Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.10.22. 12:01 Fabius

Lőrinc mondja

- Kedves Főgázszerelő Szállodatulajdonos úr, tessék kedves elárulni, hogy meg teccik venni a Médiavörkszöt?

- Ezeket a híreket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Fassetuggya mit veszek meg a közeljövőben, nem vagyok látnok.

- Ön szerint Orbán Viktor a jövőbe lát?

- Ezeket a híreket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. De bármi megtörténhet.

- Ön közel áll a miniszterelnök úrhoz gyerekkoruk óta, látott rajta ilyen jeleket?

- Nem én vagyok a stró....izé...Stróbl Alajos egykori síremlékén szereplő Arany János idézet szerint: "Földi ember kevéssel beéri, vágyait ha kevesebbre méri."

- Ezzel mire céloz? Hogy Orbán Viktor isten?

- Én csak azt mondom: kurva nehéz ma helyet foglalni egy wellness szállóban.

- Ez bizonyára így van, ha Ön mondja, de térjünk talán vissza a Médiavörksz megvásárláshoz és a Népszabadság beszántásához.

- Ezzel kapcsolatban se megerősíteni se cáfolni nem tudok semmit. De a renccerváltás végének tekintem.

- Micsodát?

- Hogy ha az embernek pénze van, bármit megvehet.

- Akkor mégis megveszi a Médiavökszöt?

- Ezeket a híreket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Bármi megtörténhet. Találtak már nevemen lévő egymilliárdot ami nem szerepelt a vagyonbevallásomban, úgyhogy...

- Akkor mégis Ön áll a Népszabadság beszántása mögött?

- Ezeket a híreket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. De Lionel Messi is az én nyaralómban pihent volna.

- Mi köze ennek bármihez?

- Csak mert ő is a nulláról kezdte. És ennyi erővel őt is kérdezhetnék a vételi szándékról.

- Messi valószínűleg arról sem értesült, hogy van/volt Népszabadság nevű lap Magyarországon.

- Na látja! Én sem értesültem még a vételi szándékomról!

 

818 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr7511828949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Mariann19: Természetesen, ahogy időd engedi.
@Mariann19:

Leszámítva ,hogy a 'face torz ernyőket tart fölénk,én is ezt érzékelem. A probléma mégis a lakájmédia által mosott százezrekkel van,akik között megdöbbentően sok a rendszertől lófaszt sem kapó,cipolla által elvarázsolt massza(
@Rodeo36 11: stirlic, ne hülyézzük má egymást, me má unalmas!:)
@taga20: Délután küldtem valamit, de lehet nem vetted észre. Tudod arról, hogy ki vezette be a guminőt? :)

varanus.blog.hu/2016/10/22/lorinc_mondja/full_commentlist/1#c31598385
@Mariann19:

kérdés (ismétlem) nem kötelező megvenni semmit amit nem akarok megvenni aszt nem veszem meg a globalitásnak azonnal lőttek

eccervoltholnemvolt errefelé a pocsolyon innen valaki rádumált hogy lépjek bele és megígértem...majd el kezdett hívogatni hogy mikor fizetek? mondtam neki hogy soha, mert meggondoltam magam dehát ígymegúgy letettem a telefont mégeccer felhívott, hogy ez nem .... én meg mondtam neki: caveat emptor és megint letettem

utána már csak levbeleket küldött amik bontatlanúl mentek a szemétbe

ez lehet a CETA sorsa is... ha karakánok a zájrópai gazdák és a főesztergályos aki el fogja veszíteni a szerződését ha nem nyittya ki a csipáját

brühüyyy
kkk

véd és dacszöveccség
@taga20: egy kicsit részletesebben is kifejtenéd? mongyuk a názáre... izé mazeráti dzsibli vítíszíszí szereplésének fényében?

télleg érdekelne!
@Rodeo36 11: cirka ennyi... ami nem köll asztat nem veszem mög! jónagyot kínálok és köcsögöm széken!
@Mariann19: "80-90% hozzánk hasonlóan gondolkozik.
Mégis az ellenkező oldal van nyerő pozícióban."

Nagy álmodozó gondolatai talán megértetik ennek okát ( bár ezt oylan történelmi környezetben mondta, ami erősen külöbözik a mai világtól ):

"...csak a két hatalom egyike lehetséges, vagy a tőkések hatalma, vagy a proletariátus hatalma. Minden közbülső hatalom ábránd, minden olyan kísérlet, hogy valamiféle harmadik hatalmat hozzanak létre, arra vezet, hog az emberek még kkor is, ha teljesen őszinték, vagy az egyik, vagy a másik oldalra csúsznak. Csak a proletariátus hatalma, csak a munkások uralma sorakoztathatja fel maga mögött az egész többséget, amely a munka talaján áll..."

Proletariátus klasszikus értelemben nincs, csak sok szegény ember. Talaj nincs, haverok kapták és oda nem kell munkás, a közmunkás meg olyan amilyen. Munka is csak az ország egyes részein van, más részein alig. Nincs szervező érdek, amelyik az embereket érdekközösségbe szorítaná.
Amikor a fenti szavakat írták volt jelentős munkásság, amely egy érdekközösségbe tartozott, szerveződött. A történelem, és a fidesz tett arról, hogy minél szétforgácsoltabb legyen a társadalom, ne alakuljanak ki nagyobb érdekközösségek, csak amit ők akarnak. Az oktatás színvonalának csökkenése meg még rá is tesz egy lapáttal. A jövő útja kijelölve.
@Rodeo36 11: Vagy netán azon kapja magát, hogy kimegy a kertbe és hopp megbüntetik, mert mondjuk paradicsomot termeszt. :)
@taga20:
akkó' is hülye vagy

brühüyyy
kkk

és stirlic a ...szóval a tied
@Gábris szomszéd: észre vettem és csak a második pontig néztem. neked ezek a dolgok teccenek?
kolozsvaros.com/2016/10/30/csak-te-meg-a-fajtad-lajos/

Lőrincz mondta, hogy állítólag embert küldünk a Marsra. Nem lehetne a kupakost elsőnek? Út közben megoldaná a tuszi-hutu ellentétet.

Hajrászarszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@Gábris szomszéd: votmá, kábé egy hete raktam be.

tugyuk, te mindig puha voltál:))
@Mariann19: Szia Mariann. Örülök, hogy megfogadtad a tanácsom. Kipihenten újra itt vagy köztünk.

Meggyőződésem, hogy 2018 ban jól már nem lehet választani, kár is elmenni szavazni. Jöjjön aminek jönnie kell.. Magyarországon ugyanis már csak a teljes összeomlás segíthet.
Mint a II. világháború után. Onnan kell majd újra kiindulni. Hogy mikor következik be az összeomlás? Valamikor 2020 után biztosan és nem kicsit fog fájni mindenkinek.
2020 után ugyanis az uniós források elapadnak, viszont a hiteleket és a kötvényeket továbbra is fizetni kell vissza. Na de mibűűű? Aztán még berobban a nyugdíjas bomba is, meg az egészségügy totális bedőlése. Aztán még ha az olimpia is a nyakunkba szakad 2024 ben. Ez lesz az utolsó szög a koporsóban. Szóval, kurva sötét jövő fele nézünk. Aki teheti pattanjon, én is azt teszem, még két évet kell kihúznom.
@Oxica: Szerintem 2024-ben Párizsban lesz az olimpia. :)
@Oxica:
a CETA val nem számoltál? amiatt már 2017 is szar lesz mingyárt januártól

brühüyyy
kkk
ha valaki írna levelet a svájci bankszöveccségnek, hogy: "tudtával levédiabasznádi lopott pénzek vannak parkoltatva bizonyos bankszámlákon és ajánlja, hogy vizsgálják meg a pénz eredetét nem terrorista e?" akkó elkobozhattyák a zogv összes odacipelt pénzét
@Gábris szomszéd: "Szerintem 2024-ben Párizsban lesz az olimpia. :)"

Párizs is visszalép. :)
@Oxica:

Épeszű ország nem vállalja be(
@Gábris szomszéd: BASSZA MEG A KURVAANNÁT FERSZTAPPEN!
@Rodeo36 11:" a CETA val nem számoltál? amiatt már 2017 is szar lesz mingyárt januártól"

Ezzel nem számoltam valóban, pedig az ilyen kisebb viharok is könnyen boríthatják a g..i szaros kártyavárát. Gondolom a devizatartalék már rég elveszítette közvagyon jellegét és nem kicsit sebezhető a zország.
@taga20: Verstappent leléptették. :) Vettel a harmadik. :)
@taga20:
má' megint mibajod a kis ügyeletes zsenivel?

kivel baszott ki?

brühüyyy
kkk
@taga20: Ne szarj be a heverod lett a harmadik. :)
@Oxica: eszt a köcsög hollandfaszt helyre kéne má tenni!

tiszta ideg vagyok:)
@taga20:

Fiatalság, bolondság. Emlékszel? Vettel is így kezdte. Párszor összetűzött még a saját csapattársával, Webberrel is.
@taga20:
Meg a Senna-Prost csaták a régi szép időkből. Kell ez a hollandus ide ebbe a sivár F1 be.
@Oxica: igazad van haver, megöregedtem, mint fettel:))

zene!

a családom:))

www.youtube.com/watch?v=hPFBim5rsaE&list=RDhPFBim5rsaE&index=1
@Gábris szomszéd:
most nézem a zutóhangokat a verstappen-t leléptették ugyanakkor a vettel is meg mások is ugyanaszt csinálták már kurva unalmassá kezdett válni a hajcihő avagy flúgos futam...
a vettel pukkaggyon meg a rosberg dögöljön meg a Webber el is hagyta őket mert szemetek voltak vele most meg a riccardo kapja ugyanaszt el is panaszolta most beszél Verstappen

brühüyyy
kkk
@Rodeo36 11: te egyébként érted aszt a sok baromságot, amit ide leírsz?

hozzád képest, győzike egy polihisztor!:))
@taga20:
én szoktam érteni magamat, veszekedni sem szoktam magammal

te hogy vagy ezzel...???
kijazagyőzike? a szerelmed?

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
mint már fentebb említettem, nem értem milyen perverzió kell ahhoz, hogy valaki katonának meg rendőrnek álljon?

ezek az egyedek teszik tönkre a világot, nélkülük (ezek szart érő eszközei a hatalmat akaróknak akik hiába akarnák ha nem lennének ezek a szarok)

egyik sem hős, mindegyik gyilkos és ráadásúl pénzért gyilkol és basztattya a többi zembert

brühüyyy
kkkk

ezen az olajvezeték védő szarházi katonásdit játszó gyilkosok a jó példa arra amit mondok...
@Gábris szomszéd:
ott nem a zindiánnyaikat rendezik le, hanem az ivóvízkészletüket, a környezetet tönkrebasszák valakik profittyáért ahelyett, hogy új energiaforrásokért beruháznának

ezek az olajvezetékek eresztenek, olajjal szennyezik a környéket és a víbe kerűlve ihatatlanná teszik...az usa már 20 -on valahány éve tartályhajókban importálja az ivóvizet mert már régen szétbaszták az egész országot 3-4 szarházi profittyáért, akik most vettek meguknak szenátorokat és kongresszusi kükldötteket akik majd neki kedvező és mindenki mással kibaszó rendelkezéseket hoznak lásd még levédiabasznádon a zogv és bandája

brühüyyy
kkk
@Mariann19:

"Kire bíznád az országot?"
Ezek szerint Orbánra. Már 2010-ben és 2014-ben is jó döntés volt ...
@Gábris szomszéd:
itt a lényeg és a TPP meg a CETA is ugyanez a szar:

Zsóka Ilona Horváth Ugye itt mindenki tudja, hogy egy magánvállalat érdekérvényesítése folyik. Első alkalommal sikerült az indiánoknak elérni, hogy Obama visszakozott, nem alkalmazott erőszakot. Csakhogy olyan kárigényt perelt a multi, amit Obama nem mert fölvállalni, mert akkor a mezei fehér polgár vonul az utcára.

Ez a modern magánbíróságosdi játszmája, amiről szintén látható egy érdekes dokumentumfilm Sevaster1 csatornáján.

