Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/18/online-agresszio-visszaszoritas-magyar-kormany-fidesz-torveny-komment-... (2024.12.18. 21:43) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.03.16. 08:47 Fabius

Csak úgy zengett a forradalom

Veszettül kíváncsi vagyok mi járhat most Orbán fejében? Milyen érzés lehetett "forradalmi" beszédet mondani úgy, hogy a: közben gatyáig elázol, b: látótávolságban ellened beszélnek, c: tudod, hogy a délutáni program magában nagyobbat pukkanhat, mint a két délelőtti performansz?

orban_beszed.jpg

kép: Viktor fészbúkja

Ahogy pukkant is. Bár a pestisrácok nyilván lelkesen próbálták karaktergyilkolással hitelteleníteni a tanárok-szülők demonstrációját, ennek ellenére - vagy éppen ezért - harmincezret is meghaladó létszámú tömeg vett részt ezen. Amin keresztül nézni pislogás nélkül elég bajos, azután pláne, hogy az utóbbi évek hasonló demonstrációitól eltérően ezúttal okos ötlettel jöttek elő a szervezők. Lépéskényszerbe hozva a kormányt és Orbánt, gyakorlatilag lenullázva a brüsszeli moszkoviták ellen folytatott szájtépést.

Szóval van baj, ami nem kicsi.

Ha ránézünk a fenti képre egy elázott Viktort látunk, de valójában nem elázva van őkelme, hanem leforrázva. Bocsánat kérést várnak tőle - és Ádertől - polgári engedetlenség és munkabeszüntetés lóg a levegőben úgy, hogy a nem megyek iskolába naphoz becslések szerint 150 ezren csatlakoztak. Vagyis kinéz a dologból egy szépen felduzzadó létszámú, országosan engedetlenséggel demonstráló mozgalom ha nem történik végre érdemben valami.

Ha én lennék Orbán most azon gondolkodnék, van-e olyan kockás ingem ami még rám jön?

 

356 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr918486348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha én lennék Orbán most azon gondolkodnék, van-e olyan kockás ingem ami még rám jön?

"Hm. Vagy próbáljak fel egy csíkosat, hogy áll?"
Csíkos lesz az szerintem is.
kár volt visszajönni a haveri baltásgyilkostól...
mákos lesz az a csíkos :D
így múlik el a világ dicsősége.
volt egykor egy baromi lelkes, tehetséges srác, aki kétségtelen (bár időközben általa jelentősen felnagyított) érdemeket szerzett egy diktatúra lebontásában. mára egy középkorú, trottyos, elveit, értékeit, barátait sokszorosan összevissza cserélő diktátorocskaként már csak egy összeázott mappára tud büszke lenni. annyi maradt az egykori önmagából, hogy az időjárással dacolva, náthát kockáztatva, esernyő nélkül mert szónokolni. jujj, de bátor valaki.
melléklet:

Sólyom László is a tanárokkal tüntetett

A 24.hu arról ír: a volt köztársasági elnök is az elégedetlen tanárok oldalára állt, és velük együtt tüntetett. A hírportál egyelőre egy elmosódott fotót tett közzé a Kossuth téren lévő Sólyomról.

---

Nemes Jeles László és Röhrig Géza is kiment a tüntetőkhöz

A Kossuth- és Oscar-díjas filmesek a március 15-i díjátadást követően csatlakoztak a pedagógusok, diákok és szülők tüntetéséhez.

---
hvg

07:56
Pukli elmondta, hogy kivel tárgyalna

Balog Zoltán és Palkovics László nem kapna helyet a tárgyalásoknál. A Teleki Gimnázium igazgatója szerint a pedagógus szakszervezeteknek be kell állniuk a Tanítanék Mozgalom mögé, mert ott van most az erő.

07:34
A pedagógus szakszervezetek szerint Pukliék akciója segíti őket

A két legnagyobb pedagógus szakszervezet elnöke azt mondta, a Pukli István által meghirdetett sztrájk erősíti érdekérvényesítő képességüket.
Egy picit jobban szervezte meg Soros az egészet, ezért lett kicsit több ember.

A magyar nép azonban ettől még továbbra sem akarja a nyugati gyarmati iga visszállítását.
A pestisrácok.hu mindent beleadott, de szerintem nem sikerült nekik a karaktergyilkolás, ahogy korábban Deutsch Tompikának és cuslágnak sem.
Pedig mind a kettőt profin próbálták meg kivitelezni, és mégsem jött be.
A 30-i sztrájk pedig biztos, mert a Mindenórás Tábornok az anyjától sem képes bocsánatot kérni, nemhogy "közönséges" halandóktól.
muhhahhahhahhhahhhahhahhhaaaaaa, lásd mint fent ama bizonyos bomlott elmét :D
@BircaHang Média: Tényleg én találkoztam is vele. Nagyon elégedett képpel ült az Étoile kávéházban a Kossuth tér sarkán.

Te tényleg azt hiszed, hogy a Soros szervezte a tegnapi tiltakozást nem az elégedetlen egészségügyi, a szociális ágazatban dolgozók és a pedagógusok?
Te tényleg hülyébb vagy annál, mint amit bárki feltételezni merne rólad.

Légyszíves tűnj már el a magyar kommentszférából, és maradj meg a senki által nem olvasott blogodba.
meugye ebben az országban, csak az eu gyarmatosításával van baj, semmi mással:

Az autóipar sem menekül a munkaerőhiány elől

Már szlovák gyárakban is jobban megéri dolgozni, mint Magyarországon, baj lehet belőle.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2016%2F03%2F16%2Faz_autoipar_sem_menekul_a_munkaerohiany_elol%2F

---

Egy óra alatt kórházba
ért, de nem tudták megmenteni

www.origo.hu/itthon/20160314-mento-ugyeleti-rendszer-budapest-halal.html

---

Orbán bácsi stadion helyett inkább munkát hozna

Szabolcsban, Budapesttől majd 300 kilométerre van egy település, ahol a helyi sportra lakosonként az elmúlt öt évben több mint 130 ezer forint taotámogatás jutott. A kisváros női kézicsapata tele van idegenlégióssal, míg a szintén másodosztályú futballklub hamarosan új stadiont kap. Az Origo Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter városában, Kisvárdán járt.

www.origo.hu/gazdasag/20160314-kisvarda-sport-labdarugas-kezilabda-stadion-sesztak-miklos.html
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

az azért történelmi pillanat, hogy tv-ben is elhangzott ez a megállapítás, még ha csak kéri mondta, akkor is:

www.atv.hu/videok/video-20160315-keri-laszlo-eb
Nem tudom mennyire ildomos már blogokat reklámozni egy blogon, de ez nagyon jól sikerült írás a Mindenórásról:
kolozsvaros.com/2016/03/15/eletemben-eloszor-megsajnaltam/
@penna:

mármint, mi az apám fasza múlik el, amikor az a lelkes, teheccséges pöcsömöccse az új diktatúra lehetőségét vázolta föl a nagyérdeműnek?
valamint eszt az esős hősiességet is az öreg bushtól lopta, bizván az össznépi amnéziában? ugyanmá!
@The Ghost Wolf:

botsánat, de a hivatkozott szájtot prostisrácként definiájja a kibertér.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Akkor mi is pszichopaták vagyunk, vagy mi vagyunk a kisebbségben lévő nem pszichopaták? :-) :-)
@The Ghost Wolf: szeretném hinni :)
de mivel kételkedem magamban, nem is lehetek/tünk pszichopaták
@The Ghost Wolf:

a tudomány más állása szerint akkor nő az embernek pszihopatája, ha a negyvenötös lábára negyvenkettest húz.
Utolsó mondat kurvajó Fabius!XD
Amúgy talán még mindig szarnak bele.
A fideszbarmok meg a neten osztják majd a tanárokat.
Ezek a barmok meg hoznak valami hülye törvényt erre is.
@The Ghost Wolf:

Elégedetlenség mindig van, de tudni kell rászervezni politikai célokat.

Ha tényleg valódi elégedetlenség lenne tisztán szakmai alapon, nem lenne belőle politikai ügy, hanem maradna egy normál tiltakozás, sztrájk, stb.

Nyilván nem Soros az egyetlen személy a háttérben, de ő erősen érdekelt és igencsak aktív.

Az egész tétje az ország iránya: marad-e Orbán függetlenségi iránya vagy jön a gyarmati visszarendeződés. Ugye nem gondolod, hogy Sorost érdekli mi van a magyar iskolákban? Ennyire naív nem lehetsz...
teszem hozzá, pukli ma reggel a klubrádióban azt nyilatkozta, hogy orbánon kívül nem lát alternívát az ország vezetésére jelenleg.

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=197430

@hacsaturján: valóban, orbán még nem a múlt. sajnos.
@BircaHang Média: beeee,beeee :)

mit kell szedni, hogy ilyen okosságokat tudjon az ember akarom mondani a birka bégetni?

Egyszer volt egy nagy csoda,
neve: birka-iskola.
Ki nem szólt, csak bégetett,
az kapott dicséretet.

Ki oda se ballagott,
még jutalmat is kapott,
így hát egy se ment oda,
meg is szűnt az iskola.

Weöres Sándor - Birkaiskola

szerintem te pont ebbe az iskolába jártál... :)
Mi van gyerekek?!
birka felébredt.
Elvitte a róka a kakasát,hogy csak most ér oda mindenhova?:))
@BircaHang Média: Hagyd már a picsába a gyarmati visszarendeződéses elméletedet. Ha a Mindenórás Tábornok összeköti Magyarország jövőjét Putyinnal, na az lesz az igazi gyarmati visszarendeződés.

A rendszerváltozás előtti gyarmati rendszerre fog ténylegesen hasonlítani. Vagy arra már nem emlékszel, vagy esetleg nem is éltél még akkor?
azt nem sikerült még ma olvasnom, hogy balogh mester lemondott...egy ekkora maflás után mint a tegnapi azé' csak elgondolkodtam volna ezen a helyében, hogy a szószékkel jobban járnék :)
"Veszettül kíváncsi vagyok mi járhat most Orbán fejében?"

Szerintem már le is mondott!
Lackfi János, a József Attila-díjas magyar költő, műfordító Facebook-oldalán hozta nyilvánosságra saját 12 pontját.

MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?

Olyan hazát, hol nem ugyanazt ismétli mindig a gramofon,
Olyan hazát, hol nem löknek a sínek közé a peronon,
Olyan hazát, hol az árvalányhaj s az árvalány is védett növény,
Olyan hazát, hol a keserű nem sors, hanem stampi tömény,
Olyan hazát, hol a legkisebb is számít, nem csak a legnagyobb,
Olyan hazát, hol nem agóniát jelent, hogy “köszi, megvagyok”
Olyan hazát, hol zsebről zsebre nem jár a nesze meg hoci,
Olyan hazát, hol összejön néha kis pénzből is a nagy foci,
Olyan hazát, hol nagykapu mellett nincs mindig okos kiskapu,
Olyan hazát, hol híd alatt nem tengődik más, csak lapu,
Olyan hazát, hol nem menő a fogjuk meg és vigyétek,
Olyan hazát, hol hősi halálnál azért jobb pálya az élet.
Pumukli for President!
"a nem megyek iskolába naphoz becslések szerint 150 ezren csatlakoztak."

Én bírom a vicceket!

Fábiusz!

Ezt melyik ballibsi firkász, vagy blogger "becsülte"??
@ulpius66: téged az orbán imádaton kívül mi éltet? ha ismerős a kérdés, ne csodálkozz.
@parti_giano:

Guánó!

Téged az Orbán gyűlöleten kívül mi éltet? ha ismerős a kérdés, ne csodálkozz.
ez kevés,ebből ezek nem fognak értni
mi következhet
a kormánynak kezdeni kéne vmit,hogy ne higgye el egy jelentős réteg (ők azok akik nem ortodox fideszesek,és a tanáros akciókban sem vesz részt) hogy őket,bármint OV-t le lehet győzni. a tanárok akciója nem fog kormányt buktatni,de ha jól végigmegy földrengést okozhat.
hvg.hu/itthon/20160316_Melyik_habonyi_cselt_veti_be_a_kormany_Pukliek_ellen
@Bircahang Média:
"Egy picit jobban szervezte meg Soros az egészet, ezért lett kicsit több ember."

@The Ghost Wolf:
"Tényleg én találkoztam is vele. Nagyon elégedett képpel ült az Étoile kávéházban a Kossuth tér sarkán."

@BircaHang Média:
"Nyilván nem Soros az egyetlen személy a háttérben,"

nyilván nem soros az egyetlen, hanem gyurcsány és bajnai is segített nekik, karöltve a HaHa-val és fajkaszhászy tivadajjal.
@Secnir:

A háttérhatalom kétségbeesett akciója ez, ez nyilvánvaló.
@BircaHang Média:
egyértelmű, én láttam a tévében két szír iuszit is.
@The Ghost Wolf:
Nade... így beszélni egy közíróval, baszod'alássan kérlek... :)
@BircaHang Média: az alufólia csákód rajtad van? nehogy valami káros besugárzás érjen.
@BircaHang Média:
Birka elvtárs ismét el van tévedve a faszerdőben. Orbánt pénzelte Soros és a norvég alap, pedig az akkor egy levedlett kisztitkár volt. Legalább a tátott szádat csuknád be, amikor ostobaságokat adsz elő idegen nyelven - merthogy ostoba röfögés ami kijön belőled kis szervilis csicska.
@BircaHang Média:
.
Te nagyon hülye! Vedd figyelembe, hogy a háttérhatalom mögött is áll valaki, akit kívülről támogatnak.
Ha ezt sem veszed észre, semmit sem értesz.
@parti_giano:
rajta van, csak nem lóg le a tarkójára, ott csippelik meg.

@dr. jenőke (jenőke):
a háttérhatalom mögött álló háttérhatalom? a HÁTTEREBBHATALOM?
ó, ne!

:D
@Secnir:
.
Igen. Megnéztem.
Olyan sokan vannak, hogy sorban állnak (ezt nézték el, így lett Soros) egy kör mentén, és így nem tudható, hogy ki az első és ebből következik a kérdés: ki az utolsó.
@dr. jenőke (jenőke):

A háttérhatalom mögött per definitionem nem áll senki.
@parti_giano:

Elegendő vélelmet nyújt a nyitott szem, a mélyelemzés, s a demagógia felismerése.
@BircaHang Média:

ha ez a két választás van, akkor jöjjön Soros, a Zsidók meg a Gyíkemberek, de kurva gyorsan.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

A zsidók nem jöhetnek, mert az egy nép.

A gyíkemberek nem foglalkoznak bolygónbelüli politikával.

