Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.01. 17:49 Fabius

...és akkor Vizo kicsapta az asztalra a negyedmilliárdot

Jeles nap ez a mai, Feleim, jegyezzük fel a rend kedvéért.

Vizoviczki László kicsapott az asztalra negyedmilliárdot, felpattintotta bokájára a nyomkövetőt és hazament.

- Miután megírta levelét Ovistárs Gabónak,

- miután alkut ajánlott az ügyészségnek a "kormány stabilitása érdekében,

- miután abortusszal is megzsarolta őket.

Vizo esetében nem vizsgálják honnan van a negyedmilliárd.

Mik vannak, mi? Erre nem kíváncsiak, de arra igen - teljes joggal, mert én is - honnan volt a simongábornak kb ugyanennyije külföldi számlákon tologatni.

Hiába, no, Mária országa a megbocsátás országa, a főrendőrök vesztegetése, az adó és költségvetési csalás otthonról is védhető.

Üzenet a társadalomnak: Inkább ez, mint a joghurtterrorizmus!

634 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr848928718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20: köszönöm és örülök, ha így gondolod :)
Szeretlek olvasni Titeket, azért írtam.

A bajkon úr elnevezésem - így különírva jutott eszembe - előbb jött, mint a gondolat, hogy regisztráljak :D

És igen, mint lány :)

A nagyszüleimtől hallottam hogy volt régen "egy" Bajkonur meg Lajkáról.

Néhányszor már igen kommenteltem is máshol, meg még talán fogok is, nem tudom.
@rdos: Az utolsó mondatod az édesanyás fájóan igaz lehet...

Az a jó, ha nem tudok hozzászólni, mert akkor azt jelenti, hogy megint új és új információkat olvasok Tőletek, amit én nagyon szeretek és nem egymást bántjátok :)

Én az érzelmeimre tudok hallgatni és azt éreztem, hogy elmondjam, hogy nem baj, ha nem értetek egyet, sőt jó az is, csak már nagyon durvul.

Én mindig úgy képzeltem, hogy kibérelhetnétek egy kedves kockás terítős árnyékos éttermet és mindannyian körbeülnétek az asztalt, ennétek, innátok, saját termést bort is hozna akinek van és beszélgetnétek egymással.

Menne a vita, hiszen az is belefér, nincs azzal gond, egymás szavába vágnátok, lehurrognátok egymást, de a tapasztalatotok, az emlékeitek és a tudásotok ott együtt olyan érdekes és értékes lenne, hogy én csak egy sámlin ülve az asztal mellet ülve is reggelig hallgatnálak Titeket.

Lehet, hogy naiv, romantikus liba vagyok, de én tényleg így látlak Titeket együtt.
És most ezt a képet veszélyben érzem.

Mindannyiótoknak szép napot :)
@bajkon úr: bajkálúrkisasszony, ha durva leszek, ako az nem azé van, me nem szeretlek, vagy el akarlak üldözni, de te csont hülye vagy, persze az ártatlan féléből:)

nem kell megijedni, ez a szeretem a csajokat stílusom:)

a végén segítek, persze van egy sanda gyanúm, hogy szivacc:))

www.youtube.com/watch?v=Vy5QRFbXrUA
@taga20: a gyanút megértem és elfogadom.
Sajnos ellene tenni nem tudok. Én csak azt tudom neked mondani, hogy nem azért jöttem ide, hogy írjak, hanem azért, hogy olvassak. És azt szívesen teszem.
Zavarni, bántani, szívatni senkit nem állt szándékomban.
Köszönöm ezt a számot :)
@bajkon úr: :-) Mondtad. "...egymás szavába vágnátok"

Na, pont ezért szeretem a blogos társalgást, mert ezt, azaz az "egymás szavába vágását" itt nem lehet "elkövetni".

A valódi világban (IRL(wd) az angol in real life szókapcsolat rövidítése, jelentése: a való életben, nem az internet világában) ahol 3-4 főnél többen ülnek az asztalnál erre, azaz olyan beszélgetésre ahol nem vágunk egymás szavába alig van példa. :-( A vitakultúránkat borzalmasan lerontották. Ebben a médiának piszok nagy szerep volt.

Familia Kft, "eddig - eddig vagyok", az egymás szavába vágása megvan? :-(
@bajkon úr: a bajkonúrt vágod ezek után?:)

ja és, nekem ne mond, hogy te tényleg ilyen vagy!:))
@rdos: igen, megvan a Familia Kft-s mondat.

Nem szó szerint értettem, hogy mindenki egyszerre beszél és nem hagyja a másikat, csak azt szerettem volna - sajnos rosszul :( - érzékeltetni, hogy olyan sokat tudnátok beszélni, valaki elkezd valamit és a másiknak is van olyan élménye, vagy hasonló gondolata.

