Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: divany.hu/eletem/nyugdij-kor/ Amikor az emberek nem mások, csak adatok irodista ripacsok kezében.... (2024.04.24. 09:58) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.04.06. 05:10 Fabius

Matolcsy megbuktatja önmagát

Címkék: gazdaság fidesz imf matolcsy györgy

Csodaszarvas Nagyfőnök két hónapnyi asztalnál kuporgás után végre kicsit kinyújtózott, elintézte a Plagi ügyet, ám a szükség ismét rajtpózban pucsításra kényszerítette. Legalábbis narrátora jelezte, "a kormány bármely percben vagy bármely másodpercben készen áll arra, hogy megkezdje a (IMF) tárgyalásokat." De a másodpercek vánszorogva percekké válnak, a percek órákká, Csodaszarvas Nagyfőnök meg ismét zsibbadni kénytelen vádlitájékon. 

Fellegi megint kénytelen bejelenteni, oppardon, ez is vaklárma volt, de tessenek kérem kitartani, mert a mindent ígértük, meg is valósítjuk, sőt ha kell, a békemenetet visszagyalogoltatjuk a Kossuth tértől a Hősökig, hátrafelé sétálva. Ilyenkor azért eszembe jut, vajon mennyire volt célszerű Kövérnek átmeneti skicchelyettesként az első interjújában közölni, hogy baszki, ha Csádnak meg Nigériának volt kölcsön, akkor nekünk is adniuk kell. És passz, kész picsa meleg málé, meg a herripotter. Azt felejtette el, hogy az IMF-el szemben a fotelkuruc módi annyira nem hasznos, mert Nigéria esetében sem az interneten szpemmelő, átverő álnagybácsival tárgyaltak, hanem azokkal, akik a gazdasági megszorításokat elvégezték olyan mértékben, hogy Nigériának nem kellett hozzányúlnia az IMF pénzéhez.

Ezzel szemben nálunk mit látnak? Egy negyedév után 90%-on áll az éves tervezett hiányunk, már a hűbéresek is lázadoznak a gazdasági teszetoszaság láttán, amit izomból próbálnak meg lenyomni az NGM-ből. Mellette az is végig kell nézniük, hogy a nem tankönyvi megoldások csillió danos mestere a nyálfolyásig rajongani kezd Bruce Bartlett legújabb szakkönyvéért. És rajongásában odáig megy, hogy saját pennájával megdönti Magyarország róla elnevezett izmusát. "Nem igaz, hogy minden adóemelés rossz és minden adócsökkentés jó” - mondja Bartlett, mire kontráz a mi Gyurink: "Utóbbi egyik rossz következménye például az lehet, hogy nő a költségvetési hiány és az államadósság."

Nem tudom feltűnt-e kedves Kusza Szem, hogy az elmúlt évben pont ezt csináltátok velünk: az egykulcsosra csökkentett szja miatt 4-500 milliárddal nőtt a költségvetési hiány, és nyugdíjpénz egy részének elverése ellenére csúcsra járt az államadósság. A fogyasztás nem indult be, a növekedés megállt, ti meg kénytelenek voltatok rekord áfától csipszadóig a sok mindenféle terhet a nyakunkba varrni. Vagyis adtatok a szarnak egy pofont, adóegyszerűsítés helyett sose látott adóbonyolítást végeztetek. Te magad is ennek köszönheted, hogy rajtatok röhög a világ, és az IMF sem hajlandó egy petákot sem adni, amíg nem kezdetek ezzel valamit. De hálatelt szívvel gondolunk mától Bartlettre, mert sikerült erre a végtelenül komplikált és bonyolult rejtélyre rávilágítania számodra is megérthető módon.

Innentől talán az is megeshet, hogy Unortodoxiában divatba jönnek bizonyos tankönyvi megoldások, és ebben az esetben Viktor is abbahagyhatja végre a rajtkőre fagyott gárdaoroszlán utánzását.




 

683 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr664366921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tavaszi zsongás 2012.04.06. 12:06:53

Kedves Naplóm!Lemondott a plágiumelnök. Végre hivatalába léphet az Alternatív Köztársasági Elnök Úr!   A művész úr gyönyörű szerelmes dalát küldöm az összes fasisztának ezen a gyönyörű tavaszi napon! Jelképezze ez a dal a szeretetet és a barátság...

