Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.atv.hu/belfold/20240430/szentkiralyi-alexandra-elintezte-az-1250-forintos-bkv-s-orszagberletet... (2024.04.30. 21:02) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.10. 09:28 Fabius

Mit nem mondott Orbán G. Viktor?

Kíváncsi voltam mivel áll elő a Habony Művek a Simicska - Leaks múltidéző emlékszivárogtatása után. Vad cáfolatok után nekimennek a Gyurcsány kottából játszó, rezsicsökkentést támadó Lajosnak? Orbán elvárja magától, hogy bíróság elé vigye a spicli ügyet, különben leváltja magát? Ehhez képest vérszegényebb lett a megszólalás egy Harrach Péter öninterpellációnál.

- Lallerből a sértettség beszél, így csinn-bumm cirkusz az egész, teccikéteni?

csinn.jpg

(kép innen)

Vagyis nem mondta, hogy kedves drága polgári népem, én bizony nem jelentettem senkiről semmit, nem írtam alá se katonai elhárításnak se III/III-nak, nem voltam spicli se katonáéknál se a politikai közösségünkön belül. Vajon miért félt ezt így kerek perec kijelenteni? Túl sokan voltak ott, és egy ilyen kijelentés ráégne? Nem mondta azt sem, hogy Lajos egy geci, és bíróságon kell helytállnia a szavaiért.

Magyarul semmi konkrétat nem mondott azon kívül, amit mindenki lát: Lajos meg van sértődve.

Az egyetlen érdekesség annyi, hogy a "bulvárkacsa" nyugdíjba ment, helyére jött a csinn-bumm cirkusz. Igen, kb a jelentése és komolyan vehetősége ugyanannyi a kettőnek. Simicska spicli emlegetése meg annyira de annyira alantas, hogy ezért elővenni az ügynöktörvény és nyilvánosságra hozni a listákat mégse kéne. Mert azok nagyon fájdalmasak, tudod, nyájas olvasó.

- Kinek? Viktornak? - kérdezed most joggal, de erre választott képviselőidnek vagy miniszterelnöködnek kéne megadni a választ, ők meg csak annyit mondnak: csinn-bumm cirkusz, sálálá, csinn-bumm cirkusz, bibibí.

360 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr717256075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hörömpő cirkusz világszám sokkal jobb volt. :)
Felmondási hullámmal válaszolnak a Hír Tv-sek Simicska ügynökvádjára

hvg.hu/itthon/20150310_Felmondasi_hullammal_valaszolnak_a_Hir_Tv
Szól a fej: "Hajtani kell!"
De a jó bringákra mások szálltak fel.
És én a görkorcsolyás álmok mögött gyalog maradtam,
de nincs egy rossz szavam.
Állj mögém, szurkolj nekem,
és ha együtt nyerünk, hajolj meg velem.
Ó, a páholyból majd éljenzés és virág száll felénk;
nekem ez épp elég.
Míg a törpe ordibál,
mert az óriás vállán áll,
míg az óriás félreáll,
mert a törpe ordibál,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Amerikai kitiltási öngól után 1 hónap kellett mire előállt gyenge tereléssel az analfabéta narancs stáb,most sem futotta ütősre csak bulvárkacsa szintűre,valszeg csuti orálmuzsiknak is le kell mondania pedig vője most pörgette fel közpénztolvaj gépezetét.Így jár aki a putinrépát szájába tolja ország világ előtt.
Szóval, 25 év távolából cirkusszá silányodott a hős ellenállás, és az ellenállókat megfigyelők rendszere.
Azt mondja ezzel, hogy nem Dajcstomi a pojáca, hanem Kőszeg Ferenc, és nem a demokrácia a deal, hanem az önkény.

Jól van Viktor. Indulsz te még közbeszerzési pályázaton, eszembe jut majd mostani ajánlatod.
Hát ha már kineveztek egy cirkuszügyi államtitkárt, használni kell valamire!
Kár, hogy Kónyáék lemondták a 28-i tüntetést, most elővehették volna a bohócforradalmi kosztümöket.
gyors kérdés: ha nem igaz, amit simicska állít, miért nem jelenti föl rágalmazásért? ha férfi, akkor följelenti!
@parti_giano:

Ez jó szöveg:))
A gugli szerint LGT. Az? Nem tudom leellenőrizni, mert, - vess a mókusok elé - halálosan idegesít a zenéjük.
Most már végleg megbukott a Felcsúti Szaporítóanyag. Innen már nem lehet kimagyarázni semmit. Kik ülnek az ügynök törvényen már 5 éve, és jönnek a hülyébbnél hülyébb magyarázatokkal, hogy miért nem lehet meghozni egy ilyen jogszabályt?
Hát véletlenül nem az a Fidesz-KDNP, akik ha kell egy nap alatt keresztül tudtak verni alkotmánymódosítást is a Parlamenten? Most meg kínosan hallgatnak ha a Felcsúti Örökítőanyag ügynök érintettségéről kérdezik őket.

@Gábris szomszéd: Ehhez mit szólsz?
index.hu/belfold/2015/03/09/bunszervezetben_bukott_le_a_volt_jobbikos_kepviselojelolt/
Nem nagyon hallom a "tisztakezű" Vona magyarázatát.
@Gábris szomszéd: Félnek, hogy a főnök terít az ő III/III-as érintettségükkel kapcsolatban is, vagy a másik lehetőség, most kaptak olyan állás ajánlatot a királyi tévétől, amitől megéri a haj korpásodása.
Nem ez fogja megrengetni a Hír tévét.
Ez a - rendszerváltozás fedőnevű - népnemzeti cirkusz sokadik előadása jól fizetett ripacsokkal.
Ujjé!
@The Ghost Wolf: Magyarázkodjon egy VOLT jelölt kapcsán? :)
@parti_giano:

Unokatesókkal mégse küzdhetek:))
@Gábris szomszéd: Ja hogy csak volt képviselőjelölt, akkor minden meg van magyarázva. Ha már nem képviselőjelölt, akkor már nem kell becsületesnek lennie. Elég ha jó Jobbikos.
Mert már 2010-ben is volt rendőrségi ügye.
@The Ghost Wolf:

"_Most már végleg megbukott a Felcsúti Szaporítóanyag. Innen már nem lehet kimagyarázni semmit. _"

Az 1989-1990-es események egy bravúrosan megkomponált politikai játszma forgatókönyve szerint zajlottak.

Amire nagyon kevesen gondoltak, és talán gondolnak ma is, hogy voltak akik jelentettek és vagy kompromittálódtak, vagy nem.

Pedig az ügynöklistáknál (nem vitatva közérdekű nyilvánosságuk mindenkori szükségszerűségét) sokkal fontosabb iratok azok, amelyek arról szólnak, hogy visszafelé is súgtak, azaz kiket szemeltek ki a békés rendszerváltás vezéralakjainak, és későbbi haszonélvezőinek, az addig összeharácsolt vagyon legalizálása, a büntetlenség és a további részvétel ellenében, továbbá azokat is, akiket mindenképpen távol kellett tartani, ellehetetleníteni, mint pl. Krassó Györgyöt.

Tehát Orbánt nem feltétlenül csak a besúgók, hanem azok között is lehetne/kellene keresni, akiknek visszasúgtak.
Papir van róla, hogy nem szervezték be, az összes többi meg a folytatásos baloldali nép- monda- és regevilághoz tartozik, melynek ihletője sunyicskalala gecikrata és médiamágnes.
@jaegtoer:
Öhöm, most már csak azt kellene tisztázni, hogy a SZu meg az USA kinek és mennyit súgott.
Mindig sugdolóznak ezek, éppen úgy, mint ma.
A szájukat nagyra csak az eubrüssziplomaták nyitják ki felénk, de sokszor hazai unszolásra.
Csak nehogy a kínai sárkány is kinyissa 7méteres nyakán levő mind a 7 fejét, miután összebútorozott Oroszországgal.
@parti_giano:

Tudod jól, számíthatsz ránk
Nálunk mindig van egy újabb mutatvány.
@jaegtoer:

én elhiszem, hogy a vezírnek nincsen ügynöki jogosítványa. mindaddig, amíg a tartótisztye, az a pintér nevű, másképp nem nyilatkozik.
@Imola Helyesi: Ha esetleg érdekel itt egy remek elemző beszélgetés Mihálffy Balázs iszlám hittudóssal. A téma az ISIS terrorszervezet létrejötte, működése, bevételi forrásai.

orientalista.hu/interju-mihalffy-balazzsal-az-iszlam-allamrol/
@parti_giano:

maga hogyan ragasztana bohóc orrot egy narválra? amíg eszt meg nem tudom, addig nem svalbárdé ez a cirkusz.
@jaegtoer: hátja, ez az egyébként jelentéktelen, papír nélkül öt értelmes mondatot még el nem mondó ember szerintem sem önmagától lett ekkora intézményesített univerzálzseni.
Majd jól a sarkára áll , férfi lewz,..és feljelenti Simicset !
Aztán a gecizo úgysem tud bizonyítékokat felmutatni...
(Vagy mégis ?)
@Imola Helyesi:

Ahhoz én nem értek, de arra emlékszem, hogy 8-án kibeszélgettem egész évre magamat magával. Továbbiakban forduljon a sóhivatalhoz, majd föl.
Ha jól emlékszem nem is olyan rég pont orbán utasította a nav elnökaszonyát : vagy beperli az usa nagykövetség szóvivőjét rágalmazásért vagy mehet !
Viktor tehát akkor perelsz vagy mehetsz?!
Magyarul vagy tisztázod magad egyértelmüen vagy le kell mondanod -ez az ország érdeke a nemzetközi hitelessége a tét !!!
Ezek után nem lepődnék meg ha Simicska nyilvnosságra hozná hogy a Mutyivezér/csuti orálmuzsik/ mely svájci bankban milyen számú titkos számlákon rejtegeti a mutyikból szerzett pénzét.
@Imola Helyesi:
"Papir van róla, hogy nem szervezték be"

Ja,...schmittpajának is volt papírja róla hogy dokor...
Egyet nem szabad elfelejteni :
Amit Simics mond , azt súlyozottan kell számolni ...
Mert ha Gyurcsányi mondaná , ki figyelne oda...
Senki...
Öveket becsatolni, troll invázió várható!
Főcím...
A Népszabó megkereste azt az elhárítótisztet, akire Simicska hivatkozott, miszerint Pallos örnagy féltette őt tőle. A nyugdijas tiszt azt mondta, hogy "Pallos örnagy már meghalt, ő pedig tud titkot tartani. Nem nyilatkozik, mert ez nem az ő reszortja". Hát, azt hiszem, ezzel csak olajat öntött a tűzre :))) Ha azt mondta volna, hogy nem emlékszik, rég volt, volt évente többszáz egyforma ruhás egyformán bamba honvéd, a fene emlékszik rájuk egyenként, akkor sem jutottunk volna előbbre, de így aztán még sejtelmesebb lett az egész:)
@hacsaturján:

Na ja, de miért kekeckedjek Sanyi Bácsival? Még kiscsoportos se vagyok abban a brancsban, és még annyi dolgom van az életben.
@dr kíváncsivagyok:

Papír, papír... fecni a deal, egy fecni meg semmi, sőt annál is kevesebb. Van ez így.
@Gábris szomszéd:

"A Magyar Nemzet és a Hír Tv munkatársainak túlnyomó többsége elkötelezett jobboldali és nyílt Fidesz-támogató,"

Csak én érzek a mondaton belül ellentmondást?
@Gábris szomszéd:

'sztán ezzel mit szeretnél közölni? Te is a szíriuszi eredet híve vagy?
Gondolom szélsőjobbéknál ez az alap.
@hacsaturján: most mit sajnáltatja magát? ha rudolfra sikerült, a narválra ne menne?
@jaegtoer:

nem köll vele kekeckedni, ippeg csak föltenni neki az 5000 forintos kérdést. a bölcs pediglen a kicsiér is lehajol.
@jöttem: Ja hogyha nem finnugor rokonság akkor szíriuszi? :)
@parti_giano:

a narvál lelkileg nehezebb műfaj, ráadásul kiáll az antennája a szájából.
@hacsaturján: ilyenkor lelkizik itten, a rén fején is van antenna, hogy húzzak egy parabolát.
@jöttem:
MTA? Ehhhh!
Vajon én miért terjesztem az MTA-val ellenkező álláspontot?
@jaegtoer:
Ahh, én várok, jövő év márc. 8-ig is, ha kell, addig csak-csak lenyugszik "kegyed" is.De lehet, hogy már mérgében kipukkant.
Ha meg mégsem, akkor majd visszaszólok.
@Imola Helyesi: Biztosan tehetsége okán nem vették fel levelező tagnak Önt.
@Csaba Svolik:
Csabika, azért ne túlozzon már.
Nagyon megszidnánk a miniszterelnökünket, ha lemondana.Egy sunyicska médiamágnes nem csinál nyarat.
@miva?:
Hagyjál már, nem vagyok én marxista!
Batyukám, gyere, nekem most mennem kell.
@parti_giano:
.
Akire gondolsz, az valószínüleg történész, amúgy tudós ember, többek között a Szent István korszak egyik legjobb szakértője, de nem párttitkár, vagy ilyesmi.
Ő tárta fel például a somogyvári bazilikát is.
@Imola Helyesi: Vagy pénzért, vagy pedig, mert nem szedi rendesen a gyógyszerét?
@parti_giano:

akkor korzózzon vagon tetején!
Nemtom. Sztem ennyi idő után kijelenthetjük, hogy az eztán megjelenő magyarázatok már nem is érdekelnek, nem?

Ha Viktor tiszta lenne, akkor már rég beperelt volna mindenkit, engedélyezte volna minden 90 előtti róla szóló irat nyilvánosságra hozatalát, apósa, apja ügyeinek kiteregetését, stb.

