Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.04.22. 07:30 Fabius

Az Orbán tanítvány pártot épít

Vona Gábor felszíjazta a szopórollerre alelnökei egy részét. Novákék látszólag egy átgondolatlanul széles pártelnöki jogkörnek esnek áldozatul, valójában viszont az orbáni receptet teccenek megszívni éppen. 

A tanítvány elővette a Mester kottáját és abból húzza el alelnökei és a párt nótáját. 

Mert itt nem csak a pótvonák meghatározásának jogáról beszélünk, hanem arról is, a Jobbik tagságnak nyelőképessége vetekszik-e fideszesekével? Az ő torkukon is lefér bármi, amit kitatál az egyszemélyes hatalomként tündöklő vezető? Az indok - néppártosodás útjában vannak a radikálisok - nagyjából mindegy is, hisz a Példakép mintájából látható, az ilyen karakter nem szokott megállni egy dolognál, ha az elsőnél nem veri orrba istenesen a tagság és a szavazótábor. A puding próbája az evés, és ha az első adag lecsúszott a többi is menni fog. Kíváncsi vagyok mit fog erre lápni a Jobbiki tagsága? A szavazótábor egy része már osztja Vonát a faszbúkon, de nem látszik még az elemi erejű felháborodás. Egyelőre a négy érintett is csak pislog, mint hal a szatyorban, mindegyik beszélt de egyik sem mondott semmit.

Az egészről az jutott eszembe, hogy a magyar népvezér politikusokhoz képest a filmkészítők fantáziája mennyire szegényes. A House of Cards gárdája a negyedik évadban pont az alelnöki jelöléssel küzd, de fikciós szinten sem merült fel bennük semmi hasonló. Pedig Frank és Claire Underwood mit nem adott volna egy ilyen jogkörért...

298 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr588652792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"ha az elsőnél nem veri orrba istenesen a tagság és a szavazótábor"

hahahaha
dehogy veri, dehogy veri...
lásd G "behódolását" az új vonalnak! hitted volna, hogy ilyen "szolid" lesz "vezényszóra"?
Hát Vona a minap ezeket nyilatkozta. :)

„A Jobbik eddigi története során három modell volt az elnökség kialakítására. A kezdetekben, 2006-tól az elnök eleve megjelölte azt az elnökségi csapatot, akivel dolgozni akart, és a kongresszus őket vagy megszavazta, vagy nem. Később a virágozzék minden virág elve érvényesült. A mostani modell pedig egy harmadik. Már 2014-ben élhettem volna ezzel a döntéssel, de akkor nem tettem" – folytatta a Jobbik elnöke.

"Vona szerint ha csak ezért otthagynák a pártot Novákék, azt jelentené, hogy nem is olyan fontos nekik a Jobbik:
Hogy ha valaki ilyen irányba indul el, azzal azt üzeni mindenkinek, hogy neki csak addig jó a Jobbik, amíg elnökségi tisztséget visel. Ha nem viselhet elnökségi tisztséget, akkor már nem jó a Jobbik."
Ja és ha érdekel valakit, Vona állítólag nem gondolja meg magát! Elárulta, miért döntött így :)

Facebook-bejegyzésében fejtette ki hosszasan a Jobbik elnöke a napokban nagy vihart kavart döntésének okait. Vona Gábor leírta: szó sincs arról, hogy a radikálisokat szorítaná ki a párt elnökségéből, és elárulta azt is, hogy nem ragaszkodik az elnöki pozícióhoz. A politikus bejegyzését az alábbiakban szó szerint közöljük.

alfahir.hu/vona_nem_gondolja_meg_magat_elarulta_miert_dontott_igy
szerintem :

..a nagyobb lefedettség érdekében született ez a cirkusz..

- a vonánál maradó "cukisabb rész" befogadja majd a fideszből kiábrándult / de a szocikat se szerető - keményvonalasabb szavazókat......

- novákék meg begyüjtik majd a jobbik cukiságával elégedetlen szélsőjobbot..

AZ ÍGY KIALAKULT szavazótábor LÉNYEGESEN NAGYOBB lesz mint a mai jobbik!!
Hihihi, alakul a minifidesz.
Újabban látványosan összeborultak mszp-vel, lmp-vel, stb. Így szalámizza fel magát minden nemzeti párt Mon, lásd: miép, kisgazdák, stb.
Látható volt, abból, ahogy Gábris kedves szomszédja lett az itt kommentelő vérbalosoknak és vérliberálisoknak.
Tagának gratulálok, Érden is lesz stadion,hajrá!Köszönő illedelmes válaszát nem látom, mert ki van kapcsolva.
@Imola Helyesi: Te meg továbbra is máris szomszéd vagy? :)
@Gábris szomszéd:
A Jobbik elvesztette a pikánsságát, amitől az étel is finomabb, nem unalmas. A Jobbik felmutatja az unalom és a hülyeség 50 árnyalatát.
@Gábris szomszéd:
Kiscsillag bárd is van nálad, már azzal kaszabolsz?A kiskés nem volt elég eddig? Harakiri a la hungarien?
Zázrivecz ráébredt arra amit a csuti orálmuzsik jópár éve tud,a jobboldalon sok a hülye akiket bármeddig lehet bármivel etetni.
@Gábris szomszéd: Az fel sem merült benne, hogy azért hagyják el, mert az új irányvonal nem tetszik nekik.
Apropó: Neked tetszene egy nem antiszemita, globalizációellenes, államosító, szociálisan érzékeny (a szegényeket származástól függetlenül felemelő) zöld cuki Jobbik?
na végre!! ideje volt már Gábornak erre
@Imola Helyesi: Azért én továbbra is nyugodt vagyok, hogy nem tolvaj gecikkel kell elfoglalni magam. ;)
@skribler200: Lehet hogy nagyobb lesz, de minimum kettő darab pártban. (A Fidesz-szél együtt háromban.)
ezt mondja Vona: " Az elmúlt két nap jól megmutatta, ez mostanra egy széttartó elnökséggé vált."

Szerintem aki a saját pártja elnökségét - amellyel jelenleg a legerősebb ellenzéki párt ( vagy az első kettő egyike ) - ennyire alul értékeli, az rakjon nayobb dioptriájú szemüveget.

Nem vagyok oda a Novákért, de az ő radikalizmusa nagyon vitte előre a pártjukat, és ha ezt tőle az elnök elvitatja, akkor ez a párt nem fog egyben maradni, hasonlóan a szocikhoz. Kérdés Vona magától ilyen okos, vagy súgtak neki?
A magyar mentalitást ismerve, ha a jobbik szakad, hasonlóan a szocik és Gyurcsány kapcsolatához, ők sem fognak egymásnak segíteni, sőt ahol lehet egymásnak alátesznek. Vajon ez kinek lesz jó? Lehet szavazni:

1. Jobbiknak.
2. Vonának.
3. Nováknak.
4. Fidesznek.
5. Nevető harmadiknak?
Kiderült hogy a Jobbik sem demokratikus párt, egyszemélyes irányítás van. A főnök dönt a fontos posztokról, akkor minek a választás.
@Gábris szomszéd:
most lesz dzsobbik I, dzsobbik II. és dzsobbik III.... mint a besúgók? és akkor ki kire fog nem szavazni... és a novák emőke elmegy e kedves nővérnek a balettba???
nagy kérdések ezek, vihar a biliben

addig is a fidex asztcsinálamit akar, gumicsont, vonagabcsi kapott egy második emeleti szobát a zárdában...meszelt falakkal és ogv képekkel

brühüyyy
kkk
.
''''Az egészről az jutott eszembe, hogy a magyar népvezér politikusokhoz képest a filmkészítők fantáziája mennyire szegényes.''''

Nem biztos.
Lehet, hogy már tervezik a cserkészvasutat Gyűrűfűtől Szatymazig, Golfpálya épül Nemesnedvesen és Böhönyén, tervezik az elnök beköltözését a Citadellába...
Miért is köpnének az orrunkra előre mindent?
.
Lehet, hogy a fidesz a következő választáson lecseréli a kdnp-t?

