Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.30. 08:32 Fabius

Szijjártó milliókkal ne zavarjuk az embereket!

Címkék: fidesz szijjártó péter havasi bertalan elfelejtett milliók

Kedves sajtó ( mér'nem tudnak megdögleni ezek mind, mint az Origó???!!! )  ne tessék itten kelteni a zavart, ne tessék rárepülni Mindenórás Tábornok úrra, mint döglegyek a mustáros szendvicsre! Ő nem azért van. Meg amúgy is ünnepel. Hogyhogy mit? A Pancserfasz Ellenzék Emlékművét koszorúzza, vagymi. Jó, hogy nem fogjátok megzavarni a fennkölt pillanat közben!

 

Különben is úgy röhög a szerencsétlen, egy értelmes szó nem sok, annyit nem tudnátok kiszedni belőle a tizenkettedikei győzelmi beszédig. Már mi is csak reméljük, hogy nem éri addig hasfalszakadás, mert a Bokros Falus ügyeskedés utáni szocialista meghasadásról értesülve már ez sem biztos. Ráadásul a helyzet kezelésére beszerezni kívánt tonnányi takony és könnyfelitató papíráru és  vihogáscsökkentő tabletta szállítmány is késik a közbeszerzés lassúsága miatt. Úgyhogy beláthatjátok, nincs semmi ami fontosabb volna pillanatnyilag Miniszterelnök Úr egészségi állapotánál. 

Mi? Miféle botrány? 

Nincs itt semmilyen botrány. Hogy külügyminiszter úr fedett medencéje nagyobb, mint a panelban lakó magyar választók lakásának átlaga? Ez csak nézőpont és számtan kérdése, amiről két dolgot tudok gyorsban megemlíteni:

Ágyin: A számtant szeptembertől mink Nemzeti Együttműködés Kompatibilis alapokról oktassuk. Majd akkor tessék külügyminiszter úr lakásának négyzetméteréről végzett számításokról okoskodni, ha sikerül a nemzeti alaptanterv szerint meghatározott számegyenesen az egykettedet az új helyére beilleszteni, és onnan teccettek számolni mindent. Okés?

matekkonyv.png

Dvá: Én a magam részéről semmit nem szeretnék hozzáfűzni külügyminiszter úr dolgához. Már csak azért sem, mert testvéremként szeretem, és ezt a szeretetet szülei iránt is régen érzem. Úgyhogy éppen most kértem, édesszülei tekintsenek fiuknak, vegyenek nevükre, és isten bizony megelégszem azzal is, ha az összegyűjtött Orbán relikviák tárolására alkalmas szerény, akár fűtött-fedett medencetér és szaunapark nélküli kis lakással hozzájárulnak életkörülményeim javulásához. Hárémat Szijjártósítom, a családi rendezvényeken csöndben meghúzódok a sarokban, ellenben harcos testvérbátyként kelek Péter védelmére bármilyen krízishelyzetben. Azt hiszem alkalmasságomat a sajtóparasztokkal vívott fizikai és verbális közelharcokban már bizonyítottam. De ha kell, akkor a házon belüli senkiháziak kritikáitól is megvédem! Németh Zsolt fogja föl, amit Péter testvérem bezárt az be van zárva, az ertéel meg, hogy amit lezárt az le van zárva! Ellenkező esetben leugatva vagy meghabonyozva lesznek, akárki meglássa!!

Na, ennyit erről surmókáim, haladok dolgomra, mert amíg tagjává nem fogad a Szijjártó család addig kénytelen vagyok eltartásomról és vagyongyarapodásomról sajtóterror elhárítóként magam gondoskodni. Csókpuszi! 

 

 

 

174 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr616745981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerszámgyárat! Ezeret!

"Orbán szerint ha lesz az országban néhány ezer szerszámgyár, akkor már semmilyen pénzügyi válság nem árthat a magyar gazdaságnak"
444.hu/2014/09/30/orban-szerint-ha-lesz-az-orszagban-nehany-ezer-szerszamgyar-akkor-mar-semmilyen-penzugyi-valsag-nem-arthat-a-magyar-gazdasagnak/
@Spániel: "Szijjártó korábban luxususzoda-adót is követelt."

Hát éppenséggel mondhatná a parlag menti többség ( tudjátok az a 2/3-ad, az ), hogy luxus medencére, 5 fürdőszobára, meg saját autómosóra nem adunk rezsicsökkentést.
Vajon ilyenkor hol van a híres megvédjükarezsit cöf?

Sajnos a 2/3-ad nem mondja, a cöf meg gondolom vödörben hordja a medencébe a vizet, közmunkában ahelyett, hogy megvédjük a tisztességes emberek adóját a harácsolóktól meneten lengetnék a lobogót.
@Bakter: "Az egész országot elárasztották ezek a fidelitas csöcséről levált nyálas kis buzigyerekek, akik az iskolákból egyenesen a hivatalokban, önkormányzatokban, stb landoltak."