Azaz marad Soros, ő meg nagyon ne jöjjön.
@BircaHang Média: Én nem tartanék egy olyan háttérhatalomtól, amelyik annyira balfék, hogy 6 (hat) éve képtelen eltávolítani Viktor Viktorovicsot és bandáját a hatalomból...
Gondold el, az egész világ a zsebükben van, kemtréleznek, harpoznak, besugározzák Patillát, a pénztőke jelentős része felett rendelkeznek, és ez a feladat valahogy kifog rajtuk.
@BircaHang Média:
te, gond van.
a háttérhatalom meg a gyurcsány nem jöhetnek egyszerre, mert az PÁRHUZAMOS, nem SOROS.
@BircaHang Média: ja, értem, a tágra zárt szemek napszemcsivel. te, kiscsávó, nem a kecske szarvai között nézel el, hanem egy szexi színésznő tarkóját látod.
@Gábris szomszéd:

Így van. A háttérhatalom reszket, hogy esetleg megbukik valamelyik háttérhatalmista jelölt az amerikai választásokon, s nyer a nép Trump vagy Sanders.
@BircaHang Média: Nem, a dolgok egyszerűek. Viktorék is lazán eltették láb alól azt, aki pofázhatott volna, meg aki nem akarta eladni a cégét nekik. Baleset. Ennyi.
A háttérhatalomnak csak egy csettintés lenne, hogy Vektor egy szép disznóöléses hajnalon szívinfarktust kapjon a koleszterin és a féldecis velkámdrink kombójától. Onnantól a fidesz szétesik, mivel Lázárék annyira azért okosak, hogy értsék az üzenetet.
fejje már meg valaki et a kérődzőt, mert itt fog bőgni napestig!
@The real Donky:
Backi, mert ravasz! Chemtrail... Orbán beszéd! Az butít is, no meg a 60-as IQ-ra van méretezve. Gyűlölködni már tud, komcsizni a volt komcsi remekül, lopásban is jó, a burka féle kretének meg bólogatnak is, ha lenyúl a párt 250.000.000.000 Ft közpénzt. A siker látható! A lopás látható, csak a csökkent értelmi képességű egyedeket még nem érdekli. Bezzeg egy faca gyurcsányozás! Na az üt...
@hacsaturján: +1

a háttérhatalom üzente neki, hogy küldi a háttérkarhatalmat...
Hát, a tegnapi nap alaposan el lett bacarintva. Lehetett volna szabad sajtót követelve felvonulni a Kossuth meg az MTV elé.
@hacsaturján: Én már tahótlanítottam. Legfeljebb akkor látom amikor válaszoltok neki.
@BircaHang Média:
"Elegendő védelmet nyújt a nyitott szem, a mélyelemzés..."
Ez a mondatod késztet arra, hogy hozzád - mint közíróhoz és közgondolkodóhoz - forduljak, választ várva arra, hogy Orbán Viktor mit fog lépni március 23-ig bocsánatkérés ügyben?
Várom magas színvonalú fejtegetéseidet e tárgyban.
Mély elemzéssel!!!
@Mariann19:

"Orbán Viktor mit fog lépni március 23-ig bocsánatkérés ügyben?"

Nem fog bocsánatot kérni.
A Nemzeti Kis Nagyvezér Vezénylótábornok megfékezi a brüsszeli bolsevikokat.
A brüsszeli bolsevikok pedig megfékezik a lóvét.
Olyan fékezés lesz itt, hogy a csúti kisgyors sem tud olyat produkálni a piros szemafornál, amikor a focicsapat átkel a stadionból a kertvégi pottyantóshoz.

Mindenütt az volt kiírva "Tisztelet a Bátraknak". Remélem a szóban forgó meg is adta ezt, hisz ő oly bátor, hogy már jóformán saját magával sem mer kiállni vitatkozni. Mert bátor akkor lenne, ha a csúti gyorsot fékezné meg. Szemből.
@BircaHang Média:
"Nem fog bocsánatot kérni."
Akkor lejjebb viszem a mércét.
Reagálni fog-e a felhívásra?
@Mariann19:

Reagálni fog politikailag. Ez a dolga, hiszen hatalmon lévő politikus.
@BircaHang Média:

Na! ÉS:

>"Miként kell értékelni annak az embernek a szavait, akit Soros pénzén oktattak Oxfordban, ámde szerinte Soros pénzeli a felforgatókat a tudjuk kikkel közösen?"

Beismerő vallomásnak.

Vagyis: ha most felforgatókat pénzel, akkor eddig is azokat pénzelt. Ergo Orbán felforgató volt/van/?<
@BircaHang Média:
A hatalmon lévő politikusnak az lenne a dolga, hogy elkerülje az olyan helyzeteket, amikor tüntetők követeléseire kelljen reagálnia. Magyarul: úgy végezze a feladatát, hogy ne adjon okot tüntetésekre.
Ez a banda nem úgy végzi a dolgát. És érdemben csak akkor reagál bármire, ha tüzesen izzó fittymaszorítóval közelednek felé a tömegek: lásd internetadó.
@Mariann19:

Mijaza bocsánat?

Ők csak a kegyelmet isemrik. Az elnökit, meg az egyházit, bár utóbbiban enyhén kételkedem ( a pengésdrótra akadt őzek emléke élesen lebeg szemeim előtt ).
Lehet, hogy ez az illető is a fidesz szimpatizánsa, mint az aki 15-én szidta a rendőrt, szimpatizánsi minőségét hangoztatva?? Ja, és még ellent is állt az intézkedésnek. Persze miért is ne lehetne szimpatizálni a törvényeket be nem tartókkal?
@látjátok feleim szümtükkel:

Gondolod, hogy aki ösztöndíjat kap valakitől, köteles aztán élete végéig egyetérteni azzal, akitől kapta a pénzt?

S aki mondjuk a kommunista rendszer alatt végzett egyetemet, a máig köteles kommunistának lenni?

Aki meg átvesz kitüntetést Ádertől, az kötelezően fideszes?

Szerintem kevered az ösztöndíjat a rabszolgasággal...
@látjátok feleim szümtükkel:

"Ergo Orbán felforgató volt"

Így igaz. Orbán fontos szerepet játszott a kommunista rendszer lebontásában, így értékes ember volt a nyugat számára. Ezért is kapott Soros-ösztöndíjat. Thürmer pl. nem kapott ilyen ösztöndíjat, nem véletlenül.
@Bakter:

Nem létezik olyan politika, mely mindenkinek megfelel. Ha lenne, nem lennének választások, hanem szakértők vezetnék az országokat.

Azaz az ellenvélemény vagy tiltakozás megkerülhetetlen.
@Bakter:

"Ez a banda nem úgy végzi a dolgát."

De igen. Ha nem így lenne, nem lenne parlamenti többségük.
@BircaHang Média:
Reagált a segg:

"A Népszabadság a Parlament folyosóján kérdezte meg Orbán Viktor miniszterelnököt, hogy a március 15-i ellenzéki tüntetés után fog-e bocsánatot kérni a közoktatás állapotáért. A kormánfő erre azt mondta: "Én úgy vettem, hogy ez egy tréfa". Hozzátette: "Olyan viccesen hangzott az egész".

Orbán arra a felvetésre, hogy akkor sztrájkolni fognak, mindössze annyit mondott, "én jövök dolgozni", azaz nem csatlakozik az iskolák elé tervezett sztrájkhoz, illetve, polgári engedetlenségi mozgalomhoz."
@BircaHang Média:
"Reagálni fog politikailag."
Ez egy válasz a közírótól?
Fejtegetésnek nem nevezhető ez a lakonikus semmi.
Körülbelül ilyen választ mondana Jusztina néni a falusi Norton kútnál az asszonyoknak, amikor meghányják-vetik a Kossut Rádió híreit.
@BircaHang Média:
A parlamenti többség és a jól végzett munka mikor és hol hozható egy kalap alá?
"S aki mondjuk a kommunista rendszer alatt végzett egyetemet, a máig köteles kommunistának lenni?"

Kedvenc együttesem megénekelte, hogy aki hüje, az is marad.:D

Abból, hogy valaki a kommunista rendszer alatt végzett egyetemet, nem következik, hogy maga is kommunista.
Az viszont következik, ha valaki kap támogatást,és utóbb bele harap a támogató kézbe, az elvtelen, tisztességtelen ember. Mert egyértelműen kiderült, hogy mind egy ki, akár maga az ördög is, csak adja már azt a zsozsót.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Mijaza a bocsánat. Ők csak a kegyelmet ismerik."
Csak nem gyakorolják, mert a fogalmat keverik a kegyetlenséggel.
Viszont öröm a háznál, hogy az irgalmat igen, mert Balogh Zoltán szerint eü finanszírozás helyett a gyógyításban az irgalom többet ér, mint a pénz.
Új gyógymód jön divatba.
@BircaHang Média:
Ellenvélemény és a tiltakozás mindenütt létezik. De ez nem ugyanaz, mint amikor tízezrek mennek utcára, mert a tiltakozásukat, ellenvéleményüket nem hallgatja meg senki, vagy szarik rá.
És a tüntetésüket meg egyenesen viccnek nevezi a legfőbb méltóság.
Aztán majd meglátjuk, nevet-e rajta...
@BircaHang Média:
Szerinted ezzel el is van intézve?
@BircaHang Média:

Ne Imoláskodj már itt!!!

Én nem tettem le sehová a garasomat, de aki a Fidesz pics@j@t nyalja annál nagyon nagy bajok vannak.
@Mariann19:

Konkrét kérdésed mi? Az, hogy mi fog történni?

Elmondom nagyon röviden a legvalószínűbb eseménysorozatot, időrenditer*:
- a Fidesz tudatosítani fogja az emberekkel a következő napokban, hogy a pedagógustiltakozás valójában ballib politikai akció,
- ezzel párhuzamosan a kormányzat egyezkedni fog a pedagógusszakszervezetekkel és a tüntetőkkel is, minden félnek kicsit mást ajánlva, elérve, hogy ezek egysége ne jöjjön létre,
- a kormányzat teljesíteni fogja a követelések értelmes részének egy részét,
- ezek után a pedagógusok legnagyobb része már nem fog sztrájkolni,
- maradni fog a tiltakozásban a ballib kemény mag, azaz a szokásos 800 gágogó, akik eleve mindig tiltakoznak, így ez senkit se érdekel,
- ballibek nevetségessé válnak, Fidesz népszerűsége felmegy 1 %-ot.

* ezt a kifejezést most találtam ki, fittogtatandó így latinos műveltségemet

Gyurcsányt megdicsérném: előre látja ő is ezt, ezért igyekszik nem túlságosan belemenni az egész hisztibe. Ez az ember sokat fejlődött, mára talán az egyetlen gondolkozni is képes ballib lett belőle. Ez a ballibeknél ritkaság, utoljára Horn volt ilyen.
@Bakter:

Úgy, hogy a parlamenti többség nem Isten akarata, hanem a választók szavazatának eredménye.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Abból, hogy valaki a kommunista rendszer alatt végzett egyetemet, nem következik, hogy maga is kommunista."

Dehogynem! A kommunista állam ingyen tanított, s te hátat fordítasz neki???
@BircaHang Média:
Gyurcsányé is az volt. Jól végezte a dolgát? A logikád szerint igen, hisz parlamenti többsége volt.
A választók tömegénél pedig nincs ostobább és sötétebb képződmény a világegyetemben.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Az viszont következik, ha valaki kap támogatást,és utóbb bele harap a támogató kézbe, az elvtelen, tisztességtelen ember."

Pedig nem. Az ösztöndíjak megkapásához szerződést ír alá az ember. S az ABBAN foglaltakat kell teljesíteni, nem imádni életfogytig az ösztöndíjadót.

Ha azt hiszed, a Soros Alapítvány szerződéseiben szerepel a "mindig köteles egyetérteni Sorossal" feltétel, akkor nézz utána, s meg fogsz lepődni. Jól tudom, mert 1992-ben én is kaptam pénzt onnan.
@Bakter:

Százezer fő se semmi, még akkor se, ha napokig utcán vannak.

A tüntetés meg egy normál valami.

Igen, a fanatikus kormányellenes ember ezt nem így látja, de ez nem az én bajom.

Amikor 2006-ban UGYANEZT mondtam, az egész magyar net gyurcsányista fizetett ügynöknek nevezett...
@Bakter:

Leírtam másik hozzászólásomban mi lesz.
@húzzad neki shakespeare:

Engem ez nem érdekel, mivel független civil vagyok.
@Bakter:

Így igaz. Gyurcsány választást nyert 2006-ban, az ő érdeme volt ez. Azaz jól végezte a dolgát. Politikusnál egyetlen mérce a nép véleménye a választásokon.
@BircaHang Média:
Hát éppen ez a baj ebben az országban.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Ebben a megközelítésben felsejlik az az opció is, hogy Viktort a háttérhatalom ültette a nyakunkba. Egy tartakékok nélküli, lerohasztott, magára hagyott országot könnyebb gyarmatosítani. Mekkora már! Tetszik ez a dolog, azt hiszem közíró leszek én is.
@BircaHang Média:

Akkor te is lázadó-e vagy? Orbán doktor megszondta.
Nincs ezen mit vitázni.
@BircaHang Média: Csak pont ő (a Mindenórás Tábornokod) mondta a saját szájával, hogy neki nem a rendszerrel (szocializmus, kommunizmus, értsd ahogy akarod) volt baja, hanem a működtetőivel volt baja. Mármint, hogy nem ő ült a rendszer csúcsán, és nem róla nevezték el a rendszert, hanem Kádárról.
Szóval ő most is kommunista legbelül, ezért jár szívesebben Keletre (Azerbajdzsán, Moszkva, Türkmenisztán), mert ott a a mai napig megtalálja a nagy kommunista elődök leszármazottjait mert ott arrafelé, még működik a dinasztia alapú hatalomgyakorlás, és öröklődés.
@BircaHang Média: Mikor játszott fontos szerepet a "kommunista" rendszer lebontásában? Amikor a katona társairól jelentett? Vagy amikor 1989 július 16-án elmondta híres beszédét a Hősök terén, hogy ruszkik haza? Akkor a regnáló magyar kormány már régen letárgyalta a kérdést az oroszokkal, így ő már teljes nyugalommal rikácsolhatott a téren.
Már nem volt nagy tett utólag belerúgni a döglött oroszlánba.
"Én úgy vettem, hogy ez egy tréfa" - nyilatkozta Orbán Viktor a parlamenti folyosón a Népszabadság kérdésére, hogyan reagál Pukli István ultimátumára.

Azt hiszem ma ki lett verve az a biztosíték, amit már régebb óta csak a szentlélek tart.
@Bakter:

Miért lenne baj a demokrácia?

Igen, a diktatúra lehet hatékonyabb, de ezt mindig lerontják negatívumai.
@látjátok feleim szümtükkel:

Nem vagyok lázadó. Szürke közíró vagyok. Nem jártam SEMMILYEN tüntetésen 20+ éve.
@The Ghost Wolf:

"neki nem a rendszerrel (szocializmus, kommunizmus, értsd ahogy akarod) volt baja, hanem a működtetőivel volt baja"

Nem igaz. Ez egy szövegkörnyezetből kivett idézet, te is tudod jól.
@The Ghost Wolf:

"Mikor játszott fontos szerepet a "kommunista" rendszer lebontásában?"

