Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/04/20/lajtania-bezenye-beruhazas-nagy-istvan "a hitelezőknek – ingatlancége... (2024.04.20. 07:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.07. 10:03 Fabius

He, te Obama!

Na idefigyuzzál, te szabad világ önkéntes királya!

Tisztázzuk az elején: mi nem azért írunk most neked, mert az ifjú Lomnicivel meg a Friccel mi vagyunk a három hülyék, akiket kivezényeltek szellemi honvédelemre amíg a jólétbe belekancsöcsösödött kuminferi belakja új állomáshelyét nálatok. Mi azért írunk, mert mi vagyunk a civilek. Na és, ha hárman, akkor mi van? Már megint elvesztél a részletekben és félre vagy tájékoztatva, ahogy mindig. Holnap már ezért is szankciót fogsz követelni Magyarország ellen, vagy mi? De félre a személyeskedést, térjünk a lényegre:

- Lófaszt!

Érted, ugye, és nem szükséges bővebben elmagyaráznom, hogy kerül a paripapénisz a mi szövetségesi viszonyunkba. Mert mi mindig testvérként gondolunk rátok, ti meg negatívan befolyásoljátok ezt a baráti viszonyt a Népszava színvonalán üvöltő sajtótermékeitekkel. Civil testvériségünk egyes tagjaiban aggodalmat keltetek - mert mi lesz, ha tényleg lesz szankció, pénz meg nem, akkor hogy fizetnek majd ki minket - mások meg egyenesen válaszlépéseket követelnek tőlünk. Úgyhogy ha nem vigyázol édesapám, akkor úgy leszel tökön rúgva, hogy a Fradikánál leszel hurrálány szégyenedben. 

cöf.jpg

Remélem észrevetted, hogy még dorgálás közben is testvéri a hangnem, neked is leesett azért, mi még ilyen körülmények között is el és befogadóak lennénk. Hahó, Nyilvánvaló Kapitány, érted már, hogy egy tyúklépést sem akarunk menni a nyugattól ellenkező irányba, mikor itt a pénz és hülyeségtolerálás van, keleten meg a titkosszolgálatok szopatása? Ha hajlandó lennél találkozni végre a mi Viktorunkkal, akkor személyesen is meggyőződhetnél, a gazdasági galamb is lehet védelmi sas. Ezt azért is jól tennéd, mert ha a belharcoktól terhelt türelme egyszer elfogy, akkor majd azt is lemondja, amire meg sem hívtátok. Nem akarjuk, hogy fillérbaszónak higgyél minket, de szerintünk a végkövetkeztetés az, pofázni pofázhatunk csökkent-e a jogállamiság Magyarországon, csak ez szankciókkal elvett pénzbe azért ne kerüljön. Azért mégis csak szar lenne, ha miattatok nem kerülne cukormentes korpakeksz - a cukros után netát kell fizetni, nem vagyunk mi hülyék! - a nemzeti civilek következő dzsemborijának asztalára. 

Na, mostan tegyél félre mindent, lefejezett amcsi újságírókat, ukrán válságot, és sürgősen gondolkoggyál' el ezen!

Csókpuszi, a Civilnek Öltözött Fideszesek

361 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr696676885

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kicseszett Fővárosi Törvényszék 2014.09.07. 18:42:39

  A törvények betartásának látszatával működtök, de közben a bankokhoz hasonlóan éppen ellenkezői vagytok annak, aminek lennetek kellene. A bankok nem óvják és gyarapítják a pénzünket, hanem trükkösen ellopják. Sőt még más vagyonunkat is, ha nem védjü...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Fogadjunk, amelyen genyó voltál, te is aláírtad! :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
"DE!!! "

Mert téged tényleg érdekel, hogy kik ezek az elmeroggantak? Akkor bocs, de engem ugyan egyáltalán nem. Mindenki úgy hülye, ahogyan kedve tartja.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

A röhej az, hogy technológiailag tulajdonképpen kivitelezhető lenne... egy kurva nagy űrbázis egy központi rektorral, lézerágyúkkal, és a forgás keltette mesterséges "gravitációval". :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Azért kurvára nem mindegy hogy valakit ezért fizetnek a TE adódból, vagy csak unalomból csinálja!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: a flukszuskondenzátort otthon ne hagyd!:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

elmeroggantak=elmeroggyantak.
Néha gyorsabb a kezem, mint a klavi. A szemem meg lassúbb, tehát nem látom, ha melléütök vagy kihagyok egy bötűt.
Nézzétek el, vagy tudjátok be élemedett koromnak.
@Guestenye:
"Azért kurvára nem mindegy hogy valakit ezért fizetnek a TE adódból, vagy csak unalomból csinálja! "

Persze hogy nem nem mindegy. És? Van rá befolyásom? Hát akkor inkább belekötök, legalább dolgozzon meg a pénzemért.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Sajnos oroszul (sem) tudok.

Igy aztan egyik kedvenc orosz dalom szoveget is csak angol atforditas utan tudom elvezni, holott az mar nyilvan nem az igazi.

"
Значит, рядом с тобой - чужой,
Ты его не брани - гони:
Вверх таких не берут, и тут
Про таких не поют.
"

Ezzel pedig fel is adom a "parbajt", mert ez legalabb illik a valogatotthoz, de nincs nagy tartalekom orosz dalok teren...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ez mindent elmond, kösz!:D
Meg az is, amit a fraddyka pályáján művelt a Pintér team.
Mekkorát rúgnának a seggébe a tulajdonosok Alonsonak, ha ezt így csinálná?
És Felcsúton még kocsi is jár ezért a szarért - amit most visszavontak -...

Az állami Bernabeuban kapitális cumi, erre érdemes költeni.
@simple observer 2.0:
Pedig mostanság mekkora ázsiója lenne az orosznak, pláne széljobber körökben, khmmmm... persze szigorúan a keresztény erkölcsök védelme miatt!
Evégre csak azok a mocsok cocik üzleteltek velük, ráadásul akkor még nem annyira szerettük őket, még Piktorunk sem!

"2008 nyarán Oroszország katonai agressziót hajtott végre Grúziában.
Szijjártó Péter Ruszkik, haza molinók között tüntetett.
Orbán Viktornál lelkesebb híve kevés akadt az oroszok megleckéztetésének.
Gyurcsány Ferenc kormányfőként pedig sunnyogott, és Putyin hívogatta, hogy kapjunk pénzt és gázt az oroszoktól.
2008 augusztusban fegyveres konfliktus alakult ki Oroszország és Grúzia között. Az előzmények sokkal bonyolultabbak voltak, mint a mostani orosz-ukrán konfliktusban, mégis csak a legvégét idézzük fel. Nagyon leegyszerűsítve: Grúzia megpróbálta megleckéztetni a szakadár déloszétokat, az oroszok azonnal kihasználták a lehetőséget, és nemcsak a papíron Grúziához tartozó Dél-Oszétiában vették fel a harcot a grúz hadsereggel, hanem a szintén szakadár Abháziában is. Majd betörtek vitathatatlanul Grúziához tartozó területekre is. Az oroszok több várost és a fővárost is bombázták. Grúzia nemzetközi segítséget kért, az orosz agressziót elítélte a nemzetközi közösség. A két szakadár terület levált Grúziától, Oroszország pedig elismerte őket."
444.hu/2014/09/04/ruszkik-haza/

Piktorékat és a jobbikos agyhalottakat elnézve ide a ruszkik hazajárnak, az agyhalott cocik meg csak sunnyognak továbbra is.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Az oxigényt meg kivonnyúk a vízbű, ha a zsidók addig ennem loptyák mindet, ebbőla rettentően gazdag országbú! Teknikajillag...
@Guestenye:
... és még mennyi van ott, ahonnan ez jött!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Technikailag elkapunk egy közelben járó üstököst, és jól megelektrolizáljuk.

Az oxigént elraktározzuk, a hidrogént pedig egy hatalmas Csillámfaszláma alakú lufiba töltjük, melynek oldalára hatalmas irizáló lila betűkkel azt írjuk: SEMJÉN ZSOLT, A KURVA ANYÁDAT!

:)
@Knósszosz:

Most indul a legjellemzőbb magyar sport: kockás papíron számolgatás az utolsó fordulóig: Ha a görögök kikapnak a finnektől tíz góllal, a Feröer-szigeteket elnyelik a habok, mi verjük nyolccal a románokat, és Észak-Írországot terrorveszély miatt lebombázza az USA, akkor...
.
Az ország érdekében azt remélhetjük, csupán ilyen félig tréfa lehetett, amikor 2005 kora őszén - Orbán Viktor - Kőszegen azt találta mondani:
„Először is, amit szabálytalanul privatizáltak, azt vissza kell venni. Másodszor: ha maga a privatizálási ügylet szabályos volt, de mögötte sikerül bizonyítani korrupciót, az hasson ki a privatizált vagyontárgyra, és azt is vissza kell venni. Abban az esetben, ha a privatizáció szabályos volt, mögötte nem volt, vagy nem bizonyítható a korrupció, de nemzetgazdasági érdekből egy bizonyos vagyontárgynak állami tulajdonban kellene lennie, (ilyen például a repülőtér) akkor azt kell mondani a tulajdonosnak, hogy legyen kedves, adja vissza! És nem kell kishitűnek lenni, mert ha egy kormány valamire ezt mondja, akkor annak nyomatéka, súlya van…”
Ha ugyanis ezt nem „pillanatnyi elmezavarában” mondta, akkor tényleg nagy baj van.

Ugyanebben a kőszegi beszédben – túl azon a profi ígéreten, hogy négy év múlva a magyar fociválogatott kijut a VB-re – meteorológusi és mezőgazdászi felkészültségét is
fitogtatni akarta. – Miután a globális felmelegedés a mi malmunkra hajtja a vizet, a mezőgazdaságba pénzt kell pumpálni64 – jelentette ki, mint aki tökéletesen megfeledkezett a 2002-es és 2003-as aszályos évről, és azok pocsék terméseredményeiről. A rákövetkező árvizek sem bizonyították, hogy a globális felmelegedés speciel Magyarországnak előnyös.