Ha így megy tovább, akkor a jobbik szakadni fog. Szerintem. Én meg már csak egy kávét kérek...
@The real Donky:
.
Sajnos ezért még cikóriából sem jár.
De azért sem, ha a kádéenpé cseréli Vonára Orbánt.
.
Nekem az a véleményem, hogy akárkiket le-és fel-és alá-és fölé-és megcsereberélnek akárkikkel, az embereknek, akik keserves munkával fenntartják az "úri" szipolyozókat - lett légyen azok bármilyen színű gatyában - nem lesz jobb, sőt még nyomorúságosabb lesz az életük.
Megoldás: elzavarni a jó büdös Pécs Á-ba ezt az egész kalandor bűnöző bandát, felállítani egy ideiglenes szakértői kormányt, aki levezényelné a tökig elszámoltatást, a legutolsó mészároszsebi piculáig, majd egy ujjászervezett ügyészség 600 évre, felezés nélkül lecsukná polttal az élen a jelenlegi hazug, ....bandát...majd kiírni úgy a választásokat, hogy egy sem indulhat rajta, aki a legapróbb vajat is a fejére kente eddig.
@látjátok feleim szümtükkel: ...lehet szavazni...

Kifelejtetted a csuti gázszerelőt...
@bundazsák:

Szerintem a nevető kategóriába bele férhet bárki.:D
@látjátok feleim szümtükkel: Majd meglátjuk, addig is. :)

"Vona: Akkor tudom tehát vállalni a jelöltséget, ha bizalmi légkör vesz körül, ha a néppárti stratégiát, aminek a sikerében hiszek, mindannyian és ugyanolyan hittel képviseljük. Ha nem? Semmi baj. Akkor levonom a konzekvenciát. Rosszul fog esni, megalázva érzem majd magam. 10 év alatt a vezetésemmel lett a Jobbik egy nulla százalékos pártból a legerősebb ellenzéki erő, a Fidesz kihívója. Nehéz lesz elfogadni, hogy épp a célegyenesben parancsol hátrébb egy felsőbb akarat. De mégis elfogadom majd. Sem a sajtóhoz nem szaladok, sem elégedetlenkedni nem kezdek. Nem fogok kapaszkodni az elnöki székbe. Teszem a dolgomat, csak már nem a Jobbik elnökeként. Ellenben, ha látom azt, hogy az előttünk álló két éves küzdelembe van értelme belevágni, ha megvan a szükséges egység és akarat a kormányváltás elérésére, akkor büszkén és tisztelettel vállalom az elnökjelöltséget."

alfahir.hu/vona_nem_gondolja_meg_magat_elarulta_miert_dontott_igy
@látjátok feleim szümtükkel:

Vona: "MIÉRT SZORÍTOM KI A RADIKÁLISOKAT?

A jelenlegi elnökségből együtt kívánok továbbra is dolgozni Sneider Tamással, Volner Jánossal és Z. Kárpát Dániellel. Ők radikálisak vagy nem? Ezt ki dönti el? Mit jelent egyáltalán ez a szó? Érdekesség, amikor néhány hónapja pont ezzel a három emberrel közöltem, hogy a frakcióelnökséget szeretném átalakítani, és szeretnék ott vérfrissítést, akkor ugyan nem esett jól nekik, de sem ellenkampányba nem kezdtek, sem a sajtó elé nem szaladtak, sem toborzásba nem kezdtek az elégedetlenek között. Elfogadták. Pedig megalázva érezték magukat. Ezzel is bizonyították, ha kell, képesek hátralépni, és aki erre képes, valójában az alkalmas arra, hogy előre is lépjen, és mások sorsáról döntsön. Nagyon vicces, hogy akkor a sajtó azt írta: Vona kiszorította a radikálisokat a frakcióelnökségből. Most éppen ők azok, akikkel az országos elnökségben együtt kívánok dolgozni. Most akkor ki is a radikális?"
Fenomenális:)))))

Sajátos világ, ahol valóban fontos hírnek számít, ha egy katolikus püspökről kiderül, hogy keresztény. (Konok)
@Orica Középföldi: légy szíves, add meg nekem Konok írásainak elérhetőségét.Kíváncsivá tettél.Köszönöm.
@Orica Középföldi: Konok komment. :)

"Most már csak egy szocialista MSZP-st kellene találni..."
@dr. jenőke (jenőke): Lesznek itt még komoly taktikázások és én ezt a fotelból, hátradőlve nézem végig.
Érdekes lesz, ahogy sorban lépnek túl a nagyívű elveiken, magyarázzák majd, hogy anno ezt úgy értették, 'hogy', meg 'változnak az idők, a körülmények', plusz amiket ilyenkor szoktak kitalálni, hogy ne kelljen reggelente szembeköpni magukat a tükörben.
@evasanyoca: Ennyi. Tökéletesen egyetértek.
@The real Donky: csak attól félek, ha sokáig várunk, az a bizonyos "elzavarás" nem lesz vértelen. Az emberekben lappang a düh, a feszültség.....egyszer, mikor kitör, ezeket szétkapják, mint néhai Tücsök nevezetű foxim a papucsomat.Mikor egy nímand egyetemi óraadó lehet, csupán azért, mert a saját lábán áll...tartom az eget két karommal, rám ne szakadjon...kkk
@bontottcsirke:
"Savanyú a szőlő?"

Hát, ilyenkor, áprilisban még leginkább az se...
@skribler200: Öööö... ez érdekes elgondolás. De az azért megvan, ugye, hogy ha a jobbik A kap mondjuk 20 százalékot, a jobbik B is kap 20 százalékot, a fidesz meg 21-et, akkor a fidesz nyer, hiába nagyobb a két jobbik összesített eredménye?
@Gábris szomszéd:

Maradjunk Konoknál.

"Tény, hogy az MSZP visszatalált a marxista gyökerekhez.
"Ez a véleményem. Ha nem tetszik, van másik." (Groucho Marx)
@evasanyoca: Ismét egyetértek, hasonló félelmem van nekem is. Gyűlik a harag, az elkeseredettség, és elég lesz egy szikra.
A gond az, hogy ilyen esetben nem csak a 'bűnösök' fognak lógni, hanem a zavarosban elintéződnek a kis személyes sérelmek is. Pár árpádsávos tarkónlövi az ismert libsiket (mondjuk a szomszédot, mert arról nyilvánvaló, hiszen ott a kocsiján az EU matrica), a földárverés vesztesei karóba húznak pár műkörmöst, néhány vérmesebb tanár pofánveri az arrogáns alpolgármestert, stb, stb.
Utálom az erőszakot, a háborút. (Edzéseken sem vagyok képes rendesen odacsapni, egyszerűen visszatart a 'mi van, ha fáj neki?' dilemma. Van, aki meg hidegvérrel megölne bárkit, mert miért ne...)
@The real Donky:

Nem karóba húznak, csak megmanikűrözik.
@bioLarzen: ez NEM ÍGY van :(( egy parlamenti matek szt. : HA a közt.eln. által kormányalakítással megbízott párt nem tudja -bármilyen - koalicióval hozni az 50% +1 főt..azt LESZAVAZZÁK / MÁR CSAK AZÉRT IS../

ellenberger tájékoztatják az államfőt, hogy a jobbika+b + resztli eléri az 50% +1 főt / no és a jankó nem akar közröhej tárgya lenni...AKKOR BIZONY VONAKORMÁNY LESZ!!!!!!!!
ez van.erőlködik a baloldal,addig a jobb oldal koalícióra készül.Okosak,a ballik meg sötét.
@The real Donky: TKPEN ez a magyar mentalitás LÉNYEGE:

A MAGYAR CSELÉDTEMPÓ : ELVISELI HA SZÍJAT HASÍTANAK A HJÁTÁBÓL...OSZT utána vki véletlenül meglöki a villamoson ....kidíszíti a körúti fákat...

ps: mléxel a képre amikor gadafit rángatták elő csatornából????
kuss, már döntöttem,
tényleg olyan narancsmaffiás a tempó, de legalább az osztódástól haláláig vezér maradhat a Vezényló és maffia co. Ugyan ezt játszotta el a zelempé korábban, a jobbik most, és immel ámmal a mszp is. Ész nélkül másolják a fidesz vezérelvű irányítását, abban pedig csak ők a menők, mindenki más kezdő...

Vona Gábort nem érdekli, hogy Novákék újra akarnak indulni

Azt mondta, a döntése végleges. Nem ragaszkodik az elnöki pozíciójához, de ahhoz igen, hogy a pártnak egy irányba kell húznia.