Másfelől a békés polgári megmozdulások üzenetéről Dr. Martin Luther King mondott fontosat: Saját testünket használjuk a tiltakozás során. Ezzel pedig azt üzenjük, hogy nem engedjük őket, hogy továbbra is használják a gumibotjaikat sötét sarkokban és az igazságszolgáltatás termeiben. Rákényszerítjük őket, hogy a napfényben tegyék.

azaz beperelte és a bíróság megítélte, mert miért ne? hogy neki akkor nem lesz haszna és kija lófaszt érdekel az ivóvíz meg a környezet jön egy multi magáncég és beperli az államot, hogy nem keletkezett haszna és akkor mi van, nem keletkezett csináljon másik vállalkozást ami majd hoz vagy asse

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
tehát hogy a mezei CÖF és a többi fidexkft -s is megércse:

ha te epret termelsz a kertedben és eladod akkor a multi aki szintén epret termel de aszongya miattad nem tuggya eladni akkor a te epredet kiszántyák

ha te esztergálsz mint főesztergályos és jól megy a buli akkor jön egy multi hogy miattad nem tud esztergált termékeket eladni erre elveszik a főesztergályos esztergályát és lebontyák a műhelyét

ez a CETA

akkor mikor is vonulunk ki az uccára?

csak a főesztergályosok?

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
és mindeszt egy olyan bíróságon fogják tárgyalni amely több ezer kilóméterre van levédiabasznádtól és mégis érvényes lesz a döntésed mert a zogv aláírta, hogy márpedig elfogaggya aszt a döntést ami tönkrebaSSZA A MÉG MEGMARADT LEVÉDIABASZNÁDI gazdaságot mások érdekében mert szabad de kinek az erősebb kuty viszi tovább a génvonalát

brühüyyy
kkk
@Csumpitáz Béla:

Ez most komoly?)

...............

Jó reggelt,meg,mindenkinek,miközben "cicáznak a szép csendőrtollak",kicsit másképp)

www.youtube.com/watch?v=RoQDRZP1yvQ
Ha lassan is, de lakul a magyar valóság.

"„Ma már a vállalatok többsége felismerte, hogy üzleti sikerességének egyik alapköve a munkatársak elkötelezettsége. A Legjobb Munkahelyeken mért magas dolgozói elkötelezettség az üzleti mutatószámok alakulásán is látszik. Ezek a vállalatok magasabb pénzügyi eredményre képesek a bennük rejlő potenciálhoz képest, ügyfeleik elégedettsége és ajánlási valószínűsége magasabb, valamint jobbak a tehetséges munkatársaik megtartásában, a felsővezetés megítélésben és a teljesítményarányos ösztönzésben az átlagos elkötelezettségű vállalatokhoz képest” - mondja Köcse Bálint, a Legjobb Munkahely Program projektvezetője."

Gondolom ahol ellopják a munkaadó gépeit, ott nem nagy az elkötelezettség.

hirek.prim.hu/cikk/2016/10/31/konnyebben_valtanak_mar_nem_ragaszkodnak_annyira_cegukhoz_a_munkavallalok
Előző témához kapcsolódva majd akkor modhatjuk, hoyg itten van a kánaán, amikor legalább 5 állami cég lesz az első tízben.
Mert ahogy elnézem még haveri cég sincs.
@gazoló: na és ez az angol királynő 90. szülinapján?? :)

youtu.be/goxilu8wi9o
@Rodeo36 11: Nem hiszem.

Közben hallom, hogy vizsgálja az FBI Clintonné legutóbb megtalált leveleit - közben szépen olvad a boszorkány előnye Trump előtt. :)
@Gábris szomszéd:
de el van b...va van benne egy felesleges pont kkk

mindegy melyik lesz ugyanaz a kesztyűbáb a tuggyukkik kezén és azok mongyák meg a tuttit mint az itt általad korábban feltett vídejók mutassák...obamaki sem más egy a sorban a sok assziszi hogy azután nagyot koppan...

hacsak nem lesz valamelyik egy mccarthy hoz hasonló vagy még diktatórikusabb ... mire végigver egy törv ényt le is jár a mandátuma a zobamaki már tuggya ezért nem is igen csinál mást mint kavarog

az AIPAC (ami ugye tellavivv ból) nagyobb hatalom mint a zelnök

brühüyyy
kkk
@Rodeo36 11: Az utolsó mondatod különösen is igaz. :(
@Gábris szomszéd: és ennek, te hogy tucc örülni!

na ehhez, mit szósz. a klerikálisreakció má megint nem fér a bőrébe:)