Főleg, ha az önkormányzat élén landoltak, mint "alpolgármester" és hasonlók. Aztán a falu/város vezető rétegét is mérgezik a Fidesz- propaganda paneleivel, pl. "Magyarországról azt hiszik a külföldiek, hogy úgy néz ki az egész ország, mint a cigányputri, amit a tévében láttak". Ilyen problémái vannak ezeknek a fijúknak-leánykáknak.
Mint hallottam, a társaságból egy elmés ápolónő rögtön beválaszolt: "Néha talán eljöhetnél szétnézni a kórházi osztályra."
@Spániel: "Orbán szerint ha lesz az országban néhány ezer szerszámgyár, akkor már semmilyen pénzügyi válság nem árthat a magyar gazdaságnak"

Halihó! Néhány régi szerszámot pont most akarok kidobni: úgy mint csákányok, kapák, gereblyék, ásók. Pont jó, tudok majd újakat venni, és a pénzügyi válságot meg lesz*rom.:D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: tudom, minden hónapba berakták a perselymalacba a pénzecskét, aztánn abból lett. egyébként nem irigylem tőle.minek kéne?
@látjátok feleim szümtükkel: hogyhogy nekik nem adunk? hol élsz, kifejezetten nekik találták ki.
Százezreket csak ők tudnak megspórolni havonta.
@Fabius: Én is spórolós gyerek voltam, de mégsincsen palotám. no de még van 12 évem.
@Bakter: Nem a korával, és a nem létező őszhajszálaival van baj. de most már úgy vagyok vele.hogy próbálja meg.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Az a baj, hogy a társadalom lecsúszó tagjai sem szolidárisak, ugyanúgy utálja a szegényt, mint a kormány.A pusmogó a maga megítélése szerint a szent nem lehet vele elhitetni, hogy ő is sorra kerül/het
@látjátok feleim szümtükkel:
Ebben akár igaza is lehetne. Már csak azt kéne eldönteni, hogy a sokezer szerszámgyár kombináltfogót vagy lézerszikét gyártson majd. A hozzáértést tapasztalva a kettő közül nagy valószínűséggel a konzervnyitóra esne a választás.
@Penivaldes:
Nem is kora miatt röhögik majd ki.
Szerintem meg a kiskutya próbálkozzon, ne egy ország külügyminisztere. Főleg olyané, amelyik újságcikkekben követel magának tiszteletet a világtól és a hobbitoktól.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Ha nemcsak a fáradt gőzt szeretnéd kiengedni, akkor felejtsd el a HVG-t. "

Helyette? Új Ember? Magyar Kurír?

" Honnan tudod, hogy Fabiust nem-e megkeresték már egy visszautasíthatatlan ajánlattal,...+

Jó a nicked, küldetéstudatos, de ennyire nem kéne.
@Spániel:
Nyilvánvaló, hogy Szíjjártó Péternek búsásan megtérülnek az erőfeszítései, de ezeket inkább gyatra próbálkozásnak lehet tekinteni a külügyi teendők vonatkozásában.
Képzettség és tapasztalatok nélkül hogyan tud az az ember eleget tenni egy ország képviseletének akkor, amikor egyébként is vérzivataros a külpolitika?
Ehhez járul még Orbán zavaros kapcsolata a külvilággal, melyet egyidejűleg képviselnie kéne, ha tudná.
Jobb helyeken ilyen kormányzati megbízásoknál az alanyok évekig tanulják a szakmát politikai és a diplomácia oktatásban.
Szíjjártó nyilatkozataiból kiolvasható, hogy nem tud a külüggyel mit kezdeni, csupán a külgazdaságot emlegeti, mivel abban eddig részt vett, és ragadt rá valami.Csak valami.
Ami a jelenleg sokat emlegetett villaügyet illeti, pár nap múlva ez is megy a süllyesztőbe, mint Rogán palota biznisze.
A nép csak arról beszélhet, amit megengednek, hogy igazságszolgáltatásra kerüljön a sor, arról szó sem lehet.
@KÁTÉó53éúétr6: "A pusmogó a maga megítélése szerint a szent nem lehet vele elhitetni, hogy ő is sorra kerül/het"

Meséld el nekik, hogy szegény Ácsné meg Bolye is ezt hitték magukról, mikor a fideszes gazdatüntetéseken meggyőződésből, komolyan részt vettek 2005-ben (vagy mikor is volt).
Most meg áprilisban a NAK zsoldoshadától kísérve ment a földjükre a traktorhad, hogy betárcsázza a biobúzát. Ott szaladgáltak szegények a traktorkerekek mellett, majdnem beletaposták őket is a földbe.
@Penivaldes:

Hát igen. Elég belegondolni, hogy az ecceri vzérigazgató is milliós fizetést adott magának, meg a saját házát a cégével építtette fel adómentesen,oszt ma is ott áll a ház lakatlanul, mert igazgató meghúnyta magát, az örökösök meg nem tudják fenntartani a hodályt. Vajon Szijjártó mini szter ha már nem lesz bársonyszéke, hol fogja a 80 millát megtakarítani? Vagy majd a szülei?
@látjátok feleim szümtükkel:
A legalapvetőbb összeesküvéselméleti ösztönöm azt súgja, most jönnek a kielégítési sorban a lakatos meg esztergályos haverok, azért kellenek a szerszámgyárak. Mire eljutunk az éjjeliőr haverokig, lesz itt sok ezer bódégyár szükséglet is.
Valamiért teljesen biztos vagyok benne, hogy Bercinek egyszer be lesz törve az orra.
OFF: Remélem mindenki meg van elégedve. :)

Vona: "A Jobbikban nincs helye ügynököknek"

A Jobbik elnöke azt szeretné, ha először kivizsgálnák Kovács Béla ügyét. Ha bizonyítékokat találnak ellene, annak lesz következménye – ígérte.
Az illetékes hatóságok a lehető leghamarabb vizsgálják ki Kovács Béla ügyét, és ha vannak bizonyítékok ellene, tárják azokat a magyar társadalom elé

hvg.hu/itthon/20140930_Vona_A_Jobbikban_nincs_helye_ugynokoknek

ON
@látjátok feleim szümtükkel: Lehet, hogy stadion is csak egy épült, és mindig oda szállítják, ahol épp tévés meccs van? :)

Hisz, még soha, senki nem látta az új stadionokat egyszerre...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"A Jobbikban nincs helye ügynököknek"
Miért, összetört egy szék?
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "mikor a fideszes gazdatüntetéseken meggyőződésből, komolyan részt vettek ...majdnem beletaposták őket is a földbe."

