Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.11.26. 09:05 Fabius

Szürreális ma magyarnak lenni

Elbasztam. Nem kicsit, nagyon.

Néztek rám várakozva, kérdőn az asztal körül ülő európai értelemben vett üzletemberek, mint borzongásra vágyó kamaszok szoktak egy egzotikusan undorító országból érkezett szomorú bohócra, és várták a mesét.

horror1.jpg

- Mik a legfrissebb fejlemények nálatok? - faggatnak, mert a kíváncsiság kielégítése lassan előrébb való, mint maga a biznisz amiért ott ülünk. Elvégre azt már tudják, országuk vezetői mit gondolnak a mi Szemünk Fényéről, és kíváncsiak merre tart a szekszuális horrorregény amit a mi kormányunk ír. Amikor elmesélem, hogy:

- Tovább folyik a Multikat Szopató Nagy Háború a "legmagyarabb" kiskereskedelmi lánc üdvéért és gazdagodásáért,

- hogy Viktor meg akarja lopni azt a szimbolikus hatvanezret is, akiket a Nagy Einstand idején nem sikerült,

- hogy amíg ez nem megy, addig megy az MVM kisrészvényes einstand, mert csak,

- hogy itt a rendőrség szerint a csajok kiprovokálják a nemi erőszakot,

- hogy nálunk a kormányszóvivő is milliárdos és hoteltulajdonos,

- és, hogy Viktor szerint az egyetlen amin változtatniuk kell, az a kommunikáció,

..akkor jöttem rá, hogy elbasztam. Ha külön készülök a pillanatra, akkor most lenne egy sorozatnyi elég őszinte portrém, hogy fogadják a fentieket a Visegrádi Négyekhez tartozó régiótárs ország vállalkozói. Azt elárulom, nincs az a kuminferenc vagy kiafasztamás aki azokat a vágott pofákat kimagyarázhatta volna.

 

407 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr206933799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jobban élünk(?), mint 4 éve?

"Teraszos lesz a vasvári temető – 60 millió forintos önkormányzati beruházás a sírhelyek bővítésére"

444.hu/2014/11/26/jo-hirek-videkrol-55/
@fzs.1933:
Ácsi! Nehogy megessen rajtuk a szíved! Tudod, politikai ellenfelet addig kell kinyírni, amíg lehet, mondta volt valaki
Beszartok... Bánccsák SSteffy... izé, Bercikét. Mert azért az egyik ő volt.

444.hu/2014/08/23/tvrtko-nekiment-orban-sajtosanak/
@fzs.1933:
.
Egy régen hallott kabaré-részlet:

Összkomfortos kicsi kripta, benne víz, gáz, lepedő...
@CsekklisztNo.10Reloaded:

sajnálja a fene őket! Azért az valahol érthető, hogy óvatosak az amcsik is. Valószínűleg az eu sem nézné jó szemmel, ha egyszerre bedöntenék a magyar kormányt.
@dr. jenőke (jenőke):

:)

- első osztályú temetés - bükkfa koporsó, katolikus pap, 4 ministráns, megyei párttitkár
- másodosztályú temetés - hamvasztás, osztályvezető-helyettes
- harmadosztályú temetés - elhunytat
kihegyezik és földbeverik

Ez utóbbi lassan aktuális...
@fzs.1933:

"25 éve foglalkozom informatikával, igaz, az elmúlt 5 év hellyel-közzel kiesett"

Gyanús vagy, hogyhogy kiesett?
Mintha én írtam volna. :)
@fzs.1933:
:-)) azt hiszem a gond tenyleg az, hogy hogyan adagolják a tényeket, mert a Fidesz utan ott a politikai vákuum, nincs kormányzóképes alternatíva. Valószínűleg ha van színfalak mögötti egyezkedés az az, hogy ki lehet Orban után a Fideszen belül.
Meg persze a Fidesz saját magát húzza le a WC-n, ezt szögezzük le
@jaegtoer:

"Mondjuk durvára nem gondoltam volna a nyolcvanas évek végén, hogy 25 év múltán újra a tüntetések menetrendjéhez kell igazítani a programomat. "

nem vagy egyedül.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
.
Ha így megy tovább, a fidesz támogatottsága néhány hónap múlva lehet akár -5 % is.
Az sem tűnik kormányzóképesnek, biciklin sem.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
"Orbán mítoszát (?) 2 dolog döntené romba"

az agyhalottak között biztosan nem, mindenki más meg már tudta elejétől fogva.
@sjz:

Nem nagyon követtem sem a hardver sem a szoftver fejleményeket. Megalapozott a gyanú? Mert akkor elkezdheted a nyomozást! :)

Te vagyok én? Akkor mi mindannyian én vagytok?

