Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/18/kovacs-andras-tanacselnok-felmentes-fegyelmi-eljaras-kuria-varga-zs-an... (2024.12.18. 14:52) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.11.17. 04:42 Fabius

Orbán piros seggű népe, szevasztok!

Kusza Szemre azt hiszem ráférne most egy teljeskörű kivizsgálás a Dr. Csernustól az antidopping csoportig terjedő skálán. Bizony, pisateszt, vérvétel, minden ami játszhat, mert ekkora kreténség természetes úton segédanyagok vagy tudatmódosító szerek nélkül nem jöhet egy emberből, mint ami ezen a videón látszik. De, hogy kedvezzek kicsit az Iszonyú Nagy Összeesküvés Elméletek iránt fogékonyaknak is, esetleg még elképzelhető, hogy Gyurit valamilyen biológiai fegyverrel megfertőzték a tuggyukik, mert így akarják hiteltelenné tenni az Unortodox Géniuszt. Ez az a pillanat amikor bármit hajlandó vagyok elhinni, még azt is, Pataky Atesz ajánlotta be a zufóknak és a szarháziak leszítták agyából a tudást. 

Hazudjatok már valamit! Csak nem kelljen szembenéznem a ténnyel, a nemzetgazdasági miniszterünk tényleg ekkora kretén. 

Lézerjankó óhaja végül is teljesült, mondott a félkegyelmű olyat, amivel a címlapokra került megint. Megy az könnyedén, ha az ember a fellépésre úgy érkezik, mint begombázott tinédzser a bebe tévé elé, hogyaszongya gyá, kilencharminctól tizenegyharmincig lila kacsa jön, délig megy, höh, király ez az innováció, fasza a műsor. Megszoktuk az is, hogy nem beszédet mond az ember, hanem ékezetet hegyez előbb fejben majd szóban. Kósa óta amúgy is tudjuk, a zúnióban a kilöttyent kávézaccból jövendölnek, mert a putnoki látó asszony nincs kéznél. Gyuri szerint humbug minden szava a látnok geciknek, a harmadik megszorító csomagot is megjövendölték a héten közvetlenül a második elfogadása után szerdán, és péntekre nem megcsináltuk azt is?

De nem azért, mert ezek ilyen látnokok, lófaszt mama! Szorgalomból. 

Ha nem tudnád kedves nép, Gyuri hobbiból is unortodox megoldást választ, otthon a playmobil emberkeszettel lemodellezte az államcsődöt, és hát ugye írásban vezeti a játszmákat akár a sakkozók. Másnap bevitte dicsekedni - odass, most három kaszáló mozdulat után feldőlt a sok köcsög - csak elhagyta a papírt, folyosón melósok megtalálták, számok voltak rajta - mert a pontokat sorszámozta - mire loholtak azonnal beadni, hogyaszongya ez tuti a kőcségvetésbe lesz, mert a sör nem alkohol, a medve nem játék, számokkal papírok nem hevernek csak úgy ok nélkül szanaszét. 

Ez még hagyján, tulajdonképpen mi is és a világ is megszokta, hogy így működik. De előjött belőle az elfojtott cejzelbandi, és géntudományokban jártasságát is csillogtatni kívánta. Mert neki a japán tudósok személyesen mesélték, hogy a magyar gyerekek harminc százaléka születése után fenekén hordja a japán zászlót. Ja, fehér alapon piros pöttyöt. Genetikailag rokonok vagyunk, csak így eldugva titkoljuk és nem verjük nagydobra. 

matolcsy-pöttyös-segg.gif

Meglepődik ezután valaki, ha a következő vacsorán a svéd konzul a sült kacsacombot látva felzokog, hogy nabazmeg, hogy jut így haza Nils Holgerson?? - mire Gyuri ott helyben boltol neki egy pénzen megvehető letelepedést Rogán Tonyóval, majd a kivörösödött arcokról és könnybe lábadt szemekről is elhiszi: a hála és szeretet megnyilvánulásai ezek. 

Bár, ha jobban belegondolok még olcsón meg is úsztuk. Levezethette volna azt is, hogy a túró rudi csomagolásával is genetikai rokonságban vagyunk. 

903 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr854911120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A seggpötty lesz az új fideszes kokárda? 2012.11.17. 14:38:28

A szimpatizánsaik meg letolt gatyával fognak közlekedni, ország-világ előtt büszkén vállalva a NER-tagságot? “Tegyünk pontot a seggünkre!” – szól majd a Békemenet szervezőinek a következő felhívása? Netán a kormány példáját követve és...

Trackback: The Best of Matolcsy 2012.11.17. 11:58:22

Tagadhatják is akár, de Matolcsy személye és pozíciója a kormány különböző tárgyalásain téma mostanában. Nem mintha sokat számítana a gazdasági miniszter személye, de szimbolikus üzenete mindenképp van/lesz Matolcsy maradásának vagy távozásának. ...

Trackback: Bagóért eladni egy nemzet jövőjét? Igen, nekik sikerült. 2012.11.17. 10:49:53

A kényszerből történő kivándorlás, nemcsak a pénzről, pláne nem a hazafiatlanságról szól, hanem leginkább arról, hogy akik hazájuk elhagyása mellett döntenek, azok nem érzik úgy, hogy az ígéretekből valaha is lesz valami, hogy olyan jövő vár rájuk (a m...

Trackback: Macskaduett 2012.11.17. 07:39:20

Egyedem, begyedem, tengertánc, Cicamica, mit kívánsz? Nem kívánok egyebet, Fogjuk meg az egeret. Egy cica, két cica, száz cica, haj. Azt hiszi, hogy megfogja az egeret. Tudom, tudom! Az újságírói túlzások fenyegethetik a blog szerzőjének hitelességét...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@klonburger: "Olyan társadalmat feltételez, ami esetleg ezer év múlva jöhet el, amikor is a józan ész, és nem az elfogultság és önös érdekek mentén csoportosulnak majd az emberek."

Ez úgy a kommunizmusnak felel meg.
@klonburger: Az LMP gondolkodásában ott a hiba, hogy nem ismeri a halmazelméletet.
Adott egy halmaz, mondjuk egy kocsma. Van két társaság, akik farkasszemet néznek egymással. Az LMP úgy kíván független lenni a két társaságtól, hogy mindkét társaságnak lekever pofonokat.
Ez így nem megy. Az LMP-nek is fel kellene fogni, hogy a halmaz nem változik, tehát csak és kizárólag úgy lehet békesség a kocsmában, ha nem verekszünk, hanem kezet fogunk és leülünk megbeszélni a dolgokat.
@Légifarkas:

"Az biztos, hogy ha én pártot alapítanék, azt azért tenném, mert hatással akarnék lenni a magyar közéletre. Nem kicsivel: naggyal. "

De mondom, ez a felfogás a múlt. A jövő az, amit az lmp lát előre, csak kár, hogy úgy tűnnek (tűnünk) el, hogy ezer év múlva azt se fogja senki tudni, hogy valaki(k) visszatért(ek) azokból az időkből 2013-ba.

És egyébként abban is biztos vagyok, hogy az lmp pontosan ennek a következetes arculatának köszönhetően igenis nagy hatást gyakorol a magyar közélet értelmes és gondolkodó részére.

A többiek mehetnek a fasírtba, ha százszorosan is többen vannak. Én inkább így fogalmaznék:

"Az biztos, hogy ha én pártot alapítanék, azt azért tenném, hogy a magyar közélet gondolkodóinak egy támpontot adjak arra nézvést, hogy nem ők az idióták, hanem az őket körbeölelő tajtparasztok. Ezáltal mutatnám meg, hogy nem az a célom, hogy a funkcionális analfabétákat magam mellé sorakoztassam, ahogyan azt eddig minden sikeres párt tette, hanem hogy fityiszt mutassak a hülyéknek és igényteleneknek. Nem kicsit: nagyot."

Regards, klb
@félázsiai 2llkedő:

:)))

Ja. Nem így gondoltam, de ha ez ment át...
@félázsiai 2llkedő:

Igen, Öregem, de ennek az a következménye, hogy az egyik táborhoz közelebb állónak látszunk majd. Én kifejezetten kedvelem ezt az egyenlő távolságtartást.

Persze, tudom, pont ezért nem leszünk soha többé politikai tényező. De ezt se bánom. A dolog nem erről szól. (Szerintem.)
@Fabius: Szerintem kretén,ez a megnyugtatóbb.
Utolsó kísérlet. Ha én lmp lennék, akkor nem így határoztam volna meg magam, hogy:

Lehet Más a Politika,

hanem így:

Lehetünk Mentesek a Politikától.

De szvsz így is gondolták.