Szegények betaposták magukat már akkor, amikor azon a gazdatüntetésen maguk ellen tüntettek.
Jobban tették volna, ha a nyelvüket edzik, akkor talán maradt volna földjük.
@Orica Középföldi: "Helyette? Új Ember? Magyar Kurír?"

Ha az ellenfél stratégiáját szeretnéd tanulmányozni, akkor ezek kiválóak erre.

"Jó a nicked, küldetéstudatos, de ennyire nem kéne."
Köszönöm, szerintem is jó a nickem, de mikor választottam, akkor nem a politikai küldetéstudat motivált benne. Akkor is azt mondanád ("nem kéne"), ha az állásom szűnt volna meg a politikai hovatartozásom miatt?
@látjátok feleim szümtükkel: "Szegények betaposták magukat már akkor, amikor azon a gazdatüntetésen maguk ellen tüntettek."

Mire gondolsz, miért volt az "maguk ellen" tüntetés?
@Bakter:

Csak nehogy lakatot kezdjenek el gyártani abban a sok szerszámgyárba.:D
@Penivaldes: Mondjuk én is boldogabb lennék, ha a többi nagy pártban, (fidesz+maszop stb.) nem lenne helye ügynököknek. :)
@Mariann19: talán van még annyi józan ész a fideszberkekben, hogy azért csak a külgazdaságot bízták rá, eddig is abban futkározott, nagyon elrontani nem tudja, vagy bejön az üzlet vagy nem.
A külpolitika az már a komoly, tapasztalt szakemberek játszótere, szerintem a közelébe sem mehet vagy a háttérből irányítják, hogy ne mondjon olyan baromságokat, mint a főni minden nap.
@Penivaldes: De remélem abban egyetértünk, hogy te is akkor ítélnél el bárkit, ha arra meggyőző bizonyítékokat látsz.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

A "nem kéne", a lazának tűnő konteo elhintésére utalt.

Igen nagy baj lenne, ha most kezdené valaki tanulmányozni - bármelyik lap olvasásával - az egyház évszázadok alatt kimunkált, kipróbált stratégiáját.

Szó mi szó, ügyes próbálkozás volt:))
@parti_giano:

Láttad a linket, amit tegnap küldtem?
A fehér én vagyok, ilyen hsz-ek olvasása után:))

galeria.index.hu/belfold/2014/09/28/gorenytalalkozot_tartottak_a_nyulak_szigeten/12
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: persze, viszont neveltetésemből adódóan elgondolkodnék azon, hogy mit mondjak, ha én lennék Vona helyében. Tudod a választók megérdemlik a tiszteletet, abba meg a vonai cinizmus nem fér bele.
@Spániel:
"Ne mondjon olyan baromságokat, mint a főni minden nap nap."
Pedig azt kell mondania!
A probléma az, hogy az orbáni külpolitika kiszámíthatatlan, ezért a tárgyalások szintjén Szíjjártónak improvizálnia kell.
Ezt jól csinálni csak egy ravasz, kipróbált külügyérnek áll módjában, mert ismeri a szakmát, mi több, a diplomáciai nyelvezetet is elsajátította a gyakorlata során.
Szíjjártó nagyon jól beszél, rendre megtalálja az alkalmas kifejezéseket a szóhasználatában, és ez eddig a belföldi bódításhoz elég volt.
Fenntartásaim vannak viszont, hogy jövőbeni munkájának tartalmi és reagálási képességeinek
birtokában van-e.
@Orica Középföldi:
Te a fehér vagy, én pedig az, amelyik a fiú hátáról szemlélődik.
@Orica Középföldi: néztem, persze, köszönöm.

ezt nézd meg:

Szürreális nyarat kívánok minden vénasszonynak a Kulturális Alapellátás Kerekasztalával

444.hu/2014/09/30/szurrealis-nyarat-kivanok-minden-venasszonnyak-a-kulturalis-alapellatas-kerekasztalaval/
@Mariann19: igazad van, persze.
Nem tudok most komolyabb filozófiai eszmefuttatásokba bonyolódni - máskor sem - mert nagyon undi melóm van éppen, - a kisházat takarítom - és ha rámjön a roham, berohanok egy kicsit itt lenni.
Püff neki, most ezzel elárultam, hogy nagy házam is van.
@Spániel:

Predátorné Kardfogú Teréz • egy órája
"a munka és a tanulás szembe került egymással"
Már nemigen hatnak a gyógyszerek, Miniszterelnök Úr?

brühüyyy
@parti_giano:

Ez egészen morbid, és gondolom még nem értek a végére.
@Orica Középföldi: nem látom a meghívott szervezetek között a magyar pitypangtermesztőket.
@rodeo36: már a habonyra sem lehet számítani, hogy ilyen hülyeségeket ad szegény gyanútlan beteg szájába.
Az átkosban munka, család mellett tanultunk sokan, sokat.
@Spániel:
"Most elárultam, hogy nagy házam is van."
És a birtokod, az ültetvényed?
Vagyonosodási vizsgálatot!
@Mariann19: ne zavarjuk meg az embereket!
Nem vagyok hajlandó szégyellni magam és velem ne packázzon senki!
Így kell mondani valahogy neeeeem?
@Orica Középföldi: "A "nem kéne", a lazának tűnő konteo elhintésére utalt."

Félreértések elkerülése végett, én nem arra céloztam, hogy Fabiusról bármi rosszat feltételeznék, hanem azt akartam kifejezni a "konteommal", hogy Fabiust úgy képzelem, mint aki csak komoly agyonverés vagy egzisztenciális fenyegetés hatására adná ki a kommentelői IP címeit. Legalábbis remélem, Fabius nem oylan, mint Móra Vera, aki komolyabb fenyegetés nélkül is kész lett volna kiadni a hozzájuk pályázók személyes adatait.

