Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: mondod te:))) na lépek, me holnap meló van nekem. veled ellentétben! jó... (2024.11.24. 20:23) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.05.20. 04:28 Fabius

III/III pofon a szarnak

Címkék: fidesz nyugdíj ügynöklista III/III

Pártunk és kormányunk szemmel láthatóan küzd önmagával. No, meg az ötlettelenséggel, hogy miféle ráolvasással kéne láthatatlanná tenni a közvélemény szeme elé hordott trafikmutyis szarhegyet. Szóval hogy  kellene valami, ami úgy vonzaná a tekinteteket, mintha Orbán egy pina mintás pulóverben próbálna vak komondorokat engedelmességi vizsgára ösztökélni. 

Az ötletszegény környezetben meg úgy látszik az egyetlen megtalált gondolat a "hogy látsszunk kevésbé komcsiknak" munkacímet viseli a habonyárpi íróasztalán. Rétvári államtitkár riadó, bejelenteni hamar, hogy mink akkor mostan megvonjuk a III/III-as ügynökök nyugdíjpótlékát. Egyrészt az úgyse tudja senki ellenőrizni tényleg megtesszük-e, mert az ügynöklista nyilvánosságot nem szavaztuk meg, másrészt meg igen, ezt úgy kell érteni, hogy Böröcz ügynökelvtárs marad az MTVA élén. Hacsak nem csinálunk belőle Szalai utódot az NMHH élén, mert ő még nem érte el a nyugdíjkorhatárt oszt' hadd dógozzon kedvire. 

Szarpaskolásból ötös, ollé!

Belegondolva két dolog jutott erről eszembe:

1: Lehet csak a véletlen műve, hogy erre akkor kerül sor, mikor Stumpf István alkotmánybíró alkotmányos határok átlépéséről szájal hűtlenül? Mert ugye az ő apósa az a Horváth István egykori belügyminiszter, aki a besúgórendszer haszonélvezőjeként végül belebukott a Dunagate botránybaés éppen csak most jutott a nerkormány a szankcionálásig. 

orbán ügynök.jpg

2: Mi lesz az indok amivel kimentik a vegzatúra alól Pozsgay Imrét? Ő is haszonélvezője volt a besúgók rendszerének, és bár a jobboldal felmentése szerint javára írható, hogy ő nevezte az 56'-os forradalmat először népfölkelésnek, talán kevéssé ismert, mivel indokolta ezt a párt vezetőinek:

"a kompromisszumos javaslat, vagyis ami az albizottság jelentésében a népfelkelésről olvasható, nem bántja azokat sem, egyáltalán nem sérti azokat, akik a Szocialista Hazáért Érdemrenddel honoráltattak áldozatos tevékenységükért."

Szocialista Hazáért Érdemrend a munkásmozgalmi hősöknek járt, és azoknak, aki részt vettek az ötvenhatos forradalom leverésében. Most a még élő kitüntetett ügynökök nyugdípótlékát elveszik, kérdés az érzékeny lelkükre ennyire tekintettel lévő Pozsgay méltó marad-e a sajátjára? Vagy marad minden a régiben, és a mi komcsink jó komcsi elven dédelgetik a hasznot hajtó besúgókat és mamutot tovább. 

441 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr105307251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

végre hajnali poszt az éjszakás műszaknak, megyek jelentem a tartótisztnek!
"Semmittevést is úgy kell művelni, hogy az lázas tevékenységnek látsszék!" Munka kerülési aranyszabály! Ha elvesszük nagypapitól, nagybácsitól, nekünk kell pótólni!
Es mi munkaja lehet a zsenialis agytrosztnek az alagsorban, hiszen ugy rugjak, verik, pofozzak, csukloztatjak es szarjak szajba orbant az EU-ban, hogy nem gyozik irni a "ti meg nem vagytok magyarok, bebebe!" valaszokat a derek adombol fizetett talpnyaloncok.

Izzadnak a sracok rendesen, de nekik mar mindenkepp veguk: nyernek meg egy valasztast es kibasszak oket az EU-bol, ezzel tovabbi (osszes maradek) ~200e emigrans lesz, es ez a szep orszag itt rohad meg helyben, vagy vesztenek egy valasztast, az uj kormanyt viszont pont ugy fogja baszkuralni az EU, hogy na mivan orban elszamoltatasaval, a kozgep vagyonanak zarolasaval, stb...

Szoval lesz itt meg moka, kacagas, rezsidemon pinata-zas, hejehuja paleszosztas, meg tancolo kockasinges gumicsizmas orban performansz. Izgalmas hetek-honapok varnak rank :>
@Megdobbent: Figyelem a környezetemben lévő nagy számú fideszes-populációt: mérhetetlenül elégedettek. Szerintük Orbán mindent kurva jól csinál. Tehát izgalomra ne számíts: a porhintések gyakorlata ujjgyakorlat csupán Habonynak.
Nyugodtan "tervezhetjük" a következő 5 évet Orbánnal, vagyis ne tervezzen senki semmit, csak imádkozzon, hogy ne az ő területére tévedjen be a porcelánboltos elefánt.
@biohouse: Én is ezt látom. A vérfidesz fanokat semmi nem érdekli, csak istenítik a viktorkát. Szerencsére tegnap az ellenkezőjére is láttam példát. Vérfideszes egyetemista rokonlányok nagy hangon szidták a kormány intézkedéseit. Viszont az is mondták, hogy ők másra szavaznának, ha most lennénk a választások, de kire? Szóval az ellenzéknek nagyon gyorsan össze kellene kapnia magát, mert így ők nem jelentenek alternatívát!
de hiszen az orbán is ügynök, hogy III/III vagy IV/XII vagy VII/VII-es mellékes ...ügynök és a maffia beosztottya, nekik dolgozik egyelőre megfelelően 3-as aláhúzva értéken

a többi mese és gumicsont

lámpavas a megoldás

brühühüyyy
tegnap feltettem pár kínos kérdést a mandineren a fideszfiúcskáknak ezzel kapcsolatban - gyöngyözött a seggük, de semmi értelmes reakciójuk nem volt a "buzi vagy-e", "kommunista vagy-e" "zsidó vagy-e" szentháromságon kívül...
@biohouse: sajnos én is ezt tapasztalom. Plusz azt gondolom, lesz még vagy 2 rezsicsökkentés meg egy 13.havi nyugdíj, és 2014 be van biztosítva Viktornak...:(
Megteszem ellene amit tudok, reménykedem és elballagok szavazni az összefogásra, de tartok tőle, hogy ezt a koncot Viktorék minden áron meg fogják tartani és sajnos túl sok még mindig a hívő + megvásárolható szavazó. Több, mint a gondolkodó és számokat ismerő. :(
Én csak nagyon halkan aztatat kérdezném: ha nincs 3/3 lista, vagy naggyon naggyon titkos, akkor a fiúk vajon mi alapján állapítják meg a nemkedvezményezettek körét. Vagy esetleg mégsem annyira titkos és Kövér Laca idejekorán az írtóasztalába tette?
@Secnir: Egészen őszintém érdeklődnék: valami mást vártál a mandikán? :)
Jó reggelt kívánok!

Fel kell tárni az ügynöklistákat, kitiltani a volt kommunistákat a közéletből és megvonni a luxusnyugdíjakat, ezeket pedig az Alaptörvénybe is be kellene emelni.:)

jobbik.hu/hireink/jobbikos-siker-megvonjak-iiiiii-asok-nyugdijpotlekat

Amúgy ez megint csak a szokásos fideszes nesze semmi fogd meg jól félmegoldás, mert azokat "sújtja", akik az előző rendszerben kapott kitüntetéseik miatt jogosultak nyugdíjpótlékra. Nem vonatkozik viszont azokra, akik pártvezetői fizetésük miatt jutnak hozzá nagy összegű nyugdíjhoz. Pld. Biszku Béla egykori belügyminiszter, az 1956 utáni megtorlások egyik irányítója.
@biohouse: bár nekem sincs sok reményem, pénteken mégis felcsillant egy picike fénypötty:
Déli egy óra tájban a piacon az egyik unatkozó hentes átkiabált a szemben unatkozó henteshez:
- "Láttad tegnap este a tévében, hogy minden mutatónkkal verjük Európát, milyen faszák vagyunk?
Csak azt kérdezném valamelyik nagyokostól, hova lett innen a sor a háromnapos hétvége előtt?"

... és senki sem kezdett elmúttnyócévezni, meg ballibsizni.
@fizetekmegegysort: osztogatott 2002-ben is a választások előtt, mégis megbukott
Jól tudják a fityiszék, hogy addig lehet eljátszani ezt, amíg nincs nyilvános lista. Addig bárkire bármit mondhatnak, letagadhatják a csillagokat az égből, és hozhatnak ilyen törvényeket, aminek semmilyen következménye nem lesz, de a komcsi szóra erős izgalmi állapotba kerülők szavazatát garantálja.
@tucano: Ha nem nagy baj küldtem neked egy mailt. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: A Fidesz soha nem fogja nyilvánosságra hozni az ügynöklistákat. Ha tényleg komolyan gondolnák a kommunista múlttal rendelkezők kizárását a közéletből és a politikából, akkor az a Fidesz-KDNP szövetség azonnali megszűnését jelentené. Sokkal jobban tetszik nekik, hogy csak egyes embereket és csoportokat tartanak sakkban ezzel az egésszel.
@tucano:
Ne zavarj minden aprósággal!
Nagyon sokan útálják már őket, de egyenlőre senki nem meri felvállalni, hogy nem rájuk szavazna. Ugyanúgy mint 2002-ben félnek tőlük a zemberek. A beszélgetésekkor nem nagyon mernek megnyílni, látszik, hogy zavarban vannak, hogy mit mondjanak. Mára már oda jutottunk, hogy lassan ugyan annyi a besuggó, mint a Kádár rendszerben volt, ezért mindenki félti az állását. A legtöbb helyen a vezetői beosztásokban már, sötét, elvakult fideszes van, függetlenül attól, hogy érte a beosztáshoz vagy nem. Volt olyan akit telefonon kerestek meg, azt mondták, hogy közvélemény kutatók, de nem lehet ellenőrizni, hogy valójában ki, mert rejtett számon hívják, és a szavazásokról a párszimpátiáról, jelenleg kire szavazna, meg van e elégedve a munkájával. Na ez volt gyanús. Honnan tudták hogy dolgozik nem munka nélküli. Ő sem merte azt mondani, hogy nem a fideszre szavaz. Így vannak az emberek megfélemlítve, és ezért stabil a vezető adatuk a közvélemény kutatásokban. Ha az ellenzék erősödik, akkor lehet, hogy több munkanélkülit kérdeztek, akiknek nincs veszteni valójuk azok meg merik mondani, hogy kire szavaznak.
Tartok én tőle, hogy ezt a vezérló is tudja, ezért addig barkácsolják a választási törvényt, hogy egyszer csak nem lesz 2014-ben választás.
Már előre röhögök azon hogy fognak futni ezek nehogy a vasvella hegyibe kerüljenek...
@bolondok közt viktor a király: Jól mondod. Egy apróságon pontosítanék. Mondtad: "Mára már oda jutottunk, hogy lassan ugyan annyi a besuggó, mint a Kádár rendszerben volt..."

Már bocsánat, de az átkosbeli titkos szolgálatok és csatolt részeik (besúgók) intaktak, érintetlenek maradtak a módszerváltás után is és azóta is. Vagyis már a módszerváltás pillanatában teljesült az "ugyanannyi".

Ma (23. éve) az a dolguk, hogy elhitessék velünk van választásunk. Pedig közelebbről megnézve pártjainkat, bolseviki mindegyik. Csak ma már keresztyéndemokratának, fityiszesnek, jobbklikkesnek, maszoposnak, dékásnak, lömpepésnek ... nevezik magukat a hajdanában a megszálló szojvetekkel kollaboráló 1párti ettársak. Az "összezáró" tettestársak.
@rdos: azért ez nem igaz. Gondold el:aki a rendszerváltáskor 10 éves volt, az ma 33, aki 15 éves volt az ma 38. nem gondolhatod, hogy köze van az elmúlt rendszerhez.Az elmúlt rendszert, csak a fidesz akarja másolni
@rdos: "Az "összezáró" tettestársak."

A mai nap dobogósa.
@rdos: "...megnézve pártjainkat, bolseviki mindegyik."
Igen, és még ezek sokkal többen vannak, és nagyságrendekkel többet nyúlnak le a közösből. Részben fizetés, juttatás, részben a politikai befolyással való üzérkedés, és nettó lopások.(két utóbbi soha nem kerül napvilágra. De ha mégis, akkor sincs semmi következménye.)
Siralmas, kiábrándító.
Ezzel szemben mit tettek le az asztalra? Amit lehet, azt már lerohasztották, és mára oda jutottunk, hogy csak az ifjú II.Lajos szavaival (Zuhanunk,zuhanunk Szentatyám!) jellemezhető a jelen.
Én ezt érzékelem, hátha "túlpesszimista" vagyok.

