Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "...„gyermekotthonok nem egy one man show díszletei”, és hogy az egésszel Magyar a botrányairól ak... (2024.11.25. 17:44) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.08.13. 04:39 Fabius

Lézer Dzsonni vendetta edisön 2.0

Címkék: nfü lázár jános csányi sándor agrártámogatás cicaharc

Lázár János nem az a finomkodó elegáns gyerek. Ha belegázolnak az önérzetébe akkor aztán elszabadul a pokol, és vagy a sameszaival intézteti amúgy kurucinfósan újságba névvel, címmel, telefonszámmal a rohattellenséget, vagy ő maga intézi, mi van, mi, ki a kisfiú, te legnagyobb uzsorás pávageci? - módon, mert annak azért picit nagyobb az élvezeti értéke. Végül is az emberi méltóság legnagyobb barátja hogy másképp is csinálhatta volna ezt az egészet? Elvégre a rinyaáriájában még azt énekelte, hogy: "minden közéleti szereplőt megillet az emberi méltóság, függetlenül attól, hogy melyik politikai párthoz tartozik, helyi vagy országos szinten végzi tevékenységét" - de ezek szerint ez mondjuk egy bankár-földoligarcha-MLSZ elnökre nem vonatkozik. Sőt, lehet azon kacarászni, hogy höhö, ezért biztos beperel. Én mondjuk inkább azon röhögnék, ha a peren kívül leboltolt 500 ezret Csányi felajánlaná a Lázár családnak Jánoska illemtanárának költségeire. 

lázárjános3.jpg

Mennyivel másabb lett volna ez az egész egy nemzetiesre nyírt hungaromém bajusszal, mint ezzel szegény ember dzsordzsmájkele stílusú borostával előadva. Így Csányi nem csak azon röhöghet, hogy Lézer régen kisfiú lesz megint, mikor ő még mindig a legnagyobb oligarchája az országnak, hanem még ezen és a szőrmentén készült számtalan mémen is. 

Bár talán nem kéne elmennünk szó nélkül az esemény mellett sem, amin Lézer törött sörösüveget rántott. Könnyen lehet jelzésértékű Csányinak, hogy pont az NFÜ átalakításról és az uniós támogatások szétosztásáról szóló sajttájon üzent hadat ez a blokkolt lézer kuruc. Csányi eddig az agrártámogatások szétosztásának legnagyobb nyertese volt, ami könnyen megváltozhat pletykált szuper vágóhíd ide vagy oda. Csányi és Lázár cicaharca ráadásul a Gyulai Húskombinát ügyében kezdődött, Lázár pedig az időközben kialakult helyzeti előnyével élve probléma nélkül megszívathatja Csányit az agrártámogatások elgáncsolásával, ha nagyon úgy érzi. Ezért érdekes lesz figyelni mire jutnak egymással. De vicces lehet az is, ha jön Viktor, ad kölcsön egy borotvát, és elzavarja Lázárt kávézni Csányival megint. 

360 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr365457932

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy maréknyi részvényért 2013.08.14. 13:17:32

Nagy leszámolás! A főbb szerepekben: János és a bankvezér Sándor. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.                  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jaegtoer:
engem csak az elv zavar.
nem érdekel mennyit keres.de miért hagy nála az állam még plusz 200.000-t?ez normális?
koszi mindenkinek mindent. megyek damilt tekerni.
@jaegtoer: a lajtán túli kollégákkal szemben minden bérből és fizetésből élő adófizető alulfizetett.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
na ezt vártam tőled...örömmel, még ha belegebedek is...egy kis evedzés sosem árt...pláne ha...
brühüyyy

üdv...és kösz
@Mariann19:
Nem olvastam... Hol és mit kellett volna??? :(
@Mariann19:

"amely figyelembe veszi a gazdasági és társadalompolitikai, a kormány által elhatározott szempontokat."

amely figyelembe veszi a gazdasági és társadalompolitikai szempontokat beleértve elsősorban a népesség boldogulásának hosszútávú szempontjait a jövő nemzedékére is tekintettel, és minden kormányzati szándék és cselekvés ezek megvalósítására irányuljon a közigazgatás minden mozzanatában.

a többivel ezzel az átalakítással együtt egyetértek.
@Mariann19:

Abban, hogy "politikai okokból" kötekedik az EU, ami felcsillantja a reményt, hogy kezd nekik leesni, mi folyik itt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

javítlak, a zangolod sem a zigai:

helyesen: nambőr one

ugye a tréfás hírdetést is ismered valaki azt kéri a tetováló művésztől, hogy valami nagyon menő "nambőr van" -t tetováljon a hátára...

igenám, de hogyan ejtik a "one"-t a zangolúl jól tudók?

az eredmény mi? a tetoválás a következő:

JUAN

A TÖBBIT RÁDBÍZOM (persze akkor spanyolúl is tu'nod kő)

brühüyyy
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

ez a reményhal tipi kuss esettye.... lenne?

brühüyyy

mióta várom
Na tessék a civilek már túllépnek a politikai árnyékokon. :)

A HírHáttér beszámolója a HaHa, az Occupy és a – most figyeljenek – Koppány csoport összefogásáról!

most.444.hu/2013/08/13/osszeno-ami-osszetartozik-a-hirhatter-beszamoloja-a-haha-az-occupy-es-a-most-figyeljenek-koppany-csoport-osszefogasarol/
@rodeo36:
Én lennék megtisztelve, cseszed... :D
Viccölsz-e?
Áll még az az ajánlat is, ha gondolod, kimegyek érted Schwechatra. :)
Csak 80 km.
A fröccsöt (v.sört) és a kaját én állom a halászi Party Csárdában.
@rodeo36:

