Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: "A lengyel igazságügyi miniszter szerint csak akkor lesz jogállam Magyaroszágon, ha leváltják Orbá... (2024.12.18. 18:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.12. 17:01 Fabius

Rendkívüli reklámadót a Comedy Centrálnak!

Hogy képzelik?! De most komolyan. Hogy a picsába van képük gúnyt űzni Káder János nertársból, minden magyarok köztársasági elnökéből? Putyin cáratyuska mindjárt megérkezik, ezek meg összekeverik fatorlaszt a latorfasszal, rágják az ízetlen - pfejj! - humorbonbonjukat és lejáratják a zországot! Abcúg! 

 

 

 

507 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr737165083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azért a south parkba belefért volna a viktor-lajos háború is.
@parti_giano: annyira azért nem nagy ember Viktor, h oda bekerüljön, de lájoss.
Vlagyimir majd kiszögezi az ajtóra az aranyozott táblát és itt hagyja a fizetetlen kontót.
@parti_giano:

Viccelődünk, viccelődünk! Majd jön a medve és megölel a málnásban!:)
@huzzadneki shakespeare:
Vlagyimir stílusában ez inkább úgy fog kinézni, hogy egy 35 cm-es, fanyelű konyhakéssel beleba.. egy "fecnit" Piktorunk intarziás, 18. századbeli íróasztalának a közepébe. Majd lazán, a szája szegletéből oda is köp, hogy hol kaparja alá a vengerszki csicska.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Mibű van neki kése, pont fanyelű és 35 cm-es?:) Hogy mondják oroszul, Rózsa Sándor?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Ez rosszul sült el, Geci!
Na, talajmenti hülyegyerek, nézegetheted tovább a sátrainkat a Kossuthon, tegnap délután öt óra óta ugyanis újra állnak, jobbak, erősebbek, mint valaha, kösz az edzést, egyre gyorsabban, profibban építjük újra, és egyre vidámabban, ugyanis közben röhögünk Rajtad."
egyre jobban bírom eszt a tuareget:)
@tristen2005:

Alekszander Ruzsovszkij.
@taga20:

Te gyártottad a vasakat? (Most jutott eszembe, ehhez kevés a szakmai tudásod!:) )
@jöttem:

Az szép lehet, Rózsa Sándor rúzzsal!:)
@tristen2005: fene a bundádat, mekkora szemét vagy!:))
@taga20:

Láttad már @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:-át? Biztos hogy nő? Igaz, neked mind1!:)
@tristen2005: téged se láttalak még! lehet, hogy te vagy habonyárpi vagy kubatov. szerintem nem jó ez az irány!:)
@taga20:

Nem tudhatod, hiába kubatov, kicsit még maradok, bár jól jönne egy kis habony! Szarul sikerült, de éhes vagyok megyek megfejem a szakácsnőt.
@tristen2005:

szláv nyelvekben a rózsa ruzsa.
de lehet Cvetovszkij is, az virágost jelent. ))
@taga20:

valld be, hogy az eszemért szeretsz )))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

mámindgyá előveszem a nádpálcát. aztán lehet előre hajolni.))
@jöttem: miko mondtam én valaha is, hogy szeretlek?
az ákcentusos agyad, az fogott meg:)
ja és ezt a számot, még mindig imádom:))

www.youtube.com/watch?v=XD53I8KoqTw
@taga20:

majd holnap meghallgatom. elfelejtettem feltölteni a mobilnetem, remélem ma kitart. busójárás volt ma nálunk.
@jöttem: Csak nehogy megtudja valaki a NAV-nál,
hogy a Rózsa Sanyci=virágos meee rögvest adot
vetnek ki az utódokra!:)
@jöttem: és sikerült a telet elhajtani a bánatba?:)
@taga20: csók :)

Így betegen is, ha már influenzás vagyok :(
@jöttem: szia angyalom! inkább szlovák, mint orosz a fordításod, véleményem szerint a Sándor, az csak Alekszandr, irodalmi forditásban Alekszandr Rouz.:)) egyébként puszillak:)
@jöttem: orosz nyelvben a roza a használatos..:)
...találjátok ki, hogy a Comedy Central az melyik csoport tagja?
[] az MTVA csoport tagja
[] az RTL csoport tagja
[] a TV2 csoport tagja
[] a magyar nemzet csoport tagja
[] a magyar hírlap csoport tagja
nem mehetne óriáskivetítőn minden fontos helyen a két rajzfilm?
Mi történt??? Bombáztak?
@ornagy50:
Ugatott a kutya, kinéztem a függöny mögül.
Itt áll egy fekete autó...
Most vagy a szomszéd murdelt meg, vagy értem jöttek.

Nem lehet, hogy a többieknél is...?
Van aki még melózik, libsibolsi horda... :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
.
Érdekes, hogy a mensevikekről mindenki megfeledkezik.
Trockijról, Buharinról nem is beszélve.
@Knósszosz: Méghogy Érted??? Az képtelenség!!!
Majd csak akkó mennek ha mán készen vagy otthon
teljesen.:DDD
@Secnir:
.
Comedy Central Hungary On Demand
Szolgáltató: MTV NETWORKS, s.r.o.
Cégazonosító szám: 289 70 438
Főszerkesztő: Veronika Supova
Székhely / Postai elérhetőség: Na strzi 65/1702, Prague 4, Prague, 140 62, Cseh Köztársaság
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Van aki még melózik, libsibolsi horda... :) "

Most panaszkodsz vagy dicsekszel? :)))

Egyébként meg jó munkához idő kell, lassúhoz meg még több...

(Tudom, tudom, én is Degecen születtem)
@ornagy50:
És hoznak hamis eurót, amit egy óvatlan pillanatban beraknak a Fidel Castro életrajz kötetébe, aztán megbuktatnak vele?

Az elvtársak ezt tanulták annak idején, szerintem nem felejtették el a metódust.
Csak azért imádkozom, nehogy be kelljen ülnöm egy rendőrautó hátsó ülésére. Még előjönne belőlem a rejtett szuiciditás...
"akár Ön is lehet a Fidesz Ifjúsági tagozatának elnöke! Ehhez nem kell mást tennie, mint letöltenie ezt a képet, a megfelelő helyre beillesztenie a saját arcképét, kitöltenie a nevét, és bármikor végigturnézhatja az összes pártrendezvényt, köszöntőt tarthat, nyilatkozatot adhat ki, levelet írhat, de még akár külföldi meghívásoknak is eleget tehet! Vissza nem térő alkalom, ne hagyja ki! (Csak a pénzváltásnál óvatosan!)" :D

alfahir.hu/veress_aron_egy_profi_ugynok_lehet
@Knósszosz: Mindég zavarba hozol evvel a sziu-indiános happáréiddal.:D
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
.
Olvass többet Lenintől.
Ő mondta háromszor: tanulni. Munkáról egy szót sem szólt, csak megjegyezte, hogy a problémák azért vannak, hogy megbeszéljük.
@ornagy50:

a zigazit nem adóztatják. eddig még.
@évásanyó:

köszi a kiigazítást. én is puszillak. )))
@dr. jenőke (jenőke):
Mert az is a nemzetközi zsi... zsiráfösszeesküvés része!
Már látom a munka végét! Az is valami... úgy 2 óra még...
@taga20:

tökéletesen. 10 fok volt ma. a kiszebábut sem kell kivinni.
@dr. jenőke (jenőke):
"a problémák azért vannak, hogy megbeszéljük. "

Vagy hogy tovább bonyolítsuk, jó magyar módon.
A szemetek. Megölték.... Ja nem, bocs!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Az informatika olyan problémákat old meg, amik nélküle fel sem merülnének :-)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Igyá, vagy valami... :) "

Vagy valami.
Mézes teám van itthon, abból meg elég volt egész nap... lehet, az ártott meg?
Eh, megyek is aludni... a blog se pörög...
Ezt meg Áron elvtárshoz.
endresy.blogspot.hu/2015/02/elnok-aki-nincs-ha-hamis-penze-volt.html

Amugy ma már kiderült, hogy tértivevényesen felmondtak neki 2011-ben. Egy olyan formanyomtatványon, ami, ha egy bejegyzésnek hinni lehet, csak 2014 óta van használatban a postán.
Legföbb ideje egy putyini továbbképzésnek.
@ornagy50:

még igen. vasárnap megyek haza, kora reggel. a hátfájóst elküldöm 3 napra wellneszezni.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
az IT olyan problémákat old meg amelyek nélküle nem is léteznének

brühüyyy

jó kis munek?
@évásanyó:
"jelen állapotodban a vodkámat felajánlom:)))"

Küldd fénypostával, nyitom az ablakot :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: nekem meggyőződésem, hogy nincs az a nyomorúság,amit egy üveg vodkával ne lehetne cseppecskét csökkenteni, nekem legalábbis bejött.....kkkk..az uborkát nem kihagyni mellőle!!!
@évásanyó:
nyomora válogattya, van olyan nyomor amikor nincs vodka sem??? vagy az már a halál?

brühüyyy
@Rodeo36: velem ilyen szörnyűség még sohasem fordult elő.Van egy felhúzhatós papagájom, és amikor félig van egy üveg, el kezdi hajtogatni: vodka, kevés a vodka...és akkor veszek...egyébként igazad van, az már a halál...kkkkkk
@GeoCracker:
Ugyan, csak a szokásos sunyi, kisnyilas, jobbikos tetű. Emberszerűnek se nevezném, egy utolsó féregnek talán... pitiáner szarrágó csak az ilyen.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: mindig is utáltam az olyan egyedeket, merthogy embernek nem igazán tudom nevezni őket, akik majd jól megmondják, hogy ki az ember...az emberek a világra jönnek, és egyáltalán nem szabhatják meg azt, hogy kinek - zsidónak, mohamedánnak, katolikusnak, vagy - négernek, ázsiainak, európainak - születnek, ezek után egy senkiházi majd szétosztogatja őket, hogy te ember vagy- te nem....no tudnám én az ilyen férgeket fűzfavesszővel addig csapkodni, amíg a dédnagyapja összes bűnét is magának vindikálná....kkk
Inkabb a zugloi hulyesegekrol kellene irni!!
Alapjovedelem???
@évásanyó: Van még rosszabb is. Az MDF-ben hány olyan antiszemita volt, aki jó "kommunista" káder volt a Kádár-rendszerben?!
Pozsgayn dühöngött most mindenki, hogy miért tüntette ki a Mariska? Miért-miért, hát csak összenő, ami összetartozik ...

444.hu/2015/02/03/ez-kimaradt-tegnap-este-pozsgay-imre-atveszi-a-petofi-emleklap-a-helytallasert-elismerest-schmidt-mariatol/
@Janos Mohacsi:

Zuglóból elment a levitézlett bohóc, nincs min tátikàzni!
Csak egy cifra klotyó és két teli marék Sancho Pansa maradt utána.
Jól megvan adóztatva ez a komédiás központ vagy kell nekik még különadó?
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Stílusos akart lenni a riska, evégre a Petőfi Népe hozta le anno Pozsi "hasított körmű" fröcsögő hűségesküjét, ő meg a múltkori seggnyalás után csak utánozza a csontig nyalás művészetében.
Amikor szervilis pártmajmok összehajolnak...
Jó reggelt népek!
Ne foglalkozzatok,Degec(torz)szülötteivel igyunk meg egy páleszt'oszt induljon jól a nap:))

www.youtube.com/watch?v=LlWIOo1UtQg

www.youtube.com/watch?v=JCP1zzIC-cg
Viccelődtök, viccelődtök, de majd jön Imolka és lesz sírás! Csak most még az eligazításon van a Lendvay utcában... :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Az. Ugyanakkor az erőt érezve a fenekében: őszinte. S ez mutatja, hogy Jobbik egy illyen biológiai izét képviselővé is tesz. Tehét ő a párt elit katonája. Amilyen az elit olyan a párt.
Tőlem lehet papírjuk az ellenkezőjéről, akkor is egy fasiszta idióta suttyóegylet
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nekem ehhez nincs elég vérnyomáscsökkentőm és egyéb medicinám,hogy ezt lekövessem!
Melyik osztályba sorolnátok őket?