Nekünk Mohács kell
magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/ady/mohacs.htm
@KÁTÉó53éúétr6: Igen, ez igaz, de nagyon más volt a választási rendszer. Most nekik kedvez az egész. Ennek ellenére őszintén kívánom, hogy Neked legyen igazad!
"Az 1990-es parlamenti választásokon az MDF-KDNP-Független Kisgazdapárt összetételű kormánykoalíció képviselői között százharminc ügynököt találunk. Így már érthető Antall általunk sokat emlegetett kifakadása, nevezetesen: „Ha elfogadjuk az ügynöktörvényt, elvész a koalíciós többség’’. Hát bizony elveszett volna, vagy ha kiderül, hogy a Fideszesek között is tizenhét, az SZDSZ-nél negyvenhat, az MSZP-nél meg húsz ügynök található, de még a függetlenek között is ült két besúgó, új választásokat kellett volna kiírni Magyarországon.
Adják össze a számokat, s elsápadhatnak, az első, úgynevezett szabadon választott képviselők kétharmada ügynök volt. És akkor gondolkodjanak el azon, milyen lényeges magyarellenes törvényeket fogadott el ez a parlament. Míly mértékűvé vált Hazánk vagyonának ki- és átjátszása? Ha górcső alá veszik az „eredményeket’’, levonhatják a következményeket, egyáltalán nem véletlen kifosztásunk, a jog lábbal tiprása.
De vallassuk tovább a számokat, újabb összefüggésekre jövünk rá. Láthatjuk, hogy a kormánykoalíció ügynökei többségükben piti kis III/III-as besúgók voltak, itt-ott akadt egy-két szigorúan titkos tiszt.(A szigorúan titkos tiszt, a korábbi beszervező, akkor képviselőtárs, csak összevonta szemöldökét, s a spicli úgy ugrált, azaz szavazott, ahogy egykori tartótisztje akarta A pártszínek nem jelentettek akadályt. Az MSZP meg még inkább elemében volt, hiszen tudta, egykori MSZMP-sként kit szerveztetett be.) Az SZDSZ, az MSZP és a Fidesz mélyen fedett emberei azonban zömében külföldi titkosszolgálatoknak jelentettek, az MSZP emberei elsősorban a KGB-nek, az SZDSZ, meg a Fidesz képviselői pedig az izraeli titkosszolgálatnak, a Moszadnak és az amerikai CIA-nak."
ha megismerjük a névsort, hogy kiknek vették el a pótlékot, lehet, megtudjuk azt is, kik voltak III/III-as, van 4/4-es, vagy 1/1-es... stb ügynökök. :)))) végre, lesz tiszta víz a pohárban... vagy nem.. vagy zavaros.. húú... már én is belezavarodtam..Mondjuk, azt is szeretnem tudni, mennyi is az a pótlék? Mert ha csak potom összeg... abból nem lesz haszon.
Én alapvetően helyes ötletnek tartom a megvonást, bár én tovább mennék, vagyis mentem volna, és azokat akik nagykutyák voltak és rendszerszolgák kitenném. na az lenne megújulás.
@KÁTÉó53éúétr6: Igen, igazad van. Másrészt szemem előtt zajlik a lelkes, a közért tenni akaró fiatalok eljellemtelenítése. Az ettársaknak nagy gyakorlatuk van ebben.
Amikor egy hatalmon levő társaság ilyen látszatintézkedéseket tesz, az már a vég. Útolsó próbálkozás, hogy eltereljék a figyelmet a valós problémákról.
Ha jövőre nyernek, akkor mi lesz? Konszolidálják a gazdaságot? Hogyan?

Szerintem az ország számára sokkal fontosabb az, hogy az ep választásokon a lehető legkevesebb helyet szerezze meg a fidesz. Akkor mindenki elengedi orbán kezét.:-)
@rdos: na igen, ez a nagy gond hogy ifjaink is válnak múmia szerű lénnyé...
@Secnir: még meg bírsz lepődni a shitnyikeken? Tudod, csak a csuhajja!

;-)))
@vitéž munkášőr: én azon a csuhajja dolgon nem tudok napirendre térni..pedig elég magas az ilyen típusú türelmem
@Secnir:
remélem nem vetted sértésnek, ezek dícsérő jelzők mióta a narancsseggfejek mindent beszaroztak ez a három legalább érintetlen maradt még akkor is ha a fidesz is tele van velük, de azok ott már nem is az igaziak
lásd: báj(os)alex

brühüyyy
@Penivaldes: Rétvári, Zsiga, Kocsis, GFG, etc? Azok nem az ifjaink, azok a NER-falanszter "α" prototípusai...
@Secnir: jó most ezen miért lepődsz meg?...rólam is megállípították az elmúlt 3 évben vagy azt, hogy libsibolsi vagyok, (nem tudom mi az), vagy azt hogy Moszad ügynök, vagy azt, hogy Washingtonból kapom az utasítást, vagy azt, hogy Bajnai ügynöke vagyok...na most ezek után én semmin sem lepődöm meg..
@Penivaldes: Van remény. Kicsit off, de ha már a gyerekek, a nevelés (kedvenc témám) szóba került, ajánlom Fóti Péter egy írását.

www.foti-peter.hu/gentischer.html
@Penivaldes: az kész. Mindent visz. Pedig pont előtte volt a Merkelt catfight-oló szerelmes spiné...
@vitéž munkášőr: igen az esernyős nő..
egyébként eddig ilyen csak a rémálmaimban jött elő..
@OPHELIA: :-)

Az csak a gond, hogy a halmazati kategóriák is illenek rájuk. Bűnszervezetben, folytatólagosan "hazaárulnak". Találóbban "hazakótyavetyélnek".
@zollerbá: és mi van a Bundesnachrichtendienstel és a papokon keresztül az olasz titokzatos szolgákkal? Nekik senki sem jelentett? És a románok, akik családtagokon fenyegetésén keresztül szervezték be az embereket?
MI6? Telis-tele volt magyarokkal.
Paraguay-Uruguay-Brazília-Argentína? Szerintem igencsak.
Mindig a KGB-CIA-Moszad hármas, ezekkel csak könyvet lehet eladni. Pedig tökmindegy, hogy pártfunkci vagy a gyóntató szervez be, esetleg a távolba szakadt rokon.
Az egyetlen észérv az SZDSZ és a Fidesz érintettsége mellett, hogy ők valóban tettek vmit a rendszerváltásért, gondolom emiatt biztosan keresték is velük a kapcsolatot, míg a nemzeti oldal még nem tudta eldönteni, hogy munkásőr egyenruhát vagy kacagányt húzzon 89-ben.
És ezekről sohasem tudunk meg semmit, legfeljebb a III/III-ról, vagy hogy is hívják őket mostanában? Érdekel a múlt, de egyre inkább a jelen is:)
@rdos: azóta is képírást fejtek :) hamár a témánál vagyunk, nagyon izgalmas az egész történet!
@rdos: igen, egyébként én azt tapasztalom, hogy mostanság a nyugati gyermeknevelési tudományban is kezd terjedni, hogy nem hagyni a babát sírni.
@rdos: Volt olyan munkahelyem, ahol sikerült megtapasztalni és sajnos a szálak még nem varródtak el. Mivel bűnszövetkezetben mindenki tud a másikról valamit és ez így megy a világ végéig. Az érdekek,a függőség, etc.
@AKIsTUDATLAN: "nettó lopások". Formailag köztörvényes lopásnak tűnnek. Ha kissé megkaparod, a felszín alatt kirajzolódik a nemzetárulás, a kollaboráció tényálladéka.

Ezért szeretem mikor a pártok egymásról elmondják hogy maffiózók (mindegyiknek igaza van a másikról), vagy amikor a "jobboldal" konteózik a háttérhatalomról, miközben a ruszki és ami gazdáik ülepét nem győzik elég fényesre tisztogatni.
@rdos: Nagyon érdekes, és elismerésre méltó. valóban szükség lenne arra hogy a gyerek igényei szerint menjenek a dolgok, és az anya jelenlétére. csak az nincs meg, és amit elkeserítőnek tartok, hogy azoknál sincs meg akik otthon vannak, és nem dolgoznak a gyerek mellett.
@tucano: Off. Mellár Mihály minószi = (ős)magyar megfejtését kb. akkor kezdtem el komolyan venni, mikor a minotaurosz legendájában még egy réteget talált, a "jobb érintős kilépce" és a "bal érintős kilépce" formájában. Ami szép és elgondolkodtató, mindez csak magyarul értelmes.

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dkqo2RucnnwJ:osmagyar.kisbiro.hu/modules.php%3Fname%3Dtopics%26file%3Dolvas%26cikk%3Dkretakepirasa-4cf7e7bf18fae+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu
@rodeo36: Te meginthülye !
Ebben a blogban arról van szó,hogy elveszik hivatalosan a volt III/III-as ügynökök nyugdíj kiegészítését... érthető, vagy nem érted meg a leírt szöveget?
Azaz hogy jön ide orbán III/III-as ügynöki tevékenysége, amit nem jól tudsz, mert nem volt besúgó, nem úgy mint Te!
Faszfej
@Penivaldes: Ez A kitörési pont. Tanítani. Közben ezért jó lenne ezeket a jómadarakat is (2/3-os III/3-asok, meg a maradék 1/3) a közéletből eltakarítani.
@OPHELIA:
a mai magya valóság valós keresztmetszete a hsz-ek itten:
mandiner.hu/cikk/20130519_muranyi_andras_byealex_tizedik_helye_maga_a_mamor

báj a lex és ...akkor is egy szimpi ha mindenki megpukkad a giccsesek közűl... a kis eccerű...semmi más csak eccerűség

brühüyyy
Off
Megvan a kitörési pont. 23 évvel ezelőtt is ilyen ábrándok voltak.
A képek megmutatjàk hova és kikkel indulunk, a magyar oldal különösen jó.
afriport.hu/index.php/hirek/gazdasagi-hirek-magyarorszag/17836-konkret-uezleti-tervek-marokkoval.html
On
@rdos:
hát főleg a II/III-adosokat

a többi elmegy magától

tudod mikor a vérbajos bemegy a dokihoz, doktor úr le kel vágni? nem fiam, leesik magától

na ez a fidesz sorsa is

brühüyyy
@rdos: nem tudtam, hogy indián őseim is vannak:))
@OPHELIA: "bűnszövetkezetben mindenki tud a másikról valamit és ez így megy a világ végéig"

Csak azóta van ez így amióta az 1. felé alá rendeltség, a 2. intézményesített erőszak és a 3. pénz uralja a világot. A vicc, az történelmileg ez nem is túl régóta van így. És csak addig működik ez a gengesztervilág, vagy besúgó világ, amíg sokan rá nem döbbenünk, lehet, régebben lehetett másképpen is élni. Akkor a jövőben miért is ne lehetne?
@rodeo36: "leesik magától" :-)

A próféta szóljon belőled.
@rdos: azért én bízom abban, hogy nem minden fiatalt tudnak jellemtelenné tenni/gondolj a Haha-ra/ inkább azt érzékelem, hogy a fiatalok értetlenül szemlélik a történéseket.Ez szerintem a nagyobb baj, hogy sehol nincs tiszta helyzet, mert a politika "mondja a helyeset, és teszi a gonoszat
@Penivaldes: ja:) mostantól hívj lakatos winettúnak a dob utcából:-)
Mitől vár itt valaki változást?
Saját szüleiket nem fogják elárulni!
Ezer helye olvashatunk arról, hogy Kövér komcsi volt,
Orbán apja szintén, sőt, párttitkár...! A bányában amit elprivatizált, amikor "megtért" a "jobboldalhoz" Értsd: Önmagának jobb oldalhoz...!
Sunyi volt oktatási miniszterünk
Pokorni Zoltán apja, bevallottan III/III-as besúgó volt..., ezért fia egy egész évig csak a pénzt vette fel a pártkasszából, szerepléseit lemondta. Nem akarta, hogy leköpködjék..?
Egy év után pedig, egyre nagyobb vastagságú a bőr a képén! Ismét ő hirdeti az igét nekünk, akik soha nem voltunk mocskok! Már a mesékben is aljasként nevezik a politikusokat, mint meghatározást! (20130520 RTL reggel Don Kojot és Sancho Panda) Meddig mennek el?
@rodeo36: Kövezz meg, de nekem is szimpatikus volt Alex, az meg főleg, hogy fricskát mutatott a magyar celebvilágnak. :)
@rodeo36: de örülök, hogy Te a hozzáértő is ezt mondod.....nép gyermeke ártatlanul szép szöveggel
Felejtsétek el a 3/3 listákat.

23 éve a teljes politikai palettának volt ideje és alkalma amikor épp kormányon voltak, hogy hozzáférjen és kiszedje belőlük az igazán érdekes és kompromittáló részeket. Felnőtt ember józan ésszel nem gondolhatja, hogy nem tették meg és mára nem csak huszadrangú senkik maradtak bennük.

Semelyik a múlt 23 évben regnáló politikai alakulat nem lehetett olyan hülye, hogy az egyetlen módját a bukásuknak és felelősségre vonásuknak érintetlenül hagyták amikor épp volt alkalmuk, hogy hozzáférjenek.

Másrészről aki OV bukásáról fantáziál annak ki kélne józanodni egy picit, ott van az átlátszó.hu-n a lista 2012-ig végigvitt state capture-ről, az volt a félidő és már az akkori lista is hajmeresztő. Emellett ott van a közigazgatásba bebetonozott tégla sereg bármikor aktiválhatóan, és ne legyen senkinek fikarcnyi illúziója afelől, hogy OV gátlástalanul és kegyetlenül ki fog használni minden lehetőséget, hogy megbuktassa a kormányt ha nem ők nyernek jövőre.

Bajnai ott rontja el, hogy a box szabályai szerint próbál küzdeni, OV sarki bicskás mindentlehet küzdő stílusa ellen. Nem fog sikerülni úriember módjára küzdeni amikor az ellenfél pletniből combonszúr és arcba térdel és addig üt amíg mozogsz a földön.
újrraraa !!!!! élvezzétek !!!!

javaslom a fődakota aki minden nyugdíj és rezsi forása !
az fizese a tejjes rezsit és emejje félkézzel a nyugdíjakat duplájára!