Úgy is mondhatjuk...
Egyébként a fidesz-kormány igazi mivolta:
hvg.hu/itthon/20130813_tankonyv_kiszallitas_kaosz

A tankönyvpiac letarolása, államosítása: Hibátlan
A pénz beszedése, zsebrebaszása: Hibátlan
Ja, hogy a tankönyvek??? Hát azokra egyelőre várni kell...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nekem mondod? A középiskolás bestia tankönyveit előre be kellett fizetnem, sőt amilyen kis dög, még nekem is kell elhoznom helyette!
Ezt add össze!
Hol van ehhez képest az összes NER köcsög? :(
Már megkérdeztem tőle, akar-e 16 éves lenni?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
A tegnapi Kumin posztnál találod, ma írtam neked a választ 16.01 h-kor.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Hmmmmm.... gyönyörű, még azzal a barna maszattal is...
Bakker, semmi dógod?
A biológia már nem köt le, cseszed???
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Tudod jól, hogy a támogatások megvonása vagy szankcionálása az egyetlen rapid eszköze az eu-nak a szabályok be nem tartása esetén.
Lásd a Tavares jelentés körüli Ep szavazást, nincs következmény. A 7-es cikkely alkalmazásának nincs realitása, mert valamennyi tagállam jóváhagyása szükséges, és ezer év múlva lépne érvénybe.
Az eu most mutatja meg az arcát, és ott, ahol a lehetősége fennáll.
@jaegtoer: "A jövő nemzedékére tekintettel."
Már az is biztató lenne. Azonban mi most élünk.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Lassan éktelen csikorgások közepette egyszerűen leáll ez az egész kibaszott ország.

Nem is értem, ezek tényleg nem gondolják, hogy azért egy olyan logisztikai feladathoz, mint a tankönyvellátás, azért mégis csak érteni kéne? Egy nyavalyás sámli elkészítéséhez is érteni kell, bazmeg egy műhely felsöpréséhez érteni kell... ezek tényleg komolyan vették, hogy akinek az Úr hivatalt adott, annak nyilván észt is adott hozzá. "Majd kibasszátok a hűtőszekrényt, vesztek másikat, és akkor lesz gazdasági növekedés!" Sztakurva. és akkor Vargának legalább van diplomája.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

egyébként sem volt semmilyen tervemben a Ferihegy...Sopron-ban egyébként is kellene már tennem egy néhány kört...

üdv

brühüyyy
@rodeo36:
Szülővárosom... Csak érzéssel! :D
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
igen?????????? de milyen és mire használja? jó az valamire ha a Varga nem jó semmire?

brühüyyy
@Mariann19:

Helyes: rapid is, fájdalmas is. Pont ez kell itt, ebben a mordori ork talponállóban.

Én azért még bepróbálkoznék egy hivatalos korrupció-ellenes vizsgálattal is, addig meg az összes kifizetést felfüggeszteném.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Van? Biztos?
Találta, vagy vette?
Mert másra, ekkora tehetséggel, ennyi ésszel és tartással gondolni sem merek.
Pláne, ha belegondolok, hogy a diplomamunkám mennyi saját erőforrás bevetésével járt! :)
@rodeo36:

És akkor most képzeld el Lászlónét, amint Simicska utasításait ülteti át a gyakorlatba, de ő ugye egyszerűen csak lopni akar, miközben Matolcsy már szórja a szélbe a valutatartalékot...még lesz tavasszal egy jó kis devizahiteles mentés az MNB pénzéből, és akkor a forintot le is húzhatjuk a klotyón.
@jaegtoer:

"nekik tökéletesen megfelelt egy bármikor meneszthető figura."

Jeghideg! Ugyanis ez a "bármikor meneszthető figura" meg tovabbi 2.5(!) even at akadt meg a torkukon, es csak a vilagvalsag bedurranasa tudta elmozditani.

"ezt nem ismerte fel GY.F."

Ellenkezoleg. Nagyon is jol megertette o is, hogy a Bizalmin az MSZP es az SZDSZ sem fogja elengedni a kezet, mert NEM KELLETT, es meg ha akartak volna SEM TEHETTEK MEG. Es ezzel Gyurcsany viszonylag jol revolverezett mindvegig...

NEM KELLETT:

Ha megnezed az alabbi ket elemzesecsket,
(www.median.hu/object.b1d72781-a25a-48bf-a82a-4e5157267fd4.ivy
www.gallup.hu/Gallup/release/ppref071213.htm) akkor lathato, hogy az "oszodi beszed" nem valtott ki elementaris kormanyvalto hangulatot (4. illetve 6. abra).

NEM TEHETTEK:

Ha az MSZP meneszti Gyurcsanyt azert, mert elcsalta, elhazudta a valasztast, akkor azzal egyuttal magukra is huztak volna a vadakat, hiszen Gyurcsany a part listavezetoje volt. Ezaltal pedig egyaltalan nem fuggetlen Gyurcsany szemelye, es a part eredmenye, plane hogy emlekezhetunk, hogy a kampanyt alapvetoen GYurcsany vitte vegig. Gyurcsany menesztese pedig valoszinuleg nem CSAK NEKIK, hanem jo esellyel neked is rossz lett volna. Hiszen Gyurcsany menesztese utan, a Fidesz az MSZP "beismerovallomasaval" kampanyolhatott volna egy elorehozott valasztasert (errol majd kesobb).

