Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.06.22. 10:22 Fabius

Az Együtt megágyazott Gyurcsánynak 2018-ra

Címkék: együtt bajnai dk gifszínház

A tegnapi napról csak két dolog jut eszembe:

1: Az Együtt szenvedéséről és itt is vagyok, hol is vagyok Gordon sarokba hemperedéséről ez:

060_2_anim csapok.gif

A baloldal úgynevezett főpolgármester jelölt ötleteiről meg ez:

049_2_anim röhög.gif

A gifszínház alkotásaival nagyjából mindent el is mondtam, kár a szóért belétek. Legfeljebb annyit jegyeznék meg, olyat láttunk már eleget, hogy egy párt képtelen dekódolni a negatív választási üzenetet, de olyat még nem, hogy valaki a pozitívat ennyire ne értse. Ezzel máris történelmet írtatok. Jah, és megágyaztatok a baloldalon egyedül hagyott Karakter Ferencnek 2018-ra. 

436 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr66397133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezekre a balfaszokra lassan tényleg kár a szó.

Bár megjegyzem új arcok nélkül megújulás sem lesz. Csak az a pech, hogy Szigetvári, Szelényi meg Székely nem olyan arcok akikkel Gordon helyettesíteni lehetne.
elképesztő, mindig van lejjebb.

@vitéz Thapóccay néma bárány: új arcok oké, de legyenek az emlegetetteknél karakteresebbek.
rá sem merek gondolni, ha most valami "csoda" folytán előrehozott ogy. választásokat tartanának.
@vitéz Thapóccay néma bárány:

"Szigetvári, Szelényi meg Székely nem olyan arcok akikkel Gordon helyettesíteni lehetne."

Bingó. Pluszbónusz májusban még az volt a kérdés, akarjátok Gordit a szocik és Feri nélkül? Erre kaptak egy választ, amit látjuk mennyire értettek meg.
Fabius, milyen 2018?
Akkor itt már totális diktatúra, vagy polgárháború lesz.
@vitéž munkášőr: csodát? hmmm... igaz, nem. még a patakyt is visszahozták az ufók. álmodoztam.
@parti_giano: hirtelen patkanyt olvastam, de igy is scheißegal
Meg fogom nézni Vitya fejét, amikor Feri beleül a miniszterelnöki, Vadai meg a hadügyminiszteri bársonyszékbe. Hö. höhöhö.

Nem hittem volna, de a baloldalon szó szerint olyan eszelősen béna mindenki, hogy tényleg Feri maradt az egyetlen alternatíva, aki legalább messziről politikusnak néz ki, és képes elmondani három értelmes mondatot.
Gratulálok az "új" csapathoz, akik áprilisban felajánlották a lemondásukat.Az egész társaságot már leírtam magamban vagy 1 éve:A politikai teljesítményük egy nagy kerek nulla volt.Most az egyetlen valamirevaló húzónevüket, Gordont hátrébb tolták.Hogy taktikai húzásból , vagy csak egyszerűen valóban ennyire együgyű társaság, mindegy is.A nyilatkozataik a gesztusaik egy szemernyit nem változtak függetlenül attól, hogy április 6 előtt vagy után, május 25-e előtt vagy az után vagyunk.Lehet utálni a Gyurcsányt, hogy nem vonult vissza, de a jelenléte nagyon jól mutatja, hogy ezek mennyire nem tehetséges politikusok, hogy csak egy sokadrangú másodvonalbeli társaság.
Azt pofázták mindig, hogy le kellene vonni a személyi konzekvenciát a többi pártnak.Hát nekik is..
Most igazoltam át Gyurcsányhoz. Ő legalább tönkre vágja az MSZP-t az Együtt meg magát. Kár volt két szavazatot rájuk pazarolnom. Csá Együtt!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "képes elmondani három értelmes mondatot"

Persze, szertnénk, h alternatíva legyen a demokratikus (azt, h bal vagy jobb, most hagyjuk, mert ennek besorolásnak ma itt semmi jelentősége) oldalon. Azon mindig csodálkozom, h csak evvel az oldallal szemben fogalmazunk meg ilyen igényt, pedig a másik oldalon milyen "kvalitások" állnak? Olyan mélységeket láthatunk KIVÉTEL NÉLKÜL, aminél egy utcáról bevonszolt átlagember is vonzó alternatívává lesz.
Mégis, az valahogy nem baj. Annak van piaca, azt veszi a nép (egy része), az maradhat. A karakter nélküli, együgyű szoci/libi nem jó. Oké, igényesebbek vagyunk - és legyünk is - csak fanyalgásunk közben szétkúrják (nem közben: a mű már majdnem teljesen kész) az országot a senkik, akik valakik.

Tudnátok ti mondani olyan neveket, akikkel ezen az oldalon mindenki vagy a nagy többség elégedett lenne?
Kétlem.

Én sem hiszek a Bajnait követő arcokban, az egész Együtt mozgalom nyögvenyelős ügy volt. De a fenti kérdésre mi a válasz?

Egyet tudok csak biztosan: csak olyan ellenzéknek van ma Mo-n értelme, amelyik ezt a RENDSZERT akarja eltüntetni. Csak annak fogok hinni, amelyik villágos programban fogja megfogalmazni, hogyan kell ezt elérni. Mostanra szinte semmilyen más lehetőség nem marad, mint az utca. Törvényes módon (vagyis a fidass kitalálta szabályok szerint) nem fog menni.
Nincs ebben semmi újdonság.
Az elsőbbség a miskolci panellakó háziasszonyt illeti, aki a vendégnek is megágyazott, amikor Feri náluk hált!
@félázsiai nagymagyar: talan egyedul ok azok, akik vilagosan fogalmaznak a "RENDSZER" eltuntetesevel kapcsolatban:

negyedikkoztarsasag.hu/
Tényleg lehetetlen eldönteni, hogy a Polgári Magyarországért (PM) a szánalomra méltóbb, vagy az Együtt-Korszakalkotók Pártja.....
A kettő összeolvadva pedig különösen édi....

Az az egy azért vígasztalhatja őket, hogy a Bokros-féle Modern Magyarországért Mozgalom (MOMA) vagy a Fodor Gábor-féle Liberálisok még tőlük is sokkal bénábbak!
Bajnai pedig azért mondott le a magyar és az EU parlamenti mandátumáról, mert akkor nem folytathatna egyéb kereső tevékenységet, és pl. elesne a luxembourgi cégeknek adott tanácsokért kapott 54 millától évente....

A többi csak hanta....
@félázsiai nagymagyar:

Összességében szerintem legnagyobb közös osztónak Bajnait úgy nagyjából mindenki elfogadta volna.

Na, ebből lett ez a bohóctréfa, amit látunk.

Az viszont biztos, hogy miután a DK kinőtt az "elvesztegetett szavazat" szerepből, a szavazók földcsuszamlásszerűen fognak átmenni hozzájuk, azt sem tartom kizártnak, hogy az MSZP be sem jut a parlamentbe.

És akkor már megint elment 12 év, hogy pontosan ugyanott tartsunk, mint az Elkúrás Évében.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: hat igen, summa summarum ez a legfobb oka annak, hogy leleptem - tudniillik nekem mar nincsenek tovabbi elvesztegetni valo eveim...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Az a baj, hogy Gyurcsány nem fogja Orbánt leváltani, mert nem fognak elmenni szavazni azok akik most is húzták az orrukat.
Lehet, hogy 10%-ról 20%-ra felmegy a szavazói száma a DK-nak, és Gyurcsány újra táncikálni fog, de az ország tönkremegy.
Most ezzel vitatkoznék. Bírom Bajnait, de bebizonyosodott, hogy ő a néptribün szerepére nem alkalmas. Ő arra alkalmas, hogy pénzt, és támogatókat gyűjtsön. Ha másra lett volna alkalmas, most ő lenne a miniszterelnök.
@vitéž munkášőr:

Ebben az országban minden olyan, mint a magyar foci, azt meg látjuk milyen.

Szájjal, illetve ceruzával, kockás papíron.

A KLIK elnöke annyira nem ismeri Nagy Lászlót, hogy képes összekeverni egy félamatőr úttörő-versike szerzővel.

Építettünk vagy a fasz tudja hány stadiont, a horvátok meg a bosnyákok meg közben csendben kijutottak a vébére.
@MZ/X hip hip hurrá:

Lebecsülöd az emberi feledékenységet. :)
@vitéž munkášőr: "akiknek elegük van az elmúlt 25 év ámokfutásából"
Az összemosást nem csípom. Azért azt a keveset, amit leírnak tisztelem. Viszont nem látom, h miként képzelik megvalósítani. Nem látom kimondva azt sem, h a maffia itt van és a rendszerük eltüntetése a legelső feladat ahhoz, h a 4K saját programját megvalósíthassa.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Azt olvasom a DK honlapján: Csatlakozz a baloldal legdinamikusabban növekvő pártjához :-)

A DK Krédójában olvasom:
"A mai Magyarország nem demokratikus és nem jogállam.
..
A Demokratikus Koalíció mindezek alapján élesen szemben áll Orbán önkényuralmi rendszerével. Nincs kompromisszum. Nincs kiegyezés. Nincs, mert a szabadság, a demokrácia ellenségeivel nem kötünk egyezséget."

Ez ma a minimum sztem, amire az összefogni kívánóknak építeniük kell.
Eddig az volt a gond, hogy nem alkalmas, és mit keres itt. Most meg az, hogy alkalmas, és miért megy el. Nem értem én ezt.
Meg különben is soha ne mond azt, hogy soha. A hollandok sem fognak az utolsó csoportmeccsen a legjobb csapattal kiállni. Minek? Pihentetni kell őket a tétmeccsekre.
@félázsiai nagymagyar: Most azzonnal csatlakozni fogok a Dk-hoz. :))
@V-PORT: Szerinted a néptribün a Szigetvári?
Meg lehet operálni amíg beszél.
A hollandok biztos bejutók taktikázhatnak, az együtt meg keresi, hogy ki is valójában.
Ellenzék?
HOL?
Mert volt itt vmi "választás", ahol nem látszottak, sőt még lapítottak, nehogy bántsák a narancsbolsi kurvákat. Szóval akkor csak én nem értem ezt az egész "ellenzéki" izé nevű szánalomhalmazt?
Innom kéne... Pl. azért, hogy leküzdjem magam a szintjükre.
@V-PORT: Ha úgy érzed jónak, ne tartsd vissza.. :-)
Mégis mi a baj Gyurcsánnyal??
Az elmúlt 4 év után kifejezetten elfogadható a személye.
Aki fanyalog, az gondolom Orbántól még jobban irtózik.
Na, akkor ők is mennek a levesbe. Szigetvárinál számomra visszataszítóbb karaktert nem is találhattak volna. A hideg kiráz, amikor beszél, vagy nyilatkozik. Tisztára olyan a karót nyelt tartásával és a kígyó-nézésével, mint egy szociopata. Mindegy...
@MZ/X hip hip hurrá:

Szigetvári egy Arjen Robbenbe oltott Robin van Persie.

Gyors, robbanékony, a kapu előtt halálos, és még jóképű is.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

A legjobb az volt, hogy utána Sz. előadta a "balfaszok voltunk" dumát, mintha nem az lett volna eleve a cél, hogy veszítsenek.

Csak kicsit túltolták a biciklit.
@vitéž munkášőr: érdekes, hogy a jobbik továbbra is második helyen áll.

www.ipsos.hu/site/a-jobbik-a-m-sodik-leger-sebb-p-rt/

Amúgy tegnap erre túráztunk és ennek a táblának a szövege nagyon megfogott. Szerintem sok igazság van benne.

lh5.googleusercontent.com/-B_2rZ9q9Nik/UNDw7gkTuCI/AAAAAAAAAC4/64gQpzmREbc/w480-h640-no/ztabla1.JPG
@félázsiai nagymagyar: ha tanulmanyozod a Munkaskamara (ennek a letrehozasat szeretne most a 4K) mibenletet, az sokmindenre valaszt adhat...

meggyozodesem, hogy - peldanak okaert - Ausztria is az Arbeiterkammer jelenletenek koszonhetoen MUKODIK ugy, ahogy
Talán ki kellett volna tartani Bajnai mellett április 6-án, nem pedig akkor is lehülyézni. Tudjuk, hogy mindig a más a hibás, de sajnos ti azt várjátok el, hogy bármennyit is marházzátok, azért ő kedvesen mosolyogva menjen tovább. Na az az Orbán Viktor, de az olyan országot is csinál.

Bajnait támogatni kellett volna, aktívan, érdemben. Így jár a kedves beszólogató egész életében, és mindig másban fogja megtalálni a hibát. Most is, meghallott megint két nevet, és máris hülyézik. Csak sajnálni lehet az ilyen embert.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "És akkor már megint elment 12 év, hogy pontosan ugyanott tartsunk, mint az Elkúrás Évében."

Az nem is rossz. Gyurcsány már beismerte a hibáit. Már csak te jössz, hogy te is beismerd, még az az elkúrás is százszor jobb volt, mint ami helyette jött, és ha Gyurcsány tényleg javít, és az MSZP közben kihal, akkor onnan lehet folytatni.

Jobb lenne Gyurcsány nélkül, csak az isten se tudja követni, amilyen tempóban mindenki mást ti kinyírtok. Már a Szigetvárin is fanyalogtok, meg a Somogyin is két nao után. bezzeg a FIDESZ simán elvan Kerényivel, Semjénnel, Bayerrel, és van is 40%-uk.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: rendes Toled, hogy tovabbra is ellatsz infokkal, de mint mar szamtalanszor emlitettem, Molnar Tamas tavozasa ota a jobbik szamomra csupan faszpumpas gyokerek es meghasonlott pornos prolik szanalmas gyujtohelye - elhiszem, hogy szar lehet Neked akaratodon kivul is ezekkel azonosulnod...

komolyan sajnallak
@baldoc:
Gyurcsánnyal a bajom csak annyi, hogy még az MSZP-t sem tudta egységes párttá alakítani.
Amikor pedig a hullámok összecsaptak a feje felett akkor jött azzal a dumával, hogy inkább lemond ha ő az akadálya annak, hogy a fidesz együttműködjön a kormánnyal.
Nem is tudom, hogy akkor sírtam vagy röhögtem, de biztos úgy éreztem, hogy szembeköpött.
Egyébként ha spicces akkor nagyon aranyos és a szövegelés is nagyon megy neki, de mint miniszterelnök megbukott. Beismerte hibáit.
Ok. Akkor tűnjön el.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
És akkor már megint elment 12 év, hogy pontosan ugyanott tartsunk, mint az Elkúrás Évében.

Így halad a magyar.
-Malacka, elestél a biciklivel?
-Nem, én így szállok le. :(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: orbanbasi lanyanak krikszkrakszainal leragadtam - a focit ruhellem a-tol z-ig mint a szart, de ezt mar irtam Neked ;-)
@is:

Én kérek elnézést, hogy alkalmatlan balfaszokra rámondom, hogy alkalmatlan balfaszok.

Szigetvári? Na ne röhögtess.
Somogyival semmi bajom, de van rá bármi bizonyíték, hogy el tudna vezetni egy fővárost.

Ennyi erővel tényleg lehetne Kulka is, ő legalább tényleg népszerű.

""És akkor már megint elment 12 év, hogy pontosan ugyanott tartsunk, mint az Elkúrás Évében."

Az nem is rossz."

Nem a lófaszt nem, kész katasztrófa. 25 éve állunk egy helyben.
@vitéž munkášőr: Te munkásőr, valld be, h szíved csücske a munkáskamara :-)

negyedikkoztarsasag.hu/blog/2014/02/12/Munkaskamara
Elolvastam. Megint az irányzék jó, de ki húzza meg a ravaszt? Kinek "javasolja" ezt a 4k?

Mo-n a mindenféle ellenállás hiánya valóban a valódi szakszervezti mozgalom hiánya miatt is van.
@is: Vannak akik kitartottak mellettük:-)
Itt is.
@vitéž munkášőr:

Récsölt ez ügyben nem bántanám, én már vagy húsz éve nem tudok kézzel írni. Ha nagyon muszáj, "nyomtatott" betűkkel írok.

A múltkor egy rövid üzenetet írtam a kolléganőmnek, aztán vártam, hogy a papíron a szöveget aláhúzza-e a helyesírás ellenőrző.
@is: Más formában, de ezt írtam fentebb.
Mondjuk olyan bizonytalan formában, amilyenben éppen vagyok - vagy mégsem..?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Biztos vagy az utolsó mondatodban?
Nekem - és még sokan másoknak - úgy tűnik, hogy egy lépés előre, kettő pedig hátra...
@is: nem jobb az elkúrás sem.

A fanyalgáson történő felháborodásodat megértem.

Az én véleményem az, hogy meg kéne tán nézni, mi is jön ki ebből az együttesből, s nem picsogva kúszni az ország holtversenyben legkártékonyabb emberének kebelére.
@MZ/X hip hip hurrá: "hogy még az MSZP-t sem tudta egységes párttá alakítani"

Hehe! Olyan ember szerintem a földön nem létezett.
Őt a belső erők/körök emelték vállra, mikor látták, h nyerhet - majd ejtették a földre (szarba), mikor nyűggé kezdett válni.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: nekem viszont gyonyoru a kezirasom es a kalligrafia lelkes rajongoja vagyok - szoval teljesen mas platformon allunk, de elfogadom a velemenyedet

mindettol fuggetlenul nem adtam volna a prinzessin kezebe diplomat...
@félázsiai nagymagyar: nagyon jol latod es nagyon jok a kerdeseid, amelyek megegyeznek az enyeimmel... :-(
@MZ/X hip hip hurrá: "de mint miniszterelnök megbukott. Beismerte hibáit.
Ok. Akkor tűnjön el. "

Ah.
1. Tehát aki nem akar eltűnni, inkább ne ismerje be a hibáit. Íme Orbán..
2. Ha nem feleltél meg a mhelyeden, mert mondjuk hibáztál akkor már csak munkanélküli lehetsz? Esetleg ha tanulsz a hibáidból...?
@félázsiai nagymagyar:
Nekem az az érzésem, hogy nem született olyan ember a földön aki ezt az országot valamilyen szinten egységessé tudná tenni:-(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Récsölt ez ügyben nem bántanám, én már vagy húsz éve nem tudok kézzel írni."
Neki még nem volt ennyi ideje elfelejteni...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nem a lófaszt nem, kész katasztrófa. 25 éve állunk egy helyben.

Még ha csak egy helyben állnánk...
@MZ/X hip hip hurrá: Ha ilyen kritikus Gyurcsánnyal, akkor gondolom ön hibátlan, mert ilyen kiméletlen csak az lehet, aki kikezdhetetlen és tökéletes!
Ha mégse lenne az , akkor cinikus képmutató, megérdemli Orbánt!
@MZ/X hip hip hurrá: A baj evvel az, hha ezt elfogadjuk, akkor nincs kiút, csak a menekülés.
Én ugyan bízom abban, h egyszer majd csak lesz, abban viszont már egyáltalán nem, h ez az életemben, vagy akár a gyermekeimében megtörténik.
Emiatt gyakorlatilag leírtam magamban az országot (ami majdnem uaz, mintha végleg megtettem volna..). Már csak a megfelelő alkalmat keresem a távozáshoz. Húzódik már egy ideje, de el fog érkezni.
@sjz: "Még ha csak egy helyben állnánk... "

Talált. Süllyedünk.
@sjz:

USA: a Tesla nyílttá tette a fejlesztéseit.
USA: a Google légballonokról szórna ingyen internetet.
Németország: Húsz éven belül teljesen megújuló energiára térnének át.
Magyarország: a hittant és a testnevelést emelt, a természettudományokat csökkentett óraszámban tanítják. Valamint megünnepeljük, hogy Orbán Viktor 25 éve zavarta haza az oroszokat, vitte el a Gyűrűt Mordorba, robbantotta fel a Halálcsillagot, és szerzett mesterhármast a BL-döntőn.
@félázsiai nagymagyar:
Azok a hibák nem voltak túl kicsik. Az ország 2/3 adott döntően miattuk egy diktátornak. Ha ő jól vezeti az országot az Orbán a fasorban lenne. A hibáknak a következményeit is viselni kell.
@baldoc: Elég zavaros amit ír.
Nem vagyok tökéletes természetesen, de hibáim következményeit viselem. Ha alkalmatlan vagyok valamire akkor legalább annyi következtetést levonok, hogy nem erőltetem.
Remélem érthető így.
@félázsiai nagymagyar:
Értem én, de mindenki nem tud elmenni innen.
@baldoc: Egyébként én én és a családom, anno Gyurcsányra szavazott. Mi őt érdemeljük meg, és ha csalódtam benne akkor megpróbálok változtatni. Orbánt meg az aki rá húzza az x-et.
@is: +1
lassan el kéne gondolkodni, hogy kiket hülyézünk folyamatosan. Szét kéne nézni, mi van most helyettük.
Az ellenzéki oldalon egy erős, okos, értelmes, vezetésre alkalmas, tömegeket vonzó emberről álmodozunk, aki hipp-hopp letörli a föld színéről is az ellent. Igen, ám kis országunkban kicsi a választék, s a fenti tulajdonságok többnyire együttjárnak hataloméhes, diktatórikus magatartással egy idő után.Legalább is Közép-Európában és a Balkántól keletre.A mélymagyar tulajdonságok a politikusoknál elég régen együtt járnak a "Ki lop többet" mozgalommal, az "Én vagyok a háromlábú faszék", mindenkinél mindent jobbat tudokkal.Felhergeltem magam, hogy jár a szánk, közben a fél ország nem ment el szavazni, a másik fél nem zavarja el a hatalomnak lefeküdt szakszervezetieseket, tunya, lumpen a harmadik fele, kevés az igaz szó, aki pedig többre vágyik, az természetesen disszidál.(Az én időmben így mondták). Hogy leszünk és mikor élhető ország, az utcán mosolyogva sétáló emberekkel, nyugalom és békesség mindenhol? Én már kevés idővel rendelkezem. Mikor??
@félázsiai nagymagyar: Szép is lenne:-) A kérdés, csak az, hogy hogyan jut el a gyerekekhez? A mai iskola rendszeren keresztül biztos nem, pedig inkább ezt kéne oktatni.
@MZ/X hip hip hurrá: 2/3
Hibáztak, nem kicsit, de nem 2/3-nyit. Ahhoz a fidass igen kemény és céltudatos aknamunkájára is szükség volt. A baloldal naiv és bamba volt, kisstílűek gyülekezete. Ez még nem jelenti azt, h a maffiának kellett jönnie. Jöhetett volna egy NORMÁLIS jobboldal is.

Valmiért olyan sem volt, nem csak a "bal" oldala hiányzik az országnak.
@MZ/X hip hip hurrá: "Elég zavaros amit ír."
szerintem meg tök világos volt, amit írt.
nem menő már, ez a rúgjunk bele még egyet feribe, attitűd:)
@félázsiai nagymagyar: Tudta az ország ki fog jönni. Ismertük Orbánt. Honnan jött volna egy normális jobboldal. Bár lenne. Az LMP jött akiről nem lehetett tudni igazán, hogy milyen lesz.
Azoknak van igazuk akik azt mondják, hogy nincs akik közül válasszanak jelenleg.
@taga20: Szeressétek Ferit semmi probléma. Van akiknek nem alternatíva.
Ha ennyien szeretik biztos győz 2018-ban.
2018 ra Orbán elnök lesz korlátlan jogkörrel, aki Lázár nevű harci kutyájával és egyben min. elnökével a jobbján igen erős ellenfelelt kíván. A legrosszabb amit velük tenni lehet ha rájuk eresztjük azt az embert akit ők a legkevésbé kívánnak maguknak, és ez Gyurcsány Ferenc. Két ennyire elvetemült alak ellen mint Lázár és Orbán már semmit nem ér Bajnai józansága vagy az LMP maszatolása. Felejtsük el az állandóan ismételgetett "új arc kell" frázist. Ebben a közegben amit a fidesz teremtett kizárt h 1-2 év alatt bárki bármit is fel tudna építeni. Civilek is kilőve.
@MZ/X hip hip hurrá: te ez nem szerelem kérdése, me a guminőmet szeretem, viszont ferit a hibáival együtt is bírom. ennyi:)
sokan itt is ekézik a demokratikus oldalon lévő politikusokat, ako ha ilyen okostojások vannak itt, lehet előugrani hiteles arcnak.HAJRÁ!
jó tudom, ez az ország a tízmillió szövetségikapitány országa, csak hogy aktuális legyek:)))
@taga20: neked kettő az egyben kell akkor. egy gumi gyurcsány.
@mojszipupi: pontosan, ez lesz/van
10-15 évre letudva minden, látva a társadalmi folyamatokat és a nemlétező ellenzéket és a polgári középosztály

a beton meg tovább köt

A paksi orosz hitelről szavaznak holnap a Parlamentben

Rendkívüli ülés lesz. Valószínűleg döntenek a képviselők a paksi atomerőmű bővítéséhez szükséges hitelről. Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter előterjesztése alapján az oroszok maximum 10 milliárd euró összegű állami hitelt nyújtanak Magyarországnak a paksi atomerőmű bővítésének tervezéséhez, megépítéséhez és üzembe helyezéséhez.
@parti_giano: nem, nekem ilyet kügyé, majd az asszonyt befizetem vellneszelni:)))
1.1.1.2/bmi/www.napiszar.hu/Thumbnails/19132.w-500.h0.q100.jpg
@parti_giano:

Egy felfújható van már neki, csak a költözés miatt, szatyorban hordja:)
gyurcsány öszödön elmondta, :
"ha ezt így akarjátok folytatni, akkor keressetek másik madammot"
mire az mszp vezetés fejet rázott, biztosították, hogy tényleg, igazad van...
nem tudta megcsinálni, mert volt 1 szdsz, és 1 saját pártbeli ellenzéke. + fidesz (gondolok itt a meg nem szavazott 2/3 - os törvényekre)
amikor már látta ő is, hogy ez 1 langyos foss, akkor inkább lemondott..

mikor látta, hogy fidesz mint győztes mit tesz,
neki állt egy új párt alapításán.
sikerült neki, van támogatottsága, bár kevés,
de még mindig, elfogadhatóbb mint a szociké, akik, még mindig azt hiszik, hogy lehet a fosban dagonyázni!

valaki írta fentebb, hogy vissza kellett volna vonulnia.. miért?

mi ebben a gáz?
ha dolgozom egy cégnél, nem tudom átvinni a terveimet, elképzeléseimet,
veszem a kalapom!

csinálok 1 hasonló vállalkozást, (pártot) és a saját elképzelésem, lehetőségeim, támogatottságom szerint, teszem a dolgom!
mi evvel a baj?
@tristen2005: na megjött a másik bennyhill! mi van itt, bennyhill találkozó?:))
Amúgy, csak nekem szarakodik ez az oldal?
@vitéž munkášőr: Ne essünk túlzásba, mivel marhára nem kell velük mindenben azonosulnom. Egyszerűen vannak olyan javaslataik vagy elképzeléseik, amiket támogatni tudok. Ennyi és nem több.
@tristen2005: ja, s mint ott van a szelepe, ahol a robotpilótának az airpalne-ban.
2012-ben azt gondoltam, és voltunk itt még egy páran ezen a blogon, hogy Bajnai visszatért, és Orbán repül 2014-ben. De nem jött össze, sőt. Lehet itt sok mindenkit hibáztatni, mi sokszor megtesszük. Egyet viszont megtanultam, nincs értelme előre tervezni.
és tényleg elég is rájuk két gif, többet fölös pazarolni...
@V-PORT: tudod, gyurcsány a hibás! ezéris:)))
@taga20: Helló öreg! Vettel már megint mijafaszt csinált, most épp a sógoroknál? :)
@taga20: Nem hiszem. Gyurcsány, az Gyurcsány. Én nem foglalkoznék vele. Szerintem hibázik, mert túl sokat kezd el gondolni az EP választás után.
Kíváncsi vagyok az Együtt mire lesz képes. Hogy válik párttá, mire lesz képes Szigetvári, és mikor szorul ki teljesen Kónya.
Én még nem terveznék 2018-ra előre. Adnék egy esélyt Szigetvárinak. Mit tudunk róla? Nem sokat. Lehet, hogy többre képes, és több egy "király-csinálónál",
@doggfather: csak nem navracsicsot olvasgattál? A politikában „a jövő idő mindig bizonytalan”-mondta.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: haver szevasz. szerinted vettel rakja össze a gépet esténkét? hülyeséget ne kérdezz, ha lehet!:))
@taga20: De bazz, mi volt az amikor még ment a gép és előzés közben már arra sem figyelt, hogy ne menjen neki az előtte lévőnek, összetörve a saját szárnyát. :)
@taga20: Amúgy már nincs olyan messze a "szép" új világ, amikor te is csak Vettel bajnoki címeire emlékszel. :)

Az Egyesült Államok hadseregének kutatásfejlesztésért felelős ügynöksége, a DARPA olyan agyba ültethető chipek kifejlesztésén dolgozik, amelyek képesek bizonyos emlékeket beültetni vagy törölni az alany agyában.

idokjelei.hu/2014/06/agyba-ultetheto-chip-a-darpa-jovoltabol-az-emlekek-megvaltoztatasara/
Remélem, Feri továbbra is sztár marad a ballibsi oldalon.

Arra, hogy kurva nagyot bukott 2010-ben még azt mondtam, ez a múlt, a neveltetés a szocializációja és persze udvartartása következménye.

De ahogy szétverte a ballibsi oldalt, 2014-ben esélyük sem volt és az MSZP-t, már én is csettintettem, tényleg minden elismerésem. Ez már nem a véletlenek, ez már tehetség, nem is kicsi.

8%-os MSZP, 3%-os DK, 3%-os LMP. Mint a mesében.:)))
@parti_giano: @V-PORT: lehet hogy megdöbbentő amit mondok, de nekem szigetvári szimpatikus.
vagy patikus? mindig keverem a kettőt:))
@♔bаtyu♔:
igazad van..

van 1 nagyon nagy előnye gyurcsánynak,
ő tudja, mit jelent a komplexus,
sőt azt is, hogy mit jelent a komplexum..
neked, megy már?
na menj a picsába!
@♔bаtyu♔: én meg arra csettintettem, ahogy vitya szétver mindent. és erre te itt minden nap leszopod. van egy gusztusod nertárs:)))
gondolom a türkménfasz könyvét má megvetted?
@♔bаtyu♔: Kicsit mások azért a számok, de elég mókás, hogy Gyurcsány már a jobbik második helyéért is sokat tesz. :)

www.origo.hu/itthon/20140619-az-ipsos-juniusi-kozvelemeny-kutatasa.html
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: na látom egy hullámhosszon vagytok. egyébként, ma a zsidónap vagy ferinap lesz nálad? csak, hogy tudjam mire készüljek:)))
@taga20: Ne vedd a szívedre. Azt hiszem inkább én is guminőre váltok:-))
Feri még néha élvezi is ha rugdossák, mert akkor középpontba van és visszavághat:-)) Közszereplő ő nem boldogtalan ettől:-)
Én már csak akkor csípem ha spicces:-))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Látszik, az itteni ballibsik is ki vannak rendesen. Persze ránézve az általad hozott linkre nem is csoda.
@taga20: Nem foglalkozok ilyesmivel, hiszen szép ünnep, Úrnapja van. Amikor itt is sokszor megkérdik miért járok templomba, a mai evangéliumi olvasmány jól elmondja ebből a szempontból a lényeget.

Jn 6,51-58

"Én vagyok az élő kenyér, amely a mennyből szállt alá. Ha valaki ebből a kenyérből eszik, örökké él. A kenyér pedig, amelyet majd én adok, az én testem a világ életéért. Vitatkozni kezdtek erre a zsidók egymás közt, és ezt kérdezték: "Hogyan adhatja ez testét eledelül nekünk?" Jézus azt felelte nekik: "Bizony, bizony mondom nektek: Ha nem eszitek az Emberfia testét, és nem isszátok az ő vérét, nem lesz élet tibennetek. De aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, annak örök élete van, és én feltámasztom őt az utolsó napon. Mert az én testem valóságos étel, és az én vérem valóságos ital. Aki eszi az én testemet, és issza az én véremet, az bennem marad, és én őbenne."
@MZ/X hip hip hurrá: jókat írsz, csak be szoktam azon rágni, ha valaki teliszájjal neki áll szidni eszt az oldalt.
inkább ezek bénáznának, mint a fityeszmaffia! akik letarolják az országot!
egyébként, ide a rozsdásbökőt, hogy kerényievtárs fogja még ekézni kétpofára a fityeszrenccert, ha addig fel nem dobja a pacskert:)) nem fogja.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ennek orulok. azert en a perverz skizofrenektol tartanek egy kicsit helyedben...
@♔bаtyu♔: "
8%-os MSZP, 3%-os DK, 3%-os LMP. Mint a mesében.:))) "

Azt értem, hogy gyűlölöd ezeket.

Kiscsillag, inkább azt mondd meg, hogy miért jó a jelenlegi kormányzás? Mit tesz hozzá hazánkhoz? Miben haladunk előre? A GDP nem növekszik. Az államadósság nő. Emberek százezrei hagyják el az országot. Jelentős beruházások nem történnek, inkább mennek el a cégek.

A baloldal megbukott. Sokszor. Ismerjük.

Azt mondd meg, hogy MOST MI A JÓ a jelenlegi felállásban!
@taga20: most fogja vagy nem fogja? fika vagy pacsker? :-)))
@MZ/X hip hip hurrá: @taga20:

Kár volt bezárni a Taurus-t, úgy látom van igény gumira!:)
@Zedder: hagyd, szelepes szegeny - az a heppje, hogy a temetoben a sirokra recskazik...
@taga20: Ezért az oldalért vagyok dühös.
Ma egy kicsit megrázott az Együtt, de majd észhez térek:-))
@baldoc:

Már ne haragudj,de aki szerint semmi baj Gyurcsánnyal,az nem sokban különbözik egy agyhalott békemenetestől.
Ferivel maximum egy újabb négyéves fideszes ciklusra sikerülhet megágyazni.Ha tanulópénznek köll nektek még négy év,akkor hajrá fiúk!
@taga20: ez nekünk nem mese, hanem a fő ok, hogy templomba járunk. :)
@tristen2005: lehet, hogy újat mondok neked, de nem zárták be. megvette a mislen, és remek guminőket gyártanak. nem dörzsöli, cirógatja ahol kö:) csak ajánlani tudom neked is és nem leszel ilyen sótlan:)))
@taga20:

Azóta vagy, márka hű:)
@taga20: Én is megdöbbentelek. Nekem is. Idáig mindig a háttérben volt, és sokan semmit sem tudnak róla. Mi van, ha véletlenül, és tényleg csak véletlenül, jól fogja csinálni?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"A kenyér pedig, amelyet majd én adok"
Ő a pék?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

...és szerzett mesterhármast a BL-döntőn.

és mennyi mindent megmentettek.
Hajrá Kollégium!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: öreg, kevesebb ájtatosság, több szeretet!
és még a kurvapapokhoz se kéne járnod!
dicsértessék a jézuskrisztus.:)
@V-PORT: mindig tudtam, hogy nem vagy te hülyegyerek, csak fested magad:)))
@félázsiai nagymagyar:

Illetve még inkább a végén lévő link tartozik ide:

index.hu/tudomany/2014/06/20/egesz_magyarorszagot_megvaltoztatjuk_philip_zimbardo/

Néztem én is tegnapelőtt.
A fickó csak annyira pszichiáter, mint Feldmár, tehát komolyan kellene venni.
Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből?
Ha bármi pozitív dolgot sikerül elérnie ebben az országban, akkor nagy varázsló az öreg, vagy csak még nem tűnt fel az illetékeseknek.
@tristen2005: egy jó kis mislen macadam, az vot az igazi a motoromra:))
@taga20: Ahogy Te dicsérsz, nem dicsér úgy senki. :))
Én adok nekik esélyt. Mi történhet?
@taga20: Csak azért, hogy kiengeszteljelek:-)

Olyan csúnya, hogy már szép:-)

www.nlcafe.hu/ezvan/20140622/a-vilag-legrondabb-kutyaja/
@V-PORT: Amúgy, csak nekem szarakodik ez az oldal?

Nemcsak neked.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
amelyek képesek bizonyos emlékeket beültetni vagy törölni az alany agyában.

Ja és orbánon kísérleteznek.
@MZ/X hip hip hurrá: jaj, és milyen lehet a gazdája:))
máskülönben, én vagy 30 éve eszt mondom a boxerre.
@V-PORT: @MZ/X hip hip hurrá: bocs gyerekek, ekö mennem piáért a boltba. mingyá itt vagyok:))
hajrá vettel!
@taga20:

Holnap munka, ilyenkor neked csak tea jár:)
@taga20: pont az a lényeg, hogy táplálja a szeretetet. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: haver, a mesét hétre kérem!

Most sem én kezdtem :) , de akkor már, anélkül, hogy szándékomban állna megsérteni bárkit.
Volt egy film amiben az indiánoknak mesélte a misszionárius a szeplőtelen fogantatást, csak annyit kérdeztek: És József ezt elhitte?

Támogatja a Keresztény Tudósok Politikai Platformja.
@V-PORT:

Ne bassz rá se, az Együtt meg az ember aki ott sem volt megcsinálja a hiteles és potens baloldalt.

Baszátok meg, nektek olyan manus kell baloldali vezetőnek, aki nem kötődik egyik párthoz sem, de virtigli politikus, nem a bankvilágból vagy a vállalkozói szférából jön, de ért a gazdasághoz, nem párttag, de tömegek állnak azonnal mögötte, basszátok meg (még egyszer) utoljára Pallas Athene-vel történt valami ilyesmi.

Nem érzitek úgy, hogy ez szánalmas?
@DarthVader: haver, ez a nap kvintesszenciája! szerintem nincs miről beszélnünk, mennyen mindenki haza, éljen a haza:)))
@taga20: V-Porttal én is sok dologban egyet értek.
@Mariann19: ez most védésdac szövetség vagy csak dicsekszel?:))
@DarthVader: amennyit bartus ír az beteges. ha az ágyban is ennyi ideig húzza, ako a babájának kánaán van:) u.i.: lehet, hogy férje van:)))
@DarthVader:

Sirathatja Bartus Bajnait,de ha mindenben a párt(vagy mi a szösz) "második" embere dönt és Gordon bólintva követi utasításait,akkor alkalmatlan vezetőnek.
@DarthVader: Ez marhaság! Bajnai ha csak bólogatott, akkor tényleg hagyja abba. Én nem hiszem, hogy nincs önálló gondolata. Van. Csak ebben a politikai posványban, a makrogazdaságra a kutya sem kíváncsi. Mi tiszteletet, és rezsicsökkentést akarunk.
@taga20:

Ez valami visszamaradt szövődmény a Hitgyülis időszakából.
@V-PORT:

"Lehet itt sok mindenkit hibáztatni, mi sokszor megtesszük. Egyet viszont megtanultam, nincs értelme előre tervezni. "

szerintem az is borított mindent, hogy nem volt "nyilvános" a külhoni szavazók száma...
ami meg mindent eldöntött, hiszen a több mint 200 ezer szavazat 90 valahány %-a a kormánypártra szólt...

mennyi is akkor a fidesz szavazó (itthon!)????
kinek köszönhető a 2/3???
érdekes dolgok ezek... hasonló a világon sincs...
A legrosszabb rémálom lenne, ha Orbánék populista dilettantizmusa után Gyurcsány populista "ellehetinnenmenni" sztárallűr kormányzása következne. Bajnairól és az mszpről nem is beszélve...
@profilo: gyanús vagy te nekem! nem vagy te valami orbánfan?:)
@guma:

Mondjuk lehetne arról beszélni,vitázni inkább(és talán célravezetőbb,hasznosabb is lenne),hogy a kb. 200 ezer külhoni szavazó mellett miért nem szavazott több millió itthoni.
@taga20:

Nem.
Az élő lelkiismereted vagyok...
Nem könnyűek a napjaim ezért.
Egyetlen egy dolgot "irigylek" a jobboldaltól. Odaálltak Orbán mögé, és ezzel is erősítik. Nincs fanyalgás, hanem támogatás van 1000 %-kal.
@dr kotász: ""ellehetinnenmenni"" bazdmeg, tudod eszt kinek mondta? szélesnek, ennek a pondrónak, meg a hozzá hasonlóknak. úgy hogy lapozzál:)
@V-PORT:

Nem Bajnairól beszéltem, hanem Szigetváriról.
@profilo: jaj te, ne ijezgess, me még a guminőmet sem merem felfújni:)
@taga20:
Hagyd már szegényt, ő még itt tart. Hosszú út áll előtte, inkább biztatni kéne.
@taga20:
Azt a kommentelőt kedvelem, aki a véleményét megindokolja, nemcsak fanyalog mindenen, mert ahhoz nem kell ész.
Most azért értek konkrétan egyet, hogy V-Port fenntartja az esélyt olyan politikusnak, akinek nincs múltja, és még nem ismerjük, hogy milyen minőségben fog politizálni a jövőben.
Jelzem, téged is elismerlek, mert te letetted egy oldalra a voksodat, és kitartasz mellette még akkor is, ha ez nem menő manapság.
Miért is dicsekednék V-Porttal? Ezt nem értem.
@DarthVader: Szigetvári ott volt, sokszor, sok helyen. A háttérben. Most meg előre került. Egy napja. Legalább várjuk már meg a jövő hetet, akkor is ráérünk nyavalyogni, hogy 2018 is odalett.
@DarthVader: én úgy emlékeztem, hogy doktorkotász jófej és nem kötötte föl pelikán evtársat:))
@V-PORT: "Ki nem?"
Azt neked kell elolvasnod.
@taga20:

Igen.Ez a guminős hozzászólás volt a mélypont ma.Percekig üveges szemmel bámultam a monitort,majd próbáltam megnyugtató sorokat találni különböző könyvekbő,de se a Lenin összes,se a Mein Kampf,se a Biblia,se Debreczeni könyvei Orbnról és Gyurcsányról nem segítettek ebben.
@taga20:
""ellehetinnenmenni"" bazdmeg, tudod eszt kinek mondta? szélesnek, ennek a pondrónak, meg a hozzá hasonlóknak. úgy hogy lapozzál:)

Sőt, ezt a dumát már sokkal hamarabb elhintette a szent jobb, és nem is csak a vállalkozókra vonatkoztatva.
@Mariann19:" Miért is dicsekednék V-Porttal? Ezt nem értem."
néha csak írok valamit ami üt, de semmi értelme.
na ez is ilyen:))
"Most azért értek konkrétan egyet, hogy V-Port fenntartja az esélyt olyan politikusnak, akinek nincs múltja, és még nem ismerjük, hogy milyen minőségben fog politizálni a jövőben."
na erre mondta móricka, hogy ilyen állat nincs, miko meglátta a zsiráfot:)))
ne legyünk, má gyerekek, drága főkönyvelőbarátnőm!( ha túl indiszkrét votam, előre is enézést:)))
@profilo: öreg, vedd elő a kámaszútrát! hidd el segít, ott van a viagrás dobozod mellett, ha asz sem segít, ako ott van a vakkommondor. nekezdjük el eszt a kurvatróger kádéempés, álszent szart, ha leszelszíves.
baráti üdvözlettel, taga.
@profilo: ezt már itt többször kifejtettem...

a megtévesztés magasiskolája mellett, amikor itthon csak minden azt közvetíti, harsogják mindenhol, hogy minden nagyon szép és minden nagyon jól megy - akkor az emberek tömege saját hibájának fogja fel a helyzetét...
ez tehetetlenségbe vagy közönybe hajszolja...

de nézz körül pl a rezsiharcnál mi a valós alap, mi történt és ki fogja kifizetni a felhalmozódott számlát...
hallgass Ferge Zsuzsát, aki talán szembesít téged is azzal mi van vidéken, mi jut el az emberek tudatáig, hogy mennyi új adó került bevezetésre és mennyi adófizető távozott az országból...
a hab a tortán, most több mint 100ezerrel ugrott meg a munkanélküli, miközben kiépült a legdrágábban üzemelő államunk...
@taga20:
taga! Te is fanyalogsz már?
Honnan tudod, hogy Szigetvári Viktor mire képes, ha engedik önállóan mozogni a politikai pályán. Nem tudjuk.
Ám akkor azt se mondjuk ki, hogy nem alkalmas.
Ez az én bajom a sommás megállapításokkal.
@Mariann19:

" fenntartja az esélyt olyan politikusnak, akinek nincs múltja,"

De hát olyan politikus nincs, a jó isten ággyon meg! A politikust a múltja teszi politikussá, amig nincs múltja, addig nem politikus! Az nem egy szakma, elvégzem a politikusképzőt, megkapom a diplomát és onnantól politikus vagyok! A politikusaspiránsnak el kell kezdeni valahol valamit dolgozni, meg kell magát mutatni, hogy megismerjék, ki kell állni, valamilyen elveket felvázolni, és onnantól lesz politikus, ha megismerik! Bajnai mióta politikus? Amióta beállt a Gyurcsány-kormányba. Addig nem volt az. Kónya mióta politikus? (Nem az de mindegy). Létrehozott valami mozgalmat többedmagával, amit a kutya se ismert, aztán csatlakozott valakikhez, egyre többször megjelent a nyilvánosság előtt, de neki is van múltja. Szakszervezeti elnök volt. Árok Kornél dettó. Mindenki, aki feltűnik a politikában, már rendelkezik valamilyen múlttal. És ha nem ismert, akkor kiröhögik, mint Tóth Zoltánt a posztban, akiről kurvára nem tudjuk, hogy milyen polgármester lenne, mert nincs "politikai múltja" de jót lehet rajta röhögni, csak mert a baloldal javasolja, és ettől már szaga van.

Tele van a tököm az országnak a nem hordabarom és nem jobbernáci részével, Azokkal még meglennék valahogy, de egyre inkább emez oldaltól van hányingerem.
@tristen2005: te, az egy monitorra jutó trollok száma itt kurvasokk:))
remélem a belgák epicsázzák a ruszkikat és nem lesznek olyan bénák, mint anno a mazsinóvonalnál:)))
@V-PORT: Valójában nem Orbán mögé állnak, hanem a sikerek mögé. Na meg a mögé, hogy ez a "nemzeti" oldal.

Gyurcsány mögött is ott lennének, csak elkúrta.
@sjz: """ellehetinnenmenni"" bazdmeg, tudod eszt kinek mondta? szélesnek," - basszus!

utálom, hogy még ti sem ismétlitek meg mire mondta ezt válaszként!

@taga20: előtte abból a szájból elhangzott,hogy: akkor elmegyünk!

erre kapta fel a vizet a feri és vágta rá: igen, "ellehetinnenmenni"...
a szöveg folytatása is megérne pár szót...
@taga20:

Most fehér terror lesz, abban játszanak a ruszkik.
@Mariann19: "@parti_giano: @V-PORT: lehet hogy megdöbbentő amit mondok, de nekem szigetvári szimpatikus."
"@taga20: Én is megdöbbentelek. Nekem is. Idáig mindig a háttérben volt, és sokan semmit sem tudnak róla. Mi van, ha véletlenül, és tényleg csak véletlenül, jól fogja csinálni?"
eszt írtam négy körül, eszt válaszolta V-PORT.
van még kérdés vagy tölthetek magamnak?:)))
@taga20:

Pont ezt nem akartam.
Hogy egy könyv még tetézze a bajt és szinte már látom magam előtt a "guminő-taga-semlyén zsóti" hármast egy nagy vörös,szívalakú ágyon akciózni.
Ez lelankaszt rendesen és hidd el,ezen már a rég kifogyott viagra készletem sem segítene.
Talán nézek egy kis belga-oroszt,bár a riporter hangját hallgatva ez sem izgalmasabb egy átlagos parlamenti közvetítésnél.
@♔bаtyu♔: kikérem magamnak, hogy ezt te "nemzeti" oldalnak nevezed!
@guma:

ezt most nem értem.
@♔bаtyu♔: haver, ha te nem lennél nem járnánk ide!!!!!!!!!!!
mesélj má a kurvaéletbe, azokról a kibaszott sikerekről!!!!!!!!!!!
nem hiszem el, hogy nem egy számítógépes vírus vagy, nem hiszem el:)))))))))))
@profilo: ""guminő-taga-semlyén zsóti" hármast egy nagy vörös,szívalakú ágyon akciózni."
skac nem vagy te reménytelen, má csak a mejnkámfodat kö elégetni, meg az orbánszobrot kiraknod lomtalanításkor és még ember is lehecc:))
@sjz: :)

csak az "ellehetinnenmenni" előzményére reagáltam, amit nem hangoztatnak szinte soha...
@guma:

Hogy mi van vidéken azt tudom jól és Ferge Zsuzsát nem nekem,hanem a szárszón összegyűlt "ellenzéki" agytrösztnek kellene többet hallgatnia.
Bár tudom jól,hogy felesleges.A választási kampány(annak hiánya) mutatta a legjobban,hogy az ellenzéknek sincs válasza,megoldása ezekre a problémákra.Viszont nagyon jól tudják ekézni a magárahagyott és talán kétségbeesésében a Jobbikra szavazó szerencsétleneket.
A közöny a reménytelenség miatt van,mert a kisebbik rossz választása sem jelentett volna kiutat ebből a trágyakupacból és nem látni azt a deli vitézt,azt a karizmatikus vezetőt,aki ezt az augiász istállóját ki tudná takarítani.
@guma:

Tehát, először a jobb oldalon hangzott el, akinek nem tetszik el lehet menni, mindenkire vonatkozott, tudom nagyon régen volt, de ott hangzott el először.
Aztán mondta Gyurcsány, de csak a vállalkozókra vonatkoztatva, mégis mindenki ezt emlegeti, legtöbbször elferdítve.
Csak erre az érdekes dologra szerettem volna utalni.
Mi ezzel a bajod?
@V-PORT: mindig is gyanús votá, nem vagy te tudathasadásos?
@taga20: :DDDDD

ittál te eleget? :)
@guma:" @sjz: """ellehetinnenmenni"" bazdmeg, tudod eszt kinek mondta? szélesnek," - basszus!

utálom, hogy még ti sem ismétlitek meg mire mondta ezt válaszként!

@taga20: előtte abból a szájból elhangzott,hogy: akkor elmegyünk!

erre kapta fel a vizet a feri és vágta rá: igen, "ellehetinnenmenni"...
a szöveg folytatása is megérne pár szót..."
azé gondoltam, hogy mindenki vágta amit írtam!
ha elkezdünk pl. a punciról beszélgetni, ako sem kezdjük az alapoknál?:)))
@taga20:

Van egy gyűjteményem ilyen apró mellszobrokból és semmi pénzért nem vállnék meg a ki Orbi szobortól.Tudod te milyen az,gyűjteni valamit?
Nőt,bélyeget,vasat...stb?
Hát ne akard,hogy megválljak az egyik legértékesebb darabtól.
A Mein Kampf pedig kell...a hidegebb napokra.
@sjz: :)

semmi!

bocs, ha félreérthető vagyok.
a "legtöbbször elferdítve" emlegetett mondat előzményeit és az azt követő pár szót hiányolom csak, ami a "nemzeti" oldal hazaszeretetét fényesen megvilágítja...
@taga20: vágta! :)))
csak nagyon le van borotválva... (tudom, tudom... hahahaha)
@profilo: "Tudod te milyen az,gyűjteni valamit?"
tudom bakker, me az amerikai egy és féldollárosokat má összegyűjtöttem. most a negyeddollárosokat gyűjtöm. ja meg a piásüvegeket:)))
@guma:
Ok, lényeg, hogy már értjük egymást.
@guma: egy gyönyörű borotvált punci, az az igazi! süketelhet itt a hülyesemjény, meg a kerényibarom:))
@sjz: pedig egy jó kis anyázást enéztem volna:)))
@taga20:

"...piásüvegeket..."

:)

Respect!
@sjz: most nézem, hogy te 2007-ben regisztráltál és 237 dumád volt. te mit csináltál hét évig? alvó ügynök vagy és ráébredtél, hogy mohamed akkora kamu, mint jézus:)))
@sjz: "az indiánoknak mesélte a misszionárius a szeplőtelen fogantatást, csak annyit kérdeztek: És József ezt elhitte?"

El bizony. Ott még nem volt annyira divatban a libsi mentalitás. :)
@profilo: látom, te is a lényeget fogod meg:))
a numizmatika meg egy hülyeség!
nőibugyigyűjtés az igen:))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Bár,ha egy dél-amerikai indián kicsit többet rág a kokalevélből,akkor mindent elhisz.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"El bizony. Ott még nem volt annyira divatban a libsi mentalitás. :)"
szerintem, szójj az asszonynak, hogy csavarja el a bohócod fejét és utána beszélgessünk erről a libsi mentalitásról! na gyerünk:))
@taga20: "és még a kurvapapokhoz se kéne járnod!"

Mivel Jézus rájuk bízta az Eucharisztia szentségét és az átváltoztatást is, ezért nem lehet kikerülni őket. :)

hu.wikipedia.org/wiki/Eucharisztia

Ha továbbra sem érted olvasgasd a wikit. :)
@taga20:
Mondtam is, hogy többnyire vakond vagyok.
Sőt előtte is voltam, alakváltó is vagyok, ezt is mondtam nemrégen.
Internetes kökorszaki szaki vagyok, az ősidőkben futottam retiv álnéven is, megkituggya.
Néha felébredek, írogatok, majd újra illegalitás. :)
Olvasni többet olvasok, nem úgy, mint Szabolcska, aki nem tudott olvasni, csak írni.
@profilo: Én sosem rágtam kokalevelet, mégis hiszek Jézusnak. :)
@taga20:

Mondtam már,hogy az élő lelkiismereted vagyok és tudom jól,hogy a sötét oldalt szolgálod...
@profilo:
Taga, Tömjéneszsótti, meg a mislenbaba... sejtettem, de ha már valóság az a vég. Perverz állatok ezek, mindig is mondtam.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
haver, rossz ajtón kopogtacc! a kibaszott szektád kurvára nem érdekel, többek között a több millió halott miatt. a papbácsiktól meg egyenesen hányok! a szemforgató, pénzéhes...nem fojtatom me durva leszek:)
Most akarjátok majd meglátni, hogy Szigetvári mire képes?A választási kampányt ő vitte Karácsonnyal, az eredményt tudjuk.Egy kampány végeredményénél mi az, ami jobban mutatja egy személy kvalitásait? Szerintem semmi.Ő eddig sem volt háttérben, hanem az élvonalban volt, most pedig csak annyi a különbség, hogy már erről "papírja" is van.
Nem tudom ki írta fentebb, talán V-PORT, hogy miért nem tudunk felsorakozni, mint a jobboldal Orbán mögött.
Nyugodjatok meg fel fogunk - az mögött, aki átveszi az irányítást és nem úgy tűnik nekem, hogy az EGYÜTT alkalmas erre.Orbán is vagy 10 évig gyűjtötte a tábort, a "barátokat" pedig eltakarította.Türelem, ha az ellenzéki oldalon ez végbemegy és Szigetvári lesz a győztes, akkor beállunk Szigetvári mőgé..
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Egy pár füves(vicces)cigi után olvasdgasd Pál korintusiakhoz írt leveleit.
Eszméletlen...
@profilo: jó van legyen, ako menjél el a botba és hozzá nekem egy üvegbort! nem vagy te egyébként katolikuspap? me az ánuszrózsámat nem kapod meg, mégha egy rekesz piát is hozol.
max. megkorbácsollak húsvét alkalmából:))))))
@taga20: Kevered a szezont a fazonnal. Sokkal több a papok között is a normális, akik szolgálatukkal méltó módon közvetítik az örök értékeket.
@DarthVader:
Igazad van, a már működő politikusoknak van némi politikai múltja, bár megjegyzem, mindegyik a nulláról kezdte, előélet nélkül.
A vitatott megfogalmazásomnál nem voltam pontos Szigetvári esetében, a "múlt" elé egy jelzőt kellett volna írnom, pl. politikailag terhelt múltja. Így értettem.
Írod, hogy tele van a tököd mindkét oldallal, de az egyikkel fokozottabban.
Én a mérlegelésemnél mindíg a nagyobb kárt okozót marasztalom el, miután sorra veszem tételesen, melyik és hol, milyen mértékben okozott hátrányt az országnak.
@taga20:
Pedig eljárhatnál ministrálni! Persze csak ha elég feszes a segged... :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

Ez történik ha az ember elfordul a vallástól,vagy túl sok Echo tévét néz...
Most kicsit elmegyek, de utána lehet, hogy megszámolom, hányszor szerepelek a hozzászólásokban. :)
Hiába. Ma is konstruktívan tettem a dolgom, hogy segítsem a baloldal megújulását. :))
www.origo.hu/itthon/20140622-a-miniszterelnokseg-levele-a-norveg-alapot-kezelo-norveg-szervezethez.html

Nos, ezekhez képest a saját maga elé hányt gennyrétegen csúszó meztelen csiga egy kész Spirit of Ecstasy.
Egyébként mi a baj Gyurcsánnyal? Vagy az Együttel? Mert nyilván ők az ország legfőbb tönkretevői, ez a fentiekből is tisztán látszik. Egy ilyen hír jó alkalom Szigetvári hülyeségének megtárgyalására. Olyan alkalmatlan az ellenzékünk, hogy akkor inkább a fent bemutatott teljesítmény kell. Bajnainak igaza van. Miért akarna bármit is kezdeni azokkal, akiknek jó ez, ami most van?
@sjz: bocs, nem tudtam, hogy te vagy matuskaszilveszter:))
@taga20: "haver, rossz ajtón kopogtacc!"

A linket amúgy nem azért küldtem, hogy érdekeljen az egyházam, hanem azért, hogy legyen halvány lila fingod arról, hogy miért járnak a katolikusok is templomba. :) Tudod jó pap is holtig tanul így neked sem árt ha még többet tudsz a téged körülvevő világról és az általános műveltséged is növekszik. :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): te segícs má! eszt a profilo gyereket szeressük vagy recskáztatjuk? elvesztettem a halálcsillagot és ezért, nem érzem az erőt meg a gonoszságot:))
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): és az nem lehet, hogy a fasz másik végén álljak?
@taga20:
egyenlőre rendes gyereknek tűnik, szépen szopat téged... :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: egy hülye szekta. emennek valahová, ahol nap-nap után agyatlanul harangoznak és egy csóka fel van szegezve a fára. asztán hazamennek és jó elverik az asszonyt, csak úgy keresztényileg.
máskülönben, ako volt becsülete ennek a szektának, miko az oroszlánokkal találkoztak és énekeltek. utána ugyanaszt csinálták, mint a rómaiak a mai napig. ámen!
@taga20:
Az már a perverziód. Nem akarom tudni...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): ez így kevés! ha paraszt vagy tedd oda magad, me ez így béna. tények, adatok, dátum, etc.:))
@taga20: Ez hülyeség, hiszen van aki hazamegy és nem veri az asszonyt. Ne általánosíts mert az olyan lenne mint egy kiadós zsidózás. Az meg ugye itt sem trendi. :)
@taga20: nem hiszem hogy bazdmegeltem neked pubi, úgyhogy te se tedd
az sem érdekel hogy magyarázod Gyurcsány szavait, ugyanaz a morális csőd mint Orbán, nyilvánosan "ellehetinnenmenni akinek nem tetszik a rendszer" duma az ország egyik felének, az bicskanyitogató
Vazze!
Gólt löttek a belgák.
Utálom ezt a középutas,megalkuvó népséget.
A vallonok vagy a flamandok,azok igen!De a belgák...?
Pfff...
Szarok az oroszok.Utoljára Sztálingrádnál voltak jók...
@taga20:
Te, meg a tömjénes, a mislenbanán, ágyikóba, pár perce?
@sjz: kőkorszaki akart lenni :)
@taga20: Sőt mi több,megpróbálta dedikáltatni:DD
@profilo: "Szarok az oroszok.Utoljára Sztálingrádnál voltak jók..."

Meg ugye 86-ban. :)

youtu.be/Z8YlampwOEE
@dr kotász: pubi nerbarátom. te aszt írsz ide amit akarsz, de utána ne szüköljél, mint a szűzkurva, ha valaki válaszol. remélem világos votam?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ott már mi voltunk szarok.
Legalábbis egy öntudatos és önérzetes magyar ember nem ismeri el,ha nála jobb valaki vagy valami.

:)

És hát állítóla a mákostészta miatt volt.
@ornagy50: ne fokozd! szerintem ilyen fehérje halmaz szerintem nincs is. vagy mégis? áder,lézer,szíjgyártó,fityesz,cöf,m1,etc:)))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Ennek alaptyán van valami elméleted, ki csinálta az orbánt és milyen módszerrel?
@taga20: lezárom a témát,

egész jó, de a legvidámabb, ha megkérdezel egy lelkészt, hogy mint kíváncsi érdeklődőnek, lenne szíves elmagyarázni a szentháromságot.
Na ebből érdekes dolgok szoktak kisülni.

Gábriel a feladat adott, engem valóban érdekel, de legyen világos, érthető, logikus, stb.
@dr kotász:

De nem ezt mondta, ember! Nem azt mondta, hogy akinek nem tetszik, az elmehet. (Gy.k. menjen a picsába.) Azt mondta, bazeg, hogy akinek nem tetszik, az MEGTEHETI, hogy elmegy (gy.k. nicsenek lezárva a határok) (merthogy az el lehet menni ezt is jelenti) , tessék, lehet menni, (és amit a Hörrtv kivágott) majd mi itt maradunk a nyugdijasokkal. (Gy.k. a vállalkozók nem vállalnak teherviselést, ha elmennek).

Csakhogy ehhez nem a Hörrtv vágott anyagát kell nézegetni, és szövegértelmezési problémákkal küzdeni.

De hát lónak az integrálszámitást inkább.
@sjz: egyszerű! az atya, a fijú, és a szentlélek.
ja és gruppen:)))
@dr kotász:

Tudod, az "el lehet húzni" a kopasz argóban jelenti azt hogy el lehet menni a picsába. Meg a hordabarmok világában. Normális emberek között azt jelenti, hogy meg van rá a lehetőség, hogy elmenj.
@DarthVader: védernagyúr, ennek magyarászhatod, ez még asz se érti, ha a gigáját masszírozod, virtuálisan:))
@Knósszosz: Szerintem őt ugyanúgy mint bárki mást, csak a gének kicsit furcsán keveredtek. :)
@Knósszosz: haver, gumáéknál má megint görögföld van terítéken:)
nézz be!
@taga20:

Egyszerűen zseniális,hogy bármilyen témámában két-három mondaton belül eltudsz jutni a seggbekúrásig.

:)

Jegyezd meg te hitetlen,hogy majd amikor Péter előtt állsz és a Mennyország résre nyitott kapuján át bámulod a félmeztelen angyalokat,akkor bűneidért letaszítatsz a pokolba és ott már vár téged Selmeczi Gabi a faszkorbáccsal és Semlyén Zsóti a lyukas guminőddel!

Ott már késő lesz...

:)
@Knósszosz: szerintem porbúl, csak menetközben odaégették:)))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Te Gábriel, ha te az euchariszttiát Jánsoból meg Pálból akarod levezetni, akkor lurva rossz nyomon jársz. Jánost (és főként Pál) baromira nem érdekelte Jézus, az ember. Számukra Jézus akkor lett sztár, amikor meghalt. Hogy életében mit mondott, az náluk századrangú. Nem véletlen, hogy az egyház a páli tanokra épült,és nem a péteriekre. (Bazeg, Jézus halála után 30 évvel már összevesztek az "egyházatyák", hogy ki Jézus igazi örököse.)

Szóval ha Jézusról akarsz beszélni, akkor Márktól idézz. Jánost meg felejtsd el. (Ja, hogy János már antiszemita volt, és mint ilyen, hozzád kedves, pedig Jézus a téziseit még igazán csak a zsidók körében akarta terjeszteni? Világos)
@profilo: egyszerűen zseniális, hogy van humorérzéked. eszt a profilot szeretem:)
u.i.: semmi seggbe kuki, esz csak nerbarátság:))))
@sjz: A szentháromságra vagy kíváncsi? Számomra annyi, hogy az Atya és a Fiú között áramló szeretet maga a szentlélek. Így meg is van a három. :)

Amúgy a sátán nálunk sokkal jobban ismeri a Szentháromság titkait, és belelát a Hiszekegy valamennyi kijelentésének mélyére, de nem tudja elfogadni a bűnök bocsánatát, ezért örök kárhozat az osztályrésze.

A bűnbocsánat elfogadása nélkül valójában
nem is beszélhetünk hitről, legfeljebb értelmi belátásról, holt tudásról. A sátán igyekszik is eltávolítani bennünket a bűnbocsánatba vetett hittől.
@profilo: ja még egy.

"Jegyezd meg te hitetlen,hogy majd amikor Péter előtt állsz "
amikor a nagy semmiben állunk, ako remélem aszt odamondod, hogy bocs taga, igazad vot, a kurvapapok átbasztak:)))
@guma:
"miközben kiépült a legdrágábban üzemelő államunk... "

Azt te csak hiszed. Még csak kiépülőben van.Szerinted a minisztériumok decentralizálása mennyibe fog kerülni? És itt nem csak az egyszeri költöztetési költségekre gondolok.
@profilo:

Ateista elhalálozik, és arra ébred, hogy Péter előtt áll a menny kapujában. Péter kérdi:
- Vallásod?
A lélek reszketve: Ateista... .
- Aha. Akkor végigmész lábujjhegyen a folyosón, balra utolsó ajtó.
Csöngetnek, lélek jő. Kérdés: Vallásod?
- Muzulmán.
- Aha. Akkor lábujjhegyen végig a folyosón, jobbra utolsó előtti ajtó.
Megint csöngetnek. Lélek jő, obligát kérdés:
- Vallásod?
- Buddhista.
- Ühüm. Szépen lábujjhegyen végigmész a folyosón, jobbra utolsó ajtó.
Az ateista nem állja meg, megkérdi:
- Miért kell lábujjhegyen menni?
- Mert itt balra az első ajtó mögött vannak a keresztények, ne üsstek zajt, hagy higyjék hogy egyedül vannak itt.
@DarthVader: Hülyeség főleg, hogy János volt Jézus kedvenc tanítványa.(erről eddig nem tudtál?)
Amúgy az újszövetségben minden Evangélium ugyanolyan kincs és végtelen érték a hívőknek.
@♔bаtyu♔:
"Valójában nem Orbán mögé állnak, hanem a sikerek mögé."

Sorolnád a sikereket? Nem a kiadott mantrát, hanem a valóságot, ha kérhetem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ember! Az egyházatyák 150 évig vitatkoztak azon, hogy Jézus isten-é, vagy hús-vér ember, vagy isten fia, de akkor milyen viszonyban van Istennel, együtt teremtődtek-é vagy az atya teremtette, mert ha volt neki eleje, (gy.k. született- de előtte nem volt) akkor nem lehet örökktől létező, de ha öröktől létező,akkor egyenidejű az Atyával, és akkor az atya nem egyedüli, stb, stb, stb. És akkor még nem beszéltünk a szentlélekről. Tudod, az egyháztörténet nagyon nehéz olvasmány, de azért érdekes. Javallom neked is, ne csak a Bibliát olvasd.
@taga20: Ez lészön egy batyu faszból miután,
szétdurran:D
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

János Jáézus kedvenc tanitványa, igaz, csakhogy az evangelista János nem AZ a János. Puff neki.
Olvasni, olvasni, olvasni.
@DarthVader: Ha van kedved lehet olvasni olyat ami gyengíti a hited, a kérdés már csak az kinek használ ez igazán. :)
@taga20:
Kösz Haver!:)
Benézek!
Neked van mint a gallér mögé...? Csak kérdezem, mert haverokat kiszáradni látni... az nagyon nyomasztó:)))
@DarthVader: De ha megengeded egy sokatmondó idézet az egyik kedvenc ferencesemtől.

"Azért érdemes az Egyházba belépni és benne maradni, mert az Egyházon kívül nem ismerik a Szentlelket, Isten személyes mindenhatóságát. Legfeljebb mint személytelen erőt fogják fel, de mit segíthet rajtunk egy személytelen erő, akit nem lehet megszólítani? Az Egyház azonban nap mint nap, szakadatlanul hívja őt az epiklézisek során: „Teremtő Lélek, jöjj közénk!” Ahol a szent liturgia Isten Lelkét említi, s az ő segítségét kéri, ott a teremtéshez hasonló isteni erő árad.
A Szentlélek ugyanis mindig teremtő és újjáteremtő Lélek, nem alakítgató, nem díszítgető, nem a problémákat elfedő.

Hinni is csak azért vagyunk képesek, mert a feltámasztó Szentlélek Isten bennünk van.
A feltámadott Krisztus az ő erejében jelenik meg a kenyér és a bor színe alatt, hogy millió és millió helyen találkozzon híveivel.
A konszekráció pillanatában a liturgia Szentlelke térben és időben idehozza hozzánk Krisztus feltámadását. A pap gyarló kezével és szavával, mi pedig mindnyájan emberi szívünkkel részt vehetünk abban a titokzatos eseményben, amellyel az Atyaisten mintegy bekiáltotta a Szentlelket Fia sírjába, hogy megmentse Szentjét a rothadástól.
A feloldozásban is ilyen erő árad: megsemmisül a múlt, és új jövő tárul fel előttünk.
Nem is tudjuk igazán felfogni, hogy micsoda isteni ajándékot kaptunk a szentségekben. Nemcsak kötelességünk, hanem elemi érdekünk, hogy belőlük éljünk, hiszen csak általuk ízlelhetjük meg az istengyermekség csodáját. Minden egyes epiklézis, minden egyes szentségkiszolgáltatás életadás, illetve a halál, az alvilág és a kárhozat legyőzése a Lélek erejében. Ezért mondhatjuk, hogy az Egyház szentségi rendjében már megkezdődött az eszkaton, megkezdődött a holtak végidőkbeli feltámadása.
Íme Isten gyöngesége és hatalma, s íme az ő állandó vigasztalása ebben a halálra szánt, mulandó világban."
@DarthVader: Gondolom nem esett le hogy a hangsúly a populizmuson van és azon a tényen hogy Gyurcsány ugyanaz a szar megoldás lenne, ha nem rosszabb mint Orbán, vagy a Jobbik, vagy bármelyik parlamenti párt.
És nyilvánosan opciót se adjon, nem ez a dolga, nem a kioktatás, mint ahogy neked sem, ráadásul fölényeskedve, főleg úgy hogy a lényeget nem tudod felfogni...
@dr kotász:
" nyilvánosan "ellehetinnenmenni akinek nem tetszik a rendszer" duma az ország egyik felének, az bicskanyitogató "

Te tényleg ennyire agyatlan vagy? Többen elsorolták itt a mondat előzményeit (bár magad is utánanézhetnél, a gugli a barátod), te meg litániázod továbbra is ugyanazt. Értelmező olvasásról hallottál már?
Vagy csak írni tudsz, olvasni nem?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Szerinted van ma ember, aki erre megközelítőleges pontossággal választ tud adni?
Nincs!

De a cél nem is az volt evvel... most minek csapkodjam a billentyűt, tudod te is.
@taga20: Még valami aranyköpés?
@ornagy50: nem mondod, hogy batyu és profilo egy és ugyanaz!?
@DarthVader: "Olvasni, olvasni, olvasni."

"János evangélista, katolikus körökben Evangélista Szent János (ógörögül: Ἰωάννης), (kb. 6 – kb. 100[1]) a tizenkét apostol egyike. Az evangélium úgy emlegeti, mint a tanítvány, akit Jézus szeretett. A tanítványok közt a legfiatalabb, és a tizenkettő közül az egyetlen olyan, aki nem vértanúhalált halt. A negyedik evangélium, három apostoli levél és a hagyomány szerint a Jelenések könyvének szerzője."

hu.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1nos_apostol

Egyéb kérdés? :)
@dr kotász: mára ennyi, ha beböfögsz még valamit esetleg. azé látom, hogy te is látod, égsz, mint a rejsztág:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Nem, te nem érted a leírtakat. Jobb és baloldalra bontani egy népet, társadalmi válságot gerjesztve ezzel, erről van szó. Orbán és Gyurcsány populizmusa ugyanaz. Erről írtam, talán ez még sem jutott el hozzád...
@Knósszosz: van, volt, mostmá csak vizet:)
ráadásul dr kotász barátom szkanderezik:)))
@DarthVader: @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
faszság. és hülyeség
mindenki tudja, hogy Jézus kedvenc tanítványa (és szellemi utódja) orbán viktor.
@dr kotász:
"Erről írtam, talán ez még sem jutott el hozzád... "

De eljutott. Viszont nem arra válaszoltál, amit kérdeztem. Ne terelj, a szívesen idézett mondatodról volt szó. Arra válaszolj, hogy a szövegkörnyezet ismeretében miért hajtogatod értelmetlenül ugyanazt.
@Secnir: na végre, egy bátor ember! -)
ki kellett már ezt mondani!
itt szálldogál ez az örök igazság,
( holnaptól, lehet törvény is)
és senki rá sem hederít.. -)))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

No akkor meg is egyeztünk, számomra ez nem magyarázat, a többit meg most nem is akartam tudni :)
@Secnir:

Akkor neked a következő négy év az isteni gondviselés vagy a bűneidért megérdemelt vezeklés jegyében telik majd?
@Secnir: ÁMENNNNNNNNNNNNNN!
mi a faszér kö mesékről vitatkozni?
ez olyan, mintha pampalini buggyosgatyájáról vitatkoznánk. ennyi barmot ebben a világban:))
@Knósszosz:
"Szerinted van ma ember, aki erre megközelítőleges pontossággal választ tud adni?
Nincs!"

Há'hogyne lenne. Akik kitalálták, azok a költségeket is kiszámolták, csak nem érdekli őket.
Tudom, nem ide tartozik, de Schiffer teljesen rá van kattanva Szigetvárira. Bajnait még úgy, ahogy megértem, de mi a baja Szigetvárival? Ahogy a facebook oldalát nézem, legalább lesz néhány jó hete.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Hülyeség főleg, hogy János volt Jézus kedvenc tanítványa.(erről eddig nem tudtál?)
Amúgy az újszövetségben minden Evangélium ugyanolyan kincs és végtelen érték a hívőknek.

Az megvan, hogy a különböző zsinatokon mindig kiszedegettek a tanításokból, hogy jobban illeszkedjen a aktuális fősodorhoz?
@sjz: Miért szerinted csak az létezik a világban, amire van magyarázat? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Azért érdemes az Egyházba belépni és benne maradni, mert az Egyházon kívül nem ismerik a Szentlelket, Isten személyes mindenhatóságát. Legfeljebb mint személytelen erőt fogják fel, de mit segíthet rajtunk egy személytelen erő, akit nem lehet megszólítani?"

Na, nekem itt elég is ebből...
Mielőtt személyes támadásnak vennéd... engem nem irányít semmiféle személyes erő, senki sem áll felettem aki mindenható lenne. A sok süket ócskaság már fizikai fájdalmat okoz, én megkérdezném például Ponori Thewrewk Aurél véleményét erről az egész ostobaságról. De lehet másokat is, sok nagy koponya van még, akik... de azokat annak idején a "felvilágosultak" elégették, maradtak a szarháziak, akiknek még ma is lapos a föld (némelyiknek).

Lélek ereje és feltámadás, meg szentlélek... elképesztő, hogy a XXI-ik században ilyen baromságokról még szó eshet. Higgy ha akarsz, de én ezt inkább a kukába... ne is haragudj!
@sjz: Az meg van, hogy nem ettől lesz valaki hívő vagy ateista? :)
@taga20:
Eszt majd fejtsd ki, nem vágom...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: . "A sátán igyekszik is eltávolítani bennünket a bűnbocsánatba vetett hittől."
ez meg mi a szar? aszt hittem eddig(ez szép vot egy ateistától:)), hogy nem vagy gyagyás:))
én is tévedhetek, ha jól emlékszem ez bocsánatos és nem halálos bűn:))
@Knósszosz: ok,
de most ki ne találd, hogy jedik sincsenek.. -)))
@Knósszosz: "engem nem irányít semmiféle személyes erő, senki sem áll felettem aki mindenható lenne."

Félreérted. Nem arról volt szó ebben a szövegben, hogy állna feletted valamilyen erő, hanem arról, hogyha van valami, ami mindenható akkor az a személyes szeretet.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Ha van kedved lehet olvasni olyat ami gyengíti a hited, a kérdés már csak az kinek használ ez igazán. :)

Igen ezzel tényleg nem lehet vitába szállni, olvass, de csak olyat, ami nem gyengíti a hitedet.

Meggyőztél. Tudsz javasolni nekem valamilyen megfelelő szektát?
Konkrét legyen ám!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nekem tetszik az a sírkő, ha Tagának nem kell, stipi stopi, vagy valami ilyen. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
nem bakker én hipochonder vagyok és a síromra az lesz írva, hogy ugye megmondtam:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Olvass vissza. Másrészt, nem hiszem, hogy alapot adhat értelmetlen hajtogatás tulajdonításának az, ha ezt fölényes, kioktató hangvétellel teszi bárki. Gyurcsány médiaszereplő, nyilvánvaló hogy az ominózus kijelentése is a tömegmédiumokból tájékozódó embereknek szólt. A kvázi jobboldal szimpatizánsok ellenében, mozgósítva a kvázi baloldal ellenszenvét. Igazán nem akarok belemenni a média kommunikáció témába, de látható hogy milyen alapot ad jelen pillanatban is lovagolni egy, még mellékesnek is alig mondható interpretációs különbségen. A cél a média kommunikációban rejtett...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
De mi a feltámadás meg a szentlélek?
Én hülye vagyok, azért kérdezem.
A személyes szeretet az meg milyen definíciója a minek, és mit változtat az én lelkemen, ha amúgy megrögzött materialistaként csak a reduktoros hajtőmű érdekel, szemben az olyan fikciókkal, mint a levegővel üzemelő motorok, amelyek meg sem érintenek?
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! Pedig DE!!:))
Azok biztosan, de egy-két balfasz akik ide írogatnak, azok biztosan nem.
@Knósszosz: "De mi a feltámadás meg a szentlélek?"

A szentlelket az előbb elmagyarázta, szerinte.
@Knósszosz: " van, volt, mostmá csak vizet:)
ráadásul dr kotász barátom szkanderezik:)))"
kezdjük. tegnap ittam, ma délelőtt nem, me vezettem, délután ittam(csak kurturártan), késő délutántól csak vizet(holnap meló).
drkotász meg izmozik:)) ennyi.
@sjz: "Tudsz javasolni nekem valamilyen megfelelő szektát? Konkrét legyen ám!"

Nézd 19 éves koromig kb. én is olyan ateista voltam mint Taga vagy Knosszi, csak aztán jöttek a változások az életembe. Amikor eljött az ideje, hogy egyházat keressek magamnak erősen a reformátusokhoz húztam, de aztán hála Isten Katlik lettem. Azóta sem bántam meg. :)

youtu.be/CnM2RDYVbos
@profilo: esz kurvajó, még a végén megszeretlek:)))
@Knósszosz: megnyugodtam! -)

tudtalak volna ám cáfolni, mert rögtön itt van ugye a NAGYÚR...-))
@Knósszosz: szerintem indics be egy öblítő programot, me nem forog az agyad:))
vagy fújd fel a guminőd, asztán kiokosít:))
@Knósszosz: Annak idején nekem is hiába magyarázták volna. Ezeket csak azután tudtam elfogadni. Neked bőven elég azon igyekeznem, hogy elhidd az egyházban javarészt jó szándékú emberek vannak, még akkor is ha ők is ugyanolyan gyarló emberek mint bárki más.
@taga20:
esz kurvajó, még a végén megszeretlek:)))

Igen ez Hofi szentháromsírja.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: én meg mohamedán lettem, és lett négy feleségem. ma már a faszom se bírja:))
gábris, te akkora fasz vagy!
@sjz: aszt azé előre vetítem, hogy akit szeretek aszt gyepálom. max. ha bajba van megyek a tűzbe:)
@sjz: mé az ilyen csókának kell idő előtt meghalni? pedig lett vona tippem, hogy kinek kellet volna a paradicsomba jutnia! egy egész busznyi:))
@taga20: Akkor mijafaszért szidod állandóan a muzulmánokat? :)
@taga20:

A szíve vitte el, azon az ominózus orbánbeszédes éjszakán.
Kár érte, ma is aktuális.
Micsoda műsorai lehetnének ma is, persze csak illegális Hofikatakombaestéken. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: azé me a nőket semmibe veszik, és ez a mi szerencsénk:)
@sjz: max. oroszlánokkal megspékelve a stadionban:))
@dr kotász:
"mellékesnek is alig mondható interpretációs különbségen."

Az interpretációs különbség (és a szövegkörnyezetből kiragadottság) teljesen ellenkezőjére fordíthat egy mondatot, amint a mellékelt ábra is mutatja.
Ne becsüld le a média közvetítő és tudatbefolyásoló szerepét. Orbánék ezt pontosan értik és mesterfokon használják.
@taga20:
Azért az furcsa, hogy manapság nincs politikai humor. Ahogy az Öreg mondta, ezek sértődősek.
@sjz:
"Micsoda műsorai lehetnének ma is, persze csak illegális Hofikatakombaestéken. :)"

Akkora katakomba nics az országban, ami meg ne telne minden este nézőkkel :)
Mai napig hiányzik, sokat hallgatom a műsorait, és mindig megállapítom, hogy kivétel nélkül mind aktuális még ma is.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: te most basztad el az éjszakámat! még jó hogy nem dobtál be egy retropuncit, nagy szőrökkel:))
@sjz: le vagy maradva! neked a saskabaré smafu?:)))
@sjz:

Nem a politikusok sértődősek...és ha még azok is lennének,kit érdekelne.
A "rajongó táborok",a "hívők",a "lövészárokharcosok",a "menetesek" és a "bérrettegők" sértődősek.

A modszerváltás előtt közös volt az "ellen",közösen röhögtek rajtuk és kacsintottak össze a humoristával.
A széthullás és a táborokra szakadás után ez már nem működött.Nem működött a "humor ellenzéki" és a "humor pártatlan" opció sem.
@sjz:
Én semmi ilyesmiből nem kérek és a "szekta" szó is mehet oda, ahova gondolom, mert ugye sejtem mi az és mi nem. De lehet, hogy tévedek.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: csak egy kószakérdés. hol a faszba vot ez a sok katakombás, hofis arc? me én elmentem szavazni tavasszal, de könnyűnek találtam magamat utólag:(
az a baj, hogy nagy a baj!
@taga20:
Valamit ki kell találnom, mert kezdek fáradni... Guminő nem játszik, fel kell fújni és kompresszorom nincs, a pejslim meg nem elég hozzá. Különben is, mire felpumpálnám, már okafogyottá válna az egész.

Görény vagyol...:))
@profilo:
"Nem a politikusok sértődősek...és ha még azok is lennének,kit érdekelne."
eszt a kutyád gépelte be vagy politikus vagy? más magyarázat nem lehet:)
ne szopasd má magad!
@taga20:

No engöm nem igazán érdekel,ha egy Lézer Jani vagy egy Szanyi Kapitány duzzogva játsza a sértődős ribancot,mert lehülyéztem őket teljesen megérdemelten.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem kell igyekezned, tisztában vagyok vele, hogy a hívők nagy többsége becsületes, jó lelkű ember. Ezt most komolyan így is gondolom. A bajom a tetvekkel van, akik hülyének nézik őket. Minek fejtsem ki, tudod magad is, kikre gondolok.

Valahol te is a hülyeség áldozata vagy, csak jól viseled. Ezért nem támadlak, mert áldozat vagyol tenmagad is a felkent és megkent belekent katyvaszban... ami biztos az a TRent 1000-es hajtőmű, a monstranciának nincs tolóereje... az csak lófasz.

Ne dőlj be mindennek, károssch...
@Knósszosz: hülyeségeket írogacc!
először is a pokolhoz vezető út is jó szándékkal van kikövezve.
ketó: a zsidó honfitársainkat ezek a drága becsületes keresztény honfitársaink segítették ki!(az országból)
három: ugyan ez a suttyóbrigád adott kétharmadot ennek a maffiának!
úgy hogy haggyuk eszt a becsületes dumát, ha kérhetem egy értelmes embertől!
iszom egy ouzot:))
@taga20:
Sosem mondtam, hogy releváns izéket tolok ide... de igyál egy ouzó-t, az nem árthat!
Ja masz!:)))
@profilo: "Nem a politikusok sértődősek...és ha még azok is lennének,kit érdekelne."
látom fáracc, de azé még emlékszel mit írtál negyed órája?
"No engöm nem igazán érdekel,ha egy Lézer Jani vagy egy Szanyi Kapitány duzzogva játsza a sértődős ribancot,mert lehülyéztem őket teljesen megérdemelten."
utána meg eszt.:)
@taga20:

Értelmes ember nem iszik ilyen ánizsos szarokat.És pont.
Aszutörköly apám!
Itt kezdődik a mennyország és innen egyenes az út a pokolig,mely jó szándékkal,görbe estékkel és feslett nőkkel van kikövezve!
Én tanítsalak?
Mi van?Beteg vagy vazze?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Kérdés nincs. Viszont:

A János evangéliuma a nevét később kapta. Később vélték a szerzőjét Jánosnak, mégpedig pontosan Iréneusz nyomán. (100 évvel keletkezése után. ) Maga az evangélium egyszer emliti, hogy a szerző egyike lehet az apostoloknak, de pont az a rész (János 21:24-25) későbbi betoldás. Iréneuszon kivül sehol semmi nem emliti, (csak utána) hogy a Jánso evangéliuma szerzője azonos lenne pathmoszi Jánossal. Ráadásul a János evangéliumának és a Jelenések könyvének a nyelvezete erősen eltérő, igen nagy valószinűséggel nem azonos szerzőé.

Na most ha nem eszed meg szó nélkül, amit eléd tesznek, akkor még sok érdekes dologra jöhetsz rá.
@Knósszosz: efhariszto drága barátom:)
@taga20:
"az a baj, hogy nagy a baj! "

Egyetértünk.
Most tavasszal akármerre jártam, mindenütt hangos elégedetlenséget tapasztaltam, buszon, vonaton, utcán, boltban egyaránt. Csodálkoztam is, mert ilyet évek óta nem tapasztaltam.
Hát akkor a szavazáskor hol volt ez a sok elégedetlen ember? Mindig hittem az emberekben, de most nagyot csalódtam.
@Knósszosz:
" fel kell fújni és kompresszorom nincs, a pejslim meg nem elég hozzá"

Biciklipumpa...?
@profilo:
"Értelmes ember nem iszik ilyen ánizsos szarokat.És pont."

Sok mindenben nem értünk egyet, de ebben nagyon :)
@taga20:

No most úgy járok,mint a dr.kotász...
Arra akartam utalni,hogy a drága,humorral iparszerűen foglakozó mesterembereinket jobban zavarta az,hogy egy Torgyán Józsis vicc után csak a publikum egyik felén láttak őszinte örömöt és vidámságot,míg a nézőtér másik felén a megdöbbenést és a gyűlöletet,az utálatot.
És az is zavarta tréfamestereinket,hogy jobb és baloldali jelzők kerültek a humorista megnevezés elé,holott őkcsak simán viccesek szerettek volna lenni.

És most,hogy sikerült a dr.kotász szintje alá süllyednem,feldarabolhattok,szétcincálhattok.

Béke poraimra...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: soha nem hittem az emberekben és sokszor meglepődtem!
lehet itt forgolódnunk, de cigány egy nép vagyunk, (nem vagyok rasszista, ezen a vonalon nem kö elindulni senkinek) bárki bármit mond.
@profilo: ilyen könnyen nem menekülsz! belehugyálsz a szökőkútba utána angolosan akarsz távoni:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
""Értelmes ember nem iszik ilyen ánizsos szarokat.És pont."

Most iszom valami olyan isteni házipálinkát, amilyennel még fennállásom óta nem találkoztam, pedig az igen hosszú intervallum:)
És akkor holmi ouzókat emlegetnek embernek látszó tárgyak... felháborító...! Le velük!
@dr kotász:
Nem, Orbán és Gyurcsány populizmusa nem ugyanaz! Orbán populista (népbarát) szövegével egy 2-3 %-os felső rétegnek
(maffiatagoknak) kedvező politikai gyakorlatot leplez. Gyurcsány ezzel szemben népbarát politikát folytatott, statisztikai tény, hogy a megszorítások ELLENÉRE csökkentek a felső és alsó rétegek közötti különbségek. Azt hiszem ezt Ferge is elismeri.
Egyébként érdekelne, hogy TE mit nevezel elkúrásnak? Az osztogatást, vagy a megszorításokat? Mert valamelyik ujjacskádat meg kellene harapnod a döntéshez. Egyszerre
a kettőt ugyanis nem választhatod.
@profilo:
"a nézőtér másik felén a megdöbbenést és a gyűlöletet,az utálatot."

Figyu, aki Hofi-műsorra váltott jegyet, az tudta, hogy mire számíthat. Nem döbbentette meg egy Torgyán-vicc.
És nem fogunk feldarabolni, ne reménykedj.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "És akkor holmi ouzókat emlegetnek embernek látszó tárgyak... felháborító...! Le velük!"
én szétivott fejű göröggel nem találkoztam eddig. de ha lemegyek vidékre, ako minden második embernek látszó tárgy alkoholista. ako hol az igazság?:)))
@taga20:
"cigány egy nép vagyunk"

Ezt már több soron megállapítottam.
Viszont azt hiszem, hogy én jártam jobban azzal, hogy hittem az emberekben, mert azért olyan sokszor nem csalódtam a mindennapi életben (a politika nem tartozik ide).
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: majd szent péter kapujában rovancsolunk, addig ne prejudikálj! bocs:)))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Nem specifikusan egy Hofi műsorra gondoltam.A politikai humor halála volt az indító gondolat és így sikerűlt ilyen mélyre ásnom magam...
@taga20:
"majd szent péter kapujában rovancsolunk"

Oké, várlak 30 év múlva május 35-én este 8-kor, a 9 és 3/4-ik vágánynál:) Jó lesz az időpont, vagy egyeztessünk még?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: én is utálom, de a görögöket bírom, mégha mostanába kicsit bénák is lennének(persze lehet, hogy egy olimpiát nem tudnánk megrenedezni, mint ők), de
paleokasztritszát soha nem feledem:))
@profilo:
A politikai humor már Hofi óta meghalt. A Sas-kabaré sose játszott, az nem humor volt, csak humorkodás. Azóta meg néma csönd.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: ha ráérek ott leszek, de én még fiatal vagyok,
kis csikó, aki beporozza a zsenge virágokat:))
@taga20:

Az az igazság,hogy kezdő vagy.
Egy amatőr.Nők áztatják ajkaikat olyan ánizsos görög szarokban.
Férfiember olyat iszik amely oldja a gépzsírt,lemarja a festéket és a fénysebesség kétszeresével pusztítja az agysejteket.
@taga20:
Sajnos a görögöket nem volt módom megismerni, amennyit ismerőseim meséltek róluk, az alapján szimpik. Erre az évre van előirányozva görög nyaralás (őszülés, mert szeptember vége), szerintem jól fogjuk magunkat érezni közöttük.
@taga20:
Ha túl korai az időpont, változtathatunk rajta:)
@profilo:
"Nők áztatják ajkaikat olyan ánizsos görög szarokban."

Ezt kikérem magamnak a női nem nevében.
@profilo: "Férfiember olyat iszik amely oldja a gépzsírt,lemarja a festéket és a fénysebesség kétszeresével pusztítja az agysejteket."
bocs magaslabda, le kö:))
te vagy az élő példa!
mégegyszer bocs:)))))
@taga20:
" ja meg a velszitartomány:) "

És hol van az ötszáz velszi bárd?
@DarthVader: "Na most ha nem eszed meg szó nélkül, amit eléd tesznek, akkor még sok érdekes dologra jöhetsz rá."

Vannak pillanatok az életben, amikor minden tiszta és egyértelmű.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: és egyse mondta, hogy éljen eduárd:)
megyek most má, me reggel 5.30 korán jön.
jó vot ma is itt veletek:))
u.i.: aki meg a mecccseket nézi az egy bunkó!
@taga20:

Odin rogyassza rád az eget...

:)
@taga20:

És mégegyszer Odin rogyassza rád az eget ezért:

"...aki meg a mecccseket nézi az egy bunkó!"
@taga20:
"nem fogsz csalódni:) "

Bízom benne. Egyébként is egy olyan utazós négyesfogatunk van, hogy mindenből kihozzuk a maximumot. Utazási iroda által szervezett utakra megyünk, de a fakultatív programokat magunk oldjuk meg. Kefalonián pl. konflissal jártunk körbe, a végén egyikünk hajtotta a lovakat. Mindenhol a helyi ételeket-italokat kóstoljuk meg, nemzetközit bárhol elérünk, azért nem kell utazni. És mindenhol barátkozunk, gyenge angollal, kézzel-lábbal bábozva, és mindenhol mindent el tudunk intézni. Tunéziában maszek taxis kirándulást is tudtunk magunknak szervezni Tuniszba és Karthágóba fele áron, mint az utazási iroda ajánlata.
Négy vén tyúk, amint éppen meghódítja a világot :)
@profilo:
"Nezse neked nöi emancipáció..."

Karinthy humorban nem ismert tréfát, én italban :)
@profilo:
"
És mégegyszer Odin rogyassza rád az eget ezért:

"...aki meg a mecccseket nézi az egy bunkó!"

Pedig tökre igaza van.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Az Ouzo nem ital.Szerintem itt hibáztál.
A görögöknél csak a kaja jó.Meg a tenger...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

A nők,meg az ilyen taga-félék visznek a sírba...

:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Hát ja. Gondolkodni fárasztó. Egyszerűbb a világos és tiszta igazság.
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):
miért? talán vannak? meg MZ/X is üzen mézga aladárnak naponta amint ráűl a bilire

az az egyik kedvencem a byblos-ból ahol a NOÉ megépíti a bárkáját az Ararát tetején és a víz odáig emelkedett...addig csak szép mese volt amig meg nem látogattam személyesen az Ararátot...azóta röhögök amikor Noé elvtársról van szó

de van sok minden más is benne meg holokauszt 12x azt a zsidók találták ki és alkalmazták a szomszéggyaikkal

brühüyyy
@profilo:
Tévedsz, de ezen nem veszünk össze.
Kifejtem bővebben ha érdekel, de ez nem most lesz. Álmos vagyok, vasárnap ellenére sok volt a meló. Mondjuk kedd az rendben, ha gondolod.
@profilo:
"Az Ouzo nem ital.Szerintem itt hibáztál.
A görögöknél csak a kaja jó.Meg a tenger... "

Az első pontban egyetértünk. A görög kaját csak nyomokban ismerem, eddig tetszik, a tengerbe meg simán beleszerettem Tunéziában. Pedig úszni sem tudok :)
Innentől nekem minden évben kell tenger :)
@profilo:
"A nők,meg az ilyen taga-félék visznek a sírba..."

Azt hittem, hogy a sírásó :)
@rodeo36:
Hogy mi a kedvencem azt tudod... de most azért se írom ide, engem ne sznobatikázzanak, egészségemre!! Meg a tiédre is!:))
@sjz:
hol magyarázta? és hol van a szentlélek?

brühüyyy
@Knósszosz:
nekem tegnap "elég" volt ma csak vízivolda van...de jó zamatos

brühüyyy

kitalálni valamit amiről halvány fingja sincs a kitalálónak és aszondani, hogy az létezik és rámondani szentháromság...na ezt én röviden kibaszásnak nevezem
@sjz: "A fickó csak annyira pszichiáter, mint Feldmár, tehát komolyan kellene venni.
Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből?"

A fickó a világ egyik leghíresebb pszichológusa, már nekem is (pedig az régen volt) tanították az egyetemen.
@DarthVader:

"Nem érzitek úgy, hogy ez szánalmas"

Nem. Mi a problémád a Csodával?

[:DDD]
@épészmérnök:
Tudom, de egyik sem pszichiáter a hagyományos értelemben, jóval többek.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "hogy kivétel nélkül mind aktuális még ma is. "

Ez a legfélelmetesebb ebben az egész helyzetben.
Még aktuális lehet az is, amit 50-100-150-500-stb évvel ezelőtt mondtak.
@taga20: "le vagy maradva! neked a saskabaré smafu?:))) "

Most értettem meg, akik ott ülve-állva tapsolnak és kacarásznak, azok szavaznak mindig vityára.
@taga20: "hol a faszba vot ez a sok katakombás, hofis arc?"

Nyugaton nyomorgott baszki :)
@taga20:
"iszom egy ouzot:))"

Jó neked :)
@profilo: "Értelmes ember nem iszik ilyen ánizsos szarokat."

Ámbör, olyan, hogy ánizsos szar, nem létezik.
@profilo:
és
Micimackó, a csekély értelmű medvebocs

Ouzo téma

Nem kedvelem ezt a kirekesztő magatartást.
Vallásháború kirobbantásának szándéka nélkül meg kell védenem az "ánizsos szarokat".

Elfogadom, hogy valaki nem bírja az ánizs vagy a mentol ízét, elég markáns, ugyanakkor ti is fogadjátok el, hogy a legtöbb HP nálam rosszullétet okoz. Nagyon nehéz megfelelő minőségű HP-t találni. Egy barátom hozott mindig korábban 15-21 éves eperfahordóban érlelt törköly, szilva, barack, stb készítményeket, melyeknek minősége vetekedett a legnagyobb whisky márkákkal és nem okoztak semmiféle problémát fogyasztásuk alkalmával és utána sem.
Némely házi ágyaspálinkák képesek megközelíteni ezt a szintet, de nem képesek a megfelelő ideig kitartani, mert idejekorán a helyükre kerülnek.

Most pedig, az ouzo és társai megkerülhetetlenek a délvidéken.
Az ánizsra allergiás szesztestvéreim sajnálatos módon egy igen kiterjedt és igencsak kifinomult univerzumból kénytelenek kizárni magukat.
A felsorolás nem lehet teljes, de a törököknél Raki valamint Yeni Raki néven biztosan mindenütt fellelhető. Izraelben Arak néven is fut. Bulgáriában, Romániában Mastika és társai.
Franciaországban a legismertebb a Pernod és a Pastis. Spanyolországban hihetetlenül sokféle formában és néven található meg. Olaszországban közkedvelt egy édesebb verzió Sambuca néven, ennek is sok változata ismert.
Szándékosan hagytam a végére Görögországot, a sok apró sziget miatt az Ouzónak nagyon sok fajtája ismert, legtöbbször a szigeteknek van több saját főzete, mint a Ködlepte Szigeteken a whiskynek.
Az Ouzo a kommerszebb verzió, bár nem szívesen használom ezt a kifejezést. Az igazi görög nemzeti ital a Tsipouro, ezt is kénytelen vagyok az ánizsos italok közé venni, bár sokkal közelebb áll a mi törkölypálinkánkhoz, de hát van benne ánizs is, noha nem jelentkezik olyan markánsan, mint az Ouzoban. (Ebből azért létezik ánizs nélküli verzió is.)
old.x-hellenica.gr/Kiosk.aspx?ID=26
A turistáktól kevéssé sújtott helyeken, a hegyekben megbúvó, ablaktalan, fekete kocsmákban nem ismerik csak a Tsipourot és a Souvlakit. Ouzo, Metaxa, Gyros itt nem játszik.

Mindkét ital fellelhető a boltokban 37,5% és 65% között elég sok fokozatban, de érdemesebb
a helyi piacokon vagy görög ismerősöktől beszerezni, ha valaki a HP jellegű italokat jobban szereti.

Az általam alkalmazott Ouzo létre garantálja a jó hangulatot, amikor is a 37,5%-tól haladunk 38%, 40%, 41%, 42%, 45%, 50%, 55%, 60%, lépcsőfokokat alkalmazva a 65%-ig majd itt leragadunk. Visszafelé nem működik, mivel ízérzékelésünket becsapva azt hihetnénk, hogy az első után már csak vizet iszunk.
A társaságunkban van egy hölgy, aki szintén ánizs és mentol allergiában szenved, de a rumlétrát jól bírja. :)
Természetesen a legtöbb italféleség alkalmas a létraszerű fogyasztás kialakítására.
A nem kevésbé kiterjedt Absinthe galaxis italai is ánizzsal súlyosbítottak ezért idevehetőek, de ez már egy teljesen más kérdés, még a feltalálásuk helye is vitatott.
Ami biztos, itt a létra a likőr besorolású 55-65%-os tartományban kezdődik és az általam ismert 95%-ig tart, ezt hígítani javasolják, de úgy nem ér semmit.

Végezetül szerény szakvéleményem szerint, nem vehető fel egy idegen ország fordulata és hangulata az adott ország nemzeti italának fogyasztása nélkül. Igazolt hiányzás az allergia, amikor is az adott italhoz rendszertanilag a legközelebb álló, de allergiás rohamot nem kiváltó itallal kell az eredetit pótolni.
@rodeo36: "hol magyarázta? és hol van a szentlélek?"

Fentebb valahol, ha nem találod megkeresem.
Pár szóban elintézte, erre írtam is, hogy nekem ez nem magyarázat.
@sjz: hazaáruló nemzetellenes aki nem PÁLINKÁT iszik !

le az úzóval !
ja meg

récsölapjatakaroggy !

gazsiapjatakaroggy !
@Sejk a derék katona:

Amennyiben a pálinka a készítési módot jelenti az ouzo is pálinka, igaz nem Hungarikum, csak Görögikum. :)
@sjz:

Lenyűgöző volt, átlengte az áhítat:))
Nem mintha ismerném a felsorolt italokat, de amióta megkóstoltam az ouzot, kellően óvatos vagyok a különféle nemzeti italokkal. Az abszinttel való találkozásom még így is mellbevágó "élmény" volt.

Az ánizs nálam döntetlenre jön ki. Pálinkaként szörnyű, de piskótatallérban isteni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Még egy: aprócska részlet a Szentírásból:

Ap.csel 4:13 :

13Amikor látták Péter és János bátorságát, és megtudták, hogy írástudatlan és tanulatlan emberek, csodálkoztak;

Akkor most én is csodálkozom, ezek szerint János később megtanult írni olyannyira, hogy képes volt megirni a negyedik evangéliumot, valamint a Jelenések könyvét, ráadásul görögül!! De hát mint tudjuk, Isten csodákra képes.
@Orica Középföldi: Köszi :)

Az ánizs megosztó dolog, elismerem.
Ezt meg tudom tenni más italokkal is, de ettől ez alkalommal eltekintek.
Csak a tisztánlátás végett írtam.
Nekem bejön az ánizs minden formában.
Egyébként meg értetek iszom, nem ellenetek.
Készül egy könyv a szeszes italokról, nem akarom elkapkodni, lehet sosem lesz kész, a vég mindenkit elérhet a nagy mű befejezése előtt is.
@DarthVader:

Szeretem a falra hányt borsóidat:))
@Orica Középföldi:
Ja, még valami, javasolnám elrettentési céllal (nemzeti italilag) az Aquavit kipróbálását.
Nem piskóta. :)
@sjz:

"Egyébként meg értetek iszom, nem ellenetek."

Csak mértékkel, mert a létra bizonyos fokán homályossá válhat a cél, és mi lesz akkor a könyvvel:))
@Orica Középföldi: :)

Annyira nem súlyos a helyzet, mint a beírások alapján gondolhatná az ember. :)

A terepmunka nagyjával végeztem, ez úgysem lehet teljes körű, most jön a jegyzetek feldolgozása, meg talán néhány újabb impulzus beépítése.
@sjz:

Gondolom a kömény+kapor pálinkában még rettenetesebb lehet, mint az ánizs:)
Amúgy mindkettőt szeretem, külön-külön a megfelelő ételben.
@Orica Középföldi: Jól látod, ez még nekem is sok. :)

Saját kreálmányokat is alkotok néha,a koktélokat dícsérik, de van egy ital, amit később a hatása miatt Gerendának kellett elneveznem. Fokhagyma is volt benne, és elég erősre sikeredett, ráerőltettem néhány kamikáze típusú barátomra, úgy szédelegtek tőle, mint akiket egy gerendával fejbeb@sztak, innen a név. Ezt nevezik emberkísérletnek. Magamon is alkalmazom ezeket, nem vagyok egy Mengele. :)
@sjz: :) egyébként van benne egy picinyke hiba.
a szeplőtelen fogantatás nem az, amire gondolsz. az az, hogy a katolikusok elképzelése szerint Mária bűn nélküli volt, tehát az Éva meg az Ádám rá nem hatott. Nem pedig az ép szűzhártya esete.

egyébként nekem van róla egy idézetem, hogy ezt hogy is képzelték
"Isten azt akarta, hogy Mária menjen férjhez a szent életű Józsefhez, aki öreg és derék ember volt, mert Isten házasságból akart megszületni, hogy eleget tegyen a szokásos jogi követelményeknek, és elkerülje a pletykát."
La Tour Landry lovag
@sjz: Hellenikum ?

f@szt ! az agysebészetet, a pálinkát és a főzést a magyarok találták fel !

a görögök meg a korrupciót ! na az hellenikum vagy italikum....

de a BOR az hungarikum és italikum is egyben...
@Penivaldes: :)

Ok, alapvetően kíváncsi ember vagyok, de nem vagyok a téma szakértője.
Köszönöm az információt.
Ettől függetlenül, nekem tetszett a filmbéli poén. Hiába na ezen a szinten leledzem. :)
Most újra átolvastam és nem látom, hogy hol itt a probléma?
Lehet korán van még nekem?
Tehát, bűn nélkül fogant, simán lehet ép a szűzhártya, most itt a kérdés, hogy József elhitte-e azt, hogy ilyen létezik, a vicces indiánok megközelítése szerint nem létezik és jót röhögtek.
Kérlek javíts ki, ha nem jól vezettem le magamnak.
@sjz: mondhatni igen, feltéve ha a nemi érintkezést bűnnek tekinted.
József...a lovagos idézetem jól leírja, hogy mit gondold erről a középkorvég embere.
Józsefet egyszerű lúzernek tekintették. És azon filozofáltak, hogy amikor Jézus megfogant akkor abban a felek aktívan vettek e részt...
@Penivaldes: Pontosan, ahogy a filmbéli indiánok is lúzernak tekintették.

Egyébként mindenki vallását próbálom tisztelni, de a tettek általában magukért beszélnek.
Szerintem minden embernek saját egyedi vallása van, az ateistákat is ide értem, tehát ahány ember annyi vallás. A képmutató csoportokba való tömörülést és észosztást nem komálom.
A hitvallásokkal nem nagyon tudok mit kezdeni, de elfogadom, hogy akit megrémiszt pl.: a buddhizmus egyéni felelősségvállaláson alapuló filozófiája, annak szüksége lehet egy öregistenre, aki megmondja, mi a jó és mi a rossz, mikor mit kell tenni, attól függetlenül, hogy ezt általában úgysem tartják be.
A térítést sem szeretem.
Az ember keressen magának valamit, ha szükségét érzi, van választék, de ne nyomuljanak a képembe a hülyeségeikkel, elfogadom, hogy nekik nem az, de majd én szólok, kérdezek, ha kell. Számomra értelmes válasz a hitvallások felől nem nagyon érkezik.
Így a jó, nem vagyunk egyformák szerencsére.
@Penivaldes:

" És azon filozofáltak, hogy amikor Jézus megfogant akkor abban a felek aktívan vettek e részt..."

A természet rendje szerint igen, konteózni azon lehet, kik voltak a felek:))
@sjz: én a profán gondolkodású keresztények közé tartozom.
@Orica Középföldi:
Ejnye, ez tisztázott, Mária és a Szentlélek.
Vagy rosszul tudom? Lehet. :)
Ja, és a Blöff című film elején szépen le is vezették, hogy az egész csak egy félrefordítás eredménye. :)
Simán igaz lehet. :)
egyébként nem igazán jön be, amikor az itteniek hitről meg vallásról értekeznek.
Akkor be is fejezhetjük. :)
@Mariann19:

"__@taga20: V-Porttal én is sok dologban egyet értek.__"

Én Istennel kezdek egyetérteni: -Szar ez az egész!
Hát mit mondjak erre? -Igazad van Öregem, mégis csak Te tapasztaltál többet, ráadásul a Te műved az egész.
@jaegtoer:

Vigasztalásul egy kis Esterházy:

"De ha kard ki kard, akkor az Isten-haza-család versenyszámokban bárkit beelőzök jobbról.
.
.

De - hogy a külvárosi futballista hangsúlyával mondjam - ne má', hogy egy miniszterelnökön múljék, hogyan nézek fűre, fára, csillagra, a fiamra, férfire, nőre, filodendronra. Egyszerűen csak figyelni akarok, figyelni a munkámon túl is, fiatal (és nem fiatal) szerzőkről írni, háborogni egy szón, kaffogni a kulturális bohócokra, most van belőlük elég, színésznőket és étlapokat bámulni.
Elemzőnek nem vagyok túl jó, de kékharisnyának igen."
@sjz:

A fenti levezetésed után ítélve jó lesz az a könyv :))
@Orica Középföldi:

Erről nekem meg Baksa Soós János jutott az eszembe, ezzel a linkkel és ezzel az idézettel:

rokica.blog.hu/

"_„Csak akkor tudunk részt venni, ha elismerjük a többieket is. Úgy nem lehet, hogy a planétát hülyének tartjuk, a csillagos eget dekorációnak, az állatokat meg butának.” (Baksa-Soós János)_"

én elég sokszor igyekszem konstruktív lenni, 'így is-úgy is' és mindezzel együtt is nem tudok részt venni. Lassan azért kell görcsölni, hogy részt vehessünk a saját életünkben.
[halál komolyan. gondold csak át..]

Tehát, tényleg "ne má'", és mégis: de.

Már nem arról van szó, nehogy egy focisegg feje "asszonyok dolga-férfiak dolga" világlátásának rendszerében meghatározhat-e valamit a privát szférában.
Ő határozza meg a privát szférát. Már az intim szférába nyomul.
Előbb, mint hinnénk benne lesz minden napkelténkben, benne lesz minden köszöntésben és búcsúszóban és benne lesz minden napban és elharapott mondatokban, az elfogyott kenyérben, és az elhaló mosolyban... és minden koravén könnyes gyermekarcban
..ha fekete autók nem is mennek-jönnek, de nyomorítóbb eszközökkel betörnek a szép estékbe és hétvégékbe, óvodába és az iskolákba... de minek is erőlködök, Illyés Gyula leírta ezt 'egy mondattal'.
@taga20: A kommunizmus mint éltető eszme, az írók számára 1956 lángjaiban mint ihlető megszünt létezni. A probléma az, miképp lehettek műveltségük ellenére annyira elvakultak, hogy kétszáz évvel Voltaire után úgy hittek egy utópisztikus elmélet mindenhatóságában és tökéletességében, mintha sohasem lett volna felvilágosodás, hogy éveken át feltétel nélkül támogattak egy kézzel fekvően hazug és elképesztően embertelen kormányzatot, közvetlenül egy hasonlóan véres eszközökkel dolgozó parancsuralmi rendszer bűneinek feltárása és megtorlása után? Hellenbart Gyula
@Orica Középföldi: "__Vigasztalásul egy kis Esterházy:__"
Köszönöm. A fentieken túl vigasztalásul magamnak, de megosztom:

kapitalizmus.hvg.hu/2014/06/23/nehany-gondolat-a-tarsadalmi-mobilitasrol/

Van benne valami. Néha úgy érzem, mintha a szélmalom kerekét szélirány ellenében próbálnánk forgatni. Én-mi, a konzi, a jóravaló (de ettől még égetnivaló:) libsi és a förtelemet:) megjelenítő szoci-komcsi ködevők:)

Mindenesetre tanulságos és elgondolkoztató ennek fényében a sok herce-hurca, még ha citálható is számos ellenpélda.
Fabius megint megmutatta hogy neki pont jó lesz még 2042-ig Fidesz kormány.
süti beállítások módosítása