Tilki Attila fideszes honatya, Fehérgyarmat polgármestere február 9.-én, ittas állapotban töréstesztet végzett az M30-as autópálya szalagkorlátján - mondják a hírek. Tilki példamutató állampolgár módjára kihívta a rendőröket, (az Emődi pályakapitányság éppen a szomszédban van) szondát fújt, vért adott ahogy ilyenkor szokás, és egyúttal a mentelmi jogáról is lemondott. Majd ezt az egészet nyilvánosságra hozta 13 nappal az események után, úgy néz ki nem egészen önként, és pláne nem dalolva. Érdekes kérdés az is, vajon mi tartott 13 napig, de engem jobban foglalkoztat, hogy ezek szerint a frakcióülés erőteljes bulihangulatban zajlott. Ökör iszik magában, ugye, és így egycsapásra értelmet nyernek Orbán világméretű összeesküvést hallucináló, szíenen puccsista képzelgései. Lelkes alkoholbarátok segítsenek megfejteni, hogy a felcsúti rettenetesből saccperkábé mennyit kell a szervezetbe juttatni az ilyen képzetek kiváltásához.
Mi többiek addig próbáljuk kitalálni, Tilki mit keresett a frakcióülés középső napjának reggelén az M30-as autópályán. Szerintem nem mindegy, hogy a korai időpont ellenére ittasan Fehérgyarmatról lavírozta-e magát idáig - este hazaugrott alukálni - mert ebben az esetben közel 200 kilométert kellett neki autózni italos állapotban.
Ha azt feltételezzük, hogy valamelyik miskolci képviselőnél aludt, akkor csak hálát adhatunk a jóistennek, hogy a széles autópályát választotta az Egerbe visszajutáshoz a rövidebb, de a Bükkön átvezető út helyett, amit a miskolciak csak a 333 kanyar útjaként ismernek Lillafüredtől Felsőtárkányig.
Arrafelé egy ilyen ittas bakinál két eset van: vagy telibe vered a szembejövőt a szűk nyomsávon, vagy beesel a fák közé és a zuhanásban elszédülsz mire lecsattansz a szakadék aljára. Felelőtlenség és vakmerőség? Frászt, megszokás. A Fidesz Hádészének végvárakra kihelyezett Kerberoszainak megszokása ez a mentalitás: én vagyok a polgármester, az országgyűlési képviselő, a megyei elnök, de még a köztestületi tűzoltóság elnöke is - és akkor még szerény voltam, a másik tucat tisztségemet fel sem soroltam - kijafasz fog hozzám szólni, ha átugrok a haverekhez három utcányira hullarészegen?
Tilki Attila közleménye szerint vállalja a jogi következményeket. Kérdés, hogy az erkölcsieket vállalja-e? Jog szerint a zéró tolerancia jegyében a jogsi mindenképpen ugrik, a pénzbírság és az utánképzésre kötelezés a mért alkoholszázaléktól függ. Ám, ha abból indulunk ki, hogy ha a konzervatív keresztény politikus nem szeretne konzervatív alkoholista politikussá válni a közvélemény szemében, akkor az erkölcsi következményeket is illene vállalni, amúgy európai módra:
Henrik Gjerkes, egykori szlovén önkormányzati és területfejlesztési miniszter, és Margot Kässmann hannoveri püspök, a Németországi Evangélikus Egyház (EKD) tanácsának elnöke is egyaránt lemondott ittas vezetését követően. Tilki Attilának mondom: nem a mentelmi jogukról, a társadalomban betöltött tisztségükről mondtak le mindketten. Kässmann asszonyt próbálta marasztalni az egyház vezetése, botlását elnézték a hívek, ám Kässmann kijelentette: „A súlyos hiba, amelyet elkövettem, ártott a püspökség és az evangélikus egyház tekintélyének” - majd minden marasztalás ellenére lemondott. Gjerkes lemondását pártjának vezetője így kommentálta: "hibát követett el, de lemondásával megmutatta jellemének szilárdságát."
Nos, már csak annak kell kiderülnie, hozzájuk képest mennyire szilárd jellem Tilki Attila, és hová helyezi magát a Fidesz.
2012.02.23. 05:25
Jellemvizsga Fidesz módra
Címkék: fidesz alkohol ittas vezetés tilki attila
313 komment · 9 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr974179644
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: KacsaLeaks: MALÉV 5000! Számolhat velünk! 2012.02.23. 17:32:18
Titkos dokumentumok szerint a Malév felszámolását végző cég nem is felszámol! Mint megtudtuk új, költséghatékony légitársaság megalakításán munkálkodnak. A koncepció szerint a papírrepülő könnyű és olcsó technikai megoldást jelentene, így megkezdték az...
Trackback: Jenő, Keszi, Kúrtgyarmat 2012.02.23. 14:31:14
Európa 2012. február 22-én megint (ti. Trianon után megint) alaposan meggyalázta a magyarok nemzeti öntudatát. Történt ugyanis, hogy Bizottsága révén közölte: erre a szarra lehet, hogy jövőre már nem ad pénzt. Illetve nem annyit....
Trackback: Jenő, Keszi, Kúrtgyarmat 2012.02.23. 14:14:24
Európa 2012. február 22-én megint (ti. Trianon után megint) alaposan meggyalázta a magyarok nemzeti öntudatát. Történt ugyanis, hogy Bizottsága révén közölte: erre a szarra lehet, hogy jövőre már nem ad pénzt. Illetve nem annyit....
Trackback: Hogyan szedjen be még több pénzt a kormány? 2012.02.23. 13:51:21
Vegye rá a szimpatizánsait, a szavazóbázisát és a holdudvarát, hogy ne csak tüntetésekkel támogassák a kormányt, hanem nyúljanak a pénztárcájukba és adakozzanak! Jelenleg ugyanis úgy tűnik, hogy a szimpatizánsok, a szavazóbázis és a holdudvar csak addi...
Trackback: Kik jártak jól az egykulcsos adóval? 2012.02.23. 13:50:59
Ebben az országban nem csak az alacsony jövedelműek, de a bruttó 220.000 Ft alatt keresők és gyerekeik is annyit érnek az államnak. Hogyan változtak az egykulcsos adó bevezetése és az adójóváírás eltörlése után a GYED és a nettó jövedelmek? Pontosan úg...
Trackback: Patrióta Európa Mozgalom: Tűzzünk a mellünkre virágot! 2012.02.23. 13:50:05
Szeretnél ánuszrózsa, júdáspénz, útilapu, kokárdavirág, csuporka, orbáncfű, szóvirág és Virág elvtárs motívumokkal díszített kitűzőket, hogy csatlakozhass a Patrióta Európa Mozgalom felhívásához? Töltsd le ingyen, bónuszként három szöveges kitűzőt is k...
Trackback: Amikor a 144 milliárd miatt csörög a piros telefon 2012.02.23. 13:11:14
A hírek szerint 144 milliárd talán elúszik, de Mutyiföldén vajon mik lehettek az első mondatok, amiket meghallhattak a nemes urak miután eljutott hozzájuk a hír, azaz - a szabályzatnak megfelelően - harmadik csörgés után felvették a piros telefont. Csö...
Trackback: Az egyetem biológiája 2012.02.23. 07:41:53
Rendkívüli biológia óra volt tegnap az ELTE egyik előadójában. Mint az képünkön is látható a mintegy 150 fős hallgatói létszám a sejtbiológia rejtelmeiben mélyedt el.
Az előadás során egyfajta farsangi tematika is jellemző volt, hiszen, mint az az ...
Trackback: Utazás az ismeretlenbe? 2012.02.23. 06:43:51
frissítésBlogunk történetében még nem fordult elő, hogy komoly hírrel nem foglalkoztunk akkor, amikor tudomásunkra jutott. Igaz, állítani szinte mindig olyat állítottunk, amelyről tudtunk más forrást felmutatni. Ellentétben azzal, amit a célke...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@felebarát:
Áááá, csak egy cinikus kis köcsög. Sajnos ez a miniszterelnökünk. Ez elég szégyen nekünk...
Áááá, csak egy cinikus kis köcsög. Sajnos ez a miniszterelnökünk. Ez elég szégyen nekünk...
@Dr. Boli Ch.T:
Én nem látok ennyire sötéten pont Viktor szavai miatt. A magyar harcos fajta. Igaz minden esetben előbb birka egy kicsit.
Én nem látok ennyire sötéten pont Viktor szavai miatt. A magyar harcos fajta. Igaz minden esetben előbb birka egy kicsit.
oops erről lemaradtam, most látom csak, ismét robog a gyorsnaszád, maxi gázon :D
Délután már nem kértek a magyar kötvényekből a befektetők
2012. február 23. | 14:32 English version
A délelőtti államkötvény aukciók eredményei alapján csak az 5 és 15 éves papír kapcsán tartott nem-kompetitív tendereket délután az Államadósság Kezelő Központ, de a rendre 6,5, illetve 3,5 milliárd forintnyi meghirdetett mennyiségre egyetlen ajánlatot sem nyújtottak be az elsődleges forgalmazók.
www.portfolio.hu/deviza_kotveny/akk/delutan_mar_nem_kertek_a_magyar_kotvenyekbol_a_befektetok.163346.html
Délután már nem kértek a magyar kötvényekből a befektetők
2012. február 23. | 14:32 English version
A délelőtti államkötvény aukciók eredményei alapján csak az 5 és 15 éves papír kapcsán tartott nem-kompetitív tendereket délután az Államadósság Kezelő Központ, de a rendre 6,5, illetve 3,5 milliárd forintnyi meghirdetett mennyiségre egyetlen ajánlatot sem nyújtottak be az elsődleges forgalmazók.
www.portfolio.hu/deviza_kotveny/akk/delutan_mar_nem_kertek_a_magyar_kotvenyekbol_a_befektetok.163346.html
@Fabius: szerintem sose verekedett...ő lehetett a csendes háttérba húzódó, vagy az uszitó...mert egyébként tudná...ha hergelem az ellenfelet, eg yidő után támad és ha nem vagyok elég gyors, akkor jön a saller...