""""
törzs: Szivacsok
törzs: Csalánozók
osztály: Hidraállatok
osztály: Kehelyállatok
osztály: Virágállatok
osztály: Kockamedúzák

főtörzs: Ősszájúak

törzs: Laposférgek
osztály: Örvényférgek
osztály: Szívóférgek
osztály: Galandférgek
törzs: Fonálférgek
törzs: Gyűrűsférgek
osztály: Kevéssertéjűek
osztály: Soksertéjűek
osztály: Nadályok (Piócák)
törzs: Puhatestűek
osztály: Csigák
osztály: Kagylók
osztály: Lábasfejűek
törzs: Ízeltlábúak
osztály: Ezerlábúak
osztály: Százlábúak
osztály: Pókszabásúak
rend: Pókok
rend: Skorpiók
rend: Atkák
osztály: Rákok
osztály: Rovarok
rend: Szárnyatlan rovarok
rend: Szárnyas rovarok"""":)))))
@gazoló:
Ez kérem az állatok dehonesztálása lenne? :(
@GeoCracker:
Még büszke is rá a szerencsétlenje. Egyszer megkérdeztem egy ilyen baromarcút, hogy hány zsidót ismer és valamivel az keresztbe tett-e neki? Makogni bírt a szerencsétlenje csak, majd büszkén kivágta, hogydeizrael... Ööö... a setétmuzsik szájában negro a fényforrás. :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

'csá főtörzs:))

Tényleg a 'zélettisztelete meg állatvédelem:))

Majd 'ibolya helyre tesz,hogy rasszista ge@i,utána kap egy Jókai idézetet csak úgy biológiailag,'ztán szétdurranhat a 'zagya:))
@gazoló:
Törzs? Kemény munkám volt abban, hogy 10edes bírjak maradni! Marha... ;)
@gazoló: Mint írtam, a férgek nagyon hasznos lények. Csak külsőség a blogra tett kép a makk-féregről. Kedves ártatlan jószág a mélytengerekben. Legfeljebb az élőhelyének a mélysége mérhető a jobbikos vadbarmok szellemi színvonalával.
Ja, és nem érdekel a diplomájuk sem. A vadbarmokat a szájukból kiáramló füst és nem a zsebüket perzselő papírok minősítik.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Anno, még Szaniszló ámokfutásakor leírtam, hogy egy vérmagyarnak az 1000 év 40 nemzedékét feltételezve "csak" 2^39 őséről kellene pedigrét igazolni. Az ennyi biológiai ős:
549.755.813.888
Biológiai, tehát cselédlánytól, az urikocsison át az erre járó román bakáig mindenki.
@GeoCracker:
Ne kekeckedj, ők Attiláig vezetik vissza! Essetunni... :(
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ízlelgesd Bolikám:)

Vona Gábor: minielnök
Hegedűs Lorántné:népjóléti mini
Dúró Dóra:szaporodásért felelős államtitkár Volner János:külügymini
Novák Előd:közlekedési mini
Orosz Mihály:munka ügyi és oktatási mini

www.google.hu/search?q=%C3%A9rpataki+polg%C3%A1rmester&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1Z_dVKi6GY3BPN2bgcAI&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=633

Gyöngyösi Márton:körülmetélésügyi mini

miertcion.blogspot.hu/2012/11/hazatlan-gyongyosi-ezt-egy-masik.html

'lesz:(nem fog fájni!!
@gazoló:
Ugyan, hisz annyi barom van még, aki anyját is... Csakhogy hatalomba kerüljön...
@GeoCracker:
DDD
Tíz angol tudósból három(=hét angol tudós:)már összehasonlító elemzésbe kezdett a szivacsok és dzsobbikos 'spindoktorok agyi kapacitásainak különbségeit illetően:)
'essetudni!
Lesznek még itt állatkísérletek'live,érpataki modell kiterjesztése címén vagy már el is kezdődtek:))

Engem ez a Szepessy Zsolt @asz fel agyilag mostanság! Van ilyen?? és szabadlábon sétál!
Na ez jelzi igazán a 'hon szomorú 'állapotját!
@gazoló: Neked is szép Péntek tizenharmadikát és persze jó hétvégét. :)
@Gábris szomszéd:

Csá! Neked is!
Dobjál már valami alfahírt,okosodás gyanánt!
@gazoló:

Olvasva a kormány névsorát, vagy nem volt elég a pálinka, vagy sok volt:))
Elképzelni is borzasztó.
@Orica Középföldi:

Szasz psziholány:)
De volt!!De ez akkor is a reality kategória,ha teszik,ha nem!
Nem mondod,hogy komolyan tudod élvezni az orosz ortodox egyházzenét?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
www.pupublogja.hu/2015/02/bunkok-orszaga.html
"Senki nem mondta neki, hogy ez nem politikai állásfoglalás, hanem sima bunkóság.
De ha politikai állásfoglalás, akkor az ilyen embernek nincs helye a magyar politikában.
Nem kötelező szeretni a zsidókat, a cigányokat, a biciklistákat és a kopaszokat sem, de ha valaki önkormányzati képviselő, akkor annak be kell tartani a törvényeket, melyek szerint tilos embereket származásuk, vallásuk szerint megkülönböztetni."
@Janos Mohacsi:
Csak egy kis alapintelligencia kellene annak felfogásához, hogy az "alapjövedelem" nem igényel plusz forrást. Merthogy e név alá fogják összesöpörni a rászorultakat különféle címen megillető támogatásokat. Egy csomó adminisztrációt megspórolva.
De egyébként még ha plusz forrást igényelne is: legalább kevesebbet lopnak a maradékból!
@gazoló: Ez jó lesz? :)

EURÓPAI PÁRTTÁRSAIT IS ÁTVERHETTE A PÉNZHAMISÍTÓ FIDESZES VERESS

alfahir.hu/europai_parttarsait_is_atverhette_a_penzhamisito_fideszes_veress
@program készítő:
Volt annyi eszük, hogy Prágába költöztek. És azok nem adóztatnak ész nélkül!
@GeoCracker:
Bocsi, de szerintem "csak" 2x39 tehát 78 tényleges ős.
A Te számod azt mutatja, hogy az összes lehetséges magyarországi ősből mekkora esélye volt, hogy pont ez a vadbarom szülessen!
@kekex:

Schweitzer József remek ember és gondolkodó volt megemelem a kalapom előtte!!
Csak ilyen korlátolt'butafa@ok gondolkodhatnak így róla

Itt egy nagyszerű kép róla!

nol.hu/data/cikk/1/21/17/21/cikk_1211721/53588.jpg
Reklámadó - támadás a sajtószabadság ellen gondolatkűrben:
nol.hu/velemeny/szabadeses-1515819
"Magyarország egy helyet rontva már csak 65. ezen a listán. Az elmúlt kilenc év alatt 55 pozíciót zuhantunk, Orbánék hatalomra kerülése óta 42-t.
A szervezet értékelésénél ráadásul még el sem indult szánkózni Simicska Lajos. Háború van itt is: a közmédia egy hónap múlva a hírverseny élére áll, hogy legyártsa az igazságot óvó hazugságokat, a jobboldali sajtón most uralkodik el a skizofrénia, az RTL adóarányosan izmozik, a többiek próbálnak túlélni a központilag lerabolt hirdetői piacon."

és egy szépséges kormányközeli példa (a címadás magasiskolája, merthogy az egybitesek csak addig szoktak eljutni)
vs.hu/sport/osszes/a-tuskiraly-a-puccskent-talalt-levaltasarol-nyilatkozott-az-atv-ben
talán Simicska hatása, hogy azért legalább az érintett szavait is idézik:
"Aztán távozóban figyelmeztettek, hogy az ajtóban vár néhány bodyguard, magamra néztem, hogy az nem biztos, hogy elég lesz, majd a mellettem lévő fotelben ülő Növényi Norbira, és elmosolyodtam...”
Ez az origó mindig ilyen lihegve közvetítette Orbán pénteki hab/on/lattyait, vagy mafasz?
www.origo.hu/itthon/percrolpercre/20150213-igy-taktikazik-orban-viktor.html
Semmi rendkívüli, amely a tálalást indokolná (percről percre frissítve) hiszen csak az eddigieket ismételgeti a hívőknek, nehogy tegnap óta már elfelejtsék.
Istenem, miért is nem lepődtem meg azon, hogy ez a komédia-gyaluló csatorna amerikai tulajdonban van. Olyan is.Amcsi gagyi humor.
@Gábris szomszéd:
Az interneten a kuruc.infot, az indexet, az alfahirt nem lehet átvágni, a legnagyobb "internetkurkász zsiványok" ott vannak.
@Imola Helyesi:
Na, meg Boli is benne van, természetesen!!!!!!:)))
Micsoda szenvedés van itt most témaügyben!!!!
@gazoló:

Az ilyen zenéhez hangulat kell, mint egyébként minden zenéhez. A komorsága, ősisége miatt valóban nem egyszerű az élvezete.
Van egy bolgár kazettám, fantasztikus kórussal. Az egy dallamosabb, könnyebben emészthető. Sajnos nem érhető el másként.
@Gábris szomszéd:
Ha kibatov nemcsak a szurkolókkal törődne, talán nem fordulna elő ilyen.Olvastam, hogyan nyilatkozott ez a kis taknyos veress a magyar szurkolókról.
@Orica Középföldi:
Csodálom,tiszteletben tartom,de még messze állok attól,hogy élvezzem!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Kora reggel őstörténettel foglalkozni........hozzá egy kis pálinkát..., hát vigyázz, péntek 13 van, nehéz napod lesz, lehet, rossz helyre dugod az ujjadat az egered helyett, aztán.......el ne vigyen a digitális frászkarika.
@Imola Helyesi:
'Bacd ki a notebookodat op.rendszerrel együtt az ablakon,'oszt költözzél Azerbajdzsánba számolgatni az magyari-azeri üzletből támadt olajbevételeket abacussal,ha büdös'ámerika!!
@Imola Helyesi:

Gyarmat

Nem leszünk gyarmat!
Multikám húzzá' má' el má'!
Nem leszünk gyarmat!
Balra má' húzzá' má' el má'!
x2

Több hungarikumot, má'! (Több hungarikumot, má'!)
Vissza a cukorgyárainkat! (Vissza a cukorgyárainkat!)
Mér' olcsóbb a szlovák tej? (Mér' olcsóbb a szlovák tej?)
Hol van a magyar nehézipar? (Hol van a magyar nehézipar?)
Külföldieknek eladták! (Külföldieknek eladták!)
Kéne a termőföldünk nekik! (Kéne a termőföldünk nekik, ja!)
A bolgárok meg tudták csinálni a Bvlgary-t!
Mi mér' nem tudjuk megcsinálni a Hungary-t?

Én nyugodt vagyok, amíg van paprika! (A makói nem makákó multiké!)
x4

Nem leszünk gyarmat!
Multikám húzzá' má' el má'!
Nem leszünk gyarmat!
Balra má' húzzá' má' el má'!
x2

A multikat nem tudjuk komázni.
Az Eurót le fogjuk alázni.
Egymással komázunk pipázni.
Az idegent nem fogjuk csipázni.

Nyugatra ugatva húzzá' má' el má' az ugarból! (Bunkó vagy banki!)
Mulatva, húzatva elbánunk veled, de cudar mód! (Bunkó vagy banki!)

De a krumplit hagyjátok itt nekünk!
A kukoricát is hagyjátok itt nekünk!
A paprikát se vigyétek el!
Egy kis tengergyümölcsét is hagyjatok itt nekünk!
A japán kocsi sem őshonos errefelé,
abból is hagyjatok itt nekünk!

Ugarbunga!
x2

Nem leszünk gyarmat!
Multikám húzzá' má' el má'!
Nem leszünk gyarmat!
Balra má' húzzá' má' el má'!
x2

Ugarbunga! Hungarobunga!
@gazoló:
Jó, te meg költözz oda, egyél sok génmódosítottat, hízzál tőle, közben nézd a "hülyecsaládok" sorozatokat, és várd, amíg fejbelő egy megzakkant cowboy..
@gazoló:
Nem csoda, hogy a neved gaz.Ilyen sz.kat betenni.Az ne zavarjon, hogy Amerika az európai /főleg ír/ bevándorlók nélkül sehol sem lenne.Európa átköltözött oda, most meg Amerika szeretne visszaköltözni /sajnos fegyverekkel is,/ miután a gagyi kultúráját már idetelepítette. Viszont Európában meg a magyarok voltak őshonosok, sehol nem volt még német, francia, angol nemzet, amikor mi már itt királyoskodtunk.
Még egy kicsit a sajtóról (és juszt sem amerikázom, beee!)
"Egyáltalán nem igaz ugyanis, hogy semmi sem változott a Magyar Nemzet és a Hír TV hangneme a patkók látványos összerúgása óta. Az első áldozat az a Veress Áron lett, akit hamis euró beváltása közben csíptek nyakon a rendőrök a Keleti Pályaudvaron. A Fidesz hiába igyekszik lerúgni magáról a kínossá vált figurát, tény, hogy a párt ifjúsági tagozatának prominenseként grasszált még tavaly is Azerbajdzsánban. A Hír TV alaposan kivesézte az esetet, nem asszisztált ahhoz, hogy a Fidesz kimeneküljön a kínos ügyből. Közben az RTL Híradó feltűnően puhán kezelte az ügyet, ami a közelgő paradigmaváltás jele lehet az eddig külföldi érdekek szolgálójának tartott csatornánál"
szeka.blog.hu/2015/02/12/simicska_bosszuja_avagy_a_levagott_lofej_visszanez
@Imola Helyesi:

"Viszont Európában meg a magyarok voltak őshonosok"

Ez most komoly:))?
Jó lehet a 'mangalicaszalonnafütyülős combó amit tolsz!!

De sz@r lehet a 'mocskosimpralistáknak!!
Mi már itt legeltettük a :)réneket a szkíták,szlávok előtt a tiszta legelőinkön és nyakaltuk a kumiszt kétpofára!!
és ha lazán is, de kapcsolódik:
"Abszurd ötlet, de láttunk már ennél abszurdabbat is megvalósulni Unortodoxiában. Persze bizonyos, hogy nem elsősorban a turistákat akarják védeni vagy fegyelmezni a törvénymódosítással. Nem miattuk kell megadni a lehetőséget az engedély nélkül készült kép- és hangfelvételek gyorsított eljárásban történő bírósági megsemmisíttethetőségére. Hanem legalább ennyire a közeli közszereplők, gyanúsan gyarapodó vagyonok tulajdonosai, semmiből jött tanácsadók érdekében."
nol.hu/velemeny/rahel-szelleme-1515813
@gazoló:
Nem, hanem mi helyben másztunk le a fáról!
@Orica Középföldi:

"_Olvasva a kormány névsorát, vagy nem volt elég a pálinka, vagy sok volt:))
Elképzelni is borzasztó._"

Egyelőre afelé 'haladunk'.
@Imola Helyesi:

Kedveskedhetek egy kis Belgával:))

Valentin nap

Dalszöveg
Na még egy ünnep
Amire a pénzt el lehet baszni
Amerikai pitébűl
Sok szívet eladni

Szeretlek hú
Valentin nap va'
Gyere le
Meglepetést hoztam

Júj mi ez? Egy szív alakú alma?
Júj de cuki! És hogy csillog... de szép... ehető?