A Median 2. abrajan vannak adatok a biztos szavazok eseten az MDF es az SZDSZ megiteleserol.
Az jol latszik, hogy egyik part sem tudta meghaladni az 5%-ot a BIZTOS szavazok kozott, a kerdeses idoszakban. Vagyis eleg valoszinu, hogy elorehozott valasztason nem ertek volna el az 5%-ot. Az MDF nek 2006-ban is csak cirka 2500(!) szavazaton mulott. Mindket part komoly ellenszelben kampanyolt volna egy elorehozottra.
AZ MDF-et a Fidesz igy is bunbaknak kialtotta ki a valasztas elvesztesert, az SZDSZ-t meg zsigeri alapon is gyuloltek, es jol tudtak, hogy strategiailag is fontos szavazatokat/mandatumokat jelentettek a ballib oldalon.
LMP MEG nem volt MIEP pedig MAR nem.

Vagyis elorelathatoan ketparti parlament jott volna letre.

Es akkor most az MSZP: HA a part akkor magarahuzza a vadakat, akkor tukeppen mindegy is, hogy ki lett volna a minielnok, tobbe-kevesbbe hasonlo ertekekre lehet tippelni, mint amilyen ertekeket a valos kutatasok mutatnak. MArpedig az MSZP tavaszra mar feleannyi szavazot tudhatott magamogott, mint a Fidesz. Mindez a "biztosak" kozott. Raadasul mi szinte mindig protestszavazunk, vagyis feltehetoen a valasztasok idejere a bizonytalanok kozul is inkabb a Fidesz tudott volna meghoditani szavazokat.
Es akkor most szamoljunk!:
Egyeni korzetben nagyobb mint 2:1 arany mellett a Fidesz feltehetoen hozott volna vagy 170 mandatumot. Igy a maradek 210 listasbol mar csak 88 -ra lett volna szukseg, ami nem tunik eselytelennek. Es meg nem is szamoltunk azzal, hogy a Fidesz milyen kampanyt nyomott volna. Vagyis komoly fenyegetes volt a 2/3-os Fidesz vezette KETPARTI parlament.

Es itt mar csak egy kerdes van; valyon a Fidesz akarta-e volna? Nos, szerintem igen. Ugyanis szamukra eppen idealis lett volna az idozites: Az utolso ev kampany, elotte pedig 2 ev, amikor kemenykedhetnek, es eshet a nepszeruseguk, de nem lett volna annyi ido, hogy olyan melyre essen, mint mondjuk most telre, vagyis 2.5 evvel a valasztasok utanra.

Velemenyem szerint tehat helyesen dontottek, hogy mindezeket nem kockaztatva megtartottak GYurcsanyt.
VÉGE A VILÁGNAK! :((((

index.hu/tudomany/2013/08/13/itt_az_instant_sorpor/

"brühüyyy"
(Bár, amióta rodeo papa így rövidít, zavarban vagyok, hogy rontott, vagy csak elbacta...)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
sok sok rokonom volt arrafelé...és ...emlékek

brühüyyy

csodálatos élmények fűznek hozzá még a "történelem előtti" időkből is
@rodeo36:
Tennapi végszód:
"ezek még az Ali baba és az ő 40 rablójánál is impotensebbek" - stimm, szerintem!
És Malév... és Szólljiomm;
A Malév az egy ragyogó valami volt, olan elkötelezett fazonokkal mint a szegény Fülöp András doktor, akit a Tupoljev gyár támogatott az elképzelésében, hogy ne öt fős legyen a cockpit, csak három.
Öt fő, öt hibaforrás, három fő, csak három hibaforrás... mert a repülés törvényeit vérrel írták.

A ruszkik respektálták és ezért jöttek csak a Malévnak a kapitány-első tiszt-fedélzeti mérnök konfigurációjú Tupi 154-es vasak.
Én imádtam a Malévot és nosztalgia vagy sem, kurva jó érzés volt meglátni a kék-fehér dögöt a betonon, két-három hét után a külhoni reptéren, hazautazás okán.

Na, ennek meszeltek, ez sosem fog visszajönni, nekem biztosan nem. A tényszerűség kedvéért; a sok okos faszkalap, akik ócskavasnak nevezik a Sólyom által lízingelt vasakat, teljesen hülyék.
Egy repülőgép műszaki állapota, nem a korától függ. Ráadásul, ez itt nem Kelet Afrika, Európa légterébe be sem engednek egy szarrá minősített légitársaság, szar gépeit.

A Sólyommal nem ez a baj, hanem az olyan barom kijelentések, hogy azért lesznek ászok, mert a leadott A 340-es gépekkel fognak transzkontinentális desztinációkat repülni. Vicc.
A Sólyom vezére mondta:
"ez azért lesz jó buli, mert ezek a gépek olcsón lízingelhetők. Igaz, többet fogyasztanak a modernebb típusoknál, viszont az árkülönbözet miatt nagyon meg fogja érni használni őket" - marhaság!

Miért állt le a típus gyártásával az Airbus?
Miért lehet olcsón kapni az ócskapiacon ezeket a madarakat?
Mert érzékenyek a költségekre az olyan 'pitiáner' légitársaságok mint az Iberia és lehetne még sorolni. Turkish, Air Canada, Air France, etc...
És ezt akarja telerakni a Szólijom úgy, hogy az LF 80 százalékos lesz, és Frankfurtból direkt akarja az üzletember, hogy budapesti átszállással repüljön Shanghaiba, csak azért, mert a Szólijom olyan fasza.