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r-UHlXz3Qqc

én is elérzékenyülök, ha eszembe jut hogy az én adó forintyaimból, közpénzen tartyák fen ezt a nemes tv csatornát...
a III/III az vic... sorojjam őket?

dr.O.Viktor, dr.S.István, dr.P.Sándor, dr.M.György, dr.M.János, dr.Á.János, dr.K.László, dr.S.Pál.... stb stb
lásd

Az ügynökök a paradicsomba mennek...

bár normális országokban a Lecsóba...
És a politikusnak becézett összes (volt)kommunistát az ócsai GULAG-ra!
@rdos: Vagyis kb. min. 6000 éve? :DD
Ami bájalexet illeti, gratula neki, bár hányok a figurától és hányok a nótától is. Van aki nem, és ez így van jól. Hallgassátok meg még 1000×, hátha jobb lesz. :))
lényeg hogy az azeri haverokra a Szent Balta Szövecsége tagjaként elsőhejen adtuk le a savazatunkat!

baltásokat eu ba!

kár hogy ők a dakota segnyalást nem viszonozták még egy egy pontos buksimogatással sem...

cigányabbak a dakotánál !
@2007alex: Engem nem érdekel, kinek mi volt apja, és anyja, és mit tettek az ősők. Engem az érdekel, hogy a fia lánya mit tesz. És nem kell az ősők bűnei miatt vezekelni. hülyeség. a saját bűnért kell.
fiúk lányok új majom született -vagy nekem az- a mono és a mandi oldalain ott ordítozik, persze nem emberszabású csak úgy szimplán majom úgy híjja magát, hogy:

Van Beaur Affarcan

én azt látom abból amit megnéztem, hogy nincs farok a bőr alatt csak mócsing csüng

de nézzetek utána...persze esernyővel mert fröcsög

brühüyyy
@Penivaldes: ezt a nagytokás dakota kövér gecit már hívhattyuk baltaarcúnak...

javaslom énekejjük el együt a hím nuszt !

tegnap este óta közel 20 000 klikk:)

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r-UHlXz3Qqc
@rodeo36: ja tudom, az a legfőbb jellemzője hogy van bőr a farkán. nomen est omen...
kár hogy Rozi néni címét nem tuggyuk...
küldenék neki pííízt (ráírnám feladó: dr.Orán Viktor)
hogy örülne baszkikám
@Myrath:
hallhatnék egy precíz műkritikát, nemcsak a lehánylak mert útállak mert én nem tudnék illen eccerű lenni

csak, hogy megsúgjam neked, nekem egyre jobban teccik a kis eccerű olyan "kedves"

te meg nem szereted a kedvest

miért kritikai elmzést várok easthetica-i alapokon Aristótelés-alapján

brühüyyy
@Penivaldes: azért kiváncsi leszek mit gondolsz majd, amikor az orbán kölkök kezdik el osztani az észt...
@Penivaldes:
szerintem az ürge egy merő tévedés, egy előbőr farok nélkűl, sőt embör sincs a másik végin

nomen est omen

brühüyyy
@KÁTÉó53éúétr6:

nekem a Rákóczy idők és a korábbi kobzosok jutnak róla eszembe amint járták a határt és egy jó pofa borért és kvártélyért elszórakoztatták az állami tv híjján éldegélőket, milyen szerencsések voltak azok a népek nem volt tv a pestist ki lehet nőni a tv-t nem

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

magyar ceklebvilág? szar gecik bandája híg fost drágán hisztériával

a kurva annyukat

sdeholsem érdekelnek és ha bármelyik tv egyet is mutat máris megy a távirányítóval a szemétbe

brühüyyy

amerikai filmek a nagy békevágy meg a csak halott van darabokban robbantva című felnőttmese rakétával

egyetlen egyet sem nézek és a reklámjaikat sem

meg vagyok nélkülük

filmen már a galaxis is az övék némi veszteséggel mindíg a latinó meg a néger patkol el előszőr utána jön csak a többi szargeci

brühüyyy

a CIA fizeti Hollywood-ot?
A nyugdíj problémát nem fogja megoldani, de maximálisan egyetértek az intézkedéssel. Ez elvi kérdés.

Nem szabad itt megállni. Ki az összes kommunistával a közéletből! Kezdjük mondjuk a kormánnyal.
@rodeo36: Nekem ez után az interjú után lett még szimpatikusabb a srác.

langologitarok.blog.hu/2013/03/21/a_szemuvegem_dioptriajabol_nehez_megismerni_byealex-interju?token=0e58212f9126cd7fa8ccc6ea627716ed

Tényleg a román dalt hallottad már?? ;) Valaki azt írta róla, olyan brutál, hogy még a rákot is gyógyítani lehetne vele. ;)
@KÁTÉó53éúétr6:

képzeld, és még kokárda sem lakkcsizma és lajbi sem volt rajta és a turulmadár nem kerengett felette a csabakirályfi szellemével mint ezüstözött finggal és a görlök huszárruhában

brühüyyy

na ez nagy értéke nekije le is ugattyák a nemzetiek a dohányboltokban ellenplakátok lesznek baritálva hogy réginek lásson
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem de valahol a mandineren ajánlották a nemzetiek

van linked rá? kíváncsivá teszel mit tud Senhor Dracul A Szék Hely
brühüyyy
@tucano: Azt biztosan tudom, hogy Kanadában az ottani magyar papokat a III/I figyeltette még a hetvenes nyolcvanas években is. Az is biztos, hogy a Kádári titkosrendőrség igen jó kapcsolatot ápolt a Securitátéval és a Stasival is, valószínűleg ezen országok vezetői már régóta ismerik a mágnesszalagokon lévő több tízezer ügynök nevét is. Az is tény, hogy Carlos Budapesten a Rózsadombon pihente ki a fárasztó terror akcióit. Az is tény, hogy Clódó a bombagyáros jelenleg otthon szabadlábon piheni ki a sok kamu robbantásával járó izgalmakat.
Lassan de biztosan szivárognak az infók, de a lebutított embereket nem érdekli, hogy kik irányítják az országot, csak az, hogy ki mit igér!
Tíz éve jelent meg a:
A "rendszerváltó" miniszterelnökök pórázon c. könyv, nem lett visszhangja és senki sem perelt, ajánlott olvasmány fent van a neten.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
namost a román fiú, egy hangfenomenon a zene és a dal -bár nehezen érthető az angolja- szerintem átlagon felüli de a balettkar egy kalap szar ehhez az előadáshoz egy Cirque de Soleil stylus kell mert megérdemli, nem láttam a többieket de ez a srác még fog hallatni magáról és nem tudom hol, hiányzik egy felső terc a skálájából de a mélységei megvannak akármit tud...szerintem egy másolat egy amerikai vagy british srácnak aki már régóta menő nem ugrik be a neve és az be is vallotta hogy "más" de top a topon

szóval nem tudom mit vártok egy fesztiváltól? végleteket...azért van

a bájalex egy trubadúr aki az eső elől a dobogóra jött és ott dalrafakadt dünnyögve ami arra kényszeríti a hallgatót, hogy csendben meghallgassa

jó a gyerek

brühüyyy
@sírbateszezazegész: ugyanezt. az orbán gyerekeket sem azért fogom, mert az apjuk, hanem mert ők ha osztják az észt. mindenki előtt nyitva az út normál gondolkodásra. nem stigma az ős rajtad, hanem tanulság. lehet tisztességesé válni tolvajok, és rosszul döntők gyermekeként is. a saját családtörténetem ez. és nem akarok "kámingoutolni"...
@ököljog:
mivel mindent te sem tudhacc -és nem is tudod- orbán beépített ügynökként kezdte, és volt mivel zsarolnivalójuk mai napig nem véletlen, hogy ő az aki legjobban ellenáll ennek a leleplezésnek meg a kövér

te meg egy idióta vagy és nyasgem

brühüyyy
@zollerbá:

Bizony a Jobbik érzékeny igazságokat kapargat, annak köszönheti a népszerűségét. Kár, hogy csak a felszínig jut.
@Penivaldes:
ez így érdekes, és sok valóság magva van, de felhívom figyelmed az Oedipús vagy Oedipaís komplexus-ra, ami úgyfent valós...a történet a jelkép jelképe

brühüyyy
@Deepthroat: és még ez a szarjancsi nem is szemtől-szembe küzd, hanem hátba szúrva
@rdos: Egyetértek veled, de azt hiszem rosszul fogalmaztam, most nem a hivatásos besugókra gondoltam, hanem az ember környezetében lévő elvakult párthívőkre.
@Penivaldes:
R. Kipling írja a Riki Tiki Tevi-ben, hogy a kobra tojásait is szét kell roppantani mert a kobra amint kijön a tojásból máris gyilkos

azaz nem lehet levetkőzni a géneket és a család hatását

csak nagy nehézségek árán, ha ez neked sikerűlt gratula ...én mai napig küzdök önmgammmal döntéseimkor az őseim bizonyos részeinek hatásai ellen még jó, hogy a jók többen voltak

brühüyyy

és megtanúltam -nagyon korán- disztingválni és hallgatni
@Penivaldes:
az eredeti történet egy jelkép -bár valós alapokon- de ideggyógyászati elmekórtani szakirodalommá is vált azaz betegségeket neveznek meg általa de ahhoz, hogy tudd mi a betegség tudnod kell a történetet annak minden szimbólikus jelentésével együtt

Robert Graves

brühüyyy
@Penivaldes: más a véleményünk. Ha a lopott, sikkasztott vagyonról lemond, akkor ok. Ha nem teszi meg, akkor vállalja annak következményeit. Itt azért az én pénzemről is szó van. És eddig nem láttam volna, hogy azt teremtés szándékával visszaforgatták volna a gazdaságba. Itt nem egy fugger-féle vagyonfelhalmozás folyt.
@rodeo36: "ezüstözött finggal és a görlök huszárruhában"....hát.. szétröhögtem magam
@Myrath: Igen, vagy 6000 éve. Ehhez képest az emberi faj, a Homo Sapiens úgy 150000 éves. Szóval amit halivúdtól Balivúdig sugall minden főállású tudatmódosító, az távolról sem természetes. Ellenkezőleg.

@KÁTÉó53éúétr6: Szerencsére nem tudnak, csak azt a keveset teszik ilyenné, akik a kiválasztottak, azaz az utánpótlás.

@sírbateszezazegész: Persze hogy nem erről szól a link. Hanem arról, ezek a "primitív", kőkorszaki technikákat alkalmazó népek a saját emberi erőforrásaikat (gyermek nevelés, együttműködés) sokkal jobban használják ki, mint mi a "modern" társadalmakban. Lehet, hogy inkább ilyeneket kellene tanítani a menedzser, vagy háer kurzusokon, nem pedig Szun-cet.

@rodeo36: Nem tudom másoknál hogy van, de nekem hetek óta az Ügynökök a paradicsomba mennek (Dézsi Zoltán fikciós? játékfilmje) van az indamail kilépőmőn. Csak nem a "szárítás"-t szolgálja? Ököljog finoman cizellált, "kulturált" érvrendszere, hite, mekkorát zuhanna magába, ha kiderülne az, amit ma még nem tudhatunk?
@rodeo36: persze, ebben van igazság, hogy a kobra tojásait el kell taposni. csak a kérdés az meddig kell úgymond vezekelni a leszármazottaknak? a végtelenségig? vagy bizonyíthat, megpróbálhat bizonyítani, és megpróbálhat normális emberré válni, akit nem vakítanak el ostoba eszmék..
persze nehéz, szó nincs róla hogy könnyű. főleg feldolgozni bizonyos dolgokat. nálam talán valamelyest az segített hogy nyíltan beszéltek ezekről otthon. nem volt mentegetés, nem volt semmi olyan amely finomított volna, de nem volt mocskolódás sem. tények voltak.
@bolondok közt viktor a király: "az ember környezetében lévő elvakult párthívőkre"

Bízzunk benne, hogy fogynak, fogynak, fogyogatnak.
@sírbateszezazegész: persze mondjon le, de nem kell magára húzni a csatorna fedelet. meg nem kell könnyes bocsánatkérés a gyerektől.
és tőlem sem kell senkinek sem bocsánatot kérni mert tönkretették a dédmamám életét. mit érek vele..?..semmit.
@Deepthroat: "23 éve a teljes politikai palettának volt ideje és alkalma amikor épp kormányon voltak, hogy hozzáférjen és kiszedje belőlük az igazán érdekes és kompromittáló részeket"

Ez "AZ" átverés. Káderjanibá óta ez megy. Azt hitetik el velünk, a sajtó, a politikusok, hogy a pártnak (újabban többpártoknak) vannak (titkos) szolgálataik. Holott szerintem (meg e szerint, film.indavideo.hu/video/f_az_ugynokok_a_paradicsomba_mennek) pont fordítva van. A ki tudja kit szolgáló szolgálatoknak vannak pártjaik. Már persze sejtésemet bizonyítani nem tudom, de a dolgok mai állása szerint 77 év múlva amúgy is megtudjuk. Addig meg hagy higgyek abban, ami számomra logikusnak tűnik.
@rdos: téves link

pl itt van:

www.youtube.com/watch?v=c-F2Q3Pjaks

alapmű... a 3/3-as elftársak dr.D.Gábor, dr.O.Viktor stb a főszereplők...

rohat büdös komcsi besúgó ügynökök...

mind fel kelet volna időben lógatni...
mongyuk 1989.12.25. sose késő... csak a statuálás miatt
@Husz_János_Puszita: ismerem a fajtáját a párnája alat van a heji fides polgármester és dr.O.Viktor bűnszervezet vezető képe...

elképesztő sötétség... ezt mondom 3 éve...

800 ezer zombirka vénlány nyuggerhad !!! akik a pap kamura halgatva rángathatók...

büdös rohat sötét parasztok ezek, agynélkül !
@zollerbá:
Szemelvény a hivatkozott alkotásból:
"Boross Péter is kapott 1982-ben egy elég szép kitüntetést, a Szocialista Hazáért ezüst fokozatát, ami a fegyveres testületek tagjainak járt.
• Mi köze volt Boross Péternek 1982-ben a fegyveres testületekhez?
• Munkásőr volt. Õ volt a Dél-Pesti Vendéglátó Vállalat igazgatója, amelynek élére csak és kizárólag a hálózat által kiválasztott személy kerülhetett. A vendéglátás a szocializmusban az információrendszer egyik központja volt. Nyilvánvalóan, ilyen helyeken lehetett megfigyelni legjobban az eseményeket. Azt mindenki tudta, hogy besúgó a mezõõr, besúgó a portás, a szállodai ajtónálló, a pincér, a főpincér, a teremőr, de ha ez mind besúgó – a vendéglátóipari helyeken az okosabb ember nemigen beszélt, főleg nem a bárokban –, akkor hogy ne lett volna hálózati személy az, aki mindezt irányítja, ráadásul párton kívüliként, ’56-osként. Aki viszont elhiszi, hogy egy ’56-os valaki a forradalom leverése után jogi egyetemet végezhet,majd azonnal vállalatigazgató lesz egy ilyen cégnél, az igen naiv."
hu.scribd.com/doc/46168288/Lakatos-Pal-Rendszervalto-miniszterelnokok-porazon
találtam efgy csuhajja típusú nénit..nem tudom hogy most komoly vagy csak hülyéskedik..
@Penivaldes: ??? lássuk!!! Rozi néni nyuggertársa ?