Elviszlek ma téged egy szív alakú házba
Ahol ezt az almát Ámor nyila várja
20 ejuró igazán nem sok érte
Az örök szerelem veled nekem minden pénzt megérne

Hú szerelmem
Valentin nap va'
Csókolj meg
És hadd tapizzalak

Szerelmem hú
Valentin nap va'
Csókolj meg
És hadd tapizzalak

Gyönyörű vagy ma bébi
Lekaplak
Na milyen nap van ma, szivi?
Nem felejtettem el, geci
Hoztam neked ajándékot
Bonstd ki ezt itt
Bontsd ki azt ott
Nem kell köszönni, nyissad nyuszi
aah kiscica és szexi bugyi
De nézz csak be a kocsiba
Ott egy valódi kiscica
Megvan mindegyik oltása
A faszomra húztam a susnyásba
Szakítok motherfucker
Szakítok motherfucker

Hú szerelmem
Valentin nap va'
Csókolj meg
És hadd tapizzalak

Szerelmem hú
Valentin nap va'
Csókolj meg
És hadd tapizzalak

Dieser Valentinstag. Dies ist der Tag der Liebe. Ich liebe dich. Meine Liebe. Dies ist unser Tag. Weil wir einander lieben. dies ist ein wunderbarer Tag. Schöner Tag. Sie sind schön. Entkleiden! Liebst du mich? Dann auszuziehen! Sie nicht sagen!
@Imola Helyesi:
"Viszont Európában meg a magyarok voltak őshonosok, sehol nem volt még német, francia, angol nemzet, amikor mi már itt királyoskodtunk."

ööö...
...igaz, hogy ELSŐ királyunk a németektől kért segítséget nagybátyja elleni harcához? igaz, hogy az olaszoktól kért koronát? igaz-e, hogy az olaszok valami római birodalomból alakultak ki? igaz-e, hogy britanniát a rómaiak leigázták már egyszer az i.e. 2. században? tudtad-e, hogy I. Nagy Károly I.sz. 7-800 környékén uralkodott?
amikor a magyar fővezérek még mongóliában jurta mögé jártak pisálni?
@kekex:

"_Nem, hanem mi helyben másztunk le a fáról!_"

Ugyan megvan a különvéleményem erről a fáról jöttek az emberek elméletről, ezért annál meglepőbb számomra is az az időközben kialakult álláspontom, hogy: én már inkább visszamásznék.
@Imola Helyesi:
" ez a komédia-gyaluló csatorna amerikai tulajdonban van. Olyan is.Amcsi gagyi humor."

a comedy central az rtl-csoport tagja. vagy már ők is amerikaiak?
neked mindegy
/legyint
@jaegtoer:

"nem volt elég a pálinka,"....
.....Elképzelni is borzasztó._"
és ez csak, mert érdekes:
mandiner.blog.hu/2015/02/13/miert_hatekony_a_fidesz_a_jobb-_es_a_baloldal_kozotti_aszimmetria_okairol
"az elmúlt 25 évben újra előállt-e egy olyan társadalomszerkezet, amely korábban is hajlamosított a pártpolitikai aszimmetriára." - azaz felbomlott a kádári kor egyenlősített társadalma, és újra megjelentek a hatalmas jövedelmi különbségek - nemzetiszínű mázzal lefedve.
": a másik oldalnak akármennyire nem fűlik a foga ahhoz, hogy a vezetői karizmát fontosnak tekintse, a jövőben nem kerülheti meg, hogy találjon magának ilyen vezetőket. Ha nem, akkor ezzel óriási versenyhátrányba kerül. Nos, elmondhatjuk, hogy a bal-liberális oldalon – Gyurcsányon kívül – ilyen vezető nem bukkant fel. A mai aszimmetria egyik fontos oka, hogy a bal-liberális oldalon nem tudnak olyan személyiséget kiállítani, akiről elhiszi a közönség, hogy integrálni képes azt a politikai tábort és Orbánéhoz hasonló kvalitásokkal rendelkezik. És azt sem hiszi el a közönség ennek a tábornak, hogy nincs is szükség ilyen személyiségre."
"A kormány-ellenzék viszonyban mutatkozó mai egyensúlytalanságot tehát csak nagyon szívós munkával küzdheti le (ha egyáltalán) az ellenzék. E szívós munkában előbb-utóbb szembesülniük kell az alapkérdéssel: hány pártot célszerű működtetni az ellenzéki oldalon"
@Secnir: ha már pontosságot kérsz számon, hagyd az olaszokat garibaldinak sé viktor emmanuelnek.
@Secnir:
Első ismert királyunk, Attila, de ez ne zavarjon téged, és akkor még semmilyen angol, német, olasz francia nemzet nem volt. Volt egy római, hanyatlásnak induló rabszolgatartó birodalom, de ilyen Keleten is volt , sőt számtalan királyság is.A mi rokonaink a sumerek meg már akkor ismerték a kereket , pl. amikor még özönvíz sem volt, a hunok ősei meg a kínai birodalom előtt is ott éltek keleten.
A " pisálásról" meg annyit, hogy a középkori francia meg angol településeken az ablakból öntötték ki a lét a kultúra jegyében.
@Secnir:
A Vikipédián amcsinak tüntetik fel , de egyremegy, az RTL meg szintén globális, nem magyar.
@Imola Helyesi:

Persze mivel a Hunok is embertől származtak,így rokonok vagyunk,de semmi ennél több:))

"A Hunor–Magor testvérpár első tagjának nevében a hun–magyar rokonságot elvető kutatók nem a hun, hanem az onogur népnév megszemélyesített változatát látják, ami csak Kézai Simon révén nyerte el a hunokra utaló alakot. Csaba királyfi történetében sem az 5. századra vagy az avarokra visszavezethető motívum maradt fenn, ugyanis ilyen nevű Attila-fiút nem említenek a korszak forrásai, hanem valószínűleg 10. századi magyar vagy székely hagyományról van szó.

Kézai krónikája szempontjából fontos tény, hogy ő a kunokkal barátkozó IV. László magyar király uralkodása alatt, udvari papként írta művét. Természetes, hogy a kor politikai fejleményeit figyelembe vette, és kidomborította a keleti és pogány befolyást. Ez népszerű lett a korabeli nemesség körében, amely így nagy hatalmú ősökre tett szert.

A hun–magyar rokonság elmélete tehát a mai történettudomány többségi álláspontja szerint középkori, politikai célokból megteremtett, valószínűleg külföldi eredetű elmélet, és nem a dinasztia vagy a nép saját hagyományaiból táplálkozott."
@gazoló:
Mindegy miről vitatkozom veled, a végeredmény ugyanaz, jó nagy tahó vagy, sajnos. De legyen azért szép napod, most már nem érek rá veled "belgázni"Ki a frász az a belga vajon, de kit is érdekel. Meg ne írd, péntek 13 van.
@Imola Helyesi:
Nyomjál már ki,please!!
Akkor nem látnak majd a többiek:))na...na...
@Imola Helyesi:

Azok rokonaik a norvégoknak:))
vagy nem??:)))))))))
@gazoló:
1. Marxista történettudós által írt másolmányra nem válaszolok, eltér a témától, és kit zárna ki Boli szívesen, naná, hogy engem, nem téged.
2. Meg ettől eltekintve most nem érek rá, további jó belgázást neked.
@Imola Helyesi:
"Első ismert királyunk, Attila, de ez ne zavarjon téged, és akkor még semmilyen angol, német, olasz francia nemzet nem volt. Volt egy római, hanyatlásnak induló rabszolgatartó birodalom, de ilyen Keleten is volt , sőt számtalan királyság is.A mi rokonaink a sumerek meg már akkor ismerték a kereket , pl. amikor még özönvíz sem volt, a hunok ősei meg a kínai birodalom előtt is ott éltek keleten."
/facepalm

nagyon fasza vagy töriből! gratula!
azt tudtad, hogy amikor attila errefelé mászkált (akkor is csak a duna északi partján), akkor már nem római birodalom, hanem a bizánci királysághoz tartozott pannónia? és sosem volt magyar király, hanem hun fejedelem? és hogy a székhelye az kelet-romániában/moldáviában volt?
@Imola Helyesi: mióta beszélhetünk nemzetállamokról? a királyságok nemzet alapján szerveződtek? azt sem tudod, miről beszélsz.
ezt a gennygombócot:

"Ha erőteljesen lépünk föl, és a magyar rendőrség föllépéséből a Balkánon is világossá válik, hogy nem érdemes Magyarországra jönni, mert letartóztatják őket, mert fogva tartják őket, mert kitoloncolják őket, és amíg itt vannak, dolgoztatni is fogják őket — mert meg kell keresniük az ellátásukhoz szükséges pénzt —, akkor nem fognak jönni.”

— Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke. 2015. február 13. Kossuth Lajos rádió, 180 perc.
@Imola Helyesi:
"A mi rokonaink a sumerek meg már akkor ismerték a kereket , pl. amikor még özönvíz sem volt,"

ez igazából minősíti a történelemtudásodat, ilyetén módon érdemes kezelni minden ebbéli hozzászólásodat.
@Secnir: sokat cincorogsz, levezeti neked egyenes ágon a kerékből a rubik kockát.
@parti_giano: dolgoztatniiii?...mit? mosogatják szappannal az oligarchák lábát?
@parti_giano: "kerékből a rubik kockát"..kávém a képernyőn
Tanulságos látni, hogy imolabéla tudatlansága a történelem terén is khmmm... szóval alapos! :)
Persze én vagyok a hülye, amiért még meg tud lepni.
@parti_giano:
Ahogy Attilát is őseként.
"Egy kumiszban gazdag iccakán eltévedé a hun vezér és elkapá egy bocskoros, szőröstalpú menyecskét a moldovai Putrescu házbú, majd erre egy gyerekáldásnyi idővel megszületé vérmagyari tezsvérünk, kit a pártusok nevében imolabélának keresztelének - amiről ősi ebbürke is fennenmaradá, bár a bolhák kissé kirágák aztatat."
Komolyan!
Balkézai Simony feljegyezé ezt! :)
@parti_giano:

Mondom én, hogy jobb a fán:)
ennyi marcista műtörténészt még nem látott a sumér babám!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nekem jobban tetszik a turul és a csodaszarvas frigye, mint imola-eredetmonda.
@jaegtoer:
két jaegtore ül a fán. hosszasan hallgatnak, mire az egyik elkezd röhögni.
- minek örülsz?
- á, csak darwinra gondoltam.
@hacsaturján:

Maga, tisztelt Mester könnyen tesz hányaveti ám mégis kiérlelt megjegyzéseket, de vegye figyelembe, hogy a rénkumisz, mint filozófiai ösztönző, nem mindenkinek áll rendelkezésére, súlyosbító körülmény, hogy a sumerológiával maguk a sumérek sem tudtak mit kezdeni, legalábbis Bilga-mesz és Agga egybehanzóan ezt állította, amikor egyszer sikerült spontán jól berúgni hármasban.
Ez az Imola már akkor is ott sertepertélt, sündörgött és ólálkodott körülöttük és valamit tehetett a borba, mert másnap mind a ketten tagadták, hogy akár Imolához, akár a magyarokhoz bármi közük lenne, állítván, hogy kultúrnépként inkább kivesznek mind egy szálig, minthogy a magyarokkal egy lapon emlegessék őket. No, a kihalás összejött, de a lap megmaradt. Ilyenek ezek a magyari népek. De hogy ezek honnan látták ezt előre?!
"...a Balkánon is világossá válik, hogy nem érdemes Magyarországra jönni, mert letartóztatják őket, mert fogva tartják őket, mert kitoloncolják őket, és amíg itt vannak, dolgoztatni is fogják őket — mert meg kell keresniük az ellátásukhoz szükséges pénzt —, akkor nem fognak jönni..."

Ez nagyon jó, mert javulhat a foglalkoztatási mutató. Minden menekült őrzésére kell két hazai pógár, akik majd közmunkabérért őrzik a menekültet. Meg a munkát, nehogy ebassza.:D
@parti_giano:

Magába meg beleveszett egy La Fontaine, de azt nem tudhatja, -honnan is- hogy még azt is dudorásszák kánonban, hogy: 'Mint a mókus fenn a fán, az Imola oly vidám, az ajkáról ki sem fogy a nóta...' usw.
www.atv.hu/belfold/20150213-harmadszor-is-elvalt-a-nemzet-orvosa/hirkereso

Harmadszor is elvált a nemzet orvosa
Tizenegy évi házasság után szerdán hivatalosan is elvált Mikola István és Fülemen Róza- írja a Blikk.
A lap közlése szerint a Külügyminisztérium biztonságpolitikai és nemzetközi együttműködésért felelős államtitkárának ez volt a harmadik válása.