A Fidesz volt az első ellenzéki párt a 80-as években, mely nyíltan működni kezdett. Emlékszek? (Azaz nem tudom, hány éves vagy, így lehet, hogy nem is emlékezhetsz erre.)

"Amikor a katona társairól jelentett?"

Mítosz.

"Vagy amikor 1989 július 16-án elmondta híres beszédét a Hősök terén, hogy ruszkik haza?"

Igen, ez hatalmas teljesítmény volt.

"Akkor a regnáló magyar kormány már régen letárgyalta a kérdést az oroszokkal, így ő már teljes nyugalommal rikácsolhatott a téren."

Nem igaz.
@látjátok feleim szümtükkel:

ej viktor, viktor csak nem nyugszol amig meg nem kapod a jólmegérdemelt maflásod. azt' lesz majd szeppenés meg hüppögés amikor jól pofán b.sznak egy péklapáttal...ez egy ritka komoly felelős politikus ártány :)
@BircaHang Média:

Független civil vagy?!!
Hát akkor mi egy malomba őrlünk (testvérem, Vargajóska).
@BircaHang Média:

azé' ez komoly teljesítmény, hogy egész nap tudod lökni a süket dumát...hogy nem cserepes a szád kiscsillag? :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Ezennel kiszálltam a játékból. A Birkával nem érdemes tárgyalni, csak a saját baromságait képes ismételgetni, hogy védje a Mindenórás Tábornokát.
Csak azt nem értem, hogy akkor miért nem jön haza és élvezi itt a Felcsúti Fodballbáró művét.
Én megértem, ha esetleg valami korábbi botlása miatt volt kénytelen elhagyni ezt az országot, de akkora bűnt nem követhetett el, mert Bulgária régen kitette volna a szűrét.
Úgyhogy ne onnan ugasson bele a hazai politikába, hanem legyen tökös és jöjjön haza.
@BircaHang Média:

"Akkor a regnáló magyar kormány már régen letárgyalta a kérdést az oroszokkal, így ő már teljes nyugalommal rikácsolhatott a téren."

Nem igaz.

mi nem igaz, birka?

legalább ne lódíts, és ne ne tagad le azt amiről számtalan dokumentum és film van van.

pl ez:

Mihail Gorbacsov, az SZKP KB főtitkára, a szovjet Legfelsőbb Tanács Elnökségének elnöke 1988. december 7-én az ENSZ Közgyűlésének 43. ülésszakán jelentette be: Moszkva 1991-ig hat harckocsizó hadosztályt, 5 ezer harckocsit és 50 ezer katonát von ki az NDK, Csehszlovákia és Magyarország területéről, egyidejűleg csökkenti a Szovjetunió európai területein lévő haderőket és azok fegyverzetét. Az említett országok mellett 1989 nyarán megkezdődött a Lengyelországban állomásozó szovjet erők fokozatos kivonása is. Magyarországon még a csapatkivonási egyezmény megkötése előtt, 1989. április 25-én elindult haza az első szovjet alakulat, a kiskunhalasi 13. harckocsi gárdaosztály.
@BircaHang Média:
Na, látod, tudsz te, ha akarsz. Vak tyúk is talál szemet. Ez csak némi humor volt.
Ami az ultimátum utáni orbáni reakciót illeti, jóslatod valószínűsíthető annak minden elfogadhatatlan
attitűdjével együtt.
Az, hogy a ballibek politikai akciójának fogja minősíteni Orbán a tegnapi tüntetést és az ultimátumot, az nem más, mint a védekezés rejtett formája, ugyanis érdemi választ erre nem képes kitalálni. A szokásos módon támad is egyben a tehetetlenség okán, a reális helyzet felmérése hiányában.
Véleményed szerint teljesíteni fogja a követelések értelmes részét. Ki fogja eldönteni, melyik az értelmes rész? Orbán, aki nem ért a pedagógiához, netán azok segítségét veszi igénybe, akik bűnösök a helyzet kialakulásában?
A tárgyalások során "Minden félnek kicsit ajánlva, elérve, hogy ezek egysége ne jöjjön létre."
Tehát próbálja hülyére venni a tárgyaló partnereket, ide is egy kicsit, oda is egy kicsit, az érdemi részekkel nem foglalkozik. Ez egy miniszterelnök ars poeticája, ugye?
Továbbá kiexponálod és a ballibek kezdeményezésének tartod a kialakult helyzetet, mely még 1%-os népszerűséget is jelent a Fidesz számára.
Mondd meg! Egy ország első emberének ilyen cinikus pozícióból kell semmibe vennie az állampolgárok lázadását? Fel sem merül benne a követelések orvoslása, ehelyett az agyagba döngölés lesz a fő csapás a megoldásra?Orbán nem érzékeli, hogy a tegnapi hatalmas tömeg nemcsak az oktatás bűnei miatt vett részt a tüntetésen, hanem felkelt globálisan a zsarnoki uralom ellen.
Gyurcsány politikusi kvalitásait te elismered. Nem vagy egyedül. Orbán úgy fél Gyurcsánytól, mint a tűztől.
Végezetül. Aranyos volt az "időrenditer" kifejezésed, melyet a saját latin tudásoddal fényeztél. Közgazdász lévén nekem nem új a fogalom, tanulmányaimban a folyamatszervezés ismereteiben tettem szert erre kifejezésre.
Ettől függetlenül megdicsérlek, mert ez volt a hsz-ed legérdemibb része.
Nincs itt semmi látnivaló, lehet továbbhaladni. :)

Németh Szilárd, a Fidesz alelnöke a 168 órának adott interjújában (amelyből a lap egy előzetes közölt) sarkos választ adott, és keményen nekiment a Teleki Blanka Gimnázium igazgatójának:

Pukli úgy viselkedik, mint egy jól képzett ügynök.
A kérdésre, hogy kinek az ügynöke, Németh azt mondta: "ávós nagypapával vajon kié lenne? Most tényleg azt tetszik gondolni, hogy magától és szakmai meggyőződésből cselekszik ez a kalandos életű elvtárs?".

A Fidesz alelnöke úgy látja, hogy a tanárok ultimátumának nincs köze az iskolához, a közneveléshez vagy a pedagógiához. Nyílt politikai zsarolás, igazi bolsevik diktátum. Ennek hallatán még Lukács György vagy Szamuely is megnyalná mind a tíz ujját."

Németh Szilárd a kockás ingre mint szimbólumra is reagált, és elárulta, hogy nagyon jó viseletnek tartja a kockás inget, "nekem is van egy rakás cowboyos flanelingem, sőt, kockás alsónadrágom is". Németh azt mondta, nem lehet meggyőzni arról, hogy pártatlan szülők szervezik az egész sztrájkot.

index.hu/belfold/2016/03/16/nemeth_szilard_pukli_egy_ugynok_bolsevik_diktatummal/
@batka manó:

Szinte nulla erőfeszítés ez számomra. Könnyű persze nekem, mert mindig csak az igazat írom.
@guma:

Tudsz különbséget tenni csapatcsökkentés és kivonulás között? A Németh-kormány az előbbiről állapodott meg, nem az utóbbiról.
@The real Donky:

Csúsztatásos cikk féigazságokkal.

Ha Orbán azt mondta volna akkor "nemsokára lemegy a Nap", a cikk azt elemezte volna, hogy Orbán hazudott, mert a Nap sosem megy le, hiszen a Föld forog körülötte.

Senki sem állította, hogy Orbán miatt mentek ki az országból a szovjet csapatok, azaz jelentős árnyékbokszolás is van a cikkben.
@Mariann19:

"Az, hogy a ballibek politikai akciójának fogja minősíteni Orbán a tegnapi tüntetést és az ultimátumot, az nem más, mint a védekezés rejtett formája, ugyanis érdemi választ erre nem képes kitalálni."

A védekezés érdemi válasz.

"A szokásos módon támad is egyben a tehetetlenség okán, a reális helyzet felmérése hiányában."

Mi a reális helyzet? Az, hogy a ballibek rászálltak egy eredetileg politakamentes, nagyrészt abszurd tiltakozásra.

"Véleményed szerint teljesíteni fogja a követelések értelmes részét. Ki fogja eldönteni, melyik az értelmes rész? Orbán, aki nem ért a pedagógiához, netán azok segítségét veszi igénybe, akik bűnösök a helyzet kialakulásában?"

A kormány fogja eldönteni, ki más?

Nem kell érteni a pedagógiához egyébként ehhez.

"Tehát próbálja hülyére venni a tárgyaló partnereket"

Így kell tárgyalni a politikában. Ez a normális.

"Ez egy miniszterelnök ars poeticája, ugye?"

Igen, egy jó államférfi ilyen.

"Egy ország első emberének ilyen cinikus pozícióból kell semmibe vennie az állampolgárok lázadását?"

Nincs lázadás. Egy kis csoport akciója ez, melyre aztán rátelepedtek belföldi és külföldi politikai erők. A felelős államférfi ilyen esetben számol, vizsgál, s megtalálja az ideális megoldást.

"Fel sem merül benne a követelések orvoslása"

A követelések nagy része ÖNELLENTMONDÁSOS BUTASÁG. Kisebb része nem, de ez meg is oldható.

"ehelyett az agyagba döngölés lesz a fő csapás"

Ezek a politikai harc szabályai.

"Orbán nem érzékeli, hogy a tegnapi hatalmas tömeg nemcsak az oktatás bűnei miatt vett részt a tüntetésen, hanem felkelt globálisan a zsarnoki uralom ellen."

Nem érzekeli, mert nem ez a helyzet.

"Gyurcsány politikusi kvalitásait te elismered."

Ma Mo-on 3 aktív politikus van, aki érti is amit csinál: Orbán, Gyurcsány, Schiffer.

A többiek a következő 5 kategória valamelyikébe tartoznak:
- szolgák, akik a vezetőség mindenkori ötletét gágogják (a Fidesznél is, nemcsak a ballibeknél).
- álprofik, akik bejáratott mondatokkal nem mondanak semmit, s nem is akarnak mondani semmit,
- idióták, akik maguk sem tudják mi van körülöttük,
- korrupt majmok, akik csak a pénzt keresik.
- elmebetegek, akik azt hiszek a kaoltikus viselkedés valójában valamiféle furfangos terv.

"Nem vagy egyedül. Orbán úgy fél Gyurcsánytól, mint a tűztől."

Jól teszi, az okos ellenféltől félni kell. Ha valaki nem ezt teszi, az ostoba. Az erős ellenfélt lebecsülni talán nagyobb bűn, mint nem lenni elég erősnek.
@BircaHang Média: aham...és szerénységednél csak a tévedhetetlenséged nagyobb, értem én. :)
@BircaHang Média:

"Tudsz különbséget tenni csapatcsökkentés és kivonulás között? A Németh-kormány az előbbiről állapodott meg, nem az utóbbiról. "

komolyan ennyire hülye vagy? ne dobáld a fogalmakat, neveket dátumokat!
folyamatos volt a kivonulás. az akkori híradókban is láthattad erről, juszt riportjait - közben meg ment a tárgyalás, amit a magyarok, fel akartak gyorsítani!

Keskeny Ernő magyar diplomata, volt moszkvai nagykövet erről egy 2008-as tanulmányában:

1989-es évben tárgyalások kezdődtek a csapatok kivonásáról, s az erről szóló megállapodást még a Németh-kormány idején kötötték meg. A Horn Gyula és Eduard Sevardnadze külügyminiszterek által 1990. március 10-én aláírt csapatkivonás egyezmény 1. cikke szerint a Szovjetunió a csapatok kivonását Magyarország területéről 1991. június 30-ig befejezi.”

Maga a csapatkivonás végül valamivel rövidebb idő alatt zajlott le. Június 19-én elhagyta hazánkat az utolsó szovjet katona, ám a magyar politikusok gyakorlatilag június 13-án elbúcsúztatták a szovjeteket, az utolsó katonavonat pedig június 16-án távozott.

(később az elszámolási viták miatt tűnt ez sokkal hosszabb időnek!)

vagy:

A Bécsben folyó közép-európai haderőcsökkentési tárgyalásokon 1991 januárjában Magyarország kereken felszólította a Szovjetuniót, hogy legkésőbb 1991-ig vonja ki területéről csapatait. A tárgyalások 1990. február 1-jén kezdődtek meg Budapesten, a magyar delegációt Somogyi Ferenc külügyminisztériumi államtitkár, a szovjetet Ivan Aboimov külügyminiszter-helyettes vezette.

A kormány felajánlásával élve a megbeszélések végső szakaszában megfigyelőként részt vett a parlamenti választásokra országos listát állított 12 párt képviseletében Demszky Gábor (SZDSZ), Kósa Lajos (Fidesz) és Raffay Ernő (MDF) is, akik megállapították: a magyar külügy és a Honvéd Vezérkar képviselőiből álló hivatalos küldöttség mindvégig a magyar érdekek képviseletére törekedve tárgyalt.
@The Ghost Wolf:
Ezzel a szerencsétlen birkával a vitát felejtsd el, a tények kicsit zavarják csak, a kis belterjes világának legendáit mantrázza. Az, hogy ezekről többször bebizonyosodott a kamu, nem gond, a hívők beszopják, mindent elhisznek a szerencsétlenek. Mosolygok a sok szánalmas pici csicskán, a szervilis szar ember elég ciki...
@guma:
Ez a szerencsétlen egész nap itt bacta a rezet... Aha... Napokban említettem meg egy munkahelyen egy alkalmazottnak, hogy nem lesz ott hosszú életű, amennyiben a munkanapját netezéssel kívánja kitölteni. Nem is értette a felvetést, próbáltam rávezetni, hogy a munkahely mit takar és addig próbálja ezt értelmezni, amíg én, külsős szólok neki, mert a tulaj nem így fogja elmagyarázni neki, hogy mit-hova.
Nemrég egy vendéglőben a pincéreknek kellett eligazítást tartanom a tulaj nevében. Rövid voltam, 2 verziót mutattam. 1. A cég munkából él, nem netezésből, tehát amennyiben nem megy a meló... akkor megoldhatjuk úgy 3-400e forintból azt, hogy a vendégek kapnak egyedi kódot, a helyiek pedig nem tudnak netezni. Persze ezt a cégvezető nem kívánja finanszírozni, tehát a helyi munkavállalók dobják majd össze a borravalójukból. 2. Akit rajtakap a cégvezetés, az akkor repül a cégtől. Munkaidő, utána bármit tehetsz.
Persze amikor valakinek ez a munkája, az más...
Felépült a Fidesz hazugságbirodalma! Így hülyítik közpénzből az embereket!

