Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.28. 05:05 Fabius

Viktornak saját reptér, a talpasnak rablánc

Címkék: zsarolás vádemelés pusztai papcsák zuglói fidesz

Valami baj van a nerkréta körül. Mégsincs az rendjén, hogy a Főninek kisvasút és reptér is jut a stadion-szálloda mellé, a szegény kerületi talpasnak meg a vádemelés jut, pedig csak egy lakásocskát akart a szentem. Viktor egy nemzetet zsarolt meg manyup einstand idején, ez a csóringer Fakanalas Don Quijote meg egyetlen építőipari vállalkozónál próbálkozott be Szent Papcsák nevével, most meg azt tanulja éppen, hogy amit lehet Lucifernek, nem lehet a kisökörnek. 

pusztai péter zugló.jpg

Hol van Papcsák, mikor az ég zeng, a barátot, a talpast, az önkormányzati cégvezető bizalmast viszik vádemelésre? Az utódját keresi lázasan a Zuglói Társasházkezelő élére? Esetleg átvilágíttat, mert rossz az aki rosszra gondol, de egy vádlottá vált bizalmas dolgait tuti jobb átnézni választás előtt? Frászt. Ferenc a faszbúkon őrjöng felakadt szemmel egy szakajtónyi narancshéj fölött, mert mi is lenne más fontosabb teendője? Filozófiai magasságokba emelkedve megállapítja, hogy a narancs a gyűlölet szimbóluma, de mélyen hallgat arról, a névkufár jóbarát vádlottá válása minek a szimbóluma vajon? De tovább megyek: Minek a szimbóluma lehet, ha valaki megengedi magának egy elszámoltatási kormánypártököl-ogy képviselő-polgármester környezetében ezt a befolyással kufárkodást? 

Mert, ha csak a pofája klaffogott volna üresen, még hagyján lenne. 

De úgy esett, hogy a zsarolásra ellenállhatatlan kérésre a vállalkozó mégis nemet mondott, és a beígért fenyítés menetrend szerint megérkezett Papcsák környezetéből: a Sárhegyi és Társa Ügyvédi Iroda - Papcsák itt volt bojtár - az önkormányzat megbízásából baszogatni kezdte a Hermina Bau érvényes építési engedélyeit. Ferencnek ehhez a világon semmi köze - nyilván - hisz ő a kerület hülyéje akinek háta mögött és tudta nélkül csak úgy megtörténnek a dolgok. Lehet kicsit kényelmetlen de mégis hálás ez a szerep most, mikor a jóbarátok ügyeiben megtett feljelentések vádemelési szakba érnek, érhetnek. Mert nem Pusztai ügye az egyetlen aminek mostanában eredménye kell legyen, Mazsu Gergely és a Vagyonkezelő dolgában is eredményhirdetés várható - elvileg - még a választások előtt. Akkor aztán elkél majd ez az "elvóttam foglalva a narancshéjjal oszt'semmitse tuttam tekintetes népbíróság" ábrázat, mert lesz azon is mit nézni. 

Micsoda pech, hogy Papcsáknak és sleppjének zökkenőmentes bukását pont az összefogott ellenzékiek - pontosabb az ide jutó jelöltjük személye - gátolják. Egy valamire való jelölttel most lefutott lenne a meccs, de ha Papcsák ennyi mindent túlél, akkor sürgönyözhet Mesterházynak egy kösziköszikösziköszi-t, és benyomhatja a Vagyonkezelő élére a kerület TóCsáját.  

573 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr855785721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Na igen. Ők maguk erősítenek meg rendszeresen, hogy nem én vagyok hülye, épp ellenkezőleg. Teljesen normális dolog, ha hidegrázást kapok tőlük.
@Orica Középföldi:
Már volt róla szó pár évvel ezelőtt, de akkor a kölyök taposta még a sulit rendesen, idén viszont végez és együtt kezdi az életét valakivel. Szóval akadálya már nem lenne, csak rohadt nehéz kérni.

Családtag van kinn, szóval megérdeklődöm milyen lehetőségek vannak. Akkor náluk lehetett volna, van egy szupermarketjük. Szállítani árút, ezt-azt etc... és csak hat hónap meló, de akkor orrvérzésig mert szezonális.
@nincs_itt: @Knósszosz:
Uraim!
Ez szép volt!
Ezért olvaslak benneteket, nem azt a rasszista majom gábrist.