A Blikk beszámol róla, hogy a Markó utcai Pesti Központi Kerületi Bíróság folyosójára külön, ügyvédeik társaságában érkezett a politikus és immár volt felesége. A hűvös üdvözlésen kívül nem is váltottak egymással szót. A tárgyalás alig egy óráig tartott, és kimondták a válást. A politikus és az üzletasszony külön hagyták el az épületet.
„Nagy kő esett le a szívemről, de az igazi meccs csak most következik”- közölte a lappal Fülemen Róza.
Mikola István helyett a Külügyminisztérium sajtóirodája válaszolt a lapnak. Közölték: „az államtitkár úr nem kíván a magánéletével kapcsolatban nyilatkozni”.
Ahogy beszámoltunk róla, Mikola István másfél héttel ezelőtt anyagi gondjai miatt szolgáltatott témát a sajtónak. Az államtitkár vagyonnyilatkozatából kiderült: kezességet vállalt nevelt lánya svájcifrank-alapú hiteléért, aki később nem fizette a részleteket, így a végrehajtó lefoglalta Mikola több ingatlanát és két autóját.
2006-ban, a választások előtt Mikolát kormányfő-helyettesnek jelölték a Fideszben, Orbán Viktor akkor azt mondta, az lenne a feladata, hogy "a nemzet orvosa, gyógyítója" legyen.
Mikola hamar felhívta magára a figyelmet. A kampányban igen emlékezetes kijelentést tett, amikor a "szingli hordákról" értekezett Pécsen. "S igenis, a mindenkori irányításnak, menedzsmentnek, hatalomnak korlátoznia kell az egyén parttalan szabadságvágyát. A közösség (...) a közjó és az igazságosság szellemében. Mit jelent a másik oldal? Az egyén parttalan szabadságvágyának a kibontakozását kell segíteni, nem kell a közösség, önmegvalósító, mai szingli életforma, az az igazi. Nem közösségek kellenek, hanem szinglikből összeálló hordák kellenek, és akkor már indul is az Andrássy úton a menet a fiúk, a lányok nyakába fülbevalók, lufik, és szól a recsegő rádióban a zene, amit úgy hívnak, hogy techno. Elgondoltam ezt a két képet, két világ. Döntenünk kell a két világ között. Az egyik oldalon az élet kultusza, az egyén, a közösség boldogulásának a segítése, a másik pedig az önpusztító, talán prolongált öngyilkosság-kép is aposztrofálható".
A választást végül nem a Fidesz nyerte.
atv.hu / Blikk
A Blikknek nyilatkozott a feleség is a rövid válóper után:
Nagy kő esett le a szívemről, de az igazi meccs csak most követezik,
utalt a következő vagyonmegosztásra.
@Imola Helyesi: csak egy tanács... ha nem bírod megállni, hogy butaságokat írj, ne adatold legalább... jóval nehezebben fognak meg...
@jaegtoer:
két darwin ül a fa alatt. hosszasan nézegetnek felfelé, mire az egyik elkezd röhögni.
- minek örülsz?
- á, csak a jaegtoerra gondoltam.
Na , látom, adtam témát egyeseknek -felpörgetve a vérszegény blogot-, még annak árán is, hogy rajtam köszörüljék egyesek a nyelvüket.
A kommentelő" műtörténészeknek" csak annyit, hogy -gondoljunk csak az átkos történelem földrajz és irodalom oktatására, miszerint határon túli magyar területek nem léteztek. Nyesta, nuku, sehol róluk egy árva szó. Akkor mit várjunk az őstörténetünk hiteles bemutatásától? Hiába kotornak itt elő többezeréves ősi magyar régészeti leleteket, ősi magyar népművészeti motívumokat, hiába van istergámi sumer oroszlánunk, hiába a génkutatás legújabb eredményei, hiába az ősi korongok, a rovásírás, a sumer-magyar nyelv rokonsága, ősi hun szavak egyezése a magyarral, stb. Nincs, nem volt, csak egyszer itt voltak a hunok, aztán meg nem. Egyszercsak itt lettek a magyarok. Na, de az is lehet, hogy valami félhülye félreértette anno az avar szót, osztán az is magyar volt.Meg a türkök hunok voltak, stb
@Imola Helyesi:
Még mindig inkább az a fajta gagyi humor, mint a nemlétező NER-humor.
@parti_giano:
jaegtoer és parti_giano ülnek a fán.
darwin felnéz és elkezd röhögni.

jaegtoer és parti_giano elkezdenek lemászni a fáról, mire imola leesik
darwin odanéz és elkezd röhögni.

imola fejjel előre leugrik a fáról egy 'éljenek a sumérok, minden magyarok ősatyja' táblával.
mindenki röhög
@parti_giano:
De bizony a királyságok egybefogtak egy népet, no persze maguk a népet csak 1789 után számítják nemzetnek. Akkor a Brit királyság sem nemzet most? vagy Szaud-Arábia, stb ahol király van?
Válasszuk már el az államformát meg a nemzetfogalmat, könyörgök.
Secnir
"nagyon fasza vagy töriből! gratula!
azt tudtad, hogy amikor attila errefelé mászkált (akkor is csak a duna északi partján), akkor már nem római birodalom, hanem a bizánci királysághoz tartozott pannónia? és sosem volt magyar király, hanem hun fejedelem? és hogy a székhelye az kelet-romániában/moldáviában volt?"
És most ezzel mit mondtál? Semmit. Hanyatlott a római birodalom- hanyatlott. Mi Atilla nagykirálynak hívjuk, de attól még fejedelem is .
A Kárpát-medence elég nagy, ne csak a Csonka-Mo. földrajzában kell gondolkodni. Járkált bizony Atilla széles Európában , de a rómaiaknak megkegyelmezett.
@Secnir:
Jaj, de vicces volt. Most fedeztek fel Kínában egy 7 m-es hosszúnyakú sárkányt, téged meg lehet, hogy abból lehelt ide az egyik feje tűz helyett, hogy égesd a magyarokat.
@Imola Helyesi:
"De bizony a királyságok egybefogtak egy népet"
nem, mert pont a magyar királyság az ellenpélda. területi elven szerveződött, nem az egy népcsoporthoz tartozáson.

ne légy hülye, a brit királyság pont nem nemzet.
@Secnir: köszi, tetszik. a végére oda lehetne biggyeszteni, hogy jött az erdőkerülő, s hazazavart mindenkit.
@parti_giano:

Darwin és az Isten beszélgetnek... ahogy lenéznek a Föld nevű helyre, három alakot látnak a Dunántúl egyik kies helyén egy számítógép körül sürgölődve... Darwin megkérdezi az Istent: Uram, te mindent tudsz, az én szemem meg már nem a régi... Mintha három görényt látnék, pedig csak kettő lehetne. Mondd, melyikük Parti_Giano?
@Imola Helyesi:

"_ Járkált bizony Atilla széles Európában , de a rómaiaknak megkegyelmezett. _"

Különösen Catalaunum-nál.
Róma meg nem véletlenül nyerte el az Örök Város címet.
majd jön az enkidu, oszt szétcsap kösztetek. marcista banda!
@parti_giano:

Ha Imolával társalognál, előbb oltasd be magad veszettség ellen. Az egy veszélyes elem. Nőt akartam írni, de közülük már kiiratkozott:)
@Imola Helyesi:
"A Kárpát-medence elég nagy, ne csak a Csonka-Mo. földrajzában kell gondolkodni."
-ööö...
...moldávia mióta része a kárpát-medencének?

"Járkált bizony Atilla széles Európában , de a rómaiaknak megkegyelmezett."
-kész. ne folytasd. attila idejében már nem volt róma, és nem voltak rómaiak, csak nyugat-bizánc és bizánc (vagy konstantinápoly, hs úgy jobban tetszik). és igen, attila be-betámadta bizáncot. vagy éppen békét kötött velük, aztán később megint betámadta őket (pávatánc, tudod). de legyőzni nem tudta őket, úgy különösképpen nem, hogy csak a mai csehország, szlovákia, kisalföld, esetileg ausztria, délnémetország, kelet-franciaországi területeken portyázott.
megkegyelmezett a rómaiaknak. egyenesen könyörögtek az életükért, nem?
@Secnir:
Jaj, ne mai földrajzi neveket emlegess, könyörgök.
A hun-szkíta birodalom felölelte Ázsia nagy részét is, így a mai moldávokat is.Mai Szlovákia területén portyázott... ez volt a legszebb eddigi agymenéseidből.Osztán Bizánc minek is volt a központja?
@hacsaturján:
Valaki legalább elolvasta, ugyebár benne van az özönvíz is, pedig még akkor a Biblia sem volt megírva.
@Imola Helyesi: "Bizánc minek is volt a központja? " azt hittem, legalább ezt tudod. bizánc a marxisták központja volt.
@Imola Helyesi:

hogyne, nekem például volt egy utnapistim is, csak elccseréltem bagarolra.
@jaegtoer:

mindenki a maga szerencséjének a mogácsa.
@Imola Helyesi: "rajtam köszörüljék egyesek a nyelvüket."

Nem is tudtam, hogy nem csak gomolya, de köszörűkő is vagy.:O
@parti_giano:

én a gumicsizmát is bagarollal kezelem.
@Imola Helyesi:

"_Na , látom, adtam témát egyeseknek -felpörgetve a vérszegény blogot-,_"

Majdnem megmondtam, hogy kegyednek a mije vérszegény, az, az a vérszegény.

No, jó. Az agya vérellátása, az, mielőtt 4 arasszal lejjebb gondolkozna.
Aztán nehogy OV majd bejelentse Putyincárnak, hogy igényt tartunk ősi földjussunkra, és vissza nekünk az orosz földeket.Is.:D

index.hu/tudomany/2015/02/13/magyar_vagyok_nem_hungary/
@Imola Helyesi:
".Osztán Bizánc minek is volt a központja?"

fogós kérdés! megpróbálom kitalálni: bizánci birodalom? kelet-római birodalom?

"A hun-szkíta birodalom felölelte Ázsia nagy részét is, így a mai moldávokat is."
hun-szkíta birodalom. péntek van, ilyenkor lehet erőseket mondani, megiszok rá egy sört és röhögök rajta. elmondom még egyszer: attila székhelye a mai moldáv-román határmezsgyén volt. NEM a kárpát-medencében, hanem azon kívül. ezenkívül NEM tartotta megszállva soha a mai kárpát-medence területét, ezért nevezheted magyar királynak, ha egyszer nem volt itt uralkodó.

"Mai Szlovákia területén portyázott... "
és jogos, utánanéztem, a mai szerbia területén portyázott előszeretettel.
@hacsaturján:
"ennyi marcista műtörténészt még nem látott a sumér babám! "

Elsőre macistát olvastam, és már éppen sértődtem megfele, de nem hívén szememnek elolvastam újra, és mégsem :)
@jaegtoer: uh, már kezdtem aggódni, hogy valami terra incognitára tévedsz, s már előkészítettem a famászó szerelésem.
@Secnir:

Látom te is szeretsz kútba vizet hordani:)
@parti_giano:

Azért tartsd készenlétben, Imolánál soha nem lehet tudni, és előállhat az a helyzet, hogy a fán biztonságosabb.
@jaegtoer: te jóban vagy a fentiekkel és darwinnal, hányadik csapás ez?
@parti_giano:

Ennek a csapásnak nincs besorolása, sorszáma, jelzője. Csak egyszerűen ennyi: imola. Aki ismeri, érti. Aki nem ismeri, az szerencsés ember:)
@jaegtoer: feladom. komolyan, szerintem úgy engedték el az általánosból, hogy inkább megadták neki mindenből a kettest, csak menjen már a picsába.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Én inkább azt a változatot fogadnám el,hogy mindig is skót testvéreimmel szívnék,norvég zenére,'marcista alapokon:))

www.youtube.com/watch?v=pl2UkWoN368&index=16&list=PL28E8E24BE60DDB7A
@jaegtoer: Olyan szuper kabarét rendeztek itt öten-hatan, hogy megéri elviselni Imolát
Én elóvastam a hómanszekfüt is, de nem rémlik, hogy ott a hunokkal rokonítanának. A libsibolsi szerzők istálát!
@gazoló:

Hú, ez nagyon klassz volt, és ha már oda irányítottál, meghallgattam még egy párat. Az ír népzenét ismertem, de ez eddig még terra incognita volt számomra (ha már ez a fogalom előkerült, nosza használjuk is).
Tulajdonképpen akár hálás is lehetnék Imolkának, mert a miatta való kínunkban ökörködés vezetett idáig :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Stílusos akart lenni a riska, evégre a Petőfi Népe hozta le anno Pozsi "hasított körmű" fröcsögő hűségesküjét,"

Ahá, talán ezért a Petőfi-emléklap elnevezés! :) Én meg már azt hittem, hogy sandán arra céloznak, hogy Petőfi Petrovics vót ám! Örüljön, hogy befogadtuk ...!
@Secnir: "és hogy a székhelye az kelet-romániában/moldáviában volt?"

Te valamit nagyon benéztél. :) Mindenki tudja, hogy Attila fő szállásterülete a Tiszántúlon volt.

www.tenyleg.com/index.php?action=recordView&type=places&category_id=3041&id=178517
@miva?:

A hómanszekfű milyen színű? Ismerek pár szekfűfajtát, de ehhez még nem volt szerencsém. Télálló, évelő?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Így van. Vezetett 40 év alatt 30 évnyi hadjáratot annak, aki megfizette. Mikor nem fizették feldúlta a fél világot. Mikor éppen egyiket sem csinálta, olyankor fő szállásterülete volt, ráadásul cseppet sem logikus helyen, legfőképpen olyan területeken szeretett egy - két hét békeidőt eltölteni, ahol három irányból is könnyen támadhatták. El is terelte a tiszát egy kardsuhintással, és nem nagy sándor temetését fogalmazták újra vele kapcsolatban. Ráadásul olyanokat tudott, hogy 400 évvel a halála és népe teljes eltűnése után is rokona lett egy tök máshonnan érkező teljesen más régészeti leleteket hagyó nép, akik ezt titokban is tartották másik 400 évig, míg be akartak nyalni valami pusztai hordának, és akkor elárulták az igazat. Nem értem miért akadékoskodik ennyi bizonyíték ellenére a sok libsibolsi :(
Nagyszerűen szórakoztam, eszementek vagytok:)))
Azért a nap kommentje - erősen szubjektív és teljesen marcista alapon - @jaegtoer-é :

"Darwin és az Isten beszélgetnek... ahogy lenéznek a Föld nevű helyre, három alakot látnak a Dunántúl egyik kies helyén egy számítógép körül sürgölődve... Darwin megkérdezi az Istent: Uram, te mindent tudsz, az én szemem meg már nem a régi... Mintha három görényt látnék, pedig csak kettő lehetne. Mondd, melyikük Parti_Giano?"
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Múzeumkörúti vitrinbenhervadó drága fajta. Zöld általában. Én a szagát szerettem, de a mi családunkban a hómanszekfüszagolgatást nem nézték jó szemmel, és ha nem akartam a kinézetemhez illő debil kisgyerek karakterét hozni, hát tanulmányoznom kellett.
@miva?:

Kíváncsian várom a fejleményeket, mi derülhet még ki itt estig.
@jöttem: én is teljesen lázban vagyok. A sumertudásom meg az arámi őskeresztyén hunok urali kóborlása ellenére sem'd imprúvd. A tatárok egyiptomi piramisokat építenek, hogy a szíriuszról rovásírással vésett "elfogyott a meszkalin" feliratot olvasson a geci ősapja, kincses punt egyiptomi meg sábakirálynői imádata is azért ment félre, mert akkoriban a p és h hangokat ugyanaz a szarvast szaró sólyom jelölte. Az özönvíz pl azért volt, mert nem készült el akcióterv az akkori NER-ben időre az árvízvédekezés témakörében, mert a liberálbolsevik banda már akkor csak kárt akart okozni.
@miva?:

és most képzejje el, kollega úr, hogy merő marcista alapon, továbbá jobb híjján mink az egyetemen a hómanszekfübül nyertük a magyar őstörténetet, horribile dictu, az árpád kort is. ha eszt az én galambocskám, galuska galagonya tutta vóna!
@hacsaturján: Két ilyen libsibolsi egy életre meg is nyomorította kendet.
@hacsaturján:

(ámbátor karácsonyi béla a saját jegyzetit promotálta, de akkor is el köllött óvasni)
@miva?:
"Múzeumkörúti vitrinbenhervadó drága fajta. "

Ha jól emlékszem, úgy 70-80 évvel ezelőtt volt divatos fajta. De valakinek maradhatott belőle, mert most újra elszaporodott :)
@miva?:

áááá, dehogy! a svalbárdi klima alatt kikupálóttam.
@hacsaturján: Én nem vagyok szagember a témában, de felvillanyoz, hogy igazlátó téllegmagyarjaink sose hallották pl gyuszibá meg bálint apó nevét :D
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Mert meghal a tanárbácsi, az antikvárius meg olyan bőkezű, hogy abból az onoka éves szolibérlethez jut.
@miva?:

mer a marcisták agyongyürkölték üket, azér!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Na, erre mit lép vajon Imolkánk?"