Ez a csinn bumm cirkusz arra volt elég, hogy úgy értsem "igen, jelentettem. közöd?"
Sztem bajjer sem véletlenül fújja azt az egy követ :D
@dr. jenőke (jenőke): vannak szép eredményei, vitathatatlan, főleg rendszerváltás előttről.

djnaploja.wordpress.com/2013/03/16/bakay-kornel-az-erdemdus/

a politika sokakat meghülyített.
@parti_giano:
.
Nincs is vita: a politika sokakat meghülyített. Mit is mondjak? Kőszegre menetele óta nem láttam.
Elég jól ismertem.
Csodálatos házi szilvapálinkája volt.
A "volt" indokolt, mert mindig elfogyott.
@hacsaturján: na, már vissza is értem. végig rohangáltam a vonat tetején pápa és csorna közt. ott sem volt hegesztőpisztoly.
@parti_giano:
.
Elolvastam, amit linkeltél. Az a helyzet, hogy László Gyula sem bírta Györffy Györgyöt, így ezzel inkább nem kezdek semmit.
Viszont volt nálunk szalonnasütésen, amely Csaba királyfiba és az erdélyi himnuszba torkolt az 1980-as évek elején, egy budapesti kertváros közepén.
Soha nem mondta, hogy párttag volt, vagy van, vagy lenne. Nem is ez jellemezte.
Megvolt neki a saját világa, és így volt elfogadva.
a rendszerváltással nem tudott mit kezdeni. Ezzel sem volt egyedül.
@dr. jenőke (jenőke): az őstörténetünkről meg annyit, hogy kevés a forrás, így tág tere van a fantáziának.
@dr. jenőke (jenőke):

"_Ő tárta fel például a somogyvári bazilikát is_"

Minden tiszteletem az övé.
Én újabban a chilis bab, a főtt csülök, a bükkforgácson füstölt kolbász, a barbecue szósz, az édes-savanyú gyöngyhagyma, az olíva bogyó és a cseresznyepaprika alkotta nagykoalíció komponenseinek optimális részarányainak feltárásáig jutottam, és a munkának még nincs vége.
@Imola Helyesi:

"_De lehet, hogy már mérgében kipukkant._"

Akkor nem pettingelnék itt a billentyűzettel, hanem azt hallotta volna, hogy: pukk!
@parti_giano:

próbálja meg ugyanezt vizakna s déva köszt!
@hacsaturján:

"_nem köll vele kekeckedni, ippeg csak föltenni neki az 5000 forintos kérdést. a bölcs pediglen a kicsiér is lehajol. _"

Hát épp ez az, nem lehet felnyitni az 5000 forintos kérdést tartalmazó borítékot, az apróért még csak-csak lehajolnék, mint a tényleg takarékos Csányi a 120 millió ficcses ingyen kamatért, ahogy a hvg is említette volt néhány éve.
@The Ghost Wolf: Biztos érdekelnek a részletek is. :)

Az index legújabb "jobbikos-bűnözős" cikke, és ami abból "véletlenül" kimaradt

"Vas Zoltánnal kapcsolatos korábbi információikat meg tudjuk erősíteni, egyben tájékoztatjuk Önöket további részletekről: Vas Zoltán már 2011-ben kilépett a Jobbikból, s minden párton belüli tisztségéről lemondott. Így a Jobbik nem követhette nyomon magánéletének alakulását. Ha igazak az ellene felhozott vádak, akkor reméljük, hogy a törvény teljes szigorával sújt le majd az ilyen bűnözés útjára lépett személyekre, függetlenül attól, hogy mely politikai pártnak volt a tagja az illető.

A Magyar Nemzeti Gárda, amelynek sokáig vezetőhelyettese volt, valamint a Jobbik között vezetői szinten már 2011-től megromlott a kapcsolat – részben az ő tevékenysége, vezetői mentalitása miatt. Vas Zoltán a terhére rótt bűncselekmény idején, 2013 nyarán már a Jobbik lejáratására szerveződő Magyar Hajnal bizniszpárt előkészítésében, szervezésében volt benne. Most már értjük, miért volt kénytelen olyan gyorsan felhagyni vele, ugyanis a mai napig nem volt tudomásunk arról, hogy előzetes letartóztatásba került, s ott is van lassan másfél éve."

Szabó Gábor
@dr. jenőke (jenőke):

ez mind semmi, pedig a kristó gyula meg a ránki györgyöt nem szerette. sőt, továbbmegyek, engem se szeretett, pedig a klasszika-filológia mesterem nekem is a szádeczky-kardos samu bácsi volt.
Elképesztő az a cinizmus, ahogyan Orbán a saját ügynöki gyanúját kezeli.
Ugyanezt a cinizmust tapasztaljuk az egész ország közvéleményét felkavaró Vida Ildikó ügyében, Rogán V. kerületi ingatlan panamáinak kérdésében, Szíjjártó és Lázár luxusvilláinak vásárlásaiban, a rokonság és a mamelukok elképesztő meggazdagodásainak tárgyában.
Ördögi ez a stratégia, mert megfélemlítő és tehetetlenséget gerjesztő üzenete van.
Az üzenet az, hogy hiábavaló a közélet tisztaságára való figyelem felhívás, fel- és bejelentés, a kormányzati, orbáni reakció:nyasgem!
Orbán nem tagadja meg magát ide vonatkozó szóhasználatában sem, megint földhözragadt stílusú a szóhasználata, amely nem egy miniszterelnöki reakcióhoz méltó:
Csinn-bumm cirkusz.
Bóvli kijelentése valahol azért ül.
Orbán csinál az országból valóban egy csinn-bumm cirkuszt, melynek manézsában ő a lassan kiöregedő lóidomár, aki nyeglén vezényli a beidomítandó lovakat.
Ám mi lesz, ha a lovak megvadulnak?
@parti_giano:

őstörténetünkről annyit, hogy a róna-tassnak még a szeme se áll jól, molnár erik mán régen meghalt, ez a bakay meg együtt iszik a jenőkével?

gilgames
@jaegtoer:

csakhogy én úgy értettem, hogy a pintér nevű hajol le az apróért, mély bölcseletről nyújtván tanubizonyságot. maga meg ha lehajol, akkor letakarithattya a cipője talpát. mármint a saját cipője talpát. mármint a kutyaszart. no, az a kutyájé vót, maga csak örökölte. stb.
@hacsaturján: ha magán múlik, déva és vízakna után segesvárra, majd aleppóba. persze, adja csak az ívet. mostanság már vonatjegyekkel biznicel?
@Mariann19:

"Ám mi lesz, ha a lovak megvadulnak?"

magyarország jobban fog teljesíteni az egy főre eső musztángok tekintetében.
@The Ghost Wolf:
"a másik lehetőség, most kaptak olyan állás ajánlatot a királyi tévétől, amitől megéri a haj korpásodása."

Itt a pont. De ezzel egyúttal választottak is a viaskodók közül.
@hacsaturján:

Az a semmi, kérem szépen, hogy én egyiket sem szerettem, de ami a kezem ügyébe kerül tőlük azt elolvasom, ha nem nagyon apróbetűs, olykor meg csak azt, és meg kell állapítsam -függetlenül a legfrissebb kutatási eredményektől, vagy éppen azok figyelembe vételével- nincs még egy ilyen hülyén ügyeskedő, vagy ügyeskedve hülye nép, mint a magyar- úgyhogy egészen biztos, hogy ezek/mi (sőt mik ezek?) meg az avarok a csillagokból pottyantak ide, aztán azóta potyogunk hol ide-hol oda, meg pityogunk ellenben folytatólagosan sunnyogva.
@parti_giano:

mitmongyak? van bennem egy hegedűvonásnyi lengyel.
@hacsaturján:

Én azon gondolkoztam el, vajon aggódik vagy szeretné?:D
@Mariann19: Miért, Medgyessy hogyan kezelte a hasonló helyzetet? Lemondott, vagy ilyesmi?

Ebben igaza van a tegnapi fideszes trollnak, hogy elképesztő a kettős mérce idehaza.
@jaegtoer:

na, ne csinyájjon itten a blogon csinn-bumm cirkuszt azzal az óvasással, mer attul kódul! végezzen hejette szakmunkát!
@Baldrick68:
"nyílt Fidesz-támogató,"

Ez a rész mindenképpen stimmel.
@jaegtoer:

innen, svalbárdrul nem sok relevanciája láccik a dolognak mer itten hideg van.
@hacsaturján: lesz utánpótlás, költi a turul a tojását rendesen.
Tök új vagyok itt és csak arra szeretném felhívni a tisztelt szektatagok figyelmét, hogy a miniszterelnök úrnak arról is van papírja, hogy hazudott. Hivatalos, bíróság által kiállított dokumentum. Ja, még valami! A köztévének (?) meg hírhamisításról!
@hacsaturján:

"_csakhogy én úgy értettem,..._"

Jaaaa, úgy könnyű, hogy maga, kedves Mester érti, én meg az öncenzúrás sapkám ellenzőjétől hogy láttam volna meg, amikor már a matematika sem az ami, hanem unortodoxul ma te, ma ti, ka? ez itt nem Svalbárd. Itt a rének helyett született kergemarhák nyomják a fősodort! He? Ugye hogy fedáksári! hacsaknem renonc.
@hacsaturján:
"Magyarország jobban fog teljesíteni az 1 főre eső musztángok tekintetében."
Tudtam, hogy a válaszodban a musztáng fajtának jelentősége van.
Ezért utánanéztem a fajta és a szó eredetének. Nézzük meg, hogy ránk magyarokra mi adaptálható a musztángok ismérveiből, íme:
Vad, elkóborolt, gazdátlan.
A la mesta szó a mindenkihez és senkihez sem tartozót jelent.
Ez utóbbi mintha a külpolitikánk szintetizált jellemzője lenne. Fogok is a szóval brillírozni, még sokáig lesz aktuális.
@vitéz Vályogházhy Pocista:
"Tök új vagyok itt."
Szia!
Érezd jól magad közöttünk!
@hacsaturján:

Azt mindjárt kondultam, hogy nem hallatszik el odáig az 'szűzek siralma, özvegyek panasza' árvák jajszava, de gondoltam a lovak sorsa megérinti a kérges ám érző lelkét, s együtt rezdül Mariannal, aki ki tudja, hogy aggódik, avagy várja, hogy azon lovak végre megvadulnak? Virsli versus szabad legelők kontra pányva kontextusban?:)
@István Tamasi: Meglepődnék, mert úgy vélem abba a Lajos keze is benne van. Inkább valami elévülési időn túli mutyira gondolok.
@parti_giano:

nincsenek kéccségeim, ámbár az is mán bevette ninivét.
@hacsaturján:

"_na, ne csinyájjon itten a blogon csinn-bumm cirkuszt azzal az óvasással, mer attul kódul! végezzen hejette szakmunkát!_"

Dejszen megint rátoppantott a taposó aknára! Nincs itt már szakmunka, csak szagmunka.
A pénz szagára gyűlnek a latrok, BudaCash, Hungária Quaestor... Hol vagyok én ehhez?
@jaegtoer:

" Ugye hogy fedáksári! hacsaknem renonc."

eszt jó eldönteni mingyá az elejin, mer külömben lehet újra osztani ahejett, hogy fölnyalnánk a sokszoros lóvét.
@Mariann19: Bocsi! Mindenkinek szia, de van akinek oszt jónapot! !Köszönöm! Már régmúlt idők óta szorgalmas olvasója vagyok a blognak, de eddig sikeresen ellenálltam. :) Most lett teli a csöbör a szektatagok magyarázkodásától.
@jaegtoer:
"Együtt rezdül Mariannal, aki ki tudja, hogy aggódik, avagy várja, hogy azon lovak megvaduljanak."
Tele vagyok szenvedéllyel, ezért az aggódást kizárom, a vadulást respektálnám.
Ja, a szabad legelők, igen, azok kellenek nekem.
@parti_giano:

svalbárdon nincsen kispolszki, viszont álmomban vót szakállam, s a postás ijenkor köszönt nekem.
@vitéz Vályogházhy Pocista:
"De eddig sikeresen ellenálltam."
Jól van, most jött el a te időd.
Reményemet fejezem ki, hogy a húrokon együtt pendülsz velünk.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Miért? Medgyessy hogyan kezelte a hasonló helyzetet?"
Méltósággal.
@vitéz Vályogházhy Pocista: Elsőre nagyon jól hangzik Fabius érvelése, hogy ha lapít, bűnös. De szerintem senki se számított arra komolyan, hogy Orbán bármit lép a kicsinyeskedésen kívül.

Szerintem se az állítólagos ügynökmúltja buktassa meg Orbánt, hanem a hazugságai. Az ügynökösdi lehetett volna egyszeri botlás is.
@parti_giano:

Persze, majd hagyom, hogy homokot szórjon szemembe a kormány, mutyi ez is mint a többi.

Amúgy amióta rezsicsökkentés van romlott a látásom, már egyenesen rosszul leszek, ha látom azt a szotyipocit.
@Mariann19:

"_Tele vagyok szenvedéllyel, ezért az aggódást kizárom, a vadulást respektálnám.
Ja, a szabad legelők, igen, azok kellenek nekem. _"

Pedig akkor van csak igazán okod az aggódásra.
És még szabad legelőt is?! Az ész megáll!
@jaegtoer:

lekorlátozva a lókérdés hosszas felmerülését, mely kancsalul, festett egekbe néz, mintegy ultima ratioként megállapítom, hogy mivel tudományom egy részét lócsontvázak tapizásában éltem ki, mégse tudok hátrafele nyilazni, mint a szarmaták.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

" Miért, Medgyessy hogyan kezelte a hasonló helyzetet? Lemondott, vagy ilyesmi?"

Miért, a jobboldal hogy kezelte a hasonló helyzetet? Megsimogatta a buksiját? Kettős mérce itt, kettős mérce ott. Oszt jónapot.
@Mariann19: "Méltósággal."

Medgyessynél egyértelműbb volt a helyzet. Orbánnál nem tudjuk, hogy vajon sáros-e, és elterelésként csinnbummozik? Lehet, hogy ártatlan, és csak megszokásból ilyen bunkó.
@vitéz Vályogházhy Pocista: "tök új vagyok itt"
Érezd JÓL MAGAD!!!:)))
@DarthVader: "Miért, a jobboldal hogy kezelte a hasonló helyzetet? Megsimogatta a buksiját?"

Azt írtam, hogy IDEHAZA. Ez mindkét oldalra vonatkozik. A jobboldalban az volt undorító, ahogy szinte kopófalkaként vették üldözőbe a kiszemelt áldozatokat.
A mostani ellenzék is megpróbálja ezt utánozni, de nem kéne szerintem.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Nem akarok kötözködni veled, de Medgyesiről mindenki tudta, hogy a Németh kormány pénzügyminisztere volt a gengszterváltás előtt. Soha nem játszotta a harcos antikommunistát, mint a Felcsúti. Így azért kicsit van különbség.
@jaegtoer:
"Pedig akkor van csak igazán okod az aggódásra.
És még szabad legelőt is?
Az ész megáll!"
Pedig teljesen logikus a vágy.
Szenvedélyből következik a vadulás, mely szárnyakat bont, és a szárnyaláshoz szabad legelők szükségeltetnek.
Már ha musztáng lennék...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"A mostani ellenzék is megpróbálja ezt utánozni, de nem kéne szerintem. "

Hát, a jobboldal inkább pitbull volt, a mai ellenzék pedig valami öreg komondor. Rágni rágja, de már megragadni nem tudja.