:)
@CsekklisztNo.10Reloaded:

legkésőbb jövő tavaszra meg kellene mutassa magát egy formáció, ami alternatívát tud mutatni a lassan 5 millió se té se tova választónak.
@dr. jenőke (jenőke):
"Igaz: Lázárt is el kell ejteni, de ez mégsem bízható a fácánokra."

hagyni kellett volna vadászni, úgyis állandóan egymást lövöldözik a részeg vadászok, hátha egyszer eltalálják
@CsekklisztNo.10Reloaded:

amúgy azt se szeretném, ha az usákok jelölné ki az utódot!
@fzs.1933:
Én sem szeretném! Ezt nekünk kell lejátszani, mert mindenkori vezetőink a mi tukorkepeink. Nekünk kéne vàltozni és akkor vezetőink is mások lennének. Vagy az a 8 millio ember már vegye magát komolyan és egy vállalható arcot termeljen és állítson ki.
@CsekklisztNo.10Reloaded:

ámen!

Szép estét, jó éjszakát!
@CsekklisztNo.10Reloaded:
.
Volt már ilyen, nem is egyszer.
Például Ideiglenes Nemzeti Kormány Debrecenben, 1944-ben, vagy előzőleg Kossuth Lajos 1849-ben.
Ez utóbbi a kormányzóelnök hatáskörének szabályozásával kezdődött.
Köszi! Megfogtál:-)
Ma volt valami csatornán Révai (József) talán mondhatjuk h akkor még kommunista kultúr ideológus, valami habzó szájú beszédet mondott, és igazán rémisztő volt!! Az jutott eszembe, hogy a mostani fehér diktatúra (terror?) után nehogy világégés legyen megint és előjönnének a föld alól valahonnan a vörösök, v bármely más szelsőfasz szervezet, mert elég rombolás meg ideológia volt, jó lenne épiteni már és haladni...
"Szürreális ma magyarnak lenni"

Igen. Mintha egy Hrabal, örkény, Mrožek egyvelegben élnék. :)
Azért a szép gazdag karácsonyért én nem lennék fideszes. Báli szezonban ugyan kényelmes maskarában menekülni, de valahogy mégsem cserélnék velük.
@ornagy50:
Szia -sztok! :)

Délig melóztam. Aztán beültem az autóba és 7 óra utazás után hazaértem. A laptop mellett a kv-m, körtepálinkám, ölemben az egyik macskám. Próbálok akklimatizálódni. Beletelik pár napba. :)
@ornagy50:
Hmmm. Gyonyoru előadás. Köszi.
Nem vagyok fejlődésellenes, lehet h tényleg csak fejest kell ugrani az ismeretlenbe, s nem kell félni mi jön Orbán után.
Azt magyarázza el lécci valaki, hogy mi a lónak a túrós farka értelme volt a Fidesz irányította CÖF nek feljelenteni Goodfriendet, ha egy héttel később a Fidesz irányította ügyészség kimondja a feljelentésre hogy nonszensz. Ennek a Fidesz skizofréniának mi a ló nemiszerve értelme van/volt?
Nemcsak a mi logikánk szerint, hanem a Fideszi logika szerint!
@ornagy50: Köszönöm.:) Másodszor hallgatom. Kissé érzékeny lelkemre most húztad rá az üvegcipőt.Tökéletesen passzol. :)
Tényleg szürreális ma magyarnak lenni, de ettől még a Vida jó főnök, pedig hivatali alkalmazottja leírta, szarik a magyar királyi bíróság ítéletére:

korutonkivul.blog.hu/2014/11/26/igy_csal_a_nav
@fzs.1933: "- harmadosztályú temetés - elhunytat
kihegyezik és földbeverik

Ez utóbbi lassan aktuális..."