"Igen nagy baj lenne, ha most kezdené valaki tanulmányozni - bármelyik lap olvasásával - az egyház évszázadok alatt kimunkált, kipróbált stratégiáját."
Ezt úgy érted, hogy te már évek, évtizedek óta tanulmányozod, és tisztában vagy a stratégiájukkal ill. az ellenszerével?

"Szó mi szó, ügyes próbálkozás volt:))"
Ezt nem értem. Semmi próbálkozás nem volt, csupán biztatni akartalak, hogy az is bátorság meg tenni akarás, hogy van itt egy blog, meg hogy ti évek óta hűséges ellenzéki kommentelői vagytok. Te nem szoktál arra gondolni, hogy nyilvánvalóan rajta vagytok a TEK kötelező olvasmányainak listáján?
@Mariann19: "A probléma az, hogy az orbáni külpolitika kiszámíthatatlan, ezért a tárgyalások szintjén Szíjjártónak improvizálnia kell."

Én elég kiszámíthatónak látom: Oroszország tesó, mint "az Európa mellett egyetlen több évszázados keresztény (ortodox) nagyhatalom". Ergo mindenképp meg kell akadályozni, hogy az USA végleg összeveszítse az EU vezetőit és Putyint.
Amerikát rugdosni kell, de csak annyira, hogy ne követelje Merkeléktől Magyarország azonnali megfenyítését, esetleg szankciókat.
Mint látjuk, ez utóbbi nem jött be, ergo az orbáni külpolitika ezen része kudarc: Obamát feldühítették.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
Figyelemre méltó, hogy Németh Zsolt bírálta az új külügyi vezetést.
Negatívan itélte meg az amerikai-magyar meglehetősen hűvös viszonyt, utalt Szíjjártó Péter összezördülésére, mely ezt a kapcsolatot tovább rontotta.
Kérdéses, hogy SZP hogyan fog helytállni külügyérként pl. az amerikai tárgyaló partnerek előtt, amikor reagálnia kell, és két közben lesz, mert nem tudja, hogy melyek lennének az orbáni reakciók, melyeket képviselnie kell, és melyek azok a diplomáciai válaszok, amelyekkel ezen a területen élnie kell.
Mindezt még tetézi az, hogy Orbán többfelé játszik, az oroszok, az USA és az eu hármas szorításában van.
85% felett az államadósság.
Salto mortale!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

" Honnan tudod, hogy Fabiust nem-e megkeresték már egy visszautasíthatatlan ajánlattal, hogy adja ki az IP címeinket? "

Két dologért sem engem fognak ezzel megkeresni.

1: Mert hiába lenne.
2: Meg felesleges is volna, ugyanis az IP címeket nem, csak a regisztrációs mélcímeket látom.

IP cím dolgában a CEMP-bloghu az illetékes, ő a szolgáltató ugyanis. Mikor regisztrálsz sem a varánusz blogra, hanem a bloghu rendszerébe regisztrálsz. (amúgy bloghuék elég nagy barátjai a kommentszabadságnak, holmi ujjpattogtatásra nem szaladoznak IP címekkel senkihez)
@Fabius: Aztán ha meg van valakinek az IP címe, azzal még az adott Internet szolgáltatóhoz is el kell szaladniuk és csak ezek után tudhatják meg a hozzá tartozó előfizetőt. De ezt is csak hivatalos rendőrségi feljelentés alapján adhatják ki.
@Fabius:

(Még a CEM-blog.hu sem szükséges hozzá, elég ha van egy-egy ember a T-Home csoportnál és az UPC Magyarországnál és a fejbőségtől a lábméretig bezárólag minden adat a rendelkezésre áll ha szükségük lenne rá. Egy olyan kis kedves ámítástechnikus. A nyilvános citálás csak formalitás. Egyszerűbb az élet, mint hisszük.)
@rodeo36: most azon gondolozom, hogy mi minden lehet még fideszes/mszp-s/lmp-és/dzsobbikos körökben, ha ez a szerény kégli a jéghegy csúcsa...
Gyerekek én tegnap ott voltam Bicskén. HOgy miért? Mert az iskolásokat "kivezényelték". Köztük az enyémet is. Ami ott nyál meg nyelvcsapkodás érezhető volt... Az a sok puccos, struccos, kikent, kifent, parádézó POLGÁR! Én meg egy szál farmerban.
Szarul is éreztem magam... amikor jött a város második embere, hogy kezet fogva köszönjön. Nem löktem félre, mert mégsem illik.
Mindenesetre kormányfőnkhöz közel álló etnikum is nagy mennyiségben képviseltette magát.
De nem is ez számít! Az számít, hogy Bicskén is és az országban is jól haladnak a forradalmi erők! A munka ellen vívott harcot már néhányan (pl.: Szijjártó) megnyerték.
Éljen a magyar szabadság! Éljen a haza!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

A honnan tudod, hogy nem.... kezdetű mondatok a bizalmatlanság tipikus példamondatai.
Ez az egy hsz-d ragadta meg a szemem, így a klasszikus kérdést - Kit tisztelhetek Önben? - nem tudom megválaszolni magamnak.

Az egyház működésének elemzése nem kicsi könyvtárt tölt meg.Nem gondolnám, hogy noném újságírókat kéne olvasni, ha pl. Machiavellit vagy Kantot is lehet.
Nagyon régen vagyok ennek a könyvtárnak olvasója, de nagyképűség lenne gondolni is, hogy bármivel tökéletesen tisztában vagyok.

