Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: www.atv.hu/belfold/20241122/volt-ukran-foparancsnok-kitort-a-harmadik-vilaghaboru-fel-kell-keszuln... (2024.11.22. 12:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.05.09. 05:19 Fabius

A görögök a Jobbikra szavaztak

Címkék: görögország jobbik eurózóna gazdasági válság

A bátor görögök elküldték a francba a megszorításokat, sej. Úzó legyen húzóra, éljen a bátorság, Hermész meg ne ingassa azt a buta fejét odafönt az Olimposzon, ment leváltják őt is egy pillanat alatt. Lássuk be, ha görögök lennénk mi is tiltakoznánk ezerrel: mi az már, hogy egy évben 12 havi fizetés helyett 18 havit viszünk haza, az adófizetési hajlandóságunk a nullával egyenlő, és ezt el akarják venni tőlünk? Hogyhogy nem akarja ezt finanszírozni senki? Miért nem fontos a rohadt Európának a görög lakosság jóléte és boldogsága? Miért baj az, ha a munkásaink ötöde nem is görög? Dolgoznak helyettünk, és? Ja, hogy így elhordják a fizetések ötödét a határainkon kívülre? Na és? Adjon pénzt helyette valaki. Mindegy ki, csak megszorítás ne legyen, és konzerváljuk azokat az állapotokat, amiről itt beszél saját szavaival a görög kisvállalkozó.

Vasárnap a görög választók 68%-a érezte úgy, hogy neki a megszorításosdi nem való. Nem kell és kész, punktum, be legyen fejezve. Az segélycsomagot aláírók szégyelljék el magukat, és jöjjön valaki mostazonnal, aki képes kecskeszarból ostort fonni. A választásokon győztes Új Demokrácia ezt a lehetőséget nem kérte, így a Radikális Baloldali Szövetség Aléxisz Cíprasszal az élen próbálja megvalósítani a hazai radikális jobboldal programját Görögországban. Igen, nem tévedés, a Sziriza programja szinte betűre megegyezik a Jobbikéval. 

- Az ország EU-val és IMF-el kötött mentőcsomag szerződéseit semmisnek tekintik. 

- Az államdósság jogosságát vitatják, kivizsgálják. 

- Állami felügyelet alá vonnák a bankokat. 

- Arról nincs szó, hogy megélni miből terveznének. 

 Azért az minimum érdekes, hogy a görög radikális baloldal a mi radikális jobboldalunk által annyira áhított programot szorgalmaz, miközben a saját radijobbereitől elhatárolódik, és pont úgy kizárja az együttműködés lehetőségét, mint a mi emeszpénk a Jobbikkal. Én nem találgatnám, hogy akkor most a Jobbik kommunista, vagy a Sziriza tévedt el a radikálisok oldalfelosztásában. Helyette elhelyeztem egy mostani görög életképben Vona Gábort, és igazán nem lepődtem meg, mennyire nem lóg ki belőle. 

Ezzel csak azt jelezném, kedves kísérletező kedvű Feleim, hogy nem csak a görögök, hanem mi is történelmi lehetőség kapujában állunk: élő kísérletben nézhetjük végig, mire jutnak máshol mások egy magát potenciális kormányváltónak kikiáltó pártunk programjával. Egyszer az életben nem a mi bőrünkre megy a játék, nem kell a saját zsebünkön megtapasztalni az esetleges kudarcot és mellényúlást, megteszik most ezt a szívességet a görögök. Nekünk egyelőre elég kényelmesen hátradőlni, és figyelni az események alakulását. Aztán a látottakból vonhatnánk le következtetéseket, esetleg okulhatnánk mennyire lett viseltes a "máspöcse", mikor a csalánosba lógott.

Mielőtt a csődkalandorok túl komolyan veszik magukat.

 

 

 

954 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr664497467

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Görög dominó 2012.05.09. 13:48:29

A görög választási eredmények igazolták azokat a várakozásokat amelyektől Brüsszelben, és Berlinben is rettegtek. A két nagy párt, amely elkötelezte magát a mentőcsomag feltételeként meghatározott megszorítások véghezvitele mellett, külön-külön, és egy...

Trackback: Nem adó, hanem segítségkérés! 2012.05.09. 12:01:37

Cséfalvay Zoltán államtitkár hétfőn többek között arról is beszélt a parlamentben, hogy a korábban kivetett különadók valójában nem is különadók voltak, hanem a segítségkérés egy formája, melynek során a kormány egy törvény elfogadásával 3 naptári évre...

Trackback: Szavak, amiket be kéne tiltani 2012.05.09. 10:00:53

Politológiában azt tanítják, hogy a gumi-fogalmak, amik alatt mindenki mást ért, arra jók, hogy politikai csordákat teremtsünk. Úgynevezett politikai felhajtóerővel bírnak. Vegyünk egy példát. Tömeg lézeng.Szónok feláll a fejreállított vödörre.Elkezdi ...

