Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.17. 05:01 Fabius

Orbán Putyin brüsszeli bunkójának szegődött

Címkék: fidesz paks déli áramlat

Andrej Kolesznyikov lesz az Orbán atom Mohácsa? Emberünk egy elcsípett félmondat után eredve bulizott egy picit Alekszej Miller Gazprom főnökkel, és hazavágta az amúgy is hazugságra épülő komplett magyar kormánykommunikációt:

Édes Viktor nem szimplán eladósította az országot, de egyenesen Putyin brüsszeli bunkócskájának szegődött. 


putyin orbán.jpg

Déli Áramlat, tudod, mikor dél felől jön egy medvemancs és a púzón felnyúlva a torokig ő billegteti azt a téeszelnök arcú úttörővasutas fejet a neki megfelelő irányba. Önálló akarat meg energiafüggetlenségi szabadságharc, mi? Egyszervolt nagyember még valamikor a dakota bölcsességek idején találta mondani:

 „Európában bizony elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt most már mindenki kezdi veszedelmesnek látni.”

Engem csak az érdekelne innentől falkavezér nertárs, hogy akkor most minek is tetszel látni önmagad? 

304 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr455762005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Köpcöstől Árpinak. Elfogtam. Megírom. 2014.01.17. 18:38:52

Baszki Árpi!Dobjá valami ütős csasztuskát légyszi erre a ruszki bizniccre, mermá a hívek se értik a merrehánymétert. Erre azér mégse mondhatom, hogy rezsicsökkentés. Bár mondhatnám, mer a sok hülye bevenné, de ez má még nekem is égő lenne. Má a szenáto...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20: Tudom de a szöveg nagyon jó lett. :)
@Knósszosz: ez vonyít, lehet, hogy szukakutya:))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: te ne keménykedj itt, me szólok berecskerekinek a mandiról és megfingat:))
@taga20:
Viccelsz?
Néhány napig szívattam őket Orbán idézetekkel... Nem értik a viccet... :D
Olyan negatívak tudnak lenni. Egyszerűen élvezet volt etetni a trollokat.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: te soha nem leszel a lieblingjük. mindig a régi ducsét fested a falra, azt meg nem szeretik:))
@taga20:
Há'de mé???
Meg melyiket? A komcsit, vagy a libsit?
Piktorunk már csak a "Háttér" meleg közösség alelnöke nem volt... bááááár...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: szerintem a komcsi, meg a libsi sohasemvot. a kézcsókos az az igazi:) csak a 2014 kézcsókos az putyinnak ment. ja, és a cehet mi pengetjük:(
@taga20:
Dehogynem!
Amikor amelyiket éppen megfizették.
Akkoriban nem voltak olyan finnyások Soros bácsi pénzén... a harcos oroszellenes fiatalok... :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: egy egyszerű kérdés magunknak. nincs jobb témánk, mint piktor(még ha most bassza is el az unokáink jövőét is), hülyék vagyunk így éjfél tájban:)www.youtube.com/watch?v=s0KOZKTobxM
ezt a béna brancsot. jövök itt a hétvégére, ere sehol senki. szeretem a magányt:)szeretem ezt.
www.youtube.com/watch?v=RNU2rTn161w
@GeoCracker: száz szónak is egy a vége, aki relativizál az úgy is hal meg. én így gondolom a kicsi agyammal:)
@taga20: Nem vagy egyedül...
Az én olvasatomban nincs tömeggyilkos és tömeggyilkosabb.
Illetve van. Az, aki politikai haszonszerzésből a lelkeket öli meg.
Azt zárnám be őrületig, kenyéren és vizen. Auswitchba.
@GeoCracker: tudod mi a legnagyobb fájdalom? hogy ez 3 évvel ezelőtt látszott. és tudod mi a legnagyobb tré, hogy igaz lett:( ki a hibás? én biztosan, me nem gyújtottam fö magam a vencel téren.
Látom, senki nem olvasta a linkemet: @Marcellusca:
Itt nem az a lényeg, hogy Orosháza polgija lemond, hanem: "– Dr. Dancsó József polgármestert 2014. február 1-jével kinevezem a Magyar Államkincstár elnökének – jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter orosházi sajtótájékoztatóján."
Szóval az a Dancsó lesz a MÁK elnöke, aki szerint a negatív növekedés is növekedés. :(
@taga20:

Jó reggelt!
Látom magányos voltál.

"drága, egyszer mondja má azt, hogy jenőke ez ma szar vot:) úgy bírnám:))"

Neked se írom le, hogy ritka szar zenéket linkelsz:))
Neked és még sokaknak tetszik.

