Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: @taga20: Nem is lehettt rólad tudni, hoyg te milyen "buta" vagy, és soha nincs semmi kézzelfogha... (2024.11.27. 07:22) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.07.17. 05:04 Fabius

Orbán: az alaptörvény én vagyok!

Címkék: konzultáció orbán viktor imf alaptörvény bírók korhatára

Egy forradalmár a szabadságban sem pihen. Vagy klónozták, mert tegnap megint ő folyt minden csapból. Esetleg még az lehet, hogy a nyugágyban pihegve az egyik kezével tartja a telefont, konzultál és interjút ad egyszerre, a másikkal meg leveri az Alkotmánybíróság lázadását, mert éppen ráér. 

Univerzális egy ember ez. Pénteken még kiült a faszbúkra, - miért, hová üljön, búzatáblába nem ülhet, nem az ötvenes években vagyunk, helló - és felcsúti hombárfejű téeszelnökbe oltott Münchausen báró módjára előadta a Nagy Győzelmi Beszédet, ma meg már pisszeg, hogyaszongya csak csendben, csak halkan, az IMF amúgy nem krampusz, nincs virgács, ők a mi bankunk, "kevésbé harcias, sokkal inkább szolid összefüggésben érdemes értelmezni a közeljövő tárgyalásait."  

orbán faszbúk.jpg

 Ne mond, hogy ezt a szolidságot te nem érted. A győzelem péntekre esett, tegnap meg már hétfő volt. Rohan a világ, ha nem vennéd észre, ebben a nagy rohanásban még az is megesik, hogy Varga Mihály hamarabb mondja, bizony hozzányúlhatunk az IMF hitelhez, mint ahogy Viktor kijelenti, a társadalom félre van informálva, mert olyan stabilan állunk, mint Selmeczi Gabriella az LMP iroda előtt.

Párhuzamosan megkezdődött a nemzeti konzultáció, Viktorunk itt nálunk Zuglóban konzultált, - nem, nem a zuglói választókkal, ahhoz vér kellene a pucába - a KDNP vezetésével. Mintha nem konzultálnának egymással eleget. De gondolom, ha már helybe jöttek akkor volt alkalmuk megbeszélni, hogy  ifj. Harrach Péter ennél is simulékonyabban működjön együtt a Papcsák vezette önkormányzattal, mert frakcióvezetőségről leváltani gecikínos volt, és a vagyonkezelő Felügyelő Bizottságból kimenekülni sem az a nerkompatibilis cselekedet. Egy a naszád, egy a zászló, nincs kiszállás! 

ifj harrach péter.jpg

Ezek után a nap csúcspontjaként már azon sem csodálkoztunk, mikor Viktor felállította a képletet: Orbán Viktor egyenlő magyar állam, tovább egyenlő alaptörvény. Az Alkotmánybíróság ha bólogatni képtelen, a rendszerbe belepofázást tartsa meg magának, ugyanis a rendszer marad és punktum. Ne tessenek tucatszám idézgetni, hogy:

„Van még egy tanulsága az Alkotmánybíróság döntésének. Mégpedig az, hogy egy demokráciában általában a demokratáknak van igazuk. Egy demokráciában nem képzelhető el, hogy a kormány a saját programját egyetlen lehetséges útnak minősítse.”
(2007. március 12., orbanviktor. hu)

 Ha nem teccettek volna észrevenni, 2007 március 12 elmúlt, a demokráciában nem csak a demokratáknak nincs már igazuk, de a saját embereivel feltöltött Alkotmánybíróságnak sincs. Igaza Orbán Viktornak van, ahogy alaptörvénye, Alkotmánybírósága is neki van, még ha lázad is időnként.  Ha ő azt mondja, hogy itt egy bíró 62 évesen nyugdíjas lesz, akkor nyugdíjas lesz akkor is, ha személyesen Viviane Reding örvendezik a twitteren, hogy Magyarországon csak maradt valami ebből a demokrácia nevű izéből. 

 Ezen a meggyőződésen legfeljebb az változtathat, ha Lagarde asszony az elcuppanó kézcsók után elsőre azt kérdezi, mennyi a bírók nyugdíjkorhatára jelen pillanatban, mert akkor hetvenkét év lesz egy másodperc alatt. Amilyen gyorsan változik a világ.

 

494 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr494661343

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Marad? Ez a rendszer? 2012.07.17. 18:17:51

Dehogy marad köpcöském. Dehogy marad. Akármit is sugdosnak a füledbe a turbónyaloncaid, az a csúnya igazság, hogy mióta világ a világ, még nem volt olyan rendszer, ami maradt volna.A tied se fog.Nem akarnék én itten most rendszerelméleti fejtegetésekbe...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.07.17. 11:48:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: A bábmester: a Metallica üzenete Orbán Viktornak (videó) 2012.07.17. 08:38:17

A bábmester Vége a szétforgácsolódásnak, szenvedésnek Önpusztításod forrása én leszek Leszívó, tiszta sötétség, félelemtől lüktető erek, A halálba tartó úton vezetlek Kóstolj meg, s meglátod Csak a még többet akarod! El...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@a szív fészkei:

Őket magyarok ölték meg, értük nem kell tüntetni.

Hányinger.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Ha tavaly rohannak le minket, már az is késő lett volna.

@a szív fészkei: "hogy fehér pasik mészárolják a feleségüket, barátnőjüket halomra."

Tanulták volna meg, hogy hol a helyük. :(((
@épészmérnök: Drága, attól még rárakódik a zember lányára egy pici. Mert nem vagyok Rékuci, a radiátorhasú pókharapó élmami a gymből. Meg hát azért "rohan a zidő, elmúlik a nyár, évek múlnak el". DE a leggyönyörűbben Radnóti írta ezt az Á la recherche-ben:""és szaporodtak a ráncok a szépmosolyú fiatal nők
ajka körül s szeme alján; elnehezedtek a tündér-
léptü leányok" .Szóval lehet ezt ilyen finoman is megjegyezni....
@Fabius: Felfoghatatlan és borzasztó. Én a lány szüleinek helyében konkrétan megtiltanám hogy ezek a gyerekem nevét így és ezért a szájukra, molinójukra vegyék.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Már, ha egyáltalán lesz ilyen. Mert egyelőre nem efelé tartunk.
@a szív fészkei:

Szerintem nagyon is felfogható, és éppen ezért gyomorforgató.
@orica: :-D És mennyire nem érti azt a látogatást!
@Fabius: Na igen, abban igazad van. CSak úgy értettem, ha emberi életekért aggódnának, akkor nem tennék ezt a szörnyű különbségtételt halott és halott között. De hát nem a részvét a fontos, hanem a részvétel a hecckampányban.
index.hu/belfold/2012/07/17/marihuanat_lopott_egy_rendor_dilerektol/

Azon túl, hogy mérhetetlenül epic, azért csak megkérdezném: egy pénzszállító kirablója mi az apjafaszát keresett szabadlábon?? Lövöldöző és kézigránáttal dobálózó fószer mégse egy 20 napos letöltendő, amire ha nem vonul be önként a delikvens, akkor szarunk rá, mert sokba kerül megkeresni.
@a szív fészkei: @Fabius: Nekem bőven elég lenne ha a "jogvédők", helsinkibizottságosok, amnesztisek, cépresszesek akkor is sírnának ha nem cigányt, zsidót vagy homot bántanak. Ez nagy kérés szerinted??? :)

Lehetne egyszer egyaránt sírdogálni a magyar áldozatokért is függetlenül attól, hogy ki volt a gyilkosuk?

