Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: wombi, szeretlek. ja és küldöm a legjobb nótámat!:))) www.youtube.com/w... (2024.12.25. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.04.08. 03:22 Fabius

Nyugdíjszámla: "nyilvánvalóan végighazudtuk az utóbbi másfél-két évet!"

Címkék: fidesz manyup egyéni nyugdíjszámla hazudtunk reggel éjjel és este

"Nincsen sok választás. Azért nincs, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.  Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Természetesen a dolog az nem szépen, nyugodtan, aprólékosan fölépíthető. Őrült lóhalálában készül, mert egy darabig nem csinálhattuk, nehogy kiderüljön, most meg már olyan rohadtul kell csinálnunk, hogy belegebedünk. Aztán lassan felbukunk, mert nem bírjuk jobban a tempót. Ez a helyzet."

Ezt így nyilván hallani nem fogjuk tőlük. De látni igen, ha ránézünk a nyugdíjszabály változásokról (is) szóló törvényjavaslatra:

orbán nyugdíjszámla2.jpgEnnyi, kedves Feleim. Az "egyéni számla" mint olyan kiradírozásra kerül, helyére a tagi számla lép,  a "jóváírás" helyett nyilvántartás lesz. A tévedések elkerülésére: a 2012. december 31-ét követő időszak összegei lesznek nyilvántartva. Vagyis semmi-nulla-lófasz, vegyétek úgy, hogy a tizenéves manyup periódus nem is létezett, kedves állami rendszerbe visszatérők. Ha volt még bárki, aki tényleges, összegszerű és akár bármilyen formában örökölhető állami nyugdíjszámláról ábrándozó nermámorban töltötte az utóbbi éveket, annak is ideje leszámolni Viktor varázsgomba lidérceinek vetített álomképeivel. Ej, ÉdesViktor aki soha nem hazudik, - hiszen a kimagyarázom videón ő maga mondta, hogy de'lesz, de'lesz, úgyis lesz csak bízzatok őbenne - most esetleg egy diszkrét kétévnyit talán mégis. Aztán jó szokásához híven megpróbálta eldugni ezt az apróságot is egy salátatörvénybe, mert ő már csak ilyen bátor, keménytökű forradalmárgyerek. 

Ebből az alkalomból legfeljebb majd nem videózik nektek hanem beéri egy tökegyszerű animgif üzenettel:

orbán-nyugdíjszámla.gif

Remélem egyszerű és elég közérthető az üzenet.

Ha esetleg mégsem, akkor majd előkapják az univerzális gumiválaszt, és mesélnek nektek valamit a legrohadtabb Rezsidémonról. Hogy nyugdíjatok miből lesz és pontosan mennyit kaptok? Ne kérdezzétek, keresztkérdésekkel felverni a nercsöndet és hanghullámaitokkal felzavarni a víztornyokban hordott poshadt állóvizet illetlenség.  Tessék szépen nyugodtan lenni, majd kaptok nyugdíjat, valamiből akármennyit. Kérdezősködés helyett örvendjetek, hiszen a megtakarításaitokból 1000 milliárd ment el folyó kiadásokra, a többivel hozzájárultatok az államadósság elleni harchoz. Igen, ahhoz amit sikerült a valaha volt legmagasabb összegre felcsökkenteni a megtakarításotok beletolásával is

Mit kérdeztek? Hogy velünk, sort kiálló maradó manyup tagokkal mi van? 

Mi köszönjük, megvagyunk. Akik jól választottak pénztárat és csomagot azok a legfrissebb jelentések szerint tisztes hozamot realizálhatnak a portfóliójukon. Semmi extra végül is, csöndben gyarapodik az örökölhető megtakarításunk, évről évre jobban körvonalazódik miből lesz egyszer nyugdíjunk. Most éppen viszonylag hátradőlve várjuk, hogy a Balkán sarkának Münchausenje hogy próbálja ma magát a  parókájánál fogva kirángatni ebből dögszagú mocsárból. Tipp mixeljük, hogy verbális önskalpolás utáni kishabocskás hazugságba fulladás lesz, vagy megint elhiszitek neki, hogy:

a: Ezt tulajdonképpen ti akartátok, szinte könyörögtétek így, ő csak megeszi nektek, vagy

b: a Bajnai Gárda lopakodó szabotázsakciójának áldozatai vagytok, mert a kémsütiprogram átírta a törvényjavaslatot a parlament honlapján, és ők csak annyiban hibáztak, hogy nem volt már idejük kijavítani a szöveget, úgyhogy megszavazva így lesz, de bajnaiahibás ezt a vak is láthassa. 