Bár a legutolsót végig tudtam hallgatni. Egészen jó:)
Reggeli készülődésem közben - kávéfokozó gyanánt - néztem, hallgattam a tennapi Az este című ... műsortot.
Pelczné Gál Ildikó ... vagy Gálné Pelcz Ildikó, tök mindegy, egyhülyeség, vót a vendég. Ollan szép elmútnyócévezést meg mocskosszemétküffődimúltikat nyomott le, hogy aszittem a 2010-es kampányban vagyok. :)
@Orica Középföldi: az votam. pedig éjfél körül a topon votam. de hát engem senki sem szeret:)
@taga20:

Ez alapvetően nem igaz, de időnként rendesen provokálod a sorsot, hogy erre a konklúzióra juthass:))
büdös rohat hazaáruló dakota komcsi náci ügynökök
@Marcellusca:

'mocskosszemétküffődimúltikat'
Brüsszelben egész jó kibékült velük ez a vérnyomásfokozó agyhalott!
@gazoló: Á, ű nem is azé vanik ottan.
Előre tolt bástya. Már úgy is néz ki. :)
Paks ügyben szépen összeforrtak a szakemberek, egyöntetű ( itt a tetű a lényeg) a véleményük!

A mérnök

valamennyi szakmai kapcsolatában őrizze meg a legteljesebb függetlenségét.P
bízzon meg a más mérnök által végzett szakszerű munkában és ismerje el mások szellemi tulajdonát.P
szakmai tevékenységében ne befolyásolják azzal ellentétes érdekekP
P
cink.hu/az-mvm-nel-diktalhattak-mi-legyen-20000-mernok-velemen-1503577949
@tristen2005: Még csak fel sem sóhajtunk, hátra sem hőkölünk.
@taga20:
A vincentnél alig hónapokkal korábbi írás:
endresy.blogspot.hu/2011/09/tortenelemoktatasi-kaoszunk-mindennapja.html

S azóta is a nagyja áll sajnos.
Az írást követő hónapban volt az Ujszinházas botrány, és az ellenzék már akkor sem tudott/akart százezres tömeget kivinni az utcára.
A kicsit későbbi operaházi cirkusz alapján azt mondanám, hogy nem akart. Mert félt.
@tristen2005:
Olvastam a "Reális" Zöldek közleményét Paksról.
Ahogy a blogon írtam 1970-ben pártbizottsági dícséretet kaptak volna érte. Amellett még csak nem is reális.
Azt is valami mérnök jegyezte, akinek 5 soros az aláírsa a cafrangjaival.
@tristen2005: ezert kellenek ezek az allami parancsra szuleto gittegyletek, hol tanar, hol mernok, hol orvos, hol bkv sofor, csak hogy a sok tudatlan pornek tudhassa a PART szavat, es velemenyet, es tudjon igazodni a fenyesseges vezeto iranyaba. Jah hogy ez a feny gyilkosabb, mint a gammasugarzas, semmi baj, fogyjon a beste porsag, hisz itt nemes csak a narancsUr.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Te most ezt komolyan idecitálod?
Mire is kapott felhatalmazást a parlamenttől a mindenkori kormány 2009-ben? Az előkészítésre és a hatástanulmányok elkészítésére. Itt kezdődik ez az egész.
@Penivaldes: Én is.
Mondom: qrva jó kávé helyett/felturbózásra. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
köszönjük pjotr iszkenderov evtárs, mehet fövenni a faszszopás fityiszéktől! gondolom akkora biznic lesz ez nekünk, mint a szocsi olimpina:)) és ako még simicskaorbánmaffiárúl még nem is pampogtam.
aztán nem mertem nézni, mert megint Rózsival álmodni nem akartam
Ezt meg az orosz Eu jelentés Magyarországról!

Először is Magyarországon lábbal tiporják az alkotmányosságot, és az érdemi viták nélkül, öt hét alatt elfogadott alaptörvény egyáltalán nem felel meg az európai demokratikus normáknak. Tény az is, hogy Magyarországon nincs biztosítva a bíróságok függetlensége, a hatalmon lévő politikai erő dönti el, hogy melyik vallási közösség lehet egyház, és melyik nem, miként a média is kormánykontroll alatt áll, még akkor is, ha a tiltakozások hatására enyhítettek némiképp a sajtószabadságot korlátozó törvényeken.

Ami az esélyegyenlőséget illeti, Magyarországon elnyomják a romákat, nagy részük munkanélküli vagy idénymunkás, az őket ért diszkrimináció jegyében nem veszik fel őket dolgozni, vagy ha leépítés van egy munkahelyen, őket rúgják ki elsőként. Nem hagyható szó nélkül az antiszemitizmus, a náci eszmék terjedése: az Orbán-kormány alatt százötvennél is több antiszemita indíttatású incidens történt.

Az emberi jogok tekintetében sem jobb a helyzet: a börtönök például túlzsúfoltak, rossz a koszt, ítélet nélkül tartanak fogva embereket éveken át, a rendőrség nemegyszer brutális eszközöket vet be, gyakran lő túl a célon, s ilyenkor elsősorban romák az áldozatai. Hogy hirtelenjében csak ennyit említsünk.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: szerintem azt senki soha nem vitatta, hogy putyin a saját érdekei mentén nagyon előnyös megállapodást kötött, a kérdés csak az, hogy mo lakossága is azt kap-e?... te hol állsz, nemzetféltő kis barátom?
@Sir Bates dö Hól: olvasd a jobbikos faszkalap nyilatkozatat, azt fogja idecitalni, putyin fasz gyerek, es kulonbenis nehogyma olyanokkal uzleteljunk, mint akik 24 ev alatt tonrevagtak az orszagot, hja hogy elotte meg a zoroszok csinaltak sokkal kemenyebben, az kijafaszt erdekel regen volt igaz sem volt, 56 sem tortent meg, kulonben is a rothado nyugat es gyurcsany tehet mindenrol.
@Penivaldes: Azt nem szabad!
Rosszat fogsz álmodni. :)
@Sir Bates dö Hól:

" te hol állsz, nemzetféltő kis barátom? "

Látom szereted a költői kérdéseket:))
@Sir Bates dö Hól: atv Kálmán Olga Konrád György

Javaslom megtekintésre, mély tisztelettel.