Persze, politikai pártként ez nem müxik, csakhát jelenleg ebben az anyagi világban élünk. Úgy próbálnak új utat mutatni, hogy a régi talajon kell járjanak, mert ez alapkövetelmény. Na meg a gravitációs hullámok. Sokak számára ezért nem érthető, mit mért tesznek...
@klonburger: "hogy az egyik táborhoz közelebb állónak látszunk majd."

Úgy is lehet egyenlő távolságot tartani, hogy a tények alapján érvelünk. Sajnos az én meglátásom az, hogy péel a 2006-os eseményeket is egyfajta szemüvegen keresztül nézik, nem pedig a tények alapján.
@Mystes: 1 komoyabb cenzus kizárna a szavazásból.
Akárhogyan is fáj ki kell mondani, hogy az LMP-re az SZDSZ-ből és MSZP-ből kiábrándultak szavaztak.

Az LMP 2014-ben megszűnik, ez törvényszerű, mert feladatát teljesítette.

Most az LMP szavazói a FIDESZ leváltására törekszenek, nem a mostani LMP képviselők eltartására.

Az LMP szavazóinak feladata volt nem a FIDESZT- erősíteni, illetve az SZDSZ-t és az MSZP-t megleckéztetni.
@félázsiai 2llkedő:

Mire gondolsz pontosabban? (Mondjuk annyira nem merülök bele politikába, csak preferenciáim vannak, mint bárkinek, ezért nem értem, mire célzol.)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Tudunk Iráni rabbikról is akik nyalják az iszlamisták seggét. Tudunk katolikus papokról akik kisgyerekeket eroszakolnak meg. Akkor most mi van?
Utoljára erről a témáról:
www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/162188#.UKiH7Ifs1px
Amennyiben nem gond nem akarok veled vitatkozni. Egyikünk sem fogja meggyőzni a másikat, így értelmetlen szájtépésnek tartom mindenféle eszmecserét egymással.
Viszlát!
@red shield rapresentative:

Igen, nagyon jól látod. Mást nem is tudnék hozzátenni. Kivéve persze azt, amit korábban írtam, mert azzal nem megyek szembe, vagyis az lmp egy jövőből ideszakadt formáció, és ha jelenleg úgy tűnik is, "csak" ennyi volt a "feladata", szerintem mégis többről van szó. Ha úgy tetszik, egyfajta politikai "újhullámról".

Regards, klb
ha meglátom főcimben a kusza szem kifejezést már röhögök, köszönet érte varanus.

de azért a videon az látszik hogy lázár és matolcsy stand up comedy turnén vannak..elkezdtek mókázni, viccelődni brüsszellel, ott élő széltől esőtől védett irodában leledző hivatalnokokkal, seggen lévő piros pöttyökkel..közben eredmények sorolásával..a többség akit odavezényeltek meg konstatálja hogy nincs is semmi baj, milyen viccesek a fiuk hát mennyivel szórakoztatóbb mint baltaarcú bürsszeli gazdasági emberkékkel szemben ülve magyarázni a semmit..matolcsy láthatóan felszabadult, jah és ő is úgy érzi, hogy négyszemközt vannak, lehet közvetlen és viccesen marha.
@red shield rapresentative:

Ja, még annyit, hogy soha nem voltam sem mszp-s sem szdsz-es, olyan volt hogy Torgyán doktorra szavaztam, sőt, még Csurkára is, faute de mieux, de pl 2002-ben a Centrumra. Hittem a Centrumban. Aztán korán kiderült, hogy közelebb áll a balhoz, ezért is merült feledésbe. Akkor mégis jobb az lmp, hogy egyforma távolságot tart. Ha annak idején a Centrum ezt meg tudta volna tenni, nem lenne ma csak emlék, azt hiszem...

Bevallom, az szdsz-t a kezdetekben közel állónak éreztem magamhoz, de korán rájöttem, hogy ők is inkább a pénzre játszanak mint az ideológiára. Az mszp-re pedig akkor sem szavaztam volna soha, ha kerékbe törnek.
@klonburger:

A fidesz pedig soha nem érdekelt. Arc nélküli pártnak tartottam. Ma is az. Ma sem érdekel.
@a szív fészkei: Majd plagizáljuk ChT-ét és az első pár darabnak biztosan lesz helyben is vevője, így sikerrel indulhat a biznisz
@klonburger: "Mire gondolsz pontosabban?"

2006-tal kapcsolatosan a sablon szöveget nyonják ők is, önálló elemzés nélkül.
@klonburger: "Aztán korán kiderült, hogy közelebb áll a balhoz, ezért is merült feledésbe."

Látod, itt a probléma, hogy besorolod valahová, nem pedig azt, hogy hasznos-e, amit mond, vagy nem? Kérdezd meg magadtól, hogy az ország érdeke-e, amit tesz? De úgy, hogy nem csak a közvetlen hatásokat veszed figyelembe, hanem a lehetséges következményeket is számításba veszed.
@jog-ász: Szó szint komédia volt. Ripacsok által előadott. A közönség is illett hozzá. Én ilyen helyre akkor mennék ha:
kényszerítenének,
van annyi vér a pucámban, hogy bekérdezzek,
jó hangosan kiröhögjem őket.
A megbotránkozás meg úgyis lejön, hisz megint beírták magukat a történelem könyvébe.
@Légifarkas:
Schiffer el van tévedve, álomvilágban él! Jogászként csak arra képes mint a fidesz jogászai, nem ért semmihez, viszont azokkal ellentétben még a pénzek lenyúlásához sem.
A Fidesz legalább ortodox módon került be a politikába, csak később vált unortodoxá, nos ez fordítva nem megy!

Az LMP is egy árokásó párt, szerencsére kis hatásuk van a dolgok menetére, ugyanis bő helyük van a Fidesz árnyékában. Ők is csak kádermentők, kivéve azokat akik most háttérbe szorulnak...
@Mariann19: itt sokunk közül a magadfajták vesztették el az emberálarcukat.

Kukkolj körbe az elvbarátaid között, ha itt a kommenteknél bunkó személyeskedést akarsz fellelni.
Hivatkozásokban,forrásokban ellenben nem jeleskedtetek az érvelésetek során.
Ez végül is mosolyogtató és egyben megnyugtató is.
Ezen a szinten nem vagytok ellenfél sem buktoréknak sem a kisegítő általános iskolának.
Trágárul üvöltözni, szitkozódni, átkozódni az ottaniak is tudnak.
@Mystes: Mindig örülök, ha mástól tudom meg, vitaérvként, hogy mit tudok, és mit nem :-) Most mondjam azt, hogy hülye vagy? Az vagy :-)
@félázsiai 2llkedő:

Ebben egyetértünk. Mindenki, aki gondolkodik, tudja, hogy 2006-ban puccsot készített elő a fidesz, amire reagálnia kellett fletónak. Más kérdés, hogy mondjuk rogán szemét nem kellett volna kilőni, vagy mittudomén kiét. 2006 annyira nehezen megítélhető, mint mondjuk az, hogy Isten teremtette-e a világot vagy csak úgy spontán kialakult. De most megfogtál kicsit, mert tényleg igazad van, legalább az lmp-nek illene komolyabban vizsgálni azt a jobbos puccskísérletet, mielőtt nyilatkozik.

Megjegyzem, személyes tudomásom van arról, hogy köztörvényesek garázdálkodtak ott többnyire, akik ellen nem is lehetett volna másképpen fellépni. De tényleg, az is igaz, hogy a fidesz-naggyűléshez se kellett volna átterelni a sok elmebeteget. Azt hiszem, ez a Watergate-ügyhöz hasonló, és nem gondolom, hogy nagyot tévednék.