Trackback: Nem kedvenc zászló – Χρυσή Αυγή (Arany Hajnal; Görögország) 2012.05.09. 08:37:17

Egy frissen a görög parlamentbe került párt zászlajáról van szó.Azt hiszem, a zászlók terén kevésbé járatos olvasóim is könnyedén dekódolják a szimbolikába rejtett neonáci szimpátiát... :-( 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999:
Kalandvágyból itt maradni. Ja, adrenalinfröcs a zéletünk! És még Horalky nápolyink sincs! www.csokimax.hu/images/kepek/kicsi/C_8584004041181_1.JPG
@Fabius: Nem olvasnak azok a hülyebarom cégek Mattelcsyt??? Ott van fent, ideidéztem. Kurvára nagyon fejlődünk - szaporodunk is - növekedünk majd, kiszámíthatóak leszünk/vagyunk, válság remegve hátra zurukkol tőlünk és kész.
@a szív fészkei:

De, olvasnak, csak a cégek nem bírnak a fanatikusok igazhitével. Könyvelővel, jogtanácsossal, és józan ésszel viszont igen.
@a szív fészkei: A Blikk újságírójának kezdeményezésére az Országgyűlés alkotmányügyi bizottsága Schmitt Pál volt köztársasági elnök vagyonyilatkozatával kapcsolatos törvénysértés vizsgálatáról döntött: a Jobbik szavazott egyedül a vizsgálat megindítása mellett, hangsúlyozva a köztisztséget betöltők vagyonosodásával kapcsolatos átláthatóság és a tényfeltáró újságírás fontosságát. Itt olvasható a Blikk tudósítása és videóösszefoglalója a tegnapi ülésről. Kétmillió ember kaphatott hírt arról, hogy egyedül a Jobbik tekinti fontosnak a közélet tisztaságát, a jogszabályok betartását és közakarat tiszteletben tartását.

www.gaudi.jobbik.hu/titok_marad_schmitt-villa_b%C3%A9rleti_d%C3%ADja
Elegáns, mint minden, ami ezektől van: hvg.hu/kultura/20120509_mtv_eletjaradek

Jáksó faszságára telik. Annak nem esik le a pofája, azt komolyan csodálom. Nem hiitem volna, hogy ekkora genya.
@Fabius:
Istenem, sehol egy banánérlelő selyemút szakócával! Kénytelen a rideg valóságban bolyongani.
@a szív fészkei: Bízom benne, meg ezt is.

Hunyadi Gábor, a Jobbik Jogsegélyszolgálat vezetője, első fokon pert nyert a Porsche Bank ellen. A bíróság szerint is jogszerűtlenül szedett 'szerződés módosítási díjat' a pénzintézet, így annak visszafizetésére kötelezte azt.

jobbik.hu/rovatok/jogseg%C3%A9ly/precedens_%C3%A9rt%C3%A9k%C5%B1_gy%C5%91zelem_egy_bank_ellen_dokumentumokkal
@a szív fészkei: Pedig ő elég sokáig a heti hetes oszlopos tagja is volt. :) Érdekes váltás.
@Fabius: Különböző szervezetek egyre nyíltabban mondogatják, hogy az alapvető bajunk a szavahihetetlen kormányzati gazdaságpolitika.

Lehet lopni valamennyit, lehet haverokat előtérbe pakolni, 3,5 milliárdot papír nélküli tanácsokra elkölteni, de a kormány által megkötött megállapodásokat be kell tartani.
S ha valamit mondok, akkor az tartson ki legalább egy tervezési ciklusra.

Én kicsi vagyok, de ezek a hülye tranzakciós adók 10 millás plusz kiadást jelentenek, kurva alacsony fedezeti hányadnál.
Fizetek mindenféle barom kötelező regisztrációs díjat, nem tudok egy hétre előre tervezni, ergó beruházni itthon még véletlenül se merek, mert a pakliban bármikor benne van egy 315 forintos euro.
Uniós pályázatra nem is gondolok, mert nem tudom, mikor és hogyan kapom meg a pénzt, ráadásul undorodom a majmok körbeudvarlásától.

A barom az árbevételt adóztatja, ráadásul kumulálva. Majd az okosok kiszámítják mennyi inflációt és növekedés csökkenést fog ez hozni. mert hogy Gyurink meg nem tette, az tuti.
@a szív fészkei:

Hááát, ezek szerint Kudlik Juli se tart több önkéntes Deltát Fidesz rendezvényen.
Egy komment a napiból, remélem nem veszi a kolléga zokon:
húzzák le a görögöket. és első sorból nézzék végig a faszkalap naplopó populista politikusok, hogyan jár az, aki ki akar bújni a felelősség alól. a görögök meg tanulják csak meg egy életre, hogy a tetteiknek következményeik vannak. jöjjön az évtizedes tömegnyomor.
azokat sajnálom csak, akik felfogták, hogy mindez mivel jár, áldoznának is érte, de a társadalom idióta része őket is magukkal rántja.
@Habakuk999:

Beruházni? Itthon? Hehehe.

