Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.08.14. 05:57 Fabius

Jobbikos Zagyvaságok

Címkék: jobbik sziget fesztivál zagyva gyula hvim

A HVIM úgy látszik nem tanul semmiből, és kevés volt az a negyedóra hírnév amit kijárt nekik ez a Gyimesi Zoltán nevű egybites. Ők csak bepróbálkoztak pénteken is a Hogyan Szívassuk Meg Egy Fesztivál Résztvevőit hazafias programjukkal. Apró pici turulszar a vármegyés plakáton, hogy a Gyimesi által bezengett ötezer fős tömeg érdeklődés hiányában otthon maradt, így összesen hetvenen huzakodtak a biztonságiakkal és a kirendelt rendőrökkel. De, legalább a fővezér, a parlamenti botrányceleb Zagyva György Gyula vezette őket, hogy ne legyenek szegények olyan árvák.

Az eredmény Gyimesi esete után borítékolható volt, ezért a szájkaratét követően Zagyva Gyula élt a lehetőséggel, és nyomott egy plankingot rendőrtenyéren, amivel elnyerte a Sziget Fesztivál Legfaszább Plankingja Díjat. Remélem Gerendai felajánlott neki egy mobillal rögzített Gesztivál dvd-t jutalomból.
Aztán hogy-hogynem, az előállított Zagyva az őrszobán már nem volt ilyen vidám, és elővette "a mentelmi jogom van bácsi kérem, genyózni nem ér" lemezt, és ezt pörgette serényen. Nem is értem: a szigetelőkkel genyózni fasza, az érte induló eljárás alól meg kibújnál? Eddig arról szólt a fáma, hogy kemények vagytok akár a fagyott kutya lába, töröljék el a mentelmi jogot de nyombanazonnal, és rend legyen itt az úristenit neki. Még ez a népellenség, ez a Gyurcsány is lemondott a magáéról vigyorogva, pedig őt nem azzal igyekeznek megvádolni, hogy a K-híd előtt hangosan rázta a kordont. Te meg betakaróztál vele, és feliratkoztál a Lengyel Zozók ligájába?

Igen, én is olvastam a barikádon, hogy Zagyva le fog mondani a mentelmi jogáról. Éppen ez a probléma: itt sem azt olvastam, hogy már lemondott. Vagyis a lényeg ettől változatlan.

A sajtó faggatta a Jobbikot az ügyről, ők meg nyomták a választ. Olyan jellegzetesen Jobbikosat. Dúró Dóra hozta a szót, miszerint:

"Zagyva György Gyula nem a Jobbik, hanem a Hatvannégy Vármegye Mozgalom nevében vett részt a tüntetésen, ezért a Jobbik nem tervez semmilyen lépést az ügyben"

Szomorú szemű édes kicsi csillagom! Tudom én, hogy politológus vagy és nem jogász, de azért annyit illene tudni képviselő létedre, hogy a HVIM vezér Zagyvának semmilyen mentelmi joga nincsen, így se takarózni nem tud vele, se lemondani nem tud róla. Ilyenje a Jobbik csongrádi listájáról bepajszerolt frakciótagnak van, így megint, ahogy mindig, ha balhé van, ezúttal is belecsúsztál a zavarosba. Ezért talán nem felesleges tisztázni:

Mindenki, Zagyvától Morvain keresztül Toroczkaiig, aki a Jobbik listás helyéről került be bármilyen testületbe, és csüng az állam csöcsén nektek köszönhetően jó pénzért, az bizony nem a Pumukli Kedvelők Ligáját vagy a Vármegye Zászlókat Hímző Kislányok Baráti Körét képviseli, hanem a Jobbikot. Ha tagja a pártnak, ha nem. Aztán, ha a delikvensek harapják a kezet amiből enni kapnak, akkor a ti dolgotok a szájukra verni kurvasürgősen elhatárolódás, nem tagja pártnakozás helyett. Ezért, hogy mi lett volna a megfelelő lépés, az nem is lehet kérdés:
Nem fontos, - és számomra nem is érdekes - de gondoltam szólok, hogy a Juhász Oszkárral történtek miatti szimpátiát Zagyva épp most vágta bele a kukába, a Jobbik hitelességének egy újabb darabjával együtt.

421 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr23151922

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbikos Zagyvaságok 2011.08.14. 21:54:53

A HVIM úgy látszik nem tanul semmiből, és kevés volt az a negyedóra hírnév amit kijárt nekik ez a Gyimesi Zoltán nevű egybites.

Trackback: Készüljön erőszakra érzelemmentesen Ön is! 2011.08.14. 18:58:26

Mi túl tudjuk tenni magunkat azon, hogy a Magyar Szigeten a Magyar Köztársaság Magyarország törvényei kevesebbet számítanak, mint a civilizációtól elvágott ősközösségben a Tablet PC. Mondjuk úgy tűnik, nincs is más választásunk.   Mindazonáltal ...

Trackback: Török Gábor, a Jobbik és a szépirodalom 2011.08.14. 11:21:46

„Nem akarásból, úgy látszik, lelkileg élni nem lehet; valamit nem akarni megtenni, tartósan nem jelenthet élettartalmat: valamit nem akarni, és egyáltalán semmit sem akarni, tehát a parancsoltat mégis megtenni, talán túl közel van egymáshoz, semhogy a ...

Trackback: Az MTI jelenti 2011.08.14. 11:11:56

Tehát mindaz teljesül, ami annakidején a nemzet nagy többsége részéről követelményként felállíttatott, illetve elfogadhatónak jeleztetett és dacára annak t. Uraim, mit látunk: hetek óta, mióta ezen  Javaslatok a Házba  beterjesztettek, egy cs...