Jelenleg sajnos a bűn és a bűnöző olyan jogi és társadalmi fölényt élvez az ártatlansággal és az áldozattal szemben, amely megbicsaklott arányt helyre kellene állítani. Az utcákon potenciális gyilkosok tízezrei lófrálnak.

A pécsi gyilkosban ugyanis nem az a leghátborzongatóbb, amilyen kegyetlenül gyilkolt, hanem az, hogy manapság ez a karakter teljesen mindennapos az életünkben. Ha az ember kimegy az utcára, akkor két perc alatt legalább négy-öt ilyen alvilági, sötét arcú trógerrel találkozik, akinek a szeméből az sugárzik, csak az alkalmat keresi, hogyan köthet bele valakibe, valakibe, aki neki nem ártott, csak éppen rosszkor van rossz helyen. Régebben is voltak ilyenek, de mára egyre brutálisabbak. Régebben kötekedtek, esetleg pofozkodtak, raboltak, de mára gyilkolnak. Agresszívak, drogoznak, miközben - különösen a cigány származásúak - olyan alacsony szocializáltsággal rendelkeznek, amely már önmagában kriminológiai esetté teszi őket.

Szükség van az egész magyar-cigány együttélés újragondolására, hiszen vegyük észre, hogy itt egy etnikai gyökerű jelenségről van szó. Tudom, hogy ez politikailag nem korrekt, de attól még ez az igazság. Szinte minden hétre jut egy ehhez hasonló brutális gyilkosság. A többségük híre nem üti át a média ingerküszöbét. Ha egy köztiszteletnek örvendő tanár - Szögi Lajos, egy híres sportoló - Marian Cozma vagy egy fiatal rendőrségi pszichológusnő - Bándy Kata az áldozat, az hír, nagyon helyesen, de idős házaspárok, egyszerű emberek százainak tragédiáiról alig hallunk. Pedig a gyilkosságok folynak. Az elkövetők pedig 80-90%-ban ugyanazon szociokulturális közegből valók.:(
Haj, kisebbségi komplexusos Viktorunkkal jól kibaszott az IMF :-D

t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR33DqRX0wg_cTsq54Q4D7QTzbWhz3IBIoi0JxzVdL8X7Ha94QuVg&t=1

A képen lévő toronydaru Tanosz Arvanitisz, a kirendelt IMF tárgyaló. Gecik ezek, na, vérgecik :-D :-D :-D
@keresztanya fabi(en): Ezt írtam én is. FB-ol, mutogatja magát és nem tűnik fel senkinek, hogy hol is lenne a helye egy elítéltnek.

DE már pogromhangulat van, mert ezt meg lehet lovagolni. Az, hogy kétnaponta irtanak ki nőket, meg ki nem szarja le, ha fehérek csinálják a saját nőjükkel..
@Gábriel angyal:

Na hagyjál ezzel a hülye mantrával békén.

A potenciális gyilkosokból az elmúlt hetekben történt és tegnap neked itt gondosan kigyűjtött esetek szerint sajnos több a magyar, mint a cigány. Ha csak az elmúlt 2 hetet nézem az arány 5:1 -hez. Akkor milyen 80-90%-ról beszéltek?

Amit ezzel csináltok az nem kicsit nem polkorrekt, bocsi, hanem kb annyira gusztustalan, mint orrból felszívott féltenyérnyi túrha az aszfalton.

Szarok én a helszinkibizottságra meg mindenki másra is, de titeket is elküldelek a picsába, mikor egy halottat politikai célokra használtok fel.
@Fabius: Olvastam, hogy ez a faszi egyrészt görög - és tudjuk, ott sem habostora a zélet gazdaságilag, tehát valamit érezhet empatikusan - másrészt sokat volt a vadkeleten, így ismeri ezt a drágalátos egy lépés előre, kettő hátra, közben meg beléd rúgok-stílust.

Szerintem amúgy be akarnak már tartani ennek a kis hülye felfuvalkodott kecskebékának, hadd feszengjen és pukkadjon meg.
@a szív fészkei:

A csóka Ukrajnában edződött, Janukovics után Viktorunk nem fog tudni semmi újat mutatni neki. Szerintem egy ilyen technokrata embertől - aki ráadásul görög, tudja mit tett a saját vezetése az országával - empátiát várni teljesen felesleges.
@Gábriel angyal: És Pandur Ottóból mi sugárzik baszd meg? Hogy felmegy és kinyír - mert olyanja van - egy négy gyerekes!!!!! anyát. Minden kopasz negyvenes pasit kötélre?? Vagy hogy képzeled?

Péntek egy bűnöző életvitelű tengő-lengő roma stricinyomorult, aki élete végéig remélem lakat alatt lesz, mert nem is leírható a tette. DE épp ezért kéne valami értelmes jövőkép is eléjük, amit most aztán végképp elvett előlük Orvbán. És igen, még több ilyen senkit és semmit nem tisztelő lesz köztük, ha elszabadul a pokol.
Pandur Ottónak volt melója, fehér ember és mégis kegyetlenül sunyin gyilkolt ő is, ráadásul olyat, aki valaha közel állt hozzá, tehát, aki bízott benne és beengedte magához.
@Fabius:

De Viktor szabadságon van, nem?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Elvileg ott van, de ennek ellenére tegnap is itt aktívkodott kussolás helyett.
@Fabius:
"Mitől is vagyok tévedésben, mikor eleve leírtam, az emberekben van erre igény, a pártokban nincs?"

Attol, hogy eppen arrol szolt szinte az egesz hozzaszolasom - es nem arrol amivel mindjart elo is hozakodtal, amirol majd lejjebb - hogy IGEN a partokban is VOLT, es tobbseguk reszerol meg MOST IS van ilyen igeny. Meg akkor is ha tobbseguk esetleg ezt a kiegyezest, illetve fokent annak folyamatat, mint remek kommunikacios lehetoseget latja, es nem is magaert a kiegyezesert pedaloznak.
Ennel tobb peldaval linkkel nem tudom bizonyitani allitasomat. De oszinten nem is erdemes tobb idot feccolni bele. Ha ez neked, es az LMP-nek nem elegendo bizonyitek, akkor tolem ugy csinaljatok, ahogy nektek tetszik. Mint tapasztalhattad, veled lefolytatott nehany vita utan le is alltam errol a dologrol. Ha nem sikerul gondolatokat ebresztenem, hanem csak jon a reflex-szeru elutasitas. Mar csak ritkan harapok ra ilyen temakra, mint pl. most amikor valami ennyire egyertelmu...