444.hu/2016/10/31/az-egyhazzal-egyutt-gyujt-alairasokat-a-meleghazassag-ellen-az-egyik-fideszes-kepviselo
@Rodeo36 11:
Szia!
A tegnapi CETA beszélgetésünkhöz.
Nem kétséges, hogy elvileg vannak globális előnyei a szabadkereskedelmi egyezménynek, hangsúlyozom, hogy elvileg.
Nagyobb piacok jönnek létre, ez egy gyors gazdasági növekedést generálhat, munkahelyek jöhetnek létre, nő a kivitel az USA és Európa között.
Ami viszont ellentmond a szabadversenyes gazdaságnak az az, hogy a nagy befektetők, a multik, nagyvállalatok egy gazdasági birodalmat hoznak létre kizárólagos jogi előnyök mellett.
Pl. bármely nagyvállalat kezdeményezhet pert egy-egy állam ellen, ha kereskedelmi kára keletkezett.
Tönkre vágják az utóbbi évszázadban kialakult szociális piacgazdaságot, amelyet a nemzetállamok a sajátosságaiknak megfelelően alakítottak ki.
Az is érdekes, és a nagyvállalati érdekeket szolgálja, hogy ezek a nagyvállalatok adják az egyezményhez a javaslataikat, ennek kapcsán márpedig egy diplomáciai törvényhozás alakul ki.
Tudod, hogy a szabadversenyes gazdaság odaadó híve vagyok. Látom az egyezmény előnyeit is, de a nagyvállalati, multi profitmaximalizálásnak a szolgálatába állítani a gazdaságot, a nemzetállamokat ennek alárendelni és kiszolgáltatni igazságtalan dolog.
@vakapad
"Kire bíznád az országot?"
Nekem címezve azt mondod:
"Ezek szerint Orbánra. Már 2010-ben és 2014-ben is jó döntés volt."
Nagyra becslöm az írásaidat, de ebben a megjegyzésedben sarkos voltál.
Gondolod, hogy csak az Orbán-Molnár Gyula, Gyurcsány alternatíva létezik?
Egyik verzió sem életképes, mindkét oldal "bizonyított", egyikre sem bíznám az országot.
@látjátok feleim szümtükkel:
A tegnapi 20.54 h-s kommentedhez:
Nincs szervező érdek, amely egy érdekközösségbe tartozott, szerveződött proletariátus."
Nem az a probléma, hogy a proletariátus megszűnt, hiszen a helyébe a demokrácia lépett, amely nem tesz különbséget társadalmi rétegek között, és ez így van jól.
A baloldal bűnének tartom, hogy a rendszerváltáskor szó nélkül hagyta szétzülleszteni a szakszervezeteket, amelyek az érdekközösségeket képezték.
Természetesen a jobboldalnak ez egy eszményi állapot volt, mert feloldott minden korlátot a politikai cselekvéseikben.
Mondhatjuk, hogy napjainkban nemhogy érdekközösségek nincsenek, hanem spontán alakuló közösségek sem. Az emberek remeteként élnek, gondolattalanul jórészt, nincs a gondolatváltás, nincs orientáció, nincs valahova tartozás.
Erre a helyzetre Orbán még rátesz egy lapáttal, mert bármilyen politikai közösség jön létre, azt megfélemlíti, korrumpálja, halálra ítéli.
Ezért nem jöhet létre egy nagy egységes erő, mert hamvába hull minden kezdeményezés.
"Mi a teendő?" - kérdezné Lenin elvtárs.
Szkeptikus vagyok, egyben látok reményt, a diktatúrák megsemmisülésének törvényszerűségében, mert saját magukat falják fel.
Örömhír, hogy már nálunk is látszanak erre utaló jelek.
@Mariann19:

kijavítanálak: egyik megállapodásban sincs az a szó, hogy szabadkereskedelem!!!
a CETA: Comprehensive Economic and Trade Agreement
a TPP-ben sincs és annak atlanti változatában sincs!!!
azaz ez nem szabad kereskedelmi megállapodás, hanem szabályozott méghozzá a megállapodásban rögzített módon szabályozott minden 3. felet kizárva ebből, azaz a CETA ban nincs Japán és sok mindenki más sem egyetlen afrikai vagy délamerikai (én mexico és attól délre mindent délamerikának nevezek, akinek nem teccik kijavít) kötöttek a kanadai ontario kormány Kínával egy hasonlót azaz pontosan a piac önszabályozási képességét vágták tönkre és az, hogy mint idéztem a fácséról az indiánok megakadályozták, hogy életterüket és ivóvizüket tönkrebasszák Obama ki is állt mellettük, de a magánvállalat beperelte az államot hogy márpedig neki kieső haszna és veszteségei keletkeznek és követeli azok megtérítését, és mindíg lesz egy bíró amelyik majd Texas alsón mongyuk Dallas -ban -hogy a levédiabasznádiaknak ismerős legyen- eldönti, hogy az érdalsói főesztergályos zavarja a köreit a kinnatökömnemcsüng nevű kanadában bejegyzett de Louisevilleben székelő magánvállalatnak... és máris nem lesz főesztergályos és még kártérítést is követelnek tőle hacsak nem megy ügyesen csődbe mielőtt a bíró elfingja magát ezek a bíróságok ezeknek a magánmultiknak a zsebében vannak és annyi pénzbe kerűl egy ügyvéd aki meg tudná védeni a megtámadottat, hogy inkább felaggya

TEHÁT SEMMIFÉLE SZABADKERESKEDELEMRŐL SZÓ SINCS KIBASZÁSRÓL ANNÁL INKÁBB

bocs a túlcizellált szavakért de muszály volt illusztrálnom az undoromat

aszt meg tudnád mondani hogy hogyan jön létre 30000 új munkahely ontarioban a CETA alapján? és egyáltalán hogyan lesz több munkahely? ha itt több akkor ott kevesebb!!!!!!!!!!!!!

aq folyadékok mechanikájának törvénye szerint

brühüyyy
kkk
@Mariann19:
a NAFTA nevében szerepel: North American Free Trade Agreement de csak a 3 országnak szabad, mindenki más ki van rekesztve... és ez is egy alapvető probléma a protekcionizmus van törvénybe rögzítve, mindenki aki ebben nincs nevezve az ki van rekesztve azaz fejbebaszták a szabad világkereskedelmet többszörösen

ne hagyd magad átvágni a sok hamis retorikával

brühüyyy
kkk

a tüntetéseknek még nincs vége és az ejjújjújjújj meg fogja bánni mint a kutya amely 12 -őt kölkedzett

lebegjen előtted levédiabasznád 1989/90-es kirablása...önként és dalolva mindenki kilopott belőle annyit amennyit elbírt
@Gábris szomszéd:
Szia Gábris!
Úgy tűnik, hogy a devizahiteles szereplő pert nyert a bíróságon két érvelésében. Jelzem, ezek számomra egy kicsit mondvacsináltak.
Az egyik ugye a tájékoztatás hiánya, mely miatt a kockázatvállalás körülményeit nem rögzítették a szerződésben. Az adós arra hivatkozott, hogy a bank nem viselt volna kockázatot, a jelzálog miatt mindenképpen hozzájut a pénzéhez. Igen ám, de az ürge nem az ingatlanát helyezte jelzálog alá, hanem a saját pénzügyi követeléseit, amelyek azért nem tárgyiasult vagyontárgyak. Egyik pillanatban vannak, másik pillanatban behajthatatlanok.
Kifogás alá esett az is, hogy a páciens személyi adatait az ország bankjainak kiszolgáltatták. Úgy tudom, hogy ez azért van, hogy a bankok ismerjék az esetleges hitelfelvevő eladósodási körülményeit.
Érdekes, hogy a bíróság mégis helyt adott az érveinek, amit persze, tiszteletben kell tartani.
Semmi esetre sem szabad a pernyertest az államnak megfélemlíteni.
Ez azért történhetett meg, hogy az államnak ez az ügy precedens értékűnek mutatkozott, és elejét akarja venni a további pereknek.
@Rodeo36 11: "ijesztő, hogy az egyezmény mögött álló elitek szinte bárkit képesek „megdolgozni” azért, hogy akaratukat keresztülvigyék, teljesen figyelmen kívül hagyva európai emberek millióinak véleményét és érdekeit."