@Dr. jenőke (jenőke): :)))

egy percig nem hittük hogy pont az a rókaképű let volna "tiszta"

sunye geci mind... csaló bűnöző szemetek... ajja a tejjes "elit"
@rdos: én komolyan mondtam. Nálunk így volt a nevelés. Nem szeparáltuk el őket. Én ímádtam az együtt alvást, vagy legalábbis az elalvást együtt. Meg én hiszek a nagycsalád intézményében. A generációk egymás mellett élésében.
Ez egy ilyen win-win game.
Szun-cu inkább egy szum zero game.
@Penivaldes: ilyen a világ. Én nem gondolom, hogy a megbocsátás az én dolgom.
@Buga.Jakab: ja idős néni. és nagyon veszélyes, margó néni ő. van ott szakrális győzelem, meg az, hogy ő azon sem lepődne meg ha a miniszterelnök úr tudna vizen járni. ha nem tévedeek a Lányok és Asszonyok Orbán Viktorért tagja..aminek egyébként a borítóképe egy Krisztus képhez hasonló cucc..elég hát..értitek..
@Buga.Jakab: Kössz a javítást. Bocska, télleg rossz linket adtam.

"mind fel kelet volna időben lógatni..."

Bocsi, de ez nem érzelmi kérdés. Hanem köztörvényes. A bűnözőt is megilleti az ártatlanság vélelme, de ha bebizonyosodik, hogy lopott, csalt, hazaárult, akkor talán fontosabb a kármentés, mint az akasztás. Nem mellékesen így motiválva van a bűnöző az együttműködésre. A szállásköltséget meg napközben megkeresi kőtörésből, zászló varrásból, vagy abból, ami meló a dutyiban van. Miattam élhet akár 100 évet is, de ha kérhetem, a becsületes emberektől gondosan elzárva.
@Penivaldes:
volt egy szokás, talán néhány helyen jelenleg is fennáll valamilyen formában, az elbukott vezető egész családját likvidálták, válogatás nélkűl

(a lehetséges ok: bárki aki élve marad jogosan mondja, hogy meg kívánja bosszúlni ami történt, még akkor is ha egy Macbeth vagy egy III. Richárd-ról van szó, az én atyám az én atyám és erről az opera irodalom végtelen példákat hoz lásd a Borisz Godunov zárójelenetét a még haldokló Borisz mellől elrángattyák a fiát és viszik a vesztőhelyre...az a történet egyébként is arról szól hogy a legjobb indulatot is el lehet ferdíteni politikai okokból lásd Sujszkij szavait és tetteit (mintha a kappanhangon óbégató orbánt látnám 2002 után, az áskálódás aljas hazugságok és a kenegetés..., az orosz operákban a tenor negatív szerepolő nem úgy mint az olasz és franciában ahol ő a hős...)

de ez messze vezetne

brühüyyy
Anyátok a helyet hogy megszült benneteket inkáb nyelt volnale mocskos kapitalista kutyák szoszi D!!!
@rdos: "nem érzelmi kérdés. Hanem köztörvényes. A bűnözőt is megilleti az ártatlanság vélelme"

tévecc...

a bűnözőt megileti a zártatlanság vélelme...

de a politikust nem... a politikai 1/2lőség egyetemleges...
forradalomban felógatyák őket oszt utána lehet pofázni
@Buga.Jakab:

Nekem ne mondd, a faluban ahol most lakom, az egész utca nyugdíjas. Megállt az idő. Közelről ismerem a kádári néplelket, a legkisebb pletykáig bezárólag. :D
@Husz_János_Puszita: és hogy tartyák magukat a vénlányok???

remélem elég rákosak !

sajna a feudalizmus vége akor lesz ha megmurgelnek a vén komcsik...
@Buga.Jakab:
Azért az író hitelessége kétséges, ha abban is téved, hogy mikor végzett jogot Boros.
Utána néztem.
Igaz az 1951-es dátum sem szól a hóbagoly mellett családi múltja és a rákosi rendszer ismeretében,
@Dr. jenőke (jenőke): szerinted ojjan embert a husos fazék közelébe engednek akiket nem tudnak zsarolni? aki tiszta? a lóf@szt...

a fiatalok akik nem 3/3asok azoknak meg együtt kel lopni csalni stb... és amikor van már "akta" akkor léphetnek előre...
@Buga.Jakab:

Nemár, a rákkal nem viccelünk.

Amúgy jól tartják magukat, kösz. Örülnek. Küldött az Orbán mindenkinek levelet, átvállalta a falu adósságát. Szidják ezerrel az önkormányzatot, akkor miért emelték a kommunális adót?
@rdos:
nem kell ezen sokat merengeni, orbán egy sohasem létezett diákmozgalom élén állt mert az elhárítás odatette mint őfelsége ellenzékét, és sakkban tartották meg ajnározták ha sokat ugrált bebaszták a kóterre és ott oktatták, hogyha ki akar kerűlni és élve akkor mit kell csinálnia azt nem tudták róla hogy tudathasadásos és pszihópata meg szociópata az csak kevéssel később derűlt ki de akkor már későn volt akkor tévedtek amikor odaengedték a koporsók mögé és abban is hogy a koporsós játékot megrendezték az egy nagy baromság volt és teljesen fölösleges aki értelmes nem vette be a többienek meg lehetett volna más ingyencirkuszt csinálni

brühüyyy
@DOBÓ:
2013.05.20. óta tag.
És máris nem tud helyesen írni.
Szövegértés miatt egy kis magyarázat:
Helyesen ez esetben nem azt jelenti, hogy nem vagy csinos.
A helyet, mint területet nem lehet lenyelni.
@Penivaldes: @Husz_János_Puszita: a rák nem fontos...

üzenem nekik gyorsan gebegygenek meg...
hogy léphessünk társadalmilag...

mongyuk a fides megtesz a megmurgelésükért mindent amit csak lehet...
@Buga.Jakab: előre lépni akkor fogunk ha nem játszmázunk
@Dr. jenőke (jenőke):

A Fidesz munkásőr tagozatából jöhetett.
@Buga.Jakab:
Pont erről szól az idézett könyv - Németh Miklóssal kezdve.
Több helyen beleolvastam. Az egészet feltették.
Ha a fele igaz, az is sok.
Egyébként a konteokat nem kedvelem, azokat nem olvastam el.
@Husz_János_Puszita:
Cserkésznek is gyakornok. Ez volt az első hozzászólása.
@Dr. jenőke (jenőke):

Dolgoztam az átkosban szállodában pár évig, így ebben a formában nem igaz. A személyzet önszorgalomból volt besúgó, ha volt, nem kötelező jelleggel. Vezető viszont csak pártkáder lehetett.

A Boross ismerősömnél dolgozott csaposként, elég ügyetlen volt, azt mondja.
@Penivaldes:

Megvonták a nyugdíjpótlékát, felhergelte magát.
@Dr. jenőke (jenőke): a szoszi-n még gondolkodom, a többit már meg se próbálom értelmezni. :)
@Penivaldes: szerinted az elmúlt 23 évet ki ellen követték el? Ellopták az életünket. De a gyerekeinkét is. Ez nem vicc. Élhetetlenné tették az országot. Az, hogy egy ilyen blognak létjogosultsága van, jelzi, milyen nagy a baj.
@sírbateszezazegész: ezért kell elűzni mindenkit álljon az bárhol aki ennek részese volt.
@sírbateszezazegész:

Ez a társadalom szétesett, az állapotán egy kormányváltás nem segít. Ezért döntöttem a távozás mellett.
@rodeo36: csak nem te akartad beszervezni?
Most meg tessék megszívtad, nem jött be...
Ez a hülye KÁTÉ is ezt feszegeti, úgy látom besúgókám ,hogy nem eléggé ismer téged...

Brühüyyy
@Penivaldes:

Szöszi: lehet hogy kívül szőke vagyok, de belül sötét.
@ököljog:
na most, hogy kultúrált maraggyak: nyasgem...kijafaszvagyte

brühüyyy

a bolhapöcsénpattanás?
@Penivaldes: Akkor meg kellene vonni a kiemelt nyugdíjat Pozsgay és Szűrös elvtársaktól is, és ők jó elvtárnak számítanak a jelenlegi hatalomnak.
@ököljog:
ilyen szarokra, mint az orbán az igazi élcsapatban nem volt szükség, csak arra jók, hogy ők legyenek a melter a téglák között arra már ma sem jó tehát meg vannak számlálva a napjai

fölösleges

a maffia tartja még amíg gazsulál

brühüyyy
@Penivaldes:
kapcsolódj ki

www.youtube.com/watch?v=W0UrRWyIZ74

csak egy kicsit

kis eccerű

brühüyyy
@KÁTÉó53éúétr6:
kis izé
chiléből amíg épész meg nem gyün

www.youtube.com/watch?v=W0UrRWyIZ74

brühüyyy
@Penivaldes: Én már csak rezignáltan tudok erről beszélni. Az a Szűrös, aki Moszkvában volt nagykövet az előző rendszerben, és onnan bomlasztotta a fennálló rendszert. Vagy Pozsgay, aki a hazafias népfront elnöke és kulturális miniszter bírt lenni. Biztosan azért, mert mind a két vén szar a rendszer ellen küzdött.
A komcsi kéltek és élni fognak mocskos bérencek D!!!
@rodeo36:
Segítek rajtad: Thomas O. Melia
(ha kérdezed)
@DOBÓ: kéltek..miért? mik, túros batyuk, vagy kakaós csigák?..
Ezer éve rabszolgák vagytok és azok is maradtok. Egy magyar volt Attila volt a neve!!!!
@DOBÓ:
Agyhalál után is van élet! :))
Itt vagy erre te, bizonyítékként!
Hülye komcsi...
Bár, manapság ezzel a szinttel fideszes kiskancsó lehetsz.
@DOBÓ: máskor azért rakd ki azokat a vesszőket, mielőtt beszélsz, és akkor sem lesz ennek értelme. milyen Attila? milyen magyar? a hun vezérre nem gondolhatsz mert ő hun volt, és nem magyar. igazából egy Magyar Attilát ismerünk a nyuszómuszót a reklámból.
@rodeo36: a mandis pszichopata Zoli bá - reloaded.
@Penivaldes: Túl buta vagyok én ehhez a dobóhoz képest.
@vitéž munkášőr:
perverz egy macsek a'bizonyoska...dehát ezzel lehet a legjobban

és ott vannak a Kossuth téren benn a faragott kövek megett és úgy csinálnak mintha pedig?

brühüyyy

abszurd: Godotra várva ...szorgalmasan
@vitéž munkášőr:
nincs az egyedűl

www.youtube.com/watch?v=PD4C1voDDfU

ottvan a fityma is (más néven fut de végűl is egy fityma fasz és test nélkűl

és még sokan mások

brühüyyy
@dávidzoli: persze mert ő olyan mint a nagy megmondók akik az égi szellemek szavát közvetítik.
@Dr. jenőke (jenőke):
ezt én mikor kérdeztem?
és kijafaszazathomasmelia

brühüyyy

hogy dajcsmaraggyak
@Penivaldes: Lehet, hogy akkor engem rosszul neveltek a szüleim? Mert engem mindig arra neveltek, hogy tartsak ki a meggyőződéseim mellett. Legyenek ezek akár politikai, akár egyéb nézetek, és ne váltogassam ezeket, mint egyes politikusok az alsógatyájukat.
Miről maradtam le? :)
(Ne ezzel a pitiáner faccal gyertek, mert ez még viccnek is gyenge, a faiskolájával.)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: miről? hát arról, hogy megbeszéltük, hogy majd kitalálnak valszeg valamit a mi elvtársaink védelmében, meg el van ez szúrva 23 éve.
@Penivaldes: nagyon igaz! Valami vizigót eb lehet...
@Husz_János_Puszita: nem tudom azt mondani, hogy nem tetted jól. Bárhova mész, mindig idegen maradsz, de a gyerekek/unokák már nem.
Mindenhol vannak problémák, de, ha nem vagy az autoriter társadalom híve, akkor jobban fogod magad érezni.
Majd írd le, merre felé sodort az élet, ha nem indiszkréció az érdeklődés:-)
@Penivaldes:
Ezt eddig is tudtuk... :(
Valami új?
Én egy istenit eveztem. Lazítás van, előbb értem haza.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: új? az nincs...((
te eveztél én meg hajat mostam.
meg egy legyet üldöztem
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: nem öltem meg, csak kitessékeltem az ablakon, de nem volt túl intelligens hiába mutattam neki a kijáratot)
@vitéž munkášőr: szerintem a saját avantgard szabadverseit osztogatja soronként (márminthogy a Dobó). Ha nem, akkor nem tudom...
@DOBÓ: Igazad van, neked van csak tiszta magyar véred. Ezért kellett apádnak anyád fiának lennie, minden generáción keresztűl.
@dávidzoli: nem rossz megoldás. lehet hogy ezt egybe kell nézni, és igazából egy titkos kódot rejt magába.
@Penivaldes:
A legjobb szó az ISTENI!
Kisebb kalamajka, zárás volt, de leleményesen kikerültük, térdig gázolva a vízben. Igaz, az elég hideg volt.
@Penivaldes: akkor viszont begombázhatott kicsit, gondolom az is kell az égi kontakzhoz. Úgy érteném.
@dávidzoli: mármint azt, hogy nem értem
@Penivaldes: tegnap ettem idén először, rántva. Mennyei volt!
@vitéž munkášőr: én sosem mert nem szeretem a gombát megenni, csak szedni. az jó móka.
@dávidzoli: ő annyira nem avantgárd, inkább retrográdnak titulálnám. Egyetlen igazán avantgárd kommentelőt ismerek a NERben: ő zakar zoltán, a kurultaji bongos krakagyilshaker. A lelőhelyét szerintem magadtól is kitalálod...
@vitéž munkášőr: majd később, most Lisztet hallgatok, majd -valószínűleg- a Schubert 3 utolsó zongoraszonátáját főleg a D960 B dúr(h -moll) ra koncentrálva de az előtte levő kettő sem akármi és persze ma Arrau napja van

brühüyyy

egyébként 2szóban mijez? amit ajánlasz? valami politikus segge paradicsomszószban?
@Penivaldes: maximalista vagyok ebben a témában: mindkettőt imádom - mármint a szedést és a fogyasztást is. Bár a tegnapit nem én szedtem, de örömhír, hogy már van!
@Dr. jenőke (jenőke):

Eugén nem elemezni hanem lelőni kell, vagy lámpvasra vele hadd szellőzzön

nem ér szart se csak egy maffia bérenc sokkal több pénzért mint amit egy harmadosztályú focista politikusként megérdemel

brühüyyy

kúrvára únom amikor a szart elemzitek, szar az hosszában széltében szar ...pont
pár óra alatt még 3 ezer néző:)))

miért nem őt indítottuk az EUródal izén... nyertünk volna:)

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r-UHlXz3Qqc
@Penivaldes: ha azt ígérte Vitya hogy ad pííízt akkor ad...

igaz én nem engedném ijjen céllal benyúlni a zsebembe
@rodeo36:
Szun-ce mondotta:
- ha ismerjük az ellenséget és ismerjük magunkat is, akkor száz csatában sem jutunk veszedelembe;
- ha azonban nem ismerjük az ellenséget, csak magunkat ismerjük, akkor egyszer győzünk, másszor vereséget szenvedünk; és
- ha sem az ellenséget, sem magunkat nem ismerjük, akkor minden egyes csatában feltétlenül végveszély fenyeget bennünket.
@Penivaldes: nekem dr.O.Viktor ügynök/bűnöző bármit hazudik nem hiszem el...

felőlem fejen is álhat... egy hitvány büdös senkiházinak látom...

