Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: www.atv.hu/belfold/20241122/volt-ukran-foparancsnok-kitort-a-harmadik-vilaghaboru-fel-kell-keszuln... (2024.11.22. 12:32) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.01.03. 05:15 Fabius

Fuss, Viktor, fuss!

Címkék: fidesz orbán viktor lmp alaptörvény felhatalmazás

"Életem legkínosabb másnapja: fölébredek és nem találom a köztársaságomat."
Ez a transzparens felirat fejezte ki legfrappánsabban azt, amit tegnap az Andrássyn fagyoskodva éreztünk. Mennyien voltunk? Fogalmam sincs, és őszintén szólva a pontos szám nem is különösebben érdekel. Ahhoz mindenképpen elegen, hogy az Operától az Oktogonig betöltsük a helyet, hangunkkal vigyorhervasztó ideges tikkelést okozzunk, Belopakodási és Kikúszási Terv írására késztessük Kedves Vezetőnket és a Kompániát, és hogy a tiltakozó tömegünk képe bejárja a világsajtót.

Az ellenzéki összefogásból számomra annyi látszott, hogy Gurmai Zita és Karácsony Gergely ellentétes irányba furakodtak a tömegben, és a konszenzusnak köszönhetően politikust nem hallottunk beszélni. Lássuk be, sokkal jobban is jártunk azzal mindannyian, hogy nem Schiffer András hanem Majtényi László szólt a tömeghez. Bevallom Majtényitól én nem vártam, hogy az utóbbi idők legütősebb beszédével áll elénk, és bizony a Szózatot is másképp szavaltam volna, ha neki vagyok, de a tömegnek - és nekem is - bejött, együtt mondtuk vele:

"Légy híve rendületlenűl
Hazádnak, oh magyar:
Ez éltetőd, s ha elbukál,
Hantjával ez takar."

Érdekes párhuzam, hogy odabent SkiccPali is a földdel példálózott: „A magyaroknak erős hitük, jó földjük van, és kedvük a munkához." Nyilván nem kellett volna azon töprengeni, hogy az alaptörvényük ünnepe alkalmából milyen kromoszómával ellátott magokat vethettek ők ebbe a földbe az egész délutános dzsemborin. De mit tehetnék, ha a 13 milliós önfényezésről csak ez jutott eszembe?

Nekem bejött, ahogy az LMP kezelte a tüntetést. Politikailag inaktívan, az aktivisták performanszának jóvoltából mégis humorosan oldották meg a dolgot.Ez a geg önmagában többet ért és ütősebb volt, mint a tavaszi tüntetésük. A huszonharmadikai akció után ez a második jó dobás, úgy tűnik a Bajcsy utcai székházban kezdik megtalálni a hangjukat, és már van bátorságuk időnként felemelgetni a pofonosztó láda tetejét munícióért.

Közben odabent a melegben úgy nézett ki, a Dicsőséges Hétfőből inkább alakul egy szomorú vasárnap. Jelszó: "könny csak az italom, kenyerem a bánat." Legalábbis nehéz nem észrevenni, hogy a büszke bevonulás helyett óvatos belopakodás után marhára igyekeztek a lehető leggyorsabban túlesni az egészen. SkiccPali nem szórakoztatta a nagyérdeműt cirkalmas szóvirágokkal órákon keresztül, hanem rövid tőmondatokban összefoglalta amit muszáj volt, és jöhetett az eredetitől rövidebbre vágott műsor. Remélem a jelenlévőknek a meghívó mellé zabszemtesztre is futotta a 13 millióból, nem lehetett könnyű emelkedett hangulatban lenni, a farpofákat kontrollálni és a kiürítési tervet is memorizálni egyszerre.

Talán Orbán távozásának módja lett a dolog legkínosabb és legméltatlanabb része.Az alkotmányozó büszke forradalmárt nem a végletekig hálás népe várta a ház előtt, nem borult senki térdre nagysága előtt, nem nyálazták össze az alaptörvényt író Felséges Praclit könyékig csókocskákkal, nem állhatott ki az Opera erkélyére éljeneztetni magát. Helyette egyszerűen elszaladt ez a mindenre felhatalmazott bátor, legitim ember. Faképnél hagyta a rá váró és kijövetelét követelő népét. Nem szólt hozzájuk nem is nézett rájuk, olyan lendülettel vágódott be a Multivanba, hogy holnaptól extraként megrendelik bele a majomfogó hálót.

Bevonultál a történelembe Viktor. Ha semmi másra, az alkotmányod ünnepnapján elkövetett nagy futásodra emlékezni fogunk évtizedek múlva is. Unokáink, dédunokáink fognak röhögni az anekdotán, hogy bukásod időszaka egy genyózni nem ér megfutamodással kezdődött.
 

721 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr623515525

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Százezer 2012.01.03. 21:03:35

Nagy eséllyel ez volt az utolsó békés tömegtüntetés Orbán regnálása alatt. A következőt nemigen tudja már kordában tartani sem a rendező szervezet, sem a rendőrség. És utóbbi talán nem is nagyon akarja. Hisz vezetőktől közrendőrökig sokan állnának legs...

Trackback: A Goldman Sachs megeszi a világot? 2012.01.03. 20:48:45

Bizonyára sokan emlékeznek még arra a nyilatkozatra amit egy ismeretlen bróker adott a BBC élő adásában, amelyben többek között azt is megemlítette, hogy nem a kormányok hanem a Goldman Sachs uralja a világot. Az interjú különböző reakciókat váltott ki...

Trackback: 1286. Orbán, takarodj! – testközelből 2012.01.03. 19:51:52

Bloáf a Jókai tér sarkán még rágyújtott egy búcsúcigire. Épp elköszöntünk volna, amikor egy hatalmas palesztin sálkendőt viselő, kb. 16 éves leányka ugrott oda hozzánk, és megkérdezte: bocs, az Opera erre van, vagy arra? Biztosan elsőtüntető. Jó is az....

Trackback: Rádióforgalmazás 2012.01.03. 17:23:18

-Figyelem! A Sas leszállt! -Mi van? -Mondom, a Sas leszállt! -Nem látom, főtörzs! -Ott a sorfal mögött a TEK-es kollégák hozzák Orbánt és a Schmittet! -Máris letartóztatták őket? -Mi

Trackback: Isten facebookos bejegyzésben tiltakozik Orbán Viktor tegnapi beszéde ellen 2012.01.03. 17:06:26

Isten facebookos bejegyzésben kérte ki magának, hogy tegnapi, a Magyar Nemzeti Galériában elhangzott beszédébe Őt is belekeverte Orbán Viktor, regnáló miniszterelnök. "Jóisten, haza, család? Na ne szórakozzatok! Annyi bűnt követtek el má...

Trackback: Isten facebookos bejegyzésben tiltakozik Orbán Viktor tegnapi beszéde ellen 2012.01.03. 17:06:06

Isten facebookos bejegyzésben kérte ki magának, hogy tegnapi, a Magyar Nemzeti Galériában elhangzott beszédébe Őt is belekeverte Orbán Viktor, regnáló miniszterelnök. "Jóisten, haza, család? Na ne szórakozzatok! Annyi bűnt követtek el má...

Trackback: Magyar Tavasz Budapesten és az interneten ! 2012.01.03. 16:24:52

Végre ébred a magyar!Az esti tüntetés megmutatta vannak még olyan közös célok amik összehozzák az embereket az utcán, több tízezer vagy majd 100 ezer ember volt kint az utcán, hogy együtt tiltakozzon az Orbáni diktatúra ellen, messze hangzott a "V...

Trackback: Ott fogsz majd osonni, ahol senki sem lát! 2012.01.03. 11:20:06

Alcím: „A tüntetők beleköptek, a 2/3 meg mind megette!”. Ekkora ünnepre még a halott köztársaság gyilkosai sem számítottak. Skicc Pál azt mondta, hogy "Őszintén remélem, hogy ma velünk örülnek honfitársaink, magyarok szerte a vi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@miva?: Na, azért Sólyom pártatlansága, khmmm... Aki az Alkotmánybíróság elnökeként eltűrte és el is fogadta azt a szégyenteljes megválasztását??? Ohne titkos szavazás meg minden? Ne mááá...