alfahir.hu/a_ceta_alairasaval_tehetik_veglegesen_tonkre_magyarorszagot
@Mariann19:
tudod ugye, az én válaszom a devízaalapú hitelekre: caveat emptor

mégis meg kell jegyezni, hogy eddig senkinek sem jutott eszébe aszt megtámadni bíróságon, hogy az egész banki eljárás a nemzetközi bank tevékenységekben nem szerepel és nincs rá példa, azaz bevezettek egy olyan hitelkonstrukciót ami magában hordozza aszt az ismeretlen faktort, hogy mennyi is a törlesztése és ez törvénytelen, és a bank vagy a pénzügyminiszter felelős mindezért és nemzetközi csalásért börtönre lehet felterjeszteni őket, a hitelfelvevőnek joga van tudni aszt, hogy mit törleszt és hogyan az utolsó törlesztési dátumkor is azaz adott esetben 25 évvel később

és ez nem ismert és ad absurdum megismerhetetlen azaz a hitelkonstrukció maga törvénytelen

brühüyyy
kkk
@Rodeo36 11:
Rodi!
Mint írtam a CETA előnyeinél, kétszer is megfogalmaztam, hogy "ELVILEG".
Egyetértek veled szinte mindenben, kiemelten abban, hogy ez a megállapodás törvényszerűséget cáfol, konkrétan az önszabályozó piac automatizmusát.
Igen, ez a forrásmunkákban is olvasható, hogy az USA és Európa kereskedelmét, kivitelét, behozatalát tűzte a zászlajára a megállapodás.
Az azért tényleg röhejes, hogy az így létrejövő gazdasági birodalom bármely nagy cége perelhet egy államot, ha az ügyleteiből vesztesége származik.
Ez vonatkozik az egészségügyre, gyógyszer kereskedelemre, mezőgazdasági tevékenysége stb. Gyakorlatilag minden ágazatot érinthet egy országot illetően.
Ráadásul majdnem biztos vagyok benne, hogy pernyertes lenne, mert már most ő diktálta az egyezmény alapjait a háttérből, valamint a bíróságok is a kezükben lesznek.
@Gábris szomszéd:

mint @Mariann nak említettem ezek még szándékukban sem szabadkereskedelmi megállapodások, hanem erőteljesen protekcionista, azaz a szabadpiac elleni lépések, a szabadpiac felszámolásának nagy lépései
a CETA ugye Canada az usa trójai falova ebben, amely tönkre akarja vágni ejjujjujékat már a migráncsáradattal megkezdték de az nem volt az első!!!! az ájrópai termékek az usa ban hatalmas extra védővámokkal vannak terhelve és mégis nyerőek tudtak maradni mert az usa saját termékei egészen az utolsó 5 évig bezárólag lanyhaszatóan szarok, most mutogattya a szenátor elvtárs a népnek aszt a vonatot amit ejjujujjujban már 35 éve használnak, mint újdonságot...

ez a protekcionista felállás a multik védelme mindenkivel szemben, és az amit neked írtam, hogy kis epreskertedet is kiszántyák ha nekik úgy teccik

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
"elnökválasztás" = CSINNBUMMCIRKUSZ ÉS GUMICSONT A NÉPNEK ASSZIGGYE Ő DÖNT....hááááát persze arról ki legyen az ügyeletes bohóc a fehér budin

ugye az 5 hatalmi ág úgy van megalkotva, hogy egymást akadályozzák a gyors és hatékony munkában azaz nem csinálnak semmit bohóckodnak, miközben a multik aszt csinálnak amit akarnak mert az egész szarhalmaz az övék és csak annyit hajlandóak megosztani azokkal akik eszt nekik létrehozzák ami még nem túl pofátlan...egyetlen usa állampolgár (mármint a bennszülöttek) sem megy texasba epret meg sárgadinnyét szedni meg ültetni és kezelni mert aszt a bért amit az illegális mexico-i beszökötteknek fizetnek azért nem kel fel az ágyából és nem haggya abba a drogozást... eszt a farmer nyilatkoszta úgyhogy nem érdemes vitatkozni vele

brühüyyy
kkk

az országos minimálbér 10 dollár alatt van óránként és csak a napi utazás több mint 15-20 dolcsi vagy tömegközlekedéssel és akkor 2-3 órát is arra kell szánnia...

gondolkodni nem árt és látni még kevésbé
@Rodeo36 11:
Ellent kell, hogy mondjak neked Rodikám!
Aki devizahitelt vesz fel, annak tudnia kell, hogy árfolyamváltozással kell számolni.
Mi van akkor, ha az árfolyam kedvezően alakul? Akkor senki egy szót sem szólt volna, ha emiatt csökkent volna a tartozása.
Bizonyított tény, hogy a forinthitelesek még mindig rosszabbul jártak, mint a devizahitelesek. A forinthiteleseknél valóban előre ki lehetett számítani a törlesztő részleteket.
A hiba ott történt, hogy a hitelt felvevőket nem tájékoztatták megfelelően arról, hogy egyáltalán mi az árfolyamváltozás, milyen kockázata van. Ebben a konstrukcióban nem lehet előre tervezetten számolni, mint a példa is mutatja.
@Mariann19:
nézd, én nem voltam abban az időben arrafelé...nem tudom milyen propagandával vezették be a devízaalapú hiteleket, és mi volt a "catch"

végűlis te is ugyanaszt írod mint én, csak erőteljesen kiemeled a caveat emptor jelentőségét amit én csak úgy elhintettem

egyébként hogy állsz a zongorázással?

brühüyyy
kkk
@Mariann19:
még várom a magyarázatodat arra, hogyan hoz létre a CETA Ontarion ban 30000 új állást (munkahelyet)?

brühüyyy
kkk

mert, szvsz ez lehetetlen és hazugság a gumicsont a zembereknek akik rágják ...majd kiköpik
@Rodeo36 11:
Nem hallottam az Ontarioban kialakult robbanásszerű új munkahelyek létesítéséről. Szerintem nem is igaz. Wyomingbe levelezek, de ott minden csendes.
Rodi! Én hegedülni tudok, hála Fenyvesi tanár úrnak.
Tényleg zongorázni szerettem volna tudni, de otthon csak hegedűje volt apukámnak, meg az oroszok itt hagytak egy mandolint a háborúban. Ereklye lett, fel volt akasztva a falon, szalagokkal díszítve.
@Mariann19:
nekem mondtad, hogy év végére már tudni fogod legalább a skálákat...dehát a sors ugye...