@felebarát: de nem is tárgyalt normális emberrel soha, mert pofánbszás és beszólogatás után kérni, és megegyezni, k.nehéz...
@Interlock: Nincsenek alábecsülve. Sztem mindannyian tudjuk, hogy lesz itt még sokkal szarabb a helyzet. A feszültséget meg alkohollal vezetik le, még.
@felebarát: csak utaltam, a vezényló és zrt-je zseniális tárgyalási technikájára, ami sikeresen mutatja, a minőségét és szellemi tőkéjét a társaságuknak, és hold udvartartásának :D
@Fabius: ácsi, és a kóser-t -ami ugyanaz, mint a halal de ezt nekik ne mondd meg- hogyan oldja meg a rabbi?
ha jól tudom ez állattártási és levágási/feldolgozási szabályok...miért nem lehet? mert a magyar libatenyésztést és tollfosztást a konkurencia basztatja állatvédőnek öltözve -ki kellene őket baszni valami nagy károkozási perrel és akkor elmennének máshová- ez olyan agyament dolog...ennél még Rákosi is jobb volt akkor sem lehetett de ha beszolgáltattál, akkor nem szóltak, az összes lusta kapott kóstolót, hogy ne jelentsenek fel...a többi ok volt most van a zejú és akkor nem lehet gyesznót vágni meg libát kacsát ahogy nekem teccik? mire jó ez?
kibaszni a konkurenci
val és utána elvenni a piacát
ha jól tudom ez állattártási és levágási/feldolgozási szabályok...miért nem lehet? mert a magyar libatenyésztést és tollfosztást a konkurencia basztatja állatvédőnek öltözve -ki kellene őket baszni valami nagy károkozási perrel és akkor elmennének máshová- ez olyan agyament dolog...ennél még Rákosi is jobb volt akkor sem lehetett de ha beszolgáltattál, akkor nem szóltak, az összes lusta kapott kóstolót, hogy ne jelentsenek fel...a többi ok volt most van a zejú és akkor nem lehet gyesznót vágni meg libát kacsát ahogy nekem teccik? mire jó ez?
kibaszni a konkurenci
val és utána elvenni a piacát
@D_rögtú_R_Cirby_semleges PH_dé: neszójjábé, lesz koki...gyere Lacikám beszólt, hol a navra..a másik sarokban bunyózik..jah azzal a hülyével, hoyg elfutottam előle...és a Tóni...azt gyépelik éppen a söntésben
@Fabius: Tavaly nyáron tiltották be Hollandiában is. A hazai vágóhid egy év üzemelés után becsődölt, jelenleg nem műxik. A vevők nem fizettek. Nem hivatalosan , kis tételben pedig sok mindent lehet.
Nem néztem utána a rituális vágásnak, ez valamilyen szinten engedélyezett. Minden nyisszantás előtt elmormolnak egy imát.
Lehet, hogy már övék a bezárt üzem?
Nem néztem utána a rituális vágásnak, ez valamilyen szinten engedélyezett. Minden nyisszantás előtt elmormolnak egy imát.
Lehet, hogy már övék a bezárt üzem?
@Interlock: hö-hö...
ecoline.hu/hirek/2012/2/23/Orban_most_sajat_nepet_is_bunteti_SQA7IC
Szocik beszólnak, mieink visszaszólnak, 2006 reloaded, igaz, mi a fasznak beszéljünk arról, ami van. Én a mi pártunkon állnék, de amikor "a magyar néppárti EP-képviselőcsoport" megszólal, akkor elég nehezen megy, szinte szégyellem magamat a korlátoltságuk miatt :-(
ecoline.hu/hirek/2012/2/23/Orban_most_sajat_nepet_is_bunteti_SQA7IC
Szocik beszólnak, mieink visszaszólnak, 2006 reloaded, igaz, mi a fasznak beszéljünk arról, ami van. Én a mi pártunkon állnék, de amikor "a magyar néppárti EP-képviselőcsoport" megszólal, akkor elég nehezen megy, szinte szégyellem magamat a korlátoltságuk miatt :-(
@Kara kán: Az lejött, hülyegyerek, hogy egy ittas vezetőrő, illetve az üggyel kapcsolatban az ő és pártja jelleméről van szó?? Amúgy meg, nekem úgy tűnik, hogy legtöbbször a te agyad baszódik föl, errefele nem nagyon bosszantasz senkit. A hülyeséged az már inkább.
@Rodeo36: ebben amúgy nagyon igazad van. A libatömés tiltása, tyúkólak szanatóriummá alakítása (meg nemsoká a tehenészetünk kinyírása) stb. kurva nagy ökörség, ezekért simán szétrúgnám a lobbisták, állatvédők, na meg az EU-képviselők seggét. Tömjék a gazdák a libát, készítsenek róla kisfilmet, aztán a vevő egy kóstolás után eldöntheti, hogy kell-e neki az erőszakkal hizlalt máj, vagy nem.
Na, az ilyenekért kellett volna kuruckodnia az összes illetékes kormánynak, basszák meg mind.
Na, az ilyenekért kellett volna kuruckodnia az összes illetékes kormánynak, basszák meg mind.
@Fabius: Az előttiből, amikor még ő volt a király a Leverkusen-nel, természetesen. :)))
Erről mi a véleményetek??
Mekkora megszorítást bír el a szociális szféra?
www.policyagenda.hu/hu/nyitolap/mekkora-megszoritast-bir-el-a-szocialis-szfera
Mi az ami megtakarítható?
A fentiekben bemutatott étlap kizárólag azokra a területekre koncentrál, amelyet még nem alakított át eddig a kabinet. De azt is látni kell, hogy ebből jelentős megtakarításokat nem lehet elérni, mivel amúgy is kivéreztetett helyzetben lévő szociális ellátórendszerről van szó. A Policy Agenda becslései szerint 50-60 milliárd forintos megtakarítás elképzelhető ugyan e területen, de ennek komoly politikai következményei lesznek. Ráadásul a végrehajtás elhúzódása csak tovább növelné a politikai károkat.
Éppen a jelentős politikai veszélyek, és a minimális megtakarítási lehetőségek miatt nem tartjuk valószínűnek, hogy az EU-IMF tárgyalások során a kabinet egy ilyen átalakítás mellett tenné le a voksát.
Mekkora megszorítást bír el a szociális szféra?
www.policyagenda.hu/hu/nyitolap/mekkora-megszoritast-bir-el-a-szocialis-szfera
Mi az ami megtakarítható?
A fentiekben bemutatott étlap kizárólag azokra a területekre koncentrál, amelyet még nem alakított át eddig a kabinet. De azt is látni kell, hogy ebből jelentős megtakarításokat nem lehet elérni, mivel amúgy is kivéreztetett helyzetben lévő szociális ellátórendszerről van szó. A Policy Agenda becslései szerint 50-60 milliárd forintos megtakarítás elképzelhető ugyan e területen, de ennek komoly politikai következményei lesznek. Ráadásul a végrehajtás elhúzódása csak tovább növelné a politikai károkat.
Éppen a jelentős politikai veszélyek, és a minimális megtakarítási lehetőségek miatt nem tartjuk valószínűnek, hogy az EU-IMF tárgyalások során a kabinet egy ilyen átalakítás mellett tenné le a voksát.
@Interlock: Megint idéznem kell, a két éve halott Popper Péter pszichiátert: Vannak szabadságszerető és szabad népek. A magyar az előbbi.
És amit Orvbán ennek örvén előad, az a szabadságszeretetnek is csak a szánalmas röhejes, kínos paródiája.
És amit Orvbán ennek örvén előad, az a szabadságszeretetnek is csak a szánalmas röhejes, kínos paródiája.
@Fabius: Ismerős hallotta a BM-garázsban. De kettőnek lennie kell, mert én láttam a buszból nyáron - maga vezette legényesen fehér ingben - egy bizonyos rendszámmal és a férjem is látta arrafelé kicsi előbb vagy később (már nem tudom), hasonló betű és első számmal (4-sel kezdődőek) , de más folytatással, mint én. Van variábilis rendszámtáblája van?
@Rodeo36: @"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus:
Itt a szabályozás:
europa.eu/legislation_summaries/food_safety/animal_welfare/sa0002_hu.htm
Ennek semmilyen formában nem felel meg a halal. Magyarul aki ipari mennyiségben ilyennel próbálkozik azt bezárják és pont. Na most, akkor Kövér miről húskivitelről beszél? Tadzsikisztán külsőn fogunk üzemeltetni halal vágóhidat, és onnan szállítunk?
Vagy csak Lacus annyira sincs képben semmivel, mint egy átlagember, és beszél marhaságot.
Itt a szabályozás:
europa.eu/legislation_summaries/food_safety/animal_welfare/sa0002_hu.htm
Ennek semmilyen formában nem felel meg a halal. Magyarul aki ipari mennyiségben ilyennel próbálkozik azt bezárják és pont. Na most, akkor Kövér miről húskivitelről beszél? Tadzsikisztán külsőn fogunk üzemeltetni halal vágóhidat, és onnan szállítunk?
Vagy csak Lacus annyira sincs képben semmivel, mint egy átlagember, és beszél marhaságot.
@Dr. Boli Ch.T: De gondolom, a németek már belelátnak, mint Herr Röntgen.
