Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: mondod te:))) na lépek, me holnap meló van nekem. veled ellentétben! jó... (2024.11.24. 20:23) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.10.12. 13:33 Fabius

Orbán plágiummal biztat szavazásra a miskolci Fidesz

Címkék: önkormányzati választás 2014

Én már megtettem, amit megkövetelt a szűkebb haza, elmentem és szétosztottam kinek kinek érdemei szerint ami jár. Azt hittem innentől csak a punnyadás, a kakaspörkölt őrzése lesz napirenden, izgalom sehol, a Gyurcsány verés és Váradi András tragédiája is megvolt tegnap, nem lehet se a röhejt se a tragédiát hová fokozni már.

Aztán tévedtem.

Hazaérve kiderült, hogy kiterjedt rokonságom is túlesett a maga ikszelni járásán, és érdekes kis kiadvánnyal gazdagodtak útközben. Azt nem árt tudni, hogy a Leginkább Megjósolhatatlan Eredményű Város címet elnyert Miskolcon aztán mindent, de tényleg mindent bevetettek a pártok, Lakodalmas Lajostól az ingyen zabáig. De volt valaki aki azt gondolta ez is kevés lesz, így lopta és használta ÉdesViktor örökbecsű, a "haza nem lehet ellenzékben" - szállóigéjét, hátha ez lesz a löket, ami mostmár de télleg meggyőzi a bizonytalanokat:

miskolci fidesz.jpg

Mennyire kellett ehhez kétségbeesettnek lenni, kedves Kriza Ákos? És mennyire kellett hülyének? Mert ha nem világos ezzel azt is mondtad, tökfej, ha a miskolciak nem rád szavaznak akkor se pénzt, se egyéb támogatást ne reméljenek ők sem. Na, remélem ha semmi másnak, de ennek köszönhetően elküldenek a francba. Mert a kétségbeesett plagizálásnál csak az lenne röhejesebb, a képedbe robbanna a "kampányfegyver". Hehe.

456 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr946783823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@látjátok feleim szümtükkel:
Szobaton épp elcsíptem a zemegyen a valami '89 című izé elejét.
A Rákay gyerök (ezúton kívánom, hogy Isten é'tesse neve napján Kálmánkát! :D) vendége valami történész vo't, a téma meg az MSZMP szétesése.
Aszongya jeza nagytudású, hogy a zemeszempé széthullásakor szétszorták a tagjaikat az újonnan alakuló új pártokba, hogy kellő időben, megfelelő aknamunkát végezve szétzilálják azokat. Példálózott a Kisgazdákkal meg az MDF-fel is.
Na, gondótam, basszus, ezt az eszmét, stratégiát is Viktorka sajátította el a legjobban.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
te mint IT mit mondasz

www.staples.ca/en/Genius-KB-G235-FPS-STG-Gaming-Keyboard/product_185013_2-CA_1_20001?externalize=certona

ez 13,99 ért kapható ÁFA előtt ami 15% azok amik 200 dollárnál drágábbak azok mennyivel tudnak többet?

van olyan ajánlat is ami közel 300 ruppo + ÁFA

és ezzel is lehet játékokat izélni

brühüyyy

az a kurva kapitalizmus van választék
@Amadeus62: Ez a nácizás elég nagy hülyeség. Kérdezz meg mondjuk egy Tiszavasvárit, hogyan választanak meg egy jobbikos polgit immáron harmadszor? Ez azt jelzi, hogy nem élt vissza a neki adott bizalommal.
@gazoló:
A zelempé meg a jobbik szépen ellesznek, mint a fidesz szatelitpártjai.

Széll kisasszonyot meg nagyduzzogva ... :D
@rodeo36: Biztos jó lehet, bár amennyit én "játszok" bőven elég a hagyományos klaviatúra is. Amúgy ezt a céget ismered? Gamer cuccokban ők elég profik. :)

www.razerzone.com/gaming-keyboards-keypads
@gazoló:
Mikor megnyugodott a gyomrom, bele-belepörgetve megnéztem.
Hát, "csodálatos"! :)
@V-PORT:
Jaj, nem siránkozom, semmi váratlan nem történt.
Csak szar érzés látni, hogy hova, milyen irányba tart ez a nép. :(
@Amadeus62:
Én nem gondolom, hogy minden jobbikos szavazó náci lenne.
Inkább arról van szó, hogy csalódtak a Fideszben, az MSZP-t, DK-stól, PM-estől Együtt-estől a hátuk közepére sem kívánják.
Valamilyen szinten rendpártiak, mert üzenet szinten ez ment, csak nem látják a nagypolitikát. Ezen kívül a kisebb településeken nagyban számított a személyes ismeretség/ismertség.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
de miért annyival drágább?

nem vagyok hajlandó 25 dollárnál többet mert mi a frászt csinál? a többi pénzért? ugyanazok a betük ugyanott

a játékok meg nem érdekelnek ráadásul

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hát.............megnéztem a fejhallgatóikay...az én Sennheiser-em sokkal jobb és még mic is van rajta, de a Pioneer és Sony-aim is jobbak

a keyboard-okkal nem megyek sokra most cseréli az alsó világításút a gyártó mert abbahagyta magát, már úton van valamerre holnap ide kell érjen ma itt ünnep van

most egy Logitech-el írok, egy két betű lekopott de azok a betük amiket az üzletben lehet kapni többe kerülnek mint ugyanabban az üzletben egy vadiúj keyboard hahahahahaha akkor minek ragasztani

egyébként is a Logitech egy fasz reklamáltam és akkor még nem volt meg a webcam-om és nem tudtam jól lefotózni a számlát nem fogadta el mióondtam neki nyasgem

brühüyyy

ennyiben maradtunk
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Nekem is van egy sztorim. Egy bukott vállalkozó, aki sosem volt jobbos, és a keze alatt minden szarrá változott, mivel nincs melója, elindult egy kisvárosban megélhetési képviselőnek. Beszéltem vele, tudja a rigmusokat, a demagóg rizsát betanulta, és nyomja is. Ennyi elég. Bejutott, mert narancssárga.
@Marcellusca: Én az egész országot elvinném egy gyárlátogatásra pl. a merci gyárba, h lássa hol tart a világ, és lássa mennyire le van maradva mind munkamorált, mind a technológiát tekintve.
ENNYI:

Így ment a munka Szijjártóéknál

Az apja az egyik legsúlyosabb magyar kartell tagja volt, végül mindent megúszott.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fgazdasag%2F2014%2F10%2F13%2Figy_ment_a_munka_szijjartoeknal%2F
@Amadeus62:
Szó szerint igazad van. Sajnos. Hazaárulás itthon maradni és kiskorú gyereked szándékos veszélyeztetése. Büntetési tétel: országfogság.
@Husz_János_Puszita:
Írod: az országnak a Fidesz kell. Orban elmebaja még jobban ki fog csúcsosodni, mert megint őt igazolja az "istenadta" nép(akarat). Várom a következő elmeborult húzását.
Most olvastam adatokat a leadott szavazatok arányáról:
Fideszre leadott szavazatok száma 1.136.919 db
Függetlenekre leadott szavazatok 1.280.466 db,
a közlés a többi pártot nem részletezte.
Amennyiben hitelesek a számok, nem tűnik olyan diadalmasnak a Fidesz elsöprőnek nem mondható győzelme.
@Mariann19: "Amennyiben hitelesek a számok, nem tűnik olyan diadalmasnak a Fidesz elsöprőnek nem mondható győzelme."