A Szóliom szlotjaival mi van?
LHR ment a kukába a Malév csődjével, azt ott hogyan vissza? Sehogy, csak szólok.
De van még sok másik, például Schipol, vagy Seremetyevo, esetleg Orly...
Aluggy el szépen kisbalázs

Ha bejön nekik, én tapsolok először a Sólyomnak, ezt komolyan!
De nem veszek fölöslegesen körömvirág krémet,nem lesz a tenyerem vörös, azt gondolom.
@Knósszosz:
Csak mástól! :D
Oszt még akkor a nyelvedről nem is beszéltünk...
Csányival is, Demjánnal is összevesznek a fideszes fiúk. Vajon melyikük fog elsőnek elpatkolni?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
tudtommal a zeltolcsi 36000 milliárd HUF-nak megfelelő valuta tartalékkal vette át az MNB-t...és hitelképességgel nemzetközi vonalon...azóta költik...
nem a HUF zuhan be az már régóta szemét senki nem jegyzi talán Ghána alsó vagy Zimbabwe szélső pénze rosszabb ha csak nem tévedek?

az ország egyszer s mindenkorra a sötétségbe sűllyed és lesz olyan amit a 45 évesek vagy fiatalabbak még nem is hallottak hacsak dédnagyyi nem él mert az 1950-53-as évek voltak talán vagy a 41-42 ilyenek a romok és döglött lótetem osztása a zuccán télen és a patkányokat is megették

brühüyyy
De hogy ezt a taknyot nem tudja senki sem szájonvágni úgy istenigazából...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Ez valami vetélkedő lesz, hogy melyik párt tud több "gazdasági szakértőt" indítani érettségivel, minél magasabb posztért?
Akkor értem, mert egyébként nem... :(
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Türelmetlenül várom az instant Tokajit és a lapraszerelt IKEA Rolls-Royce-t.
@parrre:
Marhára vigyáznak rá!
Meg annyit adnának érte, mint egy rendes emberért.
Pedig ez nem is...
@Knósszosz:
Ésshamár... azok a légitársaságok, akik a szélestörzsű A 340-es madarakat leadták, nem tudják azt, a mit a Sólyom vezére?

Márhogy a fogyasztása igaz, hogy több, de olcsóbb a piacon?
Akkor azok a cégek, akik lerepülték velük a penzumukat és nem kell már fizetni értük, mi a faszért szabadulnak tőlük - az már nem kérdés?
Az A 330-as két hajtóművel gazdaságosabb, mint a 340 a néggyel, talán ez lehet az ok?

Én nem tudom, de levádiától távol nem azok az elvek érvényesülnek, amiktől itt szopunk ezerrel. Ezért nem érjük őket utól sosem.
@Knósszosz: Láttad a friss festési fotókat? Azt mondják vasárnap leszáll az első példány Ferihegyen. :)

Amúgy ezt olvastad már????

"A Boeingek közül kettő tartózkodott korábban Ferihegyen hosszabb ideig, amikor az Aeroflot Nord/Nordavia színeiben az Aeroplexnél tárolták őket."

Lehet pont a haverok is szerelgették már őket korábban?? :)

www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?t=15169
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Bepróbálkoznék egy hivatalos koorrupciós vizsgálattal."
Az inkriminált 13 projekt egyike-másika ebből a célból kerül górcső alá, még finoman a közbeszerzések címszó alatt az eu-ban.
Szó van arról, hogy az eu a magyar anomáliák miatt hatékonyabb szankcionálási szabályok bevezetésére kényszerül.
Kár, hogy ennek az alapját ez az ország teremti meg.
@Knósszosz:

hát igen, amikor Africa-ból Párison át Zürich-be érkeztem és ott a MALÉV várt és amikor mentünk befelé már más volt és amikor a hölgy hozta a piát én megkérdeztem, hogy megkaphatom e az egész üveggel, mert már majd elfelejtettem az ízét akkor otthagyta és hozott egy másikat díszdobozban courtesy of MALÉV

és kaja

meg a többi Berlin anno még endéka Interflug gäste az sem volt akármi de Athén Budapest egy 5 hetes török görög túra után...szóval

brühüyyy
Csányi eladta az OTP részvényeket,helyettesei is eladták, majd Lázárka rászáll Csányira,mi következik ebből,Viki államosítsunk legyen már a fidesznek saját bankja:)))))

majd meglátjátok :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

pontyosan és ez nem is vicc ez lesz -bár már sokaknak az- a napi valóság

ki megy fosztogatni elsőként felcsútra? és teket esznek nyersen vagy sűlve?

brühüyyy

jóltáplált tek-nek jó ára lesz saját zsírjában sütve
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
A guminőt meg sem említed??? :(
Baszarás, instant sör... még nem kapok szikrát.
Hol van ehhez képest a lapraszerelt IKEA Rolls-Royce...
Sokkal durvább.
Bár a tegnapi Lövenbrau (herrgestellt in Ungarn, Bőcs) nevezetű mosogatólé tükrében.
@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
nem lesz ott egy buznyák vas sem mire odaérnek, csak nem képzelik a narancsos buták, hogy a csányi átaggya ??? már régen papírokban a fiókjában vagy a repzajában van a vagyona a többi csak izé még a takarékokat próbálják bár szerintem abba beletörik a bicskájuk

brühüyyy
@rodeo36:
Ezek az örökös panaszkodásaid... :D
Majd még sajnálunk, jó???
@Knósszosz:

Óriási vagy:)))))))

"Olvastam tőle már ezt-azt, a vége mindig az lett, hogy hajnalban felsírtam."

Az egészen biztos, hogy a hajnali sírás a vacsora következménye lehetett:)
BESZARÁS! :))

Macska, cápajelmezben, egy takarítóroboton üldögélve...

