Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.02.10. 16:26 Fabius

Minden, amit az MSZP szerint tudni akarsz a Simon ügyről

Címkék: mszp álláspont simon ügy

Érdekes levelet hozott a drótpostás. Nem nekem szánták és nem is a nyilvánosságnak, de aki a kampányban elhiszi, hogy bármi titokban maradhat az hülyének született és monnyonle. 

Szóval az van, hogy a szocik kitanálták mi legyen a kommunikációs irányvonal Simon ügyben. Jólfigyeljél, aszongyák: (eredetiért katt

Alap:

Simon Gábor és az MSZP útjai szétváltak. Simon Gábor mostantól magánemberként áll a vizsgálat elé és magánemberként felel a vagyonnyilatkozata tartalmáért.

Kifejtés:

Az MSZP maximálisan abban érdekelt, hogy a Simon Gábor körüli helyzet tisztázódjon és derüljön ki a teljes igazság. Ezt kívánja a közélet tisztasága és az MSZP jó híre is. Simon Gábor 2014. február 6.-án minden MSZP-ben viselt tisztségéről lemondott, kilépett a pártból és egyértelművé tette, hogy a képviselőjelöltként sem indul a közelgő választásokon. Simon Gábor tehát minden kapcsolatot megszakított az MSZP-vel. Ezek után Simon Gábor magánemberként áll az ügyében folytatott vizsgálat elé és magánemberként vállalja a felelősséget a vagyonnyilatkozatának tartalmáért. Az MSZP álláspontja tehát az, hogy bármilyen kérdés merül fel Simon Gáborral kapcsolatban, azzal keressék meg őt, mert a vele kapcsolatos ügyben csak ő tud érdemi információval szolgálni.

Ennyi, nem kell túldimenzionálni, köszipuszi. 

Úgy különösen nem kell, hogy a kommüniké melléklet kísérőszövegének utolsó mondata így hangzik: "Az elektronikus level tartalma nem feltetlenul tukrozi a Magyar Szocialista Part hivatalos allaspontjat az adott ugyben."

Naugyehogy. Már csak az a kérdés, hogy ha kommunikációs melléklet nem feltétlenül tükrözi a párt hivatalos álláspontját, akkor vajon mi a kékeres paripabrét tükröz? Esetleg a párt hivatalos álláspontja úgy hajlik a következőkben, mint a rohadt nád? 

Kedves Tökfejek!

Csak el kéne dönteni végre, hogy mi a lófasz lesz ezzel a Simon üggyel. Mert, ha nem világos segítek: ezzel a kismiújsággal a tisztábatétel nem fog menni és csak annyit értek el, hogy nála is nagyobb hülyének fogtok látszani. Ami nem kis teljesítmény az igaz, de a közvélemény aligha erre vágyik. 

 

537 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr925807906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Marcellusca: az attól függ:)
na mond le a panaszodat!
Lázat mértél?
Mikor ettél utoljára, és mit?

Kérlek feküdj fel a vizsgálóasztalra!
@iii: Azért a feltételezésnél kicsit több. Inkább az erős gyanú a megfelelő. Aki egy megerőszakolt nő mellett áll letolt gatyával, akkor az kicsit több, mint feltételezés. A szocik helyében én is így viselkednék, hogy rátolnék mindent a madárra. De aki a Tocsik ügybe mélyebben belement, és nem ragadt le a tocsikolás szintű humornál, az az egész MSZP-től hányingert kapott. Azóta sem a vérből keletkezik a víz...
@CSENDES: ok, akkor a választóknak valamit, ha már kampány van.

Ennyi ugyanis nem csak kevés, hanem felháborító. Az a baja fabiusnak is, hogy ez így nem korrekt. Másnak is az a baja. Mi vagyunk a választók. Lehetett volna úgy csinálni, hogy ne ezt gondoljuk?
Nyilván. Akkor viszont miért nem azt tették?

Hogy neked is világos legyen.
Ez az egész valami döbbenetesen gáz.

Vajon ez az idióta Simon miért nem írta be az új vagyonnyilatkozatába a megtalált cirkálót?

Erre egyetlen épeszű magyarázat van: üzenni akar valaki(k)nek, hogy nem feltétlenül van meggyőzve arról hogy neki kéne elvinnie a balhét. Egyedül.
@miva?: ok, akkor a választóknak valamit,

Nyilvános kivégzés?? Az elég jó a választóknak?
@Ad Dio: Szerintem lesz erre "értelmes" magyarázat:-))
@Bafana: Csakhogy ott volt legalább szégyenérzet, Tocsik miatt többen lemondtak. Miközben később, ennél mondjuk az Ezüsthajó ügyben vagy a Vegyépszeres közbeszerzések ügyében ennek százszorosa tűnt el - kormányzati segédlettel. A szégyenérzetnek nyoma sem volt, az a gyengeség jele. Most meg pláne nincs.