Igen, az lmp megfontolhatná, amikor ez ügyben nyilatkozik. Sajnos, igazad van.
@Éhes_ló: Sőt! Ha a töri-órán nem füveztél volna, akkor azt is tudnád, hogy kicsiny hazánk eddig eléggé elkefélt, elvetélt politikát folytatott. Nem kicsit éppen annak a Turul-komplexusnak az árnyékában, amiben Orbán és elvbarátai is leledzenek. Például az a gárda, amit lábhoz tett fegyverrel nem kerget haza két pofonnala Pintér-brigád (endresy.blogspot.hu/2011/09/tortenelemoktatasi-kaoszunk-mindennapja.html )
Amugy azt is tudnád, hogy Sztálinnak éppen a kényszer hatására váltak haverjaivá a nagyhatalmak. Azon kényszerítő erő okán, amihez a fent említtt gárda máig hű. Orbán azonban ahhoz kevés. Őt simán belefojtják a recesszióba. Kína és Szaud-Arábia növekedése legfeljebb meg kéjes álom a tündérfelelősnek. Már csak azért is, mert nyersanyagban egy kicsit gazdagabb országok, mint Pannónia.
Szóval dobd el a füves cigit, és heee a rétre
@Légifarkas: Az LMP alapvetően egoist párt, ezét nem lepett meg a lépésük, mint az a másik szálon már idéztem: endresy.blogspot.hu/2012/11/lmp-versus-egyutt-2014.html
A felbosszantott sünovodás stílusa azonban nem kifizetődő.
@félázsiai 2llkedő:

Sorolom egy faxt. Csak visszatetsző volt, hogy 2002-ben a két forduló között a Centrum vezére horgyula plussz megyó társaságában sétálgat nevetgélve, elegánsan egy sétányon a tévében. Na ezért is bukták a második fordulót. Csak ezt akartam mondani, faxot se sorolok senkit sehova. Ő sorolta be magát a balhoz, a hülye, pedig nyerhetett is volna akár, és ma is létezne. A barom.
@preddy:

Nem hinném, hogy árokásó lenne. Arra ott vannak a nagyok, na meg azokon belül főleg a jobboldal. Az lmp egyszerűen távolságot tart mindkettőtől. Tudom, hogy ez az életébe fog kerülni, de sztem ő is tudja, és úgy véli, nem baj: mert az élet többről szól, mint politikáról (ami egyenlő a hülyék irányításával).
@GeoCracker:

Sztem a Turullal nem is lenne semmi baj. Sokkal inkább azzal van, hogy alaptörvénybe foglalják, ki az elfogadható, mondjuk keresztény, heteroszexuális, házasságban élő, stb, az összes többi mehet a kukába. Ez enyhén szólva kirekesztősdi, bárhonnan is nézem. Alkotmányba foglalni azt, hogy keresztény legyek, heteroszexuális, és azon belül még házas is, hát komolyan, ezt nem hiszem el. Pedig tessék, itt van.

A Turul más kérdés. Ahogyan az is, hogy a Turul árnyékában kirekeszteni a más vallásúakat, más nemi identitásúakat, más társadalmi szerepvállalókat, más közösségi formákat preferálókat, na ez az a más kérdés, ami ugyancsak elgondolkodtató. Persze, ez a középkor és a feudalizmus gyakorlata, nade rám snki se kényszerítse, hogy párszáz évet hátráljak csak azért, mert Tömjén Zsoltár éppen hallelujázik egy jó nagyot. Akinek annyi köze van a Turulhoz, mint a japán tudósok és a londoni barátok seggén a piros foltnak.
@GeoCracker: Nos abban szerinetem megegyezhetünk, hogy sem a történelem, sem az erkölcsatan területén nem ugyan azt tanultuk.
Te és én is másképp, és más miatt gondolom elkeféltnek a hazai politikát.
Veled szemben és nem az alkotmány kollektív önvédelemre adott jogosítványát vitatnám, hanem az állam és erőszakszervezeteinek felelősségét a köztulajdon, a természet és az állampolgárok magántulajdonának és testi épségének védelmében, mivel a gárda ezekre a mulasztásokra adott - korántsem optimális - válasz.
Mint írtam: hasonló a hasonlóval. Amikor joszippal összeálltak a "demokratikus" országok, addigra a kommunista terror már pár tízmillió embert másvilágra küldött és deportált. Adolf ezt még akkor csak tervezgette, de utolérni még hatalma végóráiban sem tudta, nem is szólva a halálát követő további tízmilliókról.
Adolf, vagy a duce eszméihez a gárdának és a többi - az emberek kilátástalanságából és elkeseredettségéből táplálkozó radikális szervezetnek - semmi köze. Ha minden áron valamiféle mai államilag művelt nácizmus verziót keresel, akkor kukkold meg Gázát és a megszállt palesztin területeket.
Buktort elsőre az adósságba akarták belefolytani. Ez nem jött be.
Másodjára az államháztartás hiányába karták belefolytani. Ez sem jött be.
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/hiaba-huzott-brusszel-budapest-jol-vont-390576

A harmadik meccset még nem fújták le, és talán a recesszió mélypontján az ország már túl van.
hirek.ma/hirek/londoni-elemzok-a-magyar-iii-negyedeves-gdp-adatrol

A kérdés csak annyi, vajon a spanyolok, görögök, olaszok, portugálok, írek is túl vannak-e, mert ha ők netán mégis bedőlnek, sokan mások sem maradnak állva. Ez ma nagyobb kockázat, mint kuszaszem és buktor együtt.
@Éhes_ló:

(csak halkan szólok, a fojtás nem egyenlő a folyással, elfolyt, megfojt)

Hely, hely, hejesírásss
@klonburger:

Folytatás (ami nem fojtogatás):

Magyarország adósságba fojtása csak most következik. Már tegnap is írtam, de nem reagáltál, hogy vége a nyugdíjpénzeknek, következik az MNB tartaléka, amiből még át lehet vészelni a következő választásig, de mi lesz azután?

Ja, felcsúti sportpálya, oké.
@Éhes_ló: Lehet, hogy nem ugyanazt tanultuk, de vannak merev tények a történelemben. pl. az is ilyen, hogy a nagyok szövetsége Hitler ellen jött létre. Bár amióte egy etikát tanító egyetemi mókus az órán azt bírta mondani, hogy az oroszok Rpmmelt szorították be Sztálingrádban, már ugyebár semmi semb iztos. Igaz, ugyanez a tanárbácsi elmlkedik folymatosan a 10 zer éves folyamatos magyar kultúráról kárpátiában. Az erkölcs viszont valóban nem abszolút.
Ami Orbánt illeti, a legnagyobb baja, hogy hülye. Szvsz a szó elmekórtani értelmében is.
A külső adósságnál ugyanis sokszor veszélyesebb lehet a belső adósság. Ez részben lehet kezelni hitleri módszerekkel, vagy sztálini vaskézzel, de azért ez manapság I. Feltsuthy Viktornak ez nem fog menni. Ergo, amit csinált és folytat, az a lakossági tartalékok rovására történő szarlapátolás. 5-6 évre előre lapátolja a szart, miközben a belső tartalékokat éli fel. Amik egész egyszerűen végesek. A lakossági megtakarításokra gyakorlatilag rátette a kezét, vagy/és elinflálta. a bankok anyacégeit nem tudja elérni, és az irodahálózattal a falnak mehet. A piaci államkötvényekleszámitolásának nincs fedezete, és recesszióval nem is lesz. Olaj, gyémánt nincs, tehát az orosz/arab út zárva. Lakosság fogyóban, és nem nagy. Tehát a kina út is zárva. Az oktatás romokban, tehát a késő kádári út is zárva. S itt a nagy baj. Nem az, hogy vért és verítéket ígér, hanem az, hogy a romok tetején álló hordórol hülyének nézi a népet és a világot.
Értelmes célért sokan huztak már nadrágszijjat. Értelmetlen hazudozásért nem, viszont mennek az országból. Orbánt még csak nem is okvetlen a recesszió, hanem a saját nagyzási hóbortja fogja megfojtani.
Meg az olyan barmok, mint a pettyfelelős.
endresy.blogspot.hu/2012/11/pettyek-es-narancsok.html
endresy.blogspot.hu/2012/09/kortunet-vizsgalat.html
endresy.blogspot.hu/2012/11/orbanista-ezoterika.html
@Légifarkas: "a Fideszre fogok szavazni"

Eddig is ezt tetted, akkor meg minek görcsölsz itt? Hülye vagy?
@klonburger: Ahogy fenntebb idézet blogon is írtam, a KDNP prominensei egyfajta árnyékkereszténységet építenek. Rétvárival az élen.
endresy.blogspot.hu/2012/10/retvari-bence-arnyekkeresztenysege.html
@klonburger: köszönöm, igazad van, bocsi.
@klonburger: Egyébként persze, nem a szerencsétlen fakó-keselyű tehet róla, hogy mit ugatnak a nevében.
@klonburger: nem vagyok jós, sok itt kommentelővel ellentétben.
Eddig megoldották, szerintem ezután is megoldják.
A lényeg a várakozásaim mögött az, én jobban megbízok bennük, mint dopemanben, kuncéban, libásban, vaccpavörben és a többiben aik a már a nevében is hazug milla körül nyomulna manapság.
Őket már leírtam rég.
LMP: lófaszt más a politika!

Régebben is mondtam, most is ugyanazt mondom ezeknek a hülyéknek: a politika ugyanaz, nem más. Ez eleve halva született ötlet volt. Tisztelem, becsülöm őket, rájuk is szavaztam az mdf hiányában, de be kell látni: ez itt Magyarország, ahol a magyar nép politikai kultúrája (még az általános is) közelit a nullához. Legyél nagy magyarkodó, hazudj szépeket: ez a legjobb program a magyar birkának. Kár a gőzért. Ja, és a bérkommentelő Orbán-trollokat fel kéne lógatni.
@ariel12: Ez most komoly??? :) Két háborúban álló fél egyik hadseregének szóvivője (IDF) a hiteles és pártatlan forrás???