"De én készséggel elfogadom, hogy az LMP az eredendő gonosz, a kerékkötők szekértolója, legfeljebb harsányan röhögök azon, hogy az összefogás partnereket egy héten belül szájba szaró emeszpé számára mentség az mindig van."

Kar itt fellengzosen eloadni a dolgot, mert eppen azert linkeltem be olyan cikkeket is, ahol bizony nem en mondom meg a tuttit, hanem masok irjak le a TENYT; hogy igen, az LMP rugta fel az egesz kezdemenyezest. Amely soran szamara is adott lett volna a lehetoseg, hogy minel szebbnek, hasznosabbnak, okosabbnak... mutassa be magat.

Az MSZP ugyeben sincs mentseg. Ha olvastad volna a linket, amit a DK-val kapcsolatban adtam, akkor bizony neked is leesne a tantusz. Ugyanis azt a cikket eppen azert reklamoztam, es azert dicsertem miatta a DK-t, mert amikor elso korben (10. korzet) a DK felajanlotta tamogatasat, es az MSZP elfogadta, akkor lett valamennyi szavazatuk, igaz meg nem nyertek. Masodszorra (7. korzet) is felajanlottak, de az MSZP-nek nem kellett, el is buktak, holott egyutt mar nyertek volna. A DK emelt fovel jott ki a helyzetbol, meg ha mindenki Molnar nyilatkozatat savazta is. Az MSZP meg is "lakolt" hibajaert a vereseggel. Es nem is hibaztathat mast, mint magat, ahogy meg is tettek. Most nem lelem a Nepszabi cikket.

"Ráadásul olyan, ami egyébként nincs is. De esetleg mutasd meg ezen a grafikonon, hol is van az az erősödés amire hivatkozol, mert a +/- hibahatárt leszámítva ez a népszerűségi mutató olyan egyenes 2011 januártól, mint a szög:

http://www.tarki.hu/hu/news/2012/kitekint/20120627_1.png "

Hogy lasd milyen uriember vagyok, mindjart 4! adatsort hozok neked (igaz ez Torok Gabortol van, de az o oldalara masert nem igazan erdemes jarni):
docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoLnDrKA6fV8dEJvUFRBLUZ3cThkcjlMYS05eDcyemc#gid=0

Igazad van a hibahatarral, de:

Ha megnezed a sorokat, akkor igenis van valamifele emelkedes az utobbi fel evben. Kiveve az Ipsost. Meg az altalad linkelt abran is latszik, hogy volt egy kis hupli tavaly tavasszal, majd az ujevtol van kis emelkedes a szociknal. De ha ezt nem vesszuk tendencianak, akkor vajon mit mondjunk a december ota akciozo LMP joval laposabb eredmenyeirol?
De nezhetjuk a valasztas ota eltelt valtozast is. 3 cegnel van 4%-os emelkedes (ami nem acelos) 1 cegnel pedig minimalis 1%-os.
Az LMP 2 cegnel tart pontosan ott ahol a valasztasokkor, 1-nel 1%-ot, 1-nel 2%-ot nott.
A Jobbik sem tul fenyes.
Nos ha e harom partot osszehasonlitom, akkor bizony az MSZP egesz jol teljesit. Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy mindig azert ekezed/ekezitek oket mert ... (amelyekben egyebkent javareszt egyetertek veled/veletek)

Az MSZP tehat ugy konyvelhet el nemi emelkedest, hogy kozben erdemi dolgot szinte nem is csinal.

Amint mar epeszmernoknek felajanlottam (nem volt tul kivancsi), neked is megteszem:
Ha gondolod irok egy szosszenetet, hogy miert tartom elvesztegetett idonek az idei evet az LMP reszerol az utolso ev okan. Hogy miert gondolom, hogy kulonosebb megeroltetes nelkul az utolso 1 ev az MSZP-e lesz.
@Fabius: ez akkor lenne jogos ha a másik oldalt is elküldenéd a picsába, amikor a saját áldozatait használja állítólagos politikai célokra.

De egyébként félre vagytok "picit" csúszva mivel speciel ebben tüntetősdiben sem az a volt lényeg, hogy kik a gyilkosok, hanem az hogy mely áldozatoknál van sírás-rívás libsiéknél és melyeknél van nagy kussolás. :(
@a szív fészkei:
"Az, hogy kétnaponta irtanak ki nőket, meg ki nem szarja le, ha fehérek csinálják a saját nőjükkel.. "

Foleg ha meg rendor is volt.
@Fabius: @a szív fészkei:

Tök fölösleges a hittérítő erőlködés, úgy sem győzitek meg, a rasszizmus az rasszizmus.

Minden város minden külvárosában mindig ugyanez ment, nem kellenek ehhez cigányok.

csak akkor a prolik voltak a cigányok.
@Fabius: Ha már koala lehet erre fogtok majd ti is rápacsálni??? :)

Pozsgay lapot indít: nagykoalíciós szócső?

nol.hu/belfold/pozsgay_imre_havilapot_indit

Pozsgay mind a Fidesz, mind a baloldal irányában kiterjedt kapcsolatokkal rendelkezik. Suchman Tamás volt szocialista privatizációs miniszter a múlt héten felvetette, hogy a szélsőjobb ellenében adott esetben a Fidesznek és az MSZP-nek nagykoalíciót kellene alkotnia. Formálódik az együttműködés?
@Fabius:
Mikozben potyogom neked az EPOSZT, kozben idepottyintesz ilyet ni:

"Bajnainak adnám.

Az én receptem:

Bajnai + Oszkó gazdaság, LMP korrupció és jogállamiság felügyelet, szocialisták lecserélt vagy nagyon eldugott régi fejekkel, DK, 4K, Szolidaritás, Milla ezek felügyelete árgus és kritikus szemmel.

Ezt el tudnám képzelni. "

Gyakorlatilag teljesen egyetertunk, csak annyi kulonbseggel, hogy en, a szoci reszt (az MSZP-s nagykutyak miatt a valasztasokig) a realitasok alapjan hajlando vagyok elfogadni, Te meg nem.
Meger ez annyit, hogy maradjon a Fidesz?
Szerintem nem. Szerinted meg igen...
@Gábriel angyal:

Hézagos az emlékezeted: a másik oldalt posztokban tettem helyre, mikor túldobták Gyönygyöspatát és a Pesty filmet, és nem csak kommentben baszogattam őket. Úgyhogy pont te, és pont nekem ne gyere ezzel.