Szia
40 ÉVVEL AZ EZ ELŐTTI 4 ÉVRŐL - röviden:

1971. leértékelik a dollárt.

1972. február 3. A Gazdasági Bizottság ülésén felhatalmazzák az illetékeseket, hogy kezdjenek tárgyalásokat a magyar autópálya egy részének külföldi kooperációban történő megépítéséről.

1972. július 12. Egyezményt írnak alá az Uszty-ilimszki cellulózkombinát építésében való magyar részvételről. A magyar fél hazai termékekben nyújt beruházási hitelt a Szovjetuniónak, amelynek az ellenértékét a partner 12 év alatt a kombinát termékeivel egyenlíti ki.

1972. november. Az MSZMP KB ülése, amely deklarálja a már korábban elkezdődött dogmatikus visszarendeződést.

1972. A tervgazdálkodás kezdetének 25. évfordulóján az Országgyűlés megalkotja a népgazdasági tervezésről szóló 1972. évi VII. törvényt.

1972. Döntés születik 50 nagyvállalat „kiemeléséről” és külön kezeléséről.

1973. január. Vályi Péter levéltervezete M. A. Leszecskónak, a Szovjetunó Minisztertanácsa elnökhelyettesének, amelyben az első atomerőmű 2x880 MW-ra tervezett teljesítményét 1980−1985 között 4000 MW-ra kéri bővíteni.

1973. július 1. A Vörös Csillag Traktorgyárat beolvasztotják a Rába Magyar Vagon- és Gépgyárba.

1973. Kidolgozzák Magyarország első, hosszú távú népesedéspolitikai koncepcióját.

1973. Ismét leértékelik a dollárt.

1973. Magyarország tagja lesz a GATT-nak.

1974. február 14. A Minisztertanács határozatot hoz a bős-nagymarosi vízlépcső megépítéséről.

1974. február 28. Aláírják a Vinyica-Albertirsa 750 kV-os vezeték építéséről szóló megállapodást. A románok az aláírás előtt visszaléptek, ezért a román beruházási terheket a magyarok vették át a Romániának garantált 100 MW-os szállítás fejében.

1974. június 18-21. A KGST szófiai ülésszakán egyezményt írnak alá az orenburgi gázlelőhely közös kitermeléséről és gázvezeték építéséről.

1974. Magyarország megállapodást ír alá a Szovjetunióval, miszerint beruházási hozzájárulás ellenében 1982/83-tól a Szovjetunió évi 300 000 tonna többletvasércet szállít hazánknak.
@CSENDES: Gondolom tőlem várod, nem magadtól a választ.

Milyen választ vársz? Ott kezdem, nem tudom, ki is az a gfg, vagy ki a franc.

Folytatnám, hogy kék szemben legfeljebb női szemek érdekelnek, de alapjában véve hűséges típus vagyok.

S ott fejezem be, hogy a zsidózás csúnya dolog, röviden, velősen, határozottan mondom ezt, nem hiszem, erről kéne ódákat zengenem.

Engem a mesterségesen gerjesztett álviták a legkisebb mértékben sem érdekelnek.

Nagy valószínűséggel a szűk látókörűségem és az egyszerű gép fafejem az oka.
@Orica Középföldi: szerinted ki az álmodozó?

Az, aki azt mondja, nincs jelenleg alternatíva, s a két három nemzedéknyi új generáció európai polgárosodásában lát esetlegesen kiutat a mostani gödörből, vagy aki azt hiszi, a mostani választás tétje kelet vagy nyugat iránya?

Véleményem szerint nincs nyugati út, csak keleti, abban viszont egyet értek, hogy a keleti út kétféle:
egy putyin autokrata
egy ukrajnai anarchiába, majd végső soron autokratizmusba forduló

szerintem a végső cél kirajzolódott és ezt nem fogjuk megúszni sem így sem úgy.
@GeoCracker: Csak nem ugrunk be neki? Nyilvánvaló, hogy kellett az ellensúly a tegnapi történészi ökörségre válaszul.
Amúgy érdekes is ez, hogy Navracsics KIM-ként és miniszterelnök-helyettesként elismeri a magyar nemzet felelősségét egy egyszerű idegenrendészeti eljárás miatt.:-))
Még jó, hogy nem mondott le.
@CSENDES: "kellett az ellensúly a tegnapi történészi ökörségre válaszul. "
Persze. S gondolom már javában íratja Kocsis Máté azt a Fidesz-kommünikét, amiben kifejtik:
Galicia miatt is Gyurcsány a hibás.
@Habakuk999:

"szerintem a végső cél kirajzolódott és ezt nem fogjuk megúszni sem így sem úgy."