Az évente közel 80 milliárdból működő közmédia nem volt elég: a Fidesz Habony Árpád és Andy Vajna segítségével tovább építette médiabirodalmát, melynek segítségével emberek millióival próbálnak elhitetni teljes képtelenségeket is. Cikkünkből megtudhatja, hogy próbál manipulálni a kormánypárt a következő években.

alfahir.hu/felepult_a_fidesz_hazugsagbirodalma_igy_hulyitik_kozpenzbol_az_embereket
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Ez a szerencsétlen"
Ne is mond!!!Már a képernyőnek is faggyú szaga
vagyon!!!:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: :)

:D

a végén veled fogják ijesztgetni a beosztottakat.

még én a nyugger sem vagyok örökké é gépnél, bár így is rengeteg időm megy rá, mert itt tájékozódom, szórakozom vagy csak játszom.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Szerintem Birca egy Soros-troll, akit a kormányfanok lejáratására küldtek ide.
@Eszter jött: Még ez a HÉT??? PRÁGÁM???:)))
@ornagy50:

Igen. Még 6 nap. ))))
@BircaHang Média:
A demokráciával semmi baj - ha használják, és főleg rendeltetésszerűen. Nálunk ez egy ideje nem így működik. Hanem úgy, hogy ez az ostoba nép mindig visszaszavazza a szart, ha az érthetőbben, szebben és egyszerűbben mondja neki, amit hallani akar. 98 után értelmes ember nem szavazhatott újra ezekre, hacsak az ikszelés pillanatában nem ment el az esze néhány percre szabadságra vagy a kocsmába. Aztán 2010 után sem adhatott volna értelmes nép ezeknek újból 2/3-t, bármennyire is maguk felé lejtették a választási pályát. De mégis megkapták. És mit látok-hallok már jó ideje, mindenki pampog meg morog. De amikor feltettem a kérdésem a közösségi oldalakon a sok-sok ismerősnek, hogy mégis ki szavazott rájuk, akkor nemigen láttam a kezeket a magasban. Nem nagyon ismerek élő embert, aki bevallaná, hogy ő bizony odaszavazott. Viszont olyanokról közvetve tudok, aki morogtak rájuk, osztán legutóbb mégis odahúzták az ikszet.
No erre mondtam én, hogy a nép véleménye, szavazással mért mércéje a politikusról ebben az országban a legnagyobb baj. Mert ez a nép hülye (akinek nem kockásinge...).
A demokráciának ehhez semmi köze.
@guma: @The real Donky:
Mit pattogtok, szemaforok. Ki a váltókart érdekli, hogy ki küldte haza a ruszkikat? Amikor most éppen visszahívja őket... Nagyon helyesen. Már most kezdem gyűjteni a diót nekik, kölyök koromban egy sapkányiért is fasza jelvényeket kaptam tőlük. Legfeljebb most nem a kopasz, kecskeszakállas képe lesz rajtuk.
@Bakter: Hatodik lenyinre gondóóósz???:)
444.hu/2016/03/16/eltalalt-egy-gyalogost-az-uj-magyar-csodabusz-kirepulo-kereke-a-bartok-bela-uton

Mi fasznak foglalkozunk olyan dologgal, amihez nem értünk. Például a buszgyártáshoz.
@BircaHang Média:" hanem a választók szavazatának eredménye."

nana volt abban az orbánnak is némi beleszólása.....
A g..i nem fog bocsánatot kérni, inkább megint elbújik a függöny mögé.
@Eszter jött: -Jó napot szerencsés landolást.
-Hogy micsodát???Kezitcsókolom?
))))))))))))
@BircaHang Média:" Jól teszi, az okos ellenféltől félni kell."

Vigyázz! mert aki fél attól minden kitellik.....

...akkor pedig nagy baj lesz.....
@Bakter:" Mert ez a nép hülye (akinek nem kockásinge...).
A demokráciának ehhez semmi köze."

+1
egész nap ez a Birca volt teritéken?
@PeniValdes:
Estére lett is bircapörkölt.
miaz? megülte a bircapörkölt a gyomrotokat?

és még taga nincs sehol.....
@PeniValdes:
Érdekes munkája lehet a barikának, ha egész nap itt bacta a rézdrótot. Szerintem ez vmelyik kies minisztérium birkaneveldéjében tenyészik... A gondolkodása legalább is elég karám jellegű. A mondókája pedig szaglik.
@Bakter: Te amúgy hány éves vagy? :)
@Gábris szomszéd:
Néhány évvel fiatalabb vagyok, mint Yoda.
A nullszázalékos párt r.bence nevű kislányának huncutkodását hallottátok? Szenzációs, hogy mennyire primitív emberek kerülnek vezető posztokra és pippantják le magukat nagyközönség előtt, hogy még primitívebb barmok lelkesen hájpolják a kis hamist:

444.hu/2016/03/16/retvari-bence-szerint-nem-a-kormanynak-hanem-az-ellenzeki-partoknak-uzent-a-kossuth-teren-marcius-15-en-osszegyult-tomeg
@Bakter:
Csodabusz... csoda, hogy megy... miközben itt állnak a MAGYAR buszok (Kravtex-Credo) eladatlanul, széles elvtárs lengyelektől hoz be buszokat arany árban. No meg kísérleteznek ilyenekkel.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Valaha volt egy busztípusunk. Az első ceruzavonástól az első kész prototípusig mindössze kilenc hónap telt el. A család máig a világ legnagyobb darabszámban legyártott típusa. Akkor értettünk a buszgyártáshoz.
Aztán jött ez az antiprotonfinghajtású ügyeskedő...
@Bakter:
Hallottam, hogy milyen népszerű Fehérvár környékén máig.
Videoton, Ikarusz. Egyesek szerin ma sem lenne ott gyalog 3-4 percnél több túlélési ideje...
.
Szép álmokat Ady Endrével:
.....

Másképpen lesz holnap, másképpen lesz végre,
Új arcok, új szemek kacagnak az égre.

Új szelek nyögetik az ős, magyar fákat,
Várjuk már, várjuk az új magyar csodákat.

Vagy bolondok vagyunk s elveszünk egy szálig,
Vagy ez a mi hitünk valóságra válik.

Új lángok, új hitek, új kohók, új szentek,
Vagy vagytok, vagy ismét semmi ködbe mentek.

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.

Vagy lesz új értelmük a magyar igéknek,
Vagy marad régiben a bús, magyar élet.
.
@BircaHang Média: Parlamenti többséget propagandával is könnyű szerezni (az átlagválasztó nem túl intelligens)
@Bakter:

"_Mi fasznak foglalkozunk olyan dologgal, amihez nem értünk. Például a buszgyártáshoz."

Mert a pályaív széles és nem hosszú.
@guma:

A tény tény marad: a teljes kivonulásról megállapodás csak Nagy újratemetése után született, azaz NEM IGAZ, hogy amikor Orbán elmondta beszédet, már megvolt az egyezség.

A Ballibek-Igazság meccs eredménye tehát 0:1.

Bezzeg ha Orbán maradt volna ballib! Most a ballib médiák arról zengenének, hogy mekkora volt a szerepe az ügyben, sőt saját kezüleg ő vezetette el a szovjeteket a határig, természetesen tanítómestere, az Egyetlen És Megismételhetetlen Árpi Bácsi kezét fogva...
@Bakter:

A magyar választási rendszer MINDIG aránytalan volt, mert 1989-ben eleve ilyenre tervezték. A ballibeknek ez addig sosem volt gond, míg ők nyertek ezzel. Ezek után komolytalan a mostani halálgágogásuk.
@felirat:

Tudsz olyan országot mutatni, ahol nincs választási kampány a választások előtt?

Ilyen csak diktatúrákban szokott lenni, mivel ott felesleges lenne kampányolni.
@BircaHang Média: Minden választási rendszer aránytalan. Van amelyik jobban van amelyik kevésbé. A magyar nemzetközi összehasonlításban nem túl aránytalan: Azaz a mostani politikai rendszerért leginkább a választópolgárokat lehet hibáztatni.
@BircaHang Média: Nem, csak az átlagválasztópolgár kicsit egyszerűbb (azaz bepalizhatóbb) keleten.
Gobbelszi birka nem alszik es nem dolgozik, de a szaja szelen nem is csoki buvik meg :)
Már megint azok a hülye véletlenek. :)

Túlterhelheti a migránshullám a német börtönöket büntetés-végrehajtási dolgozók szakszervezetének (BSBD) vezetője szerint.

faktor.hu/faktor-tulterhelodhetnek-a-bortonok-a-migransok-miatt?

ON
@felirat:

Fordítva, a nyugati könnyebben átverhető.
@Bakter: ""Elégedetlenek azzal, amit itt az ellenzéki pártok művelnek. Nem kérnek ezekből a pártokból, inkább tőlük függetlenül próbálják követeléseiket elmondani".

- tette világossá Rétvári álláspontját"

Aki hüje...énekeli a kedvenc egüttesem.

Ha egy államtitkárt csak ennyire tanították meg a tanárai a szövegértésre, akkor tényleg óriási változásokat kell végbe vinni az oktatásba. Nem a közbe, hanem ahol ilyen eszetlen politikusokat tanítottak. Mert a tyúk agya nem fogja fel, hogy az elégedetenség a kormánnyal szemben létezik, nem az ellenzékkel. Azt már 2010-ben és 10-ben megmutatták ( ezért szívnak azóta egyfolytában pl. a népszavazási törvény, sztrákj törvény, a klik, meg a sok eszement törvény miatt nem csak a tanárok, hanem a fidesz szavazók is, mert a törvények a gyevi bírón és haverjain kívül rájuk is vonatoznak ), ezért vannak ők ott ahol nem kéne lenniük.
@BircaHang Média:

Tévedsz, engem nem tanított ingyen, én dolgoztam és tanultam. A bérem jelentős része az államnál maradt, és abból taníttatta ezeket a kóklereket. Talán pont téged is.
@látjátok feleim szümtükkel:

Igen, mindent ki lehet magyarázni. De ugye érzed te is a kettős mércét?
"...kinek az ügynöke, Németh azt mondta: "ávós nagypapával vajon kié lenne? Most tényleg azt tetszik gondolni, hogy magától és szakmai meggyőződésből cselekszik ez a kalandos életű elvtárs?"."

Fordítsuk le ezt a gondolatot.

Párttitkár apával, kisz titkári múlttal vajon kinek az ügynöke...amikor államosítja a kisemberek vagyonkáját ( pl. amikor bármit és báritől közérdekre hivatkozva kisajátíthat az állam ) azt, amiért keményen megdolgozik? Vagy elég a magánnyugdíj befizetérekre hivatkozni, no és a devizahiteleken szerzett MNB nyereség az vajon miért kerül ki a közösből? Gondolom ösztönösen, ami a párttitkári gének miatt adódik. A fenébe azokkal a génekkel.

Németh nem fél, hogy a főnöke tökön rúgja?

Beírná valaki emlékeztetőül a génlistát?
@BircaHang Média:

Ha te lennék, akkor azt mondanám..., de csak azt mondom, lökhetett volna apád még egyet-kettőt.
Bár tudom, nem mindenkinek jut olyan munkahely, mint nekem, mert azért keményen tanulni kellett. Ja, és utána meg keményen dolgozni. Kommentelni kétségtelenül könnyebb, de az kétségtelen, hogy élni kell. Nekem sosem volt midegy, hogy miből. Látom neked ez nem fontos.
@The real Donky: "Ebben a megközelítésben felsejlik az az opció..."

Remélem eddig sem volt ez előtted titok.
@BircaHang Média:

"Akkor a regnáló magyar kormány már régen letárgyalta a kérdést az oroszokkal, így ő már teljes nyugalommal rikácsolhatott a téren."

Nem igaz.

----------

innen indultunk. a nem igazra reagáltam.

ha rövid az eszed és csak propaganda hülyeséget löksz, így jártál, elbuktál sokadszor...

ja egy példa amiből talán felfogsz valamit te is: ki is tárgyalta le az eu-ba lépést? majd, ki írta alá?

tyúkeszű kombinátor...
@Bakter:

ott a pont!

gyűjtsd a diót (vagy avasat és fémet), és nem csak sapkányi jelvényed lesz majd :)
Mendrey László 13 pontban foglalta össze, miért van szükség Orbán Viktor bocsánatkérésére:

Mert akárcsak az ország közéletének minden szegmensét, így a közoktatás rendszerét is a mindent átható – egyszer már megbukott – központosításnak vetette alá.

Mert ennek következtében soha nem látott mértékben – s tegyük hozzá az Európai Unió országaiban egyedülálló módon – csökkent a GDP arányos ráfordítás a közoktatás egészének tekintetében.

Mert ennek következtében felszámolták a tankönyvpiacot, lehetetlenné téve így, hogy az iskolák korszerű tudást tartalmazó, azokat korszerűen feldolgozó tankönyveket használjanak.

Mert ennek következtében soha nem látott méretűre nyílt az olló az ország különböző részein élő diákok lehetőségei között.

Mert ennek következtében olyan – minden józan észnek ellentmondó – iskolaszerkezeti átalakítást hajtottak végre, mely generációk életben való beválásának lehetőségeit teszik hosszú időre zárójelbe.

Mert ennek következtében létrejött egy olyan gólem, melynek tevékenysége megalakulásának pillanatától kudarctörténet. A Klik által eltékozolt pénz, a felhalmozott tíz és százmilliárdos tartozások vegetáló iskolarendszert, ki nem fizetett gázszámlákat, lekapcsolt szolgáltatásokat „eredményeztek”.

Mert ennek következtében az iskolákat, megfosztották önállóságuktól, a hatalom (ki)szolgálóivá tették a pedagógusokat, belekényszerítve őket egy olyan szervezetbe, mely a törvény által elrendelt kötelező tagság mellett nem rendelkezik semmilyen – önálló döntésen alapuló – legitimitással.

Mert az ún. életpálya modell, és minősítési rendszer bevezetésével pedagógusok tízezreit alázták meg emberi és szakmai méltóságukban.

Mert az iskolák életében pótolhatatlan szerepet betöltő pedagógiai asszisztenseknek, rendszergazdáknak, iskolatitkároknak, portásoknak, takarítóknak 2008(!!!) óta nem emelték a bérét.

Mert kiüresítették, ellehetetlenítették, tönkretették az egyeztetések rendszerét, a szakmai érveket – ha egyáltalán meghallgatják – minden esetben felülírják a politika elvárásai.

Mert nem érti, hogy a közoktatás problémája nem az ő személyes, még csak nem is az általa vezetett kormánynak a problémája, hanem az országé, aminek ő a miniszterelnöke.

Mert megengedi (megengedheti?) magának, hogy több tízezer – az oktatás megmentéséért – demonstráló elemi erejű követelését cinikus módon viccnek minősíti.