Sosem pályáztam semmire, és nem is fogok. De én ebbe a környezetbe egy fillért nem ruházok be. Ebbe a jogbizonytalanságba, ahol az írott szó nem tart ki öt hónapig, nem hogy a ciklus végéig, tegyen bele egy fillért is az, akinek két anyja van. Jó példa ez a bankokra hárított tranzakciós adó megint: decemberben született a megállapodás, és eddig tartott felrúgni. Nem csak a bankoknak üzenet ez, hanem mindenkinek aki ebben az országban bármilyen formában pénzt forgat: szavahihetőség nulla, az írott szó annyit se ér, mint a fecni amire rávésik.

Arról nem beszélve, ahogy most legutóbb kisajátította a saját mobiltársaságával a T-System által kiépített és üzemeltetett kormányzati gerinchálózatot, einstandolta a cég előfizetőit, éppen úgy vehet el bárkitől bármit ami csak megtetszik neki.
@Habakuk999: "Uniós pályázatra nem is gondolok, mert nem tudom, mikor és hogyan kapom meg a pénzt, ráadásul undorodom a majmok körbeudvarlásától."

Most őszintén. Megyó-Fletó és a többiek alatt mertél rá gondolni? Akkor nem majmokat kellett körbe udvarolni?? :(
@Habakuk999:

Frászt! Deli csoki forever! :-D
@Gábriel angyal:

A szociknak egy kibaszott gusztustalan húzása volt: 2005 végén nem fizették vissza az áfát időben, mert a kampányév kezdésének mérlegéhez kellett a kincstárban lévő visszatartott lóvé.

Azzal kurva sokan beszoptak, és szidták a kurva anyjukat bőszen. De ilyen jogbizonytalanság - vállalkozói szinten - amilyen most van, még nem volt a rendszerváltás óta soha.
@Fabius: Gondolom erre gondolsz?

www.hwsw.hu/hirek/47655/mvm-allami-gerinchalozat-elektronikus-kormanyzati-magyar-telekom.html

Mondjuk itt azt írják, hogy amúgy is lejárt a szerződés a tével "csak" nem hosszabbították meg.
@Fabius: Az a baj, hogy nem csupán ketten látjuk így, hanem az összes gazdasági döntéshozó.
Múlt hónapban már csökkent az export.
Ha lesz fordított áfa a mezőgazdaságban, nagy érdeklődéssel fogom nézni a statisztikákat, szerintem 30-40%-al esik vissza az agrárexport.

És nem tudjuk, mikor is dőlünk be.
Ezzel a mai átkeresztelési hacacáréval egyszer és mindenkorra lemondhatunk bármilyen álomról, hogy Orbán alatt fordulhat a gazdaságpolitika.
@Fabius: Elismerem bár ebben az esetben a pályázati pénzek kapcsán nem csak arra gondoltam, hogy kizárólag az itteni vízfejek lennének a sárosak, hanem jócskán benne van a pakliban, hogy az EU sokszor a saját zsebébe teszi át a pénzt.:(
@Gábriel angyal: visszavehetnél egy kicsit, azt hiszem.

Neked beokádtak? Nem-nem, annál a linknél meg sem voltál említve. Vártál. Vártad. Az alkalmat, hogy azonnal visszavághass, helyreállíts valami képzelt egyensúlyt faszság és faszság között. Sok ilyen link van még, te hamis angyal? Mennyi áll még készenlétben, mennyiből kell kicsemegézned azt a párat, amiket azonnal bevethetsz, hogy kedvenc témádról is beszélj végre? Á, miket is mondok, hiszen te alig beszélsz. Csak linkelsz, idézgetsz, saját gondolat szinte sosincs bennük. Üres angyal vagy, azt hiszed, mások szavai megtölthetnek tartalommal, és azt hiszed, mások ugyanígy működnek.

Ülj csak tovább, és várj. Mindig, minden nap lesz alkalom, amikor arcodon kaján vigyorral beszúrhatsz egy újabb linket, hogy gyilkosok, vagy azt megengedők tetteihez, megnyilatkozásaihoz óvatosan, ámde célzottan hozzátehesd a magadét. Mindig lesz alkalom, mert kóborol ebben a kibaszott világban annyi seggfej, hogy bármihez lehet akár igazolást, akár ellenpólust találni. Ülj csak tovább, és várj, vigyorogj azon, hogy amikor belédtöltötték a keresztényi szeretetről szóló fejezetet, csak azért tették, mert azzal eltakarhatod a benned élő ösztönlényt. Igen, azt, amelyik bosszúálló, amelyik vérért vért akar, amelyik vérontást vérontással képes legitimálni. Mert belül te is ilyen vagy, csak te soha nem mondod ki. Mert te soha nem mondasz ki semmit.