444.hu/2016/04/22/vona-gabort-nem-erdekli-hogy-novakek-ujra-akarnak-indulni
@skribler200: a jelenlegi választási szabályok szerint ez a forgatókönyv kizárt, aki csak 1%-al is nyer, annak akár 2/3-a is lehet az egyéni mandátumok és a kompenzálások miatt.
@The real Donky:na látod, pontyosan ez nekem a bajom 56-tal is....nem vált ketté a búzától az ocsu....rengeteg köztörvényest kiszabadítottak elvbarátaik, és ezekhez jött amit te is írsz, a személyes bosszú.....de a forradalom, a háború mind-mind áldozattal jár, de ez nem érdekli a mai, a semmire nagypofájú, ostoba kósákat, a neveletlen, viselkedni nem tudó "diplomatának" csúfolt külügyest, a zsebredugott kezű, szotyolát köpködő "nagyfőnököt" és csak nézd végig, ki az, aki a helyére való ebben a kormányban?....édes Istenem, hová süllyedt ez a nép?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Az egy iránnyal nincs is baj jelenleg, az a gond csupán, hogy akik eddig hozták a pártnak az embereket, azokat most háttérbe ( a semmibe ) tolják. Maga Vona biztos nem csinált volna második ellenzéki pártot a jobbikból. Ezt a tagság is tudja. A jobbikos emberek nem lmp-s mentalitásúak, de nem is olyanok, mint a szocik, ezt kár elfelejteni.

Szerény véleményem szerint a jobbik radikálisai nem fognak beállni a sorba, és könnyen előfordulhat, hogy Vona nem lesz elnök. Akkor talán egyben maradnak, mint párt.
@látjátok feleim szümtükkel: Akkor sem lennék a helyében. Nagyon sz*r lehet körmök nélkül vakaródzni...
@Csaba Szikora: még mindig nem érted ugye, hogy legkevésbé az a lényeg, hogy ki a setét, akár te is az lehetsz, az a lényeg, ha hazafi vagy, nem engeded, hogy tönkretegyék az országot haramiák...és ez pártállástól független, ehhez erkölcs és hazaszeretet szükségeltetik...dehát szitsad csak a tüzet, ásd az árkot, megdícsérnek érte valszeg, aztán majd neked is lesz foglalód a körúton.....(((..tán a hozzád hasonlók még a ligeti fákat se tisztelik.
@skribler200: Sajnos igen. De ez nem csak ránk jellemző, hanem minden országra, ahol emberek élnek.
Olyan könnyű bárkire azt mondani pl., hogy 'hazaáruló'. Onnantól meg megvan a jogalap bármire.
- Méééé lőtted le?
- Hazaáruló.
- Ja, akkor oké, megérdemelte.

Valami hasonló folyik most az araboknál is, csak ott a vallásra fogják.

Egy balhé esetén a szélsők simán kivégzik Vonát is. Vagy fordítva. Gondoljunk csak Robespierre-re...
@Csaba Szikora:

Én úgy látom a jobbik, főleg a radikálisaik nem nagyon vonzódnak a fideszhez. Valahogy a tietek a mienk, a mienkhez meg semmi közötök nem jön be nekik.
Magukkal meg nem kell koaliciózni, főleg, ha addig nem is osztódnak.
@látjátok feleim szümtükkel: a radikalizmusnak mindig vezér kell, legyen az széljobb, vagy szélbal. Tömegpártban meg nem fér meg normális esetben a vezér mindenhatósága, ezt a veszélyt kerülte el a fidesz a választási törvény módosításával, és a szűk támogatói kőr szavazatainak a többiek fölé emelésével.

Ez az út már másnak nem járható, nincsenek a megfelelő embereik a megfelelő helyeken. Csak egymással és magukkal szívózhatnak, a nekik kiosztott egyre szűkülő területen. Össze kéne fogniuk, ha valamit el akarnak érni, de ennyire különböző világnézetek soha nem fognak együttműködni.

sajnos ez marad, amit már sok nemzedék megtapasztalt a történelemben:

Rétvári Bence arról beszélt a gulágkutatóknak, hogy a történelem megismerése optimizmussal is eltölthet

Azzal biztatta őket, hogy eddig Magyarországon minden elnyomó rendszer megbukott végül.

444.hu/2016/04/22/retvari-bence-arrol-beszelt-a-gulagkutatoknak-hogy-a-tortenelem-megismerese-optimizmussal-is-eltolthet
@The real Donky:

Nem gondolnak sem a pierre, sem a robira, mert asse tuggyák kicsoda, ők arra gondolnak, hogy nekik ez a kredencváltás nem hozott semmit, üres fiók jutott. Nem hallani arról, hogy a jobbik képviselői annyira meggazdagodtak volna az elmúlt 25 év alatt, és ez a hajtó erő.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Nem csak Magyarországon, a világban másut is megbukott/bukik minden elnyomó rendszer, ez vitán felül áll. Kérdés csak a bukás módja.
muhahhahhaaaa, ennyit a néppártosodásról:
/tehát egy seggel két lovat, maradnak a széljobbon és mégsem/

Toroczkaival is tárgyal Vona az alelnökségről

Toroczkai Lászlóval is tárgyalásban áll Vona Gábor Jobbik-elnök, aki polgármesterekkel töltené fel pártja elnökségét az onnan eltávolított Novák Előd, Apáti István és Szávay István helyett.

hvg.hu/itthon/20160422_jobbik_vona_toroczkai_novak_elod_elnokseg
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

szegény hülyék, még mindig nem látják, hogy a választási törvényt a Fidesz-re írták :)))
@DarthVader:

Szerintem látják, csak még nem tudják miként kéne kicselezni. Biztosan kilehet, el kéne már olvasni eccer.:D
@DarthVader: amíg nem látják, addig örök nyertes a fidesz. Nem véletlen a minél hülyébb annál jobb mentalitás a fidesz agitproptól. Ezért kell minden áron kinyírni az oktatást, és a szabad véleményekhez való hozzájutás lehetőségét.
@evasanyoca: Persze, hogy nem érdekli őket. Ezek már nem olyan vezetők, akik az első sorban küzdenek. Egy fegyveres konfliktus esetén valószínűleg valamelyik baráti országból (Azerbajdzsán?) jelentkeznének be rádión, hogy 'a kormány a helyén van, tartsatok ki'.
A házi testőrségük nyerne nekik annyi időt, míg felcuccolnak egy (vagyonnyilatkozatban nem szereplő) magángépre.
@látjátok feleim szümtükkel:

Ahhoz viszont nem csak a betüket kéne ismerni, össze is kéne tudni rakni öket :))
@látjátok feleim szümtükkel: nem vagyok választási szagértő, de szerintem két lehetőséged van, jelen állás szerint egyik sem járható:

- ellenzéki összefogás
- fidesz szétrobbantása

minden más opció azután jön amikor már hatalmon vagy:

- AB átszabása, és az alaptákolmány elfogadás törvénytelenségére hivatkozva megsemmisítése

- új alkotmány és választási törvény
- új választás normálisabb szabályokkal
- az elfoglalt államhatalmi rendszerek megtisztítása a fideszmaffiától és csatolt szerveitől
@The real Donky: miért is van mindnek magánhadserege?
jahhh, tanultak valakitől, és ebben IS a jobbik eddig is partner volt

hírek párban:

Putyin vadonatúj nemzeti gárdája akár a tömegbe is lőhet

Megváltoztatják a szabályt, hogy a civil áldozatok miatt tömegben nem lehet fegyvert használni. Az elitalakulatot tüntetéseknél is be lehet majd venni.

444.hu/2016/04/22/putyin-vadonatuj-nemzeti-gardaja-akar-a-tomegbe-is-lohet

---

Mégsem lenne elég csak a kormány a terrorveszélyhelyzet kihirdetéséhez

A legújabb állás szerint a parlament kétharmados többséggel adna felhatalmazást a kormánynak rendkívüli intézkedésekre. És csak 15 napra.

444.hu/2016/04/22/megsem-lenne-eleg-csak-a-kormany-a-terrorveszelyhelyzet-kihirdetesehez
@The real Donky: kevés hely van már, ahol nincs kiadatás......
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Minél több fidesz mutyi kerül napvilágra, annál közelebb jutnak a saját szétrobbanásukhoz. Jól tud működni a "nektek minden, nekünk semmi?" bomba.
höhö, egy seggel két lovat :D

Vona: Vannak náci barátaim

És szocialisták, fideszesek és hitgyülekezetesek is. A Jobbik elnöke annyira néppártosodott, hogy már semmit sem tud a Betyárseregről, pedig mégis.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fvideo%2F2016%2F04%2F22%2Fvona_gabor_naci_baratok%2F
@látjátok feleim szümtükkel: bizony, gyorsabban menne, ha többet foglalkoznának ezzel az ellenzéki pártok, ezzel növekedne a fideszen belüli irigység is. A fidesz kívülről jelen állás szerint megtörhetetlen, de a belsejében már nagyon rohad :D
Emberek vigyázzatok! Ez a személycsere meg a cukiságkampány csak pávatánc zazrivecz-vona részéről. Ezalatt komolyan szervezi a farkasok fedőnevű SS alakulatát! Arról sem feldkezzünk meg, hogy ez a zazrivecz-vonó egy ótvaros esküszegő!
-no comment-

Megszólalt a mosógépes fideszes felesége

Vécsey László neje nem maguknak kérte az állami támogatást, hanem nyugdíjas édesanyjának. Visszafizetik a 45 ezer forintot. <<<<<<<<<<<<!!!!!!