Az még hagyján, de gondolj bele, most mindkét oldallal szembeszálltam, ez az igazi kihívás! :)
@hacsaturján:
"héhéhé! azér ennyire vén nem vagyok! hö!"

Ja mert nem te őrizted azt az egy tövet, ami mostanra bőven hozott hajtást?
Akkor valamit félreértettem :))), bocs...
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Mert szereted a kihívásokat :)

Én is, ezért javítgatom a falat az új tapéta alá. Eljátszom vele egy darabig... Közben pihenésképpen idejárok szórakozni.
@miva?: Vessél meg, de én nem látok ebben semmi szörnyűséget, hogy Attila szállása a Tiszántúlon volt. Csinál ebből még az Andy Vajna akciófilmet, meglássátok!

"A hunok központi tábora Attila idején a magyar Alföld déli részén volt, de mikor a nagykirály halála (453) után a hunok korábbi szövetségesei súlyos vereséget mértek rájuk, a hunok keletre vonultak vissza, s minden bizonnyal beolvadtak az egymást követő török törzsszövetségekbe, mert saját néven később már nem jelentek meg."

forrás: Tényleg!
@parti_giano:
Ajjaj, majd a hvg-ból tanuljuk a törit is.!!!
@miva?:
"igazlátó téllegmagyarjaink sose hallották pl gyuszibá meg bálint apó nevét :D "

És valóban, még sose láttam, hogy rájuk hivatkoztak volna.
@hacsaturján: annakidején kemény világ volt. Előadást kellett tartani pl a dolgozó népnek, hogy mi a teendő atomcsapás esetén. A kedves aprótermetű előadó el is mondta, hogy mindenki vegye fel a vegyvédelmi felszerelést, hasaljon le, és a lehető leggyorsabban kússzon a legközelebbi temető felé. Megkérdezték tőle, hogy minek a vegyvédelmi felszerelés, talán megvéd?
Aszonta hogy nem, viszont szépen ráolvad az emberre, és könnyebb lesz utána zacskónként begyűjteni.
Évekig nem kapott állást miután kirúgták.
A maiak épp így dacolnak az univerzum törvényeivel, és lehet hogy a Tejút összeütközik az Andromédával, de Magyarország tutira nem. Milyen már, hogy egy rendezőnek meg egy elektromérnöknek nem tetszik a történelem, és van káder, aki újat ír nekik, kapnak is egy kutatóintézetet. Én azt várom, amikor megreformáljuk a matekot, mert ez az elavult szar folyton a nemzetközi nagytőkének ad igazat.
@Secnir:
Asemmi, de te a kettes után még felejtettél is. Mer ugyebár Rómát kevered a római birodalommal, pláne meg a kelet-rómaival, meg Bizáncot a mai Konstantinápolllyal. A hunokról most nem szólok.Ha tudták volna, mi lesz itt , most, be se szagoltak volna a mai Szlovákiába!!!))
@Imola Helyesi:

neked nem köll, kapsz fölmentést. de a dörmögő dömötört holnap kikérdezem. mars fogat mosni!
@hacsaturján:
Csak pontosan, szépen: Um Napisti, Pistikém, bár lehet, hogy más a keresztneved.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Én is olvastam ilyeneket, meg olyanokat is, hogy nem nagyon volt ideje ilyeneket építeni. Persze a Gárdonyi az én fejembe is belerajzolta a képet, de én könnyebben hiszek az összeszámolt hónapoknak, mint pl az érzelmeknek.

Probléma: Vagy nem háborúzott annyit, vagy nem vezette minden hadjáratát, vagy nem lehetett érdemben nyugis városa.
hacsaturján majd megoldja.
@hacsaturján:
Nem tetszik egy kicsit, hogyismondjam, hogy meg ne sértsem....inkább nem mondok semmit, hátha Ha Csak Tarján a rendes neve.
@parti_giano:

csak vigyázzon, le ne lángosozza magát!

sejde, az én rózsám vasutas, vasutas....
@parti_giano: @jaegtoer:
Ábrándoztok itt a közeli jövőben esedékes fára mászásról.
Nem sokára beöltözhettek a magasabb régióban lévő életformára, ha így haladunk.
Vége a henye életnek. Halászat, vadászat, bogyószedés.
Apropó! Majd bevesztek a buliba?
@Imola Helyesi:

aranyom, kegyed nem tud engem megsérteni.
@Mariann19: részemről, te leszel a bogyófelelős. éljenek a kecskék.
@Mariann19:
"Vége a henye életnek. Halászat, vadászat, bogyószedés"

Halászathoz, vadászathoz engedély kell (pénzes, keményen). Bogyót csak az állami erdőben szedhetünk.
Nem lesz ez olyan nagy buli...
@hacsaturján: Bunyevác kend!

Ugye hogy meg tudna? :D
@parti_giano:
Csak ezt el ne mondd az angoloknak, még megsértődnének.
@miva?:

a valódi nevem hacsaturján benő, szegről-végről rokona vagyok a büzgülvalagosi schwarzoknak. időnként valóban bunyevácnak álcázom magam, de ezt csak a kóbor apácák megtévesztésének érdekében teszem.
Te jó ég,hacsaturján nótára gyújtott:" Az én rózsám vasutas", és mellette a kóbor apácákat üldözné, mint bunyeváci miska..
@parti_giano:
Nem akarok bogyófelelős lenni.
Már tervezem is az igazságos munkamegosztást.
A tietek még nem rajzolódott ki teljesen, au enyém igéretesnek tűnik.
Kiguberálok Parragh Lacitól egy örökre szóló gombaszedési engedélyt, külön erdőhasználattal kombinálva.
Ennek elérése érdekében mindenre hajlandó leszek Parraghnál, bár elég ronda egyébként.
Lehet, hogy nektek nem is kell jaegtoerral semmit sem csinálni, esetleg a gombafelesleget
egyszerű árúcsere formájában tovább adjátok.
@miva?:

priszkosz rétor tudna erről sokat mesélni, ő még látta attilát. igaz, hogy marxot viszont nem.
@Imola Helyesi: britekről írtál, mint nemzet, nemdenem? de még megpróbálhatod kitörölni, ha hibajavítót teszel a monitorra, nem látjuk.
Kérem, itt a Comédia Central a la Varánusz.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Én is, ezért javítgatom a falat az új tapéta alá."

Igazad van! Valszeg neked lesz több sikerélményed. :)
javaslom, térjünk át a gepidákra, nehogy szétoffoljuk itten a comedyt!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
""A hunok központi tábora Attila idején a magyar Alföld déli részén volt, de mikor a nagykirály halála (453) után a hunok korábbi szövetségesei súlyos vereséget mértek rájuk, a hunok keletre vonultak vissza, "

ez sándor klára véleménye. a régészeké pedig az, hogy attila (és nem atilla, ahogy imolka küszködik a nyelvtannal) és bleda a buzau folyó keleti oldalára tették a székhelyüket (a buzau a szeret mellékfolyója)
@parti_giano:

az angol nemzet viszont isztambulba költözött, ezért is hívják konstantinápolynak, nem pedig bizáncnak.
node a gepidák?!
@miva?: "Én is olvastam ilyeneket, meg olyanokat is, hogy nem nagyon volt ideje ilyeneket építeni."

Nem árulok zsákbamacskát, mielőtt belebonyolódnánk, figyelmeztetlek: a Tényleg! az az Ungváry Krisztiánék honlapja (fő libsibolsi történész!). Csakhogy legyen időd újragondolni :), mert egyszerre Imolával meg Ungváryval szembeszállnod nem lesz könnyű. :) De amúgy érteni vélem, hogy arra gondolsz, ne csináljunk már Attilából nagy hőst! Én hozzátenném: épp elég érdekes maga az ember.

"Szállás" az ilyen sátortábor-féle lehetett a nomádoknál, azt meg öt perc alatt föl lehet állítani. National Geographic magazinban volt egyszer egy nagyon klassz poszter, lerajzolták benne Dzsingisz kán táborát. Dzsingisz sátrát le sem bontották vándorlás közben, nem túlzok, minimum harmincökrös szekérre volt fölpakolva egészben, nagyon brutális volt.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Valszeg neked lesz több sikerélményed. :) "

Szerintem is :)
Megoldás: gyere te is tapétázni.
@parti_giano:
Azt írtam, brit királyság. Nagy -Britanniában van király? Van? Kik élnek ott legnagyobb számban? Angolok. Az angol kultúra egyben világkultúra is, mert az angol nemzet által megteremtett kultúra az egész világon hódított és hódít. Angol nemzet nélkül ez nem lett volna lehetséges.Egy erős angol nemzet nélkül, amelynek az államformája királyság volt. Meghódították az egész világot. Igen, erővel, gyarmatosítással, Amerikába bevándorlással, az angol nyelvvel. Kivonultak ugyan több gyarmatukról, de az angol kultúrát otthagyták.Van erős kínai nemzet? Van. Ősrégi kínai kultúrájának, erős nemzetének köszönhetően. És lehet sorolni tovább.Van magyar nemzet? Van. Szerte a világon magyarok és leszármazottaik élnek.Trianon és a történelemhamísítás ellenére is van magyar nemzet a magyar nyelvnek és a magyar kultúrának köszönhetően, amely összetartja a magyar nemzetet. És ez csak jobb lesz, ha felnyílnak a szemek, megszabadulva a 100éves ködös álomkórból.
@Secnir: "ez sándor klára véleménye."

"Sándor Klára nyelvész, a Szegedi Tudományegyetem egyetemi docense"
Azért megkérdezném, hogy Ungváry meg Karsai írnának a Tényleg!-re, ha az valami kamu oldal lenne?

"a régészeké pedig az, hogy attila (és nem atilla, ahogy imolka küszködik a nyelvtannal) és bleda a buzau folyó keleti oldalára tették a székhelyüket (a buzau a szeret mellékfolyója)"
Bleda tehette oda, de Attilát miért tennék a régészek a Szeret partjára? Valami román régészek lehetnek azok ...
@Secnir:
De bizony Atilla a neve, olvass mást is.
@hacsaturján: hagyja már, még mindig itt vannak, csak a p hang/betű módosult a nevükben c-re. minap is emlegették őket.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
"Nem lesz ez olyan nagy buli."
Nekünk már semmilyen buli nem lesz az elkövetkező 15-20 évben, de tudod, az élni akarás...
Lehet, hogy még az ősközösségig is visszamegyünk.
@Imola Helyesi: ne erőlködj, ezt írtad "Akkor a Brit királyság sem nemzet most?". most minek ragozod, hülyeséget kérdeztél.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Mindenféle szkíta törzs szállás-
helye volt, az un. jurta volt egész Ázsiában, nemcsak a hunoké és a mongoloké, mielőtt tartósan le nem telepedtek valahol. Lásd: mongolok meghódították egész Kínát, akkor nem vándoroltak. Ma is vándorolnak, csak IC-n , autón vagy gyalog.
Nyilván, ha letelepedett valaki, akkor épített magának valamit, kunyhót, házat, stb, abból, ami ott volt, nádból, kőből, sárból, stb. Ma hitelt vesz föl külföldi bankoktól erre.Egy nép kultúrája nemcsak ettől függ, hanem attól, mit őrzött meg a múltjából,életéről, énekeivel, mondáival, meséivel, krónikáival. Ebből a szempontból igen gazdagok vagyunk, és ez remélem, elmossa a lassan 200éves okoskodó, minden valóságalapot nélkülöző, könyvről könyvre terjedő ostobaságokat.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Köszi. :) Egyelőre gyorsan elmentem mosogatni. :) "

Pedig úgy gondoltam, két falat meghagyok neked :) Vasárnapig úgy is marad, mert holnap nem érek rá. Még meggondolhatod :)
@Mariann19:
"Nekünk már semmilyen buli nem lesz az elkövetkező 15-20 évben"

Utána meg nekem már mindegy is lesz. A hamut is mamunak fogom mondani akkor már...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Ne add fel a reményt!
Nem zavarlak a tapétázási munkálataidban, én is lépek, keresek valami jó kis elfoglaltságot.
@Mariann19:

Mára-holnapra befejeztem, a maradék megvár. Nem gondolom, hogy mire holnap este hazajövök, a jóságos manók meglepnek :)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Én ezt készséggel elhiszem. Én a fő és állandó szálláshely kifejezést érzem tréfának. Azt, hogy a tiszántúl bármi érzelmi, honalapítási érzelmet váltott volna ki a belőle.
@miva?: "Én a fő és állandó szálláshely kifejezést érzem tréfának. Azt, hogy a tiszántúl bármi érzelmi, honalapítási érzelmet váltott volna ki a belőle."