Ülj csak tovább, tetszelegj magad előtt az egyensúly beállítójának szerepében, hidd csak, hogy hírvivő vagy, és az igazságért cselekszel úgy, ahogy. Gyűjtsd a linkeket, idézeteket, rengeteget: nemsokára zűrzavaros, sötét évek jönnek, minden kitartásodra szükség lesz, ha meg akarod védeni mások beléd töltött tartalmát. Eljön majd a te pillanatod is, amikor majd teljesen egyedül leszel, amikor nem másokhoz, hanem egy igaz, tiszta lehetőséghez képest kell megítélned magadat, mindent, ami voltál, mindent, amivé lettél.
Ott, az utolsó pillanatban már nem lesznek mentségek.
@Gábriel angyal:

Ha lejár egy szerződés az oké. Legfeljebb keresel mást, olcsóbbat fasztuggya. De a kiépített hálózat amit már nem bérelsz nem lesz a tiéd. Az MVM hálózata létezik, a cég leánykái össze vannak kötve, de ennyi. Annyira nincs más hálózat, hogy az üzemeltetésre is most alakult meg az aktuális MVM leányvállalat.
@Habakuk999:

Ezt nem tudod másképp látni. Orbán éppen ezért szopja le a bajorokat gyakorlatilag havonta, és ígér meg szinte bármit. Egyedül attól nem kell félni, hogy bedőlünk. Viktor hiúsága ezt a szégyent nem engedi. Ezért is tárgyalnánk bőszen az IMF-el. De ezen kívül minden más eshetőség előfordulhat.
@Gábriel angyal: Akkor tukmálták rám, de nem fogadtam el. Jól is tettem, így utólag úgy gondolom.

De tudod, látom, mennyire futnak mellettem a kazakjaim, de nyugodtan mondhatom a lengyel cimborákat vagy a szlovákokat is.

Ha nincs az első Orbán kormány és az azt követő ámokfutás a választók kegyeiért, nagy valószínűséggel én is villanyt csinálnék. Nem sokat, keveset.

Mindegy, ez álom marad. Kazahsztánban ruházunk be az idén, sokáig ültem rajta, de nincs más lehetőségem. Itthon nem.
@Interlock: Érdekes hozzászólás. Nem akarlak elkeseríteni de amit leírsz az emberben lévő kettősségről az nem csak rám vonatkozik. Sőt az utolsó pillanattal kapcsolatos meglátásod is tökéletes, amely szintén mindnyájunkat illet.

A többi felvetéseddel rossz helyen kopogtatsz. Inkább azokat a szélsőségeseket kérdezd, akik erről a témáról értekeznek. Hogyan és miként gondolják azt, amit leírnak, kimondanak és hangoztatnak.

Ja és végül de nem utolsó sorban ezredszerre neked is: nem vagyok általánosító, bárkiket is kritizálok. Ha mégis azt érzed akkor ez ugyanaz mint amikor itt nagyon sokan a magyarosch-t kritizálják.
@Gábriel angyal:

Ez marhaság, ráadásul megtanulhattátok a saját bőrötökön, hogy nem erről van szó. Idézd csak fel mivel fenyegette a fideszes kisfasz a Juhász Oszitokat, és rájössz miről szól a dolog.
Egyszer rászánom magam, és össze fogom számolni, hogy valójában hány ember hozza össze az első látásra tekintélyesnek tűnő, posztonként nagyjából 500-1000 hozzászólásra duzzadó kommentfolyamot. Egészen biztos vagyok benne, hogy nem vagytok többen 20-nál. Rohadt belterjes kis szekta, bűzlötök a szellemi vérfertőzéstől.
@Gábriel angyal: Miért baj az, ha pl egy szélerőmű telepítéséhez a dán kormány által támogatott hitelből dán vitorlát raksz le?

Neked csinálja a villanyt.

Milyen szép lenne, ha a most suttyomban államosított Eximbank - már ez is a Gyurika játéka - magyar technológiák telepítését segítené mondjuk Erdélyben vagy a Vajdaságban.

Mondjuk ez a hajó már elment, a szomszédok fejlettebbek lesznek, mint mi.
@Gábriel angyal: Még most is az, mintha mi se történt volna. És a többiek mellette kussolnak erről, pedig ez így, ahogy van valami eszméletlen pofátlanság és szarság. Sajnos szégyellem magam miattuk. Teljesen hiteltelenek ettől.

Jáksó meg egyszerűen Habony kesztyűbábja. Már egy egész Állami Bábszínház dolgozik Orvbánnak.
@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember): Ilyenkor fent kukorékolsz és ez a legnagyobb gondod? Becsületes KME parasztlyány létedre nem a tyúkokkal fekszel és kelsz?Elalszod a csorda kivonulását.
@Habakuk999: Én nem ettem még vagy csak nem emlékszem, de sokan a Deliért jártak át Párkányba. www.lippije.hu/Editor/assets/blogimages_40/delicsoki.jpg
@Gábriel angyal:
ezek vették fel a devizaalapúhiteleket és ezek szavaztak a fülkésekre meg a jobbikra

ezek csak hisznek dolgokat de azt sem jól

szégyen
@a szív fészkei:
Kevés alvással is beérem, és ha szép az idő, szívesen járok éjszakánként egy-két órát a völgyben, fokossal az oldalamon (a fokos két dolog miatt is praktikus: sok errefelé a kóbor kutya és a vaddisznó, no meg persze a falu végén lakó cigányokban sincs bizalmam).
@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember):
A vaddisznó okos állat, messziről elkerül.Négy jól megtermett juhászkutya ellen pedig kevés lehet a fokos is.