Nem, nem szoktam azon gondolkodni, hogy kinek a listáján vagyunk kötelezően olvasandók, de remélem, hogy mindenki épül belőle:)
@Fabius:
néha elgondolkodom azon, mitől lehet, hogy nekem hola-t és geoProxy-t kell használnom netezéshez, ha őszinte akarok lenni a rendszerrel kapcsolatban?
néha elgondolkodom azon, mitől lehet, hogy a szingapúriaknak hola-t és geoProxy-t kell használnia netezéshez, ha őszinte akar lenni a rendszerrel kapcsolatban?
néh elgondolkodom, hogy a tor-browser-nek miért van létjogosultsága a gépemen?
Szép álmokat mindenkinek!
Aludni mentem.

Ady Endre: ÜLJ TÖRVÉNYT, WERBŐCZI

Még magasról nézvést
Megvolna az ország,
Werbőczi-utódok
Foldozzák, toldozzák.
A Föld nem tud futni,
Csak a Földnek népe
S ezer Kinizsi sem
Térülhet elébe.

Nagy az idegen Föld,
Sokasul az útja,
Tegnap csatatér volt
S ma puszta a Puszta:
Éhes magyaroknak
Nem futja a kedvük,
Míg az igazukat
Tán kiverekedjük.

Verekedés közben,
Hajh, ürül a korcsma,
Menekül az inség
Szökve, bukdácsolva.
Bécsben a korcsmáros
Tán még nem is sejti,
Vagy ha tán sejti is,
Könnyen elfelejti.

Éles a hajósíp,
Hallja baj-tetőzve
Zselénszky gulyása,
Tisza urak csősze.
Hivogatja a síp,
Nyomor eldobolja:
Úgy elfogy a magyar,
Mintha nem lett volna.

Elmegy a kútágas;
Marad csak a kútja,
Meg híres Werbőczi
Úri pereputtya.
Árvult kastély gondját
Kóbor kutya őrzi,
Hivasd a törvénybe,
Ha tudod, Werbőczi.
@nincs_itt:
ezeknek 2x3 méter rács megett fejenként 4000, év felezési lehetőség nélkül

brühüyyy

és úszhatnak is...de csak víz alatt maszk nélkűl
Szíjjártóra nehéz megfelelő jelzőket találni, de akkor mit lehet elmondani Rubovszkyról?
A keresztényhipokrita szemetesvödör ma ismét előadta azt a műsort, amiért itt a környezetemben mindenki megveti.
444.hu/2014/09/30/rubovszky-gyorgy-nem-engedem-hogy-a-sajto-packazzon-velem/

Nem is lehet hozzáfűzni semmit, Gyuri magáért beszél...
@Knósszosz: és ez?? :)

"Jogi szankcióval sújtani egy eszmerendszerrel egyetértőket a diktatúrák sajátja. Holnap kit és mit fog betiltani a kormány csak azért, mert nem tetszik a véleménye?”

index.hu/belfold/2014/09/30/tasz_a_fajvedot_is_vedi_a_torveny/
Na jó mindenki menjen pihenni már. :)

Nem vehetett vodkát a 92 éves bácsi, mert nem tudta igazolni, hogy elmúlt 18.
Nem vehetett alkoholt egy 92 éves férfi egy angliai szupermarketben, mert nem tudta igazolni, hogy már elmúlt 18 éves. A pénztáros a személyi igazolványának hiányában egyszerűen nem szolgálta ki a bácsit.

hir.ma/kulfold/szines-hirek/nem-vehetett-vodkat-a-92-eves-bacsi-mert-nem-tudta-igazolni-hogy-elmult-18/169942

Másrészt mivel Bokros bevallotta, hogy igen nagyra becsüli a majmokat, itt a headsetje. :)

csonticity.hu/uploads/blogpost/665d715740665c2e8d12e6cef42a3225f95ea688.jpeg
@Mariann19: "Mindezt még tetézi az, hogy Orbán többfelé játszik, az oroszok, az USA és az eu hármas szorításában van."

Drága Vörös Reciprok!

A normális/élhető világ nagy részén azt sem tudják, hogy mo hol van (engem itt folyamatosan szembesítenek, a magyar nyelv a szláv családba tartozik, ugye?). Röviden: mo nem a világ közepe (bár mátyás idején az volt és lehetett volna), csupán nekünk... annyira sem méltatnak minket az általad említettek, mint egy folyadékbevitelt nélkülöző étkezés okozta szorulást...
@Fabius: "(amúgy bloghuék elég nagy barátjai a kommentszabadságnak, holmi ujjpattogtatásra nem szaladoznak IP címekkel senkihez)"

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mostanában ki szokta az ujját pattogtatni, és miért?
@Orica Középföldi: "Nagyon régen vagyok ennek a könyvtárnak olvasója, de nagyképűség lenne gondolni is, hogy bármivel tökéletesen tisztában vagyok."

Olyanokon szoktál gondolkozni, hogy hogyan viszonyul a "vastagnyakú kálvinisták" évszázados harcához (a bécsi katolizálás ellen) egy Balog-Semjén összeborulás?
Elképzelhetetlen, hogy pl. egy bécsi jezsuita nyakába borult volna egy erdélyi prédikátor.
@Mariann19: "mert nem tudja, hogy melyek lennének az orbáni reakciók, melyeket képviselnie kell, és melyek azok a diplomáciai válaszok, amelyekkel ezen a területen élnie kell."

