Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.06.28. 12:02 Fabius

Gyémántberakásos klotyó épül a Nemzeti Bankba?

Címkék: fidesz mnb papcsák

Aszongya a hírek, hogy ez a mi kedves bukott polgármesterünk és országgyűlési képviselőnk, a papcsákferi végre új, testhezálló feladatot kap: az MNB felügyelőbizottságának elnöke lesz.

Hiába, az Orbán kormány nem képes kitörni a kecskére káposztát ördögi körből.

papcsak1.jpg

Papcsák már belebukott az önkormányzati vagyonkezelés viszonyaiba, hogy a bizalmi emberei - Pusztai, Mazsu - rendre elcsúsztak mindenféle kényes pénzügyeken, abba, hogy ő maga fenyegetésekkel kikövezett úton próbált botorkálni a túlélés felé. Nem jött be. A Fidesz neki köszönhetően elbukta egyéniben és önkormányzati szinten is Zuglót. Ferenc kegyelempályán mégis becsúszott a Nagy Büdösbe, most pedig ismét lehetőséget multitalentumának kibontakoztatására.

Végül is jó helyre kerül.

Matolcsy nem túlságosan szereti ha szorosan felügyelik, cserébe úgy szórja a jegybank pénzét, mintha nyolckarú polip lenne. Ferivel - túl a lojalitáson - kiegyeznek, hogy emez kap egy kényelmes, gyémántberakásos luxus retyót - enyhítendő a zuglói elvesztése iránti fájdalmat - és jól meglesznek ők a szarszagban együtt akárki meglássa. Kusza Szemnek egy apró tanács: Feri szereti, ha akkora a parkolója aminek külön helyrajzi szám kell. Ha hisztimentes jövőt akarsz legyen rá gondod, aranyapa!

578 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr37579842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Knósszosz:

"A jobbik menjen a... egyszer még visszasírjuk a fideszt! - ?? "

Tedd el a kristálygömbödet, mert rémálmaim lesznek!
@Knósszosz:
Magamon kívül. A képgalériában találsz anyagot, hogy igazoltan voltam távol. Most meg meló, még most is. Holnaptól egyik szemem majd rajtatok.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Lecsekkollak, valami ellenőrzés féle kell egy adminnek is:)))

Jó volt a buli?
Remélem, szóval dőlj hátra és lazíts! Lesz Rhodes idén, vagy maradsz a seggeden? Kár lenne, a Ryanair 20 rongyért oda-vissza ajánl zsugát Athénba. Meg Rómába is. Igaz, szeptemberi foglalással, de ott csak akkor lehet múzeumokat meg szabadtéri csodákat látogatni, amúgy meg lehet dögleni a melegtől.

Hűs habokat a Mosonin hét végére, az időjósok szerint kurva jó ladikolásra való idő lesz!:)))
-ja, megyek is...:)) - be ne ne írd!
@Knósszosz: saint-agurt, ha feltétlenül kékpenészes kell... de én inkább lignot d'argentalt ennék, vagy valami briet:-)..
@Knósszosz:
Buli megvolt (sok képet kellett törölnöm... :) ), hétvégén már az Adriában ázok majd.
@Orica Középföldi: "Csak Orbán meg ne bukjon! Amíg ezt az ellenzéket és ballib médiaelitet el nem takarítja!"

nepszava.com/2014/10/velemeny/bartus-laszlo-csak-orban-meg-ne-bukjon.html
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Orbán rendszere nem a semmiből lett.

Ilyen rendszerek nem jönnek csak úgy létre. Ehhez kell egy olyan romlott társadalmi réteg, amely előidézi, s amelynek el kell tűnni. A társadalomnak van az emberi szervezethez hasonló öngyógyító képessége, immunrendszere. Orbán rendszere egy rákos daganat, amelyet egy egészséges társadalom kivédett volna, de ha nem így történt, akkor elpusztítja a védekezésre képtelen romlott sejteket."
@látjátok feleim szümtükkel: Egyetértek.

A bértrollokat nem kell vitapartnernek tekinteni, de a propagandájukat érdemes cáfolni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - Ha igaz, ami a Sziget c. sorozatban látható, akkor a görögök rosszabbul éltek a második világháború után, mint a magyarok!

Csoda, ha fenékig kinyalták a mézesbödönt, mikor felkészületlenségük ellenére benyomták őket az Unióba? A hetvenes, nyolcvanas években nem voltak dologtalanok és lusták a görögök, csak most? Gusztustalan ez az uszítás, ami most ellenük megy (bár engem is zavar, mikor frizurás, arany napszemüveges görögök háborognak a híradóban a megszorítások ellen).
@irógép: Lemaradtál egy brosúrával, Orbán ismét atlantista.

Katonákat küldött Amerika háborújába, csak hogy leszálljon róla Jóbarát André.