De mivel keresztyén ember vagy, az imádság segíthet.:)
Na én eddig vagyok hitelesítve. Nem járom a hegyet éjjente se fokossal se anélkül. A várost se, pedig akkor ilyen jópofaságokat csinálhatnék kötőtűvel - anno egyetemen uncsi előadások alatt kötöttem: urbanista.blog.hu/2012/05/09/vegre_budapesten_is_megjelentek_a_fonalgerillak_valaki_kototuvel_tamadott_meg_egy_bringatarolot_a_klauzal_tere

Egyszer jöttünk éjjel haza kocsival át az erdőn és láttunk egy vaddisznócsaládot: a mama fürdette a csíkoskáit a pocsolyában. Tündériek voltak. Amúgy az a véleményem, az erdő, a vidék legyen legalább éjjel a vadaké...
@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember): jó lenne, ha tényleg nekiállnál összeszámolni, végre valami értelmessel foglalkoznál az állandó fröcsögés helyett.
Miért baj az neked, ha egy relatíve kis létszámú csoport egymással beszélget? Mert nem veszel részt benne? Nem tilos. Mert nem tudsz benne részt venni? Arról csak te tehetsz. Legyünk többen? Vagy mondja mindenki magában, némuljon el a világ?
Smith ügynök, önben sajnos végtelen(ül hülye) ciklust programozott a Készítő, Ctrl+Alt+Del után kapcsolja le a kismegszakítóját, leléphet.
@a szív fészkei:

Ebben tévedsz. Az állatokat azért teremtette az Úr, hogy az ember uralkodjon felettük.

Mózes I. könyve 9. rész:

És féljen és rettegjen tőletek a földnek minden állatja az égnek minden madara: minden a mi nyüzsög a földön, és a tengernek minden hala kezetekbe adatott;

Minden mozgó állat, a mely él legyen nektek eledelűl; a mint a zöld fűvet, nektek adtam mindazokat.
@imperial: Mindig elfelejtem, hogy egy idióta vagy és hozzád szólok. Ezért elnézésedet kérem. Zárásul csak annyit: ha holnap indítok egy mozgalmat, ami ingyen sört és 0%-os adót ígér, akkor szerinted 2014-ben milyen gyorsan lesz meg 68%? És akkor ez a magyar érdek is, igaz? Populizmus és demagógia felütése az értelmező kéziszótárban a házi feladatod.

@nmy: Ha valamivel nem értesz egyet, akkor írd le az érveidet is. Attól, hogy van nácipárt Görögországban, attól még a szélbal pártjuk hajtja végre a jobbik programját. Mert a jobbiknak a gazdasági programja klasszikus anarchista, szélső baloldali. Az ilyen egysoros odamondogatásokkal max. annyit érsz el, hogy senki ne vegyen komolyan. Erős itt a mezőny, ne akarj n+1. hülyének beállni.

@samuelfisher: Ja, ja, lebuktam, ezt szeretném. Szövegértelmezésből jeles.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Hát igen, a realitásokkal az a baj, hogy előbb-utóbb utolérik az embert.
@Fabius: Periklész idején Athén kezelte a Déloszi szövetség (a perzsaellenes unió) pénztárát (habzsidőzsi), szerinted mekkora volt a korrupció Athénban? Mennyire volt oligarcha, akarom mondani, nagytőkés Periklész (aki a nép pártjára állva leszámolt az oligarchákkal)? Vajon milyen demokrácia az, ahol újra és újra ugyanazt a figurán választják meg kedves vezetőnek? Milyen szinten ment el a pénz fegyverkezésre a szomszédos Spárta ellen, hogy aztán magába roskadjon az egész? Egyébként milyen kultúra? A görögök 2000 éven át nem csináltak semmit. Mintha a magyaroknak abból kellene erőt meríteni, hogy 2500-5000 éve milyen díszítéseket találtak ki a lószerszámaiknak, mennyire ismerték a csillagok állását, a környező népeket, és mit tanultak meg a kínaiaktól.