444.hu/2016/04/22/megszolalt-a-mosogepes-fideszes-felesege
@István Tamasi: Tőlem annyit cukiskodnak, amennyi jól esik, öreg vagyok, még nem teljesen hülye, emlékszem az uniós zászló égetésére, nem sorolom még mire, de nekem elég, sok is..:((
@István Tamasi:

Hülyeségnek hangzik, de:

"A pártelnök megismételte, hogy polgármestereket szeretne alelnököknek ... ismét nem mondott neveket, .... Amikor újságírók megkérdezték, hogy az ásotthalmi, Jobbik-közeli, de függetlenként nyert polgármesterre, Toroczkai Lászlóra gondol-e, közölte, hogy tárgyal vele, és szeretné, ha ő is alelnök lenne."

"Hosszú levélben cáfolja a Farkasok nevű paramilitáris kiképző alakulat alapítója a riposzt.hu cikkének azon állításait, miszerint ők a Jobbik magánhadserege lennének. A valóság ezzel szemben az, hogy ők a nemzeti radikális Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom ifjúsági kiképzői."

"A (64 VM.) mozgalom elnöke 2006. október 28. óta Zagyva György Gyula. Elődje, Toroczkai László 2006. október 6-án jelentette be lemondását a tisztségről az őt ért támadások miatt, amelyeket az MTV ostroma miatt kapott.[1] Toroczkai Lászlót a közgyűlés a HVIM tiszteletbeli elnökének választotta."

Összenyő', ami összetartozik :))
@látjátok feleim szümtükkel: Bizony, a zsákmány már nagyrészt szét van cincálva, de még maradt egy kis hús a csontokon, amit le lehet csipegetni. Nemzetileg, természetesen. Díszmagyarban. Úgy nem számít lopásnak.
Hehehe!
Ez nem a poszthoz illő, de nem lehet kihagyni, mert mik nem vannak?

"A jelenlegi német kancellár, Angela Merkel menekültpolitikájának legélesebb bírálójaként számon tartott magyar miniszterelnök mégis megpróbálta "behálózni", felhasználni céljaira a volt kancellárt, és számításból tett nála éppen most látogatást, hiszen ha ők ketten közösen fellépnek, akkor felmerül a kérdés, hogy "ki is szigetelődött el, Orbán vagy Merkel?" - írták a Frankfurter Allgemeine Woche szerzői.""

profitline.hu/hircentrum/hir/349855/Helmut-Kohl-es-Orban-Viktor-szinte-apa-fiu-viszony
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Szeretnek katonásdit játszani. Amivel nem is lenne baj, ha terepasztalnál csinálnák (a 4 fal között). De emberéletekkel játszanak, nagy tétekben. Simán bevezetném, hogy amelyik főf*sznak baja van a másik főf*sszal, becsukni őket zárt épületbe, aztán rendezzék le egymással. Amelyik kijön élve, az örülhet, de ettől még nem lesz automatikusan igaza. A vitás dolgokat ugyanis valami írástudók egyesülete tárgyalná meg.
@evasanyoca: Van elég pénz, amiért 'sajnos itt nem láttuk ezt az embert'. :)
@The real Donky: ó nem, nem úgy kell, hazánk fia egy garasért is besúgja a másikat, ha neki jobban mehet a sora, nem kell ehhez idegen:))))
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Putyin vadonatúj nemzeti gárdája akár a tömegbe is lőhet"

De bájos. Szerinted a 92-es Los Angelesi zavargások alatt az amcsi nemzeti gárda 4000 tagjának vajon mire volt felhatalmnazása? :)

hvg.hu/nagyitas/20120429_langolo_los_angeles
OFF: Karácsony megvétózta a Fidesz és az MSZP összeborulását a Liget Budapest támogatására. A zuglói polgármester kiakadt a Ligetben tervezett építkezések mellett váratlanul kiálló helyi szocialistákra.

444.hu/2016/04/22/karacsony-megvetozta-a-fidesz-es-az-mszp-osszeborulasat-a-liget-budapest-tamogatasara

ON
@Gábris szomszéd: Akkor az rendben volt? Ezt akarod mondani, ugye?
@evasanyoca: :) Igen. Ha 'van az a pénz', akkor van annak a kétszerese is. :)
@The real Donky: meg van az a rosszindulat is, tudod a szomszéd tehene is forduljon fel.....besúgja a honfi bosszúból is...
Nem is tudom, hogy lehetett Vona pártelnök. Ritka unalmas egy fószer, és a radikálisok hátán gyalogolt be elnöknek. Most meg nem tetszik neki a saját elnöksége, aki a hátán cipelte.A cukiság nem vált be, most jön az undiság. A kis majom nekiáll Orbánt támadni, na ahhoz egy kicsit hamarabb kelene felkelnie, hogy okosabbnak és politikusabbnak látsszék.
Épp ideje volt a nyilasokat kipaterolni a jobbikból, persze ettől még nem fogok rájuk szavazni.
Egy nagy náci párt helyett, jobb a sok kicsi náci párt, bár máma má nem szakad tovább.
@Oxica:

Hány éves vagy királylány?.... és még hiszel a mesében? ))
@Oxica:
Te szerencsétlen, hol vannak ma nyilasok? Ébredj már fel.
Ha lennének nyilasok, te ma itt meg se szólalhatnál, illegalitásban terjesztenéd a komcsi eszméket, mint anno. De ma szabad vagy, és ezáltal mondhatod a hülye mantráidat.
@Imola Helyesi: Imola! Talán azoknak kellene mondanod, hogy ma szabadok, akiktől elvették a földjeiket, üzleteiket, meg még amit tudtak......akiknek egyik napról a másikra megszünt az állásuk, akik meghalnak megfelelő gyógykezelés híján, vagy "csak" nincs rá pénzük kiváltani.Ez, ami ma Magyarországon folyik, az nem szabadság.
@evasanyoca:
Ha vannak is ilyenek, ne mondd, hogy a nyilasok miatt vannak, mert ilyenek: 1. ma nincsenek, 2. ha volnának, se miattuk van ez, mivel, hogy nincsenek hatalmon.
@evasanyoca:
Anyóca, keveritek a nyilast a nyálassal, nyúlóssal, nyalóssal, dehát majd a Vona, ő majd megmutatja nektek, hogy mi a teendő, de ne vegyél rá be semmit, az tutti.
@evasanyoca: szia évikedrága!
szerintem vigyázz ebolával, me még elkapsz tőle valami vírust:))
@Gábris szomszéd: na kitört a hellókittynáczikoknál a májlidlpóni kór?

ne törőggyé vele, nekem is kedvencem a zejulobógót égető ejuszkeptikus eujusparlamenti képvisellő, mattyó mintás lájbiba!
@Imola Helyesi: te imolla, asztat ugyi tudod, hogy rendes náczy vinnyogva röhögne, ha meglátná homár emőkét???
@taga20: ingolstadtban 15:16 perctől a szökőkutakból ser folydogál!!! freibier, mer' 500 éves a reinheits gebot!!!
@taga20: de kijafaxom az a michelisz norbi? mer' a hondát még csak-csak ismerem...
@nincs_itt: lengyel hószobrász, most itt edz nálunk:))
@taga20: az magamfajta vénasszonytól még a ménkű is menekül, nem félek én semmilyen vírustól...kkk..jól vagy arany tagácskám?
@nincs_itt: a vén hobó.... de szeretem:)
@nincs_itt: igen, már olvastam....én már 6 éve vágyom a fiam után....nem tudják ezek a piszkok, mit romboltak nyereségvágyból, ostobaságból széjjel....a sok öreg idehaza egyedül zokog a gyereke, unokája után...hát meg lehet ezt bocsátani?...izzó szívlapáttal:(((
@Imola Helyesi: "Te szerencsétlen, hol vannak ma nyilasok?"