Trackback: A K-hídi csata - Zagyva Gyula politikusbűnöző lett? 2011.08.14. 10:21:29

Július közepén érkezett a hír, hogy a szélsőjobbos, revizionista nézeteket valló Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom (HVIM), tüntetést jelentett be egész augusztusra a Hajógyári-sziget azon területére, ahol a Sziget Fesztivál nagyszínpada állni szoko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Anti Anyag: tartok attól, hogy igazad van. De ez már egy másik történet.
@Ulixes:

Hát igen, nektek vörösbolsiknak meglehetősen antiszemiták a tények, főleg ha még kép is van róla. Az Utoya-szigeten táborozó fiataloknak mindössze az volt a bűnük, hogy izrael bojkottjára szólítottak fel, és ez a cionista mészáros ideális célpontjává tett őket.
@val:

A linkben véletlenül sem az a cím van, amit látni szeretnél. Igazad van, a szerver nem hazudik.

Az emlegetett cím kikerüléséről hun egy screenshot dátummal együtt? Bukó.

Mellesleg kicsit sem furcsa, hogy a kurucra kikerült nyilatkozat időpontja után jelent itt meg a nyivák kórus veled együtt. Addig csak a kuss két napig.
olcsó picsák, akik csak a felhajtásra utaznak.
meg mondjuk ingyen szigetjegyért tüntetni nem tudom mitől hősiesebb, mint segélyért...
@imperial: figyelj, nekem erre a náci bullshitre se időm,se kedvem sincsen. úgy tűnik, a zsidők meg a cionizmus, meg a többi hasonló izé a rögeszméd, és attól ezen a blogon én úgysem tudlak eltéríteni. hidd el, hogy többi ember, akinek ez a dolog nem rögeszméje lószart se foglalkozik zsidókkal, vagy Izraellel, nekem konkrétan hónapok óta nem jutott eszembe semmi, ami Izraellel kapcsolatos, mert más dolgokkal foglalkozok, és hidd el, az emberek nagy része ezzel ugyanígy van. Ha akarsz, válaszolj, elolvasom, de a veled való vitát ezzel befejeztem, nem azért, mert bármiben is egyet értek veled, vagy igazat adnék neked, csak teljesen értelmetlenek és meddőnek ítélem, mert mint mondtam rögeszmésnek tartalak.
@Kandabula:
Mi van? Ha várnak, akkor induljál!
Ki tart vissza???
hm?
:)
Ejnye-ejnye Vezérigazgató elvtárs. Már megint nem vette be a gyógyszerét?
@Anti Anyag: Sajnos tudatlansagodat a korodra es tanulatlansagodra vezetem vissza.Ami forral indultak ?Egy orszagot felepiteni a semmibol az tenyleg elony.A sivatagot megvaltoztatva egy viragzo gazdasagot felepiteni 63 ev alatt,befogadni 3-4 millio menekultet a vilag minden reszerol koztuk Etiopiabol,megnyerni 5 haborut , a helyi kisebbeket nem szamolva,az tenyleg nagy for.Felepiteni az egyetlen demokraciat a Kozel Keleten az se semmi.Izraelnek mellesleg tobb liberalis kormanya volt ,mint konzervativ.Ben Gurionnal kezdodott 1948-ban aki igazan liberalis volt.
Nem szegyen a tudatlansag, ahogyan a szegenyseg sem, csak egy kicsit kellemetlen.
@Karipapa01:
Nem, nem! Nem vagyok megsértődve, csak szeretem az egyenes beszédet.:)
Ez ilyen egyszerű.
bezony.
:)
@kapitalista: Ne fáradjál azzal hogy bármit elmagyarázol neki(k). Reménytelen vállalkozás. Tudod mi jön le belőle nekik? Hogy fuj zsidóbérenc.
@Kandabula:
hm. Honnan tudod?
kommunista fiatal szórakozását." Talán valaki megsúgta, hogy kik Ők??
Csak Ők voltak ott? Aha. szánalom.
Mint oly sok minden más, is. az.
:)
Schindler Pistája meg oly sötét, hogy hozzá képest egy fekete lyuk Nap fényességű.
@Kandabula:
Figyelj?! Egyébként ki mosta össze a Zagyvát?! és kivel?!
áruld már el!
@Fabius: Olyan vagy mint egy faék. Firefoxban jobb gomb, majd "view image" arra képre, amit belinkeltem, azon az oldalon -te együgyű- amiről szó van. Jézusom. Fail.

Vagy nézd meg a forrásban! "<img src=" után következnek a képek. Img tag. Html. Tudod. De ha még ez is magas, akkor sorry.

Egyénként milyen két nap? 2011.08.14. 05:57 van a postod dátumaként. Valamikor ma nyomhatták ki az indexre, azért szeretnek ennyire. :)
@márta)): különben miért tervezték volna elrontani a bulit? (Légy szíves ne rongáld a humorérzékemet. Meg a sajátodat sem. A fenébe! Erre a hülyeségre nem számítottam!)
@Fabius:
"...Igen, én is olvastam a barikádon, hogy Zagyva le fog mondani a mentelmi jogáról. Éppen ez a probléma: itt sem azt olvastam, hogy már lemondott..."
Tehát az a probléma, amiről még nem tudod megtörténik e. Sajátos logikai bukfenc olyanokon siránkozni, amiről még fogalmad nincs. Most akkor az a baj, hogy csak le fog mondani, és a rendőrségen nem könyörgött, hogy az ügyészség kérje azonnal az éjszaka közepén a mentelmi jogának felfüggesztését? Priceless....
Zagyva Gyula inkább olyan kültelki kocsmai terminátorra emlékeztet. (Gyere ki a hóra egy szóra és legyél nagyon bátor) Az a típus akit nem az eszéért szeretnek.
@Kassian: "Egy szaros náci akkor is szaros náci marad, ha parlamenti képviselőnek csúfolja magát...
betoncipőt a disznó lábára, azt mehet a Dunába."

