Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.10.07. 05:47 Fabius

Festéket a politikusokra!

Stratégiai ágazat lesz a festék és hígítógyártás. Minden más döglődik, a gazdaság recesszióban, a kiskereskedelem tetszhalott, de a festék úgy fogy, mintha ingyen lenne. Ráadásul nem otthon kenik honfiaink és honleányaink a vaskapuződet, hanem közterületen locsolják szét a sárgát meg a vöröset. Ez ilyen mindenoldali népi játék lesz, ha így haladunk. Félreértés ne essék, nem szeretem a Horthy nosztalgiát és idiótának tartom azt is, aki az örmény-azeri balhé másnapján szobrot állít Atatürknek, de az ilyen hülyéknél csak a vandálokat utálom jobban. Kultúrember ilyet nem csinál. Olyat se, hogy szembe jön neki ez a bronz antalljóska, ránéz, aszongya: teccettünk vóna forradalmat csináni? Püff, nesze paraszt, itt van neked forradalom sárgában, oszt most fürggyéle, ha tucc! 

 A tiltakozásnak ezer más módja van. Olyanok is, amik a vandálkodással szemben eredményre is vezetnek időnként, és a szoborra valóért bálozók utóbb letagadják a gyűjtés tényét is. Arról nem beszélve, hogy maga a szobor sosem felelős semmiért, így nem értem miért nem az állítóit öntözgetitek le, ha már. Persze világos, hogy az Atatürk szobrot könnyebb leönteni, mint az adott esetben aktívan tiltakozó Gajda Péter polgármestert, de abban legalább volna valami kihívás. Vagy össze lehetne állni a rongálóknak, és lehetne alapítani egy faszbúk csoportot - a faszbúkforradalmárság úgyis divat - négymillióan a kiszínezett közéletért néven, és versenyt locsolhatnák az élő totemállatainkat. Játsszunk el szigorúan fejben(!) a gondolattal:

 A szocik becserkészhetnék Vona Gábort, és nesztek nácik, barna eső! - csatakiáltást süvöltve parasztház stílusúra Cellkolor barnázhatnák őket. Válaszlépésként a radikálisok Mesterházyt lephetnék meg a legközelebbi múnvóker táncverseny döntőjében, és locsolhatnák meg nemzeti trikolorral - ha már benned nincs, rajtad legyen, te gyökér! - ordítás közben. Az ördögbotosok a következő frakcióülésen egyszerre lephetnék meg a Kedves Vezetőt és Hoffmann Rózsát, mondván életpályamodell már nincs, konyakra sem telik, de Skolatex ződ táblafesték még épp volt elfekvőben. Erre néhány előképzett fideszes nyilván leteperné Schiffer Andrást, és itt az idő színűre mázgálná nagy röhögve: úgyis azt mondják Orbán ügynöke vagy, ezt már le nem mosod magadról. 

Ne, ne gyertek azzal, hogy mit szólna ehhez a TEK? Először is ötven százalék esélye van, hogy a bázisról sem jutnak ki, mert beletolatnak valami villanyoszlopba. Ha mégis, akkor további ötven százalék esélye van, hogy nem, hogy a címet nem találják el, hanem a települést sem. Ha valami véletlen folytán mégis, akkor további ötven százalék esélye van, hogy a szomszédodat rohanják le.  De a ház elé kirakott, Szkájvóker Lajosra maszkírozott, a gyerek műanyag pisztolyával kitámasztott közepesnél nagyobb kerti törpével biztosra mentél. Esetleg még egy nesztekmarhák.hu domain segíthet, mert az impresszuma alapján a körözést simán kiadják Baradlay Ödön névre.

A többin ne aggódj, megoldják egy sajttájon okosba.

orbán-festék.gif

498 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr254824087

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nácizmus szellemét idézte meg Orbán ópusztaszeri szoboravató beszéde 2012.10.07. 11:19:21

Ösztönökre és érzelmekre ható, félelmeket ébresztő, vallásos és mitologikus elemekből kutyult szektás halandzsájában a román Vasgárda emlékét idéző harcra hívott a messiásként szónokoló miniszterelnök. A Vasgárda “Mihály Arkangyal Légiója” ...

Trackback: Tökét védő félbevágott Horthy Miklós Csókakőn 2012.10.07. 10:43:49

Két kezét maga előtt csípőtájt kulcsoló mellszobrot (!) avattak Csókakőn. A szobor kőből készült, ám bronz színű festékkel lefestették (!) és egy leginkább focikapura (!) emlékeztető íves fal elé állították. A klasszikus mellszobor mintázásakor a model...

Trackback: A nácizmus szellemét idézte meg Orbán ópusztaszeri szoboravató beszéde 2012.10.07. 10:42:42

Ösztönökre és érzelmekre ható, félelmeket ébresztő, vallásos és mitologikus elemekből kutyult szektás halandzsájában a román Vasgárda emlékét idéző harcra hívott a messiásként szónokoló miniszterelnök. A Vasgárda “Mihály Arkangyal Légiója” ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@King of Shadows: Ja, mert egyszer Tóta ezt leírta? És ez kormányzati teória volt szerinted vagy egy publicista megengedte magának és nem büntették meg érte, ahogy a konzik szerették volna esetleg??

Micisapkáért Torgyán csinált sajtópert. És nem lehet ezt elmondani? De el lehet. Van,akinek szentség, van, akinek micisapka, mert ez nem vallásos teokrácia, vegye tudomásul minden konzi, aki húsz éve még a pártbizottságon rohangált.