@Gábriel angyal: A Jobbiknak sztem nincs jó oldala. Van őszinte és álszent oldala. Az őszinte riasztó, az álszent meg álságos. Amivel egyetértek, ahhoz nem kell jobbikosnak lenni, nem szükséges magamra húzni ezt a világnézetet, igazán kár volna azonosulnom velük. Három példával megvilágítva: (élet/halál) az a hozzáállás, hogy a magzat életét a fogantatástól kezdve védelem illeti meg, ami már szerepel az Alaptörvényben is, rokonszenves számomra, ám ez alapján lehetnék akár fideszes is. (gazdaság) A panelprogramjukhoz elég, ha valaki élt már panelházas lakótelepen. (kultúra) A rovásírás ügye nem olyan súlyú, hogy párt kéne hozzá, ehhez elég és jobban is passzol egy civil mozgalom.
@Zahal: """a esetek egyediek. a zsidóságot a IV. századtól antijudaista elvek alapján üldözni kezdték, aztán ez szépen folyt tovább. nem is engedték nekik, hogy beolvadjanak a környező népekbe, csak a felvilágosodás idején nyíltak meg számukra bizonyos pályák. a zsidóság attól maradt zsidóság, hog nem olvadt be. és ha be is olvadt, a zsidógyűlölők akkor is "észrevették" őket, kipécézték maguknak. a holokausztban sem számított, ha vki akár hithű keresztény volt - betért zsidó, tehát menjen a gödörbe, földet rá."""

Én is így tudom, nem is vitatom, de ezen én rég túljutottam. Az elmúlt fél évszázadról beszélek.

"""...de attól még nem kell megszűnni magyarnak lenni. vagy a határon túli magyarok is miért váltak volna románná, szerbbé, szlovákká? ne váljanak, ha nekik magyarként jó."""

Tegnap (12,47) írtam:"""Tudomásom szerint a huszadik századig Európa országaiban a kisebb-nagyobb létszámú behívott, vagy csak úgy érkezett bevándorlók beolvadtak a befogadó nemzetek életébe, kultúrájába,igyekezvén eközben a sajátjukból nyelvüket is megőrizni, és azokat a szokásaikat, amit a környezetük tolerált.
Konfliktus így is akadt bőven, de többségében ezek megoldódtak és az együttélés létezett és létezik."""

Nehéz félreérteni, de azt hiszem, hogy neked sikerült.

"""...most mennyire megy az EU-s identitás?"""

Ezt hogy érted? Pontosan mire vonatkozik?
@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember): Mióta érdekel téged az Ó-Testamentum? Ez az uralkodásmánia amúgy is rohadt ellenszenves és szarok az Úrra, ha ilyen mániái vannak. Az állatoknak jogaik vannak.
@a szív fészkei: a rohadt kis dognek a szomszedban is jogaban allhatna hallgatni...

de sundisznora vadaszik a kis sparherdtlabu es nem tanulja meg, hogy egyszeruen soha nem lesz ellenfeluk..:-)

de legalabb lelkes, hogy szakadjanak meg a hangszalai:-)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Én is hallok kutyákat üvölteni éjjel. Meg tudom, létezik olyan, hogy átvágják a hangszalagjaikat, hogy kussban legyenek egész nap, macskákról lenyúzzák a körmöt, hogy ne károsítsa a bútort - de ez nettó aljasság. Ki kéne bírnunk azt a tudatot, hogy nemcsak mi vagyunk a földön. Eléggé megsínylette ezt a tézist már minden a természetben.
@a szív fészkei: ha annyira akarnek tenni ellene, akkor az erekelyemrol siman eltalahatnam egy csuzlival..
de csak atkozom felalomban morogva, hogy "rohadt dog, tanuld mar meg, hogy a sundiszno nem jatek..":-)))
@bircaember maxval: oke, kuld ide az istenedet, megbeszelem vele mi az agymosas es mi nem. egy ilyen kis csicskaval nincs mit targyalnom. a fonokod fonoke vagyok. ugyhogy uzenem neki, labhoz, beszedem van vele a hulyeirol.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Ez a te problémád, nem tudok segíteni neked... jogodban áll hinni ateista bulvárhonlapokban...
@Penivaldes: ajanlhatod, de rosszul turom amikor mankosok akarnak ramszolni, hogy ne fussak olyan gyorsan, es kulonben is, mi az, hogy nekem nincs eltorve a labam...

@bircaember maxval: en nem hiszek. te hiszel. en tudok, vagy nem tudok.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Te dolgod, mit csinálsz. Csak lehetne benned tisztelet mások iránt, de ha nincs hát nincs.
@Penivaldes: a tiszteletet nem jar. mivel en ab ovo elutasitok mindenfele tekintelyt, igy nalam csak annak jar tisztelet, aki kierdemli azt.
@bircaember maxval: nem. nem hiszek. te hiszel, mert te szereted az onamitast. es magadbol indulsz ki. de mint mondottam volt, a te bena labad engem nem akadalyoz a futasban. ahogy a bena hited sem akadalyoz a tudasban.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Példádnak semmi értelme. Éppen te vagy a béna futó, aki azt hiszi, hogy a nem-béna csak képzeli, hogy létezik nem-bénaság.
@bircaember maxval: nem nekem van szuksegem mentalis tamaszra, hanem neked. ezek utan tobb, mint pimasz vagy.

