Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Figyelj csak, te szemforgató majom... Pontosan látja mindenki, hogy ... (2024.11.25. 19:10) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.05.16. 21:05 Fabius

Apátokfasza, meg a Horthy szobor

Címkék: kereki horthy szobor dániel péter sas attila

Ott vagyunk már? Ott vagyunk már? Ott vagyunk már?

Hogyhogyhol? A szellemi középkorban, ott. Vagy úgy érzitek van még hová bandukolni, mert az utcán még nem köpdössük le egymást, megelégszünk a köztéri szobrok basztatásával, és a félhülyék tisztes távolból kerülgetésével? Igen, Dániel Péterről és Sas Attiláról beszélek, meg a Károlyi, József Attila és Horthy szoborról.

Vajon mire megoldás, ha leöntjük vörös festékkel a Horthy szobrot, azon kívül, hogy semmire. Igen, a jobboldalnak most arra áll fel, ha az impotenciájukat fallikus jelképek felállításával kompenzálják. Olyan ez, mint a diszkóban ujjon pörgetett BMW kulcs: baszni nem lehet vele, de az illúziója megfizethetetlen. De van ennek bármi jelentősége? Ha Sas Attila, kereki jobbikos képviselőnek csak akkor áll fel, ha Horthy fából faragott mására néz a hálószoba ablaka, és jogszerű lehetőséget talál annak felállítására, akkor nézegesse. Itt nálunk is lényegesebb volt tiszapistának szobrot állítani, mint Markó Elemér jobbikos képviselőnek a papcsáki önkormányzat közpénzherdálásával foglalkozni, de istenem: összenő ami összetartozik.

Viszont ez a Dániel féle ámokfutásra nem indok. Mert most az van, hogy ezt a négy évet így kell kihúzni. Legalábbis azoknak, akik nem csak pofázzák a demokráciát. Ha elvitatod a többségi döntést - ami kétharmadot adott a Fidesznek, és parlamentbe juttatta a Jobbikot - hogy akarod ilyen elvek szerint legitimnek tekinteni az emszpét, az elempét és Gyurcsányt, akiket ugyanaz a döntés ültetett oda, ahol most vannak? Ne játsszuk már ezt, hogy demokrácia csak akkor van, ha nekünk megfelel a szavazati arány. Ne játsszuk azt, hogy a Károlyi szobor kipázására, áthelyezésére, a József Attila szobor körüli huzavonára a Horthy szobor leöntése legyen a válasz. Mert ebben az esetben elmagyaráznád, kedves Dániel Péter, ugyan miben különbözöl te ezektől az emberektől? Ha meg nem különbözöl semmiben, akkor mire fel demokratázol? A kaszinótojás még vicces volt, a kecsapos marhaságra már ásítottam, de ez...

Sas Attila könnyebb helyzetben van. Az ő pártjának vezére már kijelentette, hogy ők nem demokraták. Ebbe a világképbe belefér, hogy építsünk börtönt vázzeg mindenkinek aki nekünk nem tetszik, oszt vágjuk be őket oda. Fasznak ennyi másképp gondolkodó, amit az egybites nem érhet föl ésszel? Minden cigány bűnöző, minden zsidó népellenség, minden liberális menjen a sittre. Szentháromság újrafogalmazva, oszt'jónapot. De ha úgy komplett le vagytok nácizva a mérhetetlen ostobaságotokért, akkor kurvára meg vagytok ám sértődve, ugye. Nyugtasd meg magad aranyapám, 20%-al én is fizetek több adót, ha azt az OPNI újranyitására fordítják, hogy a magadfajta futóbolondoknak legyen hol rázni az ágyrácsot. Pluszbónusz a magánvagyonomból csináltatok neked egy Horthyval ölelkező Dániel Péter mellszobrot, hogy otthon érezd magad.

Picsábamár az ilyen idiótákkal!

835 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr14520989

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megdöbbentő eredményt hozott a szélsőjobboldali férfi génvizsgálata 2012.05.17. 09:31:32

Egyik olvasónk jóvoltából blogunk megdöbbentő háttér-információkhoz jutott az interneten keringő, állítólag egy szélsőjobboldali állampolgár családfakutatásához készült szakértői véleménnyel kapcsolatban. Bár a világhálón terjedő anyag - amivel kapcsol...

Trackback: Megdöbbentő eredményt hozott a szélsőjobboldali férfi génvizsgálata 2012.05.17. 09:31:16

Egyik olvasónk jóvoltából blogunk megdöbbentő háttér-információkhoz jutott az interneten keringő, állítólag egy szélsőjobboldali állampolgár családfakutatásához készült szakértői véleménnyel kapcsolatban. Bár a világhálón terjedő anyag - amivel kapcsol...

Trackback: Qrva nagy gáz van szimbolikus ügyek terén 2012.05.17. 09:14:44

Lassan már tényleg elhiszem, hogy teljesen meghülyültünk. Mint írtam korábban, nem éltem meg diadalmámort, amikor megtudtam, teret és szobrot is kap a Kormányzó Úr, a Nemzet Apja, mivel nem értek egyet hatalomgyakorlási módszereivel és úgy általában a ...

Trackback: Ne csinálj magadnak faragott képet – politikusokról se! 2012.05.17. 08:54:16

* 1. És szólá Isten mindezeket az igéket, mondván: 2. Én, az Úr, vagyok a te Istened, a ki kihoztalak téged Égyiptomnak földéről, a szolgálat házából. 3. Ne legyenek néked idegen isteneid én előttem. 4. Ne csinálj magadnak faragott képet, és semmi haso...

Trackback: Hősünk Horthy 2012.05.17. 07:15:26

Teniszben szép sikerei voltak, remekül mozgott az úri társaságban. Később tengerre szállt, ahol először hajókat, majd magát a tengert veszítette el. A szárazföldre lépve megmaradt korábbi pályája ívén és elvesztette az országot. Ma sokan meghatottan em...

Trackback: Mondjátok meg Júliának... 2012.05.17. 00:37:14

 A pécsi Egyetem eredmény nélkül zárta le a vizsgálatot Gyurcsány Ferenc dolgozata ügyében. A DK szerint "megdőlt a plágiumvád". Az MN szerint "Gyurcsányt nem tisztázták".Közben (nem) mellesleg kiderült:nem igaz, hogy Gyurcsány...

Trackback: Közmunkások gyalázták meg Orbán Viktor szobrát 2012.05.17. 00:33:38

Közmunkások maroknyi csoportja vérrel és verejtékkel mocskolta be Orbán Viktor szobrát. Civil szervezetek, az LMP és Mesterházy Attila egyhangúan elhatárolódtak az akciótól, mondván, még az Orbán Viktor elleni fellépéseket is csak a demokratikus kerete...