Az össze-vissza beszédet, a másik meghallgatását én sem szeretem.
Talán azért van most, mert kevés az idő, sok az információ és mindenki el akarja mondani a másiknak amit akar és nem érdekli az, amit a másik akar neki mondani, aztán nyomás megy máshová.

És itt szerintem az a legrosszabb hogy "nem érdekli az, amit a másik mondani akar". Csak önmaga.
Nem tiszteli meg a másikat,hogy végighallgassa. De ő ezt elvárja. Győz a hangosabb, a gyorsabb beszédű, az agresszívabb.
És a halk, lassabb, szelídebb ember elveszik, még akkor is ha jóval értelmesebb, bölcsebb
Nem jó!!

Én szoktam nézni vitaműsorokat a tv-ben. Nem érdekel soha hogy melyik csatorna, nem az alapján nézek tv-t vagy olvasok, hogy melyik kié.

Van egy olyan műsor, ahol főszerkesztők vitáznak. Ki ide ki oda tartozik. Megőrülök attól, hogy nem képesek kivárni, hogy a másik bejezze. Nem értem, hogy ki mit mond, egyre mérgesebb leszek, és a tv másik feléről kiabálok rájuk, hogy kuss legyen már, egy beszéljen. Képesek mindannyian egyszerre beszélni. Pedig tisztában vannak azzal, hogy így egyikük sem hallható igazából. Mégis ezt csinálják.

Igazad van, a médiának piszok nagy szerepe volt ebben - is.
@bajkon úr: :-) Piszokul fején találtad a szöget. Mondtad.

"Megőrülök attól, hogy nem képesek kivárni, hogy a másik bejezze"

Ez a cél. Hogy szó szerint megőrjítsenek minket. :-( Nem viccelek, ezt komolyan gondolom. :-( Lám sajnos itt is bekövetkezett. :-(

Nem kicsit off, de hasonló történet, 4. éve lejárt személyimmel voltam szavazáson (ogyés meg önkormis). Mondja a civilben tisztviselő vb tag, hogy lejárt a személyim. Mondom, tudom. Azt mondja, de hát jól meg fogják büntetni ha érvényesíttetem. Megköszöntem szépen az információt neki és mondtam, azért nagy baj nem lehet, mert adót azt fizethetek lejárt személyivel is a tapasztalatom szerint. :-) Többet nem rugózott rajta. :-)
@taga20: látod semmit sem tudsz rólam. De nem hiszed el, hogy ilyen vagyok. Írok néhány sort és eldöntöd, hogy szívatás. Sajnálom.
A bajkon úr-os gondolatodat nem értem. Szerinted van olyan pasi, aki ilyen hülyeségeket ír, mint én?

Ja, és pedig ilyen vagyok - sajnos... nekem.
@rdos: "Ez a cél. Hogy szó szerint megőrjítsenek minket. :-( Nem viccelek, ezt komolyan gondolom. :-( Lám sajnos itt is bekövetkezett. :-("

Ezt a barátnőm is pont így gondolja, ahogy mondod.

Most mennem kell, majd olvaslak titeket tovább :)
@bajkon úr: Örülök hogy "megismerkedtünk". Gyere máskor is! Abból mi baj lehet ha szóbaegyeledsz (nem elgépelés sokakkal "szemköpszt" szeretem a szójátékokat, még ha értelme nincs is:-)) velünk, velem. :-) Az eszme csere, vagyis az eszmecsere az (ma még) ingyen van. :-)
@bajkon úr: "látod semmit sem tudsz rólam. De nem hiszed el, hogy ilyen vagyok. Írok néhány sort és eldöntöd, hogy szívatás. Sajnálom."

ha tényleg ilyen vagy, maragy így:)

sajnos.. nekemet nem értettem a végeden.

ja és bajkon úr.
a csókát hívják a csinibabában bajkon úrnak, bajkonur után, mikor ezerrel ment az elvtárs:)
@rdos:

hehehe!
Választási bizottsági tag jól ki volt képezve. Személyit nem kötelező váltani, de vannak helyzetek, amikor csak és kizárólag azzal kell a személyazonosságot igazolni, plusz a lakcímkártyával. Sok esetben a személyit a jogosítvány helyettesíti, de úgy tudom a választáson nem.
@látjátok feleim szümtükkel: Jól tudod, választani tudtam a jogsimmal is (plusz lakcím kártyával). Azóta megcsináltattam a személyimet (bünti nélkül, mert idéntől a személyi már ingyért van plusz bónusz valami csipet is belecsíptek, plusz ujjlenyomatot :-)), viszont azóta a jogsim járt le. Nem egyszerű ez a showhivatal. :-( És a sok hivatal. :-(