Mert nem utasítja rendre alelnökét, aki otromba ízléstelenséggel minősíti a pedagógus tiltakozás szimbólumává vált kockás inget, s nem szólítja fel lemondásra polgármesterét, aki beteg disznókhoz hasonlítja az általa „nem 100%-osnak” minősített gyerekeket.
.
@dr. jenőke (jenőke): Csak, hogy tudd. :)

Fideszesek: Az ellentüntetők “kimerítették az élősködés fogalmát” - videó

hvg.hu/itthon/20160316_gazdaallat_fideszesek_ultimatum_video
@dr. jenőke (jenőke):

Egyszerűbb lett volna EGY pontba sűríteni, miért kell Orbánnak bocsánatot kérnie, íme:

Kérjen bocsánatot a csúnya, cigány Orbán, amiért nem mi vagyunk hatalmon, brü-hü-hü!
@látjátok feleim szümtükkel:

Visszafizetted a kommunistáknak taníttatásod költségét vagy sem?
Aki a politikában küzd az egy idő után tudomásul veszi a megjegyzéseket. Mondta x...poli, ti kuss.
Szóval, aki ki mer menni, és tüntet a regnáló kormány ellen, az parazita.

Én a vérszívást úgy látom, hogy a kormányzat szívja az adófizetőkét ( és stadijonyokat épít, meg haveri sportklubbokat töm ki pénzzel ) .
Kedves parazita társaim, mi paraziták ugyé csak a tejet szeretjük, különösen ha a haver tehenészetéből osztják, ahová mi adónkból ment a támogatás. Oszt aki meg nem haver, az parazita.

Köszönjük OV-nek és társainak.
Szabad ezen a blogon rasszista jelzővel illetni a kormányfőt?

Birka-birka!
@BircaHang Média: Egyet se búsulj. :)

A világ 85 leggazdagabb embere annyi vagyon felett rendelkezik, mint a világ legszegényebb 3,5 milliárdja.

hvg.hu/gazdasag/20140120_A_vilag_85_leggazdagabb_emberenek_annyi_p
„Az, hogy a miniszterelnök viccesnek tartja a szavaimat, számomra elég komikusnak tűnik, s megerősít abban a véleményemben, hogy a kormánynak továbbra sincs stratégiája az oktatásról, nem tudnak mit válaszolni a tanárok jogos felvetéseire, nincs semmilyen elképzelésük arról, hogy ebben a helyzetben mit kellene tenniük. Ezért ütik el "tréfálkozással", félvállról vevéssel, lenéző gesztusokkal a tanárok, a szülők és a diákok komoly problémáit. Titokban talán arra számítanak, hogy az egész csak egy rossz álom, és amikor felébrednek, minden ugyanúgy lesz, mint annak előtte. De a valódi ébredésük fájdalmas lesz"
Látom, tegnap etettétek rendesen a blog birkáját. :)

Ez megvan?
www.facebook.com/Juhi.JuhaszPeter/photos/a.486159078123247.1073741827.478686885537133/1037756189630197/?type=3&theater

Akinek nem gyün be, nem f@szbukos:
"Upsz, a rendőrségen megsemmisült a Rogán elleni egyik bizonyíték.
Hiba csúszott a független igazságszolgáltatás rendszerébe éppen most.

Egészen véletlenül éppen az CD sérült meg és lett használhatatlan, ami az utóbbi években a belvárosban eladott 800 darab ingatlan listáját tartalmazza. Hogy miket adtak el, kiknek és mennyiért a Rogán-időkben."
@látjátok feleim szümtükkel:
.
....mi paraziták ugyé csak a tejet szeretjük, különösen ha a haver tehenészetéből osztják...

Laktóz intoleranciások és coeliákiások előre!
@Marcellusca:

Az is hülye, akinek ebből nincs duplungja. Nem hinném:)
@BircaHang Média: Szép kerek történet ugyi? :)

A fideszes képviselő előbb eladta a földjeit az önkormányzatnak, az önkormányzat EU-s pénzből rendbe tette őket, aztán nyomott áron visszavásárolhatott mindent.

www.origo.hu/itthon/vagyonnyilatkozat/20160310-harom-hektar-foldhoz-jutott-5-ezer-forintert-egy-fideszes.html
@Marcellusca:

Szerintem van arról másolata valakinek.:D
Mintha a megsérült fáljt lehetne helyreállítani. Vagy csak én vagyok nagyin naív?
@Gábris szomszéd:

Korrupció. S ez hogy jön ide? Sehogy. Ki mondta, hogy a Fidesz nem korrupt? Senki.
@látjátok feleim szümtükkel: Tuti, hogy van másolat.
Ha mégse, tudom javasolni:

www.kurt.hu/

:)
@BircaHang Média: Nem arról volt szó korábban, hogy különbek, mint a másik bagázs? :)
@Gábris szomszéd:

Ez csak propaganda, ne vedd be. Ami a korrupciót illeti, nincs különbség.
A József nádor tér után, tovább folytatódik a fidesz favédelmi programja. :(

index.hu/belfold/2016/03/17/vagjak_a_fakat_a_varosligetben/
@BircaHang Média: Én inkább fideszes hazugságnak nevezném, hiszen állandóan ezt mantrázzák.:)
@Gábris szomszéd:

Ahogy a ballibek is, azaz ez pártfüggetlen hazugság.
oops

Kimondta a bíróság: a posta szerződései közérdekű adatok

A Fidesz külön törvénnyel mondta volna ki ennek ellenkezőjét, de azt Áder János nem írta alá. A Fővárosi Törvényszék most kötelezte a Főgázt, hogy mondja meg, mennyiért számláz neki a posta.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F03%2F17%2Fkimondta-a-birosag-a-posta-szerzodesei-kozerdeku-adatok
Egy nap alatt átverik a parlamenten Rogán lakáslottós javaslatát

Pedig egy csomó gond van a törvénnyel. Például csak két cég felelne meg a feltételeknek, amelyeknek ugyanaz az ember a tulajdonosa.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F03%2F17%2Fegy-nap-alatt-atverik-a-parlamenten-rogan-lakaslottos-javaslatat
Meghosszabbították a nyomozást a dunaújvárosi közvilágítás miatt

Egy újabb érdekes részlet derült ki a mutyiról.

>>>Ingyen is elvállalták, hogy legyen róla papírjuk <<<

Eddig három nagyobb cikkben dolgoztuk fel az egyszerű, de mégis szerteágazó mutyit. Először bemutattuk K. Szabó Imrét, akinek a cége, a Rosettum Kft. volt az önkormányzat által kiírt közbeszerzés egyetlen indulója, és nyertese. K. Szabóról kiderítettük, hogy ő az a vállalkozó, aki közjegyző előtt letagadott egy százmilliós adótartozást, informatikai vállalkozóként is voltak már rázósnak tűnő ügyei a szocialista idők alatt. K. Szabónak volt közös vállalkozása Gyurcsány Ferenccel, de cikkünkből kiderült, hogy jó fideszes kapcsolatai is vannak.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F03%2F17%2Fmeghosszabbitottak_a_nyomozast_a_dunaujvarosi_kozvilagitas_miatt%2F
img.index.hu/imgfrm/5/9/7/7/BIG_0000295977.jpg

Fárasztó két napja 'birkabaszó magyarázatait olvasni:(
...
Miközben már a ligetet fazonírozzák ezek a mészárosok,kinn pedig 'hétágra:))

..tavaszköszöntő:(

hvg.hu/itthon/20160317_varosliget_fakivagas

...
Vannak állatibb pillanatok is:)

offforever.blog.hu/2016/03/17/allati_pillanatok_977?utm_medium=noti-dropdown&utm_campaign=fejlec&utm_source=fejlec_bloghu

Csá Margarita:))) kösz!
@Marcellusca:

Szia!

Következik Juhász Péter megvádolása 'satöbbiért...plusz talált ágvégződésekért vaaaagy ... a sofőr megérkezett:(

index.hu/belfold/2016/03/17/m1_forgalommal_szemben_84_eves_osztrak_ferfi/
1,5-el szorozva Új Péter új webmagazinját kapjuk a sátán szimbóleumát. Miért pont másfél?

Más fél. Mi terjesztjük a félelmet, a reménytelenséget!

Lehetne neki is de tokkal vonóval a teljes magyar sajtónak is ez a mottója. :-(

Végre elindult egy deklaráltan egyre hosszabb sztrájk, amihez bárki csatlakozhat. Ha valami akkor ez gyorsan elseperheti moszkoVityt, ugyanis sokaknak tele a hócipője, sokak melléjük fognak állni.

Sztrájk alatt nincs munka, nem képződik új érték, NINCS mit adóztatni. Ez valóban fájni fog (nekünk is, de most az egyszer van értelme) fityisznek, hiszen ekkor adó sincs. :-) Valami félelmetes. Nincs mit, nem lesz mit lopni. :-)

444.hu/2016/03/16/pukli-istvan-egy-kihegyezett-fejesvonalzoval-nekiront-a-hetfeju-orban-viktornak
@Marcellusca: véletlenül történt,véletlenül megiták a kísérleti folyadékot
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A lakáslottós törvénynek egyéb hátulütői is lehetnek.

A bajba kerülteknek semmilyen védelem nem lesz

Amennyiben a tag a fizetési kötelezettségét három egymást követő hónapon keresztül nem szerződésszerűen teljesíti, és a szervező javaslatára csökkentett díj fizetését nem vállalja, a szervező a tag tagsági jogviszonyát megszünteti. Ennek következménye pedig az, hogy a befizetett pénzéhez (kamatról ugye eleve sincs szó, a „hitelre" és a „betétre" sem) csak a közösség megszűnését követően juthat hozzá. Ugyanez a helyzet azzal is, aki időközben meggondolná az egészet, és önként szeretne kilépni.

Kellemetlen meglepetés azokat is érheti, akiknek már sikerült lakáshoz jutniuk, de később adódnak fizetési gondjaik. A javaslat részletes indoklása szerint a már lakóingatlanhoz jutott közösségi taggal szembeni követelések minél gyorsabban történő érvényesítésének biztosítása érdekében a magáncsődről szóló törvény rendelkezéseit nem kell alkalmazni. Hasonló okból rendelkezik a törvényjavaslat arról is, hogy a már lakóingatlanhoz jutott taggal szembeni végrehajtási eljárás során nem érvényesül a bírósági végrehajtásról szóló törvény szerinti kilakoltatási moratórium sem.

azenpenzem.hu/cikkek/lakasvasarloi-klubot-epit-a-kormany/3112/
Erre az ügyre vártam már hónapok óta.

Ime, a polgár, legyen az civil, politikai párt tagja, vagy éppeg kévielő, ha a KÖZ érdekében báncselekményt akar leleplezni, akkor így jár.

Mellesleg, a köz érdekében bárki bűncselekmény elkövetőjét akarja leleplezni, az miért is követ el báncselekményt?
Ez a bíró nem ismeri a Btk azon részét, amely szerint a cselekménynek társdalomra veszélyesnek kell lennie? Amikor a bűnözőt akarja valaki leleplezni, az a közre/társadalomra veszélyes? Basszus! Én eddig azzal éltem, hogy az ilyen cselekmény a bűnözőre veszélyes.

index.hu/belfold/2016/03/17/amikor_egy_kepviselo_megjelenes_enyhito_korulmeny_egy_buncselekmenynel/
"A kilenc órás, monstre tárgyalás után a bíróságnak szünet sem kellett az ítélet meghozatalára."

Ezt nevezem jó bírónak, előre tudta, hogy mit fog kihírdetni.

"A vád- és a védőbeszéd elhangzása után azonnal kihirdették a döntést. Ez azonban arra nem tért ki, hogy a dolgozók egyáltalán honnan tudhatták, hogy a kocsiban ülők között van Hadházy Ákos képviselő is."
Netalántán a tárgyaláson tudta meg ( esetleg a nyomozás során ) a vádlott, hogy képvislő az, akit ki akart tuszkolni a markolóval?

"A telep dolgozói csak az üldözést követően találkozhattak vele, amikor a kijáratot ugyanazzal a markolóval eltorlaszolták. A kiérkező rendőrök akkor semmilyen problémát nem találtak abban, hogy Hadházy és az Index a kerítésen belülről készített filmet a hulladéktározó állapotáról."

Ami még nekem tettszik, hogy egy önkormányzati képviselő nem mehet be az önkormányzat tulajdonát képező területre, még akkor sem, ha azt más használja. Mert így akkor, hogy is van a közagyon köz általi ellenőrzése? Különösen a szeméttelep üzemeltetésének ellenőrzése ( amit a közNÉP fizet ), ahol környezetszennyezést akartak meglesni?
@látjátok feleim szümtükkel:
a tanarak jólneveltek akarnak maradni egy bunkó seggfejjel aki ráadásúl egy szarházi hazug skizó lelkiismeret nélküli tetű vagy poloska...
a poloskára rá kell lépni vagy a körmünkkel szétlapítani az a jólnevelcség

és általános munkabeszüntetést és és még aszt is hogy nem vásárolsz semmit egy hónapig az áfa meg nem mászik a zsebeikbe

brühüyyy
kkk

dehát gazsulálnak egy szarházi bandának
@Gábris szomszéd:
gyakorló kapitalista (meg a pista) amikor ilyeneket ajánlanak neki akkor mekkszogta kérdeznyi:
and what's the catch?

és nem száll be

itt most nagy bumm van lakásügyben (senki nem tuggya ki vásárol, de annyi bizonyos, hogy nem kanadai mert annak nincs rá pénze) és sorra gyulladnak ki meg dőlnek össze féligkész kártyavárak (kartonpapír és pozdorja ducktape-pel összegányolva, beköltözik ráborúl az egész és négyzetlábanként 150 dolcsi a minimum)

a legfontosabb építőalapanyag északamerikában a ducktape

brühüyyy
kkk
a lényeg:

Kiderült, melyik vállalkozó nyerhet nagyot a NOK-kal

Már most lemaradt, aki ilyen vállalkozást indítana.