705 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr885206586

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nagykőrösi népszavazás fiaskójának tanulságai 2013.04.08. 14:35:00

Hogyan vehetünk részt a közügyeinkkel kapcsolatos döntésekben a Közgéptársaságban, avagy a részvételiség intézményének megcsúfolása. Vasárnap érvénytelen, s így eredménytelen lett a Nagykőrösön tartott, az esetleges megyeváltást is firtató "négy kérdé...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.08. 13:26:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Békafőzés 2013.04.08. 11:57:20

Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrták. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit ők csináltak. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudták az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@belekotty:
0 + 0 = 0, 0 - 0 = 0. Ha egyes is van benne, akkor már nem "tisztán" nullával végzett a művelet. Azt hittem világos.
Matematikában nekem egyébként a "Miért nem prímszám az egyes?" okoz nehézségeket. Még a leginkább megérthető magyarázat a "CSAK" volt.
@kekex:

Bár ez már eltér valamelyest az eredeti kérdéstől - ott egyértelműen arról volt szó, ha valaki (kan)cigánynak etc. nevezi -, erre is válaszolok: a "cigánykodás" kifejezés pontosan ugyanezt a rasszista mentalitást hordozza, ezért igencsak viszolyogtató. Ha valakinek ez nem nyilvánvaló, tegyen próbát azzal, hogy valamilyen más, számára kedves népnévvel helyettesíti, és elképzeli, hogy az ilyen pejoratív jelentésű.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Én meg úgy tudtam, hogy a vitorla, amikor leengedik az árbócon.
Te nemcsak kötekedni akarsz?
Van itt elég troll.
Pajkos magyar tréfája a jelen állapotokhoz...?

"Óriás hímtag a Nürburgringen, pályazár
Valaki vasárnap reggelre egy hatalmas nemiszerv alakú festéssel díszítette fel a Nürburgring aszfaltját."

totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2013/04/08/a_nurburgringi_haromgolyo/
@azbesztos:

"Európa eddig sem húzott ki, csak behúzott bennünket a gödörbe."

"In 2011 the taxpayers of Hungary received from the European Union 419 euros per head over what they contributed. Since its accession to the EU the country has received from the European Union EUR 12165 million over what it has contributed."

www.money-go-round.eu/Country.aspx?id=HU
@Mariann19: dede:-) a konyhavektor, meg a félárbóc kötekszés isch:-)
@le Látó:

Udvarolgatunk, udvarolgatunk? Naccerű, naccerű...
Jut eszembe, ez a fotó családunk ügyvédjét, egyben régi barátját, dr Weér Farkast mutatja a hagyományos szentivánéji grillpartinkon. A Doktor Úr épp készül meggyújtani a tüzet...

:)
@Mariann19: Egyébként nem vihorla, hanem zászló vi-gyász estében:-)
@smartdrive:
Oké, úgy látszik csak én értem magam félszavakból. NULLÁKKAL végzett műveletekről volt szó. Azokat szorozhatod, oszthatod, akárhányszor összeadhatod-kivonhatod, csakis nulla lesz az eredmény.
"Orbán betiltotta az Adj gázt! felvonulást
Szerinte a felvonulás a kisebbségek alkotmányos jogait is csorbítja."
Nocsak. Ez királyi hatáskör? Remélem, pátensben adta ki.
Kismalac, akarom mondani, Kismacska, és Kvín szíves figyelmébe:

"A Medián szerint a Bajnai Gordon és Mesterházy Attila közti különbség még szembetűnőbb, ha az elemzés a választások kimenetele szempontjából erősen felértékelődő aktív elkötelezettek preferenciáira irányul, tehát azokéra, akik állításuk szerint valószínűleg vagy biztosan elmennek szavazni, de egyelőre nem tudnak vagy nem akarnak megnevezni kedvenc pártot. Ebben a körben – ha két jelölt közül lehet választani – Bajnai Gordont többen támogatják a jelenlegi miniszterelnöknél (26, illetve 19 százalék), míg Mesterházy Attilát kevesebben támogatnák Orbán Viktornál (15, illetve 21 százalék)."

www.168ora.hu/itthon/median-bajnait-tobben-tamogatjak-mint-mesterhazyt-112452.html
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ezzel a Mozarttal egy baj van. Akármilyen perverz is volt Mozart, egy troll akkor se érdemli meg a zenéjét.

Egyébként is úgy látom, Rogán tökéletesen kielégítette. A szférák zenéjéhez minek még Mozart is?
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Ugyan már? Félmilliárd? Mi az a Köz(pénz)gép 200 milliárdjához képest? Baksis!
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

"Remélem, pátensben adta ki."

Nagyon hülye vagy:))))) Ne adj ötleteket.
@Kowalski, helyzetjelentést!:

Az én olvasatomban az nem mindegy nekik, ahogy ezt a közvélemény itt meg a Vincenten, egyenlítőn stb fogadta. Mingyá lett magyarázkodni meg módosítani való ugyebár.