íme:
egy részlet
Today, Michael Chan, Minister of International Trade issued the following statement:

"As Ontario's Minister of International Trade, I am thrilled that this important step towards the implementation of the Canada - European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA) has been taken following tremendous commitment and hard work by all parties involved. I would like to thank our colleagues in Ottawa and partners across the EU for such an historic success.

The European Union is the largest single market in the world, with over 500 million consumers and a GDP of close to $18 trillion. As Ontario's second largest trading partner, exports to the European Union were over $19 billion in 2015, an increase of over 100 per cent since 2005.

The reduction and elimination of tariff and non-tariff barriers of more than $100 million annually will make Ontario goods, technologies and expertise more competitive in the European Union, and result in the creation of 30,000 new Ontario jobs and a $4.5 billion boost to the province's GDP.

Trade agreements undoubtedly build stronger ties with our trading partners.

brühüyyy
kkk
namost abban egyetértünk, hogy szemenszedett hazugság meg amit még akarsz...de...???
@Rodeo36 11:
Látod, a skálázás nem jött be a zongorán.
Viszont úgy tudok hegedülni, hogy egymagam megoldanám a kormányváltást.
Oda állnák Orbán háza elé éjjel szerenádot adni, melynek hallatán Viktor úgy kilőné magát a sztratoszférába, hogy soha vissza sem jönne.
@Mariann19:
akkor ugye megszerenádozod?

brühüyyy
kkk

lélekben veled vagyok és szeretném látni amint kilövik bárhová még a sztratoszféra is jó
@Mariann19:

Egyetértek veled abban, hogy nincsenek osztályok a demokráciában, és mégsem értek egyet. Mert ugye a fidesz azt harsogta régebben, hogy a középosztályt akarja megerősíteni. No, akkor van alsó és felő osztály is?

Én úgy látom, hogy függetlenül a társadalmi elhelyezkedéstől, vannak gazdagok és szegények. Kérdés, hogy a nagyobb tömeg mikor ébred rá arra, hogy bezony keményen kizsákmányolják.

Az idézetet egy századdal ezelőtt írták, ahhoz képest a mai viszonyok jelentősen mások, de akkor is voltak szegények és voltak akik gazdagra zsákmányolták rajtuk magukat. Ennyiben nem változott és nem is fog változni a világ. A változás akkor fog bekövetkezni ( nem csak a politikai, hanem a gazdasági is ), amikor kiderül, ki függ a másiktól. Szerintem nyugaton ( ott a döglődőn ) viszonylagos egyensúly van, mert már régen voltak szervezett nagy tüntetések, gyujtogatások.
Most nálunk a gazdagok nem függenek a szegényektől, mert nincs szükségük a munkájukra. A szegények meg az államtól függnek, mert vagy ad, vagy nem ad közmunkát. Ugyan akkor a gazdagok jelentős része is az államtól függ, mert vagy köszpénzt, vagy nem. Majd ha nem lógunk az eu-s csöcsön, akkor kderül-kiborul.
A mi kapitalizmusunk.

"Nincs kocsma, se bolt, se étterem, se trafik", de kalandpark uniós pénzből, az van. Meg akkora lyukak az úttestben, amibe a koca vígan belefér. Brüsszeli pénzből.

mno.hu/belfold/tudta-dol-a-brusszeli-penz-sarazsadanyba-1369213
@Mariann19:
na most képzeld el a házak állapotát, gipszfalakkal amit pozdorjára szegelnek és a "szigetelés" saját súlyától összerogy a fakeretekben és fekete penész terjed és mindeszt légfűtéssel akarják ellensúlyozni a világ legnagyobb hülyesége, építész barátom mondta hogy félt a szállodában hogy a szomszéd átesik a nyakába a gipszfalon amibe az ujját be tudta nyomni...
namost jótékonykodnak ahelyett, hogy azonnal más építőipari szabványokat vezetnének be...ez is kapitalizmus, kiírtani az őserdőt azután jönnek az igloo-k

lásd a bölcseket, részlet

October 31, 2016

Programs Will Provide Cash Rebates to Around 37,000 Homeowners

Ontario is making it easier and more affordable for homeowners to reduce their energy bills and fight climate change. The enhanced home energy audit and retrofit programs are helping to make around 37,000 additional homes more energy efficient by providing cash rebates for home energy audits and retrofits.