Egy csomó kérdésem lenne: Amikor Terike néni megvonja magától a tulajdonképpen alapvető élelmiszernek számító falatokat annak érdekében, hogy vetőmagot, naposcsibét stb. vásároljon azért, hogy jövőre is biztosított legyen az élete. Amikor az állatoknak élelmet vásárol, ás, kapál a kiskertjében azért, hogy jövőre is biztosított legyen az élete. Amikor gyomlál, locsol, kaszál, küszködik azért, hogy jövőre is legyen mit ennie. Amikor fenyegetik, a közhídon is hídpénzt követelnek tőle, inkább fizet, csak jövöre is szeretne életben maradni. Amikor egy szép holdfény nélküli éjszakán pár óra alatt ezt a küzködést helyrehozhatatlanul tönkreteszik, és a helyi körzeti megbízott azzal vígasztalja Teri nénit, hogy felelőtlen fiatalok lökték a szakadékba, egyébként is nincs akkora kár, hogy bűncselekménynek számítson, mit gondolsz? Így helyes? Ez az élet rendje? Vagy kifejezed a rosszallásodat vállalva ezzel, hogy náci vagy? Esetleg Terike néni nyugdíjából, a te és én fizetésemből el kellene venni annyi pénzt, hogy szegény gazembereknek ne kelljen Terike nénit tönkretenni? Ezt már megpróbáltuk, sajnos nem jött be! akkor most mi legyen a megoldás
@kapitalista:

Pedig ha az évek folyamán Magyarország is kap évi néhány milliárd dollárt, haditechnikát, politikai és minden elképzelhető támogatást az Egyesült Államoktól, Németországtól meg néhány további jelentételen államocskától, a libsi szaporítás és uszítás helyett demokráciának hazudott apartheidet alkalmazunk a cigányokkal szemben, valamint visszafoglaljuk az elrabolt területeket bányástól, ásványkincsestől, infrastruktúrástól, akkor bizony mi is vittük volna annyira, mint az agyonajnározott izrael.

A terrorista gyilkos ben gurion, mint libsi példakép...na ez meg aztán abszolút jellemző.
@Karipapa01: Ezt hívják demagógiának, kedves barátom. Visszakérdezek: szerinted Zagyva Gy. és sittes társai jelentenek megoldást?
@Kandabula:
humorérzékemet"
Miért? Neked az is van?
hm. nem vettem észre??!!
Nahát! Én nem is értem?!?
:)))
@Schindler Pistája: a te cipődben is az van most is.
Kiáltványom: amennyiben Zagyváék nem a kommunista internacionálé ifjúsági tagozatának rendes évi közgyűlését akarták szétverni az odatervezett gyűlésükkel, akkor csak egyet akarhattak: bosszantani sok ezer fiatalt, akik csak néztek, mint a moziban és nem értették az egészet. Volt még egy céljuk is: megmutatni, hogy Magyarország: bunkóország!
@Karipapa01: És Terike néni veteménye hogyan kapcsolódik az eredeti témához, ami arról szólt, hogy Zagyva úr és a bajtársak oda mentek bajt keverni, rendbontást csinálni a Sziget Fesztivál bejáratához, amiért, teljesen jogosan végül őrizettbe vették őket? Sehogyan? Akkor pedig minek hozod ide?
Sziasztok,

tudtok-e nekem abban segíteni, hogy tett-e már a magyar rendőrség vádemelési javaslatot konkrét személyek ellen, a The Sun ún. "magyar" szigetről szóló oknyomozó anyagának alapján, ahol szélsőséges mozgalmak népszerűsítése és önkényuralmi jelképek viselése, propagálása látható?

Illusztráció: www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3732148/BNP-chiefs-Hitler-salute-to-Breivik-heroine.html

Köszi a választ,
CSK
@Kassian: Úgyvan! Én demagóg vagyok, Terike néni pedig náci, mert szeretettel ölelgeti azokat az embereket, akik megpróbálják megvédeni. Te meg okos vagy, tehát mindenki elégedett!
@Ulixes: Úgy jön ide, hogy te is tudod, hogy. Feltéve, ha kihúzod a fejed a homokból!
@Karipapa01: Nem, nem, mond el csak te!
@Ulixes:

Semmi gond, örömmel aláztalak le.
A tanulság, hogy legközelebb tájékozódsz, mielőtt olyan baromságokat írsz le, hogy "azok a fiatalok lószart se foglalkoztak izraellel".
Úgy látom átmentünk hülyébe, így aztán csókoltatok mindenkit. Jó éjt!
@imperial:Semmi gond, örömmel aláztalak le.
A tanulság, hogy legközelebb tájékozódsz, mielőtt olyan baromságokat írsz le, hogy "azok a fiatalok lószart se foglalkoztak izraellel".

Hú bazd meg,te tényleg kurva nagy gyökér vagy! Mi a francot bizonyítottal azzal a szarral, amit átküldtél?! megmondom mit: SEMMIT, idióta barom
! (ezt az "alázásért" kaptad)
A The Sun cikke alól érdemes beleolvasni a kommentekbe, hogy látnak titeket külföldről:

"Hungary has become the paradise of neofascists since 2002 - thanx mostly to far-right Fidesz party. There is no any sense to wonder what is going on there. Hungary has broken its own law included the international treaty (Treaty of peace with Hungary. Signed by United Kingdom, USA, Canada, Australia, India and more, at Paris, on 10 February 1947) for years. What a hell international treaties are good for, if none of the signers care it at all. All of the countries are responsible for letting the fascism to revival in a country! There is no any excuse for any country unlike it was concerning the I. (hitler-)fascism!"