Te is az vagy , te szerencsétlen. Essetunni?
@Imola Helyesi: Imolám, én nem keverek semmit össze, de van a számodra egy fogadásom:ha holnap álhírként bemondaná, mintha igaz lenne, a TV1, hogy a Magyar Nyilaskeresztes Párt megalakult legálisan, fogadjunk, hogy sorban állnának a belépni szándékozók! Vannak Imola nyilasok, csak illegalitásban...még....a fogadást pedig tutti megnyerném!
@Oxica:
Télleg, te tehetségtelen senki? Ettől jön meg az önbizalmad? Ám legyen, ha neked ez jó, de ettől te még mindig egy O ikus senki maradsz.
@evasanyoca:
Anyókám, ne kergess álomképeket! Nektek ideális lenne, ha a múlt továbbélne, de sajnos /csak nektek/, a múlt elmúlt, viszont a jövő a magyarság múltjában gyökerezik mindenkinek, és itt elválnak útjaink. Mert a magyarság múltja nem a holokauszt, hanem dicsőséges királyaink, Árpád, Atilla, múltja, és ezt kell továbbvinnünk.
@Imola Helyesi: Te tehetségtelen kis nyilas senki. Nagy a pofád, de ettől még egy dupla nulla maradsz.
@nincs_itt:

ezzel a hellókyttinácizással mindig jókedvre derítesz.))
@Imola Helyesi: az igaz, hogy elválnak az útjaink, soha nem is voltunk egy úton, hacsak megközelíteném Orbán Viktor útját, dobjatok a vérverebek elé! Én nem akarok semmilyen múltba révedni, .....
nézzük csak Kölcsey véleményét:
"Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér?
Messze jövendővel komolyan vess öszve jelenkort;
Hass, alkoss, gyarapíts: s a haza fényre derűl"

látsz te itt múltba való tévelygést? olvasod-te, hogy lopj, csalj, hazudj, s a haza fényre derül?no, ne vitázzunk, olyan messze van egymástól a véleményünk, hogyha tudnám lejátszani tubán, én lennék egyszemélyben a canadian brass...kkkkk
@Imola Helyesi:

István volt az első királyunk, te ősmúlt történész! Árpád és Attila fejedelem volt. ))
@Gábris szomszéd:

Kitartás net, hmm! Szálasi idézet is lesz, mint a régi szép időkben?
@Nszo Csi
Neked, kis kínai. Atilla és Árpád nagykirály volt. Egyébként közöd?Mert nem hiszem, hogy ilyen névvel finnugrista lennél, esetleg a tang vagy más dinasztia tudora.Akkor meg pláne hogy nincs közöd.
@Oxica:
Te kis komcsilibsiseférfisenő.
Na, ilyen is a véleményed. Ld. mint fent, hülye üres hólyag.
@Nszo Csi: Ilyesmiről nincs szó csak hasznos lehet annak a véleménye is, akikről közben fullban nyomják az "okost". :)
@Imola Helyesi:

Kínaii?
Nszo Csi Winnetou húga volt. Te min szocializálódtál? A kisdobosok évkönyvén?
@Nszo Csi:
Nem mondod, akkor "Winnetou is kínai volt? Azta! Ja, lehet, hogy Winnetout egy kínai kereskedelmi hajón becsempészték Amerikába, hogy Sorosnak igaza legyen bevándorlásügyben.
@Gábris szomszéd: angyal, a srácoknak a jobbikban, külgyek szappant?:))
@Nszo Csi: má akartam kérdezni, hogy mi ez az új nicknév.
általános iskolában olvastam kármáj regényeket, neked hogy jött most elő?

nem szívatás, tényleg érdekel:)
@Imola Helyesi:

"Nso Csi (Szép Nap) Incsu Csunna lánya Winnetou húga;" (viki)
@evasanyoca: és viki, az meg vinetu nője? nem emlékszem ilyen sápatt arcúra:)
@taga20:

Nyári ruha.))
Már egy éve lestoppoltam a nicket. Máig olvasom a Winnetout. Azt hiszem, fejből tudnák idézni belőle részeket.
@Nszo Csi: bocsi, de "tudnék". ...a "tudnák" az többesszám, harmadik személy...ők ha tudnák, se mondanák meg ..pl.:)
@taga20: mer' pirospozsga volt....kkkk
@evasanyoca:

Kösz anyó! Megint "-nákoltam".)))
Mifelénk így mondjuk. Ha nem figyelek, rááll az ujjam.
@Nszo Csi: elhiszem, me aszt észrevettem, hogy verbális skalpolásból, jó vagy:))
@Nszo Csi: igen, van ismerősünk Gömörből, édes pofa...kkk
@taga20: a békamenettel gyütt??? oszt' mivel tojja havat? honda fünyirróva?
Ma kaptam egy dzsobbikos propaganda újságot Hazai pálya címmel, mely ingyenes közéleti lap, és ez csak az első példány.
Nyomulnak ezerrel. És nem is rosszul. Minden, ami a fityesz bűne, benne van.

Én még nem felejtettem el, hogy anno, a fityesz is ugyanezt csinálta, csak azok a bamba szocikormány pénzén terjesztették az ellenpropagandát, mert a megyei önkormányzat lapja volt. Még azelőtt pedig, Kósáék a Debrecen c. lapban, mely szintén minden postaládában landolt, nem csak a debreceniekben. Na, ezekből az ecceriek kiválóan félre lettek ámítva, és egyöntetűen megszavazták ezeket a naccerű fityeszes forradalmárokat, akik lám mekkora rablóbandává avanzsáltak. Meg minden.

Most a dzsobbik leutánozza őket egy az egyben.
A duma jó, de vajon hogy tudnának ezek kormányozni?!!! Egyenes út a fasizmusba?
Az biztos, hogy én nem fogok soha rájuk(sem!) szavazni.
@Imola Helyesi: a múlt mindennap itt/ott él, te sötét wurzel!

ugyanis az idősek emlékeznek! összehasonlítanak és tapasztalatokon nyugvó véleményt alkotnak!

most, kitör belőlem az állat:

anyád a dunába szart volna inkább, de biztosabb lett volna ha felköt a köldökzsinórra!

orbánék a jövőt veszik el a ma fiataloktól! a lehetőségét annak, hogy a szüleik, nagyszüleik mellett élhessenek!

te meg tapsolsz ennek???

okádék egy széna alapú, humanoid életforma vagy!
@taga20: Nem kell én amúgy is tusfürdőt használok. :)
@Gábris szomszéd: ájvé! há' nem megmontam már korábban??? addig tart a rádikálizmus, ameddig bisztos nem lesz a parlamenti fizu+apró...
osztán, hirtelen czuki, néppártos, májlidlpóni+hellókitty náczikok leszünk, ájropúnós parlamenterekkel és komisszárokkal... mer' csak kell a lakóparki öntáguló kéglire a zájró...

meghát a főni seggiből se bújtunk ki tejjesen, pógárikarikás korunk óta... érted, nemzettestvér kevesebb felé köll risztolni a zsét!!!
@taga20: Az a gáz, hogy inni sem nagyon szoktam, max. néha egy kis rozét. :)
@Gábris szomszéd: ne kevergyed! csak tisztán söröt! öccász éve!!!!
@Gábris szomszéd: jaaaa, a Virtuózok miatt mondod? megy a pc-émen.....a brass miatt mi?......ez jó!!...kkk
@evasanyoca: Persze csodálatos gyermekek a virtuózokban. Igaz felüdülés látni és hallgatni őket.
@evasanyoca: Ez a félig olasz kisfiú is csodálatos volt. :)
@Gábris szomszéd: ők sem fognak itt maradni....a tehetségesek nem tűrik a szaros dagonyát...:(((
@Gábris szomszéd: hát az tényleg elég gáz, pedig még rendes ember is lehetne belőled:)

és ehhez, mit szosz? nem tudom, hogy örüjjek, vagy ne:)
@taga20: Figy haver. Ha ezt nálunk bevezetnék szerinted nálunk mi lenne? :)

Ahol a korrupciónak van határa – Létezik egy ország, ahol halálbüntetés jár annak, aki többet lop 127 millió forintnál

lemon.hu/2016/04/21/127-millio-forint-felett-halal-jar-korrupcios-plafon-kinaban/
@nincs_itt: haver eszt kösz! csorog a könnyem nekem is, és az asszonynak is:)))))))))

még a hondádat is megbocsátom:)
Varánusz Fábiusz!

Ezzel a cikkel aztán mi a tökömet akartál mondani?

Csak találgatni tudok.

Nem demokratikus párt a JOBBIK?

Egyébként te kinek "drukkolsz"? Vonának, vagy a "pótvonáknak"???