Érdemes lenne összehasonlítani az áprilisban fideszre adott szavazatok számával.
@Marcellusca:
A finom úri népek ezek, a keresztény magyaroszágra voksoltak:))

www.youtube.com/watch?v=Ik1wfStNShE
@gazoló:
Kultúra, bammeg, kultúra. :D
Ha ön csalódott a választási eredmények miatt, a Fidesz képviselői majd jól megnyugtatják. Ugye máris jobb? :)

hvg.hu/itthon/20141013_Video_Az_ellenzekre_szavazott_Ezt_uzeni_o
@Marcellusca:
:-)) azért ez kemény volt
Semmi más nem történt Attilával, mint megint megjelent neki egy UFO: azonosítatlan repülő tárgy. Csak nem elvitte most, hanem eltalálta.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Érdemes lenne összehasonlítani az áprilisban Fideszre leadott szavazatok számával."
Sajnos, nem összehasonlítható, mert akkor független kategória nem volt.
Annyit tudtam összehozni, hogy az akkori és a mostani választási részvételi aránnyal /44% : 62% = 71%/korrigáltam az április 6-i Fidesz szavazatok számát, a 2.264.730 db-ot, ez 1.607.958 db lenne, de ebben benne vannak a függetlenek is.
@Mariann19:
Elnézést h közbeszólok, de ezek a számok csak azt mutatják, hogy tök mindegy hányan, sőt arányaiban v abszolúte kevesebben szavaznak a Rendszerre, a Játékszabályok szerint úgyis ők nyernek. Pont. Erről szól hogy Magyarország Összefog. Nincs kibúvó.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
" Várom a következő elmeborult húzását. "

Tartok tőle, hogy nem kell sokáig várnunk.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Teljesen igazad van.
Ahol a 23% 2/3-ot jelent a parlamentben, akárhogyan alakulnak is a számok, a totális hatalmat lehet birtokolni.
Elkezdtem még számolgatni tovább, hogy mi lenne ha. Abbahagytam a hülye hipotéziseim számolgatását, úgysem a számok döntenek.
@V-PORT: Nekem is mindegy, de nem ezért raktam be, hanem, hogy lássuk 1 szavazaton is múlhat. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Majd legközelebb. Most van 3,5 év, hogy (és bocs, hogy ezt írom) ne a Jobbik legyen az alternatíva.
@Mariann19: Kedves Mariann!

Már megbocsáss, de nyugodtan kijelentheted, brutális nagy győzelem volt mind a három választás ebben az évben.
Hangyatojás számlálással nem kéne takargatni az "ellenzék" - kénytelen vagyok idézőjelbe tenni, mert gyakorlatilag olyan nálunk nincs - csapnivaló munkálkodását.

Bár azt hiszem, inkább a csalódottságodból próbálsz kikerülni.:)
Nem érdemes csalódottnak lenni, ez a választás jól mutatja az erőviszonyokat.
Mától ismét el lehet kezdeni dolgozni, mint ahogyan áprilistól és az eu-s választásoktól is el lehetett volna kezdeni, csak nem nagyon sikeredett.:) S ahogyan a mai reakciókból látom, nem is igen fog a következő három évben sem sikerülni.

Ez az ellenzék egyetlen rossz pillanatot sem ér.

Az ország igen, kárait viszont civilként lehet közvetlen környezetedben csökkenteni.
Amúgy az LMP is a bukott baloldalhoz tartozik most?
@Amadeus62: Elhiszem, hogy csalódott vagy, de nem kéne tahózni a népet.

Ez a nép 2006-ban újbóli bizalmat adott kedvenceidnek, akik csúfosan visszaéltek vele.
Megbüntették őket 2010-ben, velük együtt az egész országot is, de nem tanultak semmit, hanem egzisztenciális okokból és tehetetlenségből asszisztáltak a ner fölépítésében.

Ja és a nácizással óvatosabban bánnék. A jobbik a szoc-lib nyolc éves "kormányzásának" torzszülöttje.
micsoda átjáróház ez a szimbiózisos két párt, együtt kampány, egymás segítése, megannyi közös pont:

A Nemzeti Őrsereg volt kapitánya a Fidesz képviselője lett Kisvárdán
Bodrog László 2009 februárján a Pásztor Albert melletti szimpátiatüntetésen, Miskolcon

Bodrog László öt éve még jobbikos országgyűlésiképviselő-jelöltként azt mondta: két rasszista párt van Magyarországon, az MSZP és a Fidesz. Akkor kiállt Pásztor Albert mellett is.

444.hu/2014/10/13/a-nemzeti-orsereg-volt-kapitanya-a-fidesz-kepviseloje-lett-kisvardan/
Csak beleolvasgattam a hozzaszolasokba, es este sem lesz sok idom, reagalni, de azert talan jut idom...

Az eredmeny kb. realis. Es ebbe belertem, az ellenzeki partok allapotat(1), helyzetet(2), a szavazoi erdektelenseget, megfelemlitettseget, vagy eppen a kilora vett szavazatokat.

Miskolcon pl. 10000Ft-ot kaphattak nyugdijasok, akik kertek. Korabban 100-as, vagy 1000-es szamban osztottak laptopokat. Gozerovel ment a romak-elleni kampany (a Beke-szallo temaja kapott publicitast, illetve a kitelepulesi tamogatas). bizonyara nem veletlen, hogy mig a szomszedban (Ozdon) Jobbik adja a polgarjenot, addig Miskolcon meg a 'csak' MSZp es DK altal tamogatott jelolt is majd' 2x annyi szavazatot kapott, mint a jobbikos.

Arra nem ternek ki, hogy boldogabb orszagokban a pl. felmilliarddal zsarolo minielnokt, es partjat a francba kuldenek el, es nem szinte mindenhol ujravalasztjak.

Az ellenzeki partok allapota, es helyzete viszont elegge erdekes. Es azon is erdemes szerintem ezeknek a partoknak elgondolkodni, hogy melyiknek milyen kiut van, ha egyaltalan...