Igazából nem tudhatjuk. Biztos, hogy stratégiai megfontolások voltak (legelők, távolság a római határtól stb.) először, de ettől még érezhette úgy, hogy ez lesz a Birodalom középpontja, ezt hagyja a gyerekeire.
Persze ebből vallást csinálni, hogy nekünk vissza kéne állítani az ő Birodalmát, nem kéne! :) Pedig Tömjén Zsóti hogy örülne, kivéve ha Viktort előbb temetik ... Nagyon ráfaragna, ha Orbán fölújítaná azt a régi szokást az urukat a halálba kísérő szolgákkal ...
@Imola Helyesi: Az az érdekes, hogy a mongolok még ma is így élnek vidéken. National Geographicban volt pár éve, hogy iszonyatos nagy állathullás volt, ha jól emlékszem az időjárás miatt. Szerencsétlen családok a főváros szélére települtek az összkomfortos sátraikkal, van abban fűtés, tévé meg minden.
@Imola Helyesi: ma isztambul vagy 'sztambul... mondom, ne adatolj...
@miva?:

sajnos én nem az unortodox történelem könyveken szocializálódtam.
most erősen gondolkodom, szkíta vagyok-é.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: azt hiszem, ő nem igazán gondolja magamagát libsibolsinak...
.
Most egy kicsit Webertől:

A hatalom Weber értelmezésében: minden olyan esetben hatalomról beszélünk, ha egy társadalmi kapcsolaton belül van rá esély, hogy valaki saját akaratát ellenszegülés ellenére is keresztülvigye, függetlenül attól, hogy min alapul ez az esély.
Ezzel szemben: az uralom szociológiai szempontból csakis azt jelentheti, hogy egy parancs várhatóan engedelmességgel fog találkozni.
Az engedelmesség nem azonos kényszer puszta eltűrésével, ezért „bizonyos minimális engedelmeskedni akarás minden igazi uralmi viszonyhoz hozzátartozik".
Az uralmi viszony másik fontos eleme, hogy "a sok ember fölött gyakorolt uralomnak rendszerint (nem föltétlenül mindig) szüksége van egy külön csoportra, (...) azaz (rendszerint) valós lehetősége kell, hogy legyen annak, hogy [az úrnak] olyan - megbízhatóan engedelmeskedő - emberek álljanak a rendelkezésére, akiknek cselekvése külön az uralmat gyakorlók általános rendeleteinek és konkrét parancsainak végrehajtására irányul.
Ennek az igazgatási csoportnak az úrral (vagy az urakkal) szembeni engedelmessége" különböző motívumokon alapulhat.
Ezekhez a motívumokhoz rendszerint egy további mozzanat csatlakozik: az uralom legitimitásába vetett hit és az úr részéről ezzel összefüggő legitimitás-igény. Attól függően azonban, hogy az illető uralom milyen fajta legitimitásra tart igényt, alapvetően különböző típusú lesz az engedelmesség, valamint az ennek biztosítására hivatott igazgatási csoport.
@dr. jenőke (jenőke):

Lehet, hogy hülyét kérdezek, előre kérek elnézést érte.
Ez azt jelenti, hogy OV-nak először el kellett birkásítani a magyar társadalom egy részét ahhoz, hogy kiépítse a mai rendszert?
@jöttem:
.
Közmunka;
oktatási rendszer....és mások...
Ide venném az egyház egyre nagyobb szerepét az állam által átengedett állami feladatok ellátása terén.
@dr. jenőke (jenőke):

Mi lesz ezekkel az emberekkel, ha elgyengül a fidesz? Képesek lesznek felébredni?
Leszoktathatóak az emberek erről a magatartásról?
Vagy rácsatlakoznak egy következő hasonló alakulatra / jobbik/?
@jöttem: má rá is csatlakoztak. az emberek általában barmok. különben nem lett volna inkvizíció vagy kommunizmus vagy fasizmus. evvan.
@kekex: Azóta szerintem rájöttél, hogy tévedsz :-)
Vegyünk Téged.
Jelen-generáció: kekex 2^0=1
-1 generáció : kekex-apu + kekex-anyu 2^1=2
-2 generáció kekex-apuapuja+kekexapuanyuja+kekexanyiapuja+kekexanyuanyuja 2^2=4
stb. szóval hidd el, hogy a biológiai úsük azpk hatványosan számosodnak
@dr. jenőke (jenőke): inkább tedd be az egészet, mert így félreérthető:-)...
@taga20:

Sajnos ezzel csak egyetérteni tudok. Én pontosan így látom a helyzetet.
Azt mondják sokan, hogy az átkos Kádár-rendszer szoktatta le az embereket a gondolkodásról. Ez messze nem igaz, az emberek zöme már régesrégen csak birkanyájként viselkedik (tisztelet a kivételnek), és folytonosan harcolnak a vezérürü szerepéért, helyi szinten is. Bármilyen kicsi kedvezményért a lelküket is eladják (sőt elsődlegesen azt), és ez évszázadok óta folyik.
Szerintem (és most lehet megkövezni) pont a Kádár-rendszer hanyatlása idején kezdtek az emberek gondolkodni, csak sajnos az utód-kormányok ennek hamar véget vetettek.
@Penivaldes:
Az jó, lassan itt a tavasz.,
@Penivaldes:
De én is, csak nekem kell egy kis tavaszi tatarozás.!
@taga20:

engem erősen foglalkoztat az a probléma, mi lesz, ha a beetetett emberek egyszer vezér nélkül maradnak?
- tömeges idegösszeomlás
- keresnek egy újabb kolompost
egyik variáció sem derített fel.
azért kérdezek, mert nem tudom jó irányba gondolkodom-e.
csak útbaigazít valaki!
@Penivaldes:
Helyes, szerezz be tavasszal, és legyen sok gyereked.
Én örülnék hármas vagy négyesikreknek, nagy kihívás lenne.
@Imola Helyesi: akkor egyszerre letudnád az egészet:)
én 2-4 gyereket szeretnék.
@jöttem: elmennek a templomba, meggyónyák asztán minden mehet tovább. nézd meg eszt a gyagyás ebolát. a seggnyalás csimborasszója amit itt előad hónapok óta. a leg egyértelműbb trógerséget is körbe szopja. az ország sok ebolából áll.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Azért nem csak az emberek hibásak. Ugye, emlékszünk milyen műsorok szerkesztődtek a tv-ben, rádióban. Mindig feszegettek egy-egy témát. Nem hiába születtek olyan kabarétréfák, mint az Illetékes elvtárs.
2002-től kezdték Orbánék az embereket etetni. Meg is van az eredménye. Egy kettészakított ország.
@Sir Bates dö Hól:
.
Nem gondoltam, hogy félreérthető lesz, igaz, kiragadott résznek tűnik, pedig ez a konklúzió.

De értem az igényt. Itt található a teljes anyag:

www.szilagyipeter.hu/sites/szilagyipeter.hu/files/Max%20Weber%20%C3%A1llamelm%C3%A9lete.pdf

.
@taga20:

ehhez a templom kevés. kell mögé egy támogató hatalom.
@Penivaldes: és ha csak egy lesz, ako lehúzod magad a klotyón?
@Penivaldes:
Mit szólsz taga és jöttem jelbeszédéhez? Imádják egymást, de miért politizálnak akkor?
@taga20: nem, annak is örülni fogok, hiszen az is ajándék lesz nekem.
@jöttem:
Ahol én lakom, most sokkal több a kisgyermekes sétáló, mint a kutyás. Most először.
@jaegtoer:

""_Olvasva a kormány névsorát, vagy nem volt elég a pálinka, vagy sok volt:))
Elképzelni is borzasztó._"

Egyelőre afelé 'haladunk'."

***
hvg.hu/velemeny/20150213_TGM_A_Jobbik_sikere

"Magyarországon anélkül megy végbe a lopakodó, csöndes posztfasiszta ellenforradalom, hogy bárki fölfigyelne rá. "

Figyelemreméltó elemzés.
@jöttem: szerintem éppen elég. nézd meg az öregasszonyt, amikor gecivitya kezét csókolgatja. ezeknek az embereknek egy kéz kell, semmi más, semmi hatalom, csak egy segg.
@Penivaldes:
Dehát abból nem lesz gyerek -de lehet, hogy ők nem is akarnak. Én akár 5-öt, hatot is elfogadnék.
@jöttem:

Neked is ajánlom TGM elemzését.
@Imola Helyesi:
Támogatják egymást a kétségeikben.
@Imola Helyesi: "Imádják egymást, de miért politizálnak akkor?"
öreglány, nem vagy rossz megfigyelő. persze az imádat túl erős kifejezés, de bírom a csajt.
ja és akit szeretek avval mé nem politizálhatok?
@Penivaldes:
Szóval jó férj is kell a gyermekekhez. Ne igyon, ne nőzzön, stb.
.
1944. december 30-án kezdődött és 1945. február 13-án - 60 éve - fejeződött be Budapest ostroma.
60 éve robbantották fel a Margit-hidat, Budapest második Duna-hídja máig tisztázatlan körülmények között robbant fel.

A harcokban meghalt mintegy 25 ezer polgári személy, több, mint 52 ezer lakos megsebesült. Az ostrom következtében a főváros közel 40 ezer épületének 27 százaléka elpusztult vagy súlyosan megrongálódott; több mint 32 ezer lakás megsemmisült vagy lakhatatlanná vált. Kiégett a pesti Vigadó, a királyi vár, súlyosan megsérült az Operaház, a Zeneakadémia és a Nemzeti Színház. A németek felrobbantották az összes Duna-hidat.
@taga20:
Téged úgy látszik a fejeden keresztül lehet megfogni.
@Imola Helyesi: ebola, rád még egy kölyök vizslát se bíznék, me egy pitbullt nevelnél belőle.
@taga20:

", rád még egy kölyök vizslát se bíznék, me egy pitbullt nevelnél belőle."

Ez - bár erős értékítélet, de - jó duma:))
@taga20:
Bízd rá jöttemre, ő két pitbullt is nevel majd belőle.
@Penivaldes:
Így van, jól kell szoktatni.
@taga20: :) ismerek egy kewdves szőke lányt, akinek pitbbullja van:)
@Imola Helyesi: ne csináld, me a végén még beléd is beléd szeretek:)))
@Imola Helyesi: igen, fontos hogy jó dolga legyen. tudod a féfiaknak kell hogy foglalkoznnak a lelkükkel, persze a testükön át
@Penivaldes:
Meg azért, nem árt , ha homofób. Képzeld el, ha nem az lenne, úgyhogy nyisd ki jól a szemed, ez a mai választék, hát sosem lehet tudni!
@Penivaldes:
Hát igen, nem is a fejükön keresztül, az biztos.
@Imola Helyesi: köszi, de szerintem ha normális akkor velem foglalkozik, és nem mással.
külömnben nekem azok a férfiak jönnek be akik férfinak néznek ki, és nem azok akiket félkézzel elintéznék, miközben nem harcos vagyok
@dr. jenőke (jenőke): én tudom, hogy miből van (még nyomtatva is kallódik valahol moon), a szerzőnek bizonyítottam "jártasságom":-)...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Szerintem (és most lehet megkövezni) pont a Kádár-rendszer hanyatlása idején kezdtek az emberek gondolkodni, csak sajnos az utód-kormányok ennek hamar véget vetettek."

Régi vesszőparipám a téma! Én is aljas hazugságnak tartom, hogy a Kádár-rendszer butította volna el az embereket. Könyörgöm, a Horthy-korban mennyire művelődhettek az emberek? A népesség 60 %-ának ott volt a "hat elemi", azt jó napot! Parasztszármazásúaknak szinte esélye sem volt, nemhogy a gimnáziumra, még a polgári iskolára sem.

Múltkor is leírtam: Vekerdy és a többi liberális jobban tette volna, ha fikázás helyett arra figyel, ami pozitívum. Sólyom Laca felesége áradozott a férje beiktatásakor a Nők lapjában, hogy a Kádár-rendszerben milyen olcsó volt a (jó!) irodalom. Ismét egy jobboldali, aki a Kádár-rendszerről szebbeket mond, mint a szoclib oldal ...

Most a teljesség igény enélkül: Bálint Ágnes oylan karriert futott be a meséivel az MTV-nél, hogy ma egyik szennytelevízióban se látunk oylan világra szóló munkásságot. Kecskeméti példa: a Szórakaténusz Játékmúzeumra ma ki adna pénzt? Max. ha forog-zenél, és amerikai rajzfilmfigurák táncolnának az ajtajában ...
@Penivaldes:
Különben képzeld el, tudod, hol van sok zöldszemű férfi? Norvégiában. A múltkor láttam egy norvég sportoló csapatot, ne tudd meg, milyen magasak voltak, cca két méter, és egy csomónak zöld volt a szeme.
@taga20:
Asszony elutazott? Nagy a pofád... :)

Lemaradtam ma valamiről? Se kedvem, se erőm visszaolvasni a nap termését... :(
@Orica Középföldi: ráadásul még komolyan is gondolom arról az oldalról:)
@Imola Helyesi:
Bazz... norvég se vagyok... csak 187... a 3,14-csába!
A szemem ne froclizd, ződ... és???
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Még annyit az előzőhöz, hogy a fentiek persze nem a komcsi káderek érdemei, viszont az a Kádár-kor érdeme, hogy nem nyírta ki a jó kezdeményezéseket.
@Penivaldes:
És hogy beszélgettetek? És miről?
@Penivaldes:
Csá, kirájjlány! Lovaid? Illetve lovagjaid?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: nagyanyám 6 elemit végzett, mégis olvasott, és művelt ember volt. ez igény kérdése is. amelett amiről te beszélsz.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nagyon formában voltak ma néhányan. Kifejezetten szórakoztatóvá tették a blogot:)
@Imola Helyesi: hát csehül:)
arról, milyen volt a haltermés:)
@Imola Helyesi:

Pár napja azért ostoroztál, mert szerinted "csábítani" járok ide. Most az a bajod, hogy a közéletről beszélünk tagával.
Ha egyszer következetes lennél!!!!
Hamarabb látok griffeket, azt hiszem.
@Penivaldes:
Megnevettettél. Náluk egyébként a halak rádioaktívak, úgyhogy vigyázz!
@jöttem: figyu! még mindig jobb, mintha batyuval vagy gecivityával hoz össze:)))
szerintem:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ja és a 152-156 még be se lengetted:)))
@Penivaldes: Elnézést, ezzel nem a hat elemit végzetteket akartam leszólni, az én nagymamám is mindig büszkén emlegette az ott tanultakat. De neki és még sok százezer embernek nem adatott meg, hogy továbbtanuljon, erre próbáltam fölhívni a figyelmet.