Igen? Akkor séta közben gondolkodj el azon, hogy fog a következő 2-3 generáció a nyugati polgárosodás útjára lépni keleten.

Baromira érdekelne a recept.
@Orica Középföldi: +1, én csak durvábban tudtam vona megkérdezni:)
ez az egész heti süketelés:(
"Давай, г-на Путина, так что это будет хорошо, оставьте вазелин!"

"Ugyan, Putyin úr, jó lesz ez így is, hagyjuk a vazelint!"

hircsarda.blog.hu/2014/01/15/orban_viktor_magyarorszag_nem_lesz_orosz_gyarmat

"„Történelmi függetlenségi nyilatkozatot írtunk alá a baráti Oroszországgal, ezzel Magyarország saját kezébe vette az irányítást” - jelentette be a paksi bővítésről szóló megállapodás után Orbán Viktor. Moszkvai sajtótájékoztatóján a miniszterelnök elmondta: egészen apró dolgokat kért cserébe Vlagyimir Putyin, amiket a magyar kormány amúgy is megtett volna.

„Négy-öt Putyin-szobor, kis módosítások a zászlón, és az orosz pártrendszer átvétele - voltaképpen ezek a keleti nyitás stratégia alapkövei voltak eredetileg is, nem mondhatjuk, hogy bármilyen függőségbe kerülnénk a bővítés miatt” - nyugtatta meg a kedélyeket Orbán Viktor, majd hozzátette: a hazánkba hamarosan érkező orosz katonák pusztán a paksi beruházás biztonságát garantálják majd, a közös Békemenet-felvonulások pedig a két nép barátságát bizonyíthatják az eddigieknél sokkal erőteljesebben.

„Sokáig éljen országcsináló Orbán úr” - nyilatkozta a sajtótákékoztatóra reagálva Csizmadia László, a Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány (CÖKA) vezetője, majd elindult megvédeni az országot a külföldi oligarcháktól és az előnytelen, Magyarországot több évtizedre nagyhatalmakhoz kötő sunyi megállapodásoktól."

Olyan kis pitiánerek tudtok lenni!
Nem látjátok át az egészet... Piktorunk leszo.ta Putyint, az is valami!
Apró öröm... persze kinek???
Nekünk kicsit sokba kerül ez a buzi bagázs...
Állítólag Piktorunk (gesztusként) innentől nem a megszokott bullshittel, hogy "Hajrá ..." köszön majd el, hanem a "Daszvidanija" c. örökbecsűvel.
Van az úgy!
Hiába, a család, a múlt... DON Vittorió, DON kanyar... DON Pártitkár Ettárs, DON KISZ titkár ettárs, DON ellenálltunk a komcsiknak a párton belülről ettárs... - megint persze az ilyen köcsögök miatt nekünk kell a számlát fizetnünk.
Nem lehetne egyszer, csak egyetlen egyszer, hogy ez a balfasz "elit" nem a mi fa..unkkal veri a csalánt?
Olyan nagy kérés ezt?
Nem szabadna összekeverni a kelet-ázsiai gazdasági növekedési potenciált kihasználni akaró törekvéseket azzal, hogy olyan-fogalmazzunk diplomatikusan - irányított demokráciákhoz próbálunk közeledni, mint Oroszország. A kettő nem ugyanaz.A "kelet felé közeledést" sokan félreértelmezik.Azért itt jó páran ebben az országban, nem azért voksoltunk anno a "haldokló nyugat" mellett, mert azt hittük, hogy a "kolbászból kerítés" időszaka jön el, hanem mert éppen a nyugati demokráciák jogintézménye annak ígéretét hordozta többek között magában, hogy olyan folyamatok, amelyek például nálunk indultak el ez alatt a kormány alatt, nem fordulhassanak elő.Vagyis nagyon remélem a többség ezt akarta/akarja.Most attól tekintsünk el, hogy az EU a jelenlegi formájában egy béna kacsa,Látni, hogy tehetetlen, mert gyakorlatilag tétlenül nézi, hogy itt keleten épül a diktatúra és a példa harapós.Lehet hőbörögni de én biztos vagyok ebben, elég megnézni Skizofrén Törpe ábrázatát, intézkedéseit, hallgatni. nyilatkozatait. Tehát, aki az Oroszokhoz való közeledés sikerességét onnan közelíti meg, hogy rövid/közép távon gazdaságilag előnyös, vagy sem, az hazudik, vagy vak és süket.
@Sir Bates dö Hól: Neked is csak ismételni tudom az alábbit. :)

"Persze lehet trollkodni a Fidesz korábbi (amúgy tényleg végtelenül ostoba) oroszellenes kirohanásain. Meg is érdemlik a savazást: tetszettek volna nem atlanti monomániásoknak lenni annak idején. Ám a köpönyegforgatás igazi fekete öves mesterei azok a balliberális újságírók, akik '89 óta ájult áhítattal fogadták a multik, vagy az izraeli befektetők hazai beruházásait, és primitív demagógiának, kódolt antiszemitizmusnak bélyegeztek minden aggodalmat - most pedig azt hörgik, hogy „Orbán eladta az országot az oroszoknak". Mert Putyin gonosz, homofób, fasiszta diktátor, vele még üzletelni is sátánizmus, ellentétben a mélyen elkötelezett demokratikus nyugati, vagy közel-keleti cégekkel, akikkel egyenesen megtiszteltetés tárgyalni."
@E.Csaba: +1
Köszi. Én lusta voltam nekiállni megfogalmazni, de így tökéletes.
@Habakuk999: szia:-)... megnéztem

Válasszuk több részre.
kálmán valóban tercelt neki, ostobaságokat hangoztatva szörnyülködött. Ezt nem is vitatom, szerintem több szót nem is érdemel a nő.

konrád mondott olyat, amivel teljesen egyezik az én véleményem: a döntési mechanizmus, az értékválasztás, mo haladási iránya.