A napokban olvastam, hogy a szociális temetés bevezetését elnapolták.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Na figy. Szóval a találós kérdésem. Múltkor ajánlottad a Linux Mintet, gondoltam felrakom. Installnál azt választottam, hogy hagyja ott a korábbi windowst is. Szépen feltelepült az egyik hagyományos SATA HDD-re rakta fel magát kb 60 GB helyet leválasztva az 500-as vinyóról. Az install amúgy AHCI-re állítva történt, mivel van már SSD is a gépemen amin amúgy a Windows fut.
Na szóval amikor minden elkészült újraindítás után nem jött be a Linux Grub boot menüje, hanem egyből a Mint töltődött be és nem lehetett az indulásnál választani a két rendszer között. Ha meg bementem a BIOS-ba visszaállítani IDE módra, akkor meg csak a régi Windows indult és a Mintet nem lehetett elérni. :)
Próbálkoztam a Mintben a GRUB újratelepítésével és egyéb okosságokkal de így sem sikerült előcsalni a Linux boot menüjét. Szóval erre ötlet esetleg valami egyéb okosság? :)
@jöttem: ÓÓ MOND KI ÉRTI EZT?ÓÓÓ MOND KI ÉRTI EZT???
Gyermekként hallottam magyarul oszt utána
betiltották!:(
@jöttem: @ornagy50:

www.youtube.com/watch?v=NN0gy6fSRkU

Az öreg volt a legnagyobb hatással a "tacskóra", egyszer olvastam valahol. A zenéjén meg hallatszik is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: OK megnézem bár ebből volt már amit megcsináltam, de utána sem működött.:( Amúgy ezen a szinten nincs különbség a Mint és az Ubuntu között?
@ornagy50:

Én nem tudok róla, hogy betiltották, legalább is nálunk nem. Régen sokszor lehettt hallani rádióban.
@Gábris szomszéd:
Nincs, Ubuntu az is, csak egy más skin van rajta, a terminálból a legtisztább Ubuntu parancsokkal kergetni.

@ornagy50:
www.youtube.com/watch?v=NHbTWJ9tjnw
Ha már zene: szerintem ez viszi a pálmát!

www.youtube.com/watch?v=91msvNQhW_E

Ej, mai napig imádom ezeket a lökötteket! :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Köszi szépen, majd még próbálkozom. Terminálban amúgy már én is sok mindent kipróbáltam.
@Gábris szomszéd:
Illetve benne van a java és a flash is helyből, nem kell játszani vele. Amúgy egyből frissítés, és még 300 mega felmegy.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Köszönöm! Ritmust vittél hangulatomba. :))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Mármint az Ubuntuban vagy a Mint-ben van benne? :)
Köszi ! Mindenkinek JÓ éjt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Szeretem. Öregek. Elsatnyul a test és beszűkül az élettér. Ami egykor a világ volt, most csak egy szoba, vagy egy ágy. Ezt megélni, feldolgozni és elfogadni.
Közben végtelen nyugalommal és humorral kezelni a megmásíthatatlan, belátható jövőt.
Átadni azt, amire van idő.
Ezek az öregek.

Bocs, de a hazatérés mindig szentimentális hangulatba hoz. :)))
@ornagy50: Szép álmokat! :)))
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Nagyon sok ilyen és hasonló ügy van.
Kevesen vállalják fel a nyilvánosságot.
Minél többen megtennék, annál kevésbé kellene retorziótól tartaniuk.
Előbb/utóbb ez is kialakul.
@Gábris szomszéd:
Nem ismertem. Köszönöm. :)
@jöttem: "Ezek az öregek"
Oh te szlovák lyány de gyönyörű lelked van neked
@jöttem: Ha már hazaértél. :)

Álmaimban otthon járok, ismerős a táj,
Nem számít a távolság és nem számít, ha fáj;
Nem számít a búcsú sem, s hogy miért gondolok rád,
Nem feledem és jövök hozzád.