Ezen gondolkozzatok el. Tovább jó vitát, jóéjt, CSK.
@Ulixes: "Zagyva úr és a bajtársak oda mentek bajt keverni, "
Nem bajt keverni mentek oda, hanem demonstrálni! Elfogadtatni az az álláspontot, amit magukénak vallanak, amiről az imént is írtam. Ez nem egy Londoni akció volt, tudtommal nem sérült meg senki és anyagi kár sem keletkezett. Kissé kellemetlen volt a politikusainknak, a jelenlegi kormányzatnak, de az vesse az első követ...
@sivatagi n.: Sajnos velemenyt cserelni csak olyan emberrel lehet,aki tudja mirol beszel.Nem akarlak lekezelni, de menj le a kocsmaba igyal valamit,hatha lesz valami a kis fejedbe.
A tobb milliard amerikai segely hadi ipari vasarlasokat jelent, ami megrendelest jelent az amerikai iparnak.Egyebkent nem tudom miert lett tema Izrael?Semmi kozom nincs hozza,csak egy ket utalas lett teve,erre valaszoltam.
A degeneralt jobbikos kepviselotokrol szolt a fama meg a 64 varmegyerol amirol megvallva az igazat nem tudom mi,de csak almodozzatok sokaig addig sem kell szembenezni a tenyekkel,keressetek bunbakkot,szidjatok es emlegessetek minden baj okozoit a zsidokat,es ha ez megnyugtat benneteket Amen
@Karipapa01: A Sziget egy tisztán magánrendezvény, ami nagyjából politikamentes volt, legalábbis abban az értelemben, hogy senki nem politizálni ment oda! amíg Zagyva és baktársai oda nem vitték a politikát. és de bajt keverni mentek oda, hiszen nagyon jól tudták, hogy nem fogják őket beengedni, miért is tették volna, amikor az egy magánrendezvény, és már nem volt engedélyük a rendőrségtől? és ezzel megzavarták mások nyugodt és felhőtlen szórakozását, a saját önző érdekükben. ehhez a jelenlegi kormánynak nem sok köze van.
Nagy úr a butaság!!
Ti komcsi fajzat nem kelletek senkinek.
Rázzátok , újra itt van az idő lehet balra tolódni,Marxot elővenni , de dolgozzatok is mert azt nemigen szerettek.
A blogbejegyzéssel (és Fabius 19:55 hozzáfűzésével) teljesen egyetértve felmerül néhány kérdés, (a hozzászólásokat nem olvastam, így lehet, hogy másnak is eszébe jutott)
I. A sziget fesztiválra bejutni akaró ember milyen jogszabályba ütköző cselekedetet hajt végre, amiért a helyszíni elzavarás helyett kónmandósokkal kell elvinni?
I/a a jegy nélküli bejutási szándék miért bűncselekmény, amiért rendőri intézkedést kell foganatosítani? Ha uram bocsá az elkövető tisztában van cselekménye súlytalanságával miért ne élhetne mentelmi jogával? (Tudom, hogy illik - kell lemondani - de valahogy megértem, ha nem mond le)
II. Ha a területre a hatályos jogszabály szerint érvényes tüntetés van "tudomásul véve" akkor oda miért nem lehet bemenni?
II/a. tudomásul vett tüntetés esetén a közegnek pontosan mi is a dolga?
III. elismerve, hogy a húsz évvel ezelőtti taxis sztrájk szintén hasonló indokkal született, az azt akkor támogató balliberális massza most minek okán akad ki a szórakozni vágyókkal szembeni kib... son, mikor húsz éve vagánykodásuk révén halálos áldozatok is voltak...
Nekem úgy tűnik, hogy a töketlen(bizonytalan) karhatalom még mindig fűrervezérelt, a jogszabályok adta keretet nem ismerve (ismerve, de félve a pillanatnyi keresztapától) szubjektív cselekedetekre élvez el.
@Csehszlovák Kém: Neked nem tűnt még fel, hogy ilyeneket, ilyen angolsággal magyarok írnak? Igazi hazaiak. :)
Tisztán látszott, hogy csak egy fotó kell, amin a hatalom elnyomó őrei bántalmaznak, de legalább erőszakkal elvonszolnak egy tisztességes szándékú, magyar embert. Így aki fogékony rá, abban nem lankad a Jobbik iránti rokonszenv.

Az, hogy ezért a csip-csup ügyért nem mer lemondani a mentelmi jogáról... nevetséges. Beszart a nagyfiú? Mit kapott volna 100ezer Ft bírságot?

Ami még lényeges, hogy fel kell ismerni a pillanatot, amikor a fagylalt visszanyal. A korábbi szövetséges, a Gyurcsány ellen oly hasznos szélsőjobb már sokat árt a Fidesznek. Mert az elvonszolt kopasz képe felületesen nézve lehangoló. Azt az érzést keltheti, hogy ezek sem jobbak a Gyurcsányi galerinál.

Szarjankó, beszari vagy Zagyva!!!
@anyad2:

Biztos feltűnt neki, de hát valamivel igazolni kell a nyomi prekoncepcióit.
@Csehszlovák Kém: Egy darab komment, egy bulvárlapról, ez aztán releváns minta.Kb. mint ha egy izraelinek mutogatnék egy indexes cikk alatti kommentet, hogy némá' mit gondolnak rólatok Európában ecsém'.Baszod valami szintet préseljetek már ki magatokból, mert ettől még a lenézett Zagyváék is összetettebb személyiségek.
@Kandabula:
hm.
Átmentünk hülyébe".
hm. Jóccakát! Önnek is.
:)))))
Na.Ja!
Ha itt mindenki átment hülyébe:) Megyek is szétnézek inkább a neten.
Nehogy már én is totálisan hülye legyek.
igen.

:)))))))))))
@Ulixes: "A Sziget egy tisztán magánrendezvény, ami nagyjából politikamentes ..."

Hát persze, eltekintve egy-két karlendítéstől, törvényben tiltott jelképek forgalmazásától, meg úgy általában. Ez valszeg belefér, Zagyva viszont már nem. Talán azért, mert nem hozott kellő mennyiségű eurót. Na, mindegy! Az üzlet, az üzlet!
@Karipapa01: Te miről beszélsz most? Karlendítés a Sziget Fesztiválon? Mióta?
@Kelemen Csaba:

Nem igazán értem miért nem mondott le a mentelmi jogáról? Mit veszíthet vele? Tovább szerepelhetne a hírekben. Vagy valószínűleg törvénybe ütközőt tett? Mi lehetne a legdurvább? 2 hónap felfüggesztett?
Nem érzitek az ellentmondást, hogy a Jobbik úton útfélen a mentelmi jog eltörlését papolja, amikor meg oda kerülne a sor mégsem teszik?