C I G Á N Y K O D Á S kirája....

(csak az azeri baltások verik meg, azok is sötétben baltával)
@vitéž munkášőr: szóval Borisz Christoff hangját zavarogják -jobb híjján- a Gószpogyi Pomiluj címen

az eredeti ...hát mit ne mongyak
www.youtube.com/watch?v=XDOhhVQ79EA

az a sok izé nem szükséges ehhez

brühüyyy

sajnálom meg útálom a metált
@rodeo36:
bőr és farok, még lehetséges (az még a gilisztának is van) no de ember van a farokhoz?
@rodeo36: tudod te ki vagyok!
aki már régóta ismeri a magyar nép ellenes munkásságodat!
Szemét aljadék, besúgó , népnyúzó az emberek AVOS réme Te!!!
Persze pénzért mindent, szemét pöcegödör töltelék...
Ezért élsz még mindig jólétben
remélem elveszik a te pótlékodat is, mivel láttalak a dosszédban !!!
Ott a helyed a libás bajnaiék között , szemét aljadék
@ököljog:

be vagy szarva, hogy elmondom mit tudok rólad, mi? szarházi...számodra érinthetetlen vagyok és még halvány lila sejtésed sem lehet róla miért?

kutakoggy a nemlétező elmédben te kis poloska

brühüyyy
Szevasztok trógerek gyülekezete penivaldes ha akarsz valamit megbeszélhetjűk nekedisjut egy réz fejü köcsög.
délelőtt a "Reggeli gyors"ban Kéri beszélgetett a zügynök ügyre...

"tettestársak a múlt tudatos összzagyválásában a rencerváltó elit...
morálisan nem különbek pont."

mongyuk a többi rész is tanulságos...

www.klubradio.hu/klubmp3/klub20130520-085859.mp3
@rodeo36: a szósz találó! Ha beáll 5 perc pauza, érdemes rászlúsálni. És ha már Liszt, akkor:

www.gla.ac.uk/~dc4w/laibach/baptism1986.html
@kekex:
nincs csak fityma egymagában andalogva a zuccákon és óbégat

brühüyyy

www.youtube.com/watch?v=JbvZkbT_qpc
@rodeo36: jó-jó, rendben, egyébként mi van ma itt? Jönnek a pünkösdista nernyikek?
T. Fabius !
Nem hiszem,hogy a blogod az ilyen gyűlölrtkeltő szélsőbaloldali népellenségnek íródott!?
MInt: rodeo,Buga Jakab,Penivaldes és a többi bérenc.
Jó lenne a rendes kommentelőket megszabadítani tőlük! A jó izlés igen távol esik ezektől a szerencsétlen proli-utánzatoktól!!!
@rodeo36: mindenesetre az eredetit köszi! Eszerint tudtam, hogy hová kell szakértőhöz fordulnom.
@Husz_János_Puszita: "A Fidesz munkásőr tagozatából jöhetett" dehogy ...a csatornából jönnek a patkányok nem tudtad?
@ököljog:
te szarházi, kijalófaszlennélhalennélvalaki?
de senki sem vagy

menny anyádba

én nem tahótlanítlak szórakoztató az ilyen majomparádé amint izzad

mennyit fizetnek? és ha nem teljesítessz akkor levonnyák? fejpénzt kapsz vagy mi már listázva vagyunk?

de minő boldogság tudni, hogy listás lettem ez olyan mint a polo9ska csak könnyebb írtani? lemosom pont

és le vagytok szarva ott a lendvaiban az egész buzi tetű banda
te nyomorék

brühüyyy

be vagy "listázva"? mitszecc?
@KÁTÉó53éúétr6:
a patkányok menekűlnek előszőr meg a csótányok

utánok jön -rögtön és szorosan a seggében a...- rétvárikisasszony és a máté úrhölgy meg a többi ixes és a fixek is de azoknak már nem jut mentőcsolnak

az ilyen tetvek mint a gajdesz vagy mi alófasz -hogy miért nem jegyzem meg a nevét mert egy senki- szóval essem

brühüyyy
@rodeo36:
Megszólított a tisztahangú, jólnevelt, ártatlan tekin-tetű és erkölcsös fidesz?
@rodeo36: Köszönöm rodeo nagyon köszönöm. a francokat fogok ilyen ököljoggal való pengeváltásokat olvasni, ha ilyen gyönyörűségeket hallgathatok
@KÁTÉó53éúétr6: képzeld, Óh borzalom Atyja ne haggy el, mellényúltam.... a hűtőben és a portugál sherry helyett a spanyol sherry-t bontottam ki...hát nem szörnyű? egészen meg vagyok rőkönyödve magamtól ilyen már régen fordúlt elő velem, talán mióta be vagyok listázva és poloskákat küld utánam "apárt" én meg rettegek...itten én sem tudom hol hát még a párt tetvei hiába az óceánokat a tetvek nem tuggyák átalúszni...addig is názem az óceánt amint fodrozódik vidáman

brühüyyy

a tetű ez a görölyke vagymijafasz...Ő köll jog talan na ha lenne neki GPS-e és megadnám a koordinátáimat -tuggya e hogy mijaz hogy koordináta?- akkor nyomkodná a GPS-eset amig szétesik

brühüyyy

addig is megyek Lisztet ...mert e4zt épésszel nem lehet sherry és Liszt Funerailles
@sírbateszezazegész:

Még nem sodort, van még itt egy kis elintézni valóm. Ausztriába készülök. Ott él már a testvérem, a legjobb barátom, nem leszek árva.
@Buga.Jakab:
még rátalálna "Józsi"-ra? amint ágaskodik?

brühüyyy
@rodeo36: azé egy kicsit síkerült ennek a kisgecinek, mert bepöccentél:)
Elolvastam az összes hsz-t. Röviden - hűha.

Azt mindig tudtam, hogy a Magyarok Világszövetségében van egy csomó kedves bolond, de ezt a Mellár Mihályt ki kell pihennem.
Letarolta az agyam.
@taga20:

te meg ott napozol az árnyékban...kurva unalmasak az ilyen tetvek...és a csípések ellen védekezni kell szalmiákszesszel

te csak lessél bele

jót tesz a szömödnek

brühüyyy

csak nem a kis tetűnek drukkolsz? amilyen taga lettél az utóbbi időben
@Orica Középföldi: ha esetleg nem lenne elég és ki szeretnéd égetni a viccreléd:

www.huntv.info/huntv/
@DOBÓ:
Nyugi, tudjuk. Jelenleg úgy élnek a komcsik, mint hal a vízben. Elvannak as fidesz vezetőségében, és az összes frekventált helyen.
Na ja: csakis jó, régi, kipróbált elvtárssal lehet nyugiban együttlopni!
@Orica Középföldi:

namost milyen vagy te meg? az olyan tudó má Nyos...ha akarom van kalapja ha akarom nincs kalapja

és a betűk amint lehet őket kombinatorikával keverni és mindenfélét meg ugyanannak az ellenkezőjét is kihozni

a megoldás: a labiryntus az önmaga megoldása és aki nem érti az hülye

szegény Thézeusz ha tudta volna hogy jön Mellár elvtárs is

nem volt neki elég a bikafejű ló még a mellár is

brühüyyy
@DOBÓ:
Érdekes, szegény Attila abban a hitben halt meg,
hogy ő hun. Hun igen, magyar nem - azok akkor éppen a besenyők elől pucoltak, valahol túl Levédián, nem igazán volt senki büszke rájuk Európában (nem is hallottak róluk)
@vitéž munkášőr:

Köszi, de marhaságokra nincs időm:)))
@Dr. jenőke (jenőke):
Cézárarcmás? Nem lesz enyhító körülmény, hogy "nehéz gyermekkora volt"!
Ez viszont mán döfi:
www.alsoorsi-hirhatar.hu/hirek/megdobbento-orban-viktor-es-a-fidesz-vezetoinek-patologiajabol
@Orica Középföldi: hehehe, az nem marhaság, hanem maga a Comedy NERtral!
@ököljog:
Hihi! Jó ízlés? Azt sem tudod, hogy eszik, vagy isszák?
@ököljog: Húha nem tesz boldoggá, hogy a neveddel egy szakaszban szerepelek, azonban az vigasztal, hogy ott van rodeo is igy minimum 2 egy ellen.Egyébkén szánalmasan nevetséges vagy, hogy a trágár jelzőkön kívül nem tudsz te semmit
@Husz_János_Puszita: az jó, közel van. Én mindig csak átutaztam rajta:)
ügynök gyerekek... az apjukat védik....

30-40 ezres nyugdíjak... amik már sokszázezres...

www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=jGPQB4vmkUI
@rodeo36: apa, kinek drukkolnék, ha nem neki:) nelégy ilyen mufurc:)
@rodeo36: oh kis balga, hát a tetűk nem ismerik sem a koordinátát, sem a GPS-t, de mindenütt ott vannak. Kerüld ki őket, és ha mégis rád pattan egycsapásra üsd agyon, ahogy tetted ezt az előbb is
@ököljog:
Átlátszó vagy.
Az ideológiai fajtársaidat átbaszhatod avval a szeméttel amit igyekszel ide beokádni, viszont itt sokan tudnak a sorok között olvasni.
Pech...

Egy vak komondor sérült szaglóhámmal is beazonosítja azt a bűzt, amit árasztasz magadból az IQ nyomoronc haverjaiddal együtt.
Puhatestűűű…
@kekex:

Tudod, hogy az írója nem egészen kerek?
@vitéž munkášőr:
mátrix lépcsőszabályok vagy star trek?
echelonstation.com/nova/index.php/main/index.
Vagy minek vegyem ezt az echelon rulezt?
Mondjuk a borg asszimilálás és a fidesz agyzsibbasztás nem áll messze egymástól, és az ÉRTELMES emberek ez elleni kapálózása is jól ideillik.
@rodeo36: én szeretem, amikor a dühödbe viszed a humorod..a düh fölösleges kompenzálja a humor
@Orica Középföldi:
Lehet, hogy az írója nem az (rossz nyelvek szerint egyik pszichiáter sem ússza meg "szakmai ártalom" nélkül), viszont a szöveg egészen korrektnek tűnik, laikus szemmel.
De ha van MÁS orvosi szakvélemény, azt is szívesen olvasom.
@kekex:

Ugye nem gondolod,hogy egy valamit is érő szakember megszegheti az orvosi titoktartást?
@Orica Középföldi:
"A Mínótaurusz fogvatartására épült kiismerhetetlen folyósók átláthatalan szövevényé¬ből álló börtönből való kijutást biztosító (magyar) utasításról a görögök sejtették, hogy az épületre vonatkozik és nagyon lényeges..."

Szem nem marad szárazon…
Hol voltak a magyarok, amikor a minószi kultúra már rég virágzott? Kecskét hágtak az elődök kaukázus-alsó megállóhelyen, az állomásfőnök meg be volt baszva a kétszer erjedt kumisztól komiszul, ezér késett a vonat Krétára tőlük. Közben meg a Knósszoszi palotában már akkor központi fűtés volt és nem is vártak intercity-t keleetrűl.

Aztán azt is írta például a Phaisztoszi-korongról, ami a minószi kor egyik legrejtélyesebb épen maradt lelete, hogyhát tulajdonképpen ősmagyar(!!!) izével állunk mi itten szembe és részéről meg van fejtve a dolog, merhát az is olyan rovásos!? Archeológusok százai-ezrei kaptak - és kapnak ma is - sírógörcsöt 1908 óta, de nem tudtak rájönni a titokra.
Erre jön ez a mélymagyar ginzenggyökér és olyanokat vél bele látni a képírásos korong üzenetébe, hogy:
"Húzó ló-csikót pótos csettés tesz királyi parádé-lóvá. Perdoló, vitázó karol picsákat húszban állóhoz."
Úgy látszik, az ókori El Popsimon Lászlót ásta elő ez a lángeleme, aki mellesleg Ausztráliából szórja tele mindenféle szeméttel az internetet. Szerencsétlen Sir Arthur Evans olyan fordulatszámon forog a sírjában, hogy a Scuderia Ferrari mérnökei őt vizsgálják CT-vel, miként tudnák a motorjaikba ezt a teljesítményt integrálni.