Ezt berakom a héber viccgyűjteményem közé. :)
@Éhes_ló: Figyú, köcsögbura! Mondtam már, vagy csak akartam, hogy ejtsd teherbe a sarkon álló anyukádat?
@GeoCracker: azt a történelmi tényt, hogy a "demokratikus" államok vezetői a tömeggyilkosok közül az addigra már bizonyítottan adolfnál több embert elpusztító és deportáló sztálint választották sehol nem vitattam.
Ennek moralitását sokkal inkább.
A GDP arányos adósságráta csökken, ami az adósság csökkenését is jelenti, nem csak a forintra történő konverziót.
Japánt a lakossága finanszírozza. Durván.
Inkább az ő útjukat követném, mint, hogy külföldi spekulánsok tegyék.
Előbbit még sosem próbáltuk, utóbbiról mára már értelmesebb embereknek kiderülhetett, hogy nem szerencsés.
@laci0011: "1 komoyabb cenzus kizárna a szavazásból."

Ez komoy!
@Éhes_ló: Sztálin sok szempontból barom volt, és senki sem vitatta, hogy diktátor. Viszont nem exportálta, és előre sem vetítette, hogy megteszi, az érdekszféráján kívülre az ideológiáját. Hitler viszont egy expanziós ideológiát hirdetett meg, erős nárcisztikus és gazdasági felhangokkal. A meghirdetett idológia mentén pedig több potenciális áldozattal, mint bárki más korábban. ERzért nem vitatom a moralitsát a 3hatalmi egyezménynek. Azt részét, hogy az ismerten időzített bombaként működő trianoni szerződést gyakorlatilag ugy hagyták, már inkább. Annak a gyujtószegét viszont az EU szép lassan hatástalaníthatja. Ennek megy ellene a belső gyűlöletkeltéssel, ellenségkereséssel Orbán és a neoSA. MOrálisan, erkölcsileg számomra ezért nulla a csávó.
Japán önfinanszírozása is necces. Azonban majd ezen akkor fogok vitázni, ha
1/jobban ismerem;
2/Mo. tengeri kapu lesz 2 nagyhatalom orra előtt egy harmadik számára. (Vö. még ír csoda)
Amellett Japán, Matolcsytól eltérően szszerintem nem minta. Nem piros pettyekről van szó, hanem egy egészen más belső kulturáról. Nem jobbról vagy rosszabbról. Másról.
@Éhes_ló: "Japánt a lakossága finanszírozza. Durván.
Inkább az ő útjukat követném, mint, hogy külföldi spekulánsok tegyék."

Még mindig itt nyomod, Orbán-tálib? A vezérednek nincs blogja, hogy itt nyomod a szaros propagandát? Várom a véleményedet, bár leszarom, hogy miért raboljátok el a magyar földet a magyar gazdáktól (azon kívül, hogy ők szavaztak erre)?
A másik, és ebbe bele kell nyugodnod, akár csak a többi Orbán-komisszár a Párt irodáiban: inkább választom a külföldi spekulánsokat, mint a haveri körből származó "magyar" spekulánsokat. Felfogtad, narancsos majom?
Term
mongolfoltok
Additional fields of expertise
Medical: Health Care - by Enrique Cavalitto
Definition(s)
Mongolfolt Mongolian spot A keresztcsont fölött elhelyezkedő, röviddel a születés után jelentkező, elmosódott hatású kék folt. A kék elszíneződést a dermális melanociták okozzák, amelyek a migrációs fázisukban vannak a neurális rétegből. A foltok a korral elmúlnak. Pirula net - by Katalin Szilárd
Example sentence(s)
Mongolfolt Bälz tokiói tanár hívta fel legelőször a tudósok figyelmét arra, hogy a japáni újszülött gyermekeken a keresztcsont táján kékesszürke foltok észlelhetők (ezért Bälz-féle foltoknak is nevezik). Ő ezeket a mongol rassz kizárólagos sajátságának tartotta. Később más színes börű emberfajtáknál is megtalálták, sőt kisebb számban (0. 3-0. 5 %) európai gyermekeken is észlelték. E foltok nagysága, alakja, elrendeződése igen különböző s nemcsak a keresztcsonti tájon, hanem a test más részein is találltatók. Legerősebbek a születés után, s a 2-ik év vége felé a legtöbbször eltünnek. A szövettani vizsgálatok kimutatták, hogy ilyenkor a bőr alatt elágazó, barna festékkel telített sejtek foglalnak helyet. A foltok eredetét illetőleg a vélemények igen eltérők. Legvalószínűbb Bälz nézete, mely szerint e foltok a mongolok rasszjellegei közé tartoznak s ha más népnél is előfordulnak, mongol beolvadásra v. keveredésre vallanak. Adachi és mások csökevényes, visszafejlődésben lévő jellegnek tartják, mely arra utal, hogy az ember bőre valaha sokkal festék dúsabb volt. V. ö. Adachi, Sogenannter Mongolen-Kinderfieck bei Europäern (1902); Bartels, Die sogenannten Mongoleflecke der Eskimo-Kinder (1903) Fujisawa, Mongolen-Kinderfleck bei Europäern (1903). - net lexikon by Katalin Szilárd
A mongolfolt elsősorban mongolokon (innen a neve), ritkán európaiakon és Down-kórosokon röviddel a születés után jelentkező, elmosódott szélű, kék folt a keresztcsont felett. E színt a bőr mélyebb rétegeiben felszaporodott melanin adja. - Informed by Katalin Szilárd
@ipartelep: azt megértettem, a filmet pedig megnéztem, és valóban nagyon kemény!
@Éhes_ló:

Én kérek. stb

Csak azért írtam publikba, mert am elég barátságtalan vagy.
@Éhes_ló:

Én viszont tegnap írtam, hogy 20 éve (mások) csak emelték a fizetésemet, de most (ők) csökkentették, és brutálisan. Miközben az én pénzemen kampányolnak, hogy nem lesz fizetéscsökkentés.

Kíváncsi lennék, ha ez veled történne meg, ekkora nagy nemzeti maradnál-e. Mondjuk, ha a 20 százalékát elvenné a nemzeti kormány a pénzednek. Ugyan mi a faxot szólnál? Tapsikolnál tovább, hogy milyen zseniálisan meg van oldva az ország gazdasági helyzete? Nem hinném. De téged is elér, hacsak nem ők fizetnek közvetlenül. Ezt mind leírtam tegnap, b.sztál válaszolni.

Vagy te fényből táplálkozol,Nagymesterem??? Akkor áruld már el hogy a faxba csinálod.

Nem szándékom megsérteni, de most csak egy szó jut az eszembe: népművészeti termék, inni szoktak belőle. Igen, vedd nyugodtan magadra.
@GeoCracker:

Am qwára nem érdekelne, mit prédikál egy 1 százalékos vagy az alatti párt, élén egy számomra undormány öntömjénező zsoltár-éneklővel. De mihelyst a kétharmados nagy testvért kezdik el vezetgetni, hát felmegy a pumpám. Mondtam már, hogy nem érdekel a fidesz, mert arctalan. De hogy pont a kdnp-től vagy jobbiktól lesse el a sminkjét, az már kiborít.
@GeoCracker:

A kereszténységhez meg pont annyi köze van Tömjén Zsoltárnak és egész testületének (mert valaga - gondolom, az övé a legpöttyösebb - aztán szép nagyra nőtt a jólétben), mint a lónak az ábécéhez vagy tehénnek a gatyához.

Ezek térítenek. Uram, mér nem döntöd a fejükre a bilit, ha már belelóg a kezük???
@klonburger: én sem a közgépénél vagyok alkalmazásban ha érted.
Ezért amit az egyéni sorsok kapcsán írtál nem vitatom.
De nem erről van szó, hanem az országról.
Ebben pedig kuszaszem bátrabb volt és többre volt képes eddig mint bárki más 1972 óta, bokrost is beleértve.
@klonburger: még valami, a trágárkodást és a sértegetésemet mellőzheted, már ha a kulturált beszélgetés látszatát fenn akarod tartani.
Ha nem, akkor inkább fejezzük be.
@Éhes_ló:

OK, én kérek elnézést, de te is eléggé barátságtalanul viselkedsz néha. Én tegnap nyújtottam egy baráti jobbot feléd, amit leköptél, hát ez lett a következménye.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Én a te linkeidet a kurucról a neményirő és a barikádról pontosan olyan hitelesnek tartod mint te az enyémet. Off
The End!!!
@klonburger: nos fátylat rá, ha így történt.
@Éhes_ló:

Én a "bátor" szót inkább "vakmerő"re cserélném, de igaz ami igaz: van valami közösség Matolcsyban és Bokrosban: az, hogy mindketten magasról lenézik azokat, akiket elvileg szolgálniuk kéne.