Aki köhintést se tett az ablaka alatt alakuló, masírozó Jobbikra? Nekem pl. ő annyira ne legyen a tengely egyik pontja se, ha már lehet kérni. Csak akkor hörrent fel, amikor Skiccre cserélték, mert az jobban mutató bólogató kutyus a Trabant kalaptartón?
@Gábriel angyal:

Köszi, hogy ide citáltad ezt, rég röhögtem ekkorát :-D

De a levont konklúzió helyes, megszilárdult a hiteltelenség, és a húsosfazék duma is nagyon találó. Éppen csak nem úgy, ahogy leírva vagyon.

Mióta a széljobb bekerült a nagy büdösbe és a moslékosdézsából esznek ők is, történt néhány alapvető változás:

1: Van az a valami, amiért megéri Vona Gábornak segget csinálni a saját szájából 20 perc alatt:

varanus.blog.hu/2011/09/20/jobbik_a_fidesz_pincsije

Persze nyilván nem vették meg kilóra harminc ezüstért, és a csodákban is hiszünk.

2: Amíg ezek odabent a melegben Orbánékkal hálnak addig odakint a hidegben nincs aki elvégezze amit "megkövetel a haza". A hétfői mozgósításon megjelent 20 ember, a keddin meg senki.

index.hu/belfold/2012/01/03/rossz_turulnal_vedekeztek_a_gardista_ellentuntetok/

Ez az elnézték a turul szobrot szöveg odabasz lássuk be :-D

Ezzel nem Gyurcsány hitelessége jön föl, hanem a széljobb hitelessége csúszik le az ő szintjére. Fogjatok kezet, most már lehet.
@miro1: Hany tankot kötöttünk el 2-án? Hány rendőrnek törtük tegnapelőtt el a karját, orrát, lábát? Hányan dobáltak kockaköveket?
Hány autót, kukát grilleztünk? Hány épületet foglaltunk törve-zúzva?

A nácijaid települtek rá nagyhirtelen engedélyt kapva mások rendezvényére. Orvbán álomcsapataként megvédeni őt. Ők kezdték a lökdösődést, rendőr oda 40 percig nem is ment, hagyták a provókat kicsit kibontakozni. Hátha folyik vér, nem igaz? Csak kicsit túlerőben voltak a normálisok legnagyobb sajnálatotokra. Akik nem molotovval mászkálnak pártmegbízásból, mint egyesek 06-ban.

Te szegény, elég sok kihívással küzdhetsz, nem csoda, hová állsz harcosan védeni a lehetetlent.
@Fabius: Ó vazze, ezért volt tegnap öt körül annál randa pipinél annyi de annyi rendőr?? Nem értettem, mi van??? Beszarás. Nem bántja senki, csak elszenvedi azt a kiba randa - műalkotásnak is az - lószart, ami álságos Mintnyan valahai kerületi főhülye szerint a háború kerületi lakosaira emlékeztet. Ja, csakis.
Igaza volt Demszkynek anno, aki azt mondta, legyen a pipi basszus, legalább látszik, ki az, aki Wallenbergnél, ki az, aki ennél gyülekezik.

Nem mindegy Európában.
@Fabius: El vagy picit tévedve ha úgy gondolod én tökéletesnek tartom őket. Ez nyilván csak rád vonatkozhat és mindarra amit írogatsz. :)
A libsi lakáj médiában megy az ajvékolás, hogy csúnya nácik megtámadták a szegény békés nagyondemokratákat. Arról persze már kussolás van átévétől-ertéelklubig, hogy a nagyonbékés igaz köztársaság pártiak ugyanezt csinálták idős emberekkel.:(

"Durván megtámadták hétfőn az Operaházba menet Szentmihályi Szabó Péter írót – írja a Magyar Hírlap. A lap publicistája feleségével igyekezett az új alaptörvény tiszteletére rendezett gálaestre, amikor a kormány ellen tüntető civilek nekik estek, és leköpték, megverték, megrugdosták az idős párt."

Persze nyilván ezt nekik szabad hiszen csúnya náci házaspárról van szó.

www.magyarhirlap.hu/velemeny/sarkosan_fogalmazv2012.01.04.a.html
@Gábriel angyal: Végre sikerült a Magyar Hírlapnak valamit találni!

Tapsss!
@Gábriel angyal: Volt a támadókon azonosító szám? Mán csak azért, hogy be lehessen azonosítani, melyik csoportból is voltak. Mert így bemondásra, hogy azok, akik a maszop rendezvényen szoktak lenni, eléggé semmit mondó.
"Bevonultál a történelembe Viktor."

Attól tartok, hogy évtizedek múltán senkit sem érdekel majd ez a pillanat. :) A történelem nem így működik. Negyven-ötven éveket, sőt hosszú, mozgalmas évszázadokat egy szóval jellemzünk: mint "átkos", "boldog békeidők", "Árpád-kor", vagy "reformkor". Ezek a pillanatok néhányunk számára most még talán hú de érdekesek, de a történelem szemszögéből visszanézve... Kérdezz csak meg valakit, izgatja-e az "Új gazdasági mechanizmus", emlékszik-e a "pillanatra", ugyan már, pedig csak ötven éve volt.
ide is, ha itt vagytok :D

Göbbelsz megnyalná mind a tíz ujját, látva a feltörekvő tanítványokat

index.hu/kultur/media/2012/01/04/kiraktak_a_hiradobol_a_szolidaris_riportereket/

Kirakták a Híradóból a szolidáris riportereket
Th.B.
2012. január 4., szerda 16:02
|
Email
Újabb tisztogatási botránynak tartják, hogy a Lomnici-ügy miatt első körben megbüntetett vágóval, riporterrel és felelős szerkesztővel szolidáris két riportert elküldték az MTV Híradójából. Egy külpolitikai szerkesztő azzal vívhatta ki az MTI Hírcentrum haragját, hogy a Ceausescu-rendszerhez hasonlította a hírszerkesztőségben zajló munkát.
és a lényeg:

2012. január 4., szerda 15:51 (NAPI)
Több mint egymilliárdot költ a kormány kommunikációra

A Miniszterelnökség összesen 1,2 milliárd forint keretösszegben írt ki szilveszter napján közbeszerzési eljárásokat kommunikációra és rendezvényszervezésre.

www.napi.hu/magyar_vallalatok/tobb_mint_egymilliardot_kolt_a_kormany_kommunikaciora.506632.html
Emlékezzünk meg az egykor igen tehetséges író-költőről, Szentmihályi Szabó Péterről. Kemény két nap után eszébe jut, hogy őtet atrocitálták, miközben átfurakodott a tömegen az Opera felé menet.
'...az alkoholtól is bátor polgártársak és polgártársnők belerúgtak a feleségembe, engem hátba vágtak,..." Ezek szerint ez volt élete első tömegen átfurakodása. Nekem már volt párhoz szerencsém, olyankor óhatatlanok az ilyen balesetek. Most arről nem kívánok hosszan értekezeni, milyen alapon állít be mindenkit alkoholistának, ez legyen az ő baja.
"...majd odaértünk a rendőrökhöz..." Tetszett bejelentést tenni a szervnél? Nem? Akkor ez csak egy mese, mondhatnók, mert negyot álmodni.
Hoaxnak jópofa, hitelessége nulla.
@egyfejű: Ha anyád meg apád is így járt volna gondolom akkor is a hitelességed vizsgálnád.
Ja és ezek után én meg azt nem hiszem el, hogy az egy tőről metszett libsi elempéseket verték meg a nácik, meg amúgy is "óhatatlanok az ilyen balesetek" ugyebár.