Amúly erre kaptok egy végtelen idézetet tőle, vagy a zsidók, vagy a nácik, netán a széthulló és válságban lévő EU jut eszébe róla majd... :)
Na megyek tova melózni. Amúgy jut eszembe, az összes olyan ügyfelem, akiknek megy a szekér rendesen, mind külföldiekből él itt, idehaza meg, németből, osztrákból, franciából, olaszból.
Ha magyarokra alapozna, éhenhalna.
Éttermek, fogászatok, technikák, osztrák piacra termelő üzem.
Ostobenkók szerint, akiknek nem kellene az EU, akkor mi lenne úgy?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Nagy szerencséd Boli, hogy ott laksz, ahol.
Próbálnál így megélni Tunyogmatolcs és környékén...
Na, jó melót!-:)))
@Knósszosz:
Szerintem is tartsa el majd a sok okos jobbikos és hasonló léhűtőt a "munkaerőtartaléknak" nevezett többi magyar. Lehet majd nézni, ahogy a segélykén összekapnak.
Mert adófizetők mennek el az országból, nem a léhűtők.
Persze az alcsútbasznádi paraszgyerek felfogóképességével rendelkező, csak a lopós matekot ismerőknek ez kvantumfizika már...
-
''''Szerintem Putyin még áprilisig az ukrajnaihoz hasonló nyilatkozatban fogja megerősíteni, hogy Magyarország akkor is megkapja a 10 milliárd eurós hitelt, ha az ellenzék nyeri a választásokat. Ezt megígérni nem olyan nagy dolog, ha az ember tisztában van a demokratikus ellenzék győzelmi esélyeivel. Arra azonban Moszkvában is élénken emlékeznek, hogy Magyarországon energetikai beruházással egyszer már sikerült egy rendszerváltást megcsinálni. Akkor a dunai vízlépcsőt nem építettük meg, amibe simán belebukott a kommunizmus. Ha most felvennénk a 3000 milliárd forintnak megfelelő orosz hitelt és belőle nem építenénk semmit, megint igazi rendszerváltást lehetne csinálni. A kamatokat fizetnénk az oroszoknak, de a tőkéből az MSZP visszaadhatná a magánnyugdíj-pénztáraktól elrabolt pénzt a tulajdonosainak. Ezt megígérni, pont elég lenne a választási győzelemhez és az orbáni rendszer leváltásához. Nem építenénk semmilyen erőművet, megvárnánk nyugodtan, hogy mit építenek az EU nagyobb tagországai, és tőlük vásárolnánk áramot, feltehetően olcsóbban, mint amennyibe az előállítása Pakson kerülne, nem beszélve a beruházás iszonyatos költségéről. Ezzel – ha nem is csökkenne -, nagyon nem is emelkedne az államadósság, mert a 3000 milliárddal kevesebb nyugdíj fizetési kötelezettsége maradna a magyar államnak.''''
-
gepnarancs.hu/2014/01/putyin-nem-zsarolja-ukrajnat-minket-meg-minek/
@nincs_itt: számításba vettem, azért írtam, hogy ott érezheted jól magad... én azt tapasztaltam, bárhol voltam (négy hely volt eddig) mindenhol olyan dolgokról beszéltek a kocsmákban, amit moon már jó ideje nem tapasztaltam: foci, család, nők, pasik, étel, könyvek, filmek, szal minden olyan téma, ami a normális élethez kell... s itt nem nobel-díj várományosokról beszélek, hanem egyszerű, hétköznapi emberekről... helyesebben citoyenekről, mert mindegyik az, öntudatos állampolgár, még a fekete, ázsiai bevándorlók is azok, minden kis porcikájukban... nem azt mondtam, hogy hol jobb élni, csupán annyit, hogy vannak esetek, amikor elválik az otthon és a haza, csak ennyi... bár szerintem a második generáció ezt már nem érzi...
@Marcellusca: a köztévében mindig rákapnak egy témára, ami jó a szentséges kormánynak, és azt sulykolják napokig.
@Knósszosz:
Baszki, tényleg nincs normális hűtőgép, mosógépszerlő a környéken, 1 hetet kell vadászni rá, nagyrészt kint dolgozik az is.
Ilyen adók mellett nem tud mgélni idehaza...
@Sir Bates dö Hól: asszem ezzel egyetértek, bár nem éltem külföldön, de igen igazad van ebben.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Ja, sajnos igazad van!
Aki képes valamiféle értékteremtő tevékenységre és van némi sütnivalója, az már elhúzott, vagy épp készül rá. Tisztelet annak a kivételnek, akik a lehetetlen állapotok ellenére itt húzzák az igát.

Szóval, ahogy mondod, az adófizetők lépnek és itt marad az a dolgos, művelt réteg, akinek pont elég este fél tízkor megnézni, hogy mit csinált aznap Debilió meg Simlis Laca a VV-ben.

Katasztrófa...
@Knósszosz: nincs veled semmi baj, sok hely van, ahol sokkal boldogabb és könnyedebb lehetsz, mint moon, még csak hazaáruló sem vagy -nyilvánvaló, hogy szerintem a hazaárulók inkább a széttolt szájú novícia meg a fajtája-, mint fentebb is írtam, az otthon és a haza térben szétválhat szerintem... fogalmazzunk úgy, hogy jelenleg a hazámban nem vagyok otthon... s ez nem jó, nem gondolom, hogy bennem lenne a hiba:-)
@Penivaldes:
Itt a helyi rádió lett hallgathatatlan, ha csak annak a híreit hallgatnám, akkor tudhatnám, hogy soha nem volt még ilyen jó az ország, minden remek, már adósságunk sincs, mert az állam átvállalta, siker siker hátán, a polgm. vagy vmelyik talpnyaló minden hiradóban valami sikerről beszél, átad, nyilatkozik...
Bakker, mintha nem tudnánk, hogy full szemfényvedztés az egész...
Lakájmédia...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Egyrészt nem tud megélni az említett okok miatt, másrészt meg kopnak ki az öregek és nincs semmiféle képzés.
Szóval, nem csodálkozom.

Egy Budapest méretű város vagy esetleg Debrecen, Szeged eltart pár jó szakit, de többet sajna nem és ez is a pénztelenség miatt van. 15 évvel ezelőtt két sráccal melóztam és annyi munkánk volt, hogy a franc kitört tőle. Ma örülök, ha egyedül úgy-ahogy...

Nem panasznap, csak a tények.
@Sir Bates dö Hól:
Igen, "...fogalmazzunk úgy, hogy jelenleg a hazámban nem vagyok otthon..." - ezt így - tökéletes!
Szerinted mennyi idő szükségeltetik az ébredéshez? Mert ennek ami most van, egyszer bizonyosan vége lesz. Az nem lehet, hogy ezt a mocskot még hosszú évekig nyeljük, meggyőződésem.
@Knósszosz: nanana, én nagyon szerettem a vv-t nézni (igaz, előtte mindig beálltam-, hihetetlen szórakoztató volt... bár ilyenkor egy bayer-boross-bogár trión is jót röhögök:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Most akkor költözzek a kerti szerszámos kamrádba? Bánja fene, sör van?-:)
@Sir Bates dö Hól: Köszönöm, csak meg kívántam erősíteni, amit írtál! Sőt, tovább javítottad a tárgybeli első opusodat, ezzel a válasszal. Kiegészítetted azzal, amit én kihagytam. Lehetek öntudatos, polgár, érdekelhet a foci, a csajok, az autók és nem kell ehhez valami csoporthoz csapódnom. Tagja vagyok a társadalomnak, mert megteszem amit elvárnak, és viszont! Ennyi, politika és egyéb xarságok nélkül!
@Sir Bates dö Hól:
Röhögni fogsz, de én is belenézek olykor.
Baromira érdekel, hogy az emberi értelem hová képes süllyedni. Kész pszichológiai tanulmány az a foshalmaz, elképesztő!