Trackback: Bicikliszentelés Mezőkövesden – Így készül a szentelt bringa 2012.05.16. 23:08:32

  600 biciklit áldott meg egy pap a mezőkövesden vasárnap. Az ötlet a katolikus egyháztól származott. Hol voltak ezek a jámbor emberek, amikor a város vezetői februárban a “Munkát, kenyeret” menet résztvevőit alázták? “Itt Mezőkö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Nem kell Dániel javára írni semmit. A jobbikosok is "csak" táblát akasztottak a Károlyi szobor nyakába és kipát tettek a fejére, de magában a szoborban kár nem esett.

hirszerzo.hu/hirek/2010/11/16/20101116_jobbik_tuntetes_demonstracio

Hányinger az is, de most erre kellett rálicitálni? Hogyan múljuk alul egymást verseny van, vagy mifasz? És ezt írjuk a javára bárkinek?
@Fabius: mindenki szabadsaga addig tart, amig azzal masok jogait aranytalan mertekben nem serti.

nem hinnem, hogy egyesek szolasszabadsagnak velt hangulat- es gyuloletkeltese magasabb szintu jog, mint tomeggyilkossagok aldozatainak es a leszarmazottaiknak meltosaga...

konkretan feljelentest fontolgatsz karakan ellen. vagy mar meg is tetted. hogy fer ossze ez a szolasszabadsagrol altalad leirtakkal?:-)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Nem akarok beleugatni.De ott a palesztinok voltak előbb.
Persze..katonai hatalom.Az USA hatékony segítségével,és az ENSZ 1948-as határozatával.
Miért izgatja a világot az állítólagos iráni atomkísérlet,amikor azzal senki sem foglalkozik,h Israelnek milyen atom arzenálja van?
Még az atom sorompó egyezményt sem kellet ratifikálniuk.
Nem vagyok zsidóellenes, inkább emberellenes leszek lassan... DE Jézust "szédelgőnek", meg "reklámarcnak" nevezni... Na, de mindegy is, végre megjött a rántott karfiolom petrezselymes krumplival.
@Fabius: Hülye volt, de mi vele a probléma? Nem tett maradandó kárt a szoborban, nem rongálta más tulajdonát.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Szövegértelmezési problémád van: nem arról volt szó, hogy ki mit csinált egy adott területen, hanem arról, hogy amikor a nagyhatalmak a zsidók nyomására létrehozták Izraelt, akkor ez milyen lépés volt. Lehet kecskeszaros, lehet porfészek de egy adott nép országa volt.

Igen, mint írtad azt a pár négyzetkilométert le lehet rombolni... itt ki is merül az érvelés, mert az országuk és a területük visszaszerzésére tett kísérlet a teljes kiirtással megoldható...
A gond ha józanul gondolkodsz Izrael erőszakos létrejötte volt. Anno Sanyi bácsival beszélgettünk erről sokat, és Ő hithű zsidóként is a legnagyobb hibának tekintette. Pedig hidd el nem buta ember volt!

Dolgoznom kell, így köszönöm mindenkinek az érveket-ellenérveket felvonultató vitát, aki sültbolondnak tart annak pedig szép és tartalmas napot kívánok! :)
@wagem: a muzulmán vallás i.sz.670 körül terjedt el. az arabok előtte dzsinnekben hittek. palesztinnek 1948 előtt mindekit hívtak, aki Palesztinában élt.
i.sz.130, a zsidó államiság megszűnése után muzulmán, keresztény, török, angol uralom következett. az ottani arab vezetők politikai okokból vették fel a palesztin nevet, holott Jordánia a palesztin állam.
Izrael pedig a saját vérével fizet a biztonságáért, és mindegy, milyen gyártású (amúgy egyre több izraeli) fegyverrel.

@Lucky Larry Silverstein: az a zsidó költözik oda, amelyik akar. akkor miért nem jön át minden határon túli magyar a mai Magyarországra?

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Saul?! ezt nem értem. Saul volt az első zsidó király, amúgy csúnyán megbukott, és Dávid követte a trónon.
„A legnagyobb veszélyt a zsidóságra nem az antiszemiták jelentik – hanem az unatkozó zsidók” Őszinte zsidó vélemény Horthy Miklósról

www.hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=53707
@sörtelen: "Amiért a húsvéti tojás is piros."
Én valami komenista dologra gondoltam, ezért nem értettem. De ha meg vér, akkor Antall Józsefet miért öntik le pirossal? Vagy Antall esetén mást jelent, mint Horthy esetén? Megannyi talány! ;)
@wagem: Irán nyíltan Izrael megsemmisítésére törekszik. Ez tagadhatatlan, elég megnézni Ahmedinedzsad beszédeit. (amúgy az irániak nem annyira nyitottak erre az iszlamofasiszta ideológiára) Az iráni atomfejlesztés katonai célú, és elutasítják a megfigyelést és a békés célú segítséget.
Izraelnek van atomja, de csak a legvégső esetben, önvédelemre vetné be, de ne is gondoljunk erre, mert senkinek nem lenne jó.
1973-ben az izraeliek beígértek 1 kis atomot a támadó araboknak arra az esetre, ha nem állítják le magukat. Leállították magukat.
Mégis persze egyeseket az izraeli atom szúrja a szemét.
@Zahal: Izraelnek van atomja, most már van perzsáknak is. A pakisztániak messze vannak, és ők India ellen akarják felhasználni, így a térségben az araboknak nincs. Számomra egyensúlyi helyzetnek tűnik. Nem nagy kár.
@Zahal: Haligali! Ezeket megválaszolod majd nekem egyszer?? :)

www.nkusa.org/Historical_Documents/tenquestions.cfm
www.hazankert.com/200804_igaz-e.html

Mondjuk ez is tanulságos a témában. :)

35 év telt el azóta, hogy az ENSZ Közgyűlése 1975. november 10-én a cionizmust a „rasszizmus és faji megkülönböztetés” egyik formájával azonosította, egyértelműen elítélve Izrael alapító ideológiáját. Ez csak azoknak meglepő, akik nem ismerik a szentföldi haramiaállam valódi történelmi és elméleti alapjait.

A XIX. században a nacionalista eszmék gyökeret vertek a közép-európai zsidó közösségekben is, amelyek a többségi politikai-társadalmi környezetbe való beolvadást identitásvesztésnek érezték, ezért a cionizmus saját területet akart találni a zsidóság számára. Különböző zsidó mozgalmak szerveződtek, a vallásos cionista irányzatot azonban az évszázad végére felváltotta a politikai cionizmus. Fő képviselője, Herzl Tivadar agnosztikusnak vallotta magát, és A zsidó állam című híres művében ezt írja:

„Számomra a zsidó kérdés nem társadalmi és nem is vallási, hanem nemzeti kérdés.” Kezdetben nem különösebben érdeklődik a Szentföld iránt, és zsidó állama létrehozásához Ciprusra vagy Argentínára, Mozambikra vagy Kongóra, Ugandára vagy Tripolitániára gondolt. Miután azonban rájött, hogy Palesztina egy „ellenállhatatlan erejű toborzókiáltás”, kijelenti: „A mi felejthetetlen történelmi hazánk Palesztina.” Tervéhez igyekszik megnyerni Nagy-Britannia támogatását, és Cecil Rhodes brit gyarmatosítónak köntörfalazás nélkül bevallja, hogy „programom egy gyarmati program”.

Herzlnek köszönhetően a politikai, nacionalista és gyarmatosító cionizmus győzelmet arat az 1897-es bázeli kongresszuson, miközben az amerikai rabbik montréáli konferenciája a következő határozatot hozza: „Egyáltalán nem helyeseljük a zsidó állam létrehozását célzó kezdeményezést..., (...) a judaizmus célja nem politikai és nem is nemzeti, hanem spirituális.”

Időközben a német újromantikus ihletésű, radikális völkisch ideológia teret nyer a zsidó ifjúság körében. 1898-ban az Ahad Ha’am néven publikáló Asher Ginsberg „Nietzscheizmus és judaizmus” című cikkében leleplezi „a zsidó fiatalok egy részét hatalmába kerítő nietzscheizmust”, és elítéli a „hatalomakarás” és az „übermensch” ideálját. A német romantika azonban továbbra is nagy hatást fog gyakorolni a zsidó ifjúságra és értelmiségre. Így 1911-ben Martin Buber haszid filozófus is védelmébe veszi a Blut und Boden (vér és föld) német koncepciója által befolyásolt völkisch cionizmus gondolatát. 1919-ben Viktor Arlosoroff Berlinben közzéteszi völkisch-szocialista pártjának manifesztumát, amelyben „létharcra” hívja a zsidóságot „a felvilágosodás asszimiláló mozgalmának örökségét” valló pártok ellen, amely mozgalmat szerinte „egy fajok nélküli emberiség iránti obskúrus törekvés” lelkesíti.