Nyéki Zoltán vállalkozó két cége, a Carion Zrt. és a Poligrupo Hungária Zrt. tűnik a Nemzeti Otthonteremtési Közösség (NOK) lehetséges nyertesének, állítólag ez a két cég felel meg ugyanis a parlament által ma rendkívüli gyorsasággal elfogadott törvényben rögzített legfontosabb kritériumoknak. Aki tehát legalább 100 milliós tőkéjéből most akar NOK-ot szervezni, valószínűleg már eleve versenyhátrányból indul.

www.portfolio.hu/finanszirozas/hitel/kiderult_melyik_vallalkozo_nyerhet_nagyot_a_nok-kal.12.228797.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
itt vana zeb elhantolva:
"A fideszes Hadházy Sándor a jelenlegi rettenetes lakáshelyzettel indokolta az előterjesztés szükségességét, szerinte az építőipar kapacitása meghaladta a keresletet. "

nincs kereslet, vásárlóerő ezért becsalják a hülyegyerekeket és utána kifosztyák őket de mindez mirejó? kérdezed?
egy lakás bekerülési ára (példáúl) 5000 HUF/négyzetméter (mondtam eccámot) és elaggyák 60000 -ért amire kamatos kamatok számolódnak amivel közel 100000 HUF ra megy fel azaz 2 éves törlesztéssel az egész szar ki van fizetve a többi tiszta rablóprofit és ki lehet rúgni a delikvencset hogy gyűjjék egy másik akivel ugyanesztet lejáccák a kurva annyukat

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: és éljenek a magyar kutyafajták is. :)

A kormány bedobja a törölközőt. Nem sikerült rendet tenni a kutyás szervezetek évek óta tartó harcaiban, ezért a nem magyar ebfajtákat tenyésztő szervezeteket egyszerű egyesületté minősítik vissza, és bürokráciacsökkentésre hivatkozva törvénymódosítással megszüntetik az állami elismertségüket. Megszűnik a német juhászok, ír szetterek, tacskók, golden retrieverek és a többi százötven kutyafajta hazai közokiratnak minősülő törzskönyvezése. Csak a kilenc magyar fajtára koncentrálnak.

index.hu/belfold/2016/03/10/a_kormany_ejti_az_angol_bulldogot_a_nemet_juhaszt_es_az_osszes_nemzetidegen_kutyafajtat/

Ha már itt tartunk nekem a mudi tetszik a legjobban. :)

www.mudimento.hu/mudirol.html
@Gábris szomszéd:
a lábbüdösségi fokozatokkal és a pedikűrözés milyenségével mikor foglalkozik a parlament? meg esteleg a sexpír puhasága és gömbölyűsége is törvénybe lenne igdadva?

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:
ha egy kis összehasonlítást csinálok északkórea az egy szabad ország levédiabasznáddal összehasonlítva, az dagadt huligán a focista sérójával nem lop csak jáccik ,kisded játékait, neki már minden mindegy alapon annyi szankciója van, hogy abból él

brühüyyy
kkk
egyébként melyiknek a sérója jobb és eredetibb? a Kun Aguéro é vagy a Kim -é?
Sündörög a Tiborczhoz kapcsolható cégcsoport a ledózerolt József nádor téren

Megvették a régi Postabank-székházat. Mindenki egy titokzatos luxushotel-fejlesztésről beszél, de Tiborczék hallgatnak.

444.hu/2016/03/17/sundorog-a-tiborczhoz-kapcsolhato-cegcsoport-a-ledozerolt-jozsef-nador-teren
@BircaHang Média:
A tegnapi 18.39-es hozzám írt válaszodra:
Tegnap a témánk a tüntetésekre és az ultimátumra várható orbáni reakció volt.
Válaszodban arra építetted a hipotézisedet, hogy a pedagógus tüntetés és az ultimátum a ballibek provokációja volt. Úgy néz ki, hogy az cseppet sem zavar téged, hogy a "megreformált" oktatás
i rendszert a választók 75%-a, ezen belül a Fidesz szavazók 65%-a elutasítja.
Az orbáni várható reakcióját illető jóslatod bevált, és benned osztatlan elismerést fog kiváltani hsz-ed
szellemiségéből kiolvasva.
Te azonosulni vagy képes Orbán és a Fidesz nemtelen módszereivel, a totalitárius diktatúrára jellemző eszközökkel, a nép lázadását elnyomó szándékával.
A helyes politikai magatartásnak ismered el, hogy Orbán - palástolva félelmeit - cinizmusba és támadásba ment át. Ócska, bóvli eszköz ez, mert Orbán gyáva, nem mer szembenézni a vádakkal, bagatellizálja az ország felzúdulását.
A dráma az, hogy megteheti, hiszen a törvénykezést a maga orcájára alakította ki úgy, hogy zsarnoki kormányzását minden körülmények között megvédje.
A nép bármit követel, az érvényben lévő jogrendszer pallosa lesújtja, és ez ellen a bíróságok sem tehetnek igazságot a jog szellemisége miatt.
Azért mondom, hogy Orbán gyáva, mert preventíve beépítette kormányzásába a védelmi vonalakat minden szinten, a bátor kiállás nem az ő kenyere.
Mikor is mert ő bármilyen kihívásra vagy párbeszédre kiállni? Mindíg előrántott egy-egy "nehéz" embert, aki elviszi a saját maga által generált balhét.
Jelenleg a médiából üzenget a mamelukjai által a megfélemlítés jegyében. pl.
Pukliéknak nem volt joguk tüntetést szervezni, az iskolai távolmaradás miatt jogos a felmondás, ha a felettes szerv úgy látja jónak, a gyerekeknek a távolmaradás igazolatlan, stb, stb. Ma fél óráig ment az elrettentés délidőben, hogy mindenki hallja.
Naná, hiszen a Fideszé szinte minden média felület, megteheti.
Nagyon sajnálatos, hogy magyar ember létedre azonosulsz ezzel az elnyomó rendszerrel, és tapsolsz neki.
Azonban elvileg szembe mész a Fidesz által hírdetett nemzeti együttérzés eszméjével, mert te most a magyar néppel állsz szemben.
Ilyen az egész skizofrén hitvallásotok!
"Lázár szerint olyasmi ez a rendszer, mint az autónyeremény betétkönyv, amelynek a végén mindenképp kapott kamatot a tulajdonos, szerencsés esetben kocsit is kapott."index.hu/belfold/2016/03/17/lazar_janos_kormanyinfo_43_tajekoztatoja_-_menekultek_tanartuntetes_nok/

Szegény miniszter. Öszse találta keverni a rendszert a pilótajátékkal. A gépkocsi nyeremény betétkönyv végén nem kap kamatot senki. Aki meg nyert, az nem kamatot kapott.
Mondja Pukli tanár úr, hogy "Ezért ütik el "tréfálkozással", félvállról vevéssel, lenéző gesztusokkal a tanárok, a szülők és a diákok komoly problémáit."

Már 6 éve, hogy félvállról veszik, lenézik a tanárokat,szülőket, diákokat, orvosokat, egészségügyi alklamzottakat, a vidéki kistermelőket akik állami földhöz szerttek volna jutni, a közalkalmazottakat, az adózókat. Magyarul a népet. Valahol meg kéne fordítani a nézőpontot és megnézni melik tábor a több.
@Mariann19:
egy országos, általános munkabeszüntetés esetén a pocakos szájkó mit tud csinálni, egy hónapig mindenki kibírja, utána meg rend lesz...
kirúgják az összes tanarat és minden diák rovót fog kapni meg 3 ejnyebejnyét?

namost -szerinted- van e magyar építőipar és mit képes építeni?

és ki veszi meg? ha igaz az a sok török meg egyéb izé akkor az ország már nem is a nemzeté, hanem külföldi magántulajdon?

brühüyyy
kkk
Angela Merkel azt mondta tegnap, hogy a szír menekültek átvételére önkéntes kvótákat állapítanának meg a javaslatuk szerint.

Erre Lázár ma bejelenti, hogy Orbán ezután az önkéntes kvótáért harcol. Node azért már eccer harcolt, és nem ő győzött, mert akkor is megelőzték.:D
nincs mit hozzá tennem:

Pál Pay • egy órája

éljen a focialista népnemzeti-álkeresztény-fülkeforradalmi kormány!
Éljen az Unió felzárkóztatási programja!
Éljen a magyar nép hős megmentője, vezérünk, I. (Hibbant) Viktor és a Szent Szotyola!
Ne feledjétek, zemberek: a párttal, a néppel egy az utunk...
Focializmust építünk hős Nemzeti Vezető testvérünk vezetésével.
Lépj be te is a fidócák közé, légy a víg társunk az élősködésben!
Hajrá, fidócák, hajrá tolvajok!
Együtt a focializmusért.

hvg.hu/itthon/20160317_Megsemmisult_Juhaszek_Rogan_elleni_bizonyiteka_a_rendorsegen
@Rodeo36:
Szia Rodi!
"Egy országos, általános munkabeszüntetés esetén a pocakos szajkó mit tudna csinálni."
A szajkó preventíve intézkedik.
Dermesztő, hogy a rádióban és a TV-ben milyen alattomos célú, ártatlannak tűnő dumák mennek, melyek a megfélemlítést sugallják. Csak a hülye nem veszi észre!
A beszélgetések jogi magyarázatokkal ecsetelik, hogy mi vár azokra, akik részt vesznek a sztrájkban.
Láthatóan az egzisztenciális megsemmisülést helyezik kilátásba, és ezt jól alátámasztják az érvényes jogszabályokkal.
Félő, hogy az elrettentés sokakat visszafog a részvételtől, hiszen a létfenntartásuk forog kockán.
"Szerinted van-e magyar építőipar és mit képes építeni?"
Mindent elmond a csok bevezetése, mert ez az iparág leült.
Mit gondolsz, miért találta ki kétségbeesése miatt ezt a Fidesz?
Többször leírtam már, hogy miért jó egy államnak, ha a lakásépítést szorgalmazza.
A lakosság invesztál hitelből, a fogyasztás az építőanyagokból és a kivitelezésből látványosan megugrik, ezzel arányosan nő az ÁFA és az élő munka adója. Felpörög a GDP is, bár engem egyre jobban idegesít ez a mutató, mert torz információkra ad lehetőséget.
A bajom a csokkal az, hogy pillanatnyilag még ki is húzhatja a szarből a gazdaságot, de távlatokban, amikor már aktíválják a kész lakásokat, elkezdődnek a hiteltörlesztések.
Megszűnik a plusz adóbevétel, és a hitelek visszafizetésével pénz tűnik el a fogyasztásból, a kettő együttes hatása egy gazdasági lejtmenet.
Mit gondolsz, kormányunk miért nem munkahely teremtő beruházásokban gondolkodik, benne az építőipar felvirágoztatásán?
Mert nincs egy buznyák sem a büdzsében.
Kérdésedre ez a magyarázatom.
@gazoló:

Ímhol la:
www.facebook.com/Juhi.JuhaszPeter/?fref=nf

"Most buktat le a TV2, hogy nem tudni, hogy miből élek.
De az kérdés marad, hogy honnan tudják hol élek? Ez csak úgy lehetséges, hogy megfigyelnek és követnek. Ugyanis két hónapja költöztem el az előző albérletből, és még sehol nem szerepelt az új címem. ...... "
@PeniValdes: Vagy pont ráömlött a házi pálesz. :)
@Mariann19:
nézd, északkórea sem teljesen autkrata, de amit leírsz az nem csak levédiabasznádra vonatkozik, hanem a kapitalizmus csődtől csődig való bolyongása...(ugye te nem köpköcc?) a megoldás GLOBÁLISAN a szocialista tervgazdálkodás...a különféle trade megállapodások pont ennek mennek ellene és észre sem veszi a sok hülye a hatalmas önzésében...nincs szüxég milliárdosokra, csilliárdosokra, van viszont szüxég nyugodtan és boldogan dolgozó tömegekre akik megélnek abból amiért dolgoznak...erre nagyon jó az állatok közössége a hangyákat és a méheket kellene kiemelnem de az már túlzás!!!!!!!!! nagyon nagy túlzás...ugye Jézus szocialista volt vagy rosszabb esetben kommunista, ezért végezte kereszten mert a zsidók nem olyanok, hogy a szegény zsidót is befogaggya a hitközség oda inkább kipában és keménykalapban a fekete színű szürke kőgazdagok járnak és a takarítókkal nem állnak szóba...

Jézus halálának a római birodalomhoz semmi köze...

az egyiptomiak piramisépítési mániája ( a többi zikkurat ugyanaz a szar) most jelenik meg a stadizóleumokban, hogy ezer év múlva is lássák...de szétrohad és kirabolják meg elhorgyák kulipintyók építésére és ezzel vége is

marad a skizo pocakos aki assziszi pedig dehogy

ez olyan, mintha (az én bosszúm lenne) a tőzsdézőket a cetlizéssel meg lehet bolondítani és assziszik hogy gazdagok, pedig a kovács és kőműves meg az asztalos az gazdag aki csak beleűl az nyomorog még a sok pénzével is...a mérnök és az orvos meg a tudós az is létrehoz újdonságokat aki soha semmit az a politikus az csak ártani tud az ártás mértéke szerint "jó" vagy rossz

brühüyyy
kkk
@Mariann19:

Kritikája sok embernek van, de amint ezek a kritikák a ballibek hatalomrakerülését jelenti, vége lesz a kritikáknak.

S CSAK EZ a lényeg.

Persze, mindenki jobb oktatási rendszert akar, semmi különös nincs ezen. De ezt senki sem akarja ballib kormányzás árán, ráadásul mindenki tudja: egy ballib kormány alatt sem lesz jobb oktatási rendszer.

Zsarnokság pedig nincs, csak a ballibek nedves álmaiban. Mo-on demokrácia van.

Elnyomás nincs. Az ország szabadulni próbál a nyugati gyarmati létből, ez tűnik elnyomásnak neked, mivel a nyugati gyarmatosítók híve vagy.
@Rodeo36:
"Megoldás globálisan a szocialista tervgazdálkodás."
Ebben nem fogunk egyet érteni Rodikám!
Hiszek a kapitalizmus rendszerében, a piacgazdaság automatizmusában, önszabályozó ,működésében.
A lakásépítésről beszélünk. Ebben hogyan képzeled a direkt gazdálkodás alkalmazását.
Az embereknek nem tervezheted meg a vagyonszerzésüket, a lakhatási körülmények megválasztását, a jövedelmeik befektetését.
Neked sem a piacgazdasággal, a szabad versennyel, stb, van bajod, hanem a napjainkban kialakult elosztási viszonyokkal.
Ne felejtsd el, hogy az elosztást már nemcsak a tőke, hanem az azzal összefonódott politika motíválja. Hosszú lenne ezt kifejteni.
Tény, hogy az egész világon egyre jobban nyílik a jövedelem olló, egyre kevesebben részesülnek a javak előállítói ezekből.
Nekem az a véleményem, hogy ez a folyamat előbb-utóbb világméretű robbanáshoz vezet, amely megváltoztatja átmenetileg ezt az egészségtelen folyamatot.
Utána lassan visszaáll az igazságtalanság, ciklikussá válik távlatokban a változtatás kikényszerítése, úgy fog alakulni a folyamat, mint a gazdasági válságoknál.
áááááááááááááááááááááááá

Közmunkásokkal védené a hazát a Honvédség

De nem kötelező katonának állniuk - közölte a honvédség.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F03%2F17%2Fkozmunkasokkal_vedene_a_hazat_a_honvedseg%2F
@BircaHang Média:
"Az ország szabadulni akar a nyugati gyarmati léttől."
Te tudod mit beszélsz? Azért egy kicsit többet vártam tőled.
Milyen gyarmat vagyunk, és kik a gyarmatosítók?
Netán azok, akik befektettek hozzánk, mert már a gatyánk sem volt a miénk, ami rajtunk volt, amikor epedve vártuk őket, hogy beinduljon a gazdaság?
Vagy azokra a fejlett eu-s országokra, akiknek a befizetéseiből kapjuk a rohadt nagy támogatásokat?
Hogyan lehet épeszű embereket a kormány mantráival behülyíteni?
Mondjál nekem olyan állami beruházást, amelyet nem eu-s támogatásból vagy hitelből teljesítünk.
Ez a kormány a regnálása alatt képtelen volt ilyen célra egy buznyákot is kumulálni.
Naná, hogy visznek ki profitot, amellyel a befektetéseiket kívánják megtérülni.
Vagy azt gondolod, hogy gratis, befektetnek, és ez ajándék? Nincs karácsony a gazdasági életben.
Azért nem vagyok a gyarmatosítók híve, mert nincs hol annak lennem. Magyarország nem gyarmat, vésd a kis üstöködbe!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

No akkor most nem miparaziták, hanem a közmunkások szívnak. Persze aki ezzel nem ért egyet, az parazita. Mondta a vezénylő vezény ló.
@Mariann19:

Ejnye kedveském! Mondok én egyet, kettő lesz belőle.
Csudastadijony. Öt-hat-hét-nyóc...azt a hétszázát! kis kebűvel merem csak megkérdezni: vagy milliárdját?