Az a tegnapi válaszképtelenségedből kiderült, félrecsúszva éppen ti vagytok a melyik áldozatoknál van sírás rívás tüntetés, és melyikeknél nincs témában. Ez amit most csináltok nekrofil kannibalizmus, még ha csak képletesen is. Engedd meg, hogy hányingerem legyen tőle.
Ahogy elnézem azért hódit ez az odaláncolós divat. :)

www.noltv.hu/video/4485.html
Ha szabad en is adnek egy linket, mert hatalmas potencial van az anyagban, es mar most is nagyon ut. Szerintem kotelezo darab!
Mar magaert a sorozatot indito legelso 5 percert erdemes megnezni!
De csabitaskent azt hiszem eleg az alkoto Aaron Sorkin (Az elnok emberei) neve.
Persze kicsit elfogult is vagyok Emily Mortimer miatt.. (elpirul)

www.1channel.ch/tv-2734005-The-Newsroom/season-1-episode-1
@Gábriel angyal:

Pozsgay, meg a szellem és a művészet...
@simple observer 1.0:

Hagyjál te is ezzel a juj, ha nem amnesztiázzuk a szoci vezetést mostazonnal, akkor marad a Fidesz, jujujuj.

Frászt.

A szoci vezetést most kell rászorítani, hogy ha kormányt akar váltani akkor kénytelen legyen leváltani azokat, akiket ehhez a józan ész szerint is le kell. Ez speciel azon is múlik, hogy te például ne legyél kész megalkudni, és igenis szóvá tedd azokat amiket szóvá kell tenni.

Feltéve, ha tisztább közéletet akarsz, kevesebb mutyival, és nem elégedsz meg azzal, hogy átülünk cseberből a vederbe újabb négy évre.
@Fabius: nekem meg engedd meg, hogy azoktól legyen hányingerem, akik kitermelni engedték a pénteklaci féléket.:(
@Gábriel angyal:

Pozsgay elvtárs saját lapban hirdeti majd az eszmét.

EPIC.
@Fabius: ezt a combót én is elfogadnám!
@Fabius:
"Hogy mi zajlott 2008-ban a Lehmannál és a Wall streeten:

ingyenfilmek.eu/?p=24600

Az amcsi pénzügyér figurája picit heroizálva van, de azért a bemutatott tények és körülmények a valóságnak megfelelnek. Nézd meg, tényleg érdemes."

Kimondva hasonlo temat dolgozott fel, meg ha nem is ilyen direktben a Margin Call is:
www.1channel.ch/watch-2728419-Margin-Call
@Fabius: "A képen lévő toronydaru Tanosz Arvanitisz, a kirendelt IMF tárgyaló. Gecik ezek, na, vérgecik :-D :-D :-D"

És az a fanyar, elgondolkodó mosolyszerűség a szája sarkán... hihihihi
@Gábriel angyal: meg még attól, hogy Kata és szülei munkája és adója segített felcsepredni és segélyen jóllakatni a későbbi gyilkosát is. Ez aztán a valóban hányinger. :( Fasza kis országot rittyentettek nekünk ide az elmúlt 22 évben, ahol az általunk eltartottak lincselik és ölik meg az eltartóikat.
@simple observer 1.0: "epeszmernoknek felajanlottam (nem volt tul kivancsi), neked is megteszem:
Ha gondolod irok egy szosszenetet, hogy miert tartom elvesztegetett idonek az idei evet az LMP reszerol az utolso ev okan. Hogy miert gondolom, hogy kulonosebb megeroltetes nelkul az utolso 1 ev az MSZP-e lesz."

Nagyon szívesen elolvasom, de nem vagyok szerkesztő, sem politikai blogger.
Kedves Fabius! Ez a "kávéházi ország" szöveg meg volt már??? :)

nol.hu/gazdasag/elkepesztonek_tartjak_a_bankok_orban_otletet

(videó elején)
Azt hiszem, megint jót tahótlanítottam. Fafejű is, ostoba is, ugyanazt mantrázza hónapok óta, jólesett kibaszni. :-)
@Fabius: Biztos sok energiába és időbe kerül majd hirdetést szereznie a lapba vagy szponzort találnia... :-)
@Gábriel angyal:

Orbán egy másik világban él, de Parragh László benyalása a meleg szarig azért nem mindennapi.
@szerénységem:

Sej, ha a vén komcsi lapjában egyszer Közgép reklámot láthatnék elmondhatnám: mindent láttam és mindent megéltem ezen a világon :-D
@Fabius: Pedig elvileg ő nem akkora hülye gyerek nem? :)
@Gábriel angyal:

"hiszen vegyük észre, hogy itt egy etnikai gyökerű jelenségről van szó."

Tévedsz!

Ez az az egybemosás, amit már sokan elkövettek, elkövetnek, főleg (szél)jobboldalon, és ezt egyre jobban unom.

A PONTOS megfogalmazás:

itt egy SZOCIALIZÁCIÓS gyökerű jelenségről van szó, aminek TÖRTÉNELMI aspektusból nézve lehetnek etnikai jellemzői is.

A két megközelítés között nagy különbség van: az egyik (az általad leírt) azt jelenti, hogy "ezek csak cigányok, menthetetlenül és reménytelenül gizdák, gecik, elmaradottak, genetikailag meghatározottan bűnözők, ugyan mit is várhatnánk el tőlük?"

A másik megközelítés: történelmileg úgy alakult, hogy a roma népesség jelentős része leragadt egy olyan viselkedési mintarendszernél, ami nem műxik, ami nem előrevivő.
Nem elítélni, (pláne nem "etnikai szinten"!) hanem SEGÍTENI kellene őket abban, hogy - némiképp lejáratott szóval - integrálódjanak.

Szóval vegyük észre: a napi, mégoly vegyes vagy negatív tapasztalatok NEM az etnikumból magából fakadnak!
Csak hát MÖGÉ kellene nézni a jelenségeknek!

Jelzem: az etnikai meghatározottságon alapuló elítélés pontosan fedi a rasszizmus definícióját.
@Fabius: Szerintem nem sokat kell már várnod rá. :) Lesz benne közgép meg magyar bank reklám is.
@Gábriel angyal:

Parragh egy szervilis seggnyaló. Világ életében valami érdekvédő és másokat képviselő szerveknél volt aktív, de igazán sose képviselt senkit. Ugyanazt a - köszönjük a kormány jótéteményeit, a vállalkozók vállalják a terheket, hajrá-hajrá - szöveget nyomja 20 éve, mindegy ki van hatalmon.
@Fabius: el tudom fogadni az érveit, függetlenül attól, hogy Balavány nekem picit necces. :)
@Fabius: A Heti Válasz meg a Hír TV is elindult valahogy, kezdeti nehézségek árán, hogy csak pár milliárdból kellett gazdálkodniuk, mára már profitot is termelnek. :-)
@Vytézffy Tekyntetesffy Őméltóságosffy Csaknézek...: Jó hogy írtál és kijavítottál. Nagyvonalakban egyet is értek veled.

Viszont az általad is lejáratottnak írt "integráció" egyre inkább működésképtelennek tűnik sajnos. Talán pont azon érdekcsoportok miatt, akik egyfajta biológia fegyverként akarják továbbra is felhasználni a cigányságot ellenünk. :(
@Gábriel angyal:

Nem tudom, legfeljebb sejteni vélem, hogy milyen "érdekcsoportokra" utalsz.