Nekem a stílus egyébként nem fekszik, akkor sem feküdt, de azért jó érzéssel tölt el, ha a fijjugg a saját módszerük áldásos hatásait élvezik. Ugyanis ök kezdték. (Egész pályás letámadás, mint ismert.)
@Mariann19:

szárnyak fennforgásának esetén a musztáng hejett pegazust tételeznék föl, amennyiben a friss lég megléte nem zavar be az ellopott jó legelők viszonylatában.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Orbánnál nem tudjuk, hogy vajon sáros-e, és elterelésként csinnbummozik.
Lehet, hogy ártatlan, és csak megszokásból bunkó."
Előző kommentemben nem valószínűsítettem Orbán ügynöki múltját, arra szerettem volna rávilágítani, hogy a vélt vagy valós bűnökre ennek a kormánynak egy mérhetetlen cinizmus a válasza.
A másik kérdés. Állampolgárként elvárom Orbántól, hogy tekintsen el a maga bunkó valójától amikor miniszterelnökként megnyilvánul.
Elkerülhetné már végre a közönséges szlenget, a bóvli szóhasználatot olyan esetekben, amely az egész ország életét befolyásolja.
@parti_giano:

amennyiben arra tesz utalást, hogy péksütemények közepette az asztalon tettem magamévá jessica langet, sajnálattal közlöm, hogy az nem én voltam.
@hacsaturján:
Mert maga egy szar-mata-hari lehet.
Napok óta ezen röhögök:) Simicska a nagy ellenség böffentett egyet és az összes szennyblog és újság azonnal felnyalta:) Az írókat még megértem hisz van az a pénz amiért taknyot nyelnek de hogy a kommentelők se lássák mekkora kamu ez az már szomorú...
Köszönöm a kedves invitálásokat! Lassan mennem kell, de még szeretném megkérni a Mi Fényességünket, hogy ne maszatoljon, legyen férfi! Álljon ki és határozottan cáfolja vagy ismerje be a múltját, mert a bizonyítékai amit volt szíves lobogtatni az csak néhány papír (fecni) nem bizonyítja se ezt, se azt! Aki oly karakánul kiállt a komenisták ellen, annak ez nem lehet gond! Ne lőjetek fiúk! Én is a Putyilov gyárból vagyok!
@hacsaturján:
"Amennyiben a friss lég megléte nem zavar be az ellopott jó legelők viszonylatában."
Lennék én Pegazus, és célirányzott patanyomaimmal a tulajdonjog viszonylatát egy életre elrendezném.
Aztán csak szárnyalnék, szárnyalnék boldogan...
@hacsaturján:
Bár lehet benne valami, hogy cél tévesztenek a hátranyilazással. Most sem jött be, valszeg lenyúlták a nyílvesszőt, az íj kinyúlt,, és így maradt csak a nyál, hogy csámcsogjanak.
Veszett fejszenyél ez bizony , kár a múlton nyalakodni.
@hacsaturján: Már a lehelőt is elhordják? Ilyen ez az ország!
Tessen lehajolni, és kitúrni a gyöngyöt a trágyából, amit Helyesi tekintetesasszony a földre ásított.
@Mariann19:

emlékeim szerint ez a pegazus inkább riadozós tipus volt, semmint aféle rúgkapálós egyed, minden esetre én az ő hátán is béna lennék a hátrafele nyilazásba.
Minek egyáltalán repülő állatra pata?
@Attila Kovácsi:

Az a szomorú, hogy annyira röhögsz, hogy egy másik néven be is kellett regelned, hogy ezt a hülyeséget, amit ideböfögtél elindíthasd az éterben, hogy aztán ne érdekeljen senkit....
@MikeBoy: Biztos Lenke néni kebeléből való a kedves családja neki is.
most már menek, mer lassan többet vótam itt, mint a fostalicska szokik lenni kevésbé szószátyár hangulatába.
@hacsaturján:
Otthon azért ne nyilazzon ennyit, mert véletlenül hátrafelé suhan a nyílvessző, aztán belemén a pe/dig-/ gaz-usába
@Imola Helyesi: atom a srác, kedves hölgyem? Vagy csipendél cimborájára ismert az emelkedett stílusából?

@hacsaturján: ez ám az ok. A patakérdést meg oldja meg a következő nemzedék? Beszéljünk tevepatáról? Akkor maradsz?
@Attila Kovácsi:
Érezd itt jól magad -ha tudod-, Attila.
Úgy gondolom őrületes csapdába kerül nemsokára OV, amelyből én nem igazán látok kiutat a számára.

Én úgy gondolom, hogy -sajnos- vannak kompromittáló anyagok rá nézve az oroszoknál, ami tipikus "diamond fish" helyzet, itt a mesebeli aranyhallal szemben az a különbség, hogy nem csak hármat, hanem bármennyit (és bármit) lehet kérni OV-tól a titoktartásért cserébe, amit az oroszok már részben (lásd Paks) meg is tettek.

Az amerikaiaknak szintén rendelkezésre áll - véleményem szerint - egy csomó hírszerzési adat arra, hogy a korrupció kapcsán szintén egy ilyen (DF)helyzetet állítsanak elő OV-vel szemben, amit egyelőre "inaktív" helyzetben tartanak, de nem gondolom, hogy sokáig várnának az aktiválással az ukrán válság miatt kialakult akut geopolitikai helyzetben.

Mind a két félnek érdeke, (azaz az oroszoknak, és az amerikaiaknak is)hogy ez a helyzet titokban maradjon, hiszen, ha kiderül, akkor megszűnik a "zsarolási potenciál", OV meg önvédelemből nyilván nem fogja egyiket sem nyilvánosságra hozni.

Rossz érzéseim vannak azzal kapcsolatban, hogy ebből a "csapdából" egyáltalán ki tud-e mászni, ha igen, hogyan, és mibe kerül ez nekünk, ha nem, akkor meg ki megy rá előbb, ő, vagy az ország.
@The Ghost Wolf: "Soha nem játszotta a harcos antikommunistát, mint a Felcsúti."

Én is csak az igazság érdekében filózok. :) Mint tegnap kifejtettem, szerintem ott bicsaklik az egész, hogy antibolsi lett volna. Orbánnál az antikommunistaság is marketing-termék volt.
Jókor volt jó helyen, és ez volt az imázsa akkoriban, hogy ő volt az "ifjú ellenzék".
Nála minden "politikai termék", mint tudjuk. :)
@hacsaturján:
Na de szárnyas ló volt, csak volt patája. Ha riadozott is, de be is tudott vadulni.
Micsoda izgalmak. ;)

Külföldről kapott titkosszolgálati anyagot mutatott be Magyar Bálint az ATV-ben

www.atv.hu/belfold/20150310-start-magyar-balint/hirkereso
@dixietsalvavi: Ezért vicces a B. Zsolt félék színeváltozását követni napról napra :D

Már most is kockásodik a hasam a sok kacagástól, de nyárra adonisz leszek, ha lekövetik a turbószélkakast.
@Gábris szomszéd: Ezek a gonoszok nem akarják tömni atyánk havarjainak minden zsebét? A Moszad! Nem?
Álljunk bosszút, és öblítsük le tejjel a sztéket!
@DarthVader: "akkor sem feküdt, de azért jó érzéssel tölt el, ha a fijjugg a saját módszerük áldásos hatásait élvezik."

Bartus szokta írni, hogy Orbán már rég megdöntötte volna saját rendszerét, ha nem ő hozta volna létre. Pattogna, mint a gumilabda, sikítana, szaladna fűhöz-fához, hogy illegitim a kormány, alkotmányos válság, puccs stb. stb, és igaza is lenne (mármint ha a saját rendszerére mondaná ezt).
Mikor 2006-ban ezt csinálta, az csak aljaskodás volt Bartus szerint.
@dixietsalvavi:
Impozánsan levezetted az oroszok és az USA zsarolási kisérleteire valószínűsített hírszerzési anyagok létét.
Az oroszok céljait nagyvonalakban ismerjük e tárgyban.
Szerinted az USA milyen célok érdekében tárná fel az Orbánt kompromittáló anyagokat?
@Mariann19: Kiiktatná a felvázolt orosz akciót pl?
@Imola Helyesi:
"Érezd itt jól magad - ha tudod - Attila."
Imola!
Megmosolyogtattál a bennfentesekhez illő invitálásoddal.
Eszerint közénk valónak érzed magad?
@miva?:
Igen , ez is lehet az egyik opció.
Mindenesetre az elég érdekes lenne, ha Orbán zsarolásával kéne megoldania a két nagyhatalomnak a jelenlegi nemzetközi veszélyt.
Orbán szárnyalna a boldogságtól, ő lenne végre a középpontban. Kerül, amibe kerül.
@Mariann19: "a vélt vagy valós bűnökre ennek a kormánynak egy mérhetetlen cinizmus a válasza."

Egyetértek, de bennem Orbán majomkodása nem vált ki tehetetlenség érzést. Erre épült az egész karrierje, ez az egy már nem oszt, nem szoroz.
@Mariann19: sztem ez csak egy mellékszál. Putyinnak érdeke az EU bomlasztása, Obamának meg az egysége - amilyen köcsög :D
@Mariann19:

"Megmosolyogtattál a bennfentesekhez illő invitálásoddal.
Eszerint közénk valónak érzed magad?"

Szerintem Imola nem erre utalt.Még véletlenül sem.
:)
@Mariann19:

"_Pedig teljesen logikus a vágy.
Szenvedélyből következik a vadulás, mely szárnyakat bont, és a szárnyaláshoz szabad legelők szükségeltetnek.
Már ha musztáng lennék... ._"

Sajnos ellent kell mondanom. A logikának semmi köze nincs a vágyhoz, annál inkább a fondorlathoz, amellyel beteljesítjük vágyainkat. Ki így-ki úgy.

A továbbiakra (imola rinocérosz erkölcsére is tekintettel) a tőlem telhető finom módon, magam összeszedve és csúnya szavakat mellőzve, teljes visszafogottsággal és mértéktelen önmegtartóztatással annyit mondhatok csak, amivel egy valamire való nemző mén is rendelkezik. Szabad a gazda!

Kegyed levegőbeli repkedéséhez annyit fűzök hozzá, hogy ne keverjük a szabad levegőt és a szabad legelőt, kiáltsuk harsányan és meggondolatlanul, hogy:
-Ide nekünk az oroszlánt is!

Ugyan, mint azt a zebrák esete mutatja, hogy ezek a szégyentelen cicák ha rajtuk múlna, szégyentelenül és kíméletlenül levadásznák még a Pegazust is a csillagok közül, képzeld el, mit művelnének a lovakkal a szabad legelőn.

További önéletírási adalékként jegyzem meg, hogy ahányszor vadul hebrencskedtem az Sors haladéktalanul megkojutált, finomabban szólva rábasztam, márpedig megfontoltan hogy lehet vadulni?

Bezzeg amikor vígan a földön jártam, még ha rögös is volt is, akkor sem a kövekben, hanem a saját szárnyaimban botlottam meg. Gondolj bele!

Rövidre fogva, mindebből azt a következtetést vontam le, hogy nem kell ott fecskének lenni, ahol disznóra van igény, hát még ahol a patkány a király. [nem mintha kifogásom lenne a bükkforgács füstjéről jött jó sovány sonka ellen] Mindazonáltal és valamint re-betlit. Fedák Sári igaz se volt, akkor sem, ha fénykép van róla.
"Szabadság az nem virult holtnak vérébül" az élőkre meg való világ bámul a tévébül.

Azt hiszem összekuszálódtak a tér-idő-mondandó-alany-állítmány kontinuum síkok és terek. A megfejtést az utókorra hagyom.
@miva?:

"_Álljunk bosszút, és öblítsük le tejjel a sztéket! _"

Bűnöző!
@Mariann19:

"_Na de szárnyas ló volt, csak volt patája. Ha riadozott is, de be is tudott vadulni. _"

Az a My little pony-ban volt:))
@jaegtoer:

"Amire nagyon kevesen gondoltak, és talán gondolnak ma is, hogy voltak akik jelentettek és vagy kompromittálódtak, vagy nem."

ezt fogalmazta meg Havas az Olgánál és ütős példát is hozott rá (börtönkönyv készítésénél magyarázta el neki az illető, hogy ez hogy zajlott, mert bevallotta, hogy ezen a vonalon nem értet szinte semmit).

Magyar Bálint meg dokumentumokkal bizonyította "észrevételed":

"A volt SZDSZ-es politikus az adásban bemutatott 70 oldalnyi anyagot, melyben a ’80-’84 közötti kelet- és nyugatnémet találkozóit írták le, melyekre sokszor Magyarországon került sor. Ezek a dokumentumok német és orosz nyelven készültek a nemzetközi együttműködés keretében. Tulajdonképpen operatív jelentések, melyekben percről percre leírták az akciókat, és fényképeket is csatoltak hozzá.

A levelezésekből egyértelműen kiderül, hogy az anyag jelentős része Magyarországon készült, ennek ellenére itt nem lehet hozzáférni. "

www.atv.hu/belfold/20150310-start-magyar-balint
@Mariann19:

"_Imola!
Megmosolyogtattál a bennfentesekhez illő invitálásoddal.
Eszerint közénk valónak érzed magad? _"

Szó nincs róla! Felcsapott portásnak.

És ne túlozzunk. ha imola-invázió van, akkor inkább kínfentesség.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"De bennem Orbán nem vált ki tehetetlenség érzést."
Bocs, nem azt állítom, hogy a tehetetlenség lesz úrrá a népen, hanem, hogy az a szándéka.
Előbb vagy utóbb úgysem jön be Orbánnak az, hogy hosszú távon passzivitásban tartsa a népet.
@miva?:
"Putyinnak érdeke az eu bomlasztása, Obamának az egysége."
Mit szól ehhez az eu?
Különösen annak fényében, hogy a bomlasztásban Orbánnak vannak követői.
Talán az eu-nak sem kéne ölbe tett kézzel szemlélnie ezt a kártékony orbáni munkálkodást.
@Mariann19: Lesz egy passzív agresszív népe, az használ a betegségének :D
@Mariann19: "Előbb vagy utóbb úgysem jön be Orbánnak"

Végre egy jó hír. :)
@Imola Helyesi: @miva?: "Magyar Bálint egy NDK-s ismerőseitől kapta meg, akik a magukra vonatkozó adatokat is átküldték."
@Mariann19: Nem is teszi. Most egyrészt a medve döngeti a kaput, másrészt a baromfiudvarban a naposcsibe perpatvart csinál. Nem a neposcsibére rontanak rá, és igazuk is van. Az USA sem 10 év alatt született, és lett erős, sőt kellett egy polgárháború is a végeredményhez.
@profilo:
"Szerintem Imola nem erre utalt."
Tudom, hiszen a "ha tudod" betoldással elhelyezte a nyilait.
Mindössze finom megjegyzést tettem Imolának a magának vindikált törzstagi megnyilvánulására.
@Gábris szomszéd: Ott is aknamunkáznak a moszados ukrán nacionalisták? Tán a Vatikán is tele van velük?
@guma:

Mondjuk, azzal a mondattal nem találtam fel a csövön a lyukat. Meglehetősen rosszul központoztam:)
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Végre egy jó hír!"
Remélem, hiszel benne.
@Attila Kovácsi: "Simicska a nagy ellenség böffentett egyet :)"

Igazad van, Simicska komcsi-gyűlölő, ezért akadt ki az állítólagos jelentgetésen!

Ha Simlicske demokrata lenne, biztos most azon borongana, hogy tényleg ipad-on írták-e az alaptörvényt!?
Kész, a mai nappal lemondtam arról, hogy az én életemben Magyarország egy normálisan működő állam legyen!
Innentől kezdve nem vagyok hajlandó a hatóságok kéréseinek, utasításainak eleget tenni.
Amennyire az ország vezetői is megszegik esküjüket, tovább nem vagyok hajlandó finanszírozni őket.
És csak az a baj, hogy nem az utolsó fogja lekapcsolni a villanyt...

Szép estét, minden jót!
@jaegtoer:

igaz! :D
sőt egy kicsit "sejtelmes" is, de mégis korrekt Havas szövege után, nekem nagyon...

www.youtube.com/watch?v=z-GpWFI_brQ
@Gábris szomszéd:
Aha, a kivehető ajtósban volt biztos eddig az irat.
@fzs.1933: ne bomolj, te!

Ez itt a finálé :D
@Mariann19:
El is ijesztetted szegényt, már nem is ír.
Pedig az Atilla a kedvenc nevem, hun őseimre emlékeztet, akik még tudtak hátranyilazni.
Ma már csak hátrafelé köpködnek.No, persze nem a hunok.
Milliárdos adósságot nyög az Orbán-rokon foszló birodalma

Vitézy Tamás hazai cégeinek adóssága elérte a 11 milliárd forintot, horvátországi vállalkozásait pedig tízmilliárdos adótartozás terheli. A Fidesz-közeli üzletember itthon legismertebb vállalkozása, a Helyi Téma ingyenes havilap februárban meg sem jelent, márciusi kiadása is kétséges.

nol.hu/gazdasag/levitezlett-birodalom-1521009
@Mariann19: "Az oroszok céljait nagyvonalakban ismerjük e tárgyban.
Szerinted az USA milyen célok érdekében tárná fel az Orbánt kompromittáló anyagokat?"

Kedves Mariann19, elnézésedet kérem, rosszul fogalmazhattam, esze ágában sincs az USA-nak "feltárni" bármilyen anyagot, akkor teljesen elértéktelenedne az számára, teljesen titokban fogja OV elé tenni a korrupciót bizonyító tényeket, s hogy mit kér "cserébe"?

"Több dolgok vannak földön és égen, Horatio, mintsem bölcselmetek álmodni képes!"

Úgy vélem, kevés ahhoz az én fantáziám,hogy erre feleljek, általában a valóság mindig túlszárnyalja a fikciót, egy-két ötletem lenne, és nem is szeretnék nekik sok tippet adni;)

Úgy vélem, hogy OV az USA-tól sokkal jobban tart, mint Putyintól, ezért, ha nagyon nincs más megoldás, és mindenképpen muszáj választani, akkor az USA követeléseit kezdi el teljesíteni.

Mindenesetre - gondolom én - először is USA hivatalnokok felhívják a figyelmét egy-két dolog reparálására a magyar közigazgatás, igazságszolgáltatás, fékek és egyensúly terén stb.

Gondolom heves bűnüldözési "bumm" következne be, megtáltosodna hirtelen a NAV, a Rendőrség, a Parlament kezdene ráállni egy normális működésre, "átíródna" a választási TV., és egyéb 2/3-os Tv. stb.

OV a következő választás előtt rossz egészségi állapotára hivatkozva lemondana, vagy olyan lagymatag választási kampányt folytatna a Fidesz, hogy magától elveszítené a választást.

Úgy gondolom OV egója nem viselné el semmiféle büntetésvégrehajtási intézet szolgáltatásait, így sok közeli párttársa vinné el a balhét helyette (a személyek névsora hosszú alku során alakulna ki persze).

Magyarország kezdené szeretni az EU-t, az USA-t, lépésenként romlana a viszonyunk Oroszországgal, mivel az meg beperelne bennünket amiatt, hogy felmondtuk a paksi szerződést. (Putyinnal egészen biztosan külön magánalkut kellene kötnie, aminek hatására az Orbán family, a Fidesz oligarchák, és - sajnos- Magyarország vagyona is a töredékére apadna)

Szóval ilyesmiket képzelnék el, de ez egészen biztosan meg sem közelíti azt, ami a valóság lenne (lesz). :)
Mi van már ebben az országban, már lehet, hogy az oroszlánok it tüntetni akartak:
index.hu/belfold/2015/03/10/oroszlanok_szabadultak_el_kecskemeten/
@Imola Helyesi:
Lehet azért, mert odaköltözött a földművelésügy? Ki tudja? Hjajjaj!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Szerintem se az állítólagos ügynökmúltja buktassa meg Orbánt, hanem a hazugságai. Az ügynökösdi lehetett volna egyszeri botlás is. "

Ecceri botlás,...mi ?
Egyem meg a kis szívét....

Ne az ugynokmúlt , ne a hazugságai , hanem az ország kétfelé szkítása és kirablása miatt ... keruljon fogházba !
Drukkolok neked, Simics...
Nagy geci vagy te is , de drukkolok...
@Imola Helyesi: "Pedig az Atilla a kedvenc nevem, hun őseimre emlékeztet, akik még tudtak hátranyilazni."

Hülye vagy, batyufasz. Hun őseid nem lehettek, mert te a patkányoktól származol, mint minden hozzád hasonló turulmajom. Egyébként is a hunok nem nyilaztak hátrafelé, csak később a vágott szemű magyarok. Azok sem cselből, hanem mert fordítva ültek a lovon. Mint mindig.
Orvbán nem volt ugynok...
Gondolom...
vagy mégis ?
@jaegtoer:
Egyszerűen csodálatos élmény volt olvasni nagyívű elemzésedet az absztrahált vágy kérdésében, nemkülönben saját életbeli botladozásaid érzékeltetésében is.
Azonban ne lohaszd le tobzódó vágyaimat, amelyek kiélése az ország helyzetének megváltoztatásában
manifesztálódna.
A végcél a szabad levegő és a szabad legelő, ez utóbbi a tulajdoni lapok átírásával lenne a terepe szárnyalásomnak, bocs szárnyalásunknak.
Ehhez kemény patanyomokat helyezek kilátásba jól irányzott célszemélyek felé.
"Nem kell ott fecskének lenni, ahol disznóra van igény."
Ez annyira plasztikus mondat, mély meghajlással adózom a zseninek.
Akkor én most már mit csináljak, ha nem lehetek fecske, disznó meg nem akarok lenni.
Te szerencsés vagy, értesz a gasztronómiához, nyissál egy Faloda nevű kajáldát, disznó alapanyag lesz bőven, és soha nem kell botladoznod a konzervativizmus rögös útjain.
De én itt maradok a nagy szarban a Pegazus szárnyaimmal és patáimmal, akkor én most hova rúgjak és szálljak, ha te lebeszélsz?
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Félreértettél!
Ebben az ügyben ahogyan látom, nagyon is egyetértünk.
Fanatikusan hiszek benne.
@Imola Helyesi:
Nem hiszem, hogy elijedt, nem volt semmi negatív a kommentemben, csak némi humor.
@Gábris szomszéd:

@miva?:

Semmi különös, csak 40 múltam... :)

Komolyabban megfogalmazva:
eddig sem voltak illúzióim az ország mindenkori vezetőivel kapcsolatban, azonban ma egyszer és mindenkorra elegem lett abból a politikusi magatartásból, hogy mindenkinek nyomjuk a szarba a fejét, csak a mi orrunk látszódjon még ki!

Ennyi tetves, hazudozó, tolvaj köcsögöt mint aki 89 óta megfordult az ország élén (ellenzékekkel egyetemben), szerintem már-már világcsúcs.

Hiába mondja Helyesi kartársnő, hogy ne romantikázzak, meg lányregényezzek, ha politikáról van szó, nekem akkor sem veszi be a gyomrom ezt a sok szemetet már, ami itt zajlik.

És én fogom legelőször pofánbaszni azt, aki a szemembe (értsd: kartávolságon belül) mondja, hogy itt minden fasza!

Ennyi.
Pont
@Mariann19:
"A másik kérdés. Állampolgárként elvárom Orbántól, hogy tekintsen el a maga bunkó valójától amikor miniszterelnökként megnyilvánul.
Elkerülhetné már végre a közönséges szlenget, a bóvli szóhasználatot olyan esetekben, amely az egész ország életét befolyásolja. "
Be kene íratni egy Keresztény szellemiségu iskolába..., de ne abba , ahol verik a nebulókat...
@fzs.1933:
"És én fogom legelőször pofánbaszni azt, aki a szemembe (értsd: kartávolságon belül) mondja, hogy itt minden fasza!"
Taps....
(Majd ha pár százezren így gondolják , lesz valódi rendszerváltás...)
@dixietsalvavi:
A kérdés az, hogy mi késztetné az USA-t egy Orbán elleni fellépésre a birtokában lévő kompromittáló anyag zsarolásra való felhasználására.
Nagy valószínűséggel nem az ismert korrupció ellenes elvei miatt lépne, hanem a már fentebb említett orbáni bomlasztó tevékenysége miatt, mely már nemcsak az eu-t fenyegeti, hanem túlnő ennek határán.
Amit kommented második részében felsoroltál, az folyománya lenne Orbán USA általi
félreállításának.
Megoldaná azt a gondot, hogy belpolitikailag ne belső eszközökkel álljon pályára az ország, mert mint tapasztalható, a nép egyelőre erre nem képes.
@Mariann19:
Továbbá példa statuálás, a hasonló ötletek csírájában elfolytására.
@Imola Hüvelyesi:
Tükör, szemüveg... A gombád sem érdekel, vagy normálisan trollkodsz, vagy kuka.
@dr kíváncsivagyok:
"Be kéne íratni egy keresztény szellemiségű iskolába..."
Orbán Viktornál ez a stílus zsigerileg és gyökereiben van benne. Ahhoz túl pökhendi és önkép nélküli, hogy bármiféle kényszerítő változást elismerjen.
Ezen kívül tévesen azt vélelmezi, hogy a nyegle, útszéli szleng által ő a vagesz csávó, valószínüleg ez a tipus az eszményképe, és ettől nem tágít.
Mi viszont égünk miatta a világ előtt.
@fzs.1933: Akkor egy állásponton vagyunk, csak az én dühöm már elmúlt, és röhögök.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Továbbá példa statuálás, hasonlók csírájában való elfojtására."
Látod, hogy követői vannak az eu-ban.
Legújabban a menekültügyben jeleskedik, mindegy számára, hogy az eu-ban mi az irány, fő, hogy kavarja a kakaót.
@dr kíváncsivagyok: szerintem inkább egy olyanba kék beiratni, ahol verik is :D
@Mariann19:
Kéz zsebbe, kispöcsöt közben morzsolgatja és ábrándosan gondol gummicsimmájára. Hiába no, a múlt...
@Gábris szomszéd:

Kicsit olvasgattam az általad belinkelt oldalon. Hát, hogy is mondjam! Csak lestem, mint kezdő buzi a gőzfürdőben.

A Magyarságtudományi füzetek főszerkesztőjének felvezető cikkéből idézek:

"Vétkeztünk ellened, Magyar Ifjúság, mert hagy
tuk és tűrtük elnyomatásunkat, akkor is, amikor
még erősek voltunk és tehettünk volna valamit
ellene. Kinevelték belőlünk a nemzetben való
gondolkodást, és belénk plántálták a bűnbánatot,
a bűn érzetét, hogy csak vezekeljünk, s ne törőd
jünk sorsunk megjavításával, mert mert a túlvilágon
majd mindenért kárpótolnak minket.
....................

Elmondtuk vétkeinket, hibáinkat, rászedettségünket
Most ebből tanulva – különösen saját hibáinkból újra szervezhetitek, éleszthetitek a magyar életet. Át kell írnotok a magyar jelent és jövőt
Nem az idegenek által rontásunkra írt hamis
információkat kell szajkózni, hanem forradalmian
új, magyar szemlélettel kell önmagunk múltját,
kultúráját, néphagyományát megismerni! Hiteles
források, alapján, félelem és elfogultság nélkül.
Ez a történelmi szemléletváltás, paradigmaváltás
a magyar jövő, a nemzeti összefogás, az Istenben
és egymásban való hit és az egymás iránti szeretet
legfőbb feltétele és egyben biztosítéka. "

Ez a nemzethy giccsparádé, lenne a finnugor elmélet alternatívája?

Támadhatsz azzal /mert ugye védekezni nem szoktál/ hogy nem ezt az írást ajánlottad.

A választ a "főszerkesztő úr" adja meg számodra:

" Kedves Olvasó!
Ezzel a füzetsorozattal biztosítani szeretnénk a
kutatások szabadságát, elfogulatlanságát, az egyéni tudományos eredmények és látások közzétételét, s fiatal kutatóinkat ösztönözni szeretnénk a további reményteli kutatómunkára. A letagadott és elfedett igazságok így előbb-utóbb napvilágra jönnek. Ezeket az igazságokat viszont már nektek, a mai fiatal generációknak kell értelmezni, hasznosítani, saját korotokba beilleszteni!
Minden leírt sorért az adott füzet írója a felelős De a Magyarságtudományi Füzetek
neves szerkesztőbizottsága, s az amerikai Magyarságtudományi Intézet
azonosul a sorozat történelmi szemléletével és látásmódjával."

Szóval ebben a periodikumban csak ez a szemlélet tükröződhet.

Kár, hogy nem papíralapú, úgy több felhasználási módja is lehetne.

Szóval ezzel a szeméttel akarsz engem etetni, mindamellett szennyezed vele a blogot.
@jöttem: Tényleg nem, de kicsire nem adunk. :)
Isten éltesse a miniszterelnök Urat.
Az őskomkorban illett elvtársazni egymást. Máma már inkább azt mondhatnák, hogy pénztársak, de nem mondják,mert tiltja velük született szerénységük. Ők, meg a pénz, ugyan már...Hazafias lelkesedés, az igen, békeharc, harc a harcért, harc a sarcért, a megnyert tender mellé sárga csekk a "kajmánra" utalni léccííí. A " bagoly mondja verébnek..." analógiájára egy kis kezdőbetűs játék: Sperma mondja Ondónak,hogy geci. Hát nem ciki?
@jöttem: Amúgy tévedésben vagy. Én inkább itt művelődöm mostanában. :)

barsitelekmm.blogspot.hu
@jöttem:
Ezt a fost...
A '48-as forradalom lebalosozása ebbe nem volt benne?
Mert ettől a jobbikos csürhétől az is volt már. Elmebeteg Akadémiai tananyag.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "
"Ábrándosan gondol a gumicsizmájára."
Arra a felemás csizmára gondol révült boldogsággal, amelyiket a hófúváskori TV riportban viselt.
@maxval bircaman szerkesztő:
Egy másik dimenzióban, az ibolya alulról szaglálása közepette.
@Gábris szomszéd:

Látom, még mindig bajod van a dekódolással. Ez egyéni szociális problémád.
@Mariann19:
H.Berci a fél karját odaadná érte. Mondjuk az övét én is...
@jöttem: Neked meg azzal, hogy a lényegtelen dolgokkal foglalkozol. :)
Miért hazudsz Fabius ?
Lesűlyedsz egy geciző csalódott milliárdos szintjére, a marhaságok terjesztését illetően ?

www.hetek.hu/belfold/201204/ugynok_volt_e_orban_viktor

A „Bojtár"-dossziéból mindemellett az is kiderül, hogy az Orbán Viktor elleni nyomozati anyagokat a „Viktória" fedőnevű dossziéban gyűjtötték. Orbán 1985. május 17. és 1986. november 14. között, tehát másfél évig bizalmas nyomozás alatt állt. Korábban még beszervezésével próbálkoztak, és ennek során, mint minden ilyen esetben, „környezettanulmányt" is készítettek róla. Ez megtalálható Lévai Anikó aktájában.

