Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: "Kérdéses, hogy mennyivel haladhatott a sofőr, amikor megcsúszott, hiszen a képek alapján hatalmas... (2024.04.25. 14:11) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.03.12. 11:50 Fabius

Hallgass a szívedre!

halgass-a-szivedre-ne-ird-ala_1363078814.jpg

346 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr955129608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Te, a Mandin olyan hálás témák vannak, szerintem tök népszerű leszek ma ott! :) Kövér pl...
A németeknek is kivan már a fütykösük (illetve a pink fugájuk) az ungarische betyárokkal.
index.hu/belfold/2013/03/12/a_bajor_parlament_elnoke_lemondta_talalkozojat_koverrel/
@Knósszosz:

Seggfej vagy B+!!!

Igazán nincs mit.

:DDD

@Penivaldes:

Itt várjuk lélegzet visszafojtva, hogy menj fürcsizni. és utána mindenféle malacságot fogunk gondolni magunkban. :DD
@épészmérnök:
Már megnyugodtam, képzeld el, mi lenne, ha egy Harczi Fűegér szökött volna meg... :D
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: én mindig szerettem volna ott népszerű lenni, de nem jött össze, csak ezt a lökött Egeret kaptam meg..)
na megyek mosakodni, aztán bebújok az ágyamba, elhelyezkedem, és alszom....))
@Penivaldes:
Ki, mit érdemel... :)
Képzeld el, amikor felvisít!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Igazán köszönöm!
Megjavult a rendszer, már úgy működik mint tegnap reggel.
Ezen blog szellemisége túlmutat minden egyéb másikén. Itt valóban megkapom azt, amire vágyom.
Hálás köszönet, kedves kolléga…-:)))
@Knósszosz:
Kell még?
Elküldjelek én is valahová? :)
@Knósszosz:

Én ezt a szolgáltatást már kikapcsoltam, mert freemail szervere nem bírta a rajongótáborom rohamát!

:DDD

@Penivaldes:

A Szép Szőke Henceg! :D
@Knósszosz:

Ha óhajtod, elintézem, hogy Wowbagger, a Végtelenül Meghosszabbított csak miattad átrepüljön az Univerzumon, és személyesen nevezzen "csökevényes agyú balféknek"!

Hiába a "barát asz barát!"

:DDD
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Nem tudok elég hálás lenni, a Te és Egér önfeláldozó magatartásáért.
Semmi kétségem nem volt afelől, hogy, hogy ti önzetlen segítséget nyújtotok nekem.
Köszönöm!!-:DDD
@Knósszosz:
El is ássalak? Nem vagy te telhetetlen? :D
Inni ne adjak mingyá'?
@biturbo s - félázsiai bunkó állat: TOR nem rossz, írtam róla egyszer, meg vettem egy db. bitcoint. Százalékosan eddigi életem legjobb befektetése volt.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Pfff...
Hány macskát diszkrimináltál?

Amúgy meg a poszthoz a magam részéről annyit, hogy csatlakozom azokhoz, akik azt óhajtják; ne írja alá János!

Van nekem pár csomag olyan kesztyűm, amit a takarítószemélyzet használ a Margit-kórházban, mikor vakarja a szart a beteg klozett blokk tisztítása közben.
Haverom hozott pár csomaggal, mert mást onnan nem lehet lopni.
Nekem ugyan nem köllött, de most áldom az eszem, hogy még sem dobtam ki az összeset.

Minden este felhúzok belőle egy garnitúrát mindaddig, míg ki nem derül János aláírt-e, avagy sem.
Hasznos eszköz ez annak kivédésére, hogy ne legyen szaros az ember keze, mikor reggel felébredvén a biliben matat félálomban.

Én adok egy fél százalékot, bejött a reg-törvénynél is.
Most?
Most nem hiszem, de franc tuggya?
@tucano:
Hotspot Shield - olyan amcsi IP generál, hogy ihajj! :D
Sziasztok! Szülinapom van, szép, és vidám!
@Mariann19:
Boldog kilencve... szóval Boldog Szülinapot!
Mielőtt még a Nyaligátor is felbukkan! :D
@Mariann19:

akkor isten életessen de ha abban nem hiszel akkor csak én kívánok sok bőséget és jó egészséget a többi adódik a boldogságot is kívánom de az bonyolúlt

egészségedre és hosszú vidám, mókás életet

brühühühü

halál a fideszre
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Nagyon szépen köszönöm! Nem hagyhattam ki, hogy Ti, a barátaim ne köszöntsenek fel.
Emiatt tettem közhírré.
@rodeo36: Szia Rodeo! Köszönöm szépen!
Utolsó mondatodra: Úgy legyen!!!
eddig lassan volt túl sokba ez a viktor gyerek. ezentúl piszok gyorsan lesz túl sokba a felcsúti törpezseni.

az alkotmányosságon ne sokat rágódjatok. úri huncuccság vót az egész. asse vót éppen evangélium, hogy tök törvényesen és alkotmányosan fosztották ki az országot (lásd 262 mrd dollár offshore-ban és legalább ugyanannyi erre-arra idehaza)
most kerülnek helyükre a dolgok és a jogok, minden oda, ahova való. hogy ez a trágyadomb? és?!
kelet felé nyitnak. arra meg a despoták vannak. legyetek már egy kicsit trendik.
minden lépésük azt a célt szolgálja, hogy az ország minden egyes polgárának léte viktor jóindulatától függjön. hülye idealisták vagytok. ti, ti, ti antinertársak. fujj.
@rodeo36:
Imádni való, ahogyan a fennkölt jó kívánságaidat, az utolsó eccerű mondattal nyomatésoschíttod.
Baaazmeg!!-:DDD
@Mariann19:

Boldog Szülinapot, Korzika tiszafája felé méhed sose szálljon! :D
@Knósszosz: Köszönöm szépen Knósszosz!
Rodeoval megütöttük a közös hangot, tudom, hogy Te is csatlakozol, Te is nagycsoportos vagy.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Szia! Köszönöm szépen az "adagomat" ezen a szép napon.
Azt hittem, ma nem aranyozod be az estémet, de már minden rendben.
Mutatják a rendőrség felvevőkocsiját, amin rajta a felirat: "Képfelvétel rögzítés - Police"

A retkes rosszéletű nőrokonaikat!!!!
@Mariann19: nehezemre esett:-) detélleg...
amúgymeg... khmmm:-) nemnyaligátor...
méltósággal veszteni.... uggyan...

kicsiben, mi nagyban várható...

"Újraszámlálást kért a fideszes polgármester-jelölt Harkányban
2013. március 12., kedd, 22:08 • Utolsó frissítés: 33 perce
Szerző: hvg.hu

Baksai Tamás, harkányi fideszes polgármester-jelölt kedden a településen megtartott időközi választások szavazatainak az újraszámlálását kérte - közölte a bama.hu Baranya megyei híroldal.

Baksai személyesen adta le a voksok újraszámlálásához szükséges papírokat, jelezve, hogy szabálytalan volt a hétvégi időközi választás - írta a bama.hu.

A fideszes jelölt a portál szerint két olyan esetről is tud, ahol a választópolgároktól nem kérték el a személyi okmányokat. A helyi választási bizottság csütörtök 16 óráig dönt a beadványról.

Az időközi választást azért tartották, mert a harkányi képviselő-testület feloszlatta magát. Imri Sándor független jelölt mindössze nyolc szavazattal nyert Baksai előtt a polgármesteri székért folyó versenyben."
@Mariann19:

Isten éltessen! én is. Boldog 20-adikat!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: úh, ez se rossz! De onion nem szereti, hogy tudom így megvenni a napi géppuskámat meg a kokszot? :D
Egyébk, a TOR-t is csak azért próbáltam, hogy tényleg lehet-e névtelenül bitcoint venni. A névtelenség a blog hozzászólások miatt annyira nem lényeges, úgyis tudják, hogy ki vagyok (de még mennyire kivagyok:)Viszont a bitcoin bejött (mind az 1) tényleg a világ legmegbízhatóbb pénze lett és teljesen ellenőrizhetetlen.
@Mariann19:

kézigyőzelmekbenbő,mittoménhanyadikat,füledbokáig!!

kepkezelo.com/images/y8k5m410q62mmixs9fw.jpg
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Miért esett nehezedre, még nem másztál ki az influenzádból? Nem úgy vettem észre a mai "termésedből."
@jaegtoer: Köszönöm szépen! Kedves vagy.
nepszava.com/2013/03/velemeny/para-kovacs-imre-ird-ala-jani.html#.UT-lB1Lnxsw.facebook

"már-már forradalmi légkör miatt használom a tegező formulát, én munkás vagyok, te paraszt,"
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Tudod, hogy mi a harkányi választás "zsarolós" háttere?
@Mariann19:
Boldog szülinapot kívánok sok szeretettel! :)

http://virágküldés.hu/239-thickbox/mosoly-csokor-viragcsokor.jpg
http://virágküldés.hu/239-thickbox/mosoly-csokor-viragcsokor.jpg
@le Látó: Köszönöm szépen és a virágot is. Kedves vagy.
@Mariann19:
Stefink nem volt még, a köcsög, köszönteni? Pedig itt kukkol... :)
A kis sunyi...
@Knósszosz: ,,Amúgy meg a poszthoz a magam részéről annyit, hogy csatlakozom azokhoz, akik azt óhajtják; ne írja alá János!''

dettó... viszont azt gondolom (ahogy tegnap is írtam), h óhajunk ellenére csak idő kérdése, h aláírja (amikor majd nem ez lesz a fő téma).
@le Látó:
Azután meg majd nem bírunk Egérrel, ha ilyeneket küldözgetsz neki... :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Gondolod, hogy annyira a szívében vagyok, hogy jó kívánságokat küldjön?
Egy libsinek?
Valami eltörött Benned, ha így gondolkozol.
@Mariann19:
Olyan kishitû vagy! :) Hinni kell! A kólásdobozt is szépen ápolja, a nyelve sem lehet olyan érdes, mint Knosszosznak...
Amúgy olvassatok bele Michael Knight blogjába, a mai szössz is qva jó!
@le Látó:
olyan... izék tudtok lenni! :))
El is húztam aluba.... :(
@Mariann19: Bocsi majd holnap... csak emiatt jöttem vissza:

Álmodozásra nincs növekedés
www.origo.hu/vnegyed/komment/20130312-almodozasra-nincs-novekedes.html?cmd=gettid&status=ok

"Több okot is felsorolt, ezek közül kritizálta az EU-s források alacsony hatékonyságú felhasználását. Szerinte a pénzt magas elosztási költségek, rossz célmeghatározás és 200-400 napos kifizetések jellemzik, és a kormány sem oldott meg minden problémát. "Nagy csalódást hozott az EU-s pénzek eddigi elosztása" - mondta."

Komment:Parragh! A jó kurva anyád! A vállalkozásoktól lerabolt 5 milliárdot keveled? Még az EU pénzekbe is belepiszkálnál??? Rohadék!
@Mariann19: Szívesen. Sajnos a virág linkjét vmiért nem vitte át rendesen :(
amúgy jócak all mari-Ann-nak... figyeled? újjmagyar helyesírás már:-) mégjobbat:-)
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: A kommented a szívemből szólt. Minden szavával azonosulni tudok.
Jó éjszakát kívánok Neked kedves Vérnyúl!
@le Látó: Nem baj, hogy nem jött át, a figyelmességed volt a fontos.
@Mariann19:

mivel a többiek is küldtek virágot

ez a baobab fa virága mely akár 15 év "alvás" után is egy fél óra alatt virágba borúl, és egy nap alatt leérleli gyümölcsét és magját lehullatja én láttam élőben egy 8000 éves példányt 13 méter átmérőjű Majunga madagascar

www.google.com/search?q=baobab+flowers+pictures&hl=pt&rlz=1C1CHFX_en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kbM_UZaNJ6Ki2wXb8oHYBA&ved=0CCoQsAQ&biw=1024&bih=673

nézd ezeket számomra a halhatatlanság és örökélet jelképei és csoda szépek

azt írja a sajt, hogy a zűrszonda aztat mongya hogy a Mars valaha hordozhatott életet ez nem igaz ha hordozott akkor most is van rajta az életet magát nem lehet elpusztítani

brühühühü
@Mariann19:

:-)

Kedves Mariann!
Boldog Szülinapot Kívánok!
@Knósszosz:

ehhez egy nagyon jó hangvisszaadót használj és tedd teljes hangerőre...de kérlek mondj róla valamit miután meghallgattad(mind a kettőről)

koncentrálj az első pár akkordra!!!!

www.youtube.com/watch?v=IFPwm0e_K98

www.youtube.com/watch?v=z-BrwJH3ypk

megjegyzésem: az élet örök sohasem keletkezett és sohasem lehet elpusztítani....valami születik?

brühühühühü
@biturbo s - félázsiai bunkó állat:

Az általad is idecitált kommentet hungarisztán nevő kommentelőtársunk írta, pár napja magam is idemásoltam a Varánuszra.
Első olvasásra telitalálat.
Sajnos.

@tucano:

A cikk is irtó jó, de az egyik komment is, ami egy FB bejegyzést idéz.
Köszönet a linkért.
@rodeo36: na ettől ugrálnak ki a kardhalak a vízből!

@De hol van Columbo felesége?: ugyan. Nagyon szeretem Para írásait, szerintem az elmúlt két évben rengeteg jó írása volt (persze előtte is), de mostanában nem tud mellényúlni. Meg szerettem vele dolgozni nagyon.

@Mariann19: boldog!
@tucano:
Oks.
És mit dolgoztál vele, ha nem vagyok vindisgrétz? Csak tömören...
A bajor parlamenti elnök nem fogadja Kövért az alaptörvény-módosítás miatt
www.origo.hu/itthon/20130312-a-bajor-parlamenti-elnok-nem-fogadja-kovert-az-alaptorvenymodositas-miatt.html

És ebben az a röhelyes, hogy kb. ez olyan, mintha itthon egy megyei közgyűlési elnök mondta volna azt, hogy: Édes Lacikám! Tudod te hovájössz? Mer ide nem, Na menj a picsába! :-)
megmég:
Azért az ellenzéki képviselők helyében csütörtökön, a rendkívüli ülésnapon, amikor Laca leteszi a seggét az elnöki székbe, csak belengetnék neki egy-egy szép sárga A2-s szmájli-táblát.
Ott őrülne meg, mert persze azonnal meg lehetne magyarázni, hogy milyen boldog az ellenzék a rezsicsökkentés miatt:-)
@tucano:

Bírtátok egymást,
s írtatok egy, s mást?

Jó lehetett...
@De hol van Columbo felesége?: nagyon vicces történet volt tényleg, meg jó szerkesztőség is, mondjuk nekem sosem ment a zenei újságírás. Egész pontosan közöm sem volt/van hozzá, de fiatal voltam és kellett a pénz :D
@Mariann19: Mint nagy tisztelőd köszüntelek szeretettel
@Fabius:

Légyszi. Három éve élsz ebben a szarban.
És még hiszel a tündérmesékben?

Aláírja.

:((((((((((((((((((((((((
@rodeo36: Kedves Barátom Rodeo! Lenyűgözött az a gyönyörűség, amit küldtél, életemben nem láttam még ilyen egzotikus csodákat.
A baobabnak utánanéztem még egy kicsit, az a majomkenyérfa, savanykásízű gyümölcsről ír, a törzse elérheti a 30-40 m kerületet is. ez is egy csoda.
Nagyon köszönöm a virágözönt, legalább fél óráig gyönyörködtem benne.
@De hol van Columbo felesége?: Nagyon szépen köszönöm a jókivánságodat, örömet okoztál a köszöntőddel.
@tucano: Köszönöm Neked a szülinapi üdvözletet, nagyon jól esett.
@KÁTÉó53éúétr6: Nagyon köszönöm Neked a szülinapi üdvözletet, zavarbaejtően kedves vagy!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Szia Cirbolya! Nagyon kedves vagy, hogy felköszöntöttél, igazán nagyon köszönöm!
süti beállítások módosítása