Ám ma itt, Magyarországon én egyetlen olyan csoportot érzékelek a magam eccerű szintjén, ami ezt felhasználja, és ami "biológiai fegyverként" használja ezt a kérdéskört: a Jobbikot.
@Vytézffy Tekyntetesffy Őméltóságosffy Csaknézek...: Ez azért nem állja meg a helyét mivel hol voltak ők az utóbbi 20 évben??
Ők csak kimondják mindazt, amit amúgy is mindenki tud.:(

Peninek egyébként már leírtam. Én lennék a legboldogabb ha nem is lenne jobbik. Viszont hidd el, ha egyik napról a másikra felszívódnának ezek a problémák ugyanúgy égetően velünk maradnának. :(
@szerénységem:

"Szabad a sajtó Magyarországon?

TBG: Amíg nincs szabad piac, addig nincs szabad média, ilyen egyszerű. Amíg az állam és az általa éppen kedvezményezett nagyvállalkozók ennyire torzítják a szabad versenyt, amíg államilag dotált háttéralkukon múlik minden, amíg ’ha nem írsz rólam jót, nem támogatlak’ alapon dőlnek el a dolgok, addig nincs miről beszélni. Igaz, az internetes újságok azért hoztak némi friss levegőt, a kényes ügyeket ma már lehetetlen folyamatos pártpropagandával megúszni. Eközben persze mindkét politikai oldalról támadják az újságírót, tisztában kell lenni a szerepünkkel. "
@Gábriel angyal:

Még annyi: az, hogy az integráció szó lejáratódott, az aligha az integráció eszméjének a hibája.
Az elmúlt 22 évben egyik kormány sem tett tett ez ügyben sokat.

Akkor hát elvetendő, mint valódi megoldás?

Akkor jöjjön az elkülönítés, izolálás, és a gárda?
Meg a "gyűlöljük a cigányokat"?

Ez nem MEGOLDJA, hanem elmélyíti a problémát!

Szerintem.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Persze, nem hittérítek, csak kiigazítom. Most láttam a csodás Tényekben, hogy ez a fehér negyvenes jómagyar Pandur Ottó amellett, hogy lazán megfojtotta a tőle szabadulni akaró nőjét még lazábban ki is rabolta két mobil és 100 ezer forint erejéig.

De hát ez laza ujjgyakorlat fehér heteró férfinak, nem? Milyen szociokulturális hatás az, hogy négy gyerektől elgyilkolja az anyját és bónuszként ki is fosztja a családot? milyen fehér heteró kultúra az,hogy aki vissza akar menni a gyerekéhez, családjához,azt szíven döfjük a saját kéglijében, (ahogy a győri asszonyt is)?
@Gábriel angyal: Újabb havibaj. Vörösnarancs, kurvajó. Kell majd bele betét, mert csak akkor lesz könnyebb, tisztább, szárazabb érzés. Erre van pénz?
@Gábriel angyal:

"Ők csak kimondják mindazt, amit amúgy is mindenki tud.:("

Másról beszélsz!

Megkérlek, mutass rá, HOL írtam vagy utaltam rá, hogy ez a probléma nem létezik?

Arra reflektáltam, hogy Te etnikai aspektusba helyezted ezt a témát.
Ami egyébként korrelál a Jobbik általános retorikájával.
Megköszönném, ha nem adnám a számba/klaviatúrámba olyan gondolatokat, amelyekről nem beszéltem, nem írtam!

Az, hogy a Jobbik "kikényszerítette", hogy erről szó essék, az rendben van!

Viszont hogy milyen "megoldási" javaslataik vannak, az szerintem nagyon gáz.
És az is, hogy az egyik fő szavazatszerzési forrásuk is erre alapul.
Erre utaltam a "biológiai fegyver" szavaimmal.

Eszköz - a hatalomszerzéshez.
@Vytézffy Tekyntetesffy Őméltóságosffy Csaknézek...: Nézd az elkülönítés, izolálás néha muszáj. Lásd pld. Francia vagy Olaszország.

A gárda egy sima immunreakció volt, most meg már inkább figyelemfelhívás funkciója lehet. Ahol megjelennek, legalább a rendőrök is oda nyomulnak és addig egy kicsit nyugi van attól a rétegtől aki a normális cigányok életét is megkeseríti.

Az a lényeg, hogy mindenkinek emberként kell viselkednie. Csak kétféle csoport van. Aki építi és aki rombolja a közösséget. Tök mindegy, hogy ezt milyen bőrszínnel teszi.
Az utóbbit igenis rá kell szorítani a normális életre vagy ha ez nem megy, akkor igenis ki kell rekeszteni a normális közösség érdekében.

Meg kell értetni a bűnöző életmódot vonzónak tartó fiatalokkal, hogy ha törvényen és társadalmon kívül helyezik őket, akkor annak következményei vannak. Nem lehet egyszerre elismerni ezt a viselkedésmintát a "sokszínűség" jegyében, ugyanakkor a társadalom védelmét biztosítani követőinek.

Ki kell rekeszteni a társadalomból az ilyen "cigánykultúra" követőit. Nem nagy feladat, hiszen a jelenség pontosan leírható, követői azonosíthatóak. Ahogyan a rendőrség különösebb gond nélkül képes üldözni és zaklatni a nemzeti radikális szubkultúra követőit, vagy képes volt korábban a rockereket, a hippiket, a punkokat és még ki tudja, hányféle népséget nyakló nélkül ütni-verni, ideje, hogy ezekre fordítsák a figyelmüket.

De ismétlem itt egyáltalán nem arról van szó, hogy minden cigányt, hanem azokat akik nem hajlandók emberként viselkedni legyenek azok természetesen akár magyarok is.
@Fabius: Szerintem fogsz. Nekem azért ennél fáintosabb kívánaságaim vannak! :-DD
@a szív fészkei: Hu bazz ez jó hasonlat. Lehetne akár vérnarancsnak is hívni az új nagykoalát. :)
@a szív fészkei: Mikre gondolsz pld.?? Mondjuk amikor Vona Jeruzsálembe látogat, sirató falat simogatni??? :)
@Gábriel angyal: Ne is érjen hozzá. De az én kívánságaim magánjellegűek, nem publikusak ;-DD
@Gábriel angyal: Már amilyen finom a vérnarancs. De ez az egybeborulás - ha megvalósul, uramatyám!! - keserű lesz, mint az athéni utcai fákon csüngő. Az csak díszfityegő és epeíze van.
Látod szív néha azért egész jó kis pénzt lehet beszedni, ha az ember okosan ellenzékieskedik. :)

tomcatpolo.hu/droidzona/showpost.php?id=199
@a szív fészkei: Ne is mond. Ez olyan brutál lenne, hogy bele sem merek gondolni. Szerintem sipi dőlne elsőként a kardjába. :)
@Gábriel angyal: Ki kell rekeszteni a társadalomból az ilyen fehérkultúra követőit. Akik azt hiszik, hogy egy nő, attól mert valaha szerette őket, és ezért alájuk feküdt, stb. már a tulajdonuk is, akinek nem lehet nélkülük önálló élete, csakis örökkön örökké velük kell sínylődni. Akiket inkább holtan, megfojtva - kirabolva - , vagy épp kivéreztetve, agyonverve lássanak - és lásson a nyomorult családjuk, kölykeik -, mint mással boldogan élve, újabb gyermeket szülve.