A kilencvenes években az elképzelhetetlen lett volna, hogy egy szegény gyereket kinézzenek a gimnáziumból, vagy megpróbálják lebeszélni róla!

Manapság meg a miniszterelnök (!) mondja be a televízióban, hogy a gyerekek 80%-a szíveskedjen a szakmunkásképzőbe befáradni, eszébe se jusson az érettségiről álmodozni, mert minek az?! Ilyet még az MDF se mert magának megengedni, a szoclibek idején meg pont hogy a tudásalapú társadalmat sztárolták! Megjegyzem ugyanúgy, mint Merkel múlt hétfőn az Andrássy Egyetemen.
@Orica Középföldi:

Köszi. Én a magam mezítlábas gondolkodásával annyira jutottam, hogy a jobbik ugyanazokat a paneleket, frázisokat használja, mint a fidesz / lásd Vona kijelentése: Begyógyítjuk a magyar nép sebeit/. Ezért tarol a hasonló agyrémekhez szokott emberek körében.
A TGM-féle csöndes posztfasiszta ellenforradalomra nem gondoltam.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Bocs, ez kimaradt: nálam alapból elvágja magát az a politikus, aki nem az érettségit célozza meg alapnak, a lehető legtöbb gyerek számára.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: így van. egyébként érdemes elmenne abba az irányba ha már szakma hogy először érettségi, majd utána szakma. sőt.
@taga20:

Ne bosszants! Mikor óckodtam én a társaságodtól?
)))
@Penivaldes:
Hát, ma jóformában vagy!:))
Ha én néked itt mesélhetnék a hapsikról! Képzeld, volt olyan, hogy csak balra tudott forogni tánc közben.Nekem jó volt,de neki!
@taga20:
Bazzzz... a kedvenc számom volt anno! :(
R.I.P.
Ö3 nyomta, nálunk meg az volt az alap, onnan tanultam németül, nem a gimiből... :D
Máig Ultravox függő vagyok. Jó, Midge Ure is nekem alap!
@Orica Középföldi:
Meló, meló, meló... mit tegyek, ha szétszednek... a NŐK??? :)
@Imola Helyesi: _) van olyan aki keringő dervisként nyomja:)
@Imola Helyesi:
Biztos mszp-s volt, csak még nem tudta.
@Imola Helyesi:
Nem, bazzz bélám, csak a negyedik... Iszol te rendesen?
@Penivaldes:
Na'azééééé... nem ám elhajolgatni!
@Penivaldes:
POCI simi lesz??? :)))))))))))))))) Wáááááá...
@Penivaldes:
Ne kíméld, sokszor nagyon szemét:)))
@Penivaldes:
Ajaj... ki vagy te ides, don Pennike??? :(

Amúgy ez megvolt ma?

" A volt köztársasági elnök Nagyváradon adott interjút, amiben úgy emlékszik, hogy megnyerte a plágium-pert, az államfőségről pedig „jó érzéssel” mondott le.

„Azok után, hogy immár lecsillapodtak a kedélyek, milyen tanulságai vannak az ön számára a kisdoktori értekezése visszavonása kapcsán keletkezett, és az államfői mandátumról való lemondásával végződő ügynek?” – kérdezte a Politika a gyökön blog szerzője Schmitt Pál korábbi köztársasági elnöktől, akivel nagyváradi látogatásán sikerült interjút készítenie.

A plágiumügyébe belebukott exállamfő meghökkentő választ adott. Mint fogalmazott, számára az ügynek nincs semmilyen tanulsága. „Én büszkén, egyenes derékkal és jó érzéssel mondtam le a mandátumomról, ezt a parlament elfogadta. Aztán részt vettem egy peres ügyben az egyetemmel szemben, amit megnyertem, és ők is deklarálták, hogy semmiféle etikai vétség nem történt. Következtetést nem vonok le belőle. Úgy éreztem annak idején, hogy jót cselekedtem” – nyilatkozta a blognak Schmitt Pál.

Ehhez képest a valóságban – finoman fogalmazva – nem egészen így zajlott a per. Schmitt ugyanis valójában elvesztette a pert, doktori címével együtt."
nol.hu/belfold/schmitt-pal-meg-mindig-azt-hallucinalja-hogy-doktor-1515647

Schcopypalika el vagyon varázsolva. Vagy csak a gomba volt sok???
@Penivaldes: Ez jó ötlet. Sőt, én még egyetem után se tartanám büdösnek a fizikai munkát, már ha lenne ... De engem még közmunkásnak se vesznek föl, mert nem kapok segélyt.

Torgyán szipogott, hogy ő fél évig segédmunkás volt a múlt rendszerben. Legalább lefogyott pár kilót, ha kapált vagy hordta a maltert az építkezésen :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: skiccpali egy geci, ráadásul le is nyeli kb. 40 éve. mostanában még repetát is kér.
na az emberek barmok és férgek.
@Gábris szomszéd: haver ne retroz itt nekünk!
inkább mesélj arról, hogy az a féreg jobbikos miért nem állt fel!
ez má a kormányprogrom?
@taga20: De inkább retrózok. Ma este pláne nem politizálok.:)
@Secnir: Nem az Ukrán háború a poszt témája ugye? :)
@Gábris szomszéd: na jó, nem szekállak:)
mit szósz ehhez? gimnáziumban szerettem bele:)) a zenéjébe, barmok!

www.youtube.com/watch?v=CNhLOfUPHa8
@Gábris szomszéd: amit szabad jupiternek, nem szabad a kisökörnek!:)
@Orica Középföldi:
Tetszett.
Tóta W is volt ma az egyenes beszédben, Rónai Olgánál. Ja, nem... hogyishíjják...? Mindegy, őt is csípem!
@taga20: Valami rémlik a számaival kapcsolatban. :) Gondolom rájuk is emlékszek azért?

youtu.be/XCnpOcxVvuA
@Gábris szomszéd: bírom a csókát, de sokszor egy fasz:)
@Secnir:

a szlovák rádióban hallottam, hogy Putyin a tollát is eltörte, annyira ideges volt Minszkben.)))
@Gábris szomszéd: aszt vágod, hogy ez bók volt részedről?:)
@taga20:
Baszki... képzeld, Visage izé voltam.
Erre varrj gombot.
18 pluszosan, jó buli volt. Elmúlt.
Sajnálom a csókát, valamikor nap mint nap hallgattuk.
@taga20: Köszi ezt a számot azóta is nagyon kedvelem. :)
@Knósszosz:

Láttam Tótát, jobban ír, mint beszél:))

Ez pedig egy nemzetközi kitekintés is, érdekes.

hvg.hu/itthon/20150213_Ujbaloldali_nepi_mozgalom__eljott_Simics
Jövőhéten itt kéne tartani egy blog találkozót. :)

www.facebook.com/events/1544098352495954/
@dr. jenőke (jenőke): szőr? piliscsabán szerzett kandoktori fokozatot. ezért szívügye imol és gébriel.
@Knósszosz: mindig montam, hogy egy ívásúak vagyunk, persze te egy kicsit lemaradtál a gázlónál:))
mindig valami wágnerről dumálsz:))

és szerintem ez az egyik legjobb számuk.
www.youtube.com/watch?v=Vbcxo4Q8ACU
@Knósszosz:
Tsingtao a Lidl-ben. Kínai sör. Próba bele.
Visage, Ultravox, Midge Ure minden mennyiségben.
Nem majmolásképp mondom... TE MAJOM! :)
@taga20:

@Gábris szomszéd: taga egy barát, szerelemmel isszák egymás szavát!
@Penivaldes: Egy szakma tényleg sokat tud adni, DE csak a szakma a mai világban elég lenne az Orbán-kormány szerint?

Szerintem a mai társadalmi fejlettség mellett egyszerűen nem lehet 11-12 évnél kevesebb idő alatt átadni a tudnivalókat. Pl. elengedhetetlen ma már az angol ismerete, de általános iskolában max. egy jó alapszintre lehet fölhozni a diákokat. És akkor még nem beszéltünk a többi közismereti tárgyról, amiket ismerni kéne egy oylan embernek, aki szavazni megy majd felnőttkorában négyévenként.
@Orica Középföldi: viszont hont jobban beszél, mint ír:) fura az élet.
@tristen2005: Múltkor taga elárulta, hogy nagyon bele volt zúgzva anno a művésznőbe. :)

youtu.be/HJ_te90Y5-I
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ez má a keleti nyitás vagy csak túl ittad magad és az asszony leküldött a botba?:)))
@Gábris szomszéd: szerintem normális tizenéves kölök bele volt, persze nem kádéenpésre gondoltam:)))
@taga20: Akkor még én sem voltam katolikus. :)
@taga20:

Amikor a @Boli – Ch.T. is, meg hát!:-nál a 156-165-öt emlegetted, az a magassága?
@taga20: Anno dacu még a randevú meg a fortuna discóban toltuk. Előbbiben még Növényi Norbert volt a kidobó fiú. Egyszer Surda is ott volt és "együtt" buliztunk. :)
@taga20:

Ez igaz:))
Ellenben következetes, azt mondja, amit ír, és ez nekem többnyire kevés.
@taga20: Ez a Moszkvai buli milyen lehetett 2013-ban? :)

youtu.be/YhXrTfemRQI
@tristen2005: nem az a fejköre, négyzetkvadrátban:))
na mennem kell, me holnap meló. ja és az asszonynak ígértem egy különleges éjszakát:))
ma éjszaka nem horkolok:)))))))))))
na holnap jövök este és nagy vérengzést rendezek!
@parti_giano:

Ja, köszönöm a mosolygós palit. Üde színfoltja volt a közéletnek.
.
Ez a vers volt már.
Gondolom, nem mindenki olvasta.
Nekem tetszik.

Váci Mihály: Ha érdemes, ha nem!

Ma sem volt könnyű élni.
Nem lesz könnyű sosem.
De érdemes volt! - mindig
érdemes lesz, hiszem!
Nehéz- s el kell fogadni,
ki szemben áll velünk,
s azokat elviselni
kikkel menetelünk.
Ütésük úgy eltűrni,
hogy meg se tántorodj:
- a túloldal ne lássa
mint hull szét táborod.
Emelni, vinni vállon,
ki gyenge s már kidől:
s mert rá is jut erődből
ledöfne- úgy gyűlöl.
Naponként mosolyogni,
kínban, azok között,
kik összefenik szemük
egy jó szavad mögött.
Menni velük - már régen
nem értük - Csak azért,
mert e sereg iránya
valami célt ígért!
Velük és ellenükre
annyi közt egyedül,
- vívni, mégis azért, mi
csak együtt sikerül!:
Mindez ma sem volt könnyű
- s nem lesz könnyű sosem -
de törvény előtt vállalt sors ez,
HA ÉRDEMES, HA NEM!!

.
@tristen2005:
A vérnyomásom, miattad cseszed... :(
Gyere erre, megmutatom a Lajta vizét, meg a Mosonit.
Fröccsre persze ezek után ne számíts!
Kis motsok...

www.facebook.com/media/set/?set=a.547283118685807.1073741846.108426829238107&type=3

Video1:
www.youtube.com/watch?v=hxS6gsi6PNY

Video2:
www.youtube.com/watch?v=CbuQKe9iPN0

...csak azért, hogy miről maradtok le... :D
@taga20:
Dumagép... a sörrel is vótak ígéreteid... :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Nem mondták még neked, hogy tanulj meg felejteni? ))))
@GeoCracker:
Mint a sakktáblára tett búzaszemek esetében? Mert ott már középtájon is elfogyott a kincstár. Így már világos, de 38 nemzedék alatt csak volt néhány rokonházasság is, tehát (-n)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ám legyen! De akkor csináld rendesen, mert ezt már 100x mondtad! :D
@Orica Középföldi:
A cikk érdekes, messzire vezet.
Van egy haverom, Sitgesben él. Mesélt sok mindent, most ezt ide nem teszem, majd érdeklődés okán privátban.

Tóta egy folyamatosan követett publicista számomra, nekem mindegy, hogy dumál, vagy ír. Viszont igazat adok neked, inkább írjon!!:))
Jó csóka, én piszkosul kedvelem a stílusát.
@taga20:
Nem Wágnerről ember... bár ő sem semmi.
Pusztán egy másik stílusról, amit sokan kedvelnek, én is. Elfér a Beatles a dípesmód mellet, és ott figyel Hobó meg Mozart is. Az meg egyéni izé, hogy ki mit tart 50+ után befutónak. Van aki hetvenesen is Jim Morrison őrült - semmi baj vele!

De akkor hadd legyen valaki klasszikus kedvelő is, még ha a rock csöcsén is nőtt fel - meg nem is felejti! - jó?!

Rumod-söröd? -te, üveghörcsög..:)))
@Imola Helyesi: csak szólok, hogy a zusában csak pár szavazaton múlt, hogy az angol lett a hivatalos nyelv és nem a német...
manapság pedig ajánlott a spanyol...
@Gábris szomszéd: te nem unod még? a jobbik egy haldokló országban "sikeres". ez csak annyit jelent: hihetőbben hazudik önmagáról!
@Knósszosz: nono!! beatles-t zenének minősíteni???
ájjá má' megfele!!! Jim Morrison mellett emlegetni??? Mingyá' az gyün, hogy Charlie Yardbird Parker is ezektől a senkiktől tanult!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Kínai sör???:O
Persze arrafelé rizsből mindent tudnak csinálni, csípős mustért, hecsedli lekvárt, cipőkrémet, hát, pont sört miért ne?