Vagy egyszerűen csak abban reménykedsz, hogy ettől gyengülni fog a JOBBIK?...és ismét a kedvenced, az MSZP lesz a "legerősebb ellenzéki párt".....
@ulpius66: Nem akarlak nagyon elkeseríteni így estefelé, de neki a maszop kurvára nem a kedvence. :)
@taga20: Agyam eldobom!

Olyan pénzszórás ment Matolcsy eltitkolni próbált alapítványainál, amit mi is alig hiszünk el.
Matolcsy alapítványai hetvenmilliót adtak a Matolcsy zsenailitásáról szóló könyvre, amit Matolcsy titkárnője írt.

444.hu/2016/04/22/olyan-penzszoras-ment-matolcsy-eltitkolni-probalt-alapitvanyainal-amit-mi-is-alig-hiszunk-el
Varánusz Fábiusz!

Eccer mán tényleg elárulhatnád, melyik a kedvenc pártod? Mszp? DK? Együtt? LMP? vagy valamelyik más?
(azt mán tudjuk kérdés nélkül is, hogy pl. a Fideszt azt útálod...)
@Gábris szomszéd: a falu hülyéje, ulpius, becsöngetett és elszaladt?:)))
@Gábris szomszéd: "Nem akarlak nagyon elkeseríteni így estefelé, de neki a maszop kurvára nem a kedvence. :)"

OK!

Maszop kihúzva!

De pl. 2010-ben, vagy 2014-ben kire szavazott?????
(azért gondolom erre a ballibsi Katyvaszra szavazott ő is...és abba ugye a maszop is benne volt....az lehet, hogy útálja, de mégis rá savaz...)
@taga20: Ezzel az erővel kimehetne a Kossuth térre is kormányt dönteni. :)
Én pl. 2006, 2010, és 2014-ben is a JOBBIK-ra szavaztam!!!!!!!! (előtte a MIÉP-re).....

Hát most erősen elgondolkodom kire is fogok....
@Gábris szomszéd: nem baj, ennek a segg hülye ulpiusnak teccik. ha tehetné mindennap leszopná gecivityát:)
A JOBBIK-ban folyó cicó elsősorban annak a kb. 1 millió embernek elgondolkodtató, akik eddig is a JOBBIK-ra szavaztak....meg esetleg azoknak, akik kacérkodtak a gondolattal, hogy ezentúl a JOBBIK-ra fognak szavazni....

A többiek csak a feszkót próbálják kelteni, és reménykednek, hogy ettől gyengülni fog (szakadni) a JOBBIK.....
Jéééé mit találtam. :)

5 jele annak, hogy megköttetett a Jobbik-Simicska-frigy

"Magyar Nemzet több cikkben szólította fel Vonát Novák Előd eltávolítására. Az alku része, hogy Vona Gábornak le kell számolnia a radikálisokkal a Jobbikban. Simicska Lajos többször is üzent már lapjában, hogy nagyobb fokozatra kell kapcsolnia néppártosodásnak. Magyarul Vonának meg kell szabadulnia Novák Elődtől és a hozzá kötődő radikálisoktól,..."

spiler.blog.hu/2016/02/12/5_jele_annak_hogy_megkottetett_a_jobbik-simicska_frigy
@ulpius66: Vona: Ez most egy vizsgahelyzet arról, hogy valóban kormányzóképesek vagyunk-e.

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=93378
Nyárra ki fog derülni, hogy bejött-e Vona húzása?

Erősödik-e a JOBBIK azzal, hogy csupa hozzá hű elnökségi tag lesz?

Vagy az egész csak műbalhé, és az egészet előre jól átbeszélte az alelnökeivel, és hülyítik a világot????

Vona a cukiskodásával hozza a jobbközép szavazókat, a JOBBIK-ban maradó "radikálisok" meg hozzák a "radikális" szavazókat...lehet, hogy ez a terv....
@Gábris szomszéd: angyal, csak egyet magyarázz má el!

luiznak nem bántja a szemét a kágébés zsé?

állítólag ezért rágott be a gecire is, ako ma ez hogy?
@skribler200: Ha a fidesz nyeri a választásokat, akkor először nyilván őket kéri fel az abszolút pártatlan LOOOOOL köztársasági elnökünk - azt pedig nagyjából elképzelhetetlennek tartom, hogy ne találnának koalíciós partnert.
@Gábris szomszéd:

Az, hogy Simicska a JOBBIK-ot támogatja már egy elég régi hír...ez már ténykérdés!

Az, hogy Simicska mit kért a támogatásáért, a pénzéért, na az egy másik kérdés.....
@ulpius66: azé az mókás, hogy van mo.-on kb 8 millió szavazásra jogosult, ennek a 40% szokott szavazni, ebből megszerez a dzsobbik 20 százalékot, te meg millióról beszélsz...

annyira jellemző! ha az utolsó halkan csukná le a sorompót hegyeshalomnál, és csak a parlamenti pártok és holdudvaruk maradna mo.-on akkor is megszerezné valamelyik a győzelmet! egy kurva voks nélkül!
Most már csak az a kérdés, hogy ki irányítja a JOBBIK-ot a Vona, vagy a Simicska?
@ulpius66: Akár még ez is benne lehet a pakliban, viszont Sneider, Volner, Z. Kárpát is elég radikális, Toroczkairól már nem is beszélve, akit állítólag most be szeretne emelni az elnökségbe. Ja és ezeket is érdemes lehet azért tudni, mert állítólag több ponton korrekt információkat hordoznak.

www.facebook.com/JobbraAt/posts/472925422904286:0?hc_location=ufi
@nincs_itt:

Gyengébbek kedvéért:

2014. országgyűlési választás

JOBBIK 1.017.550 szavazat
@taga20: Lajos a "kágébés zsé miatt" rágott be Orbánra? Biztos jól emlékszel? :)
@ulpius66: has-párt 14 milliárd sok-sok millijó

ne fárassz!

a 8 millijó fele sem mondta el, hogy:

m.memegen.com/d16bvt.jpg
@Gábris szomszéd: paks kettő, mond valamit neked?
@Gábris szomszéd: ezt nem is értem, hát miért nem szólsz erre a mukira, hogy semmi köze sincs ahhoz, hogy ki kire szavaz, ahelyett, hogy te is beleállsz, majd Fab.megmondja, ha akarja...nahát, micsoda faragatlanság!
@nincs_itt:
számokkal hadilábon állsz?
levédiabasznád saccperkábé 10 millió szenvedő... abből kiskorú meg nem jogosult saccperkábé: 3,5 millió...
marad a 6,5 millió jogosült, ebből elmászik 32% (=2080000) és annak a fele fidex+kádéjempé azaz 1040000... és ez mint abszolút többség levédiabasznádon elég a 2/3-hoz hogy minek a 2/3-da az mellékes, lényeg hogy 2/3

új szelek... and brand new mathematics and the foreverpower is done, how r u?

brühüyyy
kkk
@nincs_itt:
Szerintem te jöttél ki a Dunából, mint élő múlt idő, de téged nem az anyukád szart oda, pedig kár.
@gazoló: mi van skac, nem tucc aludni?:))

ako, nesze egy kis teszt!:))

www.napiszar.hu/showPost/Egy_lehetetlen_kuldes_pasiknak
@gazoló: eszt az alkeszt:)))

persze szerintem elbaszta a csóka, me rövid a cső, és zakó lesz, ha menet közben szopogatja a binyiglijét:)

ja és, gondolom egy ilyen házitündér besegíthetne otthon, talán még az asszony se lenne mérges:))

dex.hu/x.php?id=inx2cl&url=http%3A%2F%2Fgyonyorulanyok.blog.hu%2F2016%2F04%2F21%2Fcharlene_a_szexi_szoszi
@graphics: lábon álló guminő...
további szép napot mindenkinek! :)
@graphics: tessék? mert én csak ezt 8 milliós számot mertem ösmerni...
ezen belül a 6,5 millió is igaz, vagy nem?
@taga20: @graphics:

" talán még az asszony se lenne mérges:)) -gondolod?

'folytatólagospornografikus botrányokozók:)

coub.com/view/1etcr
@gazoló:
Szia!
Ma a Sport 1-en Vardar - Veszprém 15.30-kor, bár a meccs szerintem 16.00-tól kezdődik, előtte elemzés lesz.
@evasanyoca:
Ezt is Kölcsey írta:
"Büszke magyar vagyok én, keleten nőtt törzsöke fámnak".
Vagyis akkor még nem tagadták a hunmagyaravarszkíta rokonságot.
Most pedig azért kell foglalkozni a múlttal, hogy visszazökkentsük a kibillent időt a helyes mederbe. De ti csak a holokausztig meg a nyilasokig tekintetek vissza, pedig az idő végtelen.
@evasanyoca:
Kevesebbet nyilasozzatok, aztán nem lesz rá igény, mert szerintem inkább csak nektek van rá igényetek.
Már iskolában kellene tanítani, amit műveltek, ahogy nyilasozzátok a magyarokat. Mit képzeltek?
Tanácsköztársaságot, háborúkat, kitelepítéseket, Trianont hoztátok ránk, és még ti nyilasoztok? Most meg teletömnétek Magyarországot afrikaiakkal. Még jó, hogy nem hagyjuk.
@Mariann19:

Szia 'Mérienn barátném!