Ez a fehér férfikultúra mindig egy nő életét követeli, ráadásul brutálisan és aljasul kivitelezve, mert nem tud azon a röhejes hemungján: a kinevetéstől való félelmén, a férfiasság atavisztikus képén túlnőni.

Lehet magasan iskolázott, sőt lehet pont az élet védelmére felesküdött rendőr, lehet jól kereső üzletember, mindegy - de annyira kártékony példát követ, hogy írtandó tűzzel-vassal!

Na Gábriel, hogy tecc?
@Gábriel angyal:

"Csak kétféle csoport van. Aki építi és aki rombolja a közösséget. Tök mindegy, hogy ezt milyen bőrszínnel teszi.
Az utóbbit igenis rá kell szorítani a normális életre vagy ha ez nem megy, akkor igenis ki kell rekeszteni a normális közösség érdekében."

Ezekkel egyetértek.
Nyilván nem a buksisimi játszik, ha szembejön egy bármilyen bőrszínű, vallású ember éjjel az utcán metakommunikációilag határozottan levehető kibelezési szándékkal. :o)

A gárdáról más a véleményem.
Te immunreakciónak tartod, én másnak.

No problem.
@Fabius: Úgy értem, nem a szarcsimbókunk iránt lesz empatikuspatikus, hanem megérti, hogy a lakosságnak mit okoz ez az ámokfutó bolondgomba. De óriási, hogy óriási!! Ettől bele fog vadulni ez a kis görcsgéza még jobban az alázásba.
@a szív fészkei: Nem rossz de az általad leírtak szerinted valóban a fehér kultúra részei?? :)
@Gábriel angyal:

Még annyit: Te létező jelenségekről beszélsz és az általad pozitívnak tartott TÜNETI kezelésekről, én a MEGOLDÁSI lehetőségeket igyekszem forszírozni.

Nyilván nem kell folytatnom a gondolatmenetet, mert értelmes vagy.

Az összes többi: hatalmi játszma és parasztvakítás.
Valamint rejtett sunnyogás: ááá, mi AZT nem mondtuk, ne má'! Vagy ha mondtuk is, nem gondoltuk komolyan. Csak úgy kicsúszott a szánkon!
Aha.
Vannak, kik mindezt beszopják.

Szerintem.
Ehhez képest a Brian élete lófütty esti súrolófényben: nol.hu/belfold/20120717-kinos_ugy__csak_az_anya_szamit Hát nem vagyok büszke. #:-(((((((((( Ezek elmebetegek sajna.
@Gábriel angyal: Mert kik követik el? A logikád alapján, igen.
@Vytézffy Tekyntetesffy Őméltóságosffy Csaknézek...: Erről korábban Fabius is beszélt. Igenis le kéne ülni és elsőként felállítani őszintén és tabuk nélkül a diagnózist. Ezek után jöhetne a valós megoldások és a gyógyítás kimunkálása.

Ezzel szemben még mindig ott tarunk, hogy a nagypolitika a szőnyeg alá söpör - a jobbikon kívül - és hallani sem akar még a kibeszélésről sem. :(

Egyébként ha nem lennének annyira hülyék pont a jobbikot lehetetlenítenék el, ha megoldanák ezeket az égető problémákat és, - ahogy írtam korábban - én örülnék a legjobban ha ezen megoldások hatására nem is lenne tovább jobbik.:)
A tételes vallás roppant káros, egyre komolyabb meggyőződésem. Zsidó, katolikus, mindegy, belehülyülnek és kész.
@Gábriel angyal: Drága tollashátú, melyik orgánum írt először arról, hogy Péntek László többszörösen büntetett előéletű egyed miért nem volt zárkában már július 2-án????

Bongó!! A Népszava, éjjel linkeltem.
Bongó=Bingó Egyiknek sincs értelme.

Ha a büntetésnek ennyire nincs foganatja, ha ilyen értelmetlen az egész, akkor?
@a szív fészkei: Hát elég bizarr, amikor már ők is faji alapon szelektálnak.
@a szív fészkei: Azért vannak pozitív példák is hála Isten. Persze én inkább a Katolikus oldalt ismerem. :)

www.devaigyerekek.hu/news/news_2631_az+igenek+utjan.html
@Gábriel angyal: Azt hiszem meg kéne vennem ezt az új könyvét is. :)

A szeretet bölcsője korábbi szerzőtársával, Karikó Évával közösen készült, aki Csaba testvér előadásait ezzé a szép könyvvé szerkesztette és a fejezetekhez az elmaradhatatlan verseket válogatta. A téma a házasság, ami talán meglepő, hiszen egy cölibátusban élő pap mit is tudhat erről, gondolja az olvasó. Ez a kérdés az egyik előszó címe is. A számos érv közül, amelyet a könyv felhoz ennek ellenében, talán a legmeggyőzőbb, mikor felteszi a kérdést: „Vajon ki tud többet egy szívműtétről: az, akit operálnak, vagy az, aki a beavatkozást végzi?”Csaba testvér olyan szemszögből közelíti meg a házasságot, amelyből nézve az olyan, mint egy autó, amely ha elromlik, vagy csak kifogy belőle a benzin, akkor meg kell javítani, vagy újra kell tankolni, és nem félreállni vele, otthagyva az út szélén. Számára az ember nem csak hús és nem csak csont. Lélek is. A házasság előtti szexet ahhoz hasonlítja, amikor az étkezést nem az aperitiffel kezdjük, hanem a desszerttel. Felteszi a kérdést: ha a házasság előtti együttélés, a másikkal való élet kipróbálása olyan jó, miért nem boldogabbak a mai házasságok, miért nem stabilabbak a kapcsolatok. Még ha nem is értünk egyet sokszor vele, ha megrögzött szabadelvűek vagyunk, vagy ha nem is hiszünk Istenben, akkor is azon kapjuk magunkat, hogy ha beleolvasunk ebbe az aranyozott borítójú kiadványban, a könyv szelíd gondolatai és életünket terelgető tanácsai megragadnak bennünk. Elhisszük: Isten szerelmes levelei vagyunk valaki számára, hogy érdemes küzdeni is akár a boldogságért, a másikért, hogy a házasságkötési szertartás egy nyilvános szerelmi vallomás lehet.

