Nemzeti Pótsimicskának nem erőssége az útépítés. A magyar államnak is vannak gyengeségei, például, hogy a csokorba gyűjtött rossz tapasztalatok, az elvégzett munka "minőségét" kurvaanyázó kedveslakosság hőzöngése ellenére csak rá bízza az ilyesmit. Mert egyszer biztos megtanulja hogyan kell tisztességesen utakat építeni, elfogadható minőségben aszfaltozni ha ilyen sokat gyakorolja.
- De a mellékelt ábra szerint a zsigamarcell modellen kívül nem tanult ő semmit.
Ezek szerint útépítési szabványokhoz ragaszkodni kizárólag a helyi fideszes potentát körzetében kell, a többi helyen meg nem. A szabvány szerinti 4,25 méter szélességet nyugodtan lehet ad hoc módon keskenyíteni 60-90 centivel, mert annak is örüljön a paraszt, ha valamekkora aszfaltcsík borítja a frissen csatornázott utcáját. Basszameg, nehogy'má válogasson, mikor örülhetne is:
„Legalább nem mennek majd olyan gyorsan az autók” - mondta Lőrinc képviselője.
Aki máshol volt oly kegyes, és a lakók morgolódására 4 méteresre szélesítette az eredetileg 3,6 méteresre tervezett felületet. De nem ám azért, mert így közelebb van a szabványoz amekkorára építenie kellene, frászt, nettó empátiából cselekedte mindezt. Mert jó fej, azért. Egy utcában megfelezte a lakókkal a kilopni szándékozott hasznot. Éljen a Nemzeti Együttműködés Rendszere, most mondja valaki, hogy népünk oligarchái süketek és vakok ha a zsebük töméséről van szó!
Az utolsó 100 komment: