Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/18/online-agresszio-visszaszoritas-magyar-kormany-fidesz-torveny-komment-... (2024.12.18. 21:43) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.06.24. 11:37 Fabius

Olimpiai villámkérdés Tarlós Istvánhoz

Címkék: melegek tarlós istván olimpia 2024 agenda 2020

Tegnap megszavazták, pályázunk a 2024-es nyári olimpiára. Mikor Tarlós végszavát olvastam...

"vannak pillantok, amikor egy nemzetnek meg kell mutatni, hogy képes összefogni. Hozzátette: korábban ő is szkeptikus volt, de az Agenda 2020 program megteremtette az olimpiarendezés lehetőségét kisebb országok és városok számára is."

...eszembe jutott egy Tarlós számára égető kérdés. A sokat hivatkozott Agenda 2020 program ugyanis nem csak azt teszi lehetővé, hogy Budapest - és Magyarország - méretű helyszínek és érdemben pályázhassanak, hanem Tarlós számára elég fura törekvései is vannak. Hogyaszongya:

" A NOB erőteljesebben fel kíván lépni az Olimpiai Charta hatodik alapelvének védelme érdekében, így senkit nem érhet hátrányos megkülönböztetés a szexuális orientációja miatt."

Azt tudjuk, hogy Tarlós mentalitásával nem fért össze a melegolimpia:

"Tiszteletben tartom jogaikat, ugyanakkor a szervezet munkájába beavatkozni nem óhajtok. A magam részéről azonban főpolgármesterként és magánemberként a képviselt életformától és a rendezvénytől egyaránt elhatárolódom, így azt támogatni sem tudom. "

A Pride-dal kapcsolatban nem mulasztotta elmondani, hogy szerinte:

"az egész jelenség nem természetes és visszataszító. ez a dolog nem méltó az Andrássy út történelmi környezetéhez."

Szóval Pistikém, arra lennék kíváncsi, hogy vajon képes leszel megbirkózni a ténnyel és befogni a lepénylesőt, ha az Agenda 2020 törekvéseinek értelmében "más szexuális orientációjú" sportolók is érkeznek majd az olimpiára, vagy ők sem lesznek méltók a történelmi környezethez?

375 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr167569550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha már téma lett ismét

Melegfelvonulás: így hazudott a Népszabadság a szavazásról

vigyazo.blog.hu/2015/06/11/melegfelvonulas_igy_hazudott_a_nepszabadsag_a_szavazasrol
Mi a fene köze van egy melegolimpiának és a Pridenak ahhoz, hogy jönnek-e homárok vagy leszbik az Olimpiára?

Attól h nem támogatod hogy a férfiak és a mikrosütők házasodhassanak még lehet otthon mikrosütőd. Diszkriminációmentesen.
Sportszakmai, gazdasági, fejlesztési tanulmányok és környezeti hatásvizsgálatok készítésével - egy bizonyos körön belül - kifejezetten jó pénzeket lehet bezsebelni.
Természetesen később, valamilyen tőlünk független és fatális okból a gigaprojektre mégsem kerül sor.
Újra üzenem a CIA-nak és az FBI-nak, hogy a FIFA után/mellett minél előbb kezdjenek el foglalkozni a NOB ügyeivel is, mert elfogyott az én türelmem is!
@Kijelölt Önkéntes: De csak a francia elnök után, hogy a protokoll is be legyen tartva. :)

Minden francia elnököt lehallgatott az amerikai titkosszolgálat 2006 óta

mno.hu/hirtvkulfold/az-osszes-francia-elnokot-lehallgattak-1292183
@floatleft:

Mindössze annyi érdekel, hogy a buzikérdést az ismert módon kezelő fideszkeresztény oldalnak sikerült-e azonosulni a szarrá hivatkozott Agenda 2020 minden fő törekvésével.

A te mikród és Géb pirítósa speciel nem túlzottan izgat.
@Fabius:

te is tudod, én is tudom, hogy ezért a kis olimpiáért tarlós mester oda is pucsít a mi pornókirályunknak, ami nem homoszexualitását feltételezi, hanem a haza érdekét szolgálja. ettől ő még vidáman lehet homofób, legfeljebb nem fog lihegni.
OFF, de ezután egyszerűen nincs több kérdésem!

"Kétségtelen tény, hogy az alapítványoktól származó jövedelem adóköteles jövedelem, ekként pedig a vagyonnyilatkozatban feltüntetendő, így a bűncselekmény objektív tényállási elemei, elkövetési magatartás, elkövetési tárgy megállapíthatóak, a feljelentett cselekmény tényállásszerű.<...>
...a feljelentésből kitűnik, hogy a feljelentett személyek a tiszteletdíjjal közvetlen kapcsolatba nem kerültek, az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg. Így arra következtetni, hogy a valótlan adatok szolgáltatását tudatuk átfogta volna nem lehet. A szándékosság hiányában pedig a cselekmény nem bűncselekmény".

És mindezt Matolcsyról meg a hamisan leadott vagyonnyilatkozatáról!

Amúgy tényleg van-e már annál nagyobb pofátlanság, hogy az ellenzékieket akkor is keresztre feszítik, ha két zsömle árával nem tudnak elszámolni, de kormányzati körökben már nem is a "családi összefogás" a divat, hanem hogy "az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg."! Csak úgy lett az a pénz, és fogalmuk sincs, hogy honnan!!! Hádebazmeg, röhögnék, ha nem lenne kedvem inkább sírni!

Kedves adócsalók! Ezt tessék minden NAV-vizsgálathoz csatolni, és igazi könyökhajlat-pirosítóan csattanós "Ezt nektek!"-et mutatni vele az egyre kreténebb magyar jogszolgáltatásnak!!!
A rendezendő olimpia várható terheitől félelmek kezdtek gyötörni, nemcsak azért, mert a paksi beruházások indítása is elkezdődik. De rögvest megnyugodtam ezen hír hallatán, amelyet most pontosan idézek:
"A gazdasági előnyöket hangoztató tanulmány szerint az állami lehetséges többletjövedelem 1.142 milliárdra, a háztartások többletjövedelmei 1.006 milliárdra, a vállalatokéi 836 milliárdra tehetők.Ez összesen 2.984 milliárdos többletjövedelmet jelent, szemben az olimpia nettó 774 milliárdra becsülhető költségével."
Szalai-Berzeviczy Attila viszont tegnapi interjújában azt fejtegette, hogy a 700 valahány milliárdos beruházás fele eu-s pénzből fog megvalósulni, már ami belefér az eu által elfogadható fejlesztésekbe.
Ugyanez a Szalai-Berzeviczy Attila BOM elnök nyilatkozza, hogy az 5.500 milliárdos olimpiai
költségvetésből csak 500 milliárd köthető a játékokhoz, a többit 10 évre elosztva a főváros és vidék infrastruktúrájára kell fordítani.
A fentiekből az jön le, hogy jó lenne, ha a Fidesz lakájmédia szintetizálná a hülyeségeit, majd ezek után összehangolná legalább számszakilag a hazugságaikat, feltéve, ha ismerik a helyi- értékeket.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"...a feljelentésből kitűnik, hogy a feljelentett személyek a tiszteletdíjjal közvetlen kapcsolatba nem kerültek, az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg."

namégegyszer, mert lehet, hogy nem jól értem:
"az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg."
"a tudatukban"

ez valami rendőrségi elutasító határozat? mert ha igen, akkor nem fizetek adót arra való hivatkozással, hogy a fizetésem az átutalás után a tudatomban nem jelent meg.
Ez nem igaz, még az olimpia kapcsán is a meleg-kérdés foglalkoztatja a posztszerzőt.
Jó, globális felmelegedés van , de ennyire?
Fabius!
Bocsánat, de ha megnyerjük az olimpia megrendezésének jogát, a meleg sportolók is SPORTOLNI fognak , és nem a szexuális életükkel fognak foglalkozni. Isten bizony, neked mindenről csak ugyanaz jut az eszedbe.
Iskolában tanulunk, olimpián sportolunk, hivatalban dolgozunk, a mezőn kapálunk, stb az ágyban meg szexuális életet élünk. Mindent a maga helyén!!!
@Fabius:
Túltolod most már nagyon.
@hacsaturján:
Maga egyre bolondabb. A rémszarvai úgy látszik nagyon kikészítik.
@Imola Helyesi:
Olvasd el Szepesi Niki könyveit, abból kb. az derül ki, hogy az olimpia az a sportesemény, ahogy az orgiát néha megszakítja egy-két versenyszám:).
Az meg igen naiv elképzelés, hogy a meleg sportolók a határon kívül fogják hagyni a szexualitásukat, és mondjuk nem fognak nekik szurkolni a párjaik vagy az esetleg extrém rajongóik, nem fognak összeölelkezni vagy csókolózni egy-egy eredményes szereplés után, vagy hogy nem fognak az olimpiai faluban és a városban kéz a kézben sétálni.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
ez nagyon meleg b+
"a feljelentésből kitűnik, hogy a feljelentett személyek a tiszteletdíjjal közvetlen kapcsolatba nem kerültek, az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg. Így arra következtetni, hogy a valótlan adatok szolgáltatását tudatuk átfogta volna nem lehet. A szándékosság hiányában pedig a cselekmény nem bűncselekmény"

kérdéseim:
-mikor kötik fel az ügyészt?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Nem olvasok Szepesi Nikit. A szabadidejükben a sportolók is azt csinálnak, amit akarnak, az MAGÁNÜGYÜk. Az olimpia meg most a mi közügyünk, nehogy már keverjük a kettőt.
Hogy ki hogyan éli a szexuális életét, legyen a magánügye, ne csináljon belőle senki egetverő közügyet.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
nos, az ügyészség nyilatkozott matolcsy tudatáról, hogy ők nem tudták befogadni ezt az összeget. ergo: az ügyészség szerint matolcsy tudaa nincs akkora, hogy befogadjon étmillió foritnál nagyobb összeget -> mit keres az mnb élén? vagy, ha az ügyészség nem lát be matolcsy tudatába, akkor bizony ott tudatmódosító szereket szednek.
@Imola Helyesi:
"A szabadidejükben a sportolók is azt csinálnak, amit akarnak, az MAGÁNÜGYÜk."

tévedsz. a sportolóknak nyilvántartást kell vezetniük, hogy mikor merre találhatóak, és milyen címen/telefonon elérhetőek - emellett mit csinálnak (edzés, szórakozás stb.). wada előírás.
@Secnir:
Akkor meg mi a gond? Hogy jön ide a melegkérdés, ha nem is lehet nekik szexelni, mindegykivel, mert elfáradnak?
@Imola Helyesi:
"Bocsánat, de ha megnyerjük az olimpia megrendezésének jogát, a meleg sportolók is SPORTOLNI fognak , és nem a szexuális életükkel fognak foglalkozni. "

1936., berlin. jesse owens 4 aranyat nyert, és a führer nem volt hajlandó gratulálni neki. khm. csak mert színes bőrű volt.
@Secnir:
És most ezzel én mit csináljak?
Az ókorban meg az oroszlánok elé vetették a bizonyára nagyon jól sportoló rabszolgákat.
"ez a dolog nem méltó az Andrássy út történelmi környezetéhez"

... mondja ezt az, akinek egyik legelső főpolgármesteri intézkedése Budapest történelmi zászlajának lecserélése volt egy teljesen új, hagyománytalan/gyökértelen verzióra...

Ami még tetszik az az ország egyik leginkább megosztásra játszó, szegregáló politikusa szájából elhangzó "vannak pillantok, amikor egy nemzetnek meg kell mutatni, hogy képes összefogni." Piccit képmutatás a csúcson? Bacchus, Tarlós elvtárs, először tán te mutasd meg, hogy tudsz más is lenni, mint egy feudális világnézetű, pökhendi, indolens, intoleráns, totálisan tekintélyelvű, szexista, echte dzsentri fasz - és akkor tán majd 0 százaléknál hihetőbben hangzik majd ez tőled...
Sőt szerte a világon élethalálharcot vívtak az életükért a rabszolgák, az ügyesek megmaradtak - akár leszbikusok, homoszexuálisok vagy homofóbok voltak.
Vagy a gazdáik.
@Secnir:
Matolcsy tudatáról eddig sem voltam túl hízelgő véleménnyel, kb. a jobbagyféltekés beszólása óta, de nekem a másik fele a határozatnak legalább ilyen izgalmas: ha nem tudod, honnan jön a pénz, akkor nem tudhatod, hogy hamis adatot adsz meg, így nem követsz el azzal törvénysértést, ha nem vallod be!

Mert, mit csinálhatott ez a két jótét lélek, azonnal továbbutalta valamelyik alapítványnak, vagy vissza a sajátjuknak? Nem kapnak ezek bérpapírt, vagy nincs könyvelőjük, ha már szegények nem érnek rá?

A vagyonnyilatkozat nálam a sóval beszántandó bolhacirkuszos bulvárkacsa, de ez az indoklás még így is világbajnok.
@Secnir: @Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Basszus, emmán nemsemmi!

Én mostan tanúzásra vagyok kötelezve a NAV által.
Ha beléje írom a válaszküldemény minden pontyába, hogy "tudata alkalmatlan arra", azaz a zén tudatom alkalmatlan arra, hogy visszaemlékezzék mi vót 5-6 évvel ezelőtt, mán nem emlékezem semmire, akko' a zúgy jóvan?
A jövőévi adó megfizetésem pediglen letudva azzal, hogy "az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg"?
Ollan keves, hogy felsenem fogtam, oszt' mánis hussss. :(
bakker, dobjuk már össze viktoréknak egy saját országra valót és mehetnek!!!

Magyarországnál nagyobb a világ legnagyobb eladó telke

Az Ausztrália több szövetségi államán átnyúló teket 325 millió dollárért, azaz kb. 90 millárd forintért árulják. Területe 101 ezer négyzetkilométer, míg Magyarországé 93 ezer.

hvg.hu/kkv/20150624_Magyarorszagnal_nagyobb_a_vilag_legnagyob
@Imola Helyesi:
Már bocs, de ez a téma pont olyan, ahol a nyilvánosság előtt folytatott magánügy közüggyé válik, mindkét oldalon.
@Imola Helyesi
"Akkor meg mi a gond? Hogy jön ide a melegkérdés?"
Abszolut nem gond, hogy milyen nemi identitású
sportolók vesznek részt majdan az olimpián.
Tarlós meleg olimpiát illető nyilatkozata a gond, amely szerint elhatárolódik a rendezvénytől és azok résztvevőitől.
Tovább vezetve ez azt jelenti, hogy a síma olimpiai játékokon résztvevők nála azonos elutasítottságot jelentenek, amennyiben melegek.
Egy közéleti szereplő Európában így nem nyilatkozhat.Ez itt a lényeg!
európai szélsőjobb egyesüljetek, és éljen az új bezárkózó és egymással háborúzó új Európa.

Ausztriában vihart kavart a keddi magyar bejelentés

Az osztrák kormánykoalícióban részt vevő szociáldemokraták felháborodásuknak adtak hangot, míg az ellenzéki, szélsőjobboldali Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) és az EU-szkeptikus Stronach Csapata (Team Stronach) az osztrák-magyar határellenőrzés újbóli bevezetését követelte szerdán arra reagálva, hogy Magyarország felfüggeszti a migránsok visszafogadását más uniós országokból.

hvg.hu/vilag/20150624_Ausztriaban_vihart_kavart_a_keddi_magyar
@Secnir:
Ha nem képes befogadni a tudata számadatokat és nem tud jogszabályt értelmezni, akkor mi a jó, büdös lófaszt keres az MNB élén??????????
Vagy már megvan a védekezése? Neki ügyészségi papírja van róla, hogy nem beszámítható?
@Marcellusca: sikered lesz, ha ezzel nyitsz, és azért azt is hozzá tenném, ha a Matócsni szellemileg eztet nem tudja belátni, akkor gyámság alatt a helye, mert ön és közveszélyes...
Igaz ez eddig sem volt kérdéses, de most már papírja is van róla, lassan jön a többieké is, Vezénylóval az élen...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Mi meg azon háborodunk fel, hogy visszaküldik őket a toleráns osztrákok.
@Marcellusca:

+1.000.000.000

De jó is lenne! Akkor azonnal gyámság alá lehetne helyeztetni a sámánista balfaszát, és végre egy pár tankönyvi elrettentő példán kívül ki lehetne söpörni a magyar gazdasági életből! Na, arra behűteném az ötliteres Dom Perignont, pedig nem is szeretem a pezsgőt!
@Mariann19:
De mi az, hogy melegolimpia?
Tisztelem a piros lámpát, de áthajtok rajta...

Nem mondtuk fel a Dublin III.-at, csak nem értünk egyet vele

>>>>Megjelent a kormányhatározat: nagy tisztelettel betartjuk az unió szabályait, csak éppen nem fogadjuk be a menekülteket.<<<<<

Egyeztetést akarunk az EU-val.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2015%2F06%2F24%2Fdublin_iii._menekultek_migransok_bevandorlok_europai_unio_ausztria_gorogorszag_magyarorszag%2F
@Marcellusca: "Vagy már megvan a védekezése? Neki ügyészségi papírja van róla, hogy nem beszámítható?"

mellékes. a jog nem ismerete nem mentesít a hatálya alól.
@Imola Helyesi
Azon mit versenyeznek?
:
@Imola Helyesi: "De mi az, hogy melegolimpia?"
talán el kellene olvasni a cikket, nem csak belepastezni a megjelölt formulákat:
index.hu/belfold/budapest/2011/12/28/tarlos_mentalitasaval_nem_fer_ossze_a_melegolimpia/
@Imola Helyesi: műpitsa, hanyagolj! a faszparaszt jobbikfideszesek miatt alacsony a tűrési küszöböm, és nem akarlak gyorsan elküldeni..........-ba.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Te mit akarsz? Hogy számolatlanul jöjjön ide délről, északról, nyugatról mindenki?
Az kinek az érdeke?
Fogadjál be akkor te vagy 100 embert a lakásodba, mutass példát. Aki a sógoroknak nem kell, azt majd mi eltartjuk?
@Imola Helyesi:
és hogy értsd, mi az, amit tarlós (és egy polgármester) nem engedhet meg magának, az ez:

"A magam részéről azonban főpolgármesterként [...] a képviselt életformától [...] elhatárolódom, így azt támogatni sem tudom."
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Nem csodálom, ilyen stílussal csak itt lehet sikered.
@Imola Helyesi:
"Te mit akarsz? Hogy számolatlanul jöjjön ide délről, északról, nyugatról mindenki?
Az kinek az érdeke?
Fogadjál be akkor te vagy 100 embert a lakásodba, mutass példát."

javallom a KSH adatait mazsolázgatni: 2014-ben 40k határátlépő volt, ebből 10 (tíz, ten) kért magyarországon letelepedési engedélyt. TÍZ.
@Secnir:
Nagyon helyes. Menjenek a Hortobágyra felvonulni, ne hőbörögjenek az identitásukkal.Már nem a felbomló római birodalom erkölcsi morálja alapján élünk.
Amit nyertünk az évszázadok folyamán az állam, a nemzet, az erkölcs szabályozása révén, azt most mind elveszítjük, visszakerülünk a népvándorlás, a társadalmi romlás, az erkölcsi züllés korszakába a nyugati hatalmak önzése és tehetségtelensége miatt.
@Secnir:
Az mennyibe kerül, amíg összevissza vonulgatnak, meg itt élnek táborokban?
Az otthon maradásukat kell támogatni.A hazájukban kell támogatni az ipart, munkavállalást, stb. Nem kihasználni kell őket, a nyersanyagaikat elcsaklizni, meg háborúkat szítani közöttük.
@Imola Helyesi:
az őseid ugye pásztorok voltak, mert nagyon ügyesen terelsz? egy szót nem szóltál ahhoz, hogy tarlós miért nem engedhet meg magának ilyet, viszont már ott tartasz, hogy miért nem fogadunk be menekülteket a lakásunkba! gratulálok, halk taps és brávózás.
és most hagyj minket békén, köszi
@Imola Helyesi:
Tarlósnak egy 2012-ben megrendezendő meleg olimpiával kapcsolatos hozzáállásáról van szó.
Mai Indexen megtalálhatod.
@Mariann19: ezt a pasit én eddig egy normálisabb fazonnak gondoltam.
De hogy ő az egyik kitalálója és lobbistája ennek az olimpiai faszságnak?!
Karácsony Gergely is elmehet a picsába, hogy megszavazta. Miért?????
@Secnir: igen, az ügyészség erre hivatkozva nem lát semmi érdekeset, úgyhogy nincs itt ügy kérem, nincs feljelentés, semmi.
444.hu/2015/06/24/ugyeszseg-matolcsy-vagyonnyilatkozatarol-arra-kovetkeztetni-hogy-a-valotlan-adatok-szolgaltatasat-tudatuk-atfogta-volna-nem-lehet/
@Secnir:
Csak logikusan próbálok neked érvelni.
A te őseid mik voltak, ez hogy jön ide? Kérdezd Tarlóst, de én is ugyanezt nyilatkoztam volna, és lepődj meg, kb Mo. 95 /-a is.
A menekülteket meg kérdezzék meg a déli határon, mi a célországuk, és ha olyan ország, amelyik most visszaküldené őket, tehát nem fogadja be őket, akkor ne is engedjék be őket.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Csak nem gondolod, hogy hagyom, hogy sértegess? Mi az, hogy műpitsa, ez nem veri ki nálad a biztosítékot, csak Tarlós? Hja, a te tüskéid nem számítanak, csak a más tarlója.
@Mariann19:
Akkor elfogadnám Tarlósról a kritikát, ha itt olyan szívélyes és meleg lenne a diskurzus is, mint a meleg téma melegítése.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Rufus!
Úgy vélem, hogy a Matolcsy féle, alapítványból származó jövedelme - mint olyan - indifferens, hogy milyen technikával jutott el jótékony célra a címzetthez.
Tök mindegy, hogy először a saját számlájára utalják a leadózott pénzét, és Matolcsy továbbítja, vagy az egyszerűség kedvéért kihagyják ezt a lépést.
A jövedelem teljesítményhez kötődik, nem a felhasználás mikéntjéhez.
@Imola Helyesi:
Mindíg kultúráltan vitatkoztunk, megvan a magam stílusa, ismerheted.
Azonban a Tarlóst érintő bírálatok nem hasonlíthatóak össze a privát diskurzusok atmoszférájával.
Tarlós a melegek közösségét sérti, az emberi jogaikat vonja kétségbe közéleti emberként.
A két eset nem azonos kategória.
@Mariann19:
" 1.142 milliárdra, a háztartások többletjövedelmei 1.006 milliárdra, a vállalatokéi 836 milliárdra tehetők.Ez összesen 2.984 milliárdos többletjövedelmet jelent, szemben az olimpia nettó 774 milliárdra becsülhető költségével.""

tehát: 1142+1006+836=2984 milliárd -774=2210 milliárd tiszta haszon

namost honnan jön létre ez a bevétel?

ha 2 millió látogató érkezik akkor fejenként költenek 1492000HUF/250(becsült USD árfolyam) fejenként cca 6000 dollárt...de az egy invázió és hol lesz a kerítés és milyen magas

brühüyyy
@aritus: a főgázszerelő milliárdos bevallási hiányát még mentették, hogy nem találják az orosz hivatalokban leadott cég dokumentumokat. Mostanra eljutottak arra a szintre, hogy nem a szügyészség a kontraszelektált gitt egylet, hanem a mentendő narancsmaffia tag a gyengeelméjű, és erről hivatalos papírt is adnak...
@Mariann19:
Aki blogot ír, és vezet, az is közéleti tevékenységet folytat. Nem alkalmazhatja a mások becsmérlését, nem tiporhat a becsületébe, és nem engedheti a más véleményen levő kommentelők sértegetését és kizárását sem, olyan érvvel, hogy "terel", vagy asztalra szarik. Ez ugyanis nem zártkörű klub, és a szövegtől való eltérést mindenki gyakorolja itt.
Mivel ez itt szokás, a posztokban levő bírálat nevetségessé válik, nincs hangsúlya.,
Szügyészség, kérjük eme főmaffiózóra is a gyengeelméjűség igazolását:

Orbán Viktor továbbra sem árulja el, hogyan jutott el a BL-döntőre és szerzett VIP-jegyet a fiának
Orbán II - Orbán I - Csányi. Jean Catuffe/Getty Images

Semjén Zsolt védte meg a főnökét.

444.hu/2015/06/24/orban-viktor-tovabbra-sem-arulja-el-hogyan-jutott-el-a-bl-dontore-es-szerzett-vip-jegyet-a-fianak/
@aritus:
Az olimpiára az szavazott, akinek a környezetében, kerületében megvalósulnak a beruházások.
A másik ok az, hogy az olimpiához kapcsolódó állami megbízásokhoz ki jut hozzá, és mennyit lehet azokból szakítani.
Milyen érdekes, hogy Pokorni nem szavazott sem mellette, sem ellene. Sokat mondó állásfoglalás.
Az a baj, hogy szűk az a kör, amelyik profitál ebből az agyrémből, a lakosság nagy része meg megszívja.
@Secnir:
Hacsak nem nyilvánítanak nem beszámíthatónak.
Viszont az meg orvosi kategória, nem jogi (ügyészségi).
@Imola Helyesi:

Te, Ebola, és ha nekem a munkahelyemen, mezőn támad kedvem szexelni mondjuk kapálás helyett, akkor mit teszel? Állsz felettem és ordítasz, hogy mindent a maga helyén? Vagy elsírod magad? Vagy mi lesz?

Amúgy meg honnan veszed, hogy ezt te meg a párt fogjátok bárminek megszabni?

Szepesi Niki óta tudjuk azt is, hogy a sportolók olimpiai szexrekordot is döntögetnek négyévente.
@Imola Helyesi:
Imola!
Újra egy józan szelekcióra intenélek.
Egy posztnál annak a tartalma, szellemisége a lényeg.
A másik eleme a formája, a stílusa, azonban a tartalmat semmi nem írja felül.
Én legalábbis így értékelem az általam olvasottakat.
@Imola Helyesi:

"Aki blogot ír, és vezet, az is közéleti tevékenységet folytat."

Te ostoba. A blog a véleménynyilvánítás írott formája és nem közéleti tevékenység. Éppen ezért nem tartozik a médiatörvény hatálya alá sem. Ennyi erővál jártathatnám a pofám otthon a nappaliban vagy egy kocsmában, és ott sem kéne megtűrnöm mindenkit.
@Rodeo36:
Rodi!
Hogyan költene el nálunk 1.492.000.- Ft-ot egy átlagos olimpiai látogató?
A repülőjegyet nem számolhatjuk, hiszen annak a bevétele a társaságoké.
Nem mondom, hogy nem lehet egy napon 100 ezret elkölteni, de nem ez az átlag.
Azon is röhögök, hogy 1.006 milliárd többletjövedelmet jelent háztatásonként ez a rendezvény.Ez 250.000.- Ft/ család. Ezt vajon kifizetik, vagy mi a túró?
Valaki amúgy meg tudná magyarázni, hogy a meleg olimpiának mi a fasz értelme van?

Teszemazt egy meleg rúdugró mitől más mint egy hetero rúdugró?
Az ő rúdugrási képességeit mennyire befolyásolja a szexuális orientációja?
@Fabius:

" mezőn támad kedvem szexelni.., akkor mit teszel? "

Visz egy ágyat neked, mert rend a lelke mindennek:))
@Mariann19:
na látod, és aszt sem tartom reálisnak, hogy 2 millió látogató érkezne...

az egész egy agymentes fing, kitalálnak számokat és dobálóznak velük, a birca meg zabálja mint friss füvet

az az egyetlen kézzelfogható, hogy valaki kiszámolta mennyit akarnak ellopni és ahhoz alakíttyák a többit

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkk
@Di622:

Csak arra tudok gondolni, hogy Tarlós szeretetének mágikus hatása centimétereket dob a teljesítményen. Más magyarázat nincs.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "a feljelentett személyek a tiszteletdíjjal közvetlen kapcsolatba nem kerültek, az összegek a tudatukban saját jövedelemként nem jelentek meg. Így arra következtetni, hogy a valótlan adatok szolgáltatását tudatuk átfogta volna nem lehet. A szándékosság hiányában pedig a cselekmény nem bűncselekmény"."

Szóval, ha a tiszteletdíj a számlájukon megjelent ( mert ugyé oda kell utalni minden tisztességes magyar kifizetőnek, úgy mellesleg ) , de a tudatuk meg a saját számlájukra nem terjed ki, akkor itten valaki nagyon idióta, és nem értem mire fel kell olyan tisztséget adni nekie, amit nem tud a tudatában megjelentetni? Szóval hogyisvanez?

Tudhatjuk az idézet honnan származik?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "gyámság alatt a helye" és az ügyésszel mi legyen? "nem tudatosult cselekmény nem lehet bűncselekmény"
@Di622:

Semmiben.

A rúdugró képességeit a lelátóról üvöltve büdösbuzizó tömeg képes befolyásolni. Ezért csinálták ezt ők magukban eddig.

Meg mert rend a lelke mindennek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ha már bevándorlási témát hoztál ide ez is eléggé elgondolkodtató. :(

Akik biztosan nem kapnak menedékjogot

Az utóbbi hetekben jó pár liberális portálon olvashattuk azt a bölcsességet, hogy a déli határon özönlő bevándorló áradat nagy részét jól képzett, versenyképes munkaerő alkotja. Ahhoz, hogy ezt komolyan vegyük, komoly mennyiségű herbálra, vagy egy párhuzamos valóságra van szükség. Afrikában azonban valóban akad több százezer, akár több millió Európába vágyó ember, akiknek a többsége tényleg jól képzett és tényleg versenyképes lenne - őket azonban nemigen akarják beengedni.

Petíciót indított a Dél-Afrikában élő fehérek egy csoportja, amelyben azt kérik az Európai Uniótól, engedje őket letelepedni a területén.
A kezdeményezést útjára indító Rodrigo de Campos a brit Daily Expressnek azt mondta: a fehérek ellen "valóságos etnikai tisztogatás" zajlik az országban. Elmondása szerint a szélsőséges rasszista fekete szervezetek lényegében szabadon garázdálkodhatnak az országban, a kormány nem tudja, és sokszor nem is akarja megfékezni őket. Az elmúlt években több mint 4000 fehér farmert gyilkoltak meg, sokukat megkínozták, vagy megcsonkították.

Campos és társai úgy vélik, erre az aggasztó helyzetre az jelenthetne megoldást, ha a dél-afrikai, zimbabwei és namíbiai fehéreken azok az európai országok fogadnák be, amelyekből őseik elvándoroltak a gyarmatosítás idején. Az ötmilliós dél-afrikai fehér lakosság 60%-a afrikaans (a holland egyik dialektusa) nyelvet beszélő búr, 40%-a angol ajkú, tehát a kérdés elsősorban Hollandiát és Nagy-Britanniát érinti. Campos egyébként rámutat, hogy a "hazatelepítési" politika nem lenne példátlan megoldás, hiszen Izrael is erre építi a maga bevándorlási jogszabályait.

alfahir.hu/akik_biztosan_nem_kapnak_menedekjogot
@Orica Középföldi:

...és onnantól egy összeebolázott ágyben kéne? Na neeee :-D
@aritus: "...az ügyészség erre hivatkozva nem lát semmi érdekeset, úgyhogy nincs itt ügy kérem, nincs feljelentés, semmi."

No ebből egyenes arányosan következik, hogy aki saját bankszámláját nem tudja a tudatába befogadni, az az ország pénzügyeit betudja? Nonszensz, mindegyik az ügyészég és Matolcsy is.
@KÁTÉó53éúétr6: "gyámság alatt a helye" és az ügyésszel mi legyen? "nem tudatosult cselekmény nem lehet bűncselekmény"

Talán annak is, aki az ilyen ügyésznek státuszt ad. Bár mostanában ez nem eccerű kérdés, mivel pl. a fővárosi főügyész is ollat talált mondani, hogy a Biszku ügyvédei csörgősipkás bohócot csináltak a bíróságból. Márpedig ugyé az ügyész az ész. Szerintük.

Valamikor régen így ragoztak: rendőr-postás-vasutas. Most így fogunk: ügyész-ügyészebb-legfőügyészebb?
@Fabius:
Fábaszorult!
Ott szexelsz, ahol akarsz, pusztán arról volt szó, hogy neked mindenről a melegség jut az eszedbe. Tarlóst, mi a konzervatív többség választottuk meg, így nyilván, hogy a véleménye egyezik a mienkkel. A kisebbség meg ne legyen agresszív, vonulgasson inkább a Hortobágyon.
Nem csoda, hogy az szdsz megbukott Magyarországon.
@Fabius: "Szepesi Niki óta tudjuk azt is, hogy a sportolók olimpiai szexrekordot is döntögetnek négyévente."

Minek beszélsz neki ilyeneket? Őt a gólya hozta, meg az ő gyerekeit is, már ha vannak. Nem látott ő még olyat amivel a gyerek csinálódik, a sajátját is sötétben tapogatja, nehogy megijedjen tőle.
@Fabius:
Fábaszorult!
Egyszer te írtad ezt, hogy neked, mint közéleti embernek fontos, hogy a más véleménye megjelenjen, utána meg kirugtál, mint azóta folyamatosan.Akkor te vagy az ostoba?
Írd ki, hogy ide csak agresszívak, melegek, liberálisok, és szocikés trágárok írhatnak, biztos lehetsz benne, hogy akkor nem jövök.

.
Hátha valaki még nem ismeri. :)

- Apuka?
- Szervusz, Tiborc fiam, hogy vagytok?
- Vagyogatunk. Hallottam, lesz ez a bazi nagy kerítés...
- De lesz ám!
- A cégem szívesen felépítené...
- Hát, ezt már a Lőrincéknek ígértem.
- Akkor... gondolom, kellenek majd reflektorok is...
- Szélesék csinálják. Van valami új energiaforrása, azt mondja.
- Nos... legyárthatjuk az őrök felszerelését...
- Már bejelentkezett rá az Andy. Maradt neki pár Terminátor-jelmeze a forgatásokról.
- De Apuka... hát hogy álljunk így a saját lábunkra?
- Fiam, fiam! Nektek tartogatom a legzsírosabb falatot. Te fogod üzemeltetni a kerítésen a kiskapukat! :D
@Fabius: Ezt írtad, azóta Bolikád már vagy 10-szer kirugott, mert nem bírjátok elviseln az ellenvéleményt. Most is ki fog, hogy ne látszódjanak a kommentjeim. Az nem terelés, ha az én irányom, a megítélésem más egy szöveg megítélésében, csak nektek az.
" Én személyesen valóban hiszek a szólásszabadságban. Nem csak beszélek róla hanem úgy is gondolom, hogy a Gábrieleknek és Imoláknak jogot és lehetőséget kell hagyni egy közéleti blogon a megszólalásra. A túlburjánzás elkerülésére felkértem Bolit moderátornak, a szűrhetőség lehetőségét megkaptátok a tahótlanító gombbal. Mindenki azt nem látja akit nem akar látni, a többit Boli barátom kb úgy tartja kézben ahogy kértem tőle.
2: Közéleti bloggerként a hitelességem is múlik azon, a kifogásolt emberek, az általában velem és veletek egyet nem értők megszólalhatnak-e. Tudom, ez nektek nem szempont. De nekem fontos.”
Nos, ezek után este az admin kivágott, mert eltértem a témától, mert nem hagytam magam kiközösíteni obszcén minősítések által.
@Mariann19:
Sejtheted, hogy ezt én is tudom:).
Csak elgondolkodtam, mi lehet egyáltalán az oka, hogy egy ügyészség ilyen vérlázító "érveket" tudjon megfogalmazni. Természetesen olyat próbáltam keresni, amit legalább az egybites birkák beszopnak, nem olyat, ami épeszű embernél megáll.
@Rodeo36:
Két dolgon filózok.
Az egyik, hogy szabad-e egy ilyen kis létszámú lakossággal bíró országnak ilyen monstre rendezvénybe belemennie?
A helyi látogatók száma emiatt korlátozott, a 2 millió látogató pedig illúzió.
A másik az, hogy minden olimpiának vannak speciális beruházásai, amelyek civil vagy állami célra nem hasznosíthatóak. Maradnak az improduktív létesítmények körében. Ez volt Atlantában, Görögországban stb.
Csak abban lehet reménykedni, hogy a már harmadszor pályázó Párizst, ezen kívül Bostont vagy Hamburgot nem fogjuk kiütni a nyeregből.
Ráadásul a rossz hírünk is eltántoríthatja az elbírálókat.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Persze, hogy tudod.
Itt a bírósági érvelésen van a hangsúly, ami kiborító és nevetséges.
Vajon mennyit filózhattak azon, hogy milyen hülye felmentő indoklással álljanak elő?
" Tarlóst, mi a konzervatív többség választottuk meg, így nyilván, hogy a véleménye egyezik a mienkkel."

Ja, a vasfazék is szentéletű, csak a füle kormos. Terry Black tudna erről bővebben értekezni. Szóval ennyit a konzervatív véleményről. Egyáltalán tudja mit jelent ma konzervatívnak lenni? Meg a Tarlós konzervatív? Nahát!
@Imola Helyesi:
Az SZDSZ-t ne bántsd, és a liberálisokat sem.
Tudod, hogy a melegek elfogadottsága Svájcban 91%, norvégoknál 90%, spanyoloknál 89%?
Nálunk 51%.
Miért van olyan érzésem, hogy ezek a számok az adott ország kultúrájának a kifejezői is?
@látjátok feleim szümtükkel:... és ad státuszt, egy a követelmény: dróton rángatható majom légyen védje meg a rendszert és működtetőit bármi áron. Nonszensz törvényellenes szöveg/határozat is bevethető, mert aki odafigyel úgysem tehet ellene semmit
@Imola Helyesi:

Mulattatóan ostoba vagy :-D

"Egyszer te írtad ezt, hogy neked, mint közéleti embernek"

Nem, sötétkém, én azt írtam közélettel foglalkozó embernek, de az értő olvasás nem tartozott soha az erősségeid közé :-D
@Mariann19:

Még igaz is lehet, hogy az elején azt mondta, a tiszteletdíjam utalják máshová, ne nekem, de! Akit Matolcsynak hívnak, és fosta az adójogszabályokat orrán-száján, akkor annak tudnia kell, hogy a pénze akár hová utalódik, az előbb az ővé, ő meg azt tesz vele, amit akar. Ezt egy ügyésznek is tudnia kell. ha nem tudja, akkor vissza kell küldeni az iskolába mind a kettőt, mert ha az oskolázatlan polgárnak tudnia kell, mert ha nem tudja keményen bírságolják, akkor az állam ezen két bajnokának miért is nem kell, hogy a tudata mindezt átfogja?

Nincs az adótörvényben, meg a büntető törvényekben sem olyan passzus, hogy kivéve a gyevi bírót, Matolcsyt, meg az ügyészt.
Ha még is így tesznek, akkor az állammal van a baj. Nagy.
@Mariann19: Szerintem elég erős párhuzamot vonni a melegek elfogadottsága és egy ország kulturáltsága közé. Arról nem is beszélve, hogy itthon sem a melegekkel van baja a többségi társadalomnak, hanem csak a magamutogatással, amely a természetellenest, igyekszik természetesnek beállítani. A poszt első kommentjében linkelt "szokásos" hazugságról már nem is beszélve.
@Fabius: Ebben az ügyben nekem bőven elég, ha az általad korábban lefektetett szabályaid betartásra kerülnek a kinevezett "admin" (sokszor inkább cenzor) részéről. Mondjuk a pártatlansága gyakran több sebből vérzik, de talán ez is orvosolható lehetne egy kis odafigyeléssel.
@Fabius:
Te írtad:
2:" Közéleti bloggerként"
Jó, akkor a közéleti blogger az nem ember szerinted.
Lehet, neked mindig igazad van???!!! Az i melléknevet csinál egy főnévből, jellemzőt mutat.
És még te sötétítesz, meg szövegrendundánsnak állsz be!Ohó.!
Mert csak a liberális az okos. Tudjuk. Azért buktak meg.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Akkor az állammal van baj.Nagy."
Először azt szándékoztam írni neked, hogy a bíróságokkal van a baj.
Igazad van. Az állammal, ahol jogi úton kell elérni, hogy kormánytagok és a potentátok igazítsák helyre hatalmi tébolyukban elkövetett kihágásaikat.
Ahol a bíróságok egymás között dobálják a peranyagokat, mert az egyik részük fél, a másik az igazság oldalán áll.
Sikerült még ezt a pártatlan intézményt is szemben állítással működtetni.
@Imola Helyesi:

A véleményed bármikor jöhet. A témába vágó, arra reagáló.

Viszont ezt a kibaszott állandó nyígást kurvára unom. Tele a vélt sérelmeiddel a levelesládám, panaszfal a kommentfolyam, mert nem viselkedik itt mindenki úgy, mintha te szarhatnád az illemet a spanyolviasz mellé.

Na, ebből vagy visszaveszel és elviseled a törzsgárdát aki ide jár, vagy keresel magadnak másik játszóteret.

Uff.
@Gábris szomszéd:

Van igazság abban amit mondsz és megkértem Bolit dolgokra.

Viszont ne tegyünk úgy, mintha nem tennéd próbára az ő és a többiek türelmét időről időre. Ez is orvosolható lenne egy kis odafigyeléssel.
index.hu/gazdasag/2015/06/24/meggyes/

Nem adjuk olcsóbban, a mocskos német multinak ne legyen belőle haszna. Inkább rothadjon meg a fán, akkor nekünk sem lesz bevételünk. Egy fillér sem.

Azért ez inkább arra mutat, hogy van a parasztnak pénz, mert a fillérét már le sem hajol.
@Mariann19:
az olympia ebben a formájában hülyeség, nagyméretű átszervezést kell csinálni minden vonalon, legfőképpen pedig aszt a gyakorlatot kell mexüntetni miszerint egyetlen város rendezi...egy régió városai: Budapest, Pozsony, Bécs, Prága, Belgrád is egy megoldás megosztva, a korrupció is csökkenthető, másrészt a hátramaradó inproductív létesítmények valóban legyenek ideiglenesek és lehessen eldobni azokat...de én nem akarom megoldani eszt a kardinális kérdést erre ott van a sok bölcs meg az OGV őszencsége hogy a fölötte levő 12 emelet rogyna rá

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd:
"Szerintem elég erős párhuzamot vonni a melegek elfogadottsága és egy ország kultúráltsága közé."
Gábris!
A kultúra nemcsak a tudást, a lexikális ismereteket, az informáltságot és viselkedést jelent, hanem az értékrendek betartását is.
A kultúrált embernek van kialakult életfilozófiája, benne a legfontosabb az emberi méltóság mindenek felettiségének elismerése és betartása.
A kultúrember felülemelkedik a zsigeri kicsinyességen, és rangsorol az értékek között.
A melegek - szerinted - magamutogatása a tiltakozás megnyilvánulása a megaláztatások és a kiközösítések ellen.
Azért az ugye nem véletlen, hogy a nyugati civilizált társadalmakban majdnem teljes az elfogadottságuk.
@Fabius:
Oksa, Bolika.
De mi az a nyiga?
Tévedés, mindösszesen 3 levelet írtam neked, és csak legutóbb, mert a múltkori eljárásod minősíthetetlen volt, de szartál rá válaszolni jó demokratához illően.
Ez a tiszta beszéd, ez a ti demokráciátok. Ne csodálkozz, ha szarnak rátok. Agyő!
De javaslom, változtass a trágár stílusodon, a fellengzősségeden, mert így csak ártasz a híveidnek.És azon meg ne csodálkozz, ha nem hagyom magam minősíteni a kommenthaverjaid által.
Pusszantás neked.
Írjál jobbakat, mert ez utóbbiak nagyon szarok, pont olyanok, amilyennek posztjaid tárgyait leírod.
Jó pihenést, ágyő, arridevercsi, doszvidanyija,nicht aufwiedersehen.
@Fabius: Rendben én is igyekszem majd jobban odafigyelni, bár mint tudjuk a kompromisszumokhoz két fél kell. A véleményszabadság mindkettőnk szerint fontos bár én is kapok itt olyan beszólásokat, ami az én türelmemet is próbára teheti.
@Rodeo36:
Néztem a kijelölt helyszíneket, a fővároson kívül egy-két megyeszékhely, kisebb városok és a települések.
Komolyan aggódom, hogy miből lesznek majd akkor finanszírozhatóak a beruházások, különösen, ha Paksra is oda kell figyelni.
Az egész egy olyan Orbán féle izgága kekeckedés, fő, hogy róla szóljon az élet a világban.
"Írjál jobbakat, mert ez utóbbiak nagyon szarok, pont olyanok, amilyennek posztjaid tárgyait leírod."

Na akkor fordítsunk. A poszt tárgyai szarok. Konzervatív világnézet szerint.
IS.
@Mariann19: "A kultúrember felülemelkedik a zsigeri kicsinyességen, és rangsorol az értékek között."

Kultúrember nem lesz a konzervatív választók polgármestere, és nem hívják Tarlósnak. A többivel egyetértek.
@Mariann19:
a NOB is egy eszetlen felfuvalkodott bagázs! az OGV -t nem elemezni kell, hanem lámpvasra fellógatni és otthagyni hadd szellőzzön a rohadt büdös állattya

a minimális építési igénnyel kell létrehozni, éás egy alkalomra lehet hatalmas sátrakat is létrehozni valami akárhol egy országút mellett stb
de a többiben egyetértünk mindkét izé felesleges csak gumicsont és talmi ragyogás

ilyen az amikor az éhező beszabadúl a cukrászdába, a szőnyeget is felzabálja ez volt és maradt az OGV
senkiházi nincstelen üresfejű és buta sötét utcasarkon loesben álló orrgyilkos mint aszt a Paris Match helyesen írta róla anno amit kedves vidéki fickónak ferdítettek a magyar ferdítők

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy
@Mariann19: Van amiben eltér a véleményünk. A melegfelvonulás szerintem nem tiltakozás az állítólagos megaláztatások és kiközösítések ellen. Sokkal inkább egy jól behatárolható lobbi tevékenységéhez köthető, amely jócskán a ló másik oldalára esett az utóbbi években.
Mutatja ezt az is, hogy sok normális gondolkodású meleg nem vesz részt rajta.
Az pedig a legnagyobb hazugság, hogy aki nem támogatja az exhibicionista magamutogatásukat az nem fogadná el, hogy a természetellenes életformájuk ellenére ne lennének ugyanolyan emberek.

"A kultúrált embernek van kialakult életfilozófiája, benne a legfontosabb az emberi méltóság mindenek felettiségének elismerése és betartása."

Ezt azért jó lenne tudatosítani a felvonulók között is.

m.cdn.blog.hu/jo/jobbegyenes/image/pride_1.jpg
@látjátok feleim szümtükkel:
Pontosan erről beszélünk.
Tarlós nem kultúrember nemcsak ebben ez ügyben, de már a viselkedéskultúrája is romokban hever.
Valami fatális szereptévesztésben szenved, mert
arroganciával utasít el minden ellenvéleményt, fütyül a demokráciára, már-már zsarnoki pózba merevedik.
@Rodeo36:
Nekem OGV minősítésére egy német - ha jól emlékszem - politikus megállapítása tetszett.
Azt mondta, hogy Európának nincs szüksége az orbáni mérgező kútra.
@Gábris szomszéd:

Már másodszor írod le, hogy természetellenes a homoszexualitás.
Nem az. Csak a bigott katolikusok szerint, akik viszont elég nagyvonalúak abban a kérdésben, hogy a szex kizárólag a gyermeknemzést szolgálja.
Ismerek olyat, aki ezt bötű szerint betartotta.
@Gábris szomszéd: "Sokkal inkább egy jól behatárolható lobbi tevékenységéhez köthető,"

akkor kérlek, határozd meg, kik lobbiznak és mit akarnak!
linket nem kérek.
@Gábris szomszéd:
Azt mondod, hogy a melegek felvonulása "egy jól behatárolható lobbi tevékenységhez köthető".
Gábris! A lobbi kapcsolatok kiépítését jelenti többek között valamilyen cél elérése érdekében.
A tüntetéseket ilyen alapon akkor lobbinak is tekinhetnénk, mert velünk, nem melegekkel akarnak jó kapcsolatot kiépíteni. Ez baj?
Egyébként mindíg van egy olyan érzésem a meleg felvonulások elítélőivel kapcsolatban, hogy ez csak ürügy a ki nem mondott utálkozás okán. Akár lenne felvonulás, akár nem, a melegeket elutasítók utálják és elítélik ezeket az embereket.
@Orica Középföldi: :)
ezt, hogy lehet betartani?
3 gyereket, 3 alkalomból, összehozni!képtelenség!
de még az 1/1 is impozáns lenne!
@punkfrog:

A férj tudta, hogy mélyen vallásos a nej, de a szerelem miatt egy legyintéssel elintézte, hóbort.Anyu viszont elfelejtette megmondani, hogy csak a teherbe esésig van szex. És lőn:)) Nagyon gyors válás volt.
@Orica Középföldi: Ne beszélj hülyeségeket. Szerintem sem csak a gyermeknemzést szolgálja a szex. Viszont az egyik legnagyobb ajándék, ami az élet továbbadásában a teremtés munkatársaivá teszi a szerelmes párokat. "Az élet megjelent a földön". Az ebben való részesedés és annak továbbadása az egyedüli természetes, ami pedig ettől eltér az igenis természetellenes.
@Gábris szomszéd: "Az ebben való részesedés és annak továbbadása az egyedüli természetes, ami pedig ettől eltér az igenis természetellenes."

ezt ki döntötte el?
te?
@punkfrog: Hát mondhatnám azt is, hogy nálad és nálam is anya meg apa. Meleg "szülők" esetén valószínű, hogy most nem beszélgethetnénk. Most komolyan még ezt is magyarázni kell?
@Gábris szomszéd: azt ki döntötte el, hogy mi a természetes?
@Gábris szomszéd: "hogy a természetellenes életformájuk ellenére ne lennének ugyanolyan emberek."... a te életformád természetes?...
@Mariann19: Hát igen. Rátapintottál a lényegre. Pont az a problémás, hogy valójában milyen célt akarnak elérni? A többség amúgy Budapesten sem támogatja ezt a fajta magamutogatást. Lásd meghamisított szavazás.

vigyazo.blog.hu/2015/06/11/melegfelvonulas_igy_hazudott_a_nepszabadsag_a_szavazasrol

Még egyszer megismétlem. Az, hogy nem támogatom a pride szerű felvonulásokat nem jelenti azt, hogy utálnám vagy megvetném a melegeket.
@punkfrog: Nézegess Spektrumot vagy Digi Animal World-öt ha magadtól nem jössz rá. :)
@Gábris szomszéd: természetellenes? apácák, papok, akármi, ja-ja
@Gábris szomszéd: prostival akkor természetes?... az akkor nem bűn... (csak jelzem, házhoz mész a pofonért... )
@Sir Bates dö Hól: Tudom, hogy sajnálod a létezésem, de szerelem mást akart.
@Gábris szomszéd:

Ne keverd a fajfenntartási ösztönt az érzelmekkel.E kettő csak az embernél jelenik meg egyszerre, de külön-külön működése sem természetellenes. Vannak hetero párok, akik teljes egyetértésben nem akarnak gyereket.

(Az még kutatás témája, hogy a bonobóknál a konfliktuskezelést szolgáló szexben vannak-e érzelmek.)
Szerencsétlen öreg nyilas nem kicsit nehéz felfogású,melegek ügyében pedig nem 1 autentika.Magamutogató ultrákkal még eddig különösebb baja nem volt.
@Sir Bates dö Hól: Nézd szőr engem elég régóta nem izgat, hogy szerinted én hova és miért megyek házhoz. Kicsit furcsa, hogy ezt ennyi idő után sem sikerült még felismerned.
Szerintem te is tudod mire gondoltam és a Pázmányon nyilván te is találkoztál a házasság keresztény értelmezésével. Ennek fényében tehát, minek kérdezel ökörséget?
@Toportyán Zsóti: Hála Isten azért te is itt vagy autentikának. :)
@Sir Bates dö Hól: korábban sem számított ez, hát még most ;)

@Pantagruel: üdv néked, és akkor még erre a természet ellenességre nem is hoztunk példát a természet ellenes természetből :D
@Gábris szomszéd: Szíjjártó kommunikáció talán még tőled is zavarosabb,meleglobbit csak kitaláltad.
@Gábris szomszéd:

"_"Az élet megjelent a földön". Az ebben való részesedés és annak továbbadása az egyedüli természetes, ami pedig ettől eltér az igenis természetellenes._"

A)
Könnyen ítélsz. És magabiztosan. Nem az Úr dolga lenne ez?

B)
Mitől lenne természetellenes az, hogy egyesek másképp vannak bekötve? És főként, mivel többségük annak született, miért is lenne természetellenes?

C)
Mitől természetellenes Oscar Wilde?
Mitől természetellenes Szapphó?

Mitől lennének természetellenesek, ők?

Francis Bacon
Pjotr Iljics Csajkovszkij
Leonardo Da Vinci
Brian Epstein
Michel Foucault
Federico García Lorca
Boy George
Thomas Gray
J. Edgar Hoover
Elton John
Christopher Marlowe
George Michael
Marcel Proust
Arthur Rimbaud
Andy Warhol
Walt Whitman
Tennessee Williams
Ludwig Wittgenstein
Franco Zeffirelli

Lehet, hogy Te nézeteid Természetellenesek:) Te buzi:)
Lyukasgumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyukasgumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Orica Középföldi: ne szűkítsd csak bigott kaotikusokra, vannak jócskán más felezeteknél is.
@Gábris szomszéd: ez most hogy jön ide?... nagypofával elkezded tolni itt a "természetellenes életformát", mire én, egy tipikus moi lumpenproli, csupán rákérdez vmire, hisz olyan axiómatikusan közlöd gondolatod e témában is, hogy a választ is bizonnyal várhatom...

( nekem teljesen mindegy, hogy élsz-e vagy sem, de keretes híred esetén nem szaggatnám meg ruhámat, az tény... mummot sem bontanék emiatt... mert annyit nem érsz nekem... )
@parti_giano:

Azokat a "kulturköröket" kevéssé ismerem:))
@Gábris szomszéd:

"_@Sir Bates dö Hól: Tudom, hogy sajnálod a létezésem, de szerelem mást akart._"

Úgy van. Mást akart, de te lettél.
@jaegtoer:

Te nagyon hülye:))))))))))))))
@jaegtoer: Mesélj te kis homo, ezek közül ki szervezett prájdot? Nem mondod, hogy te sem érted a lényeget? :)
@Gábris szomszéd: kretének gyöngye!... mit csináltam én a pázmányon?... végülis ez mindegy, a kérdésre nem válaszoltál, de ilyen jellegű kötelezettséged nincs is... viszont látom, hogy megint sírtál, mint a fürdős kurva...
@jaegtoer: klasszikus

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?
@Sir Bates dö Hól: Megint nem látod a fától az erdőt?
Kettőnk közül, egymás megítélésében a nagypofa általában nálad található.
@Gábris szomszéd: segícs má nekem haver!
a többnejűség az természetellenes vagy természetes?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Üdv Mindenkinek!

Mondjuk, szerintem, szociokulturális, civilizációs értelemben talán emelhető kifogás egy-egy viselkedésformával, -mintával szemben, ez világnézet kérdése, erről lehet beszélgetni, és akkor egészen tág, hétköznapi értelemben elmondható, hogy valami "természetellenes", a szó szoros értelmében viszont szerintem az a természetellenes, hogy valamit, ami a természet része, vagy másképpen, hogy valamit, aminek az a természete, ami, természetellenesnek nevezzünk.

Éppúgy, ahogy lehet "mesterségesnek", nevezni az Budai Várnegyedet (talán természetellenes képződmény?), míg a természet részének tekinteni a termeszvárakat, bizonyos szemszögből - a természet szemszögéből - azonban nincs különbség. Ugyanígy, az állatvilágban megfigyelhető "önmegtartóztató" életmód egészen elterjedt, a nemváltás sem példátlan. Sőt, a tudomány szintjén a nemiség kérdése, a meghatározottság, avagy az ivari determináció sem áll meg az ilyen-olyan nemi jellegek szintjén, ennél a szervezet sokkal összetettebb: egyfelől alapvetően mindenki nő, csak aztán néhányból férfi lesz, másfelől van, akikből férfi lesz, és mindenki más "egy életen keresztül küzd ellene" :)

criticalbiomass.blog.hu/2009/12/18/a_nokben_rejlo_ferfi
@jaegtoer: Régen úgy mondták, többet ért volna, ha gyalogszéket csinálnak helyette :)
@taga20: lényegre törő fontos kérdés :D

tussssééééé
@Gábris szomszéd: nem bazmeg, te nem érted a lényeget... nem toleránsnak kell vele szemben lenni, elfogadni vagy megérteni... egyszerűen nem kell ezzel törődni, fel sem merülhetne a kérdés...
@Sir Bates dö Hól: Mindig jókat röhögök azon, amikor simán lekőrözöd a DNS szortírozókat, miközben a humánum nagy bajnokának képzeled magad. :) Mára szerintem told el a biciklid.
@jaegtoer: nem vagyok elég képzett klerikális vonalon, de a melegeket nem isten teremtette?:)
@Gábris szomszéd: sz'al mismásolsz, taknyolsz, de nem válaszolsz... ok... pontosan milyen véleményszabadságról és annak korlátozásáról rinyáltál nem is oly rég?...
@jaegtoer: "Úgy van. Mást akart, de te lettél."

A teremtő ellenben téged is akart, viszont uraságod elég sokszor mást.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz :)))
nem kapkodhat össze-vissza az ember, nehogy elkárhozzon itt a nagy kapkodásban:))
@parti_giano: te, csöndesebben! ne buktass le má az elején:)))
@Sir Bates dö Hól: Ne csúsztass. Először átmész büdös gyökérbe velem kapcsolatban, utána meg picsogsz, hogy nem veszlek komolyan? Bőr a képeden azért nem piskóta. :)
@Gábris szomszéd:

"_@jaegtoer: Mesélj te kis homo, ezek közül ki szervezett prájdot? Nem mondod, hogy te sem érted a lényeget? :)_"

Picinyt kiterjesztetted a vita tárgyát. Eredetileg a homoszexualitás természetellenességéről értekeztél. Még félre sem érthetted, mert idézőjelbe tettem, mire reagálok.

Ez a 'mesélj kis homo' kiszólásod pedig ismételten alátámasztja azt, hogy a tegnap felsorolt rád valló jelzők nem sztereotípiákból vettek, te magad öltözöl beléjük önhitten és kéjjel, s kened a szart mindenfele széjjel.
@taga20: Őket is a szerelem teremtette.
@Pantagruel: erre rímel egy mostanában volt találkozó pont itt Magyarországon, a kettős nemmel rendelkező emberek elfogadottságáról, problémáiról, és a gyerekkorban ráerőltetett nemi szerepválasztásról, ami később megbosszulta magát:

index.hu/belfold/2015/06/23/interszex_alapveto_jogok_gyerekek/
@Orica Középföldi:
" Csak a bigott katolikusok szerint, akik viszont elég nagyvonalúak abban a kérdésben, hogy a szex kizárólag a gyermeknemzést szolgálja.
Ismerek olyat, aki ezt bötű szerint betartotta. "

Nagyvonalúan értelmezte?!:))
@Gábris szomszéd:

"_A teremtő ellenben téged is akart, viszont uraságod elég sokszor mást._"

Az, hogy a Teremtő mit akart, te nem tudhatod, bízd rám s rá a dolgot.
@taga20: "nem vagyok elég képzett klerikális vonalon"

Ha tényleg érdekel az álláspontjuk itt részletesen tanulmányozhatod.

uj.katolikus.hu/konyvtar.php?h=146
@Gábris szomszéd: mivel is köröztem le a dns-szortírozókat?... (anyád küldözgesd dolgozni, esetleg a kölköd instruáld... )
@jaegtoer: "Az, hogy a Teremtő mit akart, te nem tudhatod, bízd rám s rá a dolgot."

Ugyanezt mondhatod magadnak te is, amikor engem ítélsz meg vagy minősíthetetlen jelzőket fogalmazol meg rólam, akár a teremtőhöz fűződő viszonyom kapcsán.
@Sir Bates dö Hól: Mondjuk az ilyen kommentjeiddel, de nem akarlak állandóan nehéz feladatok elé állítani.
@Pantagruel:

Ez elég egzakt. Nagyon egyben van.
@taga20: "Az Egyház tanítja, hogy a homoszexuális személyek iránti tisztelet semmiképpen nem vezethet a homoszexuális magatartás jóváhagyásához vagy a homoszexuális együttélések törvényes elismeréséhez. A közjó követeli, hogy a törvények ismerjék el, támogassák és védelmezzék a házassági együttélést mint a társadalom alapvető sejtjének, a családnak alapját. A homoszexuális együttélések törvényes elismerése vagy azok házassággal való azonosítása nem csupán egy deviáns magatartás jóváhagyását jelentené, azzal a következménnyel, hogy a mai társadalom egy modelljévé teszi, hanem alapvető értékeket is elhomályosítana, melyek az emberiség közös örökségéhez tartoznak. Az Egyház nem teheti meg, hogy ne védelmezze az ilyen értékeket az emberek és az egész társadalom javára."

www.magyarkurir.hu/hirek/millios-gender-elmelet-elenni-tuntetes-romaban

Gondolom egy ekkora megmozdulást ti is össze tudtok hozni bármikor.
@hamucipőke: eszt vágom, de a szerelmet is az isten teremtette:))
@Gábris szomszéd:
Mondtam, hogy nem vitázom ilyesmiről, de bizsereg a nagy lábujjamon a bütyök, szóval akkor az én kedvenc színészem ezek szerint egy természetellenes képződmény lenne?

Gondold át ezt újra, vagy fogalmazz közérthetőbben, kösz!
@jaegtoer: "Ez a 'mesélj kis homo' kiszólásod pedig ismételten alátámasztja azt, hogy a tegnap felsorolt rád valló jelzők nem sztereotípiákból vettek, te magad öltözöl beléjük önhitten és kéjjel, s kened a szart mindenfele széjjel."

Igen hiszen teljesen egyértelmű, hogy te szmájlizva nyugodtan "lebuzizhatsz", viszont én erre válaszul nem "kis homózhatlak" le. Jól válaszoltál, kapsz egy ötöst mára is. :)
@Gábris szomszéd: egy kérdésre nem tudsz/vagy hajlandó válaszolni... viszont folyvást egy felsőbbséghez szaladsz, ha valami nem úgy van, ahogy akarod... jó, hogy lányod van, s nem fiad...
@taga20: Gondoltam, hogy esztergálod:)
@Sir Bates dö Hól: Figyuzz kicsilegó. Hallottál már arról, hogy úgy beszélj másokkal, ahogy magadnak is elvárod? Ha így közeledsz majd dumcsizhatunk.
Lyukasgumi!

Egy fejlődési rendellenességgel született gyermek az már természetellenes képződmény? Azért mert esetleg nyúlszájú, akkor már ne is szaporodjon tovább???
Amúgy a Katolikus Egyház Katekizmus, amelyre Gábris támaszkodik, például azt tanítja: 8. Cikkely / A NYOLCADIK PARANCSOLAT: "Ne szólj hamis tanúságot a felebarátod ellen!" (Kiv 20,16)

2481 A dicsekvés vagy hencegés bűn az igazság ellen. Ugyanezt kell mondani az iróniáról, mely valakinek egy tulajdonáságát vagy viselkedését rosszakarattal nevetségessé téve gúnyolódik.

Az irónia tehát bűn. Bűn és kész. A hazugok hazugok, ennyi.

A homoszexualitásról ezzel szemben a következőket mondja a Katekizmus - ezt Gábris már elfelejtette hozzátenni:

2358 ... Tisztelettel, együttérzéssel és gyöngédséggel kell fogadni őket. Kerülni kell velük kapcsolatban az igazságtalan megkülönböztetés minden jelét.

Hmm.
@Gábris szomszéd: ne erölködj, én tartom a szavam... nem dumcsizni fogok...
@Gábris szomszéd:

A Teremtőhöz fűződő viszonyodat kitűnően jellemzi itteni megnyilvánulásod.
Időnként pofádba nyomom a tükröt, hogy lásd, mit csinálsz.
Persze lehet, hogy neked ez nem tetszik, de mindig is szóvá fogom tenni, ha az Úr neve mögé bújva próbálod köpködni, terjeszteni a mételyt, amihez a Teremtőnek semmi köze.

Mi az, hogy minősíthetetlen jelzőket fogalmazok meg jellemzésedre vagy az általad terjeszteni szándékolt mocsokra?
Nagyon is minősítők és minősíthetők. Az más kérdés, hogy még mindig hízelgő voltuk ellenére neked nem tetszenek.

Szóval mesélj még a természetellenességről egy kicsit. Tudományosan. A Pride az másik fejezet.
@Gábris szomszéd:

"Gyermekeket örökbefogadással bevinni homoszexuális együttélésekbe erőszakot jelent e gyermekekkel szemben, abban az értelemben, hogy kihasználják kiszolgáltatottságukat azáltal, hogy olyan környezetbe helyezik őket, mely nem támogatja teljes emberi fejlődésüket."

Mi van a hetero házasságokban, vagy a pedofil papok által bántalmazott gyerekek emberi fejlődésével?

Milyen kutatás támassza alá azt az érvet, hogy az azonos neműek kapcsolatában nevelkedő gyerekek lelki sérültek lesznek?
@Mariann19: "@Gábris szomszéd:
Azt mondod, hogy a melegek felvonulása "egy jól behatárolható lobbi tevékenységhez köthető"."

No akkor a tagnapi kormánytagok által szervezett felvonulás vagy mi a csuda, meg az Orbánért szolgáltatott mise is lobbitevékenység? Pedig ez aztán tényleg jól behatárolt azok nyelvével, akik részt vesznek benne.
>"Az élet megjelent a földön". Az ebben való részesedés és annak továbbadása az egyedüli természetes, ami pedig ettől eltér az igenis természetellenes.<

Ezt talán a teremtő istennel kéne megbeszélni, hogy miért baszta el az embert, amikor csinálhatta volna tökéletesre is. A fene enné meg azt a természetet, ami természet ellenes.:D
@Gábris szomszéd:

"_Igen hiszen teljesen egyértelmű, hogy te szmájlizva nyugodtan "lebuzizhatsz", viszont én erre válaszul nem "kis homózhatlak" le. Jól válaszoltál, kapsz egy ötöst mára is. :)_"

Mélyen együtt érzek veled, nem lehet könnyű az életed.
Ezt abból gondolom, hogy a kifogásolt, hivatkozott két szó előtti mondandót feltehetően vagy nem értetted, vagy meghaladta lehetőségeidet a válaszadás. Ellenben a hivatkozott kettőt perfekt megérteni vélted, és gábrieles svunggal válaszoltál is rá. Hát legyen ez a te gazdagságod.

Tehát, a homoszexualitás természetellenességét fejtsd ki -kérlek- a felsorolt nevek tükrében. Te kis buzi:)
@Eszter jött: Mi van a hetero házasságokban, vagy a pedofil papok által bántalmazott gyerekek emberi fejlődésével?

Mi lenne? A bűn sajnos mindenhol bűn. Persze mind a ketten tudjuk, hogy hála Isten sokkalta több a boldogító hetero házasság és az igazán példaadó életet élő papok száma.

"Milyen kutatás támassza alá azt az érvet, hogy az azonos neműek kapcsolatában nevelkedő gyerekek lelki sérültek lesznek? "

Hát ha nem fejlődhetnek teljes emberként, lehet rá esély. Szerinted nem? Vagy kérdezzem meg, milyen kutatás támasztja alá, hogy a jobbikos szavazók nem lehetnek jóakaró emberek? :)
@jaegtoer: Jég jég. Nyomogathatod az állítólagos tükröd, bár neked mint a teremtőt követő léleknek illene tudni, mi kedves az Úrnak, főleg ami a teremtmények meg vagy elítélését illeti.
@jaegtoer:

De tudatlan vagy, nem érted, hogy itten "prájdot" csak a cöf-röf, meg a fidesz szervezhet? Még asse baj, ha vannak a felvonulók közt disznók is. Mán hogyan is néz az ki, hogy aki más indentitású, még fel is vonul?
@látjátok feleim szümtükkel: "Ezt talán a teremtő istennel kéne megbeszélni, hogy miért baszta el az embert, amikor csinálhatta volna tökéletesre is."

Ne magadból indulj ki.:) Vannak igazán csodálatos és kiemelkedő emberi életek kicsiben és nagyban egyaránt. Tekints azokra, ha meg akarod kapni a választ a kérdéseidre.
@jaegtoer: "Tehát, a homoszexualitás természetellenességét fejtsd ki -kérlek"

Mondjuk neked mint a teremtőt követőnek ugyebár:

A Szentírás a homoszexuális kapcsolatokat „mint súlyos eltévelyedéseket ítéli el (...) (vö. Róm 1,24–27; 1Kor 6,10; 1Tim 1,10). A Szentírásnak ez az ítélete nem jogosít föl arra a következtetésre, hogy mindazok, akik ettől a tehertől szenvednek, személyesen felelősek érte, hanem arról tanúskodik, hogy a homoszexualitás cselekedetei lényegük szerint rendellenesek.”

Az pedig teljesen egyértelmű, hogy ettől még lehet bármelyikük zseniális zenész, író, stb.
@Gábris szomszéd:

Próbaképp, egyszer válaszolhatnál érdemben /vagy számodra ez is természetellenes?/ . Ha a meleg téma kerül szóba, nagyon gyorsan elkezdtek a gyerekek jogaival takarózni.
Ezért kérdeztem a fentieket.
@Eszter jött: Bocsi de érdemben válaszoltam.

"Ha a meleg téma kerül szóba, nagyon gyorsan elkezdtek a gyerekek jogaival takarózni."

Kb. úgy mint mondjuk te amikor a meleg téma kapcsán a pedofil papokkal takarózol?
@Eszter jött:

Lehet, hogy időnként neki is megelege van, csa próbálja eltitkolni, és ezért hárít.:D
Értem uram, értem, csal fel nem foghatom, hogy "rendes" családból kikerült férfiak elmennek papnak, oszt pedofil, meg meleg lesz belőlük. No ezt magyarázza meg a teremtő, már ha tudja.
@Gábris szomszéd:

"_A Szentírásnak ez az ítélete nem jogosít föl arra a következtetésre, hogy mindazok, akik ettől a tehertől szenvednek, személyesen felelősek érte, hanem arról tanúskodik, hogy a homoszexualitás cselekedetei lényegük szerint rendellenesek.”_"

A mihez és kihez képest, valamint a ki által?

A Szentírás önmagában véve nem isteni kinyilatkoztatás, hanem nagyon is emberi munka, telve az ember korlátaival.

A "lényegük szerint rendellenesek" kitétel csak a kor 'gondolkodóinak' korlátait mutatják és semmiképpen nem evidencia.
@látjátok feleim szümtükkel: "családból kikerült férfiak elmennek papnak, oszt pedofil, meg meleg lesz belőlük."

A katolikus egyháznak 420 ezer papja van világszerte, ennek alig az egy százaléka érintett szexuális visszaélésben.

Nekem természetesen egy is sok de ezek után nyugodtan általánosíts.

konzervatorium.blog.hu/2010/03/18/egyhazi_pedofilugyek_igazabol_melegugyek
@Gábris szomszéd:

"_ bár neked mint a teremtőt követő léleknek_"

Nem követő. Kereső.
@jaegtoer: A Szentírás minden szavával Isten egyetlen szót mond: az Ő egyszülött Igéjét, akiben teljesen kimondja önmagát.
A könyvek könyvében Isten emberi módon szól az emberhez. A Szentírás helyes értelmezéséhez ezért figyelnünk kell arra, hogy az emberi szerzők valójában mit szándékoztak mondani, és hogy Isten mit akart az ő szavukon keresztül számunkra kinyilatkoztatni.
@jaegtoer: Akkor te előrébb vagy nálam. Szerintem a hívőknek újra és újra keresőkké kellene lenniük.
@Gábris szomszéd:

Még egyszer kérdezem:

Milyen kutatás támassza alá azt az érvet, hogy az azonos neműek kapcsolatában nevelkedő gyerekek lelki sérültek lesznek?

Figyelmedbe ajánlom Fab neked szóló válaszát:

"Viszont ne tegyünk úgy, mintha nem tennéd próbára az ő és a többiek türelmét időről időre. Ez is orvosolható lenne egy kis odafigyeléssel."
Kíváncsi vagyok azon az egy azaz EGY kommentelőn kívül van-e még valaki, aki az eddigi kérdéseimet általánosításnak látja.

Ha a katolikus egyháznak 420 ezer papja van világszerte, és ennek alig az egy százaléka érintett szexuális visszaélésben, akkor ez most csak véletlen, teremtési huba, vagy természetellenes? Szerintem ugyan is eddig azt vitattam, hogy természet ellenes-é ha valaki nem a szereti szexuálni?
"Milyen kutatás támassza alá azt az érvet, hogy az azonos neműek kapcsolatában nevelkedő gyerekek lelki sérültek lesznek?"

Hol mondtam azt, hogy biztosan sérültek lesznek? Azt sem állítom, hogy a hetero házasságokban nincsenek problémák. Amit állítok az az, hogy a hagyományos családmodell lehet igazán boldogító szeretet és életadó közösség.

Bár ha annyira érdekelnek a kutatások itt van egy. Ebből azért elég egyértelműen lejön a válasz a kérdésedre.

mandiner.hu/cikk/20150210_ujabb_tanulmany_szerint_vannak_hatranyban_a_melegparok_altal_nevelt_gyermekek
@Gábris szomszéd:
A szentírás helyes elemzése, az mit takar?
Mi a helyes, és mi a helytelen értelmezése?
Nem piszkálódásként, de azért ez a kérdés felvet sok másik kapcsolódót is.

Ki állapítja meg mi a helyes?
Ezt kinek írja le? Annak aki nem hisz benne, arra is kötelező? Vagy az felkoncolandó? Szükségképpen jön majd a jobbik, akiknek alatta megtapasztaljuk majd, vagy még előtte sikerül őket a ... nem vagyok optimista.
21.23.44-es kommentem vége helyesen: természet ellenes-é ha valaki a vele azonos neműt szereti szexuálni?

Én a teremtésről a következőket hallottam bölcs emberektől.

Amikor az isten kirántotta az Ádám bordáját és meggyúrta belőle az Évát, valahogy nagyon egyformának látta őket, ezért kikapott egy kis anyagot az Éva lába közül, és az Ádám lába közé ragasztotta. Nos mi van, ha fordítva kellett volna, és az Ádámból kellett volna azt a kis részt is kivenni, már ugyé ha a bordát is onnan vette? Szóval mi is a természetellenes?
@Knósszosz: A szentírás értelmezésének elsősorban arra kell figyelnie, amit Isten a szent szerzők által az ember üdvösségünkért ki akart nyilatkoztatni. Ami a Szentlélektől ered, csak a Szentlélek tevékenysége által érthető meg teljesen.
Semmiképp sem mondanám, hogy kötelező annak, aki nem hisz benne, így természetesen részemről a koncolás sem merülhet fel.
A jobbiknak ehhez aztán tényleg semmi köze. :)
@látjátok feleim szümtükkel: "természet ellenes-é ha valaki a vele azonos neműt szereti szexuálni?"

Úgy érzem, hogy igen.
@Gábris szomszéd: a hagyományos családmodellbe belefér a két csaj egy pasi modell, ja és a melyik jukba dugjam útelágazás?:))

vagy vak komondort kell vennem, hogy igazi istenfélő legyek?
@Knósszosz:

Ugye nem komolyan vársz a kérdésekre - pont tőle - választ?
Ebben sem lehet vele vitázni. Egy előző hsz-ben egyértelműen leírta: " A Szentírás minden szavával Isten egyetlen szót mond: az Ő egyszülött Igéjét, akiben teljesen kimondja önmagát.
A könyvek könyvében Isten emberi módon szól az emberhez"

Ez egy olyan zárt gondolati rendszer, ami - nála - nem feltörhető.
@taga20: Nem fér bele. Jobban jársz ha veszel egy vakkomondort. :)
"Úgy érzem."

Értem. Ez az érv. Aki meg másként érzi, az magára vessen, hogy nem azt érzi, amit a tollas hátú. Pedig azt kéne, mert ő úgy érzi.

Na ettől hány az inger.
@Gábris szomszéd:

Egyértelműen az jön le, hogy a kutatást egy katolikus pap végezte.
@Gábris szomszéd: bakker, erre 250 van írva, nem 350!:))
@látjátok feleim szümtükkel:
"Tarlós szerint nem a miniszterelnöknél kell keresni a hibát, hiszen Orbán Viktor eddig minden évben közbeavatkozott "

"Sztálin elvtárs biztosan nem tud róla, mennyi baj van. Ha ezt Kádár elvtárs tudná – sóhajtottak eleink."
@Gábris szomszéd: ez Jézusnak is tetszene.benne is van bibliában.keresd!
@Eszter jött: Na persze mi más.

"A Regnerus-tanulmányt közlő folyóiratszámban egyébként a luisianai egyetem professzora, Loren Marks bizonyította be, hogy az Amerikai Pszichiátriai Társaságnak (APA)az azonos neműek örökbefogadási joga melletti állásfoglalása által hivatkozott tanulmányok minimális mintával és rossz metodológiával készültek.
Paul Sullins azonban 519 ilyen gyermeket vizsgált (a US National Health Interview Survey segítségével) egy 207,007 fős reprezentatív mintából."

@taga20: Ha egy ilyen az enyém lenne, tőlem az is lehetne ráírva, hogy löman. :)
@punkfrog: Ja már a szamár is Lexus volt, amin bevonult Jeruzsálembe. :)
@taga20: Ja és nehogy azt mondd, hogy csunyaxar mer tényleg padlót fogok. :)

www.lexus.com/models/IS/gallery
Na szép álmokat minden kedves kommentelőnek és olvasónak. :)

youtu.be/REuKB_BQzJ0
@Gábris szomszéd:
Rendben, de nekem nincs semmiféle szent szerzőm, akit követnem kellene. Miskolc-Garadna között működik még az erdei vasút? Ez fontosabb bárminél!

Én ott ismerkedtem meg a mozdonyvezetővel, később meg magammal... aki tud "vezetni"...
@Knósszosz: De van jó lelkiismereted. Ja és szerintem működik még. :)

www.kisvasut.hu/view_cikk.php?id=2547&rfa=55
Kiss Judit Ágnes

Más nóta

Fejem fölött glória a bura,

Csak belőlem ömlik a kultúra.

Az a sok mélymagyar? ki az?

Én szartam a spanyolviaszt!

Hazáról meg nemzetről sipákol?

Bőgatyában jött ki az anyjából.

Én mondom meg, mi jó, mi szép,

Én vagyok az értelmiszég.

Meleg nyárban tudjuk jól, hogy megy ez

Gyerekemnek juszt is két anyja lesz!

Apának meg jöhet bárki,

Másságomat tolerálni.

Ha nem tetszik, amit itthon teszek,

Fejlettebb országban boldog leszek.

Píszí, love, szeretet,

Hányjunk romakereket!

:))
@Gábris szomszéd:
mitől lesz valami "szent"?
ki az aki asztatatatatat "mondhassa" hogy ez már pedig szent ...aszencségitnekijje

ketten ősszeállnak és aszongyák a többieknek, hogy az amire ők aszongyák, hogy márpedigazkurvaistenszent akkor az kurvaistenszentté válik?

vagy hogy megy ez, holmi papírusz tekercsek szentté lettek izélve a porban, valaki ráfingott?

brühüyyy

kkkkkkkkkkk

nagy izgalommal várom hogyan lett az emberiség vérfertőzés által, mivel ugye Káin megölte Ábel-t és Éva meg egyedűl volt és Ádám sem volt már megtért a porba melyből vétetett

kis zamatos mese lesz ugye?
@Gábris szomszéd:
az is leheccséges, hogy más híján (ugye Éván kívűl csak a kélgyó) Káin és Ábel egymással éltek házaséletet és Káin olyan kemény és nagy volt hogy Ábel belehalt ebbe a szerelembe?

ez ugye egy profán kantár de nagyon ügyek vannak ott byblosban lekörmicélve valami gonosz lélek körmölhette???

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
mivan? bezárt a bazár? pedig nincs is vásárnap? vagy csak fizetett műszaknak van vége?
brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Gábris szomszéd: egészen bizonyos vagy abban, hogy az Újtestamentum valóban a te istened szavait adja vissza szö szerint?... nekem azért vannak kétségeim e tárgyban...
@Gábris szomszéd: az első korrekt és teljesen akceptálható reagálásod hosszú idő óta...
.
Orbán: Amit Isten egybeszerkesztett, azt Trianon szét nem szakíthatja

A miniszterelnök a Kálvin téri református templomban szólalt fel a Generális Konventen.

"Az a feladat méretett ki ránk, hogy megtaláljuk az utat", amely a magyarság megmaradásához és megtartásához vezet a Kárpát-medencében. "A magyar reformátusok ismerik ezt az utat. Erről tanúskodik a történelmünk" - hangsúlyozta Orbán Viktor.

A kormányfő úgy fogalmazott: "veszedelmes, mindannyiunk erejét próbára tévő időket élünk". Szavai szerint bár Európa ma a népvándorlás hullámaival és a görög pénzügyi vitákkal van elfoglalva, Ukrajna keleti felén most is ropognak a fegyverek, Kárpátalján számtalan magyar család él máról holnapra, miközben közösségük férfijai még mindig attól tartanak, hogy harcolniuk kell egy olyan háborúban, amiben nem látják saját érdekeiket.

Semmit sem nyerhetünk, de mindent elveszíthetünk

"Erdélyben a kommunizmus legsötétebb időszakát idézve indítottak hadjáratot a magyar reformátusok ellen" - tette hozzá.

Orbán Viktor szerint a számtalanszor feltett kérdés ismét súlyos értelmet nyer: milyen jövő vár a magyar nemzetre a Kárpát-medencében? A válasz ugyanaz mint az elmúlt évszázadokban: megmaradni és megtartani - mondta, majd úgy folytatta: "megmaradni és megtartani olyan háborúk közepette, amelyeknek kirobbanásához vajmi kevés közünk van, és amelyek által semmit sem nyerhetünk, de mindent elveszíthetünk".

Orbán Viktor felidézte, a 16. században a protestáns prédikátorok azzal a küldetéssel járták a török hódoltás alá vetett vidékek falvait, hogy megtartsák az ott élőket "keresztyénnek és magyarnak".

Így történhetett, hogy ami Mohácsnál katonailag és politikailag elveszett, azt kulturális és lelki értelemben visszahódította Genf, Sárospatak és Debrecen - mondta, hozzátéve: így történhetett továbbá, hogy 2009-ben - emlékezve arra a kötelességre, amellyel a mai és a jövőbeni magyar reformátusok nemzetük iránt tartoznak - a magyar református egyháznak "a különböző országokba szaggatott részei" közös alkotmányt fogadtak el.

Közösen Kárpátaljáért

"Amit Isten egybeszerkesztett, azt Trianon és a kommunizmus szét nem szakíthatja" - jelentette ki Orbán Viktor.

Azt mondta, hat évvel ezelőtt tehát "öt évszázad kötelékei és abroncsai nyertek megerősítést, amelyek segítségével a magyar reformátusok teljesítve történelmi hivatásukat ma is összefogják az erdélyi magyarságot a Dunántúlival, a Felvidékit a Dunamellékivel, a Tiszántúlit a Kárpátaljaival, a Tiszán innenit a Délvidékivel és a tengerentúlival".

Orbán Viktor kijelentette: "Magyarország felelős vezetői ma azt kérik önöktől, hogy amint az elmúlt fél évezredben úgy a következő évtizedekben is segítsék a nemzetet".

"Álljunk ki közösen Kárpátaljáért, ahol szociális katasztrófa fenyeget és álljuk ki közösen Erdélyért" - szólított fel a kormányfő, aki köszönetet is mondott azért, hogy bajbajutott magyar családok ezreinek sikerült segíteni Kárpátalján.

"Legyünk és maradjuk is tovább egymás munka- és szolgatársai, hogy együttes erővel küzdhessünk a magyarság megmaradásért és megtartásért a Kárpát-medencében" - zárta beszédét Orbán Viktor.

www.hir24.hu/belfold/2015/06/24/orban-amit-isten-egybeszerkesztett-azt-trianon-szet-nem-szakithatja/

.
.
2015 első négy hónapjában 29 184 gyermek született, 3 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. A halálozások száma 48 929 volt, ami 2014. január–áprilishoz viszonyítva különösen nagymértékben, 12 százalékkal emelkedett. A természetes fogyás 19 745 fő volt, 4518-cal több az egy évvel korábbinál – közölte a KSH.
.
@Gábris szomszéd:

"A Szentírás minden szavával Isten egyetlen szót mond: az Ő egyszülött Igéjét, akiben teljesen kimondja önmagát.
A könyvek könyvében Isten emberi módon szól az emberhez. A Szentírás helyes értelmezéséhez ezért figyelnünk kell arra, hogy az emberi szerzők valójában mit szándékoztak mondani, és hogy Isten mit akart az ő szavukon keresztül számunkra kinyilatkoztatni."

Biztos forrásból tudom, hogy nem.

A Szentírás egy vallás- és egyházreform következtében született alkotás, ami a politeizmust felváltó egyetemes monoteizmus ideológiai alapja.

Más olvasatban, a zsidók haragvó és bosszúálló istenének helyébe a megbocsátó és szerető istent hirdeti meg, aki már nem a félelemből hanem a szeretetből építkezik. Jézus és az apostolok elévülhetetlen érdeme, hogy ezt a rendkívüli fordulatot kikényszerítették.

Remélem, hogy egyszer, -még a katolikus egyház összeomlása előtt-, az apokrif iratok is legalább olyan nagy nyilvánosságot kapnak, mint a Biblia, és az egyház kanonizálja azokat is.

2000 év után a keresztény és keresztyén egyházak is megértek egy jézusi mértékkel mérhető reformra. Ugyanis a massza -mondhatni- változatlan maradt, vagy talán néhány fokkal rosszabb.
@dr. jenőke (jenőke): hubakker ennek a humanoid formanak teljesen elment az esze, egyre hatarozottabban agyaz a szelsojobbnak...
@jaegtoer: arra a reformra varhatsz, meg nehany szaz evet, a szelsoseges muzulmanok miatt a kereszteny szelsosegek is erosodni fognak, a szelsojobbal egyetemben, lasd mint fent.
Nincs mit hozza tennem

más 1 órájaGyengeelméjű vagy gazember

Mostanáig úgy tűnt, hogy a budapesti olimpiát háromféle típus támogatja: a gyengeelméjűek, a gazemberek és a lelkes naivok. Mára csak az gyengeelméjűek és a gazemberek maradtak. A FIFA üzelmeinek lelepleződése után a naiv lelkesedők csendben hazamentek.

m.hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20150625_Gyengeelmeju_vagy_gazember
"Mindezt az elkövetők kislányai is rendszeresen látták."

index.hu/belfold/2015/06/24/battyonya_gyilkossag_kinzas/

Nem kellene a családot valami természet feletti intézmények aposztrofálni, hiszen a család nem más, mint emberek közössége. Benne gyerekekkel.

Előfordul, hogy melegek közösségében ezektől a gyerekektől egészségesebb lelkületű gyerekek nevelődnek. Még akkor is, ha ezt a közösséget nem akarja az álla és az egyház családnak elismerni. Érdekes módon tollashátú ilyen ügyek gyerekeiről sosem értekezik, pedig ez a "család" még az istennek sem tetszhet. Vagy igen, pusztán azért, mert családnak titulálják?
hihijjjj!
nekem átjött ám ebbül az egészbül, hogy a tarlós látens buzi.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
a cikkben érintőlegesen szerepel az a legfontosabb megjegyzés miszerint?
VANNAK AZOK AKIKET MEGVESZTEGETNEK
ÉS
VANNAK AZOK AKIK EZEKET MEGVESZTEGETIK

MELYIK A POFÁTLANABB? ez már az én kérdésem, mert most a megvesztegetettek bűnhődnek de azok akik megvesztegették őket azok szentéletűek

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy

megakurvaannyukat
@hacsaturján:
ugye ő a "T" betűs az ABC sorrendes listában és minden betűre van több mint egy

asokbuzirejtezikdekinekaseggében?

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@jaegtoer: "Biztos forrásból tudom, hogy nem."

Én meg, hogy igen.

"Más olvasatban, a zsidók haragvó és bosszúálló istenének helyébe a megbocsátó és szerető istent hirdeti meg, aki már nem a félelemből hanem a szeretetből építkezik."

Ezzel egyetértek

"Remélem, hogy egyszer, -még a katolikus egyház összeomlása előtt"

Emlékszel ugye, hogy mit mondott akit keresel?
Jézus azt mondta róla: a pokol kapui nem vesznek erőt rajta. Szóval ne nagyon állj addig féllábon, amíg az egyház összeomlik.
A reformra viszont szerintem is szükség van de azt igazán úgy lehet megvalósítani, ahogy mondjuk Assisi szegénykéje vagy más óriások tették.
@Rodeo36: Nem kell rosszra gondolni csak aludtunk. :)
@jaegtoer:
Szerintem pontosan azért alkottak nagyot, mert meg akarták mutatni, hogy van, amiben igazán kiemelkedőek.A szexuális másság ui. kisebbségi érzést is okozhat, és ezért ki akarnak tűnni valamiben. Talán ezért is vonulgatnának manapság.
Mint egyszer leírtam , nekem az egyik főnököm homoszexuális volt, ő egy kiváló, nagyszerű ember, viszont a barátja egy nagy szemét volt, tehát a jellemük nekik is különböző lehet, mint mindenkinek.
a kurva életbe mostmán! noooormálisok vattok, margitok?
elmontam annak a hüje mózesnek égő csipkebokor képibe, hogy "vagyok aki vagyok", ebbül csak annyi gyütt át nektek, hogy én a nestlé nyuszi vagyok. hát egy nagy lófaszt! először is: tuttok tik égő csipkebokrok lenni az én akaratom nékül? no, ugyi! és az én akaratommal? hát hüjék vattok tik, bazmeg? tessék tudomásul venni, hogy mégcsak helikopterk se lehettek, nemhogy okossak, hijába is zabáltatok bele az almáimba, legfőképp orcátok verítékivel baszhattyátok az anyátokat, ha én úgy akarom. akarom? sanszos.
amig van nektek gábrieletek (aki ojjan mint a luciferkó, csak tán barna az orra), addig kinyalhattyátok, mellesleg, ha akarom, akkor öt másodpercen belül leszophattok a corcovado tetejin, közvetlenül a hüje fijam bal karja alatt, egy kicsikét jobbra.
addig is kicsit rénnevelek, tik meg bekaphattyátok, kiváló tisztelettel!

p.s. a gábrielt buzinak gyártottam, de bármikor csinálhatok belüle biciglistát. csókpuszi, vigyázzatok magatokra, mer nem tudom mikor fogok megharagudni.
@dr. jenőke (jenőke):

MI lesz a határon belüli magyarok sorsával? Azzal nem foglalkozik az önjelölt prédikátor?
@hacsaturján:

Bocsásd meg a mi bűneinket:))))))))))))))))))))9
@Orica Középföldi: Ahogy mi is megbocsájtunk az ellenünk vétkezőknek.

Te is? :)
@Gábris szomszéd:

Ezek szerint nem értetted Hacsa szövegét:)
Hát azért súlyos volt demszkájéktól,hogy tarlóspityuékra sózták ezt a melegolimpiát.
De lassan tényleg kötelező lesz szeretni a melegeket.
Szegedi helyzetjelentés:

"Mint kollégánk fogalmazott: "nagyon emberségesek voltak a rendőrök".
Azt is mondta, hogy a hajnali órákban egyelőre nincs nagyobb mozgás a Tisza töltésénél, ahol tegnap rendőrlánc állt fel, hogy szervezetten fogadják a menekülteket. Kollégánk reggel hétig csak pár rendőrautót látott, viszont a város felett hajnal óta helikopter köröz."

index.hu/belfold/2015/06/25/barmelyik_utcaba_benezek_menekulteket_latok/

No akkor most szervezetten fogadja a rendőrség a menekülteket, akik mellesleg illegális határátlépők? Pont ezért nem a határ átlépésében kéne őket megakadályozni? Vagy zavar van az erőben meg a nerben?

Hogyisvagyikezittennálunk?
@hacsaturján: tevagyakivagy, hogy vagy?
ennyire le vagy égve mint a csipkelekvár? azaz heccsedli? és az almád sem ér sokat olyan hülyék maradtunk, mint te magad, elvégre a saját "SOSIA"-d vagyunk...vagy tévedek és akkor azért tévedek mert te tévedhetőnek teremtettél a saját "SOSIA"-dként

és milyen a rénkumisz? nagyon belehecc baszva ha már ilyen korán ideteremtetted magad? mivel utazol a csány magángépével vagy seprűn?

és igenis tessék adni nekünk vigyort...vagy egy bugyor guaniqiqi-t

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Orica Középföldi:

haggyad, majd akkor fog nyivákolni igazán, ha áthengerbucskásztatom a saját fejin.
@Rodeo36:

most az eccer elmesélem neked (deus ex machina), hogy tégedet eredetileg a kínai pijarcra faragtalak és mivel ott se váltál be, azér lógsz itt a nyakamon. de ne szarj be, előbb utóbb még lehet belöled valami. még majd átgondolom.
"Az árkülönbség több tízmillió forinttal – illetve legalább egy esetben akár százmilliókkal – dobta meg az egyes beruházások költségét. A számlát minden esetben közpénzből – azon belül is túlnyomórészt EU-s forrásból – állták."

fn.hir24.hu/penzugy/2015/06/25/orban-viktor-veje-durvan-tularazta-a-kozvilagitast/

Akkor most majd jön az uni(de)jó elszámolni a túlárazásokat?
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Nézzé szét gyorsan a családban, hogy elég hideg-é mindenki!
@Rodeo36: Szép napot. Ez már megint mijafasz? :(

www.latimes.com/local/crime/la-me-lapd-los-feliz-shooting-20150623-story.html

rt.com/usa/269263-investigators-witnesses-la-shooting/
www.portfolio.hu/gazdasag/nem_lesz_tobbe_letminimum_magyarorszagon.216031.html

Hiszen nálunk nincs is olyan fogalom, hogy mélyszegénység, erről még beszélni sem lehet.:(
@Rodeo36:
belhecc baszva helyesen:
be lehecc baszva
kkkkkkkkk
@Gábris szomszéd:

napi átlagban nagy szám már adtam róla 2014 32000 gyilkosság benne a rendőröké...rendőr átlagban naponta: 9.5 halálosat

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkk

és néger volt legalább?
@hacsaturján:
én már ki vagyok alakulva és nélküled drágám, csak úgy önmagamtól

nem is tudtam, hogy képes vagy gondolkodásra, és nem fáj?

még van annyid, hogy fogpiszkáló legyen belőle vagy már aszt is elbasztad?

elbaszott egy fószer vagy kispofám, fel vagy fújva mint lufi és nálam van a gombostű

beeeeeeeeeeeeeee

kkkkkkkkkkk
brühüyyy
@hacsaturján:

lambia mi culito rosadito pero sólo si puedes lavar esta lengua súcia con un poco de ácido sulfúrico

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

jejejejejejejej
@Rodeo36:

magának mér gúvad úgy a szeme? nem látott még úthengert?
@látjátok feleim szümtükkel:

a lét az a minimum amire szükségetek van, hogy elzavarjátok a picsába a csúti pókhasú kappanhangú buzit

és vegyétek el ami a tietek mint a francia forradalomban és csattogjon a guillotin, de előtte fonassátok meg a kosarakat a soxarházival...

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkk
@hacsaturján:
nem jól látod azvagyakivagy!!!!! nemcsak rosszúl lácc hanem süket is vagy

azvagyakivagy mindent lát el ne lopd a léniát

jejejejejejejej
kutykurutty

elfogyott a sörét?

brühüyyy
@hacsaturján: erről eszembe jut(picit átköltve, egybevonva magát a tarlóssal), hogy:

sej mi mi mi mi mi mi mi,
mi mozog a bőszen égő csipkebokorban?

azt gondoltam hogy egy róka meg egy nyúl,
se nem róka, se nem nyúl egy tűzoltó meg az Úr
Ugrott ki a bőszen égő csipkebokorból.
@parti_giano:
mintha csak a Káin és Ábel nagy szerelmét olvasnám ugye más híjján egymást imádták...és halálos szerelem lett

mint amivé válik a buzi felcsúti disznókondás és a rajongói, ki szereti mélyebben a ...

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Sir Bates dö Hól: na, most akkor helyezzük mellé g. fodor gondolatait a politikai termékről.
@parti_giano:

Sajnálom, de képtelen vagyok géefgé gondolatait Spiró mellé helyezni.

Nagyon ott van ez az interjú.
@Orica Középföldi: jó, ne mellé. csak a mínőségi különbségre akartam felhívni a figyelmet.
@parti_giano:

Most éppen Rossinivel ellensúlyozom Spirót:))
Maradjunk annyiban, csak az egyik minőség.
@Penivaldes:

Azért ha Áder elnök olyan tiltakozó felvonulást szervezne, mint annak idején a solyómszem, én is elmennék vonulgatni a földikutya mellett.:D
A KSH nem méri tovább a létminimumot

Ha nincs olyan statisztikai kategória, hogy szegénység, akkor szegénység sincs.

444.hu/2015/06/25/a-ksh-nem-meri-tovabb-a-letminimumot/
.
A Központi Statisztikai Hivatal közölte, hogy megszünteti a létminimum számítását, mert szerinte az NEM MEGFELELŐ ADATOKAT MUTAT.

Érti ezt valaki?
Az adóhatóság a vagyongyarapodási vizsgálatok alkalmával a létminimum adatokat vette figyelembe (noha a minimálbér nettója sem éri el ezt az értéket) és aki ennél kevesebből még élt, a különbözetet adóhiányként állapította meg, bírsággal, késedelmi pótlékkal tetézve, mondván: eltitkolt jövedelme volt, vagy van.
A bíróság lelkesen asszisztált ehhez a marhasághoz, tudomást sem véve a kecsketartás és a gombaszedés (adómentes) táplálkozási szokásairól.
Nomármost a KSH beismerte, hogy adatai nem valóságos helyzetet tükröző adatok.
.... meg egyébként is...

A jogerős bírósági, illetve adóhatósági ügyek ezek szerint megalapozatlanok.

Kezdetét veszi a kártérítési perek kezdeményezése?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: az való, hogy a szegénységet meghatározni ugyanúgy nem lehet, mint a gazdagságot. jó jó, ha nincs mit enni, és wc sincs az egyértelmű, de utána már nehéz megfogni.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Csak a basarózsa ugatása hallatszik az égig.
azzal viszont nem értek egyet semmiképpen sem, hogy a létminimum, mérjék bárhogy is az az alsó tisztességes megélhetés küszöbe....az én v ilágombam ugyanis a tiszt. megélhetés nem az amikor a heti 5 liszteskását 1 nap felváltja a krumplipüré...
@parti_giano: @Orica Középföldi: érdekes gondolatok, számomra egy csodálkozó felpillantással...
@Sir Bates dö Hól:

Eddigi megnyilatkozásainak egyféle szummázata. Minden gondolatát hallottam már, de így egyben mellbevágó volt.
basszus, hamarosan kinyírják a pápát a maradi műkeresztények, nem fogják sokáig tűrni, hogy rontja a milliárdos bizniszüket...
/melegek, kisegyházak, menekültek, inkvizíció elítélése stb-stb/

Ferenc pápa: Néha igenis a válás a legjobb megoldás

A férj és feleség különélése néha "elkerülhetetlen", sőt "erkölcsileg szükséges", hogy megvédjék a gyengébbik házastársat "azoktól a súlyos sérülésektől, amelyeket az arrogancia, az erőszak, a megaláztatás, a kihasználás és a közömbösség okoz - mondta szerdai audienciáján a pápa.

hvg.hu/vilag/20150625_Ferenc_papa_Neha_igenis_a_valas_a_legjobb
@dr. jenőke (jenőke): "A jogerős bírósági, illetve adóhatósági ügyek ezek szerint megalapozatlanok.

Kezdetét veszi a kártérítési perek kezdeményezése?"

Perújítás!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Én mellé állok, mert a szeme a világot pásztázza, és látja is, nem csak az egérlyukba les.
Pedig nem vagyok vallásos, csak hívő.
@Orica Középföldi: az aktuálpolitikai flashpointon, főleg a deklaráció magabiztosságán...
@parti_giano:

Kusza Szemmel ellentétben én nem örülök neki.
"A politikus hangsúlyozta, hogy a 43 kilométeres szakasz felújítására eredetileg tervezett 2,4 milliárd forintos összeg mára 44 milliárd forintra nőtt. Ennél drágább vasútvonalat nem lehet Európában találni - jelentette ki. A független képviselő hangsúlyozta, hogy a felújítási munkát elnyerő konzorcium tagja volt a Vasútépítők Kft. is, amit akkor még Szijjártó Péter édesapja tulajdonolt. "Ha valaki esetleg kételkedne, hogy Szijjártó Péter luxusvillája miből keletkezhetett, akkor abban benne lehet az is, hogy egy olyan felújításban működtek közre, aminél jelentős túlárazást, a közpénzből ilyetén való részesedést sikerült megvalósítani" - fogalmazott."
-no comment-

13:33
Jó drágán dolgozott a miniszterelnök vejének cége

Nemcsak tarolt a közbeszerzéseket Tiborcz István korábbi vállalkozása, de igencsak drágán dolgozott – írta a Dirkt36 oknyomozó portál. Az Elios olyan árat kapott a lámpákért a munkái során, amelyek más projektekhez képest kirívóan magasak voltak.

hvg.hu/itthon/20150625_Jo_dragan_dolgozott_a_miniszterelnok_veje
@Sir Bates dö Hól:

Ha visszaemlékszel a provinciák győzelméről c. előadására, ott már megrajzolta ezt.
@Orica Középföldi: mit?... az atlanti partjainak ellentétét?...
ennyi, és kár a szóért...

Lázár János barátján kívül egyszerűen senki nem felelhet meg a dohánynagykeres nagypénz bezsebeléséhez kapcsolt törvényi feltételeknek
cigi

Hiába fizetnének milliárdokkal több pénzt és hoznának létre több munkahelyet a dohánymultik, a minisztérium meg sem fontolja az ellenajánlatukat. A kormánynek fontosabb, hogy Sánta Jánosék tegyék zsebre a pénzt, mint hogy az államkasszába menjen a dohánynagykereskedelmi profit.

444.hu/2015/06/25/lazar-janos-baratjan-kivul-egyszeruen-senki-nem-felelhet-meg-a-dohanynagykeres-nagypenz-bezsebelesehez-kapcsolt-torvenyi-felteteleknek/
@dr. jenőke (jenőke):
Én értem!
A keményen dolgozó kisemberek, a közmunkások és munkanélküliek tudatáig úgysem jutnak el az adatok, a többieknek pedig - akiket közvetlenül nem érintenek a problémák - teljesen szükségtelen tájékoztatást adni.
@látjátok feleim szümtükkel:

jómagam is figyelemmel kisérem a feri papa tevékenységit és szent meggyőződésem, hogy luca napkor maga harrach péter fogja lángra kapatni.
Döntött a kormány: megépül a kerítés

Lázár János csütörtökön bejelentette, a kormány kész a magántulajdonosoktól földet is vásárolni a kerítéshez, ami 10 méter mélyen fog benyúlni a magyar oldalra. Úgy tűnik, a kabinet kétszintű kerítésrendszert tervez.

hvg.hu/itthon/20150625_Dontott_a_kormany_megepul_a_kerites
kérdés kiknek a tulajdonában vannak arrafelé a földek, és tovább nem is gondolom a dolgokat...pedig még az építési rablásról nem is beszéltem...
@dr. jenőke (jenőke):

Orbán Viktor, Kálvin téri református templom, beszéd:

"... Kárpátalján számtalan magyar család él máról holnapra ..."
"Lázár sajnálja, hogy Gyurcsány rá se hederített
Jön a szokásos Altusozás. Lázár János sajnálja, hogy Gyurcsány Ferenc nem válaszolt a múlt héten feltett kérdéseire. Márpedig szerinte az Altus több konzorciumi partnere szerepelt az OLAF-listán, vagyis gond van a pénzügyi megbizhatóságukkal. Lázár erről levelet is írt az Európai Bizottságnak, és a dolog kivizsgálálást kérte, ileltve azt, hogy az Altussal kapcsolatos összes adatot adják ki az elmúlt öt évből."

index.hu/belfold/2015/06/25/lazar_janos_14._kormanyinfo-tajekoztatoja/

Mondjuk ekkora vehemenciával magyarázhatná a trafikmutyis szerződéseket, a Vajna féle koncessziós jótékonyságot, meg egyéb hasonló parazló világítási túlárazott szerződéseket is. A MET off de shortjáról nem is beszélve. Talán ez is feladata lenne. A szállodaszámlákról nem is beszélve.
@látjátok feleim szümtükkel:
Hallod a tömeget azt skandálni, hogy ezekről beszéljen? Őt a saját szavazói érdeklik, hiszen tőlük kapta a felhatalmazását, azok meg jobb esetben csak leszarják, rosszabban még dicséretesnek is tartják, hogy a Fidesz-kormány hatalmának és a szocik attól való távol tartásának érdekében egy kicsit lecsippent itt-ott. Neki az a dolga, hogy a választói akaratot beteljesítse, azok viszont nem akarják, hogy ilyenekről beszéljen. Úgyhogy nem, nem feladata.
vannak fontos dolgok:

Törcsi, kommentek felolvasása, Béla – nagyot ment az M1 Híradó
2015-06-25

Írta zero

Hosszú kihagyás után huppantam le az M1 Híradó elé és tátott szájjal figyeltem, hogyan nyomják fullba a kretént propagandát.

vastagbor.atlatszo.hu/2015/06/25/torcsi-kommentek-felolvasasa-bela-nagyot-ment-az-m1-hirado/

---

atlatszo.hu/2015/06/24/roma-felzarkoztatasra-is-kevesebbet-kolt-magyarorszag-mint-a-menekultellenes-kampanyra/
Most egy kicsit nem Tarlós és nem olimpiai huzavona a központi téma, hanem a honvédségi repülőgépparkunk teljes amortizációja van soron.
Utána kizárólag lufikat fogunk eregetni, mert abban a műfajban nagyon jók vagyunk.
@Kijelölt Önkéntes: lufikat eregetni és színes álmokat kergetni, mind a kettőben nagyon vagyunk...
@Kijelölt Önkéntes: mi nem világos?
csak akkor tudunk új vadászgépeket venni, ha a mostaniak megsemmisülnek!
és ki döntött legutóbb, hogy melyik ajánlat a legjobb?
de természetesen, teljesen tiszta volt az egész eljárás!vagy várj...!
@punkfrog:
A döntés, majd a beszerzés kristálytiszta eljárás keretében történt, ezért semmiféle aggályom nem volt és most sincs.
Attól viszont nagyon tartok, hogy valamilyen paranormális hatások sűrűjébe kerültünk (megnövekedett bolygóközi háttérsugárzások, napszéllel és mágneses zavarral járó kitörések, légköri anomáliák, stb.) és nincs megfelelő védelmünk a természeti erőkkel szemben.
Jajjaj!
Büszke lehet magára a civis város, meg az egyeteme is.

Tiltakoztak ellene, aztán egyhangúlag díszdoktorrá avatta Mocsai Lajost a Debreceni Egyetem szenátusa

444.hu/2015/06/25/tiltakoztak-ellen-aztan-egyhangulag-diszdoktorra-avatta-mocsai-lajost-a-debreceni-egyetem-szenatusa/
"Ez az Úttörő nem az az Úttörő!", avagy hogyan izzasztja meg a NER saját magát a hülyeségeivel, és erre hogyan találnak vérlázítóan zseniális megoldásokat...

Tragikomédia egy felvonásban.

index.hu/belfold/budapest/2015/06/25/faramuci_utcaatnevezes_ujpesten/
@látjátok feleim szümtükkel:
Másutt már több kommentet írtak erről az újabb, lélekemelő ügyről.
Vannak, amelyekkel azonosulni tudok és a következőt pedig érdekesnek találtam:
"Jól illik a mostani - politikusoknak becézett - csapatba.
Csak emlékeztetnék arra a bravúrjára, amikor a női válogatottal az olimpiai döntőt a hajrában 6 (!) gólos előnyről "sikerült" elveszíteni a sorozatos, rossz döntései miatt.
A szövegelés és a helyezkedés - minden jel szerint - kifizetődik."
Nem annyira Off

nagyonallat.reblog.hu/nyulmama-megmenti-a-kicsinyet-a-kigyotol

Tehát feltehetően nincs igazságtartalma annak a szólásnak, hogy gyáva, mint a nyúl.

ON
@jaegtoer: Igen elég jól tolta a nyúl. :)

Erről pedig volt már diskurzus a poszt kapcsán.

Az alábbi írás szerzője Daniel Greenfield
Izraelben született, New Yorkban él.

"A házasság minden szempontját megszüntetik, egészen addig, amíg már nem jelent semmit. És mikor a házasság többé nem egy férfi és egy nő egész életre szóló elkötelezettsége, hanem olyan szertartás, ami nem jelent többet, mint a modern szertartások túlnyomó része, akkor a pusztítás teljessé válik.
Először a házasság véglegessége szűnt meg, majd a monogám jellege, végül pedig az értelme. Ha valaki azért szeretné, hogy engedélyezzék az azonos neműek „házasságát”, mert meg kíván házasodni, valójában nem a házasságra vágyik, hanem csak újabb ürügyet talált rá, hogy a házasság ellen harcoljon.
Soha nem az azonos neműek „házassága” volt a kérdés, hanem a házasság."

www.facebook.com/ACsaladNeveben/posts/890833584285341:0

blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=simocsi&pid=43361
@Gábris szomszéd: szerintem a tudatod nem fogja át, hogy mi a különbség, az egyházi és a polgári házasság között!
@Gábris szomszéd:
"Az alábbi írás szerzője Daniel Greenfield Izraelben született, New Yorkban él. "

te látens zsidó (is) vagy!
@Gábris szomszéd:

Ez egy minden szakmaiságot nélkülöző, abszolút szubjektív írás. Értéke annyi, mintha én értekeznék a káposztalepkékről.
@Orica Középföldi:
Igazad van!

Melyik gasztro "vallás" az igazán felsőbbrendű?
A vegetárius áll a húsevő fölött, vagy netán fjordítva?
Kinek a katolikus, kinek a reformáta (még ebből is vita van, hogy mata vagy máta... - vicc), és akkor nem is beszéltünk a keletről, ahová épp félúton vagyunk.

Sikamlós terület a hit értékelése, nem is teszek rá konkrét utalást a magam meggyőződése okán, de azt biztosan állítom, hogy ebben liberális vagyok; csinálja/gyakorolja mindenki a saját meggyőződése szerint. Csak ne agitáljon, mert káposztalepke lesz belőle.

Kelet felé félúton vagyunk,
@Knósszosz:
... bár ne vigyen engem a Don a Pamírba, inkább adjon húst panírba, de utóbbi az bizonytalan, előbbi meg (remélem) kivitelezhetetlen.

Majd látjuk, ha...
@Knósszosz:

Sir reggel betett egy linket, Spiró-interjú. Olvasd el.
@Orica Középföldi: "Ez egy minden szakmaiságot nélkülöző, abszolút szubjektív írás."

Hát ezt a te kommentjeidről is gyakran el lehet mondani. :)
@punkfrog:

megakadt nála a lemez melegházasság ügyben
@Orica Középföldi:
Sir le se sir, pedig írtam is neki... Spirót elolvasom, nagyon bírom.
@Gábris szomszéd:

Ha téged zavar a melegházasság, akkor miért foglalkozol vele folyamatosan?
@Eszter jött: Nem folyamatosan. Amúgy meg miért ne lehetne foglalkozni az igazi hátterével?
@Gábris szomszéd:

Igazi háttere? Ez alatt mit értesz?
@Gábris szomszéd: na, ez igaz!
nem csak ennyi a baj veled!
@punkfrog: Jaja a blog elsőszámú páblik enemije a két lábon járó fekete bárány. ;)
@Gábris szomszéd:

Nem olvasom el. Foglald össze, 3 körmondatban! Azt talán még be tudom fogadni.
@Eszter jött: valami lobbi van a háttérben itt is!
lehet, hogy a chemtrail miatt, akarnak házasodni a melegek, lejáratva ezzel a házasság intézményét!
aztán előbb-utóbb, csak meleg házaspárok lesznek a földön.
a heteróknak el kell menekülniük a szíriuszra!
no smile!
@punkfrog:

Ajvé! Remélem, a szíriuszon minden nőre 2 férfi jut. Mert akkor már kezdek is csomagolni.
@Gábris szomszéd: "a blog elsőszámú páblik enemije"
"amit szeretek magamban, az a szerénység"
én úgy fogalmaznék egy másik klasszikussal:
te egy ilyen "helyi hülye" vagy!
@Eszter jött: "a szíriuszon minden nőre 2 férfi jut"
aztán a hiánygazdaság miatt, kezdődik ott is a buzulás!:)
@punkfrog:

Egy fenét, bevezetik a többférjűséget:))
Én egy kicsike városban élek. Nálunk is vannak meleg párok. Hívők is vannak köztük, gyakorolják a vallásukat.
Senki sem háborog emiatt. Nem kergetik ki őket a templomból, nem ítélkeznek felettük.
@Gábris szomszéd:

Ilyenkor nem zavarja az alfásokat az érvényben lévő Benes dekrétum? Megszerették Ficot?
Elég gyorsan forog náluk a köpönyeg. ))))
@punkfrog:

Mire odaérünk, már lombikban fogunk szaporodni. Gyártunk kellő mennyiségű nőt-férfit.
Szép új világ!
@punkfrog:

De körbe is adhatjuk őket, hogy senki se szenvedjen hiányt.
Azt mondják, a változatosság gyönyörködtet.
@Eszter jött: nincs ilyen szerencsénk, ugyanis a nők jobban kitaláltak. És mint ilyen, marad a többség, feltehetőleg. De szívesen megyek veled.
Akkor kb. ennyit a nemek közötti gyenjogúságról.

Mint szíriuszi menekült jóindulatúan mondom, hogy a helyzet ott egészen eklektikus.

Azt már a Földön is tapasztalhatták az elvágyakozó nők, hogy egy nő életét igazán csak egy másik nő tudja pokollá tenni.

Az pedig, hogy a férfiak egy elszánt és népes csoportja rendíthetetlenül küzd a férfiak egyenjogúságáért, ne keltsen a kedves olvasókban megrökönyödést. Több millió éve zajlik váltakozó eredménnyel a küzdelem, most éppen vesztésre állunk, de mi, Férfiak nem adjuk fel. Minden kisértés, megaláztatás, vesztes ütközetek dacára, az utolsó leheletünkkel is azt fogjuk suttogni, hogy: Éljenek a nők, nem tudják mit cselekszenek!
Különösen nem, amikor újra meg újra szemünkre vetik éles, rikácsoló hangon, elviselhetetlen frekvencián, máskor megtévesztően szelíd, búgó hangon, hogy miért hagyjuk szanaszét azt a rohadt zoknit, és miért vagyunk képtelenek visszahajtani a kurva WC-ülőkét.

És ne jöjjön senki a vakkomondoros példával. Mi Férfiak tudjuk a legjobban, hogy aki nőt ver, az csak egy pöcs, de nem férfi.

[csak hogy fel ne billenjen a blog, és meglegyen a napi off]
@jaegtoer:
Azért nem kellene figyelmen kívül hagyni az elődök tapasztalatain nyugvó bölcsességet, hogy "pénz olvasva, asszony verve jó"!
höhö

Orbánt, Tarlóst és Semjént is meghívták az idei Pride-ra

Levélben kaptak meghívót a szervező Szivárvány Misszió Alapítványtól. A huszadik budapesti pride megnyitója július harmadikán lesz, a felvonulás tizenegyedikén.

444.hu/2015/06/25/orbant-tarlost-es-semjent-is-meghivtak-az-idei-pride-ra/
@jaegtoer:
Még a következőt bátorkodom belinkelni, mely szerint kiderült, hogy miért élnek hosszabb ideig a nők, mint a férfiak (a türelmetleneknek annyit már most elárulok, hogy arról is a nők tehetnek!):
www.otvenentul.hu/egeszseg/94692
süti beállítások módosítása