Miféle gerinctelen viselkedés ez? Nem mintha valamit is várnék az operett szélsőjobbtól.
Ezeknél még Csurka is 100-szor egyenesebb volt. De ezek a neonáci suhancok és szüleik már a langyos kommunizmusban szocializálódtak.
@Ulixes: Amióta a fél világ ezt nézte a TV-ben. Te nem nézel híradót?
@Karipapa01: Sziget Fesztivál, Budapesten, a Hajógyári Szigeten? Náci jelképek, és karlendítés? hát én bizony nem hallottam ilyenről eddig....
egyébként nem nézek híradót, sőt egyáltalán tévét sem.
@Ulixes: Na jó! Késő is van már, fáradt is vagyok, holnap munkába kell mennem, nem kívánom tovább boncolgatni ezt a kérdést. most kilépek, ne is álaszolj. Jó éjszakát!
@Kelemen Csaba: Azért, mert a HVIM politikai demonstrációt szervezett -ráadásul érvényes engedély nélkül- ami indokolta a rendőri jelenlétet.
@val:

Ugye nem baj, ha én a faék picit másképp gondolkodom, és a szavad helyett inkább a szememnek hiszek.

Így megnéztem a linkelt kép exif infóját és mit találtam? Semmit. Egyik sérülést ábrázoló képnek sincs exif infója, vagyis nem derül ki mikor készültek.

Ez csak azért fura, mert az eseményről készülteknek, amik pl ebben a galériában vannak:

szentkoronaradio.com/20110813-sziget-fesztival

mindegyiknek van.

Ja igen, a két nap: a péntek este írásba adott genyózni nemértől a vasárnapi délutáni felszólítgatás nagyjából két nap. Vagy nálatok másképp számolják a napokat?
@billy reed: Érvényes engedélye van, nem tudtad?
@tcom: a hozzászólásomat úgy kezdtem, hogy egyet értek a bejegyzés szerzőjével, átsiklottál rajta?
@Csehszlovák Kém: A SUN.. volt az egyik igen komolyan bűncselekménybe keveredett bulvárlap, amelyik lehallgatta még az "úristent is", majd hangtorzítással ismerősöket utánozva telefonhívásokon keresztül kompromittálták, akit éppen egy kis szenzációért érdemesnek találtak. Ennek az szennynek másoltad be a cikkrészletét. Életed végéig csak ilyeneket olvass.
Ne engedjétek a mocsadék szélsőjobbot! A ti hülyeségetekből és hiszékenységetekből akarnak táplálkozni, hát kopjon fel a nagymagyarkodó zsidótótsvábok álla!
@Fabius:

val nagyon aranyosan keni el a szart. Ha jól értem, akkor a Zagyva piros foltjainak (jujj, a lába is bibis lett!) - bicajjal esve csúnyábban nézek ki - kikerülésének időpontját próbálja ráhúzni a HVIM közleményre, csak épp ez két ponton bukik meg.

1. Az általa bemásolt link utolsó frissítése tényleg 08.14; no de mi az utolsó frissítés benne? A HVIM közlemény. Hoppá.

2. A HVIM honlapján mit ad isten a közlemény időpontja szintén 08.14., vagyis elég egyértelmű, hogy Zagyva két napig élt a mentelmi jogával és miután észlelték, hogy miatta mindenki a Jobbik kétszínűségén gúnyolódik joggal, rájöttek, hogy mégiscsak le kéne mondani arról a mentelmi jogról.

Innentől kezdve pedig szerintem egyértelmű, hogy kire érvényes az, hogy "szemen szedett hazugságok párosulnak egy olyan stílussal, amit kb. az ózdi cigányok produkálnak".
@Fabius:

Amolyan 3. pont gyanánt pedig fel lehetne hívni val figyelmét az alábbiakra:

Kuruc.info:

Zagyva nem ragaszkodik mentelmi jogához - a HVIM közleménye
Dátum: 2011-08-14. 17:03
kuruc.info/r/2/83505/

Alatta!!! a link:
Nem mond le mentelmi jogáról Zagyva György Gyula
2011-08-13. 14:38
kuruc.info/r/2/83459/

Szóval akkor jöjjön a 40 milliós kérdés: Mikor mondott le Zagyva Gyula a mentelmi jogáról?
@Lesből Támadó Szárítókötél:

Az már nem kérdés, mikor mondott le Zagyva a jogáról. Ha valami érdekes, akkor az a bibis képek exif infója.

Miért csak azokon nincs rajta semmi, mikor az összes többin ott van? A képek készültének időpontja, a gép típusa, de még a beállításai is. Pedig a bibisek is digitálisan készültek, ahogy a többi.
@Kelemen Csaba:
I. Ezek nem kommandósok, hanem rohamrendőrök. Tömegrendezvények biztosítására használják őket.
I/a A jegy nélkül való bejutási kísérlet vétség. De őt nem ezért vitték el, hanem mert nekiállt keménykedni és lökdöste a rendőrt.
A mentelmi jog nem vonatkozik tettenérésre.
II. Pár nappal a "tüntetés" megkezdése előtt a szervező módosítási kérelmet nyújtott be, amit a rendőrség elutasított és ezzel a bejelentett tüntetés megszűnt.
Ha el is lett volna fogadva, az nem kötelezi a Sziget szervezőit az ingyenes odajutás biztosítására. Tehát, hacsak nem érkeznek előbb és mennek el utána, kénytelenek jegyet venni.
II/a. A tudomásul vett tüntetéseket is biztosítani kell.
Csak egy dolgot szeretnék hozzátenni!
A Jobbik, benne ezzel a Zagyvasráccal fellép az ellen, hogy a cigányok nem tartják be a törvényeket, és nem tisztelik a rendőröket!
Zagyvasrác ugyan ezt csinálta.

Akkor Jobbik = Cigányság!