@felebarát: Az még hagyján, de majd amikor a magyar katonák is így járnak Afganisztánban.
youtu.be/AXU-3kFezf0
youtu.be/AXU-3kFezf0
@Fabius: Azt hiszi, az arabok is megvezethetők két hülye zsolozsmával, mint itt a békemenetelők.
@a szív fészkei:
Többször láttam a kocsival (főleg EU elnökség idején) de bevallom a rendszáma nem érdekelt. Az tény, a tavaly lecserélt régit bérelték neki havi 200-ért, a jelenlegit megvette a TEK számlára 15 milláért. Ennek konkrétan utána jártam a Lázár-S8 balhé idején.
Többször láttam a kocsival (főleg EU elnökség idején) de bevallom a rendszáma nem érdekelt. Az tény, a tavaly lecserélt régit bérelték neki havi 200-ért, a jelenlegit megvette a TEK számlára 15 milláért. Ennek konkrétan utána jártam a Lázár-S8 balhé idején.
@a szív fészkei: mi szabadságszeretők lennénk? Nem is tudom... Hónapok, talán évek óta azt olvasom az elemzőktől, hogy a lakosság nagy része sokkal jobban szereti a gondoskodó, hóna alá nyúló állambácsit, mint más egyebet. Az arányokban talán tévednek ezek az elemzők, de aligha túl sokat: néhány "ingyen" ezresért, távhő- és gázárkedvezményért, ingyenjegyért cserébe sokaknak eszébe sem jut a szabadság mibenlétéről töprengeni.
Amúgy azt nem értem: ez az ember, Orvbán láthatóan tökéletesen járatlan és érdektelen az Eu felépítése, működése és mindene iránt. Hogy lehet ez néppárti alelnök??? (jó, tudom, nincs vele gyedül, de a renoméja kedviért, nem kéne tájékozottabbnak lennie vagy azt sugallni legalább?)
@Gábriel angyal:
A szociális szféra nem bír el több megszorítást. Viszont az államigazgatásban tudnék olyan rendet vágni, hogy nem is lenne rá szükség.
A szociális szféra nem bír el több megszorítást. Viszont az államigazgatásban tudnék olyan rendet vágni, hogy nem is lenne rá szükség.
@Interlock: Lehet,talán jobb kifejezés az állapotunkra, a szabadságvágyó. Mi után vágyik az ember? Ami nincs.
@Fabius: Na de a csövik nem haverok, a polgármesterek, államtitkár-titánok meg igen.
@a szív fészkei:
Én meg azt hiszem csak egyszerű, mint a faék, és nem ért semmihez. Ez nagyjából jellemzi a Fideszt egyébként is.
Én meg azt hiszem csak egyszerű, mint a faék, és nem ért semmihez. Ez nagyjából jellemzi a Fideszt egyébként is.
@a szív fészkei:
A hangsúly a haverokon van. Az államigazgatás teljes létszám mellett kiszervezi a feladatok (pályázatok, szakértői vélemények, jogi állásfoglalások és minden más) döntő többségét. Most akkor vagy az ott ülők nem értenek semmihez, vagy ha igen, akkor a sok külső szakértő felesleges. De egy munkára közszférát is külső szakértőket tartani egyszerre felesleges luxus.
A hangsúly a haverokon van. Az államigazgatás teljes létszám mellett kiszervezi a feladatok (pályázatok, szakértői vélemények, jogi állásfoglalások és minden más) döntő többségét. Most akkor vagy az ott ülők nem értenek semmihez, vagy ha igen, akkor a sok külső szakértő felesleges. De egy munkára közszférát is külső szakértőket tartani egyszerre felesleges luxus.
@Fabius: hiába felesleges, szerintem esély nincs rá, hogy azok szívják meg, akik közvetlen közelről élvezik az állami pénzek jótékony hatásait. Ha ki is rúgnak pár ezer közmelóst, azt megoldják az önkormányzatok alsóbb szintjein, külsősöktől (== haveroktól) meg bevételt elvenni öngyilkosság lenne nekik.
Biztos, hogy főleg szociális vágás lesz, a gyógyszerellátás már napirenden is van. Az ÁFA meg egy igazságos adó...
Biztos, hogy főleg szociális vágás lesz, a gyógyszerellátás már napirenden is van. Az ÁFA meg egy igazságos adó...
@Gábriel angyal: BluNoseAir... micsoda szép, patinásan csengő magyar szóösszetétel, nem? ;-)
Ez a vonat (azaz repülő) szerintem már elment, vége. Ha akad valami vevő, akkor a civileknek siccki, ha nem akad befektető, akkor a civil kurázsi csak a talpalásra lesz elég. Olyan ez, mint egykori lakhelyem közelében a cementgyár volt: ki kellett volna érte állni, és akkor még ma is mehetne, de nem állt ki érte senki, így mostanra az épületeit is eltüntették.
Elkúrásban verhetetlenek vagyunk...
Ez a vonat (azaz repülő) szerintem már elment, vége. Ha akad valami vevő, akkor a civileknek siccki, ha nem akad befektető, akkor a civil kurázsi csak a talpalásra lesz elég. Olyan ez, mint egykori lakhelyem közelében a cementgyár volt: ki kellett volna érte állni, és akkor még ma is mehetne, de nem állt ki érte senki, így mostanra az épületeit is eltüntették.
Elkúrásban verhetetlenek vagyunk...
@Interlock: Tudom, hogy minden ellene szól de a szívem mélyén most azt érzem, hogy ismét fognak repülni. Az utolsó gép ma ment el. Hallgasd meg, hogy a hölgy másodpilóta hogy búcsúzott el. :)
youtu.be/L556E8GTL3g
youtu.be/L556E8GTL3g
@Interlock: Egy részlet az egyik interjúból. Azért én reménykedem.:)
"Elég sokan mondják, hogy mire ennek a szerveződésnek a nyomán konkrét lépések kezdődnének egy új légitársaság megalakítására, addig szétszéled a társaság, aki tud, már most elhelyezkedett: két fapados is toborzott Budapesten, többen mentek Ázsiába, közel-keleti társaságokhoz repülni.
Ez abszolút igaz, De egyelőre a Ryanair itt két géppel bohóckodik, és oda maximum kapitányokat vesznek fel, 8-10 ember mehet át csont nélkül, és esélyük sincs arra, hogy magyarországi bázisra kerüljenek az elkövetkező három-négy évben. A Wizz Airnek is kellenek emberek, de nem olyan volumenben, hogy sokan tudjanak ott elhelyezkedni, ráadásul ott le fogják vonni kőkeményen az átképzés költségeit a fizetésükből, egy-másfél év, amíg valaki törleszti az átképzése költségeit. Nagyon komoly humánerő áll most a rendelkezésünkre, több milliárd forint értékben: a 200-250 pilótát, akit át kellene képezni, szorozzuk fel fejenként 15 millió forinttal, az 30-40 milliárdos érték. Nem beszélve a műszakiakról, a beszállítókról, a sztyuvikról. Sok-sok milliós know-how van a kezünkben, ami mellé meg kell találni azt a tőkét, amely lát ebben fantáziát és perspektívát. Nagyon sok helyen működik ez a világon. Nálunk az elmúlt hosszú évtizedek alatt ez nem működött, mi legalább megpróbáljuk a feltételeket megteremteni hozzá. Nyilván az idő fogja eldönteni, hogy a mi lelkesedésünk realitás vagy illúzió. De ez az értékmentés nagyon fontos, nem szabadna ezt a humánerőforrást veszni hagyni, mert később már nagyon nehéz lenne összerakni.
Profitorientált légitársaságot kell indítani, akkor is, ha nemzeti
Hát igen, egy erős nemzetközi trenddel próbáltok szembemenni, az Austrian sem osztrák tulajdon, a Finnair is bajban van, a Sabena is megszűnt, a Swiss is Lufthansa-leányvállalat: a kisebb nemzeti légitársaságoknak mintha bealkonyult volna Európában.
Ez így van, de mi sem azt mondjuk, hogy csak és kifejezetten nemzetiben lehet gondolkodni. Viszont az államnak mindenképp szerepet kell vállalnia benne. Lehet, hogy nem vagy nem csak tulajdonosként, hanem hogy segítse a megvalósulását, esetleg jogszabályokkal, különböző, nem biztos, hogy pénzbeni támogatásokkal, akár abban segítsen, hogy a közigazgatásban, a hivatali procedúrákban gyorsabb legyen a bonyolítás. Azt gondolom, hogy ez csak szándék kérdése. A nemzeti légitársaságok pályája leáldozóban van, abban a formában, ahogy eddig csinálták, vagy, ahogy a Malév csinálta annak idején: külföldi bázisok, külföldi emberek, luxusszállodák, kormányzati szinten ingyen jegyek sok-sok embernek – ezt nem bírja el egy cég. Nyilván ezt csak profitorientáltan lehet csinálni.
A sajtótájékoztató után hogyan tovább?
A következő lépésként megpróbálunk egy megállapodást tető alá hozni a lehetséges partnereinkkel, de már megkeresést kaptunk Európa déli részéről, sőt Észak-Amerikából és Nyugat-Európából is, olyanoktól, akik már pénzügyi tekintetben is látnak ebben fantáziát, illetve gondolkodnak a dologról. Amint ezek konkrétan realizálódnának, mi mindenről beszámolunk, de ezt várjuk a kormánytól is, mert focinyelven szólva nem szeretnénk árnyékra vetődni. Lehet, hogy közben valami alakul, amiről nem tudunk, amikről nem tud a közvélemény. Az lenne jó, ha ebben is erősítenénk egymást, akár ha a kormány a reptér betonja alatt alakítja az új légitársaságot, mi ezt tudnánk segíteni, és meg is tesszük természetesen. De szeretnénk a több mint százéves magyar repülés értékeit is ápolni, szeretnénk összehozni azokat a közösségeket, amelyek szeretik a repülést és tennének is érte."