1922-ben a cionista vezetők kapcsolatba lépnek a fasizmus megalapítójával, Benito Mussolinivel, a Palesztinát megszállva tartó Nagy-Britanniával szembeni ellenségességre építve. A Duce 1927-ben fogadja Nahum Goldmant, a Cionista Világszervezet elnökét. 1933 és 1941 között a németországi cionisták is a kompromisszum, sőt a kollaboráció politikáját gyakorolják a hitlerista Németországgal, hiszen a cionizmus és a nemzetiszocializmus egyaránt szemben áll a liberális-univerzalista ideológiával. 1933. június 21-én a Németországi Cionista Szövetség támogató memorandumot intéz az NSDAP-hoz: „A faji elvet proklamáló új állam megalapítása óta közösségünk alkalmazkodni szeretne ezekhez az új struktúrákhoz. (...) Mi is a vegyes házasságok ellen vagyunk, és meg akarjuk őrizni a zsidóság tisztaságát.” Ahogyan a nemzetiszocialisták számára, úgy a cionisták számára is legfőbb veszélynek a beolvadás számít, mert a német társadalomba teljes jogú állampolgárként integrált zsidók fenyegetést jelentenek mind a zsidó, mind az árja faj számára.

A fajtisztaság követelménye a Betar cionista ifjúsági mozgalmat megalapító Zeev Zsabotyinszkij írásaiban is felfedezhető: „Az ember nem tud egy olyan néppel azonosulni, amelynek a vére különbözik az övétől. (...) Asszimiláció nem lehetséges. Nem fogjuk engedélyezni az olyan dolgokat, mint a vegyes házasság, mert nemzeti integritásunk megőrzése csak a fajtisztaság fenntartásával lehetséges, és ehhez rendelkezni fogunk azzal a területtel, amelyen népünk létrehozza a fajtiszta lakosságot.” Szavai magyarázatot adnak arra, hogy miért a Betar volt az egyedüli szervezet, amelynek a tagjai egyenruhában masírozhattak Berlin utcáin Hitler hatalomra kerülése után.

1935-ben a nürnbergi törvények megtiltják a zsidók és németek közötti nemi kapcsolatot és házasságot. A jogszabályokat jórészt megszövegező Julius Streicher elismeri, hogy a zsidó vallási törvényeket vette mintául. Válaszul egy újságcikkre, amely a zsidókat idegen kisebbségként említi, a Jüdische Rundschau német cionista lap így reagál: „Németország kielégíti a Zsidó Világkongresszus kéréseit, amikor kijelenti, hogy a Németországban élő zsidók egy nemzeti kisebbség.” Valójában a cionisták úgy vélték, hogy a zsidóság egy különálló faji entitást (Volksgemeinschaft) alkot, és nem része a német nemzetnek.

Egyébként éppen ezért támogatták egyes hitlerista vezetők is a cionista tervet. Reinhardt Heydrich, akkor az SS biztonsági főnöke 1935-ben az SS hivatalos lapjában, a Das Schwarze Korpsban írja: „A zsidókat két kategóriára kell osztanunk: a cionistákra és a beolvadás híveire. A cionisták egy tisztán faji koncepciót képviselnek, és a Palesztinába való kivándorlással segítik felépíteni a saját zsidó államukat.” Alfred Rosenberg, a III. Birodalom főteoretikusa kijelenti: „A cionizmust erőteljesen támogatni kell, hogy a német zsidók évi kontingense Palesztinába távozzon.” Ez a kollaborációs politika 1941-ben fog tetőzni, amikor a cionista Stern terrorcsoport katonai szövetséget ajánl Németországnak.

Az Abraham Stern és a későbbi izraeli miniszterelnök, Jichák Samir által aláírt és az ankarai német követnek eljuttatott dokumentumban ez olvasható: „Felfogás tekintetében azonosulunk önökkel. Miért ne működnénk együtt?”

Végül a cionistáknak 1948-ban sikerült megalapítaniuk egy zsidó államot Palesztinában. Rasszista, teokratikus, militarista és expanzionista államként Izrael azóta is a cionista ideológia tökéletes megtestesítője, a cionizmust elítélő ENSZ-határozatot viszont az USA nyomására 1991. december 16-án visszavonták.
@Pamo: "Lehet kecskeszaros, lehet porfészek de egy adott nép országa volt. "

nem volt nep.
nem volt orszag.
nem volt allam.
nem volt semmi.

most van orszag, allam, nep, infrastruktura, mezogazdasag, ipar, k+f.

es tovabbi szep napot Neked:-)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Úgy fér össze, hogy karakánt sem a véleményéért fogom picsán rúgni, hanem azért, mert lopással vádol. De ezt sem moderálom, őt se tiltottam, mondja, ha akarja.

De számoljon vele, hogy következménye van.
@Zahal: "Izrael pedig a saját vérével fizet a biztonságáért"

Tévedsz. Nem azzal hanem az AIPEC zsidók meg az amerikai adófizetők pénzével fizet a biztonságotokért.
@Gábriel angyal: a faji alapú válogatás mindenképpen káros. a vegyesházasság elkerülése vallási szempontból fontos. (melyik hithű keresztény örül annak, ha zsidó vagy muzulmán kerül a családjába?) annak tekintetében, hogy a zsidó nép vallása a zsidó vallás.
nem mindegy, mi a megoldás: kivándorlás vagy kiirtás? a német vezetők egy idő után az utóbbi mellett döntöttek, a határok lezárultak. a holokauszt aztán nem válogatott.
a német zsidók németebbek voltak a németeknél, és sok magyar - főleg budapesti - zsidó magyarabb a magyarnál. ez is lett a vesztük.
a neturei karta amúgy szélsőséges szekta, amely nem lát az orránál tovább és az iráni vezetőkkel parolázik, részt vesz a holokauszt-tagadó konferenciákon. kár rájuk hivatkozni, hogy bezzeg.
@Gábriel angyal: 1948 óta kb. 23.000 izraeil katona és civil esett el a honvédő háborúkban. ezzel fizettek és fizetnek a mai napig. minden évben megemlékezünk róluk. Izrael amúgy köszöni, jó van; problémád?
adófizetési alapon kérem adóm 20%-kal való csökkentését, mert nem támogatom a jobbikot, sem azt a néhány/valamennyi zsidóevő fideszes képviselőt sem. (OFF: az autópálya díjának emelését sem)
@Fabius: en sem kertem, hogy TE barkit is szakcionalj. az volt a kerdesem, hogy van-e kifogasod ellene, mint "hazigazdanak", hogy buntetofeljelentest tegyek lucky ellen.

egy igen v nem boven megfelel es hidd el, abszolut szamit a velemenyed:-)

mellelseg ha a holocaust tagadasa belefer a szolasszabadsagba tobbmillio ember meltosaganak megsertesevel egyetemben a te egyszemelyes becsuletednek megsertese miert nem fer bele?:-)

igazat adok neked maxiumalisan azert, amit teszel. ez a helyes eljaras. teljesen komolyan mondom.

csak kivancsi lennek, hogy mennyivel er tobbet a te becsuleted, mint parmillio erintett meltosaga;-)
@Zahal: Annyira nem ismerem a zsidó belpolitikát. Mennyire szabad ország? Pl. levezethetem egy újságban, hogy Isten nem létezik
@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: persze, hogy írhatnál. demokratikusan szabad és nem klerikális állam.
külföldről jött nem zsidók is élhetnek és letelepedhetnek Izraelben, ha van munkájuk, el tudják tartani magukat. (Magyarországon idegennek letelepedni még sokkal nehezebb, nem is beszélve olyan extrém példáról, mint Ausztrália). Az izraeli keresztényeket (beleértve a keresztény arabokat) főleg az izraeli zsidók védik meg és garantálják a keresztény szent helyek fenntartását, biztonságát.
Az egész történetben az igazságtalan, tényeket nem ismerő és gyűlöletes vádaskodás a legvérlázítóbb.
@Zahal: Nem állt szándékomban vádaskodni, csak érdeklődök. A teokratikus államok nem éppen a szabadság jogaikról híresek.
@Plumper: "amíg 1920-1945 imádott nosztalgia a magyaroknak, addig itt nem lesz béke. totális immoralitás, ami uralkodik."