Beleszólás esete áll fent a politikába gyerekek, hogy úgy mondjam sliccpali szindrómájuk lett megint. Kíváncsi leszek melyik fog megint blogterroristázni most Kövér helyett.
@Mariann19: Amúgymeg a félár bóc, egész tiszteséges ajánlat. Egyet fizet, kettőt vihet:-) Összerakja az ember, oszt félpénzen van ár bóca:-) Óccsóbb, mint a sárgarépa mellékötve:-)
Belegabalyodott a kormány a nyugdíjreformba

Két és fél év alatt nem jutott az egyéni nyugdíjszámlák ügyének végére a Fidesz, és a kormánypárton belüli ellentmondásos nyilatkozatok alapján valószínű, hogy még az alapvetésekben is vita van. Pedig 2010 végén a kormány és a parlament is elkötelezte magát amellett, hogy az állami rendszerbe visszatérő magán-nyugdíjpénztári tagok megtakarítása, ha virtuálisan is, de megmarad. A gazdasági miniszter erre ma már nem emlékszik, a Fidesz frakcióvezetője viszont átfogó reformról álmodik.

hvg.hu/itthon/20130408_egyeni_nyugdijszamla_igeretek_es_valosag

--------

Elfogadta a parlament az átírt választási eljárási törvényt

A jogszabályt a parlament kormánypárti szavazatokkal fogadta el, a Jobbik-frakció tartózkodott, az MSZP képviselői pedig már korábban kivonultak az ülésteremből.

hvg.hu/itthon/20130408_Elfogadta_a_parlament_az_atirt_valasztasi

---------------
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
13.51 Nagyon megnyugtattál. Már ideje volt, hogy a Gordonkán értő kezek játszanak. Obama emberei meg már bizonyítottak: kétszer is!
@karacsi_maci:
14.12 Párizsi ÉS zsömle? Nem vagy te túlságosan optimista?
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Ez kutyafüle, utánlövés, koppintás. Az eredeti itt van: felhúzható híd a Néván. A protestálás sajátos formája.

metro.co.uk/2010/06/17/giant-penis-protest-hits-st-petersburg-397109/
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Hát emígyen:

"Miként lehetséges az, hogy Orbán Viktor egy, a rendőrség által el nem utasított demonstrációt betilthat? Ha legközelebb mondjuk úgy látja, hogy a HaHa felvonulása sérti egy kisebbség érzéseit, azt is betiltja? Hogyan lehetséges, hogy bár sem a belügyminiszternek, se a miniszterelnöknek nincs joga semmilyen tüntetést engedélyezni, mégis ezt teszik?"

magyarinfo.blog.hu/2013/04/08/kosz_orban_de_nem?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=facebook&utm_campaign=blhshare
@hümhüm:
Már azon kívül, hogy ha nem a tied a tőke, mi közöd a kamataihoz, akár reálhozam, akár bruttó kamat?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Varga vasárnap még arról beszélt, hogy ő személy szerint úgy gondolja, „a nyugdíjrendszerben olyan változások történtek”, amik már nem teszik indokolttá, hogy jóváírják a megtakarításokat. "

Az "olyan változások történtek" gondolom azt jelenti magyarul, hogy "elbasztuk az összes lopott zsét, nyasgem!"

Erről egyből beugrott a Félelem és reszketés Las Vegasban klasszik jelenete: "Na persze, én hallottam, amit a recepciós VALÓJÁBAN mondott..." kár hogy nem tudom linkelni. :)
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
magyarinfo.blog.hu/2013/04/08/kosz_orban_de_nem
"Orbán Viktor semmilyen jogi érvet nem hozott fel, egyetlen paragrafusra se hivatkozott, hanem saját tekintélyével nyomást gyakorolt a rendőrség, és hatáskörét túllépve tiltott be egy rendezvényt. Persze majd utólag megmagyarázzák, hogy ez nem így történt, de jelenleg így van. Az meg már rég rossz, ha nem a jog szabályozza a történéseket, hanem Orbán Viktor kénye és kedve, és itt mindegy, hogy szélsőjobboldali tüntetést tilt be, vagy baloldalit. Ez nem jogállami lépés."
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: @mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):