Maradjunk annyiban, hogy semmivel sem vagytok különbek mint akiket habzó szájjal szidtok. :)
@2llkedő: Gondolom az idősebb résztvevőkön volt munkásőr vagy holokauszt túlélő tetoválás.
@Gábriel angyal: jelentette ott és akkor az atrocitást? Nem. Akkor az nem történt meg. Ez egy vicc, amit egy valamikor tehetséges író-költő most leírt. A rendőrök amúgy nagyon jól megtanulták a 2006-os ámukfutásotokból, hogy a hülyéket hamar ki kell szedni a tömegből.
Amúgy megboldogult apámtól tanultam meg, hogy nagy tömegben óhatatlanul rádlépnek, meglöknek. Utazz egyszer csúcsidőben Metrón, ott majd megtudod.
@egyfejű: Azok az alkoholtól bátor polgártársak széljobber provokatőrök voltak, aki azért "inzultálták" az iróbácsit, hogy fel lehessen mutatni az esetet, hogy lám, igy bánnak a ballibberek az idős széljobber írókkal. :)

(Ld. Szanyi kapitányt balos provokátorok köpték le, hogy lehessen ajvékolni :))
@egyfejű: elempések sem jelentették ott és akkor, tehát az sem történt meg. :)

Egyébként elnézve a belpesti és szoclib hisztit, eszembe jut egy öreg barátom mondása:

"Szart ér a harag hatalom nélkül". :)
@Gábriel angyal:

Egyáltalán nem találom tökéletesnek a közéletet, az ellenzék töketlen marhaságait pláne. Megkapják a magukét ők is, javaslom itt az oldalsávban lévő böngészőben az MSZP, LMP betűszavak használatát. :-))

Az viszont tény, hogy ha egy idős házaspárt az szemem előtt atrocitás ér, akkor az arcát letépem annak aki csinálta. Ilyenkor az sem szokott érdekelni, Szentmihályi Szabóról vagy Konrád Györgyről van-e szó.

De azért vicces az is, hogy a Nagymező sarkon állomásozó fotelhuszárok a tőlem két fejjel kisebb Bálint Gergelybe kötöttek bele. Igen, rajtam nem volt se maszop dzseki, se elempé matrica, cserébe egy fejjel voltam magasabb a rendőrsorfalnál.
@Fabius: Az idősekkel kapcsolatos megállapításoddal teljesen egyet tudok érteni.
@Gábriel angyal:
Most végre látszik, hogy te valahogy most belül vagy. Mármint a hatalmon.És nyilván közel a fazékhoz, ahol a hús rotyog. És még a korábbi érvekre visszaugorva: "Nem akarlak elkeseríteni de a parlamenti vitára most is esély van. Természetesen ugyanúgy nem tud csinálni semmit az ellenzék, mint ahogy 2007-ben sem tudott."
Az összes kétharmados törvényt meg tudta akadályozni az ellenzék 2007-ben és tette is, akár jó volt az, akár rossz.
Most tehetetlenül nézi mindenki, Parlamenten belül és kívül, ahogy őrülten törvénykeznek ée alkotmányoznak kétharmadék.
@boondael: Ez jóó. Majd szólj merre van a húsosfazék mert sajna én nem találom magam körül. :)
mesés ez az angyali szeretet, és megbocsátás :-) megható
@Cirbi: Nekem ez a munkaköri kötelességem ugyebár.:)

Még egyszer néhány emlékeztető idézet a köztársaság "megmentőinek" a jövendő utcai harcaihoz. :)

Szoci fanoknak:

"„Aki az utcai politizálást választja, az aláássa a demokráciát. El kell dönteni, demokraták vagyunk és a Parlament falai között ütköztetjük véleményünket, vagy az utcát választjuk. A kettő együtt nem megy!”

"Ha nem tetszik, el lehet innen menni"
- táncoslábú kúrcsány feri

Libsiknek, elempéseknek, dékásoknak, négykásoknak, bazdmeghimnuszosoknak:

"Nagyon sok olyan embert ismerek, akik összehasonlíthatatlanul jobban élnek, mint 10-15 évvel ezelőtt, és olyan mély letargiában vannak ettől a rettenetes országtól meg helyzettől, hogy legszívesebben az ember tényleg ciántablettát osztogatna nekik, hogy jussanak már túl a problémájukon, ami természetesen nem megoldás.” – mondta Kuncze Gábor SZDSZ-es politikus a Klub Rádióban.

További szép napot mindenkinek. :)
@Gábriel angyal: a jelenlegi "elittől" kb 2* ennyi fszságot lehet összeszedni, és ezek mellett a tetteik még elkeserítőbbek, ez az első és utolső neked címzett üzenet, és utána néma csent
Nem egy kimondottan ballib, igaz már későn, de a felismerés megtörtént, az üzenet értéke azért adott:

Sólyom: A kivétel lett a szabály
Index
2012. január 4., szerda 21:41 | Email
A csütörtökön megjelenő HVG-ben olvasható Sólyom László elemzése az idén hatályba lépett alkotmányról. Az előző köztársasági elnök és volt alkotmánybírósági elnök alapvető rendszerhibának nevezi az Alkotmánybíróság hatáskörének csonkítását.

index.hu/belfold/2012/01/04/solyom_a_kivetel_lett_a_szabaly/
@egyfejű: A kordon alatt azt értettem, amiket a Fletód rakatott ki a nagy nemzeti ünnepek alatt... A rendőrök meg nem vertek pofán és nem törték el az ujjadat és nem lőtték ki a szemed gumilövedékkel, mint a jogállamban tették volna... Vagy éppen ez hiányzott?
@Mucsai doktor: gondolom erősen hiányzott a Kossuth tér feldúlása, meg pár felgyújtott kuka, nomeg kiégett autó. Ne reménykedj, te kis mítoszteremtő :)
@miva?: Köszönöm a hozzászólásodat! Jogállam miatt? Te hol élték az elmúlt 20 évben? Hol láttál te jogállamiságot ez idő alatt? Nem értetted meg, az egyik vörös (és kék) a másik narancs színű, csak mi vagyunk barnák, mert le vagyunk szarva. Itt van egy gazda, és azt a bandát tűri meg hatalmon, aki kiszolgálja. Azt támadja, aki csak egy picit is el mer térni az ő szabályaitól. Azt hiszed bármelyiket is érdekli a te (a mi) sorsod? CSAK ESZKÖZ VAGY! DOLGOZZ ÉS ADÓZZ, ÉS HA KELL, BEBUTÍTVA TÜNTESS!! Hol Fletó ellen, hol az Orbán ellen. Mikor hogy...

És még egy kérdés. Hol voltál (voltatok) vagy éppen szerveztél-e tüntetést a magyarellenes szlovákia ellen? Vagy ott éppen jogállam van? Légy következetes!
@egyfejű: 1. kérdés: mikor volt ilyen rendbontás?
2. ki volt akkor a miniszterelnök?
3. Akkor jogállam volt?
4 tüntettél-e akkor a jogállam mellett?
5. Ellen?

mythbuster :)
@Mucsai doktor: amíg az a hivatalos álláspont itthon, hogy a külföld nem szólhat bele a dolgainkba, addig mi sem szólhatunk bele mások dolgába.
Ami bármit is tudna intézni Szlovákiával szemben azt úgy hívják, hogy diplomácia. Sajnos tekintélyünk a béka segge alatt, így esélytelenek vagyunk.
Téged amúgy nem zavart soha, hogy egy érvényes népszavazás eredményét negligálták? Engem nagyon.
Ne terlej, ne terelj. Én már akkor tüntettem a jogállam mellett, amikor még a sok csürhék meg sem születtek.
@egyfejű: Pontosan jól látod, de rosszul alkalmazod. Ha diplomáciára hivatkozol, akkor minek tüntettek? A tüntető társaid,Fletó meg az LMP, nincs ott a parlamentben? Dehogy terelek, csak következetességet várok el. Miért vegyülsz csürhébe?
@Cirbi: Így is van. Még sokkal többet össze lehet szedni.:) Viszont a jelenlegi oldal faszságai egyáltalán nem teszik alkalmassá az előző bagázst, hogy ismét azt gondolják magukról, hogy ők jöhetnének.(szoclibek).

Ahogy nekik semmi közük a baloldalisághoz. ugyanúgy a fidesznek sincs semmi köze a jobboldalisághoz, max. verbálisan.

Már rég nem jobb és bal oldalban kéne gondolkozni, hanem abban ki akar ártani és ki akar használni a Magyar Nemzet ügyének.
Amúgy meg a Guardian szerint revizionista nacionalizmusban élek. A Times szerint autokráciában. A zIndex szerint alkotmányos diktatúrában. A kurucinfó szerint zsidó elnyomásban. Az mszp szerint fasizmusban. Az LMP szerint rasszizmusban. Az mszp-szavazók szerint meg egy cigányvajda királyságában.
Egyeztethetnének már! :-)
@egyfejű: Bajnai mire ment a szlovákokkal?
A baloldali kormányok esetén max. annyi volt a különbség, hogy ők mosolyogva jattoltak a szomszédokkal, miközben azok rúgtak egyet-egyet az ottani magyarságba.
Sajnos a kurucoskodás és a 100%-os megfelelési kényszer közötti középút az amit, nem képvisel senki.
@Mucsai doktor:

Ti szerveztetek tüntetést a magyarellenes Szlovákia miatt? Hová? Hányan voltatok rajta?

Ja, hogy sehová és sehányan?

Ellentüntetést szervezni sikerült, turulvédelmit is, ilyet meg nem? Légy már következetes, és olyanért toporzékoljál amiben élenjártok.
@csi szi:

Megjegyzem Bajnai elhozta Szécsénybe Ficót, és kettő nullra megverte:

index.hu/belfold/2009/09/11/fico_lenyelte_a_szecsenyi_bekat/

1: elnézést kértek Sólyomért,
2: aláírták, hogy figyelembe veszik az EBESZ állásfoglalását a nyelvtörvény végrehajtatásában.
@Mucsai doktor: majd eldumálunk a diplomáciáról, ha legalább egy nagykövetet fel tudsz mutatni a családodban (bocsánat, az utószilveszteri sörök beszélnek belőlem, de unom az egysíkúakat).
Kértelek, ne terelj, 50 fölött az ember nem vevő rá. :)
@egyfejű: Nem teszik de a kérdéssel kapcsolatban érdemes egy rövid történelmi kitérőt tenni. :)

"A régebbi korokban a legitimáció legfőbb forrása az istenhit volt. Az elnyomottakkal mindig sikerült elhitetni, hogy az uralkodójuk, valamint a hatalmat gyakorló arisztokrácia Isten (vagy az istenek) akaratából uralkodik. Aki tehát az uralkodó „elit” ellen fordul, valójában Isten ellen lázad. Ami pedig főbenjáró, halálos bűnnek számított.

A társadalmi béke és az erkölcsi világrend őrzői és biztosítékai is az istenek voltak, így az a látszat keletkezett, hogy aki az ő akaratukból uralkodó király és az oligarchia hatalmát kétségbe vonja, valójában az „erkölcsi értékeket” és a „társadalmi stabilitást” is megkérdőjelezi. Hasonló a helyzet napjainkban: a nyugati világban ma hatalmat gyakorló pénzoligarchia is igyekszik elhitetni, hogy a békét, a stabilitást és az „emberi értékeket” fenyegetik azok, akik lázadni mernek a világban kialakult „rend” ellen. Ezek a lázadók kétfélék: „terroristák” vagy „nácik” (az idő múlásával manapság már egyre inkább a „terroristák” lesznek a fő ellenség), ha pedig veszélytelennek ítélik a tevékenységüket, akkor pedig „bolondok”. Régebben „rebellisnek”, „eretneknek”, „pogánynak” nevezték a lázadókat, amellett természetesen, hogy az „őrültté” nyilvánításra is számos példát találunk.

A zsidó uralkodó „elit” számára tehát föl volt adva a lecke: a demokratikus legitimáció ingadozó építményét még további pillérekkel meg kellett erősíteni. Így született meg a holokauszt-hit. Félreértés ne essék: a zsidók – más népekkel együtt - tényleg sokat szenvedtek a háború alatt, hátrányosan megkülönböztették, deportálták, táborokba zárták őket, amelyekben a rossz bánásmód, a betegségek és a háborús cselekmények következtében számosan vesztették közülük az életüket. Sok zsidót lőttek le és végeztek ki, mint Németország halálos ellenségeit, a fronton és a hátországban egyaránt. A valóságos szörnyűségekre építkezve azonban kialakítottak egy már-már vallásos jelleget öltő „holokauszt-történetet”, mely azon túl, hogy sok kárpótlási pénzt is fial, a zsidó oligarchia (no és persze Izrael) számára a legitimációt is biztosítja. Mégpedig úgy, hogy a „kegyeletre”, az „áldozatok emlékére”, a „bűntudatra” hivatkozással rekeszti ki a hatalom és a cionista „új világrend” ellen berzenkedőket a közéletből és a nyilvánosságból.

A bűntudat, mint a legitimáció egyik összetevője természetesen egyáltalán nem valami új találmány, végtére is a régebbi korokban is igyekeztek a lelkiismeret-furdalás érzését felkelteni mindenkiben, aki az isten(ek) akarata – vagyis az arisztokrácia és a királyok hatalma - ellen lázadozott. Azonban manapság Istenre már nem lehet hivatkozni (a zsidók talán most sajnálják, hogy oly vehemensen támogattak minden vallásellenes mozgalmat, de hát máskülönben hogyan sikerült volna a papságot kiütni a hatalomból?), ezért annak helyébe az „áldozatok érzékenysége”, valamint a „soha többé” jelszava lépett.

Magyarán: aki kétségbe vonja a hivatalos zsidó szenvedéstörténetet, illetve komolyabb bírálattal illeti a zsidó oligarchiát és Izraelt, akkor az már ugyan nem az isten(ek) akaratával fordul szembe, viszont mégis egy „aljas gazember”, egy „lelketlen állat”, mivel „semmibe veszi az áldozatok érzékenységét”, mi több, „újabb népirtásra készülődik”, végtére is a holokauszt is „a szavakkal kezdődött”.

A holokauszt-hit révén kialakított sajátságos legitimáció mellett a zsidó oligarchia természetesen más módszerekkel is megpróbálja az uralmát elfogadtatni az alattvalókkal. Az egyre fogyatkozó számú keresztényeknek például azt üzenik – részben a cionista pénzen felpumpált szekták, részben a hagyományos felekezeteken belül megszerzett cionista befolyás révén -, hogy a „zsidóság a választott nép”, amely „Isten áldását bírja”. Az igaz kereszténynek tehát feltétlenül jó viszonyt kell ápolnia a zsidókkal – beleértve természetesen a felettünk uralkodó cionista pénzoligarchiát. Aki ellenük fordul, az megtagadja a kereszténységet is – hirdetik úgy a Hit Gyülekezetében, mint ahogy egyre több szekta és történelmi felekezet szószékeiről is. A vallásos emberek és a vallástalan többség számára pedig igyekeznek filmekben, könyvekben és a média híradásaiban roppant kedvező képet formálni a zsidókról és Izrael államról. A zsidókat – az „antiszemita előítéletek” elleni harc részeként - örökké üldözött, szenvedő, ártatlan népnek mutatják be, akik mindamellett a demokrácia, a civilizáció és a tudományos fejlődés letéteményesei is egyúttal. Ismét csak „déjá vu” érzésünk lehet: minden gyarmattartó, minden hódító pontosan ugyanígy törekedett magát szépnek és jónak, egyúttal valamiképpen a haladás és a modernség bajnokának beállítani a bennszülöttek előtt."

Én egyébként nem vagyok antiszemita.:)
@Gábriel angyal: miután az alap feltevés hamis, azaz tagadja a holokausztot, a többire mit mondjak?
Mi ez éktelen baromság, hogy holokauszt-hit? Nekem volt olyan ismerősöm, aki le tudott lépni lengyel koncentrációs táborból, majd beállt partizánnak és igen sok - lehet csak simán nacionalista német - nácit nyírt ki Miről beszélsz?
Forrás nélkül idézni nem illik amúgy, még a barna szart sem.
@egyfejű: Szerintem nem tagadja és elég jól rávilágít a sajnálatos lényegre, persze csak akkor ha valóban meg akarod érteni az "antiszemitizmus" okait.
@Gábriel angyal: az antiszemizimus az sokkal régebbi, majd nézz utána a történelemnek, a pápák állásfoglalásainak.
A tagadás itt van a szövegben: holokauszt-hit.
Jónapot, további jó szórakozást néked. :)
@egyfejű: Egyébként ez simán csak ok okozati kérdés, semmi más. Minél erőszakosabbak egyes zsidók, annál erősebb a teljes zsidósággal szembeni ellentét. Ez is azt támasztja alá, hogy az antiszemitizmust egyes zsidók magyar gyűlölete erősíti a leginkább, és a zsidó szervezeteknek nem más szemében kéne keresni a szálkát, hanem visszafogni vicsorgó vérebeiket.