Persze lehet, több időt kéne szánnia különféle új ismeretek megszerzésére, tanulásra – például az Interneten. Mert az azért a mai világban elég bizarr, hogy – mint ugyanebből a beszédből megtudtuk – Orbán Viktor „nem szokott internetezni, mert nem ért hozzá”.

[ DR. KENDE PÉTER: AZ IGAZI ORBÁN A VIKTOR 2 - részletek (2006. évi kiadás) ]
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

ez jelszavas :(

@dr. jenőke (jenőke):

Nocsak a fityisz visszaadja a Tisztikaszinót, és végre elszámolnak az árával?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nana... kamugép! Ne süllyedj Blogger Géza szintjére. :D
.
Ladányi Mihály: Holnap sem

Sejtelmes lebegés,
fájdalmas mámor,
tünékeny pillanat,
tündöklő zápor.
Könnyező játék,
röpködő fények,
kavargó álmok,
éhező lélek.
A ma is nehéz volt,
s hiába a könnyek,
hiába törlöm le,
holnap sem lesz könnyebb.
.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Az a helyzet, hogy azert sokszor nem hallgatok orosz dalokat, vagy olvasok verseket, igy aztan nagyon nem is hianyzik a nyelv nemtudasa.

Politikai es/vagy alvilagi kapcsolataim nincsenek arrafele.

Amikor pedig fontos volt orosz emberekkel tarsalognom, tobbnyire az angol megfelelt.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Errol meg a regi Moricka vicc jut eszembe:

- Hazakiserhetlek?
- Meg hát!

Na, jo ejt!
@dr. jenőke (jenőke):

ez szép volt. (mint a többi is mind) Köszi. Jó éj szak át az á lom ös vényére...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ez gyönyörű vót... hahahaha!!!
feudál komcsi náci dakota mafia

országrontó nemzetvesztő hazaáruló bagázs
Szegények azt hiszik hogy kommunista gyökereikre senki nem emlékezik és az is világos ma már nyugaton hogy a volt szovjet érában a jobboldal csak a KGB trójaija,küldetésük a birodalomba visszaterelni az elkóborolt kérődzőket...
(Mazsola zenéje indul)
Egy kis balfasz CÖF-CÖF-CÖF.
Jó nagyokat köp-köp-köp.
Jön az orbán meglátja,
örvendezve kiáltja.
Szeretnek a "civi-lek".
CÖF-CÖF-CÖF-CÖF-CÖFCÖFCÖF.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "akkor..."

Akkor? Akkor se érdekel a foci. Ez a fideszes huncutság...
Fabius, le style, c'est l'homme. Neked csak ennyi jutott, így jártál. De minek rongálsz akkor másokat? Még ez is hagyján, ha lenne valami mondanivaló(d). Persze, ahogy olvasom hódolóid kommentjeit szükség van erre is, valahol csak kibújik a gőz (gáz). De hogy ennyire büdös legyen, barátom, ez környezetrongálás is egyben.
Az meg különösen bájos, ahogy a barátaid reagálnak az őtőlül (tőletek) eltérő véleményekre: igazi régi munkásmozgalmi módon. Trágárság, ócsárlás az ellenoldal kifigurázása. Hitelesek vagytok.
@Hannibal ante portas: Balfaszkám! Mész szépen a trolltartóba!
@IGAZI_kovi1970: látod, látod. Quod erat demonstrandum: azaz itt a bizonyíték arra, amit írtam. Te magad vagy a két lábon járó IGAZI. De két apróság: ha f@sz is, de jobb. Inkább, mint bal, ha már választani lehet. És a trolltartó fedelét ne felejtsd el behúzni, mert kiesel belőle. Salű.
@Hannibal ante portas:

Hehe. Jópofa vagy. Írsz valami ordenáré nagy hülyeséget, megkapod a kiharcolt tökönrúgást, aztán szaladsz világgá kürtölni, hogy: -Nézzétek, a csúnya bácsi mit csinált?!
Látod, én nem teszlek ketrecbe, engem nem zavar, hogy mindenki láthatja milyen hülye, ostoba, de -fidesz droidhoz méltóan- sunyicica vagy. Jó egészséget, és szép napot neked.
@Hannibal ante portas: látom te is csak odáig jutottál, hogy felüssed a kislexikont vagy a bakos-féle idegen szavak szótárát, oszt belefingjál a latin és francia nullás lisztbe. attól még közhelyeket puffogtatsz. térj át oravecz nórára, talán a lányoknál nagyobb szerencséd lesz.
@jaegtoer: Csak nem visszaírt nekem valamit a balfasz? Amikor tahótlanítva lett. Ennyire hülye nem lehet!
Szóval az amerikai "független" demokraták írogathatnak leveleket a washington post, stb újságokba, az teljesen rendben van!
De a magyarok nem.Értjük.
@Sexual Harassment Panda: dehogynem. a humor rovatba bármikor befér a cöf-öd. de ennyi erővel indíthatna a "friends of hungary" egy ottani magyar hírlapot, ezzel kikapcsolhatnák a post-nál és a timesnél is a gravitációt. érted?
@jaegtoer: @parti_giano: @IGAZI_kovi1970: Gyönge, fáradt, izzadtságszagú. Egy kicsit gyúrjatok még, ifjú barátaim. S először otthon sepregessetek, mármint ha már tahótlanításról álmodoztok. Még nektek is sikerülhet.
@Hannibal ante portas: és neked volt valamikor "eltérő" véleményed? mert... tőled én még csak ócsárlást és az ellenfél kifigurázását olvastam eddig
@KÁTÉó53éúétr6: tudod erre több megközelítésből is válaszolni szeretnék. Egyrészt, talán keveset olvastál. Másrészt: amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten. Itt, ebben a blogban is olvashatod, hogy olykor kéretlenül jön a gyalázkodás, trágárkodás. mondjuk engem nem zavar, sosem (na, ez sem igaz: amikor anyámazt emlegetik, akkor talán) saját magammal kapcsolatban szoktam kikérni mindezt. De az, amit ez a blog is, meg igen sok kommentelő művel: a parttalan trágár mocskolódás és mások szidalmazása, nem stílus. És itt nem csak a baloldali/liberális felütésre gondolok, bizony nagyon sokan mocskolódnak a másik oldalon is. Azonban meggyőződésem, hogy ez nem vezet sehova. S mivel valahol öreg korom ellenére mégiscsak van még maradéka az ifjúkori hévnek, nálam is elszakad néha a cérna. Egy-egy általam jó poénnak vélt mondatért nem szoktam a szomszédba rohangálni (vagy a könyvespolcon keresgélni). De ez sosem az emberre irányul, hanem arra, amit tesz vagy mond. Mindazonáltal köszönöm az észrevételedet.
@Hannibal ante portas: aham, mert kifinomult stílusra utal, hogy közhelyekkel dobálózol. és mindezt poénnak nevezed?
@Hannibal ante portas:

"__@jaegtoer: @parti_giano: @IGAZI_kovi1970: Gyönge, fáradt, izzadtságszagú. Egy kicsit gyúrjatok még, ifjú barátaim. S először otthon sepregessetek, mármint ha már tahótlanításról álmodoztok. Még nektek is sikerülhet.___"

Ha már így leegyszerűsítetted és jólárasítottad a három különböző hsz-re adott válaszodat, engedd meg, hogy én is éljek a jólteljesítés ezen eszközével az alábbiak szerint:

Apád faszát. Élőben. Viktoréval kiválthatod.
@parti_giano:

Hagyd őt! Fideszes birka! Mindig ugyan azzal védekezik amit ő követ el!

"hogy olykor kéretlenül jön a gyalázkodás, trágárkodás. mondjuk engem nem zavar, sosem (na, ez sem igaz: amikor anyámazt emlegetik, akkor talán) saját magammal kapcsolatban szoktam kikérni mindezt. De az, amit ez a blog is, meg igen sok kommentelő művel: a parttalan trágár mocskolódás és mások szidalmazása, nem stílus. És itt nem csak a baloldali/liberális felütésre gondolok,"
@tristen2005: tőlem legyen fideszes, ha sikerült a konzervatív értékeket lesöpörnie a padlásról, csak ezt ne "klasszikus" szenteciákkal próbálja takargatni.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Szia Boli!
A tegnapi témánkra válaszolnék.
Vannak pozsonyi barátaink, sőt Párkányban él az egyik rokonom, tanár emberek.
Kellemes polgári lét, anyagi gondok nélkül.
Hétvégeken a mi fővárosunkba járnak vacsorázni, vagy kultúrális rendezvényekre, színház, hangverseny, stb.
Ezt az utóbbit azért írom, mert ha egy országban privátim van pénz a kultúrára, az egy viszonylagos jólétre utal.
Miután láttad az ottani életszínvonalat, mondja már meg valaki, hogy mi. akik Európa élvonalában vagyunk a mutatóinkat illetően, akkor az emberek ilyen tehetős országban miért a vegetációra vannak itéltetve.
Na, ebből látszik, hogy hazugságok a fennsőbbséget sugárzó hírek, mert az emberek elnyomorodása ellentétes irányba mutat.
@Mariann19: huh, azért ott is vannak érdekességek. nyissad kelet-szlovákia felé tekinteted. fico sem egy piskóta.
@parti_giano:
Abban igazad lehet, hogy Szlovákia keleti régiójában rosszabb a helyzet.
Azon el lehet gondolkozni, hogy abban az országban az újraelosztás aránya legalább 4%-kal alacsonyabb, mint nálunk. A miénk 54%-os, ők most próbálnak az 50%-ot meghaladó sávba lépni.
Azt nem kell mondani, hogy a 4%-os difi mit jelent a rászorulók számára.
Emlékszel biztosan a drasztikusan megnyírbált szociális kiadásokra, mely után a boltok kifosztása következett be.
Exportorientált ország különben, ami azt jelenti, hogy versenyképes lehet, ha piacokat talál.
A másik az, hogy vállalkozásbarát politikát folytat, sok magyar ment és megy át, és ott alapít vállalkozást.A múltkor láttam erről egy riportfilmet, ahol a magyar vállalkozások egy-kettőre sikeresek lettek különböző profilokban, mert van kereslet. Márpedig ha van kereslet, az kifejezi az életszínvonal nagyságát is.
@jaegtoer: Kedves soraidból kirajzolódik, hogy fínom, gondos, érzékeny neveltetésben volt részed. Szinte érezni vélem franszia nevelőnőd parfűm-illatát. Ámde apámra vonatkozó ötleteidet nem tudom teljesíteni, ugyanis 38 éve meghalt. Szeretettel őrzöm a szüleim emlékét, anyámét is, aki immár majd' 50 éve halott. Ezért aztán különösen érzékenyen érint, ha olyasféle emberek emlegetik őket, mint amilyen te is vagy.
Mármint, ami a soraidból kitetszik.
Mindössze azért mondom ezt, mert ha nem
ilyen anonim szájhősködéssel ajánlasz másoknak a szüleikkel kapcsolatos dolgokat,
hanem mondjuk face to face, akkor könnyen megeshet, hogy te húzod a rövidebbet. Viktoré meg nem érdekel, van rá jelentkező elég.
@parti_giano: nekem megfelelnek a konzervatív értékek. Legalábbis abban a dimenzióban, amit nekem jelentenek.
@jaegtoer: bocsáss meg, de még egy ócska vicc is az eszembe jutott erről a parádés bejegyzésedről, nagyjából ez a színvonal: Korbuly és Szedlacsek beszélgetnek.
Szedlacsek: - Figyelj, Korbuly, fogadjunk, mondok egy olyan mondatot, amelyikben kétszer is szerepel a neved.
Korbuly: - Mondjad, komám.
Szedlacsek: - Barátom, reggel hétkor bújj a seggembe és este nyolckor bújj ki onnan.
Korbuly, erősen gondolkodva: - hahó, pajtás, ilyet én is tudok.
Szedlacsek: - No gyerünk, mondjad már.
Korbuly: - Szedlacsek, Szedlacek, a jó ku..va anyád!
@Hannibal ante portas:

Esetleg, talán... nem kellene szégyent hoznod rájuk.
Az pedig nem az én problémám, hogy a többiek érvelése mellett ezt az egyetlen dolgot értetted meg, fogtad fel amit tőlem kaptál ajándékba.

"hanem mondjuk face to face, akkor könnyen megeshet, hogy te húzod a rövidebbet. "

Megeshet barátom. Megeshet. De nem aggódok. Itt mindenki nagyfiú.
@jaegtoer: nem gondolnám, hogy 65 év fölött épp a te vállveregetésedre lenne szükségem. A megértést, azaz hogy ki mit s hogyan értett meg inkább ne feszegessük, érvelések itt nemigen hangzottak el, sem a te részedről, sem másokéról. Sok fiatal vesz körül, akiktől szívesen tanulok, azonban az itt tapasztalt diskurálási mód, azután az az arcoskodás, amit többen is megengedtek magatoknak azokkal szemben, akik más véleményen vannak, nem kenyerem. Nem feltétlenül mindenki debil, aki jobboldali, mint ahogy az sem, aki a másik oldalon evez. Érdemesebb normális hangon elismerni egymás kvalitásait, jobb lenne mindenkinek. Az ajándékaiddal meg légy óvatosabb, mégha nagyfiúnak gondolod is magad.
@Hannibal ante portas:

Veregeti a te válladat a halál, öregapám. Nem állítottam, hogy érveltem volna, nem szoktam lyukas vödörbe vizet tölteni. Ne tégy úgy mint egy ma született, először idetévedt bárány, amikor ismerlek, ismerünk régről hatalmas és ordas 'érveiddel' együtt.
@Hannibal ante portas: akkor jól kisöpörted a többségét, mert a klasszikus műveltségnek csak a látszata maradt, mutatja ezt e bedobott szentencia gyűjteményed. a vaskalaposság nem konzervativizmus.
@Hannibal ante portas: a konzervatívok idővel mintha a humort és iróniát száműzték volna mindennapjaikból...

ha nem tévedek, olvastam pár versed valaha ezért most nem ezt a vaskalapos giccses szöveget vártam tőled (eszemben sincs megsérteni!), mert én emlékszem amikor játszottál a szavakkal - de nem így!
ha nem te verseltél, akkor bocs! tévedhetek...
@guma:

" a konzervatívok idővel mintha a humort és iróniát száműzték volna mindennapjaikból..."

Ezért a mondatért mit fogsz te kapni Jégtől:)))

Azt gondolom nem így van. A humortalan,az íróniát nem értő emberek hajlamosak azt gondolni magukról, hogy konzervatívak.
Holott csak.....:)))))))
@Orica Középföldi:

Most megmenekült:), mert elgondolkoztatott. A látszat tényleg az. Szerencsére napjaink látszó konzervatívjai is csak látszatok. A "mi" hibánk, (és meglapulásunk) hogy többnyire csak "ők" látszanak. A vaskalaposok, a maradiak, akik a szívük mélyén semilyenek, hacsaknem percemberek, lételemek.
lehetne semmilyen is, de nem érdemelnek még egy 'm'-et, így még kifejezőbb. Megpróbáljam elfogadtatni az akadémikusokkal?:))
@Orica Középföldi:

"Ezért a mondatért mit fogsz te kapni Jégtől:)))"

egy cuppanósat!
:D

ő tudja legjobban milyen a "száműzött" élet, amikor átöltöztetik és elbitorolják alóla még az eszmét is...
ezen kívül, nála is leesett a tantusz és bigott libsikhez csapódott szégyenszemre, akik még meg is értik néha! :))))

emésztése érdekében, küldök is neki pár jó tanácsot a konyhai munkákhoz:

offforever.blog.hu/2014/09/08/szekely_iro_kolto_kinek_irasain_zene_kozben_jokat_kuncogtam_iii

sőt, ha kedve van gyönyörködjön az utcai művészekben :DDD

offforever.blog.hu/2014/09/09/a_street_art_vagy_utcai_muveszet_a_vilag_12_lepcsojen
@guma: "ezen kívül, nála is leesett a tantusz és bigott libsikhez csapódott szégyenszemre, akik még meg is értik néha! :))))"
ah, de nem, beesett ide, mint balfasz ördög a pokol üstjébe, de jó ez, magyar pokol, nincs alágyújtva, mert valaki ellopta a közbeszerzésből megteremtett gyufát, a tüzifát meg ki sem vágták.
@jaegtoer: a halál talán még nem, bár ki tudja, mit hoz a holnap. A lyukas vödröddel és a hiányzó érveiddel vagy a többiek hiányzó érveivel nem foglalkoznék, nem létező dolgokkal ugyanis csak nagyon elvont síkon lehet foglalkozni, ez meg nem az a hely. Kötve hiszem, hogy ismernél, vagy ismernétek -de ezzel a hiánnyal meg kell küzdenetek. Az "ordas" szót utoljára a komcsi érvrendszerben használták (a meséken kívül, lásd ordas farkas), látszik, te is ott szocializálódtál. Látod, ez is mennyire relatív, szerintem meg a te/ti gondolataitok tartoznak ebbe a körbe. Most, a válasz előtt végigolvastam néhány korábbi Varánusz blogot s a hozzá tartozó/belőle sarjadzó jaegtoer kommentet, határozottan ez a kép áll össze.
@parti_giano: kedves barátom, nem söpörtem én sehol semmit, talán összekeversz valakivel. A műveltségemmel köszönöm jól elvagyok, bizonyára akadnak azért hiányosságok, mondjuk a kvantumfizika vagy az elméleti matematika is ilyen lehet, de általánosságban köszi. Szenrenciagyűjteményem nincs. A vaskalaposság (világ)nézetfüggetlen, nem tartozom közéjük. A magam világát (világnézetét) a független, keresztényszociális, konzervatív jelzőkkel írhatnám le, s belátom, ez idegen ennek a blognak a szellemiségétől. De tagadhatatlan, hogy ennek is van helye.
@parti_giano:

Önellátóak vagyunk. Forr az indulat, hidegen lobban az agy, tüzet okád az önhittség, fényt próbál csiholni az elme, füstölög a provincializmus, olykor felszikrázik a humor és Knoszi tüzet olt.
@Hannibal ante portas:
"Az "ordas" szót utoljára a komcsi érvrendszerben használták (a meséken kívül, lásd ordas farkas), látszik, te is ott szocializálódtál."

keress rá, ma is előszeretettel használják a politikusok.

eddig csak a stílusbírálatig jutottál, semmi érdemi felvetésed nem volt. annyira vagy eredeti, mint a nicked, titus livius csókoltat.
@guma: a humortalanság szerintem nem világnézeti tulajdonság, hanem istenverése bárki számára. Piszkosul rohadt dolog humortalan emberekkel társalkodni, közösködni, egy munkahelyen dolgozni.
A verseimet sajna nem olvashattad, ugyanis valamikor kamaszkoromban, mint minden szerelmes kamasz, én is írtam néhányat, de azután "felcserepedvén" (made by Megyó) elégettem őket. Csodálnám, ha megmaradtak volna valahol és még publikusak is lennének... Szóval, a szavakkal most is szeretek játszani (solakt tanultam Esterházytól, aki ráadásul még iskolatársam is volt). A leírt szövegem meg nem giccses akart lenni, hanem próbáltam kicsit komolyabbra venni a figurát. Tudod, a balatoni naplementék is milyen giccsesek, mégha a valóságot látjuk is.
@Orica Középföldi: már kevés a legkisebb közös nevező. egy ideig működött csak.
@parti_giano: hohó, kedves Ianus 8vagy partzán?) honnan tudod, személyesen mondta neked? Mert erről csak az elveszett könyveiben írt. Mármint Livius.
Az érdemi felvetéseket meg magadnak kell megtalálnod, ebben nem segíthetek. (a sorok között. Van egy kedvenc zeneművem, Edgar Elgar Enigma variációi. Ez a mű azért fantasztikus, mert a variációk alapjául szolgáló téma egyszer sem hangzik el. Nagyon szép, csak ajánlani tudom, tele humorral, és nagyon mély érzésekkel.)
www.youtube.com/watch?v=tDiEdL0iwyA
@Hannibal ante portas: a sorok között olvasni pont az elmúlt rendszer ismérve volt. ennek utódja manapság a kettős beszéd. egyik sem kedvemre való.
a mondás eredete pedig egyszerű, nem liviusnál, hanem például a rá hivatkozó cicerónál maradt fent. ah, te lómai.
@Hannibal ante portas: világnézeti kérdés? :(

na ne!
eszembe sem jutna ez az angolokról...