Legalább kiderült a frankó, a Jobbik a parlamentben a kisebbséget képviseli!!!
@Exxit: Nézd meg a Zagyva zagyva képét benne van a vonó vagy teknővájó forgács!!
@Lesből Támadó Szárítókötél:
Sajnálom, hogy nem verték el jól ezt férget. Legyen már tétje a hősködésnek! Ugye, aki nem tartja be az együttélés szabályait, az kaphat? Ő is biztosan így gondolja.
@Táskás Tóni: Az államadósság megduplázása 8 év alatt, úgy hogy közben nem járt lényegi GDP növekedéssel, sőt a GDP növekedésünk a legrosszabb volt ez idő alatt a térségben - és mindezt úgy hogy az időszak nagy részében kiválóan prosperált a világgazsaság - meglehetősen nehezen vállalható.
@Boli: A gond az, hogy az egész EU, sőt az egész fejlett világ a sok elismert gazdasági zsenijével nyakig ül a szarban. Az amcsik is kezdtek elindulni lefelé a hitelminősítőknél, az EU övezet épp a szétesés határán van. Mindezt úgy, hogy a legelismertebb közgazdasági szakértők állnak az élükön, nem holmi "kretén zsenik". És emlékszem olyan időszakra is, amikor az ország élén egy közgazdasági szakember állt, nem is akármilyen elvégre volt ő pénzügyminiszter is. Na ő alapozta meg a szocik 8 éves ámokfutását. A másik zsenit Bokrosnak hívták, az ő nevéhez fűződik az ország energiaszektorának privatizélése, és a jó manyup rendszer...
Szóval ez a Gyula nagy barom.
Íme az első felszólalása a parlamentben:
www.youtube.com/watch?v=6QgIDxwzSvw
Nem hazudtolta meg a rossz hírét. Köszönni nem tud, zagyvál és a végén folyosói verekedéssel fenyeget. Egy falusi diszkó kidobójában is több az intelligencia.
Az ilyenek miatt nem lesz kormányon a Jobbik soha. A választók többségét taszítja a primitív agresszió.
@midnight coder: ... amit fidesznyikék vittek tovább, anno '98-ban? Meg amit állítólag eltőzsdéztek? Amiből most kaptam meg majd 400.000,-Forintot?
@midnight coder: Sőt ha még a GHTP és a MGDA valamint a HFKY százalékos változását is nézzük akkor az elmúlt 8 év egy romhalmaz volt persze a TDGHX egy kicsit erősödött de élni azt lehetett!! Ezzel szemben úgy általában jól látszik hogy most tényleg emelkedik és prosperál ....de ez még csak a kezdet!!!
@Kassian: Nem parlamenti képviselőnek csúfolja magát, hanem az. Más kérdés, hogy nem való oda. Megint más kérdés, hogy a maga primitív szintjén mozogva ha belefeszül sem tud akkora kárt okozni, mint mondjuk körmösbauer és társai. A hosszú távú hatásokat is figyelembe véve sokkal-sokkal kevésbé gáz az, hogy egy Zagyvalék kocsmai verekedő parlamenti képviselőként ténykedhet, mint az, hogy mondjuk konkrétan körmösbauer ezt tehette.
"Zagyva György Gyula nem a Jobbik, hanem a Hatvannégy Vármegye Mozgalom nevében vett részt a tüntetésen, ezért a Jobbik nem tervez semmilyen lépést az ügyben"

És, mi a baj ezzel?

Amikor egy MSZP-s képviselő (V.J.) fegyverrel fenyegetett meg egy biciklist, akkor az az MSZP nevében volt? Akkor az MSZP fenyegetett meg egy biciklist, lelövéssel?
www.youtube.com/watch?v=VLQQ7RrW8kM&feature=related
Na ez vicc. Makog, zagyvál, nyög. Egy retorikai hulla. A legszomorúbb, hogy a kettős állampolgársággal kapcsolatban a nyelvtudást feszegeti....
A Jobbik amúgy elég siralmas teljesítményt nyújt, nagy csalódás.

Annál már csak az LMP a nagyobb csalódás, akiket az olaj és szénlobbi pénzel valószínűleg, ezért a tiszta és olcsó energiát (atomot) ellenzik. A cigányokat meg védik (ami önmagában nem baj), de akkor is, amikor nem kellene (SZDSZ effektus).
@Tedat: Egy politikai akció és egy spontán utcai verekedés nem ugyanaz. Bár mindeketten szégyenbe hozzák a pártjukat, azzal hogy ilyen idegállapotú és szellemi szintű emberként a szavaznak. Beszédes mindenesetre, hogy egyből vakarják le magukról Gyulát. Még azt is olvastam egy nyilatkozatban, hogy nem Jobbik tag...nocsak. Kezd kellemetlen lenni.
@midnight coder:
Az adósságot összegben érted, nem a GDP-hez viszonyítva.
Százalékosan csak 48%-os (54->80) az adósságnövekedés. Az általad lebecsült GDP növekedés 2009-ig kb. annyi, mint a szarabb bázisról indított 1998-2002 közti Fidesz-féle (18%). Az adatokat kinyerheted a KSH honlapról. Az eladósodás eredményét Te is élvezted, mert nőtt a reáljövedelmet, mint ahogy minden rétegé.

Az eladósodáson összegben, a mostani Fidesz-kormány semmit nem csökkentett, pedig az előző kormányok hosszú távú megtakarítását is felélte. Pont annyi hiányt (1500 milliárd) sikerült összehozniuk, amennyi az MNYP-ből jóváírt államkötvények összege. Pedig a Fidesz már mindent lecsupaszított, csak magára és klientúrájára tölt. A társadalom és gazdaság kisebb-nagyobb területeinek gazdáitól csak zavaros ötlethalmazok petárdázása tapasztalható, koncepció és eszközök hiányában (Szőcs, Vajna, Réthelyi, Hoffmann, Matolcsy, Fellegi, Pintér, Selmeczi)
Most tehát az ország megtakarítások és érdemi reformtervek nélkül, büszkén néz a jövőbe. Várjuk a csodát.

A zavaros helyzetben vígan lubickolnak a kontroll nélkül maradt helyi kiskirályok: Papcsák, Megyes, Rógán, Lázár mint húzónevek.
@nu pagagyí:
"Az eladósodás eredményét Te is élvezted, mert nőtt a reáljövedelmet, mint ahogy minden rétegé."

Jajj, de rohadtul élveztük az eladósodottság eredményét.

Mi is az eredménye? Adósság, adóemelés és megszorítás. Ezért aztán érdemes volt eladósodni!
@Kalmár:
"Egy politikai akció és egy spontán utcai verekedés nem ugyanaz. "

Bocs, de az, hogy az MSZP egyik képviselője kis híján agyonlőtt egy biciklist, semmiképpen sem "egy kis spontán utcai verekedés".