plane annak fenyeben, hogy en is finanszirozom a hobbitokat, lehetnetek tobb tisztelettel, mert egyszer visszavesszuk ha sokat pofatlankodtok.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"plane annak fenyeben, hogy en is finanszirozom a hobbitokat, lehetnetek tobb tisztelettel, mert egyszer visszavesszuk ha sokat pofatlankodtok"

Hallottad már a "társadalom" szót? Ha igen, értelmezd, s gondold újra át, amit írtál.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"nem nekem van szuksegem mentalis tamaszra, hanem neked. ezek utan tobb, mint pimasz vagy"

Nem érted, hogy miről van szó, de kritizálsz. Ez nem jó jel...
@bircaember maxval: es hallottad e mar a parazita szot?
ha igen, akkor nezd meg mit muveltek...

mondom, leszarnam az egeszet, ha egy onfenntarto klub lennetek. hajra, mindenki csinaljon amit akar. de az, hogy az en penzemre tartotok igenyt, majd le akartok huzni a magatok mentalis szintjere az nem jarja.

nincs mit tiszteletben tartani rajtatok, parazitak vagytok, verszivok, a tarsadalom herei. kozonseges csalok. es az, hogy nem dolok be a csalasotoknak es emiatt meg en vagyok az, akinek vissza kell venni. alljon mar meg a menet , a kurva eletbe. kotrodjatok vissza a templomotokba iget hirdetni es hitelni es termeljetek meg magatoknak a fenntartasotok koltseget. volt az a jezus nevu zsidogyerek. azert hajtotta ki a kufarokat, hogy ti ott lehessetek. miert akarjatok, hogy en meg berugdossalak benneteket a helyetekre? tessek felfogni vegre, hogy oruljetek, hogy megturunk a XXI. szazadban egy tomeggyilkos szervezett bunozoi csoportot meg ideig-oraig. a naciknak vege, a kommancsok is alig vannak mar....

ti vagytok az utolso ordas eszme.
ha meghuzzatok magatokat, meg nyerhettek egy kis idot. ha ugraltok csak a figyelmet iranyitjatok magatokra, hogy nezd csak, egy kozepkori tomeggyilkos maffia meg szabadlabon van...

nem veletlenul kerultetek feketelistara penzmosasert. ez az elso lepes. ratzi meg oruljon, ha ezustkalapacs allapitja majd meg a halalat es nem bortonorvos...
@bircaember maxval: "
Nem érted, hogy miről van szó, de kritizálsz. Ez nem jó jel..."

de bizony,. pontosan ertem mirol van szo.

kitalaltok egy misztikus figurat, akitol felni kell es majd ti tudjatok az utat, ami megved a haragjatol.
a kasszanal meg tessek fizetni.

mindezt persze ugy, hogy elhitetitek az arr ahajlamosokkal, hogy kis pondrok, fergek, nem urai sajat sorsuknak es eletuknek. ha jot akarnak, nektek fizetnek. kopedelem...
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Butaságokat hordasz össze. Ez egy probléma, de főleg számodra. Nekem végülis mindegy. Tedd le a komcsi és náci történelemkönyvet és olvass valódi információforrásokból. Ne bújd állandóan a Kuruc Infót, nem szalonképes és nagyon komolytalan.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Tele van a társadalom nem önfentartó tevékenységekkel. Teljesen természetes ezek támogatása. Az hogy neked vagy nekem valamelyik nem tetszik, nem lényeges. Mások is így vannak ezzel, de ez nem érdekel senkit.
@bircaember maxval: Én csak az oktatási és szociális tevékenységüket támogatnám
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Mondtam már: ez a te dolgod, hihetsz bármiben, akár abban is, amit leírtál itt...
@Penivaldes:

Miért? Számtalan tevékenységre megy közpénz, s többségük nem oktatás, sem szociális.
@bircaember maxval: Mert úgy vélem hogy az támogatásra méltandó. a többi nem. ott uralkodjanak a farkastörvények.
@bircaember maxval: te egy remel erv vagy az egyhazak betiltasa mellett...
de ne aggodj, meg az eletedben lesz sittes papa es felszamolt vatikan.
@bircaember maxval: balfék libcsik nem látják át a kétbites gondolkodásukkal, mert a szocialisták narkós bandát csináltak belőlük, és így már képtelenek rendszerben gondolkodni és átlátni egy felülről építkező négydimenziós entitás evolucionárisan kódolt krisztológiával korreláló intelligenciahányadosának omnipotens emulációspektrumát, aminek végső célja egyfajta pozitív ember-gép-szimbiózisban rombolni a konszenzuális realitást
@bircaember maxval: eddig sipi érvelt, te csak állítasz, méghozzá oltári bénán.

nekem pl nincs gondom a vallásos emberekkel, ő dolguk. de az egyháznál (katolikus református egyremegy) pofátlanabb, aljasabb, képmutatóbb, mocskosabb bűnszövetkezet nem igazán van a földön...
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"de ne aggodj, meg az eletedben lesz sittes papa es felszamolt vatikan"

Azt, hogy az én életemben-e, nem tudom, de ennél sokkal súlyosabb dolgok is lesznek. Üldözni fogják a kereszténységet. Tudjuk, hogy így lesz. Meg van mindez jósolva kb. 1900 éve.
@Pantagruel:

A "libcsi" szót ne használjuk szitokszóként, mert értelmetlen, s káros. Így ebben nem értek egyet veled. A "libcsi" nem az "ateista" szó szinonímája. Egyébként, ezt leszámítva, igazad van.