Bár hasonlókra már Kossuth apánk is rávilágított ugyebár. :)

"1. A' zsidókat nem csak mi, hanem a' zsidók is igy nevezik: "zsidó NÉP". - Nem szoktuk pedig mondani: Papista nép, Kálvinista nép, Lutheranus nép, Unitarius nép. - Innen látszik, hogy e' szó alatt, "zsidó" több fekszik, mint csupán valláskülönbség...

2. A' zsidókat tehát nem lehet emancipálni, mert vallásuk politicai institutio, theocratiai alapokra építve, melly a' fennálló országlási rendszerrel politicai egybehangzásba nem hozható;

3. Mózes vallása nem csak vallás, hanem egyszersmind politicai organismus is."
@egyfejű: Egyetértek veled abban, hogy ez a téma sokkal régebbi keletű. A "holokauszt-hit" ennek az igen régi történetnek a XX-XXI. századi kivetülése.
@Gábriel angyal: nem érted, mert nem is akarod. A holokauszt az nem hit, hanem tény. Ami amúgy sok másokat is érintett, homoszexuálisokat, cigányokat, másképp gondolkodókat, szemüvegeseket, bajuszosokat, stb.
Abban a pillanatban, ha hit kérdésnek állítod be, tagadod, és akkor annyit is érsz.
ha fellegi meghátrált, akkor a kormány is...vagy ez már a vég, és világosnál letettük a fegyvert?...Viktor is megy?
@Gábriel angyal: mond meg nekem, ezt ki támogatta :D? nah nah...meglepő lenne a válasz...

ki támogatta a zsidó állam létrejöttét...miért is jött létre?

mi a véleményük erről a szíriaiaknak...?

Budára miért tudtak a törökök nyitott várkapunál bevonulni?...
@egyfejű: Te nem érted. :) A szövegben szereplő "hit" hasonlat azt jelenti, amit e történelmi esemény köré épített ki az említett társaság. Szerintem ez nem annyira bonyolult.
@felebarát: Jó kérdések, elkezdek rajta gondolkodni. Küldök én is néhány jó kérdést, bár lehet már ismered őket. :)

www.nkusa.org/Historical_Documents/tenquestions.cfm

Michael Dov Weissmandl rabbinak (1903–1957), a Nitra Yeshiva volt dékánjának 1948-ban publikált nyilvános kérdéssorozata cionista vezetőkhöz (angolról magyarra fordítva):

"1. Igaz-e, hogy 1941-ben és 1942-ben is a német Gestapo az európai zsidóknak újra felajánlotta a Spanyolországba való átszállításukat, amennyiben lemondanak németországi és a megszállás alatt álló franciaországi vagyonukról.

a) a deportáltak közül senki nem utazhat Spanyolországból Palesztinába, és...
b) ...a deportáltakat Spanyolországból az USA-ba és a Brit tartományokra szállítsák át, ahol letelepedhetnek; részükre belépési útlevelet az ott élő zsidóság intézné.
c) 1000 $ váltságdíjat fizet a Zsidó Ügynökség minden családért, amikor azok megérkeznek a spanyol határra; naponta ezer család érkezik.

2. Igaz-e az, hogy a cionista vezetők Svájcban és Törökországban megkapták ezt az ajánlatot azzal a világos magyarázattal, hogy a deportáltak célállomásai -- Palesztina kivételével -- a Gestapo és a Mufti közötti egyezmény alapján jött létre.

3. Igaz-e, hogy a cionista vezetők válasza erre nemleges volt, a következő megjegyzésekkel:

a) a deportáltak célállomásának kizárólag Palesztina jöhet számításba;
b) az európai zsidóknak el kell fogadniuk a nagyobb szenvedést és halált; sokkal nagyobbat, mint más nemzeteknél ahhoz, hogy a dicsőséges szövetségesek a háború végén beleegyezzenek egy zsidó állam megvalósításában.
c) váltságdíj nem lesz.

4. Igaz-e, hogy a Gestapo-ajánlatra küldött nemleges [cionista] üzenet a gázkamrák létezésének tudtával jött létre; az ajánlat visszautasítása esetén ez utóbbi lenne az alternatíva.

5. Igaz-e, hogy 1944-ben, a magyar [zsidó] deportálások idején is született hasonló ajánlat, ami szerint a magyarországi zsidók teljes létszámának a megmentéséről volt szó.

6. Igaz-e, hogy ugyanaz a cionista rangszervezet újra visszautasította az ajánlatot (miután a gázkamrák már milliók életét követelte).

7. Igaz-e, hogy a háború idején, a tömegmészárlások magaslatán az angol Parlament 270 tagja -- a Németországgal való diplomáciai tárgyalásoknál -- mintegy félmillió európai zsidó elszállítását javasolta, akiket áttelepítettek volna a Brit tartományokra.

8. Igaz-e, hogy ezt az ajánlatot a cionista vezetők ezzel utasították vissza: "Kizárólag Palesztinába!"

9. Igaz-e, hogy az angol kormány 300 rabbinak és családjaiknak adott ki útleveleket, hogy Törökországon keresztül menjenek a Mauritius-tartományokba. A Zsidó Ügynökség leszabotálta ezt a tervet, mondván, hogy ez nem egyéb, mint hűtlenség Palesztina iránt, és a 300 rabbit és családját el kell gázosítani.

10. Igaz-e, hogy a fent említett tárgyalások alatt Chaim Weizmann, Izrael első államférfia ezt mondta: "A zsidó nemzet legértékesebb része már Palesztinában van, és a Palesztinán kívül élő zsidók nem fontosak."

Weizmann 'csapatkapitánya', Greenbaum azzal erősítette meg ezt a kijelentést, hogy "egyetlen tehén Palesztinában többet ér, mint Európa összes zsidója".
@Gábriel angyal: miért palaesztina?...igaz-e, hogy senki nem akarta befogadni őket Európában...

Igaz-e hoyg az arabok ezt Trianonként élik meg...?

igaz-e, hogy a keresztány pápai vallás, azaz a Vatikán volt a legnagyobb deportáló?
@felebarát: Böjte Csaba testvér vallására gondolsz? :)
@egyfejű: Picit visszatérve még a kutatáshoz eléggé beszédes, hogy a jelenség társadalmi, történelmi, tömeglélektani okaira a felmérés – szorosan igazodva a „politikai korrektség” szigorú szabályaihoz – egy félmondat erejéig tér ki.

A jelentés adós marad azzal is, hogy definiálja az „antiszemitizmus”, és az „antiszemita” fogalmát. Nem derül ki, hogy azokat sorolja-e ide, akik hajlandóak lennének zsidó származású polgártársaik üldözésére és megsemmisítésére, vagy esetleg már az is ebbe a kategóriába esik, aki bírálatot fogalmaz meg Izraellel, vagy a hazai zsidóság vezetőivel és közismert reprezentánsaival szemben.

Az elmúlt évtizedekben számtalan – javarészt közpénzből is finanszírozott - felmérés látott napvilágot a hazai „antiszemitizmus” elterjedtségéről, ugyanakkor a hazai zsidóságnak a keresztény többséggel kapcsolatos érzéseit, előítéleteit még soha, senki nem kutatta – legalábbis nyilvánosságra még nem kerültek erre vonatkozó adatok.
@Gábriel angyal: akkor most Viktor fusson, vagy ne fusson?
@Kandabula: Fusson és vigye magával az előző húsz év többi hazaárulóját is.:)
@Gábriel angyal: akkor én most megaalapítom a mohács-hitet, vagy a muhi-hitet. Szánalmas, pont annyira, mint a darwinizmus tagadása. Eszem megáll.
Na jó fussunk neki még egyszer, bár nem tudom mit nem értesz ezen.:(

Én is úgy gondolom, hogy 1 élet is túl sok nem hogy több száz ezer vagy millió.

A probléma abban van, hogy az érintettek milyen státuszban igyekeznek tartani a holokausztot, s a "demokraták", kik szellemi alapjaiknak tekintik a "nagynak" mondott francia forradalom eszmei tartalmát, mintha "kissé" ellentmondásba keverednének azzal a voltaire-i mondással, miszerint: "Semmiben sem egyezem veled, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményed". Ugyanis hosszú börtönévekkel "jutalmaznak" történészeket azért, mert egy történelmi kérdés bizonyos részleteiben esetleg máshogy mernek gondolkodni.

A jelenség lassan ott tart, hogy szinte egy új világvallás van kialakulóban, amelynek holokauszt a neve, és ez valahol ott fenn leledzik a csillagok között, hiszen érinthetetlen, semmihez sem mérhető és semmihez sem fogható.