Visszatérve a választásra, azzal csak egy gond volt, hogy nem volt választék. :-( Remélem elég választékos és píszí voltam.
@látjátok feleim szümtükkel: vannak dolgok az évtizedek múlásával, amik nem változnak, például a hivatalok szaporodása és az ott ülő csinovnyikok "fontoskodása".Mikor váltottam ki a jogsim is egy napba került, most a kislányomnak dettó....állunk egyhelyben, vagy nem is, forgunk egy mókuskerékben egész életünkben.(
@evasanyoca: én nem akarok belebeszélni, de nőnek jogsit adni, az durvább, mint a ....!
nem jut ennél durvább dolog az eszembe:))
@taga20: már régen túlhaladott ez a nézet tagám.
@taga20: Zsigerből útálom a konfliktusokat de most ellent kell mondjak Neked. Ne általánosíts, ha kérhetlek! Már három hölggyel is találkoztam, aki remekül (nagyon biztonságosan) vezetett. Igaz a merítés kicsi volt, talán ha összesen tíz hölgy sofőr mellett voltam utas (jobban belegondolva kevesebb), szóval a statisztika nem mérvadó.
@evasanyoca: tuttam, hogy szaudarábiába kellett volna születnem:))

és a paradokszon. a feleségem jól vezet:))

nem olyan könnyű, öntelt férfinak lenni!:)
@taga20: mindig tudtam, hogy az igazi komondoros hímsovinizmus igazándiból egy művészeti ág...kkk
@rdos: ráadásul a statisztikák a nők mellett vannak:)

de én, tíz női sofőrből 11-et még fűnyírót se engednék vezetni:)
@evasanyoca: és vángog a levágott fülével, és taga a retardált nézeteivel, smafu?:))))
@taga20: Tiszta szerencse hogy nem rajtad múlik a dolog. :-) Különben hogy is lehetne taxivezető nő a Szaudi Arábiában? Napokban volt vezető hír az ugorkaszezonban.

hu.wikisource.org/wiki/Itt_az_ugorkaszezon
@taga20: édesanyám, mikor sok marhaságot hordtam össze, megsímogatta a buksimat, és annyit mondott mosolyogva:"Nagy az Isten állatkertje kislányom, neked is van helyed benne, ne félj!"

-taga, simi, simi:))))))
@evasanyoca: anyukád egyokos nő volt, kár hogy a lánya egy tagával sem találkozott:))

zene!:)

www.youtube.com/watch?v=7icGpchTH4c&list=RD7icGpchTH4c
@taga20: drágaságom, találkoztam én, de vagy kihaltak mellőlem, vagy elzavartam őket a háztól...kkk
@rdos: én is örülök, hogy megismertelek. A szójátékaidat is nagyon szeretem :D
És az értelmüket is.
Én az R-Go-t is szerettem - nagyjából, de a Ballag a katona nekem is kiemelkedett a csikidámkodásukból.
Annak volt értelmes értelme is a többihez képest :)
@Rodeo36:

"_ja a jeget kérésének megfelelően feljelentettem, ha már sajt legyen kerek_"

111. lecke

Azt írtam, perelj be.

Igaz, ez nem kívánságműsor:)

Ellenben, amíg feljelenteni névtelenül is lehet, addig perelni nem.

Éppen ennyi az első különbség kettőnk között:)

Szevasz.
@taga20: a "sajnos - nekem" azt jelenti, hogy az érzékeny-érzelgős tulajdonság jó néhány pofára eséssel jár, amit nehezen emésztek. És még tapicskolok is benne, önsanyargatásként.

De azért én sem vagyok csak ilyen, e mellett bőven akad női rossz szokásom is.

A zenéidet többségében szeretem, a mai
Tina Turner & David Bowie - Tonight
nagy-nagy kedvencem.
@Jaeger László: laci, te nem veszed túl komolyan az életet, itt a mátrikszban?:)))
@bajkon úr: köszönöm drága hölgy, bárki vagy, ha még be is szopacc:)

mutatok egy feldolgozást a tunájtból, ami kurvára tetszik nekem.

utána egy ráadást:))

www.youtube.com/watch?v=kNPATiY_fNQ

+ráadás.

www.youtube.com/watch?v=g47J1xE4sgI&list=RDg47J1xE4sgI
@taga20:

A mátrix a legkomolyabb dolog a világon. A pást Neo-ra vár, pedig csak Godot jöhet.
@taga20: sokféle zenét szeretek, és örömmel ismerek meg még többet és leszek szerelmes egy dalba és hallgatom meg más számát is az előadónak.