Az szinte gyilkosság.

Mondjuk Csepelen azt hiszem MSZP tagok gyilkolásztak.
@Tedat: Az eredménye "adócsökkentés" (Matolcsy) lett. Nem élvezed?
@nu pagagyí: Honnan veszed ezeket a számokat?
Természetesen nem igaz. Csökkentették az állampapírokkal a hiányt. Ezt minden gazdasági elemző elismeri. Megtennéd, hogy linkelsz egy értelmes gazdasági laptól olyan véleményt, hogy ezzel az állampapír bevonással is maradt a hiány?
Persze nem fog sikaerülni. Miért éri meg ilyen nyilvánvaló hazugsággal hitelteleníteni magatokat?
@Tedat: Melyik Fideszes nőszemély volt az, aki bérgyilkost fogadott?
Pszichopaták mindenhol vannak, de csak a jobboldal tette normélis működési móddá az akasztásokkal, lelövéssel, láncon vezetgetéssel stb.-vel való fenyegetőzést. Érezni a várakozást, mikor történik már valami.
Azt nem tudja valaki, hogy a 64 Vármegye mi ellen tiltakozott a Szigeten?

Csak azért kérdezem, mert erről SENKI sem beszél, a sajtóban sem olvastam semmit, pedig enélkül nehéz lenne összerakni a történteket, megítélni Zagyvát.
@Fabius:

Hoppá, úgy látszik, hogy beletrafáltam. Megsértettem a picike lelked? :)

Na bibis bubikám, akkor összefoglalom neked:

Tehát azt írtad, hogy nem találtál fotókat, holott 13-án már több helyen kint voltak a fotók. Pl: szentkoronaradio.com/belfold/2011_08_12_blokad-alatt-a-sziget

Lekértem a file last modified infot neked:

Last-Modified: Sat, 13 Aug 2011 12:03:59 GMT
Tehát 13/08/2011 14:03:59 CEST

Erre azon siránkozol, hogy nincs exif infó. Figyelj bibikém, szólj a Szent Korona Rádió szerkesztőségének, hogy adjanak egyet, ahol van! De ha nagyon szeretnéd csinálok neked egyet, ahol a dátum 1991. 08. 10. a fényképezőgép neve pedig "vörösbolsi". Jó lesz? :) Édes Istenem, segíts! LOL

Itt egy google cache, hogyan nézett ki az ultras oldal 2011. aug. 13. 15:34:13 GMT-kor. Ott van a google cacheben. De erre majd bizos az lesz a válasz, hogy a google náci egyébként meg én hekkeltem meg az egész guglit! Jujujjj.

"Ez a(z) ultrasliberi.hu/?p=3623 Google által tárolt változata. Ez egy pillanatfelvétel, ahogyan az oldal megjelent a következő időpontban: 2011. aug. 13. 15:34:13 GMT. Az aktuális oldal azóta meg is változhatott. További információ"
FYKI: Van screenshot is.

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:DMkB3MWQGIoJ:ultrasliberi.hu/%3Fp%3D3623+zagyv%C3%A1t+kiengedt%C3%A9k+a+Gyorskocsi+utc%C3%A1b%C3%B3l.+A+t%C3%B6bbi+n%C3%A9gy+ember+a+III.+ker%C3%BCleti+T%C3%ADm%C3%A1r&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a&source=www.google.hu

Beégtél öregem. Olyasmiről írogatsz, amikről fingod sincs, ráadásul tudatlanságodat azzal mosdatod, hogy "másképp gondolkozol". LOL Ezúton adományozom a vörösbolsi címet (már nem először, de nem baj). Nagyon keményen megküzdöttél érte, megérdemled, viseld egészséggel!
@kapitalista: "A tortenelem folyaman nem sok mindennel dicsekedhetunk sajnos az onpusztitason kivul nem sokra vittuk."
- Aztán 1000 év után még mindig itt vagyunk és az egyik legkevésbé multikulturális nép vagyunk Európában még mindig.
Európában már lassan a nemzetiség megőrzése is eredmény.
@Tedat: Na én nem arról vagyok, híres, hogy szocikat védek, de egy töltetlen, nem éles lőfegyverrel hadonászó hőzöngő büdös paraszt és egy valódi gyilkos messze van egymástól. Az egyiknek kötél jár(na) a másiknak felfüggesztett pár hónap és távozás a közéletből.
A Sziget ellen tüntetni már nem menő. Zagyva gondolkodású barátunk már rájöhetne. A Sziget és a főváros szépen kiegyeztek. A zajt szépen csökkentették, a city karszalag pedig remek húzás volt a fővárostól, hiszen ez csak a jó hírünket viszi. Igazából többlet költséget nem okoz, viszont a fiatalok a várost is megnézik. Ha egy nap szinte ingyen megnézhetnék egy európai fővárost, azt én nem hagynám ki.
A Sziget már konszolidálódott, sikeres, Tarlóssal érdekszövetséget kötött. Ami jó a Szigetnek, az jó a fővárosnak is.
A Szigetet basztatása már csak egy igen szűk réteg figyelmét kelti fel.
@Kalmár: "Az egyiknek kötél jár(na) a másiknak felfüggesztett pár hónap és távozás a közéletből." - Egyetértünk.
@val: Te figyelj már, te tényleg ennyire nem tudsz veszíteni? Hazudoztál (ahogy szoktatok, ti és a bajtársak), rajtakaptak, beégtél, menj haza és gondolkozz inkább, mint hogy itt próbálj tovább hazudozni a nyilvánvalóról! Ébredj fel, hiába próbálod te a valóságod, a tényeket a hülye rögeszmédhez torzítani, akár szándékos hazugság árán is, attól az még csak hazugság és rögeszme marad.
@val: Te figyelj már, te tényleg ennyire nem tudsz veszíteni? Hazudoztál (ahogy szoktatok, ti és a bajtársak), rajtakaptak, beégtél, menj haza és gondolkozz inkább, mint hogy itt próbálj tovább hazudozni a nyilvánvalóról! Ébredj fel, hiába próbálod te a valóságot, a tényeket a hülye rögeszmédhez torzítani, akár szándékos hazugság árán is, attól az még csak hazugság és rögeszme marad.
BRFK- közlemény:
"2011. augusztus 12-én 23 óra 10 perckor Zagyva írásos nyilatkozatot fogalmazott meg: mentelmi jogáról nem mond le. A hatályos jogi szabályozás szerint Zagyva György Gyulával szemben jelenleg a szabálysértési eljárás nem folytatható."