Lehet persze ezt relativizálásnak nevezni, én disztingválásnak, a dolgok értékükön nevezésének mondanám.
@CSENDES: ennyi fért ki? komolyan? semmi elképzelésed nincs?
@iii: de a választó a kérdéseire választ vár. na mit lehetett volna tenni annak érdekében, hogy ne érezzük ennyire hülyének nézve magunkat?
Alapvetően ott a hiba az MSZP logikájában, hogy ha valaki a lopott pénzt a felesége cégében mossa tisztára, akkor hiába válik el az asszonytól, attól még a lopásért neki kell felelnie.
Márpedig ha egy párt elnökhelyettese százmilliós nagyságrendben dugdossa a pénzt, akkor életszerűtlen feltételezni, hogy a párt vezetői nem tudtak vagy legalább sejtettek valamit a dologról.
Ha pedig Simon pénze nem lopott, vagy ha az MSZP-nek nincs köze hozzá, akkor végkép érthetetlen, hogy a szocik miért nem állnak a vizsgálat élére, és tisztázzák az ügyet amilyen hamar csak lehet.
Egy kampányban egy botránynál csak az szól nagyobbat, ha kiderül, hogy a botrány alaptalan. Ha Simont ártatlanul vádolták meg, az egyenesen aduász lenne a kampánystáb kezében. (Lásd: a bajai videó botrányból mennyit profitált a fidesz.)
Ehhez képest az MSZP az ügy tisztázatlan részleteit az emberek fantáziájára bízza.
A fantázia pedig határtalan ugye és kampányban fontosabb, hogy az emberek mit gondolnak annál, mint hogy büntetőjogilag le van-e fedezve az ügy.
Az MSZP viselkedése tehát vagy az önsorsrontó idiotizmus netovábbja (a bajai videó után azért erre is van némi esély), vagy a Simon ügy mögött súlyosabb dolgok húzódnak és azok elsikálása érdekében a szocik kénytelenek voltak vezéráldozatot hozni.
@miva?: Nem tudok mást felajánlani. Mert azok sem válaszok, amit te mondtál. Szerintem, mivel ezzel foglalkozik a teljes kormánypárti média, erre nincs jó, illetve tökéletes válasz, csak az ügy haladéktalan lezárása és azután agyonhallgatása (nem adni muníciót). Ez megtörtént.
Az MSZP felé egyelőre nem mutat semmi, legalábbis a pénz eredetét illetően, különben nem adóeltitkolás miatt menne a nyomozás.
@CSENDES: Akkor mi, akik nem vagyunk kifejezetten fidesz fanok, nem is érezzük magunkat átbaszva. Helyes. Ez volt a legjobb.

Na ez kettőnk közt a különbség.
@CSENDES: Ajánlom figyelmedbe ben2 hozzászólását.
@CSENDES: ráadásul hasonló helyzetben éppen ezt a magatartást várnám a fidesztől is, azaz ez ellen akarok szavazni.
@iii: De a Tocsik ügyben nem csak egyszerűen eltűnt a pénz, hanem kimondottan megloptak önkormányzatokat. Pont ezért volt sokkal súlyosabb, mint a Vegyépszer, vagy Ezüsthajó. Disznóságok voltak, nem mondom, de állami szintű kisember meglopás azért nem.
@CSENDES: Az szerencsére nem mutat az Mszp felé, hogy az elnökhelyettes minimum adócsaló.

Ezért is kellett villámgyorsan kibaszni.

'Nem ment el a mentelmi bizottság hétfői ülésére Simon Gábor, és kaján magyarázatot adott a bécsi bankszámláján lévő százmillióinak eltitkolására. Azt állította: nem talált erre megfelelő rubrikát a vagyonnyilatkozatban. Eközben a Magyar Nemzet újabb rejtélyes szálat derített fel a Simon-ügyben: az MSZP bukott elnökhelyettesének 2012-es bevallásában egy 80 milliós budai luxuslakás tűnt fel a semmiből, és akkor még feleségének azonos címen lévő, azonos időpontban vásárolt ingatlanáról nem is beszéltünk.'
@miva?: Elolvasva. Nem értek egyet. Miben is tudna az MSZP segíteni a tisztázást, ha egyáltalán nem tudott az ügyről. Ha pedig nekik nem mondta meg a tényleges tulajdonos személyét Simon, akkor mit tehetnének még.
Magyon fárasztó ez a konteózás. Figyeljétek a FIDESZ-t, mert ő sem tud semmit, naponta változtatja a kommunikációt. Hol esetleges bűnös kötvénykibocsátás, hol MSZP-zés.

No, mennem kell. Szasztok
@iii:
"Nyilvánvaló, hogy fognak találni olyan embert az ellenzék soraiban, állami eszközökkel ez nem nehéz, aki sáros valamiben."

Aha.

Mi lett volna, ha az ellenzék nem lop? Az miért is nem opció?

Nem kellett volna lopni, most ki lehetne állni tiszta mellénnyel.

Ráadásul nem "akárkit" találtak, hanem az egyik MSZP ALELNÖKÖT!!!

Simon Gábor: "2012-től az MSZP elnökhelyettese."
@CSENDES:

Hogy mit kellett volna tenni?
Barátilag megkérdezni Simontól, hogy honnan van a pénz.
Aztán kiállítani az újságírók elé, hogy mondja el. Ha pedig erre nem hajlandó, akkor kiállítani Mesterházyt, hogy mondja el ő.
Ennyi.
Ha már tisztázódott a pénz eredete, akkor a vagyonnyilatkozat hibás kitöltése miatt lehet etikai eljárást indítani Simon ellen, lemondatni a képviselőségről, stb.
Ehhez képest annyit hallunk Simontól, hogy becsszóra higgyük el, hogy a pénz tiszta, az MSZP-től meg annyit, hogy becsszóra higgyük el, hogy semmi közük hozzá.
Ez biztos meggyőzi a fizetett pártmunkásokat, de a célbavett bizonytalanokat tutira nem.
@miva?:
nem tudom észrevetted-e, lassan 4 éve orbán vezeti az országot 2/3-al.
pártfinanszírozás?
oldják meg!
miért nem teszik?
most indok is van.
gyerünk!
2002-2010 közötti időkről mindig úgy beszél mindenki, hogy mindegy mit csinált ellenzékként akkor orbán, a kormányzó erőknek mindent meg kellett volna oldani.
na most meg ellenzék sincs.
a kampányfinanszírozás meg, hogy is lett megoldva?átlátható minden?
Nem értik, hogy a nem fideszes választópolgárok, akik itt többségben vagyunk, magyarázatot követelnek. Azt akarják, hogy legyünk olyan jók, és vegyünk részt a kampányban azzal, hogy nem teszünk fel kérdéseket, és megértjük nehéz helyzetüket. Eszükbe nem jut, hogy nem fogunk feltétlen rájuk szavazni, azt ki kell érdemelni.

Hihetetlen.
@VT Man: "Az" ellenzék soha nem lop. Emberek lopnak. Selejt pedig mindig van, senki nem szent. Te sem kérsz mindig számlát, te is adsz jattot az orvonak.

Amikor viszont ez állami segédlettel történik, ennek ezerszerese értékben, azon nem rugózunk. Ez tisztára olyan, mint a Parkinson-törvény a biciklifészerről és az atomerőműről.
@punkfrog: ok. de én már 4 éve is azt mondtam - olvass utána - hogy a régi rezsimre nem szavazok. most sem fogok. inkább bökök valami minipártra.

engem nem fogsz protestszavazásra bírni.
@Bafana: Na ezt nevezem relativizálásnak. A Tocsik-ügynek pont ugyanannyi köze van a kisemberek pénzéhez, mint az Ezüsthajónak, a Vegyépszernek meg az összes többinek. Csak az előbbi nyilvánvaló volt, a másik viszont állami fedezettel, "okosabban" ment.
@ben2: tehát szerinted mesterházy tudja honnan van a pénz.
@miva?: Elmész te is ... (már megbocsáss!)! :)
Hirtelen játszod itt a kis naivat, miközben naponta olvasod, kommenteled a különböző blogokat, azaz tapasztalt vagy.
A bizonytalan választót meg majd meggyőzik (vagy nem) az utolsó héten.
Addig úgyis elfelejt mindent.
@iii: ha választást akarok nyerni, akkor válaszoljak az esetleg kellemetlen kérdésekre is.

attól amit itt századszor leírtál még nem tűnik el az a méltatlan helyzet, amibe az MSZP belelavírozta magát azzal, amit ben2 jól leírt.
@Marcellusca: egyáltalán nem vagyok naív. nem fogadom el a szituációra adott választ. ennyi.
@ben2: De olcsón adod :))
"lehet etikai eljárást indítani Simon ellen" Sőt, mellékbüntetésként a Hócipőben és a Sas kabaréban is viccelődjenek vele.
A két kezét összetenné, ha ennyivel megúszná.
@Marcellusca: ráadásul vannak azok a bizonytalanok, akik egy kevésbé töketlen és béna, most meg már egyenesen önveszélyes 4 év és kampány után el sem fognak menni szavazni. na ők hiányoznak a győzelemhez. Aki mindennek ellenére elmegy, azt tényleg nem zavarja az ügy, meg a ferkó ellopta buli, meg a többi.
@ben2:
"Egy kampányban egy botránynál csak az szól nagyobbat, ha kiderül, hogy a botrány alaptalan." - Lóf@szt!
Egy kampányban a botrány a lényeg (legalábbis Magyarországon). :(
És, ha ki is derülne, hogy alaptalan a botrány, akkor majd a m1-en, az éjféli Híradóban halkan elrebegik, hogy "bocs, tévedtünk". De már egy hete ez megy minden fideszes és közmédiumban. Ezt nem lehet csak úgy semmissé tenni.
Lásd: libajnaizás!
@miva?: az teljesen rendben van
különben se akarlak rávenni semmire.
de most nem simon az ország problémája.
olyan mintha a rákos betegnek eltörne a lába.
@Marcellusca: az arra fogékonyaknak mindegy. Aki fideszvak, annak nem kell észérv. Nekünk viszont kellene, de ezzel úgy látszik nem akarnak vesződni.
@miva?: Nem értelek.
Olyan kis mimózát játszol. :(
Ha ennyire finnyás vagy, akkor ne menj a tehénlepény közelébe! :)
De, hogy még vasvillával forgatod a trágyadombot is ... :D
@miva?: Lásd: @punkfrog: ! Sőt! Lehet, hogy el sincs törve a lába, "csak" kibicsaklott a bokája.
@punkfrog: a baj az, hogy az a párt ássa bele magát a szarba minden eltelt nappal, aki le akarja váltani a valóban rettenetes, vele egy lapon nem említhető konkurensét. De ha én megszavazom őket, akkor zéró erkölcsi alap, dzsembori 4 éven keresztül a parlament előtt, sátoros ünnepeken felgyújtják a várost, stb, és 2018-ban 90%-ot kap az akkor urnához járulóktól viktor.
@Marcellusca: 'És, ha ki is derülne, hogy alaptalan a botrány, akkor majd a m1-en, az éjféli Híradóban halkan elrebegik, hogy "bocs, tévedtünk".'

Ez bajosan derülhetne ki, lévén eleve tvsértő volt az utolsó 6 éves vagyonnyilatkozat, de legalább a most beadott is.

Persze ha az ügyész igyekszik, lehet ebből még nagyobb botrány is.
@Marcellusca: már melyik elvárásom lenne indokolatlanul túlzó, ha kérdezhetem?
@miva?: Az egész hozzáállásod (idegesítően) tulzóan naiv.
@miva?: Mind csak feltételezés. :P
@Marcellusca: Értsünk szót:

Én nem gondolom, hogy éppeszű ember számára a fidesz vagy a jobbik alternatíva, ezért amit ők mondanak, azt úgy veszem, hogy a saját hülyéiknek mondják. Nyilván nem nekem.

Ami a nem tök hülye emberek politikai elvárásainak általában minimuma az az, hogy kritikusan szemléljék saját pártjuk viselt dolgait, amire a párt reagáljon. Itt bukott el ugye az LMP.

Ha most lenyelem ezt a békát, akkor miben is fog különbözni a hozzáállásom a fideszeséktől? Vagy a saját tolvaj jó tolvaj játékot játszhatom én is? Vagy elégedjek meg egy olyan magyarázattal, ami a szigorúan vett fanoknak elég csak, mert nekik a kormányváltás bármi áron szent céljáért belefér ez? Nem. Sajnos nekem ez így nem megy, ugye megérted.
@CSENDES:

"Az MSZP felé egyelőre nem mutat semmi, legalábbis a pénz eredetét illetően, különben nem adóeltitkolás miatt menne a nyomozás."

Azért ha megkérdezel 10 embert hogy szerinte van-e köze az MSZP-nek ehhez a lóvéhoz, akkor ne lepődj meg ha mondjuk 9 szerint _valami_ köze van hozzá. Egy része szerint pártkassza, másik része szerint kormányon síbolt lóvé. Még ha magának lopta is Simon, akkor is az MSZP ideje alatt történt, nem történhetett a párt tudta nélkül.

Eltehetsz egy nokásdoboznyi lóvét úgy hogy a párt nem tud róla, de 3-400 milliót (itt tartunk a budai ingatlanokkal), már aligha. Ez már a magasból is "jól látható összeg". És az emberek nem hülyék. Itt az agyonhallgatás kevés.

Egyetlen lehetőség a terítés lenne: innen van. Pont. Még akkor is, ha síbolt lóvé. Be kellene bizonyítani, hogy nem a párt lopta, hanem Simon. Csakhogy Simon még azt sem ismeri el, hogy az övé lenne a pénz (ld második vagyonnyilatkozat) - lebegteti. Ez pedig az igazi muníció. Jobb nem is kell.
Ráadásul meggyőződésem, hogy még nem késő normálisan cselekedni. Béna lesz ugyan, de sokkal jobb mint így hagyni a dolgot. Ezért erőlködök.
@Sir Bates dö Hól: Ismétlés: költői túlzás.:)
Izé, én egyáltalán nem vagyok emeszpés, bár most ez a látszat, csak megpróbáltam alulról, mondhatnám földközelből szólni valamit.
Mert addig simonozunk, és bizonyos, hogy áprilisig a simonok végeláthatatlan sorokban fognak felbukkanni, hogy ismét kétharmada lesz ennek a rablóbandának. Akkor majd a sírgödörből mutogathatjuk a hüvelykujjunk körmét egymáshoz ütögetve, hogy de simooon!
@AKIsTUDATLAN: Tán ezért nem kellett volna rátelepedni 3 éve az éledezni kezdő mozgalmakra.
@Marcellusca: na, igen!
de az összes orvos a lábát vizsgálja.a rákot meg leszarják.:)))
tényleg felháborító, hogy egy Minden, amit az MSZP szerint tudni akarsz a Simon ügyről kommentjeiben a Simon üggyel foglalkozunk. Ekézzétek akkor Fabiust, hogy minek posztol ilyesmit!
@Sírköves Slomó: a vagyonnyilatkozat magyarországon a vicc kategóriában van.
kézzel körmölt papírok 2014-ben.
a tartalmukról nem is szólva!
mennyi valós adat szerepel bennük?
@miva?: Értem én a dilemmádat. Sajnos igazad is van. :(
De hol találsz szeplőtelent a mai magyar politikai világban? Bárkiről, bármit ki lehet gyűjteni seperc alatt. És még lehet, igaz is.
Persze, nekem sem tetszik (sőt!) a "mi kommunistánk jó kommunista" hozzáállás. Nem is mentegetem én Simont sem. De megint csináltak vihart a biliben. Nincs semmi konkrétum, de már megy a gyalázás. Másik oldalon meg NEM megy a szerecsen mosdatás! Kib@szták, kész, ennyi. A többi a rendőrség, ügyészség, NAV dolga (de főleg nem a kormánypropagandáé!).
Mondhatnám, hogy mégsincs annyira tele a hócipőd ezzel a bagázzsal, ha leváltanád őket, de jellegtelen pártra adnád a szavazatod (Schmuck Andor vagy Szili Kati nagyon várja! :D). Azzal a jelenlegieket tartod hatalomban.
@miva?: A szocik telepedtek rájuk?!
hahaha
Csakis suttogva mondom, hogy ezek(a szocik) már szinte nem is élnek, ezért teljességgel képtelenek akárkire rátelepedni.
Körülbelül az összes életenergiájuk akkortájt a gyurcsánymentesítésben kulminált.
@punkfrog:

Nem tudom, hogy Mesterházy tudja-e, hogy honnan van a pénz, de egy ellenzéki összefogást vezető párt elnöke csak meg tudja kérdezni négyszemközt a pártja elnökhelyettesét, hogy honnan van dugiba 240 milliója.
Simon önként távozott a pártból és az összes szoci megszólaló - Mesterházy-t is beleértve - hangsúlyozta, hogy bízik Simon ártatlanságában.
Márpedig ha Simon nekik sem árult el semmit a pénz eredetéről, akkor vagy a világ leghülyébb pártvezetésével van dolgunk, hogy érdemi magyarázat nélkül is nyilvánosan hitet tesznek a pont kampány időszakban balhéba keveredett haverjuk mellett, vagy tudják honnan van a pénz.
Ha viszont tudják és az MSZP tiszta az ügyben, akkor miért nem árulják el?

@Marcellusca:

Ha kiderülne, hogy a Simon elleni vádak mind koholmányok, akkor biztos, hogy az M1-en, HirTv-n, stb. menne a kussolás.
A Hvg, Klub Rádió, Atv viszont ettől lenne hangos, ezen hörögne vagy ezer balos blog, a baloldali megmondóemberek pedig Drágabolgárúrtól Heller Ágnesig bánatos kutyaképpel sóhajtanák a kamerába, hogy hát a zorbándiktatúra patyolat tiszta ártatlan embereket tesz tönkre, és ez már a vég, az osztrák közszolgálati tv meg rögtönzött összeállításban számolna be róla, hogy Magyarországon a Dunába lövik azokat a képviselőket, akiknek Bécsben van bankszámlájuk.
A lényeg, hogy uszítás van mindkét oldalon, tematizálni mindkét oldal médiája tud és aki ellen nem alaptalan a vád, azt az ellenfél médiája bizony levadássza. Ahogy elbukott Schmitt Pál a diplomájával, úgy elbukott Simon is a dugipénzével. És ahogy Schmitt is megdicsőülve jött volna ki a diploma botrányával, ha sikerült volna tisztáznia magát, úgy Simon is csak profitálna belőle, ha be tudná bizonyítani, hogy minden ellene felhozott vád hazugság volt.
@Marcellusca: Nem én vettem vissza Gyurcsányt, és nem én kezelem ennyire bénán a Simon ügyet. Ki kellene állni, és teríteni. Ha ugyanis így maradnak a dolgok, akkor 4 év balhé, + 80% viktor 2018-ban. Abban a szinte lehetetlen esetben persze, ha nyer az ellenzék. Azonban az ellenzéknek az az egyetlen erénye, hogy ellenzék. Amilyen bénák, még ennél nagyobb pofonokba is belefutnak még, miközben nem ütik le a Paks, a gázbiznisz és a többi labdát sem, hanem amolyan fideszesen védik a mundér becsületét, amit saját maguk játszottak el most is.
@punkfrog: Na, erről meg nem is beszélve!
Már 2000-től a fősulin MINDEN beadandó dolgozatot, esszét, kimutatást ámítógépre felvitt, majd kinyomtatott formában kérték/fogadták el (mondván: minden tanszéken van min 1 azaz egy darab gép), ezek meg bohóckodnak itt kézzel írt sajtpapírral.
De még ez sem lenne akkora probléma! Még védhető is (lenne). Ha valaki bukik, ott van: te írtad, saját kis kacsóddal! Kérsz írásszakértői véleményt?
A legnagyobb gond, hogy azt hazudnak össze, amit akarnak, senki nem ellenőrzi. És szankció sincs, ha valótlan adatok szerepelnek benne. (Most majd lesz Simonnak, de ez sem a magyar hatóságoknak, hanem a sógoroknak köszönhető. Meg miért most robbant és nem ősszel, mikor el kezdtek vizsgálódni?)
Részemről a teljes képviselői vagyonnyilatkozat vonatkozna a vér szerinti/közös háztartásban élő rokonokra is. (Lásd: lézerjani fijacskája!)
@miva?: nem értik, a gyűlölet a fidesz iránt elvette az eszüket.
@punkfrog: Hát Simon szerint biztos. Jól meg is szopta a balfasz. Rajta van az aláírása a 'sajtpapíron'.
@ben2:
"A Hvg, Klub Rádió, Atv viszont ettől lenne hangos, ezen hörögne vagy ezer balos blog, a baloldali megmondóemberek pedig Drágabolgárúrtól Heller Ágnesig bánatos kutyaképpel sóhajtanák a kamerába, hogy hát a zorbándiktatúra patyolat tiszta ártatlan embereket tesz tönkre, és ez már a vég, az osztrák közszolgálati tv meg rögtönzött összeállításban számolna be róla, hogy Magyarországon a Dunába lövik azokat a képviselőket, akiknek Bécsben van bankszámlájuk." - Ez lehet, de ...
És a DE-n van a lényeg: a választók döntő többsége még ma is csak az m1-RTL-TV2 szentháromságból szerzi be az infókat. Ezek közül - utóbbi időket látva - max az RTL hozná le, mint hírt.
@miva?: Éerem én, de lásd ezt is elbaszta a FIDESZ. Itt szerencsétlenkedik az ügyészség, az MNO közben komoly nyomozati cselekményeket folytat. Őket kellett volna kinevezni. Akkor mára minden MSZP-s bűntény fel lenne derítve.:-))
@punkfrog: Igazad van. A pártfinanszírozást nem akarják megoldani. Ahogyan egyes kormánypárti trollok szokták írni: Ennyike.
@Sir Bates dö Hól: @miva?: Bekaphattyátok! :P :DDDD

Tisztára, mint Rodeo papa. Nálatok van a bölcsek köve. :)
@miva?: Ajánlom az Egyiksem Pártot:-)) Szerintem ezzel a névvel tuti befutók. Mert, ah valaki bemegy a fülkeforr homályába, s eléggé kiidegelik, márpedig addigra ez meg lesz oldva, tuti ezt ikszeli be.
@tristen2005: És ezt SEM fogja lecsapni a zellenzék. :)
@CSENDES: Azé csodálom, hogy engedték őket ezzel a névvel.
Nagyon megtévesztő. Mert, hát, tuggyuk: az átlag választó ... :(
@Marcellusca: Mi bajod a tehéntrágyával? Az nem is büdös. Forgatná csak a disznószart.:-))
Egyébként megvan az a remek hír, amit egyébként már eddig is tudtunk, csak a KSH most meg is erősítette:"Magyarországon egyre több a marha"(HVG)
@AKIsTUDATLAN: nem tudom, hogy mi a költői túlzás:-)... ha az, hogy a fidesz és holdudvara nem nyúlt le több pénzt, mint a másik oldal '88-tól napjainkig, arra csak azt tudom mondani, ki kell számolni reálértéken, ennyi... a fidesz most csak egyenesbe hozza a dolgot, ennyi, ha korrekten és emociók nélkül nézzük a történéseket... mármint nominális/makró szempontból... ha érzelmi alapon, akkor persze más a helyzet... de az 1+1 az akkor is 2:-)... ilyen a helyzet:-)
@Marcellusca: Ebben most kivételesen nem adok igazat.
Azok a szavazók, akik bizonytalanok, vagy nem mennek szavazni, vagy nagyon is tájékozottak (ezért is bizonytalanok a felhozatal okán).
@CSENDES: nekem az MKKP pont megfelelt volna. Az együtt pm-is, de összebútoroztak az mszp-vel, amit még nagynehezen megemésztettem volna, de aztán jöttek a DK-val, ráadásul a nagytudású karizmakirály Attila vezetésével. Ez már kicsit sok volt. Aztán fortyogtam magamban, és mikor épp újra elgondolkoztam, hogy talán mégis, akkor jött ez az ügy. Őszintén mondom örültem neki, mert arra gondoltam, hogy egyrészt ennyi pénz nem komoly összeg, másrészt viszont most megmutathatják, hogy maradt valami az együtt-pm szellemiségéből az összefogásban is. Hát ezért akadtam ki annyira Szanyi és Mesterházy cinizmusán, ami a videón ugye bárki számára megtekinthető. Semmi: Nagyon nehéz helyzetbe kerültünk ezzel az üggyel, hiszen nyilván kampányban ez senkinek sem hiányzik, de természetesen együttműködünk a dolog nyilvánosság előtti tisztázásában, és levonjuk a konzekvenciákat.

Pedig ez nem lett volna olyan nehéz mondat. Simán jöttek, hogy nekünk aztán semmi közünk, lemondott, úgyhogy az MSZP nem érintett.

Hát felrobbantam.
@Ad Dio: Dehogynem, az MNO talált. Lásd még Sírköves urat, akinek valami ok folytán nagyon fontos volt, hogy ezt a hírt velem közölje.
@CSENDES: A bizonytalanok többsége nem a tájékozottsága miatt bizonytalan.
@miva?:
"Hát felrobbantam." - Na, ezt vettem észre. :)
@Marcellusca: Nem többségről írtam, ha észrevetted. Egyik része, másik része.
@Marcellusca:

Ha Simon ártatlansága megkérdőjelezhetetlenül bebizonyosodna, akkor a média kénytelen lenne lehozni a hírt, mert ha a téma már napirenden van, akkor kezdeni kell vele valamit.
A legjobb példa erre a Tocsik botrány. 1994-98 között a ballib média fölénye kb. 99%-os volt. A Tocsik botrányból azért lett egyáltalán ügy, mert akkoriban Horn Gyula kinevezte Suchman Tamást privatizációs miniszternek, ami nem tetszett az SZDSZ-nek. Az akkori jobboldal pedig úgy tálalta az ügyet, mintha az 100%-ig MSZP-s mutyi lenne. Az szdsz-es média kapott is az alkalmon, ment a balhé, hogy Suchmannak le kell mondania, "ha tudott róla azért, ha nem tudott róla azért". Amikor úgy tűnt, hogy a szocik elviszik a balhét, akkor a jobboldal előhúzta a Tocsik ügyben az SZDSZ-es szálat. Ekkor már nem lehetett az ügyet levenni a napirendről, hiába nyalt az SZDSZ-nek a teljes magyar média (M1-et is beleértve), hiszen pont azok az újságírók verték a tamtamot heteken keresztül Suchman ellen, akiknek hirtelen el kellett volna felejteniük az egészet.

Jelenleg mindegyik oldal médiája elég erős ahhoz, hogy tematizálni tudjon, de egyik sincs akkora túlsúlyban, hogy agyon tudjon hallgatni valamit. Ha pl. akkora lenne a jobboldal médiafölénye, mint ahogy azt a baloldalon szeretik beállítani, akkor még mindig Schmitt lenne a köztársasági elnök.
Persze 20 év monopolhelyzet után nehezen szokja meg a ballib médiaelit, hogy már nem a jobboldal felé leejt a pálya és ha eredményt akarnak elérni, akkor nem elég benyögni valamit a köztudatba, a papagálykommandó meg majd akkor is ügyet kreál belőle, ha nincs. Bizony melózni is kell vele, hogy az ügy támadhatatlan legyen és ha elcseszik, akkor visszafelé is elsülhet (bajai videó ugyebár).
Ezt a furcsa egyensúlyi helyzetet próbálják baloldalon 2010 óta a szólásszabadság halálának előadni, de hát az elmútnyócév olyan szinten hiteltelenné tette a "Nagy Elkúrást" kritikátlanul végigasszisztáló balos megmondóembereket, hogy a szűk baráti körükön és nyugati elvtársaikon kívül már nem nagyon hatnak meg senkit.
@ben2: A probléma a helyzettel ott van, hogy kiegyensúlyozottságról egyik oldalon sem beszélhetünk, sőt a jobboldal a látszatra sem ügyel. Eco írja, hogy akkor is lehet részrehajló a média, ha minden oldalról hitelesen számol be. Elég a hírek sorrendjét piszkálni. Na ettől jobboldalilag másik univerzumban vagyunk. Emiatt a sírás, ami jogos.
@miva?: Abszolute. :)
Egyébként én is hasonló dilemmán vagyok. :(
1./ Simon nem tagadja, hogy az ominózus számlák az ő nevén vannak, ugyanakkor még a javított vagyonbevallásában sem szerepelteti, ezzel jelzi, hogy nem az övé. Feltételezhetően arra vár, álljon ki az, aki megkérte, hogy tegye be a pénzt, nem akaródzik neki „besúgónak” lenni. Esetleg ő is sáros a segítés miatt. A javított vagyonbevallást azért készíti, mert tudja, hogy most vizsgálat következik, és nem szeretne újabb „kiderüléseket”. A vagyonbevallásban olyan rubrika nincs, hogy más pénzének szívességből való kezelése. A vizsgálatban természetesen felteszik neki majd a kérdést, hogy honnan van a pénz, és akkor valamit mondania kell, viszont láthatóan elhatározta, hogy addig nem mond semmit. Amikor betette, mezei országgyűlési képviselő volt, pártfunkció nélkül.

2./ Aki megkérte, eddig nem állt ki. Kérdés kicsoda ő, illetve kicsodák ők. Lehetséges változatok: a párt, a párt egyik belső köre vagy egy bizalmas haver, illetve rokon, aki lehet párttag, de lehet kívülálló is.

3./ A párt jelenlegi vezetése olyan nyilatkozatokat tesz, amelyek szerint mintha tényleg nem tudnának róla, legalábbis a „mondja meg Simon, hogy honnan van a pénz” szövegek alapján. Az valószínűtlen, hogy ha tudnának róla, így exponálnák magukat, mert akkor a végső összeomlás elég robajos lenne, ami egy ember megrettent, lesz, ami lesz kussolását tekintve még csak-csak hihető, de egy testületnél már nem annyira.

4./ Az MSZP összetett konglomerátum, azaz előfordulhat, hogy egy kisebb belső kör (lásd pl. az őszödi beszéd kiszivárogtatása) el akart tenni magának némi pénzt a rossz időkre, mégpedig a vezetés tudta nélkül. Ennek valamivel nagyobb a valószínűsége. Ismerve viszont pl. Puch dörzsöltségét, ő nem lehet benne, mert akkor a pénzt nem Bécsben teszi be Simon a bankba, az tuti. És hogy nem Simon, az is. A saját név és a Bécs mindenesetre azt jelenti, hogy Simonnak részeg álmában se jött elő, hogy ebből balhé lehet, de a megbízójának se. Vajon miért nem?

5./ MSZP-s haver. Kérdés, kivel volt annyira jóban Simon a pártban, aki bízott benne annyira, hogy a pénzéhez nem nyúl hozzá, holott megtehetné, mert az ő nevén van a számla. A bizalom nem volt hiábavaló, a számla azóta érintetlen. Nem ismervén a belső viszonyokat, ez ügyben nem nyilatkozhatok (megteszik majd itten mások, hajjaj).

6./ MSZP-n kívüli haver vagy rokon. Nagyon közelinek kell lennie, mert a bizalom kérdése itt is döntő. Akinek a megbízásából cselekedett, az valamilyen okból el akarta titkolni valaki(k) elől (feleség? NAV?), hogy neki ennyi pénze van. Ez a lehetőség számomra éppolyan fekete folt, mint az 5. pontban szereplő.

Lehet tippelni. A „Mit kellett volna az MSZP-nek csinálni énszerintem, mert az lett volna egyedül a tuti” megnyilvánulásokkal mostan nem foglalkoznék.
Most a Simon ügyet egy picit félre téve de annak nézzük egy másik aspektusát.

Ugye hírlett, hogy a tranzakciós illeték bevezetése után forint milliárdok indultak el a határokon túli bankokba.

Azokat hogy fogják megítélni a határon túli pénzmosás elleni szervezetek?

Nem kamu magyarázatok azok amik születtek Simon ügyből kifolyólag?
@vakapad: Ezt próbáltam eddig eredménytelenül "előadni".
Ceki, gáz, de ez nem az, amire rá lehet izgulni. Más kérdés, hogy üzenjek a baloldali, liberális megmondók felé: Össze akarták terelni az ellenzéket. Sikerült. Most az együttes ellenzék zátonyra futott, ne is tagadjuk. Nincs miért. Nem kéne már kurvára nyugdíjba vonulni ezeknek a megmondóknak?
Akiknek ilyen barátai vannak azoknak nincs szüksége ellenzékre.
@vakapad: Nézzük máshonnan!
Van a pénz. Kettő lehetőség van:

1. Az MSZP vezetése tudja, hogy sáros az MSZP, vagy valamelyik erős ember.

2. Az MSZP vezetése úgy tudja, hogy nem sáros az MSZP vagy valamelyik erős ember.

1.A. Azt teszik, ami most van, és bíznak az összezárásban.

1.B. Ráveszik Simont, hogy vigye el a balhét.

1.C. Terítenek, és tüntetőleg megtisztulnak, amilyen mértékben kénytelenek.

2.A Terítenek, és kénytelen Simon elvinni a balhét + 1.C

2.B. ?

Én így látom. Segíts, hogy miért lenne értelme a 2. esetben azt tenni, amit láthatunk.
@Sir Bates dö Hól: Milyen jólértesült Uraságod! Én csak egy mezei talpas választó lévén, semmi ilyesmit nem kötöttek az orromra, hogy ki mennyit lopott. Az egyszem cusin kívül persze, aki lopott valami pimf összeget, de azt meg be is kasztlizták.
De sejteni lehet ezt-azt. Innen az érzések.
Ha pedig a szocik annyit és úgy loptak volna, mint a fityeszmaffia, akkor tán nem állnának ennyire tréül. Mondjuk tudnának maguknak vásárolni egy kis észt.:)
Simon magánemberként kerül a vizsgálatba, viszont az MSZP vezetőjeként elkövetett tetteiért felel.

Bárcsak minden külföldi számla és offshore cég előkerülne minden parlamenti képviselő és polgármester kapcsán!
B@zdmeg Varánusz a site-od rendszergizdáját, amiért innen nem működik az "Ugrás vissza az előző oldalra" opció!
A simonügy a magyar politika állatorvosi lova; megmutatja, hogy
- a Fidesz miért került hatalomra,
-ahogyan, és amiért az ügyet most kezeli azt, hogy miért kellene eltakarodniuk,
-és leginkább azt, hogy miért nem fognak.
Simon mágus a varázsló
@poszt: Nem értem. Azt követeled, hogy döntsék el. De előtte meg leközlöd a döntésüket, és annak eredményét. Ezt döntötték. Láthatóan nem azt, amit te vártál. Na és? Muszáj nekik a te szádíze szerint dönteniük?

Elég gyerekes ez a követelőzés. Lehet írni, hogy nem tetszik ez a döntés, de azt állítani, hogy nem döntöttek, meg most már el kéne dönteni, ilyen lekezelő stílusban, az nálam konkrétan visszaütött rád.
@Vlad Attila: ja, ez az ügy tényleg az állatorvosi ló:
- a FIDESZ ugyanezt csinálja Közgépen át, nem százmilliókkal, hanem tízmilliárdokkal, aztán hülye szavazójával képes elhitetni, hogy nem is
- ez a hülye szavazó még itt osztja az észt, ahelyett, hogy eltakarodna
- és nem is fog eltakarodni soha, mert az emberi hülyeség örök
@is: nem tanultál sokat az elmúlt időben.
@AKIsTUDATLAN: kár gúnyosnak lenni, nem vagyok én jólértesült:-)... inkább az lehet, hogy mások nem akarnak látni, mert amit nem látok az nincs is, én nem vagyok felelős a döntésemért, hisz engem is becsaptak:-)... szerintem:-)
@Bafana:

Jobb ha tudod, hogy a Tocsik ügybe pont az MSZP volt na nem ártatlan, de tán a legkevésbé érintett.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
A nem idavalóság persze lehet szubjektív megítélés kérdése. Ahogy a szélsőjobboldallal kapcsoloatot tartó politikai erőkkel kapcsolatos a személyes viszony is. A fsaizmus eszméit nyiltan hirdető jobbikosokról már nem is beszélve. Túl sokat.
Azt, hogy Esztergom zsinagógája ma kultúrház jóréészt a jobbikos zsellemiséggel pártfogolt hungaristák szellemi jogelődjei "intézték el". Ezért a Jobbik jelenléte egy zsinagógának épült helyen pofátlanság. Nem azért, mert párt, hanem az elvei, és a vele szimpatizáló faiszta szervezetek, illetve az általa szimpatizált politikai kanapéfasiszták miatt (is).
Amúgy az imahelyekkel kapcsolatban egyáltalán nem tetszett sem a zongoraraktárnak berendezett keresztény templom Moszkvában, sem a sörgyárnak átalakított zsinagóga Drezda mellett valahol. A '80-as években.
S azonnal felzúdulok majd, ha az apácákat megerőszakolók egyesülete fog egy valamikori zárdában összejövetelt szervezni.
Mert a gárdákkal, és az ultrákkal, és a hajnalistákkal, és az egyéb söpredékkel körbevett jobbik jelenléte egy zsinagógában nagyjából ez a kategória. Szerintem, és morálisan mindenképpen.
@Bafana: Wikipedia
"Dr. Tocsik Márta (1952–2013) ügyvéd ellen 1996-ban csalás gyanújával büntetőeljárás indult. "

1996-ban milyen kormányzat is volt.
Majd szólj, hogy a Fidesz mikor indított eljárást Simicska vagy Mészáros L. ellen. Biztos elkerülte a köz figyelmét.
@CSENDES:

Az igazat megvallva nem olvasok MNO-t. Mit találtak a legények?
süti beállítások módosítása