viszont itthon nézz már kicsit körül!
(a versek, egy hasonló nevű blogoló termései voltak..., majd ha időm lesz megkeresem)
@Orica Középföldi:

"_Önellátóak vagyunk. Forr az indulat, hidegen lobban az agy, tüzet okád az önhittség, fényt próbál csiholni az elme, füstölög a provincializmus, olykor felszikrázik a humor és Knoszi tüzet olt._"

Ez szép, mit szép? gyönyörű!, s ráadásul tükör. Középföldéről, csiszolt, torzításmentes.
@jaegtoer: nyaligép. mondjuk, még mindig jobb, mint a tükörjég/jégtükör, amin nagyon pofára lehet esni.
@Hannibal ante portas:

úgy összességében, de nem a magad teljességében:

"___

Hannibal ante portas2014.08.23 18:36:59

Mindig ámulatba ejt az a pofátlanság, ahogy a bal/lib szekértábor megbélyegez valakit, aki merészel a világról, dolgokról másképpen gondolkodni, mint ők. S akkor megszületnek a fenti ostoba bloghoz hasonló stílusú és hangnemű írások, meg itthonról lediktált szerkesztőségi cikkek, amelyekből az derül ki, hogy szerzőik azt sem tudják, hogy miről írnak. Azután legföljebb a szerző(k) elnéző és lekezelő vagy inkább talán lesajnáló vállveregetéssel fejezik ki értetlenségüket pl. egy Schöpflin György iránt, s nem értik, hogy dőlhet be ez az ember egy általuk kirekesztésre ítélt és gyűlölt miniszterelnöknek. Pedig nem kell Schöpflin György intellektusának magasságába emelkedni: mert mit is tett ő? Ellentétben a blog szerzőjével és sok - sok harcostársával meghallgatta vagy/és elolvasta Orbán V. beszédként aposztrofált tusnádfürdői előadását és - horribile dictu - még meg is értette! Ezért aztán tudja, hogy miről is van benne szó, s mint jó tanár, próbálja magyarázni szellemileg kissé elmaradott diákjainak. Csak bíztatni tudlak benneteket: olvassatok! De ne az értelmezéseket, hanem az eredeti szöveget.

Hannibal ante portas2014.08.23 18:51:43

Még annyit az "il" képzőhöz: mint valamikor régen magam is latinos diák: ezeket az "il" fosztóképzővel ellátott fogalmakat sohasem szabad szó szerint értelmezni. Ebben a formában tehát az illiberális nem a liberális ellentéte. Ráadásul Orbán nem liberális/illiberális demokráciáról beszél, hanem egy államszervezési formáról: itt van az egész csúsztatás! Nem beszélve arról, hogy az előadásban ez szerepel: "Vagyis a magyar nemzet nem egyének puszta halmaza, hanem egy közösség, amelyet szervezni, erősíteni, sőt építeni kell. Ilyen értelemben tehát az az új állam, amit Magyarországon építünk, illiberális állam, nem liberális állam. Nem tagadja a liberalizmus alapvető értékeit, mint a szabadság, és hozhatnék még néhányat, de nem teszi ezt az ideológiát az államszerveződés központi elemévé, hanem egy attól eltérő sajátos, nemzeti megközelítést tartalmaz." Tehát: "ilyen értelemben"!

Hannibal ante portas2014.08.23 18:55:38

@Zöldi László: igen, éppen itt van a kutya elhantolva: az az illiberális fogalom, amit erdetileg beletuszkoltak (Zakaria illiberális demokráciáról beszél, és az egész liberális harci tábor így értelmezi Orbán szövegét), holott itt nem erről van szó. És ezt értette meg - többek között - Schöpflin
___"

E mellé csak annyit írok: Norvég Alap. Magyarország, tegnap, Szerb utca.

...és hogy érdessé vált a modorom, úgy igaz, karcossá tette a kibertéri homok, és a látszatkonzervatívok.
@parti_giano:

"_már kevés a legkisebb közös nevező. egy ideig működött csak."

Egy kicsit zavarban vagyok a tegnapi nappal, oly szépen indult, s végére megtelt indulattal. Már éppen megegyeztünk, hogy miben egyezünk, s milyen kevésben különbözünk, és becsapott a ménkű, a Haza, 'az ezerszer áldott és ezerszer elátkozott'...
@parti_giano:

"_nyaligép. [...]_"

Azt akarod mondani, hogy véleményem fala, bástyája, tornya alaptalan?!:
@parti_giano: a sorok közötti beszéd nem azonos a kettős beszéddel.
A helyzet az, hogy én Livius általad küldött csókjaira gondoltam, nem a Hanniballal való foglalatosságára.
De ha már így, Ciceró előbb élt (Kr.e.106-Kr.e.43), mint Livius ( kb.Kr.e.59 -Kr.u.17.), először ő jegyezte föl ezt a mondást - illetve hasonlót, azután meg Livius az Ab urbe condita című művének XXVI. könyvében. Tehát Cicero nem hivatkozhatott Liviusra 8ahogy mondod), mert akkor már halott volt, de Livius sem hivatkozik Cicerora. Szívesen elküldöm a hivatkozott részeket, kikeresem a könyvből, csak előbb be kéne scannelnem, macerás, sok oldal. Mindez azonban nem annyira releváns mai életünkben, régen volt és máshol...a mai lómaiak nem is emlékeznek rá...vagy rosszul.
@jaegtoer: szerintem nemcsak itt a blogon folyik ez a vita a nem kormánypártiak között. kell a tisztuláshoz. tudod, vita-, szőrnek lassan ökölpartnere is a tükörrel jön, mondja, azt tartja eléd/elénk. mintha nekünk nem lenne. ezért firtattam a felelősségét, elég-e annyi, hogy kiment és visszamutogat, osztja a tanácsait, mit kell csinálnunk, avagy támogatná-e pl. az átlátszót. mert, ha nem, akkor nem több, csak a fogjuk meg és vigyétek.

"Azt akarod mondani, hogy véleményem fala, bástyája, tornya alaptalan?!:"

én? de nem. az alaplapod jó kezekben van a háziorvosodnál/patikusodnál. a tornyoddal meg azt csinálsz, amit akarsz.
@jaegtoer: ok, így van. Perfekt gyűjtőmunka. Én írtam mindezt. Vállalom, most is. Mindazonáltal jól látod: összeségem nem a teljességem. (Idézhetném Eliottot is.)
Sajna, virtuális világban élünk. Virtuális a pénz, a kapcsolatok (hiszen mi is itt virtuálisan), sok minden, látszat. A dolgok, fogalmak elszakadtak valós tartalmuktól, jelentésüktől. Miért lenne ez másként az eszméknél, meg az eszméket habzsoló, szajkózó embereknél? Nehéz ebben a világban indulatok nélkül - mondhatnám egy szép "szentenciával" sine ira et studio - létezni. És a politikusok - tisztelet a kivételnek (van-e egyáltalán kivétel) mocsok módon rájátszanak erre. Ebből élnek. Vagy ezért. Egy ennyire hiszterizált társadalomban, mint a mienk ez meg különösen hatásos eszköz. Van bizony, hogy engem is elragad az indulat, s nehezen tudom visszakormányozni magam. Szoktam is sajnálni. Nem tudom, nem látom, hogy a közeljövőben lesz-e valaki, van-e valaki, aki képes lenne ezt a feladatot itthon megoldani. Szerintem a 25 év előtti 40 év átka még sokáig itt lebeg fölöttünk. Világnézetre való tekintet nélkül. Addig meg nem nagyon tehetünk mást, mint - s ezt most nem naplementés giccsnek szánom - saját példán bemutatva keresni a közöst, s a menkűcsapások ellen jó villámhárítót találni. (csak ne az asszony vagy a gyerek legyen...)
@Hannibal ante portas: jogos. ezt benéztem.
cicero:
"... hannibal, credo, erat ad portas..."
"... si Hannibal ad portas venisset..."

livius:
"cum Hannibal ad portas esset..."

ne szkennelj, itt van magyarul:

mek.oszk.hu/06200/06201/html/romai4.htm

én csak ennyit írtam:

a sorok között olvasni pont az elmúlt rendszer ismérve volt. ennek utódja manapság a kettős beszéd.

pont ez az, mikor nekiállsz fejtegetni, mit mondott orbán. dirrekt ködösen fogalmaz.
@parti_giano:

"_osztja a tanácsait, mit kell csinálnunk, avagy támogatná-e pl. az átlátszót._"

no, igen.

"_én? de nem. az alaplapod jó kezekben _"

Köszönöm, hogy sem Az Üstöt, sem a vájlingot nem említetted:D sőt a Kilincseket sem:D
@Hannibal ante portas: "Szerintem a 25 év előtti 40 év átka még sokáig itt lebeg fölöttünk." az átok jóval korábban kezdődött.
@jaegtoer: lassan összehozod a vasárú bolt termékínálatát.
@Hannibal ante portas:

Majd este. Most dolog van. Nem kevés.
@parti_giano: nem is egészséges, ha csak az van... viszont a tolerancia azért hiányzik, miként a nem-vátesz szemlélet is...
@Hannibal ante portas: @jaegtoer:

Nem mondtam, hogy melyik este. Kissé összecsúsztak az idősíkok.
Ha te konzi, és én konzi dialóg érdekel, az egy hosszabb menet, több mint négyszer ötezer karakter... ha érdekel mához egy hétre, keddre...
addig megígérem, hogy -veled- nem verekszek, de amilyen a mosdó, olyan tuss olló alatt a kerecsendi szerecsen...:)
@jaegtoer: Nekem most lett vége a napnak, vagyis lassan közeleg a vég. Köszönöm az ajánlatod, érdekel. (a tussoló tuss olló veszélyes szerszám, főleg Kerecsend határában, ahol kedves trafizo policájok szoktak mérni, volt már dolgom velük - illetve, nekik a pénztárcámmal...)
@Hannibal ante portas:

Szia. Az utóbbi két posztban írtam néhány kommentet, amiben se lófasz, se menj a picsába, se kurvamama nem említődött.Szólj ha érdekel a dolog, aztán meglátjuk honnan indulunk.
süti beállítások módosítása