Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: @Neytiri1: és mindekkor mire van pénz 24.hu/fn/gazdasag/2024/05/02/eximbank-hitel-hernadi-zsolt-sp... (2024.05.02. 18:03) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.09.16. 05:16 Fabius

A kormánynak fontosabb a párt PR, mint a népakarat

Címkék: fidesz rogán antal családon belüli erőszak

Fideszék belekavarták magukat ebbe a családon belüli erőszak ügybe, mint tüdőbeteg szúnyog a meleg takonyba. A napirendre vételtől húzódozás majd a mégis kitűzött vita időpontja és körülményei véleményesek, de legalább kiderült, hogy a hímsovinizmus él és virágzik a kormánykoalícióban. Felháborodás, meghátrálás, mára pedig arról szól a fáma, a családon belüli erőszak önálló tényállás lehet a Btk-ban. Hurrá, örvendezzünk, győzött a Rogán Cili lobbi és a népakarat, teljesül aminek teljesülnie kell, és ez így van jól. De ha kiörvendeztük magunkat azért álljunk meg egy pillanatra, ugyanis van itt egy lényegtelen apróság: a megegyezéssel kiderült az is, eddig mi volt a gátja. 

A Fidesz harcos pitbull módjára viselkedik mikor a jelszavairól van szó. A kutyaidomárok - gyik: a nép - ilyenkor feszítőfával sem tudják a lezárt állkapcsot szétfeszítve a koncot kiszedni a fogak közül. Így az ilyenkor célravezető - rágjad baszod - megoldást választják, ahogy most is történt. A verbális fétisként kezelt "család" kifejezés ugyanis nem használható együtt az erőszak kifejezéssel, mert az stipistop a Fideszé. Legyen inkább az önálló tényállás neve kapcsolati erőszak, mert biztos csak a kapcsolatban eshet meg olyan, ami családon belül soha. 

Vagyis az iszonyúan családbarát kormányunk a családon belüli testi és lelki erőszak kezelését simán dobta volna a "család" kifejezésért.

Mert az fontosabb, hogy a jelszó mellé ne társuljon negatív töltet, mint a súlyos helyzet, ami eléggé el nem ítélhető módon nagyon is jelen van magyar családokban is. Ha volt valami amivel rontani lehetett vargapista leplezetlen hímsovinizmusán, az ez a mentalitás. Ha a népi kezdeményezés lemond a család szó használatáról akkor minden rendben, úgy már semmi akadálya a dolognak, szabad mosolyogni a felállított munkacsoporton. Sajátos bája a dolognak, hogy az elbulvárosodott Rogán nem tudta kihagyni a aktivista lobbi felsorolásából a nejét, aki állítólag megfenyegette, ha nem támogatja az ügyet akkor bizony tüntetésre fog járni. Cili asszonyt és a meggyőző erejét pedig az ország világ elé tárt táskás férjnevelési szokások után nem célszerű figyelmen kívül hagyni, nem is értem annak idején a TV2 a Mr. és Mrs. alatt miért nem Rogánékból aknázta ki Ganxstáék helyett az ismerd fel mikor ütlegel a saját nejed geget. 

ganxsta.gif

269 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr344779688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Semmi sem az, ami 2012.09.17. 07:42:53

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Minden nő szeretne apa lenni 2012.09.16. 23:16:12

...és bemenni a parlamentbe fröcsögni. Hogyaszongya: "Ha nekem sikerült haccor felcsinálni a zasszonyt, akkor másnak is legyen muszáj. És különben is akkora bráner vagyok, hogy nekem kéne lenni a miniszterelnöknek. Hö!" Bizony, kedves Viktor, job...

Trackback: Minden nő szeretne apa lenni 2012.09.16. 23:16:06

...és bemenni a parlamentbe fröcsögni. Hogyaszongya: "Ha nekem sikerült haccor felcsinálni a zasszonyt, akkor másnak is legyen muszáj. És különben is akkora bráner vagyok, hogy nekem kéne lenni a miniszterelnöknek. Hö!" Bizony, kedves Viktor, job...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hypokrita hazug dilinyósok akik a látszat megőrzéséért bármire hajlandók

látjátok íme -nem tudom eléggé hangsúlyozni- a Gyurcsány kellett újra előkerűlni, hogy valamennyire felébredjenek az alvó kurvák és unott haldoklók meg az éhező zászlólengetők, pedig már jobban karaktergyilkolni nem is lehetett volna és mégis, mit agyj Gyurcsány ripsz ropsz előkerűl ésa címlap kellős közepére életnagyaságban

a kurva anyját aki elhitte a törpe egyetlen szavát is

brühühühühühühü

ezt nevezem és Canossa járásnak persze nem a Gyurcsány járta meg Canossá-t hanem a hívő agyament dilinyósok a 2/3 brühühühühühü
Most mit nem értesz Fabius? Isten, Haza, Család. Melyikkel van bajod?!
Ezen a pálfordulaton elöször én is nagyon meglepődtem, de örültem neki, még arra is hajlandó voltam, hogy eltekintsek Rogánnak attól a szar dumájától, hogy meghajlik a hölgyek akarata előtt (ugye ez sunyin azt sugallja, hogy ez csak a nőket érinti, csak nekik fontos).
De azóta folyamatosan azt érzékelem, hogy volt egy nagyot robbanó bejelentés, amiből szép lassan táncolnak vissza.
off
A hvg szépen időrendben összeszedte a kormány totális balfaszkodását, katasztrófa kormányzását. Semmi ideológia, semmi hangzatos szavak, csak a szikár tények, események. Ennél ütősebben nem lehet leírni, mennyire dögletesen szar, amit csinálnak.
hvg.hu/gazdasag/20120915_fuggetlensegi_harc_imf
Szóval én azért ma kimegyek du. 3-ra a Kossuth térre tüntetni, mert még semmi sem dőlt el.

Arra mindenesetre jó ez az egész, hogy a csbe kitört abból a karanténból, hogy ez csak a hülye feministák agylövése, külön köszönet Varga képviselő úrnak, akinek a dumáját olvasva a férjem is azt mondta, sose hitte volna, hogy belőle feminista lesz.
Meg persze külön köszönet azoknak akik kezdeményezték az aláírásgyűjtést, nem feladva az első kudarca miatt, amikor is pár száz aláírás hiányzott az 50 ezerhez. Meg azoknak is köszönet, akik aláírták, pl nekem:)))
Ami szinte bizti,h.rényleg pr. endresy.blogspot.hu/2012/09/rogan-kiszamitott-engedekenysege.html Jól. Kiszámított kommunikálással, időzítéssel
@aritus:
drágám ez a kurvaq iste, elbaszott haza és a szétgórt család mit jelent? lófaszt, újabb gumicsont meg maszlag

sem az isten sem a haza meg nem old semmit ha a családok lehetőségeinek 90 %-át elvettk új törvényekkel és további kibaszások készűlnek

végre a lényeggel kellene foglalkoznotok és nem a mindíg időben bedobott gumicsontokkal...már 23 éve ez a takony gittegylet -amit egyébként ifjú demokratáknak csúfolnak- saját személyes előnyei érdekében ordibál és krakélerkedik egyre aljasabb és szemetebb módon ti meg zabáljátok mint tyúk a taknyot

brühühühühühühü
@aritus: nem csak nők irták alá:-) nem feminizmus kérdése, hanem humánumé.
@rodeo36: ha nekem szólt ez a "zabáljátok, mint a tyúk a taknyot", akkor félrement, én nem zabálom.
A csbe-t meg nem tartom gumicsontnak.
Iróniát nem ismered?
@GeoCracker: pont erről beszélek én is, ezért (is) rossz duma ez a meghajlok a hölyek akarata előtt.
@aritus:

erről a genny bandáról nem ismerek iróniát csak halál az egész csibecsaptra

brühühühühühühü

odáig fog ez fajúlni, mint a turbánosok és fátylasok főggyén...a tótaw már megint beleszart a ventillátorba a kőfejűek már teleokádták a többiek meg hallgatnak

kis magyar turulosch, levédiai és huin volt hun nem volt ország a termeljünk semmit de éljünk jól mint egy jólkereső ügyvéd...a Scheppele -is megaszon'ta amely országot hülye jogászok irányítanak az hülyeséget csinál...
A megoldás, - kapcsolati erőszak - ...?
Hínnye.
Van ám nekik minisztériumuk is...

- Emberi Erőforrás Minisztérium -

mint a Mátrixban, kicsit laposelem fílinggel...
Lehetne,
a családon belüli erőszak - neve :

- emberi erőforrás rongálás gyártás közben -.

- emberi erőforrás tápegység rongálása -.

- emberi erőforrás gyengítés töltőállomáson -.
- társadalom legkisebb egységének bomlasztása -

- közhasznú erőforrás működésének megzavarása -

Merthát a maffia-kormányunknak az ember csak erőforrás.

A - Család - az meg a szervezetük. Élén a tutti keresztapával.
@aritus: Elég a faszaskodásból. Ez kéne itthon is. :)

Megoldások?? - Buddhista gazdaság

Egyre több szakember ismeri fel, hogy a jelenlegi gazdasági világrend sokáig nem tartható fenn, és a problémák lehetséges megoldása az lenne, ha a nyugati fejlett országok átvennék azokat a környezet és természet kímélő gazdasági módszereket, amelyeket a dél-kelet-ázsiai buddhista országok sikeresen alkalmaznak. Ezt a gondolatot 1973-ban vetette fel először Ernst Friedrich Schumacher angol közgazdász a „Small is Beautiful” című könyvében.

Erről a kérdésről a közelmúltban tanulmány gyűjtemény jelent meg Zsolnai László professzor szerkesztésében a Typotex Könyvkiadónál „Boldogság és Gazdagság” címen. A tanulmányok fontos megállapítása az, hogy a globalizálódó modern kapitalizmus több problémát okoz, mint amennyit megoldani képes. Jellemző adat, hogy 200 évvel ezelőtt kevesebb ember élt a Földön, mint ahányan ma rendszeresen éheznek, Daniel Quinn amerikai író szerint pedig 200 év múlva az emberek már nem úgy élnek, mint most, mert ha továbbra is úgy élnek, akkor 200 év múlva már nem lesznek emberek.

A buddhista közgazdaság egyik alapelve az, hogy csak annyi természeti erőforrást szabad a gazdaság működtetéséhez felhasználni, amennyit a természet pótolni, reprodukálni tud. Ki lehet ugyanis számítani, hogy mekkora a „megújuló” erőforrások mennyisége, és ha ezt elosztjuk a Föld lakosságával, megkapjuk, hogy mennyi jut egy emberre, és a lakossága alapján mennyi jut egy-egy államra. Az adatok megdöbbentőek. Ha 100%-nak vesszük a „null-szaldós” fogyasztást, akkor néhány fejlett ipari állam fogyasztása a következő:

USA 588%, Dánia 500%, Norvégia 431%, Anglia 331%, Franciaország 306%, Olaszország 300%, Németország 263%, Hollandia 250%, Magyarország 219%

Összehasonlításul néhány buddhista ország adatai:
Nepál 50%, Bhután 62%, Srí Lanka 62%, Burma 63%, Tibet 131%, Thaiföld 131%

A buddhista közgazdaság egyik célkitűzése az, hogy az emberek lehetőleg helyben megtermelt termékeket fogyasszanak, és az export-import forgalom minél kisebb legyen, hiszen a szállítások jelentős erőforrásokat emésztenek fel.

A buddhista közgazdászok szerint egy ország jólétét nem fejezi ki a GDP (General Domestic Product = bruttó hazai termék). Ehelyett például Bhutánban bevezették a pénzben nem mérhető GNH (General National Happiness = bruttó nemzeti boldogság) fogalmát. A vizsgálatok ugyanis azt mutatják, hogy a boldogság nem csupán a jövedelem nagyságától függ.

Egy amerikai felmérés szerint az egy főre jutó 20 ezer dollár éves jövedelem felett az emberek nem lesznek boldogabbak, sőt gyakran a boldogság-index megfordul, és megjelennek a „civilizációs ártalmak”. Ekkor ugyanis már nem a tényleges jövedelem számít, hanem annak viszonya a többiek jövedelméhez. Ez azután megindít egyfajta rivalizálást, „jövedelem és fogyasztás fegyverkezési hajszát”, ami számos stressz-hatással, depresszióval, egészség károsító túlfogyasztással, felesleges és értelmetlen termékek megvásárlásával párosul.

A nyugati közgazdaság arra az elvre épül, hogy az emberek vágyai és kapzsisága korlátlan, és ezért az emberek annál boldogabbak, minél több anyagi javat birtokolhatnak, tehát ösztönözni kell az embereket a minél több fogyasztásra. A buddhista közgazdasági szemlélet is támogatja a fejlődést, de ezen elsősorban nem a termelési volumen növelését, hanem sokkal inkább az életminőség szüntelen javítását értik.
A buddhista közgazdasági szemlélet felismeri az emberi kapcsolatok fontosságát a boldogság érzésében, és azt is, hogy az emberiség nagyon sok szenvedést kénytelen elviselni. Gondoljunk csak a sok millió éhezőre, a gyógyíthatatlan járványos betegségekre, a háborúkra és a terrorizmusra, a személyes csalódásokra, a munkanélküliségre, és arra, hogy a leggazdagabbak is időnként elveszítik szeretteiket, és ki vannak téve az öregedés, a betegség és az elkerülhetetlen halál bizonyosságának.
A buddhista közgazdaságtan szerint a boldogság nem más, mint a szenvedés hiánya, és azért nem a több termelés a fontos, hanem a szenvedés felszámolása olyan mértékben, amennyire lehetséges. Ebben a vonatkozásban pedig alapvető fontosságú az ember személetmódja.
Eszerint az ember akkor lehet elégedett, ha rendelkezik az életéhez szükséges javakkal (élelem, ruházat, lakóhely, gyógyszerek), és nem fűti a vágy, hogy folyton másokkal hasonlítgassa össze önmagát, hogy rivalizáljon. Ebben nagy szerepe van az oktatásnak, és annak, hogy az ember ne csupán a pénzért dolgozzon, hanem örömet leljen az alkotó munkában.

Nagyon jelentős a megelégedettségben a vallás szerepe, amely fontos közösségformáló erő. Egy amerikai felmérés szerint a vallásos emberek mértékletesebbek, boldogabbak, egészségesebbek, és átlagosan hosszabb életűek.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Azt hittem keresztény vagyol te is.
Ha megnézed a buddhista országaid életszínvonalát, akkor azért picit el kéne máson is gondolkodni. Viszont jól hangzik az egész marhaság, az tény! :)
na végre felébredtetek! Már nem tudtam mi van.
Télleg Sipit rég láttam errefelé, mi lehet vele?
@aritus:
"Most mit nem értesz Fabius? Isten, Haza, Család." - Jaja.
Az Isten se megy Haza, amíg otthon a Család. :DD
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Akkor utald át nekem az össze pénzed, és húzz el valami kolostorba. Köszi.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: baromság, már csak az emberi jellem miatt is, egy szóval ősközösség, avagy kommunizmus, amíg világ a világ, mindig akarnak egyenlőbbek lenni, és kereskedelem nélkûl nincs se technikai, se társadalmi fejlődés. Lásd só, arany, selyem, pénz, kina, arab, római, görõg.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Amúgy nem akkora baromság, mert már amerikában is alkalmazzák. :D
Persze Gabriel így reagálja le amit nem lehet lereagálni, hogy kormányunk és képviselőink egytől-egyik egy középkorban bekövesedett agyatlan barmok.
@aritus: Engem már nem is hiányolsz?! Mindjárt besértődöm.:D
Amúgy mi picsnek örvendezik az lmp?! Párkapcsolati erőszak pont a gyereket fogja kizárni a büntethetőségből. A párodat nem verheted, nem lesz minősített tényállás (persze arra befizetek milyen büntetési tétellel fogják belevinni az új fidesz-kódexbe..).
Szerintem meg az volt, hogy másnap, mikor összefutottak a fityiszesek, rogántónika mesélte:
- Képzeljétek, aszonta a zasszony, amíg nem rakjuk be a Btk-ba a családon belüli erőszakot, addig nincs szex. Még ilyet!
- Ja, a zén asszonyállatom is ezt mondta.
- Meg a zenyimé is.
- Bakker, puncimegvonással nem lehet élni!
- Ja. Oszt' még örülhet, hogy nem pofoztam meg, csak otthagytam!
- Hát, akkor nincs más, mégis csak berakjuk azt a qrva tényálladékot, de ha legközelebb is beleugat a zasszony a do'gaimba, olyat kap, a takony menetet vág a nyakán!

Valahogy így történhetett az a "meghajlás". :)))
@GeoCracker: Ezért a meghátrálás. Az azeri baltást kiadni, az még pártállás kérdése, hogy ítéled meg.
De ki az az épeszű ember, aki ezzel kapcsolatban nem mondaná azt, hogy kell a külön tényállás, és büntetni kell?! Mennyi szavazót lehet elveszteni, ha egy ilyen horderejű döntés ellen foglalnak állást? Hány női szavazót veszthetnének, ha nem módosítják a döntést? Hány női szavazót vesztettek (ha vesztettek) azzal, hogy egy képviselőjük, aki azóta is az, olyanokat nyilatkozik, hogy a nő helye az ágyban a hátán van. Mert vagy felcsináják, vagy pedig szül. Ha meg nem szül, akkor meg megérdemli, hogy megagyalják...
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Téged meg majd sült hal evés közben fognak lekapcsolni. :)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Téged is hiányolnálak, de te szoktál lenni, Sipit meg egy ideje mintha nem látnám.
Iszonyatosan képmutató ez az egész, hogy a szent családot nem lehet együtt emlegetni az erőszakkal, miközben az erőszakos bűncselekmények (a halállal végződők is, a nemi erőszak is) a családon belül a leggyakoribbak.
És ha nem lesz benne a nevében, hogy család, akkor a család maga a szentség, amiben csak szentséges szaporítás zajlik, a haza üdvére.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Szeva Királylány! :))
Figyelhetik, nézegethetik, még olvasgathatnak is. Rájuk fér... :) Amúgy az elvtársak bepróbálkoztak nálam, a saját oldalamnál is, elég átlátszóan, szinte viccesen, alig lógott ki a lólábacska. :D
Mi a kisma...ci van veletek?
@aritus:
Fidesznyik képmutató tagozatnál? Meg vagy te őrülve??
@Marcellusca: Lófaszt.

Úgy történhetett a meghajlás, hogy 4-5 millió női szavazó veszni látszott.

Már a női magazinok is lehozták, a

- takaroggyá 3-4-5-öt kölkezni, aztán majd beszélünk az önmegvalósításodról - dumájukat.

Erre befostak
és összenyálkázták a nacsassonyok kezsit-lábát...
Ennyi volt.
Kulturális sajátosság.
@aritus: és a pedofília is a családon belül a leggyakoribb. Csak, hogy fényezzem tovább a szent, érinthetetlen családot.
De persze, ha nem álszentségben és képmutatásban utaznának, akkor értenék is, hogy miért van ez. Mert a család az az egység, ahol a legerősebb érzelmi, anyagi kötődés, és hierarchia van. Ahonnan a legritkábban és legnehezebben lehet "kibeszélni", pont az erős érzelmi kapocs miatt. Tehát itt a legkönnyebb visszaélni, annak, aki ilyen.
@aritus: Ez a meghajlok.... Pont azt jelzi, hogy baromira nem akarják, de a pr-kényszer nagy úr. Utálom, amikor hülyének néznek, és a sorok közt kell bogarásznom.

@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Valami ilyesmi az, amit Varga zsenije nyomán ez takart "a teljes kép előzményéhez tartozik az a vezéri intenció, miszerint az egész félázsiai bagázs csak az erőszakból ért. Tehát senki ne rója fel, ha az egyik félázsiai megveri asszonyát. Hiszen csak a miniszterelnöki megfontolást ültette át a gyakorlatba. Mert mondta ő a kocsmából hazabucskázva, hogy tegye szét a lábát ő is, meg a lánya is, csak nem értett a szóból, hát értett az erőszakból. Úgyhogy a kérdést lesöprő képviselők tulajdonképpen szintén csak a felsőbb nézetek szerint jártak el. "
A "Szülő nő verve..." című izében ott a nevem meletti linken. Az a baj, hogy sajnos itt tartanak. Egy fennköltebb csimpánzhorda kivetné ezeket a barmokat magából, mert még ott is a baráti kurkászás a belépő előjáték, nem a pofon.
@Dr. simonmondja.:
A fidesznyikeknek elveik vannak!
(Amit némi készpénzért és pár szavazatért bármikor feladnak...)
Amúgy kb. úgy történhetett, ahogy írod.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: beprob, nalad, csak nem? Lehet tetszettek a keseid, es venni akartak egyet kettot ;)
Sajnos azt hiszem ha nem lesz odafigyelés valamint ha leszállnak a fideSS képviselők farkáról szép csendben el fog halni az ügy! Média 3-4 nap múlva elhallgat mert már nem hír a hír! Amúgy meg a fideSS nőtagozatáról valamint a női képviselőkről meg van a véleményem vagyis hülye picsák! Ha verik őket megérdemlik!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Á, jól bevásároltam. Nem tudok netezni, pedig időm lenne.:D Nem szoktam én ahhoz, hogy attól kelljen parázni, hogy netezek.:D
Stefike még mindig elvinne egy fordulóra? Csak nem esett le neki a tantusz, vagy azt hiszi, hogy majd a 3. gyerek után megszereted?:P
@aritus: A család a legkisebb, még hordaszerűen működő közösség. Alfa-szereplővel az élen. De egy majomhordában nagyon ritka a pedofilia. Az evolució ugyanis nem kedvez neki. Evoluciósan az a jó, ha a nőstény már fogamzóképes, de ki is tudja hordani a kölyköt, és nem pusztul bele az aktusba.
read, ha érdekel, only (elég régi írás) www.euroastra.hu/node/13719
@zsaruvér: kb. erre szamitok en is, aze olyan konnyen nem hajolnak meg a fiuk, nem errol a dologrol hiresek, na meg a beadni valo torvenyt is agyon lehet salatazni, ugyi. Jo szokas szerint alkotmany, parlamenti, es jogalkotasi torvenyekkel ellentetelesen.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Egy kicsit tovább léptek, mást is próbáltak volna... Már zavarba ejtően hülyének kellene lennem ahhoz. :))

@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Nyomult a rohadék, de nem adtam magam. Stílusosan, a Vastagbőrön is bepróbálkozott a szerencsétlen. :)) Ez már valami komplexus nála. Értem én, hogy az agyára megy saját magának is Stefike, de ne velem akarjon szexuális életet élni. Már nem jók neki a tehenészetük fő genetikai állományhordozói?
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
hagyd má' a háziszárnyast, assziszi ha 50 liter fost kopíroz akkor nagymenő...kár elolvasni...

az örökmozgó anyag elpusztíthatatlan, csak formája változik...egyszer háziszárnyas egyszer másológép de orbán után is lesz anyag bár lehet, hogy nem szerves pláne nem élő de anyag lesz mert az anyag megmarad a simicska pénze is átváltozik hajókötélre vagy lámpavasra vagy esetleg selyemzsinórra és sok minden más is kövér elvtárs ingyen használ állami autót de mellette 600000 üzemeanyagköltséget is megkap milyen jó nekik mit nem kapnak????

brühühühühühühü
@zsaruvér:

Ha nem akarnak megcsinálni valamit, létrehoznak egy bizottságot...

ahogy Murphy és Parkinson törvénykönyve is tanácsolja.

Az ügynöktörvény elodázására is létrehoztak egy bizottságot.

Nem is lett ügynöktörvény
és senkise pattog rajta azóta.

Családi erőszak-törvény se lesz soha.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Legalább nekem nem, csak Fabiusnak kell aggódni emiatt.:D Amennyi halat én eszem.:)
@GeoCracker: Sokat elmond a fideszes 'nők' reakciója. Ja, hát a varga, az egy feminista faszi, mert még az ajtót is kinyitja előttük és előre engedi őket...
Ezek már teljesen elvetették a sulykot. Három szavazatért ezek már bármikor képesek öt perc alatt köpönyeget fordítani.

Tényleg ennyire fontos a hatalom? Pedig 2014-ben egyre kevesebb esélyük marad. Ez a csürhe semmit semmit nem tanult a 98-2002 közötti első regnálásukból. Pedig akkor sokkal "kulturáltabban" próbálták a gengszter módszereiket csinálni.
És akkor is megbuktak, mint Rottenbiller. Most mire számítanak?
Hogy nem lesznek elhajtva, mint a magzat? Gyurcsány felismerte, hogy az összefogás az egyetlen értelmes alternatíva ezekkel szemben.
Kíváncsi vagyok, a Bajnai mikor jelenti be a csatlakozását az ellenzéki összefogáshoz, és akkor már kezdhetnek csomagolni a vezénylóék.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Hűha, te tényleg bajban vagy.:)Van egy zaklatód. Biztos a késgyűjteményedre gerjed.:)
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.):
Na abban a pillanatban szabadul el a pokol. Teljesen begazolnak, semmi nem drága alapon olyan mocskolódás és ordenáré dolgokat kezdenek, hogy lehetőleg elvegyék mindenki kedvét nem csak a szerepvállalástól, de a szavazástól is.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Vagy kiherélik. Teszem azt magánvádra indítható, 4 tanú kell hozzá, és max fél év büntivel.
@aritus: Vagy az elvesztése. Az aki fiatalon akar szülni, az még ugyse sokat fog fel mibe szüli, aki meg már elmúlt 25 az meg ide nem akar már szülni.
De ez a gusztustalan hozzáállás a nőkhöz, és az hogy ez milyen pici hullámokat vert, azért az nagyon durva.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: nebasz, felkértek fegyverkovácsnak, persze kihagyva a buliból a navikat, és a számlát, ehh szólni kell simlicskának, jutányosan beszállitani, ha igény van erre.
Selmeciki Gabikának kinéz egy pártfegyelmi! Hány gyereke is van? Erősen alulteljesítette a fidesz-kvótát...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ne is mond. A vámon bennakadt egy második VHs amerikai késem. :( Most várom, mi lesz. MK2-es
Még ennél is régebbi darab...
www.quanonline.com/military/military_reference/fighting_knives/mk2.html
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ez az egy amitől félek.

Mert ha a Bajnai-Oszkó Haza és Haladás Alapítvány megjelenik a színen, akkor a NER, és egyéb "nemzeti" lózungok azonnal értelmüket vesztik a szakértelemmel szemben.
Mert Kusza Szem lehet, hogy két naponta elő tud rukkolni egy egy újabb feritéllel, de az nem szakértelem, csak álmodozás.
Ebből meg már mindenkinek kezd elege lenni. Legalábbis az ország értelmesebb részének.
@Neusziklész:
Mással kompenzálja, ő a ... lényegénél ragadja meg a problémát és a szájával intézi azt el. :D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: ne hidd hogy kis hullámokat vert, sokak emlegették körülöttem, olyanok is, akikről nem is gondoltam volna, meg a birodalmi média is tette a dolgát és nyomta most is a végnélküli bulvárt
@Neusziklész:

Selmeci Gabikát, ahányszor megszólal, figyelmeztetni kéne,

hogy van 2-3-4 gyereknyi szülnivalója,

mielőtt a mikrofon előtt önmegvalósít.

Addig szüljön, míg szájon nem kapják.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Végül is az oroszok a bunkernál voltak, de még a csodafegyver és a győzelem a birodalmi média szerint akkor is a küszöbön állt! Kb. itt is ezen logika mentén haladnak, a média szorgos talpnyalóival együtt. Azért ha váltás lesz, remélem sok új médiaszakmunkás kell, mert ezeknek nem kéne többet ott lenniük...
@Neusziklész: Varga képviselő "úr" már szólt is a férjének, hogy kezdje el az átnevelését igazi Fidesz nővé. :-)
@Dr. simonmondja.:
Amúgy ennek a Vargának van felesége, vagy egy szimpla kis buzi, aki valami thai ladyboy-al él együtt?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Á, ez elég steril darab, csúnyán sérült a tokja is, nem is hozzá lehetett, nem kéne. Majd küldök képet az enyémről. :)
@Marcellusca: Van benne valami.))
na komolyabban (azért megpróbáljuk, hátha)
én megfordítottam a sorrendet. Isten, Család, Haza.
Szerintem ugyanis fontosabb az, hogy a családoddal törődj, hogy ne hagyd őket cserben, mint az, hogy zászlókat lobogtatsz a szélben, és feláldozod a felsőruházatod a nemzetért.
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.):
Ammeg miféle állatfajta? "Igazi fidesz-nő"? Ki légyen és merre van hazája? Ki az etalon? Csak nem a porhanyósra vert Anikó asszony?
a fides (ahogyan dr snittpálesz a hejesírásra) ráreflektorozott a témára...

direkt dobták be a témát... kamu macsó mellédumával...

najó dr r. tóni tényleg kaphatott othhon egy sallert, az igazi volt...

a tabak törvény hatása sokkal nagyobbat fog szólni... az lesz ám a...
@Penivaldes:
Jajjjj.... Ezt nem kellett vóna ides jányom! :S
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: egy gyerekorvos a felesége, 4 saját és egy (rokon) nevelt gyerekük van. De kommentekben azt olvastam, hogy öregecskedő feleségét lecserélte egy fiatalabbra. Ezt nem tudom, igaz-e.
@aritus: nézd valahol meglehet érteni ha ez igaz. hisz öregedő feleség már teljesítette a normát.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Csak végső soron a Fidesz ezzel a fajta kommunikációval öngólt rúg. Mondjuk nem bánom, de akkor is hülyék.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Nagyon jelentős a megelégedettségben a vallás szerepe, amely fontos közösségformáló erő. Egy amerikai felmérés szerint a vallásos emberek mértékletesebbek, boldogabbak, egészségesebbek, és átlagosan hosszabb életűek."

Szóma, ha mondom, segít a gondon! Amúgy eldönthetnéd, buddhista vagy-e, vagy náci! :D

Egyébként valamikor valaki azt is kiszámolta, hogy Londont mikor önti el a lószar, csak azzal nem számolt, hogy közben feltalálják a villamost.
A buddhisták meg akkor ugassanak, ha majd nem az öltönyösök call centere lesznek. :DDD
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: egészségesebbek, feltéve ha nem verik egymást fejben a templomkapuban.))
@Neusziklész: Mesélik itten Hódmezőről elszármazottak, hogy Lézer feleségének is jócskán volna oka panaszra... azért én sajnálom ezeket a fideszes asszonykákat, az a fránya női szolidaritás...
@dr. Balta$ár: Az nekem is nagyon furcsa, hogy a trafiktörvény egyáltalán nem csapta ki a biztosítékot. Egyelőre...
@empatikus pszichopata:
Tényleg nagyon empatikus vagy pszichopata létedre.:)) No igen, az a híres női szolidaritás! Az Orbán-Lázár asszonyok legalább luxusban élhetnek cserébe azért, hogy időnként szivárványosra verik őket...Nem tudom sajnálni őket, bocs...Akkor már a szegény sorban élő nőket és gyerekeket...
a fides mafia az erkolcsi válságra felteszi a két pontot...

fojamatosan:
-vörösiszap adományok szétlopása...
-drlézerdzsonni az anynités minndeki amit összeharácsolt
-drsnittpálesz...
-drbaltás orvbűn a leendő AXE kormányfő
-drvarga fides vezérszónok, asszonyt megqrni és kidobni... kétlábonjáró inkubátorok...
....
...

és még nincs vége... ez csak a vég kezdete..
Kedves Fabius!
Félreérted a problémát.
Vannak, akik nem szeretik a családon belüli problémákat kiteregetni, mint a mosott ruhát az udvaron - már akinek van udvara.
Éppen ezért született a megnyugtató jelszó:
MEGVÉDJÜK a családokat!
Így. Csak ilyen egyszerűen. És ha tetszik neked, ha nem, ebben benne vannak a családon belüli bűnözők, az erőszak elkövetői is.
Lehet, hogy a védelem része a nemzőindiai védelem?
@Neusziklész: Nehéz elképzelni, hogy van az a pénz... Jellemzően az a legnagyobb probléma, hogy az a pénz viszont nincs, amivel bizonyos idő után egy ilyen családból gyerekestől-mindenestől ki tudna szállni egy halálra rémült nő, legyen akár gazdag (ha a férjénél a kasszakulcs), akár szegény.
@Penivaldes: Ezt az önfejberugást azért megnézném :-))
@aritus:
Rogánt addig családi erőszakolták, amíg rá nem jött, hogy ez neki is jól jöhet.
@Neusziklész: Anikó asszony az igazi etalon, mert bár úgy szaporodtak, mint a nyulak, mégsem emancipálódott, hanem hagyta, hogy a férje kedvére porhanyósítsa.
Kell ennél jobb nő egy Fideszes görénynek?
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.): Hát elég nagy szánalom, ha mondjuk az ő, és a vele cirka egyidős Dobrev Klára mai fotóit elnézegetjük...
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.):
Hm. Azért két szülés közt csak össze ügyvédkedte fél Tokajt...A nyúlszaporodásról szóló megjegyzésedet ignorálom.:)) Jó lesz ha Te is ezt teszed, mert jön Stefi a szöges bakancsával és megtorolja, ha a szeme fényét, minden asszonyi kiválóságok mustráját sértegeted...?))
@GeoCracker: ha fekszel, akkor a térdeddel megtudod csinálni:)))
@Penivaldes: Így mázsa felett és fájós derékkal ki van cskva :-))
@GeoCracker: jó én sem 40 kg vagyok:)
pedig ha sokat gyakorlnád elmúlna a derékfájásod:)
@Neusziklész: Egyébként is antihumánus az a nyulas izé. Azért persze kiváncsi lnnék, hogy ha és amennyiben Varga képvizelő et.-nak igaza van, akkor Orbánnénak miért kell olykor napszemcsibe öltözni. Elvégre ő szült, mint a katonatiszt neje.
@Penivaldes: Most mondanék pár dolgot, amiben 40 kg körüli érték, távolkeleti születés és női nem szerepel, de félek a feministáktól :-))
Mármint természetesen szigorúan a derekam masszírozásáról van szó.
@GeoCracker: meg a thai pillangók:)
magadnak nem tudod megmasszírozni? figyelj szerintem menne.)
off/
@Penivaldes: A viccet félretéve, ha volt már lumbágós fájdalommal hadakozó ismerősöd, akkor kérdezd meg töle. A zoknit felvenni is közelharc ilyenkor. De ez van. Gyógyszert beszedem, és persze, igyekszem kilazítani mert nem vagyok mazochista.
/off
@GeoCracker: persze, és ezt higgyem is el?!:))
neked egy 90 kg.-os birkozónő kéne aki rádugrana, aztán attól elmúlna a hátfájásod!
:D
off/
@Penivaldes: Az biztos, egy életre. Arra a pár pillanatra, amíg a reccsenés tudatosul :-))
/off
Riporterünk jelenti: a takarékosság jegyében 12:41-kor valamennyi utcai lámpa ég a Fehérvári úton.
Komolyan mondom, erre a kurva országra lassan tényleg ki kéne tenni a NEM MŰKÖDIK táblát.
Azért várom a hirtv helyszini tudósitását a mai (vasárnapi) Kossuth téri eseményekről, a' la Császár Attila.

Amikor rommá húgyozták-szarták 2006-ban a teret naponta kaptunk iformációt a harc állásáról.

böktmb
Emá vót? hvg.hu/itthon/20120916_Na_de_mi_lesz_ha_Orban_kimerul__A_Princet

Nő Orvbűnről két teliszülés között.

Ja miért nem bírják négyre rakni azt a kurva tüntit? Nem biztos, hogy leérek. Hétvégén kicsit ráhúzunk az alvásra, én konkrétan nem is aludtam éjjel, stb. Tennem kell a meglévő családomért, utána tudok tenni másokért. Ez a hülye időpont engem teljesen ellehetetlenít.

Ha nem érnék le, @aritus: szolidaríts helyettem, kösz!
@GeoCracker: Lumbágód, tehát boszorkánylövésed van? (ezt is nők okozzák ugye...)Jaj te szegény, részvétem és gyors javulást!!!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Hát, lehet hogy lecsapott rá a tek, mert ugye te veszélyes fegyvercsempész banda vagy.:D:D
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Valahol meg nincs lámpa, csak ha már nem találja meg az utcalány a képviselő úr farkát. Addig nuku lámpa az utcán. De fehérvári út gazdag kerülethez tartozik...:D
@GeoCracker: Nem ők a hülyék, hanem ennyire hülyének nézik a kedves szavazót.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Lehet, én eléggé infoszegényen leledzem pár hete. :S
@GeoCracker: Off, de leszarom, szenvedő embertársunk fontosabb!!

Ismered a dél-afrikai ördögcsáklyagyökeret? medbox.hu/index.php?lang=1&module=webshop&fcat=10&tid=10853 Az egy eurós boltokban 320-ért, rengeteg adagnyi adagagolós flakonban kapható: én a vállam, nyakam beállása ellen kenem- finom szaga van - és jóóó!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ellenorzik, hogy ne legyen baj a visszavont takarekelsotetites utan ;)

@a blikkről örökre kitiltott topi mackó barátja: kizart, max lesz egy apro mondat, par tiz ember, meg gyurcsany, meg a zelmut nyoc, meg mar megmentve a zasszonyok becsulete is, báj baltas narancs vitya es zrt-je
@GeoCracker: Amit belinkeltem az csak a leírása miatt van itt linknek, az 1eurósban krém kapható bedörzsölésre. Azt javaslom, mint med. univ. boszi.;-DD

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: De majd nem fog a téli sötétben.
@Neusziklész: +1 Stefi miket fog szülni!! Teuton félisteneket, kék hajjal és sárga szemmel. Ilyen színekben gondolkodik, de lehet hogy hiba lesz a mátrixában. ;-DDD
@aritus: "Meg persze külön köszönet azoknak akik kezdeményezték az aláírásgyűjtést, nem feladva az első kudarca miatt, amikor is pár száz aláírás hiányzott az 50 ezerhez. Meg azoknak is köszönet, akik aláírták, pl nekem:)))"

Továbbá külön köszönet a réééémesen ellenszenves és boooorzalmasan feminista Ertsey képviselő asszonynak, akinek köszönhető, hogy az országgyűlés egyáltalán tárgysorba vette az ügy tárgyalását.

Ugye?
Megalakult a Közmunkások Szakszervezete.

"Járja toborzókörútját a Közmunkások Szakszervezetének társalnöke és főtitkára. Közelítenek a 3000 taghoz.
Papírral pótolják ki a cipő talpát; találgatják, hogy a vizet vagy a villanyt kapcsoltassák-e ki; ha kell, elválnak a jövedelempótló támogatásért; évi két hónapot kénytelenek ingyen dolgozni – így él 200 ezer közmunkás Magyarországon. Az ő képviseletüket kívánja felvállalni a frissen alakult Közmunkás Szakszervezet, amelynek társelnöke és főtitkára országos toborzókörútra indult."

eszakonline.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=9048%3Aszazezreket-iteltek-lassu-ehhalalra&catid=65%3Aez-toertent&Itemid=75
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: "Sokat elmond a fideszes 'nők' reakciója. Ja, hát a varga, az egy feminista faszi, mert még az ajtót is kinyitja előttük és előre engedi őket... "

És ez is egy fideszes nő reakciója:
"Ékes Ilona fideszes országgyűlési képviselő azt mondta: a kiszolgáltatott nők és gyermekek védelmében végzett munkája érdemi lépéshez érkezett, és reméli, hogy a civilek segítségével sikerül végigvinni ezt az ügyet, és a közös munkának meglesz az eredménye."

LMP Sajtó/MTI

lehetmas.hu/sajtokozlemenyek/35705/mar-iden-onallo-buntetojogi-tenyallas-lehet-a-csaladon-beluli-eroszak/
@a szív fészkei:
Legfeljebb barna macikat. Stefi egy öreg, megsavanyodott vénember. Valami dohos agglegény lakásban élhet.Ott álmodhatott színeseket a szőke germán istennőkről...
off/
@a szív fészkei: Boszilövésnek még nem halottam. Atyai örökség. Sarokház helyett :-) Amikor 16 évesen dédnagyapám sétapálcájával mentem suliba, kicsit furán néztek rám. Aztán elrakatták a botot, és óra végén még furábban néztek, mert ott maradtam a padban :-))
A linket köszi. Ha beleütközök kipróbálom. Van amikor az ember a losz..rt is felkenné, ha használna :-) Mert gyarlók vagyunk. Régen volt az opteldok nevü csoda. Nagyapám azt használta. Az utóda egy Camferine nevü maszat volt. A macskám nagyon szerette :-))
Most már beszedtem mindenfélét, hogy anyámhoz el tudjak menni. 30+ év kuruzstapasztalata és a gyógyszertár kínálata alapján :-))

Ilyenkor van az, hogy a következő blogbejegyzés az eutanáziáról kéne szóljon :-))
/off
@GeoCracker: minek, már most is arrol szol, csak passzivan, es az uralkodoi osztaly tamogatasaval
@GeoCracker: "De egy majomhordában nagyon ritka a pedofilia. "

Könyörgöm, a pedofil cselekmény nagyon ritkán jár behatolással. Fogdosás, önmutogatás, dörgölőzés, ilyenek. Ez is elég, hogy hazavágja a gyerek teljes személyiségét. Kurva nehéz aztán később helyrerakni az identitását, önértékelését. Bele is betegszenek aztán felnőttkorukban, "igazi", nem csak lelki betegség is kialakulhat.
@GeoCracker: DE amit hirdetnek tévé shopos reklámban, az a gerinctámasz nem segít? www.kosmodisk.hu/?tn=kd_classic_internet
@épészmérnök: Hurrá? Akkor az már tök jó? Hol van a család többi tagja? Pölö a gyerek? Vagy az idős családtagok?
Ahogy egy filmben mondják: talán ha a kannibálnak kést és villát adunk, az talán már haladás?
Persze, a szép gesztusok pártját nem érdekli, hogy egy ilyen javaslatot kiherélnek. Ők akkor is tudnak hallelujázni. Persze az egészben az a legszebb, hogy a párkapcsolat és a házasság a fideszéknél nem fedik le egymást...
Örülök, hogy az lmp örül és ezért te is örülsz. Legalább van aki örül neki.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: meg a korfa lefejezéséről. Igen.
@a szív fészkei: még nem próbaltam, de még eljöhet az is.
@épészmérnök:
Amibe belebetegszenek az ált. inkább az esetet követő hercehurca, tapintatlanság, vegzatura, szégyenérzet. Ezek olyan hatások,melyek a majmoknál is kevéssé hatnak.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Páváskodunk, páváskodunk?

A Vastagbőrön történt szóváltásunk ismertetéséből – bizonyára merő figyelmetlenségből – kifelejtetted, hogy megsemmisítő intellektuális csapást mértem rád és mindazokra, akik a segítségedre siettek. Jajveszékelve, szégyentől égő arccal kúsztál vissza a Varánuszra...

Akit érdekel a Boli megszégyenülésének cenzúrázatlan története, az visszakeresheti itt:

vastagbor.blog.hu/2012/09/14/polgari_szolgalatba
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Páváskodunk, páváskodunk?

A Vastagbőrön történt szóváltásunk ismertetéséből – bizonyára merő figyelmetlenségből – kifelejtetted, hogy megsemmisítő intellektuális csapást mértem rád és mindazokra, akik a segítségedre siettek. Jajveszékelve, szégyentől égő arccal kúsztál vissza a Varánuszra...

Akit érdekel a Boli megszégyenülésének cenzúrázatlan története, az visszakeresheti itt:

vastagbor.blog.hu/2012/09/14/polgari_szolgalatba
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Tényleg nem megy csak egyszer??? Adyból jó - az is egy versében - a duplázás. Belőled sok. Boli a humorával+emberségével, műveltségével soha nem szégyenülhet meg veled szemben.

Ezt a lányszobád falára: fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/253441_10151360372725116_533956870_n.jpg
@épészmérnök: én nem utálom az Ertseyt, ha meg ő ezen nagyon rajta volt/van, akkor ezért gratula. Láttam is őt a keddi tüntetésen. Néha iedegesítő, de ki nem?
@aritus: ja, és nála értem a Gyurcsány undort, mert benne volt abba a pécsi egyetemista ellenzéki mozgalomba, a neve nem jut eszembe, aminek a lenyomásába Gyurcsány is benne volt. Ez egy személyes történet. Azóta Gyurcsány demokratább lett, mint az akkor igéretesnek tünő Orbán. Aki mára egy despota lett.
@a szív fészkei:

"Boli embersége"

Képzeld öreglány, a te emberséges, művelt és emelkedett lelkű Bolid megfenyegetett, hogy szétzúzza az arcom egyik felét, ha egyszer véletlenül összefutunk. Milyen férfi az, aki kezet emel egy védtelen nőre?
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Azt képzelem, te mit írhattál a fejszés, szuronyos,fokosos emberséged mélyéből,hogy erre ezt reagálta.

Ő elítéli azt, amit te lelkesen hájpolsz, tehát számomra emberséges. Nőt biztos nem ütne meg, de te hol vagy nő??? Transzvesztita az talán, aki szereti a dirndlit a bőrgatyó fölé.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: "Milyen férfi az, aki kezet emel egy védtelen nőre?"

Fideszes... Különben is! Maga szült már hat gyereket? Nem?!? Akkor húzzon elleni, de nagyon gyorsan, mert ... kezelhetetlen leszek.
@a szív fészkei:

Igazad van, nem vagyok nő, csak lány vagyok, ugyanis az asszonnyá válás rögös folyamata még előttem áll. Remélem, hamarosan rám talál és nőül vesz egy komoly, tisztességes, tekintélyes hozománnyal rendelkező fiatalember, aki az általam támasztott összes vallási-etnikai kritériumnak is tökéletesen megfelel.

Ez az álmom.
@a blikkről örökre kitiltott topi mackó barátja: Addig álljál te fél lábon. A Hír tévé és Császár Attila nem ér rá ilyen piszlicsáré ügyekkel foglalkozni.
Most amikor Kusza Szem és a vezényló a hazát menti!
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Akkor végképp tudd hol a helyed, mert Boli teljesen jogosan fogja szétzúzni a fél arcod, és akkor csak Varga képviselő úr szellemében járt el. Bezzeg ha már lenne egy fél Videotonra való purdéd, akkor nem beszélne így veled.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠:

" tekintélyes hozománnyal rendelkező fiatalember,"

A haszonlesés sváb teuton vagy keresztény konzervatív szokás? Amúgy ez álomnak is felesleges. Inkább szólj apának izzítsa a nem létező családi gazdaságot mert sose lesznek meg azok a milliók, amitől az Orbán Gazsi bájdorongja is úgy képes állni mint apuka kétharmada. Legalábbis fejben.
@Neusziklész: Stefi most a "Politológus" blogon egerészik az ottani társaság nagy "megelégedésére".
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.):

Videotonról jut eszembe: az volt már, hogy a bulvárkirály Ómolnár mennyire körbeszopta Orbánt, és saját csatornája lesz a Vidi meccseknek?

m.sportgeza.hu/futball/2012/09/12/a_story4_es_a_digi_adja_a_vidi_el-meccseit/
www.aljazeera.com/news/asia-pacific/2012/09/201291663731567939.html

Ausztrália teljesen megkattant a cigivel kapcsolatban, és attól félek idővel nálunk is lemásolják azt a baromságot. :(
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: baromira uncsi vagy, cserélj karaktert, Boli féle ajánlat még emberséges volt, mert se női, se keresztényi szellemiséggel nem rendelkezik ez a szerencsétlen karaktered. Ideje váltani, bomlasz már, és lassan darapokra is esel, és nyoma sem lesz, az éleszen pengés, valamint metsző intellektusodnak ;)
Stefika, figyi, itt egy jó parti, gazdag, és befolyásos ;)

Tarlós István le akarta
fokozni Vitézyt

A Budapesti Közlekedési Központ igazgatója a helyén maradt, megvédte a Fidesz frakció.
Viszont a főpolgármester munkáját kiértékelik.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2Fbudapest%2F2012%2F09%2F16%2Ftarlos_le_akarta_fokozni_vitezyt%2F
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Édes kicsi Északi csillagom!! Félre vagy tájékoztatva:: gazdag hozománnyal a lányos szülők stafírungolják ki a lányukat, kvázi az eltartási költségeibe a férjet segítve beszállván!!!!
@a szív fészkei:

Ilyen gyermekeim lesznek:

i.imgur.com/RAxUk.jpg

Nagyon tetszik nekem, hogy a szürkéskék írisz peremén egy sötétebb árnyalatú gyűrű alakult ki, amely határozott karaktert kölcsönöz a szemnek, és mintegy keretbe foglalja a szivárványhártyát! Ez a jelenség csak a nordikus típusú embereknél figyelhető meg.
dr orvbűn a magyar haza legnagyobb árulója,
a nemzetvesztő fides maffia mindent hazavág...

a halálbüntetés visszaálítását követelem...
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: ki az a dawn kóros, aki a te személyiségedet (a külsődet hagyjuk, akár jól is kinézhetnél) elfogadja és magáévá tesz? te nem vagy 100-as! max 65-ös.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: a hozományt az eladhatatlan( Te) lányok vonzóvá tételére találták ki. Ha lenne valakinek kidobandó pénze és azt rád pazarolja, megérdemlitek egymást.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠:
Mi van csatornatöltelék?
Visszamásztál? Hazudozol? Végül is, a te szinteden ez már nem oszt, nem szoroz.
A téma a családon belüli erőszak.
Akarsz beszélni róla?
Nyugodtan oszd meg velünk, milyen élményeid voltak a részeges nagybácsi és a bátyád által. Nem kell szemérmesnek lenned, csak beszéld ki magadból. :-D
Na, voltam a tüntetésen, voltunk max 1000-en. De jó volt. Volt egy-két nagyon jó duma.
Most nézem, a hvg 500-at ír, de én is késtem, és még utánam is jöttek, szóval megvolt az 1000, bár tök mindegy, nagyon kevés. De a hangulat az jó volt.
@aritus:
Majd lesz ez még több is... :)
Legalább ti tettetek valamit.
@GeoCracker:
Azt ki is kellett volna érdemelnie. Nem csak magára aggatnia.
Addig meg örüljön - amíg nem én fogom a nyakát. :)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: A legjobb beszéd a végén volt, sajnos arra pont nem figyeltem, hogy ki volt az a csaj, aki beszélt.
Azt mondta, hogy ahogyan a kormány kezelte a csbe-t, az pontosan annak a forgatókönyvnek felelt meg, ahogyan a bántalmazás zajlik. Elöször alacsonyabbrendűnek tekinti áldozatát, majd bagatelizálja a problémát, hibáztatja az áldozatot, követelődzik, hogy mit és hogyan kell tennie az áldozatnak, és ha az áldozat nem tűri, fellázad, akkor igérgetni kezd.
Ugye azzal, hogy éjszakára tették a parlamenti tárgyalást, ezzel üzentek arról, hogy mennyire tartják fontosnak ezt a témát. Majd a csbe helyett a nőket hibáztatták, vagy azért mert gyerekszülés helyett önmegvalósítanak, vagy azért, mert férfigyűlölők, ezzel egyben magát az erőszakot bagatelizálták, majd követelőzni kezdtek, hogy mit kell tennie a nőknek ahhoz, hogy megbecsüljék őket, és elkerüljék az erőszakot. Mikor ebből botrány lett, el kezdtek igérgetni. A kérdés, hogyan folytatódik a történet. Kezdődik elölről a "bántalmazás" (a bántalmazás ciklikus természete szerint), azaz, nem lesz semmi, vagy tényleg lesz változás, és lesz hatékony tv a BTK-ban.
Mint kiderült 15 éve küzdenek az ezzel foglalkozó civilszervezetek az éppen aktuális kormányokkal, hogy legyen már külön tényállás, de eddig sose vették őket komolyan. Most kellett ez a 100 ezer aláírás, meg a kormány, és benne Varga képviselő (köszönet néki:DD) elképesztő faszkodása, hogy elérje a közvélemény küszöbét, és nagyot szóljon.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

Ez már csak kevesebb lesz, drága Bolikám.

Ezeknek a menetrendszerűen kudarcba fulladó ellenzéki rendezvényeknek épp az a hasznuk, hogy a kormányhoz és Orbán Viktorhoz hű, de az ellenzéki hisztéria miatt elbizonytalanodott emberek számára nyilvánvalóvá teszik, hogy az a tömegméretű társadalmi elégedetlenség, amelyről az ellenzéki blogok (Fabius is) folyamatosan beszélnek, valójában nem létezik. Az elmúlt időszakban Varga István képviselő úr szerencsétlen és teljesen félremagyarázott kijelentésétől és a hozzá kapcsolódó ellenzéki harci lármától visszhangzott az egész ország. A felületes szemlélő számára könnyen tűnhetett úgy, hogy az ország népe egy emberként zúdult fel felháborodásában. Ezzel szemben a valóság az, hogy néhány ezer szélsőséges liberális feminista kurván kívül senkit sem érdekelt a dolog.

Kevesen vagytok, Bolikám...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nagy dolog. Tegnap Balatongyöröknél is égtek a lámpák délben. Olyan fénysugár volt ott...
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Itt sincs már lámpa. lent még van de itt már nincs, nem valami jó érzés a sötétben mászkálni.:)
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Ajánlanám neked a Nemesi Név és Címtárat. Abban biztos van megfelelő pedigréjű, és vagyonú lord a számodra.
@Penivaldes: Ugye? Lehet hogy rossz városban vagy kerületben vagy. Mert valahol nem spórolnak ám rajta. Még délben is kivilágítanak, nehogy túl sötét legyen.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Itt az utolsó házakat jelentő utcában nincs lámpa. csak a házon lévő reflwektorra számíthatok. meg a csillagokra.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Én most kezdenék szaladni a tarlón bözse. Mert errefelé igencsak sűrű az egy főre jutó liberális feminista kurvák száma...
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: barom, lehull a lepelt rólad is, te korlátolt hímsoviniszta troll:

"Ezzel szemben a valóság az, hogy néhány ezer szélsőséges liberális feminista kurván kívül senkit sem érdekelt a dolog. "
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: de lakik, a szomszédban, de ez FALU. itt nincs erő, csak szüreti felvonulás, meg mi az alienek:)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: mesélj, mivel borítottad ki ezt az idióta karakterezőt, kell a módszer stefikához, mindenkin van valami érzékeny pont ;)
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: barom, múúúúú, hozd a csapkodód. Tahótlanítalak, nem viselem el a szintedet, már olyan mélység, hogy ezen karaktered átvette a valós személyiséged, és setétséged pusztítóbb egy gamma sugárzásnál is.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠:
"drága Bolikám"?
Vááááá... Pfujjj, bass.ameg, összemaszált a Stefi. Ledrágámozott. :((((
Na mentem, győzök mosakodni most.
Most vette el a kedvem az egésztől.
Ma már nem láttok, ezt ki kell hevernem, durva ez a lelki terror... :(
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Most már nehogy elmenj!
Komolyan mondom te férfi, hogy most mérges vagyok rád. elmenekülsz mert itt ez a Stefi, amikor itt vagyok én, meg itt van Dokinéni is. Te meg erre elmenekülsz!
Ezért kapsz!
:)
@Penivaldes: mééé ne, biztosan a lába között van egy zacskóban, mert így egy kultúrált nő nem beszél, csak egy tapló, bugris bunkó, és főd ronda hímnemű egyed, aki még férfinak sem nevezhető.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Annyit foglalkoztok vele, pedig velem is foglalkozhatnátok.
@Penivaldes: és én, na jól van, én is elbujdokolva bemorcultam :D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: szerintem meg igen zacskóban hordja, de esténként kirakja az ablakba. ne foglalkozztpk vele ilyen mélységben.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Meg te is, de főleg én. Mert senki sem mérhető hozzám bájosságban. :))
@Penivaldes:
Nem azért. De ez sokkal durvább, mint bármi. Szolid, nem gyalázott, csak szimplán ledrágámozott.
EZT NEM BÍROM! Ez sok volt. Léptem... :((
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Tehát itt hagysz engem? Itt fogok magányosan heverni, és nem lesz aki vigyázzon rám, mert te lelépsz! Pedig nekem te voltál a vigyázóm. Feladod? :((((
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: hínnye, megyek megkereslek benneteket a vastagbőrön, valami világraszóló történhetett ott, mert igen érdekes közelségbe kerültetek ;)
hmmm

Moszkva húzna hasznot az azeri baltás gyilkos kiadatásából?

"Valaki nagyon akarja ezt a háborút" az örmények és azeriek között.

index.hu/x.php?id=inxpfb&url=http%3A%2F%2Fwww.portfolio.hu%2Fgazdasag%2Fmoszkva_huzna_hasznot_az_azeri_baltas_gyilkos_kiadatasabol.172852.html
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠:

Idióta büdösgyökér = Stefánia

Kivágtalak újra. Felesleges visszamászni, innentől külön szólogatás nélkül megteszem ahányszor meglátlak.
@aritus:
Bocs, muszáj beszólnom.
Van egy nagyon kedves barátnőm, aki miatt.
Egyetértek azokkal, akik ettől az egész képtelen baromságtól sugárban hánynak el Varga „úr” küszöbéig és nem utolsó sorban a szemei közé.
Pistánk elhangzott parlamenti beszéde után felmerül az emberben a kétség, hogy az ügyész és a bíró is aki elítélte Damu Rolandot, tulajdonképpen kókler seggfejek a szakmájukban. Damu áldozat! Sajnos nem az Aztékok gyakorlata értelmében, hanem Varga úr képtelen ökörsége folytán, amit (az általam) Kurvára Nem Tisztelt Házban sikerült kiröfögnie magából. Roli egész egyszerűen csak berágott, mert a NER szellemiségét semmibe vette Tímea, nem akarta öt kölyökkel megajándékozni őt. Valamit tudhatott a szegény pára…
Félre a hülyeséget; dögöljön meg, aki egy nőre kezet emel!
Ha ettől ”férfi”, hiába kotorászik a gatyájában. Legfeljebb barackmagot talál benne, abból meg hál’ isten nem lesz utód, aki akkora tetű mint ő.
Sajnos a gyakorlat ezt nem igazolja, ezért kell az ilyen parazitákat fényévekre kivonni a forgalomból.
A baj az, hogy napi nyolc rongy egy ilyen rohadék eltartása.
Nem is kérdezem, hogy…
De, ha már, akkor kétszemélyes zárka. Vidítsák fel egymást vargapistával. Szarban lesz a képviselő „úr”, Roland domina típusch…
@Penivaldes:
Szia Peni!
Én végig követtem a kedves barátnőm (nem is tudom hogyan fogalmazazk), szóval valóban barátom, esetét. A kedves férjeura nekifutásból rúgta hátba, ha olyanja volt. Ennél még súlyosabb esetek is voltak. Tőlem teljesen idegen bárminemű erőszak, de az különösen, hogy egy nőt bántani. Verbálisan lehet ha hülye (...), elküldeni Grönlandra, de fizikai "észhez térítés", az nekem nem fér bele. Az ilyenek fészbukkoljanak Klicskóval, oszt kérjék meg a feszültségük levezetésére. Ott lehetnek tökösök, de pofán vágni egy nőt, ne adj isten belerúgni...?
Nem megy ez nekem, nem tudom megérteni.
Pussz
@Knósszosz: Én sem tudom elfogadni. Erőszakkal élni állati dolog, és mi emberek vagyunk.
neked is üdv:)
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: Bogaram,
Varga István felszólalását nem lehetett félremagyarázni. Úgy volt tahó, ahogy kiesett a kapa a száján. endresy.blogspot.hu/2012/09/a-szulo-no-verve.html

Abban viszont sajnos van igazság, hogy a kislétszámú elaprózott rendezvények csak a Fideszt erősítik. Nem azért mert olyan baromi sok híve van, hanem mert az ellenzék nem tud demonstratív erőt felmutatni.
Ez a két dolog kedves sörissza Stefi, nem ugyanaz. Nagyon nem ugyanaz.
A blogok meg csak tükröt tartanak. Ez az ami Kumin elvtársadnak sem tetszik.
@Knósszosz: Igen, akik ilyet tesznek azokra dűhős vagyok, és főleg mert olyannal teszik aki megbízik bennük.
@GeoCracker: mert az ellenzék nem alkalmas rá. rossz az ellenzék.
@Knósszosz: Szokásom, még szóban is utálom a durvaságot.
@Knósszosz: Egerem. Nem tudom, szerintem kidőlt. Néha agódom miatta, hogy valami baj van vele. tudod mi nők szertjük óvni a barátunkat:)
@glaci ph 5.5 álompolgár: hát igen, ezen a blogon már sok érzelem megindult. most ez:))
@Penivaldes:
Nem csodálnám, ha az elmúlt hét eseményeitől (közélet), mély álomba merült volna.
Februárban visszatér, ha nem láttya a zárnyékát.
Nekünk is hibbernáni kellene magunkat, oszt akkor ébredni, mikor nincs már lókupecz.
@Knósszosz: Cincinünk most egy idegen világban pihen. ráfért. de ha visszajön akkor nem engedem el többet:)
@glaci ph 5.5 álompolgár:
Én inkább egy flaska Stellára szavazódnék.
Ha szabad. Neked van-e?
@Knósszosz: kéne, én már próbáltam, de nem sikerült, torzszülött vagyok ebben..
@Penivaldes:
Szorítsad, ahogy Tonyó a czilikéjét! -:D
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Hát, fejbe vágtak a zistenek engem is. Most a Kajukázusba vagyok láncolva egy sziklára, oszt csak lesek, hogy száguldoznak a reppelőgépek Baku fele, meg onnan vissza. Örmény személyzettel.
@Penivaldes:
Nem, én hűséges vagyok. Aki egyszer (sokszor)elvarázsolt, azt nem feledem-:D
@Knósszosz: ó köszike, hiába elbánok én akárhány pasival:))
Sziasztok! Először vagyok itt, de gondolom, nem utoljára...
Szóval Kedves Varga Úr! Ha maga annyit kapott volna törődésből, mint én, gondolom, maga sem egy gyereket szült volna...
Hogy miben hasonlítunk? Én is jártam már az ország kibaszott nagy házában... miben különbözünk? ÉN MEGÉRDEMELTEM.
Igaz, akkor még úttörőként... Kedves Varga úr! Maga mit tud felmutatni, amiért ott a helye?
Szerintem tök mindegy hány gyerek, ahogy elnézem, magának mindig lesz oka törődésre... csak vigyázzon nehogy véres legyen az a rózsaszín öltönye!!!!!!!!!!!!!!
"Rogán nem tudta kihagyni a aktivista lobbi felsorolásából a nejét, aki állítólag megfenyegette, ha nem támogatja az ügyet akkor bizony tüntetésre fog járni."

És "ebenguba" Pista neje mit mondott?... na azt azért meghallgattam volna... :-)) de azért ez a Rogán asszony legalább jó fej.
@Penivaldes:
Ahha... Hülász se gond? Ő a nimpháival azér bajba vót: Waterhouse képe alaptyán, nem lennék a helyibe, objektív okokbul kifolyólag: www.wilsonsalmanac.com/images/hylas_&_nymphs_by_waterhouse.jpg
@adi71: t olyan szépen fogalmaztál. Én a tökön rúgási tehetségemről tájékoztattam a héten... :-) Üdv köztünk! :-)
@lbm-NERtárs -): Valahol azt hiszem azt a véleményt artikuláltam, hogy Varga urnak a fejére kellene huzni egy óvszert. Egyrészt demonstrálná a szellemi képességeit, másrészt kb. 5 perc után már felszólalnia se kéne.
@lbm-NERtárs -): próbálkozás, hogy az ilyesmit kajolják a népek e vagy nem akarnak demokráciásdit jáccani, vagy mi ez má megint?

üdv adi :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: A birodalmi média azt mondta este, hogy pár százan tüntettek. Uram szerint - ő ott volt - azért ennél sokkal többen.
@GeoCracker:
Belefulladna a… ?
Varga úr tipikus fószere, a fidesz non-lobotómia hitvallásának.
Nincs ebben semmi különleges, nem hazudnak. Ami nem létezik, azt nem lehet műteni.

Akkora óvszer meg nincs, amit rá lehet húúúzni.
Jöhet Rodeo...
@vitéz Thapóccay néma bárány: Ómolnár rúgott is ki általam jól ismert embert az orvbűn antipátiájuk miatt.
@Knósszosz: Na pont a damu ügy nem ennyire egyértelmű, hozhattál volna más példát... damu szerintem megérdemli amit kapott, de nem feltétlenül az adott eset miatt... érdemes elolvasni róla mindent...

azzal persze egyet értek, hogy aki nőre kezet emel, az nem férfi... hanem valami más
@a szív fészkei:
Urad komenista, hamisít.
Hivatalos álláspont szerint (holnap - majd), kétszáz fős jelentéktelen minoritás verte a nyálát, a drága hamburger miatt. A sültkrumpliról nem is beszélve.
Csak, hogy tudd.
@leonito77:
Ha nem is sikerült, akkor is ironizáltam.
Azt gondolom, egyet értünk ebben.
@Knósszosz: És lehet, hogy jobban él, mint ezek: "Százezreket ítélt lassú éhhalálra a magyar kormány
Papírral pótolják ki a cipő talpát; találgatják, hogy a vizet vagy a villanyt kapcsoltassák-e ki; ha kell, elválnak a jövedelempótló támogatásért; évi két hónapot kénytelenek ingyen dolgozni - így él 200 ezer közmunkás Magyarországon. Az ő képviseletüket kívánja felvállalni a frissen alakult Közmunkás Szakszervezet, amelynek társelnöke és főtitkára országos toborzókörútra indult."

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=584693#null
Visszaolvasva oké, csak rossz volt a példa szerintem... de ezt ismeri mindenki...

Mellesleg mi lenne, ha mondjuk ált. iskolában lenne pár óra tanárnénivel, új bácsival, nénivel akik elmondják szép gyerek nyelven (mert értenek hozzá), hogy mit, hogyan... és akkor még elég képlékeny a nebuló... azt hiszem megelőzés, vagy valami hasonló szó... de á hagyjuk, a lényeg úgysem számít.

Teljesen mindegy, hogy van csbe, vagy nincs (vagy hívják bárhogy), nálunk csak az számít, hogy mekkora politikai hasznot lehet belőle húzni esetleg... a valódi probléma meg senkit nem érdekel.
@leonito77: @GeoCracker: Anyukájának ajánlották olasz hölgyek, hogy ha jobban megvalósítja magát, ma egy
Piftával kevesebb probléma lenne a földön.
@a szív fészkei:
Most vetetted el a sulykot, mellesleg le is vizsgáztál. Mi van a családon belüli erőszakkal?-:)))
Apócát elvered?
Anya, meg kell védenem a fatert, ha tetszik, ha nem!
(szolgálati közlemény: már szárazak a magok..)
Még nem teljesen, de majdnem vethetőek.
Jővőre-)
@a szív fészkei:

Ezzel csak egy nagyon nagy baj van. Nyakónál és Kordásnál lustább, semmitérőbb, kis kaliberűbb ember alig van. Ha ezek ketten ráülnek százezrek nyomorára, abból jó nem sül ki. Az ötlet nem saját kútfőből ered, de az se gondolta végig, aki kitalálta. Ez kurvára vissza fog ütni az ötletelőre. Egyik se tudja, ma mit jelenthet a szakszervezet.
Tényleg eldobom az agyam tőlük.
Geszti most kicsit idebiccenti a köbcentit: "Geszti Péter előszava:
Most, hogy országos elsötétülés van a fejekben, világosan ki kell mondani, hogy a nők fontosak. De nemcsak nőnapon, hervatag gerberát lengetve.
Ki kell mondani, hogy magát teszi nyomorulttá minden férfi, aki csak a mosogatórongy és a szülőszoba közötti sivár sikátorba képes bezárni a nőt, akivel él. Ki kell mondani, hogy suttyóságból jelesre vizsgázik, aki szerint egy férfi több mint egy nő. Ki kell mondani, hogy nincs sikeres társadalom Európában, amelyik nem képes a nők tehetségét, alkotó erejét felhasználni, elismerni és díjazni. Ki kell mondani, hogy alpári demagógia egyenlőségjelet tenni a nők egyenjogusági törekvése és a családokat fenyegető széthullás veszélye vagy éppen a szülési hajlandóság közé.
Ki kell mondani, hogy az emancipáció nem feminizmus, a sör nem bor, de a medve tényleg nem játék. Ki kell mondani, hogy a nőket nemcsak az ajtóban kell előre engedni, hanem az érvényesülésben is.
Mindannyian jobban fogunk boldogulni.

Geszti Péter
kétszeresen lányos apa"

Ez nátyon szép, nátyon mekvagyukk fele elékedve" de... Nem kéne másban is tökösebben kiállni?? ARC-cal???
@a szív fészkei: köszönöm a meghívást, ügyesek legyetek!
@orica: Igen, Nyakóról én is tudok egy s mást. Az MSZP mataharizik láthatólag ezzel meg a Mesterházy jelölésével. Önhasfelmetszés, brávó, kinyírják magukat, dől a bél, aminek semmi haszna, csak gusztustalanná teszi az egészet...
@Knósszosz: Nekem meg a parik még mindig helyben járva zöldülnek. Kettő érett meg!!! Nem verem, jó, csak ne hazudjon, az nem szép. :-)))
@a szív fészkei: Pifta anyuja szerintem most csuklik....

@Knósszosz: Valahol betettem már linket, de azt hiszem én is, hogy Varga csak egy tipikus marha a gyűjteményből.
TGM hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20120915_TGM_Simogassatok_meg_oket#rss

Szóval mostantól hálásnak kell lenni egyet európainak tűnő mozzanatért is? Nem értem ezt az embert.
@GeoCracker:
Szürke?
Az hungarikum,ám! A baj az, hogy a rackajuhok sokan vannak. Kétharmadban. Azok meg szavaznak is. Oda.
Mi többen leszünk, ez nem csak óhaj. Két év van még, talán valóság is lesz.
Különben végünk.
@a szív fészkei: Én esztet nem hiszem el, mer nem.
Ha füllentős volna, már nem volna. Ez gyön le nekem rólad. Te füllentesz-:)))
@Knósszosz: Ahhoz az kell, hogy első körön mindenkit rábeszéni lehessen a regisztrációra. Utána bárki dönthet, ahogy akar. Ha már ez a barmulat rendszer van.
@Knósszosz:
Mindegy, a mag szárad, a zinstrukczilyókat meg meg kapod tavaszal.
Jó éjt, kaliníhta, buona notte, buenas noches és minden!!
@a szív fészkei:

sok hűhó semmiért, még jó hogy nem a faszát keresték benne...ilyen vádak alapján bárkit halálra lehet ítélni...tudod nekem alapállásom az, hogy az a bíró aki rosszúl dönt az szenvedje el a döntését 1:1-ben vita nélkűl

volt valami régi görög törvény: mindenki fizetett az orvosnak amíg egészséges volt amint beteg lett semmi...érdekes törvény?

brühühühühühü

a filmrendezőt meg a rajzolókat és újságírókat gyalázzák pedig azok akik azt a helyzetet teremtették, hogy a valásos őrűltek egymásnak essenek űl valami pentagon alaprajzú bilin és kurva nagy hat alma van meg anyatengerjáróval békét és deos no kráciát terjeszteni az mint lepra...

brühühühühühü
@Knósszosz:

lécci ne hasonlítsd vargát egy faszhoz, mert az néha daliás és őszinte meg zamatos és sokan tisztelik a vargát meg tisztelje a harapós ló és a zorbán vagy nyomorbán...

egyébként French Merlot

brühühühühühü
@Knósszosz:

porqué no hables español, te lo digo, ellos se pueden hacer una tortilla muy grande

es un dicho cubano jajajajajajaja si no puedes reír sobre ésto responed e iré explicarte en detalles saborosos

jajajajajajajaja
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: "Nyugodtan oszd meg velünk, milyen élményeid voltak a részeges nagybácsi és a bátyád által." - ezt kikérem magam és a nagybácsi nevében. Nem iszunk, csak bekokőzva szoktuk a hugit megkettyinteni.
@Stefánia kisasszony ✠ teuto-nordikus parasztlány ✠: ja, ja 2002-ben is ezt hitte a fidesz, az udvari közvélemény-kutató intézetek, a hívők, stb.

aztán egy medgyessy péter nyerni tudott. döbbenet.

sztem ez azért elgondolkodtató. persze nincs egy sszavam sem, a fidesz úgy tűnik észben tartja mindezt: regisztráció, lejtős választási törvény.
Remekül megosztja ez a kérdés a társadalmat. Újabb gumicsont, elterelendő a figyelmet. A bántalmazott nők ugranak neki a kifosztott, megvádolt férfiaknak. Remek.
@GeoCracker:
Az alap, hogy regisztráljon mindenki. De; borsodi zsákfalu például... Mari néni 86 évesen, RTL klubból tájékozódva, no net, szarik utazgatni Mályinkáról oda, ahol majd felírják. Ez ki van találva, rohadt gonoszul.
600 millióért ha olvassáto
k, sokan így gondoljuk, gyökerek!
@rodeo36:
vagy alcsútrettenesi balaufrankisch.. is
@rodeo36: azé nem beszélek spanyol mer nem tanútam
a többit maj' meg megértem
meg ma a klubredjóbe a Mario Lanza...
na az volt valami!
jo reggelt pajti!!
neked ott itt meg éccaka
@Knósszosz:

brühühühühü

már próbáltad? nekem nem lesz vele szerencsétlenségem nem járok -szándékomban sincs- arrafelé

megfejtetted a "tortilla"-t????
@rodeo36:
A totilla az a zén ösmeretem szerint ojan mint a pita
tészta izé amit teletömnek finom husokkal meg egyéb zőcségekkel oszt bele fele
nem?
@Knósszosz:

na akkor, csak neked a füledbe súgom, itt eme setét sarokban:

a "tortillera" cubai szleng-ben -szótár szerint rántotta sütő ... a zuccán meg Hylas is és a nymfák is lesbikusak azaz hatalmas nyelvcsapásokkal...Hylas még bombeiro nak sem lenne jó (a kép alapján) mert az meg -szintén ott az uccán- tomboy

brühühühühühühühühü
@rodeo36:
csikk a no
gracias a világosságér de itt levédiába mán setét vón
de nappal is mer kövér hüleségek vannak itten
szóval aluni megy a magyar gréjmarha meg a racka juh is
tüntetni csak későb
értve-e?
ja
jóó reggelt!!
@Knósszosz:

itt most 1501 van brühühühühühü napzik
@a szív fészkei: El volt foglalva a nemzeti vágtával. :)
dehát ez nem igaz! a családon belüli erőszak tényállását továbbra sem ismerik el! helyette a párkapcsolati erőszak tényállását ígérték be. csak tudnám, mit segít ez azokon, akiket a rokonai zaklatnak! és nem feltétlenül a párja. miért húzódozik a fidesz ilyen képmutatóan attól, hogy kimondja, a családon belül létezik erőszak!??
@rodeo36: Az nem kínai törvény a betegről és az orvosáról?
@rodeo36: Egytértek, ne degradáljátok ilyenhez hasonlítva, amivel egyidősek vagytok! Az érték, a természet csodája. :-DDD Szeresssük, a Vargát meg nem.
@Knósszosz: A paptya beregisztrálja, abban nem lesz hiba. Le is szavaz helyette.
@kamill77: Mert az egész pártcsaládjukat is erőszak köti össze. Félnek, hogy rájuk vetül rossz fény, tudat alatti rettegés az igazságtól. Csak TGM-et nem értem az örömködésében és baloldali média egyelésében Te igen?
@a szív fészkei:
én görög (Spárta???) -ként olvastam de ez nem jelenti azt, hogy párhuzamosan nem létezhetett ilyen pragmatikus rendszer

ez a családon belüli erőszak tipikus fidesz párt alaptörvény amit a saját családjukra is alkalmaznak...és természetesen a nemzetre

hogy nemzené meg őket a harapós ló

brühühühühühühü

ja, és ez nekik normális ám, csak hogy tudd
@a szív fészkei:

TGM mindig mindent újragondol, majd ezt is újraértelmezi, de azt gondolom, sokszor károsak a tévedései... a sajtó hallgatása (egy publi nagy nehezen leközlésre kerül) és a blogtársadalom hatalmas aktivitása(ömlenek az elemzések a témában) egymás mellett valóban furcsa... finoman szólva.
"A kormánynak fontosabb a párt PR, mint a népakarat"
És ehhez neked 2 és fél év kellett, hogy rájöjj? :)
@a szív fészkei: A HVG, az Index és az ATV szerint is 2-300 fő volt a téren.
tüdőbeteg szúnyog a meleg takonyba??!!??
Mekkora szánalmas gány vagy...
@Fabius:

Ezt a linket, ha megnézed megérted Simicska és Nyerges, na meg Habony vajon, miért nem tölt be éllami funkciót.

Megérne egy misét, ha tudnánk, milyen alapon dolgozik, tekint be anyagokba ez a szép triumvirátus.

www.nbf.hu/anyagok/szemelyi_biztonsag/c.pdf
Orbán családbarát!

Nem von meg semmit a családjától, még egy forintot sem!
Az ellenzéket nem zavarja, hogy a fidesz is elhatárolódott Vargától, és berakták a módosítás a törvénybe??
És azt sem értem, hogy voltak már hatalmon a ballibek eleget itthon, miért nem tettek többet a családon belüli erőszak ellen???
Vagy Orbán miatt lett két éve a családon belüli erőszak is??????????????????????
süti beállítások módosítása