"Elég sokan mondják, hogy mire ennek a szerveződésnek a nyomán konkrét lépések kezdődnének egy új légitársaság megalakítására, addig szétszéled a társaság, aki tud, már most elhelyezkedett: két fapados is toborzott Budapesten, többen mentek Ázsiába, közel-keleti társaságokhoz repülni.
Ez abszolút igaz, De egyelőre a Ryanair itt két géppel bohóckodik, és oda maximum kapitányokat vesznek fel, 8-10 ember mehet át csont nélkül, és esélyük sincs arra, hogy magyarországi bázisra kerüljenek az elkövetkező három-négy évben. A Wizz Airnek is kellenek emberek, de nem olyan volumenben, hogy sokan tudjanak ott elhelyezkedni, ráadásul ott le fogják vonni kőkeményen az átképzés költségeit a fizetésükből, egy-másfél év, amíg valaki törleszti az átképzése költségeit. Nagyon komoly humánerő áll most a rendelkezésünkre, több milliárd forint értékben: a 200-250 pilótát, akit át kellene képezni, szorozzuk fel fejenként 15 millió forinttal, az 30-40 milliárdos érték. Nem beszélve a műszakiakról, a beszállítókról, a sztyuvikról. Sok-sok milliós know-how van a kezünkben, ami mellé meg kell találni azt a tőkét, amely lát ebben fantáziát és perspektívát. Nagyon sok helyen működik ez a világon. Nálunk az elmúlt hosszú évtizedek alatt ez nem működött, mi legalább megpróbáljuk a feltételeket megteremteni hozzá. Nyilván az idő fogja eldönteni, hogy a mi lelkesedésünk realitás vagy illúzió. De ez az értékmentés nagyon fontos, nem szabadna ezt a humánerőforrást veszni hagyni, mert később már nagyon nehéz lenne összerakni.
Profitorientált légitársaságot kell indítani, akkor is, ha nemzeti
Hát igen, egy erős nemzetközi trenddel próbáltok szembemenni, az Austrian sem osztrák tulajdon, a Finnair is bajban van, a Sabena is megszűnt, a Swiss is Lufthansa-leányvállalat: a kisebb nemzeti légitársaságoknak mintha bealkonyult volna Európában.
Ez így van, de mi sem azt mondjuk, hogy csak és kifejezetten nemzetiben lehet gondolkodni. Viszont az államnak mindenképp szerepet kell vállalnia benne. Lehet, hogy nem vagy nem csak tulajdonosként, hanem hogy segítse a megvalósulását, esetleg jogszabályokkal, különböző, nem biztos, hogy pénzbeni támogatásokkal, akár abban segítsen, hogy a közigazgatásban, a hivatali procedúrákban gyorsabb legyen a bonyolítás. Azt gondolom, hogy ez csak szándék kérdése. A nemzeti légitársaságok pályája leáldozóban van, abban a formában, ahogy eddig csinálták, vagy, ahogy a Malév csinálta annak idején: külföldi bázisok, külföldi emberek, luxusszállodák, kormányzati szinten ingyen jegyek sok-sok embernek – ezt nem bírja el egy cég. Nyilván ezt csak profitorientáltan lehet csinálni.
A sajtótájékoztató után hogyan tovább?
A következő lépésként megpróbálunk egy megállapodást tető alá hozni a lehetséges partnereinkkel, de már megkeresést kaptunk Európa déli részéről, sőt Észak-Amerikából és Nyugat-Európából is, olyanoktól, akik már pénzügyi tekintetben is látnak ebben fantáziát, illetve gondolkodnak a dologról. Amint ezek konkrétan realizálódnának, mi mindenről beszámolunk, de ezt várjuk a kormánytól is, mert focinyelven szólva nem szeretnénk árnyékra vetődni. Lehet, hogy közben valami alakul, amiről nem tudunk, amikről nem tud a közvélemény. Az lenne jó, ha ebben is erősítenénk egymást, akár ha a kormány a reptér betonja alatt alakítja az új légitársaságot, mi ezt tudnánk segíteni, és meg is tesszük természetesen. De szeretnénk a több mint százéves magyar repülés értékeit is ápolni, szeretnénk összehozni azokat a közösségeket, amelyek szeretik a repülést és tennének is érte."
@Interlock: Ja egyébként merre laktál? Csak nem Bélapátfalva közelében?? :)
@Fabius: felelj nekem, mint tudatlannak! a halal és kóser vágás lévén vallási etikai alapon meghatározott semmiféle állatkínzással, meg stresszel nem járhat (valamint tisztaság, meg az állat megáldása stb) mert mindez a termék minőségét rontja, azaz ilyen szempontból a kettő nem ütné egymást ...ez nem csak négylábúakra, hanem szárnyasokra is vonatkozik (és ha nem tévedek egészen a növényekig bezárólag vannak vallásos szabályzók)
a másik hülye kérdésem, hogy ha az egységes keretek megteremtése a jogtalan termelési előnyök kizárása lenne ugyanakkor a jobb minőséget és nagyobb mennyiséget biztosító és történelmileg kialakult eljárások mi célból lettek "le"szabályozva (=tiltva)
a tapasztalat azt mutatja, hogy jogtalan előnyökhöz juttat olyanokat akik azokat megszerezve visszaélnek ezzel kiütve másokat akik nem okoztak kárt senkinek...
például a borok, gyümölcsök sajtok stb szabványosítása bizonyos tudománytalan de tudományosnak mondott indokokkal ezen termékek élvezhetőségét és tápértékét és sok egyéb hasznos karakterisztikáját lerombolják...ez be is igazolódik hosszú távon ...bizonyos európai borokat nem veszek meg semmilyen pénzért mert szart érnek és ezek közé tartoznak az összes exportált magyarok a pálinkák is és még sok minden...
valami isten barma kitalálja hogy ne legyen alkoholtartalma a bornak vagy közel 0 akkor megölik a bort és csinálnak mást stb ez hosszú lesz és a blogmotor elviszi
a másik hülye kérdésem, hogy ha az egységes keretek megteremtése a jogtalan termelési előnyök kizárása lenne ugyanakkor a jobb minőséget és nagyobb mennyiséget biztosító és történelmileg kialakult eljárások mi célból lettek "le"szabályozva (=tiltva)
a tapasztalat azt mutatja, hogy jogtalan előnyökhöz juttat olyanokat akik azokat megszerezve visszaélnek ezzel kiütve másokat akik nem okoztak kárt senkinek...
például a borok, gyümölcsök sajtok stb szabványosítása bizonyos tudománytalan de tudományosnak mondott indokokkal ezen termékek élvezhetőségét és tápértékét és sok egyéb hasznos karakterisztikáját lerombolják...ez be is igazolódik hosszú távon ...bizonyos európai borokat nem veszek meg semmilyen pénzért mert szart érnek és ezek közé tartoznak az összes exportált magyarok a pálinkák is és még sok minden...
valami isten barma kitalálja hogy ne legyen alkoholtartalma a bornak vagy közel 0 akkor megölik a bort és csinálnak mást stb ez hosszú lesz és a blogmotor elviszi
@Gábriel angyal: ez nem csak a repülő személyzetre és a földi irányítókra vonatkozik (nekem ragyogó tapasztalataim vannak MALÉV vonatkozásban szerteszéjjel a világban)hanem sok más tönkretett gazdasági terület szakembereire is és ezek nemzeti (forintban kifejezhető értéke hatalmas újratermelésük szinte megoldhatatlan)értéke is hatalmas...van olyan idioszinkratikus vonatkozása is, hogy történelmileg kialakult az, hogy mely ország (nép, etnikum) miből tud jobban megélni és mit tud gazdaságosabban előállítani...ezt például a KGST-ben túlzásba vitték de felismerték és rugalmatlanul alkalmazták az eu valahogy ezzel nem is foglalkozik ...az igazán bölcsek outsource-olnak hatalmas sikerrel pontosan erre építve felismerve hol és mit lehet olcsóbban és jobban előállítani...persze itt is túlleng az inga de ...
@Gábriel angyal: értem én a reményt, csak a kimenetelt látom kétségesnek. Rengeteg jó szakembert veszített már ez az ország az utóbbi évtizedekben, öreg műhelyrókáktól kezdve sokat látott egyetemi tanárokig "tűntek el" emberek, helyesebben a tudásuk, szinte nyom nélkül. Most a repülősök is belekerültek ugyanebbe a körhintába; német főnök szerint ha meg is veszi a Malévot valaki, és talpra állítja, kevésbé fognak a magyar munkaerőre támaszkodni, tehát nem biztos, hogy minden újjáéledne.
Én nem tudom megítélni, hogy nekünk a nemzeti légitársaság hiánya jó, vagy rossz; rosszul hangzik, de gazdaságilag mittudomén. Csak azt tudom, hogy ha valami nem megy, akkor vagy üzemképesre szervezik, vagy tönkremegy, ilyen a piac, az ágazati evolúció. Repültem velük is, másokkal is, nekem nagyjából egykutya volt mindegyik (de a lányaink nagyon csinosak, azt el kell ismernem, az LH-s szolárium-mamák néha bűnrondák tudtak lenni). Bunkó utas voltam, mert sosem tapsoltam egyik pilótának sem leszállás után (ez a dolga, meg elvileg értenie is kell hozzá), és amikor a földön álló gépekben gyönyörködtem, igazából a mögötte álló technikának emeltem kalapot, szóval én érzelmi alapon nem (ezt sem) tudom megközelíteni. Ha vége, hát vége, ahhoz a helyzethez kell alkalmazkodni, ami utána maradt.