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tLt5rBfNucc
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
szerintem a korábbi titkárnőm 1000x annyit ér mint a lászlóné

ezek a szarok még meddig tuggyák ??? ez a bürge csürhe meddig tűri?

brühüyyy

a saját szavazóiknak is érezniük kell már valamit
azért az arányokkal nem árt tisztában lenni. illusztrálom egy példával: csányi egy nap úgy döntött, eladja a részvényeit. aznap délután felfüggesztésig esett az otp árfolyama. lézer egy nap úgy dönt, hogy beszól egy ordas parasztságot csányinak. másnap a varánuszon megjelenik róla egy vicces fotómontázs.
szóval erről ennyit. sándor bal zsebére – ahol viktor pihen – sem elég ez az arrogáns, tenyérbemászóan vigyorgó kis pudlikutya (disclaimer: ez nem tény, hanem vélemény). majd pont ez a kismajom, akinek életműve annyi, hogy kockáról kockára nyalta az összes útjába akadó ánuszt (ez még mindig a személyes véleményem egy közszereplőről), fogja megszívatni a sándort. szerintem ettől még a sajátjai is elhúzódnak, ha melléjük ül.
@Orica Középföldi:
Persze, a késői (vagy korai?) vacsoráé, magam is úgy vélem.
Puszi, ha nem vagyok túbbizalmass...!-:)))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
„Tegyük fel, hogy van egy macskám. Ezt beteszem egy ketrecbe, és a ketrec mellé odateszek egy radioaktív készítményt, amely percenként 50%-os valószínűséggel bocsát ki egy alfa-részecskét. Egy számlálót is odateszek, ami egy percre bekapcsol. Ha ez alatt a perc alatt jön egy alfa-részecske, akkor a számláló megindul, kinyit egy kis ajtót, bejön egy kémiai méreg, amitől a macska meghal. Ha pedig nem jött alfa-részecske ebben a percben, a macska életben marad. Én ezt nem figyelem. A kísérlet végén a macska állapotfüggvénye olyan, hogy a macska egy fél valószínűséggel él, és egy fél valószínűséggel halott. Heisenberg szerint – mondja Schrödinger – ha most hirtelen ránézek a macskára, attól a tekintettől a macska tényleg meghal, vagy a macska tényleg megél. Hát kérem szépen – mondta Schrödinger –, én ebből egy szót sem hiszek. Ez így nem lehet.”

Backi, ehhez nekem inni kell... De'télleg csak a végén vesztem el a fonalat.
Most felszívok egy kis skót malátát, utána menni fog!
Lázár a Nemzet gyümölcse! Egyétek, ízleljétek!
Devizaguru....
@parandroid:
A szarszag penetráns... A gerinctelen szervilis majom meg pláne! Amikor a szájából dől valakinek, az meg különösen.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Akkor neked is egy Böcz: Szimat - A talpnyalót arról lehet felismerni, hogy lábszagú a lehelete.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Aki báncsa a macskákat, az nem érdem es arra, hogy kutyája legyen.

Nekem van kutyám és vannak macskáim. (is)
Kurva jól el vannak egymással, tényleg.
@Jaegtor és @CSENDES: "Ha családi adókedvezményt akarunk és középosztályt erősíteni, akkor miért kell az 500 e FT/hó felett keresőknek családi adókedvezményt érvényesíteni?"

Nemhogy 500e/hó, hanem 1 millió felett is simán jár a kedvezmény, és szemrebbenés nélkül élnek is vele. Az egykulcs + a családi adókedvezmény a leggazdagabbaknak kedvez: Semjén pl. egy fillér adót nem fizet.

gepnarancs.hu/2013/06/semjen-zsolt-nem-fizetett-adot/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"A Jobbik szavazói körében a legelterjedtebb (68 százalék) az az elmélet, miszerint valójában nem is a kormány irányít. Őket követik az LMP (52 százalék), az MSZP (49 százalék), a Fidesz (43 százalék), majd az Együtt-2014 (32 százalék) szavazói." (hvg.hu)

Csak az nagyon nem mindegy, hogy ki mit tart háttérhatalomnak. Lehet az az Illuminátusok, Bilderberg, New York-Tel-Aviv tengely, de még jobb eséllyel a Közgép érdekkör, vagy a senki által nem választott, "nem közszereplő" Habony, aki sokkal több hatalommal rendelkezik és nagyobb hatással van a választók életére, mint a tisztségviselők.
@hopptarisznya: A listán rajta van a lézer jani is, vagy csak az oligarchák?
Mert ha a jani is ott van, akkor ez egy megválaszolhatatlan kérdés, ugyebár.
ez a Jani gyerek :D:D:D

Csanyi annyi es olyan ugyvedeket szerez amennyi eleg arra hogy haromszor megnyerje ezt a pert. Lezerjancsi beletenyerelt a kakiba ezuttal, remelem beperli Csanyi par szaz milliora hogy talalja meg a helyet ez a takonypoc.

( amugy Csanyinak kijarna vagy tiz ev szigoritott de ebbe most ne menjunk bele )

nincs annal szebb mikor az orszagnak szazmilliardos karokat okozo tozsdecapat harapdal egy kis mitugrasz szaros gyerek akinek majd az orrara koppintanak :D:D:D

- egy kavet harom cukor nelkul ha lehetne! :D
@borzzz: szerintem barcsak valami hatterhatalom iranyitana minket, azok is jobban csinalnak. Szembe kell nezzunk a tenyekkel: mi sajat magunktol vagyunk ilyen hulyek, ilyen tehetsegtelen es korrupt politikai elitet tudtunk kinevelni magunkbol. A legkonnyubb rakenni ezt a zsidok/ufonacik/komuvesekre, de nem , ez a buta KadarJanos altal elszeditett es azota sem felnovo mutyizos NEP, MI MAGUNK tettuk ezt magunkkal. Egy rendes orszagban Lazarjanosok es mesterhazyk, orbanok vagy gyurcsanyok regen sehol se lennenek. '89 ben fontosabb volt a Gorenje mint az hogy figyeljuk hogyan kezdenek minket atvagni, '94ben kezdtuk erezni a 3.60-as kenyer illatat, mindig mindenkit szidunk de semmit nem csinalunk.

