag X öngyilkos libás, bíróilag megállapítva nulla, Orbán Y a köbön öngyilkos
ténylegesen! Anya-fiú vonat alá fekvő plusz a vonat által "elgázoltak", a magát a TB irodán szíven szúró rokkant és a többi rokkant öngyilkos, a kilakoltatás ellen fejest ugrók,
stb. Sok fekete négy vonal egymás mellett, ferdén az ötödikkel áthúzva - a lap aljáig szorosan!
@kovi1970:
Na látod, ezt kellene az ellenzéknek, ahogy a csövön kifér:
"Valaki lenyúlta azt a pénzt, és mivel a fidesz volt a kormányon kizártnak tartom (a fideszt és módszereit ismerve), hogy ne jutott volna ebből is a pártkasszába és pár vezető fideszes megélhetésihez..."
Sokat elmond Bajnaiékról, hogy még csak eszükbe sem jut, nemhogy alkalmaznák!
@Ellenőrző QR kód:
Nagyon egyszerű: hosszabb időszaknak kell eltelni ahhoz fizetésképtelenül, mire megindul a felszámolás. Tehát a pénz kisíbolása a termelők elől NEM 2003-ban történt.
Menj vissza új direktíváért!
@$$$=$$$:
Te hülye! Ahogy nyomorodik a nép, a "liba" emlegetése egyre irritálóbb lesz. Merthogy korábban (pl EM8 év) még tellett rá, de most már nem! Ezt hívják kontraproduktív hülyeségnek!
@Légifarkas:
Mert csak rodeo mondja, és elég szűk körben hat. De ha az ellenzék erre alapítaná a kampányát? Kifejtve egy egyszerű mérlegábrában hogy MITŐL FOSZTOTTA MEG AZ ORSZÁGOT ÉS A BIRKANÉPET ez a dilettáns fosztogatás és a gazdagoknak osztogatás?
@$$$=$$$:
Te nagyon hülye! Mit gondolsz, mi a fenének dolgozik azon Orbán (egyedül az ellenzék helyett) hogy elveszítse a választásokat?
Magánvéleményem szerint ezért fog a választások előtt beköltözni a Sándor palotába - és nem ME-ként!
Mert tudja, hogy bárki lesz hatalmon, az úgy fog járni, mint a parasztbácsi a műrepülőn! Az ÖSSZES szar a nyakába folyik.
@Fejesrob:
Na MÉG EGY hazugság! Mert egy hét alatt Gyurcsány (Veres és Simor)írta alá az IMF hitelt. Merthogy ők voltak annyira "hitelképesek" mint Fekete János.
Tudod, akinek elég volt a szava is biztosítéknak: "Na ja. Das ist genug"
@Libatolvaj takarodj:

"én úgy tudom"

Hinni a templomban kell!

Ezzel szemkópszt mi a valóság? És milyen funkciója volt Bajnainak a Hajdú-Bét-ben?
@kekex: meglehetősen kétélű fegyver volna az ellenzék kezében a dilettáns gazdaságpolitika kiemelése, mert ez (csak nézz körbe) mindig ugyanoda torkollik: mondj egy negatívumot a mostból, és rögtön mondanak rá egyet a szoci időszakból. Úgy nehéz támadni, hogy közben folyton védekezni is kell; talán nem véletlen az, hogy az ellenzék nem is erőlteti ezt a témát. Tisztában vannak ők azzal, szerintem, hogy inkább kevesebb, mint több védhető dolog köthető hozzájuk.

Ráadásul az ellenzéknek láthatóan van fontosabb dolga is, mint az emberek okosítása: www.origo.hu/itthon/20130612-feszult-hangulatban-kezdodik-az-ellenzeki-egyeztetes.html . Tájékoztatásul közölném, hogy a Magyarországra legalább egy kicsit is figyelő, a töketlenkedést értetlenül bámuló külföldi kollégák a "fucking bullshit" kifejezéssel illetik azt, amit a mi ellenzéknek nevezett folyami hordalékunk művel.
süti beállítások módosítása