Ez a Mohamed-kérdés ideplántálva. Nem kormányzati intrádára csinálta ezt egyik média sem, de tény, hogy nem büntettek ezért. Mert véleményszabadság van. Lásd South Park.
Torgyán se járt egyébként sikerrel 91-ben vagy mikor, csak szólok: a Legfelsőbb Bíróság elmeszelte, holott bezúzatta a Hölgyfutárt, amit erkölcssértőnek talált.
@Penivaldes: A pulcsikötő lobbi erősebb volt... :S

@kennyking: Gondoltam, semmi baj! :) Azért mondtam,mert érdekesnek találom, amikor egymástól teljesen függetlenül mondjuk ugyanazt valakivel. :)
@kennyking: a hülyeséget azt utálom minden oldalnál.
@Penivaldes: Én is.sajnos a hülyeség oldalfüggetlen és bőséges.
Jó éjt mindenkinek, mennem kell!
@kennyking: Válaszod teljesen lefedte a fogalmazásomat, miért utánoztál?
Komolyabbra fordítva a szót, azt tapasztalom, hogy a liberálisokra zúdul valami értelmetlen indulat, anélkül, hogy a kritika valamilyen konkrét tényezőre utalna.
Nemcsak egy politikai ideológiában sajnos elválik az eszme nemessége és egyes képviselőinek munkássága. Nem gondolod, hogy itt lehet a hibás megitélés kulcsa?Ugyanis nem a liberalizmus az elitélendő és üldözendő, hanem azok, akik liberálisnak vallják magukat, mégsem a tanokat követik.
@King of Shadows: De a Szentkorona miatt megsértődni nem ugyanaz, mint a saját bőrödön megéli, hogy mit csinálhatnak veled... A Szentkoronát kihozták az őt megillető helyről tudatosan felrúgva a köztársaság eszméjét ezzel, kicepelték a Magyar Nemzeti Múzeumból, csónakáztatták és elkezdtek visszaélni vele, elkezdték vele az ország megosztását. A micisapkázás ennek is szól, ahogy a szoborellenkezés is a mentalitásnak, nem a fadarabnak.

Amúgy Gyurcsány beszéde egyre jobban tetszik. Kösz, hogy beadtad.
@a szív fészkei: Khm, nem lehet, mert ez nem csak a mélykonzerveknek fontos ám! :( Egyébként ezért is antimagyarozik a szélsőjobb, mert van, ami már sok a legtöbb magyarnak. Egyébként a Szent Korona nem (csak) vallási jelkép, hanem nemzeti is.

Ez körülbelül olyan, mint leszólni az angol uralkodót, amikor egy angollal beszélsz. :S
@Mariann19: A szent tanok mindig torzulnak, az isten szerelmére! Jaj de nagyon szép is volt, hogy legyen egyenlőség, ne legyenek reménytelenül szegények, nem kell hatalmaskodó kevés gazdag réteg és alattuk sínylődő robotoló többség - de mi lett a kommunizmusból? Micsoda borzalom!!!

Ki tud vegytiszta csodás kormányzást a történelem során? Miért várunk meséket? Héroszokat, hibátlan hősöket?
@King of Shadows: Ha az angol uralkodó faszságokat csinál, akkor miért is ne? Ha értelmes emberrel beszélek, akkor lehet érveket sorakoztatni az uralkodó mellett és ellen. És szerintem egy brit, ha nem fafej megérti. Viszont, én eddig ilyesmiről írrel beszéltem. ;-DDD

Igen,én vallom, hogy nincs olyan szentség, amiről ne lehetne beszélni lazábban is. És ez nem ekvivalens azzal, ahogy Kenny barátotok zyklonozott. Mondom, ha neked meg az, hát kurvára nem értünk egyet.

Az biztos, 2012-ben olyan helyen akarok élni, hol nem halál jár a Mohamed-karikatúráért és nem évek egy szentkoronázós viccért. Mert egy korona nem mindennek és mindenkinek a szimbóluma.

Mert köztársaságban élek - aminek a nevét elvették tőlem és ez legalább annyira fáj nekem, mint neked a koronabaszkurálás - , király nincs, ergo Szentkorona legyen múzeális, óvott és védett történelmi ereklye és kész. Nagy-Britannia máig működő királyság, tudtommal. És ott mit nem marháskodhatott Arthurral, a Szent Grállal, a kerek asztallal pl. a Monty Python.
@King of Shadows: nekem tetszett a Naked Gun c. Leslie Nielsen opusz. Szerintem az angoloknak is.
@King of Shadows: ha "szent", máris nem lehet nemzeti, hiszen szentség csak a katolikusoknál van. Én református famíliából származom, kikérem magamnak, hogy Szent Istvánról, és szent koronáról beszéljenek. A katolikusok hegemóniára törekszenek. Felfújják magukat, mint a dürgő fajdkakas, hogy nagyobbnak látszódjanak, mint amekkorák.

József Attilát, látszik már, hogy Petőfi fogja követni, hiszen Petőfi megátalkodott liberális volt, köztársasági, utálta a koronát, mint a szart.

"Itt a nyilam, mibe lőjem?
Királyi szék áll előttem.
Belelövöm bársonyába,
hogy csak úgy porzik kínjába.
Éljen a köztársaság!"
@Penivaldes: Mi ez? Forradalom a karosszékekben? Jönnek a nyuggerkommandók? :O

@a szív fészkei: Persze! Ez a kicsit feljebb is tárgyalt "ki ütött előbb" esete, és éppen ezért szerintem nem tanácsos belemenni. De amíg mindkét oldal ragaszkodik a saját álláspontjához (ebben a kérdésben is) semmi sem fog változni.
Tényleg nem ugyanaz a kettő, de a micisapkázás is nagyjából az a kategória, mint a zsiványozás, és a kajmánozás. :)

@kennyking: Jó éjt! Lassan én is lelécelek... :)
@Penivaldes: Nem kalimpálok bocs, csak fura e, hogy emberektől mindenki elvár tökéletes dolgokat. Minden tan vegytiszta és mámorítóan jó szép hófehér ártatlanságot sugárzó papírra leírva, és a gyakorlat során eddig mindig kiderült, hogy torzul, visszaélésekre ad lehetőséget, elcseszik, stb.
Ezt szerintem Mariann pont úgy érti, mint én. Vársz te is, meg rengetegen itt valami mennybéli sereget, ami majd hibátlanul, gyurcsány-,kuncze-, minden mentesen tökéletesen kormányoz, semmi hibát nem vét és majd, ha megjönnek az Égi Lovasok,csak arra akartok szavazni. Hát lehet lesni azokat az égi , csillagokat rúgtató lovasokat, de azok itt elkanyarodnak és soha ide le nem szállnak. Budapest felett az ég nem ont angyalokat,mint Wim Wenders filmjében a Berlin feletti. Akik szintén a bukást jöttek megtapasztalni.