Nézd, kettőnk között akkora ellentét feszül, mint Makó Jeruzsálemtől, és ráadásul én is elfogult vagyok, igen, "személyes" történéseim kapcsán, te meg - már bocsáss meg - felületes vagy, mert én nagyon sok dolgot elmondtam tegnap, és nem trágárul, amire a füled botját se mozgattad, csak a fideszes mantrákat ismételgetted mint egy dumagép.

Ilyen körülmények között én sem szívesen beszélgetek veled, mert a végtelenségig elfogult vagy, pedig én nem: megírtam, hogy szerintem is a kommunisták döntötték romba az országot. De ha már hozzáteszem, hogy a fidesz ugyanazt folytatja, megsértődsz.

Igen, nekünk valóban nincsen semmi több beszélgetni-valónk egymással, te élj tovább a Meseországodban a Szent Kormányzóddal együtt, ha ez esik jól, én pedig elnézést kérek, ha megsértettelek volna. Hidd el, nem volt szándékos. Hozzád tovább egy szót sem szólok, legyen mindig neked igazad, ha így kellemesebb. Nem fogok szélmalomharcokat vívni elfogultakkal, ahhoz már túl sokat tapasztaltam és bele is fáradtam minden harcba. Persze, a véleményemet fenntartom, de feléd többet nem fogom kifejteni.

További szép 1984-et, ha nagyon bíztok benne, be fog jönni.De abból én már nem kérek, elegem van.

Hajrá Fidesz, Hajrá Magyarország!
@Éhes_ló: Elvbarátaim közé soroltál, amennyiben ők is a realista szemléletet követik, mrely nálam a fő szempont álláspontjaim kialakításánál, ám legyen. Még nem találkoztunk, így nem ismered az udvarias és tárgyalókész stílusomat, melynek jegyében kívánom Veled lefolytatni a disputát.
"Trágárul üvöltözni, szitkozódni, átkozódni az ottaniak is tudnak."
Erre egy lakonikus válasz lehet, ezek szerint kölcsönös stílusú a fellépés, nincs mit egymás szemére vetni.
"Hivatkozásotokban, forrásokban azonban nem jeleskedtek az érvelésetek során."
Vegyük sorra. Három államférfit említettél, Churchilt, Roosevoltot, Sztálin, mint olyan embereket, akiket a kommentelők azért nem ismertek, mert az iskolában füveztek. Ironikus és indokolatlan volt ez a megállapításod.Ez előtt hsz-od előtt olvastam a vitátokat, nem vettem részt benne. Miután azonban ebben az izléstelen és megalapozatlan véleményedben megsértetted a jelenlévőket, a három államférfi munkásságának csúcsát jelöltem meg Neked a "Teherán Jalta Potsdam" c. könyv által, bizonyítva azt, hogy tájékozott populációba kerültél. Ugyanis ez a könyv tartalmazza a háború utáni megegyezés és jóvátételi tárgyalások jegyzőkönyveit, és a tárgyalások körülményeinek a leírását.Ezzel a füvezés hipotézise ad acta, egyben igazolás is arra, hogy nem tájékozatlan és képzetlen vitapartnerekkel állsz szemben.
Tulajdonképpen a Te provokatív és sértő kihívásodra reagáltam a könyv megjelölésével.
Nem hinném, hogy ellentétes állásponton lévő, azonban korrekt vitastílusú kommentelővel "elvbarátaim" az európai viselkedéskultúra szabályaival ellentétesen reagálnának.
Ezek után döntsd el, hogy melyik oldalon áll az igazság.
@klonburger:

És még egyszer bocsánat, amiért felindulásomban otromba voltam. Visszavonom.
@Mariann19:

Teljesen fölösleges. Itt nem észérvek, hanem a politikai érzelmek határoznak, igaz, én is csak most jöttem rá...

Add föl, ő akkor sem fogja megérteni, ha félbeszakad a Föld vagy esetleg a Nappal egyesül. És az ő szemében úgyis mi leszünk a hazaárulók. Külön faj ez, fogjátok már fel végre. Nekem is nehéz volt megértenem, de most már kezd felszállni a köd.

ON
@klonburger: "Igen, az lmp megfontolhatná, amikor ez ügyben nyilatkozik."

Meg más ügyekben is, mint péel mi a vélemény Bajnairól?
@félázsiai 2llkedő:

Az más. Az beleillik az elhatárolódásba.
Bocsesz, ki kell lépnem most.

Üdv 4ever
@hazug fidesznyik: Abban reménykedik,hogy nem egyedül van,sokan lemarházták mostanában,szerintem...
@klonburger: Olvastam tegnap mértéktartó reagálásaidat, melyeket Éhes ló-nak cimeztél. Amennyiben a további stílusa kulturálatlanná válik, természetesen kiszállok, mert a parttalan beszélgetéseknek nincs eredménye.
@klonburger: Féligazságokból messzemenő következtetés levonása az nem az elhatárolódás, hanem a hozzá nem értés.
@Éhes_ló:

Tisztelt Éhes_ló!

"Ebben pedig kuszaszem bátrabb volt és többre volt képes eddig mint bárki más 1972 óta, bokrost is beleértve." - sommás, kerek megállapítás.
Amolyan unortodox szemállású Maximus Balfushoz méltó, aki egyik szemével ugye a múltba réved, a másikkal meg a jövőt fürkészi.
Arra már nincs szeme(d), hogy a mai valóságot is lássa(d).
Már ha akarod.
..."többre volt képes"... - óh, igen!
Magánnyugdíjak. Példának okáért.
Eredmény?
2010 májusában az adósság 19,933.
És ma?
2012 októberben 20,829 (benne a pénztári vagyon egy jelentős része).
www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy
Te ezt tekinted eredménynek?

A GDP növekedése?
Momentán "technikai recesszió".
"2012. III. negyedévében 1,5%-kal csökkent a GDP"
www.ksh.hu/
Ez is része az eredménynek?

Fogyasztás?
Beruházási ráta?
Ipari termelés?
Forrás: mint fent, KSH.
Nyilván eredmény!

Építőipar?
Nézz utána magad, ha forrást akarsz.
Igen, igen.
Ezek mind eredmények, az unortodoxia "eredményei".
Ezek azok a tények, adatok, amiket sem kuszaszemnek nevezett közgazdasági zseni, sem Te nem látsz, mert nem is akarjátok látni.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: csak 3 megjegyzés.
1. A becsődölú cégek száma csúcsot döntött
2. Nyakra főre vonulnak ki a cégek
3. Bokrost nem csak a mondat kezdetén írják nagybetűvel a kultúremberek...
@Mariann19: nos ha az olvtársaid között nem leléd amiről írtam volt,akkor javasolom fidesznyik iderottyantott életművének tanulmányozását.
Van még pár stílusában hasonlóan kifinomult társa, ha figyelmesen olvasol.

Történelmekönyvekből anno és manapság is eléggé sokat elolvastam. A hivatkozottat nem. Mivel a kiadás hele és dátuma világosan jelzi azt az ideológiai közeget melynek szigprú cenzúráján két alkalommal is sikerült átmennie ( nagy testvérnél és itthon is), számomra messze nem hiteles forrás és nem pazarolnék rá időt.
Ezt közöltem rövidebben.
Sajnálom, hogy nem volt érthető.
@anonymand: az általad kiválasztott mutatók kétségtelenül rossz eredményeket mutatnak.
Ennek okairól a legutóbbi (és általam VG cikként linkkel bemutatott) elemzői álláspontok szerint trendforduló körül járhatunk.
A gazdasági mutatók sorából kihagytad - nyilván nem tudatlanságból - azokat, amivel kapcsolatban kuszaszem mértéktelen fikázása ellen érvelek. Ez két bűvös szám, amit az eu és az imf is a tárgyalásainka a középpontjába helyezett 2010 májusát követően:
- államháztartási hiány;
- GDP arányos államadósság.

Ebben a két mutatóban nem volt 1972 óta (pénzügyi) kormányzat, ami hozzájuk hasonlóan képes lett volna mindkét mutatót helyre tenni.
Mivel ez eddig kizárólagos követelmény volt az adósságainkat finanszírozók részéről ezeket tették rendbe, igaz az aranyerünk is kijött tőle. Ettől kétségtelenül szarok a számok.
MEg attól a recesszív környezettől, ami a németeket, és európát is nyomorgatja 2008 óta.
Ebben benn van az usa bankcsődök miatti tőkekivonás is, melynek még messze nincs vége.

