Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: @Ma született bálvány: na, akkor ebben egyetértünk. Én mondjuk hozzátenném, hogy hozzáértő egészsé... (2024.11.25. 08:17) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.10.11. 09:35 Fabius

Kormánypárti jelöltek némasági fogadalma

Címkék: kampány vita önkormányzati választás 2014

Kedves Vezetőnk a számukra nehezen nyerhető helyeket látogatja rendületlenül, mások turháznak, megint mások elmondják a maguk őszödi beszédét, szóval zajlik a kampányhajrá ahogy kell, de egyvalami nem változik már nagyon régen: a fideszes jelölt nem vitázik.

Vajon mitől félhetnek annyira, hogy a közélet iránt érdeklődőkre tesznek magasról, és nem hajlandóak szóba állni se a választókkal, se az ellenfelekkel?

tarlós1.jpg

Mondhatnánk, hogy ez Tarlós főpolgármester jelölti vitabojkottjáról jutott eszembe, de nem. Régi hagyomány ez fideszéknél, és nem kizárólag miniszterelnöki vagy főpolgármesteri szinten jellemző, hanem az önkormányzatoknál is. Nálunk például hagyománya van, hogy a jelöltek közül valaki megrendezi a vitát, és aki akar láthat és kérdezhet aspiránst, mit gondol a neki fontos kérdésekről. Legutóbb a szocik rendezték és Papcsák meg Janicsák volt hiányzó, most a civil zuglós Várnai, és a pótpapcsák Rozgonyi, no meg a kerületről bizonyára rengeteg mondanivalóval bíró Karácsony voltak a hiányzók.

Karácsony megúszásra játszását még értem, de mi lehet a kormányoldali állandó némaság oka?

A félelem? Pedig a legfrissebb közkutatások alapján stabilan benarancsosodik az ország megint. A dresszúra, miszerint aki kussol az nem tud hülyeséget mondani? Az érvkészletek kimerülése? Így aztán meggyőzés helyett szavazz rájuk azért, mert ingyen szemeteszsákot dobtak a kertedbe, mint Hladony Sándor Újpesten, vagy sárga ingyen kukát osztanak, mint Molnár Péter Miskolcon. Indokolni nem akarnak, vitázni nem tudnak, a beszélgetés látszatától is irtóznak, mint egyszeri kádéenpés a Stones lemeztől, de hidd el bátran ők azok, akik téged istenuccse a legjobban fognak képviselni.

Úgy, hogy nem ismerik a véleményed és erre különösebben nem is kíváncsiak.

De minek is bajlódnának a magyarázkodással meg ígérgetéssel? Ki lett mondva rég, hogy aki pénzt akar látni az önkormányzatában, az a Fideszre szavaz. Ha esetleg mégis másra, akkor a települése ne álmodjon, mint Harkány a fürdőfejlesztésre szánt százmilliókról. Mert hamarabb lesz a harmadosztályú Kisvárdának milliárdos (920 milla) stadionja, mint egy ilyen felelőtlen pernahajder városnak európai színvonalú turisztikai látványossága.

 

 

418 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr96779687

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Meztelenül Újbudáról 2014.10.12. 00:30:44

A XI. kerületben mindig nagyon kiegyensúlyozott mérkőzések zajlottak, ahol bizony a többség megszerzéséhez rendszerint a mérleg nyelvét játszó pártocskákkal is ki kellett egyezni. (1998-ban ez például a MIÉP volt.) Éppen ezért volt óriási szám, amikor ...

Trackback: Gödöllőn átverik a választókat 2014.10.11. 22:15:39

  A Gödöllői Lokálpatrióta Klub pártoktól független civil alakulatnak kíván látszani, bár bevallom semmilyen alapító okiratot, vagy ehhez hasonló nyilatkozatot nem tudtam fellelni a neten róluk, hogy vélekedésemet megerősíthessem, vagy cáfolhassam. Gé...

Trackback: Becstelen keresztények 2014.10.11. 22:15:20

  Na ezt is megéltük. Már szégyen KDNP pártagnak lenni!Mert ha kiderülne, nem szavaznának rájuk! Egy sincs köztetek, aki erkölcsösen vállalni merné, hogy a gödöllői Lokálpatrióták közt indul a 2014-es helyhatósági választásokon KDNP tagként? Pedig a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olyanok, mint bloggergájza ha érvelni kell akkor azonnal eltűnik mint a fing

brühüyyy

annyit is érnek: fingot
"a legfrissebb közkutatások alapján stabilan benarancsosodik az ország megint."

De miért?

A magukat kizárólagosan demokratikusnak képzelő ellenzék hangadói úgy festik le a valóság égi mását, hogy ők látják a Sátánt és azokat akik a Sátánnal cimborálnak.

Ők látják, hogy itten kérem mostan elveszett a szabadság, tombol a szegénység, az ország fele kenyeret is csak képeskönyvben lát.

Csak akkor lesz itten kérem tejjel-mézzel folyó Kánaán,

mikor égig nő a szarkaláb
és az utcán sült malacka
riszálja a tomporát,

ha a választópolgárok a fülke magányában úgy döntenek, hogy azokat a hisztériázó egyedeket hatalmazzák fel érdekeik képviseletére, akik képesek látni a Sátánt és azokat, aki a Sátánnal cimborálnak.

A valóság égi másának ilyetén lefestői, viszont nem számolnak azzal, hogy a választók igen nagy része nem olyan hülye, mint amilyennek a magukat kizárólagosan demokratikusnak képzelő ellenzék hangadói képzelik, ezért nem veszi be azokat a tudatformáló szereket, amelyeket nagy dobszó mellett le akarnak nyomni a torkán.

A magukat kizárólagosan demokratikusnak képzelő ellenzék meredek dumája kontra produktív!

Tetszik érteni?
Vitára akkor megy el az ember, ha van MÉLTÓ ellenfél. Aki párbajképes, akinek van esélye elhódítani a posztot. Sem Orbán, sem Tarlós esetében nem ez a helyzet, ennyi.
@közrabszolga:

Írod: " te fideszpatkány".

Te ott tartasz, mint a ruandai hutuk, akik a tuszikat "csótányoknak" kezdték nevezni.

Az ilyen @közrabszolga félékben nem ismer határt az irracionális gyűlöletfröcsögés.

Az ilyen tipusú propaganda nem veszélytelen!

Nemrégiben Ruandában hasonló mentalitású gyűlöletfröcsögők jól megmunkálták a "hutuk" lelkét. Elhitették velük, hogy a "tuszik" tulajdonképpen csótányok.

Egy alkalmas pillanatban a gondolat tetté vált és a "hutuk" jó lelkiismerettel lemészároltak 900000 "tuszit", asszonyokat gyerekeket sem kímélve.

Úgy gondolták, hogy csak csótányokat irtanak.
@Blogger Géza:

te egyre gyengébb érvekkel tudsz csak manipulálni
hahahahaha

www.youtube.com/watch?v=JSgLK8C6kqA
@Vidéki:

Nem értem, mi bajod a fideszpatkánnyal?
Én ugyan úgy vagyok vele, hogy a patkány az egy kifejezetten okos állat, én nem dehonesztálnám, de nem mindenki ilyen állatbarát.

A hordabarmokkal pedig nem vitázunk. Egy imaginárius világegyetemben léteznek.
@Blogger Géza:

Csak annyit mondj meg, hogy ki az aki megmondja, hogy ki a méltó ellenfél Orbánnak, vagy Tarlósnak?
@DarthVader:

Téged elragadott az Erő Sötét Oldala!
@Blogger Géza: ha csak méltó ellenféllel kellene vitatkozni, akkor itt veled nem állnának szóba.

Közszereplőknek kötelessége kiállni és felvállalni álláspontjukat vitában. De te ezt úgysem érted.
@Blogger Géza:
" Sem Orbán, sem Tarlós esetében nem ez a helyzet, ennyi. "

Mert sem Orbán, sem Tarlós nem vitaképes. Ennyi.
@Vidéki:

Nagyon otthon van te ebben a hutu-tuszi problémakörben.
Melyik vagy a kettő közül?
És azt tudod-e, hogy mi nem Ruandában élünk?
@Blogger Géza: Tipikus fideszes vagy akitől egy
tisztességes ember csak öklendezni tud.
@Blogger Géza: "Vitára akkor megy el az ember, ha van MÉLTÓ ellenfél. Aki párbajképes,"

Látod debil, ezért érdeklődnek inkább aziránt, miért mindenki dns-e azonos nálatok generációk óta...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Írod: "mi nem Ruandában élünk"

De észjárásotok megegyezik a ruandai hutuk észjárásával!
@Vidéki: Figyel te rakás szar. Az hogy a gazdád kinevezte a szargyártó nevű fasszopóját külügyminiszternek,azt jelenti hogy nem ismer határt az irracionális gyűlöletfröcsögés.

Az ilyen tipusú propaganda nem veszélytelen!
Ezért kell a fajtádat az országból kitakarítani!!!
@Vidéki: " észjárásotok megegyezik a ruandai hutuk észjárásával! "
Pontosan jellemzed magad és a fajtád rühes fideszpatkány.
"Mo ....továbbra is a legtöbbet kapja egy főre jutóan az egész EU-ban, hihetetlen áldás akkor is, ha a lóvé egy részét ellopják. 2 paksnyi zseton, a GDP jó 20%-a (!!) jön ide úgy, hogy ezt pusziba adják, nem kell kamatostul visszafizetni, sem pedig összefeküdni érte egy gusztustalan diktatúrával."-
Vakmajom.hu
@Blogger Géza: Ha nem mondd semmit, akkor hülyeséget se! Annyit azért tud!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Úgy tűnik, Gábrielt lecserélte a központi troll-ellátó egy vidéki Vidékire.
Lássuk be, Gábriel intelligensebb volt az ilyen aljas feladatok ellátásában. Nem mintha visszakívánnám.
@közrabszolga:

Statisztikusan a szar és a fasz szavak a leggyakoribbak @közrabszolga szövegében.

Mocskos stílusa alapján gyanítható, hogy @közrabszolga éltes Eltés lehet és az ottani HÖK vezetés csúcsain szocializálódött.

Minőséget az úgynevezett "Demokratikus Ellenzéknek"!

Ilyen alakok győzik meg majd a választókat, hogy az úgynevezett "Demokratikus Ellenzékre" érdemes szavazni.
@Vidéki:
"De észjárásotok megegyezik a ruandai hutuk észjárásával! "

Mondom én, hogy nagyon otthon vagy te arrafelé...
Nem lenne jobb, ha visszaköltöznél?
@dr. jenőke (jenőke): Kampány a "célegyenesbe ért", szerencsétlenek kénytelenek hétvégén is tolni. Nem egy álom meló, de ki tudja. Lehet hogy jól fizet. :-)
Fideszesnél sötétebb nincs a Földön.
@dr. jenőke (jenőke): A köz véleményének a formálói elleni legjobb technika Fabius jelen posztjában ismertetett kormányzati technika. Nem kell szóba állni a "hívekkel".
@Vidéki: "Mocskos stílusa alapján gyanítható, hogy @közrabszolga éltes Eltés lehet és az ottani HÖK vezetés csúcsain szocializálódött."
Te agyhalott barom, ennyi? Ezért a Lendvai utcában letépik a tököd!
Eddig egy telefosott búvárruha volt a csúti féreg internet hadosztálya de te még ebben a mérhetetlenül szánalmas közegben is a legalja vagy.
@rdos:
Ennél aljasabb a megoldás.
A fidesz kép-viselői (de milyen kép!?) felülemelkednek (levitálnak) és nem ereszkednek le egy vitához.
Adott esetben vissza sem köszönnek.
A vita helyett idezavarnak néhány Vidéki Bloggert, vagy Gézát.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Problémáztál, hogy nem tudni merre jár Gyurcsány. Most adtak erről is hírt. Miért pont a Figyelő?

Molnár Csaba elmondta: Csepelen, ahol kampányt tartottak, a piac területén egy ember felemelt ököllel, értelmetlenül kiabálva közelített Gyurcsány Ferenc felé, és megpróbálta megütni a párt elnökét. Gyurcsány Ferenc biztonsági emberek nélkül járja az országot, így a körülötte állók fogták le a férfit.

A piac biztonsági őrei kihívták a rendőröket, és átadták nekik a támadót.

figyelo.hu/cikkek/410539-dk--gyurcsany-ferencre-akartak-tamadni-egy-csepeli-kampanyrendezvenyen
@dr. jenőke (jenőke): Hibáztak. Az ilyen szart úgy kell elintézni, hogy páran hátraviszik, hülyére verik, leköpik, lehugyozzák. Majd beleüvöltik a pofájába: - így járnak a fizetett fideszprovokátorok te gané!
@Vidéki: Te patkány erről valamit?
"Súlyos szegénységben több mint 3,2 millió magyar él. Az összes szegénységi mutatónk szerint az EU legszegényebb negyedébe tartozunk. Az 1,7 millió magyar gyerek közel fele kirekesztésben, nélkülözve, szegénységben él – írja egy új szociológiai felmérésre hivatkozva a hvg.hu.

A gyermekszegénység területén egyenesen katasztrofális a kép: az EU statisztikai hivatalának átfogó adatai szerint míg 2008-ban a magyar gyermekek 24,4 százalékának kellett szembenéznie komoly anyagi nélkülözéssel, 2014-ben már 35 százalékuk járt így. Ez már Romániánál is rosszabb (ott 34,4 százalék), és csak Bulgáriát előzzük meg.

A tízmillió alá becsúszott magyar lakosságból nagyjából 4-4,2 millió ember (1,4 millió háztartás) él a KSH által számított létminimum alatt, ami egy főre 2013-ban havi 87 510 forint, a két felnőtt, két gyermekes álló háztartások létminimuma pedig 253 779 forint volt."
A Fideszen belül nagyon jól tudják, hogy nem szabad vitázniuk, hisz alulmaradnának minden szempontból, túl sok fogást lehet találni rajtuk.

De persze az is közrejátszik, hogy képtelenek olyan embert előszedni, aki érdemben tudna vitázni, és megállni a helyét egy vitában.
@közrabszolga:
Bocs, hogy bele... de ez a baj!
Én el tudnék amellett menni, hogy minden kormánypolitikus összekötő (törölve) családi segítséggel egy szép nagy házba él, DE azt csak akkor, ha a szegénység felszámolásáért, a gazdaság élénkítéséért, munkanélküliség, államadósság csökkentéért annyit dolgozik, h közben a tökén folyik az izzadtság.
... elnézést az elütésekért ...
@CsekklisztNo.10Reloaded: Semmi gond az elütésekért :)
Amióta a csúti patkány meg a bandája van hatalmon 10%-al nőtt a gyermek szegénység.
Egy normális országban már "tele lennének" a lámpavasak.
orbániában elég a rezsicsökkentésemútnyócévmocskosgyúcsány.
@dr. jenőke (jenőke):
"Problémáztál, hogy nem tudni merre jár Gyurcsány"

Bocs, itt egy kis zavart látok az erőben. Ezen nem problémáztam, a facebookon pontosan nyomon lehet követni :)
Ezt a hírt is olvastam már, de azért köszi.
@dr. jenőke (jenőke): Nem értem ezt az embert, aki a csótányra akart támadni. Én ha meglátok egy politikust, azonnal menekülőre fogom. Akik egy országot képesek voltak lerombolni egyéb aljasságra is képesek lehetnek. Nem biztonságos a társaságuk. Nem véletlen a szmájli hiánya, komolyan mondom.
@Vidéki:

Ezt a sátános dumát Semjén elvtárstól tanultad?
@AN0NYM:

Aki erőből gyakorolja a hatalmat, az soha nem vitázik, mert nem is tud. Az erő nem engedi.
@közrabszolga:
..és még élvezik is: mindenki annyit ér, amennyije van. Ez a rohadt cinikus agymosásos országrablás tényleg kihúzta már a történelemben a bugylibicskát -bár még nekik sem kívánom azt a véget csak azt h vegyék ki a biliből már végre a zemberek a kezüket és mutassák meg merre az arra.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Semmi baj. Néha a saját kommentjeimre is válaszolok.
Jól esik az egyetértő vélemény.
@dr. jenőke (jenőke):
:-)) sose szoktál magaddal vitatkozni? Biztos, h minden rendben van.? :-))
@dr. jenőke (jenőke): A felemelt öklű ember pont azt teszi, amit gazdái:nem kérdez, nem vitázik, csak üt. ŐK csak így tudnak párbajképesek lenni
A poszthoz. Bokros úgy lenyomná Tarlóst, mint a katicabogarat, kétszer oda-vissza felmosná vele a padlót, Bokros egy európai szintű szakember, Tarlós meg egy súlytalan alszolgabíró, ez egyértelmű.
Ettől függetlenül azt mondom továbbra is, hogy banditákkal nem áll le az ember vitatkozni (sőt, a választásukra sem megy el)!
Orbán meg a bandája lenézik a MAGYAR népet, szégyentelenül kirabolják, és nem mennek el semmilyen vitára. Pedig a jelöltek vitája a választás előtt demokratikus szabály, ami még egy vidéki MAGYAR gimnázium diákönkormányzati választásán is magától értetődő, sőt érdekes esemény.

Más. Az ellenzék új taktikája: a fővárosból kiindulva lehet majd megdönteni a Fidesz-diktatúrát. Én ezt képtelenségnek tartom, de szívesen várom az ellenvetéseket.
nepszava.hu/cikk/1036030/1
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Bocsánat, ez kimaradt.

Ha bármely fideszessel leáll valaki vitatkozni (nem választási vitán), akkor bánjon velük úgy, amik. Azaz hazaárulók, vezetőik kifosztják, szolgaságba taszítják a magyar népet, tönkretették, megpuccsolták a Magyar Köztársaságot, eltörölték az Alkotmányt, és így akarnak uralkodni a magyarokon továbbra is.
Megnézném, hogy Blogger Gejza mit mondana ebben a vitában. :)
@dr. jenőke (jenőke):

Gábriel valószínűleg épp Bukarestben építi a román-magyar barátságot.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Dehogy is, sokkal inkább a természetben élvezem ezt a csodás időjárást. Amúgy a focit nem is nagyon szeretem.
@közrabszolga:

Írja: "Ez (a szegénység) már Romániánál is rosszabb"!

Hogyan jön ez össze?

2013-ban az egy főre eső GDP Romániban 7 939 dollár, míg Magyarországon 12 652 dollár.

A magyar GDP több, mint másfélszerese volt a Román GDP-nek!

A minimálbér 2013-ban Romániában 205,34 euró, míg Magyarországon 328,16 euro volt.

A magyar minimálbér is több, mint másfélszerese volt a Román minimálbérnek!

Hogyan jöhet ki ebből az, hogy a szegénység nálunk már Romániánál is rosszabb.

Talán Romániában a szegényeket úgy kezelik, mint a hímes tojást?
@dr. jenőke (jenőke): "Úgy tűnik, Gábrielt lecserélte a központi troll-ellátó"

Szörny RT 3 ?? ;)
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Bokros karrierje csúcsán a baloldali (MSZP-SZDSZ) Horn kormány Pénzügyminisztere volt.

Bokros ezt mondta Horn Gyulának, mikor miniszteri pozícióban volt:

"Nincs az a béremelés, amit én ne tudnék elinflálni!"

Bokros áldásos tevékenységének hatására az infláció 1995-ben 28,2%-ra szökött fel.

Jegybanki alapkamat 1995. február. 1-től. 28,00%.

Sok balliberális úgy festi le a valóság égi mását, hogy "a Bokros Lajos nevével fémjelzett stabilizációs intézkedések hoztak egy jó évtizedet."

Szerintük akkor még a nap is másként sütött!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Az ügyelet éber!:) ( 8 perc alatt jött a válasz:)
@közrabszolga: totál betegek ezek a megszállott fidesztalibánok. 20 évet basztak el az életükből a tetves, tolvaj, legalja maffiára - persze, hogy elmennek már a falig, még hülyébbet nem csinálnak magukból, hogy kiugrott papként viseljék a maffiában maradtak köpeteit magukon. persze, vagy 150-200 ezren szépen zsírosodnak, a maradék 1 millió 800 ezer hülye meg ugyanúgy szív, mit az ország.

scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10310970_10152698624713467_5516258891317243360_n.jpg?oh=7d4d128c1d91071a5bd115a68069edf8&oe=54CF1042
@Vidéki:

Hülyéskedsz mint egy tájékozatlan vidéki. És nem először hiányos és hazug információkat teszel közzé.
Lehet, hogy te is tanyasiból hazudod magad vidékinek?

Ezt írtad (tudsz róla?): Bokros áldásos tevékenységének hatására az infláció 1995-ben 28,2%-ra szökött fel.
És előtte mennyi volt? És mennyi lett a Bokros intézkedések után?
Miből is élt a fidesz, ha nem a bokrosi intézkedések eredményéből?

Nem is foglalkozom a többivel.
Az a baj, hogy kevesen néznek utána, hogy hogyan igaz, amit elhitetni akarnak vele.

Horn Gyula miniszterelnök: 1994. július 15 - 1998. július 1.
Bokros Lajos pénzügyminiszter 1995. március 1 - 1996. február 29.
1994. június 15-től-------25,00% Horn Gyula vette át az Antal kormánytól
1995. február 01-től------28,00% Bokros Lajos (elődje: Békesi László volt)
1996. február 01-től------27,00% Bokros Lajos ettől számítva csökken
1996. május 01- től-------26,00% Bokros Lajos február 29.-ig
1996. július 16-tól--------25,50%
1996. szeptember 01-től-24,50%
1996. október 01-től-----23,00%
1997. január 16-tól-------22,50%
1997. március 01-től-----21,50%
1997. július 01-től--------21,00%
1997. szeptember 15-től 20,50%
1998. február 01-től------20,00%
1998. április 08-tól-------19,50%
1998. június 01-től-------19,00%
Bokros Lajos miniszteri posztjáról való lemondását követően rövid időn belül külföldre távozott: a Világbank Európáért és Közép-Ázsiáért felelős igazgatója lett.

Orbán Viktor miniszterelnök: 1998. július 3 - 2002. május 27.
Pénzügyminiszter:
Járai Zsigmond: 1998. július 8. - 2000. december 31.
Varga Mihály: 2001. január 1. - 2002. május 26.
1997. szeptember 15-től 20,50%
1998. február 01-től----- 20,00%
1998. április 08-tól------ 19,50%
1998. június 01-től------ 19,00%
1998. augusztus 01-től-- 18,00%
1998. december 15-től---17,00%
1999. február 01-től---- 16,00%
1999. június 01-től------ 15,50%
1999. november 15-től- 15,00%
1999. december 22-tól- 14,50%
2000. január 20-tól------13,00%
2000. március 01-től--- 12,00%
2000. április 03-tól----- 11,00%
2001. július 13-tól------ 11,25%
2001-ben Járai Zsigmond addigi pénzügyminisztert a Magyar Nemzeti Bank elnökévé nevezték ki.
Varga Mihály: 2002 ellenzékben a költségvetési és pénzügyi bizottság elnöke, valamint frakcióvezető-helyettes lett.

Érdekesen alakult a volt pénzügyminiszterek sorsa is.
a poszthoz annyit, hogy ebben a kampányban megjelent egy új elem - a leplezetlen zsarolás.

nyilván, volt mindig is, a komcsik is csinálták, csak informálisan.

de a szarházi Bolond paks kapcsán, a belengetett milliárdokkal, meg adta a kilövési engedélyt.

azóta már nem egy fideszes tanácselnök-jelölt adott ki kiáltványt, amelyben a földesúr elmondja az embereknek, hogy ha nem minket szavaztok meg, itten nem lesz pénz egy szál se, emberek, közmunka sem, más munka meg nemigen van errefelé. de ha megbecsülik magukat, emberek, és jó helyre teszik az ikszet, továbbra is lesz évente két ciklusban 3-3 hónapra közmunka bruttó 90 ezerért.

és mindezt európa közepén, 2014-ben.

éljen soká a gulyásfeudalizmus!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
+1

Tarlósnak, azt hiszem inkább megtiltották.
Gyanítom azért, mert képben vannak azt illetően, hogy mi történik, ha kicsit elborul az agya ...
A kormány részéről az utóbbi években nem vállaltak fel nyilvános vitát a politikusaik.
A magyarázat roppant egyszerű, nyilvánvaló vesztesként nem akartak levonulni a pástról.
Ugyanis ki nem vállalná fel a győztes pozicióját, ha nem az, aki biztos a képességeiben és az ebből származó vita diadalában.
Különösen egy ilyen pökhendi, a hatalomtól megrészegült tipusú Fidesz politikusok.
Kínzó és megalázó emléke lehet Orbánnak a Gyurcsánnyal felvállalt vita, amelyben még az Orbán talpa alá helyezett sámli sem tudta egy szintre hozni Orbánt Gyurcsánnyal, a padlón egerészett megszégyenülten.
Még volt egy kisérlete Medgyesivel, akinek ismerte szerénynek mondható szónoki képességét, és Medgyesi lemosta, mint a sarat az eső.
Tarlós ugyanúgy tudja, mint Orbán, hogy Bokros Lajos széles látókörű, penge éles eszű vita partner lenne, brilliáns érvrendszerrel, mellyel Tarlós a banális igéreteivel nem tudna megbírkózni. Komoly szavazat vesztéssel járna számára egy ilyen kudarc, így persze, hogy nem áll ki.
Egyébként figyelemre méltó, hogy nem indokolják a vitától való távolmaradásukat.
Kínos lenne a valóságot megfogalmazni.
@Evezős:

Szia Evezős! Befagyott az Ikva?:)
@Evezős:
Szia Evezős!
Végre, hogy látlak!
@dr. jenőke (jenőke):
+ hír:
a fideszes alpolgármester (Ábel Attila) végig ott volt és lefilmezte/fotózta az eseményeket (a férfi megjelenését és a lefogását)... vajon honnan tudta, hogy mi fog történni, hogy valami történni fog?

Majd rögtön ki is posztolta a Face-n, azzal, hogy a férfi GyF felé köpött, az pedig adott neki ezért egy tockost.

[Azt hiszem, ha valaki engem le akarna köpni, én is rávernék a fejére ezért.]
@Evezős:
Képben?
Ez nem luxor.
Ígért már ilyet.
@tristen2005:
:-)
Szia!
Be nem, de reggel akkora köd volt, hogy a zuram elkezdte dörzsölgetni a tenyerét reggelizés közben, hogy "akkor ma sem tudok füvet nyírni ..."
Most meg hét ágra süt a nap és kiteregettem a teraszra ...
(A zuram meg nyírja a füvet! :-)
@Mariann19:
Szia Mariann ...:-*

Jöttem körbenézni, miután Micimackó (köszi!!!!), figyelmeztetett tegnap ...
Tényleg rondán hanyagoltam a helyet, na, de majd most!
:-)
@Evezős:
Azt gyanítottam eddig is, hogy a DK minden megmozdulását videózzák és többnyire kiteszik, mondjuk a honlapjukon.
De eddig még nem kértek erre fideszest.

Valóban érdekes egybeesés.
@xyxyxy71: "maradék 1 millió 800 ezer hülye meg ugyanúgy szív, mit az ország."

Tévedsz, jobban szívnak, mert ők közelebb vannak.:D
@Vidéki:
Jobb lenne, ha nem merülnél bele gazdaságpolitikai fejtegetésekbe, mert szűk látókörű vagy, és nincs válogató elved a lényeges tények kiválasztásában.
Bokros Lajos megitélése nem a pillanatnyi inflációs ráta mértékében mérlegelendő, hanem abban, hogy egy csődhelyzetben lévő országot állított megbízható gazdasági pályára. Érted?
Ellentétben Orbánnal, Horn Gyula igazi államférfiként a cél érdekében eltekintett a politikai beleszólástól akkor, amikor az ország megmentéséről volt szó. Mi zavar téged Bokrosban? Netán az, hogy 2.000.- Ft-os tandíjat akart bevezetni?
Most, ebben a robogó gazdaságban Orbán 260.000.- Ft-tól kezdődő tandíjakat vezet félévre szólóan.
Vagy az eü-ben olyan fizetős rendszert helyez kilátásba, amelyben a nincstelenek meghalhatnak, vagy szenvednek.
Erre mit lépsz te szerencsétlen?
@Evezős:
Várom, hogy bepótold a mulasztásodat.
Majd jókat eszmézünk.
@Mariann19:

"Ne ravaszkodj, mert leverem a szemüvegedet, és rá is ugrok!" - utasította helyre Tarlós István Szénási Jánost az óbudai önkormányzat rendkívüli ülésén. A főpolgármester-jelölt egy hangfelvétel szerint többek között tuloknak és sunyinak titulálta az MDF-es politikust, és azt állította, hogy az MDF-ben magukat erotikusan exponáló férfimanökenek tevékenykednek."

A Fidesz által támogatott főpolgármester-jelölt egy használaton kívüli terület bérbeadásáról szóló vitán gurult be, mert azt gyanította, hogy a "sunyi" MDF-es miatt a nyilvánosság előtt félremagyarázható lenne az ügy - amit viszont ő nem vállalhat.
@tristen2005: Ne higgy a konteóknak. Sokkal prózaibb a válasz. Egyszerűen csak benéztem mizujs errefelé. :)
@Evezős:

Egyből védekező álláspontot vett fel a csepeli polgi jelölt:)

csepel.info/?p=37491
@dr. jenőke (jenőke):
Az általad idézett Tarlós kirohanás nem meglepő.
Gyakran láttam TV beli közvetítéseknél Tarlós kirohanásait, különösen a Horváth Csabával történt vitákban. Meg kell, hogy mondjam, hogy számomra alpárinak tűnt a stílusa, amely nélkülözött minden politika kultúrát.
Ellenvélemények esetén sem engedheti meg magának Tarlós, hogy nagy nyilvánosság előtt megalázza, vagy nevetségessé tegye politikus társait.
Nála ez jellembeli torzulás, amelynek megléte
egy elég agresszív személyiséget takar.
Ugyanakkor nem hinném, hogy ezt a hangvételt ütné meg Orbánnal szemben, amikor az igényeit bejelenti.
Ellentmondásos figura.
@dr. jenőke (jenőke):
Az általad idézett Tarlós kirohanás nem meglepő.
Gyakran láttam TV beli közvetítéseknél Tarlós kirohanásait, különösen a Horváth Csabával történt vitákban. Meg kell, hogy mondjam, hogy számomra alpárinak tűnt a stílusa, amely nélkülözött minden politika kultúrát.
Ellenvélemények esetén sem engedheti meg magának Tarlós, hogy nagy nyilvánosság előtt megalázza, vagy nevetségessé tegye politikus társait.
Nála ez jellembeli torzulás, amelynek megléte
egy elég agresszív személyiséget takar.
Ugyanakkor nem hinném, hogy ezt a hangvételt ütné meg Orbánnal szemben, amikor az igényeit bejelenti.
Ellentmondásos figura.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem értelek. Hogy lehet büszkélkedni most ennek az embernek a bátorságával?
Ezt írja a jelöltetek:
"Most olvasom, hogy a csepeli piacon rátámadtak Gyurcsányra. Érdekes, én pont tegnap jártam ott, és semmi probléma nem történt, mindenki örömmel fogadott!"

Öltözzön be Gyurcsánynak, és akkor örömködjön, ha megúszta.
Sem a hely, sem az időpont nem stimmel. Amit meg írt, így nem más, mint alaptalan hencegés.
@Vidéki: "Sok balliberális úgy festi le a valóság égi mását, hogy "a Bokros Lajos nevével fémjelzett stabilizációs intézkedések hoztak egy jó évtizedet."

Nem tudom, mit hozott, mert sajnos ezt a témát még nem tanulmányoztam eléggé, nem tudom, kinek van igaza ebben, a Bokros-csomag ellenzőinek vagy pártolóinak. Pl. a kétezer forintos tandíj mellett is és ellen is szólnak érvek. Nem kifizetethetlen összeg, viszont ha összeadjuk a kollégiumra, utazásra, tankönyvekre, egyebekre kiadott pénzt, amit legtöbbször a szülők fizetnek a felsőoktatásban tanuló gyermeküknek, akkor plusz tehernek tűnik.
De az tény, hogy Bokros egy olyan bankár, aki Londonban vagy Brüsszelben is megszólalhat, és nem úgy néz ki, mint akinek bugylibicska volt a jele az óvodában.
@Mariann19:
A hangvételt eufemisztikus túlzásnak tartom Tarlós esetében.
Még a csendben bólogatás is nagy bátorságot feltételez esetében.
@Mariann19:
Egyetértünk, és egy szóval is meg lehet magyarázni:
Bokros szakember, Tarlós nem az és sosem lesz (kb. a helytartó fejezi ki a legjobban azt, mi ő: rajta keresztül fumigálja Orbán a várost, ami sosem lehet az övé - akár beköltözik a Várba, akár nem!).
@dr. jenőke (jenőke): "Ne ravaszkodj, mert leverem a szemüvegedet, és rá is ugrok!" - utasította helyre Tarlós István Szénási Jánost"

Szerintem ez egy vicces indulatkitörés volt :), nem olyan alpári, mint Dajcstompika "f.szkiverős" dumái a Facebookon (!). Viszont azt én is hiányolom, hogy Tarlós (vélhetően) felfelé már nem ilyen bátor.
Ángyán előtt leveszem a kalapom, hogy ellentmondott a Viktornak, és azt is elmeséli egy interjúban, hogy a Viktor olyan alpári üvöltözést eresztett meg erre vele szemben azon a megbeszélésen, hogy a józanabb fideszesek csak ámultak-bámultak.
@dr. jenőke (jenőke):

....még ha nem vagyok híve az összeesküvés-elméleteknek, ez akkor is ... minimum érdekes egybeesés.
@Mariann19:
Augusztus 28. óta tankönyvezek....
És még nem látszik az alagút vége!
Másik ok: a múlt héten belemásztam a Vincenten a Bánó - Osztolykán Ágnes történet vitájába. :-(

Aztán elkeseredtem, de nagyon.:-(
(Nem azért, mert feltétlenül az a helyes, amit én gondolok erről az ügyről, sőt! Hanem mert rá kellett jönnöm, hogy 4-5 ember befőtt-véleményének az erőltetése és agresszivitása azt sem kíméli, aki elméletileg az ő oldalukon áll, de aki szerint nem lehet jelen helyzetben csak feketén és fehéren látni (cigányok helyzete ...).
JA és a legborzasztóbb, hogy ezzel sikerült demonstrálniuk, miért áll a JOBBIK a fidesz után a második helyen. És ez az, ami tényleg szörnyű...)
@dr. jenőke (jenőke):
Elképzeltem, hogy ezt Bokrosnak találja odaóbégatni a vitán ...
:-D)
@xyxyxy71: "és mindezt európa közepén, 2014-ben.
éljen soká a gulyásfeudalizmus!"

Horthyról sok rosszat el lehet mondani, de bizonyos dolgokban kevesebb kárt okozott (van akinek segített is), mint Orbán.
Ha Horthy lopott, akkor azt a birtokába fektette be, vagy lovakat vásárolt, vagy a szabójával varratott magának egy új egyenruhát. Itthon költötte el azt a pénzt. Sok mindent elmond, hogy a portugáliai emigrációban egy magyar gyáros tartotta el őt és családját. Pl. azért, mert Horthy a rajta lévő ruhán kívül nem sok mindent vihetett magával a száműzetésbe. Nem várták milliók egy svájci bankszámlán.
Ha Orbánt tényleg "ezredesnek" hívják a háta mögött a saját párttársai, akkor azt nem csak a vezetési stílusa miatt teszik, hanem mert már ezerre rúghat a milliói száma, ami egy kajmán-szigeteki számlán hever ... Azt a pénzt nem itthon fogja elkölteni, ha egyszer innen menekülnie kell.
Magyarok, miből szedte össze vajon a milliókat? (költői kérdés)
@tristen2005:
"Nem vettem részt a konfliktusban, de még csak a helyszínen sem voltam akkor, amikor Gyurcsány Ferencet egy férfi leköpte a Csepeli Piacon."

Ja, a képeket sem ő csinálta ...:-)
Ehhez képest mindenről "pontos" információkkal rendelkezik.
Legalább hazudni tanítanák meg már őket rendesen - ha már az igazmondást hírből sem ismerik.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Írja: "De az tény, hogy Bokros egy olyan bankár, aki Londonban vagy Brüsszelben is megszólalhat, és nem úgy néz ki, mint akinek bugylibicska volt a jele az óvodában."

Az 1995 és 1997 közötti privatizációs bevételek a GDP 7,6 %-át tették ki.

De a privatizációs bevételek kótya-vetye jellegűek voltak.

Bokros a Budapest Bank vezéreként is leszerepelt.

Ő mint a Budapest Bank volt vezére a gondjaira bízott bankot, mely hatalmas ingatlan vagyonnal is rendelkezett és amelyet az állam kistafírozott,

potom pénzért privatizálták a GE javára.

Sokan most mégis úgy próbálják Bokrost beállítani, mint a közgazdaságtan pápáját, akinek minden kinyilatkoztatása szent és vitathatatlan.

Valójában ő csak a külföldi tőkés csoportok strómanja.

Bokros régebben mint a Budapest Bank igazgatója bizonyította alkalmatlanságát. Az általa vezetett ( rengeteg értékes ingatlannal is rendelkező ) bankot bagóért adták el a GE-nek.

Nem lehetetlen, hogy Ő is megkapta a maga „sikerdíját” azoktól, akik érdekében tevékenykedett !
@dr. jenőke (jenőke): Nem kell ezt túlragozni. Staudt egyszerűen csak arról írt, hogy előző nap ő is épp arra járt és senki nem akarta inzultálni.

De, hogy tiszta legyen, én mindenféle tettlegességet elítélek, bármelyik párt aktivistájával kapcsolatban. Viszont ha itt sokan teljesen elfogadhatónak tartanák fideszes politikusok helybenhagyását stb., akkor miért kell felháborodni ha egy másik politikus esetében is elszakadhat valakinél a cérna, főleg ha olyasvalakiről van szó aki az elmúlthuszonban ugyanolyan tevékenyen vett részt az ország tönkretételében mint kedves furcsán nyerencünk Arról nem is beszélve, hogy viktorunk ismételt kétharmadában is elévülhetetlen "érdemei" vannak. :(
@dr. jenőke (jenőke):
Fürkész szemekkel figyelem a politikusokat, hogy kivételezett státuszukat vagy hatalmukat milyen méltósággal viselik.
Tudatos gondolkodás, folyamatos önkontroll kell ahhoz, hogy országirányítási pozicióban sem veszítsék el pozitív, értékes személyiségjegyeiket. Már ha vannak.
Látok ilyen politikusokat szerencsére, de csak elvétve.
Tarlós sajnos nem ez a kategória.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: idézetek a cikkből: "Természetesen Bokros nem nyerhet. Nem azért, mert nem nyerhetne, hanem azért, mert Orbán rendszerében nem lehet másnak nyerni. Ha ennek veszélye fennállna, még ezer trükk áll készenlétben, hogy ezt megakadályozzák."

Ez az egyik lehetséges forgatókönyv. A másik, hogy most hagyják Bokrost nyerni, és néhány hónap, esetlege gy év múlva megzsarolják/lemondatják. Olyan ez, mint a Rokonokban, a szegény Kopjáss is azt hitte, hogy most majd ő belülről szétcsap a város kiskiráylai között, és a végén örült volna, ha a bőrét mentheti ...

"Az ellenzék hamisan érvel és hamis illúziókat kelt. Egy diktatúrát nem lehet választáson legyőzni. Nem lehet lépésről lépésre lebontani. Nem lehet elfoglalni Budapestet, majd választásról választásra haladva visszaszerezni az országot. Az sem alternatíva, hogy a diktatúrában szerezzünk meg néhány helyet, és azok a „szabadság szigetei” lesznek. Nem lesznek azok. Egy diktatúrában nincsenek a szabadságnak szigetei. Ezek hazugságok. Ez macska-egér játék."
Én tegnapelőtt ezt írtam, és itt többen majdnem megköveztek, sőt a Mariann nevű olvtárs "zagyvának és zavarosnak" titulált, amivel jócskán csökkentette a szememben a hitelességét. Az nem zavar amúgy, ha valaki nem ért egyet a bojkottal, de az zavar, ha nem tekint szövetségesnek.
Kisebb eredményeket elérhetnek szerintem a nem-bojkottálók, viszont továbbra is azt mondom, hogy nem tudnak hathatósan fellépni a rendszer egésze ellen.
Aki meg csak olcsó anyagi előnyökért próbál kiegyezni az Orbán-rendszerrel, azt nem tartom elfogadhatónak.
@Evezős:
A Bokrost Tarlóst illető összehasonlatod pár szavas ugyan, de abban minden benne van.Tetszik.
A másik téma.
Ma olvastam, hogy Bánó mea culpázott, kifejtette, hogy antirasszista stb.
Hozzá tenném a vitatott cigány témához azt az itt is már többször leírt véleményemet, hogy ez a probléma csakis egy nyílt és őszinte egyben kölcsönös beszélgetés által oldódhat meg.
A cigányok akkor éreznék az egyenlő helyzetüket, ha nem mártírokként kezelné őket a többség, hanem a többséghez hasonló jogokat és kötelességeket is felsorolná számukra.
Őszintén szólva ezerszer hallottam vitát erről a kérdésről, a végén az okosak megmondták a tuti, hogy oktatás, méltó körülmények, pénz és pénz és pénz.
Ezek évtizedek óta pusztába kiáltott szavak, és nem történik változás.
A demokrácia téves értelmezése pl. az, hogy cigány önkormányzatok vannak, ami nem más,mint szegregáció. Ugyanez a kiemelt, különc parlamenti képviselet, amely azt jelzi a cigányok számára, hogy a többségtől eltérő bánásmód az osztályrészük.
Erre kéne figyelni, mert ezek a jelenségek inkább kizárják, mint befogadják a cigányságot.
@Vidéki: "Sokan most mégis úgy próbálják Bokrost beállítani, mint a közgazdaságtan pápáját, akinek minden kinyilatkoztatása szent és vitathatatlan."

Függetlenül attól, hogy a Bokros-csomag jó volt-e vagy nem, nekem nem szimpatikus a gazdasági neoliberalizmus (a politikai liberalizmussal semmi bajom!), amit Bokros is képvisel. De attól, hogy nekem nem szimpatikus, és hogy voltak nagy bukásai, az általa képviselt közgazdaság elismert a világban, és ő is elismert, mint szakember.
Tarlós hozzá képest egy bugylibicskával vagdalkozó kisóvodásnak látszana, ha megpróbálna Bokrossal pénzügyi dolgokon vitatkozni. Nem azért mert nem neoliberális, hanem mert nincs a Fidesznek normális gazdaságpolitikai koncepciója, össze-visszaollózott katyvasz, amit megpróbálnak eladni a magyar népnek "harmadik útként".
@dr. jenőke (jenőke):

Bokros áldásos tevékenységének hatására az infláció 1995-ben 28,2%-ra szökött fel.

Jegybanki alapkamat 1995. február. 1-től. 28,00%.

Sok balliberális úgy festi le a valóság égi mását, hogy "a Bokros Lajos és Surányi György nevével fémjelzett stabilizációs intézkedések hoztak egy jó évtizedet."

Szerintük akkor még a nap is másként sütött!

1. 8%-os vámpótlék bevezetése az energiahordozókon kívül minden árura (március 20-tól).
2. A forint 9%-os egyszeri leértékelése, illetve a forint csúszó leértékelésének bevezetése (kezdetben havi 1,9%-os mértékben). Főképp a leértékelés és a vámpótlék bevezetése következtében

felpörgött az infláció, jelentősen csökkentve a bérek reálértékét.

3. A nominálbérek emelkedésének korlátozása az állami szférában (ami a magánszféra béreire is hatott).

4. A felsőoktatás, a fogászati ellátás ingyenességének megszüntetése. A felsőoktatásban munkaerő-leépítési normákat határoztak meg.

A gyermekgondozási segélyre, családi pótlékra, gyermeknevelési támogatásra jogosultak körének szűkítése.

Csökkentették a gyógyszerek állami támogatását,

felemelték a nyugdíjkorhatárt.

4. Nem tartozott a Bokros Lajos által márciusban bejelentett intézkedések közé, de tágabb értelemben a kiigazítás részét képezte

a privatizáció felgyorsítása

(mivel a külső egyensúly helyreállításához ez is hozzájárult).

5. Az államháztartás hiánya 1994-ben a GDP 8,4%-ára duzzadt az 1993-as 6,6%-ról, majd a kiigazítás eredmenyeképp 1995-ben 6,4, a következő évben pedig 3%-ra esett vissza.

6. Az intézkedések látványos hatással bírtak az inflációra, amely az 1994-es átlagos 18,8%-ról 1994-ben 28,2%-ra szökött fel

7. és a bérbefagyasztással párosulva jelentősen megkurtította a bérek és a nyugdíjak reálértékét.

8. A reálbérek, amelyek 1994-ben 7,2%-kal nőttek, 1995-ben 12,2, 1996-ban 5%-kal estek vissza.

9. Ennél is nagyobb sokk érte a nyugdíjasokat: a reálnyugdíj az 1994-es 5,1%-os növekedés után 1995-ben 10, 1996-ban 8,9%-kal zsugorodott.

10. A lakossági fogyasztás, amely a bérnövekedés ellenére 1994-ben is némileg csökkent (0,2%-kal), 1995-ben és 1996-ban 7,1, illetve 3%-kal esett vissza.

11. A csomag hatása az ország külkereskedelmi mérlegére ellentmondásos volt. A vámpótlék és a forint leértékelése 1995-ben az import 0,7%-os csökkenéséhez vezetett. Az import növekedési üteme azonban már 1997-ben meghaladta az exportét.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ne ragozd, mert nincs értelme. Inkább dicsérd, hogy milyen rövid, mégis remek ironikus alkotást remekeltem.
@Vidéki:

Mi van? Fokozottan lettél gyenge elme?
Hagyd már Abba, vagy te lennél Anni-Frid Lyngstad?
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Írja: "(Bokros) általa képviselt közgazdaság elismert a világban, és ő is elismert, mint szakember."

Bokros elismert szakember azok körében akik érdekeltek abban, hogy a magyar bennszülöttek bére a bányászbéka feneke szintjéhez közelítsen!

Mi lenne ha a béreink is közelíthetnének a Nyugathoz?

Ez éppen ellentétes volt Bokros úr gazdaságpolitikájával.

Ő azzal érvelt, hogy olcsóbbá kellene tenni magunkat, mert az növelné igazán "versenyképességünket".

Ha kellően olcsók vagyunk, akkor nem kell tartanunk attól, hogy a jóságos multik szedik a sátorfájukat és itt hagynak bennünket, "mint Szent Pál az oláhokat".

Ha nem vagyunk elég olcsók, a jóságos multik meg sem állnak Afrikáig, ahol idomított csimpánzok napi néhány zöld banánért elvégzik azt a munkát amire mi magyarok (Bokros úr, volt EU parlamenti képviselőnk szerint) képesek vagyunk.
@dr. jenőke (jenőke):

Ne gondolkozz te el ilyen dolgokon, mert az neked magas, mint majomnak a zongora.

Te maradj meg a magad szintjén, a személyeskedésnél.

Téged arra idomítottak!
@Vidéki:

Tudod sajnos normális beszélgetésekre is kevés időm van, de arra nem akarok időt szánni, hogy egy alig tájékozott adathiányos, értelmetlen és összefüggéseiből kiragadott förmedvény minden tévedését javítgassam teljesen értelmetlenül, mert egy másik blogon gátlástalanul úgyis odaszarja mások asztalára.
Azt sem vetted észre, hogy ezen a blogon már harmadszor hányod el magad?
Ha tudnád értelmezni mostani ömlenyedet, sikítva menekülnél magadból.

Csak egy példa, mert őszintén sajnállak. Azt írod most, hogy felemelték a nyugdíjkorhatárt.
Persze a fidesz az csupa jóság. Csökkentette a bírák elviselhetetlenül magas nyugdíjkorhatárát.

Vagy komplexen értékelsz egy folyamatot, vagy sehogy.

Remélem, nincs szemüveged, mert kezded kihozni belőlem a Tarlóst.
@Vidéki:

Márkó baxod, látom megvitattátok az 5%-95% előrejelzést a párttaggyűlésen.
Tuszi-hutu hasonlat, ez nagyon ütős.

Ti minden választás előtt ennyire összefossátok magatokat?

Csak nem attól félsz, hogy netán lemaracc az utolsó moszkvai járatról?

Mer aki lemarad ............ :)

........ és a vízállás csak egyre emelkedik.
@Vidéki:
Na végre, valami sajátnak tűnő gondolat - vagy ezt is valahonnan kopiztad?
No, mindegy is. Megdicsérlek.
@Vidéki: "Bokros elismert szakember azok körében akik érdekeltek abban, hogy a magyar bennszülöttek bére a bányászbéka feneke szintjéhez közelítsen!"

Ha érdekelt, ha nem érdekelt, szerintem a vadkapitalizmus ellen nem úgy kell harcolni, ahogy a Fidesz teszi. Én erre az "unortodox" Matolcsyra a zsebpénzemet nem bíznám, nemhogy egy ország vagyonát. Orbán is, mikor gazdasági kérdésekről beszél, böfög-röfög, egyik szavával veri a másikat, szóval szinte semmi értelme, és sajnálom, ha ezzel most sértem a maga politikai ikonját.

"Ha nem vagyunk elég olcsók, a jóságos multik meg sem állnak Afrikáig, ahol idomított csimpánzok napi néhány zöld banánért elvégzik azt a munkát amire mi magyarok (Bokros úr, volt EU parlamenti képviselőnk szerint) képesek vagyunk."
Sajnálom, de én ugyanúgy áldozata vagyok az Orbán-rendszer gazdaságpolitikájának, mint a baloldali kormányokénak. Viszont Orbán bűne nagyobb: ő üldözi azokat a civileket is, akik legalább tudnának segíteni a rászorulókon. Kishantost nem a Horn-kormány tárcsázta be, sőt a Horn-kormány inkább segítette őket, a német kormánnyal tárgyalt Kishantos létrehozásáról!
Orbánék beletaposták a földbe nemcsak a termést, hanem átvitt értelemben Kishantos művelőit is, és ez vár szerintem az egész országra (eltaposás és a megélhetés tönkretétele).
Az oligarchákat az Orbán-kormány ugyanúgy dédelgeti, mint az MDF és az MSZP-Szadesz vezetés, tehát tkp. ugyanazt csinálja a Fidesz, mint elődei. Max. nem Nyugatra árulják ki az országot, hanem Kelet felé.
Vidéki 2014.10.11. 10:34:15

Sajnos igazad van, és ezzel együtt kritikát is mondtál a sajátjaidról. Az egészséges az lenne, ha az önkormányzati választás a civilek és a különböző pártok feltörekvő tehetséges és tisztességes politikusainak az erőpróbája lenne, de nálunk dehogy.
Árnyalja a képet, hogy fideszfóbként kisvárosomban fideszes győzelmet remélek, mert ugyan kicsit hisztis, kicsit sértődékeny a jelölt, de régi jó ismerősöm, és az elmúlt 4 évben nem sikerült a bizalmamat eljátszania.

Ellenzékiek! Lehet leborulni! Igazam lett basszameg! Nem örülök neki.

Legyen már egy vállalható alakulat! Úgy szeretném.
Alig várom a hétfőt, hogy megtudjam milyen nem megszorítás zúdul a nyakunkba.
@Vidéki:
Bokros akkor, amikor azt mondja, hogy olcsók legyünk, nem a munkabérek mértékére gondolt, hanem a versenyképességre.
Az alacsony versenyárak nem kizárólag a munkabérektől függenek, hanem a korszerű termékstruktúrától és szolgáltatásoktól.
Ezek léte az innováció függvénye többek között, melynek alapja a műszaki és gazdasági ismeretekkel magas szinten rendelkező szakképzett ember.
Ez az orbáni rendszerben nem szempont, hiszen a szakmunkásképzést preferálja és a kubikos munkát, miközben a felső oktatást porig rombolja.
Bokros ettől nagy formátumú politikus, mert makro szinten képes gondolkozni, a földhözragadt, dohos és elavult gazdaságpolitikát elveti.
@MZ/X hip hip hurrá: A prioritásokról a minap már szólt Piktorunk. :)

"Orbán Viktor volt a Kossuth Rádió péntek reggeli, 180 Perc című műsorának a vendége. Azt mondta, hogy a következő három és fél év két legfontosabb témája a duális szakképzés bevezetése és a cigánygyerekek felzárkóztatása lesz"

hvg.hu/itthon/20141010_Orban_Viktor_interju

Utóbbira ha jól látom Mosonmagyaróváron is szükség lesz.

youtu.be/3vtLuQGn0Vw
Szavazásra és egyben a Fidesznek való adományozásra buzdítja Gilvánfa polgárait, azaz „kedves barátait és harcostársait” Orbán Viktor. A mélyszegénységgel küzdő faluban erősen meghökkentek és megriadtak a csekkek láttán.

20141011_Az_orszag_egyik_legszegenyebb_falujaban_k
@Mariann19:
A Bánó-Osztolykán töténet kapcsán én azt írtam meg ott, hogy nem tartom Bánót semmiféle téren bunkónak, érzéketlennek, rasszistának meg aztán pláne!
Igen, a kérdés, amit feltett, az a megélhetési jogvédők fülében bekapcsolta a riasztót ("Úristen, valaki cigányként kérdezi OÁ-t a tv-ben!") és rögtön el is kezdték követelni Bánó fejét - volt ott ő büdös zsidótól kezdve, tehetségtelen nímandon át, magát a műsorvezetőségig felnyaló komcsi -, és demonstrációt szerveztek (kis túlzással) OÁ mellett.
Én azt írtam:igen, a kérdés enyhén szólva is meredek volt, de Osztolykán kimondottan jól kezelte mind a kérdést, mind azt, amit ki lehetett hozni a történetből, ott és abban a pár percben. Nem véletlen, hogy gyakorlatilag monológ lett belőle és érthető, felfogható, tényszerű magyarázatot adott arra, hogy hogyan alakulhat ki hosszú idő alatt egy peremre taszított csoportban az a fajta viselkedés, amit az utóbbi években többször megtapasztalhattunk.
A végén Bánó meg is köszönte az általa mondottakat és hozzátette, hogy többet segített ezzel az "ügynek", mintha arról társalogtak volna, amiért eredetileg jött.
De akkor tudtam már, hogy - olvasva a trágár, agresszív megnyilvánulásokat, hogy ki fogják csinálni.
Tegnap jött a bocsánatkérés, az előbb meg jótündér belinkelte oda, hogy levették a képernyőről.
:-(

És minden marad a régiben, az egyik oldal a cigányok halálát kívánja - vérmérséklettől függően megválasztva ennek módját -, a másik meg már attól kardot ránt, ha valakire, aki saját bevallása szerint is az, a cigány szót merészelik használni, sőt, olyanról kérdezik, aminek a létezését tagadni nem lehet: a szegénység és kitaszítottság okozta életmódbeli változások + az eltérő kulturális mintákból eredő viselkedés.

Nem lesz itt változás, csak a JOBBIK megy előre, mert - dacára minden ellenszenvemnek irántuk - ők ismerték fel, hogy érthető módon beszélni kell erről. Nem lilaködben, meg sunnyogva, éjfélkor kezdődő rétegműsorokban, négy negyvenkilós bölcsészlánykával spékelve, hanem azokkal (is), akik naponta szembesülnek evvel és nem tudnak vele mit kezdeni, meg azokkal is, akiknek sikerült a hátrányos helyzetből kiemelkedni. Hátha ő jobban tudja, mi a megoldás, mint az, aki eddig csak a pozitív diszkriminációig jutott el.
Mi van mi van. Juhásznak csak nem esélye van, hogy a fidesz mocsok kommandó ráizgult.

valasztas2014.hir24.hu/valasztasi-hirek/2014/10/11/a-nap-bunugyet-hozta-a-fidesz/#sl
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ez az idióta kontár azt is mondta most péntek reggel, hogy könnyen előfordulhat az is, hogy túl sok munkahely lesz, "munkaerő-hiány" fenyegethet a következő években magyarországon.

igen, és ez a tolvaj, össze-vissza hazudozó elmebeteg vezeti az országot.
@Evezős:
100% így gondolom, mint te! Bánó kérdése talán meglepő volt, de nem sértő. Tisztázni akart egy olyan kérdést, amire kell es lehet jo választ adni. OÁ jól is kezdte ezt, hogy a hasonló történés nem a "cigány néplélek" sajátossága, hanem deprivált, mélyszegénységben élő embereké, akik rossz egzisztenciájuk és közegük miatt ebben az esetben rosszul es helytelenül reagáltak: ütöttek egyből. Aztán hogy ellenpéldát hozzon fel eljezdte mondani, hogy egy sikeres, jól működő es cigany vezetés alatt működő faluban, Ácson, -ezt ő mondta szo szerint- az "ácsi cigánylélek" máshogy reagált volna. Erre teljesen jogosan jött ismét Bánó kérdése, hogy hányféle cigánylélek van, azaz OÁ szúrta el, mert az előzőek alapján le kellett volna szögeznie, hogy nincs ácsi v bármilyen "cigánylélek", hanem nyomorban élő cigányok vannak, VAGY beszélhetett volna arról, hogy a cigányságnak vannak olyan történelmi, v szociológiai hagyományai v mittodomémmi, ami mentén igenis lehet az ő életük és életfelfogásuk eltérő mint a nemcigányoké, de ezek olyan nüansznyi különbségek amik nem adhatnak okot fajgyűlöletre (már a faj szó is rossz persze itt), hanem igenis tessék ezeket az embereket segíteni és megértve javitani a helyzetükön.
Ehelyett lett ez a huje álvita meg sértődöttség. Tudom rengeteg a sérelem az ő oldalukon is, hiszen ma Mo legszarabb helyzetben lévő ember csoportja akik semmi segítséget nem kapnak, de ez a magatartás is rossz. Jó ez a párbeszéd is a kezdet része en drukkolok.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
.. Amit az utolso bekezdésben írtál az annyiban nem igaz sztem, hogy a Jobbik nem felismerte h a cigányság helyzetéről beszélni kell, azaz nem ok voltak azok akik párbeszédet akartak a cigányság megsegítésére vagy akar csak az őszinte beszédre, hanem mocskos módon Mo-n ők kezdték el a ciganyokat, mint minden rossz okát maguk elott tolva elővenni a naci beszédet. Semmilyen értelmes felvetések nem volt eddig, cigany gettó létrehozásában láttak nacikhoz méltóan a cigánykérdés rendezését. Ez nem egyenes beszed, hanem holokauszthoz vezeto vértelen "végső megpldás" adaptálasa itt és most. Egy minden kisebbséget kirekesztő, undormány párt ebben a kérdésben is leszerepelt.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Igen, tényleg, emlegette az ácsi polgármestert, aki szintén cigány és előtte meg iskolaigazgató volt.
(nem mellesleg nem régen olvastam vele egy interjú, amiben arról mesélt, hogy mennyire kiakadt a fideszre az utóbbi években - az ő színeikben indult, párttag is, ha jól emlékszem -, aztán nem sokkal később már megint ezerrel nyomta a fideszes rizsát, gondolom, elbeszélgettek vele ....)
Osztolykán az elején szerintem nem tudta eldönteni, hogy hagyatkozzon a reflexeire és megsértődjön, vagy használja ki az alkalmat és mondjon okos dolgokat azoknak, akik ott ülnek a képernyő előtt és nem biztos, hogy vele, meg az etnikumával szimpatizálnak, azaz próbáljon az eszükre hatni az érzelmek helyett.
Először azt hittem, hogy karakán és utána írtam is neki a facebook oldalán, hogy gratulálok, de rá kellett jönnöm, hogy fenéket, hagyta magát meggyőzni olyanok által, később, akik rettegnek attól, hogy valaki valami megoldást talál erre a súlyos problémára és akkor nekik oda a megélhetésük ...
:-(

Nem tudom, hogy ezek után merészel-e valaki ehhez tabudöntögető módon nyúlni?
@CsekklisztNo.10Reloaded:

Persze, én csak arra céloztam, hogy ők tudatosan építenek arra, hogy erről beszélni KELL. Mert a társadalomban volna rá igény.
Más tészta, hogy nem úgy, ahogy ők teszik!
... utolsó gondolat: azt gondolom OÁ azon rágott be, hogy nem lehet olyat mondani (bár ő és elsőként ő ezt megtette), mert ha ezt a sokrétegű fogalmat kihajtogatnánk, akkor azonnal előjönnének a témára ugró zsigeri fajgyűlölők, akik egyből faji kérdést csinálnának belőle es akkor inkább OÁ sem mond már semmit. Pedig lehetne a lélek v lelkek különbözőségéről beszélni, miért más egy magyar népmese, mint egy orosz v egy cigány, milyen a magyar v cigány v elzászi konyha (különbözősége), miert elfogadottak a ciganyok Andalúziában és miért páriák Borsodban.
Megj: a magyar ciganyokat én magyarnak tartom, mielőtt félreértene valaki.
@Evezős:
Igen! Köszi! Én is nagyon várom, hogy egy politikai párt értelmesen fel tudja veluk venni a kesztyűt ebben a kérdésben. Egyébként értem azt is, hogy OÁ szeretett volna munkája sikeréről beszélni es ez nem adatott meg, de amíg alapkérdéseket ők sem tudnak jól felvállalni addig nehéz elindulni közösen. Az ATV meg fasz, bánóval egyutt, hogy bocsánatot kert olyan ért amit nem követett el.
@Evezős:
Igen, nagyon jól látod OÁ szorult helyzetben volt és a mély sérelem a rossz reflex jött elő, pedig a nagy sóhaja után azt hittem sikerülnie fog, de hát ez egyelőre túl nagy falat. Egy rossz szó, és megint nyílik a pofonzsák. Ok lehet h Bánó segíthet te volna egy kicsit jobban, nem tudom.
Érdemes lenne ezt az interjút nem abbahagyni, hanem egy tematikus sorozatot csinalni belőle, hátha jobban ki tudnák bontani amit akartak.
Nem félnék attól h hamar elveszti az állását aki ún "romaintegrációval" fog foglalkozni errefelé.
'Szasztok nem nézitek a derbyt:))
Felcsökkentünk 0:1-re a félidő vége előtt!
Több tisztelet kéne a románoktól:))
@gazoló:
:-))
Igazad van, kezdődjön a szombat esti láz
... Ahogy szegény Gyurcsány nem tudja magáról lemosni soha már a "szemkilövető" (hamis) jelzőt, innentől Molnár is hordja a "Tökönrugó" Csaba nevet :-)
Nevet!
@dr. jenőke (jenőke):

te felsőbbrendűségi érzés komplexustól szenvedsz, ettől érezed úgy, hogy te aztán komplexen tudsz értékelni egy folyamatot.
@gazoló:

Nagyon gyenge egy meccs!:)
@Mariann19:

1. Írja: "Az alacsony versenyárak nem kizárólag a munkabérektől függenek, hanem a korszerű termékstruktúrától és szolgáltatásoktól."

Érzékelhetné (ha akarná), hogy noha a Magyarországra betelepült multik magyarországi termelő és szolgáltató modern egységeiben a munka termelékenysége nem marad el a nyugat-európaitól, a magyarországi „bennszülött” munkavállalók bére töredéke az „anyaországi”munkavállalókénak.

Ha egy autógyár nem Győrbe, hanem attól 60 kilométerrel nyugatabbra, Ausztriába telepítené ugyanolyan modern gyárát, már sokkal bőkezűbben kellene megfizetni a munkavállalókat.

2. Írja: "Ezek léte az innováció függvénye többek között, melynek alapja a műszaki és gazdasági ismeretekkel magas szinten rendelkező szakképzett ember."

Nem a fecske hozza el a tavaszt, hanem a tavasz a fecskét.

Jó példa erre Vernher von Braun története, aki a rakétatechnika terén nagyot alkothatott, de nem hazájában, Németországban, hanem az USA-ban, ahol döntő szerepe volt a Saturn rakéta megalkotásában, amelyik képes volt űrhajósokat eljuttatni a Holdra.

Ha hazájában Németországban marad, nem lett volna lehetősége arra, hogy kihozza magából az optimumot.
@taga20: @tristen2005: @CsekklisztNo.10Reloaded:

Taga Te 'tucc valamit,ez sokkal izgalmasabb,mint a meccs:)
@Vidéki:

Miért szenvednék ?
Te szenvedsz a kisebbségi érzésedtől, aminek nem én vagyok az okozója, engem csak szórakoztatsz.
Arra vagy elég.
@Vidéki: te vidéki, neked ez a bajod, én megfejtettem:)
www.youtube.com/watch?v=1gaRoBWdKKk
@gazoló: az évek, meg a magyarfoci:))) eszt hozza ki belőlem. egyébként, mé annak drukkolok, hogy kapjunk ki?
@taga20:

Már belőlem is kiölték,hogy ezekért a fa lábúakért szorítsak,ráadásul'tuggyukkik állnak mögötte:)
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Hát igen, ezt a lélek dolgot egy ideje pl. sok helyen látom ragozni ("magyar néplélek"), de most, hogy ez a cigányokkal kapcsolatban is előkerült, már nem PC ... de lehet helyette használni a kulturális különbözőségek megnevezést is, bár én nem látom, miért ne lehetne, ahogy Te is írod, különböző népeknek(etnikumoknak) különböző "lelke".
@CsekklisztNo.10Reloaded:
Nekem az az érzésem, hogy ő a végére "megbékélt" a helyzettel a kérdéssel (főleg, hogy Bánó megköszönte neki), aztán mikor elment onnan, akkor kapott a sértődéshez egy kis táptalajt.

Utolsó mondatoddal egyetértek, kivéve azt, hogy sosem tudjuk meg, Bánó miért kért bocsánat és hogy önként tette-e(amit én kétlek), vagy döntés elé állították.
@Evezős: milyen néplélek kell ahhoz, hogy egy közlekedési balesetet lincseléssé tesznek?
nem veled vitatkozom, hanem pl. aritussal.
@Evezős:
:-) a PC alapvetően jó, egészen addig, amíg nem akadályozza a gondolkodást. Amiknál már odáig tolták, h nem PC egy szoknyás nő mögött menned a lépcsőn v előreengedned az ajtóban mert megalázod női mivoltában. Jól kifugázta ezt a hujeségét is Sacha a Diktátor c rohadt jo filmjében a leszbi boltos kiscsaj szerepében.
Van néplélek. Engem pl tökre érdekel h milyen lehet a cigany konyha is, egy cigany fodrász srác mesélte h egyik kedvenc eledelük a sün!! Nem BAZ, Ötker!!
@Evezős:
Szerintem is ATV zsarolta meg Bánót. Beijedtek. Mondom: ujra kéne kezdeni, ahogy művelt francia mondja: Back to square one, és kifejteni, átbeszélni félelmek nélkül. Ez a csaj alkalmas lenne rá, meg Bánó is.
@CsekklisztNo.10Reloaded:

kedvenc eledelük a sün!!
Jobb mint a hal! Szálka mentes:)
@taga20:

Tegnap megint volt kettő!!:)
@Penivaldes: te milyen egy rendes tesó vagy! megtartalak:)))
@tristen2005: de tüskés..azt a sok tüskét kiszedni..gondolj csak bele drága tristen.
@Penivaldes:

Előtte olyan aktust kap, kiugrik a bőréből:)
@tristen2005: te....! én legalább igyekszem:)))
egyébként, jobb a helyzeted? ha hiszed, ha nem, szorítok neked, és gondolok rád néha. na nem sűrűn:)))
@taga20:

Ne okozzál rémálmokat! Velem alszol, velem fekszel:)
@Penivaldes: de akko csinálj úgy!:)) legalább!
@tristen2005: nem ismerem ennyire a sün elkészítés módját..)
@Penivaldes:

A házi szárnyasról van szó:)
@Penivaldes:

Szeret összebújni a kis piszok:)
@tristen2005: nem két cickó, az biztos. hanem angyal:)
"Ne okozzál rémálmokat! Velem alszol, velem fekszel:)"
valószínű rég mondtak neked ilyet, de szeretlek:)
@Penivaldes:

Nem! Most tettem be egy kis szoláriumra:)
@Penivaldes: látod, ez a te bajod!:)))
ez a két majom, hogy aládumál egymásnak!:))
édes istenem, ha van:)
@tristen2005:
Re: sün!!
"Jobb mint a hal! Szálka mentes:)"

:-) és az elég? Mi van ha nem pocsolya, hanem földízű:-)
Basszus, Bartusnak megint igaza van: először ennek az ellenzéknek kell mennie, mert akadályozzák orban bukását :
nepszava.com/2014/10/velemeny/bartus-laszlo-csak-orban-meg-ne-bukjon.html
@taga20:
Azt hiszem, mi ezt sosem fogjuk megtudni.
Ere írtam valahol, hogy aki hajléktalan, az is egy idő után annyira átalakul mentálisan, hogy azt mi el sem tudjuk képzelni. És minél tovább tart a hajléktalansága, annál nehezebb ebből a megváltozott állapotból kikeverednie.
Akkor most képzeljük el, hogy vannak, akik nem 2-5-10-15 éve élnek úgy, hogy minden mindegy és nincsen olyan alapvető szociális tényező, amit ne lennének képesek áthágni már, mert több emberöltőnyi idő óta léteznek a teljes kitaszítottságban.
AKárki akármit mond, még ha Osztolykán Á. nem is tapasztalta meg soha azt a fajta mentalitást, mint ami ilyen embereket indikál (ráadásul, azt tudjuk, hogy a csoport, a közösség az mindig gonoszabb ezekben a helyzetekben, mint az egyén maga!), de sokkal többet tud elmondani arról a bizonyos lélekről, mint bárki kívülálló.
Amíg ezt nem tudják kimondani, kibeszélni, értő közegben, addig marad minden a régiben.

(aritus az egyik nagy csalódásom odaátról, amiatt is, ahogy ezt az egészet, Bánóra kihegyezve előadta, de főleg amiatt, ahogyan viselkedett egy idő után. De mindegy már, mindig tanul az ember valamit ....)
@CsekklisztNo.10Reloaded:

A föld is olyan mint a pocsolya, csak kicsit szárazabb kivitelben:)
@CsekklisztNo.10Reloaded: ha megfelelő halat veszel, akkor annak nincs pocsolyaíze.
@tristen2005:
:-) ez nagyon jo duma ! Uj világnézetet kaptam!
@Penivaldes:
Na jo, de akkor is milyen állat má! Abban a vízben úszik egész nap, amiben dugik:-)
@Penivaldes:

A macska is azért szereti az aranyhalat:)
@Evezős: "(aritus az egyik nagy csalódásom odaátról, amiatt is, ahogy ezt az egészet, Bánóra kihegyezve előadta, de főleg amiatt, ahogyan viselkedett egy idő után. De mindegy már, mindig tanul az ember valamit ....)"
éreztem rajtad a vincenten.
sok okos, értelmes, szenzitív, ember elveti a sulykot.
és nem engedi a faszságát, még ha egy hasonló ember szól hozzá!
@tristen2005:
Meggyőztél! Akkor ezentúl estem halat :-)
@Penivaldes:
Akkor vannak rendes, tiszta halak is:-)
@Penivaldes:

Nem tudom! Aranyat sem ettem, nem hogy aranyhalat:)
@Penivaldes:
Sugért? Nebaki velem: sün + egér?
Phuj, disznó
@Penivaldes:
Az meg a torkomon akad! Azt sem nyert! Nehogy a csikóhallal gyere, mert elájulok!
@Penivaldes:

A végén megeteted ruha tartóval:)
@CsekklisztNo.10Reloaded:

Pedig megnyalnád mind a tíz ujjad:)
Hú mennem kell jon az x-faktor! Joccakát lazák vagytok, egyetek sok halat, a süni meg éljen soká:-)
@tristen2005: persze, majd álcázom, aztán meg is ette.:)
@Vidéki:
Válaszod 1.pontjához:
Az ide települt multik a magyar munkásoknak adott munkabére azért alakul így, mert egyszerű műveletekkel bízza meg a magyar munkavállalókat.
A teljes termelési vertikumra hazánkban nem áll rendelkezésre elegendő magasan képzett munkaerő, ezért marad a betanított munka.
Járj utána, a multi a kvalifikált munkaerőt több százezres havi munkabérrel foglalkoztatja.
Ez helyzet nem a multik bűne, hanem a magyar felsőoktatás leépítésének a következménye.
2. ponthoz.
Vernher von Braunról írod:
"Ha Németországban marad, nem lett volna lehetősége, hogy kihozza magából a maximumot."
Vernhet von Braun 1945-ben mérnökcsapatával az amerikaiaknak megadta magát, és magával vitte a családját is Amerikába.
Tehát történelmi oka volt az ország elhagyására, és nem azért távozott, mert Németország nem támogatta volna kutatási tevékenységét.
Azt ugye nem akarod mondani, hogy a németek egy ilyen tudósnak nem tudtak volna minden támogatást megadni?
@CsekklisztNo.10Reloaded: bakker, én meg majdnem csiklót olvastam:)))
@Penivaldes: tanuld meg, aki valamiről sokat dumál az süketel!:))
aki pedig az xfaszt nézi az egy barom!
u.i.: most hallom, hogy a feleségem is mintha aszt nézné:)))))))
@taga20: biztos van rajta valami azért nézi:)))
@Penivaldes: neked mi van rajta? ez egy kibaszott szar! mit szerecc rajta?
@taga20: jól szórakozom rajta.
a feleségednek is megmondtad a véleményed tagababa?
@taga20:

Van, mikor kedvem lenne ilyen helyzetben kiengedni a gőzt, de aztán mindig eszembe jut, hogy később mennyire rühellném magam miatta ...
Azt is bánom, hogy volt, aki fel tudott bosszantani, nem tudom, ér-e annyit az egész ...?
(Az viszont jóleső, ha van, aki ugyan szintén nem ért egyet velem, de ezt teljesen normálisan tudja elővezetni és abszolút világos érvekkel támogatja a saját igazát.)
:-)
@Blogger Géza: "Vitára akkor megy el az ember, ha van MÉLTÓ ellenfél. Aki párbajképes, akinek van esélye elhódítani a posztot."

Ócska kifogás! Oszt' ki mondja meg ki a "méltó" ellenfél? A fidesz megmondóemberei? Lófaszt!
Sajnos az istenadta nép még mindig nem fogta fel mennyire is lenézik a fideszes vezetők.
@Penivaldes: nem húgi, csak nektek adom a kemény csávót!
hülye vagy, mindig bereckirozom egy-két pinamentes napot:)))
@taga20:

Ott a tarcsi gumibabád:)
@Evezős: az nem zavar engem, ha valaki leelőz az úton és elhúz. ez inspirál.
az nem zavar, ha valaki leolt, mert igaza van.
az zavar, ha ...., sokat írhatnék.
te és aritus nem zavartok.
remélem összezavartalak:)))
Attól félnek, hogy kiderül mennyire dilettánsok és azon kívül, hogy meg magyarázhatatlanul szaporodnak az ingatlanok a tulajdonukban, semmihez nem értenek.
@tristen2005: te..., szemét:))) de neked adom az egyik legkedvesebb nótámat. nesze paraszt!:))
www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g
az volt má, hogy mindenkinek a kurvaanyját?
ha nem ako nesze mindenki.
www.youtube.com/watch?v=QohUdrgbD2k
@taga20: ja csak itt mered mutogatni magad.) papucsférj:)
@Penivaldes: a kis picsádat elverném! papucs vagyok, me máshogy nem megy:)
majd 20 év múlva érted, amit mondok:)))
@Penivaldes: soha, de soha nem nyúlnék egy nőhöz se! nem vagyunk egy súlycsoport, persze egy ikucsatát bevállalnék:)))
@taga20: ' mé annak drukkolok, hogy kapjunk ki? '

me románzsidó vagy azéé:)
@Evezős: 'különböző népeknek(etnikumoknak) különböző "lelke".'

olyan néplélek is van ami kisgyermekeket gyilkol

e van.ahány nép annyi népszokás
@ephart: má megint lebuktattál! sőt belső ellenség vagyok!
egyébként, má hiányoztál, me te patentabb vagy, mint géjza haverod, meg vidéki haverod! te vagy a fény az éjszakában:))))))))))
@Penivaldes: nem! az olyan dugós, csatakos:)))
@taga20: 44.hu járok.ott mozgalmasabb dolgok vannak manapság
Ezek csicskák!
Mondták kuss, hát bekusssolatak.
A nyugdíjas öregember a BM által (Tarlós) éppúgy mint a fiatal. (Kaácsony)
Mit nem értesz?
@taga20: 'te vagy a fény az éjszakában:))))))))))'

nem a fény az éjszakában nem én vagyok hanem Ő:

1Kezdetben volt az Ige, az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige, 2ő volt kezdetben Istennél. 3Minden általa lett, nélküle semmi sem lett, ami lett. 4Benne az élet volt, s az élet volt az emberek világossága. 5A világosság világít a sötétségben, de a sötétség nem fogta fel. 6Föllépett egy ember, az Isten küldte, s János volt a neve. 7Azért jött, hogy tanúságot tegyen, tanúságot a világosságról, hogy mindenki higgyen általa. 8Nem ő volt a világosság, csak tanúságot kellett tennie a világosságról. 9(Az Ige) volt az igazi világosság, amely minden embert megvilágosít. 10A világba jött, a világban volt, általa lett a világ, mégsem ismerte föl a világ. 11A tulajdonába jött, de övéi nem fogadták be. 12Ám akik befogadták, azoknak hatalmat adott, hogy Isten gyermekei legyenek. Azoknak, akik hisznek nevében, 13akik nem a vérnek vagy a testnek a vágyából s nem is a férfi akaratából, hanem Istentől születtek. 14S az Ige testté lett, és közöttünk élt. Láttuk dicsőségét, az Atya Egyszülöttének dicsőségét, akit kegyelem és igazság tölt be.
@ephart: nem 444?
egyébként, ha nem esik nehezedre essé be ide is, me a cinboráid, ultra gázak:))) gézáról nem is beszélve:(
@ephart: szerinted meghatott? én és a fajtám az antikrisztus. szerinted elég a klaviatúra védelme, te barom????
@Penivaldes: nem cicus, az agyad is kö néha! elővetted?
@taga20: 'szerinted meghatott?'

tudja a tököm.intelligens nyitott vagy.sosem lehet tudni

különben meg dögölj meg
@Penivaldes: János írta a Szent Lélek diktálta
@ephart: ámen, te szentfasz! nem csalódok a stílusodban:)
@taga20: nem 444?

a hát.de tisztára keleti náci bagázs
@Penivaldes: aszt szeretem, ha okos vagy:)
szikoraróbit szeretnem kéne? szart
https://www.youtube.com/watch?v=XHOWa3MPYTM!
1981 Románia - Magyarország 0:0
2014 Románia - Magyarország 1:1

Hosszú böjt volt na.
nu léptem.jó volt veletek eldumcsizni

Isten áldjon meg benneteket egy megtérő szívvel
minő tömegek? már 2463 -an vagytok az ökörnek sok okos embernek meg kevés

brühüyyy

és a trollokat leszámítva az eredmény nulla?
jaaaaaa és a teutonok kikapnak egyelőre a polákoktól a magyar vitázek meg felcsökkentették magukat egy gyagyára...és ezzel az elegáncsos 4, helyre kerültek a remény végső foka után két lépéssel

a vitya is megy velük oda?

brühüyyy
2006-os Gyurcsány-Orbán vita óta tudjuk, hogy a vita szart se ér.

A vitában Gyurcsány győzött.
Viszont egy darab igaz mondata se volt cserébe.

Majd ha komoly politikusok lesznek, akkor majd lesz értelme újra a vitának.

Gyurcsánnyal és beazonosíthatatlan karhatalmistákkal tüntetőket verető párttársaival vitatkozzon akinek két annya van !
Iván Gábor saját és a Magyar Erkölcsös Emberek Közössége képviseletében is kifogást adott be a Gödöllői Választási Bizottsághoz. Kérte a Lokálpatrióták közt bujtatott KDNP párttagok kizárását a választásból, mert megtévesztették a választókat, és az alkalmas a választói akarattól eltérő eredmény produkálására. A Választási Bizottságtól egy kamu választ kapott. Nem fellebbezi meg, de levonta az erkölcsi tanulságot. Ma már szégyen KDNP párttagnak lenni. Titkolni kell, mert nem szavaznának különben rájuk.
bővebben a beadvánnyal együtt:
vilagnezet.blog.hu/2014/10/10/becstelen_keresztenyek
@rodeo36: eszt a sok nullát! ezé érdemes felkelni! ennyi barmot, még a kanadaiak se értik:)
@Penivaldes: ha valaki, ako én! ha béna csaj vagy, ako is szeretlek:))))
@Trompf: velem vitatkozhacc, ott sem votam.
Igaz a Fidesz azzal kampányol, hogy azok a települések juthatnak pénzhez ahol a Fideszes győz.

Kétségtelenül így van.
Kétségtelenül geciség, és nem túl igazságos, demokratikus.

De miért teszünk úgy mintha a másik oldal, az alternaítva mást csinálna, máshogy csinálta volna:

index.hu/belfold/lm1008/
„Napirenden van a területfejlesztési törvény módosítása. Higgyétek el, tudjuk a dolgunkat. Én olyan javaslatot fogok a frakciókkal való egyeztetés után a kormány elé terjeszteni, ami a kormánypárti politikusoknak és a szocialista politikusoknak erős lehetőséget és mandátumot ad a regionális területfejlesztési tanácsban. Ez az összeg egyébként is nagy izgalmat okozott, legalábbis a sajtó szerint”
@rodeo36: mi van öreg, a mennyiség átcsap minőséggé?
@Oxica:
De most mekkora siker!
Gundel-Takács majd összeizgulta a képernyőt, hogy júúj... meg hűű... végre élveztünk egy meccset a magyar válogatottal, mert az elképzeléseink azok megvalósultak, azt játszottuk amit előre elterveztünk, és Dárdai az belecsinálta a csapatot a...

Én néztem a mai meccset, Gundel meg valószínűleg valami másikat, arra ott a rohatt EU környékén.

Ez így elég is, ma fárasztó melós nap volt.
@taga20: béna csaj vagyok, mert hagytam elmenni egy számomra kedves férfit:)
@Knósszosz:

Hát ja..
Egy kiadós zakó, jobb lett volna a demokratáknak az önkormányzati választások szmpontjából, az kétségtelen.
@rodeo36: a mennyiség átcsap minőségbe? te barom! 28 ide vagy oda!
@Knósszosz: ne süketelj! gundel nem érti, aszt, hogy piac!
szar egy ország, szarba vagyunk!!!
@taga20:
be vagy csapva a minőséggel vagy csak beseggelve?

brühüyyy

a polákok szétverték a teutonokat 2 nullával
@taga20:
ti is csináltatok egy meccset két góllal csak az egyiket az ellenfél rúgta de összesen 2

brühüyyy
hatalmas eredmény felfelé csökkent
@taga20:

melyik minőségbe?
és melyik mennyiség?

teljesen olyan vagy mint a magyar foci

egy üres gömböcöt gurítanak sokan és semmi az eredmény de gurul meg...

brühüyyy
@rodeo36: hülyegyerek! áttértél a normálisra?
@taga20:
és a barom honnan gyütte magát ide? neveltetésed révén? a vályú volt az íróasztalod

brühüyyy

nagyon cizellált vagy
@taga20:
én nem térek sem meg sem le

brühüyyy
Vajon mitől félhetnek?

Nyilván a korlátoltságtól. Az sem jó, ha egy vita során az ellenfél korlátoltságára derül fény, az sem jó, ha a saját korlátoltságuk buggyan elő.

A válastót már nem kell "kompetitív" előnyök alapján meggyőzni. Többszörös körhátrányban fekvő ellenféllel szemben nem kell versenyezni, csak be kell futni (sétálni) a célba. Most pont ezt láthatjuk: a Fidesz emberei nem hajolnak le a ballib fekvő embereihez, nem mérik magukat hozzájuk, és abszolút rá se hederítenek, hogy milyen érveket hangoztatnak a földön fekvők. Amíg fekszenek, és amíg a szavazók sem hederítenek rájuk, addig a fideszes jelöltek sem fognak velük törődni.
@rodeo36: Az Olasz-Azeri meccset nem nézted tegnap? 2-1 lett a digóknak de mind a három gólt Chiellini lőtte. :)

focimagazin.hu/2014/10/olaszorsz%C3%A1g-azerbajdzs%C3%A1n-2-1-vide%C3%B3
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
de láttam Chiellini a csodálatos még az hiányzott neki hogy valaki mmegharaja (azt nagyo szereti és attól megtáltosodik) és akkor lett volna 4 úgy hogy kiegyenlít

nagysó kősó

brühüyyy

látom betagáztatok mivel kezelitek?
@rodeo36:
te is tudod, én is tudom, hogy véged. ha szerencséd van találkozol velem:)
szeretem a szar agyad:)
ne haragugy, de szeretlek.
@taga20: Mi is szeretjük a szar agyad nyugi. :)
@rodeo36: "látom betagáztatok mivel kezelitek?"

Én most embargó alatt állok nála. Megfogadta a nagyérdeműnek, hogy Október 28-ig nem válaszol nekem. :)
@taga20: Remélem azért holnap nézed az orosz F1-et is. :)
@taga20:
:-)) bakker én meg majdnem azt is írtam
@taga20: Dehogy, nekem most nagyon jó kedvem van és békés is vagyok. Veled mizujs?? :)
@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A közvéleménykutatás segít, ha nem lenne a dolog egyértelmű.
@CsekklisztNo.10Reloaded: eszt a mázlit:))
most vagy a jobb kezem lesz a jobb vagy a szomszédcsaj?
téged meg szeretlem baromságodat
@Vidéki:
"
Bokros régebben mint a Budapest Bank igazgatója bizonyította alkalmatlanságát. Az általa vezetett ( rengeteg értékes ingatlannal is rendelkező ) bankot bagóért adták el a GE-nek"

Téged szótagszámra fizetnek? Mert máskülönben elképzelni nem tudom, miért kell egy kommentben kétszer ugyanazt szinte szóról szóra leírni.
A kommented tartalmára meg szót sem érdemes vesztegetni.
AZ EGYKORI IWIW-ALAPÍTÓ FELJELENTETTE AZ ÖSSZES PÁRTOT :)

Várady Zsoltnak baja van az összes, 1990 óta létező párttal, amiért Magyarországon romlott az adófizetési morál, és amiért az ember adócsalásra „kényszerül”. Ezért aztán beperelte az összes, a rendszerváltás óta a napjainkig létező pártot.

vs.hu/mind/osszes/az-egykori-iwiw-alapito-feljelentette-az-osszes-partot-1011
@Vidéki:
"Ő azzal érvelt, hogy olcsóbbá kellene tenni magunkat, mert az növelné igazán "versenyképességünket"

Figyelj, szerintem te lemaradtál egy brosúrával.
Kedves vezetőd is pont ezt hirdeti és minden tevékenysége efelé vezet. Lassan már nálunk olcsóbb munkaerő Kínában, Indiában, Afrikában sem lesz.
@CsekklisztNo.10Reloaded:
"Én is nagyon várom, hogy egy politikai párt értelmesen fel tudja veluk venni a kesztyűt ebben a kérdésben. "

Ez eddig még egyiknek sem sikerült.
Pedig nagyon kellene valóban, mert ez a téma egy fekély a társadalomban, és ha nem oldjuk meg cigányok-nemcigányok közösen, (direkt írtam így, a cigányok nekem is magyarok, itt születtek, itt élnek, ezen a nyelven beszélnek), abból még nagyon nagy baj is lehet.
Van valami morbid, szomorú és szimbolikus is abban, hogy az önkormanyzati választások előtti nap meghal az Váradi András, az alcsúti juhász, aki karakán mód szembeszállt a hatalommal, aki /amely földönfutót akart belőle csinálni. Nem érhette meg a szégyent, hogy újból megbecstelenitik ezt az országot és földjét. Jó ember volt.
Nyugodjék békében.
@taga20:
"te vidéki, neked ez a bajod, én megfejtettem:)"

Hé komám, azért vannak itt valódi vidékiek is, többek között te is :)
De a video zseniális.
@taga20:
" az évek, meg a magyarfoci:))) "

Az a fogalom, hogy magyarfoci, már nagyon régen egészen mást jelent, mint a foci fogalma az egész világon.
Egyébként meg mazochista vagy?
@Penivaldes:
" ok, akkor fogast. az finom "

Azon meg a kabátomat tartom :))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
:-)) jól beszélsz! Talán tévedek abban, h erre a mostani politikai pártok képesek erre. De egy normális országban a civil társadalom képesnek kéne lenni arra, h a számkivetetteket felkarolja, ez mutatja meg a közgondolkodás minőségét. Itt tartunk mi most magyarok. Nem véletlenül támadja ez a mocskos hatalom az összes olyan kezdemenyzést amely a korrupt (mint elbaszott) működésének korlátja lehet.
@Trompf:
"Gyurcsánnyal és beazonosíthatatlan karhatalmistákkal tüntetőket verető párttársaival vitatkozzon akinek két annya van ! "

Jé, még mindig van olyan agyament, aki fél Budapestet lángbaborító-feldúló csordát isteníti?
Ha már itt vagy, hadd kérdezzem meg: amikor autókat gyújtasz fel vagy kockakövekkel dobálózol, nem mindegy, hogy azonosítható vagy azonosíthatatlan karhatalmista basz pofán (eljesen jogosan) ?
@CsekklisztNo.10Reloaded:

A kulcsszó a "normális ország".
De mi nem olyanban élünk.
Meg is isszuk még ennek a levét rendesen.
Ha már morilizálunk ma este: olvasom, hogy egy angol munkanélküli nyer x millio fontot a lottón, s erre mit csinál (a hujéje:-)? Nagyrészét szeretett városára költi es olyan projektekre, aki olyan lúzereket támogat, mint ő volt. S mit mond a dilise? Neki nincs szüksége a lóvéra, mert az élet megtanította, hogy hogy lehet kevésből is megélni! Hát ember az ilyen? Ja, és még milyen...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
az attól függ melyik októberig? és addig mit fogsz csinálni? esztergálsz? Marsz? Fúrsz? szikrádzol? gyalúlsz? vagy a kis 4 méteres portálmaródon hajóoldalakat simítasz?

borzasztó lehet?

és van valami kompenzáció a világegyetemben?

brühüyyy
@taga20:
a zagyamat nem adom, még szüxégem van rá pannírozás nélkűl...ha a szereteted ilyen baromi akkor milyen az amikor nemszereccvalakit?

kölcsönösek a zér zelme INK

brühüyyy
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
RIP v reinkarnálódjon nagyon gyorsan, mert nagy szükségünk lenne rá:-))
@rodeo36: Az is vígasztal, hogy megtanultam nem túl komolyan venni a blogot. ;)
@CsekklisztNo.10Reloaded:
" reinkarnálódjon nagyon gyorsan, mert nagy szükségünk lenne rá:-)) "

És lehetőleg több példányban.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
miért valaha komoly volt? ennél nevetségesebb? hát keresve sem...de jókat lehet marakodni ha valakik nem hisznek és nincs más dolguk meg viszket a billentyűzetük akkor csapkoggyák és mindenféle leírásra kerűl

ez a brühüyyy tipikus esettye

és nem is lehet megbaszni ...több okból
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
www.youtube.com/watch?v=oaq-6U7ZJt8

NDK hahahahaha a legjobb Bach és egyéb koncert énekes a XX. században

brühüyyy
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Váradi András nyugodjon békében.

"Pedig nagyon kellene valóban, mert ez a téma egy fekély a társadalomban, és ha nem oldjuk meg cigányok-nemcigányok közösen,"
Gömbös + Mussolini= Gömbölini, "Signor Gömbölininek" hívták a kortársak Gömböst, a fasizmus másolása miatt. Azon gondolkodtam, hogy Horthy és Orbán "keresztezése" mi lenne: Horti Miháj, Orbán Miklós, esetleg Horbán?
Ez úgy kapcsolódik a fenti mondatodhoz, hogy a minap bemásoltam Karácsony Sándor, filozófus-pedagógus lajstromát, amit a II. vh. után írt a magyarság khmmm, bűneiről. Mindenki okulására még egyszer bemásolom, és összehasonlítom az Orbán-rendszerrel.

"1. Dózsa Györgyöt megsütöttük, a paraszt gyűlöli az urat, ez a feudalizmus felszámolásának legfőbb akadálya."
(vö. Kishantos beszántása, új földesúr-oligarchák)

2. Táncsics Mihályt félig megvakítottuk a börtönben, a munkás feszült viszonyba került a munkaadóval, ez áll a kapitalizmus felszámolásának útjában.
(vö. fideszes vállalkozó haverok sugallatára írt új Munka Törvénykönyv, szakszervezetek kinyírása)

3. Csendőrrel kísértettük be a szektáriusokat (nemcsak a nazarénusokat és pünkösdistákat; nálunk szabadkőművesek vagy schmittiánusok sem lehettek emberek, hát hogy számoljuk fel a kultúrharcot.
(vö. Iványi Gábor és a metodisták üldözése, egyházi státusz megvonása)

4. Azt mondtuk, kása nem étel, tót nem ember, azt danoltuk, jól ismerem az oláhnak a tulajdonságát, ha kimegyen az erdőbe, felakasztja magát. Belénk ivódott ez a szemlélet, bajos fölszámolnunk miatta a többségi elvet.
(vö. ez semmit sem változott)

5. Szappant főztünk zsidókból. Lehetne azzal védekeznünk, hogy nem éppen mi, magyarok, de jobban tesszük, ha nem védekezünk, mert az a szappan itt csak szimbólum, s elég sok olyan terhelő adat nyomja a lelkünket, aminek szintén a szimbóluma. Inkább próbáljunk az alsó - és felsőrendű ember kimérájától egyszer s mindenkorra megszabadulni.
(vö. náci szobor, cigánykérdés)

6. Bevagoníroztunk embereket, akik terhünkre váltak, hogy megszabadulhassunk tőlük. Tudom, hogy többször, mint nem, kölcsönbe történt. Mégis gondoljuk csak meg: más a krumpli és megint más az ember.
(vö. norvégok és a civil alap kiebrudalása, kommunistagyűlölet)

7. Azt emlegetjük, jobb volt tavaly, nem volt davaj. Szóval sokan közülünk nincsenek jó szívvel az oroszok iránt. Általában betegesen húzódunk Kelettől, s épp oly betegesen vonzódunk Nyugathoz. Nem tudom, sikerülhet-e ilyen lelkülettel felszámolnunk a német-római szent birodalmat magunk körül és a magunk lelkében egyaránt.
(vö. amerikaellenesség, nyugatgyűlölet, az EU "klerikálfasiszta" átalakítása)

8. Az ifjúságot is hajlandók vagyunk még mindig úgy kezelni, mint tökéletlen felnőttek szabad embereknek nem tekinthető seregét. Még mindig érvényes a régi rímes mondás: gyerek - fenekedre verek. Ezzel a lelkülettel bizony a nevelés válságát is nehezen számolhatni fel.
(vö. KLIK, a magyar nép alattvalóvá nevelése, gyerekszinten tartása)

Aki nem ismeri föl a hasonlóságot az Orbán-rendszerrel, az hazudik vagy vak, sajnos.

Azok a politikusok fognak jót cselekedni a magyar néppel, akik megszabadítják félelmei alól: kisebbrendűségi érzés, nemzethalál víziója, önsorsrontás.
A szalmaláng, a turáni széthúzás és a Pató Pálkodás nagyon hasznosak a maguk helyén, ne hagyjuk, hogy eltérítsenek minket a "néplelkünktől"! :)
Ha rendben leszünk fejben, akkor a cigány kisebbségünkkel is tudjuk rendezni a kapcsolatunkat.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Bocsánat, egy idézőjel lemaradt.
... nehezen számolhatni fel."
@CsekklisztNo.10Reloaded: Csekkliszt, föntebb idézted Bartustól, hogy mit ír az ellenzékről. Ehhez írnék.

A jelenlegi ellenzék előtt is ott van mindig a megtisztulás útja, hiszen a halálunk pillanatáig lehetőség van a megtérésre.
A tisztuláshoz pl. az kell, hogy az ellenzékiek megszaggassák ruháikat, és hamut szórjanak a fejükre, nyilvánosan elismerjék, hogy múltbeli hibáik IS hozzájárultak ahhoz, hogy a nácik és fasiszták ránkszabadultak.
Az biztos, hogy nem lenne jó, ha a mostani "megtisztulatlan" állapotban kerülnének vissza a hatalomba. Ott folytatnák, ahol abbahagyták, pl. átláthatatlan pártfinanszírozással, korrupcióval, álszent liberálisként, a pártpénztárnokok foglyaiként stb.
Nézzétek, ezzel a baloldallal, akik egy vitában az anyjukat is letagadnák (ld 2006 vizitdij), nemszabad leállni "vitázni". Vagy miről is vitáznának Bokrossal, aki a városvezetésből se kép se hang.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: nem tagadva a holokauszt borzalmait azért az 5. ponthoz megkérdezem, tudod-e, hogy készül a szappan? A szappan ugyanis zsírsavak sói. Csontsoványra éheztetett emberből nem lesz szappan. Az ilyen tulzó dolgokkal lehet a legjobban hitelteleniteni a valódi, megtörtént bűnöket.
@CsekklisztNo.10Reloaded: és ott kötelessége igazat mondani. De hát ha az egyik fél (igen, a nagy demokrata baloldal) beismeri jóval a vita után, hogy "minden, amit mondtunk, tudtuk, hogy nem igaz" (lefordítom: hazudtunk folyamatosan), akkor ott nincs értelme vitának.
tristen. ünnepélyesen bejelentem, hogy elbuktam:))
gyönge alak vagyok!
@taga20: ja, és a szomszéd kis macskája is az ölembe van, itt dorombol.
ez teljes kapituláció részemről:)))
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Azok a politikusok fognak jót cselekedni a magyar néppel, akik megszabadítják félelmei alól: kisebbrendűségi érzés, nemzethalál víziója, önsorsrontás."

Bizony, szappanozás és vagonírozás erre kiváltképp alkalmas. Legfőképpen 70 év múltán. Merthogy előzőleg meg arról mantráztál.
@DFK: és te gyökér, amíg az eszmetársaid meg nem jelentek, az előtt tudtad? szar egy alak vagy!
@jaegtoer: ja, és ámen!
na egy kis reggeli zene:) me az út a fontos.
www.youtube.com/watch?v=VhMBM2P49Z8&list=RDVhMBM2P49Z8
@jaegtoer: pedig igaza van. gondolj bele, ki akar egyre nagyobb üstöt, mit mutat ez freud bácsi szerint?
@parti_giano:

Tőlem lehet igaza, csak akkor szóljon egyes szám első személyben.
kellemes szép kis történet, egy sorozat része ami jellemző, mint a magyar football és hasonló

ebben "csak" semmi más, mint a fiatalabb fiúkat "beavatták" mielőtt befogadták volna őket a focicsapatba, azaz zártkörben szépen a nagyobbak és nyílvánosan egymás között szépen megdugták, leszopatták és ami még belefért, majd lett belőle focista

abcnews.go.com/Sports/wireStory/charged-high-school-football-hazing-case-26119920?singlePage=true

most megszüntették ezt a csapatott de több ezer másik műxik

és olyan mint a fidex meg a többi ha tag akarsz lenni akkor be kell venned a tagot

brühüyyy

ha nem veszed be mi sem veszünk be

hát nem kedves...most éppen választásokkor
@tristen2005:
az alcsútbasznádi juhász akit előszőr kifosztottak mindenéből majd most mikor indúlt a választáson eccerűen szépen elgázolták, hogy ne élje túl

probléma megoldva

brühüyyy

te is benn ültél a kocsiban?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Írod: "A kommented tartalmára meg szót sem érdemes vesztegetni."

Neked nem is érdemes, mert a racionális érvelés számodra kimerítő.

Téged a személyeskedésre idomítottak:
@tristen2005:
látom találtál hasznos elfoglaltságot...jól fizetnek érte? megérte? nemdebár?

csak kis izé, és máris bevettek soraikba, ügyes vagy lelkem

brühüyyy

csak így tovább és napi 8 óra vagy csak időszakos? adókedvezmények? ingyenebéd?
@Trompf: Aha, mert Orbán 14. havi nyugdíj ígérete annyira igaz volt.
@rodeo36:

Nem mindenki tud olajszőkítésből megélni!:)
@taga20:

Az üst az üst, a vagon meg vagon.
@parti_giano:

Félremagyarázod Freudot. Jelen esetben a nagy üst csak a meghívandók vágyszámát célozza.
Ahogy látom, a vaslábos is nagy lesz:)
@Orica Középföldi: mondod, mert nálad van a freudi vaslábas. uranosz gyermekei meg beveszik jeget a zepter bizniszbe.
@tristen2005:

óriási...tehát már befejezted?

maradt a troll IA., meg a troll IIC.,

nem rossz

pláne ha jól fozet? igaz?

brühüyyy
@rodeo36: Köszi a szép zenéket.

Ezt amúgy láttad már?? :)

orientalista.hu/?p=1199
Akármi is lesz az eredmény, de Tóbiás bebizonyította alkalmatlanságát. Amikor áprilisban Mesterházy volt a jelölt Bajnai és Gyurcsány is odatette magát. Pedig tudták, hogy a fickó alkalmatlan.
@V-PORT:

Nemigazán értek veled egyet. Fóbiás ahhoz is kissé ostoba, hogy bizonyítsa alkalmatlanságát.
Ha nem így lenne, nem vállalta volna. Szerintem ez lett volna a bizonyíték.
Lehet, hogy tautológia, de azzal, hogy elvállalta, azt akarta bizonyítani másoknak, hogy valóban alkalmatlan, és a jövőre tekintettel hagyják békén, és kineveli a haját a saját fején.
@dr. jenőke (jenőke): Ezt jól megmagyaráztad, de a vége nálad, nálam is ugyan az. Tóbiás nulla teljesítményt nyújtott.
Más. Nem vagyok V. kerületi, de szurkolok Juhász Péternek.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

akkor most még valami, de ezt ne mutasd meg másnak LOL

www.youtube.com/watch?v=5Hd35AHmw3I

BWV 1080

brühüyyy
@V-PORT:
Egyre több a közös!
Én sem vagyok V. kerületi, viszont nem bánom, ha Juhász Péter győz.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hát inkáb b aszt...mint a drónokat...
brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke): @V-PORT:

Nincs győzelmi esélye, de rajtam nem fog múlni:)

Arra azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy az itt mért 9% végül mennyi lesz.
@taga20:

Üdvözlet a klubban:))
'Tutttam,hogy nem 'kutyás lelked van:))
@Orica Középföldi:
Sok kerületre vagyok kíváncsi.
Leginkább Kispest és a Józsefváros érdekel.
@gazoló:

Tévedésben vagy. Tagának akkora lelke van, hogy minden és mindenki belefér -ha másképp nem - jelzős formában:)
@dr. jenőke (jenőke): mutkor dumáltam vele érden, miko kecót kerestem. ako tök normálisnak tűnt:)))
Aki ma szavazni megy, annak sok szerencsét
@gazoló: de az van! a macskák olyanok nekem, mint a fityeszesek,. léhűtők:)
állandóan nyávognak, dézsmálják a közöst, de értelmeset soha sem csinálnak:)))
@taga20:
Kissé ...
:-)

De mondom, nincsen gond azzal sem, ha valakinek egészen más a véleménye és mondjuk nagyon vehemensen ki is áll mellette.
De a gúnyolódós-lenézős-fikázós stílust és a "csak nekem lehet igazam"-módszert nem szeretem.
Azt jobban, ha normális módon előadott érvek hatására elbizonytalanodok az addig vélt saját igazamban és mondjuk meggyőznek.
Ilyen is volt már.
És nem éreztem magam tőle rosszabbul.
@Penivaldes: ekéstél, má voltam:)
és mihez kell szerencse? nehogy kifogyjon a tinta?
@taga20: én nem voltam, és nem is megyek:)
ahhoz, hogy a többiek is azt akarják, amit te.
@Penivaldes: mér nem? itt arcoskocc egész évben, amikor meg tehetnél valamit, ako arcoskodsz:)
egyébként, hülye egy ország lenne az, ha a többiek is azt akarnák, amit én:)))
@gazoló:

"Üdvözlet a klubban:))
'Tutttam,hogy nem 'kutyás lelked van:))'

A Kutyatanács érdeklődve hallgatná, amennyiben kifejtené, van-e valami problémája a kutyás lelkekkel, s ha mégis igen, mire alapozza?

Köszönettel

Vau2
@Evezős: ako a végén még orbánvitya is elbizonytalanít:)
mindenen túl, azé igazad van, de néha jólesik egy kicsit izmozni a másikkal:)))
@100 kóbor kutya: egy jó kis cicaharcot megnéznék köztetek:)
@taga20:

"a macskák olyanok nekem, mint a fityeszesek,. léhűtők:)
állandóan nyávognak, dézsmálják a közöst, de értelmeset soha sem csinálnak:)))"

A Kutyatanács sürgősséggel elrendelte, hogy haladéktalanul közöljem a nevükben, hogy a falka már találkozott olyan macsekokkal, akik nem a közöst dézsmálták és a házba, kamrába betévedt egereket fogdosták össze a ház gazdáinak örömére és megelégedésére. Ezeket a macskákat mi is tiszteljük, és csak azért ugatunk rájuk is, esetleg kergetjük meg őket, hogy saját reflexeinket edzésben tartsuk, és az övékét is, nehogy valami hülye házi eb martalékául válhassanak a berozsdásodott reflexek miatt. Na. Va-va.

kmf.

Vau2
@taga20: minek szavazzak ott, ahol nem is élek?:)
@100 kóbor kutya: Higgyétek csak azt, ti ugatók, hogy ti vagytok az urak...)
@100 kóbor kutya:

Szolgalelkű tündérek gazdái,(only)macskaantagonisták:)
no problem:)
'virágozzékszázvirág:))
@100 kóbor kutya: OK.! én is láttam má éjjeliőrt nappal meghalni:)
ti urak, ti urak!... ti velsz ebek!:)))
@parti_giano:

"_gondolj bele, ki akar egyre nagyobb üstöt, mit mutat ez freud bácsi szerint? _"

Már nem lesz szükség Az Üstre.

1. Annyi méltatlan megjegyzés érte, és oly kevesen foglaltak állást mellette, hogy más környezetben lesz üzembe helyezve.

2. A vaslábast a minap, még a haldoklásom előtti napokban felavattuk, meglehetősen közeli barátaimmal, ezért a vaslábos vendégköre is erősen véleményes, hogy úgy mondjam, függetlenül attól mit mond hasonló esetre a freudi doktrína...

3. Természetesen, a blog buli meg lesz tartva, csakhogy könnyen lehet, hogy mire ez realizálódna, addig aktualitását veszti.
@Penivaldes: ki mondott ilyet? ott szavazz, ahol élsz! ha segítettem, ako szívesen:)))
@Penivaldes: @gazoló: @taga20:

Sokat látott és megélt bundánkról lepereg a méltatlan gúny és élc, és jól tudja a falka, ki mint él, úgy ítél.
@jaegtoer: ne légy már málé! arccal a jövőbe, a beszélő még létezik.
@100 kóbor kutya: ja, és több nap, mint kobász:))
@parti_giano: sőt, demszky is beindult:)
@taga20: de ott nem lehet, nem oda vagyok bejelentve.:) egyébként meg itt mindegy, valszeg a fiatal csávó nyer.
még az is kérdéses, hogy létezem e egyáltalán...)
@Penivaldes:
Nem minden a hangerő:))
Találkoztam intelligens négylábúakkal is:))
@taga20:
:-)
Ha érzem az izmozás mögött a "jószándékot", akkor nincsen ellenemere.
De ha csak kekeckedést és a mindenáron való győzhetnéket, akkor azt úúúúúúúúúúúútálom.

(Az előbb írta valaki, hogy "te nem beszélgetni akarsz, hanem győzni. Én viszont nem versenyzek."
Kb. ezt gondolom én is.)
@taga20:
:-)
Ha érzem az izmozás mögött a "jószándékot", akkor nincsen ellenemere.
De ha csak kekeckedést és a mindenáron való győzhetnéket, akkor azt úúúúúúúúúúúútálom.

(Az előbb írta valaki, hogy "te nem beszélgetni akarsz, hanem győzni. Én viszont nem versenyzek."
Kb. ezt gondolom én is.)
@Orica Középföldi: 9%? Szerintem jóval több lesz, mint 9.
@Penivaldes:
:))na meg a szarvasok!
Hajnal 4-től szarvasbőgésen voltunk a hegyekben:))
A'találkozón megfigyelői minőségben vettem részt:)
Tudják a dolgukat,semmi hamisság bennük, érdekes,hogy évente csak ebben az egy időszakban történik velük,aztán 'hello:))
@DFK: "nem tagadva a holokauszt borzalmait azért az 5. ponthoz megkérdezem, tudod-e, hogy készül a szappan? ... hitelteleniteni a valódi, megtörtént bűnöket."

Ha náci-szobor tisztelőt tisztelhetek személyedben, akkor alábbi soraim tárgytalanok.
Azt biztos tudod, hogy több, mint négyszázezer zsidót vagoníroztak be Magyarországon, és vitték őket a megsemmisítő táborokba. Sajnos a bűnösök szempontjából mindegy, hogy szappanként vagy hamuként távoztak az árnyékvilágból.
Egyébként Karácsony valamikor 1945 után írta ezeket a sorokat, akkor keringett mindenféle hír a zsidókról, még olyan is hogy "ezek többen jöttek haza, mint elmentek" ...
@jaegtoer: "Tőlem lehet igaza, csak akkor szóljon egyes szám első személyben."

Na, ezért vagy te tipikus jobboldali. "Szegény magyarokat mindig bántják, pedig azok a bűnök már rég elévültek, én nem is éltem akkor stb. ...."

Ha nem ilyen vagy, akkor én kérek elnézést.

(A magyarok erényeiről könyveket írt tele Karácsony, hogy valami biztatót is mondjak. Ugye a sikereket szívesen hallgatod többes szám első személyben? :)
A durva az, hogy az Orbán-rendszer fölrúgja azokat az eredményeket is, amiket eddig elértünk, a középkorba repítve minket vissza.)
@dr. jenőke (jenőke): gondolom rózsikának mondta, hogy tele van a tököm, és rószikának nem kell sokat dumálni:)))
@parti_giano: "pedig igaza van. gondolj bele, ki akar egyre nagyobb üstöt, mit mutat ez freud bácsi szerint?"

Megvan az a kép, mikor Orbán a nyáron valami irgalmatlan mocskos üstház mellett áll sorban, és szedi ki a pörköltet? :) Ha jól emlékszem Kötcsén, a fideszes találkozón.
Egyébként, ha amerikai karikaturista lennék, akkor huszárcsákóval ábrázolnám Orbánt, fakarddal a kezében, hintalovon. Úgyis mindig azzal dicsekszik, hogy ő a nagy "szabadságharcos".
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Nem egészen bazdmeg, te kezdtél szappanozni, úgyhogy fejezd is be, vagy lemosod vagy rád szárad.
@tristen2005:

:)genya:)
Nem én bőgtem,de az egy tiszta világ,nem úgy,mint a politikus fa@@opók által felrajzolt redva:(

Lehet,hogy ellentmondok magamnak ,de vannak álszent,hazug macskák is!

Lakóhelyemen három esélyes 'polgimesterjelölt'viaskodik egymással,(két 'fidesses és egy 'dzsobbikos)szerinted elmegyek 'savazni?:))
Asztat mongya meg mán valaki, hogy az mé van, hogy a magyar F1 online közvetítés szaggat, másodperceket ismétel, többször is, míg a SkySport-on nincs ilyen probléma?!
@jaegtoer: te jég! nem egy malomba őröltök, de ugyan aszt a lisztet:)
@Marcellusca: tisztán láccik, hogy rossz országba születtél:)))
@Marcellusca: Mert azok imperialisták, a haldokló nyugat.
Ez érdekes.

Az MSZP még a Jobbikkal is összefog a Fidesz ellen

Nem először fordul elő, hogy Budapesten kívül felborulnak a nagypolitika szabályai. Mátészalkán például már hagyományosnak tekinthető, hogy a szocialisták együttműködnek a Jobbikkal egy-egy kérdésben. Az önkormányzati választáson pedig ha hivatalosan nem is, informálisan egy jelöltet támogatnak, hogy megtörjék a Fidesz hegemóniáját.

index.hu/belfold/2014/10/07/jobbik-mszp_mateszalkan/
@Marcellusca:

Szaggatottan kap üzemanyagot! Ki hagy a motor!:)
@Marcellusca:

Aki mazochista az így jár. Ott nem kell a gyorsnaszádhoz a nafta, ezért az adás sem akadozik.
@taga20: több tiszteletet a macskáknak! /főleg a szomszédénak/, "aki" - nem fogod elhinni - egeret fog.
Meg patkányt.
Meg galambot.
Csigát még nem, sajnos.
Hetenként többször.

Én spec. mindháromnak örülök, nem nekem kell írtani.
@Spániel: szart se fognak.
patkányt sem.
lehet hogy galambot, de sok énekes madarat is, csak szórakozásból!
maradjunk annyiban, hogy a macskákat nem a teljesítménye miatt szeretitek!
Persze hogy nem vitáznak. Miért? Azért, mert nekik már csak az agynélküli zombik előtt van hitelük, értelmes emberektől félnek. Félnek a kérdésektől.

Emlékezzünk csak Viktorkára, ki visszamondott egy amerikai saját előadást, mert kiderült, hogy a jelenlévők kérdezni is fognak. Inkább nem is ment el.

Ugye ez mindent igazol.
@taga20: mint őskutyás, montam, hogy szeretem a macskát?
Csak a szomszédét, messziről, de télleg megfogja.
@Spániel: lécci fésüld újra eszt a kommentet, me kurvára nem értem!
te kutyás vagy, de több tiszteletet a macskáknak, közben szereted a macskát, de kérdezed.
szerintem rakd le a csavarlazítót, me baj lesz:))))
@taga20: húú, összezavartál, nem is ragozom tovább.
Lehet, hogy megártott az ásónyél.
@Spániel: vagy a vénasszonyok nyara:))
@taga20: nincs mit tagadni, így is lehet mondani, de azé' te is élvezed, mi?
@taga20:

Hé, inkább örülj a nyarunknak, a mínusz 15 jobban tetszene?

Több tiszteletet a vénasszonyoknak :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: a vénasszonyok csak locsognak és locsognak! :)))
hülye macskák! nehezen tanulnak, könnyen felejtenek:)
@Spániel: hogy a faszba nem! plusz a fűtésen is spórolunk:))
@jaegtoer: "Nem egészen bazdmeg, te kezdtél szappanozni, úgyhogy fejezd is be, vagy lemosod vagy rád szárad."

Gondolkodjál már, ember.

A többieknek: A gondokról beszélgettek föntebb Micimackóék, hogy milyen tragédiák lehetnek, ha nem rendezzük sürgősen a közös dolgainkat. Erre írtam én válaszul, hogy talán a "cigánykérdés" is a magyarság évszázados félelmeiből eredhet, úm. kisebbségi érzés, nemzethalál víziója, önsorsrontás. Hasonlóan a "zsidókérdéshez" meg a többihez, amiket Karácsony felsorol. (Tudod, ki Karácsony Sándor?)
Van elég siker a magyar történelemben, lehet azokra is építeni, a siránkozás helyett ("minket mindig bántanak, mi ott se voltunk" stb.).
@taga20: nna, akkor ezt is elintéztük két locsogás közben.
@Spániel:
"meg a szomszéd macskájának.. "

Hát annak aztán pláne sőt.
@taga20:
": a vénasszonyok csak locsognak és locsognak! :)))"

Jóvanna, nem szólok hozzád egy hétig :)
De máshoz igen, tehát a locsogásomat változatlanul élvezheted, ha akarod :)
@Spániel:
"@taga20: nna, akkor ezt is elintéztük két locsogás közben"

Ne szemtelenkedjetek ifjak, mert kaptok egy tockost... vagy sallert, már nem is tudom így lányos zavaromban...
@taga20:

Hogyne, hogy aztán meg azzal gyere, hogy ezek az agresszív nyuggerek... :)
süti beállítások módosítása