Veled zuhanok a végtelenbe,
Beleálmodlak az életembe,
Emlékedet a szellő hozza,
Bánatomat az eső mossa

youtu.be/2xg8sFPhsb8
@KÁTÉó53éúétr6:
Az. És nem félek használni. :))))
Kamarás Klára: Titok

Gyengék vagyunk és sérülékenyek,
de hogy ne lássa rajtunk senki,
öklünket rázzuk a világnak,
büszkén viseljük sebeinket,
hisszük, hogy nem tartozunk másnak,
csak önmagunknak.
Éjszaka...vagy,
ha álmatlan hajnal éber
forgolódás közben talál,
megrebbenve, mint gyertya fénye
kimondjuk súgva, szinte félve
mindenkinek a titkok- titkát,
mit eltemetni végleg nem lehet:

gyengék vagyunk...és sérülékenyek...
@jöttem:

Ady Endre: Krisztus-kereszt az erdőn

Havas Krisztus-kereszt az erdőn,
Holdas, nagy, téli éjszakában:
Régi emlék. Csörgős szánkóval
Valamikor én arra jártam
Holdas, nagy, téli éjszakában.

Az apám még vidám legény volt,
Dalolt, hogyha keresztre nézett,
Én meg az apám fia voltam,
Ki unta a faragott képet
S dalolt, hogyha keresztre nézett.

Két nyakas, magyar kálvinista,
Miként az Idő, úgy röpültünk,
Apa, fiú: egy Igen s egy Nem,
Egymás mellett dalolva ültünk
S miként az Idő, úgy röpültünk.

Húsz éve elmúlt s gondolatban
Ott röpül a szánom az éjben
S amit akkor elmulasztottam,
Megemelem kalapom mélyen.
Ott röpül a szánom az éjben.

youtu.be/gUNISI0DnO4
a Gottfrindet kene becserkeszni. talan ennyi penzert elvallalna. a sleppet meg kivalogatna vagy hozna. emlekezzetek a torokokre,osztrakokra,szovjetekre, ha megmonjak mit, mi meggcsinaljuk, csak ne nekunk kelljen kitalalni,mert az katasztrofa.
@CsekklisztNo.10Reloaded: Nyelvében él a nemzet? (Szent királyunk áldásos bölcsessége nyomán! Legfeljebb!)

Magyarul beszél, gyakran sehogy máshogy. Neve román, sváb, vagy tót! Aszerint, hogy apja mi vót! Kettős keresztnevű, (A vezetéknév is keresztnév, gyengébbek kedvéért) vagy rubint, gyémánt, átverés gyanánt! Jött a szakadt, elűzött, kocsmát bérelt, harminc év, hamar milliomos lett! Később bankár, vagy gyáros, képvisel ő, politikus, miniszter, elnök akár, (milyen kár! Rákosi, Kádár,) mindenképp káros, tisztessége sáros
Mivel, mindenhol ők ülnek "a gyarmatok, pozícíók, rablás lehetőségű állások, újraelosztásáért" háború kezdődik!
@Gábris szomszéd: Munkanélküli (Proletárfiú) fia verse
(Ady Endre, ma)

Az én apám reggeltől estig,
Reménytelen lót-fut keres,
Az én apánál, nincs keserűbb ember,
Egyhamar nem is lesz!

Az én apám, bálás kabátú
De nekem boltba veszen,
Beszél nekem egy szép jövőről,
Ha külföldre megyen!

Az én apám a rendszer foglya,
Bántják, megalázzák szegényt
De egyszer majd felrúgja
A világot! Az egészt!

Az én apám, hunyászkodó, gyáva ember
Értünk, ő mindent elvisel!
Kínozzák őt mind a pénzér
Villany, fűtésszámla, lakbér!

Az én apám, bús, szegény ember,
De ha nem nézné fiát,
Itt hagyná egész, bűnös
Kompániát!
2014-11-13
Vannak még itt üzletemberek?
@Marcellusca:
.
Jön a tél. Melegen kell tartani.
@Diorella Queen:
.
- Vannak itt emberevők?
- Most ettük meg az utolsót.
hejja.nasz:
Magyar Nemzet focim

/mobilrol a hulye ballon miatt linkelni sem tudok../
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
.
Vedd le a ballont és vegyél fel lódenkabátot.
@jöttem:

kitiltom pont...de minek, úccse akar a kutya sem gyünni eccerűbb határzárat vagy vasfüggönyt és porcelánszűrőt beiktatni
a tek mehetne a határba gazolni

brühüyyy
@jöttem:
ő akar befektetni szöulban vagy arra próbálja rávenni szöult hogy feküggyenek be neki?