Trackback: Orbán gurul lefelé a lépcsőn 2012.04.06. 11:53:48

Schmitt Pál társadalmi nyomásra történő lemondásával, Orbán Viktor nem meggyengült, hanem megbukott. Nem most, hanem már kb. egy évvel ezelőtt. Ezek már csak a bukásának a szintjei, amelyen koppan lefelé. Egyensúly vesztés a lépcsőfok tetején, a kapasz...

Trackback: The Best of Matolcsy 2012.04.06. 11:38:12

Tagadhatják is akár, de Matolcsy személye és pozíciója a kormány különböző tárgyalásain téma mostanában. Nem mintha sokat számítana a gazdasági miniszter személye, de szimbolikus üzenete mindenképp van/lesz Matolcsy maradásának vagy távozásának. ...

Trackback: Elveszett illúziók nyomában 2012.04.06. 10:30:11

Matolcsy önkritikát gyakorolt - na nem nagy nyilvánosság előtt, hamut hintve a fejére, csak a Heti Válaszban egy könyvajánló apropóján. Bruce Bartlett The Benefit and the Burden, Tax Reform, Why we need it and what it will take című könyv ismertetőjé...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.04.06. 10:06:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Orbán feje csúnyán eltorzult az elmúlt 20 év alatt 2012.04.06. 09:01:48

Hogyan lett a huszonéves, a diktatúra ellen lázadó srácból hatalommániás, acsarkodó diktátor? Az ilyen volt – ilyen lett fotó nem tudja a választ, csak a kiinduló állapotot és a végeredményt mutatja. (Kép: esbalogh.typepad.com)...

Trackback: Kalapjával tarháló koldusként ábrázolja Orbánt egy cartoonstock oldal 2012.04.06. 08:57:46

Most akkor ki miatt is van rossz híre Magyarországnak? Ki miatt kell szégyenkezni külföldön, ha magyarok vagyunk? A képet Marian Kamensky rajzolta, a drága miniszterelnökünkről készült karikatúra akár 1850×1550 pixeles méretben is letölthető, a mé...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.04.06. 08:55:05

  Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott a versenyszférában, ám mind MSZMP-s, mind “demokrata” múltja alatt jó pénzt kapott azért, hogy igazgatott, elnökölt, kurátorkodott és tanácsokat adott. Hogyan irányíthatja egy ország ga...

Trackback: Tartsák tiszteletben 160e ember véleményét! - Vágó Gábor 2012.04.06. 08:39:01

Matolcsy György vagy nincsen tisztában a fogalmakkal, vagy valaki más írja a gondolatait, de beszéljünk inkább arról, hogy egy hónap alatt összegyűlt 160e aláírás, ezért a parlamentnek kötelessége foglalkozni a kérdésekkel. Ez a népszavazás 4-5 milliár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Ha annyit kaptál akkor végül mit nyúltak le?? :) De most tényleg ez a szocik "lenyúlták a manyupot" dumája volt a legröhejesebb, hiszen a pénztártagoknak csak annyi megtakarításuk gyűlt össze a számlájukon, amennyivel kevesebbel járultak hozzá a közkiadásokhoz,(8% munkavállalói járulék) pluszpénz nem került a rendszerbe.

Arról már nem is beszélve, hogy az államnak évente kb. 340 milliárd forinttal kellet pótolnia a magánnyugdíj-pénztárak miatt kieső járulékokat.
@Fabius:
Nézd, gyanús vagy! Kötelező volt stírölni őket? Nekem a csajok ... lába tetszik. Még a szörfön is elgondolkoztam... :))
files.mommo.hu/pictures/000/585/585364_bdc8d0c2ce_s.jpg
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Éhezők viadala, bocsika. Ja és nem, nem parlamenti közvetítést néztem felvételről:P
@Gábriel angyal: Holnap elvitatkozunk erről, ígérem, most minden hepi a mozi után. De amit írsz kb olyan, mint amikor arról fantáziálnak, hogy akinek nincs gyereke ne kapjon nyugdíjjárulékot.
De erről ma tuti nem vitázom, ahhoz túl kerek a világ.:D
@Gábriel angyal:
Lehetett volna normálisan szabályozni. Van ahol működik. Ott miért? Egyébként értelmesen kellett volna a portfólióban összeállítani, a megfelelő manyup pénztárnál a zsét. Az OTP volt a legnagyobb átverés. :(
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Ennek a hibás rendszernek a megszüntetése nem volt rossz döntés, de pld. a meg kellett volna tartani az egyéni számlát stb. ja és én nem az államdósság csökkentésre szórtam volna a pénzt, hanem mondjuk a devizahitelek forintosítására. Ezzel valóban több ezer embernek lehetett volna segíteni.
na, lemaradok minden f-ról, mondjuk, Stefi nálam nem játszott, Billie Jean vagy Chili Bean, Éhezők viadala bejövős!
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!:

Senki, de SENKI halálát nem vártam annyira, mint a Jackét :-D :-D Nem szenvedtem még moziban annyira, mint amikor hagytam magam elrángatni rá.
Hú, mennyi rossz hír az indexen, nem is fogom elolvasni, majd reggel:D
Ráadásul most bajban vagyok, mert mostanában annyira híroldalakat nézegetek, hogy nem jut eszembe egy politikamentes oldal sem:S
@Fabius: Mivel vettek rá, hogy megnézd?!:O Azon is csodálkoznék, ha nem 1. randis filmként nézte volna meg bármely pasi:D
@Fabius:
Látod, én ezért nem néztem meg... Lehet, hogy tök paraszt lettem volna. :))
A 14 éves ma nézte meg, 3D-ben, 4-en bőgtek rajta, csak ezért mentek barátnőkkel Győrbe. Készek... Dinnyék... :))
Én a vallásról Penike miatt, a Titanic 3D-ről Csekk miatt nem merek markánsan nyilatkozni... öltönyben, nyakkendőben egy blogon???
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!:

Húgom hatszor nézte meg moziban a Tvájlájtot. Hatszor. Moziban.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Nyugodtan.:D Ez nem a Tégla vagy a Véres gyémánt, szval nyugodtan lehet szidni.
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....": Látom te is szereted a posztapokaliptikus filmeket?? :) Book of Eli hogy tetszett?? :)
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":

Rühellem Di Capriót, de a Tégla meg a Véres gyémántok rulez! :-)
Szívvel egyszer szóba került. Nos épp ma van itt az ideje.

youtu.be/ugIf_m5zyoc
@Gábriel angyal: Az nem tetszett annyira. Pedig jól tudom, hogy Denzel játszott benne?!
Ezt annak idején könyvben olvastam, mindhárom részét. Aztán lehetett izgulni, hogy lesz -e belőle alkonyat film, vagy megcsinálják rendesen. De megcsinálták rendesen.:D
A könyvet megvettük a szomszéd kislánynak 12. szülinapjára. Aztán belém hasított, hogy én 12 évesen a Két Lottit olvastam, ez volt a legmeredekebb könyv amit el lehetett érni lánygyermekként. Ma meg az Éhezők viadala meg a Harry Potter...
@Fabius: Viharsziget!

És igen, már a közepénél rájöttem! :D
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":

Taktikai elem volt, a "én megnéztem veled még a Titanicot is! " kártya kijátszásához :-)
@Fabius: hahahaha vannak a "blackgangstastyle"

1./ From what I have heard from many Prison guards is that it originated inside the prison and that it tells other inmates that they are willing and available for sexual activities.

azaz akilebugyizza magát az aztat mongya, hogy -hősként- már volt börtönben ahol elveszik a nadrágszíját, és így lecsúszik a nadrág bugyiig egyúttal felkínálja amije van a többi kanoknak a börtönben, mondván: "én már készen vagyok a dugásra" te is?

hát ezt divatosítani nem akármi...azután némelyek odáig mennek a divatba bele, hogy annyira lecsúsztattyák a gatyát hogy a fejletlen mini sexorganjuk is láccik, azaz hogy hiába készek nem alkalmasak semmi másra mint köcsögre hahahahaha ha ezt tu'nnák a fiúcskák akkor felhúznák

egyébként is a szűk fiúbugyi teljes impotenciát okoz egy pár rövid év alatt ebből lesz a pettingboy meg a leszbikus fiúk
ák

ezek a letoltbugyisköcsögök nekem mindíg azt juttattyák eszembe, hogy már a buzik is csökevényesek...minő törzsfejlődés....MACACO csak a majom ügyesebben ugrál és pontosabban céloz a szarral amit már nem akart megenni
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Azt ne tudjátok meg, hogy én a 80-as évek elején hányszor láttam a Csillagok Háborúját. :))
@Fabius: Hányszor játszottad ki az elmúlt pár évben?:D
A Téglánál leesett az állam. Én még a Kapj el ha tudsznál leragadtam, amit a nővéremmel néztünk letöltve.:D
@Gábriel angyal:

Éli könyve szerintem elég középszerű lett. Ha már posztapokalipszis, akkor a The Priest nekem jobban bejött.
@Gábriel angyal: Nem tetszett, de a Mad Max sem, meg a Kevin Costneres sem, amikor postást vagy mit játszott.:(
@Gábriel angyal:
Én ma is megnézem, ha tehetem és adja a tv... :))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Én is, ezért untam :-D Meg a sok képzelgés kidolgozása sem jött be igazán. Feszesebb lett volna a film, ha nem annyira átlátszó.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Hú, már jó 20 éve. Kb mikor az Egy komisz kölyök naplóját.:D
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Csillagok háborúja rajongó vagy?;)
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo...."

Elégszer egy váláshoz :-))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: @sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":
Nekem örök csúcs és kedvenc marad Rejtő Jenő. Manapság meg, amikor a Török Szultán "hejjessírássa" kiemelkedő SmP-hez képest, külön nagyra tudom becsülni! :))
@komissarlajos:

Igyekeztem tömören fogalmazni. Új látom sikerült :-)
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":
Teljesen... Na jó, nem fanatikus. De a 3D-s verziót meg akarom nézni! :))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: azt tudod remélem, hogy a mulatt fiú, a mácsóimitáció -nem a zandrogín- az egy tenyészet, már 6 éves korában szerepelt a tv-ben mindenféle gyermeksorozatokban azaz a szülei arra hozták létre, hogy eltarcsa őket...és ez megy...az alkonyi farkasüvéltés a zerdőben szerelem helyett az egy nagy film, már 15x kezdtem bele de kb 15 másodperc után feláll a szőr a hátamon és átkapcsolok valami alpesi síversenyre vagy kongadobos néptáncra

ezekről mindig az jut eszembe, hogy amikor ezek lesznek csak majd egymásnak mit fognak enni és hogyan fognak élni ha egyikük sem akar majd kapálni a kertben meg krumplit ültetni és fát vágni télen mert akkor nem lesz belőle wooolf warewolf meg vámpír és a vámpírok kinek a vérit fogják szívni ha már csak ők lesznek és a warewooooolfok.... a szunyogot kapják el és nyomják ki vagy a teheneket támaggyák le?

olyan sexy LOL
@rodeo36: Kedves @rodeo36!
Csak úgy mondom: én Kodolányi János nyelvét, Örkény István nyelvét, Rideg Sándor nyelvét, Fekete István nyelvét szeretem. Ajállom neked is. Érthető. Szép. A tiéd nem.
@Fabius: Ez volt a leggázabb film amire elcipelt nő?
Nekem egyszer egy Wayans akciófilm jutott, borzalmas volt.:D
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: A mamámmal együtt rajongunk érte. Sokáig csak húztam a számat hogy én ugyan nem. Aztán kifogytam az olvasnivalóból és elkövettem a hibát és elolvastam. Utána meg amit értem.:D
Nekem a 14 karátos autó a kedvenc. Lehet hogy azért, mert azzal kezdtem.
@rodeo36:

Rodeó, megértük, hogy nem tudok - meg nem is akarok - vitatkozni a mondandóval, mert az utolsó betűig egyetértünk :-)
@rodeo36:
Gy.F.egér után csak annyit mondanék, hogy kicsit sok volt Neked a csavarlazító! :))
@rodeo36: Látom te se vagy True blood rajongó:D:D
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Már megy a mozikban, nem? Vagy keverem?
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":
Aki olvasná egy kicsit Rejtőt...

www.nemokap.hu/rejto/rejto.html

Az elveszett cirkáló
A megkerült cirkáló
A szőke ciklon
A tizennégykarátos autó
Az elátkozott part
Az előretolt helyőrség
Az elsikkasztott pénztáros
Piszkos Fred közbelép, Fülig Jimmy őszinte sajnálatára
....
Mind NAGYON-NAGYON ott van. Az összes! :)
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":

Ez. Ilyenre csak fiatalon és házasságon belül vagyok képes :-) Így idősebben meg jobban választottam másodikra. Már nem nekem kell nézni, mikor jön ki a következő Fűrész :-)
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":
Nekem itt, a polcomon az összes! Nagy része a '60-'70-es évek Albatrosz sorozatában! :)) Utánozhatatlan...
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!:

Lehet én vagyok maradi, de Rejtő - és a hasonló kategória - nekem csak papíron. Nem ugyanaz a hangulat neten, vagy e-könyv olvasóval.
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!:

te le mered tolni? és lengetni?

egyébként még nagyon korán van ahhoz, hogy lámpással járjak csak délután 6 azaz 1800 után szoktam és addig még sok sok óra van

mindent a maga idején és helyén

bugyit letolni uccán és megmutatni mid nincs hát az snassz...szvsz bruhahahahaha és női fejkendőket gyömöszölni a farzsebbe és a lopott kútláncon lakatokat és faliórát a nyakadba és a vekkert karórának használni mert te különutas vagy

tudod ez is olyan mint mikor valaki megnöveszti a körmeit 2 méter hosszúra GUINESS RECORD aztat én beszórnám viszkető porral és otthagynám egy szobában egyedűl, segítség nélkül

a bugyitlanítókat meg összeereszteném a zagygyagyagyula és a gójmotorosok bandájával hogy kiderűljön melyik a fiú és melyik a köcsög? lehet, hogy kurva nagy röhögés lenne mert a bugyitlanok nem képesek a gójok meg hiába gyakorolták a motoron a nagyülőterpeszt nem lesz aki bemutassa nekik hogy milyen az amire annyira vágynak...az ilyen gójmotorosnál leszbikusabb egyedeket nehéz elképzelni csakis egymást szeretik
@Fabius: :D Sosem tudhatod mivel vásárolsz be, míg meg nem nézed. Én általában mellényúlok ha filmet kell választani. Aztán dermedten ülünk és kérdezzük magunktól, ez meg mi a jó franc?!:D
@Fabius:
Ugyan ezt mondtam! Polc... :) Csak azoknak linkeltem be, akiknek nincs meg.
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Tényleg?! Inkább megnézem 3x az alkonyat 2-4. részét, mint azt. :))) Pedig hidd el, az már fizikailag tud fájni.
@Fabius: képzeld csak ezek vannak meg nekem itt a fiókban kéznél...nincs is párja

a trúúúúúúúúúúúblad mire jó? sírni vagy elélvezni vagy tunni, hogy semmire sem vagy jó?
@Fabius: Mert nem próbáltad a kindle-t:D:D
Rejtőt én is a mamám könyvespolcáról nyúlom. Ősrégi példányok rongyosra olvasva:D:D
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":

Nekem általában sikerül úgy választani, hogy középszarnál jobban ne nyúljak mellé. Azt meg túléljük, és megfogadjuk, ezt soha többé :-)
Ezt az érdekes interjút olvastátok már?? :)

A magyar Anonymous a világrend ellen

index.hu/tech/2012/04/06/benne_van_a_lulz_a_levegoben/

Kormányellenesek vagyunk, mert hatalomellenesek vagyunk, de nem azért mert jobb- vagy baloldaliak vagyunk. Ha baloldali kormány lenne, akkor azt támadnánk. Mi ezt az egész rendszert akarjuk szétbontani, ebben az egész cirkuszban nem hiszünk már, amit a pártok művelnek. A képviseleti demokrácia a korrupció és a korporatív diktatúra melegágya, főleg, ha szisztematikusan lebontják a fékek és egyensúlyok rendszerét, ahogy azt Orbán rezsimje tette. Ez már leplezetlen diktatúra. Ez a rendszer kizárólag az aktuális politikai-gazdasági oligarchiának és a seggnyaló klientúrának kedvez itt húsz éve, Angliában pedig négyszáz éve. Ezt már tényleg csak a vak nem látja. Mi ki akarunk lépni abból a hatalmi logikából, hogy az ellenséged ellensége a barátod.

Vegyük például a romaügyet. Mi a romák pártján vagyunk, mert egy elnyomott kisebbség, akiket faji alapon üldöznek ma Magyarországon. De ugyanakkor – pontosan ebből következően – a palesztinokat támogatjuk a Közel-Keleten, mert őket szintén faji alapon üldözi a cionista apartheid-állam. Az utóbbi alapján a Jobbik lenne a szövetségesünk, de az előbbi ellentmond ennek. Ha a pártpolitika opportunista logikáját akarnánk követni, akkor át kéne hidalnunk az ellentmondást, viszont mi magasról szarunk erre. Mi szimplán következetesek vagyunk és annyit mondunk, hogy aki faji alapon támad egy kisebbséget, azt mi nem tűrjük. Mert ez teljes zsákutca, a kirekesztő fajgyűlölet a múlt sötét bugyra, semmi perspektíva nincs benne.
@Fabius: Akkor ha valaha blogos mozizást rendezel, ne bízd rám a filmválasztást.:D:D
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: Az HBO-n adták anno, szerettem.
@Boli - Ch.T., FTP, SMTP, POP3, TCI/IP,... dr. nem!: "Alf sorozat??? :)) Én azt is... ;)