Amiket küldtél nekem nem ismertem, de így most majd a Budapest Bár - Frenk és Juci szám után kicsit utána nézek "nekik".
A Budapest Bárt ismertem, a Jucit is, de Frenket nem.
Mindkettő amit küldtél talált, süllyedt :D

Én is küldök neked egy szerelmemet, úgy látom azért te sem csak egy stílust szeretsz, hátha megtetszik.
Ha meg nem, akkor így jártam :)

www.youtube.com/watch?v=32GZ3suxRn4

és megkockáztatok egy ráadást is:

www.youtube.com/watch?v=CR6M_sqTVqE
@taga20: és köszönöm, azt elfelejtettem írni :)
@Jaeger László:

nicsak nicsak mi lesz a cserebogárból? döglött cserebogár ha rátaposnak...vagy nagyot koppan és nekimegy a falnak?

arrafelé levédiabasznádon elég feljelenteni, a többit a gépezet elintézi...

147. lecke, ha most megpukkacc akkor később már nem kell

és mindezen több, mint egy napig rágódtál, hogy na mit is lehetne most még...és íme, na mi lett: beszartál

a persze kú tor már viszi a műanyag kézibilincset meg a vezető kötelet...lesz per is sacc per kábé bebasznak a kóterba

ott írhatod a leckéidet (ne feledd a 111. nél hagytad abba)

addig is retteggy

brühüyyy

kkk
@Rodeo36:

"_arrafelé levédiabasznádon elég feljelenteni, a többit a gépezet elintézi...

147. lecke, ha most megpukkacc akkor később már nem kell

és mindezen több, mint egy napig rágódtál, hogy na mit is lehetne most még...és íme, na mi lett: beszartál_"

Megismétlem: Csaló, sikkasztó tróger vagy.
@Jaeger László:
akkó' perelj be...ezek a te seggfej szavaid...de csinyádd gyorsan amíg kitart a jelenlegi pelenkád...

a tróger az milyen értelemben használatos jégesőbürgözdön?

tudtommal az egy termelékeny teherhordó...

a csalást bevallom, anno decibel megpróbáltam schnapszer ban csalni és tök betlit miondani pedig csupa zöld kártyám vó't...

és sakkban is -kezdő koromban 4 éves lehettem- összekevertem a futót a gyaloggal... kis kaptam...

te tucc valami másról is?

sík k' asztani aszt nem tudom hogyan kell... mert bárhová mentem lejtős volt a méne méne tekel ufarsin

elmagyaráznád mit is és hogyan kell csinálni ehhez a ranghoz?

persze kút orjaim már úton vannak érted nem sok időd lehet

brühüyyy
kkk
@Jaeger László:

jucika, hisztérika...annyit tuggyál nemzetközileg jegyzett és gyakorlott ügyvédeim vannak, rá fox baszni, de kurvára

még annyit elárúlnál a nagyérdeműnek, hogy mi honnan ismerjük egymást, hogy ilyen dolgokat merjél felbüfögni...szart eszel és fost hánysz ????

na jól van nyugoggy le még megárt neked ez a sok herce hurca

brühüyyy
kkk
@bajkon úr:

Jó, hogy jöttél, hozz még ilyen jó zenéket!:D
@bajkon úr: az első zenéd, kellemesen unalmas, viszont a második izgató. még ízlelgetem:)

küldök egy viszont zenét, de vigyázz me érdes lesz:))

www.youtube.com/watch?v=v-YzdvmD2aQ&list=RDv-YzdvmD2aQ
@Rodeo36:

A szembesítés majd lehiggaszt. Nyugi Rodi. Ez egy kicsi ország, te meg híres ember vagy/voltál. Pardon, hírhedt. Te magad híresztelted.
@habakuk000:

Az a véleményem, hogy higgadj le, mert csak hisztizel.
Nagyot alakítottál ma is. Oricát lepicsázni!!!!
@Jaeger László:

Ebből a medencéből is kiengedték a dugót!!!!!!

Ha találkozol a falkával, kérdeztetem, mi a bánatos fütyfürüttyért akar engem lepisilni?
@naivaképző:

akarom mondani a vizet. de képzavarnak szép volt, ugyi?
@naivaképző:

Fogalmam nincs. Ámbár az előfordulhat, ha Haba gatyájában grasszálnál, akkor megtennék, de egyelőre vakációra mentek. Legalábbis ezt ugatták, persze mit lehet tudni?
@naivaképző:

Képzavartól még nem jöttem zavarba.
@Jaeger László:

már elígérkeztem Sir-nek. ne szúrhatok ki vele.
@naivaképző:

Ne is. Az a gyékényes pali egy klasszis.
@Jaeger László:

jéééééééééé, és hogyan irigyelsz? már a sárgán túl vagy? lila kék békákkal és fekete rózsaszínű pöttyökkel

és ki fog szembesíteni? és kivel?

szerencsétlen egy eltévelyedett bürge vagy lelkem, mosd már le magad, kibaszott szaros lettél ahogy dobálod körbe körbe az egyetlen termékedet

új szerelem lett??? a naívaképző??? na még ez is

brühüyyy
kkk
@Jaeger László:

an block, vagy csak részletekben?
@Rodeo36:

Nincs szükség erre az öklendezésre. Leszel még címlaplány.
@Orica Középföldi:

Én megértem, hogy az elvek, azok elvek. De napok óta nincs mit olvasnom. Nem lehetne ezen segíteni valahogy?
@Jaeger László:
nahát???????? ilyen gyors és frappáns önkritikát??? váratlanul ért

tudtommal azok akik számbajöhetnének szembesítés alkalmával, néznének rám, mint roziamoziban, hogy kiisezahajadon??? ez a minimum inspirácijá kapcsán

neked meg csak ismételni tudom

mene mene tekel upharsin (Peres) :
it does mean: “numbered, numbered, weighed, divided.”

mivel ez egy máig megfejtetlen isteni nyelven van írva, a fordítás csak neked

megszámláltattál és könnyűnek találtattál és el vagy választva mindattól ami valaha értéket jelentett számodra

sacana és nenhuma outra entidade e o que fazes é sacanagem

brühüyyy
kkk

ezzel nyugoggy és ne lelj nyugalmat semerre ...
Petri György : Dal

nem többre vágyom
gazdaságos és finom
formáira palacknak és pohárnak

én
már nem siratok senkit
vigye korrupt kegyét a bánat

korunk üres
harmóniát keres
a célt kegyes jövőbe mentik

kultúravégi kultúraelőtti
időnkben oly jó volna kergetőzni
veled egy napsütött fürdő füvén
Áprily Lajos

Ha megkérdeznéd...

Ha megkérdeznéd tőlem, jó hivem,
hogy mit adott e vigasságtalan lét,
mindössze ezt felelném röviden:
ismertem Krisztust s ismertem Anankét.
@naivaképző:
szegény költőcske...
"korunk üres
harmóniát keres
a célt kegyes jövőbe mentik"

vagy harmónia, vagy üres... üres harmónia nem létezik

semmit sem mentenek sehová a percemberkék akik sohasem léteznek, mert mire az amire vágynak valósággá válna máris délibábbá válik és rohanhatnak utána a sivatagba

az üresség az egy kategória és ha valaki (jézus Krisztus látná nukleáris bombát dobna abba a templomba) rongyokra költ és horggya az már ennél is semmibb a kiürült embernél nincs szegényebb, aki javakkal akarja feltölteni magát az nem ember az egy raktár és annak is a rosszabbik változata

brühüyyy
jól kiválasztottad eme izét így estefelé éjfél után

kkkk
@naivaképző:
www.google.ca/search?q=anank%C3%A9&espv=2&biw=1600&bih=779&tbm=isch&imgil=PppFyLlVyfsK_M%253A%253BQmS681qx32t8TM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fwww.pinterest.com%25252Fpin%25252F271764158740617021%25252F&source=iu&pf=m&fir=PppFyLlVyfsK_M%253A%252CQmS681qx32t8TM%252C_&usg=__qxO8sCYPWl9lOh8wyOj9VAbrVMs%3D&ved=0ahUKEwibwZW56q3OAhVk4YMKHaZ8BKIQyjcINQ&ei=uGOmV5uFPOTCjwSm-ZGQCg#imgrc=PppFyLlVyfsK_M%3A

Ananké a végzet!!!! senki sohasem ismerte, csak utólag tudna róla beszámolni de ez meg lehetetlen, ugyanez a helyzet Jézus sal kapcsolatban is (attól, hogy Áprily Lajos még nem bisztos, hogy...)

van valami más amit tényleg mondani akarsz?

egyáltalán akarsz mondani valamit vagy csak citálsz dolgokat amiket tenmagad sem értesz?

brühüyyy
kkk
@naivaképző:

nem, nem értek hozzá...
de a harang az egy csodálatos hangszer

brühüyyy
kkk
hogy vagy a világ megismerésével? le vagy maradva e?
@Rodeo36:

Akarok.

Keress pokémont!
@Rodeo36:

Haladok!

Sir meg jég a mesterem, de besegìt hacsa is.
Parti meg korrepetál.