Én meg azt hittem, hogy azért rakták a külügyhöz ezt a tehetségtelen ripacsot, mert az "amerikai kapcsolatok" már úgyis veszett fejsze nyele.
Ha posztszovjet basiknál kell kuncsorogni pénzért, meg Putyinnal egyeztetni a Hogyan szivassuk a civileket? újabb ötleteit, az szíjjártó szintű szellemi képességekkel is felfogható, sőt testhezálló feladat számára.
A poszthoz: szíjjártó méltatta szüleinek "egy élet munkájával" megteremtett egzisztenciáját... egy, az elmúlt harminc év moa tipikus "élet munkája"... nem lehet csodálkozni, milyen lett a gyerekük (rá lehet keresni, kik is nem hagyták inkább a lábon lefolyni az új külügyért)...
@Orica Középföldi: hermelin... még a szűzhón (vagy szűzhavon?) is világít:-)...
@Sir Bates dö Hól: "Röviden: mo nem a világ közepe (bár mátyás idején az volt és lehetett volna), csupán nekünk..."

Furcsa, hogy Mátyás koráig bezárólag egész másképp gondolkodhattak a magyarok magukról, mint utána (körmöci aranybányák, hűbéresek stb). Olyanok lehettek, mint amilyen manapság egy francia vagy egy spanyol, egy jelentős, közepes ország lakóinak érezhették magukat.
Ha jól tudom, Mátyástól Trianonig tkp. ezt a kort sírták vissza a nemesek, aztán még azt is elvesztették, amijük volt ...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

TASZ : "Márpedig egy demokráciában rasszistának lenni, fajvédő nézeteket vallani önmagában nem lehet bűncselekmény és nem lehet alapja állami beavatkozásnak."
Ezért van az :(, hogy egy Boross Péter (hóbagoly) ma Magyarországon éli világát, nem a messzi, kies Argentínában.
@Sir Bates dö Hól: "egy, az elmúlt harminc év moa tipikus "élet munkája"..."

Konzervgyári könyvelőből vagy párttitkárból lettek vállalkozók?
@Knósszosz:
a rubovszki az a pedellus?
vagy ő horgya ki a bilit?

brühüyyy
@Pali papa és a negyven rab ló: "Ady Endre: ÜLJ TÖRVÉNYT, WERBŐCZI"

Ez se rossz, de valami Dózsás is kéne mellé. Sokszor föltettem már a kérdést, miért nem tart a Fidesz-kormány országos megemlékezéseket (szoboravatással) a Dózsa-féle parasztfelkelés 500. évfordulója alkalmából!? (költői kérdés)

"Tréfás gyilkosok csiklandozták
S meghalt komoly, büszke fővel.
Háta mögött egy püspök állott
Szentelt vízzel és füstölővel.

Sebő pajtás, jóllaktunk egyszer,
Holt ember varjaknak étkük.
Pajtás, mi voltunk a rossz varjak.
Mi éhesen széjjeltéptük."

(Dózsa György lakomáján)
@Knósszosz:
nézem a PSG Barca meccset (most ismétlik, nem voltam itthon korábban) a lelelátók rogyásig és tele celebekkel, a Zlatan az igazgatói páholyból, a PSG szétveri a Barcá-t a teve meg rákocsiz a PSG két tulajdonosára, mondván: elvárhattyák teljes joggal, hogy valami jót kapjanak csak múlt félévben 325 millió dollárt költöttek játékosra...mialata a világ esze kisbürgözdön arról mereng, mi lenne ha még néhány ezer KKV CNC-vel letámaggya a németeket és megnyerje a háborút szikraforgácsolásból a sok kíváló szakmunkással akik nem tudnak olvasni és akiknek 2x2=17-tel és csináltatni kurva sok pííííííííízzzzzzzzzzzzet amit utána el lehet lopni ahelyett, hogy elmenne téglát vetni vagy lábast foltozni hátha megélne belőle

nagyszerű ez az egész senki sem akar beruházni magyar focicsapatba? egy buznyák vasat sem? pedig mekkora nagy foci van és a stadionok is...25000 helyett 476-an láttyák ingyenjeggyel mert fizetni senki nem akar

brühüyyy
@Spániel:
Na, az ilyen szövegeket kajálják a zemberek:
"Az országban nagyon sok helyen a munka becsülete elpárolgott. Azokat az embereket, akiknek a műhelyben koszos a kezük, olajos a ruhájuk, meg bakancsban dolgoznak, sokkal kevesebb megbecsülés érte az elmúlt időszakban, mint ami nekik kijárt volna."
Közben nem is tudják, hogy ezt a tipikus fityeszdumát a szíjÁrtó-féle papagájok rikácsolják a 167 millás villájuk úszómedecéjének aranyhabos pereméről.
@Sir Bates dö Hól: Akkor most megnyugodtam. Ha már ennyire otthon vagy az angliai hírek valóságtartalmának ellenőrzésében meg tudnád esetleg ezt is nézni? Előre is köszi.

"Történt, hogy valahol Angliában egy család utazott a buszon. Papa, mama és az autista gyerekük. A gyerek valamiért sírva fakadt, mire a szülei énekelni kezdtek neki egy ősrégi angol gyerekdalocskát, ami valami malacokról szól, és a refrénnél viccesen röfögni kell. Ott röfögött a család az autista kisgyereknek, amikor odalépett hozzájuk egy kendős, muzulmán nő, és felháborodottan ordított, miszerint nevezett család rasszista, és azért röfögnek itten, hogy őt kigúnyolják. Ebből vita támadt, majd a sofőr megállt, és leszállította a semmi közepén az angol családot, mondván, menjenek gyalog tovább, ha már egyszer rasszisták."
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"Olyanokon szoktál gondolkozni, hogy hogyan viszonyul a "vastagnyakú kálvinisták" évszázados harcához (a bécsi katolizálás ellen) egy Balog-Semjén összeborulás?"