Könyvek tonnái foglalkoznak az ókori történelemmel, párat nem ártott volna átolvasni, mielőtt ezt a szart…
Én egész mást olvastam erről Szabó Árpádtól, Révay Józseftől, Trencsényi-Waldapfeltől, Devecseritől.
Nekem ők hitelesebb próféták, persze lehet, hogy ők a hülyék.
@Orica Középföldi: ??? Rákattintottam az alsóőrsi hírhatárra. Te hogyan regenerálódtál?
@kekex:

Tegnap már kitárgyaltuk, nem épp szakmai diagnózis. Személyiségzavarnak személyiségzavar, de nem antiszociális. Köznapi néven, nem pszichopaták.
@sírbateszezazegész:

Az első öt sor után megnéztem ki írta. Így nem ért maradandó károsodás:))
@Husz_János_Puszita: @Orica Középföldi: olvassátok el azon a hírhatáros oldalon a vadai-portik cikket is. Nem tudom linkelni, mert a telefon tiltakozik ellene:)
Az ember nem nem kerek, domborulat nincs rajta... nem kétlem, hogy megélte amit ír, de az élmény nyomit hagyott rajta...
Ullátom, idekeveredett egy-két sikamlós nyelvű dohánybáró is.
Hogyafene a gusztusukat!!
@Orica Középföldi: elolvastam a mellárt:-) az nagyon jó:-)
El is mentettem a linket! Itt mindenkit elvittek az úfók:-) már a cím "ősi magyar nyelvek"! Több van!
Viszont a hírhatár, az kegyetlen! Ember írja, hogy gyerekként az anyja mellett ült, aki a katonaságnál volt pszihológus/pszihiáter, ott látott mindent, ebben nőtt föl. Hát az látszik. :-)
Ennél kevesebbért rohanták le irakot.
@kekex:
abban teljesen igazad van, a szakma legnagyobb velejárója és ők maguk sem tuggyák megkülönböztetni a pillanatot amikortól ők is már kezelendő alanyok vagy zártosztályra utalandók, erről volt egy drága aranyos magyar rajzfilm a Doktor Bubó -többek között- kezelte a beteget a "szikiátrián" és mikor a beteg már teljesen meggárgyúlt akkor a nyitott ablakon aktatáskástól kireppent a Bubó

sohasem felejtem el

na ez a valóság

jósnőnél is bemerészkecc kérdezd meg tőle mit ettél tegnap ha tuggya akkor szavahihető addig a jövődről ne is érdeklőggy...

brühüyyy

ugyanez vonatkozik a zelqurcsira is mongya meg mi volt tavaly ilyenkor és tegnap ha nem tuggya kapásból akkor akasztófa vagy lámpvas hidegen
a jövőt én is tudom...bármikor álmomból felverve is de a múltat azt nem lehet megváltoztatni azt Isten sem tuggya mert akkor el tudná önmagát is törölni
@sírbateszezazegész:

Nem haragszol meg, ha nem olvasom végig?
@Husz_János_Puszita:
de paták? lópaták meg tehénpaták körömpörköltbe valók

brühüyyy
@Husz_János_Puszita: nem. Laikus számára is látszik, hogy ott komolyan elgurult a gyógyszer...:-)
@rodeo36:

Patás vagy pszichopata, nem mindegy.
@rodeo36:

jaja:)
Szegény Popper is komoly üldözési mániában szenvedett, bár ehhez azért kollegák valóban hozzá is segítették, tehát nem volt alaptalan egészen.

Nem baj, ettől még imádom az agyát:)))
@sírbateszezazegész:

Lehet nem a kedves mama végett lébecolt a pszichiátrián. :D
@Husz_János_Puszita:
@Orica Középföldi:

Most félre a hülyeséget, a genealógia szintjén sok minden hülye magyarázat (is) belefér a dologba.
Olvastam, hogy az ősmagyar nyelv 100 ezer(!) éves. Ja, hát hogyne.
De ez még elmegy, magyarázzák akik és ahogy akarják, de azért azt állítani, hogy a Fesztoszi-korong üzenetét csípőből löki a faszi, az nem semmi bátorság.
Nem, nem az; hülyeség.

Szóval Miltiádész kétséget kizáróan magyar volt, ezért aztán Marathón-nál testvérháborúba keveredett, nem pediglen Athént védte, ahogyan azt a hülye történészek állítják.

Most kell egy sör, hirtelen.
@KÁTÉó53éúétr6:
be van kapcsolva a rádióm São Paulo Rádio Cultúra FM, 103.3MHz...megnyugtat és nagyon szellemes

brühüyyy
@huzzadneki shakespeare:
Választ elébb írtam, csak akkor még nem láttalak, bocsi.
@sírbateszezazegész:

Könnyen röhögünk, de az a tragédia, hogy ezt sokan készpénznek veszik.
@Orica Középföldi: "első öt sor után megnéztem ki írta" ezt tettem én is, nem is "ért károsodás", de az félelmetes amit Pintérről ír, miután már magam is gondoltam ilyenekre vele kapcsolatban/olajügyek, robbantások, hóhelyzet, hogy csak a nagyobbakra gondoljak/
@Knósszosz: nekem az egyik haverom ilyenben is utazik, mint a mellár... sokszor végig hallgattam... igaz az első alkalom után csak úgy, hogy előtte elnyomtunk egy dzsangát... akkor érdekesnek tünt:-)
@Knósszosz:

Hol olvasol ilyen hülyeségeket?
@Orica Középföldi:
volt a másik híres előadott az Eötvösön, egyszer -általában 3 órás szeánszokat tartott és egy élmény volt- azt mondta nem tuggya megtartani mert eltűntek a jegyzetei...az egész előadóterem keresni kezdte majd amikor már teljes volt a kháosz, akkor felkiáltott: ácsi, megvannak: 3 vadi üres kartonlap A6-os méretben (zakózseb) amiket előadás közben fogdosott a zakózsebében...volt benne élőben élményem, hát nem akármi (bocs de a neve nem ugrik be, a nagyok között keress a 70-es évek 80-as években)

brühüyyy

őt is megkísértette az egész ezek voltak azok aki zárt körben tartott egymásközöttiken seggrészegre itták magukat és akkor sziporkáztak, ez tény de tényleg senki soha idegen oda a zorrát sem a fantáziám aszongya Olymposzi lehetett phylozofusok és lélekbúvárok zenészek meg hasonlók gyüttek ott össze
@Orica Középföldi:
iiigen, lehet hogy a delikvens személy sorba állt a nemesi címértért, de időközben az Eszterházy elfogyott, így neki csak a szarházi maradt. :-)
@Husz_János_Puszita:
az ilyet csak részegen lehet de lehet hogy akkor meg én agresszív lennék...drogozni meg nem szabad nekem halálos

brühüyyy
@rodeo36:

Te tudsz részegen olvasni? Összekuszálódnak a betűk nekem.
@Orica Középföldi: aki elhiszi a rezsidémont annak ennél nagyobb lófaszt is könnyedén le lehet dugni a torkán és még meg sem kattan mint a kacsa

brühüyyy
IQ -123
@Husz_János_Puszita:
részegen egy darabig teljesen normális minden majd jön egy pillanat -a katharzys- amikortól kezdve másnap már nem emléxem semmire de attól még felszállok a menetrendszerű hajóra a Balcsin és elvitetem magam Keszthelyre Füredről Siófok helyett és amikor magamhoz térek akkor nem értem és akkor a kedves emberek -voltak ilyenek- vonathoz kísértek, hogy erre szállj fel mert az megáll majd siófokon addig ki is alhatod magad, vagy Páris helyett Madridban szállok ki a repülőből és nem tudom miért

brühüyyy

azután pár napos alvás és kibaszott sok hidegvíz kell
@Knósszosz:

Az természetes, hogy a kutatások finomítanak, netán meghökkentő eredményt is hozhatnak.

Épp most értékeli át a tudomány a barbárok szerepét. Finoman szólva a római birodalom nagyon nagyvonalúan bánt a történetírással.

Igaz, hogy a történelmet a győzők írják, na de ekkora mesét:)))
@rodeo36:

IQ-123???
Ez már közel Mensa szint!
@sírbateszezazegész:
Azt nem tudom mi a dzsanga, de a mellár féle okfejtések érdekesnek tűntek utána, akkor van ötletem-:)

Egyébként meg tényleg nem voltál népszerű aznap este, mikó' a jalapenós cuccot ajánlgattad.
Neked sincs szíved, néha...-:)
@kekex: csak a linkeden, illetve Árpin somolyogtam.
@Orica Középföldi:
Na, igen.
A poén meg le van lőve, amit válaszként szántam.
Így jár aki lassúúú...
@kekex: ez őket a legkevésbé sem zavarja!

Pedig ha tudnának a konkurenciáról :))

www.youtube.com/watch?v=mRuG6TcSft8

készül a folklór a pusztán is 10^3-on.
@rodeo36:
A José Martí-n meg pláne, ott áttalába kurva a meleg, nem?
@Knósszosz:

Nagyon pihent vagy.
Itt a város határában a rovásírásos helynévtáblát mindenki múzeum reklámnak nézi. Nem csak külföldiek.
@Knósszosz: az nagyon jó volt, de az a' la berbère, az nagyon rossz:-(
Már megkaptam a büntetésem:)
@Knósszosz: persze, de ha igazit akarsz akkor szállj le Dubai-ban hajnali 5 kor a napkelte előtt volt 54 C fok és Luanda meg Benguela, vagy neaggyisten Cabinda délben

brühüyyy
@Knósszosz: ez fájdalmas. Hatására nyugtató hatású szilvapálinkához nyúl a magyar. Annyira szeretnék egy rovásírásos klaviatúrát, mert a régi rettenetesen idegenszívűűű ;)

Te nem érzed ennek fájó hiányát? Hogy is lehettünk meg enélkül?
@rodeo36: Ez az de készülj fel rá, hogy nagyon brutál az ürge. :))

youtu.be/OV3xp5ZXSYA
@le Látó:

Kézzel már kened-vágod?:))))))))
@Poszthoz: Félmegoldásnak is kevés a kommunista nyugdíjpótlékok töredékének megvonása

alfahir.hu/jobbik_ez_felmegoldasnak_is_keves
@le Látó:
A Microsoft-nál is tessék bejelenteni az igényt a rovásírásos Windows-ra, SERVER-re,... etc.
A választ is vigyorogva olvasnánk... :D
@Husz_János_Puszita:
Csak a régiót... szabad?
Én Veresegyház-Erdőkertes és utánna tapasztaltam ilyet. Fasza!

De ki a lófasz tudja elolvasni? Mondjuk én leszedtem a ragyás alphabétumut a netrűl, de Kanalas Leonszió, hogy a francba, amikor magyarul se...?
Ne rasszistázz, sose cigányoztam, de a tény az tény.
A magyarok se értik, akkor meg mi a lófasznak kell ez a baromság?

Ha érted magyarázd már el nekem, mert én csak bámulok, mint egyszeri rubintréka a fokhagymás tokaszalonnára, mint ehető ételre a szarjaikon kívül.
@Orica Középföldi: á, dehogy?

Vietnámi kislány nyert a magyar rovásírás versenyen.
index.hu/belfold/2013/03/20/vietnami_kislany_lett_a_rovasirasverseny_helyezettje/
Titkárnőnek felveszik?
@Knósszosz:
Hun-magyar rovásírásunk tanulmányozása, művelése és tanítása ősi kultúránk felélesztésének, eredetünk megismerésének leghatékonyabb eszközei közé tartozik. Rovásírásunk egyik legbecsesebb szakrális hagyatékunk, az egyik legféltettebb kulturális örökségünk, melynek jelentősége a Szent Korona és a Szent Korona-tan fontosságával mérhető.
Mindamellett, hogy kárpát-medencei jelenléte - régészeti leletekkel alátámaszthatóan - legalább 8-9 ezer éves, valójában égi eredetű írás, nem pedig emberi "csinálmány".
www.hun-idea.com/4rovasiras.htm
Na ettől tuti padlót fogtok. :))

Zseniális felfedezés az Echo Televízió egészségügyi műsorában! Az agyhalál után is van élet - sőt, még énekelni is tud a páciens...

"A pénztárcámban, de nincsen pénzem csuhajja ... Az Orbán Viktor majd tesz bele, de csuhajja"

A teljes alkotás meghallgató itt:

youtu.be/An1nP2IJhzs
@le Látó:
Ez a Jeruzsálem tábla előtt, vagy után volt? :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: írok is nekik, mert ez ma a trendi :))

De jou legyen ám az írást szemléző része vala! Mert schallert osztok érte vala! Értve vala! Na azér, kalevala! :D
@sírbateszezazegész:
Jó, spongya rá!
A ratatouille az viszont, mmmhhhhmmhmm!
A padlizsánt amúgy is szeretem minden formában.
Off sicc!!
@Orica Középföldi:
hát ha csak a Ceasar háborúit elemzik ő sem a senkikkel küzdött bárhogy is írják le, már tele volt Europa az ő nagy bánatukra és kompromisszumokat kellett csinálni amit ők szépen -orbánviktormintájára- kurva nagy győzelemnek állítottak be...a többi ek a pún háborúk meg ...brühüyyy
@rodeo36:
Én tudom, hogy ott csak homok van és szesz nincs, de azért körbenéznék arrafele.
Meleg? Oszt?

Haverom volt Omán-ba karácsonykor.
A Malév egyik oda eladott 767-esén csináltak C-checket.
Nem fáztak-:))
5000 USD arrafelé egy repszerelő fizetése+kégli ingyé.

Nem maradt.
Nem értem...
@Knósszosz:
Ne kezdj főzni csezd'meg!
Mennyi agyhalott volt? Szép felhozatal volt? :)
@Knósszosz:
valami segítséget padlizsán ügyben ha lehet, mert nekem mindíg más lesz mint kellene a hogyanján múlik de én hát sok mindent de sem ezt sem a spárgát igazán nem tudom te ismered a "kimbombo"-t? az olyan zöld kúpos 4 - 7 cm hosszú bordás zöldség és főzeléknek vagy salátának párolva nagyon jó sok fokhagyma kell hozzá és chili

brühüyyy
Spec. engem nem zavarnak annyira a régi komcsik.
De nyilvánvalóan a haverokat nem bántják.
@Knósszosz:

Gábrieltől kérdezd, én nem tudom, mire jó. Azt sem, honnan került elő hirtelen annyi vallásos ember. Nem fértem be az unokaöcsém bérmálására a templomba a sok díszmagyartól.

Balatoni régió.
@Orica Középföldi:
persze, a tények, bár már ott tartanánk, hogy a zorbán után lenne ásatás

brühüyyy
@le Látó:
Fab tolt egyszer egy baromnak ilyen ragyásos szöveget, hogy akkor fejtse már meg, miről is ugat.
Kíváncsiságból levettem az ábéczét, megfejtettem magamnak. Nem lesz a kedvencem, az biztos.
A segg nem is válaszolt, pedig öt-hat karakter után tudta volna a választ, ha figyelmesen olvasta volna a Varánuszt előtte, mondjuk két hónapig.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Igazából nem, és a szokásos átkok a nagy keresztényi szívből, szeretettel:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

méé, a róka is kiénekeltette a holló szájából a sajtot.
Most XXI. század, s anyóka így próbálja egészíteni soványka nyugdíját! :-)

Mert ugye, nem ronthat be az Orbán Viktorhoz egy csőre rántott 12 milliméteressel
(ravasz, mint a lompos farkú).
@Knósszosz:

Képes voltál? Le a kalappal!