Hallgatok rád, megkóstolom - de csak óvatosan...:O
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

ezek szerint megtaláltad taga g-pontját
@Knósszosz: egy kis T-Bone Walker, Rory Gallagher, Steve Ray Vaughan után másként gondolsz a 2 akkordos ovodistákra!
@vigyüktúlzásbaadolgokat: nem igazán (legalábbis az általad "balnak" gondolt oldalon)... nyilván, mint minden "európai", liberális... mint merkel, cameron, havel, göncz, stb... (moon komoly gond egy-egy fogalom jelentèsének nem ismerete... )
@nincs_itt:
A Beatles az olyan valami, mint a gasztronómiában a hagyma. Nincs nélküle kaja. Ibrahim se, még akkor se, ha Tot-ót módra csinálják.

Nekem az összes lemezük meg volt, a Please please me-től a dupla fehéren át a többiig, én szerettem őket. Ha te nem, az a te ízlésed, de kihagyni őket a zene világából, az tévedés - és akkor finoman fogalmaztam.
@kekex: Az is biológiai felmenő. Az említett szép számről kellene tudni mindenképpen számot adni.
Aztán kihuzkodni a duplikátumokat (vérfertőzés, nemzedéken átívelő lovászfiú, úrlovas. Fél falvakat megerőszakoló katona, stb. )
A lista maradna, csak a nevek száma csökkenne.
Szerintem az átlag halandó már az üknagyszülőkről is csak töredékes legendákat ismer.
S a család nem hiszem hogy sokaknál felvág azzal, hogy "tudod, az ükköd, már akkor is büdösszájú impotens, ám dúzsgauzdag volt. S volt neki egy olyan, de olyan sofőrje, ...."
@nincs_itt:
Mondom; majd bevizsgálom.
De itt ebben a mocskos EU-ban annyiféle van, hogy nem is tudom mikor kerül rá a sör.
Azerbajdzsánban milyet főznek?
@parti_giano: azt, meg görény miskárolót is...
@Sir Bates dö Hól: "nem igazán (legalábbis az általad "balnak" gondolt oldalon)... "

Én a jobboldalra gondoltam. A német megszállási emlékmű körüli csatákban igencsak különbözött a véleménye Schmidt Mariskáétól, a Népszabiban is ment a pengeváltás.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: erről az európai értelemben jobboldaliakat kell meghallgatni (smidt nem jobboldali... miként g sem az...)
@miva?: "Vezetett 40 év alatt 30 évnyi hadjáratot annak, aki megfizette."

Megnéztem a Wikin, ott azt írják, hogy a testvérével együtt 10 évig uralkodott, majd 9 évig volt egyeduralkodó.
A Dél-Alföld mellett az szól, hogy arra a pár évre minek ment volna a Kárpátokon túlra? :) Sok dolga akadt Itália környékén ...
@Sir Bates dö Hól: Az eredeti kérdés az volt, hogy megbízható-e a Tényleg! honlap? Nekem Ungváry jelenléte garancia arra, hogy ez nem valami kamu oldal.
Ha Schmidt Mariska "lelibsibolsizza" egy kollegáját, az már rang. :)
@vigyüktúlzásbaadolgokat: én nem ismerem azt az oldalt, ám az ng inkább egy nagyon színvonalas ismeretterjesztő magazin, egészen elképesztő fényképekkel...
@Imola Helyesi:

Ájmola, te itt kokettálasz a sok ostoba ballibbel?
A CÖF meg le van sajnálva?
@Secnir: Ezt írtad: "a régészeké pedig az, hogy attila ... és bleda a buzau folyó keleti oldalára tették a székhelyüket (a buzau a szeret mellékfolyója)"

Én meg ezt: "Bleda tehette oda, de Attilát miért tennék a régészek a Szeret partjára? Valami román régészek lehetnek azok ..."

Na mármost, a Wikipédia szerint: a hun uralkodói székhely Buda és Attila idején a Bodza völgyében volt, de Attila "orduja" a Tiszántúlon van. Ha ez a székhelyet is jelenti, akkor mindkettőnknek igazunk volt valamiben.

Mire akarok kilyukadni? Legutóbb pl. az Éjszaka a múzeumban hollywoodi sikerfilm alkotóit ihlette meg Attila alakja. Ben Stillert akarja fölnégyelni éjszakánként, olyan kinézettel, mint egy tatár kánba oltott eszkimó törzsfőnök :). Ha egy amerikai diák föllapozza a történelemkönyveket ennek hatására, akkor azt fogja látni, hogy a mai Magyarország területén volt a rettegett Attila szálláshelye. Valahol ez is országimázs. :)
@Sir Bates dö Hól: Az NG-ben nem olvastam semmit Attiláról, persze ettől még írhattak róla.

A Ténylegen egy nyelvész ír a hunokról ("A hunok központi tábora Attila idején a magyar Alföld déli részén volt"), Secnir ezért kérdőjelezte meg a véleményét. Erre mondtam, hogy szerintem egy csapat ismert, megbízható történész csak ellenőrzi már, amit kitesz a netre.

www.tenyleg.com/index.php?action=recordView&type=places&category_id=3041&id=178517
Ó, bacca meg, hát nem lemaradtam a Hamletről! A végére kapcsoltam oda, mikor mindenki meghal. "A többi néma csend".

Nem baj, akit érdekel: vasárnap ismétlik az M1-en, háromnegyed tízkor. Zefirelli-féle verzió, de nagyon nehéz megszokni, hogy Mel Gibson Hamlet.
Jó éjt mindenkinek, egy jó idézet a Kádár-korról, hvg, egy komment:

"Lehet hogy sok hitel ment jólétre, de az hogy még mái napig van mit elherdálni és nem kellett államcsődöt jelenteni az bizony annak az bizonyos Csermanek Jánosnak köszönhető ... kis bogaram."

hvg.hu/velemeny/20131009_Orban_a_Hosok_teren_a_nagy_beakadas
@Orica Középföldi:

:)

Köszönöm. Egyrészt kiváló volt a motivátor, szinte már aviátor, és valljuk be, azért Giano válasza: "melyik-melyik? hát a legnagyobb közülük." új ajtót, hogy ne mondjam dimenziót nyitott meg a de bergerac-i humoron túllépve. Annyira a vérében van a humor, hogy az már elrettentő:DD
Hamvazószerda, 70 éve... (1945. - február 14. - 2015.)

„Hisz bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép,
s tudjuk miben vétkeztünk, mikor, hol és mikép,
de élnek dolgozók itt, költők is bűntelen,
és csecsszopók, akikben megnő az értelem,
világít bennük, őrzik, sötét pincékbe bújva,
míg jelt nem ír hazánkra újból a béke ujja,
s fojtott szavunkra majdan friss szóval ők felelnek.
Nagy szárnyadat borítsd ránk virrasztó éji felleg.”

youtu.be/5ODlGkBv1pQ
@GeoCracker:
Az ük-üköknél nem sofőr, hanem a lovászfiú játszott!
(úgy tudom a matekban az "n" az ismeretlen szám, azért vontam le azt, de lehet X-et is) A te számod ugyanis 38 nemzedéknyi rokonházasság-mentességet feltételezett volna. Nem kizárt, de kicsi az esélye.
@Gábris szomszéd:
Kérlek alássan, azért még tőled is sok/k az abdai noteszből idézni!
Tudod, amit a költővel együtt exhumáltak. Amikor az "elv"társad seggenmaradással nyilvánítja ki a magánvéleményét egy köztiszteletben álló zsidóról, tehát úgy általában a zsidókról!
@kekex: Egyre többször eszembe jut Bíró László/golyóstoll/ véleménye: "többé nem megyek haza ez nem érzelmi, hanem értelmi döntés. Magyarország mérgezett föld, ahol a fasizmus bármikor újra támadhat"
@Gábris szomszéd:

Mellézuhantam, átfordult a teste
s feszes volt már, mint húr, ha pattan.
Tarkólövés. - Így végzed hát te is, -
súgtam magamnak, - csak feküdj nyugodtan.
Halált virágzik most a türelem. -
Der springt noch auf, - hangzott fölöttem.
Sárral kevert vér száradt fülemen.

Szentkirályszabadja, 1944. október 31.

????????????????????????????????????
@kekex: A "seggen maradós" témára:

www.facebook.com/vonagabor/photos/a.10150160184994623.341499.247920204622/10153183490679623/

Ami meg az idézetet illeti, szerintem minden ártatlan áldozatról érdemes emlékezni.
@gazoló: A drezdai óvóhelyen ereit felvágó édesanya, vagy az elégett netán megfulladt gyerekek, sajna nem olvashatták a verset. Persze ez fordítva is igaz lehet. Minden áldozat pótolhatatlan veszteség, soha többé háborút.
Vannak felelősök és vannak,áldozatok a kettő nem keverendő,mosható össze!
Mit keresünk Drezdában??
Kik ölték meg Radnótit?
@gazoló: Igen az ártatlan áldozatokról beszélünk, amelyek minden oldalon pótolhatatlanok.
@Gábris szomszéd:
Nem a megemlékezést kifogásoltam (az nagyon is helyénvaló) hanem hogy az Tőled érkezett, ami enyhén szólva is hiteltelen!
Elmennek ezek pálinkázni, a "stílusjavítás" érdekében? Egyébként ezt a stílusjavítást már
a Káin és Ábel ügyben is alkalmazták. A szőrme alatt a bőr ugyanaz maradt.
fsp.nolblog.hu/archives/2015/02/13/A_ciganyozo_jobbikos_es_a_zsidozo_roma_esete_a_koser_szilvaval/
Nem is arról van szó, hogy aki szelet vet, ne aratna vihart. Ez világos. Hanem arról a cukiszirupos képről (amit 70 éve a "Fury"-ig nemcsak a hollywood-i játékfilmek, hanem a "dokumentumfilmek" is nyomtak), hogy az összes angolszász katona "félelem és gáncs nélküli lovag" Eisenhower "keresztes hadjáratában" szemben a "német szörnyekkel", stb.
Ráadásul az ún. "stratégiai bombázás" eredménytelen volt. Mindeközben az akkor fennálló genfi egyezmények szerint is háborús bűntett ártatlan polgári lakosság szándékos bombázása... Göring birodalmi marsallhoz hasonlóan nem citálták bíróság elé, majd nem hamvasztották el "Butcher" Harrist... Victor historiam scribit - ahogy Napóleon mondta.
@kekex: Az, hogy szerinted mi hiteltelen és mi nem, bőven nem írja felül a megemlékezés jogosságát.
@Gábris szomszéd:

Azon némileg elgondolkodhatnál, hogy Radnótival ajánlani azt a filmet, minek is lehet minősíteni.
Egy jobbikos pacifista nyáladzása elég visszatetsző.
@GeoCracker: ez így van, én serm dicsekszem sok mindennel.
@Orica Középföldi: miota van tangaruhajuk, nagyon emocionalisak lettek. bagarolt nekik.
@parti_giano:

Kihagyom a választ. Nem biztos, hogy tűrné a nyomdafestéket.
Bagarol-hegyeket:)))
@Orica Középföldi: Inkább azon kéne elgondolkodni, kinek van joga szelektálni az áldozatok között vagy azon, hogy ami az egyik esetében szívszorító az másiknál már "visszatetsző."
Nem akarlak elkeseríteni, de pont az a lényeg, hogy a tőle idézett sorok ugyanúgy érvényesek minden ártatlan áldozatra.
@jaegtoer: ha ott messze svalbárdon összegyünnétek a mesterrel, oszt egymásbahalmoznátok a jegesmedve basztatásban és az üstkalapálásban szerzett tapasztalaitokat, persze, kellő mennyiségű rénkumisz megvedelése után, valami ilyesmi lenne az eredménye:

gasztrorgia.tumblr.com/post/110974806547/jegesmedve-uborka-pakolassal-porkolt-agyra
@Gábris szomszéd: van még legalább egy olyan szó, a határozott névelőn kivűl, amelynek a jelentését minden nehézség nélkül dekódolod?...
@Orica Középföldi: Inkább az a baj, hogy nagyon is értem. :(
De ha már itt tartunk:
"Kettétört a szilvafa,hanyattfeküdt a fal"..
Lehet nem pontos,de ez nagyon tetszett.:))

De amúgy ezeken kívül 3-4-5 vers mást talán nem is ismerek tőle.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

ERŐLTETETT MENET

Bolond, ki földre rogyván fölkél és újra lépked,
s vándorló fájdalomként mozdít bokát és térdet,
de mégis útnak indul, mint akit szárny emel,
s hiába hívja árok, maradni úgyse mer,
s ha kérdezed, miért nem? még visszaszól talán,
hogy várja őt az asszony s egy bölcsebb, szép halál.
Pedig bolond a jámbor, mert ott az otthonok
fölött régóta már csak a perzselt szél forog,
hanyattfeküdt a házfal, eltört a szilvafa,
és félelemtől bolyhos a honni éjszaka.
Ó, hogyha hinni tudnám: nemcsak szivemben hordom
mindazt, mit érdemes még,s van visszatérni otthon;
ha volna még! s mint egykor a régi hűs verandán
a béke méhe zöngne, míg hűl a szilvalekvár,
s nyárvégi csönd napozna az álmos kerteken,
a lomb között gyümölcsök ringnának meztelen,
és Fanni várna szőkén a rőt sövény előtt,
s árnyékot írna lassan a lassú délelőtt, -
de hisz lehet talán még! a hold ma oly kerek!
Ne menj tovább, barátom, kiálts rám! s fölkelek!

Bor, 1944. szeptember 15.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Basszus!Ez nagyon ott van!
Régen olvastam,azt hittem,hogy talán inkább a bombázásról szólt esetleg ez is.
Köszi szépen.
süti beállítások módosítása