Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.19. 05:00 Fabius

Papcsák és a közbeszerzésbarátok

Címkék: fidesz zugló közbeszerzés papcsák ferenc

 „ez olyan kínos ügy, hogy nem lehet a Viktorral sem megbeszélni”.

Valamiért ez a hangfelvétel jutott eszembe mikor azt olvasom megint, hogy ez a mi Ferink ismét meghívásos alapon - és a legteljesebb titokban - intézi a kerület építési közbeszerzési ügyeit. Várnai szerint irtóra kilóg a lóláb, nekem meg a bánatosan és kenetlenül nyikorgó közpénztalicska hangja karcolja a fülemet. 

ligetsor bau.jpg

Persze lehet tévedek, és szimplán csak a véletlenek furcsa összjátéka, hogy a közbeszerzési törvény szerint 150 milliótól kötelező nyílt tender helyett 149,2 milliós meghívásos, nem nyilvános ügyletről szólt a buli, a 14,5 millióért kért "pótmunka" meg tényleg olyan pótmunka, amit haladéktalanul el kell még végeztetni egy földszintes épületen, aminek teljes eltúrása és újrahúzása is kijönne  kb ennyiből. Ahogy bizonyára arról is a fatális véletlen tehet, hogy a kerületben kétes hírnevet és temérdek haragos, ki nem, vagy csak reclivel fizetett alvállalkozót szerző Ligetsor-Bau Kft. tulajdonosi köre található a nyertes meghívott LS Group Kft. -vezetésében is, Fradi szponzoros Pesti Imre cimbiktől a Papcsák használtautó-park felvásárlóig. 

Ezekről már csak azért is kizárólag a fatális véletlen tehet, mert a jegyzőkönyvi részlet szerint Papcsáknak tudomása van róla, hogy a Ligetsor átbaszta a kerületet, és a mi gondos és körültekintő polgármesterünk kétszer nem lépne ugyanabba a szarba bele. 

Dr. Papcsák Ferenc

 Helyes a képviselő úr indítványa, a szerződés kizárólagosan egy vállalkozásra vonatkozik, nincs tudomásuk arról, hogy alvállalkozókat venne majd igénybe, amikor teljes ellátási kötelezettsége van. Január 31-ig három vállalkozás látja ezt el, ahogy az előző hónapokban is, február elsejétől pedig teljesen ez a vállalkozás fogja ellátni. Abban az esetben ha olyan szabálytalanságot tapasztal képviselő úr, mint ami felmerült, hogy beöltöztették az alvállalkozókat Liget Bau-s sapkákba, hogy elfedjék a tényleges valóságot, mert ezt a jegyzőkönyvekben is nyilatkozta az egyeztetés során az ott megjelent vállalkozó, több fordulóban is, tehát megtévesztették a zuglói önkormányzatot azzal, hogy Ligetsor Bau-s munkaruhában jelentek meg az egyébként nem Ligetsor Bau-s munkavállalók, ami egyébként nem lenne jogellenes, ha így tette volna a közbeszerzésre az ajánlatot. Tehát ha azt mondja, hogy 10 %-nál nagyobb értékben igénybe kíván venni alvállalkozót ezt megjelölhette volna az ajánlat kiírás szerint. Nem tette meg, hanem ezt eltitkolta előlük és ezzel megsértette az önkormányzattal kötött szerződést, ez helytálló. Tehát ha ilyet tapasztalnak a képviselők jelezzék, mert ez szerződés szegésnek minősül.

Különösen kampány idején nem kockáztatna újabb valamit, amit kínos lenne Viktorral is megbeszélni. Itt minden átlátható és hótiszta, legfeljebb a meghívásos pályázatokra mondják: "a kiírás módjának kiválasztása a döntés-előkészítés része, s mint ilyen, nem nyilvános." Teccikéteni? Nahátakkor oszoljunk kérem, nincs itt semmi látnivaló, a Közbeszerzési Döntőbíróság amúgy is a helyén van és levelezik, ha szükséges:

„A Döntőbizottság bírság kiszabását indokoltnak tartotta, mert a hirdetmény

nélküli tárgyalásos eljárás jogsértő alkalmazása - a verseny korlátozására

tekintettel - súlyos jogsértésnek minősül, továbbá súlyosító körülmény az is,

hogy az ajánlatkérővel szemben az utóbbi években több közbeszerzési jogsértés

kerül megállapításra.”

 

Naneeeee, micsoda borzalmas tévedés lehet ez is! Méghogy a mi Ferink és önkormányzatuk közbeszerzési jogsértő lenne, ráadásul visszaeső? Felfoghatatlan, mint Semjén Zsoltnak az auréliózás! 

255 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr525769926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

" Különösen kampány idején nem kockáztatna újabb valamit, amit kínos lenne Viktorral is megbeszélni. "
Most komolyan!
Kockáztat???? Ki,és mit?Pláne vektornál.
ki az a marha, aki a ki nem fizetettség legkisebb gyanuja esetén még belemegy együttműködésbe rabló tolvaj szarháziakkal?

mi az oka és milyen indítékkal csinálja...ha nekem nem fizetne és lelőném de annak gyanúja, hogy nem fog fizetni értelmetlenné teszi az én bedolgozásomat azaz nem vállalkozom vele sem

brühüyyy

ti értitek ezt?
Sokat tapasztalt, régi szakember ez a Papcsák.
Viszont nem beszél feleslegesen.

INDEX: 2002. november 12., kedd

Az ügyvédi titoktartási kötelezettsége miatt nem nyilatkozik Papcsák Ferenc fideszes képviselő a volt Informatikai Kormánybiztosság 200 millió forintos megbízásáról. Az ORFK Szervezett Bűnözés Elleni Igazgatósága már a múlt héten gyanúsítottként hallgatta ki Sík Zoltánt, az IKB egykori vezetőjét az ügyvédi irodáknak adott nagyösszegű, a rendőrség szerint ellenszolgáltatás nélküli megbízások ügyében.
@dr. jenőke (jenőke):
Na ugye! Azóta meg hová lett az ORFK szerve? Na ugye...
Erre a sorsra jutott még par olyan nyomozócsoport is, akik akár véletlenül túl sokat tudtak meg. Na ugye...
Papcsák ettárs elszámoltatása is szép lesz. Alig van ország már, ahonnan ne adnák ki.

Kicsit off, de qva jó... :-)
"Ja, és hogy kicsoda ez a Rétvári Bence? Írásban kissé nehéz ezt kifejezni. Kérem, képzeljék el inkább, ahogy a számmal szellentést imitálok."
herostratosphere.blog.hu/
@rodeo36:
Ezt én sem értettem soha.
Nekem is volt olyan ügyfelem, aki nem fizetett, majd megkeresett egy másik munkával, hogy ha azt megcsinálom, akkor kifizeti az előzőt is.
Aha, meg tollas a hátam...

A hülye magyar vállalkozónak (különösen érvényes ez az épitőiparra) belengetnek pár milliós munkát, mondjuk dupla áron mint reális, ész nélkül beleugrik.
Fejben már el is költi előre az extrahasznot (van mikor nem csak fejben), aztán csak pislog, amikor nemhogy az extra, de még a "rendes" pénzt sem kapja meg.

A másik változat a sajnos tényleg mindent elvállaló, mert etetni kell a családot. És mivel ők állnak a rangsor legalján (szaré'-hugyé'), 99%-ban ők mindig rábasznak.
Na, oszt eldugulok... :-)

herostratosphere.blog.hu/2014/01/13/kampanycsendelet_324
"Kampánycsendélet

- Mit üvöltenek ezek, Centurio?
- Azt üvöltik, Procurator, hogy "feszítsd meg!"
- Miért uszítanak ezek engem?
- Nem uszítanak, Pilátus. Ez náluk afféle népszokás. Ha valaki megsebződik közülük, mint tyúkok a baromfiudvarban: mind nekivadul, s megkergülve vért követel. Nincs a dologban semmi személyes. Szavakkal igyekeznek egymáson sebeket ejteni.
- Ez hát afféle érvelés, vagy egy vita vége? Egyfajta vélemény?
- Ők úgy nevezik, politika: a közösség ügye. Róma valódi támaszai ezek itt mind, rendes adófizetők, gyáva, hájas, megbízható, jó polgárok. Ilyenkor kell, hogy a gőzt kissé kieresszék. Valakit ütniük kell nekik is, hogy Róma sarujának tiprása hátukon annyira ne sajogjon. Mert mi más lenne Róma? Néhány hatalmas saru, és milliónyi hát, amelyen tipornak. 
- S mit szólnak ehhez a papok?
- Amit a papok mindig, mindenütt szólni szoktak, Helytartó. Ékesszólásuk hallgatag, hallgatásuk pedig beszédes. Minket támogatnak, de persze nem ingyen teszik. Vérszomjuk pedig, mint a papoké általában, telhetetlen. Azt ott, azt a keszeg, gubancos szakállút is ők adták a hóhéraink kezére, mert ők maguk vért nem ontanak, de mindig lelkesen szállítják nekünk a halálra szánt foglyokat.
- Ha jól tudom, egyet el kell engednem közülük.
- Igen, Procurator, Róma kegye, nekik meg ősi szokásuk, melyet üdvös betartanod. De vigyázz, mert a tömeg könnyen nekivadul...
- Tudom. És én még vízvezetéket akartam ezeknek...! Könyvtárat, kultúrát, cirkuszt, gladiátorokat... utcakövet. Csak felszednék, hogy egymást halálra kövezzék vele... Engedjétek el azt a málé soványat!
- Nem ajánlom, Uram. Az politikai. Mikor katonáid elhurcolták, az emberei ellenálltak, s a kavarodást valami templomszolga füle bánta... bár utóbb, azt vallotta, visszanőtt neki... s egy kardra valakik állítólag azt írták, "halál a rómaikra!". Amellett ez és a barátai hajléktalan-aktivisták, amolyan izgága, anarchista hippik, vagy rajongó szektások. Senkit sem tisztelnek. A múltkor a templomban okoztak botrányt, de többnyire a város valamelyik parkjában tanyáznak életvitelszerűen. Nem nyiratkoznak; nótáznak, dobolnak egész nap, bort isznak és kenyeret ropogtatnak hozzá, a járókelőkkel kötekednek. Úgy hírlik, buzik, legalábbis néhányan közülük, talán pont ez a kehes vezérük is; és titokban mind halfejet imádnak.
- És mit akar a nép? Mit akarnak Róma derék adófizetői, akik nem kértek a vízvezetékemből? Mit követel az isteni vox populi?
- A népet itt, Helytartó, ez a cirkusz nemigen érdekli. Akik ide eljöttek, azok nem népben, hanem nemzetben gondolkodnak - ilyenkor mind büszke rómaiak, de fordíts csak hátat nekik, és a véredet akarják. Mert vért akarnak, amíg világ a világ. Barabás az ő emberük, őt követelik zúgva.
- Ki ez a Barabás?
- Valami gazdag rablógyilkos. A közösség megbecsült tagja.
- S Rómának konkurencia.
- Megvásárolható, Pilátus. És tiszteli a Császárt, az isteneket. Téged is tisztelni fog. Az a másik, a girhes, az sosem; annak hiába adnál tömjénárusítási koncessziót. Őt jobb, ha megfeszítteted. A követőivel majd már inkább egyezkedhetsz. Egyszer még, ki tudja, akár Róma támaszai is lehetnek. 
- Legyen hát. Feszítsétek meg azt a soványt; a kövér rablót meg engedjétek szabadon!
- Bölcs, államférfihoz illő döntés, Pilátus! Évezredeken át dicsőíteni fogják érte a neved! "
Lehet hogy reggel van, de nem értem a népszabi cikkét? A Ligetsor Bau kft telephelyé egy "svéd" tulajdonosi hátterű ép.ag kereskedés van 15 éve, mit keres a tulajdonos az angyalföldi fideszbe mint XVII kerületi lakos, a Papcsák a XVII kerületben lakik mint szabolcsi, A XVII ker.polg. mester borsodi születésű szintén itt lakik, egy baráti vacsora és a közbeszerzés eldőlt! Remélem kérdés fel sem merül!
S csak lopnak és lopnak és még mindig lopnak!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
A Ligetsor Bau kft lakás, Rákosliget V u, polgm. Rákosliget XXI u, a Papcsákot nem tudom.
@tristen2005:
Olyankor soha... :-)
Azért nem értem az ilyen híreket, mert 66 másikról ami sokkal súlyosabb, semmi se. Ilyen meg minden hétvégén arrafelé több is...
@tristen2005:
Randa kekecek vagytok a Párt elszámoltató öklével...
Csak a javatok akarja. Lehetőleg kp.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Fiút szült egy apáca, a Pápáról nevezték el! A Feri is bajban lehet?:)
@vantaan:
Erre mondják, hogy STABIL KÖZÉLET.
Essetudni...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Szanyi Tibor
Alul egy válaszlevél Széles Gábortól, ez pedig a viszontválaszom:

Kedves Széles Gábor!

Nagyon köszönöm korábbi nyílt üzenetemre adott válaszodat. ...
Tovább...

Gábor Széles
Kedves Szanyi Tibor! Örülök, hogy "nagy ritkán" illuminált állapotodban az energiacellára is gondolsz és ezen gondolataidat az FB-n is megosztottad. Megtisztelő a javaslatod az energiacellára vonatkozólag, de sajnos egy probléma van a javaslatoddal. Nem szeretnék legalább 2018-ig várni, az energiacella bevezetésével mert ennél hamarabb aligha kerültök kormányra, legalább is a közvélemény kutatási adatok alapján. Viszont ha már voltál ilyen kedves, az energiacellával kapcsolatban javaslatot tenni, akkor hadd osszak meg egy olyan információt veled elsőként /ami miatt a sajtó ezt a levelet azonnal fel fogja kapni/ nevezetesen a három hetes teszt üzem sikeresen lezárult. Jelenleg a kereskedelmi tárgyalások megkezdésére várunk. /Több ország is részt vesz ezekben az egyeztetésekben./ Sajnos ez a berendezés elsősorban a háztartások részére lesz hasznos és nem váltja ki a vállalatok jelentős energia igényét. /Ezt korábban is hangoztattam, gondolom ez elkerülte a figyelmedet két hörpintés között./ Tehát a véleményem az atomenergiával kapcsolatban az, hogy Magyarországnak változatlanul szüksége lesz a legolcsóbb áram előállítási módszerre, valamint ennek tovább fejlesztésére a Paksi Atomerőmű keretében. Gondolom, nem olvastad azokat az egyenként több száz oldalas tanulmányokat, melyeket a tovább fejlesztés előtt neves magyar szakműhelyek készítettek akár csak az oroszok harmadik generációs erőműveikre vonatkozólag, melyek ma már biztonságosabbak mint a francia atomerőművek. Gondolom arról sem hallottál, hogy már épül Oroszországban vagy legalább is tervezés alatt van a negyedik generációs atomerőművek kérdése. /Mely alapvetően át fogja alakítani a közgondolkodást az atomerőművekkel kapcsolatban./ Természetesen azon se lepődnék meg ha az oroszok kompakt atomerőműveiről sem hallottál volna, melyek hamarosan megjelennek a világpiacon. /Ezen erőművek alapja, az atom-tengeralattjárók számára kifejlesztett típusok, melyek egy kisebb város energia ellátására lesznek alkalmasak./ Meggyőződésem, hogy a magyar atomfizikusoknak illetve szakembereknek a bekapcsolódása ezen programokba, egymagában is nagyon fontos. Végezetül remélve, ha választások után kikerülsz az EU-ba képviselőnek, a magyar atomenergia ipar érdekeit is fogod képviselni, megfelelő szakértelemmel felvértezve. Üdvözlettel, Széles Gábor
Tetszik · · Megosztom · 2512 · 10 órája ·
@tristen2005:
Látod, én meg a körmöm rágtam azokért a kurva energiacellákért, erre itt van, mindjárt gyártják.
Sokkal nyugodtabb lettem egyből.
Persze Széles elvtárs Fehérvár környékén egyedül egyenlőre még mindig ne nagyon járkáljon, mert el talál tűnni a zűrben - mint az Ikarusz, Videoton ...
@tristen2005: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ne tamáskodjatok!
Lehet, hogy ez lesz a történelem második szűznemzése, és a kat.egyház megújulásának alapja.

Csak figyeljetek:))

(Azért Ferenc pápa arcát szívesen megnéztem volna a hír hallatán:))
- Petőfi Sándor -

AKASSZÁTOK FÖL A KIRÁLYOKAT!

Lamberg szivében kés, Latour nyakán
Kötél, s utánok több is jön talán,
Hatalmas kezdesz lenni végre, nép!
Ez mind igen jó, mind valóban szép,
De még ezzel nem tettetek sokat –
Akasszátok föl a királyokat!

Kaszálhatd a fűt világvégeig,
Holnap kinő az, ha ma lenyesik.
Tördelheted le a fa lombjait,
Idő jártával ujra kivirít;
Tövestül kell kitépni azokat –
Akasszátok föl a királyokat!

Vagy nem tanúltad még meg, oh világ,
Gyülölni méltóképen a királyt?
Oh, hogyha szétönthetném köztetek
Azt a szilaj veszett gyülöletet,
Mitől keblem, mint a tenger, dagad! –
Akasszátok föl a királyokat!

Szivöknek minden porcikája rosz,
Már anyja méhéből gazságot hoz,
Vétek, gyalázat teljes élete,
Szemétől a levegő fekete,
S megromlik a föld, melyben elrohad –
Akasszátok föl a királyokat!

Ezerfelé bús harcmező a hon,
Arat rajt a halál irtóztatón,
Itt egy falu, amott egy város ég,
Százezerek jajától zúg a lég;
S halál, rablás mind a király miatt –
Akasszátok föl a királyokat!

Hiába ömlik, hősök, véretek,
Ha a koronát el nem töritek,
Fejét a szörny ismét fölemeli,
S akkor megint elől kell kezdeni.
Hiába lenne ennyi áldozat? –
Akasszátok föl a királyokat!
@Orica Középföldi:
Belevaló pápa ez, pláne ha olvasstál a kat.egyház D-Amerika béli hozzáállásáról a papi nőtlenséghez.
Amúgy nem az apácával van a gond, a beteg és természetellenes fogadalmakkal inkább.
@tristen2005: nemtom mé, de nekem is egyből boli jutott eszembe, miko hallottam a rádióban:))
@Orica Középföldi:

Valahol olvastam hogy, 500 gyerekekkel fajtalankodó papot rúgott ki, Most az apácákkal fajtalankodók jönnek? Olyan bizonytalan vagyok! Marad még pap a pápán kívül?
Nagyon bíznak poltpetikében ezek a sittre valók,böszmének lehetett volna annyi agya,hogy poltpetikét eltakarítsa szimpla nemzeti érdekből.
@tristen2005: azt hallottad má, hogy a papi cölibátus apáról fiúra száll:)))
@taga20:
Az a legjobb apáca, akinek az anyja is az volt!:)
@tristen2005: jajj, de baba. csak nem biztos, hogy elő merném venni a kardomat:))
@tristen2005: Meg as legjobb pap és szerzetes is. :) Amúgy ezt a hivatást csak a kegyelem oldaláról lehet valamennyire megközelíteni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"A Vatikáni Rádió jelentése szerint Ferenc pápa csütörtökön szokásos reggeli szentmiséjén “az egyház szégyenének” nevezte a papokat érintő botrányokat, amelyek szerinte akkor történhetnek meg, ha az embereknek nincsen élő kapcsolatuk Istennel."
kinek mivel nincs kapcsolata?hülye ez a csuhás? akinek vot itt kapcsolata, az a papok!
egy kócerájt, má kevesebb disznóságért is porig romboltak vona!
@taga20:
Csatába csak karddal megyünk, vagy rezsi csökkentett a fegyver?:)
@tristen2005: Ebben nem az a lényeg, hogy nőről vagy férfiról van szó, hanem hogy mire kapott hivatást.
@taga20:

Ne légy tiszteletlen!
Neki elhiszem, hogy komolyan gondolja amit mond.
Nincsenek ilyenek sokan, ez igaz:)
@taga20: Pedig ez egy nagyon igaz mondat Ferenctől. Tök mindegy, hogy ki mit csinál a kat. egyházban, ha nincs élő kapcsolata Istennel ugyanúgy elbukhat és hitvány ember válik belőle. Jó lenne itt is megtalálni a helyes hozzáállást, ami azt sem mondja, hogy minden katolikus pap pedofil de azt is tudja, hogy nem minden pap szent (sajnos).
@Orica Középföldi: Van benne valami, mivel személyes tapasztalatként láttam én is sok jó példát, szerencsémre sokkal kevesebb rosszat. Abban viszont biztos vagyok, hogy sokkal több köztük a normális és igaz ember mint a hitvány képmutató. Persze az igaz papok is mindnyájan emberek, hibákkal és gyarlóságokkal együtt.

ilyenazenpapom.com/customPages/bojte-csaba-atya-levele?subSiteId=1
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"mire kapott hivatást."
Élő példa Papcsák! Ügyvédségre kapott hivatást, polgármester lett, és lop! Akkor most mi van?
@taga20:
Mert irigy vagy?
Még beléphetsz és hallgatási fogadalmat tehetsz...
@tristen2005: Én most arról beszélek, amikor a jó Isten valakit elhív a papi vagy a szerzetesi hivatásra. :) Papcsák nagyon nem ez a kategória, bár való igaz neki is kutya kötelessége lenne becsületesen az őt megválasztó polgárokat szolgálni. Ez mondjuk a többi politikusra is gaz.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Mehetne Trappistának ők nem nagyon beszélhetnek. :) Szigorú hallgatás, kemény aszkézis, kétkezi munka, stb.

hu.wikipedia.org/wiki/Trappist%C3%A1k
közbeszerzésbarátok?

így is lehet mondani!
de ez kicsit konkrétabb szerintem (tudom páran már itt is megfogalmaztátok):

A Fidesz-MSZP viszony lényege (részlet)

"Az "egyszer fent, egyszer lent" (70/30-as) logikáját a Fidesz némileg megtörte a versenyfeltételek radikális átírásával (kreatívabb, szisztematikusabb, nagybani rablási módszerek bevezetésével), de nem változtatott az alapvető együttműködési logikán. Az oligarchikus versenyt továbbra is érdeke őrizni, ha az ő javára tolódtak is el a versenyfeltételek. (Ezt igazolják pártpolitikai szinten a Fidesz óvatos, csak a napokban, felerősödő támadásai Mesterházyval szemben, a kisebb baloldali pártok MSZP-vel egyeztetett belekényszerítése a balos koalícióba, sőt a Fidesz-udvar csonkolása: az LMP ejtése és a Jobbik "gyengélkedése" is."

hafr.blog.hu/2014/01/18/a_fidesz-mszp_viszony_lenyege
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Te Angyal, annál szánalmasabb idézgetésedet még nem láttam, amit tegnap vagy tegnapelőtt produkáltál Putyin és a ballibsi újságírás apropóján.

szóval sikerült megtestesítened a leghitványabb emberi magatartást.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
A gyerek az jó dolog! "Jó az Isten, jót ád", az apácát kihagyni nem lehet!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: az első és a harmadik simán menne, a második necces. nálad ez pont fordítva lenne:)))
@Habakuk999: Akkor ezek szerint te is meg vagy róla győződve, hogy Putyin maga a patás ördög. :)

jobbegyenes.blog.hu/2014/01/15/paks_hungarica
@taga20: Akkor te már majdnem Trappista vagy. :)
Picit el kell mennem dicsérni az Istent, de jövök még vissza. :)
@tristen2005:
Azért a kat. eh. felulvizsgálhatná a fogamzásgátlásról vallott szigorú nézeteit. Legalább az apácáknak engedélyezhetnék.
@Habakuk999:
Pl. ilyenek miatt hagyom meg nektek.
Fura az ízlésetek, de ti tudjátok. Van aki ilyet szeret.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Nem. Arról vagyok meggyőződve, hogy ugyanolyan hitvány behódoló fajta vagytok, mint a narancsosok.
Don Orbán ha ezt megtudná kib@szná rögvest a Patcsákot...

mondaná: "te büdös Pat...csák ennyit tucc összelopni a maf... a pártnak ?"
@guma:
Egyértelmű kuka mindegyik csürhe.
Viszont EZEKNEK érdekük ennek a fenntartása.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Ugye az ára nem az lesz hogy innen kell majd csorgatni a Dunát a lenti kétoldalt kibetonozott betonteknőbe,mert ilyen áron dugja fel magának az összes sietségét,akarnokságát a vezényló!!!
Fakitermelésben ugyan otthon vannak narancsbáróék,de,hogy több ilyen "szet" is bejön majd a képbe az csúcs!!Esetleg a Mosoni-Dunát,Lajtát is átcsorgatják néhányszor?

www.facebook.com/photo.php?fbid=534990086522068&set=a.485847914769619.108865.485638584790552&type=1&theater

hvg.hu/itthon/20140118_paksi_bovites_kapcsolodo_beruhazasok_kolt?FullComment=true#comments
gepnarancs.hu/2014/01/retvari-allamtitkar-hulyenek-tetteti-magat/

"Megállapíthatjuk tehát, hogy a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára vagy tényleg nem képes értelmezni két, viszonylag egyszerű marxi mondatot (amit nem hiszünk el neki), vagy egyszerűen csak arra számít, hogy mára neki és kormányának tökéletesen sikerült elvakítaniuk az összes alattvalójukat. Olyannyira sikerült, hogy már az sem érdekes, ha az általa idézett mondatok semmilyen módon nem igazolják vissza az általa sulykolni kívánt, pártpolitikai tartalmakat. A lényeg a központi direktíva feltétel nélküli végrehajtása. Amiért Rétvárinál már az sem számít árnak, hogy ehhez tökéletesen hülyének kell tettetnie magát, és még annál is hülyébbnek kell néznie a közönségét."
@Habakuk999: Én nem így látom, de ha kedved és időd engedi, fejtsd majd ki.
@tristen2005:
Már idéztem ma:
"Ja, és hogy kicsoda ez a Rétvári Bence? Írásban kissé nehéz ezt kifejezni. Kérem, képzeljék el inkább, ahogy a számmal szellentést imitálok."
herostratosphere.blog.hu/
@gazoló:
Titkolózás nincs, de olyan dolgok jönnek, amit nem is gondolunk. Lesz újabb Dunaszaurusz és hasonlók.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: gábris, ezt a templomibohóckodást gyorsan letudtad. nem lesz ebö bajod?:))
@taga20:
Ministránsgyerekek rendben?
Akkor nagy gond nem lehet...
@taga20: Nem dehogy az Úr amúgy is nagy irgalmú és végtelenül türelmes. ;)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: ha ilyen csajok nyomnák a misét ott lennék az első sorban:) és nyújtogatnám a nyelvem az ostyáért:))
@tristen2005:
A letezės relatív.
Relatív hogy te látod, én meg nem ... :-)
Hogy finoman és NER kompatibilis módon fogalmazzak, idegenrendészetileg a Tahótlanitó gomb segítségével negligálom.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "mivel személyes tapasztalatként láttam én is sok jó példát, szerencsémre sokkal kevesebb rosszat. Abban viszont biztos vagyok, hogy sokkal több köztük a normális és igaz ember mint a hitvány képmutató" ugyan ez a véleményem, csak nekem a hivőkről is! nagyon jól értékelted magad! te HITVÁNY, KÉPMUTATÓ ember vagy! olvaslak már egy ideje, engem meggyőztél róla! nagyon nagy fordulatnak kéne lenni, hogy változzon a véleményem rólad! tettem egy ajánlatot régebben, nyomtasd ki a kommentjeidet, menjünk el az általad preferált templomba adjuk át a papnak, mondjuk azt hogy az én irományom, te pedig nézd ahogy ájulás kerülgeti a papot! amiket te itt össze vissza irogatsz, terjesztesz az maga a KÉPMUTATÁS, HITVÁNYSÁG! van hivő ismsrősöm, de még nem halottam tőle egy káromkodást se, te egy gázon faszozol,picsázol, stb! gábriel, nem lesz ennek jó vége! ha az ember igaz hivó, az felelősséggel is jár! nálad ennek szemernyi jelét nem látom! ezért vagy hitvány, képmutató!
@taga20:
Azt ám... Asszonyka meg tördelné a derekad...
@taga20:
Ha neked a nápolyi a kedvenced, hát tedd!
@magándemokrata:
Baszki kérlek alássan, nem véletlenül iktatom ki Gábrist, tehát ha megkérhetlek ne idézgesd, különben nagy bánatomra mész utána... De nincs harag, csak kurvára unom a primitív képmutató álszenteskedő faszságait.
KÖSZÖNETTEL!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: én azt hiszem, magamat tahositom, ez lesz a legjobb.
Nálam a Kán és szegény Taga van ketrecben, de tökmindegy, mert minden második válasz neki megy.
most beteszem mellé még. Angyalt is, mert az oroszoknak való alafekvés kivágta bennem a biztosítékot.
@Habakuk999:
Taga sokat javult, a kuty megnevelte... :-)
Az orosz elkurvuláson már csak röhögnék, ha nem kerülne ennyibe.
Szégyen az ország, szégyen az ellenzék.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: nem tudtam szó nélkül hagyni! a mondandómnak idézettel együtt volt értelme! sokat nem vesztesz ha tahósitasz! de ne ezért kerüljek ketrecbe!
@magándemokrata:
Sajnálnám, de Gábris beokádásaira nem vagyok kíváncsi.
Rátok igen!
@magándemokrata: ami mindig zavar, az a "gyarló emberek vagyunk" mondat.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: megértettem amit irsz, engem is ugyan igy idegesitett amikor nem lattam, de mégis olvastam! össze kéne fogni, nekünk is.. én meg is kezdem, válasza úgy sem őszinte, és megbánó!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
te, tegnap hívtam a zurat, nem vette fel...lehet, hogy nincs otthon? elment? és a végtelen türelemre neked van szükséged, nekem nincs...én nem szoktam a két lábon közöttetek járó élő istent idézni és lefényképezni...mert akkor oda kerülünk, hogy megint átaggya a zlatánnak a puskás félcipőjét és ijedtében elfelejt megszólalni hiába hívja a Julio Cesar

brühüyyy

emmá' csak ilyen

te mikor társalogtál vele utoljára? és mit mondott (csak neked, tudom, és titok is)
@magándemokrata: Te egyébként magaddal szemben is olyan érzékeny vagy mint pld. velem kapcsolatban? Amúgy jársz templomba vagy lelkészhez? Ha igen melyik egyházat preferálod?
most a lelkem mélyén írnék valamit.
szétlopják az országot

hamu és kamu marad utánuk csak...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: próbálok segíteni a prófétánknak :-)... ezt kérdezted tőle "Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu2014-01-19 11:50:51
@Habakuk999: Én nem így látom, de ha kedved és időd engedi, fejtsd majd ki."

Ide másolom a válaszom neked (én írtam, így jogdíjra nem lesz gondom:))

"Sir Bates dö Hól2014-01-18 13:56:26
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: elmész te a búbánatos bárcabitorló muffos rokonaid közé!... nekik ismételgesd naphosszat a propagandád isten barma!... vagy kérj segítséget valakitől, ha nem érted a kérdést... ócska kis maszatoló senkiháziak vagytok mind, akik azt vallják amit ide idéztél... annyi vér nincs a pucádban, hogy kiállj, azt leírd azt, amit gondolsz... tanítsd erre a lányod, legyen ő is szar ember, nehogy elfoggyatok... mivé lenne mo nélkületek..."

Más: szerintem, ha nem Jézus vagy az istened mondta azt, hogy a gyónás megtisztít, hanem csak egy marketingfogás volt csupán az akkori szervezők részéről, kurva nagy szarban vagy, elnézve az Ótestamentum istenét... nem a "megbocsájtó" az a jelző, mely elsőként ugrik be róla:-)... a második részben is ő szerepel, nem?... jellemfejlődés persze elképzelhető, bár ennek ellentmond az "örök és változatlan" kitétel... kezdj el szaunázni, edzzél a jövőre:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: azé milyen lelkivilága van az olyan embernek, akinél én vagyok tahótlanítva, gábris meg nem? de, persze nem szerethet mindenki mindenkit, így van rendjén.
@Sir Bates dö Hól: Ez meg milyen méretes bullshit volt kedves lovag? :)
@taga20: Látod én milyen jó vagyok? Nálam senki sincs tahótlanítva.:)
@taga20: én csak a naritrollokat szoktam, de őket sem mindig.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: melyik részét nem érted, nemzetféltő kis barátom?:-)
képmutatás csimborasszója, főleg az államilag gründolt történelemhamisítók főfaszának behányása után, megint nem azt kell nézni amit mondanak hanem amit tesznek, és ez ellentétes ezekkel az állságos szavakkal. Ebben pedig hű partnereik a széljobb agyament jobbikbagázs diktaúrák segnyalósai. putyinistairánistakinaiistabaltásista

A magyarországi németek elhurcolásának és elűzetésének emléknapján, vasárnap kiadott kormányfői üzenetet Havasi Bertalan, a Miniszterelnöki Sajtóiroda vezetője juttatta el az MTI-hez. A levélben Orbán Viktor úgy fogalmazott: Magyarország kétszer tapasztalta meg a diktatúra iszonyatát, ez éppen kettővel több annál, mint amennyit egy országnak valaha is el kellene viselnie. A történelem szégyenének nevezte, hogy "két diktatúra között, az előző árnyékában, az utóbbi hajnalán sem érezhették magyarok és nemzettársaik a haza által nyújtott biztonságot".

hvg.hu/itthon/20140119_Latorcai_szornyuseg_volt_a_magyarorszagi
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: pótolhatatlan veszteség voltak ők is. nem szabad felejteni.
@Sir Bates dö Hól: Értem az egészet és épp ezért kérdeztem. :)
@tisztelt mindenki:
ugye nem akartok megint a széljobb agitpropba átevezni a lángpallosos képmutató örömére?
@Penivaldes: igen, mindenki veszteség, mindenki akit valami miatt elüldözte a többségi társadalom, lehet az sváb, zsidó, vagy cigány.
Az ember tettei számítanak, és nem az amivel kirekesztik, vagy megbélyegzik.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nem beszélve azokról, akiket a társadalomban betöltött rangjuk miatt üldöztek, akiktől elvették a lakásuk, akiket kiüldöztek a kastélyaikból az erdőbe, meg ne feledjük Olaszfalut, az ottani mészárlást.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Jól mondod. Ezért is értek egyet ezzel a tegnapi Vona idézettel.

"Mi lesz a cigányokkal, ha a Jobbik kormányra kerül?
- A tisztességes cigány embernek jobb lesz. Nem azért, mert cigány, hanem azért, mert tisztességes.
- A tisztességtelen cigány embernek viszont rosszabb lesz. Nem azért, mert cigány, hanem azért, mert tisztességtelen."

index.hu/video/2014/01/18/a_cukisag_mindig_is_ott_volt_a_jobbikban/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
a magánvonalán, tegnapelőtt adta ide a rétvári elvtársnő hogy az a direkt vonal, és hogy a vonagabcsi is azon szokott vele a fürdőszobá
ban mikor olvassa a pléhtáblákat

vagy te másikat ismersz?

az aksi nem szokott lemerűlni?

brühüyyy
@Penivaldes: én őket a legkevésbé. olyan jókat szoktak vergődni, öröm nézni:) aki meg menthetetlen azt fab kirakja.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ezt igy is értjük.

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Jól mondod. Ezért is értek egyet ezzel a tegnapi Vona idézettel.

"Mi lesz a cigányokkal, ha a Jobbik kormányra kerül?
- A tisztességes magyar embernek jobb lesz. Nem azért, mert cigány, hanem azért, mert tisztességes.
- A tisztességtelen magyar embernek viszont rosszabb lesz. Nem azért, mert cigány, hanem azért, mert tisztességtelen."

Így akarta írni, vagy nincs igazam?
@rodeo36: Nem is tudtam, hogy Rétvári BC-ben járt mostanában. :)
@tristen2005: Mivel a cigányok kérdezték ezt tőle, amikor találkoztak vele személyesen, ezért szólt így a válasz.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
te annyi mindent nem tucc, hogy az már feltűnő

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
magyar borokat próbált a sarki piacon eladni...és ott láttam meg kis köténykéjében...gyorsan kihasználtam az alkalmat

brühüyyy
miért kellene neked bármit is tudnod...nem elég a hit?
kinek mi jut...

kinek a pap csak
kinek a pap csák...
@tristen2005: duma az van, na de a tettek...

@Penivaldes: bezony

@rodeo36: hehe, kihúzod a gyufát a lángpallososnál ;)
Utcai demonstráció, tüntetés Paks ügyében.

Az LMP minden lehetséges módon tiltakozik a paksi bővítésről szóló megállapodás ellen:

lehetmas.hu/sajtokozlemenyek/149888/az-lmp-tuntetest-hirdet-az-orosz-magyar-atomkoalicio-ellen/
@tristen2005:
Egyből a volt NDK csókkirály ugrott be... :-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Erre a sorsra jutott még par olyan nyomozócsoport is, akik akár véletlenül túl sokat tudtak meg. Na ugye...

Nyugi!
Házi őrizetben vannak újra!
Majd megtanulják a rendet!
én a hitetlen, de ez a fószer egyre szimpibb:

Hitler pápáját venné elő Ferenc pápa
Azt latolgatja az egyházfő, hogy lehet-e szent XII. Pius, aki becsukta a szemét a népirtás alatt.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkulfold%2F2014%2F01%2F19%2Fhitler_papajat_venne_elo_ferenc_papa%2F
Baromira off.

Van egy hir az indexen, meghackelték a Miskolci Egyetem bölcsészkara politikatudományi tanszékének honlapját.

Erről jut eszembe:

kb 1 éve, vagy több is, nem emlékszem, a DK honlapját meghackelte valami levantin muszlim hekker, egy Che képet rakott fel az oldalra. Irtam neki, hogy ugyan tegye már meg a szivességet, hogy a fidesz.hu-t is hackelje meg. Megkérdezte, miért. Elmagyaráztam neki, hogy a DK egy baloldali párt, ellenben a Fidesz, a kormánypárt egy kommunistaellenes retorikával operáló egyébként bolsevik felépitésű párt, stb, és sokkal nagyobbat üt az ő honlapjukon Che, mint a DK-én. Eddig semmi különös. De! A csávó megkérdezte: mit fizetsz?
Úgyhogy gyanítom, hogy a DK honlapját se ingyen hackelte. És ki a nagy barátja a muzulmánoknak ?

Gábris, nem tudsz az ügyről valamit? Hitsorsosok nem beszéltek? :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Egyeztetnie kéne a múzeum illetékeseivel is.:)

Enyhített XII. Piusz megítélésén a Jad Vasem
A jeruzsálemi holokauszt-emlékközpont tablója nem állítja többé, hogy az akkori pápa nem védte meg a zsidókat a holokauszttól, és azt sem, hogy XII. Pius a katolikus egyház védelmében eladta magát a náci Németországnak.

nol.hu/kulfold/egyhitett_xii__piusz_megitelesen_a_jad_vasem?ref=sso

Gondolom azért a palesztin népirtás is izgatja, főleg, hogy az korunkban is zajlik. Vagy esetleg felemeli majd a szavát a szegény fekete bevándorlók érdekében, akiket tömegesen hajítanak ki Izraelből.

www.haaretz.com/news/national/1.567450
@DarthVader:
Te olyan, de olyan ... izé tucc lenni. :-)
@DarthVader: Szerinted ha jó kapcsolataik vannak a törökökkel vagy Iránnal, az lefedi azt az egybites kérdésed, hogy "ki a nagy barátja a muzulmánoknak?" :)
Gyurcsány Ferenc
január 16.
Paks nem csak nálunk vita tárgya.
Tegnap az orosz sajtóban - annak nem irányított részében - már megjelentek az első kritikus hangok. Többen -
köztük jeles közgazdászok -értetlenségüknek adnak hangot amiatt, mert az orosz vezetés az utóbbi néhány hónapban előbb Fehéroroszországnak (2
milliárd dollár), majd Ukrajnának (15 milliárd dollár, amit a napokban újabb 6 milliárd dollárra vonatkozó ígérettel egészített ki), most pedig Magyarországnak (10 milliárd euró) ad hitelként. Eközben arra hívják föl a
figyelmet, hogy mindez az orosz gazdaság egyre bizonytalanabbá váló helyzetében történik.
Az egyik orosz elemző, például, arra hívja föl a figyelmet, hogy a most Magyarországnak megígért 10 milliárd dollárnyi
kölcsön - ez durván 460 milliárd rubelnek felel meg - épp annyi, amennyivel a 2014-es orosz központi költségvetés megkurtította a szociális kiadásokat. (Egészen pontosan: 426 milliárd rubellel, azaz 10,7 százalékkal csökken a szociális terület finanszírozása idén.)
Az orosz pénzügyminiszter tegnapi nyilatkozatában arra is utalt, hogy a magyaroknak szánt hitel kamatszintjének meghatározásakor Oroszország abból fog kiindulni, hogy Moszkva - amennyiben szüksége lenne kölcsönre - hasonló hitelhez milyen feltételek mellett jutna. És még hozzátette, hogy
csak olyan hitelmegállapodásról lehet szó, ami "nekünk előnyös".
Nyilván ezzel semmi meglepőt nem mondott. Miért is akarnának nekünk előnyöket. Egy biztos: a magyar hitelkonstrukció aligha lesz
számunkra kedvezőbb, mint az ukránok esetében. Kijev ugyanis úgy kapott 15
milliárd dollárt Moszkvától, hogy az oroszok 5 százalékos hozam mellett vásároltak ukrán állampapírokat. Ennek az ügyletnek azonban mindössze két év a futamideje. Ám ahhoz, hogy Moszkva ezt az ígéretét
megtehesse, a Nemzeti Jóléti Alap hatodát kitevő összeget kellett erre fordítania. Ehhez pénzzé kellett tenniük az addig amerikai kincstárjegyekben tartott 15 milliárdot. Ebből vettek ukrán papírokat, amelyeket egy ír bank kezel.
Vagyis nincs a kredencben csak úgy 10-15 milliárd dollár avagy euró még az oroszoknál sem.
Hát így...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
" szegény fekete bevándorlók érdekében, akiket tömegesen hajítanak ki Izraelből."

Idegenrendészeti eljárás keretében?
@guma: "Közbeszerzés barátok? "
"Az egyszer fent, egyszer lent /70-30%/-a logikáját a Fidesz némileg megtörte a versenyfeltételek radikális átírásával."

Ez azért van, mert ennek a kormánynak már nem a nemzeti vagyon megszerzése a cél, mert az már magánhatalomba került.
További cél a megszerzett előjogok véglegesítése.
Ennek rendeli alá a törvényeket, az Alkotmányt, az Alaptörvényt.
Gúzsba kötött ország vagyunk, és még nincs vége a tobzódásnak.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Eddig ez volt a mantra jobbról. Mi ez a nagy liberalizáció?
Mit kell megijedni! Majd jön az elszámoltatás, és akkor lesz nemulass az ilyen Papcsákféléknek.
@labrabbit:
Fogadja be őket, ha annyira aggódik értük. Ja, hogy annyira mégsem...
Nálunk pl. ilyesmi elő sem fordul.
Vagy mégis, régen, de azokat anno lemészárolták...
Irigylem Zuglót, de komolyan.

Nekik van egy Várnaiuk, nekünk meg még hasonló sincs!
@labrabbit: Nyilván ők féltékenyen őrködhetnek saját államuk zsidó jellege és önazonossága fölött, ezért igyekeznek korlátozni az Afrikából érkező bevándorlók számát. Azonban ha bármely más nemzet fia emeli fel a szavát az országába áramló idegenekkel szemben, az rasszistának minősül. Izrael a világon az egyetlen ország, amely úgy igyekszik megszabadulni az afrikai menedékkérőktől, hogy egy másik államba küldi őket. Ők ugyanis ezt is megtehetik.

Tehát bármely más országban csúnya rasszizmus lenne náluk viszont legális idegenrendészeti kérdés. :)
@huzzadneki shakespeare:
Mennyi lenne az elég neki?
Mármint években...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: rákattintasz a bgp-re, utána a gábriellára és kidobja a gép. én is itt lettem kitanítva:)
@labrabbit:
EMBÖRÖK!
Elmondaná valaki, hogy Papcsák és a Fidesz ügyéhez hogyan as búbánatos retkes mackótalpba jön má megint a zsidózás, meg Izrael?
Én nem értem csak?
A fas_ kivan...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: ha a sidókat nem holokausztották volna el, akkor azok most megakadájozhatnák a fideSS rombolást, de mivel nem... így a sidók a hibásokk, na mög a cigók !
Jónapot a népeknek! A pápistákrúl csak annyit hogy a rokonaim közt volt. Olyan pap akinek a fiai is papok lettek!! : DDDD Mondjuk nagyanyá mindi azt mondta ,ki köll herélni űköt ,úgyse kőll má nekik!!!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Igaz elszakadtunk be csak mert sajna tucat sztori. Már fel sem veszi az ember!:((
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Eeez "lángpallosos"?
Ne már! Az olyan szép, bibliás, zordon, monumentális kép, egyáltalán nem illik erre a hitvány, képmutató ájtatosmanóra.
Árulkodik, gyűlölködik, hazudozik, minden ráfér az orcájára. Az ilyent atommáglyával se lehet kipusztítani.
Nevezze magát bárhogy, attól még nem lesz arkangyal.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Mennyi lenne az elég neki?
Mármint években..."

Mivel hogy, már sokkal kisebb gazembert is felakasztottak mint ez a Papcsák, én bőkezűen bánnék vele.
Összeadva mindent, ijedtség, fáradtság, leültetném vagy két-három parlamenti ciklusra, ráadásként meg kipofoznám belőle az ellopott forintokat. :-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Mecsoda különbség! Mindenki olyan cuki, leginkább Toto.
Hasonlítsuk össze a mostani viktátoros-putyinos képekkel! Semmi Toto, ellenben olyan kényszeredettek, lerí, hogy tudat alatt gyűlölik egymást és magukat is, mert erre kényszerültek.
Mondjuk Totóval nem is adták el kishazánkat százévre.
Hiába is téped a szádat Fabius!

"__
A magyarok 120 ezer forint összegű egy főre jutó havi jövedelmet tartanak szükségesnek az átlagos szintű megélhetéshez, 71 ezer forintot a nagyon szűköshöz, míg illetve 214 ezer forintot a nagyon jóhoz.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ennyit_keresne_a_magyar_hogy_jol_eljen_mutatjuk_a_szamokat.573683.html
___"

ez egyenesen falrengetően gyönyörű:

"_A legfelső jövedelmi ötödben élők havi 162 ezer forintot társítottak az átlagos színvonalhoz, és 293 ezret a nagyon jóhoz, míg a legszegényebb réteg 78 ezer forintot tartott szükségesnek az átlagos és 138 ezret a nagyon jó megélhetési szinthez. A KSH által számolt átlagember - akit a középső kvintilis tagjaként lehet azonosítani - havi 66 ezer forintból nagyon szűkösen jön csak ki, míg 147 ezerből már jól,197 ezer forintból már nagyon jól tudna élni._"

nos, ha kedves honfitársaim így gondolják, akkor minden a legjobban van, maradjon nekik viktor és attila, a Gyurcsány már igazán kár beléjük, bajnai meg már túlzott luxus.

emellett pedig megy óbégatás ezerrel feszt a többkulcsos adó bevezetésének -jobban mondva visszahozásának szükségességéről, miközben halvány fogalma nincs a népességnek a a munka értékéről, a hozzáadott érték ellenértékéről.

jó hogy kijött ez a kutatási eredmény. ez felment engem minden közösségi kötelezettség alól. köszönöm a lehetőséget, köszönöm a részvételt. együttérzésem a blog közönségének, amúgy atomot a népességnek. a legfőbb ideje.

szép estét, szebb holt valahol. ennyi volt.
@AKIsTUDATLAN: Neme nem semmiképp sem. Ha most Furcsán Nyerenc lenne épp hatalmon, ő semmiképp sem boltolta volna le ugyanezt Putyinnal.:)
@DarthVader: Akkor gyorsan tágítsd az ismereteidet, hogy kik és merrefelé élnek muzulmánok a világban. :)
@jaegtoer:

Ezt hogy értsem?

Azon túl, hogy fel se merül benned semmi kétség a kutatást/mérést illetően.
@jaegtoer:
Van egy találós kérdésem:
A magyar munkaerő termelékenysége eléri a nyugatiak 70%-át.
A magyarok munkabére a nyugatihoz viszonyítva
20-30%.
Ki teszi zsebre a 40-50%-ot?
Ezt a kérdést egy hazai közgazdász fogalmazta meg.
@jaegtoer:
Elég ennyi?

www.napi.hu Online Kft. a CEMP csoport tagja
@labrabbit:
Bocs, de nem neked szólt az...

Van olyan beteg itt, akinek mindenről a zsidók és Gy.F. jut az eszébe.
Perverz... persze.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Szerintem kérdezd meg Cirbolyát is, mondjuk arról, hogy jött Papcsákhoz XII. Pius pápa? :)
@Penivaldes: De én igen. Ha a főzés nálad főzést jelent, és ez a "ma nem főztünk" nem valami mást jelent, ami nem is a főzés.
@tristen2005: "Vagyis nincs a kredencben csak úgy 10-15 milliárd dollár avagy euró még az oroszoknál sem.
Hát így..."

Köszönet az érdekes infókért!
Volt idő, amikor Giró-Szász András kormányszóvivő szavakban őrizte a szerelem tisztaságát: „Nem engedünk az IMF-nek!”, „Nem adjuk fel Magyarország függetlenségét”

Aztán jött az elbocsátó szép üzenet... és tessék: más ez a szerelem, más ez az ölelés....

Mi lesz, ha kiderül, hogy a menyasszony már születésekor sem volt szűz?
A gyakorlott kommunista nem a rendszerrel, hanem a hatalom gyakorlásával elégedetlen.
Ezért bemutatót tart.
11 hét? Én már most sejtem ki nyeri a választást.
@Penivaldes: Küldtem neked. Csak úgy.
@Penivaldes: 2014. január 17., péntek, 18:37:04
@Penivaldes: Majd ha nem leszel fáradt hasíts bele. :)
A fidesz folyamatosan bemocskolja Zuglót. Nem is értem, hogy ez most miért olyan nagy szenzáció!
Vagy a blogíró csak próbálja melegen tartani a szellemet a kerületi lakosokban? Én bízom abban, hogy itt nem olyan begyöpösödött agyú csak M1-et és Kossuth Rádiót hallgató, csak az orruk hegyéig látó emberek élnek, akik ezt nem veszik észre! Sajnos alternatíva egyelőre itt sincs. A jelenlegi ellenzék prominenseitől sem lehet mást várni. Vas megyei import anyag...
@Orica Középföldi:
@dr. jenőke (jenőke):

önmagában az a tény, hogy megjelenhetett egy olyan adathalmaz, amely azt sugallja, hogy magyarországon cca 400-700 euró/fő/hó már maga a 'mennyország', számomra azt jelenti, hogy egészen más utakon kell járni/járnom, mint feltételeztem. nincs jelentősége annak, hogy ezt a 'jelentést' a századvég volt képes kiszarni a száján az ország elé a monitorokra, vagy a ksh tette volna ugyanezt valós kutatási eredmények alapján. a végeredményt illetően nincsenek kétségeim, már csak azért sem, mert mindemellett a hivatkozott népek egyhangúlag a többkulcsos adózás után vinnyognak.

A továbbiakban nem akarok velük, értük, miattuk senkivel semmilyen ügyben, sem most, sem a jövőben közösséget vállalni, és minden önzetlen tenni akarót, aki a látókörömbe kerül, le fogok beszélni róla, mert ennek az igénytelen, eszetlen és kártékony fajtának ki kell veszni a világból egyszer s mindenkorra.
ezt jelenti.
@jaegtoer:

Most nem érek rá, de erre holnap megy egy privi.
@Mariann19:

találós kérdésedre már az előző, jóval régebbi hsz-eim némelyikében sarkosan megfogalmaztam a véleményemet. most épp az imént tettem fogadalmat, hogy politikai közösségi ügyekben passziválom magam.
@jaegtoer: Mi ezzel a felméréssel a probléma? Valószínűleg ugyanerre a kérdésre egy másik országban, mittudomén Etiópiában azt mondanák:
-Szűkösen megél 1 kecsléből
-Átlagos szinten 2 kecskéből
-Nagyon jól 3 kecskéből
Ez a felmérés nem azt mutatja meg, hogy itt milyen igénytelenek az emberek, hanem "csak" arra világít rá, hogy milyenek az életkörülmények és mit tekintenek realitásnak jelen helyzetben és nem azt mondják, hogy 700 ezerFt jövedelmet akarok, mert ennyi van Nyugat-Európában.
@V-PORT:
"11 hét? Én már most sejtem ki nyeri a választást."

Na, bökd ki!! :-)
@Mariann19: A kérdésben benne van a válasz. Ez amolyan beugratós kérdés. A magyar társadalom 99%-nak egyébként nincs lelkiereje, hogy megválaszolja a kérdést. Ebben a mondatban megint benne volt a válasz. :)
@jaegtoer:
Cseszed, ennek a birka népnek a 400 €/hó maga a mennyország!
Kint, Bécsben kap érte egy remek ebédet, 3 főre, desszerttel, itallal.
Ja, hogy 1 hónapot dolgozott érte?
Hol zavarja Orbanisztán agyhalott narancsbolsijait ez?
A békemenet mintájára megy ez is.
Ott is fizetett "önkéntesek" a vezetők.
A nép választott képviselői útján gyakorolja jogait... :D
1000-2000 € fizetésért.
Igaz, még az sem éri el az európai normát, de itt, a végeken bőven sok ezeknek, bárkit leszopnak érte!
@huzzadneki shakespeare: Nagyon nehéz. Vajon Orbán, vagy Mesterházy? Szerintem Orbán.
@Sir Bates dö Hól:
... és mindig belátom, hogy jobbikos testvéreinktől a cigánykodás nem áll oly messze, mint azt elsőre gondolnánk:
"Facebook-profilját egyébként Toroczkai azóta megváltoztatta: az „Ásotthalmi Strand kedvelői” csoportját „Ásotthalom polgármestere” névre keresztelte. (Azért a régi, Hatvannégy Vármegye-profilját is megtartotta, de erről később.) Az elmúlt napokban számos posztot osztott meg, amelyekben polgármesteri tevékenykedését prezentálja, illetve reklámozza."

Egy sikerember... Azt lehet az ilyenre mondani, hogy egy szánalmas tetű?
Nem?
Akkor csak gondolom. :D
@E.Csaba:

azokban a számokban minden benne van. az is, hogy a középiskolások fele miért tervezi máshol a boldogulását, mint magyarország.
Nahát, nahát... Már a neonácik se a régik... A másság összekuszálja a kis buksikat.

"Puccs puccs hátán a német neonáciknál"
nol.hu/kulfold/puccs_puccs_hatan_a_nemet_neonaciknal
@jaegtoer:
Cáfolom... Átlagban lehet - de nem a fele pl. abban a középiskolában, ahová a kölök jár...
A gyerek tizedikes. A 30 gyerekből talán 2 tervezi majd idehaza.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Várjá', látom, elakadtál valahol.

1, egy muzulmán hacker meghackelte a DK honlapját, ( amiért valószinűleg fizettek neki).
2, a széljobb utálja a DK-t, mint az idegen szart.
3, a széljobb erősen szimpatizál a muzulmánokkal

Következtetés?

(Ha esetleg azt mondanád, hogy nem a széljobbtól indult ki, mert azoknak a muzulmán hacker ingyen is megcsinálta volna, azt mondanám, hogy nincs kizárva, hogy a muzulmán hacker csak a nem muzulmánoktól akar pénzt kérni, de ezt mos hagyjuk. :)
A @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

A faluból olyanok dolgoznak kint tömegével, akikről ez ember el nem hinné, hogy két értelmes szót ki tud nyögni angolul. (Asszony angolt tanitott az általános iskolában.)
Baszki... a NER lovagja:

"Hitelrontással vádolja a Magyar Újságírók Romániai Egyesülete (MÚRE) Zákonyi Botond bukaresti magyar nagykövetet. A szervezet becsületbírósága Szucher Ervinnek, a Krónika újságírójának a védelmében foglalt állást.

Szucher az év elején „Erdélyi földvásárlásra készül a magyar állam” címmel közölt interjút a Krónikában Szabó József Andorral, a bukaresti nagykövetség mezőgazdasági attaséjával. Ebben Szabó többek között arról beszél, hogy „van erre egy programunk, amelynek az a lényege, hogy ha valaki a földjét el szeretné adni, akkor olyan szerződést köthet a magyar állammal, amelynek értelmében életjáradékot kap”, utólag azonban Zákonyi a Népszabadságnak nyilatkozva cáfolta, hogy lenne ilyen program, és tagadta, hogy a beosztottja egyáltalán interjút adott a Krónikának. Emiatt a bukaresti magyar nagykövetség helyreigazítást kér a laptól. Szucher ezután a MÚRE rendelkezésére bocsátotta a hangfelvételt, a szervezet becsületbírósága pedig megállapította, hogy az interjú valódi, a beszélgetést nem manipulálták, a hanganyag pedig megegyezik a Krónikában közöltekkel. Az interjú készülésénél szemtanúk is jelen voltak.

Mindezek alapján a MÚRE becsületbírósága megállapította: „Szucher Ervin szakmai hitelét rontja Zákonyi Botond nagykövet kijelentése. (...) Emberileg, etikailag méltatlan egy magyar hivatalosság, ebben az esetben a bukaresti magyar nagykövetség mezőgazdasági attaséja tévedését, esetleges diplomáciai ballépését egy újságíró hitelrontásával fedezni.”
nol.hu/kulfold/eloszor_meghazudtoltak__most_hitelrontassal_vadoljak_a_bukaresti_magyar_nagykovetet

Szerintem is, a libsibolsik lesznek...
Fogadunk, hogy a Mandineren a pártkurvák nem fognak rajta csámcsogni??? :)
@DarthVader:
"Következtetés?"
A ... libsibolsik voltak! Netán a zsidók... vagy a Gyurcsány... Logikus! :))
"Zákonyi Botond személyében kisebbségpolitikai szakértő, volt brüsszeli diplomata vette át a héten a Magyar Külügyi Intézet (MKI) vezetését; mint az MTI-nek kedden elmondta, a magyar külpolitikai szakembergárda rendszeres továbbképzésével tervezi bővíteni az intézmény tevékenységét.

A 41 éves, történész végzettségű, nemzet- és szomszédságpolitikával foglalkozó kutató az MKI igazgatói székében Magyarics Tamás amerikanisztikaprofesszort váltja, aki ősztől Magyarország írországi nagykövete lesz. Zákonyi Botond kifejtette: úgy tervezi, hogy a Külügyminisztérium háttérintézményeként működő MKI tucatnyi kutatója rendszeresen előadásokat tart majd diplomatáknak, a hagyományos külpolitikai témák mellett tájékoztatást adnának például az Európai Unió intézményrendszerének változásairól.

A történész az Eötvös Loránd Tudományegyetem elvégzése után, az 1990-es években a Pro Minoritate alapítványnál, az azonos című folyóirat főszerkesztőjeként dolgozott, elsősorban az emberi és kisebbségi jogok témakörét, valamint a közép-európai népek együttműködésének lehetőségeit tanulmányozta.

A Külügyminisztérium munkatársaként 2000 óta Dél-Kelet-Európával, elsősorban Romániával, továbbá Törökországgal, Görögországgal és Ciprussal foglalkozott; diplomataként Romániában, Moldovában és Brüsszelben, az EU melletti magyar állandó képviseleten volt külszolgálaton. Elmondta, hogy 2009-2010-ben ő volt a magyar nemzeti kisebbségek brüsszeli érdekképviseleti irodájának első vezetője. A határon túli magyar politikai szervezetek kérésére létrejött, a magyar kisebbségek érdekében lobbitevékenységet folytató iroda "valódi újdonságot jelentett a magyar nemzetpolitika eszközrendszerében" - állapította meg.

Az MKI élére a külügyminiszter által kinevezett Zákonyi Botond kifejtette: a külügyi intézet kutatói függetlenek, "ugyanakkor nyilvánvaló elvárás, hogy a kormány külpolitikai programját figyelembevételével kutassanak és publikáljanak"."

Egy szánalmas NER seggnyalonc...
@DarthVader:
Ez a középiskola azért az első 5-ben van... 10 éve tanul németül a kölök, 5 éve angolul... rendszeresen olvas angol könyveket.
Nem sokat fogom látni.
@DarthVader: Értem. Tehát te levelezgetsz a muzulmán hackerrel de nekem kéne megmondani, hogy kicsoda, micsoda.:)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Ilyesmik várhatóak majd a nagy ballib összeborulás házatáján is.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Azt hittem, MANCS-ot :)) Jó ideje levették az ujságos polcról, na mondom, új idők, új szelek? de nem... :)
@Orica Középföldi:
Papcsákról, mint látom, kiderült, hogy ügyvéd.
Hát lehet egy ügyvéd korrrrrupt? Ugye hogy nem.
Ámde, ha a bíróság elítéli, lehet-e ügyvéd? Amíg ezen problémáztam, este lett. Majd reggel folytatom.
Most legyen jó éjszakád, üdítő álmod.

Seres László: Korrupt a világ

Korrupt a világ. Sustorgón, szepegőn
a dagadt cent mosott dollárra vált.
Tónusos sus-musok koncra epedőn
sakálok közt kiáltanak sakált.

Korgó gyomor se leplezi, hogy éhes,
az alku fennkölt, a tét vérre megy.
Tiszta szándékban a szó szövevényes,
nem tart vissza erkölcs, se félelem.

Ki ítél itt, egybefolyt a bűn s erény,
vérfertőzés, emésztő métely ez,
vakít láthatatlan, mint a szembefény.
Belepusztulunk mire vége lesz.
-
-
-
Szép almokat a nyulaknak, mókusoknak fűegereknek és egyebeknek, hideglelős ébredést a hétfői koránkellllllőknek.
@DarthVader: Az az igazság, hogy egy muzulmán ismerősöm sincs.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Szulimán például megkövülve vár, a törökök atyája pedig a kispesti - róla elnevezett - téren.
Ehhez képest ki tud például bármit is Julius Abdulkerim Germanusról?
Olvass-e valaki a Bengáli tűz,vagy a A félhold fakó fényében című írását?
@Orica Középföldi:
Eredetileg Kartal Zsuzsára gondoltam, de a mai Papcsákos indíttatásra ez alkalmasabb volt.
az az igazság, hogy van egynéhány tartaléknak, de valahogy mindig másokra találok, néha úgy is, hogy nem is keresek.
@dr. jenőke (jenőke):

Olvastam Germanus könyveit. Nagyon szerettem:)
Fantasztikus pali volt.
@dr. jenőke (jenőke):

Azért Papcsák sok gondolatot nem érdemel, de a vers passzol:)
@Orica Középföldi:
Még valamit: Kartal Zsuzsa is kispesti volt, a Templom térnél lakott (Ady Endre út), de lehet, hogy csak egy időben. Akkortájt (mintegy 8-10 éve) néha találkoztam is vele.
Gondolom verseit Knószosz is értékelte volna, mint lokális patriatata.
Na én lépek aludni, de ezt még elküldöm nem csak Rodeónak. :)

youtu.be/PRf52Vw2Ejw

Jó éjt mindenkinek.
@Orica Középföldi:
Papcsák olyan típus megtestesítője, amelyik kétségessé egy hivatás hitelességét.
Volt ügyvéd ismerősöm, aki az Antal és az első Orbán kormányzás idején olyan párt kitűzőt tett fel, amelytől várható volt a bíró kedvező véleményre hangolása. Nagyon bántotta, hogy nem tud bekerülni a politikusi körbe.
Bekerült.
Addig ismertük egymást.
@dr. jenőke (jenőke):
Germanus Gyula... ejj de jó kis könyvei vannak.
@Orica Középföldi:
Persze, hogy nem. Értetlenkedtem addig, míg ki nem derült, hogy miért is maradnak el a visszahívások, vagy a közös munkák elszámolása, de tudomásul vettem, hogy korpásodik.
Nekem elég sokba került a nem elszámolás, de úgy döntöttem, nem foglalkozom vele, nem éri meg.
Most balatoni ingatlanokat gyűjt és - ahogy másoktól hallom - ha nem is koprofág, de eléggé szarrágó lett.
Idomult és rendszerkompatibi.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Utólag értékelve a gyerekkort, furcsa, hogy csaknem azonos koromban olvastam például a Fulkó lovag várát, C. W. Ceram Hettiták regénye, az Ivanhoe és más könyveket, amelyekről mélységében beszámolni talán nem tudnék, de hatásukat tagadni sem.
A mai gyerekeket féltem, de nem mondhatom, hogy az általam bejárt út jó volt, amikor minden nap vámpírok, és pókemberek röpködnek a tévében és dinoszauruszok kelnek életre a mocsarakban.
Bármilyen furcsa, a legtöbbet még a Vér és homok, vagy mi adja, pedig az is messze esik Jan Spartacus című könyvétől.
@vitéž munkášőr:

Ha az emeletes szoborcsoport felső részében VV Tücsök cicit, Orbán pedig atomot villant, és az alsó részében Julianus barát keresi az őshazát három előtte lebegő árva leány haját követve, akkor minden rendben. Lehet nyolc és fél is.

Igen, legyen progresszív és realista!
@huzzadneki shakespeare: Hornék a "Tocsikba" belebuktak! Most 100 tocsik van! Megnőtt a tűréshatár? Galíciai gyökerektől mentes politikus gárdát kéne megpróbálni!
@vitéž munkášőr: De hát pont azt olvasom, hogy a csúnya nácisas rátelepszik Gábriel arkangyal jóságos alakjára. :)

"A romokká tört, szárnyait szegett kultúrára egy nagyobb hatalom telepszik rá, ez a Harmadik birodalom, illetve az azt megjelenítő náci szimbólum: a birodalmi sas. Formai megfogalmazásában tökéletes ellentétje Gábriel arkangyal alakjának."

index.hu/belfold/2014/01/19/gabriel_arkagyal_es_birodalmi_sas_lesz_a_szabedsag_teren/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: :)

és akkor még finom voltál és "nőies"!
@guma: @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Az emlékműhöz is igaz, a korábbi linken levő szövegben levő forrás @GeoCracker:

A magyar haderő vezetése a Gestapóval egyeztetve oldotta meg Kárpátalján falvak szinte teljes kiirtását. Amint éppen "megszállták" a gonosz németek a magyar hazát. Ahol különben egy puskalövést sem tettek vezéri parancsra ellenük.
@GeoCracker: :)

fájdalmas de semelyik szimbolikát nem szolgálja csak egy kommersz ízléstelenség halmaza szerintem a terveket nézegetve...
ez pedig azt hiszem egy korrekt megfogalmazás a városszíve blogról:

"Pedig a meghunyászkodásban nincs semmi magasztos. Nem voltunk se angyalok, se hősök, se ártatlan áldozatok 44-ben. És nem voltunk mi Isten emberei se, egy kicsit sem. Az oszlopos, sasos, angyalos építmény tehát nem a német megszállás emlékműve lesz. Ez csak világ legfurcsábban díszített garázslejárata."

propeller.hu/itthon/2857956-igy-kerul-angyalos-sasos-disz

azonkívül, mindig volt pár hülye aki a történelem "kerekét" akarta utólag össze-vissza forgatni, ízesíteni - sőt némelyik a küllőket ellopva gondolja, hogy övé a kerék is...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: és Gábriel arkangyal minek a szimbóluma?... moé vagy európáé?
@guma: nekem egy bajom van vele, hogy ez így nekem olyan mintha ünnep lett volna a m,egszállás napja.
@jaegtoer:
"Politikai közösségi ügyekben passzíválom magam."
A számviteli szakmában vannak időbeli elhatárolások Átmenő aktívák és Átmenő passzívák
fogalom körben.
Remélem, ez az elhatározásod is csak időbeli elhatárolás, és nem végleges.
@shinichi:
Jól kaptad el tegnapi találós kérdésemnek a lényegét, mert a kérdésben tényleg benne volt a válasz.
Figyelemfelkeltésnek és kiegészítésnek szántam mértékekkel kiegészítve.
Reagálni szerettem volna jaegtoer bejegyzésére, miszerint nálunk a 400-700 euros jövedelem maga a "mennyország".
És még milyen lehetne...
/"és"-sel nem kezdünk mondatot, csupán szónoki nyomaték kedvéért tettem./
Most nem írom le ide, hogy mennyit keres a fiam szakmunkásként németben. És ha itthon van, akkor 1 azaz egy napi kaját visz csak magával, mert ott olcsóbb.
@jaegtoer: szomorúan olvastam soraid...

sajnálnám, ha így döntenél. nem a butaság ami miatt ez az érték a többségnek "álom" és nagy pénz.
ott tartunk, hogy közel 4 millió ember él a létminimum határán.
ezt amennyire lehet "titkoljuk", palástolja az ország.
csak akkor döbbenek meg az emberek amikor már az ételosztásnál a kisgyermekes családok megjelennek, vagy a saját házában fagy meg az idős ember...

ha erről nem felejtkezel el akkor már nem is annyira megdöbbentő, hogy a 200ezret micsoda nagy pénznek tarthatja ez a leszakadt többség...
szeretném olvasni tovább gondolataid...
fújd ki magad vagy főzzél egy jót és lassan térj vissza gondolataiddal, mert kell akkor is ha csak itt kedélyes dumaparti folyik" lábáztatás"közben...
@jaegtoer: én szeretem olvasni az írásaidat
@guma:
Egyetértünk. Elkeserítően, szégyenletesen kevés pénzeket keresnek emberek nagyon sokan. Dolgoznak bejelentés nélkül, mert élni kell, dolgoznak minimálbérre bejelentve és jobb esetben valamennyit zsebbe is kapnak még (gondolj bele, hogy mennyi lesz majd a nyugdíjuk, ha lesz egyáltalán), dolgoznak a közszféra rosszul fizetett pozícióiban óvónőként, ápolónőként és még hosszan sorohatnám.
Egyáltalán nem csodálom, hogy a havi 200 mesebeli fizetésnek számít ebben a körben.

Rossz viccként (előre is bocsánat) most eszembe jutott a régi kuplé: " havi 200 pengő fixszel az ember könnyen viccel".

Ezt @jaegtoernek is szántam. Tudom, vele nem értünk egyet, de azért mégis...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Okmányirodai munkásnak pl. havi 90.
Egész nap ott ülsz egy képernyő előtt, minden 15 percben új ügyfél, pisilni sincs időd.

Nevetséges.
@Kara kán: Na ne röhögtess már. Ez a szakmunkás min.bérnél is kevesebb. Vagy az okmányirodákban 8 általánossal ülnek? Mert néha ez látható rajtuk, hogy protekcióval kerültek oda, nem diplomával.
@OPHELIA:

Nem is kell nekik diploma. De akinek van, az sem feltétlenül keres sokat. Szomszédasszonyom 42 évig volt óvónő megfelelő diplomával, nettó 126.000 Ft volt a fizetése, mikor nyugdíjba ment.
Nem merem megmondani neki, hogy az én nyugdíjam mennyi (igaz, nem is érdekli). De én mocskosmultinál dolgoztam.
@OPHELIA:
Főiskolai diplomája van az illetőnek.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: végül is, minek az a diploma? 3x megnézek egy vakbélműtétet, utána tuti, h meg tudom csinálni egyedül is. Tudom, hogy durva példa, de azért egy okmányirodában a fényképezőn és a takarítónőn kívül legyen már hozzáértő szakember
@Kara kán: na, akkor nem is adnék neki többet
süti beállítások módosítása