MI vagyunk a hibassak, nem mas.
Pusztuljon már vissza ez a geci Lázár az összes tetves fattyával együtt a jó kúrva anyjába. Mert egy ilyen szántóvetőtirpákfaszparasztnak fizetős hogy kúrva volt az anyja, az biztos. És rohadjon ugyan így az összes faszparaszt fideszes tolvaj rohadék is. Élve kellene megnyúzni mind!
Nem bíróságra kellene ezeket a rohadékokat küldözgetni, hanem gázkamrába. A Csányival együtt. Az is az Orbán faszát szopta eddig. Bitóra vele is!!!
@a kormány embere:

1. te nem pedagógus vagy:-)
2. fogalmad sincs, mi zajlik valójában :-)
3. szajkózod a kampánymarketing sódert :-)
@visszakettopadlogaz: kádár által kinevelt? akkor miről, kikről írt móricz és mikszáth? :-)
@visszakettopadlogaz: lázár nem pert akar nyerni, hanem választást :-) elhangzott mondata nem is igazán csányi ellen szólt, hanem a nyaralni menni nem tudó, kánikulában hiteltől beszaró szerencsétlenek azon részének, akik hajlandóak elhinni, hogy mindenről a bankok tehetnek, de a fidesz jól megvédi őket. kampánymarketing fos
@windex: heejjj az mas kor volt... akkor most futna az "elit" a sok kiegyenesitett kasza elol... LazarJanos meg -kepessegeihez merten - hajtana a marhakat a legelore...
@Knósszosz: haat nalam kellett ido mire osszeszoktak, a kutya nem nagyon szivlelte hogy a macskak lettek a kedvencek hirtelen ( ket eves beagle ) - kellett par het mire a "villongasok" elcsendesedtek.
@windex:
hvg.hu/vilag/20130709_Tokesek_szamlajara_kerultek_az_arvizi_ado

és a többi lopott holmi, szegény Mikszáth és Móricz csak győzné tintával

brühüyyy
"_Csányi Sándor beperli és fel is jelenti Lázár Jánost, mert az államtitkár „az ország legnagyobb uzsorásának” nevezte a bankvezért. Mivel Csányi közszereplő, a szólásszabadság határai vele szemben tágabbak, mint általában. Egy megkérdezett jogász szerint azonban a bankvezérnek van esélye a bíróságon._"-írja az index

érdekes, hogy úgy vélik, Csányi közszereplő. Ezek szerint bármely cégvezető közszereplő? elég az újságnak írni róla és akkor közszereplő?
@visszakettopadlogaz: "Csanyi annyi es olyan ugyvedeket szerez amennyi eleg arra hogy haromszor megnyerje ezt a pert"

ja...
csak a poltpetya meg a szájerné meg a koleszos banda tagja...
@gipsz.jakab: gondoltam en is ra, itt az dont majd hogy Vitya kinek ad igazad. - vicces kis "demokracia" a mienk, nem igaz? :)

mondjuk en Csanyira fogadnek, Lazarbol talal szazat Orban, Csanyi azert agyafurt - o nem csak egy eszetlen nacsalnyik.
@visszakettopadlogaz: persze ő nem sima dakota...

kommancsból átkeresztelkedett dakota... az szebb...

hitvány x@r ember ez mind...
asszem megvan, kit perel be dzsoni legközelebb :D
@Orica Középföldi: Nem ismertem, köszi a linket. A bevezetőből a cirkós hasonlat nagyon tetszett. Hadakozás - befogadás téma. Sosem felejtem. Még az átkosban Ny.Berlinben magyarul beszélgettem egy idős bácsikával, Törley-vel (igen, a pezsgő névadója). Még 33 évvel a kitelepítése után is elszomorodva mondta. Nem is az fájt a legjobban hogy elvették a pezsgő gyárunk, hanem az, hogy azt mondták ránk, hogy nem vagyunk magyarok.
@Knósszosz: Boccs, nem személyeskedésnek szánom, de nicked alapján képben lehetsz a minószi civilizációval kapcsolatban.

Mellár Mihály mínószi képírás megfejtésével mi a gond? Másképp kérdezem. Van az övénél jobb? Mert amíg nincs, szerintem munkahipotézisnek megfelel. Amennyire járatos vagyok a tudományos módszerekben, kb ez a szokás pl. a természet és műszaki tudományokban, ez a szokvány.
@rdos: Szokásos szokvány. Megaszondtam. Na, ezért kérdem az írástudók véleményét, mert még magyarul sem tudok.
@rdos: Knószi lelkes érdeklődő amatőr, de lehet jobban képben van, mint néhány "szagtekintély" :D

A szárnyaló szóliom szösszenete is határozottan tanulságos, sokban azonos az itt ott megszólalt szakemberekével.
Bátorkodunk ajánlani fentebb már terkberkelt videónkat a nagy leszámolásról, melyben a szakáll rejtélye is megoldódik. cifrakaloda.blog.hu/2013/08/13/egy_mareknyi_reszvenyert
@Cifra Kaloda:
:))
Rendszeres "olvasótok", vagy is nézőtök vagyok.
Szeretek röhögni... Jó, kreatív.
Légyszíves máskor is belinkelni ide - bár ezt ma már láttam - de a helyi törzsközönség nagyon-nagyon vevő az ilyenekre.
Amilyen libsibolsi népség ez itten... :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
TEK You!!
Hátbazz... a porszívún utazó skacc... az mindent vitt!-:DD

Mondjuk az enyémek sem semmik, az egyik csak cipősdobozban alszik, mikor számos más puhább izé van nekije. Nem, neki csak az kell, marharépa! De ezért (is) csípem. Mindegyik egyéniség és a kuttyokról nem is beszéltünk.
@visszakettopadlogaz:
Szia!
Én mindig hagytam őket ismerkedni egymással. Kölök volt a kutyu, beraktam a skaccok közé és fjordítva is.