Országos cimborája, Fletó örömmel együttszavazott Viktorral ezen kérdésben.
@látjátok feleim szümtükkel:

"_Eddig mindig le tudtátok tényekkel nyomni az alfahíreket, ez után nem tudjátok?_"

De. Tudnánk. Csak nekem sincs már kedvem ahhoz, hogy egy link-robottal sakkozzak.

Amennyiben annyira fontos, hogy a métely itt is teret kapjon, úgy kénytelen-kelletlen azt mondom -legyen, csak esetleg úgy gondolom, hogy nem feltétlenül kell asszisztálni hozzá. Már pedig a jelenlétemmel eddig én is ezt tettem.

A tahótlanító gomb csak öncsalás. Hasonlatos a három majom szindrómához. Minden rezsim hasznos életben tartója.

Végül ha nem is elfogadni, de tudomásul kell venni, hogy G propagandájára igény van. S ha ez az igény olyan elementáris, amilyennek látszik egyébként az ország közvélekedésében is, teret kell engedni neki, hadd teljesüljenek azok a vágyak, amelyek többször végromlásba vitték ezt az országot. Ez az a hely, ahol a 'többség' nem tanul az elkövetett hibákból. Legyen meg, aminek meg kell történni. Ha ehhez az kell, hogy gábrielek és imolák uralják a társadalmi nyilvánosság minden szegmensét (is) a romlásba vivő hamis képzetekkel, akkor legyen az. Úgy változott a helyzet, hogy már nem szigetek kellenek, hanem hajók és jó szél. És igyekezni kell, amíg nem jön a dagály.
@jaegtoer:

" amíg egyszer csak visszafelé kezd folyni az idő, és ezerszer megbánjuk, hogy idejekorán.."

Nem, nem fog visszafelé folyni az idő:)) Kronosz könyörtelen.

Nincs hallgatás, visszavonulás részemről, csak meguntam itt a meddő szartaposást, aminek barna hangulati folyamatosságát erőszakosan határozza meg G.

Végül egy érdekes írás, ami részint visszaigazol, részint új hang.

www.168ora.hu/velemeny/nyugat-szuszpenzio-136321.html
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
annyit jobb ha tudtok, hogy a görög GDP ma pontosan kétszerese a levédiabasznádinak

a többi a tréfák főggye

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkk
"Egy percig sem vonom kétségbe, hogy létezik olyan kultúra, amelyben ha összeveszik valaki valakivel Korán-taposás ügyben, akkor az utcára vonul, és azokat kezdi dobálni és vegzálni, akik nem taposták meg a Koránt, viszont etetik és fedelet adnak a feje fölé."

magyarhirlap.hu/cikk/29255/Allah_akbar
@jaegtoer: "Úgy változott a helyzet, hogy már nem szigetek kellenek, hanem hajók és jó szél. És igyekezni kell, amíg nem jön a dagály."

Mindenkinek nem jut hajó.:(

"A nagy világon e kivűl
Nincsen számodra hely;
Áldjon vagy verjen sors keze:
Itt élned, halnod kell."
Nem szakad le a bőr egesek képéről?

", akkor az utcára vonul, és azokat kezdi dobálni és vegzálni, akik nem taposták meg a Koránt,"

Basszus!

2006-ban senki nem taposta meg sem korán sem később, mégis felgyújtották a tv székházat, kifosztották a büféket, meg autókat gyújtogattak, meg felszedték az utcakövet.
@látjátok feleim szümtükkel: Uhhhh ez aztán az árúkapcsolás. Azt miért nem idézed, hogy mondjuk:

"A menekültek, amennyiben igazolni tudják magukat, és bizonyíthatóan menekültek, természetesen maradhatnak. De a törvényeinket be KELL, a kultúránkat pedig tiszteletben KELL tartaniuk.
Ha nem megy, mehetnek ők is, isten hírével.
És ne feledjük, egy pillanatra sem: ahonnan ezek az Allah akbart üvöltöző gyújtogatók érkeztek, ott egy európai öt percig sem maradna életben. Csak azért, mert meggyilkolnák. Vagy agyonlőnének bennünket, vagy még meg is kínoznának."
Aktuális :)

Görögország készen áll arra, hogy a BRICS csoport részévé váljon és csatlakozzon a BRICS Új Fejlesztési Bankjához. Amennyiben a nyugati országokkal nem sikerül megállapodni a hiteltörlesztés feltételeiről és bekövetkezik az államcsőd, Görögország pénzügyi stabilitását a BRICS együttműködés is garantálhatja, ami azt jelentené, hogy Athén sikeresen megmenekül a nyugati pénzintézetek hitelcsapdájából.

geopolitics.co/2015/06/30/greece-intends-to-become-a-brics-member/
@Gábris szomszéd:
Én pedig ismét emlékeztetnélek, hogy "ezeket" az Allah akbart üvöltöző gyújtogatókat védtétek húsz körömmel még akár csak két éve is Izraellel és az USÁ-val szemben.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Azokra az ártatlan áldozatokra gondolsz, akiket mondjuk a saját házukban bombáztak halálra?
@Gábris szomszéd:
"...ami azt jelentené, hogy Athén sikeresen megmenekül a nyugati pénzintézetek hitelcsapdájából."

Aktuálisan megkérdezem, hogy mennyiben lesz különbség a BRICS hitel és a mostani között abban, hogy a görögök többet költenek, mint amennyi bevételük van? Nem olyan ez kicsit, mint a banki hitelt kiváltani egy jó kis Providenttel? Vagy olyan, mint a "cseberből vederbe"? a nyugati hitelcsapda mennyivel rosszabb, mint a keleti hitelcsapda?

Mert persze ezt a BRICS, és azon belül is gondolom leginkább az "R" puszta emberbaráti szeretetből és társadalmi felelősségvállalásból teszi, még véletlenül sem azért, hogy ezen keresztül gyengítse az EU pozícióit. Azt hinni, hogy a BRICS hitelezői nem ugyanazokat a kockázatokat fogják figyelembe venni, mint a nyugati bankok, legfeljebb a közvetlen kamatbevéelek egy részét megéri neki egyéb gazdasági előnyökre váltani, az elég naív.
@Gábris szomszéd:

Nem, azokra az ártatlan áldozatokra gondolok, akiket azzal söpörtetek félre nem is olyan régen, hogy "az iszlám az emberiség utolsó reménye", és hasonlók. Hogy a nyugatnak még kritizálnia sincs joga az olyan ősi kultúrák szokásait, mint az iszlám. Aztán nini, az emberiség utolsó reménye egy kicsit közelebbről néz be az ablakon, és máris rémület van, hogy úristen, micsoda barbárságokra képesek a nevében.

Állandóan papoltok a világról fogalmatlan rózsadombi liberálisokról, és noha köztük sokan tényleg azok, azért nézzetek már egyszer-kétszer tükörbe ti is, aztán meséljétek el, mit láttok.
Újabb fejezet a tudatformálás frontján.

hvg.hu/itthon/20150630_csaladbarat_kozgondolkodas_kampany

"Az érintett miniszterek feladata lesz a kampányok feltételrendszerének kidolgozása valamint a végrehajtásukhoz szükséges szerződések megkötésére."

Gondolom, Mészáros Lőrinc cégével, ehhez hasonlóan.

index.hu/gazdasag/2015/07/01/maszaros_lorinc_szallithat_vizet_a_mav-nak/
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Jaja a devizahitelesekért is versengenek most a bankok. :)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Erről a kontextusából ezerszer kiragadott és félremagyarázott idézetről szerintem hallgasd meg a legilletékesebbet.

youtu.be/MKpDUPjHW5w
@Gábris szomszéd:
Ezt mind sikerült összekaparni, reagálva a BRICSre és a görögökre :) ?

Egyébként igen, ha voltál mostanában bankban, tele van mindegyik "hitelkiváltó hitel" reklámokkal, nem egyszer közvetlenül célozva azokat, akik a forintosított hitelüknél reménykednek kedvezőbb feltételekben.
@Eszter jött:

Akkor reply:

Nyugati hitelintézetek. Ja! Ez az uszító programszöveg. Az eurozóna tagállamai is adtak kölcsön Görögországnak:

ujszo.com/online/kozelet/2015/06/30/akar-31-milliardunkba-is-kerulhet-a-gorog-csod-fb
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ha jol ertem, bartusnak az a problemaja, hogy nincs egy eroskezu, diktsatorikus ellenzek az eroskezu, diktatorikus fidesszel szemben...

tenyleg ennyire ketsegbeejto a helyzet, hogy egyre tobben vannak akik orommel cserelnek le a demokraciat egy anti-fidesz es anti-orban ellendiktaturara?
@jaegtoer:

kegyed immár őskonzervatív létire jáccik a fleto kottájábul, noha a pajkos idő úgy elszállt maga fölött, mint egy jól irányzott maflás a szólásszabaccság jegyibe. tessen tudomásul venni, hogy itten minden igaz, meg az ellenkezője is. mink, itten svalbárdon sikerrel küzdünk az időjárás viszontagságai ellen, végső esetbe szívlapáttal ássuk ki magunkat a hóbul, mer nekünk még az is van és eszt dicsekvés nékül állíthatom.
@Sipi [CH]:

sokaccorra írom mán le a hacsaturjáni alaptézist, hogy egy +hűje meg egy -hüje az nem 0, hanem két hüje, így asztán bisztosított a hejbejárás.
@hacsaturján: ha jol ertelek, akkor ugyanarrol beszelunk. bar oszinten szolva neha nehez kovetni...

ugyanez az en allaspontom is. fura amikor azt kerik szamon az nellenzektol es azert nem szavaznak rajuk es nem tamogatjak, mert nem ellegge orbanistak..:-)

ez a "hogyan alkossunk egy tokeletes 22-es csapdajat" cimen akar tankonyvkent is kiadhato lenne:-D

mert ugye az orbanekat levalto erot is le kellene valamivel valtani, mondjuk egy masik diktatorikus erovel, tehat mondjuk johetnek vissza orbanek - bar ehogy elnezem, a bolcsvezernek mar nem sok van hatra, a sok alkohol es a gyogyszerek miagtt ugy szellemileg, mint fizikailag durvan epul lefele -, vagy mondjuk egy orbani iskolan nevelkedett, azt kemenyvonalasabban kepviselo lezerjanko. aztan ot is le kellene valtani valami kemenyebbel.. aztan egyre kemenyebb.. aztan egyre kemenyebb.. aztan eccercsak azt veszi eszre a magyar, hogy ket kokemeny is ki-be jar elol-hatul:-)
@hacsaturján: tenyleg, ott most milyen az ido? izzadak a svalbardi renek?:-)
@Gábris szomszéd:
Azért beláthatod, ezt a mondatot bármilyen kiragadásban is nehezebb bárhogy is félremagyarázni, mint azt, hogy "el lehet innen menni":), aztán mégis úgy él évek óta az emberek tudatában, megy az ugyanolyan intenzitású rugózás rajta, hogy a patásGyurcsány mindenkit ki akart zavarni az országból, akinek a pofája nem tetszik neki.
"Európát nem a bevándorlás vágja tönkre, hanem a hozzád hasonló kelet-európai retardált. Kimész Angliába dolgozni vagy Hollandiába, és csatlakozol a Facebookon az ottani Fidesz vagy Jobbik csoporthoz. Érted: otthon már munkád sincs, mert szakadt és csóró országban NO FUTURE, bevándorolsz egy másik országba, ahol elveszed a helyiektől a lehetőséget, de te rajongasz azokért, akik tönkreteszik az országot, fényes nappal, szemed előtt rabolják le és nullázzák le gyerekeid előtt a jövőt. Mert Gyurcsány…
Van egy jó hírünk: egy liberális demokráciában neked a továbbiakban is megengedjük, hogy ostoba nacionalista bullshittjeiddel teleszórd a közéletet, szembemenetelj a globalizáció és multikulturalizmus valóságával, de ne lepődj meg, ha ezért mindig tisztába teszünk! Egy csecsemő ugyanis bár élő szervezet, de még nem képes emberi nyelven kommunikálni, csak jeleket ad, amiből sokszor nekünk kell kitalálni, mi feszíti ennyire. És bizony, sokszor maga alá is csinál, hogy te is értsed, kedves elhülyült nacionalista barátom, összeszarja magát."

www.parameter.sk/blog/csehszlovak-kem/2015/06/28/mindenki-hulyenek-szuletik-de-van-aki-tovabbtanul
@Eszter jött: @Gábris szomszéd:

És már készpénznek veszik, hogy Athén "megmenekül" ezzel a "csapdából"... Azért kíváncsi lennék, az a "kis" intézkedéscsomag, amit a BRICS rak le az athéni tárgyalóasztalra, mennyiben fog különbözni attól az ajánlattól, amit a "trojka" tolt eléjük, plusz ha esetleg kiderül egy-két év múlva, hogy a keleti hitelcsapda sem jobb, mint a "nyugati hitelcsapda", sőt, esetleg rosszabb, mert mondjuk egy kicsit "erőszakosabban" akaják majd vissza a pénzüket, mint a mostani hitelezők, akkor ugyanezek az emberek miről fognak írni, a görögök meg hova fognak menni.
@Eszter jött: "Az érintett miniszterek feladata lesz a kampányok feltételrendszerének kidolgozása valamint a végrehajtásukhoz szükséges szerződések megkötésére."

Basszameg! Már megint előre a lenini úton?
@Sipi [CH]:

eeegen, ugyanarrul kiáltyuk pusztába a szót, csakhát ugocsa non coronat, te svájcba vagy, én svalbárdon, így asztán illegális kivándorlóként inkább zabot kéne hegyeznünk a magyarság felvirágosztatása alaklmábul.
aszt a faszfejet pediglen halála esetibe fölkötöznék a pancsó aréna tetejibe, osztán fojtatódna a vircsaft tovább, elvégre egy félázsiai nem felejt.
@Eszter jött:

Van valami Istennek nevezett akármi/akárki, aki állítólag mondott olyat, ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel. Egy jobboldali ügyvéd eccer meg is mutatta hogyan kell eztet csinálni.