A dokumentumokból azonban az is kiderül, hogy a titkosszolgálat végül elállt a beszervezéstől. Bár Varga László a „Viktória"-dossziét nem kérte ki a levéltárból, azt gyanítja, hogy a dosszié eltűnt: „Ha meglenne, akkor biztosan nagyobb publicitása lenne." Arra a felvetésre, hogy ha tényleg nincs meg, az nem arra tereli-e a gyanút, hogy azért tüntették el, mert Orbánra nézve kényes adatokat tartalmazhat, Varga egyértelműen cáfol: a megfigyelési dosszié a megfigyelt személyről készült jelentéseket tartalmazza.
Összefoglalom mit tudunk biztosan.

Biztosan tudjuk, hogy Orbánt megfigyelték, feleségével, és lakásukra lehallgató berendezést telepítettek.

Biztosan tudjuk hogy ugyanezt több tucat 1990 elötti ellenzéki esetén elvégeztés az MSZMP-s káderek, akik ma az MSZP-be szolgálnak és védenek.

Biztosan tudjuk, hogy az MSZP eddig egy pufajkást, egy hivatásos D-209 jelűt, és egy Pécsi Dialógus csoportról jelentgető Elkúrót, (akinek az MSZP KB igazgatta telefonokkal a vizsgáit) bírtak eddig miniszterelnök alternatívának felkínálni mindösszesen.

Ezután ügynököztök ostoba MSZP csicskák ?!

Röhejesek vagytok !
Már megint milyen hírekről maradtunk le. :)

"Izraeli külügyminiszter: az Izraelhez nem lojális arabokat le kell fejezni!"

"Az Iszlám Államot segítő amerikai és izraeli katonai tanácsadókat tartóztattak le Irakban"

"Az amerikai kongresszus példátlan beavatkozása: Obama feje fölött levélben fordult Iránhoz 47 republikánus képviselő"

Avigdor Lieberman izraeli külügyminiszter egy kampánybeszédében az izraeli Herclijában kijelentette: az Izrael államhoz hűtlen arabokat le kell fejezni, jelentette tegnap a Haaretz című baloldali izraeli lap angol kiadása este, később a The Jerusalem Post is hírül adta

www.haaretz.com/news/israel-election-2015/1.646076

www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Former-diplomats-slam-Liberman-for-saying-disloyal-Israeli-Arabs-should-be-decapitated-393370
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: haver, mi a fasz van itt ebben a kurvaországban?
minden nap egy fityeszbróker botrány! miért nincs már gecivitya és bandája már előzetesben???

hvg.hu/gazdasag/20150310_Irto_kinos_szalak_a_Fidesznek_a_quaestoro
@taga20: Nincs benne emeszpébróker botrány is? :)
@taga20: Arról még nem is hallottál, hogyha korábban hallgatnak a jobbikra, akkor el lehetettt volna kerülni a brókerbotrányokat is? :)

Magyarország és a magyar kormány százmilliárd forintot spórolhatott volna meg az adófizetők pénzéből, ha elfogadják a 2010-ben benyújtott módosító javaslatomat, amely a pénzügyi felügyelet munkáját szabályozta volna – jelentette ki Volner János, a Jobbik frakcióvezető-helyettese hétfői sajtótájékoztatóján.

alfahir.hu/volner_ha_2010_ben_a_jobbikra_hallgat_a_fidesz_sporolt_volna_100_milliardot
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Március 15.
Szeretek otthon lenni ezen az ünnepen / az idén sajnos dolgozom /. A program mindig ugyanaz: ökomenikus istentisztelet a református templomban, koszorúzás a kopjafánál.
Nem túlzás - lélekemelő, mikor száz ember énekli a himnuszt az istentisztelet végén. Már az első akkordoknál meghatódunk. Annyi ide-oda csatolgatás , kitelepítés után mégis megmaradtunk magyarnak. Még a kappanhangúak is dalra fakadnak, Mosoly van az arcokon. Bensőséges ünnepünk.

Tavaly az evangélikus pap megbetegedett, "anyaországi" lelkész érkezett helyette.
Sajnos.
A megszokott - távolba szakadt hazánk fiai / ezt sem értem, mi otthon voltunk / kombó után simán elkezdett a hazát eláruló idegenszívűekről papolni. MÁRCIUS 15-ÉN!!!
Petőfi is Petrovicsnak született, a tábornokok között meg alig akadt magyar.
Már csak a balliberálisozás maradt el.
Aztán jött a Magyarország a magyaroké rigmus, majd biztatóan közölte velünk, hogy nemsokára kebelébe fogad minket az anyaország.
Ettől már csak az volt rosszabb, mikor a 64 vármegyések hívatlanul megjelentek vagy 6 éve. Ők zsidóztak is.
@Gábris szomszéd: te marha, ha a jobbikra hallgattunk volna korábban, ako má rég nem lenne demokrácia. úgy emlékszem anno vona valami hasonlót böfögött. persze ez még a cukikorszaka előtt volt:)
@Gábris szomszéd:

Tényleg?

Lássuk csak:

- átolvastam az általad küldött cikket
- nemcsak azt a cikket, a többit is az oldalon
- megírtam a véleményem

Nem ez a kommentelés alapja?
@Gábris szomszéd: te komolyan azt gondolod, hogy a jobbikban koncentrálódik a világ összes tudása és bölcsessége?
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Összefoglalom:
A gazdatested egy geci spicli, te meg csak egy élőlény vagy benne.
@jöttem:

"_Ettől már csak az volt rosszabb, mikor a 64 vármegyések hívatlanul megjelentek vagy 6 éve. Ők zsidóztak is. _"

Március 15-én ez különösen égbekiáltó volt.

"Zsidó részvétel az 1848-as szabadságharcban

Az 1848-ban kirobbantott szabadságharcban a zsidók jelentős anyagi segítséget nyújtottak, illetve sok zsidó katona vett részt a szabadságharcban. Már az első csaták kirobbanásakor rengeteg fiatal zsidó katona vett részt a harcokban. Az 1849-es harcokban mintegy 20 ezer zsidó katona vett részt közöttük többen hadnagyi főhadnagyi vagy századosi rangra emelkedtek. A szabadságharcban 56 zsidó katonaorvos volt. A harcok idején Schwab Arszlán és Eichorn Ignác is tábori rabbiként szolgált.

Mindezek nagyban hozzájárultak, hogy az 1849-es szegedi országgyűlés, néhány nappal a világosi fegyverletétel előtt – „szent elvi kijelentésként” - kimondta a zsidók egyenjogúsítását. A törvény a szabadságharc bukása miatt nem volt végrehajtható, sőt a zsidókat a világosi fegyverletétel után hatalmas hadisarc fizetésére kényszerítették. Ezt a pénzt azonban I. Ferenc József császár visszaadta és az összegből rabbiképzők, tanítóképzők épültek.

Az emancipációs törvény 1867

A szabadságharc utáni első években semmi esély sem volt arra, hogy a zsidóemancipációs törvény hatályba léphessen. 1865-ben azonban már több országgyűlési képviselő, többek közt Deák Ferenc, Eötvös József, Jókai Mór és Széchenyi Béla is szorgalmazta elfogadását.

Végül a kiegyezés teremtette meg a politikai feltételét a jogszabály elfogadásának. 1867. november 25-én Andrássy Gyula miniszterelnök beterjesztette a zsidók egyenjogúsításáról szóló törvényjavaslatot, amit a képviselőház és a főrendiház is többnyire egyhangúan elfogadott. A zsidóemancipációs törvény I. Ferenc József szentesítő aláírásával lépett érvénybe. Törvény mindössze két szakaszból állt:

§. Az ország izraelita lakosai a keresztény lakosokkal minden polgári és politikai jog gyakorlására egyaránt Jogosítottaknak nyilváníttatnak.
§. Minden ezzel ellenkező törvény, szokás vagy rendelet ezennel megszüntettetik.

A törvény a hazai zsidóság előtt a társadalmi felemelkedés korábban soha nem látott lehetőségeit nyitotta meg"

Mondhatni, hogy ott és akkor, március 15-én a 64 vármegyések nyilvánosan szembeköpték magukat.
Persze ilyen információk felbukkanása után néhány dolog új értelmet nyer:

"A fideszesekről jelentő III/III-ast egy fideszes javasolta hivatalvezetőnek

A sellyei járási hivatal vezetője III/III-asként egykori fideszesekről is jelentett, most azonban éppen a Fidesz-KDNP javasolta őt hivatalvezetőnek - számolt be az RTL Klub.

A sellyei járási hivatal jelenlegi vezetője, Fekete Géza 1989-ben rendszeresen jelentett a KDNP-ről és a Fideszről, ezek az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltárának nyilvános internetes folyóiratában is megtekinthetők - számolt be az RTL Klub Híradója kedden este.

A Híradóban megszólaltatta Horváth Csaba pécsi egyetemi oktatót, akiről azért jelentett Fekete Géza, mert annak idején a Kisgazdapárttal tárgyalt. Ugyancsak jelentett Heindl Péterről, aki a Fidesz baranyai szervezetének egyik alapítója volt, és feltűnnek a jelentésekben a KDNP alapítói is - hangzott el az adásban.

Az őt vezetőnek jelölő fidesz-KDNP-s kormánymegbízott, az egyébként országgyűlési képviselő Hargitai Gábor nem nyilatkozott az ügyben, ahogyan maga Fekete Géza sem volt hajlandó az RTL Klub kamerája előtt beszélni."

Van zsarolás potenciál még...
@jaegtoer:
Sok ostoba faszparaszttól mit lehet elvárni?
Ennyire telik nekik, a történelmünket sem ismerik!
@maxval bircaman szerkesztő:
Felkiáltójel..?
Le lesz vonva a béredből.
@jaegtoer:

Nagyon kínos eset volt. Az ünnepség után szeretetlakoma következett. Többeken akkor szembesültünk a nyílt antiszemitizmussal és nacionalizmussal.
A "vendégek" először tótozni, majd zsidózni kezdtek nagy hangon.
Kb. fél óra elteltével a tiszteletesnő rendreutasította őket.
Megsértődtek és távoztak.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Tanár Úr..?
Megint feltörtél a pöcegödörből?
Néha neked is jár egy kis friss levegő, de miért kell azonnal a hurutos köpetet behányni valahová, ha végre magad mögött tudod a turhát?

Az egy rohadt dolog, ha nem hazudsz és valóban tanár vagy... ez borzalom. Imám Semjén mentse meg az ideológiai (át)nevelésedtől az általános oskolás korosztályt!

Tetű...
@Knósszosz:
Ez van, amikor a szar felúszik a felszínre.
Ahol ez a kretén tanár lehet...
Persze hasonló ipari hulladék lesz lesz a végeredmény, de Nulladik Piktornak pont megfelel az a csürhe.
@punkfrog: "te komolyan azt gondolod, hogy a jobbikban koncentrálódik a világ összes tudása és bölcsessége?"

Gondolja akinek hat anyja van. Csak arra utaltam, hogy nekik is lehetnek normális javaslataik.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
:)
Hagyd, inkább egy Argus Goldot, ez a szar nem ér egyetlen karaktert sem!
Most sütöm a csirkeczombot... söröd Csoki?:))
@punkfrog: Ha mondjuk 5 évvel ezelőtt meglépik a forintosítást, amit már akkor javasolt a jobbik több száz milliárd forinttal több maradt volna a magyar embereknél. Ugyanígy, ha elfogadják néhány évvel ezelőtt azt a pár módosítót, szintén száz milliárdokkal lennénk beljebb a Bróker botrány kapcsán.
Micsoda perspektívák. :)

Állami Blogger Vállalat

Mostantól egész jó üzlet bloggernek lenni - feltéve, ha az ember billentyűzetét Állam bátyánknak ajánlja fel.

alfahir.hu/allami_blogger_vallalat
@taga20: "te marha, ha a jobbikra hallgattunk volna korábban, ako má rég nem lenne demokrácia. úgy emlékszem anno vona valami hasonlót böfögött."

Ne szaladj előre. Nem a kormányrakerülésről volt szó, hanem csak arról, hogy a barom fidesz lesöpörte azokat a módosítóikat, amelyek most jól jöhettek volna.

Ja és persze nem azt mondta amit te felidéztél, hanem ponotsan ezt:

"Demokraták sem vagyunk abban az értelemben, amivé ez MÁRA ZÜLLÖTT." Tehát arra utalt Vona, hogy az elmúlt 20 évben a demokrácia szó leple alatt követték el a legnagyobb hazaárulásokat, a privatizációt, az eladósítást, stb. Gondolj csak a Szabad Demokraták Szövetségére, MDF-re, Fideszre, maszopra, stb. Ezek a pártok és politikai erők tönkretették Magyarországot, a magyar embereket.
Futsal helyett ketrecharc: Petikének kellene a jó példával elöl járni. :)

kuruc.info/r/2/140488/
Így megy ez a demokráciákban.

Hiába teljesíti a kormány minden parancsukat, Victoria "Fuck the EU" Nuland nyomásgyakorlást helyezett kilátásba.