Remélem, ez kitart neked reggelig.
@naivaképző:
regenye, nagy hatalmas mestereid vannak, félelmetesek.... meg borzasztóak, meg hülyék, és seggfejek valamint idióták

rád meg ragad a nagy rakás szar ami árad belőlük

amikor a hacsa beaggya a rénszaros savazósait akkor a rozmárok el kezdenek röhögni (láttál már röhögő rozmárt?)
a többi meg ...egyforma kecskeszar a deszkán...csak pattog amíg meg nem áll...és lófing...

szép kis tím vagytok ti úgy egyben... voltatok már együtt a gőzben is?

brühüyyy
kkk

ezek azok az izék akiktől nekem mindíg beindúl a röhögényem és csak francia konyakkal tudom csillapítani

ennél kibaszottabb gittegyletet még a Föld nem hordott a hátán... dehát a zokni meg a büdös láb mindíg megtalálják egymást ugye zesztike
@naivaképző:
pokémon??? az micsoda? kicsoda? eszik, isszák? basszák? nyűvik?

nem mismerem

valami közlekedési akadályokról volt szó errefelé és aszt a rendőrség elhárította utólag aszonták pokémon betette a lábát

mijaz? teneked van??? mivel kezeled?

brühüyyy
kkk
@Rodeo36:

Rajongásod lenyűgöző, de őszintén szólva nem is alaptalan. Képzeld el, szemtől szemben milyen elementáris lesz a találkozásod velem. Valamennyire persze árnyékot vethet majd a nagy napra, hogy előzőleg feltehetően a nemzetközileg jegyzett ügyvédeid társaságában néhány nem is nagyon híres, ellenben feddhetetlen hatósági ember kellemetlenül pikáns kérdésére válaszolnod kell, de ígérem, hogy a szembesítés mindenért kárpótolni fog. Megismerhetsz te is engem személyesen. Azért ez nem kis projekt, lásd be. Esetleg előzetesként küldjek fotót magamról? Dedikáljam?
Mindazonáltal meg kell barátkoznod azzal a kínzó gondolattal, hogy a közeljövőben nélkülem kell a blog fényét emelned (hisz megígértem), ami persze kicsit döcögős lesz, ha az első osztályban megszokott szótagolásaid nyelvi bravúrként való elhitetésére tett izzadságszagú próbálkozásaiddal villognál, de ne add fel, még 20-30 év és belejöhetsz. Viszont a bíróság előtt ne szótagolj, mert nem biztos, hogy olyan megértőek lesznek veled, mint én, a régi terapeutád.
A nyugalmam iránti aggódásod kedves gesztus, de teljesen felesleges, vedd lazára a figurát és kortyolgass el egy kisebb vödörnyi huszonéves whisky-t, bár én lábat sem mosnék benne, de hát ki mint él úgy izél.
A rendelésnek vége. Menj haza, és hallgass egy kis zenét. Énekelhetsz is.

Egyébként meg volt mondva, le is volt írva, hogy a személyeskedés legyen abbafejezve.

A múltadat egyedül is feldolgozhatnád, de ha mindenáron segítség kell, számíthatsz rám, szívesen segítek, ha a nemzetközileg jegyzett ügyvédeid valamely okból mégsem tennék. Persze nem itt, mert ez sokakat untathat. A bíróság viszont egy kitűnő hely erre. Lesz kamera meg minden. Címlap is kell? Meglesz. Egyéb kívánságot még reggel elolvasok, de aztán már csak személyesen. Szia. Szép álmokat.
@naivaképző:
akarjál...de legyen közelben legalább egy WC

brühüyyy
kkk
@Jaeger László:
hogy te milyen unalmas vagy ezzel a hőbörgéssel...holnaptól eltűnsz??? nem érdekel, felőlem maradhacc is, vagy akármi...majd a zadmin eldönti...

kit akarsz szórakoztatni ezzel a sok baromsággal??? ha lehet ne külggy képet, nem vagyok rád kíváncsi... a többi??? nahát az a te kis gyagya elmebetegséged...ne propagáld

egyébként olyan röhögést váltasz ki belőlem, hogy nem tudom visszatartani

szerencsétlen kókler

brühüyyy
kkk
@Jaeger László:
rajongás, rendelés...óriási... nem tudom abbahagyni a röhögést

majd kűggyél címlapokat...és a többi marhaságot

brühüyyy
szerencsétlen senkiházi
kkk
@naivaképző:

Naiv elképzelés. Tájékoztatásul annyit tudok csak közölni, hogy magam is csak bukdácsoló ipari tanuló vagyok, ezért tanítványokat nem vállalhatok, ellenben vannak itt eredményes lubickolók, akikkel sikeresebben vízben maradhatsz:)
@Jaeger László:

Olyan gumicsontot kerestem, ami kitart reggelig.
Az a baj, hogy kezdek meg/felvilágosodni.
Ami a naiváknál előnytelen tulajdonság.
@naivaképző:
Eddig vak voltam de most visszaolvastam pár napot. Szóval, nem értem. Még egyszer el kell olvasnom, hátha megtudom mi volt veled a probléma?