Amúgy jó összefoglalókat gyártanak minden nap, reggel szétröhögöm magam rajtuk, itt:
hogyvolt.blog.hu/2014/01/27/valo_vilag_6x16_ma_este_messze_gurul_iza_gyogyszere
@Sir Bates dö Hól:

Mennyi kell a beálláshoz, hogy szórakoztatónak találjon az ember egy Bayer-Boros-Bogár triót?
@Orica Középföldi:
Ahhoz már a metilalkohol is csak csapvíznek számít-:)
@nincs_itt: Mivel én is éltem több kevesebb időt Magyarországtól távol, tudom miről beszélsz. A részemről szánalmasnak tartanék bármilyen "hazaárulózást" is.
Azzal is egyetértek, hogy az elmúlthuszon politikusainak, minden lehetősége megvolt, hogy tegyenek ezért az országért. Az viszont vitathatatlan, hogy ebben a felelősség csak azokat terheli, akik kormányoztak azokban az időkben.
@Knósszosz: figyelj, írtam már, hogy én is, mint a moi társadalom jelentős többsége xenofób, rasszista, homofób és antiszemita vagyok a lelkem mélyén, egyszerűen ilyen a szocializációs környezet, amiben felnősz... ehhez járul a sujet-mentalitás még, s ameddig ez újratermelődik, addig nem lesz változás... addig nem leszünk európa... változhat a gazdasági helyzet, emelkedhet az általános életszínvonal, de a kultúrális determináltság mindent meghatároz... mítoszok határozzák meg énképünket, amelyet leginkább a negatív jelleggel illetnék... mi nem adyra vagyunk büszkék, hanem arra, hogy a szőröstalpú szomszédoknak még írott történelme sincs, a mi konyhánkat nem az határozza meg, hogy változatos, hanem az, hogy nem eszünk macskát, mint a digók, hogy nem vagyunk csigazabálók, stb.... egyszóval semmi pozitív nincs, csupán mindenki más szar:-)... mindezt úgy, hogy a fejünk a saját seggünkben, világhírű magyar termékekkel televagyunk, amit persze senki nem ismer...persze mindezen túl lehetne lépni, megtanulsz olvasni, aztán egyszercsak meg is érted a szavak jelentését, tán eljutsz majd a szövegkörnyezet fogalmáig is, gondolkozni kezdesz, lesz tán saját véleményed, elhagyod fatornyos kis falud, találkozol másokkal, rájösz, hogy a regátinak nincs is szőr a talpán, jókat röhögsz a dekkánról jöttel, jahve választott népének nem romlott el a gps-e a nagy vándorláskor, nem a kárpátok karéját ígérték neki, nem is akar odamenni (ja, az orra sem taknyos mindig), a feketék meg lehet, hogy a majomtól származnak, de akkor te is, vagy állatszexeltél (alternatív):-)... mindez persze könnyebben menne, ha nem abban a hétköznapi, magától értetődő és moon természetes gyűlöletben ébredsz tudatodra, fedezed fel avilágot gyermekként, amiben a buzik, az idegenek, a zsidók és cigányok a mások, mi meg a normálisak:-)... könnyebb lenne az elindulás az életben... és ezt az eleve hendikeppes helyzetet még súlyosbítják az olyan barmok, mint a kivágott novícia is, sőt, ezek még szaporodnak is, termelve az utánpótlását kártékony fajuknak...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem. a felelősség a mindenkori ellenzéket is terheli. nincs kibúvó. a mértéken lehet vitatkozni.
@Sir Bates dö Hól: mikor a magyar kultúrát oly nagyra tartják, no, akkor szoktam érdeklődni, hogy tud-e egyáltalán egy román, szlovák, szerb írót említeni. s akkor még nem nem is a kortárs irodalomra, esetleg tudományra, művészetre kérdeztem rá. mert amit nem ismer, miért is nézi le?
@Orica Középföldi: nekem kevés, egyötöd g, onnan felfelé, csak rájuk nézel és tudod, hogy a teremtő -nagy bölcsességében, készülve az elkerülhetetlen selejtre is- az ilyen hibák miatt adta a füvet, hogy legalább jókedvűen lásd be, lehet nincs pénzed, lábad, de az biztos, hogy te még a meo-n nem akadtál fenn, te nem a selejt kategória vagy:-)... mint pl a novícia meg vérvonala:-)
@parti_giano: van tanítva? nincsen. addig meg nincs miről beszélni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nee fárassz! Ne keress mentsèget, ugyanis az általad burkoltan vèdett jobbik pont annyira rèszese mint a többi! Ugye nem akarod, hogy ismèt felsoroljam mindazt, amit már annyian megtettek?!?!
@nincs_itt: Lehet erőlködni de egy biztos. Mindenki így te is a segged a földhöz csapkodhatnád örömödben, ha csak annyi rossz lenne ebben az országban mint, amit a jobbik "okozott". :)
@Sir Bates dö Hól:
ez igaz amit írsz...kiegészíteném -szvsz- azzal, amit te is a z esszéd második részében írsz, abban a pillanatban amikor "a magyar a világhírű" a valós versenypályára áll és ott kell megugrania...ahol a szép magyar mezőgazdasági termék sajátosan jó ízeire csak akkor kerül sor ha a vevő a sok közűl meg is veszi és beleharap és aszongya: "hinnyeezjó" másik, mikor egy Marton Éva -odaérkezve- a sok hasonló között is rendet vág és elismerést arat és ugyanezt sokan mások nem tudják és az első -sikeres- próbálkozást nem követi második...a George Szell, Sir Georg Solti, Antal Dorati, Istvan Kertesz, kolosszusok maradnak...amikor a Ganz Mávag darui feltöltik -sikerrel- a világ kikötőit, amikor a Ganz turbina megállja a helyét az Alstöm-mel összevetve is esetleg a Brown Novery -vel is és sok sok minden egy valamit nem igen tudtunk a magyar szolgáltatást az entrepreneurship-et felmutatni mert az nincs vagy ha volt azt a féltékenység és irígység szétbaszta...bedig ez utóbbi nélkűl a nemzetközi életben nincs magyar termék sem...minek alapítanak magyar bormárka üzletet egy félreeső ipari városrészben (a 8 milliós metropolis szárnyvidékén) ahol bort nem is ismerik és az étterem megközelíthetetlen...szerintem az is valami mutyi mert nem is válaszol...szóval nem lehet egy pizzaparlour-ban luxus magyar éttermet és borkínálatot csinálni mert oda azok járnak akik pizzát vagy mekit keresnek és sohasem ülnek le evéshez mert enni is futva esznek...ez egy bukottnak tervezett vállalkozás a magyar konzűl és kereskedelmi kiküldött közreműködésével