No ezek után nem értem a habzó szájú jobbert, mijaf* baja van?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Kell a változatosság, akik pedig mostanáig nyeregben voltak szép lassan mennek a levesbe.:)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Te is beláthatod, hogy továbbra sem érted az idézet lényegét és hátterét. :)
@Gábris szomszéd:
Még jó, hogy te itt vagy, és majd elmondod, hogy ebben a szövegben mit és hogyan kell értenem:):

"Vona szerint minden iszlám- és törökgyűlölő nyugat-európai csakis és kizárólag tanulhat a muzulmánoktól és a törököktől családszeretetet, tradíciótiszteletet, nemzettudatot. Vona leszögezte: a jövőben minden támadás alkalmával az iszlám és a törökség oldalán van neki és pártjának a helye.
A Jobbik Magyarországért Mozgalom elnöke kiemelte pártja a testvéreinek tekinti a törököket és minden türk népet és ez a testvéri kötelék nem baráti, hanem annál jóval erősebb. A közönség soraiból azt kérdezték, miért vállalja fel ellenszélben is a törökök és az iszlám ügyét, amikor az ma nem divatos és csak támadhatják érte. Vona válaszában elmondta, nem érdeklik a támadások, megszokta azokat, csak a hazája, Magyarország és a testvérnépek érdeklik és ismét elmondta: az iszlámot és a törökséget támadók először inkább nézzenek magukba és mélyen gondolkozzanak el, hogyan is élnek és hogyan azok, akiket habzó szájjal támadnak.
Az iszlámról való kapcsolatáról Vona elmondta, több cikkében is megírta, szerinte az iszlám az emberiség utolsó reménye és fénye a globalizmus és liberalizmus sötétségében."

itthon.ma/karpatmedence.php?cikk_id=2278

És hadd ne feltétlenül érdekeljen, hogy Vona a mai eszével mit és hogyan próbál kimagyarázni az akkori szavaiból. Köszi.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Csapdából csapdába vándorolnak a görögök.
A keleti hitel pedig maga a trójai faló.

De most olvasom G. neked írt válaszát:

"Te is beláthatod, hogy továbbra sem érted az idézet lényegét és hátterét. :)"

Mit mondjak? Az érvelés bajnoka. )))))
@Gábris szomszéd: és bezsúfolja egy túltömött táborba, nem tesz semmit azért, hogy a kiszámítható konfliktust megelőzze. szarember, orbánék tudták, látták, mi lesz. fel tudtak volna rá készülni, de nem. felhasználják a menekültek és az ország nyomorúságát a feszültségkeltésre. te meg még tolod, tolod... mondtam már, dolgozni kéne a probléma megoldásán. orvosokat, pszichológusokat, szociális munkásokat küldeni a táborokba. bővíteni azokat, gyorsítani az elbírálást, ezért megerősíteni az adminisztrációt. a táborok környékére erősebb rendőri felügyeletet.
@parti_giano: Csak tolod tolod tovább a milliószor felböfögött libsi mantrát? Akkor neked is lassan.
Aki vendégségbe megy hozzád annak ugye viselkednie KELL mert különben? Na mi is történik?
@Gábris szomszéd: szarember, ha a vendégedet azzal fogadod, hogy bekényszeríted a kutyaólba a másik három vendég mellé, akkor ne csodálkozzál, ha nem tetszik neki. vedd már észre, a vendéglátónak is van felelőssége.
@látjátok feleim szümtükkel:

A nagy nemzetvédés és bevándorlóellenes fedőakció alól is kilóg a napi lopás.

A habzószájú jobber végzi a munkáját. Terjeszti az "igazságot". ))))
@parti_giano: Nem Partika. A szarember az te vagy, meg a hozzád hasonló "menekültek", akik már az ingyen nekik adott konzerveket is árulják de közben azért azokat is megtámadják akik fedélt és ételt adnak nekik.

dbrc.hu/video-a-debreceni-zsibin-arul-a-menekultek-az-ellatmanyt/
@Sipi [CH]:

Nem mindig értek egyet a Kémmel, de ez a posztja telibe talált.
@parti_giano:

nagy egy hüje maga, hogy leáll iszapbirkózni egy echte táborügyi szagértővel.
@hacsaturján: egyetértek, csak annyit javítanék, szarértő ez a nyomorult.
@Sipi [CH]: Orica biztos jó ember, valahol mélyen.

Biztos van koherens világképe, csak nekünk nem akarja megmutatni. Biztos van véleménye a világról, csak még rendezi a gondolatait.