Vagy mondjuk megint az a fránya matek. 1990-ig az auschwitz-i tábor bejáratánál szerepelt egy tábla, amin az állt, hogy itt 4 millió zsidó esett áldozatul. A többi két millió pedig szerte más táborokban, és így jön ki a mágikus 6 millió. Viszont 1990-ben ezt a táblát módosították, és egy 1 milliós számadat került rá. De a demokraták azt akarják velünk elhitetni továbbra is, hogy az áldozatok száma 6 millió. Ugyanis 6 millióból 3 millió, az 6 millió. Evidens.

Szóval jól írod és teljesen érthető, hogy megáll az eszed. Nekem is megállna ha mondjuk az örmény népirtás után az örmények úton útfélen kárpótlásért perelnék az őket legyilkolók ükunokáit vagy mondjuk az akkori vasutak utódcégeit vagy esetleg a legyilkolásukra használt fegyvergyártócéget, stb.

Remélem kezded már kapizsgálni miről van szó. :)
@Gábriel angyal: látom, felkészült vagy. Kérlek, fogalmazd meg a "hazaárulás" fogalmát. Gyakorta használt szó, nem értem a tartalmát.
@Gábriel angyal: Ha csak egyetlen egy áldozata lett volna a holokausztnak, az is pont eggyel több, mint ami elfogadható.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Így van. Ugyanúgy elfogadhatatlan mint bármilyen más népirtás a történelemben. De az még inkább visszataszító, amikor ebből üzletet csinálnak.:(
@Gábriel angyal: matekpéldád lenyűgöz: nem is 4 millió, hanem csak 1 millió, a többi más táborokban lett meggyilkolva. A nyilvántartás ilyesfajta pongyolasága felháborító, nyoma sincs a német precizitásnak. (Vagy a lengyelek számoltak rosszul?) Ami a többi népek tragédiáit illeti, abban igazad van, de miután a történelmi okokat és gyökereket nem ismerem, nem tudok állást foglalni, akárcsak a huszik és tuszik dolgában sem. De itten Európáról volt szó, állítólag a civilizáció bölcsőjéről és egy olyan népről (vallásról), akiknek a földrész (és a világ) gazdasági és szellemi fejlődése csak köszönhet.
@Gábriel angyal: Hitler, Horthy és Szálasi is üzleteltek a zsidó vagyonokkal.
@Gábriel angyal: ha ugyan üzletelésnek hívjuk azt, hogy elkobozunk. Akárcsak a nyugdíj megtakarításokat mostanában.
@Kandabula: Hát persze mivel ők csúnya nácik volta ugyebár. De amikor a saját fajtájuk szenvedéséből csinálnak üzletet? :(
@Kandabula: bár Torgyán annyira hazavágta a hazai mezőgazdaságot, hogy kitörésnek látszik a külföldi tőke és a nagyüzemi szakértelem megjelenése, megfelelő feltételek mellett.
@Gábriel angyal: ezek már történelmi történések. Nem hiszem, hogy értékelni tudnánk. Nem is a mi dolgunk. Maradjunk itthon, az itthoni szörnyűségeknél. Saját felelősségünket nézzünk. Auschwitz legfőbb "szállítói" magyarok voltak.
@Gábriel angyal: hát igen. Ez a kapitalizmus. Eddig nyafogtunk érte, most nyafogunk ellene. Mint a kocsmai verekedésnél: eddig azért pofoztam, hogy elájuljon, aztán meg azért, hogy észhez térjen. Az értők azt mondják, hogy a Földön igazából csak két ország lehetne igazából önellátó: az USA, meg Oroszország. Az összes többi ki van szolgáltatva a világpiacnak. Ha nem tudunk betagozódni, elvesztünk.
De már késő van, búcsúzom, jóccakát!
@Kandabula: Igen ez már történelem, mint ahogy az is, hogy „Németország 1935-től kezdve adósságmentes és kamatmentes pénzt bocsátott ki, amit a mély süllye­désből világhatalommá történő elképesztően gyors felemelkedése tett lehetővé. Németország 1935-tőt 1945-ig arany és adósság nélkül finanszírozta teljes kormányzati és háborús tevékenységét. Ez magyaráz­za, hogy az egész kommunista és kapitalista világ úgy határozott, hogy megsemmisíti az Európa feletti német uralmat és visszaviszi Európát a bankárok po­koli uralma alá. A pénznek ez a történelme viszont még meg sem jelenik napjainkban az (állami) isko­lák tankönyveiben."
A „Billions for the Bankers, Debst for the People" cí­mű (1984-es) könyvében Sheldon Emry

Vagy az is tanulságos amikor egy kis szellemes mondásban, amely összefoglalja a „dollárbankjegy" - csodának német változatát, Dr. Hjalmar Schachtot idézték, aki abban az időben a Né­met Központi Bank feje volt.

Egy amerikai bankár meg­jegyezte: „Dr. Schacht, jöjjön el Amerikába. Nekünk sok pénzünk van, és ez az igazi bankárság."

Schacht így válaszolt: „Ön jöjjön el Berlinbe. Nekünk nincs pénzünk. Ez az igazi bankárság."
@Gábriel angyal:

Az ugye nem baj, ha kurvára kiröhöglek amiért egy amerikai kretén prédikátor polihisztor faszságaival próbálsz megmagyarázni bármit?

:-D :-D

Sheldon Emry citálására egyetlen mentséged lehet, ha te lettél az utódja az Úr Szövetsége szektánál :-))))

Szegény náci geciket lerohanták a rohadék szövetségesek, mert a pénzükre fájt a foguk, mi? Nem a nácik támadták meg a lengyeleket nyitányként, és dúlták fel az egész kontinenst, beleértve a hazátokat is baszki.

Mellesleg a magyar állam az 1939-1990 között kárt/sérelmet szenvedőket mind kártalanította. A magyart, a svábot, a rácot, a tótot, a parasztot, a kispolgárt, a nagypolgárt, a vitézt, a nemest, a katolikust, a reformátust, a jehovát, a metodistát, az evangélikust, az ortodox-t, az unitáriust és a baptistát is.

Fussál neki ezek itt:

mek.niif.hu/02100/02185/html/396.html

www.nefmi.gov.hu/egyhaz/egyhazi-ingatlanrendezes/egyhazi

Ha ezzel megvagy, akkor legyél kedves őket is kárpótlásbizniszelőknek címkézni, ahogy a zsidókat.

Cserébe kész vagyok elismerni, hogy pl a MÁV-val szembeni per szerintem is baromság és hányinger.
@Fabius: Az mindenképp pozitív ha még ilyen válságos időkben is tudsz nevetni. :)

A felsorolt kárpótoltak ha jól sejtem egyszer kaptak kárpótlást, szemben az egy tőről metszettekkel akik évente veszik fel a lét ugyebár.
kuruc.info/r/2/90281/

Annak viszont örülök, hogy a MÁV-os balhé neked is hányinger.:)
@Cirbi: Ott van az alján, hogy MTI. :)

De a kedvedért rakok ide egy indexest is.

index.hu/belfold/hirek/2012/01/03/megallapodtak_a_holokauszt-tuleloknek_juttatando_tamogatasrol/

Bár ahogy elnézem nem elég nekik ez a pénz sem és már a saját halottjaikból is további üzletet csinálnak. :(

index.hu/belfold/2011/11/30/nyomozas_a_budapesti_zsido_hitkozsegben/
@Gábriel angyal: egy erőszak szervezetben /és minden vallási szervezet az/ a hatalom, a pénzel együtt jár, ahol meg pénz van, ott megy a visszaélés is, nincs különbség
@Cirbi: éljen a VAtikán :D ezért nem fogsz sosem bejutni a titkos könyvtárba...uh mily kincsek lehetnek ott...:(
@felebarát: jahh, ez van, de a fehérházban is ellennék /az usákosban is és az oroszban is :D/
@Fabius: fingod sincs az egészről!
Nem azon van a hangsúly, hogy én szerveztem-e vagy sem tüntetést, hanem azon, hogy csak Orbán baromságain tudtok kiakadni, vagy következetesen minden segg politikusén? például a Fletón, akivel egy brancsban tüntettetek az operánál!
Ha meg nem, akkor egyoldalú meszelgetők vagytok mindannyian!

Én csak azt kérdeztem "tőletek", hogy minden szemétség kiveri-e a biztosítékot nálatok vagy szelektálsz éppen, hogy mikor hogyan érsz rá, vagy hol lehet a közelben forralt bort kapni... vagy éppen most kibe divat belerúgni.
@egyfejű: Rendben, majd beszélünk a diplomáciáról, ha nem leszel ittas! :)

Egyébként te hoztad szóba, biztos a nagykövet nagybácsidtól hallasz ilyen "egysíkú" dolgokat és azért van tele a puttonyod vele, mert folyton ismételed őket.
Próbál meg más véleményét is elfogadni, vagy érvelj tisztességesen!
Érdemtelenül elbeszélünk egymás mellett, szúrjuk a tüskéket egymásba. Nem látom értelmét olyanokkal szellemi párbajt folytatni, akik e téren fegyvertelenek. :):):)

Így hát végleg: Exit
@Mucsai doktor:

Nyilván mindenki hülye, csak te vagy helikopter.

Nem tudom sikerült-e észrevenni, hogy Fletót és a maszopot a társadalom megbüntette, és kormányzó pártból aligpártot csinált belőlük.

Mellesleg én személyesen elküldtem Gyurcsányt a picsába:

varanus.blog.hu/2010/05/07/menj_a_picsaba_feri

De ez nem jelenti, hogy ne tenném meg Orbánnal vagy akárki mással is ugyanezt.
Ezzel maradéktalanul egyet tudok érteni:

"És mi lesz, ha Orbán elmegy?

Állt már ez az ország háborúban az egész világgal, döfték már hátba saját dögevői, istenített már megváltó, mindent tudó szakemberekké nyomorult senkiháziakat a sajtó

Évtizedek óta nem tapasztalt nemzetközi össztűz alá került az ország. A háború több fronton zajlik ellenünk. A spekulánsok aljas és kegyetlen játékot játszanak a forinttal, a soha, senki által fel nem hatalmazott hitelminősítők egy laza mozdulattal a világ bóvli felére dobtak minket, a Gyurcsány-kormány ordas költségvetési hazudozásai és bestiális terrorja idején mélyen hallgató brüsszeli és washingtoni korifeusok pedig diktatúrát kiáltanak. A legfrissebb hírek szerint Washingtonból már meg is küldték a selyemzsinórt, kiszivárogtatva, hogy az Egyesült Államok szívesen látna egy „szakértői kormányt” - vagyis egy saját népéhez még a jelenleginél is kevésbé kötődő helytartótanácsot. S közben a balliberális sajtó minden sakálja teljes hangerőn ordít, kaffog, és vonyít, attól függően, hogy épp félelmet kelteni akarnak, vagy sajnáltatni szeretnék magukat, mint a jobboldali diktatúra elnyomottjait.

Ilyenkor jön jól, hogy viharos, aljasságban és tragédiákban gazdag történelmünk van. Van hová visszanyúlnunk, hogy párhuzamokat és talán fogódzókat is találjunk. Mert volt már ilyen. Állt már ez az ország háborúban az egész világgal, döfték már hátba saját dögevői, istenített már megváltó, mindent tudó szakemberekként nyomorult senkiháziakat a sajtó – és volt már olyan kormánya, amely ez ellen nem tudott, nem mert tenni semmit.

1918 lucskos, hazugságtól sáros ősze volt... A nemzet minden oldalról ellenséggel körülvéve folytatta élet-halál harcát – épp, mint most. Győzelemre akkor sem volt sok esély. Mert a világ akkor is összefogott ellenünk, és mert a hatalom akkor is végzetesen későn ismerte fel, hogy háborúba menni egy csalódott, átvert és a végtelenségig kiszipolyozott nyomorgó hátországgal nem lehet. S minden józan intő szót a maguk köré álmodott biztonságérzettel utasítottak vissza – éppúgy, mint mai utódaik.

Ellenségeink örök, mindig mozgósítható ötödik hadoszlopa akkor is utcára vitte a Belváros fülledt szagú sikátorainak népét, meg a külvárosok megvezetett hülyéit, és azt hazudta, hogy az ő veszett csaholásuk a „nép hangja”. És akkor is volt hozzá média, amely ezt elhitette a dermedt szorongással figyelő vidéki Magyarországgal. És igen, akkor is olyan, magát nemzetinek és konzervatívnak nevező hatalom volt, amely ezeket a figurákat – akik nem csak az országnak, de nem mellesleg nekik is halálos ellenségeik voltak – a kebelén melengette, és büszkén kihúzta magát, ha kapott tőlük egy vállveregetést: „ahhoz képest, hogy jobboldali vagy öregem, egész normális vagy...”

A folytatás most dől el. Akkor legalább volt egy Tisza Istvánunk – a jelenlegi kormányfő ugyan példaképének tartja, de sajnos a legmarkánsabb közös tulajdonságuk az, hogy jó eséllyel őt is éppúgy hamarosan megbuktatják ugyanazok. Mert minden jel arra mutat, hogy hagyni fogja magát. Aki pedig feladja, azon nem lehet segíteni . De magunkon még tudunk, ha tudatosan készülünk arra, mi lesz azután.

Károlyi Mihályból akkor egy volt – most egy tucat is kitelik a balliberális istállóból. Egyedül rajtunk múlik, hogy hatalomra engedjük-e valamelyiket. Mert bárhogyan is ordította akkor is minden, a Dob utcától a Pozsonyi útig világhírű „szakember”, kilenc évtizede is volt más választásunk, mint a vörös gróf.

Mert akkor is voltak olyanok, akik látták, hogy hova tart az ország. És nem voltak hajlandóak feladni, pedig pontosan tudták, milyen pokoli nehéz a helyzet. Gömbös Gyuláékat és a köréjük szerveződőket akkor kiröhögték és megvetették a „mértékadó konzervatív” erők. Aztán csak álltak döbbenten Tisza holtteste fölött, értetlenül rázták a fejüket a történelmi Magyarország puskalövés nélküli feladása láttán, és megfagyott az ereikben a vér, amikor a Lenin-fiúk kopogtattak az ajtón.

Károlyiék itt vannak a kapuknál, és készülődnek már a Lenin-fiúk is. De üzenem nekik, és még inkább a minket finnyásan maguktól eltoló „polgári tábornak”: itt vagyunk mi is! Ha ők mellénk állnak, ha most nem hagynak cserben minket, nem engedjük, hogy megismétlődhessen a rémálom. Mert igenis csak rajtunk múlik..."

http://barikad.hu/balogh_gábor_és_mi_lesz_ha_orbán_elmegy-20120106
„Lemondok a demokráciáról, nekem, köszönöm, nem kell!” – Olvasói levél

Öt évvel ezelőtt Gyurcsány elhíresült beszédéből kiemelt mondattal volt tele a sajtó: „Hazudtunk reggel, éjjel meg este”, mert egy „Böszödi Köztársaság”-ban ezt is le lehetett nyomni a nép torkán. (Korábban, pontosan 1974-ben Örkény Istvánnal készült egy interjú, aki visszaemlékezve 1956-ra és a Szabad Rádióra, hasonlóképpen fogalmazott „Hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal, hazudtunk minden hullámhosszon”). Ahogy előre megmondta a látnoki képességekkel is rendelkező miniszterelnök: a tüntetők megunták és hazamentek.

A „táncos bohóc” nem bírta tovább rivaldafény nélkül, bomlott elméje nem tud nyugodni. Nyilvánvaló, hogy pszichés zavarai mellé amnézia is párosult, mert ő, aki teljhatalmú urat játszott, sárba tiporta az emberi jogokat, sőt magukat az embereket is, igen – Feri –, a szemkilövető diktátor a „demokráciáért” szállt harcba. Követeli a demokráciát! Most ők tüntetgetnek. Hasonlók a hasonlókkal. Meg a másokkal és másképp gondolkodókkal, akikkel lehet más a politika is. No, igen, madarat tolláról. Én, aki nemcsak az okmányaimban, hanem szívemben is magyar vagyok, a következő lemondó nyilatkozatot teszem a demokráciáért tüntető tömegnek, különösképpen Gyurcsány Ferencnek:

Alulírott, ezennel az „öszödi böszme” és nyája javára lemondok a demokráciáról. Nekem, köszönöm, nem kell. Ettől kezdve okafogyottá vált a sok szerencsétlen, csosszadt öregeknek, unatkozó gazdagoknak, vadkendereknek, etnikumoknak, vallási csoportoknak és a büszke melegeknek az utcán tölteniük a didergős téli napokat. Lemondok róla és ezt ezennel írásba is adom. Sőt, ezt követően kifejezetten megkérem őket, hogy fogják meg jó szorosan két kézzel a szabadságukat, egyenlőségüket, testvériségüket, köztársaságaikat (mindet!), a demokráciájukat és fogadják meg az immár szállóigévé vált jó tanácsot: „El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!”

Arra azért figyeljenek, hogy jó szorosan fogják közben a demokráciát, nehogy véletlenül egy darabkája is kicsusszanjon, mert még a végén okot adhat arra, hogy visszajöjjenek. Kívánom nekik, hogy megtalálják maguknak a Kurva Országot, ahol kiteljesedhetnek, játszhatnak demokráciát, énekelhetik az Internacionalét, és eltáncolhatják a Hattyúk tavát."
@Fabius: Állítottam ilyent, helikopter?
Ha figyeltél volna az előző írásaimra, én mind Fletót és Mind a Viktort elküldtem...
Azt magyaráztam, és most még egyszer elmagyarázom, mint szőke nőnek az egyel való szorzást, hogy teljesen mindegy ki van hatalmon, ki ellen hőbörög és tüntet a nép, melyik pártból csinál időnként aligpártot, épen kit takarodj-oz, a lényegen nem változtat. Mi mikro szinten csak azt látjuk, hogy ki mekkorát lop saját zsebre ott fent, nekünk meg mekkora adót kell kinyögnünk és van-e munkánk vagy sincs. És persze mindig az aktuális bohóc mellett tapsolunk vagy épp hőbörgünk ellene.
Van egy globális pénztőke, aki a világra kényszerített uzsorakamataival, és annak visszafizethetetlenségével a markában tartja a világot. Amely politikus behajol nekik az bármit csinálhat, megtűrik, aki pedig nem arra ráuszítják a világmédiát és a bepalizható
tömegeket. Te tényleg elhiszed, hogy az új alkotmány ekkora probléma lenne? Se nem jobb, se nem rosszabb, mint az előtte levő. A többség meg háboroghat, hogy az ország névből hova lett a köztársaság, mintha olyan sokat számítana ez. lásd 1990 előtt a Népköztársaságot! Pont a nép nem sokat számított benne. (Vagy hány EU ország nevében nincs bent a köztársaság szó, és van benne az, hogy királyság?.)Ezen aztán érdemes ölre menni az embereknek... A hozzászólásaimban csak azt kifogásoltam, hogy milyen szelektív az emberek jogállammal kapcsolatos ingerküszöbe. Azokkal tüntet együtt az operánál, (Fletó) akik 2006-ban, elég csúnyán elbántak a tüntetőkkel. Akkor nem féltették a jogállam vívmányait? -Kérdeztem tőlük. Vagy a szlovák magyarellenességet is megkérdeztem, hogy éppen az ellen nincs-e kedvük fellépni? Esetleg tüntetni az európai jogrend szabályai mellett? Vagy annak betartása csak ránk vonatkozik, magyarokra? Mivel értelmes választ nem kaptam, kocsmai szinten hőzöngeni nincs kedvem, ezért írtam azt, amire te válaszoltál. És ezért akartam a hozzászólásaimat végleg befejezni, de úgy illett, hogy válaszoljak. Remélem nem volt túl kioktató, ha mégis, akkor bocs haver!

Az előző hozzászólásaim egyiképen feltettem pár linket, átnézted őket?
Ja! És mély tiszteletem Gábriel angyalnak!
A tisztánlátását és korrektségét csak ajánlani tudom nektek!
@Mucsai doktor:

Ha már az eggyel való szorzásnál tartunk mondok két egyszerű példát:

1: ez a globális pénztőke kedvenc paripátok, én meg mindig jót röhögök rajta. Egyrészt az ország komplett államadósságát egy közepes méretű elektronikai bizbaszokat gyártó cég (Apple) éves bevételéből vissza lehetne fizetni. Ennyire jelentéktelenek vagyunk.

Másrészt az értelmezésetekben a globális pénztőke = IMF/EU

Számokban kifejezve a hitelfeltételek így néznek ki:

IMF - minden száz euróra 103-at kell visszaadni.

Piac - minden száz euróra 110-et kell visszaadni.

Az IMF azt mondja húzzátok meg a nadrágszíjat, hogy tudjátok majd fizetni a hitelt, szigorítsatok a költségvetésen.

A piac azt mondja, felőlünk ne csináljatok semmit, mert ha ennél is nagyobb szarban lesztek akkor nem 110 eurót, hanem 111-112-113 stb fogtok visszafizetni minden kölcsönadott 100 után.

2: Az új alkotmány nem azért szar, mert kikerült az ország nevéből a köztársaság. Hanem pl azért, mert ma alkotmányos lehetősége van Polt Péternek, hogy téged egy gárdamellényért olyan bíróság előtt vonasson felelősségre, ahol tudja, hogy a bíró el fog ítélni érte. Ha ez nem Pest, akkor Márianosztra alsó, erről ő dönthet. Ha szerintetek ez így jól van, akkor ne szóljunk érte semmit.
Tisztelt Kommentezők! Elfelejtettétek, abból vannak a gondok, hogy az üzletemberek visszajöttek a szilveszteri buliból. És még kótyagosak. Ez ilyen egyszerű. Egy szőke krupié-szenátor mutatta ki, doktori értekezésében.
@Fabius: a gárdamellény nekem sok volt. De ne félj, erre nem fog sor kerülni, ha a bíró is mellényt visel.
@Gábriel angyal:

Ezen én se :-)) Pedig minimum kéne, ha a szélsőbal (4K - fent és lent ) meg te, (jobboldal) nagyon egyetért valamiben.

Pedig az ördög ezúttal is - mint mindig - a részletekben lakik, aminek kibontásától a blogger nagyvonalúan eltekint:

"A "fejlett" világban ténylegesen létező magáncsőd intézményének összehasonlításától most tartózkodjunk, hiszen, mint minden tehermegosztás esetén, az ördög itt is a részletekben rejlik."

Ja, bizony a részletekben, meg abban az alapvetésben, hogy az IMF mint hitelnyújtó nem véletlenül szabja testre egy adott országnak nyújtott hitel feltételeit. Mert sablon nincs, ahogy két egyforma mentalitású nép és két egyformán szar gazdaság sincs. Ami az egyiknél működik, az a másiknál nem. Sokmilliárd euró kihelyezésénél meg ugyancsak fontos, hogy viszontlássa azt a hitelnyújtó.

Hát, ilyen bonyolult dolgok ezek. Ezért nem ment bele bloggerünk a részletekbe, meg amúgyis jobban hangzik ha simán csak szembeállítjuk a két tényt a részletek ismerete nélkül.
@Fabius: Én meg azokon röhögök, akik, ha szóba kerül a téma egyből mismásolni igyekeznek.
Egyébként nem az probléma, hogy az APPle vissza tudná-e fizetni vagy sem Magyarország adósságát, ha nem az, hogy Magyarország nem tudja visszafizetni. És amíg ez így van, addig úgy dirigálnak, ahogy akarnak, ha tetszik, ha nem.
Gárda mellény miatt pedig, már a régi alkotmány alatt is el lehetett ítélni bárkit...

Azért leírhatnád, hogy az alkotmány melyik §-ra hivatkozol pontosan?
Ja és még valami! Ha "Ennyire jelentéktelenek vagyunk. ", talán megpróbálhatná az ország valamely vezetője Fletótól-Viktorig, hogy mától nem fizetünk adósságot vissza, befektető urak!

Szerinted egy sima legyintéssel el fogják intézni, hogy jól van-jól van magyarok... akkor nem kell...
Vagy még a szart is kiverik belőlünk?
@Mucsai doktor:

Magyarország alaptörvényének átmeneti rendelkezéseiről szóló törvény, alaptörvény XXVIII cikk (1)

az elfogadott szöveg:

www.parlament.hu/irom39/05005/05005-0052.pdf
süti beállítások módosítása