Az viszont elfogadhatatlan számomra, ahogy a levél megírásának körülményeit jellemzi/tálalja/elhallgatja. Neki is el kellene tünni a közéletből, mint a "nagy árokásó-vetélkedő" egyik üzemeltetője.

Nem vagyok naív, minden pillanatnyi szereplő a jelen politikában ellopná a maga részét paksból. Mert ez gazdaságunk alapja. S ezen mo népessége sem akar változtatni. De így megy ez itt is. Csak nem ez a kizárólagos alap.

Brüsszelből nem csak az uborka görbületének szabványát kapjuk meg. Hanem azoknak a bizonyos "emberi jogoknak" a szabványát is, melyekért te is tettél. Azért léptünk be abba a klubba, mert ezeket biztosítani akartuk mindenkivel szemben. Most mo elárulja eddigi szövetségeseit. Ezt nem becsületes tenni.

Megértem meghasonlásod okát. Soha nem ülnék le szívem szerint a "demokratikus oldal" tagjaival egy hamburgert sem enni. Kezet sem fognék velük. Viszont bármelyik fejét gond nélkül egyengetném egy szívlapáttal. Miért szavaznék mégis rájuk? Mert a másik oldal arrafelé halad, amit nem kívánok a szülőföldem/hazám/nemzetem/népem számára. Csupán ezért. Meg fog változni a "demokrata oldal"? Biztos vagyok benne majd 100%-ig, hogy nem. Miért kapnának tőlem ennek ellenére esélyt mégis? Nem kapnak, nem ők kapnak. A honfitársaim kapnak. Arra, hogy az autokrácia minél később jöjjön el. Ha plusz egy évet kap mo, akkor annyit. És ez is számít. Itt és most nagyon igaz az "aki időt nyer, életet nyer!" elve.
A "demokraták" egyetlen tennivalója, sőt kötelessége mindaz miatt amit eddig ártottak szülőföldemnek, hogy megpróbálják visszafordítani a folyamatot, majd elhúznak a búbánatba, s örülnek annak, hogy nem fütyül a szél talpuk alatt. Persze ezt nem fogják megtenni, nem vagyok álmodozó. Viszont nem is tolvaj vs. maffia relációban látom a helyzetet.
A fentiek csak szerintem, természetesen:-)
Egyensúly, elvégre Izrael és az USA pincsijei is eléggé elszaporodtak.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: elmész te a búbánatos bárcabitorló muffos rokonaid közé!... nekik ismételgesd naphosszat a propagandád isten barma!... vagy kérj segítséget valakitől, ha nem érted a kérdést... ócska kis maszatoló senkiháziak vagytok mind, akik azt vallják amit ide idéztél... annyi vér nincs a pucádban, hogy kiállj, azt leírd azt, amit gondolsz... tanítsd erre a lányod, legyen ő is szar ember, nehogy elfoggyatok... mivé lenne mo nélkületek...
@Sir Bates dö Hól:
nem csak szerinted.én ugyanazt gondolom az ellenzékrol és a valasztas szükségességéről.
@Sir Bates dö Hól: tisztelem a kitartásod, ahogy véleményt szeretnél kicsikarni a pr emberkéből...

képes bemásolni azt a hülyeséget ami sima trollkodásnak írja le a vezér állta gründolt (fizetett?!) "polgári kőrök" most meg a cöf bástyái mögül (biztos fedezékből) indulatokat gerjesztést, (ha szükség volt rá a drukkerek támogatásával okoztak komoly károkat) az országnak amikor "kiharcolták", hogy nélkülük itt semmit nem csinálhat senki, akkor sem ha a nép választotta meg erre a feladatra, mert akármit tesz vagy akar az illegitim...
sok sok milliárd ment miattuk a szemétbe ezen felfogás miatt ezért szerintem ez nem trollkodás, hanem bűncselekmény.

na ezt sosem fogod tőle hallani.csak sunyít és lapul és szórja ide a szemetet, hogy igazolja miért volt joguk még a törvények kijátszására is, ha ők azt jónak látták...
lásd milyen gyorsan álltak most a vezér mögé... ha eszembe jut mit műveltek és mit hangoztattak évekig az eladósodásról a szegényekről, hát forog a gyomrom tőlük...
bocs kicsit összefüggéstelen lett. de talán megérted így is...
@Sir Bates dö Hól: :)

kösz!