A fasiszta propagandában több konkrétum van egyelőre, azzal lehet vitatkozni. Az olyan "ellenzéki" kommentekkel, hogy "hülye vagy, baszódjál meg", nem sokat lehet kezdeni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: lehet, de erdemes?

en azert tettem gabrielt taholistara, mert mindig mocskosnak ereztem magam amikor szobaalltam vele es hagytam, hogy felhuzzon a demagog, gyulolkodo allitasokkal. lehet az en hibam, sot, egeszen biztos, de olyan gondolatokat hozott bennem felszinre, amik nem tettek buszkeve. es az en vilagkepem szerint senki sem alapertelmezetten jo, vagy gonosz. az egesz a tudatossag kerdese, hogy mikent kezeljuk a bennuk felmerulo negativ gondolatokat. marpedig azzal a tomenytelen mennyisegu gonoszsaggal es pusztitasi vaggyal amivel gabriel rendelkezik en nem tudok mit kezdeni.
@Gábris szomszéd: anyádnál kliens, hogy itt lebzselsz, szaroskübli?...
@Sipi [CH]: az tudjuk, s az ebből eredő frusztráltságodat a mi szapulásunban töltöd ki.
@parti_giano: eszem a kis paranoid zuzadat:-)

mindenesetre elegge beszedes, belemkotsz mikozben bekerol papolok. ugye erzed a helyzet komikumat?;-)
@parti_giano: csak amennyiben ugy erzed, hogy ott a helye:-)

ne eroltesd. ha nem megy szivbol a mosoly, akkor elegge csunya grimasz lehet belole
@parti_giano: kellene latszania?

mellesleg tudod mit? mivel alapvetoen csak rosszindulatu kotozkodes amit muvelsz, igy nem is igazan erdekel:-)

majd szolj, ha van valami erdemi mondanivalod is a trollkodason kivul. en nem etetlek:-)
@Sir Bates dö Hól: Mi van gyökérállat, kiengedtek a joint gyárból?
@Sipi [CH]:

Ezzel a "lehet, de érdemes?"-sel alsó hangon 1,5 millió magyarnak fordítottál hátat. Valószínűleg a bevándorlós kampány utáni hetekben mért első közvélemény-kutatásokban lesz ez több is.

Érdemes?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): most erre mit mondjak? azert, mert masfel millioan vannak akik ezeket az elveket valljak meg nem kell feltetlenul megkuzdenem veluk. ha a jozan eszere nem hallgatnak, majd tanulnak akovetkezmenyekbol. vagy nem. bar elnezve az utolso 200 ev tortenelmet az inkabb nem a valoszinubb, de bizom benne, hogy hatha...

azzal egyutt gondolom az nyilvanvalo, hogy ennek a mentalitasnak a tomeges elterjedese es a masik oldalrol - az en ertekrendem szerint - hibas kezelese miatt elek ott, ahol.
@Sipi [CH]: Két esetre emlékszem, mikor Orizának tetszett valami.

Az egyik egy beszélgetés, mikor Kuncze "balosnak" nevezte a civil tüntetőket az ATV-ben. A másik egy interjú, amiben Nádasdy Ádám "lesunyizta" az átlagmagyar pógárokat.

Ezen kívül mindenki hülye szerinte, de Magyar Bálint különösen.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Dunába nem hordunk vizet, trollokat nem próbálunk meggyőzni!

Az ellenpropaganda a tapasztalatlan ifjak miatt fontos, akik esetleg idetévednek a gyíkra.
@Sipi [CH]:

Igen, olvastalak már erről, ahogy a "hibás kezelés" is közös pont, még ha nem is biztos, hogy ugyanazt értjük ez alatt.

Csak amikor ilyen "lehet, de érdemes?" véleményeket látok, az nekem kb. olyan, mint ha azt mondaná az illető, "oké, akkor itt van ez a másfél millió ember, ezek menthetetlenek, próbáljunk a maradék 6,5 millióval kezdeni valamit". Ilyen nincs, és ez nálam a "hibás kezelés". Nem lehet homogén masszaként kezelni és leírni ennyi embert egy országon belül, akkor sem, ha ők a Jobbik szavazók, mert abban ugyanúgy megfér a bomberdzsekis skinhead, mint a tyúkjait féltő Mari néni. Ők meg biztos nem vallanak ugyanolyan elveket.

Úgy senki még elgondolkodni sem fog egy pártra szavazáson, hogy nem pusztán megoldást nem javasolnak a problémájára, de meg sem hallgatják azokat.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

én a kádár rencerbe mintegy 10 millió magyarnak fordítottam hátat, többször meg is érdemeltem. meg az a mintegy 10 millió magyar is. ebbül is láccik, hogy érdemes, de nem kifizetődő. ijenkor az emberbül kitör az illegális kivándorló és gyengédebb pillanataiba akár 15 millió magyarnak is képes hátat fordítani, mint kossuth lajos 49-be.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

A másfél millió mind troll lenne?