Alig várom!
Majd megbeszéljük:)

Felkészül jégkrém,stb.

www.facebook.com/Levendula.Fagylaltozo/videos/1077076712352886/
@nincs_itt:

namostmá eriggyen kend a picsába, még aszt se tuggya, hogy a leírt számok értéke változó, oszt belemegy ijjen csinnekbe? ne legyen mán rodejo, mer attul kódulok! persze, ha a bugsyval akar vitatkozni, akkor majd röhögök legott.
@Imola Helyesi:

te ojjan hüje vagy bugsy, hogy aszt mán mutogatni köll. nem akarsz föllépni az állatkertbe?
@Imola Helyesi:
mi a gondod a tanácsköztársasággal? a háborúkat nem a szocik robbantották hanem a jobboldal, egyéb történelmi tévedésedről nem kívánok

brühüyyy
kkk
@hacsaturján:

Majd ők is jól meg lesznek védve+adóztatva!
Építenek nekik a halomra döntött budapesti faanyagból várat,meg jól körbe is kerítik:)
@gazoló:

beszél itten marhaságokat! majd jól kinevezik őket a liget prodzsektbe parkőrnek, oszt lesheti a pragmatikumot.
@hacsaturján:

Visszautasítom ezt az ötletet, az Állatkertet nem kéne összerondítani.
Télen a legszebb, legjobb sétaterep.
@Orica Középföldi:

miféle ötletet, keszcsókolom? én csak kérdesztem. a többi hanga mesteren múlna, aki nagy valószínűséggel föletetné a bugsyt a mókusokkal.
becket forog a sirjába, a kopasz énekesnő ionesconak képzeli magát, valamint rágózza és répájja, míg itt a drál. épüjj és virágozzál szép hazám, továbbá novaja zémlja!
@Imola Helyesi:"Kevesebbet nyilasozzatok, aztán nem lesz rá igény, mert szerintem inkább csak nektek van rá igényetek."

ez milyen hülye egy mondat. egyébként mi bajod a csillagjegyekkel? legalább annyira hihetők, mint az őstörténet a te narratívádban.
@hacsaturján:

Több hsz-edet olvasva a reakcióm: hülye vagy:)

Konkrétan, ezt az ostoba némbert az Állatkertbe beengedve, visszafordulna az evolúció.
@hacsaturján: ja, robinhod áttelepült servúdból. hallottam én is.
@Orica Középföldi:

méghogy hüje! én? óvassa vissza kegyed önnön magát!
@parti_giano:

hejet cserél a novák előzménnyel.
@Orica Középföldi: de nem. az állatkertben ezen a némberen bosszút állna az evolúció, valahogy így:

45.media.tumblr.com/2a7a705dae66e5de604d1ff79471d67b/tumblr_o5seey5hKG1tpmgf1o1_400.gif

ezért járnak a kreacionisták bkv-val.
@Imola Helyesi:

Kimaradt a sormintából a pártus.
@hacsaturján: az előzmény éppen túródorának vadássza a bontott csirkét a kurultájon.
@hacsaturján:

Látom kikecmergett a zenekari árokból. Ez jó.

Azt ellenben nem értem, hogy mi dolga van magának, Mester, a bugsy-val? Csak nem valami új mértékegységet óhajt szabványosítani?
@Nszo Csi:

...dehogy maradt. csak erősen gondolta.
@jaegtoer: hát elég abszurdan mutatott levetett hótaposóban a vonósok között. de megértem, mert a ionescu darabra volt jegye, oszt ha már, akkor legalább a szituációt hozta.
@hacsaturján:

Közbeszerzést hirdettem hamubehozatalra. A szórásra módjára ugyancsak. Nem szeretnék 40 cm-es kilátót.
@parti_giano:

Nem kellene túrodórát bántani... ügyes lány és anyuka.
Nagyikát elzavarta gyedre-gyesre, de biztonság okán berendeztetett egy termet bölcsinek-ovi-nak a T. Házban a gyermeknek.

Most mondja meg, hogy nem lett igazi pesti?
@parti_giano:

Mit vág fel arra, hogy magán meg kalucsni vót? ugye.
@Orica Középföldi: "Nem szeretnék 40 cm-es kilátót."

akkor már tudom, mi a francnak épül erkély a karmelitán.
azért a hamu specifikációi érdekelnének. hátha indulnék.
@parti_giano: ez az a zoboki, amelyik szerint le lehet bontani az erkélyt, ha gecivitya elpatkol?
@parti_giano:

Tudja meg, hogy jobb, ha nem tudja. Inkább kórista lányokkal foglalkozzék kegyed, mind kóresetekkel. persze hangképzési és esztétikai vonalon. A bikinivonal eszébe se jusson. Megannyi csapda.
@jaegtoer: beleülteti itt bogarát a fülembe, aztán elküld a trópusi szigetre vonalakat nézegetni. tán maga van a földrajz betíltása mögött?
@parti_giano:

Maradjon a vízrajznál, a domborzat tartogathat meglepetéseket.
@taga20: igen, mert akkor kell az építőanyag a mauzóleumhoz.
@parti_giano: oké, most má vágom.

most jut eszembe, mé nem csinálnak egy stadiont a várba. az lenne a nagy gurítás, a világ a csodájára járna:)

bakker, még én is küldenék pénzt nekik:)))
@hacsaturján:
megváltó született,
www.facebook.com/photo.php?fbid=1025422970866123&set=p.1025422970866123&type=3
brühüyyy
kkk
jól kiválasztottátok
törököt fogtatok nem ereszt
@Rodeo36: öreg, ez kurva nagy!:)
vagy kurva nagy szívás?
@gazoló:
Szia!
"felkészülés, jégkrém..."
Minden van, jégkrémből cca 1 liter.
A lényeg, hogy közöltem az érintettekkel, hogy 16-18h-ig számukra megszűnök létezni.
Nagy derbi lesz.
@hacsaturján: jaaaa! akkor má' majdnem értem! bágszival meg vitatkozzanak a mókusok...
@Mariann19: bocsika, 16-tól időmérő! bocsika, nem béna kézilabda:))
@Mariann19: ja, és sima egyes lesz:))
@parti_giano: tezsvérem segícs má, mi az az m6, meg m1?
béjemvé? ako hogy?

ja és zene!:))

www.youtube.com/watch?v=S2hAliLtlng&list=RDS2hAliLtlng
@taga20:
Azok a bénák nézik az autóversenyzést, akik ébredés után elmulasztják a reggeli nyakkörzést.
Ott behozzák az éves elmaradást.
Közben várják, hogy mikor lesz egy baleset.
Kegyetlen nézők.
Mi kézis fanok meg gyönyörködünk az ész játékában.
Érzed a különbséget?
@Mariann19: jaja, meg-meghallgatva, mondjuk mocsay nyilatkozatát, nekem is egyből az "ész" ugrik be. ettől függetlenül a f1 esetében igazad van.
@Mariann19: ja, minden nap úgy ébredek, hogy legyen egy ilyen:)

www.youtube.com/watch?v=gZJPir6NaHY

a hülye kézilabda fanok meg élvezik, hogy egymás torkát szorongattya a sok aberrált.
@parti_giano: hát, szerintem eszt még te sem érted:)

ez olyan, mint amikor hacsa össze-visszadumál:)
@parti_giano: miről van igaza? szerintem téged még plexitakarítónak se vennének fel!

bakker, aki összeméri a kézilabdát és az efegyet, az egy barom.

te életedben láttál már egy motort, úgy féjsztuféjsz???
@taga20: ne pampogj, mert nem élvezek el egy vasdarabtól. plexitakarítot meg rég túlléptem. üvegmosó vagyok egy sörgyárban.
@jaegtoer:

Úgy látom, nyitott köny számodra Imola.
@parti_giano: ha a hülyeségedet lefejtem a hülye kommentedről, ako érted, hogy mit akartam mondani?