Ugye a rendőrség állítólagos utasítása volt a fő vádpont Gyurcsány ellen a tévészékház ostromával kapcsolatban?
@Kowalski, helyzetjelentést!:
Nem ismerek "németkedés" "lengyelkedés" de még
"zsidóskodás" kifejezést sem. Ezért nem igazán tudom összevetni őket egy közismert MAGYAR kifejezés tartalmával. Az ilyen liberális szőnyeg alá söprések, meg "cigány" helyett a "roma" erőltetése nem igazán használt a rasszizmus elleni harcnak. Életidegen lila ködös
marhaságok helyett jobb lenne közel maradni a realitásokhoz.
@kekex:
TE! Rossz vagy!
Összezavarod a kis eccerit, nem lehetsz ilyen kegyetlen! :D
@kekex: Ezt pedzegettem a pátens, cári ukáz hasonlattal... na ezen lehetne egykettőt hörögni... a diktatura 8utána lehet nézni mit jelent) valahol itt kezdődik. Hogy egy faszkalap társaság provokávióját momentán... ki nem szarja le?
@kekex: A cigány (nem pejorative) akkor is cigány marad, ha piréznek hívják... a magyar se lesz sose tót....
@GeoCracker:
Mindenki eldöntött tényként kezeli, hogyha Orbán azt mondta, akkor úgy lesz.
Nos: vagy úgy lesz - és az az önkényuralom egy újabb bizonyítéka.
Vagy nem úgy lesz - és azt majd lobogtathatják,
mint a demokrácia bizonyítékát, ráadásul a szélsőjobbereknek is tesznek közben egy gesztust.
Nem is tudom, melyik rosszabb?
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Nono, Szegedi Csanádot is mekkora meglepetés érte a családfakutatás miatt. Senki sem lehet biztos, hogy nem tót származék.
@kekex:
Miért?
Hol van itt jogállam?
Ahol egy ilyen kis pöcs kézivezérléssel visz mindent?
@kekex: A két rossz közül a legrosszabb az, hogy nem először játsza Orbán ezt a fajat kétfenekű demagógiát.
Igazi latrinacsászár.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
... meg a bor se válik sörré... :)
A répaléről nem is beszélve!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: erről, meg a pátensrők jut eszembe, hogy az előrehaladott szifilisz egyik tünete az énképvesztés, az "én vagyok Kína császára" mentalitás...
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

Ezt néhány ismerősöm ki is kérte magának, ő nem roma. Büszke rá, hogy cigány. Mondjuk neki volt is mire:))
@kekex: itten a városben, mongyuk mindenki tutta... és ismerete a zannyát...
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Akkor maradjunk annyiban, hogy Mamit szivarozik, és igéző pillantásokat vet szerte és szana.
A félárbócot pedig megnézem majd a google-on.
@Mariann19: igen, és erre nagyon büszke vagyok, egyetlen egyszer, kamaszkoromban fordúlt elő, hogy egy őrűlt kutya rohant a kerítés mögött, hogy: "ha megfoglak megeszlek" attitűddel és egyszercsak elfogyott a kerítés, a azaz akapú -duplaszárnyas- tárva nyitva és ott álltunk szemtől szemben...az nyílvánvaló én nem ijedek meg kutyától és a szemébe néztem semmi ordítozás meg hasonló....a kuty...állt majd a szőre égnek meredt és elsomfordált

a másik, hogy a nagyinak volt egy farkaskutyája valószínű volt benne farkas bőven nem tudták lefogni láncon kellett tartani és letépte és kerítéseken át elszökött...én olyen 4 éves lehettem vagy inkább 3 1/2....a háztól messzire volt a kutyaház a Pajti meg megkapta a kajáját és evett én meg -mit sem tudva minderről a rémségről- odakalimpáltam, görbe lábaim voltak azután kinőttem, és odamentem kuty -hz és elhúztam alőle a kaját és megsimogattam nem vettem észre, hogy a kutya szőre égnek áll és nem tuggya mi van vele de nem bántott sőt, majd visszaadtam neki a kaját és ottmaradtam, mikor anyám meglátta, hogy ott állok a kuty mellett és semmi rossz sőt mert már barátok akkor már nem is jött oda.,..kaptam egy gyurit az volt a bürge, hófehér és megtanítottam mindenféle trükkre főleg arra amikor már ki kezdett nőni a szarva, hogy felöklelje a húgomat aki minden állattól rettegett de azt hiszem saját magától is.... hívtam, Gyuri lölkd föl és vágtatott, nekifutásból fellökte és fölötte megállt minrt egy győztes Bukéfalosz és meg röhögtem a kiscsaj meg üvöltött olyankor azután gyors fára mászás következett mert a dádá jött rohanva ugyanez volt a nagy Vörös kakassal az is Gyuri volt azt is nekizavartam a húgomnak mert aki gyáva azt meg kell tanítani hogy ne féljen, ez a Gyuri úgy elzavarta a macskját és görényt amelty éjjelente ődöngött, hogy jajongott a görény

brühühühühü

volt kaland bőven
@Mariann19: "A 2005 július 7-ei robbantásokat követően az Egyesült Királyságban, és számos más országban megemlékezések keretében rótták le tiszteletüket az emberet az áldozatok és az eltűntek iránt. A megemlékezések többféle módon történtek, így például „egy perces néma csenddel”, gyertyagyújtással, valamint virágcsokrok elhelyezésével az események helyszínén. A külföldi országok vezetői sok helyütt elrendelték a nemzeti lobogó félárbócra való eresztését, vagy az Egyesült Királyság adott országbeli külképviseletén részvétnyilvánító emlékkönyvet írtak alá üzenetükkel és tiszteletnyilvánításukkal."
hu.wikipedia.org/wiki/2005-%C3%B6s_londoni_terrort%C3%A1mad%C3%A1s
pőlő.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