Nem nosztalgia, hanem a történelmünk része. Mégpedig olyan része, amit a 89-ben végetért diktartúra nagyon nem tényszerűen taglalt. Sokan észrevették ezt és kialakították a maguk véleményét.

A történelmi események/szereplők a maguk zitz im leben-jében értelmezhetőek csak. Horthy is. Ebben az összefüggésben sokan azt gondolják, hogy a lehetőségekhez képest jó vezető volt, Magyarország pedig a helyzetéhez képest vállalható hely. Ebben semmi káros nosztalgia nincs. Még kevésbé bármi elítélendő. Ma senki nem akar újra születési arisztokráciát meg cselédséget (na jó, kis kivételtől eltekintve, de ez a kivétel bal és jobb oldalon egyaránt megvan).

Ha magamra gondolok, a magyar történelmet a saját történetem részeként tekintem. Minden lapját. Így a Horthy korszakot is. De mai ember vagyok, ez az én korom.
@Zahal: Néhány további aprócska kérdés.

1. Izrael eddig hány db ENSZ határozatnak nem vetette alá magát?

2. Melyik más országban van a földön olyan tábla, amelyik mondjuk Izraelben így van kitéve: "csak zsidóknak"?

3. Az iráni atomtudósok felrobbantása az ugye szerintetek semmiképp sem terrorizmus?

4. Az Irgun nevű cionista terrorszervezet Menachem Begin későbbi izraeli miniszterelnök vezetésével felrobbantja a King David Hotelt. 91 ember meghal, 45 megsebesül. Ebben a szállodában működött a helyi brit katonai vezérkar, illetve a brit rendőrség bűnügyi nyomozóosztálya. Ez volt a köszönet, amiért a britek a vérüket adták a zsidók ellenségei, a németek elleni harcban. Manapság a zsidók rendszeresen a "palesztin terroristák" elleni harcról beszélnek. De arról nem szólnak, hogy a modernterrorizmust igazából ők találták fel.
Ez nálad szintén a nagy honteremtő és legerkölcsösebb hadsereg jellemzője?

5. Az alábbi magvas és igazán "megnyugtató" kijelentéseket nekünk, európai polgároknak hogy kell értenünk??

Izraeli történész: "Izrael rákényszerülhet Európa megsemmisítésére"

Egy izraeli történész: "Izrael abban a helyzetben találhatja magát, hogy el kell söpörnie Európát"

Az izraeli katonai történész Martin Karfeld kijelentette, hogy Izrael kényszerítve érezheti magát az egész európai kontinens megsemmisítésére, fölhasználva minden katonai lehetőséget, beleértve a nukleáris fegyvereket is azon esetben, ha úgy véli, hogy végveszélyben van. Még azt is hozzátette, hogy Izrael Európát egy makacs ellenfélnek tartja.

Ez a kijelentés az izraeli rádió 7-es csatornáján hangzott el, az arab fordítással, a vizsgálatokkal és az információkkal a tanulmányi központ foglalkozott.

"Több száz atomtöltettel és rakétával rendelkezünk, amelyek különböző célpontokat érhetnek el az európai kontinens szívében, Rómát beleértve" - mondta Karfeld, hozzátéve, hogy legnagyobb része az európai fővárosoknak kiemelt célpontjaivá válnának az izraeli légierőnek.

Az izraeli történész többszörösen hangsúlyozta Izrael kapacitását, ami a világ egészének megsemmisítésére irányul, ha úgy érzi, hogy számára közeleg a vég.

Ami a palesztinokat illeti, a történész Karfeld azt mondta, hogy jelen pillanatban Izrael egy speciális stratégiát követ, ami a palesztinok tömeges deportálására alapszik, azzal a céllal, hogy mindet kitaszítsák, kivétel nélkül, csupán a kellő pillanatot várják ennek végrehajtására.

"Két évvel ezelőtt az izraelieknek mindössze 7-8%-a hitt ebben a palesztinokkal kapcsolatos megoldásban, de csupán két hónap alatt a százalékuk 33%-ra emelkedett. Ma a Gallup Intézet felmérése szerint, ez a százalékarány egészen 55%-ig megnőtt.

Karfeld alátámasztotta, hogy Izrael mindenképp nyereséget akar bármiféle olyan helyzetből, ami "arany lehetőséget" nyújt a palesztinok kiszorításában, pontosan úgy, mint 1948-ban a Deyr Yasin mészárlás esetén.

Arra a kérdésre, hogy: "Izrael nem fél, hogy egy bűnöző államnak fogják nyilvánítani, ha kitaszítja a palesztinokat?", Karfeld ismételten így válaszolt: "Izrael egy olyan állam, amely nem foglalkozik azzal, hogy mit mondanak róla mások. Emlékeznetek kell mit mondott a volt miniszter a Difesa Moshe Dayan-ról: "Izrael mindig úgy kell, hogy reagáljon, mint egy veszett kutya, túlzottan veszélyes, ha terhére van valaki."
@Ad Dio: zitz im leben = sitz im leben ülj le, egyes... igenis...
@Zahal: az a zsidó költözik oda, amelyik akar. akkor miért nem jön át minden határon túli magyar a mai Magyarországra?

- azért mert a szülőföldje HTM ország. A zsidók viszont azzal érveltek amikor a szentföldet akarták hogy az a szülőföld, ehhez képest harmaduk költözött tán oda.

- persze zsidókból nem lehet megélni.
@Zahal: Az iráni atomfejlesztés katonai célú, és elutasítják a megfigyelést és a békés célú segítséget.
Izraelnek van atomja, de csak a legvégső esetben, önvédelemre vetné be, de ne is gondoljunk erre, mert senkinek nem lenne jó.

Ez mi? Tény vagy vélemény?....:)
@Gábriel angyal: 1. Az Izraelt megtámadó arab országokat mikor ítélte el az ensz?
2. mit előbb írtam, nem zsidók is letelepedhetnek Il-ben, csak nehéz, mint mindenhol máshol, lásd Magyarország. qrvanehéz ám egy ugandainak itt letelepedni. Az összes nemzetállam a sajátjainak van "fenntartva", miért pont Izrael legyen átjáróház?
3. ha nincs más megoldás...amúgy ki mondta, ki volt?:-)
4. a palesztinai britek megakadályozták a zsidó menekültek bejutását, el is süllyeszettek pár ilyen hajót. az Irgun felszólítás és előzetes bejelentés után cselekedett.
de mi közöm nekem Beginhez?
mi közöm nekem Karlfeldhez?:-)
@Zahal: Az a nagy büdös helyzet, hogy olyan népet képviselsz, amelyik odadobta a saját fajtáját, hogy sikerüljön már végre rittyentenetek egy saját országot. :(

A 10 kérdésre továbbra is várom a választ.:)
@Gábriel angyal: Én sem kedvelem Izraelt. palesztinok basztatása, holokausztozás, külpolitikai megnyilvánulásai stb., de ne ítéljünk már el egy országot pár nagyon sötét megnyilvánulása miatt, azért mert egy gyökér azt mondta bombázzuk le jurópiát még nem fogják.
@Lucky Larry Silverstein: dehát itt van ez a gyönyörű konzerv polgári kormány legalább 30 évig, lehet visszajönni a határon túli magyaroknak.:-}
1948 előtti antiszemita jelszó: zsidók, takarodjatok Palesztinába
1948 utáni antiszemita jelszó: zsidók, takarodjatok Palesztinából.