Vedd vissza a nevedet,te Eszter vagy.
@avanivi:

Nem baj, ivi.
Mindjárt jönnek a kibicek, aztán elmagyarázzák neked.
Ez az új gumicsont.

A reg marad. Kedvelem.)))
@naivaképző:
Jégeső + naivaképző

Ah!.. più mai non vedrò la Regina!

O don fatale o don crudel,
che in suo furor mi fece il cielo!
Tu che ci fai sì vane, altere -
ti maledico, o mia beltà!

Versar, versar sol posso il pianto,
speme non ho, soffrir dovrò!
Il mio delitto è orribil tanto
che cancellar mai nol potrò!

Ti maledico, ti maledico, o mia beltà!

O mia Regina, io t’immolai
al folle error di questo cor.
Solo in un chiostro al mondo omai
dovrò celar il mio dolor!

Oh ciel! E’ Carlo!
a morte domani, gran Dio! a morte andar vedrò!
Ah! un dì mi resta, la speme m’arride,
sia benedetto il ciel! Lo salverò!

brühüyyy
kkk

most majd gyüvik a jégeső, hogy ő megfejtette honnan is van az ídézet de aszt nem fogja leírni miért citáltam ide

mert retteg... a rohadt...esetleg egy hercegi száj elszólja magát? és akkor neki vége???
@Rodeo36:

Valld be! Nem tudsz nélküle élni. Ilyenkor mondják: SZERETLEK!
@naivaképző:
esztike wegy igazi hölgy így ad szerenádot annak akit nagyon szeret...próbáld megérteni:

LEONORA
Vanne... lasciami,
né timor di me ti prenda.
Salvarlo io potrò, forse.
(Ruiz si ritira.)
Timor di me?... Sicura,
presta è la mia difesa.
(Fissa un anello sulla mano destra.)
In quest'oscura notte ravvolta,
presso a te son io, e tu nol sai!
Gemente aura, che intorno spiri,
deh, pietosa gli arreca i miei sospiri.
D'amor sull'ali rosee
vanne, sospir dolente;
del prigioniero misero
conforta l'egra mente.
Com'aura di speranza
aleggia in quella stanza;
lo desta alle memorie,
ai sogni, ai sogni dell'amor.
Ma, deh! non dirgli improvvido
le pene, le pene del mio cor! ecc.

FRATI (dall'interno)
Miserere d'un'alma già vicina
alla partenza che non ha ritorno.
Miserere di lei, bontà divina,
preda non sia dell'infernal soggiorno.

LEONORA
Quel suon, quelle preci
solenni, funeste,
empiron quest'aere
di cupo terror!
Contende l'ambascia,
che tutta m'investe,
al labbro il respiro,
i palpiti al cor!

MANRICO (dalla torre)
Ah! che la morte ognora
è tarda nel venir,
a chi desia morir!
Addio, addio Leonora, addio!

LEONORA
Oh ciel! Sento mancarmi!

FRATI
Miserere, ecc.

LEONORA
Sull'orrida torre,
ahi, par che la morte
con ali di tenebre
librando si va!
Ahi! forse dischiuse
gli fian queste porte
sol quando cadaver
già freddo sarà!

FRATI
Miserere... miserere... miserere...

MANRICO
Sconto col sangue mio
l'amor che posi in te!
Non ti scordar, non ti scordar di me,
Leonora, addio! Leonora, addio!

LEONORA
Di, te, di te scordarmi!
Sento mancarmi! ecc.

MANRICO
Sconto col sangue mio, ecc.
FRATI
Miserere... miserere... miserere...

LEONORA
Di te, di te scordarmi!
Tu vedrai che amore in terra
mai del mio non fu più forte:
vinse il fato in aspra guerra,
vincerà la stessa morte.
O col prezzo mi mia vita
la tua vita salverò,
o con te per sempre unita
nella tomba scenderò!
Tu vedrai che amore in terra, ecc.
(Leonora si ritira. Il Conte esce dal palazzo
con alcuni seguaci.)

brühüyyy
kkk
@naivaképző:
te annyit értesz az egészből, mint az idomított egerem abból, hogyan kell a tejet megközelítenie a tányérban

de azért élvezd az életet két szaros pelenka között

mnajd a lovagod a jégeső elmegy érted és ölbe fogva visz az oltárhoz, meg a mosogatódézsához

brühüyyy
kkk

hogy a jégeső belém lenne esve??, ez újdonság, de te eszti mindent jobban tcc
@naivaképző:
kiről beszélsz esztikém drága?