Mire rendesen megöregszünk, ez a világ teljesen máshogy fog kinézni, és van egy olyan gyanúm, hogy a sírdogálás és a reménykedés nem lesz túl kifizetődő benne. Ahogy Sarah Connor-nak mondta a mexikói benzinkutas: "nagy vihar jön". Ha alaposabban körülnézek, szerintem is; a Malév egy apró homokszem, amit az első szelek elragadtak.
Volt lakhely: de :-) Gyerekkoromból még emlékszem cementszürke falevelekre, háztetőkre; amikor felújítottak sok mindent, és jöttek a szuper vadiúj filterek, megszűnt a cementszél, mindenki azt hitte, örökké élni fog a gyár (a Bélkő még simán bírta volna). Csak aztán jött a Holzim a sokkal szarabb minőségű cementjével, a vezetők mindenfelé lefeküdtek nekik, eladták, amazok meg tönkretették, bezárták, és kanyec filma, több falu lába alól húzták ki a talajt egyszerre.
Én nem tudom megítélni, hogy nekünk a nemzeti légitársaság hiánya jó, vagy rossz; rosszul hangzik, de gazdaságilag mittudomén. Csak azt tudom, hogy ha valami nem megy, akkor vagy üzemképesre szervezik, vagy tönkremegy, ilyen a piac, az ágazati evolúció. Repültem velük is, másokkal is, nekem nagyjából egykutya volt mindegyik (de a lányaink nagyon csinosak, azt el kell ismernem, az LH-s szolárium-mamák néha bűnrondák tudtak lenni). Bunkó utas voltam, mert sosem tapsoltam egyik pilótának sem leszállás után (ez a dolga, meg elvileg értenie is kell hozzá), és amikor a földön álló gépekben gyönyörködtem, igazából a mögötte álló technikának emeltem kalapot, szóval én érzelmi alapon nem (ezt sem) tudom megközelíteni. Ha vége, hát vége, ahhoz a helyzethez kell alkalmazkodni, ami utána maradt.
Mire rendesen megöregszünk, ez a világ teljesen máshogy fog kinézni, és van egy olyan gyanúm, hogy a sírdogálás és a reménykedés nem lesz túl kifizetődő benne. Ahogy Sarah Connor-nak mondta a mexikói benzinkutas: "nagy vihar jön". Ha alaposabban körülnézek, szerintem is; a Malév egy apró homokszem, amit az első szelek elragadtak.
Volt lakhely: de :-) Gyerekkoromból még emlékszem cementszürke falevelekre, háztetőkre; amikor felújítottak sok mindent, és jöttek a szuper vadiúj filterek, megszűnt a cementszél, mindenki azt hitte, örökké élni fog a gyár (a Bélkő még simán bírta volna). Csak aztán jött a Holzim a sokkal szarabb minőségű cementjével, a vezetők mindenfelé lefeküdtek nekik, eladták, amazok meg tönkretették, bezárták, és kanyec filma, több falu lába alól húzták ki a talajt egyszerre.
@Fabius: Viszont sok jó vazallust termel.
élelmiszer, rizs: van vagy 50 féle rizs, mindenféle...amikor kedves Colombiai barátnőm mondta -látván veszem- mi a fehér rizst csakis állati takarmánynak termeljük és ember nem fogyasztja akkor rájöttem, hogy az ára nem minden és bizonyos más szempontok és az elkészítés módja teszi értékessé, az északamerikai marhahús, disznóhús meg baromfi a pulykát is beleértve nem ér szart sem de rengeteg van és veszik, mert... de...egy argentín vagy Botsvánai marha vagy délamerikai disznó és baromfi utolérhetetlenül jobb és a vadon tenéyztett cubai csirkék még mindíg zamatosabbak mert nem táposak és sárga a zsírjuk nem hányok tőle és a bőre töpörtyű lesz és élvezetes és nem hizlal halak az ipari méretű lazac tenyésztés és a 60 cm-es pisztráng annak tápértékét lerontja se íze se bűze de nagy...és sorolhatnám az észak amerikai borok -kipróbáltam- nem érnek szart sem és az eper meg a többi van bőven de ízetlen és a déli gyümölcsöket leszedik idő előtt mert olcsón akarnak szállítani és soha be nem érnek egy mangó vagy banán stb sem ér semmit vannak emberek akik soha igazán jót nem is ettek és zabálják az amerikai pizzát ami öngyilkosság és szar és agyon cukroznak mindent amerikai csokoládétn és édességet ne vegyéél mert ehetetlen egy svájci vagy holland -régebben magyar bonbon- verhetetlenek...
Egy ennyire fontos jó embert nem veszíthet el csipcsup dolgok miatt a Fidesz Boleviktor Pártwww.borsonline.hu/news.php?megussza-az-ittasan-karambolozo-kepviselo-&op&hid=53724
@Rodeo36: Oda ki mindig konyakosmeggyet visznek. (amit én ugyan nem szeretek, de hunagrikum)
@Rodeo36:
"a halal és kóser vágás lévén vallási etikai alapon meghatározott semmiféle állatkínzással, meg stresszel nem járhat"
Ezt hogy valósítod meg akkor, mikor a halal szerint a kábított állat már döglött, vagyis gyakorlatilag tudatánál kell kivéreztetni, hogy a kritériumnak megfeleljen? A vágás előtti ima hatására kéne elhinnie, hogy ez neki nem fáj. Röhej? Az. De ettől még így van. A gyakorlati kivitelezésről nézd meg a videót amit fabien linkelt feljebb.
Aztán olvasd el az eu szabályozást amit linkeltem, és meglátod, hogy ennek kivitelezése itthon - szabályosan és legálisan - lehetetlen.
Azért ennyire nem szar a helyzet ahogy leírod. A borászaink pl rá vannak kényszerítve, hogy borászok és ne kémikusok legyenek, én pedig egyáltalán nem bánom, ha az ilyeneket jó alaposan picsán is rúgják:
varanus.blog.hu/2009/11/12/a_bika_vere
A magyar bornak ez csak használ.
"a halal és kóser vágás lévén vallási etikai alapon meghatározott semmiféle állatkínzással, meg stresszel nem járhat"
Ezt hogy valósítod meg akkor, mikor a halal szerint a kábított állat már döglött, vagyis gyakorlatilag tudatánál kell kivéreztetni, hogy a kritériumnak megfeleljen? A vágás előtti ima hatására kéne elhinnie, hogy ez neki nem fáj. Röhej? Az. De ettől még így van. A gyakorlati kivitelezésről nézd meg a videót amit fabien linkelt feljebb.
Aztán olvasd el az eu szabályozást amit linkeltem, és meglátod, hogy ennek kivitelezése itthon - szabályosan és legálisan - lehetetlen.
Azért ennyire nem szar a helyzet ahogy leírod. A borászaink pl rá vannak kényszerítve, hogy borászok és ne kémikusok legyenek, én pedig egyáltalán nem bánom, ha az ilyeneket jó alaposan picsán is rúgják:
varanus.blog.hu/2009/11/12/a_bika_vere
A magyar bornak ez csak használ.
Na emiatt horgadhatna Kara kán: www.blikk.hu/blikk_aktualis/ot-evet-kapott-apja-gabika-halalaert-11-2081306
A nem agresszív típusú ember, állandóan egyelte a gyereket, amióta csak megvolt.
@Fabius: Tényleg kell harmadik alpolgármester is a nagy córesz kellős közepén? www.blikk.hu/blikk_aktualis/zsigaval-balheztak-az-ehezok-2081371
A nem agresszív típusú ember, állandóan egyelte a gyereket, amióta csak megvolt.
@Fabius: Tényleg kell harmadik alpolgármester is a nagy córesz kellős közepén? www.blikk.hu/blikk_aktualis/zsigaval-balheztak-az-ehezok-2081371
@Interlock:
Az államapparátus reformja nem ma lesz, meg nem is holnap, de még holnapután sem. Röhej, de ezt azok se merik felvállalni beszéd szinten sem, akik - most még - felelősség nélkül megtehetnék. A gondolathoz is gyávák, elempétől négykáig mind.
Az államapparátus reformja nem ma lesz, meg nem is holnap, de még holnapután sem. Röhej, de ezt azok se merik felvállalni beszéd szinten sem, akik - most még - felelősség nélkül megtehetnék. A gondolathoz is gyávák, elempétől négykáig mind.
@Fabius: Ja,a híres Anikó-féle sárazsadányi szőlész-borász família - jelmondatuk: Azért ne mi nyerjük a legtöbbet! - olyan pocsék tokaji bort produkált, hogy külön kategóriát kellett számukra kitalálni akkoriban, hogy mégis bevegyék.
Volt is egy kabarétréfa, hogy uramisten, az már micsoda perverzió, szőlőből bort csinálni!!! Mikor van egyéb mód is: nem kell taposni, meg más gusztustalanságokat elkövetni vele!
Volt is egy kabarétréfa, hogy uramisten, az már micsoda perverzió, szőlőből bort csinálni!!! Mikor van egyéb mód is: nem kell taposni, meg más gusztustalanságokat elkövetni vele!
Papcsák sem éhezik, urrá! www.blikk.hu/blikk_aktualis/plusz-2-milliard-a-honatyak-zsebeben-2081373
Most azért tud valaki 24 órában polgármester + ügyvéd lenni egyszerre? Kétlem.
Most azért tud valaki 24 órában polgármester + ügyvéd lenni egyszerre? Kétlem.
Saját családbarátok, az tuti,de amúgy: www.femina.hu/hirhatter/kismamak_vedettseg_megis_elveszik
@Interlock: Igen valóban nagy viharok jöhetnek, de nekem eszembe jut egy csodálatos mondat a szentírásból. Remélem nem baj ha megosztom veled . :)
„ahol túláradt a bűn, ott túlárad a kegyelem!”