Nem volt sose gond (eddig), jól el vannak egymással. Ha a magyar a magyarral tized ennyire toleráns, mint ezek (az én) jószágaim, előbbre lennénk, állítom.
Erre egyenlőre semmi esély és ha a történelmünket végig pörgeted, sok nem is volt rá.
Szomorú, de ez van.
@rdos:
Köszönöm kérdésed!
Szóval Mellártól olvastam pár (számomra) elképesztő írást. Én nem azt vitatom, hogy esetleg a tudományos munkássága nem tartalmaz értékeket, de az viszont egy vicc, hogy minden hasonló fejtegetésének a fókuszába, a magyarság felsőbbrendűségét helyezi.

Ez az egész egyszerűen egy baromság szerintem és attól külön viszketőfrászt kapok, hogy a hellén kultúrát is bele igyekszik helyezni a nagymogyoró kontextusba. A minószi civilizációról ha bővebbet akar tudni az érdeklődő, akkor Zamarowski, Trencsényi-Waldapfel, Castiglione László, Szabó Árpád, Devecseri Gábor, Révay József műveit érdemes olvasni, nem a Mellár féle agymenéseket, szerintem.

Igen, kedvelem a hellén kultúra minden szegmensét, ezért is van tele a tököm az olyan fejtegetésektől, amelyeket például ez a szerző írogat. Az előbb említett valódi szakértők egyikétől sem olvashatsz még csak utalást sem arra nézvést, hogy a lineáris A, vagy B köthető lenne valamiféle agyabeteg módon a magyarsághoz. Bocsi, de ebben a felsorolt szerzők nekem hitelesebb próféták, mint Mellár.

A mostani Görögország területét az Aiólok, Iónok, Árkádiaiak, Dórok, Vizigótok, nem vízi gótok népesítették be, ugyan mi a franc köze lenne ehhez az egésznek az ősmagorságnak, azt nem értem. A bevándorló törzsekben persze nyilván voltak olyanok is, akik a fene tudja hol csatlakoztak valamikor-valahol hozzájuk, ezért lehet, sőt, biztosan voltak is olyan szavak, amelyek valahonnan a Kaukázus környékéről jöttek velük.

De azért azt állítani, hogy a lineáris A az tulajdonképpen magyar... elég nagy bátorság kell hozzá. Persze, most divat ezt a vonalat népszerűsíteni, ezért került elő az Ausztráliában okoskodó Mellár is, ez előtt a kurzus előtt a franc se ismerte, még a nevét sem.

Én maradok Szabó Árpádéknál... inkább.
Köszi és üdv!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Örvendünk, kérését továbbítottuk direktmarketing-osztályunkra. :)
@Cifra Kaloda:
Jó ez a komoly "vállalati struktúra"! :D
Várom a hírlevelet!
Vevő vagyok a marhaságaitokra...
@Knósszosz: Köszönöm kimerítő válaszod.

Kétfelé választanám a kérdést. Ki, melyik nép a fölé és alárendelt, ezt hagyjuk. Ez sehova sem vezet, utolsó száz évünk történelme, ha másra nem, erre megtanított minket, a környező kis népeket, és valaha jóval nagyobb hatalmú európai népeket. Számomra teljesen mellékes, hogy finnugor, hun, avar, jazig, sumér, etruszk, ... vagy mínószi a magyarság őse. Boccs, ha valakit kihagytam. Ettől sem nem többek, sem nem kevesebbek nem vagyunk és ugyanezt gondolnám más népre is. És természetesen más nép is legyen büszke saját nyelvére, kultúrájára, népére, ahogy én is a sajátoméra.

Már most a kérdés számomra csak az, Mellár Mihály megfejtése vajon jó-e? Nehogy úgy járjunk, az elsőre valóban meredek felvetésével, mint Alfred Lothar Wegener meteorológus kontinens vándorlási elméletével, amit kora geológusai agyrémnek tartottak. Ma viszont tananyag a kontinensvándorlás!

Az hogy a szerző matematikus, az írás megfejtése vonatkozásában még talán inkább előny is. Ha egyszer érdekel minket az emberiség, a szinte nyomtalanul eltűnt (eltörölt?) mínószi civilizáció múltja, minden lehetőségbe érdemes megkapaszkodni.

A megfejtő személyével kapcsolatban nekem az volt az első benyomásom, hogy meglehetősen sokat (szerintem hosszú éveket) dolgozhatott a nyelvemlékek megfejtésén. Megadja a 4 egyszerű szabályt, a jelek olvasatát. Egyszerű kérdésem az, hogy a megfejtés jó-e?

Én napokig olvasgattam vagy fél tucat megfejtését, számomra logikus volt. Sajnos hozzá kell tennem, nyelvtanból, nyelvek tanulásában mindig is nagyon gyenge voltam.
@rdos:

"__Én napokig olvasgattam vagy fél tucat megfejtését, számomra logikus volt. Sajnos hozzá kell tennem, nyelvtanból, nyelvek tanulásában mindig is nagyon gyenge voltam. ___"