Úgy emlékszem, valami tévényilatkozatban fogalmazott úgy Gyurcsány, hogy "utasította" a rendőrséget. Utána hosszas civódás ment azon, hogy valóban utasítást jelentett-e, amit tett (nem), és hogy joga lett volna-e ehhez (Kacziba Antal szerint pl. igen). Mindez persze csak annyiban érdekes, hogy akár így, akár úgy, ha a patásnak a Fidesz ezt mint az önkényuralom bizonyítékát akarta a nyakába varrni, akkor vicces, hogy a Pocakos meg így pöffeszkedik vele.
@Mariann19: "Félárbocon a zászló: a férfiklimax
Sokan nem tudják, miről is van szó, amikor szóbakerül a férfiklimax, és egyből a kapuzárási pánikra asszociálnak, pedig a téma nem redukálható le pusztán ennyire. Vajon létezik-e a férfiklimax, és ha igen, mik a tünetei?
A férfiaknál leggyakrabban merevedési zavarként jelentkezik az a hormonváltozás, melyet – csakúgy, mint női megfelelőjét – klimaxnak nevezünk. A hormonális eredetű potenciazavar nem jár betegségtudattal, emiatt aztán az ilyen férfiak ritkán mennek orvoshoz. Alapos hormonszint-meghatározással, majd ezt követően a hiányzó hormon pótlásával vagy a hormont termelő szerv serkentésével orvosolható. A férfiklimax gyakorlatilag tünetmentes állapot, sokan a kor előrehaladtának kellemetlen következményeként tudják be a jeleket. Ám az már elfogadott tény, hogy az öregedés során az erősebbik nem esetében szintén bekövetkezik a szexuális hormonok termelődésében egyfajta változás, méghozzá annak ellenére, hogy a nemzőképesség elvileg akár életük végéig megmaradhat."
www.vitaltippek.hu/ferfiaknak/241/felarbocon_a_zaszlo_a_ferfiklimax

kielégítettelek? :-)))
@kekex:

Szerintem eléggé kevergeted a szezont a fazonnal. Attól, hogy magyar kifejezés, még lehet rasszista, romát erőltetni cigány helyett viszont teljes hülyeség, és ehhez semmi köze - pontosan a dolog lényegének meg nem értéséből fakad, de ha valaki egy kalap alá veszi a kettőt, az is.
@GeoCracker: Pótold az M-et, jó? Vagy még egy szót kérek! :-)
"Miért ne természetes a belügyminiszternek, hogy az állampolgárok biztonságát szavatolnia kell?"
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: amint dr. Weér épp fokhagymás kolbászt süt nyárson.
Dr. Akula személyes jóbarátom, akárcsak neje Vám Piri. Publikus más a Hátsó-Sufniai sajttermelők szimpóziuma? :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: bizalomgerjesztő arcvonások és hófehér fogak, ápolt frizura. Gondolom, ég a keze alatt a munka! :)
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Amit félárbócról írtál, örök életre megtanultam.
Nem is gondoltam volna, hogy összefüggésben lehet hozni a nemzeti összetartozás jelképekénti zászló leengedését a férfi klimaxxal.
Különös párhuzam, hasznos, mert két nyomatékos példával támasztottad alá a jelentőségét és fogalmát.
Mindíg tudtam, hogy zseni vagy!
@GeoCracker:

"latrinacsászár"

:D

Ez eddig a legtalálóbb kifejezés erre a faszra.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: bizonyos hím hormonok túltengése is hasonló tüneteket produkál, de csak a hangerő van meg.
@rodeo36: "Volt kaland bőven."
Ilyen régi történésekre is visszaemlékszel?
Vagy inkább azokra, amelyek a szeretett állataiddal függnek össze?
Szerencsés vagy, hogy olyan környezetben nőttél fel, ahol részese lehettél ezeknek.
Azon már sokszor elgondolkoztam, hogy az ember akármilyen határozott, vagy kemény karakter, mégis rabja tud lenni az állatainak.
Az említett gyönyörűséges macskám egész nap arra várt, hogy menjünk TV-t nézni. Akkor felugrott a párnámra, elfoglalta egész terjedelmében, és meg mögötte hason fekve kuksolva néztem a TV-t, moccanni sem akartam, nehogy megzavarjam az álmát vagy a dorombolását órákig.
Nincs is másik, mert árulásnak gondolnám, ha nem ő maradna meg egyedül az emlékezetemben.
Nagyon hülye vagyok?
orbán a hibás ! orbán mögött bajnai ál !

mit keres oszkópéter a vízerben ?
@félázsiai nagymagyar:

Tanult tehetetlenség a bajunk neve.

Szíriában véres polgárháború zajlik. Nincs termelés, nincs földművelés, halott minden. Csak a fegyverek zakatolása hallatszik. Hideg félelem, menekülés, túlélés.