(Rómaiakhoz, 5:20)
Az élet mindig legyőzi a halált szerintem és sosem szabad feladni. :) Hallgasd meg ezt a pár mondatot Böjte Csabától. Igazán érdemes.
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WttyXGqzHPk#t=712s
„ahol túláradt a bűn, ott túlárad a kegyelem!”
(Rómaiakhoz, 5:20)
Az élet mindig legyőzi a halált szerintem és sosem szabad feladni. :) Hallgasd meg ezt a pár mondatot Böjte Csabától. Igazán érdemes.
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WttyXGqzHPk#t=712s
Na ilyen kegyelemteljes állapotban - lásd fent - merengjen majd el Orvbánka is a sic transit gloria mundi igazságán: tenytar.blog.hu/2012/02/23/nepszeruseg_orban_gyurcsany_nyomaban
@a szív fészkei: Viszont a nemtudja/nemválaszol szárnyal mint a madár a grafikonon. :)
@a szív fészkei:
Fideszes nagyvárosokba és nagyobb kerületekbe kell az a harmadik alpolgi. Zuglónak sem volt elég kettő, lett egy Papcsák import Kovács Balázsunk is.
Fideszes nagyvárosokba és nagyobb kerületekbe kell az a harmadik alpolgi. Zuglónak sem volt elég kettő, lett egy Papcsák import Kovács Balázsunk is.
@a szív fészkei:
...és hogy tud 24 órában 14 tisztséget betölteni, mint a posztban emlegetett Tilki?
...és hogy tud 24 órában 14 tisztséget betölteni, mint a posztban emlegetett Tilki?
sport.hir24.hu/parasport/2012/02/23/elloptak-a-magyar-parasportolo-muvegtagjait/
hogy sorvadna el a keze...
hogy sorvadna el a keze...
@Fabius: amit kipróbáltam arról nyilatkozom:
soha többé meg sem fogom kóstolni -ingyen sem- a következőket:
magyar borok, californiai borok, ontarioi borok, egyes német borok, viszont keresem:
argentín, chilei, austrál, délafrikai, portugál, spanyol, olasz borokat mást csak akkor kóstolok ha számomra ismert ízlésű valaki ajánlja...ez teljesen személyes és semmi objektivitás nincs benne..sok minden kaja is hasonló, egyszerűbb valami semlegeset enni, hogy ne éhezzek de rosszat vagy ami már bizonyosan nem nekem való rá sem nézek
ezt az egri dilit olvastam anno jól körül volt járva az ürgével is készítettek riportot...eredmény soha többet ez sem és vége...húsokat is nem érdekel hogy kóser vagy halal egyébként megkóstolva némelyik nagy csalódás a többi meg semmi különös...egyébként tartom az ízlésemet... magánvélemény ha már meg kell dögleni és nem nagy kín akkor mindegy úgysem tud róla a beefsteak beszámolni...ugye milyen randa vagyok és nem ejúúúúúúúúúú...sem
soha többé meg sem fogom kóstolni -ingyen sem- a következőket:
magyar borok, californiai borok, ontarioi borok, egyes német borok, viszont keresem:
argentín, chilei, austrál, délafrikai, portugál, spanyol, olasz borokat mást csak akkor kóstolok ha számomra ismert ízlésű valaki ajánlja...ez teljesen személyes és semmi objektivitás nincs benne..sok minden kaja is hasonló, egyszerűbb valami semlegeset enni, hogy ne éhezzek de rosszat vagy ami már bizonyosan nem nekem való rá sem nézek
ezt az egri dilit olvastam anno jól körül volt járva az ürgével is készítettek riportot...eredmény soha többet ez sem és vége...húsokat is nem érdekel hogy kóser vagy halal egyébként megkóstolva némelyik nagy csalódás a többi meg semmi különös...egyébként tartom az ízlésemet... magánvélemény ha már meg kell dögleni és nem nagy kín akkor mindegy úgysem tud róla a beefsteak beszámolni...ugye milyen randa vagyok és nem ejúúúúúúúúúú...sem
@Fabius: és ezekért természetesen teljes fizetést kap 14 helyről...kérdés: ki az a barom aki teljes fizetésért havi semmi percért fizet egy rozsdás rézkopeket?
CAVEAT EMPTOR
ha kifizeti hát megérdemli bassza is meg, sőt szopja is le a fizetéskor
CAVEAT EMPTOR
ha kifizeti hát megérdemli bassza is meg, sőt szopja is le a fizetéskor
@felebarát: élve csak osztrigát ettem hahahaha az argentín marha a legjobb vitán felül hahahahaha
@Fabius: na, erre mondta LMP-s aktivista kollégám elkerekedő szemekkel: miért kellene szűkíteni az apparátust, mikor ez egyrészt munkanélkülieket eredményezne, másrészt meg - lássam ám be - igazságtalan dolog lenne elvenni egy új kormány elől azt a lehetőséget (== haverok tömését), ami az eddigieknek megvolt. ulajdonképpen én lettem lebaszva a szociális érzéketlenségem, meg a kettős mércém helyett...
Valaki egyszer olyasmit mondott, hogy a politika túl fontos dolog ahhoz, hogy politikusokra bízzuk. Kezdem azt érezni, jobb lenne összeszedni vagy száz épkézláb cégvezetőt, kezükbe nyomni a kormányrudat, és hajrá. Persze, hogy nem volnának profik - de kell az nekünk egyáltalán?
Valaki egyszer olyasmit mondott, hogy a politika túl fontos dolog ahhoz, hogy politikusokra bízzuk. Kezdem azt érezni, jobb lenne összeszedni vagy száz épkézláb cégvezetőt, kezükbe nyomni a kormányrudat, és hajrá. Persze, hogy nem volnának profik - de kell az nekünk egyáltalán?
@Interlock: amíg politikusok döntik el milyen feltételek dolgoznak és nem a munkáltatójuk!!! addig nincs megoldás...semmilyen címen abszolút hatalmat a kezükbe adni nem szabad stb most kibasztunk magunkkal de lehet ezen segíteni
nekem vannak ötleteim sokan nem szeretik de eredményes
más ötlet?
nekem vannak ötleteim sokan nem szeretik de eredményes
más ötlet?
@Gábriel angyal: "Remélem nem baj ha megosztom veled"
Végül is, nem baj, úgysem olvastam. Hallomásból tudok Noé, illetve Szodoma és Gomorra történeteiről, ezek alapján azonban az általad idézett mondatban kételkedem :-)
Feladni viszont sosem szoktam (ahogy videókat sem nézek) :-)
Végül is, nem baj, úgysem olvastam. Hallomásból tudok Noé, illetve Szodoma és Gomorra történeteiről, ezek alapján azonban az általad idézett mondatban kételkedem :-)
Feladni viszont sosem szoktam (ahogy videókat sem nézek) :-)
@Rodeo36: a te ötleteidhez fegyver és gyomor kell, az enyémhez idő, és sok öntudatos, megkörnyékezhetetlen ember :-) A te ötleted olyan hangulatot, érzelmeket és sérelmeket szülne, melyeket már réges-rég el kellett volna felednünk; az enyém szimplán megvalósíthatatlan.
Nem van ez így jól, nagyon nem, de a kiútra még várni kell.
Nem van ez így jól, nagyon nem, de a kiútra még várni kell.
@Gábriel angyal:
"Az igaz ember járta ösvényt mindkét oldalról szegélyezi az önző emberek igazságtalansága és a gonoszok zsarnoksága. Áldott legyen az, ki az irgalmasság és a jóakarat nevében, átvezeti a gyöngéket a sötétség völgyén, mert ő valóban testvérének őrizője és az elveszett gyermekek meglelője. Én pedig lesújtok majd Te reád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal és amazokra is akik Testvéreim ármányos elpusztítására törnek! És majd megtudodjátok, hogy az én nevem az Úr amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok!"
A neten talált biblia változatban viszont Ezékiel 25:17. címszó alatt a következő olvasható:
Kegyetlen bosszút állok rajtuk ádáz haragomban, és ha kitöltöm rajtuk bosszúmat, akkor majd megtudják, hogy én vagyok az Úr. "
"Az igaz ember járta ösvényt mindkét oldalról szegélyezi az önző emberek igazságtalansága és a gonoszok zsarnoksága. Áldott legyen az, ki az irgalmasság és a jóakarat nevében, átvezeti a gyöngéket a sötétség völgyén, mert ő valóban testvérének őrizője és az elveszett gyermekek meglelője. Én pedig lesújtok majd Te reád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal és amazokra is akik Testvéreim ármányos elpusztítására törnek! És majd megtudodjátok, hogy az én nevem az Úr amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok!"
A neten talált biblia változatban viszont Ezékiel 25:17. címszó alatt a következő olvasható:
Kegyetlen bosszút állok rajtuk ádáz haragomban, és ha kitöltöm rajtuk bosszúmat, akkor majd megtudják, hogy én vagyok az Úr. "
@Interlock:
Én ezt LMP prominensnek is elmondtam az alternatív költségvetésük után, arcba. Aztán hallgattunk egy nagyot. Én vártam a reakciót ő meg...hát vitatkozni nem akart, szociálisan érzéketlennek nevezni meg szerintem nem mert :-)
Én ezt LMP prominensnek is elmondtam az alternatív költségvetésük után, arcba. Aztán hallgattunk egy nagyot. Én vártam a reakciót ő meg...hát vitatkozni nem akart, szociálisan érzéketlennek nevezni meg szerintem nem mert :-)
@Fabius: ez pácolt disznóhús, valószínű comb és daráltkukoricával kevert zsemlemorzsával van bevonva fokhagyma belereszelve és persze só azután 2 órát 350 F fokon sütjük...egyébként mi ez? a képen valami huncutságod?