Jaaaaa! úgy könnyű:D

kölköt fürdővízzel ki nem öntünk!:D

a megfejtés: Szíriusz, de lehet, hogy messzebbről, csak még nem találták meg a Csillag Ászok.
@Knósszosz 2013.08.14.
Jól megkésve, mentségemre szóljon a közöttünk levő teljes földgolyó... csak azért reagálok mert útálom a csúsztatásokat.
Mellár Mihály soha nem helyezi fókuszba a magyarság felsőbbrendűségét, de megveti azokat akik lépten nyomon gyalázzák a magyart „nagymogyoró”, „ősmagorság” és hasonló jelzőkkel, hogy csak itteni, nemzetünkre sértő szavaidat idézzem.
Ellentétbe hazugságaiddal, azt állítom, másokkal egyetemben, hogy a magyar kultúra lényegében mellérendelő. Ha nem tudnád, a horvátok hét évszázad után nemzeti mivoltukban csorbítatlanul és eredeti területük többszörösével léptek ki a Szentkorona kötelékéből egy testvéri ölelésbe, ami tizedéig sem tartott. A tótok/szlovákok Magyarországon váltak nemzetté, a kisoroszok/ruszinok úgyszintén, de mivel kicsik a nagytestvér felfalta őket, míg a tótoknak sikerült időben kimenekülni a cseh testvéri ölelésből. A hálátlan szászok 700 évig megtudták őrizni kultúrájukat, nyelvüket, Romániaban 70 évet sem értek meg. A szerbek is Magyarországon alapozták újra nemzetüket. A kultúrált angolok ezen idő alatt sikeresen elfelejtetették a skótokkal, velsiekkel, írekkel anyanyelvüket, kiírtották vagy rezervátumokba halálra éheztették az indiánokat, az ausztrál benszülötteket, kitalálták az apartheidet, stb. Az övék ugyanis a felsőbbrendű kultúra, melynek nevében minden atrocitás megengedhető az alacsonyabbrendűekkel szemben. És neked az fájhat, hogy megkísérlem kiszabadítani nemzetemet a hozzád hasonló ócsárlók karmaiból, hogy legalább ne önként vonuljanak az alja népek számára készített rezervátumba .
Írásaimból nem a magyar felsőbbrendűség sugárzik, csak az, hogy nem vagyunk alábbvalók, hogy az emberiség aranykorának kultúrateremtő nyelve a magyar volt és, hogy mára, sajnos, nem sok esélyünk maradt a túlélésre. Három ezer évvel ezelőtt ugyanis, a földön eluralkodott a haszonelvűség, és ezzel az egész emberiség sorsa megpecsételődött. Tudod-e, hogy éppen a napokban, augusztus 22.-én elfogyasztottuk mindazt amit a föld ebben az évben képes újratermelni. Innen kezdve az év végégéig már az unokáink jövőjét fogyasztjuk. Ennyit erről ...
Látom, hogy a jelzőkkel jól tudsz bánni, azokhoz nincs mit hozzáfűznöm, de az ésszerűséggel kissé hadilábon állsz. Az, hogy előttem senki sem kötötte a lineáris A-t a magyarhoz nem érv az olvasataim ellen. Miféle érv az, hogy „ezelőtt a franc se ismerte”? Ki ismerte Adyt a költészete előtt? A nicked is elégé ésszerűtlennek tűnik abból amit magadról írsz. A hellén kultúrának annyi köze van Knósszoszhoz, hogy a Balkán hegyeiből leözönlő hellén elődök előbb lerombolták majd pár száz, sötét korszaknak nevezett év útán felnőttek a minószi kultúrához, átvették és tovább fejlesztették. Ez nem semmi , ezt én tisztelettel elismerem nekik.
Ami a magyar és ó-görög (nem hellén) nyelv rokonságát illeti, majd jelentkezzél ha dr. Aczél József legalább egy érvét ésszerűen megtudod cáfolni.
Had mutassam be neked, és a blog olvasóinak, a felsőbbrendűek gondolkodásmódját, hogy tudd miről beszélsz. A lüki nyelvről ezt olvashatjuk a Lycián Turkey honlapon: „Noha, köztudott volt, hogy a lyciai legvalószínűbben a luwiainak egy kései változata – annak amelyet a hittiták odaérkezése előtt beszéltek Nyugat-Kisázsia szerte. Ez a tény, úgy tűnik, felülírja azt a görög hiedelmet, hogy lyciaiak eredetileg krétai bevándoroltak voltak. Nyelvük, az indo-európai rokonszók bizonyítéka alapján, melyek mintegy 20%-ot tesznek ki minden anatóliai nyelvben, indo-európai eredetű volt.”
Megjegyzem, a 20% enyhe túlzás, a megfejtések csupán sejtések, amit az őszintébb kutatók, pl. Adiego be is ismernek. A kár nyelv doktorának elhihetjük, hogy eddig talán, ez saját szóhasználata, négy szó jelentését sikerült a kutatóknak megállapítani. (De 100%-ban tévedett!) Mennyi négy bizonytalan jelentésű szónak a 20%-a?
Annyiban mégis a görögöknek volt igazuk, lévén időben és térben közelebb hozzájuk, hogy a lükik, károk, lüdök és a többiek a krétaikkal azonos nyelven beszéltek.
Mire föl ez az erőszakos indo-európaiasítás? Azért mert e nélkül nincs „dicső” szemita és indo-európai múlt. Azok a tudósok és őket ész nélkül majmolva, szinte a teljes magyar értelmiségi réteg, akik valós történelmünket délibábosítják, önként és dalolva festik a legátlátszóbb hazugságból font délibábot a nyugati „kultúra-teremtő” civilizáció horizontjára. A föniciaiak, a görögök és a latinok az írást legszélesebb értelmében, az írott anyaggal, a bennük felhalmozott évezredes tudással együtt vették át a helybeli magyari népektől. Ebben semmi kivetni való, a bűnük csupán az adoptálás és adaptálás eltitkolása, letagadása.
Abban igazad van, hogy aki bővebbet akar megtudni a minószi civilizációról annak más szerzőket kell olvasni. Én ugyanis csak az írásukat fejtettem meg. Mások konstruálták meg három és fél ezer évvel katasztrófális letűnésük után kultúrájukat és vallásukat. Ezeknek a gazdag fantáziájú szerzőknek az olvasása mellé ajánlom C. D. Cain Dancing in the Dark című dolgozatát hűtőolajként.
süti beállítások módosítása