Én magam is egyébként politikai filozófiámat illetően liberális vagyok. Ami nincs ütközésben vallási filozógiámmal. A vallással nincs összeütközésben egyetéen politikai filozófia sem, még akár komcsi vagy náci is lehet az ember a vallással együtt. Miért? Mert a kettő külön sík, melyek nem azonos szinten léteznek.
@bircaember maxval: már hogyne lenne. ez az egyik legálságosabb hazugság, amivel évezredek óta próbáljátok etetni az embereket.
@melchi zadok:

Gondolhatod ahogy akarod. Jézust csak az általa alapított egyházon keresztül lehet követni. Aki nem így tesz, az nem keresztény.
@bircaember maxval: ismételten a jó öreg, katolikus sztájli: kinyilatkoztatok oszt jónapot...

komolytalan, tartalom nélküli, óvodai homokozó szintű "érvelés"

egy kétezer éves tisztázatlan eredetű közel-keleti tündérmese, amit ezer éven át folyamatosan cenzúráztak. minden, amit tesztek ebből következtetitek.

ez a mese mégis mennyivel több, jobb, mint mohamedé, budháé, vagy éppen xenué?
@melchi zadok:

Nincs cenzúra, szent hagyomány van. Vagy hiszel Jézusban vagy nem, a te döntésed.
@Max val Birca: tőlem akár "szent hagyománynak" is nevezheted a cenzúrát, ha ahhoz van kedved, de a dolgok lényegén nem változtat: a biblia, amit a kezedben tartasz, egy agyoncenzúrázott történet.

PONT.

egyébként pontosan kimondtad a lényeget, vagy hiszel, ebben a tündérmesében, vagy nem.
de ha én nem hiszek, akkor ne is legyen semmi közöm hozzátok, ok?
fizessétek ti bábmestert!

ugye mennyivel másabb így a leányzó fekvése?
@melchi zadok:

A Biblia egy segédeszköz, amit az Egyház írt. Miért kellett volna cenzurázni az Egyházt azt, ami az Egyház írt?
@melchi zadok:

Te nem hiszel, ez a te döntésed, semmi gond.

A finanszírozásban viszont kénytelen vagy te is részt venni, mint ahogy a színházba nem járók adójából is megy a színházakra, s az egészséges emberek adójából meg a mozgássérültekre.
@Max val Birca: a bibliát nem az egyház írta. az egyház állította össza azokból a kb. iu. 100 (!) körül keletkezett iratokból, amelyeket ma evangéliumként ismerünk.

már maga az, hogy a kb 20 ismert evangéliumból 4 ment át az egyház rostáján, plusz ismerve a kanonizálások történelmi hátterét, (hogy e mögött milyen elementáris politikai, hatalmi játszmák álltak) eleve teszi teljesen és vitathatalnaul egyértelművé a cenzúra tényét.
@Max val Birca:"Te nem hiszel, ez a te döntésed, semmi gond."

tökéletesen egyetértünk.

"A finanszírozásban viszont kénytelen vagy te is részt venni, mint ahogy a színházba nem járók adójából is megy a színházakra, s az egészséges emberek adójából meg a mozgássérültekre."

majd ha színházak és a mozgássérültek is adómentességet élveznek, vállalkozásaikat közpénzen működtetve (szintén adómentesen) kapnak kb feleannyi támogatást, mint az egyházak, akkor lenne igazad.

viszont ok, legyen, én bennevagyok, ha már nálad ezek a dolgok azonos súllyal esnek a latba, akkor gondolom nem lenne kifogásod ellene, ha színházak állami támogatását és előjogait felcserélnénk az egyházéval.
@melchi zadok:

Az Újszövetség 27 könyvből áll, nem csak a 4 evangéliumból.

Az egyes könyvek keletkezési ideje különböző, a legkorábbiak az I. sz. közepén, a legkésőbbiek 100 évvel később lettek írva. Természetesen egyiket sem egyházi bizottság írta, hanem egyes egyházi emberek.

Az Egyház állapította meg, hogy melyik írás felel meg Jézus tanításainak, melyik nem, s melyik az, ami megfelel ugyan, de nem tekinthető isteni ihletésűnek. Ez nem cenzúra, hanem szerkesztés. Erre szükség volt, mert a számtalan, több száz, írás között rendet kellett rakni.
@melchi zadok:

Az adómentesség csak a vallási tevékenységre vonatkozik, a gazdaságira nem.

Semmi kifogásom a szíházak támogatása ellen.
süti beállítások módosítása