----
sommázás és vélemény.
@Gábriel angyal: Néhány évente a németeknek tengeralattjárókat kell ajándékozniuk kedvenceimnek a megbánás jeleként: mno.hu/kulfold/learazott-tengeralattjaro-izraelnek-1061736

Persze a 70 éve fizetett pénzbeli megváltáson kívül.
@Zahal: itt van ez a gyönyörű konzerv polgári kormány legalább 30 évig, lehet visszajönni a határon túli magyaroknak.:-}

Legalább olvasnál, ha már nem tudsz sokat. A határon túli magyarok nem visszajönnek, mert sosem mentek el.

'48 előtt nemigen küldték a zsidókat palesztínába, mert azt ők jelölték ki maguknak, miután sok más hely nem tetszett. A lényeg hogy megszerezték és nem mentek el.
@Gábriel angyal: az a helyzet, hogy egy klasszikus neonáci érvelést tudsz magadénak: a zsidók maguk intézték a holokausztot. ez pofátlan, aljas, és az elkövetők a saját felelősségüket kenik arra, akiket üldöztek és gyilkoltak. hiába válaszolok, mert semmilyen válasz nem jó neked. ha utálod a zsidókat, akkor az a szemüveged és kész. a tényeket arra formálod.
@Zahal: 1. Figy ne terelj hanem mondj egy számot. Olyan háttérrel mint amivel te "dolgozol" pikk-pakk meg lesz. :)
2. Értem tehát elismered, hogy izrael echte apartheid állam, köszi. Ezek szerint én is kirakhatok egy táblát a Dohány vagy Síp utcába "csak magyaroknak" felirattal és ti és csahos médiátok hallgatni fog mint a sír, mivel Magyarország ugye nem átjáróház?? :)
3. Hogy hogy ki volt??? Nyilván jobbikosok robbantottak vagy Breivik haverod haverja, aki nagy cion rajongó és szabadkőműves. :)
4. Szóval valójában ti találtátok fel a modern kori terrorizmust is. Ezt is köcce. Csak azt nem értem akkor minek ajvékoltok ha titeket is robbantgatnak??
@Zahal: 1948 óta kb. 23.000 izraeil katona és civil esett el

- Kit érdekel? Akkor mondasz valamit ha a másik oldal veszteségét is odaírod.
@Lucky Larry Silverstein: vissza a jelenlegi határok mögé.

de igen, küldték oda a zsidókat 1948 előtt.
az ominózus "kijelölés" bibliai eredetű (a zsidó vallás és hagyomány ott született, oda köthető) és úgy gondolták, addig nem térhetnek oda vissza, míg Isten úgy nem rendelkezik.

de nem értem, ezzel is mit szőrözöl, mármint a "kedvenceid" ilyen-olyan dolgával.
@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Nem hát, de ugye azért Dayan megmondta a frankót a jövőre nézve.:)

Moshe Dayan: "Izrael mindig úgy kell, hogy reagáljon, mint egy veszett kutya, túlzottan veszélyes, ha terhére van valaki."
@Zahal: Ha én rajzolok egy 30000 km2 terület valahova a földön az Izraeliek odaköltöznek?
@Zahal: Egy szónak is száz a vége: Az nemzetállamot alkotó etnikum és a zsidók 1000x összeütköztek már a történelemben, ilyen-olyan eredménnyel.

Mindenki remélhetőleg tudja hogy hová tartozik, és az érdekeinek megfelelően képviseli magát. És ha ezért antiszemita kit érdekel? Aki nem zsidó és nem antiszemita, az anti-antiszemita tehát öngyülölö, max. nem tud róla. Tiszta formális logika.
@Gábriel angyal: (áh, reménytelen vagy;amúgy ha minket támadnak, visszatámadunk, akárhogy nem tetszik ez neked)
a magyarországi zsidók többet tettek ezért a nemzetért és országért, mint a magadfajta 7szilvasá nemes/dzsentri/pöffeszkedő kispolgár/nyilas senkiházik 1000 év alatt, ennyit az átjáróházról. vissza lehet menni belsőázsiába. ha itt hagynánk mindent, vinnénk magunkkal a jussunkat, abban biztos lehetsz. csak a tisztességes magyarokat sajnálnám. amúgy kösz, hogy engem tartasz a szószólónak.:-) klasszikus antiszemita (a világ normális felén köpnek rátok) látásmód az általánosítás.

@Lucky Larry Silverstein: pont ívesen lefosom a másik oldalt, mivel ők támadtak. nem vagyok másik oldal.
@Zahal: Ja, mit szőrözök végülis a németek pénze, nem a tietek.
@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: ha rajzolok egy ketrecet mongóliában, a horthysták odamennek végre? elvégre onnan nincs messze a Don.
@Zahal: nt ívesen lefosom a másik oldalt, mivel ők támadtak. nem vagyok másik oldal.

Na látod. Én meg zsidó nem vagyok..:D
@Lucky Larry Silverstein: hja, a németek pénze. meg a svájciak pénze, a zsidó aranyakból, beleértve a kitépett aranyfogakból.
és nem a te pénzed. nem a te dolgod.
a magyarnál kevertebb etnikum nem sok van. milyen etnikum?
@Lucky Larry Silverstein: nem baj, senki sem tökéletes :-D
csak vicceltem.
@Zahal: Figy. Szellemi elődeid és országotok megálmodói Mussolinival paroláznak, tagjai egyenruhában masírozhattak Berlin utcáin Hitler hatalomra kerülése után, majd pedig 1941-ben!!! a Stern csoport katonai szövetséget ajánl Németországnak, stb.

Ezek után én gyártom a klasszikus neonáci konteókat. Igen persze. Ülj le egyes. :)

Abban is tévedsz, hogy utálnám a zsidókat. Én a cionista eszmerendszert és az abból fakadó tetteket kritizálom, függetlenül attól, hogy netán egy zsidó vagy akár egy hottentotta követi el őket.
@Zahal: "vissza lehet menni belsőázsiába."
Eh?

Mi a fasz közünk van nekünk Ázsiához?
@Zahal: Ezt nincs értelme folytatni, mindössze mindenkinek képviselni kell az érdekeit.

Én is mondhatnám, hogy a 2 vh közt a német hiperinfláció idején hugyér-szarér vették meg a komplett ipart az 'ameriaiak'. Amit a németek visszavettek. Amit a zsidók visszavettek. Ésígytovább.

Azt nem mondom hogy a zs szervezettség és ügyesség nem csodás. Mert az. De azt állítom hogy káros mindenkinek aki nem tartozik közéjük.
@Lucky Larry Silverstein: "De azt állítom hogy káros mindenkinek aki nem tartozik közéjük. "

en tagadom. alfoldi parasztcsaladbol szarmazom es semmifele hatrany nem er abbol kifolyolag, hogy nem vagyok zsido. hacsak az nem, hogy gyakrabbban kell nyaron mosni az elobor alatt, mint nelkule kellene:-)
@Zahal: Persze többet meg a jussunk. :)
Egy kultúrát, egy civilizációt nem csak fegyveres erővel lehet megsemmisíteni, sőt fegyver nélkül lehet csak igazán. Erre kell, hogy figyelmeztessen minket Jerikó története.

A zsidók harsonaszóval körüljárták a város falait, a lakosok nem vették komolyan a veszélyt, így a falak leomlása után védtelenné váltak a hódítókkal szemben, azok pedig felkoncolták az egész lakosságot. Ugyanezen zsidók kései leszármazottai a XIX. század második felében egy szál batyuval, nyomorultul szivárogtak át a Kárpátokon, miután Galíciában (ahogy korábban Oroszországban) kitelt a becsületük, és a helyiek tudtukra adták: jól megvannak nélkülük. A liberális magyar politikai elit pedig nem vette komolyan a veszélyt, így a „batyusok" leszármazottai, miután hozzáláttak Magyarország évezredes védőfalainak (kereszténység, nemzeti kultúra, hagyományok) „szétkürtöléséhez", hatalomra kerülve - 1919, majd 1945 - likvidálták a magyar értelmiséget és arisztokráciát, hogy a helyébe lépjenek.

Erre valóban büszke lehetsz. :)
Azetr elmentunk elegeg zsidozasba, de ne feleddjuk mar el, hogy ez a szorny nem ziso magyarokat is legyilkoltatott !!! Nem mintha, ez kevesbe lenen bun, ed a leghulyebb fasiszta is felfoghatna, hogy kurvara nem nezmeti dolog leoletni a sajat neped !
Az meg mar hab a tortan, hogy a jobbikos, vagy fideszes gerinc, az annyi, hogy nagy pofa van ha haboruba kell szallni (akar gazdasagiba), de a kovetkezmenyeket viselni mar nem akarjak, lasd horhty szanalmas gyavasagait, ez megis, hogy fer bele a jobbos hos kepbe, azon kivul, hogy a nacik gyava kutyak mind ?!
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Mondjuk a származásod érződik. És ha téged semmi hátrány nem ér akkor nyilván adót sem fizetsz, úgyhogy meg is hagylak gyermeteg hitedben.
@dr. nomac: Nem mintha, ez kevesbe lenen bun, ed a leghulyebb fasiszta is felfoghatna, hogy kurvara nem nezmeti dolog leoletni a sajat neped !

Nem mintha tudnál írni. Vagy olvasni. De próbálj keresni egy hadviselő elöljárót, királyt, akárhol a történelemben aki nem 'ölette a saját népét'.
@Lucky Larry Silverstein: de igen, fizetek adot. de ha meghatarozhatnam, hogy kit akarnek kizarni ajuttatasbol azok az antioszemitak, jobbikosok, neonacik lennenek. ugyanis ok nem seggfejnek szuletnek, hanem sahjat elhatarozasukbol lesznek seggfejek. tehat felelosek erte. ezzel szemben aki zsidonak szuletik nyugodtan lehet normalis is es seggfej is:-)

te sem azert lettel seggfej, mert annak szulettel, hanem mert azza valtal a sajat dontesed folytan. azaz te tehetsz a seggfejsegedrol:-) felelos vagy erte.
@Lucky Larry Silverstein: na latod, ezert nincs szuksegunk ilyenekre es ezert nincs szuksegunk horty szoborra sem.

a kiralyok es arisztokratak a leginkabb pszichopata tomeggyilkosok leszarmazottai.

nincs is rajuk semmi szukseg. szegyenfoltjai ok az emberisegnek.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: De nem határozhatod meg. Igy csak a zsidónak fizetsz, nem keveset.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Arra nem gondoltál még, hogy téged is sokan seggfejnek tartanak? Mert én figyellek egy ideje ezeken a blogokon és biztos vagyok ebben. :)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Igen tudjuk és köszönjük Sipike.

Ez pl. anélkül hogy tudnád 100% zsmarketing, hogy a klasszikus uralkodó eliteket el kell takarítani. Minek? Hát nem neked, elhiheted.
@Lucky Larry Silverstein: nem baj, tamogatom:-)

akkor is, ha szerinted zsido. es akkor is tamogatnam, ha tenyleg zsidok otlete. akkor a zsidoknak van egy jo otletuk. votl mar mas is, ami bejott. szamitogep peldaul. internet. tudod, amit olyan boldogan hasznalsz az antiszemita propagandad terjesztesere:-)

elmeselm neked is, hogy tudd.

ha veled es a hozzad hasonlokkal kell szmeben allni, barki melle odaallok:-) zsido? cigany? roman? szlovak? szerb? nem szamit. a fontos az, hogy a hozzad hasonlo veszett rozsomakok egyre kevesebb levegohoz jussanak. mert az emberi minoseget a tettek hatarozzak meg, nem a szuletes. es mnost nezz magadra, te szerencsetlen, hogy mit is teszel:-DDD
@Pipas: nem nagyon zavar:-)

szerencsere megtehetem, hogy a sajat ertekrendem szerint elek igy nagyjabol pont leszarom, hogy minek tartanak..;-)

eleg eros az egom es a magamba vetett hitem, hogy ne foglalkoztasson az ilyesmi komolyabban:-)
@Pipas: es ez nem szegyen:-)

nem nagyon all szandekomban beallni az onsajnaltato, allandoan panaszkodo, az irigyektol valo felelmukben alszerenysegbol hazudozok koze:-)
@Zahal: ja, valóban nem. viccet félretéve, nekem csak egy kérdésem van.

Engem az érdekelne, hogy mitől olyan elviselhetetlenül szúrós szagúan büdösek a zsidó férfiak? Persze, ha te ezt nem érzed magadon vagy magatokon, akkor tekintsd ezt a kérdést tárgytalannak, mindenesetre azért engem érdekelne. S ezért kérdem, hátha te tudod.

Én tanyák mellett élek, ismerem az bűzt, az állati szagokat, meg persze jártam már állatkertben, meg Budapesten is éltem eleget, szóval most nem a klasszikus Nyugat aluljárós, parkban hugyozó hajléktalan-szagra gondolok, és nem is a friss tavaszi trágyára, s nem is a disznóólra, talán a birka bűzéhez hasonló szagról beszélek: ilyen csípős, orrfacsaró, nagyon durva.

Szóval ez érdekelne, hogy nem mosdotok, vallási előírás a tisztátalanság, vagy ez még a kecsketerelgető sivatagbeli múltatok miatt van, vagy hogy van ez? Ez utóbbira tudok gondolni, az ugye egy más égöv, lehet, hogy más a hőháztartásotok, és az izzadás nálatok másképp megy (ami, ugye a hőszabályozásért felel), a faggyúmirigyek ilyen zsíros váladékot termelnek, vagy ilyesmi? Emiatt ilyen torokkaparó? Mire kell ilyenkor gondolni, mitől vagytok ilyen... ilyen brutálisan görényszagúak? Ez az, nem is juh, hanem görény! Mint a macskahúgy és görény keveréke, szóval ez mitől van, hogy tényleg ilyen "nem lehet levegőt venni"-szinten éktelenül büdösek vagytok? Ez nagyon érdekelne.

Néha tapasztaltam, hogy ha nőt láttok, akkor kezdetek el vadul szaglani, de nagyon, ilyen faggyú vagy nem is tudom... No, érted: csak tudod, miről beszélek!... de elhiheted, hogy nagyon kész, übergáz.

Ja, és nem is engem érdekel elsősorban, van egy ismerősöm, akinek meséltem a múltkori kis műsorodról, mekkora arc vagy, neki megígértem, hogy megkérdezem, ha legközelebb látlak, szóval nem magam miatt kérdem, és ezért számítok a megértésedre, és előre is köszi a választ!
@Gábriel angyal: Nem vagyok egy zsidó ellenes, de láttuk a szektája mit művelt. Elég hamar megsemmisítette Európát a fertő tanaival, szerencsére azért a romok alatt megmaradt eredeti kultúránk, és most 1800 évvel később szerencsére kezd felszínre törni. Persze ez Rómában a gyerekpornó császároknak nem tetszik, érthet.