brühüyyy
kkk
@látjátok feleim szümtükkel:
Inkább elvileg szögeztem le, hogy a szocialista rendszer megszűnése elmosta a munkásosztály privilégiumát, és egy látványos demokráciát lengettek be a népnek, melyben ugyanúgy az egyenlőséget hirdették meg, de most már egyetemesen.
Idáig egyetértettünk, mi több az általad a továbbiakban leírtakban is azonosulni tudunk.
Abban, hogy fokozatosan nyílik világszerte a jövedelmi olló. A fejlett országok lakossága ezt még nem érzi kínzónak, mert a viszonylagosságot szemlélve még jobb helyzetben érzi magát a szegényebb országokhoz képest. A szegény országok nyomora viszont nő, méghozzá olyan mértékben, hogy már a létfenntartás veszélye is fenyeget. 2016-ban azért fázni és éhezni már túlhalad az emberi tűrőképességen.
Írsz a függőségi viszonyról, mely az állampolgárok és az állam, a gazdasági szereplők között létezik.
Nagyon egyoldalú az egymásra utaltság, mert a totális kiszolgáltatottság állapotában vannak az emberek. Nemcsak a munkanélküliek, hanem a teljes lakossági állomány.
Erre az állapotra a szegény országok irányítása még rá is játszik, mert ez biztosítja az egyeduralmát és a hatalmát.
Egyben lehet bízni. A diktatúrák bukásában, és ez be is fog következni. Persze, a diktatúra nem jellemző sok országra, de egy lavina megindulása gondolatébresztő lesz, és még a látszólag nyugodt államokban élő emberek is rájönnek az eddigi kilátások tarthatatlanságára.
@látjátok feleim szümtükkel:
Inkább elvileg szögeztem le, hogy a szocialista rendszer megszűnése elmosta a munkásosztály privilégiumát, és egy látványos demokráciát lengettek be a népnek, melyben ugyanúgy az egyenlőséget hirdették meg, de most már egyetemesen.
Idáig egyetértettünk, mi több az általad a továbbiakban leírtakban is azonosulni tudunk.
Abban, hogy fokozatosan nyílik világszerte a jövedelmi olló. A fejlett országok lakossága ezt még nem érzi kínzónak, mert a viszonylagosságot szemlélve még jobb helyzetben érzi magát a szegényebb országokhoz képest. A szegény országok nyomora viszont nő, méghozzá olyan mértékben, hogy már a létfenntartás veszélye is fenyeget. 2016-ban azért fázni és éhezni már túlhalad az emberi tűrőképességen.
Írsz a függőségi viszonyról, mely az állampolgárok és az állam, a gazdasági szereplők között létezik.
Nagyon egyoldalú az egymásra utaltság, mert a totális kiszolgáltatottság állapotában vannak az emberek. Nemcsak a munkanélküliek, hanem a teljes lakossági állomány.
Erre az állapotra a szegény országok irányítása még rá is játszik, mert ez biztosítja az egyeduralmát és a hatalmát.
Egyben lehet bízni. A diktatúrák bukásában, és ez be is fog következni. Persze, a diktatúra nem jellemző sok országra, de egy lavina megindulása gondolatébresztő lesz, és még a látszólag nyugodt államokban élő emberek is rájönnek az eddigi kilátások tarthatatlanságára.
@Rodeo36 11:
"Akkor ugye megszerenázodod?"
Abban az estben, ha az utcába beenged a TEK és egyéb regiment, amelyik ott honol.
Mit szólsz hozzá, ha az Öröm óda lenne a repertoáron.
Mármint nekünk öröm.
Egyébként ez az opus hegedűre a legkönnyebb műfaj, már az elején tudtam recsegni.
@Csumpitáz Béla:
Persze éljen a párt? De melyik? Zugló nemfideszes.
@gazoló:
A "csendőrök" nagyon időszerűek - Tiszával együtt (úgy az igazi)
magyarhirlap.hu/cikk/70244/Visszakerult_eredeti_helyere_Tisza_Istvan_szobra
de fel a fejjel! (az ilyesmiket úgyis csak röhögve lehet elviselni!):
www.youtube.com/watch?v=snnwMmBolKU
Ezek sem csendőrök, viszont TEKetlenek!
b1.blog.hu/2016/10/31/tek_fegyverrel_paradezo_titkosugynokok_orban_maganhadserege
"Segítünk. Újra: szükség van rendőri speciális egységre, főleg ilyen esetekben. Fegyverrel pózoló, kommandós titkosügynökökre nincs, főleg olyanokra, akiket Orbán személyes testőre vezet. Egy ilyen szervezetnek az államhoz, végső soron pedig az állampolgárokhoz kell lojálisnak lennie – nem pedig egy autokrata vezetőhöz, aki

minden kontroll nélkül vetheti be magánhadseregét."
@Mariann19:
Egyikre sem bíznád az országot. Aztán két szék között egyenesen a pincébe esel!
tenytar.blog.hu/2016/10/31/ellovasbol_sereghajto_a_magyar_gazdasag_melyrepulese
@Mariann19:
És a forintosításnál felhívták a figyelmüket a kamatkockázatra? Mert ha elindul a forint a lejtőn - ki tudja hol áll meg, és a kamatok pár hónap után az egekbe szökhetnek! Azaz a törlesztők is extrém mértékben emelkedhetnek - pont úgy, mint a devizahiteleknél. Csak az már nem Orbánéknak fáj, mert legalább elinflálhatják az adósságot. A többiek meg dögöljenek rakásra?
Egyébként is:
nyugatifeny.blog.hu/2016/10/31/iden_is_200-an_fognak_megfagyni_viktor_haho_ok_nem_migransok_magyarok
"Magyarországon évente többen halnak meg kihűlésben, mint ahányan terrorizmus miatt egész Európában"
Noch einmal: EGÉSZ EURÓPÁBAN!
@Mariann19:
azért én kipróbálnám, hogy a teknek van e teke? meg a többi harcipatkánynak
tudod a zaubergeige kivezette a patkányokat??? vagy tévedek és valami furulya volt?

brühüyyy
kkk

kellemes hegedálást majd küldd el a Bach E dúr partita-t előadásodban az a kedvenceim egyike
@kekex:
"Egyikre sem bíznád az országot. Aztán két szék között egyenesen a pincébe esel!"
Veled együtt!
1. El kéne már szakadni attól a szemlélettől, hogy ebben az országban csupán két kormányképes párt létezik, a Fidesz és az MSZP. Az emberekbe beivódott ez a kizárólagosság, és már fel sem merül az, hogy más pártokat támogassanak, ne legyen teljhatalmú döntéshozó párt a parlamentben. Az a verzió kizárt, hogy két szék közül a földre essünk, mindig lesz annyi aspiráns párt a palettán, hogy ez ne forduljon elő.
2. Elolvastam a linkedet, amely a sereghajtó mivoltunkat elemezte, színvonalas írás.
Állításait makro mutatókkal támasztja alá, melyekhez szerényen hozzáfűznék egy-két gondolatot.
A makro mutatók mögött már feledésbe mennek azok a kormányzati intézkedések, amelyek brutálisan növelik a költségvetési hiányt.
Ide sorolnám az egykulcsos adó 5-600 milliárdját, a gazdaságból kivont és külföldre menekített pénzeket, az indokolatlan banki feltöltéseket a haveroknak, a trafik ügyet, a pénz zabáló, befuccsolt KLIK-et stb.
Kijelenthetem, hogy ez a kormány nem kormányoz. Amennyiben azt tenné, Orbán nem rendülne meg arra hírre, hogy versenyképességben az utolsó között vagyunk. Döbbenetében válságstábot hoz össze, hogy mi van? Pedig a versenyképességnek olyan a természete, hogy azt megállás nélkül ápolni kell és figyelni, hogy hogyan is állunk?
Valóban a padlón vagyunk, és a baj csak most kezdődik. PaksII., olimpia, és az igazi dráma, nem lesznek eu-s transzferek, amelyek segítségével még ment az élet a gazdaságban.
@Mariann19:

Stadijony építésben már versenyképesek vagyunk sőt lehet, hogy élen állunk. A többi nm fontos.:(
@látjátok feleim szümtükkel:
Képzeld el, a múltkor olvastam egy összeállítást a stadionok kapacitás kihasználásáról.
Átlagos kihasználtságuk 23%.
Orbánnal biztosan nem közölték - hála a papnak - mert iziben hozna egy Alaptörvény módosítást, hogy minden magyar állampolgárnak kötelező lesz havonta egyszer megjelenni valamelyik stadionban.
Aztán jönnek a látogatási makro mutatok, hogy milyen jók vagyunk.
@Oxica:
Szia Oxica!
Már tegnap szerettem volna válaszolni, de egyszerűen eltűnt a neved, olyan volt, mintha tahótlanítottalak volna.
Pedig tudod, hogy ilyet veled soha nem tennék. A fiam megbütykölte, úgyhogy szabadok vagyunk, mint a madár, legalábbis itt a blogon.
A lényegre térve tényleg egy gazdasági összeomlás jelei mutatkoznak, mert vihariramban megy az állami apparátusban a leépítés, a kórházak agonizálnak, 75 milliárdos a tartozásuk, ebből 50 mrd határidőn túli. Nincs pénz!
Egyszer már írtam arról, hogy a kormány le akarja hívni 2018-ban a ciklus teljes eu-s támogatását, amelyre az eu beintett.
Tegnapi hírekben hallani, hogy továbbra is ez a terv, 2018-ban jön a lóvé. Amikor ez annyira sürgős, az arra mutat, hogy nincs saját erő,az eu-s pénzek nélkül leül a gazdaság.
Márpedig ez az elképzelés nem jön be, hiszen az eu ütemezetten folyósít.
Tehát nem biztos, hogy 2020-tól kezdődik a dráma.
Arra lehet számítani, hogy meglepő megszorítások jönnek, meglódul az elnyomorodás, és akkor robbanhat a bomba.
Te két év múlva lépsz? Jó neked.
Én mindenesetre veszek vagy 5 kg sót a nehéz napokra, ja, és gyufát cserekereskedelem céljából.
@Mariann19: Látom írásod, eszerint a baj nem kicsi. :-(

Vettem is az irány az emenbé weblapjára.

www.mnb.hu/archivum/Kiadvanyok/mnbhu_negyedeves

Két éves a legfrissebb negyedéves jelentés. Éves jelentésből 3 éves a legfrissebb. Ez szerinted normális?
@rdos:
Gondolom, hogy a makro mutatókat illető kritikámra reagáltál az MNB jelentéseivel.
Hát, mit ne mondjak, ez beszarás! Bocs.
Vajon miért nem készülnek rendszerességgel a jelentések?
Persze, hogy Orbánnál megül a döbbenet, ha külföldi elemzők világítanak rá arra, amit folyamatában észlelni kéne.
Egyébként - ha már szóba került - tényleg bajom van azokkal a mutatókkal, amelyek két komponensből állnak.
Pl. az államadósság alakulása %-ban, mint dicsőség- teljes mutató.
Már csak azért, mert ha a GDP az eu forrás jóvoltából növekszik, csökkenhet a %, de maga az államadósság abszolut számban esetleg nőhet.
Csak úgy töprengek.
@Mariann19: Másik blogon is ez - államadósság volt a téma.

Ott warr konteós kollegától kaptam Mo. államadósság linket. Pereg felfelé mint a fél karó rabló. :-(

konteo.blogrepublik.eu/2015/07/14/menekult-konteok/#comment-89075

1198. hsz-en van a link.

Ja és kössz a választ. "Megnyugodtam". És tehát az emenbé a nem normális. :-( Na most lettem csak igazán ideges. :-(
@rdos:
Én is köszönöm a linket, elolvastam a hsz körüli kommenteket is, boldogító, hogy sokan milyen tisztán látnak.
A gázórám nem pereg úgy, mint az államadósságunk, szörnyű volt nézni, ahogyan lépegetett felfelé.
Nyugodj meg, év végéig úgy lecsökken a szokásos machinációval, hogy ebben a mutatóban is mi leszünk Európa szárnyashajója.
@Mariann19: :-) A Jakabandor.blog.hu-s bejegyzést (már csak webarchívon) gondolom ismerted? Ha nem akkor viszont olvasásra javaslom. :-)
@rdos:
A linknél láttam, hogy egy kommentelő utalt Jakab Andorra, el fogom olvasni.
Korábban több írását olvastam Jakab Andornak, aki testközelből érezte a folyamatokat, ha jól emlékszem, vállalkozóként.
Köszi a figyelem felhívást.
@Mariann19: Annak a kommentelőnek véletlenül nem ugyanaz volt a nickje, mint nekem? :-) Csak abból gondolom, mert hogy az is én voltam. Na, ennyit a "sok tisztán látóról", vagyis még "hinteni kell az igét".

web.archive.org/web/20120527033041/http://jakabandor.blog.hu/2012/05/24/allamadossag_11
@Mariann19:

Azt nem tudom közölték-e Orbánnal, hogy a tervezett kisvasút bővítésből a szomszéd falu nem kér.
@látjátok feleim szümtükkel: Igen, ennek folytán felajánlotta nekik, hogy fizessenek.
süti beállítások módosítása