Az Egyesült Államok nyomást gyakorol az Oroszország elleni szankciókat ellenző európai államokra - közölte kedden Victoria "Fuck the EU" Nuland amerikai helyettes külügyi államtitkár egy szenátusi meghallgatáson. A hírügynökségi jelentés szerint Magyarországot, Ciprust és Görögországot nevezte meg.

www.dehir.hu/vilag/amerika-nyomast-gyakorol-az-orosz-szankciokat-ellenzo-europai-allamokra/2015/03/10/
@Gábris szomszéd:
Kiábrándítasz a Jobbikból, sajnos.
@Mariann19: Látom, ma tiéd a blog. Egy nő, nem lévén abban az időben katona, józanabbul látja ezt a dolgot. Nekünk mért nincs ilyenünk? www.bstu.bund.de/EN/Home/home_node.html
@Gábris szomszéd:
Gábris, mit gondolsz, össze fog bútorozni a Jobbikkal ez az ellenzéki formáció? Gondolj arra, hogy az szdsz-t a Jobbik buktatta meg, amikor a 200000 szavazó után kajtattak.
Hagyjuk már ezt a "mi lett volna, ha" játékot. Már nem lehet megkülönböztetni titeket a többi ellenzéki párttól, őket erősítitek, eredményt meg nem értek el semmit. Ez a hintapolitika a Jobbiknak árt. Lehet, hogy emiatt Tapolcán is a szocik fognak győzni, ha a Fidesz nem tudja kivédeni ezt a kamu ügynökvádat.Már nincs világos arcéletek nektek sem.
Na már ilyen is van. :)

A FASZOM nem jobboldalt, nem baloldalt, középen van. :)

A Fiatal Aktivisták Szerveződése Okosabb Magyarországért (FASZOM) egészen biztosan a legjobb rövidítéssel rendelkező politikai szervezet jelenleg az országban. Most azon vacillálnak, hogy tényleg csináljanak is valamit, vagy menjen tovább a dili, én remélem, hogy legalább egy MTI-közleményt kiadnak még ezzel a névvel.

index.hu/mindekozben/poszt/2015/01/05/a_faszom_nem_jobboldalt_nem_baloldalt_kozepen_van/
@Jules Verne:
Véletlenül nem nyomtalak ki, idegen paraszt, bunkó. Verne megfordulna a sírjában, ha tudná, hogy egy ilyen tökkelütött vette fel a nevét.
@Imola Helyesi: Melyik formáció? Az pedig miért lenne hintapolitika ha az elmúlthuszon gengszterváltásának mind a két meghatározó szereplőjét elutasítják?
@Gábris szomszéd:
Minden országban meg pártban vannak hülyék. Nuland mit erősködik, ha igaz, hogy az Usa sem akar fegyverkezni Ukrajnában?
@Gábris szomszéd: látod, már megint próbálod bizonygatni, hogy a jobbik milyen okos és előrelátó
2010 március 10.-én (5 éve) az árfolyamok:
CHF - 182
EUR - 267
USD - 196
www.mnb.hu/arfolyam-tablazat?query=daily,2010-03-10
nem kellett volna szétcseszni a gazdaságot, meg szarrá adóztatni a bankokat!
és nem utolsó sorban, nem kellett volna bedönteni a forintot!!
@Gábris szomszéd:
A Jobbik nem tudna jobb külpolitikát csinálni, ez biztos. Sőt. A belpolitikában sem tudna elérni sokat, mert nem lenne többsége. Ez a realitás. De ez a többi ellenzéki pártra is vonatkozik.
@Knósszosz:
Maga meg a közternél dolgozhat ilyen szöveggel, szégyellje magát!
@punkfrog: Ez evidens, de én arról beszéltem, hogy akkor meg kellett volna lépni. Legalább az akkori árfolyamon, de a legtisztességesebb a felvételkori árfolyam lett volna vagy még inkább az átadott forint összeg utáni elszámolás. Attól, hogy a fidesz fasz volt a javaslat még teljesen korrekt. :)
@dr kíváncsivagyok:
Majd elküldjük hozzád szóhasználati tanfolyamra.
@Gábris szomszéd:
Addig még sokat kell tanulniuk a képviselőiteknek. A Fidesz jól járt tapasztalt kdnp-sekkel, mdf-sekkel, és sok liberális is van a holdudvarukban.
@dixietsalvavi:
Bizony, vágyálom , amit leírt.
@Gábris szomszéd: a jobbik javaslata csak utólag, a fidesz faszságai miatt létrejött helyzetben tűnik jó megoldásnak.
akkor egy marhaság volt.
@punkfrog: Akkor sem volt marhaság. Az egyetlen tisztességes megoldás volt, amit a jövő pláne igazolt.
@Imola Helyesi: "Addig még sokat kell tanulniuk a képviselőiteknek."

Hát a "cápalátogatás" és a "térdre csuhások" fényében nekik is van bőven esélyük a javulásra. :)
@Gábris szomszéd:
Most ezzel jössz te is? Nos, ezért írtam, amit írtam az előbb. Majd rájössz te is.
A Térdre csuhásokkal semmit nem érsz el, mert tényleg egy-két csuhás le is térdelt, hol ide, hol oda. A maga idejében lehet, hogy helyén volt a mondás.
Az alfán meg a kurucon meg lehet is olvasni egyes egyházi főméltóságok ügynök múltjáról.
Cápalátogatás, ez bizony illetlen volt, viszont sok más illetlenséget is elkövettek már pártok. Pl.ciántabletta bevételre való felhívás / Kuncze/, Fletót már nem idézem, lerágott csont, meg a többit sem.
Nem szeretnék miattatok még egyszer Draskovics, Göncz Kinga, Veres János-szerűségeket kormányon, és az új generációról még nem is szóltam, akik még mélyebben teljesítenek./ Juhász, Lovas, és a többi /
@Gábris szomszéd:
Vedd jóindulatú kritikának, amiket leírtam. Inkább a jövővel foglalkozzatok.
@Imola Helyesi: Az a nagy baj, hogy az általad "rettegett" forgatókönyv a fidesz hibás kormányzása miatt állhat elő és nem a jobbik jelenléte miatt. Ezért is óriási a felelőssége a fidesznek, amikor egyre több kormányzati döntésével lejáratja mindazt, amit szóban és a szájkarate szintjén annyira hírdet magáról.
Dokumentumfilm a TTIP hátteréről

Az USA az Eurázsiai Gazdasági Unióval szemben meghatározó befolyást akar szerezni. Évek óta, több, mint 400 multinacionális cég szervezi Európa gazdaságának az átalakítását azon érdekek mentén, hogy az amerikai gazdasági befolyás és irányítás maximális legyen szülőkontinensünkön.

youtu.be/uQg4jsdT944
@Gábris szomszéd:
Na azért a Baloldali Szociál Demokraták rövidítése se lenne semmi!
@Gábris szomszéd: Biztos követnek el ők is hibákat, dehát ti még soha nem kormányoztatok, mi a garancia, hogy a tietek jobb lenne?
Ritka nagy béke van itt most.
Na ugye mondtam, hogy qurmányunk erősen arra hajt, hogy az egész pénzügyi szektort dugóhúzóba vigye, és orral beleállítsa a talajba, ahogy azt profi módon a Malévval is csinálta?
mentalisdeficit.blog.hu/2015/03/10/szeretned_az_osszes_brokert_bedonteni_viktor
"Nem tudhatjuk, hogy sima felelőtlenségből szítja a feszkót a pohos csodacsatár, vagy pontosan tudja, de leszarja, hogy ő nem kis részben ő maga vérezteti ki a befektetési szolgáltatói szektort. Minősített eset, ha még örül is, hogy újabb pénzeket szipkázhat át állampapírba."
@Imola Helyesi:
Abban egyetértünk, hogy a Jobbik még rosszabb lenne. Viszont a korábbi kormányok mellett punkfrog 23.07
kommentjében találhatsz utalást:
2010 március 10.-én (5 éve) az árfolyamok:
CHF - 182
EUR - 267
USD - 196
nem kellett volna szétcseszni a gazdaságot, meg szarrá adóztatni a bankokat!
és nem utolsó sorban, nem kellett volna bedönteni a forintot!!
@dr kíváncsivagyok: "- Egyszer követsz el egy hibát, és életed végéig fizethetsz érte.
- Egyszer feküdtél le a bébiszitterrel?
- Mindennap reggel és délben."
(Két pasi meg egy kicsi)

Tőlem a magyar társadalom kettészakítását is hozzávehetjük a listához! Azért a hazugságok benne vannak az első háromban. Most olvasom, hogy Orbánék elfelejtették októberben közölni, hogy az amcsik már régóta szaros bottal sem nyúlnának hozzájuk. Ha én ilyen aljas hazug lennék, a fejemet rugdosnám hazáig az ananászhárés helyében.
@dixietsalvavi: "Szóval ilyesmiket képzelnék el, de ez egészen biztosan meg sem közelíti azt, ami a valóság lenne (lesz). :)"

Tetszett, ahogy Gyurcsány belefingott a nulláslisztbe tanúskodás közben a bíróságon! :) A bíró a wikileaks-szel jött, és Gy. visszaválaszolt, hogy az ultrák tévészékház-ostromáról érdekes infók szerepelnek benne. Pl. hogy ki szervezte őket oda.
Az egyik tanúnak meg volt képe azt állítani, hogy egy (akkori) kormánytag.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Biztosan tudjuk hogy ugyanezt több tucat 1990 elötti ellenzéki esetén elvégeztés az MSZMP-s káderek, akik ma az MSZP-be szolgálnak és védenek."

Stumpf István - a Hazafias Népfront alelnöke, MSZMP-tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár
Martonyi János - MSZMP-tag
Járai Zsigmond - MSZMP-tag
Varga Mihály - KISZ-titkár
Matolcsy György - MSZMP-tag
Boros Imre - MSZMP-titkár
Harrach Péter - MSZMP-tag
Turi-Kovács Béla - MSZMP-tag
Fónagy János - MSZMP-tag
Kerényi Imre - MSZMP titkár
Hoffmann Rózsa - MSZMP-tag
Pozsgay Imre - az MSZMP KB és PB tagja
Szűrös Mátyás - MSZMP KB-titkár
@Gábris szomszéd:
amerikának is öngyilkosság, mert...
Fucktheus>..és eszt meg én mondom...mit akarnak csinálni?
ma nem a termelés a probléma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hanem?????
a vásárlóerő amit a multik és a bankok meggyilkoltak és pont ez láccik a kínai gazdaság kisebb arányú fejlődésén (ami még most is az eu és az usa fejlődésének 2.32-szerese)

oroszok embargója, ukrajna bediliztetése, keleteurópa szétbaszása, a Maghreb és a Levante szétbaszása az

összességében

2,3 milliárd vásárló hiányát jelenti

azaz a victórianyúland és főnökei akkora seggfejek (akik aláírták a 47 en a levelet iránnak, ugye irán ezekután feláll a tárgyaló asztaltól és 25 évig megint nem láttyák ott)

szóval a feasibility study minderre asztatatatatat hozza ki, hogy, rábasznak

brühüyyy

de kibaszottúl

a XX. századi nagy válság kutya fasza ehhez képest amit most készítenek elő

és most kinek van pénze felvásárolni az eladó cuccot?
Kína, Kína, Kína, perzsák, oroszok, svájc, anglia, francia??? német???????? a többi eladó

kitrákotty mese
.
Ez a vers talán volt már egyszer, de aktualitása nem múlik.
Nem kell aggódni, ettől még lesz majd más vers is.
.
.
ERDŐS VIRÁG: NA MOST AKKOR

mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki legeljen penneágyon rozmaringos mellfilét,
ki pecázza kukából a halolajos kiflijét,

ki rágja a Cafe Picard mascarponés pitéjét,
ki mossa a Szentiványi nagyságosék bidéjét,
kinek kelljen éjjel-nappal folyton-folyvást igyekezni,
kit lehessen kapásból és szemtől szembe letegezni,
ki ne jusson ötről hatra, kinek fussa futópadra,
Pulára meg Balira, kit vegyenek palira,

kinek legyen hobbija a népi magyar hagyomány,
kinek jusson másfél bála angolpólya-adomány,
kinek bocskor, rámás csizma, cifra mente, kacagány,
kinek jusson, mér' is jutna, szar se jusson, ha cigány,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki rakja ki carrarai márvánnyal a klotyóját,
kinek pakoltassák ki a pénztárnál a motyóját,

ki zúzzon ki Rómába, hogy láthassa a piétát,
ki nyomassa ezerrel a déligyümölcs-diétát,
ki merengjen el egy régi, feudális szokáson,
kit érjenek állítólag kisebb bolti lopáson,

kinek legyen ad absurdum reklamálni mersze,
ki merjen a jogaiért kiállni, na persze,
kinek legyen dilije a kuszkusz meg a falafel,
ki próbálja nem feladni, végül mégis adja fel,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki költözzön proli szagtól fuldokolva Budára,
ki költse egy komplett pesti panel árát dudára,

ki ápolja klinikán az egészséges körmét,
ki válasszon rövid utat, ki pedig a görbét,
ki lásson a Hun West Travel irodával világot,
ki álmodjon zöld fű közé piros, fehér virágot,

ki ültessen minden kerti törpe mellé tuját is,
ki adja az ártatlant, de hogyha kell, a buját is,
ki rendeljen ülőbútort magának a neten,
kik lakjanak egyetlenegy félszobába' heten,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki utazzon még a világ végére is kocsival,
ki tudjon le minden bajt egy odavetett bocsival,

ki vegye a nyakába egy papucsér' a plázát,
kinek vigye el a bank a vakolatlan házát,
kinek legyen párnája a hugyos-sáros aszfalt,
ki foglaljon négy személyre, ablak mellé asztalt,

kinek legyen jelszava a részvét és a szeretet,
kinek kelljen beszerezni tüdőszűrő-leletet,
ki kerüljön révületbe Csaba testvér szent szavától,
ki keljen ki magából egy utastársa testszagától,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki járkáljon házastársi javallatra botoxra,
kit vigyenek akarata ellenére detoxra,

kinek kelljen másnap délig étlen-szomjan kibírni,
kit lenne szép most azonnal puszta kézzel kinyírni,
kinek hozzon télapócska sárgarézzel teli zsákot,
ki hordja ki lábon hol a tüdőgyuszit, hol a rákot,

kinek legyen igénye a könyvre meg a mozira,
ki próbáljon belógni egy kulturáltabb slozira,
kinek kelljen nap mint nap a Vágóhídig bliccelni,
kinek legyen - láthatólag - kedve most is viccelni,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és
ki legyen, kinek legyen névre szóló szekrénye a Gelázsban,
ki aludjon álmában egy jó kis fűtött garázsban,

ki nevezze komenista fertőnek a Dagályt,
kinek sértsen már a puszta létezése szabályt,
ki akarja hóban-fagyban kivárni a sorát,
kinek kelljen tele szájjal dicsérni a borát,

ki hurcolja fel-alá az interspáros batyuját,
ki átkozza el a saját sose látott anyuját,
ki feküdjön hol itt, hol ott, mint a kilőtt állat,
ki rándítson haladtában szemlesütve vállat,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
ki csinálja új kecóját trendire és takarosra,
ki próbáljon mindenáron bejutni a fapadosra,

ki locsoljon François Voyer konyakot a kivire,
ki gondoljon tehetetlen haraggal a gyivire,
ki tegye le egyik percről másikra a piát,
ki próbálja kivenni a lelencből a fiát,

ki lomizzon kisbiciklit, dínókat meg törpöket,
ki ugassa le az undok, játszótéri kölköket,
ki lássa a sajátját a más ölében csicsikálni,
ki próbálja magát minden karácsonykor kicsinálni,

na most akkor mondjátok meg nagyokosok, mi legyen,
ki ne legyen miközülünk maholnap és ki legyen,
kinek legyen tiszta sor, hogy haladás vagy haza,
kinek legyen úgy, hogy többé ne mehessen haza,

kit várjon a boldogság kék tengerén egy bárka,
kit viszont a vácrátóti köztemető árka,
kinek jusson éppen elég hely az isten tenyerén,
Budafokon, Budaligeten és Mátra-terenyén,
Békésbe' és Hevesbe',
s ki menjen a levesbe.
.
.
@hacsaturján:
.
Jól mondod.
Róna-tassnak még a szeme se áll jól, molnár erik mán régen meghalt, Hát akkor kivel igyak?
@jaegtoer:
.
Jókai bableves, sólet, babgulyás?
Valahol olvastam, hogy a bab segíti a sejtek regenerálódását. Ennek tulajdonítják, hogy a mexikóiak és az indiánok körében sok ilyen jellegű betegség ismeretlen.
Mivel sok a mexikói és sok az indián, ez egy többismeretlenes egyenlet lehet, ahol bab a megoldás.
@dr. jenőke (jenőke):

csak a vers és @jaegtoer: miatt idézem fel, mert sosem értettem a

""foglalkoztatása alatt rezidenshez nem lett kapcsolva""

jelentőségét vagy jelentését, amire most Havas rávilágított. tehát:

Mit titkol három képviselő?