Így valamennyire igazat tudok neked adni.
@Gábriel angyal: Kösz..remek írás.Sokat tanultam belőle.:-)
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Miért?Emléxel még Kahane rabbira??Az ultra ortodoksz zsidóra?Komoly befolyása volt Izrael bel-és külpolitikájára is.
Véletlenül gyorsan meghalt.
Szerencsére!!
@Plumper: Nem sütöm le a szemem,jobb esetben köpök.Főleg ha ilyen D.P-ket látok.
Vagy ha 5-éves zsidrák porontyot látok seggig érő pajslival,2 méteres fekete kalappal a tök fején.
Naa..ezért nem lesztek ti soha magyarok,ne is erőlködjetek.
Máshol keressetek hazát.
Mit beszélsz itt magyar ősökről??
@cats'ndogs: Biztosan igazad van,ennyire nem értek a témához.
Bár azt is olvastam,hogy a Biblia valami római cézár találmánya volt.
Ne kérdezd a nevét..
Amíg ember él a földön soha nem lesz tiszta képünk erről.
Sajnos.
Üdv:
@Zahal: Mit tudsz a vérvádakról?
Hány millió zsidó gyermeket kínoztok meg nap mint nap az értelmetlen barbár metéléssel??
Ha tudsz hiteles dokut. mutatni a nyúzásokról,gyermek áldozatokról,akkor várom.
De nyilván Palesztínában ezt másképpen gondolják.
@Plumper: Magyar rabbi..na ne sértegesd a nemzetemet.Zsidó rabbik vannak.
Magyarok nincsenek.
És h ki a magyar,kinek vannak magyar ősei,azt nem te,és a fajtád mondja meg nekem.
Értesszz..??
@Plumper: "és többé nem olcsó mulatság zsidót ölni."

na, nem olcsó? má esse? beárazták? mennyi az annyi? jegyzik a tőzsdén? árfolyama? bukó volt a shortolás? esetleg van vmi számlaszám, ahová lehet utalni? adó 1%-a felajánlahtó, vagy mi? hogy megy ez? meséjj má!
Daniel Peter legalabb tett valamit!!
Wagem, gyere ki zs. rendezvényre, majd meglátjuk, te fajmagyar, disznószagú büdös nyilas korcs. Belegyógyítunk a betonba, ezt vedd komolyan, elég volt belőletek.
@Pantagruel: igen, magas az árfolyamunk ,csicska.
@tazo mc: Jaja. Még inkább lejáratta magát és titeket. ;)
@Plumper_: Ezt már tisztáztuk, ezzel csak magadat ismétled. Nem válaszoltál a kérdésre: mennyi az annyi? Mi a trendi, hétvégi kiárusítás, hűségpontok? Családi vagy korkedvezmény? Hitelkártyák (Visa, AE?), hogy megy ez, kilóra, unciára, vagonra, akciósan, egyet fizet-kettőt kap, hogy megy ez, s főleg- mert ez volna itt a lényeg: hogy történik a végelszámolás? Persze, ha csak beszéltél a levegőbe, s hangember vagy, no problemo, nem te vagy az első s nem is az utolsó, ilyen arcok minden bokorban teremnek. Csak érdeklődtem.
Remek végszó lehet. :)

Nyílt levél Dániel Péternek, a Horthy-szobor meggyalázójának, akinek tudatlanságától csak a gyűlölete nagyobb

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=53765
1. Horthy volt az, aki a 133 napos vörös rémuralom után rendet tett az országban. Hogy ennek során némi antiszemitizmus ütötte fel a fejét, az azzal magyarázható, hogy a vörös uralom népbiztosainak nagy többsége zsidó volt, élén a tömeggyilkos Számuelli Tiborral, és az emberek az un. Tanácsköztársaságot az orosz bolsevik emlőkön nevelkedett zsidók művének tekintették.

2. A gyalázatos Trianoni „béke”diktátum, mely hazánk kétharmadát és a magyar lakósság egy harmadát elrabolta, az országot gazdaságilag tönkretette és magyarok százezreinek kellett elmenekülnie, akik szükséglakásokban és vasúti vagonokban húzták meg magukat. A Horthy rendszer 20 éve alatt, hazánk fölzárkózott Európához. A hatalmas infláció után a Pengő stabil valuta lett. A magyar ipar sok terméke világszínvonalra emelkedett. Mezőgazdaságunk az ország ellátása mellett számtalan országba exportálta termékeit. Közoktatásunk, egyetemeink példamutatóan kiépültek. A „3 millió koldus” /?/ is jobban élt, mint napjaink megszámlálhatatlan létminimum alatt nyomorgó lakósa.

3. A Trianoni igazságtalan területcsonkítást igyekezett részben kiigazítani. Igaz, ez csak Hitler segítségével volt megvalósítható, de akkor Hitlerről még nem az a kép volt a köztudatban, amit az önhöz hasonló történelemhamisítók hintettek el az utóbbi 60 évben. A 30-as években Curchill „Hitler és kísérete” c. írásában a következőket írta: „Újra európai nagyhatalommá tette Németországot. Nemcsak, hogy visszaszerezte országa hajdani pozícióját, hanem jelentős mértékben meg is változtatta az első világháború eredményeit. Bárhogy is vélekedjünk ezekről az eredményekről, kétségtelen, hogy az emberiség legkiemelkedőbb eredményei közé tartoznak. / 82. 140. old. / Lehet, hogy némelyeknek nem tetszik Hitler rendszere, de azért csodálják nagyszerű, hazafias tetteit…. Ha az én hazám vereséget szenvedne, remélem mi is találnánk ilyen nagyszerű vezért, aki újra lelket öntene belénk. / 144. old. /

4. A Horthy rendszer alatt a zsidóságnak a gazdasági és a kulturális életben kiemelkedő
szerepe volt. A háború alatt 1944. Márc. 19.ig Magyarország volt a zsidóság menedéke.
Ide menekültek a zsidók a környező országokból az üldözések elől. 1944 nyarán, Horthy tiltotta le a zsidók deportálását. A budapesti zsidóság /250.000 ezer fő/ Horthynak és később Szálasinak köszönheti megmenekülését, mert az Eichman kommandó örömmel hurcolta volna el az összegyűjtött zsidókat.

5. A Nürnbergi Perben Horthyt csak tanúként hallgatták meg. Portugáliában, az emigrációban, főleg az általa megmentett zsidók támogatták.

Aki a fentiek alapján Horthyt / hibái ellenére is / tömeggyilkosnak és háborús bűnösnek tartja, az tudatlan, eszelős gyűlölködő, ellentéteket szító provokátor, vagy feltűnési viszketekségben szenvedő nímand, aki így akar az érdeklődés középpontjába kerülni.
@Gábriel angyal: azért egy lektor, szerkesztő, akármi nem ártott volna. gáz, milyen igénytelen, gondozatlan szöveg

az érvek amúgy sorolhatók pro- és kontra, viszont egy emlékműnél úgyse ez a lényeg

pl. Darth Vadernek emelnénk szobrot, az Uralkodónak nem? vajon miért?
@Fabius:

BÁZZ!
Most olvastam. Neked TÉNYLEG mindegy, hogy felállítanak egy szobrot annak a rohadt tetű görény, gyilkos, hazaáruló gecinek, aki kiszolgáltatta a teljes magyar zsidóságot a náciknak?!?!!!!!!!!!!!!
Tényleg?! Mert én ezt olvasom ki.

Az én szememben Horthy Hitlernél is sokkal gázabb fasz volt. Remélem, a pokolban sütögetik a seggét és minden percben gázkamrában purcantják ki újra és újra.

Pffff...

REMÉLEM, félreértettelek!

És ne viccelj már, ne vedd már egy kalap alá a Jobbikot az LMP-t, a Fideszt a VALÓBAN demokrata MSZP-vel és DK-val...!

Eszem megáll időnként!

ÉLJEN AZ AZ ILLETŐ, AKI LEÖNTÖTTE A HORTHY SZOBROT!!!!!!!!! Éljen soká, vannak még EMBEREK az országban!!!!
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró):

A poszt arról szól, hogy egy demokratának el kell tudnia fogadni a többségi döntést. Akkor is, ha nem tetszik éppen. De akkor különösen, ha szerinte csak ő demokrata, és mindenki más helikopter. Ellenkező esetben nem demokrata, hanem egy ostoba kretén, és itt nem rád, hanem Dánielre gondolok.