Magyarországon hideg polgárháború van.
Itt a többség a hazugságok hazugságokkal való eltakarását, és az önkritika lehető legnagyobb hiányát díjazza. Nem csoda hogy itt tartunk. Hagyni kell őket lezuhanni a sárga földig, a maximális elkülönülés mellett.
@Mariann19:

azt mondod kemény karakter? persze megkérgesedik, sziklaburkot ölt az idő hatalmas úr, dehogy tévecc, annyi emberben kellett csalódnom (miníg előszőr magamat marcangolom mint marcanka és csak utána amikor már nagyon fáj akkor átkozódom, meg kövülök meg)

jótett helyében jót sohase' várj, ha véletlenűl jön akkor majdnem hinni kezdek valamiben ami nincs és a létnek nincs is rá szüksége, mert minő neveccséges izé olenne a végtelen örökkévalóságban feltőnne valami pirinyó izé és azt állítaná hogy márpedig ő...kinemszarjale? a LÉT természetesen nem vesz róla tudomást ez ugyanolyan mint ahogy amikor a Gróf Monte Christo-ban a gróf abbénak öltözve várja a gyilkosát, majd majd mikor az hanyatt homlok menekűl beletörve engéjét a páncélingbe...és ott a kerítés túloldalán a gyilkos gyilkosa vár és lesújt és akkor az abbé: a szöcske amikor a fűszál tetejéről istent káromolja...majd a haldoklónak, mikor már tudja, hogy semmi sem mentheti meg a "jelenés" én vagyok Edmond Dantés de én vagyok Gróf Monte Christo is...akit ti senkik halálra akartatok gyötörni mert politikai ....

nem emlékeztet ez téged a pókhasú görbelábú focistára? annak is ilyen sorsa lesz egy sötét sarkon...ami akár a parlamentben is lehet

szóval. nincs csodálatosabb e világban mint az ember de én nem tisztelem

az anyag örök és bármikor bárhol mást alkothat helyette és mint tévedést megsemmisítheti...az élet nem semmisíthető meg de átalakúl

szóval a kutyáimban sohasem csalódtam és amikor valami barom motoros elütötte a macskámat a házunk előtt azóta nincs macskám mert az túl önálló és nem téged szeret hanem azt amit adsz neki a kutya viszont érted meghal és meg is bolondúl amikor 10 év után visszatértem a kutyám nem ismert meg csak akkor amikor bedugta az orrát a lábam közé mert valami gyanús volt neki és akkor ha láttál már boldogságot...nagy kurva hideg tél volt és ez meg ott ugrált mint a bolond...én meg bambán ekkora szeretet talán nem is létezik

brühühühühü
Navracsics szerint a nyilvánosság az alaptörvény-módosítások kontrollja
A miniszter szerint a kormány kész megvitatni a jogszabályokat, racionális érvekkel meggyőzhető.

m.index.hu/belfold/2013/04/08/navracsics_a_nyilvanossag_az_alaptorveny-modositasok_kontrollja/
@Mariann19:
az ember emlékezete mindíg valamihez kötődik...leghamarabb az illatok múlnak semmivé... majd... számomra a hangok is megmaradnak és valami olyan imázs ami talán sohasem létezett csak számomra

brühühühühü

ja mivel fotographik memóriám van mindenre élőben emléxem nem kell vídejó sem kép mert az eredeti ott van csak elő kell szednem a nagy albumból és abban minden benne van
@rodeo36: komor, és egyben szép kèp, tömören összefoglalva az ember és a világ, olyan remetés, de van remény,mer van: zene, étkek, nők, kutyák, és a keveset tudok tudása ;)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @Mariann19:

hallgassad és értsd meg a Guardian szavait az utolsó óra megold mindent?

www.youtube.com/watch?v=DpsG3sXeJOQ

il cinto humile no sia varcato que nel divide ....
@rodeo36: Na, jó késő van, kezdődik az operáció
:-)))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
érdekességként, soha attól akinek adtam nem jött "válasz" de máshonnan ahonnan sohasem gondoltam volna...na onnan igen

talán ez a rend?

www.youtube.com/watch?v=LyhW8xR6Uew

az előző részletben a guardian szavai -megpróbálom költőien: a hely titkos, senki sem látogathat mindennapi étkedet beadjuk és mikor érzed utolsó órád akkor kongasd meg a gongot és akkor felsegítjük lelked

de olaszúl valahogy úgy van, hogy mikor eljön mely lelked végső útjára viszi

www.youtube.com/watch?v=LyhW8xR6Uew

ja ez Callas felűlmúlhatalan 1954
@GeoCracker:
A koronázás még arrébb van. Egyelőre "csak" budiforradalmár.
@rodeo36: Én is ezt tapasztaltam mindig. Amikor segítségre volt szükségem, az megjött valahonnan, a legváratlanabb helyről. Amikor meg én tudtam, segítettem bárkinek.