látom közben te is berágtál...
Az valóban belatható, hogy valamilyen energiára a jövőben is szükségünk lesz. Az, hogy ezt az energiát az atomerőmű , vagy Szélesszájú fejenagy Gábor világraszóló találmánya fogja biztosítani, ezen most lépjünk át. Azon sem nagyon lehet vitatkozni, hogy az oroszok által épített erőművet, ki építse, újítsa fel. Az eljárás módjávalvan a baj, ahogy ez a nagy nemzetvezetőnk tette.
He beűlt volna valamelyik TV-jébe és elmondja, hogy idefigyeljetek emberek, a mostani erőműveink územideje 2027-2035 környékén lejár, tárgyalni kellene a az oroszokkal, hogy milyen feltételekkel ésmikor tudnának nekünk építeni, felújítani egy atomerőművi blokkot/kat. Azért kellene mielőbb megkötni a szerződést, mert az oroszoknak,már 2025-ig le van kötve az erőmúépítési kapacitása és jó lenne mielőbb beállni a sorba, tárgyalásaink során igyekezni fogunk minél elönyösebb hitel és kamatszerződéseket kötni. Az, hogy annak idején valóban kizavartam őket az országból, az pusztán populista maszlag volt, de most hazánk energiaellátásárol van szó, ami pusztán üzlet, ami ugye akkor jó, ha mindkét fél mosolya természetes. Fogadni mernék, ha ezt így csinálta volna a felcsuti és nem úgy jelenti be, (ahogy az emberek érzik) hogy ÉN megkötöttem az évszázad üzletét. Mondjuk az sem ártana, ha elmesélné Lézer Janika, hogy mennyi is az a szuper jó kamatozású hitel. Állitom, ha nem menne ez a sundam, bundam, hazudozás, terelés, nem lenne ez a fene nagy hőzöngés és egymás köpködése.
Azér' szóljanak már, mielőtt Putyin tagköztársasága leszünk. Előkotrom az iskolás orosz könyvemet.
Nem értem, mi a gondja a bloggolónak. Abban a világban, ahol a történelem legnagyobb szuperhatalma egy városállam pincsije, miért ne lehetne egy kis ország egy nagyhatalom pincsije?
Putyin pincsi? Ja? Marha!
Gerhard Schröder volt német kancellár: a TNK-BP orosz-brit vegyes vállalat egyik igazgatója
Merkele jelenlegi német kacellár: www.technet.hu/auto/20130410/angela_merkel_es_vlagyimir_putyin_egy_autoban_/
Soroljam még a "Putyin pincsiket"?
@Vahakomb:

Ja.

Segitek:

Orbán Viktor, a putyin-pincsi szó kitalálója, és az orosz luxusprofit atyja.
@J.László: Látom Viki köpönyeg forgatása téged cseppet sem zavar. Rólad ennyit.
@♔batyu♔: Mai napi zsidózásod megvolt? Téged darabra fizetnek a moszadosok hogy ébren tartsd az antiszemitizmustól rettegést?
@Sir Bates dö Hól:

Ez mind szép és jó. De egyet árulj már el nekem:
MITŐL demokrata az "összefogás"?
Vagy valaki...
@J.László: te szervilis balfasz, ugye nem állna lángokban Budapest ha ugyanezt ugyanígy megkötötte volna GYURCSÁNY? tökéletesen helyeselnéd igaz? :)
seggszájú gyökerek vagytok ti mind
Szerintem ezt Orbán zseniálisan csinálta.
Eddig bárhogyan is kavartunk (arabok, kínaiak, azeriek)nem jött a pénz.
Rájött, hogy be kell blöffölni egy atomerőművet és máris kaptunk egy hármast és 12 nullát mögé.
Ezt a teljesítményt nem lehet nem elismerni!
nos judeobolsik az a helyzet hogy El Qrancs Libás Ciános Házmesrei stb nem alternatíva.tehát tövábbra is maradtok Politikai Statiszták.a döntéseket nélkületek hozzák meg a magyarok nem szólhattok bele
Orbán elgondolkozott:
a buzi és zsidó imádó, tradició és Istenellenes dekadens EU vs keresztény Oroszország?aztán hozott egy jó döntést ami a magyarok javát szolgálja.ezért hörög most a judeobolsi söpredék
@♔batyu♔: @J.László: @Vahakomb: @MikeBoy: @ephart: IDIOTAK! mit kerestek itt? fabius meg linket is kopizott, ti meg itt dolgoztok? tunes a picsaba! trafik a tema! komoly fej fajast okoztok! erre a posztra nincs fizu!
@ephart: "keresztény Oroszország" amit egy KGB-s véglény vezet. gratulálok te szerencsétlen barom! és ezeknek pucsit vitya, te meg kivered!!
@Nyekenyóka.: nem azt írtam, hogy demokrata "összefogás" (mely esetben a demokratát, mint jelzőt használtam volna), hanem azt, hogy "demokratikus oldal", illetve "demokraták"... önmagukat így határozzák meg, az idézőjel alkalmazása arra utalás, hogy én nem feltétlenül alkalmaznám rájuk ezt... ennyi...
@ephart: Keresztény Oroszország?