@Interlock: kiben szülné eme érzelmeket, nemde azokban akiket egyébként is hacaca...
@Fabius: vitatkozni velem se szokott a kolléga, szorult helyzeteiben üdvözült mosollyal benyögi, hogy "örökké nem eshet az eső", erre meg már én nem tudok szalonképeset mondani. Oszt' csodálkoznak, ha az embernek egy virágokat lengető buddhista kolostori felvonulás jut róluk eszébe...
Nem mondom, hogy ellenzékben minden baromságot ki lehet mondani, de ami tényleg ésszerű és szükséges, azzal úgy kell verni az asztalt, hogy a lakk lepattogjon róla. Nem csak a kormánynak van joga egy-egy témával felhergelni az embereket, a szentségit.
Na mindegy, ezeknek minimum vérátömlesztés kellene az ilyesmihez, vagy még az is kevés, túlságosan jó volt hozzájuk a gyerekszoba. Kellenek ilyen emberek is, de inkább papnak...
Nem mondom, hogy ellenzékben minden baromságot ki lehet mondani, de ami tényleg ésszerű és szükséges, azzal úgy kell verni az asztalt, hogy a lakk lepattogjon róla. Nem csak a kormánynak van joga egy-egy témával felhergelni az embereket, a szentségit.
Na mindegy, ezeknek minimum vérátömlesztés kellene az ilyesmihez, vagy még az is kevés, túlságosan jó volt hozzájuk a gyerekszoba. Kellenek ilyen emberek is, de inkább papnak...
@Rodeo36: a megmaradókban, tisztelt uram, a megmaradókban. Nincs az a gyomlálás, ami után nem maradnak magok vagy hajtások.
Az erőszak erőszakot szül, azt mondják.
Az erőszak erőszakot szül, azt mondják.
@Interlock: hát ha egy icipici gyomorrontást sem ér meg akkor szopjanak tovább lófasz van bőven hacsak azt is el nem lopták a zsigamercellek mert a többi nem már nem izgatja fel őket?
@Fabius: ha nem csalódom akkor ez a híres Lipcsei kenyérbe sült füstölt csülök?
@Rodeo36: mondtam már, hogy könnyen beszélsz te a messzeségből. Ha Petőfi a jutyúbon tette volna közzé a nemzeti dalt, legjobb esetben Kossuthék kiírták volna CD-re, aztán annyi...
Teee, remote forradalmár :-)
Teee, remote forradalmár :-)
@Rodeo36:
Ez az após saját pácolt-füstölt sonkája wellington bundában. Ja, én bundáztam.
Végülis csak arra akartam kilyukadni, húsból azért olyan szarul nem állunk, hogy ne lehetne jó minőségűt venni.
Ez az após saját pácolt-füstölt sonkája wellington bundában. Ja, én bundáztam.
Végülis csak arra akartam kilyukadni, húsból azért olyan szarul nem állunk, hogy ne lehetne jó minőségűt venni.
@Fabius: mint ezt követőmben én ezt Lipcsében ismertem meg és Eisbein-nek nevezzük és az általam küldött kép szerinti...a Wellington hát az is valami ragyogó dolog...házi kenyér természetesen...
@Interlock:
Tudod az a szomorú, hogy az ellenzékiek is be vannak fosva egy ilyen mértékű reformtól. Mindnek egyszerűbb a másképp szedem be - másképp osztom ki játék mögé bújni. Ékes példa erre pl a 4K, aki a legelső nyilatkozatában jelentette ki, hogy aki a kisebb államot létrehozó pártot keresi az bizony nem rájuk fog szavazni, ha egyáltalán.
Hát bazmeg.
Mikor jutunk el oda, hogy nem csak rinyálunk a szlovákok versenyképességén, hanem felfedezzük: nédda, emezek arányaiban harmadakkora államapparátot görgetnek, mégis van minisztérium, hivatal, tanár meg kukás, oszt' a munka is el van végezve.
Tudod az a szomorú, hogy az ellenzékiek is be vannak fosva egy ilyen mértékű reformtól. Mindnek egyszerűbb a másképp szedem be - másképp osztom ki játék mögé bújni. Ékes példa erre pl a 4K, aki a legelső nyilatkozatában jelentette ki, hogy aki a kisebb államot létrehozó pártot keresi az bizony nem rájuk fog szavazni, ha egyáltalán.
Hát bazmeg.
Mikor jutunk el oda, hogy nem csak rinyálunk a szlovákok versenyképességén, hanem felfedezzük: nédda, emezek arányaiban harmadakkora államapparátot görgetnek, mégis van minisztérium, hivatal, tanár meg kukás, oszt' a munka is el van végezve.
@felebarát: Ez egy nagyon érdekes feltevés. Vannak kétségeim a végrehajthatóságot illetően. Hogyan fizettetnek ki szolidaritási adót olyan emberekkel, akik külföldön adóznak keresetük után? Főleg, ha az új lakóhely országa rendelkezik kettős adózást elkerülő egyezménnyel Magyarországgal? Van erre vmi forrás esetleg, ahol ez a hír megjelent? vagy csak nem olvastam el az összes hozzászólást? :))
@Fabius: hát hogy neked éjjel van? hahaha itt még csak alkonyszik most lesz korai supper-em trappista sajt, marhanyelv főve, Guiness...egészségedre
@Fabius: mikor jutunk el oda? Már abban sem vagyok biztos, hogy az államcsőd után.
Annak a rétegnek, amelyik ma az államból él, be kellene vallania önmagának, hogy meg kell őket tizedelni, aztán fel kellene vállalni a saját leépítésüket, létbizonytalanságukat mindenféle lázongás nélkül. Á, esélytelen, foggal-körömmel ragaszkodnak ahhoz, amit kapnak, és aki elvenné tőlük, az mocskosimperialista. Ráadásul a tudatlan szavazókat is ők tudják a legügyesebben hangolni, a leépítés meg, mint olyan, elég hatásos mozgósító jelszó, alapból igazságtalannak érzi az, aki különösebben nem foglalkozik a háttérrel.
Képzeld el azt a kampánygyűlést, amin egy vezér megígéri a jelenlévőknek, hogy ha megválasztják, 30%-uk garantáltan elmehet kőművesnek, hegesztőnek, vagy szabadúszó újságírónak, mert tőle aztán egy vasat nem fognak kapni; ott taposnák szét az emelvényen.
A versenyszféra talán megfoghatta volna az állammal elszaladó pacit, ha az összes minisztériumi létszámbővítésnél, 13. havi nyugdíjnál, Kerényi idióta festményeinél, kamunikációra félretett milliárdoknál, állami lézerblokkolóknál stb-stb (jó hosszú lista lehetne) egységesen leteszik a szerszámot, leállítják az adó- és járulékbefizetést, aztán várnak, több millió melóst úgysem lehet letartóztatni. Csak előtte meg kellett volna beszélni a munkaadókkal, hogy a kiesést behozzuk, de most muszáj egy kicsit betartani az épp aktuális kormánynak... különben pár év múlva ennyi sem lesz.
Annak a rétegnek, amelyik ma az államból él, be kellene vallania önmagának, hogy meg kell őket tizedelni, aztán fel kellene vállalni a saját leépítésüket, létbizonytalanságukat mindenféle lázongás nélkül. Á, esélytelen, foggal-körömmel ragaszkodnak ahhoz, amit kapnak, és aki elvenné tőlük, az mocskosimperialista. Ráadásul a tudatlan szavazókat is ők tudják a legügyesebben hangolni, a leépítés meg, mint olyan, elég hatásos mozgósító jelszó, alapból igazságtalannak érzi az, aki különösebben nem foglalkozik a háttérrel.
Képzeld el azt a kampánygyűlést, amin egy vezér megígéri a jelenlévőknek, hogy ha megválasztják, 30%-uk garantáltan elmehet kőművesnek, hegesztőnek, vagy szabadúszó újságírónak, mert tőle aztán egy vasat nem fognak kapni; ott taposnák szét az emelvényen.
A versenyszféra talán megfoghatta volna az állammal elszaladó pacit, ha az összes minisztériumi létszámbővítésnél, 13. havi nyugdíjnál, Kerényi idióta festményeinél, kamunikációra félretett milliárdoknál, állami lézerblokkolóknál stb-stb (jó hosszú lista lehetne) egységesen leteszik a szerszámot, leállítják az adó- és járulékbefizetést, aztán várnak, több millió melóst úgysem lehet letartóztatni. Csak előtte meg kellett volna beszélni a munkaadókkal, hogy a kiesést behozzuk, de most muszáj egy kicsit betartani az épp aktuális kormánynak... különben pár év múlva ennyi sem lesz.
@Interlock: A versenyszféra pontosan azt tette, amire gondoltál. Szavaztak a helyzetről, csak a lábukkal. Nem várhatsz el tőlük politikai fellépést, nem ez a dolguk, hanem a termelés-szolgáltatás. Aki tudta, külföldre vitte a cégét és onnan dolgozik, akinek nem sikerült, az elment személyesen külföldre. Vagy el fog. Mert éhen halni senki sem szeret, munkásokat hergelni meg pláne nem. Főleg ha egy villanyszerelő mesterről van szó, aki mégsem mehet ki a segédeivel lázongani a térre, inkább elmegy Ausztriába kábelt fektetni.
@Fabius: Leissza magát, aztán már mindegy is.
@Rodeo36: Mi bajod van en bloc a magyar vagy a californiai borokkal (amit ugye egy szintén magyar, Haratszthy Ágoston tüzérhadnagy vagy milyen 48-as honvéd en.wikipedia.org/wiki/Agoston_Haraszthykezdett telepíteni a Napa Völgyben?