Ez nem hoci-nesze alapon működik.
@rodeo36:
Ugyan már, 1 kakas 1 görény az nem cucc.
De egy macska két krokodil - főleg, ha a macska győz, az mán igen!
www.bloki.hu/_vicces-videok/602/1-macska-2-krokodil-ellen
@Kowalski, helyzetjelentést!:
Maradjunk annyiban, hogy másképp értelmezzük a rasszizmust. Szerintem van egy "cigánykodás" kifejezéssel leírt viselkedésforma, amelynek gyakorlása független a származástól - te pedig mindent etno-szemüvegen keresztül nézel.
"Hadd virágozzék száz virág" ez is elfér a levegőben.
@Mariann19:
Nem nagyon, de sokat vesztettél. Minden macska egy külön egyéniség, egyik sem "pótolhatja" a másikat. Kimaradt egy csomó másmacska az életedből.
@rodeo36:
Nekem más tapasztalataim vannak, egyetlen macskám volt, AKI a kertkapuban várt és szó szerint a nyakamba ugrott. Nekem, és soha senki másnak. Akármibe is voltam öltözve, és etetni viszont etette az egész család. Tehát "nem azért".
@kekex: bizonyosan igazad van...az az egy macskám is valami ilyesmi volt...de a többiek nem...valószínű tőlem is függ, vagy kituggya...lényeg az, hogy szeretem az állatokat...azt te el tudod képzelni, hogy vettünk 3 malacot éppen levették őket az anyjukról és persze disznónak az ólban a helye, igenám de...tüdőgyulladást kaptak, jött az állatorvos és be kellett vinni őket a konyhába sparhert mellé egy nagy ládába szalmával meg a...szóval a penicillin megtette a hatását, anyám elment vásárolni mire hazaért a házidisznói, merugye mindegyiknek volt már neve és hallgatott is rá sőt...kinn a ládából és hancúr anyám meg mint a rossz kölkekkel és ment a herce hurca de mindenki vidám volt amíg el nem jött a gyásznap...el kellett adni az egészet mert senki nem akart belőlük enni...borzalmas élmény és ott tudtam meg, hogy a disznó tényleg milyen intelligens ha a fidesz fele annyira mint ezek hárman akkor jobb világ lenne és vidámság

brühühühühü
@kekex:
Aki állatot tart, az viszont kénytelen a halállal és elvesztéssel az "Óhatatlan veszteségek"kel (Irwin Shaw)is együtt élni.
Az emlékek viszont még ezt is megérik. De persze van néhány keserű tapasztalat:
Soha, soha, SOHA ne adj nyers sertéshúst a macskának (mert elpusztul, de előtte lebénul), és ha kölyökmacskád van van, ne hagyd bukóra az ablakot.
@épészmérnök:

milyen operáció

sebész lettél?

brühühühü
"van egy "cigánykodás" kifejezéssel leírt viselkedésforma, amelynek gyakorlása független a származástól" - ez igaz, de semmit nem cáfol abból, hogy a kifejezés rasszista. Nem az a kérdés, hogy aki az ezzel a kifejezéssel leírt módon viselkedik, az cigány-e vagy sem, ahogyan tévesen utalsz rá, hanem az, hogy maga a kifejezés egy népnévvel foglalja össze pejoratív tulajdonságok együttesét, amit eleve hamis és megbélyegző, mert általánosító szterotípiákból barkácsolt. Nem az a kérdés, hogy létezik-e ilyen tulajdonságok együttes megjelenése, hanem az, hogy ez a kifejezés ezt a cigányokra hazug és hamis módon jellemzőnek tételezi.
@rodeo36: "Azt mondod, kemény karakter?Persze, megkérgesedik, sziklaburkolatot ölt."
Ebben a kérdésben mintha arra utalnál, hogy negatív élmények hatására keményedtél meg, amelyeket egyének okoztak.
Mindíg nagy dilemma, hogy ezeknek az embereknek a személyiségjegyeit hogyan itéljük meg. Elfogadjuk-e, hogy az emberi természet objektíven alakul-e ki, vagy saját döntésünk során válunk azzá, amilyenné szeretnénk válni, és ebben mennyi a felelősségünk.
Személyiségünk kialakításához egy folyamatos önkontroll kell, azonban jogos-e a másik emberrel szemben ez az elvárásunk?
Amennyiben jogosnak érezzük, a valóság azonban mást igazol, a megitélésünk igazságossága kérdőjeleződik meg.
Ezeknek a dilemmáknak a kiküszöbölésére való a tolerancia.
Amennyiben felmentést adunk az egyén számára a nekünk nem tetsző cselekedeteire, mert toleránsak vagyunk, már nem csalódásnak érezzük a negatív tapasztalatot.
Persze, vannak egyetemes értékek, amelyek - mondhatnánk - kötelezőek. A hálátlanság ebbe a körbe tartozik, és jellemzően ebben a körben jelentkezik a jótevő csalódása.
Erre azonban nem a befelé fordulás, a visszahúzódás vagy düh a gyógyír, hanem a jövőbeni óvatosság a magunk érdekében.
A megkérgesedés hozhat egy távolságtartást, amely viszont a magányossághoz vezethet.
Ezek a kósza gondolataim ebben a kérdésben, mindíg azt tartom szem előtt, hogy jóban legyek a világgal, és ne a csalódás érzete legyen jelen az emberek és a köztem lévő viszonyban.
index.hu/gazdasag/2013/04/09/semmi_ertelme_az_egyeni_szamlaknak/