Szóval nyugi.
Kevesebb mocskolódás és több gondolkodás révén talán megérthető mit miért léptek.
Még akkor is, ha nem értesz egyet velük.
De az antitézisekre volt 8+4 év már a demokráciában.
Nem jöttek be, sőt!
@Éhes_ló:

Tisztelt Éhes_ló!

"az általad kiválasztott mutatók kétségtelenül rossz eredményeket mutatnak." - kénytelen voltam az árnyoldalt mutatni, mert arról szívesen hallgattok, feledkeztek meg, csak a sikerpropagandát nyomjátok.
Kényszerhelyzet.

Hogy trendforduló közelében járhatunk, az sem túl vigasztaló. Mert ezek szerint van még lejjebb.
Az unortodoxia az ami a jövőnket lehetetleníti el, mert nincs remény a növekedés beindulására.

"Ez két bűvös szám, amit az eu és az imf is a tárgyalásainka a középpontjába helyezett 2010 májusát követően:
- államháztartási hiány;
- GDP arányos államadósság." - lehet Maximus Balfusként bűvösnek tekinteni eme számokat, csak arról feledkezel meg Te, s a veled együtt "érvelők", hogy a gazdaság egésze olyan, mint a fingjle játék. A részletek kell, hogy illeszkedjenek, hogy a kép tiszta legyen.
Ti, hangsúlyozom, hogy Ti nem akartok tudomást venni s beszélni arról, ami negatív érték, vagy jellemző.
Ez pedig alapvető hiba, a valóság torz tükörben való mutatása, magyarázása.

"MEg attól a recesszív környezettől, ami a németeket, és európát is nyomorgatja 2008 óta." - ezzel Bajnai teljesítményét is fel kívánod értékelni?
Mert kőne!

"Szóval nyugi.
Kevesebb mocskolódás és több gondolkodás révén talán megérthető mit miért léptek." - egyetértek.
Nyugi, s kevesebb emútnyócévezés.

"De az antitézisekre volt 8+4 év már a demokráciában.
Nem jöttek be, sőt!" - nem vitatom, hogy rengeteg hibát vétettek az előzők.
Kezdjük Antallal!

Tisztelettel:
anonymand
@hazug fidesznyik: sosem tettem. És sosem tenném.
Szokjatok le arról, hogy mindig stabilan tudjátok, mit tesz a másik, egy ismeretlen - minden mellélövés egy újabb ásónyom valamelyik árokban.
@anonymand: nem sok mindenben maradt vitám veled a szemléletmódunk és az értékelésünk különbözősége ellenére sem.

Schwarz papával kell kezdeni ezt a menetet 1972-től.
A "bűvszámok" nem kuszaszemé, hanem a minket egzecíroztató eu és imf tetette őket a mi imáink középpontjába a túlzott deficit eljárás durva számonkéréséével.
Merkelnél is lehet reklamálni miatta.

A növekedés ilyen durva kiadáscsökkentésnél, törlesztéskényszernél, forráskivonásnál nem megy.
Nálunk nagyobbaknak sem.

Libáson és elqrón van mit számon kérni (mert a történetük messze nem az usa bankválságával kezdődött) ahogy kuszaszemen és a gazdáján is a balfékségekért, kontraproduktív kommunikációért, hazugságokért.
De értelmesen és nem ilyen alpári és gusztustalan stílusban, mint ami a blogszférában ömlik.
Ez kontraproduktív és sokakat taszít, keveseket vonz.
A szavazófülke erre kritikára nagyon alkalmas hely.
A többit meg majd meglátjuk, mondta vak.
@laci0011: nem különösebben zavar, ha egyedül vagyok, nem félek ettől.
Lemarháztak? Le. Nem jó érzés, kár lenne tagadni. Azon gondolkodom, hogy olyanok marháznak, akik egyre gyorsuló ütemben tudtak a térdükkel citerázni, míg Bajnai be nem lépett a körbe. Olyanok marháznak, akik ma milliószor leírják, hogy befogott orr: oké, szükség törvényt bont: oké, minden oké, csak le lehessen váltani Orbánt. Olyanok marháznak, akik ugyanúgy viselkednek, mint ellenlábasaik tették 2010-ben. És ki tudja, talán pár marházó mostanra 2010-es önmaga ellenlábasa lett.

Én egyféle népszövetségben gondolkodtam. Leül mondjuk (példaként írom csak) két tucatnyi blogger, elismert közéleti szereplő, bal-jobb vegyesen, a dolgokat normálisan látók közül, és közös megegyezéssel (azaz sok melóval és vitával) összeállítanak két listát, egyet a társadalmi minimumokról, egyet pedig a közéletben ezentúl nemkívánatos személyekről. A két listáról a netes közösség szavaz, elegendően nagy támogatottság esetén ezek jelentik a kiindulópontot bármiféle választási szövetség számára, legalábbis ha a közösség határozottan kinyilvánítja, hogy amíg a szövetség a listák alapján ténykedik, megkapják a szavazataikat, ellenkező esetben nem, és ebben elmennek a falig, vagy akár azon is túl.
Én abban bíztam, hogy miután minden eddigi pártban csalódtunk, és a tökünk is eléggé tele van a végtelenített szopással, az a minimum, hogy mi szabjuk meg, hogyan nézzen ki a számunkra kívánatos jövő. Reméltem, hogy a társadalom túlélési ösztöne erősebbnek bizonyul, mint a besorolási vágy, vagy akár a kényszeres önfeladás, de tévedtem, nincs itt szükség ösztönökre, az elvárás az, hogy tessenek csak beállni valaki mögé, jó sokan, lehetőleg még többen, és akkor húdefaszalesz, mert a valaki ezt megmondta, és benne bízni kell, és ha benne nem, akkor ugyan kiben. Nagyon és őszintén reméltem, hogy a "nincs más lehetőség" helyett a "mi vagyunk a lehetőség" gondolata kap erőre, magunkban, a köz erejében kezdünk el, illetve tanulunk meg bízni, na de ha nem, hát nem, és így lett belőlem marha.

Én, marha, már csak ilyen vagyok, bennetek hiszek, ti ökrök, abban, hogy ha milliós létszámú konok marha akarata állna szemben pár tucatnyi, talán pár száz csordáséval, akkor ők, az ostoros csordások jönnének a kolomp után, felfogván azt, hogy szemből menve eltaposnánk az összeset. De nektek ez nem kell, mert végre megnyílt az új vágóhíd, és lehet jelentkezni önkéntes áldozatnak, tódultok is ezerrel, minden elemi óvatosságról megfeledkezve. Hát én vagyok a marha, amiért ezt még nézni sem akarom?
@Éhes_ló:

Tisztelt Éhes_ló!

"A "bűvszámok" nem kuszaszemé, hanem a minket egzecíroztató eu és imf tetette őket a mi imáink középpontjába a túlzott deficit eljárás durva számonkéréséével.
Merkelnél is lehet reklamálni miatta." - az EU tagság kötelezettségekkel jár. Tudta ezt a most hatalmon levők mindegyike, vezetőjükkel együtt. Volt rá nyolc évük, hogy kitalálják, hogyan s miként lehet jobban együttműködni.
Ez szóba sem került, az első pillanatban hadat üzent Bonsai Duce az EU-nak, a világnak.
Háborúban nem szokás építkezni (maximum óvóhelyeket), és nem is lehet.
Az ország jelenlegi vezetése az építkezés lehetőségét is kizárta azzal, hogy az általunk választott közösség értékrendjét semmibe véve unortodox gazdaságpolitikát folytat.
Az IMF sem "egzecíroztat" minket. Ha nem fordulunk hozzá hitelért, azt sem tudja, hogy létezünk (persze a korábbi hitelek kapcsán sejti, ha érkeznek a befizetések).
A "mi bankunk" nem titkos és senki, közönséges emberfia által nem ismert feltételeket támaszt.
Ez csak mítosz, amit ez a 2/3-nyi miniszterelnök és propagandagépezete a nyájnak nagy sikerrel beadott.

"A növekedés ilyen durva kiadáscsökkentésnél, törlesztéskényszernél, forráskivonásnál nem megy.
Nálunk nagyobbaknak sem." - néhány nálunk kissé jobban eladósodott ország (pl. Japán) mégis csak elvegetál valahogy.
Nem?

"A szavazófülke erre kritikára nagyon alkalmas hely." - mondod ezt most, amikor a választási törvényt oly módon szabták a Fideszre, mint a legdrágább londoni szabóságnál...
Vicces fiú vagy Te!