Itt olyan gyarló emberek váltják majd le Orvbűnt, akiknek talán csak az egyetlen előnyük, hogy nem olyan mértékben aljasok és mohók, annyira parvenűn hatalmaskodók és egyeduralkodók, mint ő.

Mert a szakértők is emberek, azok is hibázhatnak, rossz lehet a teóriájuk, mellényúlnak, itt csodát várni nemcsak hiba, de bűn! A legkisebb rosszra kell szavazni. Ezt Mariann, aki a világ legracionálisabb nője, akit eddig megismertem,biztos látja.
A Petőfi-szobrot vajon mikor, és hová fogják áthelyezni?
Majd lesznek megint illegális március 15-i diákgyűlések?
@a szív fészkei: "ötször átvilágított klakkőrjeikkel feltölteni a termet egy megnyilvánulásokhoz. Orvbűnnek igen. Azért hiszi szegény, hogy őt mindenki imádja."

Valaki úgy fogalmazott szeretetre vágyik.
(psichológiai értelemben)

Igazából ezt a rendszert meg a többit is nem a diktátor tartja fenn. Inkább a lézerjánosok meg Talicska Lajosok, meg Habonyárpik, meg Arogánok, meg Narancssincsek. Őket kell elpüfölni de istenesen, mert az ilyenek mindíg ott maradnak.

Nyilasokból lettek a jó ávósok, verőemberek.
A leszármazottok meg ott kommunistáznak a fideszben.
@King of Shadows: "Tényleg nem ugyanaz a kettő, de a micisapkázás is nagyjából az a kategória, mint a zsiványozás, és a kajmánozás. :)"

Hát nem. Nagyon, de nagyon különböző a kettő. Életbevágóan különböző.

Gondolkodj.
@King of Shadows: TE kajmánoztál engem, én meg leszartam, ha jól emlékszem. Ha ez bárkinek jó, orgazmusfaktor, akkor kajmánozzon. Nyugodtan írhatsz nekem face to face zsidót.Nem kell szinonímákat keresned. A "szintén zenészt", biboldót, zsidrákot, kilincsorrút, boglyahajút, ÁVH-st, stb. is értem. Nagyon szellemesek.

Élettelen tárgyat bármihez lehet hasonlítani, pláne, ha azt a múlttal - kajmánokat igenis sértő múlttal - revolverezésre használják kormányzati szinten évek óta és megosztásra játszva.

Élő és sebeket viselő emberekkel így beszélni, - ahogy pl Kenny, a barátoddá lett nick teszi meg tegnap te is viccből - olyanokkal, akiket pont a kajmánságuk miatt közösített ki ez a kurvaország by Gyurcsány kicsit más. Ezt két napja rágjuk. Akik itt olvasnak, majd eldöntik, ki milyen véleményt formál erről. Nem vagyok Gábriel, hogy tankarankázzalak.

Tehát nem jutunk egyről a kettőre, de legalább találtál egy lélektársat most. Én meg őt már a zyklonnál tahótlanítottam, tehát nem tudom, miben találtatok úgy egymásra. Ha a Szadesz-fikázásban, szentkoronában, akkor ahhoz úgysem akarok már szólni többet. Béke veled, uff.
@épészmérnök: Pláne, hogy református lenne ezt a pápanyalintó is!
@épészmérnök: Nem akar. És már unom ezt a kissé sunyi egyenlőségjelezést. Lásd feljebb.
@épészmérnök: :-DD Aggyá má ötleteket! És majd lesz remélem Ady helyett háromszoros életnagyságú Szabolcska Mihály szobor is!!!
@Penivaldes: :)

@a szív fészkei: "Ha az angol uralkodó faszságokat csinál, akkor miért is ne? Ha értelmes emberrel beszélek, akkor lehet érveket sorakoztatni az uralkodó mellett és ellen."

Akkor a személyről beszélsz, és azt természetesen lehet. Az intézményről viszont már nem lehet. Ahogy a himnuszukról sem lehet. Pontosabban lehet, csak ne csodálkozz, ha mérgesek lesznek rád emiatt.

"Igen,én vallom, hogy nincs olyan szentség, amiről ne lehetne beszélni lazábban is. És ez nem ekvivalens azzal, ahogy Kenny barátotok zyklonozott."

Természetesen azzal nem ekvivalens, ezt én sem mondtam. Viszont a kajmánozással az!

"Az biztos, 2012-ben olyan helyen akarok élni, hol ... nem évek egy szentkoronázós viccért. Mert egy korona nem mindennek és mindenkinek a szimbóluma."

Nem is azt mondtam, hogy vegyék be a btk.-ba, csak engem például megsértenél vele, ha a Jobbik nem sajátította volna ki magának.

"Mert köztársaságban élek - aminek a nevét elvették tőlem és ez legalább annyira fáj nekem, mint neked a koronabaszkurálás - ..."

Az engem is zavar, hogy átírták a hivatalos elnevezést. Attól még, hogy valakinek fontos a Korona, még nem lesz az illető monarchista. :)

@épészmérnök: "ha "szent", máris nem lehet nemzeti, hiszen szentség csak a katolikusoknál van."

Szerintem azért gondolod így, mert a Fidesz erőlteti a katkó vonalat. Vagy neked Szent István, Szent László, és Pázmány Péter is negatív figura? Én ateista vagyok, mégis nemzetinek tekintem őket, ahogy mindenki mást is, akire az ország büszke lehet. Kossuthot is, aki református volt. Horthy nem tartozik közéjük, őt nyugodtan lehet ócsárolni. :)

Most már tényleg megyek, majd holnap visszaolvasok...
@a szív fészkei: "A szent tanok mindíg torzulnak."A tanok tanok maradnak, a torzulásokat pont azok hajtják végre, akikre a tanok hírdetését bízták. Ez volt a szocializmusban is, hogy a végrehajtó hatalom szereplői megcsúfolták a saját eszméiket.
@Mariann19: Kedves, szerintem nem lehet nem megcsúfolni. Nagyon kevés a Morus Tamás, a Kis János. Rémesen kevés. Jézus tanaival mi van?
@épészmérnök: Gondolkodom. :) Szerintem a zyklonozás, és a "hollókosztozás" már az a kategória, amikor odamész valakihez, és ököllel beleszállsz az arcába. A zsidózás meg az, amikor "csak" verbálisan sértegeted. Az előbbi komoly dolog, az utóbbival viszont nem feltétlenül foglalkozik az illető. :)
@King of Shadows: Mivel erőlteti, elege lesz az embereknek. A 2000-es Szent István szobordömping g riasztó volt, na. És miért kell erőltetni? Bizonytalan amúgy? Nem olyan erős ez a szentség, a belőle kiáradó fluidum, hogy egymaga elvégezze a térítést? Akkor valami hiba van a mátrixban. Erőltetéssel csak az ellenkezőjét éri el a kormány.

Pázmánnyal elérték, hogy a nem túl nívósnak lett a szinonimája az egyetem révén. Széchenyit is orrba-szájba nyomatják, és nem tesz neki jót, hogy velük kerül egy kontextusba.

És igen, ez nem egy katolikus királyság. Még egyelőre.
@King of Shadows: Csak. Ja. No problem, tényleg. Ez már elfogadott lett. Hála Orvbűnéknek. Ettől a felfogástól undorodott saját korában Márai, a Polgár. A konzervatív polgár mintapéldánya. Nem őt utánozzák valamiért.
@a szív fészkei: A tanokat nem lehet megcsúfolni? Hiszen annak vagyunk kárvallottjai, hogy a hírdetőik tették ezt, pedig a bizalom kezdetben megvolt irántuk nem egy társadalmi rendszerben.
Elgondolkodtató, hogy az ige hírdetői nem spontán választódnak ki, hanem önmaguk vállalkoznak olyan feladatra, amelyre alkalmatlanok.A vezetői alkalmatlanság pedig a mámorító hatalom birtokában abban manifesztálódik, hogy a legnegatívabb emberi tulajdonságokat aktivizálja.
Nem lennék meglepve, ha a szociknak is megtetszene lassanez a széép új választási rendszer, és nem akaródzik majd nekik változtatni rajta. Ha már fidesz-fellegvárakban is nyernek...
@kennyking:

"Jó lenne ha fiatal lennék, vicces fiú.Itt szopkodjátok egymás farkát, miközben a beteges nézeteitek szinte kimutathatatlan támogatással rendelkezik.Minden normálisan gondolkodó embernek hányingere van tőletek.Elképesztően ostoba, buta öntelt emberek vagytok.Egy darab szar többet ér, mint ti.De elég egy szóval összefoglalni ezt a mérhetetlen primitívizmust.
Liberálisok !!
Na, további szopit gyerekek!"

Pardon, hogy bocsánat, de ehhez hadd legyen szabad fűznöm pár hevenyészett gondolatot...

A tőled idézett mondatok nem az itt jelenlévő, általad hányingert keltőnek, ostobának, butának és önteltnek titulált "liberálisok" szegénységi bizonyhitványa, hanem a tiéd.

Te nevezel ostobának másokat, miközben a liberálisok egy_halmazba_terelése - és annak de facto módja - pontosan mutatja, tulajdonképpen te vagy szellemileg sivár, erőszakos és vélhetően bután tájékozatlan.

Te nem tiszteled azokat, akikhez szólsz, de láthatóan élvezettel teszed, ergo: te nem tiszteled saját magadat sem.

Tetejébe sikerült "megtalálnod" azt a személyt is, aki az általam "ismert" kommentelők közül talán a legszebben és legtisztábban ír, gondolatai közzétételével ad magból valamit -valami értéket- másoknak, az olvasóközönségnek.
@Mariann19: Sajnos igazad van: akkora a kísértés, hogy alig áll ellen valaki és tülekednek a "megváltó" szerepére, amit soha nem játszanak igaziból végig. Saját kárukra soha. Csak a habzsidőzsi érdekli ebből őket... A tanok meg ott maradnak nekik a machinációiat takaró fügefalevélnek. Ha diktatúra van, akkor meg a vallással beleverik a buta fejekbe, hogy igenis az van jól, ahogy a tanokat interpretálják és sehogy máshogy nem lehet.

Akkor már inkább az elmúlt elbaszott húsz évünk, amit lehet még mormogva szidni és kritizálni! Bármi, mint Orvbűn tökéletes birodalma, a Fairy Tale...
@kennyking:
Most nem lettél kompatibilis a meggyőződésemmel. Aki hitet tesz a holokauszt nemisvoltsose mantrája mellett, az egy rohadt szarházi nekem.
Jó érzés mocsoknak lenni? Élvezd, ha ettől áll fel.
Büdösnek büdös vagy, csak azért nem teszem hozzá a parasztot, mert nem akarom megbántani a kétkezi földműveseket.
A tükörbe bele tudsz nézni reggel?
Ha igen, az is minősít.
Saját magad karikatúrája vagy, te tetű.
@Zébácsi: Te ez nem a kedvenc Zűrhajósunk? Megint egy létező ember nevével en.wikipedia.org/wiki/Kenny_King_(wrestler) , - mindenesetre, ha ő rongálja szegény valódi Kenny hírét, ezek szerint a feketéket már emberszámba veszi, ez is szép egy nácitól - de ez a farokszopkodás meg ilyesmi, az ő jele volt az oviban. Nem? Vagy mindenhol őt látom? :-DDD
Ennyi szart mosson el a víz: nol.hu/belfold/20121006-lathatatlan_csapasokkal_a_copacabanaig

Vakok eveznek és el akarnak jutni Rioba. Igen, én az ilyenekre vagyok büszke.
@a szív fészkei:

:-), szerintem nem a Zűrhajós, Wernherr sokkal okosabb.
@Zébácsi: Csak ez a torzított élő név, meg a visszatérő motívumai - na jó, te mélyedtél el a munkásságában. :-))) A végtelen türelmeddel.
@kennyking: nem tudom végig olvasni amit írsz, mert a stílusodtól a hideg ráz. lehet, felszökik a lázam. egyébként igen! azt gondolom. talán meg tudnám szokni ahogy írsz, de most még bukok tőle.
Asszem kezdem kapisgálni mi is az a veszett "liberálisozás" az orbánisták részéről.
93 előtt azok voltak:
Most kompenzálnak.

Az meg, hogy sokan mások is (főleg a fiatal-konzervatív fedőnevű naivák): hát ez a propaganda.
Rövid egyszerű, megmarad az egybitesekben és a hírtévén is lehet nyomni éjjel-nappal.

Ki miből él, azzal kompenzál. :-D
A kövér-család generációs komenisták, hát komenistázik a kis féművelt.
@a szív fészkei:
"A végtelen türelmeddel."

Áh, pont, hogy türelmetlen voltam, nem tudtam elmenni mellette komment nélkül.
Értem én, hogy divat szidni a libsiket, bolsikat, de ha már teszi ezt bárki, legalább annyi energiát fecceljen bele, hogy megnézi, kinek írja ezt.
Illetve, ha nem tudja (és nem tudja), olvasson utána, hogy mi is az a liberalizmus. Merthogy ennek a szép eszmének (aminek egyébként a fél világ köszönheti azt, hogy egyáltalán szavazhat, például) rengeteg válfaja van, egészen a szociotól a konzervatívig.
Ha pedig ezek után is azt gondolja, hogy a liberalizmus rossz, akkor se vegye a bátoráságot arra, hogy egy blog szinte teljes közönségét pocskondiázza.
Tényleg van abban valami, hogy az anonimitás erőt ad...

/A Zűrhajós mindig megheckelte a neveket, azt hiszem, sosem használt eredetit, mindig volt legalább egy betű eltérés./
lassan oda jutunk, hogy bűn nem szélsőségesnek lenni? nem cigózni, zsidózni megvetendő? meg vannak az emberek bolondulva? lassan már nincs sehol sem nyugalma az embernek az idiótáktól. liberalizálnám a fegyvertartást és a drogokat. ha betépve sem bír magával, akkor bang-bang és hello.
@Zébácsi: Itt is hekkel: kicsivel és egybe írja. Nézd meg; ha ilyet látok, már csak automatikusan is keresek ilyenkor a guglin rá, hogy létező személy-e? És ez a szegény feka wrestlinges, az.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Sajnos, mindent meg lehet szokni. Ez a borzasztó. A küszöb feljebb és feljebb tolása.
@aranyhorcsog: :-D Azért szerintem - ismerve a Szoc.Hazáért papírka kiosztását és hatását - a nagypapi múltjából is futotta egyetemre.

Most köpködi a sírját?
@glaci ph 5.5 álompolgár: Tegnap belinkelték, ebből:[..]"Van ennek valami magyar sajátossága a többi, szintén válság sújtotta nyugati demokráciához képest?

A legfontosabb talán a társadalmi traumák feldolgozatlansága. Németországban a holokauszt, vagy az ország kettészakítottságának, sőt az újraegyesítés okozta traumáknak a feldolgozása folyamatosan, intenzíven zajlik, míg itthon ehhez képest a társadalom nagyon kevés erőfeszítést tesz a történelmi múlt feldolgozása érdekében. Pedig ez nem csak az egyének, és az egész társadalom lelki jóllétének szempontjából lenne kulcsfontosságú, de a demokratikus működés fejlődését is alapvetően befolyásolja.

Miért megy ez nekünk ennyire nehezen?

Ennek valószínűleg több oka van, de az egyik biztosan az, hogy a társadalom nagy többsége személyesen, vagy a családján keresztül traumatizáltnak tekinthető. A traumával való szembenézéshez komoly elköteleződés szükséges, hiszen a feldolgozás folyamata magában hordja a pillanatnyi egyensúly felbillenésének lehetőségét, ami akkor is ijesztő, ha ez az egyensúly nagyon sok szenvedés és erőfeszítés árán tartható csak fenn.

Van a magyarok traumáinak valami különlegessége?

A magyar társadalom nagyon sokrétűen traumatizálódott. Az áldozati és agresszor-szerepek egy családon, sőt akár egyetlen életen belül is összefonódó mintázatot alkothatnak. Borzasztó nehéz a szembenézés, és nem csak azzal, hogy III/III-as voltam, ügynök voltam, kápó voltam, tehát ezt vagy azt tettem, de azzal is, hogy az apámat kitelepítették, a nagynénémet Auschwitzba hurcolták, a nagyszüleim végignézték, ahogy a zsidókat deportálják. Vagyis, annak az esetleges szégyenével, hogy velünk, a családommal ezt vagy azt megtették, megtehették, és annak a szégyenével is, hogy a szüleim, nagyszüleim, akiket én ráadásul természetesen szeretek, ezt vagy azt tették másokkal.

Ezért inkább elblicceljük a szembenézést?

A legváltozatosabb eszközöket használjuk, hogy mindezzel ne kelljen szembenézni. Próbáljuk saját magunk előtt is eltitkolni, nem gondolni rá, letagadni az igazságot. Ezek az eszközök azután önálló életre kelnek és szenvedést okoznak az egyénnek és a környezetének. Ebben az értelemben tehát nem csak az eredeti traumát elszenvedők, de a traumát okozók leszármazottai is traumatizálódtak.

Mi ennek a tagadásnak a következménye?

Ha a múltunk bizonytalan, az identitásunk is elbizonytalanodik. Ha nem tudunk szembenézni a múlttal, elgyászolni a veszteségeinket, azok tudattalan szinten velünk élnek, és a legváltozatosabb tünetek formájában bukkannak fel, emésztik fel az energiáinkat. Ez nem csak az egyénre, de a társadalomra is igaz.

Ilyen tünet lehet az ellenségképzés is?

Igen. Ilyen helyzetben, a csoportban nagyon erős projektív mechanizmusok indulnak be. Amit magamban nem tudok tolerálni, azt tudattalanul kivetítem a másikra, vagy egy másik csoportra, például úgy élem meg, hogy ő támad engem, holott valójában engem feszítenek szét az indulatok. A csoportokat a kollektív paranoid várakozás jellemzi: együtt vagyunk, és azt gondoljuk, hogy az ellenség, a másik csoport ellenünk fog támadni.

A kommunisták, a fasiszták, a multik, a nagytőke, a zsidók, a cigányok?

Pontosan. Mindezt anélkül, hogy ennek bármilyen jele lenne." index.hu/tudomany/2012/10/06/borzaszto_nehez_szembenezni_a_szegyennel/

Ez tényleg egy beteg, komolyan beteg ország, egy még annál is betegebb ember uralma alatt. Még csak az sem igaz, hogy vakok között király a félszemű, mert itt, aki minket vezet, az a legsújtottabb stint emind között. A többi utánozza.
@a szív fészkei: ravaszdi a hollandus, rajtaütést tervez. valamikor váratlanul felhív és dumcsizunk . átirányíthatnám a telefonom a haveromra, aki sokáig élt angliában és jól beszél, de én akarok jó lenni. már nem simliskedek. szakmai rész nem is érdekli, csak a társalgási készség.
@a szív fészkei:

Lehet, van benne valami...
de a kisbetű árulkodó - ez nem a Zűrhajósra vall - ő asszem nagy betűt használt (naná) és a névtagok között volt szóköz.

De leginkább az írás stílusa nem az övé. Stilisztikailag gyengébb és ezzel együtt közönségesebb is. A Zűrhajós minden kommentje egy alkotás volt - ő legalábbis asszem ezt így tudta le magában, ő nem végzett félmunkát. Igényesebb beszólogató volt, nem olyan, mint amibe most botlottunk.

@glaci ph 5.5 álompolgár:

Dehogy, csak az értékrendek és a rangsorok tolódtak el, divatja van az "én"-nek. S miután itt a blogtérben a nicknév elrejt, sokan bátrakká válnak és csuklóból írnak olyat, amit a munkahelyen, szülői értekezlet, vagy bárhol másutt, közeli ismerőseik leőtt nembiztos, hogy felvállalnának.
Ők még nem érettek és gyengék, mert maguk sem tudják, mi a helyes, csak próbálnak úszni az árral.
De mindez ki is derül: az első közepesen erős érvre, vagy logikai okfejtésre vagy eltűnnek, vagy elkezdenek terelni és csúsztatni, hogy ne kelljen "közönség" előtt beismerniük, hogy valójában fogalmuk sincs arról, amiről írnak.

Sajnos általam korábban értelmesnek tartott kommentelők is beleesnek ebbe a hibába. A minap a TG blogon olvastam egy kommentet, amit először nem is akartam elhinni. Tudtam, hogy írója fideszes (ezzel még nincs baj, az ő dolga), de közepes mértékű tudatlansága megdöbbentett. Ok., rendben, tévedni lehet, sokadszorra is csak a mantrát szajkózni (mindenféle érv nélkül) viszont már árulkodó. Az említett blogtárs a jobbik utat választotta: meghátrált, nem kezdett el terelni. Talán felfogta, hogy nincs igaza.
@a szív fészkei: az idők végezetéig nem lehet a szőnyeg alá seperni a kínos, kellemetlen, szégyenletes cselekedetek emlékét. sem elkövető, sem elszenvedőként. szerintem.
@a szív fészkei:

A németek megtették. Nekünk miért nem megy XX. századi hibáink beismerése?
@Zébácsi: nem eltolódtak az értékrendek, hanem átrendeződtek. ma már nincsenek értékek. amit mi értékesnek tartunk és becsülünk, arra a mai fiatalok többsége kacagva legyint. elvtelen buta barom harsogva trágáran ostobaságokat beszél (egyre több van belőlük). mit keres itt? a " szopjatok egymást" nem érv, nem ok, nem indok.
@Zébácsi: Ezt kérdem már mióta x kommentben. Nem tudom. Nem hagyja ez a tetves politika sem, mert ez a barom Orvbűn nem képes a legemberibb 3 szóra: tévedtem, bocsássatok meg. És ez példa lenne, hogy a legerősebb az, aki tud elnézést kérni. Itt csak kocsmai kakaskodás a menő.

Állandóan erőlködni, felfújtan nagynak látszani, mindent mindig másokra kenni, letagadni nyilvánvaló dolgokat, hazudni és terelni - ez annyira fárasztó állandóan, nem csoda, ha agresszívek.

Valami közös pszichoprojekt kellett volna a németekkel, olaszokkal még 89 táján talán: kitűzni valamilyen közös mutatóval körülírt elérhető célt, hogy így és így lehet volna talán ezt a közös szennyet feldolgozni. Nem lett volna reménytelen, mert ebben még az itthon halálra űzött Radnóti reménykedett és erről próféciált! Ő a saját iszonyú vége biztos árnyékában is hitt benne, hogy képesek leszünk rá. ( www.youtube.com/watch?v=UmKfNQd7zLM 2.33-tól mondja Latinovits. Ha kell, mindennap belinkelem ezt. ilyen kincsek vannak itt, ebben kell hinni, hogy megváltanak.)

Mi nem tartunk itt 2012-ben, meg sem próbáljuk, csak szórjuk a sót a felkapart vérző sebbe. Orvbűn nem tudom, hogy számol el ezzel. Nem ő kezdte, de betetőzni ő tetőzi be.

Szerintem ezért is veti meg Merkel meg a németek. Látják, hogy az ellenük való hülye értelmetlen kirohanásaival csak pótcselekszik és kompenzál. De az Eu nem pszichodívány, nem érnek rá dajkálni a hülyegyereket.

Az szörnyű lesz, ha Európa lemond rólunk.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Ez a kennyking azt írta, hogy ő nem fiatal. De szopáshiányos, az biztos. ;-DDD
Hoppácska!! A szent Jobbik egyik vezéralakja nem fizet a szent magyar, általa annyira - szóban persze tecsós rohattmultik ellen bármikor bújtogatva - felkarolt vállalkozóknak???? Dögöljenek éhen tőle?

www.femina.hu/hirhatter/kepes_cikkek/heti_osszefoglalo_40_het/osszefoglalo_4.jpg És ez most hogy? - kérdem Tornóczky Anita örökzöld klasszikussal.

Képaláírás: "A Vállalkozások Érdekvédelmi Szövetsége a jobbikos Pörzse Sándor házánál tüntetett. Állításuk szerint a képviselő házát felépítő vállalkozás három éve nem jutott a pénzéhez. Pörzse rágalmazásért feljelentést tett."
Rágalmazás lenne, ha azt mondják, Sanyisunyi, te 3 éve nem fizetsz? Ez szerintem tényközlés.
@a szív fészkei: pedig abból mostanában nincs hiány:) láttad az új AUDI reklámot? komoly tudomány ráerőltetni az akaratodat. pilóta vizsga kell hozzá olyan elektromos kütyük vannak benne
@glaci ph 5.5 álompolgár: A németországi barátunk vett egy hiper Audit nemrég: egy évig alázta őt a kocsi valóban. már egész kisebbségi érzése lett,és kurva jó: nekünk panaszkodott a verdájára!! Tudod, a mi XM-ünk meg mindjárt érettségizik a korából kifolyólag. (jaj nem tudsz valami jó küszöbjavítót? Kéne egy nem nagyrabló fajta, aki megbízható.)

Na indul a nemzeti gyász, meg a melyik ujjamat harapjam meg a FideSSben:
www.samsungsport.hu/magyar-labdarugas/20121007/esoszunet-utan-idegenben-verte-a-fradi-a-vidit/

Fradika-drukkerek sok mindent megtettek hat éve - és azóta is - a fülcsiforrcsiért, Vidi meg a Vidi!!! Na ez a probléma, nem az IMF!
@a szív fészkei: a küszöbre több gyógyír is létezhet. csere, vagy folt. ha csere akkor lehet, hogy a fenéklemezt is bántalmazni kell, mert bután néz ki ha nem ér el a fenék a küszöbig. ebben a korban bármi lehet alul egy autón. csoda hogy eddig bírta szegény pára. fájni fog! 20 körül fújnak egy elemet, + a küszöb, + a munkadíj. őszinte részvényem. holnap meg fogom nézni van-e utángyártott hozzá, ha nincs a külső váci úton tudnak hajtogatni küszöböt.
Nem a kiskedvencem, de ilyen szinten is van nőverészet,pedig szült á le Varga: www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/demcsak-uj-eletet-kezd-2112969
@glaci ph 5.5 álompolgár: Van vidéki 60 ezres ajánlat, van teljes csere 100-ért valahol a külső Üllői úton,van itt a környékünkön 40 ezres, de az nem annyira echte lakatos szakember - a férjem még reménykedik a csodában... Ja és persze le kell kezelni, de azt talán meg tudjuk oldani házilag, ahogy tervezik. Kezdünk barátkozni a gondolattal, hogy pá, kis aranyom, pá...

Neked volt ilyened, értesz hozzá, azért zargatlak, és kösz! :-))
@a szív fészkei: Autoscout.NL 5-600 ojró a két küszöb, autóval együtt
@King of Shadows: "Vagy neked Szent István, Szent László, és Pázmány Péter is negatív figura? "

I. István, I. László.

Nekem nincsenek szentjeim.

És én is ateista vagyok egyébként, de ezt manapság nem illik tiszteletben tartani, le akarják nyomni a torkomon a reevangelizációt, amit II. János Pál kezdett nyomatni, hátulról jól megtámogatva a Szolidaritást Walesával. Ő engedélyezte az önálló, székhely nélküli püspökség formációt az Opus Dei-nek, amelynek első dolga volt betüremkedni édes hazánkba, és ott sündörögnek Orbán közvetlen közelében.

Engedd meg már nekem, hogy ezt ne tiszteljem, és ne fogadjam el.
@King of Shadows: "A zsidózás meg az, amikor "csak" verbálisan sértegeted."

Bazd meg, mi az, hogy "csak" verbálisan?

Egyetemista koromban finomlelkű és nagyon magyar magyar szakosok közé keveredtem, akik tele szájjal zsidrákoztak. Mondtam, gyerekek, halkabban, én is zsidó vagyok (egyébként nem, de semmi közük hozzá). Erre nem kussoltak be, hanem szépen kimutatkoztak - a továbbiakban valahogy nem vettek észre, ha a folyosón egymás mellett mentünk el. Ez a mostani érett korú népnemzeti elit.

És ez az édes hetvenes években volt.
"Ez ilyen mindenoldali népi játék lesz, ha így haladunk."

Más szemszögből nézve: korábban kezdődött...

"...az ilyen hülyéknél csak a vandálokat utálom jobban."

...mifelénk nem is oly rég kivágták a falu fáját. Nem mintha a törzsét meg tudták volna emelni, csak az ágaira hajtottak. Négy-ötszáz éves lehetett. Mire a polgárőrök kiértek, már annyi volt. Közöny, erkölcsi válság, értékválság?

A szobrok mindenekfelett az állandóság, az örökkévalóság vagy legalábbis a tartósság (szilárdság, tántoríthatatlanság) jelképei. Kultúra csak szilárd értékek alapján jöhet létre. Hiányában eluralkodik a vandalizmus. Megbecstelenítjük egymás értékeit. Mindennek ára van. Mondják, hogy manapság mindennek tudjuk az árát, de semminek sem tudjuk az értékét. Hát ebben sem vagyok biztos.
@kifordított nagyanyó: Nincs mit! Ha bejön, pici pénzt utaljál, jól jön majd!:-DDD

Még kéne tortadobálási vállalkozást is üzemeltetni: van a hajdani Kossuth mozi - Aldi lesz belőle a Váci út elején - mellett egy cuki. Nagyon mutatós hatalmas sütiket árul, de mindegyik - névtől függetlenül - pont ugyanolyan semmilyen ízű, nem is értem, hogy tud ilyet csinálni. Pedig valami világbajnok állítólag a tulaj ebben. Na azokat kéne - habosak, drabálisak - szakmányban hajigálni a pofákba.
@épészmérnök: +1 És látod, nem engedik, hogy kiderüljön valami a Vatikánról, az inas ítélikel, nem a sötétlelkűeket. Amivel egész Olaszország tisztában van, hogy gazemberség melegágya. Hát tényleg nagyon hiányoztak ide.
@épészmérnök: Csak. És látod, ezt szemrebbenés nélkül leírja. De ha nem Szent István és Szent Korona, akkor fáj a kicsi szíve.

Na, akkor mit akarjak én ettől a fajta konzervtől? Barátkozni? Mikor semmi nem változott a Márai kárhoztatta mentalitásukban?

Én levelezőre jártam a BTK-ra, ott nem volt kanyi zsidózás sem. De a nappalisokat ott kurvára nem is bírtuk, hálisten, keveset láttam belőlük. :-DDD Mennyi eszem volt, hogy nem mentem át, mikor felajánlották első végén!
Hogy tetves mocskosszájú bagázs lehet, arra abból következtettem, amikor olvasgattam a női vécé feliratait az ajtókra mázolva. Életemben annyi ordenáréságot nem láttam, pedig azért elég közvécét láttam. ;-DDD
jav: inast ítélik el

Amúgy én sem voltam/vagyok az a kimondottan liliomszókincsű ártatlanság, szóval, ha engem meg tudott lepni a bölcskari klotyó irodalmi felhozatala, akkor el lehet képzelni!! :-DDD
@a szív fészkei: Természetesen.50-50% a bevételből.:))
@kifordított nagyanyó: Már egy Zewa adagot telisírtam ennyi nagyvonalúságtól! Kösz, kösz! :-)) Ja, akkor legyen valami higítós bizniszünk is, ha valaki összemacsálja magát, tudja mivel leszedni. Meg ruhatisztító szalon, ha magára öntené...
@Penivaldes: Mondjuk ez a másodlagos célom volt... DE néha majd beleestem a fajanszba a dumáktól.
@a szív fészkei: Ha jól emlékszem nem kajmánoztalak, csak kíváncsi voltam, hogy reagálsz rá, azt meg valahogy ki kellett derítenem. :( De direkt "lezsidózást" tőlem nem olvashattál, és nem véletlenül. Ha ez is elég volt ahhoz, hogy megbántódj (gondolom elég volt, mert azonnal előjött az emlékeid közül), akkor ... elnézést kérek. :(

Egyébként a mások elleni uszítást én is elítélem, ahogy a sérelmeik bagatellizálását is. :)

@épészmérnök: Szerintem itt egyszerűen az van, hogy az, akit öt évig rendszeresen ütöttek, sokkal magasabb ingerküszöbbel rendelkezik, mint mások. Ezt csak többszörözi az, ha az illető "multiple". :)

Ennek ellenére is sajnálom, hogy ott , azon az egyetemen ilyenek voltak, de ezen sok mindent nem tudunk változtatni. Mármint azon kívül, hogy mi nem viselkedünk úgy, még akkor sem ha a többség azt várná el tőlünk. :(
@épészmérnök: Ja, így már értem, hogy mi a baj. Akkor itt én is az I. István és a Magyar Korona elnevezést fogom használni a továbbiakban. Kivéve akkor, ha a Jobbiknyikokra reagálok valamit. :)
Azt természetesen nem várom el, hogy az egyház dolgait szeresd. Azokat én sem szeretem, ha már szóba került. :)
@Penivaldes: Aranyszájú Peni!! Eddig hogy csinálhattam, amíg fel nem homályosultam általad???? :-DDD

Bár mesélik, hogy a Regátból Erdélybe kerülők annyira a guggolós pottynatóshoz voltak szokva, hogy felguggoltak a fajanszra és ott egyensúlyoztak termelés közben.
@Zébácsi: @a szív fészkei: Élvezettel olvastam tegnap kölcsönös okfejtéseteket a liberalizmusról, melyet Keenyking indított negatív felhanggal.Hozzáfűzni ehhez nem is szükséges semmit, több szegmensből világítottátok meg ezt a kérdést, Gratulálok Nektek, tetszett!
@a szív fészkei: Akkor jó, és örülök neki. :) Csak ebből gondoltam: "Na, akkor mit akarjak én ettől a fajta konzervtől?". :S

Am most találtam, szerintem pont ide való. :)

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20121008_Goncz_Arpad_repuloter#rss
süti beállítások módosítása