azok meg amilyen hülyék...még majd lesz kerepestarcsán HyundaY szétszerelő és a tikitaki vagy takakiki helyett csömörön légzsákgyárak ahhoz úgyis értenek a légvárakból átpumpálják a eeeeeeeeeeerrt és máris tele van a lég vagy csak fing lesz?

ott meg szöulban tudnak mosolyogni mikor kimegy a gömbike akkor meg röhögni

brühüyyy
@Rodeo36:
hogy az ilyeneket miért nem viszik el az ufók?!!
@jöttem:
a merci és audi megy a hyunday meg gyüvik de a kettő között lesz 15 év átmeneti időszak amikor egyik már nem a másik még nem

nagyságos zászlóshajó a mozdonnyal a gyorsan aszád

brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke):

Azért érdekes, hogy ez nem csak egy igazgatóságra jellemző hozzáállás. Én két esetet is tudok, egyik még folyamatban lévő, ebben a vizsgált időszak előtti összegyüjtögetett készpénz eredetét kéne igazolni, ami ugyé elévült időszak. Aszondi a nav, ez már később nem állhatott rendelkezsére. Szijjártónak rendelkezésére állhatott.Őt meg sem merik vizsgálni.:D
Ország nyugati igazgatóságán pedig az ügyintéző megmondta az ügyfélnek, hogy nem tudja, mit kell csinálni a bírósági ítéletben foglaltakkal.??????????

No a Vida és kitiltott társai talán ilyenekkel is foglalkozhatnának, ez lenne a feladatuk.
A Varga miniszter meg ellenőrizhetné őket.

Tragédia, hogy egyes igazgatóságokról a Horváth féle szakemberek önként dalolva elmennek, mert nem hajlandóak a nevüket adni a hozzánemértés dúlásához.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Nem olyan egyszerűek ezek a dolgok.
a készpénz rendelkezésére állását valóban igazolni kell, egy (több) Kúria által hozott jogegységi döntés, és eseti ítéletek okán.
Nem mindenért egyedül adóhatóság felelős, vannak "tettestársak".
A jogszabály értelmezése is problémás.
A megbízólevél alapján bevallás utólagos vizsgálatát kell végezni, és csak akkor van becslés, ha bizonyítja az adóhatóság ennek feltételeinek meglétét.
Nem megyek tovább a részletekbe.
Amit jelenleg viszek, új eljárással már negyedik éve húzódik, a legrövidebb másfél év volt.

Amúgy Horváth amit az elején produkált, nagyon gyenge volt. Szakmailag is. De fejlődik és biztos vagyok abban, hogy vannak, akik felkészítik.
Nem szakmabeli. Nincs meg a végzettsége hozzá és ez érződik.
Ettől még áfa-ügyben igaza lehet, ott sok "egyéb" végzettségűvel találkozni. Volt szerencsém óvónőhöz is, villamosmérnökhöz is.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
A bírósági ítélet minden közigazgatási szervet kötelez a közigazgatási eljárásról szóló törvény szerint.
Az adóhatóság közigazgatási szerv.
Ami az ítéletben van, azt végre kell hajtani.
@dr. jenőke (jenőke):

Ja, kérem, maga ezek szerint nem tudja, hogy az adóhivatalnok nem olvas jogszabályt ( basszus azt érteni is kéne ), csak a központ által készített tájékoztató füzetet. Abban ilyeneket nem írnak.:D

A főigazgatóknak is más dolguk van, eligazgatják, hogy a vidéki dolgozók melyik - a hivatalhoz közeli - éttermekben tölthetik el az edédidejüket. Meg azzal, hogy milyen ruhába kell járni, hogy kell a nyakkendőt megcsomózni.

Igazgatóhelyettes szájából is hangzott már el olyan mondat, hogy nem tud az adótitokkal kapcsolatos kérdésre válaszolni, mert nincs felkészülve belőle.??????????????????????????

Miből van? Erről talán Horváth András is tudna nyilatkozni.

Arról meg nem az adózók tehetnek, hogy félnek a hivatal "bosszújától", ami tulajdon képen hivatali visszaélésnek látszik messziről.

Nyomnál egy címet? Lenne magánkérdésem.
süti beállítások módosítása