Receptet nem elfelejteni, de magyarul, ha kérhetem:))
@Knósszosz: ugye a Bab el Mandeb (a könnyek kapuja) és annak környéke a Pokol maga

valami hülye picsa érkezett Habana-ba ahol olyan a vegetáció, hogy a száraz karó 3 óra alatt kivirágzik ha vizet kap és a picsa onnan Doha-ból kiírtatta az egészet (képzeld fű helyett futózöld volt ami borította a kertet) és felhintette homokkal, a csodájára jártak mert a kertésznek semmi más dolga nem volt mint a homok alől feltörő gazt meg egyebeket írtsa, borzalmas volt mikor elmesélte a barátnőm én ott laktam korábban...akkor majdnem elsírtuk magunkat, ezek nem tudnak élni,,, nem ültetnek zöldet mert a sivatagot pár év alatt fel lehetne számolni és az erdők odavonzanák az esőt de ezek bele vannak gárgyúlva a homokba teljesen homokosok

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Meg is fogják kapni a 19 ezres csekket év végén. Biztosan tudom. A Gizi néni mondta a kisboltba, ő mindent tud.
@Dr. jenőke (jenőke):
Hát, mondom megvolt, de leszarom.
Evvel az izével csak hátrafele lehet nyilazni a győri Audiból (ami a miénk - természetesen ), viszont előre egy lépést se lehet tenni.

Abba kellene már hagyni ezt a nosztalgikus jajveszékelést, mert ez sehová sem vezet. Illetve ahová igen, azt kurvára el kellene már felejteni és belevágni a csepeli szennyvíztisztító medencéjébe.
@Orica Középföldi:
Egyszerű volt.
Fabius ravaszul azt kérte tőle, fejtse meg ragyásul:
Üdvözöljük Zuglóban!

A recept?
Melyik?
@Knósszosz:

Tegnap éjjel ígértél, kettőt is.)) Valami vega, meg valami követségi recept.
@rodeo36:
Nem ismerem, errefelé kevés esály van rá, hogy mázsaszám kapható lenne.
A padlizsán nem nagy dolog. Készítés előtt fél-egy centis karikákra vágni, lesózni, lehetőleg egy decckát rátenni, hogy nyomja, aztán ettől kigyön belőle az a kesernyés lötty, amivel egyébként el lehet baszni.

Konyharuhával leitatni róla a maradék nedvességet és lehet sütni, rántani etc...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Kérdeztek, csak azért.
Felhozatal? Volt, de nem vészes.

Hölgytársaságban fasza evezni, mi?
@Husz_János_Puszita: Én nem vagyok ilyen jól informált. :)
@Orica Középföldi:Tudom-tudom, Imam Baildi, meg Talas Börek.
Nem kopipaszta, mert az kézzel van írva. De elküldöm Neked, csak most ne...
Annyit nincs kedvem e-pillanatban, szkennelni meg pont nem tudok, szar a cucc fél éve.

De megkapod, mert szeretném ha majd véleményeznéd.
@Knósszosz:

Nem is holnapra terveztem:)) Köszi.
@Knósszosz: "Könyvek tonnái foglalkoznak az ókori történelemmel, párat nem ártott volna átolvasni, mielőtt ezt a szart…
Én egész mást olvastam erről Szabó Árpádtól, Révay Józseftől, Trencsényi-Waldapfeltől, Devecseritől.
Nekem ők hitelesebb próféták, persze lehet, hogy ők a hülyék. "
Hajrá Knosszi! Jól óbégacc:-) Azért Evans is eléggé nagy hohhányó volt:-)
Nekünk meg csak úgyis csak egy Minitaurus jutott, az is kiherélve. minta kappan:. Ariadné meg burkolózzon fekete vihorlába, az mostan úgyis nagyon sztájl:-)
@Knósszosz: Máriám előkeveredett mán, vagy még mindég dusszog? Csalogatónak a nehhány kukuriczán bévül, van még vagy tizenezer fotóm:-) háha óvasgatnyá:-)
@Knósszosz:
:))) Nagyon normális csajszi volt, ő fotózott, és ... esett kétségbe néha, ha olyan zárás volt előttünk. :D Mondjuk a fehér sportcipő túlzás volt, ezt azért mondtam neki, mert hát a sár rajta...
Kifáradt rendesen, sok volt az neki.
@rodeo36:
Ezt így szeretik? Tényleg?
Akkor maradt az alap mentalitás.
Nem lennének ma sem mások mint kecskepásztorok, ha nem lenne a seggük alatt olaj.

Burj al Arab az Emirátusokban (meg majd Zuglóban is-:)), pálma sziget, tenger alatti szálloda és egyebek, a homokból sose lettek volna.

Mondjuk ott hasznosítják a javukra, a külföldről bevitt melósok nem dőzsölnek, viszont aki állampolgár, az királyi módon. Ha itt az lenne, akkor se menne másképp a dolgunk, azt is ugyanúgy ellopnák és hazahordanák a tetvek.
@Knósszosz: Amúgyis buta vagyol... aarra járt Rauzsi Sanci, oszt odacserdített a zanimálfrigyesből szármásztatott bikacsöknyekk... oszt az farokfelcsapva capolatott kifelé a nápolyis világba:-) A fonál itten meg feloldódott az erijeszetett kuniszba:-)
@Orica Középföldi: Knosszi csak gongokszik... a titkos visszérkő adalékost beírja e:-)
Azt hallottátok, hogy Terike visszaköltözött a komondorhoz?
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Minitaurus..-:DDD
Akkor a Janus arczú kövér meg a kettős balta?? Bár ezt nem szeretem használni, mert a balta az szerszám, a kettős bárd inkább megfelelő, mert az fegyver.

Viszont az említett elvtárs tekintetében a harmadik - kettős bunkó - a megfelelő aposztróf.
"Egy évszázada butul az emberiség

A viktoriánus korban az emberek átlagos intelligenciaszintje magasabb volt, mint ma - erre az eredményre jutott egy svéd, belga, holland és ír tud"

Hát igen... A NER dicsőséges mindennapjaiban és az agyhalott hívőkön ez szépen le is jön!
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Sajnos nem, de reményem szerint többet fogok tudni mondani holnap, vagy azután.
@Knósszosz: Külömben is itten brilliroziznak a nagyokos kryptalogoszok a fostosi korong livajnaiárius írásával Hülyék minta seg... nem forgatták viszájára akkor rongyot, és nem joggról olvasták rovásosan. A helyes olvasat magorul: Lássátslukk feljum mikin vogmucs, isa poor iya humusz vogmuc:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Te olvastad az itinert sörrel a kezedben, ő meg lapátolt???
Nagy franc vagy bazmeg!!-:D
Ja és persze a preambulum: Ha elolvastad a korongot, oltsd le a villanyt bazdmeg, mert a rezsicsökkentéssel együtt sem tudjuk fizetni az áramot:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Hehhe töki. aztám a nagy laőátolásután voot még erő leszednyi a Cht posztert a lukasladik odaláról? :-)
@Knósszosz:
azóta bizonyos undor is él bennem, tudod én a vad vegetációkat, az Amazonas őserdejeit meg a többieket imádom, Mdagascar-on a kormánynak még nem sikeredett meggyőzni az állatfajta pigmeusait arról, hogy a frissen kinőtt zöldet nem kell felégetni és annak helyére a hülye veteményeseiket ültetni amiket így állandóan locsolni kell és nincs elég víz, és sok afrikai ország őslakói csinálják ugyanezt de ahol nem ott nem ültetnek csak aratnak, voltam olyan "PARADICSOM"-ban ahol a Quanza folyó folyt rajta keresztűl a krokodilok és a vizilovak ott lebzseltek benne de volt öntözővizük, neki azon a több ezer holdas farmon mindenük volt, és a fris hús meg baromfia, tengeri hal mert közel voltunk az Óceánhoz és a tengeri állatok ott azon a környéken és attól délre halásszák a mélytengeri gambá-t ami egy garnéla rák de akkora mint egy nagyméretű banán, a több kilós langusztákat és homárokat, friss vaddisznóhúst, teknősbékát (ha ettél finomat?) és amit el sem tucc képzelni, a fizető eszköz Johnny Walker piros vagy fekete címkés készpénz csak dollár lehetett volna de enm akartak kibaszni a barátokkal és volt nálunk ládaszám whyskey...szóval megtelt a hűtő és bármikor mentünk volt

a sivatag az ember bűne és keresztje

meg tudja oldani (Lybia meg akarta és elkezdte most az is gallyra ment, már kb 50 km-t foglaltak vissza fixen)

brühüyyy
az embernél nincs semmi csodálatosabb de hülyébb sem
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Marrr ha!-:D
A linyeárris betétről könyvet írtak, mer az rendbe. Ott mán nincs megalosz ungrosz vonal, arról lekésett ez a pöcs, viszont a korong amit senki még, az ott van. - volt.
Mer ő má azt is.

Olvastad mit tanált rajt'
Picsát. Kéccségtelenül magyar, nem??
OSzt ha jól fejbevágnak véle, akkor diakónusosdiabolintott-sztreptokókuszossá válok:-)
@Knósszosz: Várgyááá megnézem, vanosz itthonos egy másolatosz:-)
És mostmá eléggé otthonosz, minta phalloszosz:-)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
csak? assyittem már régebben

még a hülye Árpád idején

brühüyyy
@Knósszosz:
Nem annyira... :)) Majd legközelebb megpróbálom ezt a stílust.

@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
MAJOM! Kalandos volt, nem sima lecsorgás. Ilyen kis elpuhult nyulacskáknak, mint te, ez nem is való! :D
@Orica Középföldi:
A kitalált Gabriellának akartam kedveskedni.
Egyébként elnézést, de szerintem szórakoztató hülyeség. Gondolj utána, hogy a dogonok esete meg igaz.
@vitéž munkášőr:

Reggel olvastam, hogy egy magyar kutya lett a világ legszebbje.Nem találtam képet.
Ez az!

Tényleg gyönyörű. Na de én láttam ilyet esőben:))
@Orica Középföldi:
A KEZELŐ orvos persze nem, de hát ki mosdta, hogy ez nem a tünetek alapján felállított vélemény, hanem a kezelés titka?
@Orica Középföldi:
Esőben? Akkor még a szagáról meg sem emlékeztünk... :)
A vizes spánielnél talán nincs is büdösebb.
@rodeo36:
Hát, asszem nem mondok újdonságot, egyet értek.
Avval a pici különbséggel, hogy nekem a mediterráneum a mindenem.
Miért?
Hát azért, mert nem jártam a karib térségben, meg nem tapasztaltam meg egyéb trópusi gyönyöröket. Nyilván másként gondolkodnék, de a lényeg nem változna szerintem. Amit kölyökként megtapasztaltam és abba beleszerettem, az marad az etalon.

Imádom Spanyolországot, 22 éves koromig bezárólag háromszor ott... és azt feledni nem lehet. Na meg a többi Európai gyönyör, amit a mediterrán vidékek adtak!

Szóval ne fikázz le, csak azért nem tudom hasonlítani ahhoz amit Te élsz meg, mert ott sajnos nem jártam, bár kurvára szeretnék.
Királyi nélkül ez: brühühühü
@Orica Középföldi: hehhe én meg krétán kopaszra nyírva nudizni:-) És imádta a tengert az óangolna:-)
@Dr. jenőke (jenőke): no iigen. Ismét az Úr Választott Népéről van szó (isteni ajándék)! A végén kiderül, hogy minden rovásíró tudjukki...

Az a baj a rovásírással, hogy nem Kárpát medencei találmány és kölönböző változatát sok nép használta -- egymástól függetlenül.
pl. itt 2 változat:
sziberia-neprajz.blog.hu/2013/04/15/az_orosz_birodalom_es_a_finnugor_nepek_kapcsolata

Már utaltam rá, hogy sok nép szeretné magát nagy és nemes ősöktől eredeztetni. Monnyuk épp a magyaroknak erre semmi szükségük. Elég nagyok voltak egykoron.

Csak a korcs és hitvány emberek bizonygatják mindenáron nagyszerű felmenőiket!
@Husz_János_Puszita:
Hát azt lehet, hogy ti kitárgyaltátok, hogy ez nem személyiségzavar, de engem erről nehéz meggyőzni - kivéve persze, ha a személyiségzavart azért tagadjátok, merthogy az nincs nekik, csak a személyes vákuum. Az szippant be minden szart és szemetet oda, ahol másoknak a személyisége leledzik. Mindközönségesen: szociopaták. Aztán, hogy ez genetikai deformitás, vagy zsák a foltjára lelt alapon tapadnak össze, netán egymás fertőzik - az eredmény szempontjából már secko jedno.
@Knósszosz:
Elnézést, hogy közbeszólok, de Janus arcú kövér? Szerintem pofátlan, ezért a Janus-arc fogalmilag kizárt.
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
λάβρυς - igen! O nélkül.
Bolinak is külged el, ha arrafelé jár nem árt ilyesschmivel tisztábba lenni.
Igaz, nem Krétára megy, de akkor.
Is.
@Dr. jenőke (jenőke): Szerintem is inkább lepusztult tudatzavaros alkoholista polimorf, mint Janus.. annak csak kéteraca volt, emmeg egy ongyólárvaprotomorfdebilsenki...
@Knósszosz: Ez akáthová megy, akkor is képes elbaltázni, Labürüszküblisz nélkül is, izomból:-)
@Dr. jenőke (jenőke):
Igazad van!
Végig sem gondoltam mit pötyögök itten, csak írok ész nélkül.
Köszi!-:)))
@le Látó:
Ez olyasmi, hogy ha a másik kezem is eltöröd, szólok a bátyámnak, de ha nem, akkor nem hülyézlek le többet.
@vitéž munkášőr:

:D :D Nem tölti le valamiért a képet, de a fejüket látom.
@kifordított nagyanyó: ugyammá! Őszintén, hányan lehetnek és hány évesek, akik pl. 56 után felnőtt korúak voltak? Mondjuk épp 18, akkor az most 74-75 éves... pár tucat reszketeg kezű tatuson elégtételt venni: nagy hőstett, mondhatom!