Nyilván nem Gábrist próbálom meggyőzni, mert tudható, hogy nem lehet, legfeljebb szúrópróbaszerűen megszondáztatom a mondandóját, aztán jelzem, ha szerintem valahol hibádzik a gondolatmenete:).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Úgy senki még elgondolkodni sem fog egy pártra szavazáson, hogy nem pusztán megoldást nem javasolnak a problémájára, de meg sem hallgatják azokat."

tudod, ez, hogy mindig valaki mas keressen megoldast.... addig el meg a fidesz es a jobbik, amig mindig valamifele megvaltotol varjak az emberek a megoldast. plane, hogy a megoldas is teljesen szemelyre szabott, tehat aki megoldast kinal az pontosan ugyanugy masszanak nezi ezeket az embereket. nem megoldast kinalni kell, hanem lehetoseget az onallo problemakezelesre. a liberalis demokracia alapja ugyanis az onallo es ontudatos allampolgar, aki nem megoldasokat, hanem mozgasteret kivan.

btw meglepodnel, hogy a tyukjait felto marinenik kozott nehany mekkora naci tud lenni:-)
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Pedig lehet. :) Persze ettől függetlenül hasznos ha más vélemények is megjelennek a blogon ugyebár.
@hacsaturján:

A teljes hátfordításnak is meg lehet a józan alapja.

Csakhogy ez a "lehet, de nem érdemes", a "nem lehet", sőt a sima "nem" is túl gyakran része az ellenzéki megszólalásoknak Jobbik-ügyben. Szerintem meg aki azt hiszi, hogy úgy tud stabil kormányzást kialakítani, de akár csak hozzájárulni egy egészségesebb politikai légkörhöz, hogy másfél millió szavazót letakar a térképen, annak szerintem elment az esze. Ez már nem a párszázalékos MIÉP, hanem egy tömegpárt, amivel nem lehet nem kezdeni valamit, akár érdemes, akár nem.
@Sipi [CH]:

Hát pedig azért látok problémákat, amire megoldást kell nyújtani még egy liberális demorkáciában is, mert az "önálló problémakezelést" villámsebességgel nyilvánítanák önbíráskodásnak, annak a tömeges elterjedését meg én úgy annyira nem szeretném.

Az önálló és öntudatos állampolgár azt talán nem szereti, hogy megmondják neki, mit hogy csináljon, mert miért szeretné, de azért azt szereti, ha van valami "kis" védelem van a mozgástere körül, azon belül meg nem éri túlzott stressz. Ezért is mentél ki Svájcba:).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "A másfél millió mind troll lenne?"

Ebből ötszázezer valóban nem kíváncsi a mondandódra, de a maradék egymilliót egy szélsőbalos párt valszeg el tudná csábítani a dzsobbiktól.

Sajna a szélsőbalosokra ma Magyarországon a ballib "elit" lő elsőként (golyószóróval), úgyhogy esélyük sincs helyzetbe kerülni ...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

maraggyunk annyiba, hogy a saját kottám szerint szarok a jobbikra, a józan észre apelláló gyáva szarokra, a vörös-barna koalícióra, valamint a bánatos magyar valóságra, továbá a mindig mindent újrakezdők himnuszára.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): pedig mas megoldasok is leteznek, mint az onb iraskodas. valoszinuleg pontosan azert van annyi szavazoja a fidesznek es a jobbiknak, mert.. hogy mondjam szepen. nem nottek meg fel a civilizalt, europai megopldasokhoz. igy jo?:-)

tudod az onallo es ontudatos allampoplgarnak egyfajta felvilagosult civil gondolkodas es kultura is a resze.

na ez az, ami tomegesen hianyzik Magyarorszagon es mondhatni sajnos, hogy politikai oldalaktol fuggetlenul. zet a fajta gondolkodast leginkabb az szdsz kepviselte annaikdejen - amig el nem harapozott a retkes-fodor fele szemlelet - es most valamennyire a dk. jelenleg aki opngondoskodast es a sajat sors iranyitasat javasolja Magyarorszagon mint politikus, az pontosan a szavazopolgarok jelentos tobbsegenek vezerhim-igenye miatt gyakorlatilag politikailag halalra van itelve.
@hacsaturján: es ha veletlen honvagyad tamad csak beleolvasgatsz a kommentekbe a blog.hu-n...

ismeros:-)
@Sipi [CH]: Nemcsak a szenteknek hajlik maga felé a keze, hanem az ún. liberális véleményformálóknak is!

Te is az a típus lehetsz, aki nem tud lemondani a sütikéről ebéd után hétköznap se, de azért az "átlaghülye magyartól" elvárod, hogy éhbérért dolgozzon a vadkapitalista seggfej főnökének, és még jó képet is vágjon hozzá!
@vigyüktúlzásbaadolgokat: en sosem ertem ezt a szemelyeskedos hangnemet:-)

ezt most miert? hogy jon ez a temahoz amit leirtam?
mi koze az egeszhez?
@hacsaturján: Ha a fidesz újabb béna rádiót vagy újságot akar bezáratni, megy az ájvékolás, hogy mi lesz a béna hírolvasókkal és érdektelen újságírócskákkal.

De bezzeg ha a kisember marxista nézeteket hangoztat, akkor kórusban megy a sápítozás meg a baromozás. Ha az újságíró védi a szaros megélhetését, akkor a kisembernek ugyanolyan joga van a saját kenyerét megvédenie.
@Sipi [CH]: Álomvilágban élsz.

Nem azt kell várni, hogy "öngondoskodó szdsz-es polgárok" legyenek Kelet-Európa ezen részén, hanem előbb legyenek számlát adó politikusok és átlátható kampányfinanszírozások.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: szamlat ado politikusok a szamlat ado allampolgarok fogjak megvalasztani mas szamlat ado allampolgarok kozul. mert olyan csaladban nottek fel, ugy szocializalodtak, hogy apu-anyu nem svarcban, vagy felsvarcban melozik, ha jon a mester vizvezeteket, vagy villanyt szerelni, burkolni es kibukik a szajan, hogy "szamlane'ku'o'ccso bb", akkor apu-anyu elhajtja rogton a picsaba, ahogy a halapenzt kovetelo/elfogado orvost is.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

mán bocsánat, de ki halt meg? kisembert csak keményen dolgozót ismerek, ráadásul marxi nézeteket vallót egyet se, hülyeségeket karattyolót viszont számosat kegyeddel egyetemben.
ha leheccséges, tessék engemet békin hagyni!
@Sipi [CH]: Nyitott kapukat döngetsz! :)

Majd ha úgy szülsz Magyarországon, hogy megtagadod a százezret követelő szülészorvostól a pénzt előre!, akkó' pattoghatsz a kisemberek öngondoskodási szokásain is!

A pártpénztárnokok elleni harcba igaz, hogy Gyurcsány is belebukott, de szabad a pálya, megpróbálhatod lenyomni Pukk Lászlót te is!
@parti_giano: Ha ma egy társadalmi rétegnek arra van igénye, hogy bizonyos termelőeszközöket államosítsanak, akkor ahhoz joga van.

Ha a liberálisok nem engedik a szélsőbalosokat szóhoz jutni, akkor ezek a szavazóik átmennek egy szélsőjobb párthoz. Ez miért jó?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: mit gondolsz, miert leptem le? tisztaban vagyok vele. en is folyamatosan belebuktam es nem csak a politikusok, hanem a hetkoznapi emberek, csaladtagok, ismerosok, kollegak miatt is. es mindenkinek megvolt a maga jo kifogasa, hogy miert ne ugy csinalja, ahogy az helyes lenne.

de ha ezt fozi az orszag ezt kell enni.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: " Ha ma egy társadalmi rétegnek arra van igénye, hogy bizonyos termelőeszközöket államosítsanak, akkor ahhoz joga van."

miert?
@hacsaturján: maga ott volt, mikor marx odahajolt engels-leninshez, s a fülükbe súgta, kleiner mann?
@Sipi [CH]: Dan Brown egy egész könyvet írt pl. a NASA privatizálása vagy állami kézben tartása mellett kardoskodók polémiáiból (A megtévesztés foka).

Ha államosítod, akkor egy valag pénzt emészt föl, de szolgálja a tudományt. Ha privatizálod, akkor neked olcsóbb, de unatkozó milliárdosok költözhetnek a Holdra, téged meg itt hagynak megrohadni.
@Sipi [CH]: Én nem főzöm.

Nem szavazok egyetlen rohadék pártra sem, amíg nem teszik átláthatóvá a kampányfinanszírozást.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Akkor te már a világvégéig otthon maradhatsz, mert a FIDESZ nem akarja, a többiek meg nem tudják. Mégpedig azért nem, mert te otthon maradtál, maradsz, és maradni fogsz.
@vakapad: Hüpphüpp ...majd sajnálom őket, ha ráérek.

Húsz évük volt rá, és ha nem tudták, akkor nem aljasok, hanem alkalmatlanok.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Én nem főzöm.

Nem szavazok egyetlen rohadék pártra sem, amíg nem teszik átláthatóvá a kampányfinanszírozást."

te csak hiszed. minden tettednek van kovetkezmenye. mindenert vallalni kell a felelosseget. az otthonmaradasert is:-)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ennyi. akkor marad minden ahogy volt. te maradsz otthon, a fidesz es hasonlok hatalmon. az orszag meg szepen lassan merul tovabb a pocegodorbe.

tudod, ha neha elgondolkodom rajta, hogy jol tettem-e, hogy eljottem onnan - nagyon ritkan, mert csak nagyon mertekkel fogyasztok alkoholt es jozanul nem nagyon szokott ez bennem felmerulni.. - akkor eleg csak erre a gondolnom:-)
süti beállítások módosítása