brühüyyy

szóval nem csak irígyek és féltékenyek egymásra de még mindehhez buták is
@Sir Bates dö Hól: A "felvilágosult" drogos demokrata, aki már vérvonalazik is, miközben elítéli a származás szerinti válogatást?
A bunkó nácik, lassan sírva könyörögnek majd nálad a receptért. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Eljutottál arra a pontra, hogy "Tahótlanítani" foglak. Ugyanis, aki ennyire elvakult, nehéz felfogású, ráadásul érvtelen sötét gyalog, azzal nem lehet érdemi vitát folytatni semmiről!
Állítólag éltél külföldön, ha ez a külföld "nyugat" volt, akkor megtanulhattad volna, hogy ne csak a durva anyázásra reagálj, hanem a finom utalásokra is rezdülj meg. Sajnálom, de semmivel nem vagy különb, a "fogatlan, tarsolyos bunkónál" - a kedvenc pártocskádban nevezik így a szavazóikat - aki részegen pogózik meg zikkájlozik a Kárpátia koncerten. Azt sem tudva, hogy a ngggyon hazaffy "zenekar", echt ungarisch dalainak zömét a Rammstein-től khm, szóval lopta. Sajnálni már nem tudlak, esetleg az utódodat!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Még egy utolsó gondolat:
A kár amit a jobbik IS okozott, nem egyéb, mint a reménytelenség tovább növelése. Kiábrándulás, elfordulás, gyanakvás a másik emberrel szemben, ellenérzések szítása. De a legfőbb bűnük a HAZUGSÁG! Pusztán az önös érdekeik miatt, ez számomra nem bocsánatos bűn! Igaz ez az összes mo.-i pártra!
@parti_giano: igen, ezzel én is találkozom, ám a felvetésem az összehasonlítással kapcsolatban, miszerint ahhoz kellene egy másik "dolog" is az általa ismerten kívül, csak összezavarta a fejeket... majd elhangzott az adekvát "de nagyra vagy az eszeddel":-)
@nincs_itt: Pont nem olyan vagyok, mint amiket leírtál, de hát így szép a világ. Szőrünk is teljesen másnak gondol, mint, amilyen a valóságban vagyok. Vannak hátrányai a netes jelenlétnek is.
@Sir Bates dö Hól:
tegnap végig néztem és hallgattam "az elnöki beszédet" és a hozzá fűzött kommenteket és az ellenzék nyögeteit

és akkor -ha hiszed ha nem- nekem egy valami jutott eszembe: a magyar országgyűlés ahol évente egyszer Kádár János kiállt a pulpitusra és előszedte a zakózsebiből az előző este a konyhaasztalán összekörmicélt MSZMP KB beszámolót (akkor már ez meg volt vitatva meg satöbbi de mi nem tudtuk legalábbis a zecceri nem)és kijelentő módban (minő nyelvtan) elmondta, hogy mi lesz...és érdekes módon az lett...arra lehetett hitelt felvenni meg tervezni

ugyanakkor amit a világ esze és a világ legnagyobb katonai és gazdasági és anyámvalaga hatalmának első számű bohóca elmondott az mind kérdőmondat volt és a -gyér- tapsok ellenére nagyrésze sohasem fog megvalósúlni...a legnagyobb tapsot az a veterán kapta akit megmentettek Kandahár-ban egy bombatámadás után és ma már tud menni de ember nem lesz sohasem (hivatlan vendégnek az ajtó háta megett a helye ezt sem tudják) és az összes többi álom álom édes álom álom szép mintha Csárdáskirálynőt hallottam volna Honthy Hanna és a Feleki Kamill előadásában...
annyi dumát amit a semmiről és annak körüljárásáról összehoznak hát az sem akármi és amikor a CNN riportere megkérdezte az egyik honatyát hogy mit is csinált a lopott pénzzel akkor a honatya ott a teve nyilvánossága előtt halálosan megfenyegette a riportert és még honatya...már csinált ilyet de ott lehet dumálni de...

szóval mi is a demokrácia? csak nem ez?

arról, hogy mi legyen Iraq-ban majdnem pontosan tudnak dönteni, hogy milyen legyen az életszínvonal az oktatás arról tovább álmodnak

brühüyyy
@nincs_itt: Nem tudom ezt miből érzékelted, ha nem is élsz itthon? Én továbbra is azt látom, hogy a hazai állapotokért 99%-ban azok felelősek, akik eddig kormányoztak. Amúgy én lennék a legboldogabb ha a jobbik sem létezne.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Ketten látunk másnak, mint amilyennek te látni akarod magad. Hm, valszeg mi ketten vagyunk a hülyék...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
namost -jobb ha tudod- igényes borivó nem vesz kaliforniai bort, és az amit leírtam pontosan arról a szarról szól amit ide linkeltél

brühüyyy

felhívtam és írtam nekik emilt de nem válaszolnak...szerintem kiállítási célra kaptak engedélyt és nem árusításra és azóta az egész csürhe börtönben várja, hogy adócsalásért hány évre ítélik...
brühüyyy

vannak még ötleteid
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
A borkóstolóval egybekötött ünnepi vacsorán megjelentek Balla Sándornak, a Tokaj Canada elnökének és a Borház menedzserének meghívására a politikai és gazdasági élet szereplői, illetve a helyi magyar közösség képviselői is.

volt egy kép is: legalább 6 asztal fér be semmi luxus csak ...a többit olvasd el

hazugság az egész

brühüyyy

írd meg annak aki a cikket leközölte., annyuk picsájával játtszanak
@nincs_itt: csatlakozom!
hárman vagyunk hülyék.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: két megjrgyzés, fejét a saját seggébe dugó oxigénhiányos nyomoronc... ad 1) a beszűkült moi tudat miatt még nem vagyok drogos szerintem; ad 2) valóban, még belőletek is szalonképes és sikeres európai pártot tudnék csinálni, ha érdekelne a kihívás és rendelkezésemre állna megfelelő mennyiségű Ablak-Zsiráf, Gőgös Gúnár Gedeon és Mósó Masa mosodája...
@nincs_itt:
"Ketten látunk másnak, mint amilyennek te látni akarod magad. "

Nem ketten, sokan látjuk másnak, csak legtöbben már belefáradtunk a fölösleges körök futásába.
A csekély értelmemmel viszont nem tudom felfogni, hogy hogyan tud ennyire más képet mutatni magáról (mármint az önképéhez képest). A kettő közül az egyik nem lehet igaz, és szerintem az önképpel van a baj...
@Sir Bates dö Hól:
Kivételesen az első mondatnál besántult a mondanivalód.
Ha, te: xenofób, rasszista, homofób és antiszemita vagy, akkor például a Bájer Zsocca micsoda b+?? Nanemáá…

Azé értem és a többivel egyet értek. A szocializációs környezet változásához szerintem generációknak kell felnőniük és még akkor sem biztos, tekintve „szép hagyományainkat” e-területen. Kölyökkoromban nem értettem, hogy a csúnya bocskorosok, meg tótok, szerbek miért utálnak bennünket? Emlékszem - akkor már húsz éves voltam - átruccantunk sörözni a haverokkal Kassára. Gondoltuk, de fasza lesz, jókat zabálunk (knédli-sztrapacska…) meg nagyokat piálunk! Aztán a kezünk a bilibe… A színháztól pár méterre volt egy itató hely ahová kiültünk, lévén is meleg nyár volt. Kébé fél óráig le se szartak bennünket, aztán egyik haverom megunta és hangosan követelte, hogy ugyan szolgáljanak már ki bennünket, elvégre a mi koronánk is korona, a francba!! Pincér jött és szó szerint kiköpött elénk, majd el.

Két napig voltunk kint és mindenhol hasonló meleg fogadtatásban részesültünk, úgyhogy húztuk is haza a belünket, pedig tovább akartunk maradni. Aztán emlékszem Constantára, a román riviéra fővárosára, ott is baromira szerették a magyarokat, lépten-nyomon kedves szavakat morogtak felénk, a mimikájukat figyelve kétség sem férhetett hozzá, micsoda tartalommal rendelkezhetett a mondanivalójuk. Ma már értem az okát, tömören jól fogalmaztad meg:
„semmi pozitív nincs, csupán mindenki más szar”… és mivel ennek rendszeresen hangot is adunk (már aki), ezért aztán meg is kapjuk érte ami jár. Ennyi.

Még az sem kell, hogy valakik kimenjenek balhézni mondjuk Dunaszerdahelyre, bőven elég, ha kopasz józsi az X7-es szemétdombjával kimegy pöffeszkedni és van rajta hátul egy nagy Magyarország matrica. De ugyanez bizonyára nagy tetszést arat a Vajdaságban, vagy Romániában is, a franc a sok büdös bunkóba! Természetesen erre rátett az utóbbi időben a méltán világhíressé lett narancs diplomácia, helybe megyünk szarrá alázni a környező országokat. Románia behúzva, a Szlovákok verbálisan seggbe rúgva, bravó, így kell ezt csinálni! De nem állunk meg ám a határainknál, lófaszt! Annál mi büszkébbek vagyunk és sorban küldjük el a francba Németországot, Brüsszelt, az USA-t… és akkor csodálkozik I. Rezsitsök őfelsége, hogy lassan csak a Radovan Karadžić-hoz hasonló kvalitású politikusok hajlandóak vele szóba állni, azokból meg mostanság nem túl nagy a választék Európában, pech.

Szóval amit írsz az a szomorú valóság és semmiféle esélyt nem látok (persze ez csak az én véleményem) a helyzet belátható időn belüli változására.
Szép kilátások…
@Sir Bates dö Hól: Köszi a jó tanácsot. Ami meg a jelzőket illeti, tévedni mindkettőnknek emberi dolog. Én sem vagyok kirúgott novícia, mégis ezt ismételgeted, így néha én is bele eshetem abba a hibába, hogy azt hiszem drogos vagy. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Vannak hátrányai a netes jelenlétnek is."
miként annak is, hogy jóanyád klimax előtt találkozott apáddal.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
leállt az élet mert a déli államokban 5 cm hó esett és megfagyott...teljes a megállás repülni sem repülnek

vannak mínuszok is

szóval ugyanaz mintha a dzsobbik irányítaná a forgalmat NYNY-ban

brühüyyy
@rodeo36: Most akkor melyik cikk a kamu? A Hetiválasz vagy a HVG? :)
@Sir Bates dö Hól: Ilyen baleset nálatok is előfordult, csak én emiatt nem sírdogálok folyamatosan itt a blogon. :)
@rodeo36: hát, valamiért mégis csak azt a környéket preferálod tartozkodási hely szempontjából, mint egy ún. diktatórikus jellegű helyet, nem?
@Knósszosz: bayer nem tanult meg gondolkodni, én meg elindultam legalább az úton, ennyi az egész:-)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: a manót sem érdekli, hogy kinek milyen személyiségzavarai vannak.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: én is tévedhetek... javítok... kiugrott novícia vagy... jelzővel volt gondod...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
szóval amikor szart linkelsz meg hazugságot és leleplezlek akkor nem válaszolsz?

mijez?

brühüyyy

olyandzsobbikos hekmekükütyű
@Sir Bates dö Hól: Majdnem jó. Egyébként nem novícia, hanem jelölt. :)
@Sir Bates dö Hól:
hát nem egészen...

de ez maraggyon az én titkom, jó?

brühüyyy
@rodeo36: Mit válaszoljak? Csak nem akarod, hogy én védjem meg a HVG-t? :)

A kérdésem az, hogy szerinted ez a cikk is hazugság vagy van benne valóság is? :)

hvg.hu/gasztronomia/20131220_Betort_EszakAmerikaba_a_Tokaji
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hvg.hu/gasztronomia/20131220_Betort_EszakAmerikaba_a_Tokaji

ez egy aljas hazugság a kurva annyát

személyesen csekkoltam le nem létezik és nem is létezett soha? vagy ha igen csak 3 percre

brühüyyy

és ott nem is fog működni soha amilyen címet megadtak hozzá
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
az aki ezt leírta az egy seggfej átbaszták mint szart a palánkon ...nem akarom ezt tovább csámcsogni...kérdezd meg tőle a pontos címet és a telefonszámot eemilt és ellenőzrizd le

brühüyyy

a kurva annyát a magyar külkernek
fab! valami még nagyon hiányzik abból a táblázatból. úgy 1661 milliárd. ha összeadod a változást, akkor ennyi hányzik a 2646 milliárdhoz.
@rodeo36: Pedig eddig azt hittem, hogy a HVG egy hiteles orgánum, bár a bajai videóbotrány és a lemondott főszerkesztő ügye már jelezhette a problémákat.
@dr. jenőke (jenőke):

"6 deci Pernod Absinth."

Azt hiszem belehalnék, a szagát se bírom:)))
Na, kire illik az alábbi idézet?
"„Minél idősebb vagy, annál jobban tudod önállóan értelmezni a tévében, moziban látottakat. A fiatalabbak azonban még nem képesek egyedül és gond nélkül feldolgozni a nem nekik való filmeket.”

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20140129_Valaszd_a_neked_valot#rss
@Orica Középföldi: ez is agymenés ám orbántól!

„Feldarabolt jövő” – Takács Imre, az Iparművészeti Múzeum lemondott igazgatója

magyarnarancs.hu/kultura/feldarabolt-jovo-interju-dr-takacs-imrevel-az-iparmuveszeti-muzeum-lemondott-igazgatojaval-88497

de viszik a mol-ból is az eszterházy anyagot, az oszk-ból meg a hayden hagyatékot fertődre.
@Sir Bates dö Hól:

"belőletek is szalonképes és sikeres európai pártot tudnék csinálni, ha érdekelne a kihívás és rendelkezésemre állna megfelelő mennyiségű Ablak-Zsiráf, Gőgös Gúnár Gedeon és Mósó Masa mosodája... "

Alulbecsülöd a kihívást:))
Attól, hogy néz valaki, még nem jelenti, hogy lát is.
@Sir Bates dö Hól: Akkor már csak az a kérdés maradt, hogy hány éves vagy? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
részedről lezárva?

én is asszittem, hogy

pedig dehogy

brühüyyy

ne külgy semmilyen link linket nem érdekelnek csak felbosszantasz velük és szart sem érnek

ezt a magyar bort meg már veled is megtárgyaltuk küldtem neked adatot róla csak rövid az eszed és mindent 12x ismételsz

brühüyyy
@parti_giano:

Láttam a csajt Egonnál. Faék, és mint ilyen, veszélyes.
Az jutott eszembe, ilyen szerzetesnőkre vágyhatott Tomás de Torquemada .
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: persze, annyi különbséggel, hogy nekik előbb kellett volna, akkor esély lett volna több kicsi hólra, olyanokra, mint én...
nem tudom mi a borzasztóbb benned, a jellemed vagy a minden eleganciát és ötletet nélkülöző, szúrosan izzadtságszagú "stílusod" (nevezzük most ennek, bár ez eleve antagonizmus, helyesebb lenne egymást követő írásjeleknek nevezni... stílus, ne má)
@Orica Középföldi: egy tyúkot is sikerült ràvennem arra, hogy egy nm-en belülre szarjon... gondolod, könnyebb volt?... most elgondolkoztattál:-)... igen, az a fránya hübrisz, az nem enged:-)
@Sir Bates dö Hól: "stílus, ne má" ne csodálkozz! ugyan mi sülhetne ki a star wars és a biblia kombójából?
@Knósszosz:

Ma pesszimistább vagy, mint kellene.
Nem a helyzet ad okot az optimizmusra, az legföljebb hányásra, de a magadba vetett hit legyen erős, hogy megoldod.
Így vagy úgy, de nem hagyod legyűrni magad.
Ha lélekben/fejben feladod, elvesztél.

Egyébként jókat írsz:))
Sír is, ha nem angyallal diskurál.
@Sir Bates dö Hól: van macskád?

„Természetellenes" szexuális viselkedéséért kitagadta macskáját egy nigériai nő.

www.hir24.hu/elet-stilus/2014/01/29/kitagadta-macskajat-mert-meleg/
@parti_giano:

Takácsot majd este elolvasom. Kösz a linket.
@Knósszosz:

nu, én is vótam kassán. oszt mondom a cincérnek, hogy sztrapacskát kérek. aszongya nincs. akkor kérek marhapörköltet. aszongya van. és hozza. nokedlivel, almapaprikával, ahogy illik. asztán pl. vótam surányba, pedig monták, hogy jujjuj! oda ne mennyek, mer ott nőtt ki a matica slovenska. de én mentem. estére úgy berúgtunk a büszke szlovákjaival, mint annak a rengye. oszt persze vótam konstancába is, ott a lányok mikor megláttak béfordulni a kedvenc kocsmámba, azonnal hoszták a jóféle ciorba de burtát fokhagymával, ecetes pepperónival meg friss zsömlével, hozzá az obligát vodka-sör kombót. eccer maceráltak csak, amikor mekkérdeszték, hogy mé nem eszem valami mást, hiszen igazán jó a konyhájuk. erre montam, hogy ezzel a pacallal egyelőre nem ér föl semmi nálam, bár ők nagyon csinoskák. osztán vótam még jópár hejjen a széles k-európában, hogy mást ne mongyak ettem kiváló szerb savanyú marhaleveseket, csevapcsicsát, pljeszkavicát, ukrán harulát ráolvasztott juhtúróval stb. közbe meg tanálkosztam egy-két igazán jó fazonnal.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
keress rá

7887 Weston Road Unit 7
Vaughan ON L4L 1A6
1-905-851-7877

tokaji.ca a website-ja de csak egy szar vídejó van rajta

a mellékelt snip azt mutatja, hogy a várostól mintegy 40 km-re van
két highway-jel kell odamenni és egyébként is egy ipari zóna
azaz ilyen helyre nem telepít senki yhacsak nem hülye
egy luxus borkostolót

a Google Earth-ön meg lehet találni és lehet rajta csodálkozni miért nem válaszolnak

brühüyyy
aszt meg el is felejtettem, vót konstancába egy román haverom, akkora vatrás, mint ide lacháza, időnként eljártunk ide-oda, no ez a marha alkalmanként elkezdett nekem magyarozni, akkor mindig kilőttem belüle a vipponbelsőt. történt egyik este, hogy kibuszoztunk mamaiába, eg ijjen echte román intézménybe, nagyon népies meg elegáncs kocsmába, vendég alig. asztán gyüttek ijjen kredenc formáju alakok, elkeszték átrendezni a helyiség egy részit, szépen elbarrikádoszták. gyütt akkor egy csomó úriember, mongya a haver, hogy ez a konstancai pógármester meg a sleppje. mindegy is, mink ottan darvadtunk, mikor ez a hülye krisztián megin beszólt, mondom idefigyejjé bazmeg, annyit se tucc rólunk magyarokrul, mint a vikipédia, ezér asztán jáccunk úgy, hogy én idehívom a bandát, oszt te monc nekik magyar nótát, én meg mondok románt. belement a marhája, a banda gyütt, kivéve a cimbalmost. nu az én cimborám nagypofával kéri a pacsirtát, a prímás ippeg csak keszte a villantást, mikor modom, hogy renonc, mer a pacsirta bizony román. néz rám, mint borjú az újkapura, hásszen... most én jövök, kértem egy nagy adag enescot habbal. a fél kocsma a nyakamba esett, az egyik kredenc udvariasan köhécselve közölte, hogy a pógármester úr látni kíván bennünket, úgyhogy átvackoltunk hozzájuk, a pógármester úr szózatot intézett hozzánk, miszerint ez überfasza, mindig is eszt kéne... (ma basescu álnéven köztelnök).
@hacsaturján:
Nahátakkó úgy látszik, hogy nekem mindig sikerült a szar oldalt elkapnom.
Említett sörölési kísérlet után pár évvel, rávett a család, hogy vigyem el őket kocsival Kassára. Szívtam a fogam piszkosul, de hát most pont nekik monnyak nemet? Nem.

Úgy mentünk ki, hogy keresztanyám perfekt szlovákból, mert 15 évig élt kinn. Szóval mindenhol rendben volt a kommunikáció, nem kellett attól tartani, hogy egyből kiszúrnak bennünket, aztán... és mégis!
Valami szagunk lehet magyaroknak én nem tudom, de egyből vették honnan és aztán kiutáltak a ruszlizabáldából is. Kissé feljebb konszolidáltabb volt a helyzet, Eperjes, Liptószentmiklós oké, de például Poprad megint felejtős emlék, a derék szlovák "vendégszeretet" okán.

Mielőtt... nem általánosítok, már csak azért sem, mert ez a körút azért gyütt létre, mert tele vagyunk ottani rokonnal, ismerőssel, akik echte szlovákok, magyarul csak annyit tudnak: b+, de azt kitűnően artikulálva.
Szóval kedves emberek és az ő ismerőseik is, semmi gond nem volt a magyarságunkkal. Viszont más közegben tapintható volt a gyűlölet, személyes tapasztalat, lehet csak nekem nem volt szerencsém? Kétszer?
A Vág völgye viszont pazar, sok mindenért kárpótolt!

Románia... nagyjából ugyanaz, bár akkor elég kölyök voltam még de arra emlékszem, hogy megkérdezték faterék a recepcióst, hogyan jutunk el X-be? Készségesen elmesélték merre és mivel. Aztán röhögtek este, mert pont a másik irányba küldtek, mint... és retkes volt a repülőtér meg a szálloda is. Nyilván nem mindenhol volt a helyzet ilyen akkor sem, mára meg biztosan nem.

Azért szétnéznék most, biztosan más ahelyzet, a szélsőséges barmokat meg úgy sem tudod kikerülni, mindenhol vannak. Lehet, hogy pont azokba futottunk bele itt is ott is, nem tudom. De biztosan nem ilyen f...kalap se a szlovák, se a román nép, ahogy itt se mindenki hülye.
@hacsaturján:
Háttesz kurrvajóó!!!
Van mék ijened, iszom!-:DDD
@Orica Középföldi:
Nem vagyok pesszimista, csak elfogyott a söröm és lusta vagyok a bótba kimenni-:))
Penig mosmá muszáj lesz, mer kék valami kaja is estvére...
@Knósszosz:

Hacsa elképesztően jó mesélő:)))
@Knósszosz:

a helyzet az, hogy tanálkosztam ojjan esetekkel is, amikor én is utáltam a saját fajtámat. pl. prágába ülök a vonaton, bejön a kupémba egy hölgy, akinek odaszólt a jegye. kiragadom kezibül a kuffert, fölrakom a csomagtartóba, szóba elegyedünk, kiválóan beszél magyarul, korábban kultúr attasé volt pesten, most éppen belgrádba teszi ugyaneszt. no és akkor betolakszik egy rahedli félrészeg magyar, a többiek ellepik az egész kocsit hangoskodva, üvöltözve, majd miután lecuccoltak, emberként álltak ki az ablakba és ordibálták, hogy piszkos csehek. a hölgy bánatosan rámnézett és mekkérdeszte, hogy kérek-e csokit. volt szerencsém hasonlóhoz amszterdamban és párizsban is, münchenben majnem megvertem ezér a magyar cselgáncs válogatottat, bár akkor már a pilóta szólt, hogy le fogja zavarni az egész bandát a gépről.
@hacsaturján:
Tipikus...
Na, pont ezé írtam azt, hogy barmokkal mindenhol találkozol, legyen az a saját fajtád, azokkal is.

Dübörgött velünk a szép emlékű 154-es ippeg Kréta felé, amikor tirana fölött (arra mentünk mer épp akkor vót a délszláv háború) kigyulladt a tabló, hogy mindenki tegye le a seggét és kapcsolja bé az övet. Namostan, volt egy drága jó ember, akinek a haverja az ő sorától öttel előrébb volt és neki feltétlenül ott kellett a csomagtartóba kapaszkodva ugatnia vele. A sztyuvi tízszer kérte, hogy legyen szíves felfogni a tahó agyával a kérést, de le se szarta a kisasszonyt. Esküszöm a pali tök úgy nézett ki, mint a Mészáros Lőrinc. Zsíragy, tohonya szarbödön és ótvaros bunkó. Lehet, hogy tényleg ő volt?
Na mindegy, sztyuvi előre, egy perc és jött vele a fed mérnök, a srácok el voltak foglalva a turbulenciával szerintem, mert úgy rázott a gép, mint magyar főközlekedési út két héttel a felújítás után. Fickót sikerült öt nehéz perc alatt meggyőzni, hogy fogja be a pofáját és üljön le, de még akkor is szépen kellett ám beszélni vele.
Később kiderült, hogy az az állat is abba az apartmanba jön, ahová mi megyünk. Kész.

Más: repülőgépszerelő haver mesélte, Ferihegyen szálltak be proccék a nagyvasba - 767-es, akkor még megvóttak - oszt mentek vón épp Bangkokba, de az úri közönség két tagja meg egy másik nő, satu részegen összeverekedtek a csőben. Tépték egymásról a félkilós nyakláncokat etc… A vége az lett, hogy a kapitány bedurcizott és azt mondta, ő addig sehova egy tapodtat se, amíg ezek a gépen vannak. Volt balhé rendesen, leszedték őket és nélkülük szálltak fel.
Aki ekkora tahó barom, azt nem sajnálom. A gép személyzete se tette.

A szomorú, hogy azoknak van többnyire pénze utazni, akik semmilyen civilizált országban nem tudnak viselkedni és viszik a jó hírünket szerte a világban.
Az appartemanussal jóban voltam akinél megszálltunk, következő alkalmakkor mikor kimentem, mindig felkerestem és kurva sok Rákit kellett innom „sajnos”…
Az első alkalommal az Eurotours (mán nincs – leírhatom) szervezésében voltam és úgy kerültünk Yannis mackóhoz, aki mán akkor megadta a számát, hogy híjjam ha menni akarok. Rá két évre máshoz kerültem, mert utálok trappban szarni ezért nem szervezett úttal mentem, csak a repjegyet vettem utazési irodától, merugye csáárter… Benéztem a csókához és elmesélte, hogy akarta az Euro és egy másik magyar tursz átbaszni, szóval azt mondta, hogy magyarokkal sose többet, bár egyénileg szívesen lát mindenkit.

Ez is egy történet, szóval igazad van abban, ahová ki akarol lyukadni… ne ítélj!
Mostan ennyit, mert mingyá bekeresztényülök itten rögvest.
@rodeo36: mit dühöngsz! :)))

nem látod, hogy egy állami hír van a hvg.n!
ezt lökték anno mindenhova... mert mti...
@Knósszosz: kedvesem! :)))

élvezet lenne olvasni a soraid, ha nem lennél ennyire letörve mint a bilifüle...

nekem is volt a szlovákoknál hasonló kalandom... ott ültünk már félórája és nem szolgáltak ki. közben a kicsit becsípet hazaiak nótázni kezdtek ami az ott ülő németeket is belelkesítette és ők is rágyújtottak...
na mi sem maradtunk erre csöndben és olyan nótastaféta indult, hogy a végén mindenki minden jót nekünk küldetett - a németek még fizetni sem engedtek minket...
@guma:
De én nem vagyok letörve!
Csak nézem ezt az elszart országot és pont most nincs kedvem röhögni. De semmi rossz kedv vagy letargia, tényleg nem! Ha valami érzelem mégis, akkor az inkább a düh. Amúgy nekem is vannak ilyen élményeim amit te átéltél, például - ki nem találnád hol - a görögöknél. Említettem az appartemanust, aki miután szakított az EU thúrsszal, beajánlott egy haverjának, akitől aztán a szállást kaptuk két év múltán, meg azután.

24 óra és haverok voltunk.
Bementem Haniá-ba a csarnokba (imádok külföldön a marketekbe járni - ott sokat megtudsz az adott országról - és vettem marhahúst és mindent ami kell, még piros paprika is vót... skandalum(!), nem Magyarország oszt mégis... nasszóval főztem nekik egy goulassch löttyöt. Ennyi.
Aztán sűrűn kellett a családdal közös vacsorán részt vennem, ami nem tavernás volt, hanem házi. Olyan krétai "vacsora" 11 után, ami minimum három, de inkább négy órán át tartó dőzsölés, sűrű öblögetésekkel kiegészítve. Akkor döbbentem rá, milyen is lehetett egy ókori szümposzion, mondjuk Alexandrosz környezettyibe.

A szép, hogy közben hollandusokkal is összehaverkodtunk a szomszéd apartmanból és mivel Nikóék (tulaj) látták, hogy jóban vagyunk, meghívták őket is rendszeresen. Hatalmas érzés volt úgy múlatni az időt, hogy én vagyok a büszke nagymagyar... vagymicsoda, és együtt mulatozunk egy hűvös és egy forró népség fiaival!! Bezony! Hozzáteszem, egy cseppet sem voltak hűvösek a hollandok, sőt!!

Csak azért nem írtam ezt Svalbárdra címezve, mert kontrának számított volna, pedig valóban nekem is vannak pozitív élményeim ebből a szemszögből... igaz, nem szlovákokkal, talán majd egyszer velük is lesz. Rajtam biztosan nem múlik.
@Dinkainka: Nem céloztam vele semmire. A véleményemet írtam le egy műsorról, amit sajnos csak részben láttam. És nem diliház jellegű. Az irtók és irtottak utódai találkozhattak egymással, és a reakcióik voltak számomra döbbenetesek. Nem ellenségként váltak el egymástól.

Ha lesz rá időm, akkor megkeresem, biztosan fent van a youtube-on.
süti beállítások módosítása