Ezeket nem merték eu-s pénzből barkácsolni.:D
Erről korábban már volt szó, itt az új fejlemény:
MIVAN?????????? Ugyé nem huncutkodik senki a hivatalával?

"A rendőrség nem adott az adatszolgáltatást kérő bírónak olyan tartalmú választ, amelyben a fájl sérülésére hivatkozott volna.

A bíróság által kért adathalmaz – egy folyamatban lévő nyomozás nyomozati iratainak részét képező több száz A3-as oldalnyi nyomtatott iratmennyiség - az eljáró hatóság rendelkezésére áll, sőt az eljáró bíróság számára is beszerezhető."

index.hu/belfold/2016/03/17/rogan-ugy_megsemmisult_az_eladott_belvarosi_ingatlanokat_tartalmazo_cd/
@Mariann19:
mondod:
"Hiszek a kapitalizmus rendszerében, a piacgazdaság automatizmusában, önszabályozó ,működésében.
A lakásépítésről beszélünk. Ebben hogyan képzeled a direkt gazdálkodás alkalmazását.
Az embereknek nem tervezheted meg a vagyonszerzésüket, a lakhatási körülmények megválasztását, a jövedelmeik befektetését. "
már nagyon régóta nem automatikus (sohasem volt) önszabályozó meg sokkal kevésbé, már a céhes rencerben sem volt mindenki egyenlő esélyekkel és nem csaka képességeink alapján

minden tervezhető erre példa az, hogy a kapitalizmus (imperializmus helyesebben) az éves kölcségvetéseivel igenis tervez és aszt törvényerőre emeli a részletekben...a Rotschild palotáját nem tervezi senki más mint a Rotschild...de Gipsz Janka és csalággya házát és ágyát és kajáját mind tervezik a kölcségvetésben és a nagyvállalatok (a kicsik is) terveznek és terveket hajtanak végre hosszú közép és rövidtávú terveket...mindez kapitalista találmány a szocializmushoz semmi köze...

még északkóreában is szabad más motívumokkal horgolt teritőcskével diszíteni a buszok üléseinek háttámláját...

és a házak, nem láátál te még kanadai lakóparkokat nagy többszintes manisonok kal amik ha légifelvételt készítesz borzalmasabbak mint a Füredi út vagy a többi panelrengeteg és a minőségük sem, jobb, csak sokkal drágább, a sorházak vagy amit townhouse-oknak nevezünk az meg a borzalom az össz beépített terület 45 %-ka lépcső amit lakóterület áron adnak el...és egy kávéért 3 emeletet kell mászni hülye betegen tervezett lépcsőn mert a lépcsőfokok olyan keskenyek, hogy egy egész felnőtt cipő nem is fér el rajta és ha megcsúszik a pincéig meg sem áll nyakát szegve

akkor ki tervezi a magánember házát??? hát az aki felvásárolja a telkeket és kikalkulálja minél olcsóbban (a számaim amit korábban adtam itteni számszaki alapokon állnak) építve minél drágábban értékesítve a lakó meg lakik pofa be és fizet

akkor hol a szabaccság

egy 300 négyszögöles telken egy normális családi ház 2,2-2,5 millió dolcsi + kamatok amit egy normális család 300 mév alatt sem keres meg akkor hol a szabad döntés

jó ezen vitatkozni mert legalább a többiek is látnak

amit te leírsz engem igazol: A KAPITALIZMUS EGYIK CSŐDTŐL A MÁSIKIG LÉTEZIK és közben háborúzik is

és akkor 50% -os munkanélküliség bizonyos etnikumoknál vagy 85% az indiánoknál

brühüyyy
kkk

pedig övék a föld???
Teccenek tudni mi a rövid út?

Felhívok egy telefonszámot, beszélek valakivel aki mond egy nevet. Oszt vagy ő az, vagy nem, de ez a bizonyték egy perben. Mert a bíró felhívott valakit.

ÉS! Ez törvényes. Mármint a rövid út. A polgár meg járjon hosszú úton. Keresse a jogbiztonságot és a törvény előtti egyenlőséget. Ja, ha a TÖRVÉNY NEM EGYENLŐ, AKKOR KIMITKERES?
@látjátok feleim szümtükkel:
"Ezeket nem merték eu-s pénzből barkácsolni."
Ejnye-ejnye kedveském, akit én úgy kedvelek!
Nem olvasol engem már figyelmesen.
Azt írtam, "eu-s pénzből, vagy hitelből."
Na mármost még mondandóm alátámasztásául, ha a kormány még az eu-s támogatásból megvalósuló beruházások önrészére is hitelt vesz fel, akkor miért gondolod, hogy a sportcélú beruházások 300 milliárdja csak úgy termett, mint a marha répa?
@Rodeo36:
Rodi! Sokat nézek egy csatornát, ahol az USA-ból érkezett emberek európai házakat néznek meg, és a nekik tetszőt megvásárolják.
700 ezer dolcsiért Franciországban vagy tengerparti településeken olyan házakat vesznek, hogy csuda.
Azonban ne ragadjunk le a házak szerkezetén, gépészeti megoldásainál.
Én a klasszikus kapitalizmust preferálom, és pont a kialakulása időszakában látszik a legjobban a felhajtó ereje a gazdasági életben.
Az állami szerepvállalást akár tervezési szinten is a stratégiai ágazatokban kell elképzelni, de ott sem úgy, hogy a működésbe már az állam beleszóljon. Ott már a kivitelezés zajlik, és így a verseny szabályainak kell érvényesülnie.
@Mariann19: asszittem' te valami számviteli szakember vagy erre kiderül, hogy nem semmi kitartással rendelkező gyógypedagógus vagy álruhában...mennyi energiát fecölsz ebbe a birkába, döbbenet. ezért az emberfeletti teljesítményért már komoly kitűntetés járna, én mindenesetre megszavazok neked egy kakasos nyalókát. :)

kiss-mezeskalacs.hu/images/tortenet/nyaloka.jpg
@Mariann19:

"Milyen gyarmat vagyunk, és kik a gyarmatosítók?"

Azok gyarmata, akik uralják az ország gazdaságát, s learatják ez után a hasznot.
@Mariann19:

Miután 15-én kikupáltak, hogy parazita vagyok, már egy kis marharépaság ide-vagy oda, nem számit.:D
@Mariann19:

"Vagy azokra a fejlett eu-s országokra, akiknek a befizetéseiből kapjuk a rohadt nagy támogatásokat?"

Elvesznek 100 forintot, aztán "támogatnak" minket 20-szal.
@Mariann19:

"Hogyan lehet épeszű embereket a kormány mantráival behülyíteni?"

Erről ne engem kérdezz, hanem azokat, akik elhisznek mindent.
@Mariann19:

"Naná, hogy visznek ki profitot, amellyel a befektetéseiket kívánják megtérülni.
Vagy azt gondolod, hogy gratis, befektetnek, és ez ajándék?"

Te hogyan szoktál jóllakni? Leülsz enni vagy nézed, ahogy más valaki más eszi?
@BircaHang Média: "Azok gyarmata, akik uralják az ország gazdaságát, s learatják ez után a hasznot.+

Mo akkor kezdjük:
Simicska Lajos, jó aratott.
Vajna Endru, jól arat.
Csányi Sándor, Demján Sándor most is arat.
Kubatov Gábor, olyan jól arat, hogy egész focicsapata van. meg még néhány havernak is, pl. Székesfehérváron, Győrben.
Orbán Viktor alapíványa, jól arat, még a fűnek is
fűtenek, peddig nem vetettek.
A dinnyés képviselő, aki a közmunkásokal jól arat a dinnyésben.
A Mészáros aki nem is mészáros, hanem gázszerelő, jól arat ( majd a nyert földeken ).

Szóval kik is uralják a magyar gazdaságot?

Ja! A német autógyárakra ne tessen mutogatni, mert azt sajnos nem künnyű learatni.
@Mariann19:
olyan csatorna nincs ahol juró állampolgárok keresnek és találnak házakat az usa-ban? a kedvencem az ahol GBR különféle helyein keresnek és találnak farmokat vagy egyéb vidéki igazi angol vagy skót ír real estate-et

te mint számszaki könnyen kikalkulálod mekkora pazarlás és a nyersanyagok energiaforrások és élelmiszer pocsékolás folyik

állatéknál megoldva amit az oroszlán otthagy aszt a sakálok és hiénák magukévá teszik és a hangyák meg a kukacok eltakaríttyák a maradékot semmi nem vész el

embernél ez nincs

nem viszik le az élelmiszer árakat (az áraknak egyetlen tendenciája van az, hogy emelkednek kivéve az fosszilis energiahordozóknál ahol túltermelés van és már raktározni sem éri meg) inkább vannak foodbankok ahol a rászorulók (dolgozók akik 1-2 állással sem tuggyák a minden igényt kielégíteni) ingyen kapnak kaját és hajórakomány klajáról beszélünk nem a 3. világba toronto ba viszik...

mikor és hogyan volt szabadversenyes kapitalizmus? és mit alkotott?

a verseny az ember és ember között és nem azonos vállalkozások között egészséges... a járműipar az élet motorja de az ottani pazarlás mintaértékű...eredmény ...olyan kacifántos ajánlatok, hogy -szvsz- az sem érti őket aki kiírja...és az új autók temetői

mialatt ugyen a közel 8 milliárd zember döntő többsége rabszolga és nyomorog

ma már nincs olyan gyógyszertár ahová anno bementem és kértem a recepten felírtat leűltettek és egy óra múlva kész volt ott kavarták mert nem kell több de ma hajórakomány gyógyszert gyártanak és kibaszott drága tehát kell betegségeket létrehozni hogy foggyon és a hypohondria az a normális élet a rettegés, hogy vagy a teljes nihil

monggy példát a te általad szabadversenynek tituláltakra legalább egyet

lécci

ami nálatok van az levédiabasznád és sem nem kapitalizmus sem nem szocializmus hanem északkorea ahol egy dilis megmongya kinek mi a jó...

brühüyyy
kkk
@BircaHang Média: bazdmeg, aszt a 80 forintot tőled akasszák le????

napok óta itt lököd a faszságaidat, hogy nem sül le a bőr a pofádról te fityeszparazita!!
@dr. jenőke (jenőke):
Bocsánatot kér(ne), oszt' jónapot?!!!
akasztófa
@látjátok feleim szümtükkel: te nemfidelsz?
kkk
brühüyyy

penig millen szé pisa ZZZZZZ
@BircaHang Média:
számszakilag sem vagy tiszta... ha úgy lenne ahogy mondod már semmi sem lenne levédiabasznádon mind a juróban lenne még a kacagányok és röhögények is és huszárok meg a lovas kondások

a libákról nem is beszélve

számolj a matematika jelenlegi állása szerint vagy ha van új matekod akkor mondd el a szabályaidat

kkk
brühüyyy
@Rodeo36: haver, remélem hétvégén nézed a versenyt!

jó lenne, ha fettel és a ferka odacsapna a merdzsónak:))
@batka manó:
"Ezért az emberfeletti teljesítményért már komoly kitüntetés járna."
Mint látod, megdolgoztam érte, most már ne kakaskodom tovább.
Elmélyedek az általad küldött kakasos nyalóka élvezetébe. Köszi!
@látjátok feleim szümtükkel:
"Miután kikupáltak, hogy parazita vagyok."
Rá se ránts!
A kommentelő soha nem lehet parazita, mert nincs, akin élősködjön.
Hibás volt a szóhasználata, vedd félvállról.
@Mariann19:
kieg.:
sok, kanadai vesz ingatlant Florida-ban mert itt ugye hideg van meg adók...de a 365 napos meleget sem lehet kibírni eszt nekem senki sem tuggya bemesélni én aki éltem minima kalkula 8,5 évet trópusokon...
a tél egészséges és lehet értékelni a trópusi meleget toronto ban augusztusban ha van -25 januárban de ezek oda mennek mert nincs mit csiálniuk és ottm assziszik hogy ha vitorláznak és kinn ülnek a teraszon és bámúlják a Carib tengert vagy az Atlanti pocsolyát akkor már ihajcsuhaj van...