Múlt évezred 89-90 körül kellett vna, mint Fritz tette.
@le Látó: az összes nemkedvényezett valszej a kimerült bickubácsiban merül ki.. Pozsgásarcó szarjankó szóba sem esik...
@le Látó:
Á, ezek a mongol faszik mindig egy lóba kapaszkodnak (akkor is, ha látszik, hogy akkor fog először gyeplőt a kezébe)
Ha már mongol nóta, akkor inkább ez:
www.youtube.com/watch?v=SUN7cKIgn8Y
@Knósszosz: debántom.. evez evickél elefántoszkodik is, gijotintát reá:)
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: És szeginy pokornyibálnavadász is támogathattya imbár a kedvespapit, a napi kefíradagjáig:-)
@kekex: Neked... magyarítva "éhes magyarok menni Európa:-)) Mindez ámszterdamban egy 17.századi ház falán:-)

www.trekearth.com/gallery/Europe/Netherlands/South/Noord-Holland//photo1320477.htm
@Knósszosz: az ecceri meg nem tudta, h az arab és a héber íráshoz hasonlóan jobbról balra olvasódik. Gondolom a másfeles iq-val meg nem jött le szegénynek, h fordított szöveget kap. Jó móka lehetett!

Főzz ki valamit, Nagy Levin! :)
@Husz_János_Puszita: az épp elég. Simicskó még meg is szépült abban a bukóban. :-)))
@le Látó: Ráadásul alulról felfelé az aljadék:-) Epilógis a könyv elején. Nem csoda, ha időben letette:-)
@kekex: köszönöm, ő az egyik kedvencem! :)
Több nyelven beszél és énekel, szal nem 1 hp. és még szép nő is.
@le Látó:
Figyelik a korfát is a szavazatszerzés miatt.
Okos gyerekek ezek.
Trafikáltak is okosba.
"hvg"

Németország visszaszólt Orbán Hitler-célzására
A német külügyminiszter bírálta a kormányfőt.

Tízmillió román egy gombnyomásra
Papíron 30 milliósra növelték a románságot.

Semjén lobogóval vonult a templomba
Székelyföldön vett részt a pünkösdi szentmisén.

Tömény kommunistázás és fasisztázás jön
A képviselők kitömik a trafikosok zsebét.

Összevonhatják a segélyeket
Az egyedülálló rászorulókat érheti veszteség.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Egyes vélemények szerint az emberiség értelmi színvonalának összege állandó, csakhogy most már 7 milliárddal kell osztani. Tehát teljesen indokolt, hogy amikor még csak 1-2 milliárd ember élt, több jutott belőle egy főre. Mondjuk a szórása is egyre nő.
"Egy évszázada butul az emberiség
Tudósok szerint az ok, hogy a buta embereknek több gyerekük születik, mint az okosaknak."

Hehhe... Orbánnak hány gyereke van? :-)))))
@kekex: és amelyik ráadásul vakéssüketis? :-) Réáadásul egy Balog a gazdája???
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
1. Honnan tudják, amikor nincs felirat?
2. Nem is tudtam, hogy Hapci, Morgó, Tudor és Szende magyarok voltak!
@kekex:

Itt a belvárosi bérházban pulit tartott az egyik lakó. Eső nélkül is olyan büdös volt, hogy nem lehetett beszállni a liftbe, még utána se.
Hogy abban a lakásban milyen szag lehetett:)))
@kekex: CSak Álmoselődondkond volt lovon... a többiek gyalog mentek, mer már a hucult hegyeshalomnál megették:-) Szájbahagyomány??? OKÉ? :-)
@le Látó:
Magyarul sem nagyon, akkor meg?
Nem főzök most, mert seggbe leszek rúgva, amúgy is állandóan offolok.

Orica receptjeit majd holnap...
@Orica Középföldi: Nálunk a földszinten lakó 3 hetente fördetett biglit kezdte ki a negyedik emeleti lakó a szaga miatt, Igaz, az is a baja volt, hogy a kutya a kaputelefont használta a gazdijánál hazajövet, emiatt a negydiken a csengőtől a zasszon renceresen felriadt:-)
@kekex: hm. Mindig is mondtam, hogy egy adott emberre vetítve az értelem és a hangerő összege 1.
Így kerek az ember. :)

Elárulod, hogy honnan ismered azt a zenét?
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Hacsak nem a tartalomjegyzékkel találkozott. Azt hitte, műszaki könyvet forgat.

A másik 3 vezér? ők külön lovon mentek, vagy még bent repetáznak? Mert szó érheti a ház elejét--szó szerint!
@Knósszosz:
Csak azért, mert "tudósok szerint az ok, hogy a buta embereknek több gyerekük születik, mint az okosaknak."
Mondád erre Don Vittorio-t példaként. De ott van Schmitt is a hárommal.
Ne feledd!

Akkor Győzike a kettővel zseni?
Magyarország mi a fasz van veled, mondd csak..?
@le Látó:
A szín nem a kedvencem, de lerágnám róla-:O
@Knósszosz:

nekem a kedvencem Andaluzia ahol a hotel ablakából a havas hegytetőre láttam februárban, Sevilla, Toledo, Granada az Alhambra, la mezquita és ami csak úgy egy középkori vár konyhája ugye egy 50 méter átmérőjű kéményben van ami 100 méter magas és a tetején csak egy 5 méter átmérőjű lukon száll ki a füst a köZepén akár ökröt is lehet sütni és kibaszott finom borok meg a sok disznóság...gyümölcsökről nem is beszélve Madrid és a többi magasföldi

szóval ismerjük

bár én Portugáliába szerelmesedtem bele de nagyon

brühüyyy
@Don CoélhoVérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Arra a pacilacira ráfért volna mind a hét ... vezér/törpe. A honfoglaló magyarok nem voltak valami szálasak, ne de törpék sem! Kikérem magamnak ezt a kicsinyítést!
@le Látó:
néha a NET-en világ körüli útra indulok (ha már másképp nem megy) aztán találok ezt-azt.
Nekem is tetszett, szerintem jobb menedzseléssel világsztár is lehetne. Egyszerűen nincs egy súlycsoportban az elég béna férfi énekeseikkel.
www.youtube.com/watch?v=meMTkfYfzck

Ez ám a muzsika, és még a menyecske is takaros.
Az Ándrássy úton a pesti népek csak tátott szájjal hallgatnák!!
@rodeo36:
Szívemből beszélsz, addig nem vagyok hajlandó megdegleni, míg Andalúziát nem láttam. Granada-Sevilla-Toledo... ahogy említéd.
Van onnan feljebb is csoda, nem beszélve Katalóniáról, amit magam is láttam többször.

És, a spanyol nyelv az fantasztikusan szép.
Hallgattam a pincéreket, meg egy turhista útvonalaktól mentes bodegában a helyieket, bazz...
Mintha énekelnének, eszméletlen szép.
Barátom elvitt Krétán egy haveri tavernába, a görög hasonlít rá piszkosul.
Hangulatában.

Mediterrán az isten, ami nincs ugye, de van sok minden gyönyör, ami onnan.
@rodeo36:
Életem első múzeum-mérgezését a Pradóban kaptam.
A klasszikus spanyol részt még valahogy túl lehetett élni, de a kijárat felé betévedtünk a németalföldi részbe, na az olyan volt, mint a nagykalapács. A gyönyörök kertjével szemben a Halál győzelme, Néhány Brueghel....
Aztán ültünk kint egy padon, és 2 órán keresztül regenerálódtunk egy felálláshoz.
@Knósszosz: amivel kezdtem az Córdoba, a hotelem ablakából a havasokat láttam és az meg egy olyan élmény mint régi város, hogy ihaj éppen jó kezdet a többihez

kár, hogy nem beszélsz spanyolúl, én már a katalánt és a baszkot is megértem -némi vörösbor is segít- de a déli meg az északi és a középföldi is más és más azután a Latin Amerikai szlengek Chile az eredeti csodaszép kiejtés a többi népies én az Argentinokat imádom de ott is van legalább 5 féle uruguazso is valami eredeti a portunyol sajátos változata és a portugál is ahány annyiféle a Portói nem igen érti meg az Algarve-it

brühüyyy

nekem a görög hiányzik dehát nem voltam ott annyit, hogy tapadt volna ugyanúgy a török sem
@kekex:
ilyet nem szabad csinálni, be kell osztani pár napra mint az Ermitázst és Kreml képtárát is, nem lehet megemészteni, egy Goya vagy egy El Greco órákat kíván ahhoz hogy példáúl felfedezd magadnak azt, hogy El Greco ismerte az Universum szerkezetét, azt, hogy nincs közepe nincs vége de mi benne vagyunk az a 3D ábrázolásmód amit kitalált és meg is valósított azt ma elméleti fizikusoknak kellene tanúlmányozni mert többet mond mint egy egy hülye tanúlmány

brühüyyy

mint Bach zenéje
@rodeo36:
Bazz, Córdoba, az maradt ki.
Pedig a hármast így szoktam emlegetni.

Találtam Barcelonában egy ótó kölcsönzőt, ahol sallangtól mentesen óccsón lehetett bérelni verdát.
No számla, tax megspórol.
Ott volt egy "csaj" közel 60 de kurva jó fej és magyar, aki Ibusz alkalmazottként került oda, mint telepített idegenvezető. Aztán kirúgták.

Tőle sok mindent megtudtam, mert 15 éve ott élt. A sok birka ment a Ramblára bámulni (azt azért mi is megnéztük), de valami oknál fogva kedvelt minket és gyött a teleférico, oszt a Montjuich-on találtuk magunkat a Pueblo Espanol-ban.

Aztán a többi ajánlást is megnéztük. Güell park, séta a Diagonalon, Casa Battló és ezmegaz... Barcelona a szívem csücske és az is marad.
A Sagrada Família mellett volt egy benzinkút, ahol nem tankoltunk, hanem sört vettünk és úgy bebasztam, hogy a metrót összeokádtam, az felejthetetlen élmény volt.

A BKV-nak (Barcelonai Közlekedési Vállalat) persze nem, de az a város, amelyik a turistákból él, annak köll engedményeket tenni.
@rodeo36:
Múzeumilag edzettnek tartottuk magunkat, a Pradót meg katalógussal, célirányosan néztük.
A németalföldi gyűjtemény 2 pici szobácska volt, gyanútlanul szambáztunk be oda - már kifelé tartva. De az már tényleg sok/k volt.
Önmagában is elég lett volna egy egész napra.
Viszont körutazáson voltunk, csoporttal - nem volt több dobásunk Madridban.
De egyébként a mediterránum nekem is a szívem csücske, valahol párszáz kilométerrel délebbre kellett volna születnem.
@Knósszosz:
azért kivárhattad volna az okádást ott a benzinkútnál és a rötyibe hányhattál volna...dehát te tudod...kedves magyar csaj 15 évig barcában...na assem akármi...a rövid túrista idő sohasem engedi meg, hogy a katalán vidékre menj és az ottani falusi szlenget meg az igazi katalánokat megismerd, Barcelona bármily gyönyörű is már internacionalista és a zamataos katalán nyelvet nem igen hallani, és a baszkokat kihagytad teljesen pedig az északnyugati rész is vad a Pireneusokkal és a portugál határon ahol a portunyolt beszélik ahadarós portói portugált a baszkkal keverni...

szóval hányjál nyugodtan de anélkűl is szép? ugye?

brühüyyy
@le Látó:
Na látod, így szoktam "kirándulni" megnézem a nekem tetsző szám melletti ajánlatokat is - meg annak is, meg annak is....
Ezt pl a te ajánlatod mellett találtam: azért ezek a mongolok tudnak valamit a folklór show-ról!
www.youtube.com/watch?v=g5eIKXPWzSY
@rodeo36:
Bizony szép, Barca egy csoda, ha Szív itt lenne ő is megerősítené.

Az okádást nem tudtam elkerüli.
Jött egy hatalmas adag valami, aminek kijárata volt a szabadba.
Az meg éppen a föld alatt volt, hát van ilyen.

Imádom Hispániát.
@kekex:
folyt: ilyen későn talán már nem off:
Mostanában a déltengeri szigetvilágban szörfözök, bele vagyok zúgva a hakába.
Új-Zéland, Fidji, Szamoa...
Ott aztán adnak a hagyományőrzésnek. Nem semmi, amikor egy főiskolai találkozón így vannak (remélem kifestve, és nem tetoválva) a nők!
www.google.hu/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-oEX-BrOwFMA/TqHHSExY6GI/AAAAAAAAJ4I/I_n8nj5bNS8/s1600/All_Blacks_Moko.jpg&imgrefurl=http://onocoffee.blogspot.com/2011/10/black-is-all-black.html&h=480&w=320&sz=18&tbnid=J08fIRjpUgJzhM:&tbnh=125&tbnw=83&zoom=1&usg=__22Hg6e9NQSMvkre3jXtiV3twETE=&docid=MWQAP1HBRwgmkM&sa=X&ei=FKWaUe25IOPo4QTQsYHoDw&ved=0CFcQ9QEwBw&dur=5850
a haka meg egy maori harci tánc, az all in black nevű rigby csapat már a 20-as években előadta az európai körútján (van korabeli felvétel róla) de még a 70-es években is elég bénán adták elő.
Azóta kanonizálódott, a szövegét EREDETI bennszülött nyelven éneklik, a mozdulatok rögzültek - annyira, hogy egy művelődési ház megnyitóján a profi táncosok mögé 2-3 sorba beálltak a nézők közül is.
A katonaságnál több verzió is van (Koszovó, Afganisztán, Párizs -segít fenntartani a harci morált.
A pláne, hogy az erősen fenyegető táncot az ellenfélnek mozdulatlanul "illik" tűrni. Az nem volt semmi, amikor a francia rögbicsapat ehelyett összekapaszkodva megindult ellenük - majdnem tömegverekedés tört ki.
A személyes kedvencem ez a rendőrségi: majd ha cigány és magyar rendőrnők előrikoltozása mellett cigány ÉS magyar rendőrök fognak valami magyart így előadni - akkor léptünk egyet előre az emberré válás útján:
www.youtube.com/watch?v=yivsN18ijjM
bocs:
CIGÁNYUL, és cigány táncot. Magyart nem kunszt.
süti beállítások módosítása