A szeretet bölcsője lapjain szó esik babysitterről, anyósról, munkahelyről, közös házról, limlomok gyűjtéséről. És természetesen a gyerekvállalásról is, a vajúdástól a felnőtt gyerek kezének elengedéséig. Csaba testvér a mindennapi életből tudja, mennyi gyermek marad magára. De elsőre talán meglepő módon mégis a minél több gyermek vállalása mellett érvel. Arra születtél, hogy otthonodat megtöltsd kacagó gyermekekkel – mint írja ő, aki a világ egyik legnagyobb családjában él. Hiszen „a nagycsaládnak csodálatos íze, színe, formája, varázsa van”. Persze nem minden fenékig tejfel, ahogy a mondás tartja. A könyv nem megy el olyan témák mellett sem, amelyek ugyanúgy az élethez tartoznak, mint a nevetés, az öröm.A házasságban termő tövisekről: a fájdalomról, veszekedésről, válásról, a másik elvesztéséről. Szerinte a házasság olyan is, mint az autóvezetés, ami előtt természetes, hogy órákat kell venni, mielőtt forgalomba merészkedünk. És az egyetlen iránytű, amit használhatunk a bajban, ha elbizonytalanodunk az úton, az a tudat, hogy az Isten egyetlen törvényt adott nekünk, a szeretet parancsát.A könyv az életből vett megfigyelések, a mindennapjainkból hozott hasonlatok mellett természetesen ezer szállal kapcsolódik a keresztény valláshoz. Magától értetődően használja Csaba testvér a Bibliát, mindennapnak is megélve a benne leírtakat, például mikor a megbocsátásról, kiengesztelődésről ír, Jézust hozza fel példának, akinek esze ágában sem volt nagypéntek után „sértődötten duzzogni”. Igazi ajándék tehát A szeretet bölcsője azoknak, akik el akarnak indulni a házasság útján, és azoknak is, akik épp rajta sétálnak. Erőt adó csomag, hogy végül méltóak legyünk az Élet koronájához.
@Fabius:
Megneztem a filmet. Remek. Kosz. Meg csak nem is hallottam rola...

"Hagyjál te is ezzel a juj, ha nem amnesztiázzuk a szoci vezetést mostazonnal, akkor marad a Fidesz, jujujuj.

Frászt.

A szoci vezetést most kell rászorítani, hogy ha kormányt akar váltani akkor kénytelen legyen leváltani azokat, akiket ehhez a józan ész szerint is le kell. Ez speciel azon is múlik, hogy te például ne legyél kész megalkudni, és igenis szóvá tedd azokat amiket szóvá kell tenni. "

Persze lehet ezt igy is nyomni, mint te, de azert a szamok megis csak azt mutatjak, hogy bar nem szivelik az emberek nagyon a szocikat, de meg igy is 2.5-3-szoros a tamogatottsaguk, mint az LMP-nek.
Es a szoci mohikanokat az Isten se tudja jobb belatasra birni. Mert bar nem annyira, mint szeretnek, de az ido NEKIK dolgozik, es nem az LMP-nek.

Ha neked a realizmus=megalkuvas, hat vallalom. Inkabb legyen barmilyen modon kormanyvaltas, ad absurdum egyeduli szoci kormany kepeben, meg mindig csak sokkal jobb lehet a jelenleginel.

"Feltéve, ha tisztább közéletet akarsz, kevesebb mutyival, és nem elégedsz meg azzal, hogy átülünk cseberből a vederbe újabb négy évre."

Eppen az a helyzet, hogy en azt mondom amit Te irsz. Vagyis igy vagy ugy, de kevesebb mutyi lenne, am a ti konoksagotok viszont epp a jelenlegi vederben maradast konzervalhatja.
@épészmérnök:

Hadd kezdjem azzal, hogy multkor kicsit durvabb coltam, a kelletenel, ugyhogy elnezest. Azota olvastam, hogy nyugdijas vagy (remelem jol figyeltem, es nem tevedek) ugyhogy a 30-as megfeddes tulzas volt, de attol meg a mondandomat tartom.

"Nagyon szívesen elolvasom, de nem vagyok szerkesztő, sem politikai blogger."

En sem vagyok semmi ilyesmi. Sot! Nem is vagyom ilyesmire, mert csak kepzelem Fabiusnak mennyi ideje megy el ilyesmire. En nem lennek hajlando ennyi idot aldozni
Am azert ajanlottam fel ezt a multkor is, mert itt az LMP-s, fogalmazzunk ugy, finom elfogultsag miatt legtobbszor ugy jon le a dolog, hogy en csak az LMP-t osztom.
Amiben van is igazsag, hiszen a szocikkal '14-ig aligha lehet tenni barmit is, igy leginkabb az LMP-n mulik, hogy mit kezd a helyzettel. Masreszt, szerintem, sajnos nagyon gyatran kezelik a helyzetet. Es minthogy szerintem az MSZP ugyis profital az utolso egy evbol, ezert minden het/nap fontos lenne az LMP szamara.
@Fabius:
"Ugyanazt a - köszönjük a kormány jótéteményeit, a vállalkozók vállalják a terheket, hajrá-hajrá - szöveget nyomja 20 éve, mindegy ki van hatalmon."

Azert mar jo ideje ismertek a preferenciai:
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=33992

Amiben amugy akkor meg igaza is volt, de mara hogy megfeledkezett akkori velemenyerol...
@a szív fészkei:
"Na Gábriel, hogy tecc? "

A szufrazsettek buszkek lennenek rad.
@a szív fészkei:
"Ehhez képest a Brian élete lófütty esti súrolófényben"

Ez a Csanad ugye pepitaban. Ezeknel is vannak birkak ezek szerint.
@simple observer 1.0:

"Es a szoci mohikanokat az Isten se tudja jobb belatasra birni. "

Ja, aham, Isten nem is, de te igen: ugyanis te adsz nekik enni. Ha megkapja úgy is, hogy tennie nem kell érte semmit, akkor nem is fog tenni semmit. De ez a te döntésed, ne takarózz azzal, hogy úgyseúgyse.

Azt Oszkó is leírta, hogy aki ezekkel a hibahatáron belüli mozgásos közvéleménykutatásokkal áltatja magát az bakot fog lőni. Kinek kell még szólnia, hogy elhiggyétek? A szocialisták támogatása semmit, a világon semmit nem nőtt, ráadásul a teszetoszáskodást látva új formációkban gondolkodnak egyre többen. Nézz csak rá a progresszív blog mai írására, vagy a milla blogjára. Ennek a bizonytalanokkal és a jelenleg mindenkit elutasítókkal szopóroller lesz a vége. Nekem végülis nem fontos a szocik túlélése, de nem mondjátok, hogy nem szóltam időben.

Azzal nem lesz tisztább a közélet, ha a jelenlegi szocikat legitimáljuk. Kevesebbet loptak az igaz, kisebb a mérték, de olvass vissza a mai példákra, vagy elég, ha mérce linket megnézed amit szív betett itt feljebb: mindenhol ott vannak most is. Én pedig konok vagyok ezt vállalom bármikor, nekem ez nem elég tiszta.
@simple observer 1.0: "Hadd kezdjem azzal, hogy multkor kicsit durvabb coltam, a kelletenel, ugyhogy elnezest. Azota olvastam, hogy nyugdijas vagy (remelem jol figyeltem, es nem tevedek) ugyhogy a 30-as megfeddes tulzas volt, de attol meg a mondandomat tartom."

Az életkor nem érdem, a nyugdíjasság meg majdnem túlzás, annyira mikroszkopikus az ellátmányom. Ezért kezdtem új életet egy másik kontinensen, és köszönöm, jól vagyok. Magyarországon nem volt szükség rám, sőt, útban voltam, itt viszont kíváncsiak rám, és fizetnek is azért, amit tudok. Ezt az élményt odahaza oly ritkán éltem meg...

Érzékeny nem vagyok, ilyen haszna is van az életkornak. Nagyon kösse fel a gatyáját, aki engem meg akar sérteni.
Lassan kiállhat a "nép" elé és bejelentheti, hogy "Én vagyok a Király!".
@simple observer 1.0: Ha hülyék a zsidók, akkor nagyon hülyék. Ez egy axióma és mindig beigazolódik. És nagyon rtudják egymást nyírni.

Szüfrazsettekhez: ez elég erős - hogy is mondjam - irónia lenne(csak ezekhez a borzasztó ügyekhez ez túl frivol szó) arról, hogy bármikor lehet ilyen kategorizálást kreálni. És ahogy küldtem neki a magyar legkegyetlenebb sorozatgyilkosokat felsoroló linket, ott sem romákról esik szó. Ez a veszett tetű, ez a Péntek - állítólag piás és betépett is volt - nem emberi lény, de a cigánysága, mint olyan, nem a legjellemzőbb ebben a ölésében. atv.hu/cikk/20120718_blikk_9_eves_kisfiu_azonosithatta_a_bandy_gyilkossag_gyanusitottjat?source=hirkereso Csak ezt akartam megértetni, úgysem tudom, de a fal zöldül a ráhajigált borsóimtól legalább.
@Gábriel angyal: "Meg kell értetni a bűnöző életmódot vonzónak tartó fiatalokkal, hogy ha törvényen és társadalmon kívül helyezik őket, akkor annak következményei vannak."

ezt az árulkodó mondatot már másodszor olvasom.

Meg kell értenünk: ha fiatalok csoportjait MI társadalmon kívül helyezzük, annak következményei vannak.
@a szív fészkei: am ha nem tudni elôidézni a ködöt, akkor mindegy. Meddô kuzdelem...
@Fabius:

Ezzel a legutobb HSZ-oddal kerult helyere a dolog. Mert eddig nem igazan ertettem, hogy mi is a gond, de megertettem, hogy hol megy vakvaganyra a logikai okfejtesed, ugyhogy most igyekezlek felhomalyositani, hogy mi is a valos helyzet:

Ha a 4 kutato adatait elemezzuk, kiderul, hogy meg a legzordabb idoben sem mentek a szocik 10% ala. Masreszrol, a Fidesz meg csokkenoben van, de az Ipsosnal es a Tarkinal is ugy 16-17% kornyeken egy minimum tunik fel. Lehet, hogy meg nemileg veszitenek, de valszeg nem sokat. Az MSZP is 14-15% korul tart, ugyhogy azt hiszem realis feltetelezes, hogy '14-ig a ket part ugyuttesen le fog fedni egy minimum 30%-os szeletet az osszlakossagbol (es itt nem beszelek koaliciorol, pusztan a kettejuk egyuttes reszesedeserol).
A jobbikot az egyszeruseg kedveert vegyuk kereken 10%-ra!

Nos tehat: a 3 legnagyobb part egyuttesen bir 40%-nyi(!!!) szavazoval az osszlakossagbol!

Csak emlekeztetnelek a reszveteli aranyokra (itt egy jo gyujtes):
hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok

Vagyis eleddig egyetlen egyszer(!) 2002-ben volt ez nagyobb, mint 70% (70.5%). A masodik forduloban Viktor Testnevelesi Foiskolai beszede utan lett 73.5%. Ketszer volt meg majdnem 70%: '94-ben (69%), es 2006-ban (68%).
2010-ben 64.2%-os reszvetel volt, es realisan most sem varhatunk erdemben nagyobb megjelenest.

De lassuk a mar bejelentkezett, es egyeb potencialis kihivokat:

Szolidaritas:
www.szolidaritas.org/
Az 1. oldalon van 8 cikkuk (1 honap alatt), a legujabb 11-ei.

4K!:
negyedikkoztarsasag.hu/
Naluk joval tobb tartalom van, de ezeknek is egy resze, ilyen-olyan akcioikkal (sarga csekkes) kapcsolatos, illetve roluk szolo anyagok linkjei.

Milla: Csak a Facebook oldalukrol tudok
A boseges tartalom javaresze egyeb hirek, poszterek megosztasa.
(blogkent ezt leltem (1millioan.blog.hu/), de nem tudom mennyi koze volt hozzajuk)

Progressziv blog:
progressziv.blog.hu/
10 poszt 40 nap alatt ebbol 2 tegnap.

Nem tetszik a rendszer:
nemtetszikarendszer.blog.hu/
25 poszt, bo 4 honap alatt.

Nem tudom kikre kell(ene) meg odafigyelni, de ugy gondolom, hogy ez a felhozatal eleg gyer. Igen a HaHa-t nem emlitettem , mert szerintem nekik mas feladatuk van, igy nem szamolok veluk, mint onalloan indulo parttal.

Van meg ugy 21 honapjuk, hogy a valasztokat meggyozzek. A gond az, hogy az ilyen partok archetipusa, az LMP, 27 havi Parlamentbeni munka utan all ugyanott, ahol a valasztaskor. Vagyis az istenadta/istenverte nep alaposan elgondolkodik, hogy kinek adjon bianco csekket 2 ev mulva.

En azt allitom, hogy az uj, kicsi, feltorekvo partok nem fogjak tudni tulszarnyalni a 40%-ot, illetve ezektol a partoktol nem fognak tudni elszipkazni szavazokat jelentos aranyban. A DK szereti azt alliatni, hogy ok is javareszben uj szavazokat szolitottak meg, es nem az MSZP-tol csabitottak at oket.
Barhogy is akar Csigo Peter az alig valamibol nagy durranast fujni:
nemtetszikarendszer.blog.hu/2012/07/17/csigo_peter_tul_balon_es_jobbon_a_radikalis_demokratikus_megujulas_polusa_a_kozvelemenyben-_ii_resz

En ezen infok ismereteben allitom azt, hogy '14-ig biztosan (utanna majd meglatjuk) ezek a partok/mozgalmak nem fognak megerosodni olyan szintre, hogy maguk (barmilyen formaban az MSZP nelkul/elleneben) kormanyt alapithassanak.

Es innen mar vissza is kanyarodhatunk megalkuvo mantramhoz, hogy asszonnya:
Az LMP-nek ki KELL egyeznie az MSZP-vel. Ha Gyurcsanypatas (a DK szamomra sokszor szimpatikusabb amugy, mint az MSZP) nem vallalhato (minap errol is tettem be elgondolkodtato politikusi nepszerusegi szamokat), akkor feltehetoen nelkuluk is meg lesz a tobbseg, de az MSZP nelkul NEM.

A dolog ilyen egyszeru...
süti beállítások módosítása