700000 kanadainak van ott ingatlanja... itta rabszolgái dolgoznak vagy már offshorolta Kóreába vietnamba és abból nem fizet adót kanadának és vidáman él a rabszolgatartásból és aszongya buziniccmen

brühüyyy
kkk
BHM úgy állt ott, mint egy szikla. Kék szeme nyugalmat tükrözött, igazságának totális tudatában nem is értette, mit hezitál a többi.
- Ez a nő boszorkány. Meg kell égetni.
- Honnan veszed ezt?
- Tudom.
- De hát miből tudod.
- Ez nyilvánvaló.
- Ne mondj már ilyeneket! A boszorkányok rosszindulatúak, ő meg a múltkor is meggyógyított egy gyereket.
- Nem meggyógyította.
- Hanem?
- Egy életre tönkretette,
- Hogyan?
- A gyerek azóta furán néz.
- És?
- Sok baja lesz még ebből.
- Hülyeséget beszélsz!
- Furán néz. Ez a lényeg.
- De hát …
- Jánosnak is beadott valamit.
- Az gyógyszer volt! Jobban lett tőle!
- Beadta. Ez tény.
A fiatal nő a fehér köpenyben riadtan kapaszkodott az ajtóba. Az ajtó fölé az volt írva csupa nagybetűvel, hogy KÖRZETI ORVOSI RENDELŐ.
@BircaHang Média:
"Te hogyan szoktál jóllakni? Leülsz enni, vagy nézed, hogy valaki más eszi?"
Plasztikus példának szántad, nem is rossz.
Amikor étkezem, a saját pénzemből vett kaját tömöm a számba.
Amikor más eszik a saját zsebéből, abba nem pofázok bele, mert az övé.
Remélem fentiek alapján már képes leszel felfogni, hogy mi is az a külföldi befektetés a mi szemszögünkből.
@taga20:
már hiányolta a flúgos futamot...valaki majd győz számomra mindegy, csak zajongjanak és legyen esemény...imádom a repülő F1-eket, meg a mentőhelikoptereket és az izguló riportereket, meg a sok hülyét aki ott süketül meg a helyszinen

valamivel jobb mint a NASCAR ami egy bolondok hajója bolond vizen körbekörbe bolondulásig és néha összetömörülnek

brühüyyy

kkk

és mi lesz ha a Honda nyer?
@Rodeo36: szerintem ako nyerne, ha kiszállna, mint a toyota:)

nem értik a japok má eszt a világot!
@Mariann19:

S ha odaadod mindendet a szomszédnak, mi lesz veled, honnan lesz pénzed?
@Rodeo36:
"Mondj példát a szabadversenyre tituláltakra legalább egyet."
Ennek alátámasztására egyet mondok, kettő lesz belőle:
GYŐZ A JOBBIK!
Ez a lényeg.
Válaszod utolsó mondatával viszont teljesen egyetértek.
@BircaHang Média: ha nem fizet egy idő után a pártközpont, mi lesz veled fityeszdroid?

rogán cédéd nincs kéznél véletlenül?
@taga20:

Nem vagyok fideszes.
Senki sem fizet, független és civil média vagyunk.
@taga20:
hááááát lehet, hogy igazad van??? itt elnézve a sok merdzsó (nagyon kevés van) a Kia és a Hyunday mellett sehol sincs az Infiniti sem csak egy a sok közűl és mint tudod (már mondtam) itt 100km/óra a sebességkorlátozás van ahol 20km/óra) ott nincs értelme, egyébként északamerika legnépszerűbb autója 2015 ben a Honda Civic, Mazda sehol sincs a Subaru és Mitsubishi és néha a Buick azért mert nagyon szép...a Volvo nagyon jó de kibaszott drága és a Toyota 4 runner ma nálam a nyerő

a flugos futam nem bizonyít semmit, itt minimum 5 év jár annak akit a rendőr 160km/óránál lelő

és ez is csak 3 évente eccer van aki meri... mert a biztosító kibaszik vele, hogy inkább rollerezik

brühüyyy
kkk

van ám rend meg béke
a zöld lámpánál csak akkor indúlnak el ha eléggé megérett a zöld és a követési távolságot is bevárja 20 ótóból 3 megy át mert a sárgán már nem hajt át, és a pirosra (ha láttya) akkor 3 ikilométerrel előrem lassítani kezd
te itt meg is biolondúlnál illetve még biolondabb lennél és magadtól szikrőáznál nem is kellene deljere kapcsolni
@BircaHang Média:
"S ha odaadod mindenedet a szomszédnak, mi lesz veled, honnan lesz pénzed?"
Már teljesen becsavarodtál a példádba.
A befektetők /szomszédok/nem kaptak tőlem semmit, hanem ők hozták a pénzt.
Aztán én szépen, lassan visszaadom neki.
Érted már végre?
@Mariann19: Nagyon jól tudod,hogy tisztellek de
mintha az elébb ígértél volna valamit!:)
@BircaHang Média: apád faszátnézdhülyének!
folyamatosan alájáccol a fityeszesagitpropnak.
aki nem sík hülye, az vágja, hogy mi a feladatod a bloggszférában, évek óta.
kábé olyan vagy, mint a prostisrácok bloggszar!

csak aszt bánom, hogy mikor dől a csútimaffia, ako kurvára kussolsz majd!
@Mariann19:
ez olyan "aranyos" válasz... KINDERGARTEN: nálatok még megy az a texasi telenovella a hogyan raboljuk ki józsit úgy hogy örüljön neki tartalommal

akkor a lobby- zásról mi a véleményed

tudod ugye? a világ legszebb nőjét is únja valaki... és a "jobbik" az csak nálatok létezik sehol máshol nem... minden relatív

Mari néni aszerint választ ótót, hogy van kávéspohár tartója és mennyire van közel a kiskacsójához és hogy hogyan lehet wifi-ozni és közben felótózni a fára vagy a tömött buszmegállón átvezetni be a sarki guyógyszertáraba és amellete levő parkolóban még mindíg beszélt a telefonnyán

a rendőr szedte ki a keziből amikor a bilincset rárakta, 15 év 5 halott és 15 sebesült és nem is volt részeg, a részeg nők ennél vidámabb dolgokat is tudnak

brühüyy yyyyyyyyyyyyy
kkk
@taga20:

Gondolom, te balliba vagy, így számodra ismeretlen érzés függetlennek lenni...
@taga20: Ja meg a hülye mazdások se. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: na ájjá megfele!, a zorbán pízelte a sorostot! a norvégokat meg a mé'szaros.

látod, hogy de?
@BircaHang Média: haver, ha valakinek ismeretlen érzés
a független érzés, az te vagy. évek óta alájáccol gecivityának, nem tucc itt senkit átvágni a szar terelős dumáddal.

komolyan mondom, hogy sajnállak, mint a kolozsváriszalonna a gecit.

sajnállak, hogy egy ilyen rohattszar rencert évek óta sikálsz.

te rosszabb vagy, mint bájer, meg a gnómgéefgé!
@ornagy50:
Tudom, tudom.
Tényleg igértem, és most már be is tartom.
Megyek nyalókázni, kaptam egyet batka manómtól.
@Rodeo36: szerintem egy kicsit túltoljátok eszt a sebesség korlátozást.

a héten lementünk kecskemétre, M0-M5, utazó 160, néha kétkiló, és még mindig szabadlábon vagyok.

dajcslandban mehettem volna 220 is:)
@Rodeo36:
"Akkor a lobbyzásról mi a véleményed."
Kártékonynak tartom, mert nem a valós értékviszonyok
érvényesülnek a versenyben, hanem a pillanatnyi gazdasági vagy politikai erők kapcsolati rendszere.
Pedig nálunk van ám lobby törvény is. Bi-bi-bí
@Gábris szomszéd: azok pláne, nem is próbálkoznak az efeggyel:)

30.-án nemes beszüntetheti a munkát egy órára?
@taga20: Te sem fogsz egy órán keresztül esztergálni? :) Ja és a Honda azért rendelkezik "némi" tapasztalattal és hírnévval az F1-ben is.
@taga20:

Mindig kiállok az igazság mellett. Neked mint ballibának természetes, hogy nem tetszik Mo. függetlenedése, de ez érthető is. Nekem sem tetszene, ha még balliba lennék, ami egykor voltam.
@taga20: Bocs de én pld. a piros-fehér marlborós Senna-Prost időszakra gondoltam. :)
@taga20:
eszt beszéld meg az itteni kisdedóvókkal...az az alapelv jobb rettegni mint megijedni

a hülyeség csimborasszója
hagyom a történeteket

meccs van Bilbao Valencia és kurvára küzd a két baszk
brühüyyy
kkk
@BircaHang Média: te nem az igazság, hanem a gazság mellett állsz ki.
neked mint fityeszdroid természetes, hogy teccik a putyinfaszszopás. ha esetleg én is gecidroid lennék, ako teccene ez a dzsuvaszar, amit a haverjaid hatéve csinálnak.

ja haver, ákciós rogáncédéd nincs véletlenül, me vennék:)))
@Rodeo36: remélem tegnap örültél a bájernnak?:))
@Mariann19:
Bilbao Valencia és Londonból Berlioz Rákóczy marsh

a Dallas alapján kell nézni abban annyi vér és olaj folyik, hogy csak arannyal lehet megfogni
meg ólommal

kkk
brühüyy
NA AZ A SZABADVERSZENY MEG NEVADA LAS VEGAS AKI ELŐBB SÜTI EL AZ A JOBBIK
@Gábris szomszéd: én meg a pozsonyi csatára:))

haver a múlt elmúlt!
@taga20:
NEM ÖRÜLTEM.. gyászoltam én Juve drukker vagyok és útálom (undorodok) a Pep nevű kóklertől

és a kedvenc arsenalom is meg mlett baszva nagyon, most terpeszben mennek két hétig

kkk
brühüyyy
@taga20: nyugi van, a csávó lmp szavazó!
@taga20: rc ótó verseny, fodbal tucc élni
@Rodeo36: azé aki szorgos a munkában, az elnyeri méltó jutalmát. lásd a magyarválógatottat:))
@nincs_itt: a faszt! te mindent beveszel?

ja hondád van, mindent értek:))
@nincs_itt: gondolom téged a körling hoz lázba:))
@taga20: Haver ezt a putyinfasszopást igazán hanyagolhatnád már, tök uncsi főleg gecivitya kapcsán.:)
@Gábris szomszéd: "tök uncsi főleg gecivitya kapcsán.:)"

ember, te be vagy baszva?
@taga20:
nem látom...és miben válogatottak??? és mit kaptak érte?

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd: ennek mi a fasz köze van ahhoz, hogy gecivitya telibenyelte putyinfaszát, ja és majd mi fizetjük a cehhet, miután ez a szarcsimbók grácban üdül!
@taga20: nyogoggyá lefele, mert te is háromszor vetté flanszija jaques-foscht!(először, utojjára, sohatöbbééééé!!!) érdekes most valami szürke-uncsi japóval csapacc...

körling izgi! de a kedvencem, a bridzs!
@taga20:

így estefelé, ha nagyon szépen megkérlek, nem írnál valami csendéletet?
@taga20: há' ccsapgyad agyon feele, ogv-tot, máris csak az ágyú talpra kell kőteni, eccer!
@Eszter jött:

szebb csendélet- akart lenni
@ornagy50:

Ne igyunk előre a medve bőrére!
@taga20:

ez is minőségi ugrás a ogv-putyin alfertályhoz képest.
@Eszter jött: örülök, hogy örülsz:)

szeretnék tőled kérni egy iránymutatást, hogy miről beszélgethetek.

verset ne mond, nem vagyok most verselemzős fazonban:))
@ornagy50: szerintem rá kell húznia egy hetet:))
@dr. jenőke (jenőke): kösz, de most vágtam be egy szál parasztkolbászt, egy adag kámánberrel:))
@Gábris szomszéd: te agyatlan barom, mit kéne merkelnek csinálnia? lerohanni a törököket?

ne légy gecibb a gecinél!!!
@taga20: én is szeretem a kolbászt,titokban kiosonva,levágva
@Marcellusca:
Ma abban a korban élünk, amikor a leghülyébb is pontosan tudja, hogy bár marha kényelmes és praktikus dolog az informatikai rendszereket használni, azért sajna mindenhol benne van a pakliban az adatvesztés lehetősége – nem is kicsit! Namostan, ennek tükrében én feltétlenül elhiszem(... tutira!...), hogy csak az az 1!!! - CD volt, egy darab másolat se készült róla!!? Világos, hogy a mai világban nem lehet pazarolni, egy nyers lemez ára akár 150 forintot is kóstálhat, ez a kormány meg köztudottan olyan takarékos, hogy amíg a Gundelben zabálják a scampit meg a beluga kaviárt, közben az asztal alatt lábbal tekerik a generátorokat, hogy legyen világítás is.

Szóval, anyjukat nézzék hülyének!
(ja, és Lázár minden szavát iszom...)
@Gábris szomszéd:
Nocsak? Ebben is a váltást utánozzák?
@taga20: Haver nyúljál már magadhoz. Pld. hárommilliárd eurót csak úgy lehet majd előteremteni, ha a már futó uniós programok költségvetéséhez nyúlnak.

index.hu/kulfold/eurologus/2016/03/17/torokorszagon_orlodik_az_europai_unio/
@Knósszosz: Gundelnek csak a mosdójában voltam,
@PeniValdes: jájjj! vizuális típus vagyok:))
@PeniValdes:
Én még ott se, de majd egyszer:))
Azért nem mindennapi élmény oda pisálni!!
@Gábris szomszéd: ártu, csempésszünk be má valami színvonalat!

ne úgy nyomd, mint ez a nyomi birca.

mit kéne csinálni, ami se juroba, se egy menekültbe ne kerüljön?
@taga20: Kérdezd mondjuk a macedónokat.
Kormányfostalicskák propagandája kifogyhatatlan:

444.hu/2016/03/17/nezopont-intezet-pukliek-igazi-celja-hogy-a-kormany-valtoztasson-a-menekultpolitikan

"Mondja, magának mindenről a p.na jut eszébe?"
Egyre szánalmasabb az agiprop csapat, valahogy hülyébbek bolseviki elvtársaink.
Amennyiben gábriska folyamatosan a menekülttémát forszírozza, kivágom, mint a macskát szarni.
Értem én, hogy a fideszes kommunikációs streamben nyomulnak és lefölözni igyekeznek ennek hasznát, de emlékeztetésképp néha pislantson a blog címére. Amennyiben nem bír, nem tud hozzászólni, akkor vigye a migránsos és orosszopó szarjait a rákba. Ne ide szemeteljen, én utoljára szóltam...
@BircaHang Média: Ezt is rosszul tudod. Sajnos nem az igazság mellet állsz ki.
@Marcellusca: D

:)Meg imhol 'la!

444.hu/2016/03/17/a-tv2-fillerre-utanament-juhasz-peter-lakberenek?fbfanpage444+20160317+2005

"Ki túl sokat ugrál, majd gondom lesz rá
Hogy guggoljon szépen a mérce alá…
Enyém a pálya"...(Padlás)

(a város az ország,mega..lomán:)

'ja és a padlás is...a padláson talált (kender)köménymag is...

.........

Így 'ne legyen igazunk soha!
@gazoló: Ezt láttad már, kurva jó. Tegnap a ligetben. :))

Illés vs. rendőr.

youtu.be/RcGty_PLCp0
@Gábris szomszéd:

Mindkettőt sajnálom:)de leginkább a ligetet!
A tejünkbe fulladunk?

Nem igaz a külfödi duma, hiszen már a alig-alig van külföldi tejtermék, nyomják a gyengébb magyar minőségeket. Eltűntek a jó lengyel sajtok is, ha valami újdonságra vágyik az ember, akkor lidi, aldi és a penny ahol biztosan akad valami. Persze a drága sok ezer forintos sajtok megmaradtak, de a tömeg számára hozzáférhető áru termékek eltűntek.
A menzai kötelező tejet aki nem szereti, annak is meg kell innia?

index.hu/gazdasag/2016/03/18/tej_termelo_embargo_kvota_eu_tultermeles_mezogazdasag/
süti beállítások módosítása