Nem, én Balog-Semjénre nem szoktam gondolatokat pazarolni:)
A közéletbeli antréjukkor megfogalmaztam egy tőmondatot, és az azóta áll.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Sokszor föltettem már a kérdést, miért nem tart a Fidesz-kormány országos megemlékezéseket (szoboravatással) a Dózsa-féle parasztfelkelés 500. évfordulója alkalmából!? (költői kérdés)"

Én meg azt kérdezem, hogy az ellenzéknek csúfolt oldal miért nem tart? Költői ez a kérdés is?
Minden csak nézőpont kérdése.
Tegnap két hölgy beszélgetett mellettem a buszon,megosztom amit hallottam:

egyik nő,felháborodva:36 éves,és egy több mint 700 nm.-es házat vett,aminek a téli rezsije,több mint 500000ft.

másik nő:no de mennyit dolgozott érte szegény ember.

na most melyik mondott orbitális marhaságot???
@vigyüktúlzásbaadolgokat: még II. Ulászlót is ide sorolhatjuk, de aztán jöttek a törökök..
Igen, sőt akkor Magyarországon volt a legszilárdabb a királyi hatalom, nem hiába tervezett e tájra I. Károly.
@vigyüktúlzásbaadolgokat: ezérdekes kérdés. persze lehet arra fogni, hogy pártunk és kormányunk fél, hogy megint az lesz. de másrészről Dózsa és a parasztlázadás igen vitatott megítélésű. Hogy nagy és dicső, vagy a csürhe rombolása.hasonlóan Martinovicshoz.
@Penivaldes:

A palotából, meg a villából csürhének is látszik az, aki éhségében lázad.
@látjátok feleim szümtükkel: valóban, de én nem élek palotában. viszont csürhének tartom azt, aki feldúlja a falvakat, és nemi erőszakot követ el. mert ez is benne volt az 500 évvel ezelőttiben. csak szólok. sőt nagyrészt ez volt.
"Az Orbán-rendszer céljainak eléréséhez tulajdonképpen nincs szükség az Orbán-rendszerre"

A főpolgármester-választás eldőlt. Tarlós István pompás jelöltje a korszellemnek, tekintélyt sugárzó és jó kedélyű, minden ízében BKV-ellenőr. A baloldal ettől még lehetne baloldal.
Nem kívánok beleszólni a „demokratikus”-ként megjelölt ellenzéki pártok belügyeibe, sőt: átengedem a budapesti főpolgármester-választás tragikomédiájában rejlő, nem megvetendő szatirikus lehetőségeket az enyémnél avatottabb tollaknak. Tény és való: az egész ország harsányan és keservesen kacag.

hvg.hu/velemeny/20141001_TGM_A_Bokrosugy_aldasai
@fzs.1933:

Jellemzi ezt az 'fillérbaszó országot ennek a 'vidijónak az utolsó mondata:))

"Ingyen'wóóótt,most kell fogyasztani:)))

www.youtube.com/watch?v=PVt2Ed4aIHM
@látjátok feleim szümtükkel:

Érdekes ezt így egyben látni, de túl nagy megfejtés nincs benne. Csak végig kell nézni a NER gazdaságpolitikai intézkedésein, és meg kell nézni, hogy ezek mennyire fenntarthatóak akár csak 3-4 éves időtávban is, ill. mennyiben szolgálnak egyszeri tételként. Jól hangzik, hogy csökken a rezsi ennyivel meg annyival, de maximum az orosz medve seggébe bújva lesz garancia arra, hogy a "nemleszgázáremelés" a visszájára forduljon, és hogy ennek nyomán "megszűnik" az infláció, de ezt sem lehet a végtelenségig folytatni, a nyugdíjakat minden évben emelni "kell". Az is jól hangzik, hogy az építőipar hogyan szárnyal, de ennek szinten tartásához nem lehet minden évben építeni négy-öt stadiont. És talán azt sem kéne elfelejteni, ahogy Matolcsy szerencsejátékot csinált az egész gazdaságpolitikából, és olyanokat mondott, hogy csak bízni kell a sikerben.

Úgyhogy a cikkben levő népszerűségi grafikonban kódolva van a népszerűségvesztés, és ezt már Lázár el is kezdte Gyurcsányra kenni, hiszen nem csinálnak a "fijjuk" mást, mint amit tőle tanultak a Beszédből.
@Penivaldes: "de másrészről Dózsa és a parasztlázadás igen vitatott megítélésű. Hogy nagy és dicső, vagy a csürhe rombolása.hasonlóan Martinovicshoz."

Fidesz álláspont a Dózsa-felkelésről.
Fidesz ellenzékben: "nagy és dicső"
Fidesz kormányon: "csürhe rombolása"

Az biztos, hogy a Kádár-rendszerben politikai érdekből is "futtatták" néhai Dózsát, na de Ady?, ő már 50 évvel előtte felfedezte magának. Én a magam részéről próbálom egészben látni a dolgot: a Dózsáék a középkori parasztfelkelések egyik láncszeme, ami Európán végigsöpört. Watt Tylertől Galíciáig, Münzer, Husz János. Hogy volt közöttük csürhe is? Talán az uralkodó osztály nem volt kegyetlen, mikor a jobbágyokat alacsonyabb rangú embereknek képzelték, és úgy is bántak velük?
Leszámítva, hogy Martinovics beárulta a társait, szerintem a legtöbb "jakobinus" nagyon érdekes ember volt, egy kőkemény abszolutizmusban próbáltak szervezkedni, nulla társadalmi támogatottság mellett.

látjátok feleim: "Én meg azt kérdezem, hogy az ellenzéknek csúfolt oldal miért nem tart? Költői ez a kérdés is?"
Nézd a jó oldalát: legalább nem járatják le a Dózsa-ügyet ... Nem tudom, mennyire lenne hiteles (a jelenlegi) Tóbiás egy Dózsa-pólóban? Kb. mint Szíjjártó az '56-os hős portréjával (hányás).