(Szakadó eső, a család a lakókocsiban dekkol)

- Mit csináljunk?
- Játsszunk Scrabble-t!
- Nem lehet. Alf megette a "H"-kat...
- Unatkoztam! Olyankor "H"-kat eszem...
@sine dr lecsekkoltam "All in the game yo....":

De, próbáltam és nem jött be :-) pedig nagy műszaki bizbasz rajongó vagyok.

Lehet berögzülés, mert nagyanyám könyvtáros volt - a II. Rákóczi Ferenc könyvtár kihelyezett intézménye volt a lakásukban - és nekem az olvasáshoz a papír szaga, meg az a hangulat kell.
Jó éjszakát uraim, holnap veletek ugyanitt.:D:D
@rodeo36:

Az tény, hogy Szukit agyonverném puszta kézzel, és azt is aki a figuráját kitalálta :-D
@Gábriel angyal: ez most hogy türemkedik ide be a két letoltbugyi és a zalkonyi vérlázadások közé? te mindig ilyen ünneprontó vagy? snassz
@rodeo36: Na szép, már a bugyikba is belerondítok némi Anonymousal. :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
ez magyarul nem a zigazi

agolul: eatin' géjcs (az egyetlen betű amit nem lenyelnek hanem kiejtenek)
@Gábriel angyal: egy vödör birka vér a zigen de anonimusz lakmusz helyett? hát snassz, tudod
@Fabius: a vempájerekből meg házziállatot csináltak csoda hogy még senki nem találta ki a művért vödörben árulni a házivempájeroknak...a warewoooolf-ok azok esznek vagy csak isznak egyáltalán azok mire jók?
@rodeo36:

Dehogynem találta már ki. Anno már az Angelban helyre kis infúziós zacsiból fogyasztották a disznó vért a tüchtig, embert nem zabáló vempájörök.
Szép álmokat és áldott Húsvétot mindenkinek.
Búcsúzóul egy szám, amit kedvenceim vak szaxofonosa énekel. Nagyon szép szövege van.

Szívemben tudlak

youtu.be/E-K5eBgLYXE
@rodeo36: LOL! Kösz! :DDD
Azt hittem, csak az a poén, hogy mindent felzabál! :DDD
@Fabius: úgy láccik vempájer ügyben impotens vagyok LOL
@anyósnyelv:

Remek!

Most valamit Fecóra írjál..
@Fabius: Mit írt? A torkonvágáson túl még valami kegyelemteljeset? Amiről lemaradtam?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Valaki mondja már meg a vámpírok miért olyan nagy számok? Mi a franc annyira lenyűgöző bennük? Azért nem bánom, hogy filmzabáló kamaszkorom - amikor megfizethető volt a mozi, plusz filléres tétel a diákbérlet - Bergman, Godard, Truffaut, az olasz nagyok meg ilyenek között teltek.
@Martian:

Abban az időben már nem provokáció volt , hanem háború a javából. V. Ferdinánd hazudozott össze vissza. Nem a birodalomért, hanem a dinasztiáért harcolt. Igyekezett a nemzeteket összeugrasztani, egymással. Kossuthék ebbe untak bele,.1 évig lojálisak voltak Ferdinádhoz.

Sok időt elvesztegettek Buda visszafoglalásával, Bécset kellett volna elfoglalni, Simán ment volna. Ott a nép melléjük állt volna.. Mindenki mozgolódott a császárságon belül..