Az Egyutt pokolian nehez helyzetben van: a kampany vegere gyakorlatilag osszeszakadtak. Bajnai 'brillians' modon eppen ekkorra idozitette bucsujat, es hat az sem jott nekik jol, hogy mikozben olyan nagyon vertek az asztalt a XIII. keruleti helyekert orszagos balhet generalva es ok akartak jelolni a fopolgarmester-jeloltet, akozben annak ilyen, utolso pillanatban valo visszahivasa meglehetosen rosszul veszi ki magat.
Megyei kozgyulesek tekinteteben 11, vagy 13 lista mellett sem tudtak EGYETLEN jeloltet sem nyerni. Csak osszehasonlitas keppen, az LMP 5 listval 5 kepviselot produkalt.
Kulon pikans volt, hogy epp az olyan Egyutt-kozeliek, mint a 444, vagy mint itt Fabius, apritottak pl. Falust.

Bizonyos tekintetben a DK valoban a valasztas (egyik) nyertesenek tarthatja magat. Orszagosan a 4. partta nottek ki magukat, es hat emberuk onkormanyzatokba kerult, ami lokalisan segithet a tovabblepesben. Masreszrol azonban nem sikerult olyan remekul a produkciojuk. Bp.-i infokat nem tud(hat)unk, igy nehez barmit mondani errol, bar a kulonindulos keruletek eredmenyeit lehet az EP-eredmenyekhez hasonlitani (nem tettem meg), de orszagosan elmaradt az MSZP mogott. Megyei listas jeloltjeik szamaban kb. 20%-nyi kulonbseg volt, am a szocik 2.5-3x annyi kepviseloseget szereztek, mint a DK.
Ezzel egyutt a DK sokkal jobb helyzetben van, mint akar csak nehany honappal korabban is. Azt gondolom, hogy az Egyutt nehezen tud majd megmutatkozni a jovoben, vagyis a Koalicionak sokat jelenthet ertelmisegi holdudvar tekinteteben, ha nem igen lesz masik, legalabb valamelyest is liberalis part. Bizonyosan erdekes versenyuk lesz a szocikkal.

Az MSZP akar szinten nyertesnek mondhatja magat. A tobbiekkel osszevetve megerositette pozicioit (szamokat feljebb).
Ugyanakkor Tobias helyzete kozel sem olyan rozsas, mint Mesterhazie volt. Neki nem egy rosszul betajolt Bajnaival, hanem egy joval nagyobb kaliberu, es (talan) meg mindig erosodoben levo Gyurcsannyal kell megbirkoznia. Aligha veletlen, hogy mikozben igazabol az Egyuttel voltak osszetuzeseik pl. Bp.-en, megis o kapasbol Gyurcsaynak ment neki. Kerdes, hogy Tobias tavolmaradasat az erdemi kampanytol, hogyan tudjak 'jol' eladni a valasztoknak.

Vegul pedig az ellenzek allapotarol altalaban.

Az nem fog mukodni, mint ahogy nem is mukodott az elmult ket orszaggyulesin, hogy majd jon egy uj, szeplotelen part es akkor azok majd hip-hop megnyerik a valasztast, plane 2/3-dal! A jellenlegi ellenzeki oldalon sincs egy kanyi vas se. Kettejuk meg allami tamogatast sem kap, hiszen meg frakciojuk sincs. Rovid epitkezes mind az LMP, mind az Egyutt eseteben viszonylag sikertelennek mondhato. A DK hosszuhajraja meg joval konnyebb volt ugy, hogy az ex-mszp-sek parlamenti kepviselok maradtak a 4 ev soran.

Nem varok jobboldali szintu szervilizmust, de amig az ellenzek oldalan az allando fanyalgas, kenyeskedes, messiasvaras, a masik (vagy akar sajat emberunk: Falus) kifigurazasa izgalmasabb lesz, mint a kormanyzo parttal foglalkozas, addig ne is almodozzon senki a Kedves Vezeto levaltasarol, a rendszere lebontasarol!
@Mariann19:
Elnézést, nem akartalak leállítani a számokkal annyiban, hogy adatokból lehet csak tényekre következtetni, csak azt akartam mondani, hogy a politika alakítja a matekot úgy, hogy a végösszeg tuti legyen. De hát ezt úgyis tudod persze. Ez az ellenzék simán hozzászámható a Fideszhez, mert csak őket erősíti (Bartus után jó 2 évvel erre lassan ráeszmél most már mindenki.) De Tóth W a-nak van egy jo meglátása, hogy Bokros 3X százaléka a semmiből azt mutatja, h a mélyen (de aztán jól eldugja) legalábbis Pesten azért ott az elégedetlen szavazóbázis, ugye Tarlós nyert, de kisebb, mint 50% támogatottsága mutatja, hogy mit is ? Hát hogy majd egyszer, talán, ha - de nem ezekkel az ellenzéki arcokkal. Nem ragozom :-)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem gondolom, szocik alkották a jobbikot a cigánykérdés szőnyeg alá lapátolásával és a szadesz a szalonliberalizmusukkal.

Orbán legfeljebb katalizátorkodott, a folyamatokhoz sok köze nem volt
@simple observer 2.0: Grat!
Szerintem is rosszul időzített Bajnai. Az Együtt nem másfél éve párt, hanem pár hónapos. Nehéz lesz, de meg kell próbálni. Építkezni kell. Ez van.
Az elmúlt két évben csak fanyalogtak/tunk és ez lesz a jövőben is.
@simple observer 2.0: Szerintem aki ilyen választási eredmények tükrében képes kiejteni száján a nyertes szót, az megérett arra, hogy a politika tájékáról is seprűvel űzzék el.
(nem Rád értem, hanem a mélyen nem tisztelt "ellenzékiekre")

Nekem ugyanakkor tetszett Tóbiás és Gőgös ma reggeli rádiószereplése, pedig nem vagyok valami nagy fanjuk.

Ugyanakkor Gyurcsány megszólalása nem, Szigetvárié se nagyon nyerte el a tetszésem, bár ő megemlítette a vidéki építkezést,(bár lehet keverem az lmp-s menyecske beszédével, álmos voltam még az autóban)
@CsekklisztNo.10Reloaded: Vitatkoznék veled, Szerintem az alternatíva hiányát mutatja, ezt a nemzetiségi választás 65% fölötti részvételével támasztanám alá.

Ahol van valódi tét, ott van érdeklődés is.

Nincs ehhez sok köze a fideszes választójogi mutatványokhoz.
Bakker... ehhez kell a vastag, teflonréteg a pofázmányon:

"Kedves Ferenc!