(Persze, ha lennének hiteles baloldali politikusok, akkor azok nyugodtan viselhetnék a Dózsás-pólót.)
@Sir Bates dö Hól:
"A normális/élhető világ nagy részén azt sem tudják, hogy M.o. hol van."
Fenti megállapításodat nem is tudom, hogy hogyan kéne továbbítani Orbán padisahnak.
Már készíti elő hódító harcát a világrend megváltoztatására, az európai kereszténydemokrácia totális térnyerésére.
Ott áll a vártán a liberalizmus és a kapitalista gazdaság elleni csata kezdetén a
giga 160 cm-rével, teljes harci díszben, hogy majdan a történelem könyvekben jól mutasson.
Csak igaza van hű vazallusának, a nem az eszéről híres Kósa Lajosnak, aki most az amerikai vircsaftunk okán kijelentette, hogy az USA ne dumáljon, azt sem tudják, melyik a harmadik legnagyobb város országunkban.
Eszerint azt feltételezi, hogy M.o. viszont a világ közepe, azt úgy kell ismerni, hogy a városok méreteivel illene tisztában lenni.
Amúgy kivételes szerető üdvözlet: Vör.Rec.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:
"Én meg azt hittem, azért adták a külügyhöz ezt a tehetségtelen ripacsot, mert az "amerikai kapcsolatok" veszett fejsze nyele."
Ugye nem gondolod, hogy a rothadó kapitalizmus
fellegvárával mi gyümölcsöző gazdasági kötelékbe akarunk kerülni?
Szíjjártó Péter a keleti nyitás zászló hordozója, nagy rutinja van a keleti nyitás előkészítési munkálataiban. Igaz, hogy megrekedtek, és az istennek sem érlelődnek új üzletek, de Petike bírja a meleget, Ázsiát ismeri, mint a tenyerét, és Afrikát is a szívébe zárta.
Ezekben a térségekben nincs szükség diplomáciai tárgyalásokra, ezért a gazdasági tárgyalásokon elég, ha szemlesütve kunyerál az ottaniak elnéző mosolya és szánakozó pillantásaik kiséretében.
@Mariann19:

"az európai kereszténydemokrácia totális térnyerésére."

Kérem, hogy a szakmai szempontokat figyelembe véve szíveskedjék helyesbíteni.
Nem 'kereszténydemokrácia', hanem keresztény-auto-teo-krácia.

Megjegyzésemre fordított megtisztelő figyelmét köszönöm.
@Heimdalll:
Bűnös vagyok!
Ideje lett volna az agyamban már átprogramozni tartalmilag az eszmék orbáni értelmezését.
Nagyon köszönöm, hogy ehhez segítő jobbodat felkínáltad, és kérlek, ha a jövőben észreveszed tévelygéseimet, nyugodtan helyesbítsél.
Jó szívvel veszem, és köszönöm a jelenlegit is.
+1 neked!
@Mariann19: Bocs, úgy értettem: mert az "amerikai kapcsolatok" MÁR ÚGYIS veszett fejsze nyele. Ergo: mindegy, hogy egy amcsi-gyűlölőt rakunk oda, javítani már úgysem tud. (Cserébe: még tovább tud rombolni.)
@látjátok feleim szümtükkel: "Én meg azt kérdezem, hogy az ellenzéknek csúfolt oldal miért nem tart? Költői ez a kérdés is?"

A régi öt vagy húszforintoson volt rajta Dózsa arcképe, nem emlékszem?

Részlet Horváth Jenő 12.b osztályos tanuló történelemdolgozatából, 2050.
"2014 októberében kitört egyes embereken a Dózsa-láz. Előkeresték az asztalfiókokból a régi húszforintosaikat, lukat fúrtak bele, és a nyakukba akasztották. Akinek nem volt, az kölcsönkérte szerencsésebb szomszédjától, lefénymásolta, és kitűzőt készített belőle. A Fészbúkon "Dózsa György unokája vagyok én"-rajongói oldal indult, amit két hét alatt több mint százezren lájkoltak.
Október 23-án játszódott az ún. "kokárda-csata". Ugyanis a jobboldaliak évek óta arról voltak híresek, hogy nemzeti ünnepeken kokárdát viselnek, egyesek szinte bokáig érőt, így a baloldaliak is jobboldalinak látszottak, ha kokárdát tűztek. A baloldaliak most megtalálták ennek ellenszerét: a kokárda közepére Dózsa arcképét tűzték.
A hatóság tehetetlen volt: sokkal több Dózsa-kokárdás embert számláltak az utcákon, mint sima kokárdást. Ha igazoltattak egy Dózsa-kokárdás embert, az arra hivatkozott, hogy ő csak "édes hazánk" történelme iránt érdeklődik. Sok volt a Petőfi és Ady-kitűző is, sőt egy radikális csoport egy alföldi nagyvárosban Rózsa Sándor-arcképével díszített kokárdát viselt egy egész hétig. Élelmes kisvállalkozók Dózsa arcképét pólóra nyomtatták, és a búcsúkban, vásárokban árulták.
Március tizenötödikén a baloldal képviselője Dózsa-pólóban lépett a színpadra, hogy elmondja ünnepi beszédét a tömegnek a Szabadság téren. Egy ismeretlen kaszát dugott Gábriel-arkangyal kezébe, kifejezve hogy Gábriel a szegény nép oltalmazója, ill. előbb-utóbb leszáll arról a talapzatról, ha még sokáig szájára merik venni a nevét egyesek, és ordítva tagadnak rá hivatkozva bizonyos bűnöket."

Hát, "csak" ennyiből marad ki a jelenlegi baloldal, ti. hogy bekerüljenek a történelemkönyvekbe.
süti beállítások módosítása