Az sem igaz, amit kérdeznek!

"Ha a tagdíjbefizetés nem az adócentralizáció része, akkor ezek a befizetések az új nyilvántartás szerint meg sem történtek, az egyéni járulék pedig ebből következően nem 17, hanem kilenc százalék volt. Ebből következően pedig nincs is mit átvezetni az egyéni számlákra. Ettől függetlenül Rogán Antal tegnap azt jelentette, hogy valamit átvezetnek majd, de csak később. Varga Mihály szerint egyébként mondjuk nem lesz ilyen."

"Semmi köze nem lesz a tényleges nyugdíjhoz

Az egyéni számlákkal egyébként sem old meg semmit a kormány, és nemcsak azért, mert a nyugdíjszámítás módszertana nem változik. A majdani nyugdíjas annyit ér majd az egyéni számlájával, hogy megkapva az első havi járadékot, össze tudja vetni azzal, amit befizetett. És rá fog jönni arra, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz."
@Kowalski, Ennél sokkal többet fizettünk ki az eu-szovjetunionak, vagy fizettünk olyan abszolut értelmetlen beruházásokért melyeket ők erőltettek ránk és amiből semmi hasznunk sem volt, csak kárunk az önrész felesleges pénzkidobása révén.
gyurcsány idején be kellett lépni kötelezően a magánnyugdíj pénztárba, majd amikor rájöttek, hogy ez rossz üzlet, mert az idősebbeknek hamarosan fizetni kellene, kiléptették őket. Ki kártalanítja a bajnaiék alatt a magánnyugdíj pénztárakból kirakottakat? Most egyenlő esélyt e lesz mindenkinek. Nagyon helyesen. Aki többet akar, lépjen be önkéntes nyugdíjpénztárba, de az nem megy, hogy a fiatalokat bekényszerítik a magánnyugdíj pénztárba, elhitetve velük, hogy majd jól járnak, miközben a pénztárak korrupt alkalmazottjai, vezetői, eltékozolják, pártpénzekké alakítják, ellopják, luxusra költik a befizetéseket, melyekért ugyanakkor az állam felelősséggel tartozik és ha kiderül, hogy már nincs is pénz, az adófizetőknek kellett volna állni a számlát, amit a tolvajbanda csinált.
@azbesztos: Te el is hiszed, amit írsz, vagy diktáltak ehhez?
Utóbbit vélem, ennyire helytelenül írni, sörtörés és egyebek híján csak tollbamondásra lehet..
@azbesztos: Az egyenlő esély az mit jelent? Senkinek semmit, ez az új "szovjet" típusú bolsevik modell lenne?
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Nem. Nyugdíj kizárólag, mindenkinek csak a munkája értéke és a nyugdíjkorhatárig munkában eltöltött idő arányában jár. Ez közügy, mert a közösség által ellenőrizett kifizetés. Ezt szolgálja most megvalósuló nyugdíjszámla. Az önkéntes magán-nyugdíjpénztári befizetés az egyéni takarékosság egyik módja, magánügy. A kettőt nem szabad összekeverni.
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): Mi az "sörtörés"? Hogy lehet ilyen hanyagul írni? Talán valamelyik suk-sükülő lumpenproli elvtársad tollba mondja, amit írsz? Vagy saját magadból jön? Inkább sörözz, szemtelenkedés helyett öreg kommencsik, ha már érveid nincsenek, csak kérdezni tudsz.
@azbesztos: Már csak az a kérdés, hogy a kedves nagyszüléd a temetőben, vagy a párt soraiban leledzik, hogy lényegtelennek érzed a problémát?
@azbesztos: Annyit is érdemel(sz), se sör, se törés, nertárs!
Szórjad csak, szórakoztató vagyol!
@azbesztos:
"gyurcsány idején be kellett lépni kötelezően a magánnyugdíj pénztárba"

Utánanéznél, hogy a magán-nyugdíjpénztárak mikor jöttek létre? Egyúttal annak is, hogy mikortól volt kötelező belépni? Tedd már meg légyszives, és akkor talán nem írsz majd ekkora szamárságokat.
süti beállítások módosítása