volna, volna..volna
.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Szerintem rossz a kérdés! Ki nem olvasta? Egyébként úgy 8-9 évesen, jó volt, később is elolvastam, akkor már másképp tetszett.
@a szív fészkei: Toldi moziba volt bérletem, imádtam... Régebbieket meg a Filmmúzeumban néztük meg Anyuval.
@a szív fészkei: az nekem is sikerült, de még 78-ban. Kifejtettem milyen logokai bukfencek vannak a szoc.pgben, pont a tanszékvezetőnek. Pü-ből úgy írtam meg a zh-t szemben Bánfival, hogy orrunk majd összeért - kénytelen volt jelest adni - nem tudta, hogy én akkor már majdnem 5 éve pénzügyi területen dolgoztam - s megszégyenített mindenki előtt, hogy puskáztam.... sok minden volt csapatok ki-be vonulása vizsgákra 5 perc egy csapat,minket meg rúgtak kifelé, ahogy illett...
@Hegseztő Hegesztő: Görgey tiltakozott is Buda miatt, stratégiailag-katonailag nem volt semmi jelentősége, de Kossuth ragaszkodott a város visszavételéhez. No, már akkor belepusztultunk a szimbolikus tettekbe.
@anyósnyelv:

én hegesztő vagyok, nem csasztuska író
@csabakirályfi:

Nem jól tudom?

A korabeli filmeken, hatalmas ovációval, roskadásig lógva a fákon, lámpákon stb, fogadta a „hálás” osztrák nép a németek bevonulást.. Ellenállók voltak ugyan ott is, de kevesen
ezzel persze vége lett az első osztrák köztársaságnak...

Csehország protektorátus lett, ezzel megszűnt Csehszlovákia.

Csak azért bátorkodtam az elmefuttatásba szólni, mert felesleges magunkat az egyetlen történelmi bűnbaknak nevezni.

Mindenki megérte a pénzét akkor is.

Akik nem vettek részt és semlegességet deklaráltak és ezt mindenki betartotta, azok búsás haszonnal szállítottak és hasznot húztak azoktól akik háborúztak...

Mindenki ipara a náci gépezetet szolgálta. Menekülteket nagyon kevés ország fogadott be, ami morálisan elfogadhatatlan.

Ha nem jól tudom,javíts!
@Hegseztő Hegesztő: ez jó, de pici csúsztatás.
Ausztria: az 1919-es békét megszegve folyamatos politikai nyomást gyakorol Hitler Schuschnigg kancellárra, majd némi puccsot is beleszámítva, az időközben bevonult Wermacht felügyelete mellett népszavazást tartanak.
Jellemző részlet 1938. február 12. – Kurt Schuschnigg szövetségi kancellár Ausztria nevében megköti Hitlerrel, az un. berchtesgadeni megállapodást, amely biztosítja Ausztriát, hogy Németország nem veszélyezteti Ausztria függetlenségét. A biztosíték fejében Ausztria nem akadályozza az osztrák nemzeti szocialisták, Vaterländische Front keretében való szervezkedését.
Schuschnigg további sorsa is árulkodó: mivel ellent mert mondani a Führernek, ezért különböző koncentrációs táborokban tartják fogva.
Sütés miatt nincs most időm Csehország sorsáról részletesen értekezni, de lásd 1938. szeptember 29–30. – Franciaország, Nagy-Britannia, Németország és Olaszország képviselőinek értekezlete Münchenben (Müncheni egyezmény); megegyezés jön létre, hogy Németország megkapja a Csehszlovákiához tartozó, németek lakta Szudéta-földet. Majd jött később a teljes megszállás.
Röviden összefoglalva: kb. mi voltunk az egyedüli ország, amelyik saját államiságát megőrizve menetelt a háborúba.
zipp.hu/belfold/2012/04/05/nem_mindenkinek_tetszik_matolcsy_auto_szocpol_otlete

Nem mindenkinek tetszik Matolcsy autó szocpol ötlete

Zipp

| | 2012. április 5., csütörtök 15:20

Autókkal ajándékozná meg a felső középosztályt a kormány legújabb ötlete, hogy támogatást ad nagyobb autók vásárlásához. Ez beleillik az eddig elitet támogató intézkedések sorába állítja a 4K.

A Matolcsy György vezette minisztérium legújabb ötlete szerint vissza nem térítendő támogatást nyújtana nagy méretű, családi autók vásárlásához kisgyerekes családoknak a kormány. „A 4K! szerint támogatásnak lényegében semmi értelme nincsen azon kívül, hogy a kormány újabb ajándékot ad a felső középosztálynak miközben az alsóbb rétegeket sorozatos megszorításokkal sújtja” – mondta Nagy András, a 4K! szóvivője.

A lakásvásárlást támogató szocpolhoz hasonlóan vélhetően az autóvásárlási támogatás is néhány százezer forint lenne. „Ez az összeg nyilvánvalóan nem elég ahhoz, hogy a valóban rászorulókat autóhoz juttassa, hiszen a legolcsóbb családi autók is minimum 4 millió forintba kerülnek. Vagyis a kormány azon keveseknek nyújtana támogatást, akik amúgy is ki tudnak fizetni több millió forintot egy új autóra, magyarul a Fidesz ismét megajándékozná a felső középosztályt” – mondta Nagy András.

A kormány legújabb ötlete jól illeszkedik a felső középosztályt támogató lépések sorozatába. A kizárólag a magas jövedelműeknek kedvező egykulcsos szja, vagy a kizárólag a vagyonosok számára elérhető kedvezményes végtörlesztés mind-mind leplezetlenül csoportosítják át az állami transzfereket a szegényektől a gazdagokhoz. A felső középosztály támogatása ugyanis a szegény rétegeket sújtó megszorításokkal párhuzamosan zajlik. Miközben a magas jövedelműek támogatást kapnak új autóik megvásárlásához addig áfaemeléssel, a szociális segélyek megnyirbálásával, tandíj bevezetésével sújtják az alsóbb rétegeket.

A 4K! szerint a kormánynak az ország érdekében fel kell hagynia a felső középosztályt támogató gazdaságpolitikájával. Első lépésként az egykulcsos adórendszer felszámolását javasolja a 4K!, azt, hogy a magasabb jövedelműek magasabb adókulcs mellett adózzanak. Az ebből befolyó plusz jövedelem az állam számára lehetővé tenné a tandíj eltörlését és a szociális rendszer kivéreztetésének leállítását.
@anyósnyelv: Na itt úgy látszik csak én vagyok lila bölcsész... :-D Én meg Elbert Jánosnál vizsgáztam - jövőre lesz 30 éve hogy megölték a legocsmányabb módon és persze kiderítetlenül, utána halt a fia, felesége, huhh, görög sorstragédia,pedig a világ legédesebb,-szerényebb, -okosabb embere volt - úgy, hogy gyakorlatilag elmondta helyettem gyönyörűen Dickenst,majd megkérdezte, nem haragszom-e a négyesért???
A másik korszakos zseni és világ szerénye - Vekeredi László - a Akadémia könyvtárosa volt. (azt megengedték neki, meg levelezősöket késő este tanítani. Féltek tőle, mindent kimondott: pl. a kiszezés, úttörőzés janicsárképzés. Hetvenesekben!! A pasi vasággyal se volt 40 kg.)

Aki bevitte az indexet személyesen hozzá, az ötöst kapott - rohantunk be naná,imádtuk - aki csak beküldte, az négyest. Annyi tudása-esze volt, hogy embert nem hagyhatott volna szárazon, meg tudta volna fingatni bármelyik okostojatot tíz sec alatt. De pont mert tudta, mennyire felettünk áll, végtelenül jóságos és megértő volt. Aki faszkalapvolt, az vérengzett folyton; no name hülyék.

Meg ott volt, az orosz irodalom tudora, Török Endre, a harmadik csoda. Akkor volt kezdő Réz András, mint tanár, Ruttkai Éva beképzelt veje is tanított és Szerb miatt hármast adott, mi az, hogy ebből tanulok??- felkiáltással,stb. Hú mennyi hülye barom kínzott ott minket!

De egy zseniális vallástörténészt kikaptunk,nem jut most eszembe a neve, de nagyon jó volt. És Kamarás István olvasásszociológiából, Király Jenő filmelmélet,kommunikációból ( az egy negyedik zseni volt!),Paizs István filozófiából, Andorka Rudolf statisztikából, Cseh-Szombathy László szociológiából... Németh Lajos művészettörténetből tanított. Ezek hatalmas koponyák voltak, bátrak a maguk területén és módján,nagy élmény volt velük lenni és hallgatni őket.

Azért a közgázon is voltak nagyon jó tanarak anno is - férjem, aki a Járai csoporttársa volt -szeretettel emlékszik pl. Szentes Tamásra. Én is ismertem magánemberként, kurvajó fej pasi. Remélem,még él. Mattolcsy, ha akar értelmes is lehetne annak alapján, amit ott belé töltöttek, hiszen lehetett akkor is szelektálni, mi baromság, mi hatékony.
@anyósnyelv: Filmmúzeum, rulez! Meg a Toldi, Tinódi, Kossuth, stb.
Matolcsy is csak egy báb a színházban!
süti beállítások módosítása