egy efegyes vas(ahogy te nevezed), ezerszer szenzitívebb, mint nagylaci! aki még aszt se tutta eldönteni, hogy magyar vagy hispán:))
@Nszo Csi: ez olyan ebolás volt:)
ki a nyitott könyv?:)))
@parti_giano:

Ha szombat délután belegyalogolsz taga lelkébe, egész hétvégén hallgathatjuk a méltatlankodását.
@Nszo Csi: ez nekem olyan, mint, mikor selmecigabi és németszilárd összezár:))
@taga20:

Valahol olvastam:

Nem nehéz okosnak látszani. Gondolsz valami nagy hülyeséget .... és csendben maradsz.
@parti_giano:
"jaja, meghallgatva mondjuk Matolcsy nyilatkozatát, nekem is egyből az "ész" ugrik be."
Akkor csatlakozhatsz a Magyar Tudományos Akadémiához, mert ők is elutasítják Matolcsy észkombájn doktrínáját a felső- oktatásban.
Ne hasonlítsd a kézit Matolcsyhoz, mert a kéziben írott szabályok vannak, Matolcsy pedig egyéni agyrémeket érvényesítene.
"Egyébként az F1 esetében igazad van."
Jó, hogy ebben egyetértünk. Hiába, ha nagy elmék találkoznak...
@Nszo Csi: szerintem ez egy hülyeség! ne olvass arra, ahol egy ekkora hülyeséget írnak!

ennek se füle, se farka:)))
@Mariann19: MOCSAI! és ezek osztják az észt!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@taga20: nem értem. egy üvegmosó nem ér fel f1 buzi magasban repkedő gondolataihoz. pedig próbálkoztam.
@parti_giano: szerintem nézzünk kézilabdát! majdnem olyan sukár sport, mint a foci:)

mtk-felcsút kettes:)))
@Nszo Csi: lelkivilága? ah, majd ápolják neki a boxutcában, cserélnek rajta gumit vagy mittudomén.
@parti_giano: ember, te érted amiket leírsz?
legközelebb messzi magvas gondolataival jössz!

bakker, szerinted melyik komplikáltabb? nagylaci, balotelli vagy fettel?
@parti_giano: ha evvel kezded, még rokonok is lehetnénk!

de te nem erről süketeltél:))
@hacsaturján:
Nem mondja, osztán mi a helyzet a norvég igazságszolgáltatással? Itt nyilasoznak, ott meg felmentik és kártérítést fizetnek a tömeggyilkos Breiviknek? Maga hülye, hogy odaköltözött, bár inkább ott legyen, az is elég fárasztó, hogy ideír.
@Rodeo36:
Az jó, ne is vitatkozz, nem szeretnék keresztrejtvényt fejteni. Bár a tanácsköztársaságiak komcsik voltak a javából, nem szocik.
@Imola Helyesi: bazdmeg, kit mentettek fel? gecivityát?
@hacsaturján:
Vén talicskás majom, maga már régen ott van a rénséges kinézetével a rémes rénjei között, még azok is gyorsan elfordulnak magától, ha közeledik.Remélem, egyszer meg-na jó lefagy.
szerintem az ég is egymásnak teremtetett:)

16:40:10
@Mariann19:

Pokoli volt a szkopjei aréna!
Volt egy időszak amikor meginogtunk,de remélem elég lesz az előny!
Pálmarsson,Ilics és Alilovic félelmetesen jól játszottak.Karacsicsot jó lenne leigazolni valamelyik nagycsapatunkba:)
@gazoló:
Az az "időszak" nagyon izgi volt, de akkor még volt idő
váltani. Az utolsó percekben már nyugi volt.
Nekem Alilovic volt a meccs ásza.
Ez a Vardar nagyon jó csapat, kemény kézit játszanak,
ezért ez már valami volt, hogy megvertük őket.
@parti_giano:
Ezt nagyon benéztem, biztosan a meccs már elvette az eszemet.
Van ilyen...
@Mariann19: nagyon gáz volt! ez olyan volt, mikor bolgárgyurit leorbánvityázzák:)

Nszo Csi (törölt) 2016.04.23. 20:02:54

@parti_giano:

höhö

Nszo Csi (törölt) 2016.04.23. 20:30:21

@Mariann19:

Rá se ránts! A legjobbakkal is előfordul. ))
@Nszo Csi: így könnyű!
minden könnyűnek találtatott evvel takarózik:)

Nszo Csi (törölt) 2016.04.23. 21:09:41

@taga20:

Elég rég olvasom a blogot, de nem emlékszem arra, hogy Mariann bármikor is ezzel a mondattal kezdte volna a napot:
" Bocs, tegnap túltoltam haver!"
Mielőtt még rákérdeznél, értem, amit írok. Sőt! Át is gondoltam.

Mondtam már az előbb, szerintem pofonegyszerű recept. Gondolsz valami nagy marhaságot, aztán nem írod le.
@Nszo Csi: ha nem megyek bele a te uccádba, meg sértöcc?:))

tőled tanultam indián spiné, hogy van amikor a tervszerű visszavonulás jobb, mint a totális támadás:)))

ja és mjuzik!:))

www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g&list=RDBag1gUxuU0g
www.hirado.hu/2016/04/24/rosszul-lett-majd-meghalt-egy-focista-zalaban/

Tudomásom szerint az igazolt focistálnak orvosi vizsgálat kell ahhoz, hogy rúghassák a bőrt. Eszerint ez a játékos eddig "makk"egészséges volt. Sajnos csak volt. A foci meg egy drága, és jó sport. Fűtött edzőpályákkal.
@látjátok feleim szümtükkel:

kissé elszaporodtak a focistahalálok, de mindik el van maszatolva a halál oka.

Ilyenkor kellene írni, hogy nem szedett semmilyen teljesítményfokozót, nem ivott sem rendszeresen, sem elvétve energiaitalokat, alkoholos italokat, nem kábítószerezett, nem dohányzott, meg ilyesmi...

De nem.
Kussolnak, és ki nem derül, hogy végül is mi volt a halál előzménye (anamnézis), és folyik a maszatolás ezerrel.

Más sportban meg ha valaki iszik egy colát, már meg is bukott a doppingteszten.
@látjátok feleim szümtükkel: rákattintok a linkedre, erre a hirado.hu-ra, oszt feljön, hogy az oldal sütiket használ, s csak akkor tudok továbblépni, ha ezt elfogadom. engem meg kurvára nem érdekel, mitől van bódult állapotban, de nem is kiabálom, hogy drogos, mocskos amszterdam.
@Nszo Csi:
"Rá se ránts!A legjobbakkal is előfordul."
Te tudod, hogy mi az, ami miatt csökken a koncentrációm.
Abban mi ketten nagyon egy síkon vagyunk.
@taga20: az, mert ahogy elnézem a másikon, a melegfront szerinted is angyalt zavarja.
@Mariann19: csak ma reggel tudtam az eredményre nézni, sima meccs volt?
@parti_giano:
Szia!
A második félidőben volt egy megingásunk, de aztán kiegyenesedtek a fiúk. Nehéz és méltó ellenfél a Vardar, iramos mérkőzés volt végig.
Tudod, amikor profik játszanak.
@parti_giano: pedig gondolom, amikor fiatal volt, a szappan bejáccott nála is a katolikusoknál:)
@jaegtoer:

kérem szépen, megboldogult sógorom három hónapja a szokásos, esti fociális baromkodás ürügyén eccercsak lefordult az öltöző padrul, oszt úgy maratt seperc alatt, penig hát a sörön kivűl semmi mással nem doppingolt. ijjen időket élünk, ugyi.
@parti_giano:

+, nem panaszkodhaszt, hogy nem kapsz semmit. Nem a pénzedért, csak a kattintásodért.:D
A lényeg, hogy csak kéne még egy-két-három fűtött stadijony ( nem csak Érdre) ebbe a kis országba, hátha jobb egészségnek örvendenének a focisták.

Hülye fejem!
Eszembe jutott, hogy a szancsó, aki eredetileg Puskás vót, ott is az Öcsi, az a szaros libalegelőn, meg a poros grundon tanulta a focit.
@látjátok feleim szümtükkel:

Mint a Barátok köztben: a nem néha igent jelent.
index.hu/belfold/2016/04/29/toroczkai_megis_igent_mondott_vonanak/

És ilyenkor higgye azt az ember, hogy egy esetleges váltásnál nem az lenne a kormányprogram, hogy "Folytatjuk... ahol a Fidesz abbahagyta".
@hacsaturján:

Igazán sajnálom. Nem vonom kétségbe. Mindazonáltal túl gyakori a sportemberek korai halála. Milyen világban élünk?
süti beállítások módosítása