És olyanok, akiknek meg én adok a véleményére azt mondják, hogy nagyon finom borok vannak arrafelé... A magyar borok se mind szarok sőt!
Mi vittünk Párizsba egy - viszonylag kommersz - de azért elég jó tokajit(nem aszút) hogy majd a lakás tulajának odaadjuk. De nem találkoztunk vele, haza meg ne vegyük már!-alapon eszembe jutott, hogy az utcabeli borüzletbe felajánljunk egy cserét. És bizony a párizsi felkapott borszaküzletes kapva kapott a dolgon felkiáltva, hogy, óhh, magyar tokaji, már hallott róla, de jó, persze, válasszunk valamit helyette. És vihettünk kis kellemest - megvolt az ajándék onnan ide, plusz a pasi is örült. Szóval nincs rossz hírük a magyar boroknak.
És olyanok, akiknek meg én adok a véleményére azt mondják, hogy nagyon finom borok vannak arrafelé... A magyar borok se mind szarok sőt!
Mi vittünk Párizsba egy - viszonylag kommersz - de azért elég jó tokajit(nem aszút) hogy majd a lakás tulajának odaadjuk. De nem találkoztunk vele, haza meg ne vegyük már!-alapon eszembe jutott, hogy az utcabeli borüzletbe felajánljunk egy cserét. És bizony a párizsi felkapott borszaküzletes kapva kapott a dolgon felkiáltva, hogy, óhh, magyar tokaji, már hallott róla, de jó, persze, válasszunk valamit helyette. És vihettünk kis kellemest - megvolt az ajándék onnan ide, plusz a pasi is örült. Szóval nincs rossz hírük a magyar boroknak.
@a szív fészkei:
A Napa völgy akkori tőkéi elpusztultak egy hatalmas fertőzés után, de utána már a világ legjobb tőkéi közül válogatva telepítették újra. Csúcsminőségű borokat készítenek arra. A szobrát azért megkapta emberünk.
A szomszéd dolgozott 2 évet ott... :)
A Napa völgy akkori tőkéi elpusztultak egy hatalmas fertőzés után, de utána már a világ legjobb tőkéi közül válogatva telepítették újra. Csúcsminőségű borokat készítenek arra. A szobrát azért megkapta emberünk.
A szomszéd dolgozott 2 évet ott... :)
@Dr. Boli Ch.T: Persze, tudom, hogy nem azokon nő a mai borok anyaga, csak Rodeo kirohanását akartam kicsit más vágányra állítani ezzel. Hogy ott igenis becsülik a magyar écát. És kurvafinom, drága borok léteznek, nem értem a megrögzöttségét néha.
legyen már jóról is hírünk, ne csak a ámokfutóról.
legyen már jóról is hírünk, ne csak a ámokfutóról.
@a szív fészkei:
Érdekes sztori, jó lehett látni a francia borkereskedő örömét.
Ezzel együtt, nem tudom, mikor lehetett a párizsi kalandotok, de a Tokajin kívül más magyar bort nem nagyon ismertek (el) külföldön - talán azért, mert többnyire a francia divatfajtákat termelte a hazai ágazat, abban meg nem mi voltunk a jók, hanem a franciák.
Mára azért más a helyzet, vannak szép számmal magyar borsikerek külföldön is. A Cserszegi Fűszeres díjat nyert pár éve Londonban, de a ami a legfontosoabb: rájöttek a magyar borászok, hogy főleg magyar fajtákkal lehetnek sikeresek a világban és nekünk pont az a jó, ha nem követjük okvetlenül a világtrendet - kis ország vagyunk, igen kicsi borvidéekkel, kis kapacitással, tehát nekünk az egyediségünk az, ami versenyelőnyt adhat a nagy bortermelő országokkal szemben.
ON:
Fabius, két évtizede várjuk, hogy a random magyar közéleti szereplő a tőle elvárható erkölcsi tartásának jelét adja.
Ott, ahol egy KE széke nem inog meg, mikor kiderül égbekiáltóan arcpirító hazugsága (pláne, hogy volt komcsi kedvezményezett is, a rendszer nagy haszonélvezője), és nem is mond le tisztségeiről - őszintén, mit várunk egy (klasszikust idézve) "kijafaszom az a Tilki Attila"-tól?
Most komolyan.
Jó az írás, de sajnos pusztába kiáltott szó. Prsze, kell ez a kiáltás, mert pont az a baj, hogy ezt az átlagemberek egy vállrándítással nyugtázzák (talán közönyüktől, talán más bajuktól vezérelve), rajtad és néhány más figyelőn kívül nincs egy decibelnyi morgás sem, miszerint tessék szépen lemondani.
S ha lenne is, nem lenne sok foganatja.
Szhar ország, szhar politikusok, zéró kilátások.
Érdekes sztori, jó lehett látni a francia borkereskedő örömét.
Ezzel együtt, nem tudom, mikor lehetett a párizsi kalandotok, de a Tokajin kívül más magyar bort nem nagyon ismertek (el) külföldön - talán azért, mert többnyire a francia divatfajtákat termelte a hazai ágazat, abban meg nem mi voltunk a jók, hanem a franciák.
Mára azért más a helyzet, vannak szép számmal magyar borsikerek külföldön is. A Cserszegi Fűszeres díjat nyert pár éve Londonban, de a ami a legfontosoabb: rájöttek a magyar borászok, hogy főleg magyar fajtákkal lehetnek sikeresek a világban és nekünk pont az a jó, ha nem követjük okvetlenül a világtrendet - kis ország vagyunk, igen kicsi borvidéekkel, kis kapacitással, tehát nekünk az egyediségünk az, ami versenyelőnyt adhat a nagy bortermelő országokkal szemben.
ON:
Fabius, két évtizede várjuk, hogy a random magyar közéleti szereplő a tőle elvárható erkölcsi tartásának jelét adja.
Ott, ahol egy KE széke nem inog meg, mikor kiderül égbekiáltóan arcpirító hazugsága (pláne, hogy volt komcsi kedvezményezett is, a rendszer nagy haszonélvezője), és nem is mond le tisztségeiről - őszintén, mit várunk egy (klasszikust idézve) "kijafaszom az a Tilki Attila"-tól?
Most komolyan.
Jó az írás, de sajnos pusztába kiáltott szó. Prsze, kell ez a kiáltás, mert pont az a baj, hogy ezt az átlagemberek egy vállrándítással nyugtázzák (talán közönyüktől, talán más bajuktól vezérelve), rajtad és néhány más figyelőn kívül nincs egy decibelnyi morgás sem, miszerint tessék szépen lemondani.
S ha lenne is, nem lenne sok foganatja.
Szhar ország, szhar politikusok, zéró kilátások.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Pont öt éve volt. :-(( (mármint azóta nem láttam Párizst.)
Amúgy egyetértek veled mindenben, amit még ideírtál.
Amúgy egyetértek veled mindenben, amit még ideírtál.
:-), én egyébként szeretem a bort (igen, a magyar bort is, mert vannak igazán finom boraink), de inkább sörös vagyok.
Érdekes, hogy Dreher Antal (Dreher Sörgyár 1854) és Hirschfeld Lipót (Pécsi Sörfőzde 1848) neve nem hangzik valami magyaroschan, tehát lehet, hogy nem is beszélhetünk magyar sörről???
Érdekes, hogy Dreher Antal (Dreher Sörgyár 1854) és Hirschfeld Lipót (Pécsi Sörfőzde 1848) neve nem hangzik valami magyaroschan, tehát lehet, hogy nem is beszélhetünk magyar sörről???
@külföldi bankszámla: "Főleg ha egy villanyszerelő mesterről van szó, aki mégsem mehet ki a segédeivel lázongani a térre, inkább elmegy Ausztriába kábelt fektetni. "
Pontosan ugyanígy érzem én is: a gyakorlati szakmájú kétkezi dolgozók a legvégső esetben mennek az utcára. Nem az eszmék vonalán élnek, egyszerűen csak meg akarnak élni, és ha egyik helyen nem megy, megpróbálják máshol. Ezt tökéletesen látom magamon, kollégáimon.
Rosszul fejeztem ki magamat: ezt a passzív ellenállásnak is nevezhető valamit rögtön az elejétől kezdve kellett volna csinálni, amíg "odafent" meg nem szokják. Addig kellett volna észnél lenni, amíg nem voltak ennyire nyitottak a határok, amíg nem volt ennyire általános az a gondolat, hogy szarni bele, irány külföld. Csak akkor a politikával való törődés még jobban hiányzott az átlagemberből, mostanra meg késő.
A gyerekeinkből még talán kinevelhetjük azt a generációt, ami hasonlít arra, amit szeretnénk, aztán csak abban bízhatunk, hogy egyszer majd összejön az ő többségük.
Pontosan ugyanígy érzem én is: a gyakorlati szakmájú kétkezi dolgozók a legvégső esetben mennek az utcára. Nem az eszmék vonalán élnek, egyszerűen csak meg akarnak élni, és ha egyik helyen nem megy, megpróbálják máshol. Ezt tökéletesen látom magamon, kollégáimon.
Rosszul fejeztem ki magamat: ezt a passzív ellenállásnak is nevezhető valamit rögtön az elejétől kezdve kellett volna csinálni, amíg "odafent" meg nem szokják. Addig kellett volna észnél lenni, amíg nem voltak ennyire nyitottak a határok, amíg nem volt ennyire általános az a gondolat, hogy szarni bele, irány külföld. Csak akkor a politikával való törődés még jobban hiányzott az átlagemberből, mostanra meg késő.
A gyerekeinkből még talán kinevelhetjük azt a generációt, ami hasonlít arra, amit szeretnénk, aztán csak abban bízhatunk, hogy egyszer majd összejön az ő többségük.
Az utolsó 100 komment: