Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.06.18. 04:41 Fabius

Orbán és a papucs puccs

Címkék: fidesz zárug péter farkas cnn puccs

Jövendő holtak.
Ma vannak még, de holnap már csak voltak.
Az utcán járnak, a szobában ülnek.
És néha hegedülnek.

Írnak, írnak
Az egyik oldalára a papírnak.
Vesznek,
Könyvet keveset, annál többet esznek.

Megőrülnek
És különféle blokkba tömörülnek.
Nekem témák,
Mint a gyógypedagógusnak a némák. 

(via)

 Zárug Péter Farkas. Ízlelgessétek ezt a nevet, mert ő lesz a jövő. Már úgy értem a következő hírnév negyedóra jövője. A jómunkásember és két hasonszőrű társa most könyvben magyarázza a Nagy Miérteket. Zárug indoklása szerint azért, mert ha ők, a Nagy Gondolkodók nem értik a világ történéseit, akkor te, nyájas olvasó még hülyébb vagy, akinek el kell magyarázni hogyan és miért akarta megpuccsolni a Ronda És Gonosz Nagyvilág a miniszterelnöködet. Igen, nincs ebben semmi meglepő, ha abból indulsz ki, hogy a Nagy Megfejtők Csurka Pista MIÉP-jében voltak elhivatott Bazinagy Összeesküvés Gyártók, a leghülyébb magyar címért szoros holtversenyben az echelon leleplező Molnár F. Árpáddal.

 Ha kíváncsi vagy nyájas olvasó, hogy Zárug Péter Farkas vajon tényleg okosabb-e nálad, és valóban az ő magyarázatára szorulsz-e a világ dolgairól, akkor szánd rá azt a hat percet, és nézd meg az Obersovszkynak elmakogott interjút. Figyelmeztetlek, nagyon figyelj oda, mert a csávóban túltermelődnek a magánhangzók, és az abszolút rendszertelenül előtörő őőőőőő...áááááá....őőőőő....aaaa-k széttördelik kicsit a magvas mondandót. De ettől függetlenül rendkívül szórakoztató nézni, ahogy egy "politológusnak" fogalma nincs ugyan kik vannak többségben ma az "Európai Unió Parlamentjében", (szerinte a magyar ellenzék) és ecseteli, hogy ő maga vizsgált át tételesen (WTF??) 10 alkotmányos intézményt, és ebből kilencben mindent rendben talált. Az egy kivétel meg éppen a Köztársasági Elnöki Hivatal, itt nem sikerült mindent rendben találni. Nem tudom mennyire kifizetődő módja a seggnyalásnak, ha az ember a nyalt valag érzékeny pontját nyomogatja tevékenysége közben, de az álmosköny szerint ez azért fényes jövővel és az ismétlés esélyével nem kecsegtet. Ráadásul iszonyú béna az ütemérzék is amivel piacra léptek ezek hárman, de biztos csak lemaradtak és nem figyelték, hogy időközben megfordították a puccs lemezt, és mostanság a CNN-en tündérmese van meg bratyizós Ricsárdozás. Annyira lenyűgözött ez a naprakészség, hogy nem találtam a szavakat.  orbán-puccs.gif

Igaz, hogy tévépolitológusból hiány van, de biztos ez a legjobb módszer a piaci résbe nyomakodásra? Először is erről nem könyvet kellett volna írni, hanem blogot a bloghun, az Kumin Ferinek is hogy bejött. Kis vargabetű után máris segédmagyarhang lett belőle Szijjártó mögött a Miniszterelnöki Hivatalban. Igaz, hogy ő is sok hülyeséget mond, de azt legalább meggyőződéssel és folyékonyan. További előnye lett volna a blogolásnak, hogy itt a kommentelők addig verték volna a fejeteket, amíg megtanultok naprakésznek lenni, és tisztába nem kerültök alapvető fogalmakkal. 

 Jah, hogy akkor a Nagy Népi Tanító imázs odavan? Odalett az most is, csak sokkal kínosabban. Nem lesz így egyszerű Viktorunk kitaposott papucspolitilógusának lenni.

 

 

 

464 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr474595051

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Közösség ellen izgat és emberi méltóságot sért a Véleményvezér blog 2012.06.18. 13:13:50

Uszító hangú posztban követeli a nyugdíjak inflációt követő emelésének a befagyasztását a Véleményvezér blog, a szerkesztőséghez közeli blog írását az Index is a címlapon ajánlja. Hangsúlyoznám: a Véleményvezér blog az ellen uszít, hogy a nyugdíjak öss...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.06.18. 11:24:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Minden páros szervből egy a fővárost illeti! 2012.06.18. 10:16:17

Hídpénz, kapuadó, terménybeszolgáltatás, miért is ne! Sőt, éppen itt volna már az ideje! Valamiért rögtön a Monty Phyton Gyalog galoppja jutott az eszembe, mikor olvastam, hogy Tarlós főpolgármester dugódíj helyett esetleg hídpénz bevezetésén, illetve ...

Trackback: Minden páros szervből egy a fővárost illeti! 2012.06.18. 10:16:03

Hídpénz, kapuadó, terménybeszolgáltatás, miért is ne! Sőt, éppen itt volna már az ideje! Valamiért rögtön a Monty Phyton Gyalog galoppja jutott az eszembe, mikor olvastam, hogy Tarlós főpolgármester dugódíj helyett esetleg hídpénz bevezetésén, illetve ...

Trackback: Orbán feje csúnyán eltorzult az elmúlt 20 év alatt 2012.06.18. 09:45:32

Hogyan lett a huszonéves, a kádári diktatúra ellen lázadó srácból hatalommániás, acsarkodó diktátor? Az ilyen volt – ilyen lett fotó nem tudja a választ, csak a kiinduló állapotot és a végeredményt mutatja. (Kép: esbalogh.typepad.com)   Update 04. 09-é...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.06.18. 09:44:23

  Egy évnyi szociológus szakmai gyakorlata van, 24 éve agresszív, gátlástalan megélhetési politikus, aki 1990 óta ki se tette a lábát a Parlamentből, hogy körbenézzen a magyar valóságban. Szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:

hát @Boli akkor te nagyon szép atlétikus vagy a LÓ a legszebb a Zodiacus-ban de kurva sok szerelmi háromszöget képes csinálni anélkül, hogy tudatában lenne és szabadon galoppozik a hatalmas mezőkön jó barátja a Kutya az meg én vagyok...és a Tigris mindkettőnek az viszont egy maffiózó zseni
@Penivaldes:
van majom a nagyszerű bölcs
Amúgy mi volt?
Merthogy buliügyileg mostanság le vagyok maradva, sok a mehetnék, meg edzés, megbeszélés.
Csütörtöktől pedig végképp nélkülöznie kell Stefke tehénnek, egészen hétfőig - amúgy megfejtétek naccságát???
Azért majd 2 sör és néhány evezés között gondolok rátok. :)))
Fabius elígérkezett errefelé, de már neki sem hiszek... :(
@rodeo36:
Engem Csekk Macsek lemicimackózott... Olyan is lehet? Vagy azt vegyem bóknak? :)))
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
olyan nincs Boli, Csekk csak azért micimazizott le, mert Én (hangsúlyozom Én) ajánlottam neki.
nem kell hálálkodnod, de adományt elfogadok.
:)))
@rodeo36: miafaszt keresünk mi ottan mekszikóba? sikeres lesz a dolog, tán mezey vezeti a bizoccságot megin? tészta is lesz dögivel? viszont dhebrecenbül repülünk lutonba, azért ez valami! kósa mehet tanulmányozni cselszibe, hogy élnek a milijomosok arrafele, mer nem lehet lemaradnia trendről.
@a szív fészkei: régi mesékben van ilyen, nem? hogy a szegény legénynek hídpénzt kell fizetni.
@rodeo36: "-.de mindenre képes azért akit szeret..." Ez így van.:-D

Viszont a szerelmeim még élnek, kösz. Kibírták az ölelésemet, köszönik, jól vannak. Vízi Kélgyó volnék.
@a szív fészkei:
annak még utána kell néznem, ugye négyféle van? vízi, légi, földi és képzeld tűz kígyó...
@Penivaldes:
Dicsekedni, fényezni Önmagad, nem szép dolog! "Szerénység..." :))
Ha jó leszel, kaphatsz egy nyalókát! :D
@Sir Galahad: nincs nekem azzal semmi bajom, ha valaki nem ért velem egyet, jókat vitatkozom vele, ha hagyja. Amiért mérges szoktam lenni, az az, hogy a tisztelt szerzőtrió konteóját azért nem kéne fikázni, mert nem olvastuk - és ennyi. Két éve ez a konteo folyik a csapból is, tököm se kíváncsi rá már megint; két éve még én is kimondtam volna, hogy nana, először olvassunk, aztán értékeljünk - de mára ez nem megy, a maradék bizalmamat is elveszítettem a kormány iránt. Nem az itt a lényeg, hogy fikázzuk a kormányt (szó se róla, akad kommentelő, aki csak ennyit vár el másoktól), az volna a lényeg, hogy ha elordítja magát a kormány: "segítség, bántanak", vagy ugyanezt talpnyaló seggfejeken keresztül a fülünkbe dugdossa, akkor elsőre ne az jusson már eszünkbe: átolvastuk-e rendesen az önmagyarázó jajkiáltást, hanem töprengjünk el azon, vajon miért jajgat. És ha annak általa kiváltott oka van, bizony el kell neki mondani, ahogy a fékevesztett gyerekre is rá kell szólni néha, nem a ledorongolás élvezete, hanem az iránykorrekció elérése miatt. Végtelenül szomorú vagyok amiatt, hogy a magát jobboldali értelmiségnek nevező masszától ennyire futja: védd a rendszert, rettegj saját árnyékodtól, ne ejts szót a hibákról, és akkor a te igazságod lesz az elfogadott igazság. Súlyos, önpusztító hiba ez.
Szimpla időhúzás, amit csináltál, annyira hétköznapi beszédtéma már az, amiről a könyv szól, és ezt úgy meg merem tippelni vakra, mint azt, hogy Hold van az égen. Ezért voltam mérges. Már nem vagyok, és bocs a mérges szavakért, mondandóm lényegét azért fenntartom. Olvassátok át, egyszer majd talán én is, ha már megfakulna bennem ennek a nevetséges, groteszk kornak az emléke.
hál'isten ezek az orbán barmai mind buta lusta luzerek
legelőbb ők hullanak az adók és az infláció suja alatt...
mind meggebednek... 2 706 292 (-1 mikovec távol)...
a saját birkáit fajja fel a felcsúti aranylábú csodacsatár
ezek még azt is lehitték hogy a magánnyugdíjat megvédték...
amikor simán álamosították... szerencsétlen zombirkák...

Fabius! mijjen poszt lesz? HÍDPÉNZ ala SándorGyörgy? gyalogosok kilóra ?

forgalomszabájozás? azaz a közgép pénzforgalmának szabájozása...
@Knósszosz: a blasz2-es focista mots valahol a lengyel vagy ukrán pampákon szamaragol, hogy elérje a menetrendszerű meccset? mekszikóba a kutya sem hítta...meg vannak nélküle van saját maffiájuk
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
Ez nem fényezés Boli, ezek tények. :))
nyalókát nem szeretem. viszont szeretem a csokit:) azt adhatsz nekem.
@a szív fészkei:
Sándor György elbujkál szégyenében. Akkora marhaság volt, hogy ezek komolyan is vették!
Aztak..va, hány ilyen ötlet volt még! MI lesz itt??? :Đ
Nem tudom volt-e mar, de leltem egy hallatlan mokas reszt (nyilvan a Hiradotol, mar a cimadas is bravuros ;))):

"A Kaczynski miért nem lehet Orbán című cikk a Fidesz nagy előnyeként emeli ki, hogy már ellenzéki pártként szoros együttműködést épített ki az agytrösztökkel. A leendő kormánypárt már 1996-ban megkezdte a tervezett reformok előkészítését, amelyeket a hatalomátvétel után azonnal be tudott vezetni - írta a lap. Hozzátette: a kormány "olyan villámgyors tempóban vezeti be a reformokat, hogy számos hibát is elkövet, és igen kaotikusan jár el."

www.hirado.hu/Hirek/2012/06/18/13/Mar_igy_irnak_kulfoldon_ezert_dicserik_Orbant.aspx?source=hirkereso
@a szív fészkei:
Én azt nem értem meg, hogy nem értik meg.
Azt, hogy a jobbos közgazdászok is okádnak erre az egész mosladékra, amit Kusza neve fémjelez.
Nem értek hozzá, nem pofázok bele, csak csekkolom nap-mint nap a boltban a sikereket, mikor fizetek.
Ez már valaminek a kezdete? Vagy lassan a vége? Azt mondta tegnap valamelyik ökör(tán Kusza?), hogy innen a franc se akar elmenni külföldre, mert a kezdeti lépéseket megtették és 14-re ide vissza fognak gyönni de sokan.
„-Ópium miből van?
-Ez az, mákbul! A rohattimperiaistáknál, tudod.
-Mer nálunk dumákbul”
by Géza
@rodeo36:
Kenegetik WD-40-el, meg csokival... :)
@Penivaldes: a Don Quijote lova, láttad a szobrot Habana-ban? csodálatos a ló és lovas bronzból készült szalmacsutakokból készült az Avenida 26-en van a Hotel Habana Libre-től nem messze a dombon
@vállról_indítható_Matolcsy_a_csodafegyver: gratulálok. Szerinted honnan a tökömből vegyek példát örök sikerre és dicsőségre?
Van az a vesztes csata, ami nem róható fel a vesztesnek, de ha meg sem próbált ellenállni, fordítani, akkor nagyon is...
@rodeo36: nem, mert bekenem magam. olyan ez mint a naptej.
@simple observer 1.0:
Mi ebből, csak a nagy kaotikusságot és a saját zsebük jelentős vastagodását látjuk.
Nekünk káosz, nekik kánaán... Értem én! :(
@rodeo36: Én asztat olvastam, hogy Káder vezetésével mennek oda sokan lángolni. Rosszul tudom? Mindegy, ha mennek ha nem, ez már nem számít sokat. Büdösebbek már úccse leszünk.
@Penivaldes:
akkor nem is csikorogsz, de attól még zörögsz mint amikor leverik a polcról a csetrest?
@rodeo36: Igen, a négy elem is kiad a jellemvonást a kígyóságon belül is. Én Halak-Skorpió amúgy is vizes vagyok, meg még ez is - tocsogok, na. Nem csoda, ha mindig elvisznek az érzelmek.

Én is fémekkel élek együtt - a fiam vizes, vele jól ki is jövök - hát nem felhőtlen a dolog sokszor.

@dr. Bubó: Ezt néztem az előbb.

@Penivaldes: Lovat élőben nem ismerek. Ilyen vagy? A Ló nem hű - írj a sillabusz. Egér mit szól? www.webujsag.kibernet.hu/ezoterika/horoszkop/kinai/lo.htm
@Knósszosz:
Los Cabos? ezek? mit keresnek ott? lángolás alatt azt érted, hogy égnek mint a pampafű augusztusban Rio Negro-ban?
@Penivaldes:
Nagybötüvel, az Egér! :)
Pancsika volt már???
Na megyek alukálni... Jó rosszak legyetek!
"egy hazugság az egy, két hazugság az kettő, de három az politika..."

www.youtube.com/watch?v=13k6h7wLI2c&feature=player_detailpage#t=305s
@a szív fészkei:

az egy pozitív jelző, hogy: nem hű!!!

csélcsap és még csak nem is érdekli amit hátrahagy...egyszerűen: jött, megkapta és megy tovább...későn ébred mikor valaki ugyanezt megcsinálja vele akkor zokog és jogtalannak tartja brühühühühühühühühühü
@a szív fészkei:
Amúgy én is KÍGYÓ vagyok... a kínai horoszkóp szerint, mert egyébként ló... :(
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
Nekem a legjobban a reformok iranti elkotelezettsegukrol valo aradozas tetszett. Sem '98 utan nem csinaltak egyetlen reformot sem (nemhogy '96 ota terveztek volna), de 2010 ota is csak az esztelen kapkodas, es az utobbi idoben a teljesen ad hoc megszoritasok mennek. Reform semmi...
@a szív fészkei:
vannak elsőrendű és másod, harmadrendű alkotó elemeik, szinte végtelen variáció jöhet ki, de a csak akkor lesz pontos, ha tudod percre pontosan a születésed pillanatát
@Interlock: Láttad a Spmalotot? Abban van Sir Galahad, aki egy csóró marxista hőzöngő az anyjával együtt a legmocsárabb mocsárvilágban. Arra gyaloggalopppozik Arthur a kísérőjével - ló nélkül, Peni még sehol se volt akkoriban ;-DD - és lovaggá üti a marxista prolit, mert kell neki ember a vállalkozásához, ti. megkeresni a Szent Grált. De mindenhol kiröhögik, hát onnan gyűjt embert, ahonnan tud.
Attól kezdve lesz Galahad Sir és ettől nagyon szőr, nagyon Szent Grált kereső, nagyon királypárti..
@rodeo36: Remélem, tudom. De za is leeht, hgoy anyám tévedett. Rég volt.

Mindegy, leírhatatlan vagyok. :-DDDD
@a szív fészkei:
hogyan lehetsz Halak és Skorpió? közöttük ott a Nyilas, Aquarius...???
@simple observer 1.0:
A narancsbolsi kommunikáció lényege, hogy amit nem tesz meg, azt erőteljesen kommunikálja és terjeszti magáról.
Az a gond, hogy a középszintű értékesítői tréningen ezt az átlátszó trükköt úgy tanítják, hogy "na ez az a szar duma, amivel a mosóport sem lehet eladni". Ezek megrekedtek itt igazából, a felsőfokú tréningre már nem mentek el, úgy ítélték meg, a célközönség szintjének ez bőven megfelel. Sajnos ez nagyrészt igaz is, de hosszútávon visszaüt, aminek már látszik az eredménye. Most jönnek majd az erőskezű országvezető, a Vezér mítoszát megteremtő mesék és MTI hírek. Az ellenségkép játékon már túl vannak, viszont az sorozatosan elővehető újra és újra beszopatják vele a plebst. Na, tényleg léptem... Sziasztok!
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...: Na járod is a vizeket, nem? Meg vannak azért érzelmeid, ahogy levettem itt. Akkor te 12 évvel lehetsz fiatalabb nálam.
Boross bánk levente és ez a lófarkas, a stúdióban napszemüvegben pöffeszkedő dagadt tudatlan barom. A két díszpéldány a Miskolci Egyetem szégyenei voltak már hallgató korukban is. Csurka rendezvényeket szerveztek, a jobbik, akkor még a miép ifjúsági szervezete vezetőiként. Tudatlanságuknál csak nagyképűségük nagyobb. Mindezt amellett, hogy semmiféle elvi meggyőződés nem vezeti őket, csakis a munka nélkül megszerezhető pénz. Passzolnak viktor és bandájához. Hallgató korukban aHÖK pénzéből élősködtek, amivel még dicsekedtek is. A koliból egy alkalommal szó szernt kivertek egy ott lakó zsidó hallgatót, nyíltan heil-hitlereztek és kartlendítettek. Most meg lassan majd már a köztv-ben fogják osztani az észt. Hová jutottunk édes istenem...
@a szív fészkei:
na nézzük csak..
spontán elhatározások: ebben van valami, néha rámtör
nagyképüség: ez is van bennem. szeretem időnként fényezni magam, viszont mindezt nagyon kedvesen tudom tenni, tehát nem leszek ettől népszerütlen.
igen az is igaz, hogy kifelé szeretek kemény csajszit játszani, hőst, viszont belül félénk vagyok.
és a nem hűségben is van valami. nálam nem jó ha féltékenykedik a másik. hiba
és a szabadságot is szeretem. és energiám is van.
@a szív fészkei:
ha érdekel komolyan akkor utána tucc járni és megfejthetővé válsz, nem kell elmesélni csak te tudd
@rodeo36:
Ott Nyilazok én is, a Skorpió határán, mint Kígyó...
Basszus, vizuálisan nem akar összeállni, inkább alukálok egyet erre! :))
@rodeo36: Remélem, az vagyok. Nem akarnék Nyilas lenni, se Vízöntő. Az aszcendensem Skorpió. Szerintem.
@Knósszosz:
előaggya a zanortodoxiát is? vagy csak megfigyel?
ja és mérleg vagyok és iker aszcendensű. 2 levegőjegy..
@a szív fészkei:
ROSSZ vagy! Lebuktatsz... :( Én meg láttam a TI képeiteket, a..., meg a.... és a WEB oldalatokat is. Na, alukálok, mentem... :)))))))))
@rodeo36: Nincs erre pénzem és nem is akarom magam valakinek kiadni ennyire. Elég nekem tudni magamról miben vagyok jó, miben hülye és kb. miért.
@a szív fészkei: az megint más tészta a felmenőd...nyilasnak itt vagyok én ...teljesen tipikus tűzkutyával aki metálos is, nyilasként meg minden elemből van bennem bőven kivéve földet
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...: Üde vagy és fiatal, friss ropogós, fahéjas. Már miért vagyok rossz?

Ha láttad, akkor tudod, mennyire vagyunk megrágottak az időtől. ;-DDDDD
@redmonkey:
A szar mindig felúszik a víz felszínére! :) Viszont szaglik is, rendesen...
@a szív fészkei:
vannak programok software-ek amihez hozzá lehet férni és ki tudod számíttatni
@rodeo36: Na pedig a Nyilasokkal én nagyon nem jövök ki. Kettőt ismerek, mindkettő utál- és vice versa.
@rodeo36: káder tán annyira hülye mint afőnök. tán figyel vagy ha mékse akkor aklasszikus jön brühühühühühü
@redmonkey: Kösz, hogy leírtad. De valahogy ez lefolyt arról a borzalmasan visszamaradt fejéről. Ami belül, az kívül - ha már e kései órán átmegyünk ezoterkába is.
@Penivaldes: Hajrá!Száguldozz csak!

@rodeo36: Azokból tudok, amit tudok. ;-)) Amúgy tudod,küldeted a kandomblés útmutatót, abból meg az jött ki, hogy Osun lánya volnék. Na szép kis kevercs, nem? Hátcsoda, ha felkapom mindenen a vizet?
@a szív fészkei:
gyorsan haladok:)) mindig mondják, hogy ne fussak. mondom, hogy nem futok, egész lassan megyek, mondják, hogy ők akkor sem bírják az iramot.)
@a szív fészkei: én?? Én nem láttam semmit, nem hallottam semmit, és, mint az egyértelműen kiderült (illetve tudható is volt), nem olvastam semmit. Ideje elhatárolódnom magamtól, a felelősök természetesen elnyerik méltó büntetésüket, az áldozatok fölött felvirrad a Nap, és örömtáncot jár majd a tizenkét majom, miket beszélek, állatövi jegy jeles képviselője.
Megyek vissza a Mátrixomba, azt nem tudom, mifasznak másztam ki onnan...
@Penivaldes: Ne fuss, aludj! Késő vammá. Jóéjt kíván neked egy bika: (ezóilag, na!)
@Interlock: Ne mondd már, hogy nem röhögtél még soha a Monty Pythonon http://hu.wikipedia.org/wiki/Monty_Python!! ahogy szétbasszák humorral a szent történelmüket Arthurostul, Grálostul. Meg a zsidókét a Brian életében! Meg a modern Angliát... Hülye Járások Minisztériuma - klasszikus!
@a szív fészkei: Ha-:)))! Olyan mint Mylord, vagy a Halló-halló.
Jó éjt!
"Wblog
Ennek a sajnálatos kormányzásnak Széles Gábor nemcsak áldozata, hanem társtettese is. Tessék, méltóságos uram, kisült a kalácsa. Falatozzon belőle jó étvággyal, nosza. Nem ízlik?"

hvg.hu/w/20120618_szeles_tota_?FullComment=true#comments
@Friss fahéjas Boli - Ch.T. is még mindig...:
ez egy meglehetősen izgis kombináció

a skorpió anyagias és bosszúálló de kitartó...a nyilas mindíg célba talál és nem lehet megállítani nagyon jó emberismerő...a kígyó meg anyai/atyai szerető lélek de nem enged...
@Knósszosz:
akkor te bikaságod az aki nem mozdítható és ódzkodik bármilyen változástól mert anyagi alapokra helyezte életét és azt nem adja
@a szív fészkei: a Gyalog galopp volt az egyetlen, amit láttam (de azt pl. a fene se tudta, hogy szóközzel kell írni). De ezt még azelőtt láttam, hogy elhatárolódtam volna magamtól. Most már nem láttam :-)

Azon gondolkodtam, micsoda életpálya ez:
"
Ezt figyeld ki, milyen erős vagyok! Ne pofázzá', mer' beverek, stimmt? Na, azé'.
...
Pofáztál?!? Neszeköcsög, puff! Kell-e még? Neszemocsok, paff! Szóttambazmeg!
...
Ne üss vissza, heló! Ne üss vissza, az anyád keservit, haggyábékén, bunkóvagyol!
...
Ó, már megint te... Nem unod még? Aúú, ez fájt, mi bajod velem? Aúú... Ó, hogy... á, semmi...
...
Anyuci, van itthon ragtapasz? Képzeld, az úgy vó't, hogy jött az a négy melák, tudod, akikről már meséltem, és elvették a szenyómat, amit az én édes anyucim kent nekem... Hüpp-hüppp... Csúnya, mocsok világ ez, anyuci... De ha nagy leszek, majd visszaadom ám nekik, megfizetnek mindenért...
"
Fairy tale, faszom.
@a szív fészkei:
a skorpió mindíg két lábon, szilárdan áll és halad, anyagi alapokra helyezi életét és még nehéz körülmények között is fenn tud tartani egy átlagnál valamivel jobb szintet, egészen a fájdalmas szintig mindig tudja mi minek az értéke és kevésszer téved ebben, pengeéles nyelve van és kritikus, sokszor célba talál kritikájával tehát bármennyire is szellemi mindig tudja -józan- merre van a szilárd pont...tehát így értsd de ennél mélyebben
@a szív fészkei:
kösz a linket...megint zseniális, bár én ezt már 16 éve tudom és sajnos ismerem is a zegész széles birodalom mentalitását, kurva rossz üzletember, hogy mást ne mondjak, igazi szabadversenyben már nem is élne
Barroso a G20-on: Ez a válság Észak-Amerikából indult és számos pénzügyi szervezetünk fertőződött az USA pénzügyi rendszerének unortodox megoldásai miatt. Nem azért jöttünk, hogy bárki leckéztessen.
A Valutaalapnak a közjóért kellene dolgoznia és a pénzügyi stabilitás beletartozik ebbe a definícióba. Nem látok okot, hogy az IMF-nek miért ne kellene részt vállalnia. Egyébként az EU az alap legnagyobb befizetője.

www.corriere.it/economia/12_giugno_18/grecia-obama-barroso_b9ae10c6-b965-11e1-a52c-a7a9b914e823.shtml

Biztos Viktor a legnagyobb bajuk?
@saravad:

jó kis dilinek indúl, Barroso-nak igaza van a britek hallgatnak mint szar a füben, mert az ő rendszerük összeolvadt!!!! az amerikaival és hatalmasat kaszáltak és kaszálnak a "válság" óta, amit ők hoztak létre a szemét protekcionizmusukkal és azzal, hogy szabadjára eresztették a harapós kutyáikat a Wall Street-en, most baszhatják...a világnak elege van belőlük és vissza kell vonúlniuk még akkor is ha pénznyomtatási lehetőségükkel még mindíg előnyt élveznek, bár az EU is nyomathat Eurót amennyit akar csak az EU-nak nincs annyi dron-ja és repülőgépanyahajója

most meglátjuk mennyire őszinte a négerbaba
@saravad: a "WP" egy bidesch szóval sem említi azt amit a Corriere della Sera csak "beputyinozott" az egyik amerikai komment azt mondja ehhez, ha Putyin meg tudja győzni a négerbabát, hogy ne támogassa a törvénytelen és gyilkos álforradalmárokat és így véget vessen a vérengzésnek akkor lesz eredmény

ezt sem hallottam még így leírva
@73. Vladys - Az antiszemita libernyák: A valóság neked képzavart okoz? :-))
De nagy duma volt, el kell ösmerni! :-))
@a szív fészkei: Bocsánat, de nem a Gyalog galopp-hős után választottam nevet (bár igen kiváló film, rengetegszer láttam). Sir Galahad volt a Falkland-szigetekért vívott háború egyik brit csatahajója... a többinek olvass utána, érdekes történet.
@Interlock: :-DD Akármit mondasz, benned egy író is elveszett. Jó humorú író.

@Sir Galahad: Oké, elolvasom, és bocs. Nem bántai akartalak, de nekem a Monty Python az etalon az élet elviselésére. Enélkül - humor, önirónia - nem érdemes élni, és ahogy most látszik, nem is lehet.
@rodeo36: Oké, elfogadom - adná isten, hogy nekem is beváljon, hogy az átlagnál kicsit jobban meg tudok élni életem végéig. De azért van egy nagy adag érzelmi vihar is mindig, ami borít sok mindent, ezt magamról tudom. Viszont valóban a realitások azért kötnek. ;-)))
@rodeo36: Mindig érdekes más országok sajtójába belenézni, ott se épp a főcímekbe.

Persze, ha nem merünk kicsik lenni, akkor inkább ne. Akkor higgyük, hogy a világpolitika Orbán és a Pilis, meg a mi természeti kincseink körül forog.
@Interlock: Elnézést, de szerintem meg az a felesleges időhúzás, hogy valaki nekiáll zsigerből szapulni egy könyvet meg a szerzőit, csak mert utálja őket. Közben lehet, hogy okos érvekkel, tényekkel cáfolni is tudná hitelesen - csak ugye ahhoz tudni kéne, mi van a könyvben. Mindenesetre a keserűségedet megértem és sok mindenben igazat kell adnom neked.
@rodeo36: Itten van egy kis bibibíí. Tudom énbikaságom hol helyezkedik el az asztorológijai paletán, de: aszongya a fáma, hogy akkor én jó üzletember lennékmer bika. Hát lófaszt! Semmi affinitásom se nincs a züzleti élethö' ráadásul az se igaz, hogy ragaszkodok négylábbal a vátoszhatatlanságho. Akkor igen, ha ez norvég életszivonalatjelent, valahol 1 déli országba. Azt a fenese vátoztatná. Szóval óvatosvagyok én evel a homoszkópal bár a szomszéd meleg és neki begyön.
nem tom
süti beállítások módosítása