Tisztelettel:
anonymand
Üdv,
vicces ahogy túllibbensz bármin, még magadon is, csak hogy buktort fikázhasd.
Lelked rajta.
Tenmagad írod mennyi idő lett volna az eu követelmények kielégítésére.
Nos ezt buktor és kuszaszem megtette a 2/3 után egy év alatt.
Annak ellenére, hogy el próbálta mondani a sajtfejű brüsszelieknek és merkelnek mivel jár ez és szeretett volna más utat találni.
Nem engedték nekünk, hogy a saját utunkat járjuk, a bűvszámaikat kérték rajtunk számon.
Megkapták.
Az ára az, amit mindnyájan fizetünk.
Arról, hogy ki egzecíroztat kit, nos eltérő a véleményünk.
Szerintem velük vitázol, nem velem:
nol.hu/archivum/20120711-lista_nincs__feltetel_tobb_is
hvg.hu/gazdasag/20120709_brusszel_hitel_feltetel

Összefoglalásul (zárásul), mert elbeszélünk egymás mellett:
Az ország nem 2010-ben és nem is ma vagy tegnap vett fel irdatlan hiteleket, melyeket ma törleszteni kell, hanem a korábbi években, első sorban 1972-1994 között több hullámban, majd 2002 és 2009 között.
Az államháztartási hiány mértéke miatt nem 210-ben indult eljárás ellenünk, hanem 6 évvel korábban.
A válság és a reálbércsökkenés nem 2008-ban az usa bankcsődsorozat során tört ki itthon, hanem már 2006 előtt, amikor elqró és bandája "trükkök százaival hazudott mindenkinek éjjel és nappal", ahogy arról maga is szólott a csalással megnyert választások után. Nem voltatok finnyásak ezt figyelmen kívül hagyni és ma sem vagytok.

Ennek a helyzetnek a megoldására buktornak növekedési terve volt, amely a választási ígéreteinek megfelelt volna. Brüsszel és a hitelezőink (vajh miért 6 év extra hiány után) nem támogatták, sőt.
Buktor a pofáraesést követően letörölte a vért a pofájáról és nekifogott rendet vágni.
Megtette.
A fogunk csikorog tőle, de a bűvszámok rendben vannak és az adósság is csökken.
A perek lezárultával pedig majd kiderül kit hogyan lehet közteherviselésre kényszeríteni a gazdaság monopolszolgáltatói közül. Van pár bevált módszer és mára követőink is vannak ezekben.

Érdeklődve várom a "demokratikus" brüsszeli bürokraták döntéseit és mára nincs kétségem afelől, hogy buktor és kuszaszem megbirkózik azokkal is, még ha beledöglünk és még ha a bankok és monopolszolgáltatók beledöglenek is.

Jobb lenne arról olvasgatni miért pont ezeket a megoldásokat választják az eredmények elérése érdekében, de sem vita nincs róla sem észérvek nincsenek mitől lenne más buktorék politikája, ha ugyan azt csinálnák, mint amit elqró, libás és a társaik elvárnának.

Talán nem véletlenül nem őket választották meg és bár megtehették volna amikor hatalmon voltak, mégsem tették meg.
De a vita messze nem erről megy.
Helyette fikázzátok őket azért, amit nem önszántukból, hanem a korábban és ma is mesterségesen beszűkített mozgástérben tesznek.

Ez kontraproduktív és értelmetlen is szerintem, de a választásokon kiderül, mire is elég.

Üdv, Éhesló
Bocsesz,lehet hogy félreértettelek,amikor azt írtad a fityuszra fogsz szavazni.Tehát arra fogsz,vagy nem?@Légifarkas:
Tisztelt Éhes_ló!

Bagoly mondja...
..."csak hogy buktort fikázhasd. Lelked rajta." - azért tartasz fikázósnak, mert negatív tényeket mertem becses emlékezetedbe idézni?
"Tenmagad írod mennyi idő lett volna az eu követelmények kielégítésére.
Nos ezt buktor és kuszaszem megtette a 2/3 után egy év alatt." - soha, sehol nem vitattam, hogy az előző kormányok sem teljesítették a normát, ezért az ellenünk folytatott eljárás.
Azt azonban igenis vitatom, hogy az alkalmazott eljárás (amely a fejlődést kizárja) megfelelő.
Ezért a kritikus hangvétel, ezt tartod Te nemes egyszerűséggel "fikázás"-nak.

" Az államháztartás hiányát fenntarthatóvá kell tenni, a túlzottdeficit-eljárás alatt vállaltakat pedig teljesíteni kell. Feltétel még, hogy az ország képes legyen a piacokról finanszírozni magát, az ország folyó fizetési mérlege fenntartható legyen, a bankrendszer pedig stabil." - ez lenne a lényeg, ez pedig a Ti félrefordításotokban nyugdíjcsökkentés, stb.
Rágalomária.

"A válság és a reálbércsökkenés nem 2008-ban az usa bankcsődsorozat során tört ki itthon, hanem már 2006 előtt, amikor elqró és bandája "trükkök százaival hazudott mindenkinek éjjel és nappal", ahogy arról maga is szólott a csalással megnyert választások után. Nem voltatok finnyásak ezt figyelmen kívül hagyni és ma sem vagytok." - nem is volt válság anno, válság most van, ezért minden, ami rossz, annak köszönhető.
Értem.

"Ennek a helyzetnek a megoldására buktornak növekedési terve volt, amely a választási ígéreteinek megfelelt volna. Brüsszel és a hitelezőink (vajh miért 6 év extra hiány után) nem támogatták, sőt." - tudjuk, hogy terve volt.
7% hiány.
Nagy terv!
Azt meg tudjuk, hogy az egész világ ellenünk van, mi meg körkörös védelemben támadunk...

"Jobb lenne arról olvasgatni miért pont ezeket a megoldásokat választják az eredmények elérése érdekében, de sem vita nincs róla sem észérvek nincsenek mitől lenne más buktorék politikája, ha ugyan azt csinálnák, mint amit elqró, libás és a társaik elvárnának." - Te el vagy tévedve, s nem kicsit.
Azt, hogy sok mindent lehetne és kellene is másképp, nem csak a gazdaságpolitikában, sokan mondják.
Nem csak balról, jobbról is, ám ez a kormány képtelen meghallgatni mások véleményét (csak az erőnek enged, bizonyítja ezt számtalan ügy).
Ha valamit az ellenzék felvetne, még a parlamenti bizottságon sem jut át. Ha kintről is azt mondják, akkor judeoszociálliberális összeesküvés az ország ellen.
Az, hogy egy értelmes vita több és jobb eredményt adna, fel sem merül. És teljesen mindegy, hogy tákolmányozásról van szó, vagy adópolitikáról, aki más véleményen van, az ellenség.
Oszt jónapot!

..."de a választásokon kiderül, mire is elég." - már megint ez a durva vicc.
Neked az kell, hogy kétharmados törvénybe iktassák, "Csak a Fidesz!"?
Folyvást választásokat emleget, amikor egyre inkább csak szavazásról szól a történet.
Mint anno.
Csak a Népfront.

Tisztelettel:
anonymand
@Éhes_ló: Szerelmes lehetsz viktorkába és kevered a dolgokat,gizikét a gőzekével...Van ilyen.Sajna a gyógyulás nem 5 perc.Sokat segít,ha nevükön nevezed a dolgokat,és betartatod velük a 10 parancsolatot sürgősen,mert népirtókat támogatsz!
@félázsiai 2llkedő:

Így is nevezhetjük, én sem tapsikolok kitörő örömömben, sőt, a lemondások miatt úgy tűnik,fordulóponthoz értünk, de alapvetően el kell fogadnom ezt a döntést. Ismétlem, nem vagyok boldog tőle, csak elfogadom...
@Mariann19:

Nézd, neki is van egy meggyőződése, nekünk is. Én is elragadtattam magam egy kicsit, amiért elnézést kértem, amit elfogadott. Utána megírtam neki, úgy döntöttem, vele többet nem vitázok, mert értékrendünk alapjai olyan mértékben különböznek, hogy csak anyázás lenne a vége, amihez sem magamat, sem őt, sem az ittlévőket nem tartom méltónak. Ezért én a vele való kommunikációt befejeztem, azzal, hogy tiszteletben tartom a véleményét, de vegye tudomásul, hogy továbbra sem fogok egyetérteni egyetlen szavával sem.

Amúgy nem gondolom komolyan, hogy fizetett pártkatona lenne. Ismeretségi körömben is vannak hasonló ideológusok, akiket évtizedek óta ismerek, és tudom róluk, nincsen közük a fideszhez, csak annak ideológiájához. Én nagyon régóta vagyok jelen ilyen köztereken, ősrégi indexes és origós is vagyok, tehát jó hosszú időm volt megtanulni, mikor kell egy beszélgetést abbahagyni.