én már régen nem szeretek senkit sem!!!!!!!!!!!!!!! kizárólag önmagamat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

és hogy te bele vagy esve a jégesőbe??? az tisztán láccik erről adtam be écákat
de te olyan buta vagy, hogy egy büdös szót sem értesz belőle...de ha máer kinyitottad akkor vartyox

brekekekekekekeke

brühüyyy
kkk
@Rodeo36:

Hát tudod, inkább jég, mint Gábris.
Jut eszembe!
Felkészültél már Alfahìrből meg Jobbegyenesből?

Hátvédeknek kötelező olvasmány.
@bajkon úr: :-) Akkor nyugodtan szó-rakázzunk. Szó szerint játszunk a szavakkal. :-)
@naivaképző:
nem készűltem... és nincs is szándékomban
de hogy te milyen buta vagy az messze sugárzik

brühüyyy
kkk
@Rodeo36:

és te ezzel a buta nővel cukiskodtál a minap.
azt kell mondjam, nem vagy következetes.
@taga20: Nos, én pont ilyen két véglet vagyok, mint ez a két szám.
Kellemesen unalmas és izgató...

Nina valóban karcos volt az én fülemnek, de köszönöm :)
@látjátok feleim szümtükkel: köszönöm :) örülök, hogy tetszett, majd talán még hozok a zeneszobába :)
@rdos: én sajnos nem vagyok mestere a szójátéknak, mint te, de a Tieidet szívesen olvasom mindig :)
Meg mást is amit írsz természetesen :)
De ha megcsókolja a múzsa mégis a homlokom, akkor leírom.
Szép napot Neked :)
@bajkon úr: Köszönöm szépen. :-) A helyzet az, hogy a legtöbb szójátékomat - ha nem mindet - másoktól hallottam. Amúgy a tumblr.com -on vagy napiszar.hu-n naponta olvasható rengeteg. :-) A net népe nagyon találékony. :-)

Egyik kedvenc tumblászom, vagy hogy kell magyarítani.

kepeslajoska.tumblr.com/

Ha követed a linkeket - kommentelőket rengeteg mikroblogot megismerhetsz. :-)
"de azért élvezd az életet két szaros pelenka között"

Ezm(k)iez? Tán a két szaros pelenak gazdája?

Tisztességes munkavégzőt, ápolt betegeket kifigurázni? Nahát! Ezt az intiligenyc magatartást.
Gratula nekünk, hogy ilyen jeles társaságunk van.:(

Eszter minden tiszteletem neked a munkádért.
@látjátok feleim szümtükkel:

Kösz. Nekem már fel sem tűnt. Annyira megszoktam Rodi stìlusát. ))))

naivaképző (törölt) 2016.08.07. 20:29:03

@PeniValdes:

van.
@látjátok feleim szümtükkel:
aszongya a zeszti, hogy a mariann a veszteségét horgya be a blogra, hogy sajnálják, de a zeszti a napi pelenkázással szórakoztattya a nagyérdeműt neki szabad? más is dolgozik és nem horgya ide a bajait kivéve ha a kuty nagyot csobban a balcsiban...vagy megeszi a tennis labdát

irígylitek a stílusomat?

brühüyyy
kkk

ti meg most más blogokról regéltek a majinaprarendeltszentevangyéljom meg smafu???

majd kaptok a viceházmestertől nádpálcával

naivaképző (törölt) 2016.08.07. 20:44:09

@Rodeo36:

"aszongya a zeszti, hogy a mariann a veszteségét horgya be a blogra, hogy sajnálják,"

Linkeld be azt a hozzászólást, amiben én ilyet mondtam!

Ha valóban igaz barátja vagy Mariannak, akkor fejezd be ezt a témát!

Eleget uszítottad már ellenem, eddig is.

Többet ártottál neki, mint az összes többi reg, együttvéve.

Nagyon átlátszó, amit csinálsz, Rodeo.

Hagyd ki a szarkeverésből Mariannt!

Keress más témát, amivel megtámadhatsz.

naivaképző (törölt) 2016.08.07. 21:05:23

@Rodeo36:

Egyet jól jegyezz meg!
Hazugságokkal és ócska manipulációval nem tudod legyilkolni a nickemet.
Minél többet írsz, annál világosabb lesz mindenkinek, miben mesterkedsz.
Én a helyedben itt állnék meg.
@naivaképző:

ha harc akkor legyen harc...pelenkaosztás!!!!!!!!

keress rá ...majd a pennike segít

brühüyyy
kkk
süti beállítások módosítása