A tiltakozásnak ezer módja van, a festék szimpla kreténség.

Mellesleg Dániel inkább akart mártírrá válni, mint bármi mást. Ez azóta az ATV videóból kiderült.

Azért az is röhejes nem kicsit, hogy kizárólag a jelenlegi és ex szocialisták a demokrácia letéteményesei, és még pont a saját bázisdemokratikus felépítésébe belefulladó LMP sem az :-D
@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (Hejje Síró): írásban és szóban tiltakozol, szimpatizánsokat lelkesítesz, választást nyersz, többségbe kerülsz, többségi határozatot hozol - elviteted, elásatod, elégeted. Vagy ott hagyod.
Ha már annyira a valóban demokratikus úton kell menni. Dániel Pétert a feltűnési viszketegség igencsak letérítette erről az útról.
Nem attól lesz valaki demokrata, mert meg van győződve arról, hogy erkölcsileg neki van igaza; akkor lesz demokrata, ha elfogadni és kezelni is képes azt a helyzetet, amikor az igazságával épp nem megy semmire.
@Interlock: Teljes az én álláspontomat (is) határoztad meg, köszönöm!:-)
@Interlock: "... akkor lesz demokrata, ha elfogadni és kezelni is képes azt a helyzetet, amikor az igazságával épp nem megy semmire."
Ach, gyönyörű gondolat.
Bajom csak akkor támad vele, ha kilencmillió demokrata igazsága nem nem megy semmire egy tízmilliós demokráciában.
Épp.
@Fabius: "... Azért az is röhejes nem kicsit, hogy kizárólag a jelenlegi és ex szocialisták a demokrácia letéteményesei..."

Röhejes? Mámé'? Ez valami genetika?
@sörtelen:

Pont ezért amit leírtam: az LMP éppen a saját demokratikusságába fog belefulladni. A bázisdemokráciájuk miatt döntésképtelenek, lassúak és körülményesek, mindenre csoportban szavaznak. Ezek után azt mondani, hogy nem demokratikusak, röhej.
@Pantagruel: Remélem ez már minden szempontból tetszeni fog. :))

Akikre büszkék…

Hiába van lecsengőben a dolog, momentán nincs jobb téma, ami el is érné az ingerküszöböm. Meg aztán néhány tucat lájkot is köszönhetünk ennek a jóembernek a Facebook oldalunkra, noha maga az oldal még el sem indult.

Szóval itt van ez a harcos demokrata, ez a Klubrádión és Kálmán Olgán szocializálódott nagymuterok, s a rendszerváltás óta kielégítetlenül tengődő milfek kedvence, Dániel Péter, aki fogta és amúgy hősiesen, az éj sötét leple alatt osonkodva ráborított egy vödör vörös festéket Horthy Miklós Kerekiben felállított szobrára.

Tette mindezt azért, mert Dániel Péter úgy véli, Horthy tömeggyilkos volt, továbbá háborús bűnös, aki felelős a Don-kanyarban elesettek sorsáért, a háború katonai és polgári áldozataiért, világháborús részvételünkért, illetve a magyar zsidóság pusztulásáért. Tegyük félre gyorsan, hogy Dániel Péter egy láthatóan súlyos elmebeteg, noha teljesítményére legyen mondva, hogy képes volt egy mondatba foglalni az RTL Híradójának tett nyilatkozatában a "párizsi békeszerződést", "morális szabályokat", és a "szélsőjobboldali degeneráltakat". És tegyük félre, hogy szájhabzást kapok, amikor szájba adott nettó baromságokkal érvelnek a lelkes demokraták, amik zömében abból állnak, hogy Horthy „egy eleve vesztes háborúba sodorta az országot”, „ő felelős a zsidók deportálásáért”, „kollaborált a nácikkal”. Sőt, tegyük félre ezt az egész Dániel Péternek nevezett gerincferdülést, meg ezt a demokratikus baloldalnak csúfolt bagolyköpetet. Az égvilágon semmi értelme nincs dogmákkal teletömött, szerencsétlen időmilliomos kreténekkel viaskodni azon, hogy mit és hogyan tett Horthy, hogy a hibái ellenére talpra állt az ország a kormányzósága alatt, hogy ’44-ben leállíttatta a deportálásokat, mikor kiderült, hova viszik a zsidókat, hogy ebbe a háborúba nem lehetett nem beszállni, főleg nem a szovjetek, vagy a szövetségiek oldalán. Bármire megesküszöm, hogy sokkal több értelme van makramé csomózásra idomítani egy frontális lobotómián átesett selyemmajmot, mint bármelyik Dániel Pétert meggyőzni arról, hogy mekkora barom, főleg, mert éppen azzal érnek célt és erekciót, hogy egyáltalán tudomást veszünk a létezésükről.

Ehelyett javasolnék például egy üdítő fröccsöt valamelyik budapesti étterem teraszán, egy jó süteményt az Andrássy úton, esetleg Horthy Mikós emlékiratait.

Viszont ezúton jelzem (csak a tartás végett), hogy miután Dániel Péternek sikerült leöntenie vörös festékkel Horthy szobrát, a Fővám téren permanensen öntözik ugyanilyen színű festékkel Horthy István emléktábláját, illetve legutóbb Tormay Cécile emléktáblájával is sikerült ezt a derék és demokratikus cselekedetet elkövetni, úgy döntöttem, hogy a legközelebbi harcos demokratát, amelyik szembejön velem, szájba vágom egy Sorstalanság című kötettel.:)

bplusz.hu/2012/05/21/akikre-buszkek/
@Gábriel angyal: ja, így elsőre fésültebb a szöveg, bár az idézőjeleket még kozmetikáznám :)

a Sorstalanságot nem értettem: nyeszlett kötet; Spiró Jégmadara akkor már inkább alkalmasabb célszerszám: fél tégla - 1020 gr

www.libri.hu/konyv/a-jegmadar.html
Csak mert sehol sem találni azt a szart.
Egy valamit nem gondoltak végig a lefasisztázók... Volt egy Katyn-ban történt népirtás. A derék szovjet felszabadítók megszállták Lengyelországot, majd elvitték a teljes értelmiséget, köztük rengeteg zsidó származású embert is. A Katynban történt eseményeket ugyan sokáig nem tanították a magyar oktatásban, de aki utána olvas, az rá fog jönni, hogy a szovjetek 22 ezer katona, és értelmiségi embert likvidáltak rendszer ellenesség vádjával. 1941-ben a mészárlásra fény derült. Orsós Ferenc, akit később a szovjet bábállam árulónak titulált, részt vett abban a vizsgáló bizottságban, ami a tömegsírokat feltárta. Ekkor már teljes mértékben tudható volt, hogy a Sztálin féle szovjet csapatok tömegmészárlást, népirtást hajtottak végre. Erről az esetről értesül a magyar politikai elit, a hadsereg vezérkara, és a teljes magyar vezetés. A kiugrás meghiúsulása, és a Szálasi féle ellenállás nem volt véletlen. Magyarországot az angolok eladták a szovjeteknek, annak ellenére, hogy ők is tisztában voltak vele, hogy mi történt Lengyelországban. A magyar vezetés választhatott, hogy leteszik a szovjetek előtt a fegyvert, és itt is egy úgymond rendszerellenes személyek likvidálása fog végig menni, vagy harcolnak mindaddig, míg esélyt látnak, egy tisztességes békeajánlatra.
Sajnos 2 rossz közül a magyarság számára kevésbé rosszat kellett választani, és ez egy logikus döntés volt.
süti beállítások módosítása