Index
2005.12.19. 10:01

Medgyessy Péterről, Fazakas Szabolcsról és Orbán Viktorról kaptunk dokumentumokat a történeti levéltártól, három ellenzéki pedig titkolózik. Több hónapnyi várakozás után derült ki, hogy a parlament jelenlegi képviselői között vannak-e olyanok, akik a múlt rendszerben kapcsolatban álltak a belügyminisztériumi III-as főcsoportfőnökséggel, és nem csak a III/III-mal. Az Index átvilágíttatta a parlamentet.
.
.
.
"Orbánt megpróbálták beszervezni

A történeti levéltár által hétfőn kiadott dokumentumok szerint Orbán Viktort katonai szolgálata idején megpróbálták társadalmi kapcsolatként beszervezni a III/IV-es alosztályhoz. A kétoldalas dokumetum arról tanúskodik, hogy az állambiztonságiak "az államellenes és a hatáskörünkbe utalt más bűncselekmények, valamint a HKSZ-t károsan befolyásoló jelenségek felderítése" céljából létesítettek kapcsolatot vele 1981. október 20-án: "foglalkoztatása alatt rezidenshez nem lett kapcsolva" - olvasható a dokumentumban. "
.
.
.
index.hu/belfold/ugynok3014/

és most gondoljon bárki bármit!
@guma:
azaz már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1981-ben alkalmasnak találták aljasságokra mert egy olyan típus aki...és ezt ma bizonyítva látttyuk...miről dumálunk??, 1981-ben hán y éves is lehetett a szerencsétűlensorsú cigánysurmó a művelcség legalsó fokán, olvasottság nulla apja pártkáder alsóhátasztánból azaz egy majdnem nem létező településről ALCSÚTBASZNÁD??? ki ismerte esztakkor? a zelhárítás és a kémelhárítgás meg a többi szarháziak akik már akkor arra készültek lesz ezs még hasznos majd!!!!!!!!!!

mijafaszért nem akart engem sohasem beszervezni swenki? pedig a fehérházba hazajártam még annó
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brühüyyy

ahhoz olyannak kellett lenni mint ezek a soxar geciláda

és...ezvan
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Mit komcsizol itt. He?
Orbán volt az ordas komcsi meg az apja meg az anyja.
A KISZ-titkár/párttitkár kombó látta, hogy más szelek fujdogálnak, és csináltak egy übegyorsan hátra arcot.
A köpönyegforgatás kifizetődött, az egykori elvtársakból bányatulajdonos,földbirtokos, milliárdos geci lett!
az a nagybidesch helyzet, hogy amikor én 1970-ben kidolgoztam egy 3000000*3000000*3000000 matrix rendszert és az akkor MŰEGYETEM ISZISZI nem tudta megoldani, hogy mindezt Hollerith-ről 2-es számrendszerre azaz megfelelő algoritmusra átültessék, akkor kb 12 évert kellett várni arram, hogy a szintén általam kidolgozott algoritmust átültessék az akkor létező rendszerre
kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

de megoldódott és ad hoc információt lehetett kapni a rencerből a pillanatnyi termelési és kereskedelmi szituációról

szóval volt fejlődés és fejlesztés abban az időben is... de

brühüyyy
velem vitatkozni???
kár
@Rodeo36: Arról nem is beszélve, hogy most már arra is felszólítottak minket, hogy azok ellen harcoljunk, akiket ők hoztak létre. Hab a tortán, hogy az iraki kormány jelenleg is azzal vádolja a nyugati országokat, hogy ők pénzelik és látják el fegyverrel az említett terrorszervezetet.

english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13931204001534

The Relationship between Washington and ISIS: The Evidence

www.globalresearch.ca/the-relationship-between-washington-and-isis-the-evidence
@vigyüktúlzásbaadolgokat: 06.05
Mit akarsz, ezek a fidesz-mszdp tagok legalább biztosan nem voltak ügynökök. Őket értelmetlen lett volna beszervezni, hiszen hivatalból írtak rendszeresen "hangulatjelentést".
@Rodeo36: Amikor pedig az USA erejére gondolok eszembe jut, hogy a dinók is arra fáztak rá végül, hogy a nagy izomkolosszust egy csöpp kis agy irányította.:D
Csípem a csajt, és ez a hét mondata!
"Vadai szerint az igazságot egyedül Orbán Viktor tudhatja, ezért most az egyszer igazat kell mondania"
Noch einmal: MOST AZ EGYSZER IGAZAT KELL MONDANIA!
"Vadai elmondta, a parlamenti képviselők nemzetbiztonsági ellenőrzése során az idegen hatalmakkal való kapcsolatot vizsgálják, de a nemzetbiztonsági törvény szerint a miniszterelnöknek nem kell ilyen ellenőrzésen átmennie. Erre kizárólag olyan képviselők esetében van szükség, akik olyan bizottságokban ülnek, ahol nemzetbiztonsági szempontból fontos dokumentumokat ismerhetnek meg, márpedig Orbán Viktor még soha nem volt olyan pozícióban, ahol szükség lett volna nemzetbiztonsági ellenőrzésre"
www.atv.hu/belfold/20150310-start-vadai-agnes/hirkereso
Rövid, tömör, velős:
"Orbán Viktor szándékainak megfelelően a hazai pénzintézetek több, mint fele magyar kézbe került.

A máig bebukott cégek mind ilyenek voltak.

Köszönjük, Emese."
mandiner.hu/cikk/20150311_vago_istvan_koszonjuk_emese
Csak én látok ebben némi összefüggést?
nepszava.hu/cikk/1050758-politikai-termek/
és e között:
eduline.hu/felsooktatas/2015/3/11/szakok_megszunese_felsooktatas_kommunikacio_MIQ1K6#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2015_3_11
azaz hogy nem lesz kommunikáció szak, legfeljebb a "közszolgálati" egyetemen? Amiről nem tudsz, az nem fáj?
"az már az elmúlt években kiderült, hogy (Orbán) nem polgári, nem plebejus, nem demokrata, nem píszí, nem ortodox, nem liberális és nem érintetlen a korrupcióban.

Közeli barátjának megdöbbentő vallomása most ezt a legutolsó tabut, az Orbán-imidzs utolsó szilánkját törheti össze.”
mandiner.hu/cikk/20150310_elso_kezbol_spiclivad_orban_hitelessegenek_utolso_szilankja_a_tet
Ettől még a hívők nem fogják kivenni a vitrinből a családi képek mellől a portréját. Mert meg vagyon írva: "Boldogok a lelki szegények..."
@Gábris szomszéd:
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjéééééééééééééééééééééééééééé
kikpusztultak

brühüyyy
hogy miért?
mert már nem élnek
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A tetves retkes telibekúrt jó édes anyádat te elvtelen gerinctelen orbánseggnyaló féreg!
@Gábris szomszéd:
miért mit gondoltál? nem CIA akkor NSA
kkkkkkkkkkkkkkkk
brühüyyy

kibaszás meg nyúland+5 milliárd*12
Rogán mondta (je, je, je!)
"évtizedes pénzügyi korrupció zajlott Magyarországon, és ennek feltárására és megakadályozására egyedül a Fidesz-KDNP által támogatott kormány és az általuk megerősített Magyar Nemzeti Bank volt képes. (Még egyszer: 2015-ben volt erre képes, miközben a Fidesz-KDNP 2010 óta kormányoz. A szerk.)
www.napi.hu/magyar_vallalatok/nagyon_furcsat_mondott_rogan_buda-cash-ugyben.594666.html
némi kiegészítés: a bedőlések UTÁN, amikor már valamit mégiscsak tenni, de legalább mondani kellett.
folyt: pedig okosabb lettek volna, ha hallgatnak, vagy legalább nem beszélnek hülyeségeket!
www.vg.hu/penzugy/penzugyi-szolgaltatok/az-egesz-magyar-penzugyi-rendszer-stabilitasa-forog-kockan-445855
"Meg kellene tehát végre érteni, hogy momentán az egész magyar pénzügyi rendszer hitelessége és stabilitása forog kockán, és ennek szellemében nyilatkozni, törekedve arra, hogy megnyugodjanak a kedélyek, és fennmaradjon a már így is elég törékennyé véknyult bizalom."
" A magyar felsőoktatás vesszőfutása nem 2010-ben kezdődött, de igaza lehet Kenesei professzornak, 2010 a fordulópont. Az Orbán-kormányzatot a legcsekélyebb mértékben sem érdekli az egyetemi polgárok véleménye, és minden jel arra mutat, hogy a felsőoktatást inkább tartják kellemetlen költségvetési kiadási tételnek, mint kitörési pontnak. "
orulunkvincent.blog.hu/tags/fels%C5%91oktat%C3%A1s
Márpedig MINDEN sikeresen kitörő állam az oktatásba invesztált!
Ebben a fideszes csinn-bumm cirkuszban Orbán a porondmester? Vagy pont most lázadnak a bohócok?
@kekex: de mi nem karunk sikeresek lenni, a fidesznek biorobotok kellenek
Simicskáéktól ma csak egy rövid üzenetre futotta :)

35-40 évnyi muníciója van az Orbán elleni támadásokra

hvg.hu/itthon/20150311_Simicska_oldalarol_ma_csak_egy_rovid_uzen
@kekex: Ágika már csak tudja, hiszen volt már nekik D209 és pufajkás miniszterelnökük is. :)
van még kérdés?

Még sokkal drágábbak az állami bankok

Akár 60 százalékkal is drágább lehet számlát vezetni az állam bankjaiban. Itt vannak az árak.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2Fbankesbiztositas%2F2015%2F03%2F11%2Fma_meg_sokkal_dragabbak_az_allami_bankok%2F
Érdekesek a fonódások. Meg az is, ha süllyed a hajó, akkor sokan leugranak a döglött lóról:D

index.hu/gazdasag/2015/03/11/quaestor-csod_tarsoly_csaba/
rablóóók:

Varga Mihályék akkora családi összefogással vásárolták a Pasa parki családi lakást, hogy ki se tudjuk bogozni. A miniszter azért pontosította a vagyonnyilatkozatát miután megkerestük.

Varga Mihály és a felesége lakást vettek a pénzükből. Ja, és hitelből is. Illetve szülői kölcsönből, ami tulajdonjoggá alakult, de aztán visszafizetődött. Részben, mert a többiről megállapodtak.

atlatszo.hu/2015/03/10/pasa-parki-lakasarol-kerdeztuk-vargat-a-miniszter-pontositotta-a-vagyonnyilatkozatat/
@látjátok feleim szümtükkel: dehat igy kell mukodjon egy profitorientalt vallakozas, mint az fidesz kormany, nem?:-)

igy jat az oktatas, a nyugdijbiztositas, az egeszsegugye, kozbiztonsag. ami vitte a penzt azt gyorsan minimumra tettek. a vitezy gyerek is azert esett ki a pikszisbol, mert valamu mukodot akart csinalni, az meg ugye nem megy ugy, hogy csak kifele veszik a lovet.
Reggelt, Mindegykinek!

Címlapos hír?
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Az idejárok egy része ajándékot kap.
Lásd például az ékesen szóló, elbűvölő Imolát.
Patthelyzet: Simicskának
és Orbánnak is igaza lehet

Elképzelhető, hogy Orbán és Simicska is igazat mond - mondta az Origónak Rainer M. János történész.

www.origo.hu/itthon/20150310-patthelyzet-simicskanak-es-orbannak-is-igaza-lehet.html
Jó reggelt, G. Fodor Gábornak igaza van! :)

"A magyar balliberális értelmiségnek nincs oka nevetgélnie a jobboldalon, elvégre ők meg egykoron benyalták a Fidesz liberális csomagolását. Orbán ugyanis semmit nem árult el. Kedves magyar értelmiség, Önök tetszettek egyszerűen elhinni túl sok mindent!"

hvg.hu/velemeny/20150311_Jo_reggelt_G_Fodor_Gabornak_igaza_van
@dr. jenőke (jenőke): dedikalt orban-putyin kozos kepet pl?
vagy valami hasonlo hasznosat?

a multkor lattam egy jo ajandekot:

www.magyarmenedek.com/products/8534/Orban_Viktor_9_legjobb_politikai_dontese_-_Racz_Andras.htm

a hetedik dointes kifejezetten emlekeztet az agressziv kismalac "kuss! en igy szlalok le a biciklirol" kijelentesere..:-D
@ausländer Sipi: @látjátok feleim szümtükkel:
Mi ebben az újdonság? Max annyi, hogy napvilágra került.
A kérdés már csak az, hogy a más blogokon trollkodókat hogyan és mennyiért fizetik? :)
Simicska kijelentési után egyre többször jut eszembe a fidesz, a kormány és kapcsolt részei kapcsán a jó magyar mondás, hogy madarat tolláról, embert barátjáról...

index.hu/belfold/2015/03/10/iii_iii-as_ugynok_volt_a_fidesz_altal_javasolt_hivatalvezeto/
@Marcellusca: ezt kumin tudna megmondani, az o otlete volt meg 2010 kornyeken csatasorba allitani az ilyen imola-, gabriel-, batyu-feleket es a tobbi hasnolo szociopatat kozpenzert.
Simicska nem hagyja annyiban
orban_viktor_2

Lajos a Népszavában üzent egykori szobatársának.