Sosem kedveltem azokat, akik napi célszerűség okán és szükség szerinti gyakorisággal újraírják saját élettörténetüket. Ez nemcsak hajlékony jellemre és rossz ízlésre vall, de személyiségzavarhoz is vezet. Ezért természetes számomra, hogy életem szép és fontos időszakának tartsam azokat az éveket, amelyeket a mértékadó magyar liberálisok (igaz, balra hajló) személyiségek társaságában töltöttem. Sőt, a politikai harc, küzdelem, az elvek, értékek, gyakorlat és célszerűség összeegyeztetésének nehéz tudományából is tanulhattam valamit, és itt külön meg kell említenem a közülünk már eltávozott Lambsdorff grófot is.

Summa summárum gratuláló levelem sem személyes természetét, sem tartalmát nem befolyásolta az a körülmény, ahogy írod: „aligha lehet másként értelmezni, mint a magyar kormány politikájának bírálataként.” Ez a bírálat számomra nem Magyarországról szól, csupán arra tényre világít rá, milyen könnyen párosul még Kasselban is a bírálat tárgyának csekély ismerete és a magabiztos állásfoglalás.

De hát ez sem Magyarország problémája, sokkal inkább az európai politika megbillenésének sajátos lenyomata. Ez persze nem ok arra, hogy a kasseli polgárokkal szemben ellenérzéseket tápláljunk. Bizonyára derék német polgárok ők, akiket a jó szándék vezetett. S az a körülmény, hogy Te méltán kaptad ezt az elismerést, arra emlékeztet engem, hogy a Jóisten a helyes célok érdekében minden eszközt képes felhasználni.

Budapest, 2014. október 10.

Tisztelettel:

Orbán Viktor"

helsinkifigyelo.hvg.hu/2014/10/13/orban-gratulalt-koszegnek/

Tényleg szánalom ez a sok primitív balfasz...
@Habakuk999:
Látod, ez a te bajod... erre szintre lemész.
A pöcsért hallgatsz te ilyeneket?
Iszol te rendesen? :((
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Most fogok.:)
Akarok szőlőt telepíteni és végigiszom a környék borait, ma este kezdem, Debrői hárslevelűvel.:)

Amúgy hattól kilencig autóztam, mi a francot csináltam volna?
@Habakuk999:
Igazad van abban h ha nincs alternatíva akkor nem mozgósít.
De a választások kimenetelét a Fidesz segített mederben tartani es akkor nagyon finoman fogalmaztam. Ez egész "jogállamiságának" lényege. De ez az ő bajuk lesz egyszer...
@Habakuk999:
KIFOGÁS!!! :D
Cseszed... nem jössz erre?
Van egy faca digó étterem erre, gyere.
A séf (tulaj) Szicíliából van.
@Habakuk999:
"Bár azt hiszem, inkább a csalódottságodból próbálsz kikerülni."
Kedves barátom, Habakuk!.
Tegnapi összeugrásunk ellenére számomra az is maradsz, annak ellenére, hogy most is eltévelyedtél, és nem fordítasz kellő figyelmet a leírtakra.
Egy szóval nem említettem az ellenzéket, hanem egy jelenségre hívtam fel a figyelmet a Fidesz és a függetlenek részvételi arányára.
Arra sem figyeltél, pedig rólam ismert itt, hogy megrögzött liberális vagyok, és ezt a választási vircsaftot az esélytelenek nyugalmával rezignáltan szemléltem.
Rokonszenvezek az Együtt PM-mel, de nem tartozom oda sem. Egyelőre. Lehet, hogy később korrigálok, most még nincs hova.
Az ellenzékről annyit, hogy mesterien sikerült szétvernie magát, ennek okozójaként én az MSZP-t jelölöm meg, a velük összefogásban egyesülteket az áldozatainak tartom.
Igen, továbbra is azon munkálkodom, hogy fáradozásaim gyümölcseként nőjön a GDP, hogy legyen mit el....ni ennek a zseninek és kormánytagjainak, amely bűvös tevékenység már a napokban a kormányülésen elkezdődik.
Maradok továbbra is a híved. Kac-kac
@CsekklisztNo.10Reloaded: Francokat.:)

Botkát mederben tudták tartani? Nem.

Dóra Ottót? Őt sem, pedig a múlt héten Orbán a csillagokat is megígérte a salgótarjáni polgármesteri iroda lépcsőjén. És lőn csoda.

Budapest is fogható lett volna. Elbénázták. Nagyon.

Tudod, azért nem örülök neki, hogy kifogásokat keresel, mert ugyanezt teszik a "politikusok" is. Keresik a kifogásokat, ahelyett, hogy levonnák a megfelelő következtetéseket.

Szóval amíg egyedül szavazol a fülkében, bárkit le lehet győzni.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Fertődre készülök berkenye és málnatövekért, nem esel útba.:(

Sok bajom volt mostanában, teljesen új rendszert kellett kialakítanom, nem nagyon van időm csavarogni.

Ti is jöhetnétek...
Picit finom leszek. Pont megy a híradó (M1, bocs, nyilván gyerek nyomkodta el), Főnök mondja a győzelmi beszédet, melynek végén Petike olyan fasszopó (törölve), elismerő pillantást biggyeszt, hogy felmerül bennem, ez nemcsak a kecóért küzd, az szó szerint bele van buzulva a Pocakosba.
És mondom ezt úgy, hogy nincs bajom a mássággal, csak szeretném leszögezni, hogy a Fidesz nevű hadtest felsővezetésébe bekerültek a plátói szerelmet űzők. Eddig szektaként láttam őket, mától férfihárem !!
@Mariann19: Lásd mint fenn.

Most nem szabad semmit sem magyarázni, mert az ellenzéki hölgyek és urak úgy kapaszkodnak beléjük, mint kullancs a birkába.:)

Hadd hulljon a férgese.:)
@Mariann19: Miért ugrottunk össze tegnap?
nem ugrottunk, csak más volt a véleményünk ( nem először és nem utoljára) :)
@V-PORT: A DK meg pláne ne legyen az, főleg, hogy a vezetője már eléggé "bizonyított" :)
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Dehogyis állítottál le, én állítottam le magam, mert tényleg nincs értelme a "mi lett volna ha" számszaki mutatványokra.
Olvastam Tótaw Bokros szavazati arányát elemző sorait. Azt éreztem a mondataiból, hogy ő is úgy látja, hogy a mélyben már lappang az ellenállás, mely meg is mutatkozott a Bokrosra adott szavazatok számán.
Ott ki is fejtettem, hogy egy részük protest szavazatként értékelendő, másik részük pedig Bokros személyiségének.
Az embereknek az a része, amely a sorok között is olvas, felismeri egy politikusban azt az értéket, amely nem az unalmas banalitásokat löki, hanem képes a lokális feladatokat a makro körülményekhez kötni, és globálisan képes gondolkozni.
Bokrosnak nagyon kéne arra ügyelnie - bár még a baloldal összefogásának a híve - hogy mely párttal köti össze a pályáját.
Ám kevés vagyok én ahhoz, hogy egy ilyen okos ember szándékait vitassam, csupán az eddigi tapasztalataim alapján féltem, hogy áldozata lehet a tehetségtelen ellenzéki megmondó embereknek.
@Habakuk999:
"Hulljon a férgese."
Apukám tartotta magvas óhajnak a megtisztulásra ezt a mondást.
Most aztán az ellenzék ritkítására nagyon alkalmas ez óhaj, csak egyrészt hosszadalmas, mert túl sok a férges, másrészt nem akarnak menni.
"Csak más volt a véleményünk, és nem először és utoljára."
Pontosan. Akkor miről szólnának a kommentjeink. Ilyenek lennének?
- Jó?
- Jó!
Nem lenne valami bombasztikusan érdekes.
@CsekklisztNo.10Reloaded:

No igen, de ha a részvételi arány magasabb, az nem a fidesznek kedvez, mert alaposan feltételezhető, hogy a tábora csak akkora, amekkora. Aki nem ment el szavazni, az nagy valószínűséggel nem rájuk fog szavazni akkor sem, ha a következő szavazáson részt vesz.
@Habakuk999:
Fertőd? Egy köpés!
Ausztria felől persze! Essetunni...
Gyere be, oszt utána az autópályán mész innen haza.
Lorenzo kajája isteni, úgyhogy ne keress kifogásokat!
www.azuretterem.hu/hu/az-azur-etterem

Te, navit adjak??? :D
@Habakuk999:
"Amúgy hattól kilencig autóztam, mi a francot csináltam volna? "

Hallgathattál volna zenét is vagy hangoskönyvet :)
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Mármint, hogy szimpla buzibár? Szimplán... annyi kiskancsó...
Érted Maaaaargit, ÉÉÉÉRRRTTEEED!!!

"Papcsák Ferencet kérdezte videós stábunk arról, hogy mennyire érzi a saját hibájának azt, hogy Zuglóban ezúttal az Együtt jelöltje megverte a Fideszben Papcsák utódjának szánt Rozgonyi Zoltánt. Az eddigi zuglói polgármester mintha valamiféle defektusnak tartaná, hogy a zuglóiak nem egy helyi lakost választottak, hanem a budai Karácsony Gergelyt, pedig négy évvel ezelőtt az azelőtt baktalórántházi képviselő Papcsák is úgy került Zugló élére, hogy nem volt zuglói előélete"
hvg.hu/itthon/20141013_Video_a_szabolcsi_Papcsak_mintha_neheztel
@Habakuk999: én úgy tapasztaltam sokfelé, hogy a fidesz több volt mint katalizátor, közösen alkották meg a jobbikot. A mszpszdsz azt hitte ha nem foglalkozik a problémával lényegében, akkor az majd megoldódik magától is, a fidesz meg azt hitte uralni tudja az általa megalkotott erőszak és ideológiai szabadcsapatot.

Mind a ketten hatalmasat tévedtek, és mára túl nagyra nőtt ez a veszélyes társaság is.
ezt meg csak úgy, a miheztartás végett, sok szeretettel a narancsdroidoknak, mert megérdemlik, megérdemeljük...

Ha közmunkát kapsz, eláshatod magad

Kutatás: az elmúlt évek közmunka-programjai a statisztikajavításon kívül nem sok mindenre jók. A közmunkások többségének a közmunka nem átmeneti állapot, hanem egyfajta kényszer, egy „lefelé húzó spirál”.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2014%2F10%2F13%2Fha-kozmunkat-kapsz-elashatod-magad%2F
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: mi/én bízni? ebben az országban? hámá vegyé vissza, nem köll megsértegetni, há iszolt te is rendesen?

hamár hamár ;) :D
@Habakuk999:
Az első dologban szerintem nincs vita közöttünk (ha jól értem): ha van értelmes jelölt akkor az mozgósít a győzelem reményében és lehet nyerni a Fidesszel szemben. Teljesen ok, így van.
(Megjegyzés: én tuti nem keresek mentséget a mai ellenzék kimosdatására, -persze utálom orban rendszerét mint a szart és jó lenne elkergetni, de valójában börtönbe zárni, mert egy bűnöző szerintem- nézd vissza korábbi írásaimat: ez az ellenzék tobbet árt, mint használ, mert pöcsölésével elhiteti a valódi alternatíva esélyét, mikozben csupán az orbáni bábjáték része, ezert kb fizetett orban ügynök. De abban sem keresek kibúvót, hogy rájuk fogjam azt, hogy azt ami magyarok bűne: hogy tükörképüket, vágyálmaikat megtestesítő alpári ideológiát kínáló embereket emeltek és tartanak hatalomba.)
Hogy a választok egyes körzetekben legyőzhették a Rendszert? Igen, ez megtörtént, tény. De ez semmit nem von le azon állításomat érvényességéből, hogy maga a választási törvény (parlamenti es önkormanyzati) egy rohadt csaláson alapuló, előre kisakkozott és machinált, ezek miatt a Fidesz eredményességét erősítő volt, ami önmagában tisztességtelen és alkotmányéllenes, mert az egyes leadott szavazatokhoz nem azonos választóerőt rendelt. Minden választási szabályrendszer egyben egy transzformációs mechanizmus, amely során az egyes választói akarat a leadott szavazat után valamilyen számítás következtében (transzformáció) mint választói képviselet megjelenik. Na ez az, ami nagyon finoman, sok és alig támadható módon ugy lett a Fidesz által megbuherálva (megbaszva), hogy eltérítse a valós választói akaratot, az ez az előre kódolt választási csalás. (Ilyen volt a győztes túl kompenzáció, körzetek megválasztása, bpi közgyűlés összetételének megváltoztatása, nem sorolom, könyvtárnyi az irodalma.)
Mit akartam mondani:
- ez az ellenzék inkább húzzon el
- semmilyen orbáni választás eddig nem volt legitim, előre elcsalt /ennek nem mond ellent, h pár helyen ld lehetett győzni/, mert a jog lényege, hogy hasznàljuk és nem élünk vele vissza
-ott a csírája, h nő egyfajta elégedettlenség a rezsim iránt, de orban ra fog baszni, mert annyira nem lehet demokratikusan leváltani, hogy csúnyán kergetik majd el (igen ez vágyálom, de sokkal inkább törtenelmi igazság)
Ne így legyen, nem miatta, hanem miattunk!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Igen, a főnöknek minden igaza van! Ha nem, akkor meg ő a legszebb!
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Mármint a seggnyaloncai miatt neki a legkipállottabb a segge? Ha arra gondolsz... Azért a Jani, bármikor megcsinálja! :D
@Mariann19:
Szerintem Bokros egy kissé csapongó, s bár személy szerint ismerem és kvalitásain túl még egy jó arcnak is tartom, ő is tud borzasztó rossz stratéga lenni es beáldozni magát hiúságának. De amit akarok mondani: mire ő megint beérhetne, addig lehet, h az őt támogató pártok nem lesznek sehol (remélem) és megint politikai vákuumban találja magát, mint egy senki. Lehetne rá építeni, de ő csak ennek a választásnak a majdnem-befutó-győztese: szerintem ő is húzzon a vérbe, mert a múltba húz vissza, a toketlen ellenzék pillanatnyi felfedezettje, aki kvalitásai révén akár minelnok is lehetne, de nem rá van szükség, hanem olyanra, aki gyökereiben tagadja meg azt az orbáni förmedvény rendszert.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Köszönöm a szemléltetést.
Nem, Jani a Brutus! Ő fogja beledöfni a tőrt'
"Ki tudja, milyen lesz a következő 5 évben Zugló? Hát Rozgonyi Zoltán!

Budapest XIV. kerülete a baloldali összefogás jelöltjét, Karácsony Gergelyt választotta polgármesterévé. Rozgonyi, aki Papcsák utódja szeretett volna lenni, erről éjjel csak annyit mondott (és ez nem fenyegetés):

rozgonyi zoltán facebook

(adlibitum)"

img.444.hu/rozgonyi-zolt%C3%A1n-facebook.png

Éééérted! Nem úgy gondolta, csak a mocsok libsibolsi csürhe véli kihallani ebből azt, amit...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Hát ez több mint fenyegetés: Zuglóban sem fog megépülni a dunai árvízvédelem! Skandalum!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: telefonszámot, mert se kép se hang a kistelefonomban. és föl se tudsz hívni, mert lejárt valami egy éves feltöltés

B+, be se tudtam rúgni. Beültünk hárslevelűt inni, erre összesen volt kétféle az egész borvidékről - a másodikat csak reklamálásra voltak hajlandók megnézni.
Mindezt a borvidék mintaborozójában sikerült kínálni.
Hogy lesz így fajtaválasztás, ha nem tudjuk kipróbálni őket.:(

Viszont meg kell követnem a városrendezőket, tényleg jobb lett a Dobó tér, érvényesül a szép városháza. És a Gárdonyi szobor is tök jó.

Csak egy dologban tudnék kötözködni, a feltárt kelmefestő műhelyt én átlátszó üveggel fedtem volna be a szürke térkő helyett.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: telefonszámot, mert se kép se hang a kistelefonomban. és föl se tudsz hívni, mert lejárt valami egy éves feltöltés

B+, be se tudtam rúgni. Beültünk hárslevelűt inni, erre összesen volt kétféle az egész borvidékről - a másodikat csak reklamálásra voltak hajlandók megnézni.
Mindezt a borvidék mintaborozójában sikerült kínálni.
Hogy lesz így fajtaválasztás, ha nem tudjuk kipróbálni őket.:(

Viszont meg kell követnem a városrendezőket, tényleg jobb lett a Dobó tér, érvényesül a szép városháza. És a Gárdonyi szobor is tök jó.

Csak egy dologban tudnék kötözködni, a feltárt kelmefestő műhelyt én átlátszó üveggel fedtem volna be a szürke térkő helyett.
*
Illyés Gyula: Búcsú L.Z.-tól

Rendjén úgy lett volna, hogy amikor
szembe szöktél, düh-köpésként, a vonatnak:
az hátrál meg. A bűn! Az: a konok vak

világ fröccsen szét: a pokol!

S nem ami lett. Hogy a sakál dalol

s a pacsírták vonítnak.

S fölkél a nap vad ragyogással ismét
magyarázva (nekünk megalkuvóknak):
mért nem lett, nem is lehetett segítség.

S a tegnap az úr, nem a holnap!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: hangoskönyvet és angolt szoktam, csak az a baj, hogy sokszor kell ismételni a sok majom telefon miatt

van egy tök jó sheffildi reggeli műsor, vicces tájszólású Toby vezeti, de ez csak podakármin jön
@CsekklisztNo.10Reloaded: ezekben igazad van, egyetértek.

Ugyanakkor épkézláb választási lehetőség esetén süthették volna a csalásaikat, mint ahogyan annak idején az mszmp
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ok, a szabadcsapat státusszal nem vitatkozom, de a 18% nem a szabadcsapatokra szavazott, hanem a szabadcsapatok ellenére mégis rájuk, mert ellopták a szilvát és kísérni kell a gyereket iskolába...

és munkanélküli gyerekszám emelkedést sikerült viszonylag bőkezűen szponzorálni
Azért Karácsonyt sem kell félteni. :)

"Karácsony Gergő lesz az etalon. Megítélésem szerint őrá lehet majd figyelni. Ő egy UNIKUM." (Magyar György)
(Karácsony Gergely okt.10-én kiposztolt képe, melyet 2 napra rá is megosztott. Némi változtatással)

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1381842_10201823209140886_142071740844193642_n.jpg?oh=d8c9252568ecf58b53519903658dfa83&oe=54F1A8D2&__gda__=1425576042_d1ead2fa91ba677e3add5153519b71d8

scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10734241_10201823221901205_3002908205318064858_n.jpg?oh=73a378908209e6ece873e3cc5830cd96&oe=54C56085
@Habakuk999:
Igen, igazad van. Lesz majd ilyen is, de nem fogják könnyen odaadni, az MSZMP anno egy sima átmenetbe belement. Na ezek nem fognak, ez világos a 2002-es TF beszéd óta, majd 2006 október.
De hajrá!!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Éééérted! Nem úgy gondolta, csak a mocsok libsibolsi csürhe véli kihallani ebből azt, amit..."

Ezek még undorítóbbak, mint a szocik voltak 56 előtt, amikor saját elvtársaikat nyírták ki. Ezek nem csak az elvtársaikat, hanem a népet is, ha nem akar velük egyet érteni, meg összefogni. Bár lehet, hogy Rozgonyi elvtárs is megy a süllyesztőbe, mert nem jut neki kapanyél helyett egy íróaszal, vagy egy bársonyszék, esetleg egy államtitkárhelyettesi pozitúra???
@CsekklisztNo.10Reloaded: "Ő fogja beledöfni a tőrt'"

Nem biztos, hogy kitart addig a megbízása. Nem olyan vak az ő főnöke, eddig is ügyesen kigyomlálta maga mellől azokat, akiknek nyílogatott a szemük, meg a szájuk, és kezdtek önjárókká válni.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "...pedig négy évvel ezelőtt az azelőtt baktalórántházi képviselő Papcsák is úgy került Zugló élére, hogy nem volt zuglói előélete"

No de nem teccik tunni, hogy bakta, a lóránt meg a háza, az a zuglói előkert? Csak jó szögből kell nézni.
@V-PORT:

Az idozites csak egy dolog, de szerintem a raaggatott karakter volt alapvetoen hibas, amint ezt mar sokszor szova tettem.

Teljesen mindegy, hogy HIVATALOSAN miota part. A zaszlobontas 2 eve tortent, es a leglenduletesebb dolgok is az elejen.

Az epitkezes kutya nehez lesz. Ha felmesz a 3 part faszbukjara, akkor a legtobb tartalmat az MSZP-tol kapod. Joval kevesebb dolog jelenik meg a DK oldalan, de legalabb latszik, hogy egy-egy tema felelose probalja lattatni magat (a legjobb pelda talan Ara-Kovacs, aki a Magyar Narancsba is irogat). Valo igaz, hogy a kampanyra az Egyutt is beleerositett, de volt - talan szemptemberben- nehany het , amikor csak a 10-20 masodperces videouzenetek jelentek meg idorol-idore.
@látjátok feleim szümtükkel:
:-)
"Tartsd magadhoz közel a barátaidat de ellenségeid még közelebb!" -Szun Ce: A háború művészete
@Habakuk999:

"Szerintem aki ilyen választási eredmények tükrében képes kiejteni száján a nyertes szót, az megérett arra, hogy a politika tájékáról is seprűvel űzzék el.
(nem Rád értem, hanem a mélyen nem tisztelt "ellenzékiekre")"

Tolem ertheted ram is, mert azt hiszem tevedsz. A nyertesseg relativ is lehet. Pl a Fidesz erosen tarolt szinte mindenhol, de ennek ellenere erosen vesztes is. Ha jol tudom Tarlos pl. 300.000 szavazat alatt maradt. Bokros ugyan elmaradt tole, de lehetett volna ez sokkal szorosabb is, netalan meg gyozelem is...

Masreszt ahogyan - meggyozodesem, hogy sokakat elgondolkodtattak a kulonbozo zsarolasok - a Fidesz a legaljasabb eszkozoket is bevetette, azt szinten aligha neveznem gyozelemnek. Talan meg a hatalommal valo visszaeles jogallasa is megallna (vagy valami hasonlo).

A gyozelem szinten relativ. Nemi ralatasom volt a miskolci kampanyra (ezt-azt soroltam is az elso kommentemben), es az alapjan nyugodtan mondhatom, hogy Pasztor eredmenye KIFEJEZETTEN JO eredmeny. Hogy ez meg igy is keves volt a pozicio elnyeresehez? Ilyen elofordul.

Hasonlo ertelemben hoztam fel a DK-t. A korabbi semmihez kepest tudtak embereket delegalni ide-oda. Ugyanakkor ahogy emlitettem az elsoben, szamszakilag valoszinuleg jobb eredmenyeket vartak.

Azert azt mondjuk ki realisan, hogy a tavaszi ket valasztas utan, megspekelve a 3 part perpatvaraival (es egyeb ugyeivel), aligha varhattunk ellenzeki hengerlest!

Az emlitett beszedeket nem hallottam, Tobias tegnapijat lattam-hallottam, de annak szinte minden mondata fals volt. Es meg finoman fogalmaztam...
@Amadeus62: Persze, Esztergomot akarnak csinálni majd Zuglóból is. De jó léesz, ha számolnak vele, hogy itt vannak Harcos Fábiusok, és kivont karddal fogadják a nemtelen támadásokat.
Kíváncsian várom a fejleményeket, egyúttal hatalmas respect Zugló bátor, karakán népének.
Karácsony pedig ezzel a két fotóval, amit G. linkelt...hát, tényleg ennyire jellemtelen?!
Nem mintha a szocikat annyira imádnám, K. ilyen, akkor simán befekszik majd narancséknak is.
@Habakuk999: Mindent szürke térkővel nyomatnak be..kivéve talán Hévizen
@CsekklisztNo.10Reloaded: Bokrosról írod:
"Az ellenzék pillanatnyi felfedezettje, aki kvalitásai révén akár miniszterelnök is lehetne, de nem rá van szükség, hanem olyanra, aki gyökeresen tagadja meg az orbáni förmedvényt."
Bokros Lajos elsősorban szakpolitikus, aki azonban kiválóan tudná kezelni azt a gyakorlatot, amikor a politika szakkérdésekben
dönteni akar.
Ezt lehetett látni a Bokros csomag bevezetése körüli időkben.
Meglepő viszont az, hogy az ellenzéki pártok integrációját támogatja, és nem a helyén értékeli ennek hiába valóságát. Ez az ellenzék ebben az összetételben az életben nem támad fel haló poraiból.
Az a véleményem, hogy olyan ellenzéki felépítményre van szükség, amely elveti az eddigi politikai szubkultúra a néptől való elkülönülését, és teret nyit a néppel való párbeszédre.
Tudom, hogy ez közhelyesnek tűnik, pedig az a politikai alakulat, amely nem tart kapcsolatot a tömegekkel, halálra van itélve.
A mi politikai elitünk ül a maga kreált üvegkalitkájában, pózol a népek feletti kiválasztottak szerepében, mert így nagyobbnak tűnik, és csodálkozik, hogy az ország egyre mélyebb érdektelenségbe zuhan a közéletben.
@Mariann19:

Bizony, de valami hasonlót Tóbiás már pedzett is a vasárnap esti, "kissé" megkésett identitás-meghatározó beszédjében.
Annyi könnyebbség van a dologban, hogy kitalálni semmi újat nem kell; ami ma a Fidesz, azt jelentős részben a polgári körök közösségépítő és -segítő erejének köszönheti, amiből szinte észrevétlenül kovácsoltak politikai tőkét. Viszont nekik ehhez nyolc év kellett meg Öszöd és a világválság hátszele.

A balosoknak van kb. három éve, szemben egy betonbiztosnak tűnő Ötödik Hadoszloppal, a devizakárosultakkal, a rezsicsökkentéssel, az EU-s és az orosz pénzek bőségszarujával és a nemzeti szalaggal körbepántlikázott, szerencsejáték-alapú gazdaságpolitikával. Hát, kihívás az van benne...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Rufus!
Azt figyeltem Tóbiás vasárnapi nyilatkozatában, hogy ugyanaz a fölény, a legerősebb ellenzéki párt hangneme érződött a beszédében, mint amelyet az összefogás ideje alatt végig éreztettek.
Nem befolyásolja ezt az érzetüket a mélységes kudarc, bennük fel sem merül, hogy ennek a fiasko sorozatnak az okozói ők voltak.
Megint valami homályos szándékot pedzegetett, a közhelyes elképzeléseket, és az elkülönélési szándékukat, melyet szerinte a nagyságuk indokol.
Nem sok jót lehet elmondani a Fideszről, de a pártépítésről, a szavazók megnyeréséről kiváló stratégiát állítottak fel mindíg annak megfelelően, ahogyan a helyzet megkívánta.
Játszanak a néplélek húrjain úgy, hogy amikor vészhelyzet van, a nép köré gyűlnek, aktivistákkal mozgósítanak helyileg, hogy az emberek érezzék a törődést. Milyen lelkeket bizsergető volt, amikor a fiatalok a narancsszínű mellénykéjükben keresték fel a választókat. Most erre nem került sor, hiszen hatalmuk teljében erre nem volt szükség.
Az ellenzéknek - ha már nem jut az eszükbe semmi - legalább átvennék a hasznos tapasztalatot.
Amit a Fidesz művel a lakosság maga mellé állításával, az elképesztő módszerekkel történik, de sikeres.
Igen, a rezsicsökkentés, a deviza hitelek rendezése mind úgy történik, hogy ennek a kormánynak egy fillérjébe nem kerül, de maga mellé állítja még azokat a vidéken élő embereket is, akik a legnagyobb vesztesei ennek a kormánynak.
Még nem tudtam eldönteni, hogy az ellenzéknek össze kéne-e fogni, vagy külön-külön kéne-e építkeznie. Hajlok arra, hogy a külön utas politika hozhat valami áttörést, legalább annyit, hogy a parlament több kisebb párt színtere lenne.
Az, hogy az MSZP még egyszer vezér szerepet játsszon, az egyenlő egy végleges ellenzéki kudarccal.
@Mariann19:

Tóbiás, ahogy annak idején Gyurcsány, a belső körnek üzent azzal, hogy a régi tötymörgés, alibizés sokadszor megbukott, együtt a régi paneldumákkal, és ő, mint új pártvezér, másfajta irányt tart szükségesnek, de ezt, a zavarokat elkerülendő, nem az önkorm. választás árnyékában kívánta megméretni. Határozott volt, egy új irányt jelölt ki, aminek éppen itt volt az ideje. Persze a megvalósítás egy másik műsor lesz, de maga az irány a teljes balos formáció számára nem lenne rossz.

Már csak azért is, mert legalább irány lenne, ami frissítő változatosság lenne az elmúlt évek egyéni ambíciókkal tarkított ökörhugyozásával szemben. Az Együtt Bajnaival egy meghatározó arcát vesztette el, amit teljesen újra kéne építeni, a DK nekem még mindig egy Gyurcsány Fan Klub ugye, a PM pedig szétszórta azokat az ismer alakjait mindenféle pozíciókba, akiknek aligha az lesz a legfontosabb Zuglóból vagy Brüsszelből, hogy kineveljék az utódaikat. Ilyen felhozatallal tényleg az MSZP-nek lenne a legnagyobb esélye, és ha Tóbiás ezt jó érzékkel és elszántsággal építi fel, tegye.

Az összefogásnak viszont nincs alternatívája. A Fidesz blokkjával szemben egy szétaprózott balos közösség teljesen esélytelen, ahhoz meg nem hiszem, hogy egy közülük meg tudjon annyira erősödni, hogy egymagában verje a Fideszt. Márpedig az egyéni helyek felértékelődésével és az egyfordulós választással az a balos blokk, amelyik nem fog össze, szinte automatikusan bukja az egyéni helyeket, azaz a mandátumok felét, ez esetben pedig győzelem sincs. Ezt számolták el az ogy. választásnál is az "okosok", amikor azzal jöttek, hogy a közvélemény-kutatások szerint a Fidesz csak 42%-on áll, és nem számoltak utána, hogy ez a Jobbik meg az LMP szavazataival meg a szétaprózódással közel kétharmadot fog eredményezni. Az is lett, csak felülről...

De az összefogás csak szükséges, de nem elégséges feltétel. Látni kell azt is, hogy a balosoknak semmilyen számmágiával, sima összeadással sincs annyi szavazatuk, mint amennyire szükségük lenne. Ezért mindenképpen nyitniuk kell a nemszavazók felé, és amíg csak azzal foglalkoznak, hogy egymás között tologassák a szavazókat, mint valami potmétert, addig konkrétan b*szhatják.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"Persze, a
megvalósítás már egy másik műsor lesz."
Nem vitás, hogy Tóbiás egy új irányvonalról beszélt, annak tartalmát még nem ismerjük.
Az sem ismeretes, hogy Tóbiásban megvan-e az a felismerés, hogy az új irányvonalhoz új emberekre van szükség.
Ugyanis az MSZP jelenlegi élvonalában ügyetlenkedő, a parlamenti székeikhez görcsösen ragaszkodó társait ki- vagy el kell távolítani a döntéshozatalból.
Nem ismerjük Tóbiás karakterét. Vajon lesz-e benne elég erély és a konfliktusok felvállalása ahhoz, hogy megreformálja a pártját.
Nem lesz könnyű dolga annyi tekintélyelvű,
ugyanakkor megdohosodott struktúrában gyakorlatot folytató emberek lecserélésében.
Az új szeleket ki is kell ötleni. Jó lenne, ha már a dobbantónál rájönne, hogy az emberekhez való közeledés kell, hogy az első lépése
legyen.
Rá kell jönnie, hogy egy párt kapcsolata a tömegekkel nem a hevenyészett utcai sajtótájékoztatóban merüljön ki.
Ami nagyon hiányzik egy baloldali párt hitvallásából, a baloldali ideológia, amely a
többség jólétét szolgálja, a szolidaritás gyakorlata és ennek a megvalósításának az igérete.
Hogyan lehet az, hogy ezek nem hangzanak el programszerűen, csupán úgy, hogy a Fideszt marasztalják el ennek elmaradásáért, de nem tesznek igéretet saját terveikről?
Egyelőre ezek kérdések, még semmit nem tudunk a tényszerű célokról.
Az összefogás kérdésében úgy látom, azonos a véleményünk, én azért még a hezitálás állapotában vagyok.
@Mariann19:

"„Számomra a keresztényi értékrend és a szociális érzékenység egy. Az általunk kínált alternatíva Magyarországról szól. A választók minket bíztak meg azzal, hogy egy nemzeti elkötelezettségű baloldali néppártot építsünk. Magyarország és a baloldal akkor lesz sikeres, ha az MSZP az értékeihez visszanyúlva a népért fog tevékenykedni” – jelentette ki Tóbiás József."

mszp.hu/video/tobias_letezik_baloldal_ugy_hivjak_mszp

Úgyhogy a dobbantás megvan, most már csak eltaknyolni nem kéne...
@rodeo36: Befektetendőket meg a Szinva partján találnak, akik 5000/alkalom csanálba is befeküdne! Gruby Dávid (Bőr és némi beteggondozó) ingyen kezel!
süti beállítások módosítása