Hogy rohadna meg a Bajnai meg a Gyurcsány! Bezárták a Lipótot, téged meg kiengedtek, te istenbarma.
Annyi eszed sincs, mint egy marék nyúlszarnak, bár nem is érsz annyit se, gyökér.
De az tuti, hogy ez a hét egyik legjobb vicce volt.
Keresztény Oroszország! te faszkalap, oroszország pravoszláv és ortodox, érted? nem unortodox, kisköcsög.
@ephart:

"...EU vs keresztény Oroszország".

AZTAQQQ... Ilyenkor belátom, mindig van lejjebb, még neked is.

A "Hónap Legostobább Balfasza" címet lenyúlni Bayertől nem kis teljesítmény.

Ekkora ostoba és gerinctelen szarevőt, mint te keveset látni, remélem legalább megfizetnek ezért a kreténségért!
Amikor orosz gyarmattá váltok teljesen, lobogtasd a régi párttagkönyved, meg mond, hogy te is a többi fedeszbolsival együtt voltál partizán a Bakonyban.
@Sir Bates dö Hól: Szia
Szép hozzászólást kerekítettél ki.:)
Kívánom, legyen igazad.

Tolvajok versus maffiózók: 89 óta magam uraként egyensúlyozok a magyar gazdaságnak nevezett borotvaélen, gondolhatod, a ki lopott többet kérdés nálam sokadrangú.

Ami viszont foglalkoztat:
Milyen értékrendje van a "demokratáknak", egyáltalán van-e bármilyen értékrend, amit el szeretnének érni a hatalom közvetlen birtoklásán kívül?
Nem személyi kérdésként fogom fel, de azért fölmerül bennem: miért pont annak az egyetlen embernek a csapata van kihagyva az összefogásból, aki egyértelműen deklarálta azt, amit te is leírtál feladatként? Bokros helyett viszont benne van az összes semmittevő, ahogyan a nagy bölcs oly büszkén kifejtette.

Továbbra is a társadalom atomizálása-e a demokraták célkitűzése?
Miért nincsenek, miért zúzzák szét a demokratikus közösségeket?
Ha jobban belegondolok, közösségszervező tevékenysége pusztán a vadbarmoknak van, olyan amilyen, illetve orbán sokat profitál az egyházakból is. A demokratáknak miért nincs erre válasza?
Ha nincs közösségformáló erő, akkor pl nem lesz egyetlen normális ellenzéki tüntetés sem, ha visszaszállunk a földre, legyen bármekkora felháborodás is az egyénekben.

Ezért most sokan fognak utálni, de beszéljünk már nyíltan: Hogyan képzelhető el, hogy az az ember, aki simán letizenegyterorristázza egy büszke és befolyásos ország válogatottját, s aki mellesleg már a megegyezésüket követő első tizedmásodpercben hátba döfi szövetségeseit kizárólag rövid távú politikai érdekei érdekében, megszabadul a nagy öregek által képviselt lobbi- akik egyértelműen megbuktak - befolyása alól?
Megszabadul-e a demokrácia diplomáciája Izrael befolyása alól?
Van-e bármilyen elképzelése, forgatókönyve a demokratáknak a demokratikus játékszabályok visszaállítására?
Van.e elképzelése illetve akarata a demokratáknak az önkormányzatiság erősítésére?

Kedves Uram, én attól tartok, semmi elképzelés, sem szándék, sem akarat nincs itt semmire. Beleülnének a készbe, elindulna egyfajta restauráció, egy kis bosszú a kishalakkal szemben, de nem történne számonkérés, s ami alapvető, nem történne semmilyen megújulás.

Szóval ezek az én dilemmáim. Örülök annak, ha másnál ezek a kérdések nem merülnek fel, ők tiszta lelkesedéssel, polgári öntudattól fűtve lelkesen szavazhatnak.
Hajrá!:)

(Abban ugye nincs vita,hogy az orbanizmus rohadt nagy sötét zsákutca.:))
@Orica Középföldi: Sem patikus, sem szakács nem vagyok.

Ugyanakkor úgy gondolom, az emberi történelem irányát periférikusan meg lehet ugyan rövid ideig változtatni, hosszabb távon azonban az alapok a meghatározóak.

Nyitott határú Európában élünk. Még a vasfüggönyön keresztül is beszivárgott a nyugati civilizáció, ezt senki semmiféle keleti nyitással nem állíthatja meg.
@Habakuk999:

"Még a vasfüggönyön keresztül is beszivárgott a nyugati civilizáció, ezt senki semmiféle keleti nyitással nem állíthatja meg. "

Ebből a mondatodból megértettem, hogy mi mindent nem értesz.
A civilizáció nem szivárgott be.
A fogyasztói társadalom egyes jelenségei igen, pont azok, amiknek legkevesebb köze van a civilizációhoz.