444.hu/2015/03/11/simicska-nem-hagyja-annyiban/
OV döglődő lováról mikor kezdenek el leugrálni? Az lesz csak a szép csinn-bumm cikrusz.:D
@látjátok feleim szümtükkel: figyrelembe veve a fidesz alakulasanak korulmenyeit, alapitok szemelyet es a ugynokaktakhoz valo viszonyukat semmi meglepo nincs simicska kijelenteseben.

a fidesz megalakulasa elott ugyanis egy kadergyerekekbol az akkori rezsim altal osszevalogatott elitcsapat volt akit az akkori belugymniszter veje felugyelt es mentoralt.
Érdemes elolvasni a fenti Index-cikket, Kőszeg szerint alaptalan az Orbán érintő ügynökvád.
Vagy nektek már ő sem hiteles?
@Imola Helyesi: Asszem a Fekete Géza sem véletlen lett járási vezető. Valami észrevétel?
@Imola Helyesi: egyebkent a sima jelentes nekem is keves kicsit, viktorek sokkal nagyobb gecik annal, minthogy egy sima besugokent uzemeljenek. sokkal inkabb beepult es elore felkeszitett ugynokei az elozo rendszernek. hiszen meg kadarek belbiztonsaga valogatta ossze oket a biboba, kuldte ki oxfordba orbant tanulni. ez a beszervezes csak gumicsont, tereles. orbanek sokkal nagyobbb gengszterek annal, minthogy sima besugasban legyenek csak felelosek.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: azert kivancsi vagyok, hogy simicska tisztaban van-e azzal a tenyel, hogy itt most ez utolso verig megy, vagy o pusztul bele a birodalmaval, vagy orbanek tunnek el a sullyesztoben es mindne eszkoz megengedett.

igazi utcai bunyo pleknivel, tokonrugassal es a foldre kerult ellenfel megcipozesevel.
@jöttem: Ajaj. Ez nem jön jól Viktornak, és ha még a járási parancsnokot is hozzávesszük...

Bruhahahahahahaha
@Imola Helyesi:
Kösz a semmit. Mondott is valamit meg nem is.

Mint a mesében: vitt is ajándékot meg nem is.
@miva?:

Isteni jól szórakozom. Egyre több helyen lyukad ki a szarzsák. ))))
@Imola Helyesi:

Meg ne inogjon a Vezérbe vetett hited, Imola! Ezek csak ocsmány rágalmak. OV szép, jó, tehetséges.
Most aztán be lehet venni a következő adag tudatmódosító szereket! )))
@jöttem: Biztos csak a körülötte lévő emberek senkiházi besúgó bűnözők. Viktor nem szól bele semmibe, szóval a slepp miatt felelősség nem terheli :D
@miva?:

A mocskos CIA-s gyíkemberek beférkőztek a bizalmába. Mint ez a Simicska.
Orv módon csinált neki egy maffiahálózatot /Fidesz/, létrehozott egy médiabirodalmat.
Viktort félrevezették.

Gyurcsány kottájából játszik itt már mindenki.
@vitéz Vályogházhy Pocista:
Mint tudjuk nem buta a mi Lajosunk. Megtalálja ő a módját annak, hogy további bizonyítékokat hozzon nyilvánosságra Tégla Viktorról úgy, hogy ő maga lehetőleg ne sározódjon be. Egyenlőre meg van még neki a médiabirodalma és nem fél Tégla Vikrtortól, számol azzal is, hogy esetleg rendőrautóban követhet el öngyilkosságot bilincselt kézzel.
@Imola Helyesi:
Tégla Viktor vezénylőtábornok az aki nem hiteles.
@jöttem:

van itt minden... ezt hátha nem láttad (bár innen nagyon szeretek másolni!):

""..az állambiztonsági jelentésekből 1986 augusztusától bizonyítottan kiderül: Horváth István belügyminiszter, az MSZMP KB tagja, aki a jogász szakkollégium igazgatójának: Stumpf Istvánnak az apósa, tökéletes védelmi ernyőt tart a hatalomra törő fiúk feje fölé..."

"..Ha valakinek a tagok közül összeütközése van a törvénnyel, rendőrséggel, ha valakit ki kell hozni a börtönből, Horváth elintézi.
A doktornő (Lévai Anikó, - a szerk.) elmondta, hogy nem számít, ha esetleg lázításért vagy valami másért letartóztatnák a vőlegényét (Orbán Viktort, - a szerk.), mert Horváth azonnal intézkedne és a vőlegénye azonnal szabadulna..."

"..A doktornő elmondta, hogy igen könnyű a dolguk, mert a BRFK-án egyértelműen utasításba adták, hogy nem szabad ezt a szervezetet bántani, csak távolból figyelni kell a ténykedésüket, figyelni kell az események folyását.
Minden bizonnyal ez is Horváth „nyomása” alapján van így a BRFK-nál.
Ezt természetesen tudja a szervezet vezetősége is, így azt csinálnak, amit akarnak...
"

"..a doktornő 1986. szeptember hó folyamán Szolnokon fogja tartani az esküvőjét Viktor nevű vőlegényével és ezen az esküvőn komoly beosztású és egzisztenciájú egyének is meg fognak jelenni. (Többek között a Horváth família.)
Továbbá Horváth Andreáék rózsadombi villája is egy nagy-nagy rejtély. Eddig komoly jelentőségű randevúk színhelye volt. A doktornőt idézve: „országos jelentőségű randevúk színhelye…”

Mégis volt Rózsadombi Paktum????

Megkérdezte már valaki a haza bölcsét, hogy meséljen már arról hogy vezető ellenzékiként miért járt össze a III/III-at is felügyelő kommunista belügyminiszter családtagjaival????

Úgy, hogy elmondása szerint állandóan megfigyelték zaklatták.

Majd ezek ellenére felvették Kádárék egyik minisztériumának vezetőképzőjébe, hogy főellenzékiként képezze a leendő kommunista főkádereket.

kkbk.blog.hu/2013/06/01/a_kommunista_keresztapa?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201503
@Marcellusca: szia! :)))

kis harcos, küzdesz? :D
@parti_giano:

na ja! annyit azér hozzátennék, hogy ez a sofőr egyátalán nem ojjan marha, csakhát vannak neki is főnökei, akiknek jelent.
"Hazánk leghíresebb vője kétségtelenül Gyurcsány Ferenc. Már csak abból a szempontból is, hogy túlszárnyalta anyósát, a miniszterelnöki kabinetfőnök, illetve vállalatbirodalom-alapító Apró Piroskát. Illetve annak édesapját, a Kádár-rendszerben miniszter és PB-tag Apró Antalt. Az Apró-klán tagjaként elért miniszterelnökséggel ő vitte a legtöbbre.

Biszku Béla, a jelenleg büntetőperben sorsára váró, az ’56 utáni megtorlások idején belügyminiszterséget vállaló politikus veje, Patai Mihály nem tudott Gyurcsány örökébe lépni. Az ő neve 2009-ben kormányfő-jelöltként vetődött fel, de végül nem ő lett Gyurcsány utóda. De annyira nem kell sajnálni. A 40-es befolyáslistán „kiegyensúlyozottan erős pontszámokat kapott” a 24. helyezett Patai, aki jelenleg az UniCredit Bank Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója"

Bármennyire vonzó lány is volt Horváth Andrea, a fiúk inkább kerülték őt a belügyminiszter papa miatt [...] Nem így a törekvő Stumpf Pisti, akiben francia regénybe illő ambíció van, ő abszolút hátrányos helyzetből emelkedett oda, ahova. 1981-ig egy bölcsészlány volt a menyasszonya, ám harmadéves korára rájött, kit kell elvenni. Ismerünk erre nem egy példát az irodalomból is, mából is. Pisti és Andrea love storyja a szentendrei táborban kezdődött. Pistit a hódítás felpaprikázta, és nagyfokú óvatossága ellenére is megindult felfele. Igazgató lett. (Pünkösti Árpád: Szeplőtelen fogantatás. Népszabadság könyvek. 2005. 73.o.)

Aztán még ugye Lenkey, és sorolhatnánk.

Van a parlamentben a kis pártokon kívül egyáltalán olyan személy, akinek az apja/apósa/saját maga nem volt nagyember/besúgó a cuclizmusban?
@guma:

Valóban nem láttam még. Köszi.
Szóval a Szent Asszony is tettestárs.

MI lesz még itt!

Valódi rendszerváltás?
@jöttem: A szent asszony apukája 56-os besúgó, Stumpf apósa belügyminiszter, Gyurcsány anyósa ugye izé, Viktor apja jókáder melós, aki kutatómérnök stb, szóval ha megvakarhatnánk, akkor a végére még a megmaradt LMP-seknek kétharmaduk lenne :D
@miva?: Az említett példákból tanult egy Tiborcz nevű ember is
@miva?: Az LMP elnökét is meg lehetne "vakarni", mert ott is kiderülhetnek "jó" dolgok
@KÁTÉó53éúétr6: Erre írom: a megmaradt LMP-sek .
@miva?: :DDDD

"a megmaradt LMP-seknek kétharmaduk lenne :D "

háááááááát, ezt kétlem :)

viszont a 30, -60%-al drágábban működő állami bank és ez azért nagy ocsmányság:

Kereskedelmi értelemben dörzsölt államigazgatás
.

" A Quaestor esete pedig egészen hihetetlen. Egy tízmillió forintos tőkéjű cég MNB engedélyt kapott 60 milliárd (!) forintnyi kötvény kibocsátására. Ez hatezerszeres (6000x) tőkeáttételt jelent – a Lehman Brothersé harmincháromszoros (33x) volt a csőd előtti napon. Arról nem is beszélve, hogy a Quaestor az MNB árgus és nyilván szigorú figyelme ellenére további 150 milliárdnyi kötvényt adott el illegálisan. A Guiness rekord fetisiszták kedvéért ez huszenegyezerszeres (21000x) tőkeáttételt jelent. A Lehman Brothers ilyen adatokkal nemhogy Amerikát, hanem az egész Tejút-rendszert felrobbantotta volna.

A Quaestor esetében nyilván sokán fel fogjak tenni azt a kérdést, hogy arra a potom hatezerszeres tőkeáttételre ugyan már hogyan kaptak engedélyt. Hogy vajon ennek volt-e köze a tulajdonos látványos és nyilvános jó kormányzati kapcsolatainak. Meg a moszkvai biznisznek. Meg persze a kontroll híján megbolondult politikai hatalom honi szimbólumának, a focinak. Jogos kérdések és egy szerencsésebb országban még valódi vizsgálat is lenne belőlük.

De van itt egy másik, ennél fajsúlyosabb probléma. A Buda-Cash és a Hungária esetében ugyanis nincs ilyen nyilvánvaló fideszes szál (bár kereskedelmi dörzsöltség azért volt ott is bőven). Sőt, a Quaestor esetében is csak a gazemberségnek tűnő tevékenységek egy részét szankcionálta a felügyelő hatóság. Magyarul az esetek többségében biztosan nem a felügyeleti szándékkal, hanem a képességgel volt a gond. Az MNB minden eszközzel rendelkezik, amivel egy pénzügyi felügyeleti hatóság egy demokráciában rendelkezhet. Mégsem tudta megakadályozni, hogy a jelenlegi becslések szerint 250 milliárd forintnyi, azaz a GDP közel 1 százalékát kitevő csalássorozat működjön több cégben, hosszú éveken át."

velemenyvezer.444.hu/2015/03/11/kereskedelmi-ertelemben-dorzsolt-allamigazgatas/
Lenne jó kis 14 fős parlamentünk, ha a korrupció, hazaárulás, előző rendszer ügynökei kategóriájú embereket lecsuknánk. Maradna pl 2 Fideszes, 1 MSZP-s, pár szögegyszerű jobbikos, néhány együtt meg pár független képviselő, meg 3 LMP-s :D
@guma: Miért, a maradék 2 mellé lenne egy független, és meg is van a 2/3
@miva?:

hüjjjjje! :)))))))

de térjünk vissza a poszt címére, mert ezt sem mondja el ov, miközben sleppjével két kézzel szórja a közpénzt "úri" allürjeikre, kocsikra, szolgákra, vastag fizetésekre:

Ennyi pénzt szedtek be különadókból 2010 óta

A kilenc új válságadó 2200 milliárd forintot hozott 2010 óta a költségvetésnek, ezek révén tudta biztosítani a kormány a költségvetési hiánycél teljesülését.

www.origo.hu/gazdasag/20150311-ennyi-kulonadot-szedtek-be-az-elmult-negy-evben.html
@guma: Elfogyott a MANYUP megtakarítás,igy el kellett venni a kötvény megtakarításokat is mert a maffia rendszerének működnie kell. Az eszkimó meg egyre több és éhesebb
@KÁTÉó53éúétr6:

közben bedőlt pár bank, takarékszövetkezet és a tao elterelés is, ami szintén vitt jó pár tíz, száz milliárdot a közösből...
most a portfóliókezelők már a kisemberek pénzét viszik az "érinthetetlen" nagyurak. tanulja meg az a keményen dolgozó, hogy a pénznek az állampapírokban a helye, amit elinflálhat kedvére az állam, esetleg még a kifizetését is elhúzhatja a rezsim fennmaradást biztosító "harcikölcsönöknél":::

de az is lehet, hogy rosszul gondolom....
@guma: következtetésed logikus de még meddig tehetik ezt? mikor lesz már, hogy egymást "eszik" és lövöldözik?
Vajon erre mit mond Orbán Viktor, és perel-é Vida Ildikó?
A legszebb az egészben, hogy Domonkos László született fideszes.

444.hu/2015/03/11/kemenyen-leszolta-a-nav-ot-az-asz/
@guma: "Megkérdezte már valaki a haza bölcsét, hogy meséljen már arról hogy vezető ellenzékiként miért járt össze a III/III-at is felügyelő kommunista belügyminiszter családtagjaival????

Úgy, hogy elmondása szerint állandóan megfigyelték zaklatták."

Biztos azért járt oda, mert ott nem "zaklatták".:D
@miva?:

Újra csak Hofi jut eszembe.
" A mama az tudja " ciklusból egy gyöngyszem:
- Miért szaroznak a parlamenti képviselők?
- Mert ismerik egymást.

Ha jól belegondolok, Horn Gyula egy két lábon járó erkölcsi magaslat volt hozzájuk képest.
Mikor nekiszegezték a pufajkás múltjáról szóló kérdést, röviden válaszolt:
- És?

Nem hazudott senki szemébe, nem próbálta elkenni a mocskot. Vállalta.

Ezek a két lábon járó meztelen csigák pedig kommunistáznak, verik a mellüket volt "ellenzékiként".

Pfej!
@dr. jenőke (jenőke):
Ebola ajándékáról: "Amióta a föníciaiak feltalálták a pénzt, nem gond az ajándékozás!"
@látjátok feleim szümtükkel:
8.56 Zsák a foltjáról, similis simile gaudet (hasonló a hasonlónak örül)
@guma:
Na, azért 62 ezer millióért bevásárolni egy nem létező személy részére, azért az nem semmi!
nol.hu/belfold/karacsony-miklos-bevasarolt-1521233
@látjátok feleim szümtükkel: 14.26
Erről nem az ász keménykedése jut eszembe, hanem a néhai császár és királyunk a "minden natyon jó, minden natyon szep, mindennel meg fatyok elégedve"
szövegével:
www.hir24.hu/belfold/2015/03/11/mindent-rendben-talalt-rogan-keruleteben-az-asz/
@explanatus:
Mindíg jólesik a kitüntető figyelmed.
Van, hogy napokig meg sem szólalok, mert nem szeretnék aránytévesztő lenni a gyakori hozzászólásaimmal.
Tegnap kissé felstimmelt az a cinizmus, ahogyan a kormány ezt a kérdést kezeli.
süti beállítások módosítása