Éhes lóval most kell. Nem mintha rosszabb lenne ő bárkinél, de olyan mértékben elfogult, amivel már nem lehet mit kezdeni. Én - és köszönöm, hogy ezt Te észrevetted - teljesen nyitottan közelítettem felé, de semmi olyan érvet nem tudott felhozni, amivel meggyőzött volna, ugyanazt mantrázta végig, amíg be nem sokalltam.

Kár ezt így folytatni, én tiszteletben tartom őt a véleményével együtt, de fölöslegesnek látok minden betűt amit a továbbiakban leírhatnék neki vagy olvashatnék tőle.

Tőled pedig köszönöm a kedves megerősítést! Én sem vagyok tévedhetetlen, de az azért megerősít, hogy itt többen vagytok mellettem, mint ellenem, akár kimondjátok, akár nem. Persze, ez nem a kurucinfó, mert mondjuk ott biztosan én lennék kisebbségben, de arrafelé nem járok.

:)))

Szeretettel:

klb
@klonburger: "Így is nevezhetjük, én sem tapsikolok kitörő örömömben,"

Modjuk azt is érthetővé kell tenni, hogy mitől határolódnak el. Az embertől, a gazdasági elképzeléseitől, a kutyájától, vagy mitől?

Úgy is el lehet határolódni, és magunkat adni, hogy a valóság alapján (és nem a valóságból kiragadott részekből) elmondom a véleményemet az adott témával kapcsolatban. És ez lehet, hogy az egyik fél álláspontjához közelít, lehet, hogy a masikéhoz. De az a saját véleménye.

Én mindig azon az állásponton vagyok, hogy nem úgy akarok előnyt szerezni a másikkal szemben, hogy a másikat megpróbálom eltaposni, lejáratni, hanem arra törekszem, hogy jobban csináljam, mint a másik. Lehet, hogy rövid távon ez nem kifizetődő, de hosszú távon eddig még bejött.

Az LMP akkor fogja tudni képviselni a támogatóit, ha bejut a parlamentbe. És ha bejut, akkor az a kötelessége, hogy elmondja a saját véleményét, de ne feküdkön keresztbe, ne okozzon kárt. És még sokat kell tanulniuk az "öregektől"
Mert a fiatalok sokszor nem bátrak, hanem vakmerők.
@laci0011: nem mondom meg. Olvasd el azt a kibaszott mondatot, aminek ez az említett rész van a végén, olvasd el, bazmeg, és értsd, ha sikerül. A faszom kezd kilenni a sok szelektívvel.
@Légifarkas: Maradj magadnak akkor és áss tovább,majd kilyukadsz valahol,hehe.
@klonburger: Azt még elfelejtettem, hogy ez a fajta elhatárolósdi, amit csinálnak, éppen nem arról győz meg, hogy Ők az ország érdekében ténykednek, hanem arról, hogy tök mindegy, hogy mi van, a cél, hogy ők függetleneknek akarnak látszani.
@laci0011: baromi vicces lehet.
Emberek, így az "Együtt 2014"-ből még a szóköz sem fog összejönni.
Hogy a csuda vinné el. Én nem tudok arról, hogy piros pöttyel lettem volna babaként. Én csak besárgultam, aztrán zöld lettem. aztán elnyertem a normál sznem.
@klonburger: Figyelemmel kisértem az Éhes lóval folytatott véleménycseréteket hosszasan, és nagyra értékeltem azt a korrekt és tiszteletreméltó törekvésedet, ahogyan nyugodt és kultúrált atmoszférába próbáltad terelni a beszélgetést. Sajnos, sikertelenül, és ez nem rajtad múlott.
Tudom, hogy nem tisztem ilyen helyzetben megnyilvánulni, mégis, amikor kétségbevonta, hogy egyáltalán ismert Roosvelt, Churchil és Sztálin neve, mely ismerethiányt a tanórák alatti füvezésben jelölte meg, meg kellett tennem az ellenkezőjének a bizonyítását.Nem tettem mást, mint a Teherán, Jalta, Potsdam c. könyv említését, igazolván, hogy sem Te, sem a jelen lévő kommentelők nem szenvednek tudáshiányban.
Amikor az ember olyat tapasztal, hogy a kommentelők közé váratlanul odacsöppen egy hozzászóló, akinek nem az adott tárgy értékelése a célja, hanem a kioktatás, egy kreált fölény kinyilvánítása, akkor erre reagálni kell. Nem is annyira az adott személys miatt, hanem a jelenség miatt, mely rontja az emberek egymásközti szellemi életének a hangulatát.Ezekre az öncélú és sértő fellépésekre reagálni kell.
Az nem gond, ha egy-egy kommentelő társunknak más a véleménye, mint amit saját magunk vallunk. Előfordul, hogy olyan szempontok szerint mérlegel és foglal állást, ami másnál esetleg fel sem merül, ez érdekessé tehet egy vitát, az ember korrigálhat is ez alapján a véleményén.Azonban nem a tényeken alapuló, frázisokon nyugvó véleményekkel nincs mit kezdeni. Ez történt itt is, tényleg jól tetted, hogy lezártad a beszélgetést, parttalan vitának itt nincs helye.
Éhes ló egyébként a megjelölt könyvvel kapcsolatban kijelentette, hogy nem olvasta, nem is fogja, mert a szocializmus évjárataiban kibocsájtott könyvet nem olvas.
Ezt elnéző mosollyal lehet csak nyugtázni.
Végezetül örültem, hogy írtál, és lehetőség nyílott arra, hogy az állásfoglalásunkat ebben a formában megtehettük. Üdvözlettel:Mariann
@Mariann19: szemlélőként én is csak ezt tudnám mondani, hozzá téve, hogy éhes pacit más területen is láttam megnyilvánulni, és ott is ez a karaktert hozta, talán annyival voltam jobb helyzetben, hogy tapasztaltabb voltam nálatok, és ezért a végkövetkeztetéseteket már előre borítékoltam.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Most finoman fejezem ki magam, és csak annyit mondok, hogy az Éhes ló tipusát nem kedvelem, a többi gondolatomat képzeld hozzá.
Kultúrált vitastílusú kommentelókkel még élvezet is eszmét cserélni, mert megmozgatja az agytekervényeket.Vannak olyan kommentelő társaim, akik ideológiailag a másik oldalon állnak, mégis oldalakon át képesek vagyunk társalogni egymással hónapok óta. Ott a kommunikációs igény kielégítése, információ csere, egymás gondolatainak a megismerése a cél.
Te Éhes ló esetében már ezek szerint rutinos voltál, és maliciával figyelted őt. Te mázlista!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ja, az előzőekben egy idillikus képet festettem a kommentelés jó oldaláról, de voltam én már Hófehérke, Butuska Mariann, sőt le is hülyéztek már. Ezek voltak az ellensúlyok.
@Mariann19: pedig elég visszafogott szoktál lenni és még így is :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Pedig eléggé visszafogott szoktál lenni, és még így is." Lehet, hogy változtatni kéne a harci modoromon, ha ígyis-úgyis atrocitások érnek, mire jó a mazochizmus?
@Mariann19: így van, de úgy sem tudsz váltani, nem vagy olyan, mint ahogy mi sokan mások sem :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Nem vagy olyan, mint ahogy mi sokan mások sem." Mert egy akolba tartozunk, csak azért.
@félázsiai 2llkedő:

Nem tisztem, és nem is célom védeni őket. Amit eddig tettek, szimpi volt. Amit MOST, az már nem annyira, látod, meg is osztotta őket. Én a szívem mélyén bízom benne, hogy a választások előtt még meggondolják magukat. A mai hírek is inkább erre utalnak, bár visszafogottan, mert kényes a kérdés. Ahogy Bajnai mondta: a labda most náluk pattog.

És az én elkötelezettségem sem vak, mert nem tömegpártokban hiszek. Azt viszont jól felfogom, hogy ha kell, akkor összefogás kell, punktum. Ha 2014-ben nekem két lehetőség között kell választanom, akkor a jelenlegi oligarchák leválasztására szavazok, és még akkor is csatlakozom, ha kell, az mszp-hez akár, ha eddig ki nem állhattam őket. Én magamból indulok ki, így gondolkodom. Namost, ha olyan pártra szavaztam, aki nem így gondolkodik, akkor én tévedtem. De mondtam, sok víz lefolyik addig még a Dunán! Várjuk ki. Nem holnap lesznek a választások.

Üdv: klb
@Mariann19:

Köszönöm!

Nagyon egyfelé mozdul az agyunk, örülök, és megtisztel a megerősítésed mindenben.

További szép napot, bízom benne, hogy még összefutunk:)

Szeretettel:

klb
@klonburger: Örömmel beszélgettem Veled. Reményemet fejezem ki, hogy találkozunk az oldalakon, és folytatása lesz kölcsönös érdeklődésű témákban. Üdv:Mariann
süti beállítások módosítása