Még valami?
@Kalmár: Államadósságunk forintban, az "egyszeri ötszázalékos adósságcsökkentés" után is szinte hajszálpontosan annyi, mint 2010 május végén volt.

Adatok (Akk-tól, milliárd forint)

Államadósság Bruttó Nettó
2010 május : 19.933 18.615
2011 június: 19.578 18.688

Tehát az ország teljes forradalmi átalakítása, a magánpénztári megtakarítások behabzsolása (a lakosság "önkéntes" felajánlásából) után, sikerült leküzdenie a Fidesznek az államadósságot a 2009 végi válságszintre. Megérte.

Link: www.akk.hu/ktgvetesadossag.ivy
(már a fidesz által hamisított verzió)
@nu pagagyí: Bocs nem a 2009 végi, hanem a hatalomátvétel időpontjának szintjére. Magyarul, saját eredményük eddig nulla.
@Lord_Valdez: Ilyen tetőtől talpig beöltöztetett nagybusznyi rohamrendőr dekkolt végig minden sajtószabis tüntetésen, ahol azért annyira nem erőszakhívő népek szoktak összegyűlni.

Szóval ez szériatartozék tömegrendezvényekre valóban.
@belekotty: Sikeresnek lehet hogy valamilyen PR-szempontból sikeres, de mintha több 100 milliós vesztesége lett volna idén, amit csak a balatoni parádéikkal tudtak ellensúlyozni. www.mfor.hu/cikkek/Tobb_szaz_millios_veszteseget_generalt_iden_a_Sziget.html
itt az új ige, asszem annyira jó lett, h copyright-oztatnom kéne (le köllene védetnem):

zagyvargás, zagyvargok, zagyvarg

Magyar Nemzeti Zagyvargási Gyülekezet, élén Zagyvával.. stbstb
Vona lezárta magában a zagyvaságokat, kész, pont, vége!

"- Örömmel köszöntöm a sajtó munkatársait, öröm látni, hogy ilyen nagy érdeklődés övezi ezt a témát.
Természetesen ez nem lep meg minket, sem engem - így kezdte Vona Gábor pártelnök a mai sajtótájékoztatóját.
A radikális párt vezetője ezt követően azt mondta: „a Magyar Szigeten elhangzott néhány olyan nyilatkozat, amelyet a sajtóban néhányan a Jobbikkal azonosítottak, illetve a Jobbik politikájával mosták össze; éppen ezért szükségesnek tartottuk, hogy álláspontunkat mindenki számára világossá tegyük”.

Vona Gábor hangsúlyozta: „van, ami a Jobbik és van, ami már nem a Jobbik”. Kiemelte, hogy a Jobbik a programjáért, a politikájáért, a Magyarország jövőjét érintő gondolataiért, elképzeléseiért felelősség vállal, de vannak olyan kijelentések, amelyekért már nem.

„Van olyan, amivel a Jobbik közösséget vállal, mert úgy gondolja, hogy az az ország szempontjából építő jellegű, és van amivel nem vállal, mert úgy érzi: ezzel ellentétes. Ezek a kijelentések utóbbi kategóriába tartoznak.
A Jobbik ezekkel közösséget nem vállal és felelősséget sem kíván vállalni értük. Mielőtt bárki félreértené, akár az ellenérdekelt politikai oldalról, akár a saját oldalunkról, fontos leszögezni, hogy ezeket a kijelentéseket nem valamifajta politikai, taktikai, vagy választási logika motiválja.
Egyszerűen arról van szó, hogy a párt és magam sem tudok ezekkel a kijelentésekkel azonosulni” - fogalmazott Vona, majd hozzátette: „ezért itt az ideje, hogy számunkra egyértelmű, de a sajtó számára nem világos fundamentumot a Jobbikkal kapcsolatban lefektessünk egyszer és mindenkorra”"

A pártelnök szerint a Jobbik Gyöngyöspatán is „megkülönböztette magát az öncélú agresszivitástól, amely a Véderő képében jelent meg”. Vona szerint a Jobbik radikalizmusa az „igazság radikalizmusa és nem az ököl radikalizmusa”.

Hangsúlyozta, hogy a párt a saját útját járja, a saját vízióját követi és „nem lesz hajlandó az elmúlt huszonegy év pártjainak, vagy a köréjük csoportosuló médiabirodalmaknak a kedvéért sem módosítani ezen”, ahogyan azok kedvéért sem, akik szemben állnak ugyan az elmúlt húsz évvel, de nem képesek valódi alternatívát felmutatni."

nol.hu/belfold/vona_beszelt_a_zagyvasagokrol__de_kerdezni_nem_engedet

Hm. Kicsit terjedelmes) de részletes olvasmány. és jó)
@márta)):

„Van olyan, amivel a Jobbik közösséget vállal, mert úgy gondolja, hogy az az ország szempontjából építő jellegű, és van amivel nem vállal, mert úgy érzi: ezzel ellentétes. Ezek a kijelentések utóbbi kategóriába tartoznak. (...)Egyszerűen arról van szó, hogy a párt és magam sem tudok ezekkel a kijelentésekkel azonosulni”

Ez egy szerintem fontos és lényeges pártvezetői kijelentés. Vona megjelölte a pártja által képviselt radikalizmus határait.

Nagyon helyes.
@Fabius:
Igen.
Egyébként, nem mond a Vona mindig butaságot.
Ezért (is) tudja megtartani tartósan szavazótáborát, sőt még növelni is.
Megjegyzem, nekem) azért egy szélsőjobboldali radikális párt marad.
:)
@márta)): igen, az ember általában nem mond folyamatosan és mindig butaságot...
@Kandabula:

Úgy bizony. Van aki érti, és van aki nem.
süti beállítások módosítása