Na mindegy. Semmi értelme ennek a beszélgetésnek, mert nem vezet sehova.
@Orica Középföldi: nagyon tévedsz kedves hölgyem, de a szíved joga, hogy jól leplezett - francokat , nem kezdek veled ellenben minősítgetni, -

az értelmetlen beszélgetésben egyetértek veled
@Habakuk999: szia:-)... hát, azt nem írtam, hogy lenne bármi akarat a valódi változásra, s mindig idézőjelbe tettem a demokratikust:)... nézd, itt is vannak gondoj, korrupció, de a legutolsó fekete bevándorló is citoyen-mentalitással rendelkezik, saját tapasztalatom szerint csak az ex-szovjet térségre jellemző a sujet gondolkodás... azt meg ne feledd, hogy a nagy többség más életkörülmények, "rövidebb takaró" alatt leledzik, mint te, így valamiféle kötelezettség mégis csak ránk hárulna velük szemben, hogy elinduljanak a citoyenné válás felé... hisz pillanatok alatt majd'mindenkiről bebizonyítom, hogy így vagy úgy, de mindenképp a kliensrendszer haszonélvezője volt, mégha csak a kezdetekkor is:-)... abban @Orica Középföldi:-vel értek egyet, hogy a vasfüggöny másik oldaláról csak a felszín talmi csillogása iránti kielégíthetetlen vágya érkezett ide:-)... hosszú folyamat, de orbán maradása ennek elindulását eleve lehetetlenné teszi:-)... a rendszert egy budaváry-féle "forradalmár" tudná tán gyorsan megváltoztatni... evolució vagy revolució, mi a jobb?:-)
@Sir Bates dö Hól: nem gondolom, hogy csupán a talmi csillogás gyűrőzött be. Ha nem jött volna a demokrácia szele, akkor nem irogatnánk itt sem. S Kelet-Európában gondolkodva egyértelműen látható a fejlődés iránya.
A Szomszédok jó érzékkel használták ki a nacionalizmust, ami nálunk a vadbarmok privilégiuma maradt.

Nézd, nem tudom megmondani, melyik a nagyobb károkozó.
Nem is akarom kijelenteni a tutit, van arra itt épp elég jelentkező, ki a nagy bölcs ruhájába bújva, ki szimpla lelkes hívőként.

felelősségünk valóban nagy. Én úgy döntöttem, mivel hülye vagyok az országos eseményekhez, nem avatkozom beléjük.
maradok ott, ahol átlátom a helyzetet s ahol, ha cseppet is, de tudok tenni.
jó lenne, ha megernenk, melyikünknek is lesz igaza.;)
@Habakuk999: :-)... rendszeridegen elemek mindig voltak, s sokan esetleg "demokratának" gondolják magukat, ahogy "értelmiségnek" is, ám ez mind csak az egyre táguló anti-definíció miatt lehet ("nem akarom gázkamrába küldeni a zsidókat→demokrata vagyok"... holnapután lehet, már akkor demokrata leszek, ha a nagy többséget nem akarom oda küldeni... minden vulgarizàlódik:-))...
Nem látom a szomszédok sokkal jobb helyzetét ezen a téren:-)... te kevered a gazdaságot a társadalom állapotával... meg milyen nacionalizmusról beszélsz?... én a patriotizmust hiányolom...
nekem meg ne mártírkodjál, miközben iszod a kérdéses tulajdonjogú szilvából készült pálinkát:-D ("Én úgy döntöttem, mivel hülye vagyok az országos eseményekhez, nem avatkozom beléjük.")... helyben kell tenni, emberségből, azt jól teszed... nem kell hősnek lenni, az önfeláldozás nem kifizetődő:-)... s mégcsak meg sem köszönik:-)
@Sir Bates dö Hól: Mártíromkodik a nyavalya:)
Az igaz, unom sokszor magamat is, nem még a magas politikát.:)
Hős aztán végképp nem vagyok, talán viszonylag tisztességgel próbálunk segíteni kihasználva az új rendszer egyes elemeit.:)
S ismét itt a dilemma, aminek szintén csak a kollaboránságom fölemlegetése lehet az itteni reakciója, azaz most van mit kihasználni nagyjából tisztességesen is, ellentétben pl a gyurcsányi kormányzással, ahol be kellett állnod a sorba.

A szlovákok, baltiak, románok erős nacionalista töltést, hajtóerőt adtak kibontakozásukhoz, szerintem ez természetes új struktúrák fölépülése esetén, s teljesen logikus, mi erről lemondtunk, nem nagyon értem, miért?

Nem nagyon olvasok társadalomtudományi folyóiratokat, csak jártamban-keltemben látott benyomásaimból vonok le következtetéseket, lehet rosszakat.
De nekem úgy tűnik, a cseh, szlovák, lengyel, román, lett társadalmak kevésbé betegek a magyarnál.
Tudom én, hogy csavargóként bátorság ilyet írni, de ez a benyomásom.

A nagy bajom egyébként az egyre jobban megmeredő pólusok vaksága, amibe természetesen én is beletartozom.:)
@Habakuk999: a "nagyjából tisztességes" az annyi, mint a nagyját letörölni papírral a slozi után:-)... ám a gatyán ott van a csak nagyjából nyoma, mégha csak te is látod:-)... s a piaci viszonyok nem kollaboratívak, hanem kooperatívak:-)

Mindnek volt számottevő kissebsége, melyet gyűlölhetett, s melytől anyagi javakat szerezhetett... moon csak a javak nélküli cigányság volt, melyre a ballib csupán hivatkozott a javak szerzése során a források magánosításakor:-) én így látom:)
@A.J. Finkelstein: Tisztelt Finkelstein úr! Kérem, mihamarább kezelje üldözési mániáját!
süti beállítások módosítása