Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Figyelj csak, te szemforgató majom... Pontosan látja mindenki, hogy ... (2024.11.25. 19:10) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.02.11. 05:27 Fabius

Viktor, az emberek már döntöttek

Címkék: fidesz puccs orbán viktor amnézia kormányülés

Marha fárasztó lehet az állandó kettős beszéd drága Feleim. Ha sokat gyakoroljuk megvan a veszélye, hogy egy normális puccs se jön ki belőle. Mert az én puccsom nem az ő puccsuk, a ti puccsotok nem a mi puccsunk, de tuti ami fix a nemlétező árnyékpuccsot is úgy leverjük, mint egyszeri orbánviktor a Handó Tündét alulról fúró frakcióvakondokat.

Isteni szerencse, hogy egyszeri tudományunkat meghaladta a világ, és már nem vagyunk Kusza Szem naszádmatróz által sokat hivatkozott lobotómia nagyhatalom. Különben simán elterjedne a hír, miszerint Orbán Viktoron is végrehajtotta ezt a frakció, csak mikor a koponyaűrben elvágtak egy damilt és leesett a két füle, rögtön félbe is hagyták. Ezt világgá kürtölné valamelyik hírportál, a többi mindenféle forrásokra hivatkozva megerősítené, Lázár János letagadná, Kósa meg igyekezne világossá tenni a képet: az nem úgy volt, mert nem damilt vágtak el, hanem cukorspárgát. Ami ugye azért markáns különbség.

De ez legalább mentség volna. Meg magyarázat arra, Orbán Viktor miért viselkedik úgy, mint akinek az agyában felmondta a szolgálatot az emlékezet központja. Megint csúcsra jár benne a harcias óvodás, mert Nyegleózik velünk az Unió. Tűrhetetlen eljárás, hogy az uniós biztos elvárása szerint Navracsics Tibornak ugyanazt a csasztuskát kell játszania fellépés közben a színpadon is, mint amit az irodai főpróbán előadott.
Neelie Kroes valósággal kitépte az X Faktort ebből a mi fiúnkból, ez pedig a Nemzet Cirkuszigazgatója szerint bántó és sértő. Ja, meg inzultáló is. Bizony. Pedig ő soha okot nem adott erre. Az nem ő volt, aki nyilvános beszédében magáról megfeledkezve azzal példálózott, hogy lenyomott pár kokit és sallert, baráti tarkón legyintést, és szinte megsajnálta a zokogástól orrából takonygömböcöt fújó rohattellenséget. Nyilván az sem ő volt, akinek akarata szerint az egyébként fordításban jeleskedő magyar diplomácia kétes tartalommal bíró, módosítók előtti, a véglegessel nem egyező törvényszövegekkel próbálta hülyének nézni a véleményezőket. Aztán most kell ráébrednie a szörnyű valóságra, hogy ha folyamatosan letolt gatyával mutogatja a képes felét, akkor azt az arcának nézik, és a közepén folyton csücsörítő valamiről elkönyvelik, szájformája a magyar narancs fogyasztásától genetikailag ilyen.

Érthető, ha az agyát eldobja ilyenkor? Naná. Azt is megértem, ha közben furcsaságokat mond:

"az unióból bele akarnak szólni abba, hogy miként éljünk, de ebből nem kérünk, ezt a kérdést majd 10 millió magyar fogja eldönteni."

A rossz hír az, kedves Viktor, hogy a 10 millió magyar ezt már eldöntötte 2003.04.12.-én. Mégpedig döntő, 83,76%-os többséggel. Tudom, emlékeztetni kell, ezért teszem: ők pont ugyanazok, akik téged és a kormányodat kétharmados többséggel arra hatalmaztak fel, hogy a korábbi döntésüket tiszteletben tartva tárgyaljatok az Unióval. Ők/mi nem arra szavaztunk, hogy gyarmata legyünk bárkinek, hanem arra, hogy európai polgárként kívánunk élni. Arra szavaztunk, akaratunknak megfelelően kormányunk kösse meg a csatlakozáshoz szükséges szerződéseket, és maradéktalanul tartsa be őket. Vonatkozzon ránk is az Alapjogi Charta, és annak szellemében íródjon országunk mindenkori alkotmánya. Ideje volna ezt tudatosítani magadban, és tiszteletben tartani amit a nép maga döntött el mindenféle kormányok helyett.

Néhány napja még úgy nézett ki, sikerült végre ráeszmélni a vérvalóra: Unortodoxia zátonyra futott naszádjáról menekülni csak az Unió és a német hajózási társaság mentőcsónakjaival tudunk. Sorsunk leginkább attól függ, a hajóhídról közös mentőövvel rugaszkodunk el valamerre, vagy Kusza Szem győzelmi jelentéseit hallgatva süllyedünk hullámsírba.Erről az egészről az a vicc jut eszembe, mikor magyar küldöttség érkezik a Vatikánba, és a kegytárgy bazárban szuvenírt vennének a hazaiaknak. Turkálnak a szobrocskák, feszületek, szentképek között mikor az egyiknek megtetszik valami:

- Dicsértessék az Úrjézus kegyelmes atyám, mennyibe kerül ez a kis szobor?
- 30 euró.
- Akurvaistenit! Ez a tetves kis szar???


 

170 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr94092216

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán: Magyarország jövője az EU-n belül van 2012.02.13. 14:41:03

A miniszterelnök napirend előtti felszólalásával indult az országgyűlés tavaszi ülésszaka. Orbán Viktor beszédében elsősorban az uniós fiskális paktumról beszélt, amely szerinte végül olyan lett, amely minden elemében elfogadható Magyarország számára. A k…

Trackback: Európai Unió: klubcsapat vagy válogatott? 2012.02.11. 21:00:55

Ez a cikk még napokkal ezelőtt került volna fel, de minden napnak egy új híre szorította átdolgozásra, csak önmagában Orbán Viktorból háromféle bukkant fel.   Szóval hétfőn, az EU-csúcs előtt Wolfgang Schäuble, a német pénzügyminiszter megbeszélés...

Trackback: Egymillió munkahely 2012.02.11. 10:15:31

Lassan kezdem azt hinni, Orbán Viktor nem hazudott, csupán mi voltunk azok akik félreértették....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a droidjai is tőle tanulták, bármit is mondunk nekik azt cizelláltan kell, mert különben megsértődnek a finom lelkek és legközelebb már ki sem tuggyák ejteni, hogy:kijafaszaza(ide gondolj amit akarsz) vagy netántán kijapicsaaza(idemegegymásikat csakis úgy kurucosan és büszkemagyarul, mert van ám mire büszkének lennünk, két lábunk nőtt, két fülünk van két szemünk és 12 kezünk hogy tuggyunk lopni amúgy magyaroschan

egyébként a kurva anyjukat a kedves magyar kormánynak és akkor még finom voltam és nőies meg cizellált
közben puszta mazochizmusból belenéztem ebbe:

mno.hu/belfold/orban-ez-a-hangnem-inkabb-ellenfelle-tesz-1050789

a videót nem néztem meg mert a kedves vezető kappanhangjától elhányom magam meg feláll a szőr ott is ahol egyébként nincs

valami amit nem akar tudomásul venni, ha egy nagy össznépi játékban vesz részt, önként, minden kényszer nélkül akkor mint az egyik legkisebb óvodás be kell tartania a játékszabályokat vagy kibasszák a homokozóból és nem engedik vissza, és a hazudós kiskölkeket té'lleg sallerral és seggberúgásokkal nevelik, mert kurvára undorítóak
Nomitörtént?
Netán a forinttal szinkronban erősödik a "szabadságvágy" is?
@kormányzó: már hol tart a forint?
1 EUR = 297 HUF? 2012,02,10.

1 EUR = 187 HUF?
2010,03,21.

azaz mikor narancsos drágaságaink átvették azt még nem érte el ma, az lenne erősödés, ha nem baszták volna el a nemzetgazosítási minisztériumban a kuszaszem hatására és ma lehetne mondjuk

1 EUR = 147 HUF...
bruhahahahahaha

te hugy vagy?
@Rodeo36:
A 325-höz képest a 297,már ERŐSNEK számít.(Legalábbis a mai,puncsos időkben.)
Ezt tőkkéletesen jelzi Ártunk és Qrmányunk,de főleg a Szeretett Vezír,A Felcsúti Rém,A Szabadságharc Nobeljének agymenései.
Mer ha nem így lenne,befogná a tetves cigány pofáját és elmenne a qrva anyjába!
off
Gyertek ma du. 4-kor a Képviselő Ház (alias Fehér Ház, Margit híd, Duna part) tüntetni az ACTA ellen.
Éljen az információhoz jutás, és az információ adás szabadsága!:)))

on
Orbán ezzel az eu ellenes, meg összeesküvős dumájával a jobbikot erősíti, a hülye.
@kormányzó: kérlek ne cigányozz! ez gusztustalan, pont annyira, amiért dühös vagy Orbánra a hazug szabadságharcos, összesküvős dumája miatt. Mert az is gusztustalan, ízléstelen és veszélyes.
@aritus:
Jav,. tetves roma.
(bár szeretném megjegyezni,a helyi romák,speciel nem találják "gusztustalannak" a cigány meghatározást.)
@aritus: Ez igaz, viszont az EU-ban folyton cigánykodni is gusztustalan,ízléstelen és kezd egyre veszélyesebb is lenni! Nem igazán derék dolog folyamatosan szemébe hazudni a szövetségeseinknek és azokkal a cigó lókupec trükkökkel próbálkozni. No meg nem is produktív, mert nem tûrik! :) Még a nemcigóktól sem...
@Dr. Boli Ch.T: @kormányzó:
azzal nincs problémám, ha Orbán tetteit minősítitek, azt megteszem én is, mert okot ad a kritikára, mivel többnyire kritikán aluli:))
Azzal van bajom, ha a kritika amiatt éri, hogy cigány (roma). Erről pont nem tehet senki, hogy minek született, amiért felelősségre lehet vonni bárkit, az a tettei, kormányfőnél a szavai is tettekkel egyenértékűek, tehát jogos, ha felelőtlen hülyeségeket, hazugságokat, indulat és gyűlöletkeltő lózungokat beszél, akkor ezt szóvá tesszük. De ne úgy tegyük, hogy mi magunk is gyűlöletet keltünk (cigányozás).
@aritus: az a baj hogy ö nem vállalja a származását . de ugy viselkedik mint a ciger . 2 szinü ,hazug. és nem utolso sorba átbassza saját képviselt fideszes bandáját is . vajdának képzeli magát, és minden hatonak . ö is nyakig benne volt az olajos ügybe , mint a haverja (pintér ). akkor minek mondjam ? igaz magyarnak? hát nem .
@aritus:
Igazad van, ezért nem is cigóztam, a cigó mentalitása zavar a csávónak! :)
Ezt olvastátok?
"Higgadt, nyugodt tárgyalásra van szükség az Európai Unióval, ám azt elvárjuk, hogy tartsák tiszteletben a magyar nép mindenkori akaratát – mondta Orbán Viktor az Egri Városi Televíziónak adott interjúban. A miniszterelnök szerint „nagyon sok, az európaiság iránt elkötelezett ember él, a többségünk ilyen Magyarországon. De az, amit tapasztalunk, az a viselkedés, az a bánásmód, az a nyegleség, az a bántó, sértő, inzultáló hangnem, ahogyan velünk és rólunk beszélnek, az bizony nem barátaivá tesz minket az Európai Uniónak és az európai gondolatnak, hanem inkább ellenfelévé” – írja az MTI."
Na ez zavar... Ha ezt a kis fa.zkalapot leiskolázzák, akkor egyből érzékennyé válik a lelke... Meg persze egyből az ORSZÁG! Nem, nem az országot alázzák, hanem kretén Vikit és csürhéjét. AMI NEM UGYAN AZ!!!
Nemrég még olyan kis hepciás volt valaki az Unióval:
„az Európai Parlament izgága kötekedőinek adtunk néhány kokit, leesett néhány saller, kiosztottunk néhány baráti tarkón legyintést”. Ez tényleg más hangnem!
Ez egy elég paraszt és kötekedő cigány mentalitás... :)
No meg a többi hazugsága...
"akkor lesz nyugodt, akkor lesz Magyarország biztonságban, ha legalább öt és fél millióan dolgoznak és fizetnek adót, miközben a kormányváltáskor mindössze 2,6 millió volt ez a szám."
A KSH adatai szerint a 2010-es kormányváltás idején – mint ez az Index egymilliómunkahely-számlálójából is kiderül – a foglalkoztatottak száma 3 789 400 volt... HAZUDIK EGYFOLYTÁBAN.
Majd mindjárt jöhet azzal, hogy ő csinált még 1 millió munkahelyet... Annyira átlátszó kis fostalicskák...
@aritus:

Ahogy tanult barátom, Boli, sőt Doktor Boli mondta: nem a származására utalunk itt, hanem a legrosszabb, a cigányokra alkalmazott sztereotípiával élünk az ő esetében.

Orbán a legrosszabb cigány minden született és meg nem született bűnöző életmódot folytató cigány közül. Én erre értem, mikor cigányozom Orbánt. Szerintem a többiek is. :)

@Fabius:

Jó a poszt, ez áll az EU-ra is, hogy a magyar emberek NEM kétharmaddal szavazták meg, hogy be akarunk kerülni és olyan jellegű államot akarunk, amit az EU elvár, demokráciát, kiegyensúlyozott fejlődést.

Plusz: azok a szerencsétlen, tájékozatlan, megvezetett milliók, akik rájuk szavaztak SE erre szavaztak. Hiszem és tudom, hogy az ő nagy többségük is demokrata.

És akkor hogy állunk ennek a kormánynak a legitimitásával? ERRE szavaztak akik szavaztak? Arra, hogy már két év alatt nettó 20k-val legyen kevesebb a lóvéjuk kis túlzással? Hogy ne legyen demokrácia, hogy lejárassák az országot?

Szeirntem nem... de javítsatok ki, ha tévednék.
@Fabius: nyegleózikot akartál szerintem írni, de így is jó lett, utal a szétesésre a vezényló agyában :D

"mert Nyelgelózik velünk az Unió. "
ki a felelős? CSAK-A-FIDES... ítéletidő van!

a viktor nokiás doboza: 2500, malév 2000+1000 stb

mi van még a hátizsákban? ez nem is csomag, hanem hátizsák, nem is hátizsák hanem puttony, nem is puttony, hanem özönvíz...
@Dr. Kismac Ph.D - Puccsistapista: Na pont ez a bajom, hogy sztereotípia, méghozzá egy ritka gusztustalan és veszélyes fajtája, mert valakit amitt bélyegez meg, hogy minek született. Amiről nem tehet, amit nem tud befolyásolni, és amiből ráadásul nem következnek sem jellembeli vonások, sem cselekedetek. Ahhoz, hogy Orbánt kritizáljuk, nincs szükség a cigányozásra.
@kartel666: nem tudom, hogy mi Orbán származása, de nem is érdekel. Tudom, hogy ez ma nagyon elterjedt vélekedés, de csak vélekedés. Abban igazad van, hogyha tényleg cigány, és ezt tagadja, ez jóra nem vezet. Orbánnal az a baj, hogy egy önhitt, műveletlen faszkalap, akit ráadásul a 22-23 éve tartó folyamatos harca saját pártján belül, hogy leválthatatlan legyen, teljesen eltorzított. És amit a fidesznél elért, hogy leválthatatlan, ugyanazt "játsza" most az országgal:((
"- Akurvaistenit! Ez a tetves kis szar???"
A szék alá estem a röhögéstől :DDD
Én ismertem egy ilyen embert. Én is, a többi ismerőse is így jellemezte: másokkal durván agresszív de önmagára nagyon érzékeny, sértődékeny.

Persze Mr Buldózer Viktornál erre még rátesz egy lapáttal a képmutatás.
vajon mennyi ido amig orbanrol lekopik a civilizacio mazanak utolso, leheltvekony retege is?:-)

egyre kevesbe figyel oda arra miket beszel es hogy minden egyes szavanak sulya es visszhangja van...
@sárkányfő: ez egy szóval kifejezhető a gazdag magyar nyelvben

a fődakota CIGÁNYKODIK...
@Dr. Boli Ch.T: Legalább mer nagyot álmodni akkor amikor egy hét alatt kb 4300+ fő veszíti el az állását. Végül is, mi nekünk az a plusz 2 milla munkahely?! Van még balta az önkorinál.
@aritus: nem bélyegzem meg. A VISELKEDÉSE kritikája ez, a cigányok viselkednek így. Igen, sztereotípia, csakhogy ezzel az szok a "baj" lenni, hogy ÁLTALÁBAN igaz.

Ha azt mondjuk, Viktor cigánykodik, akkor nem a származására utalunk ezzel, én legalábbis nem. Viszont sztereotípia, hogy lopnak, Viktor hány millió magyartól lopott és lop ma is?

3 milliótól lopta el a megtakarításait, most meg a legszegényebbeket, a közmunkásokat lopja meg. Na ettől megy fel IGAZÁN az agyvizem. Hogy pont azoktól vesz el, akiknek ez létkérdés, azoknak adja, akiknek nem az.

Nem fogja fel a különbséget, vagy ami még rosszabb, felfogja, de hát urambátyám.

Több ezermilliárd forintot loptak már eddig. Az Ember, Aki Soha Nem Hazudott és Talpig Becsületes, Sosem Lop.

Mármint eleget.

Jaj, de szeretném vissza a három évvel ezelőtti világot... amikor az volt a legnagyobb bajunk, hogy Nokiás doboz, Terézváros meg Zuschlag. Meg hogy nem jó az újraelosztás, túl sok a passzív, stb.

De jó lenne, ha ma is ez lenne a legnagyobb bajunk...!!!!
@Dr. Kismac Ph.D - Puccsistapista: Ha érdekel, a cigánykodás ezért van:

zipp.hu/velemeny/2010/01/27/nyugdijas_politikai_rendszer_jovonk_a_mult

Ezért volt az, hogy a "békemenet" nagy része 50+-os emberekből állt, vagy lelki nyugdíjasokból...
@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára: lelki nyugdijasok..

ez jo:-)

tenyleg sok ilyen van..
ahelyett, hogy orulne, hogy egeszseges, aktiv, eleteros, hasznos lehetne, inkabb azzal van elfoglalva hogyan tudna egesz eleteben ingyenelni.
"Tudom, emlékeztetni kell, ezért teszem: ők pont ugyanazok, akik téged és a kormányodat kétharmados többséggel arra hatalmaztak fel, hogy a korábbi döntésüket tiszteletben tartva tárgyaljatok az Unióval."

Azért illene már nem sulykolni ezt a kétharmadnak nevezett valójában technikai kétharmadot!

"Sorsunk leginkább attól függ, a hajóhídról közös mentőövvel rugaszkodunk el valamerre, vagy Kusza Szem győzelmi jelentéseit hallgatva süllyedünk hullámsírba."

Szerintem kétségünk sincs affelől, hogy a "csónakokban" (mentőövvel a nyakukban) O. Viktor nagykorú és tsai vannak, mint elsők akik elhagyták a süllyedő kompországot és abból biztatnak, hogy kell gyorsabban merni a vizet.
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Pontosan.
És tudod mi a legszomorúbb ebben Sipi?
Az, hogy kormányokon átívelően ezért nem lehetett és nem lehet hozzányúlni a nagy ellátórendszerek (nyugdíjrendszer, eü., stb.) átalakításához.
Ha annak idején be tudják vezetni a vizitdíjat és nem kaszálják el a "szociális népszavazás"-sal, akkor ma ténylegesen az fizetne, aki használja a szolgáltatást, ergo vállalkozóként nem ekkora eü. járulékot kéne fizetni.

De hát a Kedves Vezető már akkor is a valódi meg a lelki nyugdíjasokra épített és épít...csak rájuk.
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ja, és még egy a cikkből:
"A nyugdíjas világban a jelszavak, (ne lepődjünk meg, ha ismerősek): a gondoskodó állam, a kiszámíthatóság, biztonság, a stabilitás, a versenyellenesség. Ez aztán elhozza az innováció, megújulás és verseny képtelenséget, a tunyaságot, a siránkozást, a nyafogást, a betegségkultuszt és persze a periodikusan ismétlődő válságokat. Ezekre az „értékekre” alapul ma Magyarország. Aztán az ismétlődő válságok elhozzák a bűnbankkeresést és a bűnbak meg is lesz találódva: a zsidókban, a bankokban, a kommunistákban, a multikban, akik mind kizsákmányolnak bennünket. Haj, haj, ha ezt Lenin megélte volna."

Nem ismerős? Unortodox gazdaságpolitika, fülkeforradalom, NER, Gazdasági szabadságharc, "Nem leszünk gyarmat" stb.

És a cikk még jó pár hónappal a választás előtt született...
@prof. DR. Igaz Magyar doctor professor:
Hááááááát... Stimmelni stimmel! :))
"A szociopaták legnagyobb gyengesége, hogy nem tudják magukat különféle érzelmi helyzetekbe beleélni, mások helyébe képzelni. Ennek következtében általában sikeresek, hiszen céljaikat keményen, sőt kíméletlenül megvalósítják. Egyidejűleg a szociopaták sima modorú, gyakran vonzó és spontán személyiségek, meggyőző beszélőkészséggel. Rosszul viselik a monotóniát hamar elunják magukat, állandó szükségletük van különböző impulzusokra ami felelőtlenséggel párosul. Hazudozók, manipulálják a többieket, nincs lelkiismeret-furdalásuk, gyenge az emocionális életük, érzéketlenek, impulzívak azaz csekély mértékben képesek kontrollálni viselkedésüket. Azt a tényt, hogy csak saját céljaikat követik, legtöbb esetben jól tudják titkolni vagy a gyanakvást elaltatni. Gyakran csak a közvetlen környezetük van azzal tisztában, hogy "valami nincs rendben". Jürgen Müller, a müncheni egyetem professzora a bajor közszolgálati televíziónak nyilatkozva azt mondta, hogy a szociopaták érzelmektől függetlenül mindig ugyanazon a teljesítőképességi szinten vannak, miközben a normális embereknél érzelmi terhelés esetén csökken a teljesítmény.
"A társadalomra, környezetre a pszichopátiás beteg jelenti a legnagyobb veszélyt és a szakembert ennek a kórképnek a gyógyítása kecsegteti a legkisebb reménnyel. A veszélyt az is növeli, hogy a pszichopátiás ember nem mindig elvetemült külsejű, riasztó szörnyeteg. Gyakran igen jó intellektusú, simulékony modorú ember, aki kedvességével még a szakembert is megtéveszti. A pszichopata embert leginkább a fejletlen erkölcsi ítélőképesség, a többi ember érzelmeinek figyelmen kívül hagyása, a megbánás és bűntudat hiánya jellemzi."
Na jók legyetek, mára végeztem a melóval, már csak épségben haza kell keverednem. Majd estefelé tovább olvasom, sikerült-e trollokat is "lőnötök". :))
@Dr. Kismac Ph.D - Puccsistapista:

A parókás néni az évértékelő videóban megmondta: ez csak azért van, mert még nem klónoztuk Viktort, egyedül meg nem bír mindent elintézni. Különben is, amit a blogozók írnak marhaság, nem vetélkedhet ez az igaz hittel. :-)
@Andráska8:
Azt kedves, ledér nőszemély rokonjukat!
KÖSZÖNJÜK FIDESZ! Éljen Viktor!!! Szeretünk Horst!

"Róna Péter közgazdász szerint az IMF-kitérő ára legalább 1,5-2 százalékos felárat jelentett az állampapírhozamnál és a kialakult kamatszerkezetben. Körülbelül ennyivel fizettünk többet amiatt, hogy kipateroltuk az IMF-et, ahhoz képest, mintha ezt nem tettük volna - mondta. Az állam, az önkormányzatok a vállalkozások és a háztartások devizaadóssága összesen 180 milliárd euró. Ennek a 1,5-2 százaléka lehet az a veszteség, ami a késlekedés számlájára írható, s ez (300 forintos euró árfolyammal számolva) 810-1080 milliárd forint - becsülte. Ez a GDP 2,9-3,9 százaléka."
"Hasonló eredményre jutott a GKI elnöke, Vértes András közgazdász is. Kiindulásként azt vette számításba, hogy amikor a Fidesz-kormány hatalomra került, Magyarországon minden kockázati mutatónk éppen lefelé ment: az árfolyam enyhén erősödőben, a CDS-felár és a kamatszintek csökkenőben voltak. Ezután megnézte, ma mennyivel magasabbak a kamatok (pl. állampapírpiaci, CDS-felár stb.). Ebből becsülte meg, mennyi plusz kiadással járt az állam számára az elmúlt időszak."
Remek... Fa..a... De tényleg! :(
Na, most már tényleg...

"Róna Péter közgazdász szerint az IMF-kitérő ára legalább 1,5-2 százalékos felárat jelentett az állampapírhozamnál és a kialakult kamatszerkezetben. Körülbelül ennyivel fizettünk többet amiatt, hogy kipateroltuk az IMF-et, ahhoz képest, mintha ezt nem tettük volna - mondta. Az állam, az önkormányzatok a vállalkozások és a háztartások devizaadóssága összesen 180 milliárd euró. Ennek a 1,5-2 százaléka lehet az a veszteség, ami a késlekedés számlájára írható, s ez (300 forintos euró árfolyammal számolva) 810-1080 milliárd forint - becsülte. Ez a GDP 2,9-3,9 százaléka.

Az állam vesztesége

Hasonló eredményre jutott a GKI elnöke, Vértes András közgazdász is. Kiindulásként azt vette számításba, hogy amikor a Fidesz-kormány hatalomra került, Magyarországon minden kockázati mutatónk éppen lefelé ment: az árfolyam enyhén erősödőben, a CDS-felár és a kamatszintek csökkenőben voltak. Ezután megnézte, ma mennyivel magasabbak a kamatok (pl. állampapírpiaci, CDS-felár stb.). Ebből becsülte meg, mennyi plusz kiadással járt az állam számára az elmúlt időszak."
Csak a Fidesz!
@Andráska8: @Dr. Boli Ch.T:

Nem értelek benneteket ti nertelenek!

Ma divat sikítva ünnepelni, hogy minden 100 euró hitelre 104 helyett 110-et fizetünk vissza. A matolcsyzmusban erről győzelmi jelentés születik, és örömünnep van.
"Vértes pedig ezzel szummázott: az üzleti szféra ma úgy gondolkodik, hogy Magyarországra lehetőleg nem hoz semmit, sőt Magyarországról inkább elmegy. Ezt mutatják a rendelkezésre álló (első három negyedévi) adatok is: a működő tőke nem befelé jött, hanem kifelé ment. Egymilliárd euró mínusz lett ilyen úton (a szokásosan bejövő félmilliárd-egymilliárd euróval szemben másfél-kétmilliárd euró ment ki). Tételesen nem bizonyítható, hogy ez a hibás gazdaságpolitika következménye, de az biztos, hogy ilyen az utóbbi húsz évben nem volt Magyarországon"
@Fabius:

most indul a nagy rablás...
6 billió jön a 21 billiós adósság halomra...

fideséknél ez huss elszalad egy perc alatt...
nem hibáztatom őket, ilyen a természetük (alkalmatlanok+gerinctelenek)

az a hüje aki ad nekik hitelt... szerintem be is bukják... vagy még a fidesnél vagy már az utáni új rencerben

így jár az aki diktatúrát finanszíroz... szívás
@Dr. Boli Ch.T: :)

a kiszámíthatatlanság kora véget ér lassan... betonbiztos rencer lesz mostantól...

a diktatúra vezérével lehet személyesen megegyezni (és a háttéremberével simlicskával főleg)

jól fog ez menni... olajozottan...
Fabius, bearanyoztad a napomat, visítva röhögtem - a legjobb a damil átvágása miatt leesett fülek... klasszikus darab ez a mai bejegyzés!
@prof. DR. Igaz Magyar doctor professor: Szerintem javítani kellene a szócikket. Pl. vitya képét beletenni, és mindenkiben meglenne az 'aha' érzés:D:D
Az alábbiakat nem magyarázom, nem értelmezem. Tessék gondolkodni!

1CLUB szabályzatából:
A BELÉPÉSSEL A HÁZIRENDET ELFOGADOM, ÉS BE NEM TARTÁSÁNAK KÖVETKEZMÉNYEIT VÁLLALOM!
A belépőjegy megvásárlása csak akkor jogosít a rendezvényre történő belépésre, ha elfogadod az Egy Club házirendjét és biztonsági rendszabályait, valamint tudomásul veszed, hogy annak betartását a Manager és a rendezők végzik. A rendezvényeken való részvételhez érvényes személyi igazolvány és a pénztárnál megváltott belépő szükséges!
Az Egy Club területén alkoholt és dohányterméket árusítunk és mivel a fiatalkorúak kiszolgálása törvénybe ütközik és büntetendő, a diszkó egész területén kizárólag 16. életévüket betöltött fiatalok tartózkodhatnak.
18 éven aluliak szeszes italt NEM fogyaszthatnak!
Azokat a fiatalokat, akik személyiségi jogaikra vagy egyéb okokra hivatkozva nem mutatják fel a személyi igazolványukat, NEM tudjuk a diszkó területére beengedni.

2010. júliusi hír (BAMA) szerint: Feloszlatta siklósi csoportját a Fidesz, mert a csoport 2006 óta folytatott tevékenysége több ponton ellentétes volt a párt alapszabályával. A csoportot később újraszervezik.

2010. februári hír [origo] szerint: A Fidesz feloszlatta a párt siklósi szervezetét, később három másik vidéki szervezetétkét hónapon belül. A nagyatádi esetnél egyértelmű volt, hogy a jelöltek ajánlása volt az indok a parlamenti választás esélyesének számító Fidesz számára. A belharc a pártszervezet irányításáért folyt jobboldali civil szervezetek és helyi Fidesz-vezetők között. A választókerületi elnöki posztot is betöltő Karvalics (országgyűlési képviselő) a civilek oldalára állt, és jelezte, hogy nem akar együttműködni a nagyatádi Fidesz-vezetőséggel, és a régóta húzódó belső konfliktus ezzel a fordulattal vezetett feloszlatáshoz. A régi tagok közül többen bírósághoz fordultak. A bíróság nekik adott igazat. (HIRSZERZŐ:) Ezt Barbalics István, a feloszlatott szervezet vezetője úgy értelmezte, hogy visszaállt a 2009-es állapot, vagyis ő a nagyatádi alapszervezet elnöke. Erről azonban hiába próbálta meggyőzni a 2010-ben alakult szervezet irányítóit. A párt vezetése másodszorra is feloszlatta a bíróság által februárban újjáélesztett nagyatádi alapszervezetet.

2010. júliusi hír [origo] szerint: Legalább négy, hatalmi centrumra oszlott, ráadásul a helyi elnök és a frakcióvezető évek óta viaskodott a vezető szerepért ezért oszlatták fel a Budapest XI. kerületi Fidesz-szervezetet. Kövér László, a feloszlatásról szóló döntéseket meghozó választmány elnöke gyulladásos gócoknak nevezte azokat a helyi szervezeteket, amelyek nem tudják helyben kezelni a konfliktusokat.

2010. júliusi hír (HEOL) szerint: A Fidesz országos választmányának (OV) elnöksége feloszlatta a párt gyöngyösi szervezetét. A csoport újjászervezésével –a Fidesz alapszabályától eltérően – a regionális igazgatót bízta meg az OV elnöksége. A feloszlatás miatt tagi jogviszonyunk megszűnését elszenvedők kérni fogják tagságuk helyreállítását alapítói joggal, ami annyit jelent, hogy részt kívánnak venni a tisztújításban és a jelöltállításban. Heves megyében a füzesabonyi, korábban pedig az egri Fidesz-szervezetet is feloszlatta az OV-elnöksége.
Nagy vagy és Eichner! Hú az a damil oder cukorspárga... :-DDDDDDD Óh de unhatják egy primitív isten állatját! Szerintem már mind beiratkoztak valami gyorstalpaló gyépé-képzőre, hogy bírják ezeket idegekkel. És elnézést mindent szellemileg kihívásokkal küzdőtől, - de míg hozzájuk is türelem kell, az tény, hogy Orvbánékhoz meg annak harmincmilliószorosa. Nem tudom, meddig akarnak még kedvesnővért játszani a lókórházban vele.
Ettől még a Kádár János kormánya is jobb volt,mert mindenkinek jutott ennivaló, s aki nem akart dolgozni, azt elvitték a dutyiba. Az ilyen szarrágókat megszopatták /Viki/,és kényszermunkára vitték. Most a gyilkosokat felfüggesztik, a milliárdos sikkasztók pedig élik életüket álnéven, vagy kegyelmet kapnak! Ez a DEMOKRÁCIA!!! Üdv. mindenkinek!
@Dr. Boli Ch.T: Nemezt hívják hűtlen kezelésnek? Mármint olyan helyeken, ahol még van ilyen... :-)
@oláh cigány: Ne a demokráciát szidd, nem az tehet arról, hogy vannak viktor féle senkiházik. Hidd el, demokrácia nélkül könnyebben jutott volna idáig. Ráadásul a demokrácia maradékával tudjuk majd elküldeni legkésőbb 2014-ben.
Tudod, ha egy kurva rossz, az nem azt jelenti, hogy bezárjuk a kupit, hanem hogy lecseréljük a kurvát. :D:D
@jenőke:

A Újbuda Fidesz Kupper esete a végtelen kaparás utáni borzalmas beszopással :-))
Fényességes győzelem utáni pajzsra emelés helyett kapott egy feloszlatást, meg a nyakába egy beépített kaparás-erősség szabályzóval bíró Simicskót.
@sárkányfő:

"másokkal durván agresszív de önmagára nagyon érzékeny, sértődékeny."

Az ilyenekre szokás azt mondani, hogy átlagban teljesen rendben van az empátiájuk.

Mások felé százszorosan érzéketlen, saját maga felé százszorosan érzékeny.

Átlag: oké! :o)
@a szív fészkei:

Nem iratkoztak ezek sehova. Őszintén szólva szerintem a frakciótöbbség azt se érti amiről szó van, és a jelentőségét felfogni sem képes. Az a néhány aki meg igen, az a gazdi tenyeréből eszik, és nem harapja a kezet ami enni ad.
@Fabius:

A miskolciakat is milyen szépen kiherélték. Lenártek, Szinay, Juga ment a levesbe, helyettük lett Kriza, Zsiguci Marci meg Csöbör, hogy azért vödörből csöbörbe lépés illúziója meglegyen.
@jenőke: Feloszolhatna maga is teljesen. Mert eléggé oszlóban van és nem a gazdag Oslóban, ahonnan tanulhatna valamit. Pl. elnézést kérni a háborús bűnökért, ha már ő az ország, mint megint delirálja egy személyben megsértődve helyettünk, normális egészségügyet szervezni - ja, a pech, hogy a magyar kimenekült dokikkal- stb.

Tudom, mindehhez van a seggük alatt némi olaj,ami olajozottá teszi a dolgaikat, na de akkor is...
@Fabius: Bocs, én az Eu-s kedvesnővérkékre értettem, hogy elférne már egy gyógypedós képzettség is nekik. Mert már amit Orvbán előad előttük, róluk, azt ép ésszel és logikával nem lehet követniük BX-ben, Strasbourgban sem.
@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára: Sok igazság van benne. De.
Hát azért a fideszdroidok - bár persze a látványosan hülye mamákat-papákat kapták ki az indexesek a szórásból a Millenárison (ahol a Lövőházi utcaiak azt mondták, Bush látogatása alatt nem volt ekkora hóchmecolás és rettegés) - húszas, harmincas csibevirágok, csillagszeműek és tankarankák... De olyan jó mindig a idősebbeken csattanni, ugye?

Hát én jövőre 60 leszek, de bocs, nem vélem magam hülyének, ahogy a férjemet, a rokonaimat, barátaimat sem, - még ilyen Ratkó-féle méhszökevényeként sem - és kikérem a nevükben is, hogy ez a nemzedék en bloc lelkesen faszhoz simulna és nyalná, ha azt Orvbánnak hívják.

Menjetek ki bármelyik - nem uzsicsomiért szervezett és ölben odavitt emberekkel békemenetelő - tüntetésre, vannak épp elegen a korosztályomból, ami a ti szüleitek emígyen lehülyézett korosztálya is egyben. Amely tagjai emlékeznek Kádárra, sajna nagyon sok párhuzamot látnak az akkori és mai v/iszonyok közt - kivéve, hogy Kádár ügyelt a törékeny gazdasági status quo-ra és nemcsak szűk körben hagyott gyarapodni - akik nem akarnák azt egy az egyben megint végig csinálni. (noha, mint mindig írom, azt a kulturális szintet nem bánnák, ami a három T ellenére is volt.)

Az is faktum, hogy ennyi idősen - fiatalbban sem - nem lehet gyakorlatilag melóhoz jutni, bármilyen végzettséged is van; kivéve a haverok haverjait. Akinek van megtakarítása, elkezdi felélni, a többi meg - horribile dictu - szintén próbál élni; testületileg nem mehet mindenki a Dunának 50 felett. és ilyenkor támadnak a betegségek is, hát ez van, romlékony fazon az élőlény.

Na de meg kéne barátkozni a gondolattal, hogy ja, a legnépesebb magyar korosztály kezd leengedni, öregedni és ma már a jobb helyeken nem divat a tarkónlövés nagybani kivitelezése pl. ezért. Már említettem e téma kapcsán a hajdani japán, erdélyi gyakorlatot: felesleges öreg szájat nem etetünk, menjetek önként megdögleni fel a havas hegyre, vagy Erdélyben oda Büdösbarlanghoz, a kéngőzbe fulladni. Az akkor társadalmi parancs volt, ma már nem. Tán ez is fejlődés, ha sokaknak nem tecc is. Ahogy a Taigetosz kihagyása.

Én nem követelek a korom miatt ingyen utazást, én kifizettem az - emelet, mert esti ügyelet volt - vizitdíjat és az eltörlése ellen szavaztam; azért mindennek talán mégsem mi, ilyen korúak vagyunk az okai. Egész Európa-Amerika, Japán, stb. - a tohonya hanyatlók - öregecskedik, ez a civilizáció átka-áldása; lehet menni Eritreába, ott fiatalok vannak, mert az átlagéletkor tán ha harminc a kiváló körülmények miatt.

A Fidesznek, a Jobbiknak van fiatal tábora, amelyik pont annyira, ha nem jobban behülyíthető - és az az igazi szégyen,mert nekik már nem lehetne aktív Kádár-nosztalgiájuk, viszont van PC-jük és sok mindenre lehetőségük. És mégis csápolnak a molyosoknak.
@Fabius: Szerintem az a tanulság, hogy beleléptünk, mint ORSZÁG egy Clubba, és a Fidesz a plafonra köpött.
Ha ezt a Fidesz (párt) clubban csinálja egy tag (alapszervezet), akkor persze tudja a Fidesz, hogy vannak házi szabályok és ha nincs kitalál valamit a kellemetlenkedő eltávolítására, megnevelésére akkor is, ha nem a club tulajdonosának van igaza (például: Nagyatád).
@a szív fészkei:

Nem feltétlenül tartozik ide, de a héten beszéltünk róla: a legfrissebb MATESZ adatok szerint az Ómolnár birodalomban befigyelt egy 80 ezres példányszám esés:

www.matesz.hu/data/#mainpart_2

Ha így haladnak lassan szükség lesz egy új molnárra ebben a malomban.

Azt csak zárójelben jegyzem meg, a Széles Birodalom zászlóshajója lassan 10 ezer alá csúszik, kötelező állami megrendelések ide vagy oda.
@jenőke:

A plafonra köpős példa az Eu szereplére igaz, de a Fidesz belügyeire nem.

Ott van példának a miskolciak ügye amit bárány hozott. A jugaisták legnagyobb bűne volt, hogy a 94-es fideszes elnökválasztáskor Waschler Tamást volt pofájuk jelölni a posztra Orbán helyett. Most, mikor az OGY választáson egyéniben először tudták megverni Miskolcon a szocikat, eljött az alkalom a bosszúra.
@a szív fészkei:
Épen most néztem egy filmet a tévén. E szerint egyre több a 100 éves és az igazoltan csúcs: 122 életév!
Na - gondolom - ettől beszarik a fidesz és létrehozza a Gedeszt (ge = a gerontológiából). Akkor majd jó dolga lesz a most 60-80 éveseknek.
@Fabius:
Én azzal kezdtem, hogy beleléptünk egy clubba és annak van szabályzata és a szabályzat - nem tudni miért - minden tagra kötelező magatartási szabályokat ír elő.
Másként megfogalmazva: a csirkék sem zárhatók egy ketrecbe a rókákkal, akkor sem ha amúgy a kis Vuk aranyos.
@Fabius: Ómolnár a Storynál belőtte a vidéki Marikák csoportját, a Best a Szilvikéket - nem vicc, tényleg így próbálnak az olvasók lelkére hatni, hogy egy bizonyos csoportnak csinálják.
mrika a - talán gimit elvégzett főleg vidéki "középosztály" tagja, jó háziasszony mérsékelt politikai érdkelődéssel de nagy odafigeléssela celebisztáni dolgok felé, hogy ekkép kicsit odaérezhesse magát a dolgok közepibe bele.... Szilvikét eggyel felette pozícionálták.

Na most Orvbáncicabogár ezeket vágta haza rendesen fizetésileg, és a Storyt-Bestet mégsem lehet megenni, felvenni, arcra kenni, stb. szóval a nagy büdös női preferencia már nem a pletyó elsőbbségét biztosítja ezek szerint... És akkor ez meglátszik, noha anyukámnak aki erre bír elaludni :-D, ezek elő vannak fizetve, szakadna Ómolnárra a szerkesztősége!

De sok Marikának, Szilvikének van már netje, ott is olvasható, hogy kinek hanyadik műmelle szakadt ki, (Sarka Kata balladája), kivel kavar, ki kinek nem a macája, stb.
Nem fogok zokogni Ómolnár csődjén,de ugye van tévécsatornája is, szóval nem megy a gulyásba csipetkének. (a termete predesztinálná rá.)

Széles bajáról ti tehettek: minden zuglói vegyen naponta tíz MH-ot, hajtogasson belőle szép origamit, válasszon ehhez Zugló valami jó zsíros japán testvérvárost, utazzon ki ilyen kiállításra sok lelkes patrióta és hívja is vissza a japcsikat. Fellendülne az idegenforgalom, ti is látnátok világot, Széles is megnyugodna. Megoldottam?
@jenőke: Itthon 108. Radnóti felesége - pedig nem volt épp sétagalopp az élete - ha megéri, szeptember 8-án lesz 100. Göncz most volt 90.
@jenőke: A gerontológia professzora a Fidesz nyugdíjastagozatának az elnöke. ""Prof. Dr. Iván László Iván_László_Prof.JPG. Igazságügyi elmeszakorvos és ... 1982-98 között a Gerontológiai Központban praktizált, 1998-tól (jelenleg is) ... A FIDESZ Választmány Nyugdíjas Tagozata Országos Elnöke, illetve tagja volt." (netről)

Már konyhakészen ehhez a poszthoz butítva, már ami a szövegét illeti www.hirado.hu/Hirek/2011/11/23/10/Ivan_Laszlo_a_nyugdijak_megorzik_realertekuket.aspx:
Amikor a Fidesz nem épp alázza az Éhségmenetet, akkor nem engedi odakanyarodni a községhez: www.nepszava.hu/articles/article.php?id=520321

[..]"A hét elején, amikor értesültek a nyomor, a kilátástalanság ellen tiltakozó éhségmenetről, illetve arról, hogy az egyik szakaszállomás éppen Ludas lesz, elhatározták, hogy vendégül látják a gyaloglókat. Megkérdezték a település polgármesterét, Somlai Györgyöt, tudna-e Ludas segíteni valamilyen módon a gyaloglók elszállásolásában. Akkor a polgármester ettől nem zárkózott el, ám másnapra gyökeresen megváltozott az álláspontja. Kifejtette, megítélése szerint a menet tisztán politikai ügy, s ő ebben nem kíván részt venni. Jobb is lenne, ha a menet elkerülné a települést, nehogy ennek a már beadott pályázataik lássák a kárát. Jánosi Anna szerint a polgármester azt is mondta, a pályázatok sorsáról "magasabb politikai körök" döntenek, ezért nem lenne jó üzenete az éhségmenet fogadásának."
Aztán persze cáfol, ha hivatalosan rákérdeznek. Ahogy a Nagyfőnöktől elleshette kétbeszédet.
@a szív fészkei:
Nyugat-Európában a születéskor várható élettartam átlagosan 77 év a férfiaknál és 82 év a nőknél, Magyarországon ez a férfiaknál 63-64 év, nőknél 73 év.

www.informed.hu/betegsegek/betegsegek_reszletesen/geriatrics/?article_id=42306

Hajrá magyar nyugdíjasok!
@jenőke: Ha a Fidesz létrehoz valamit annak megvédése jelszóval, abból még semmi nem jó nem sült ki.

Tőlük biztos nem lesz az én életem boldogabb, hanem ellenkezője.
@jenőke: Nyugodj meg, a Richter leállt hat onkológiai és szívgyógyászati szer gyártásával ,mert nem rentábilis a unortodox ámok miatt nekik. (magyar cég pedig, de szarban vannak). Emberekt is kirúgnak majd, de legalább gyogyó se lesz a közismerten kurvajó állapotú magyaroknak. Kórházakat most verik szét - mint látható: megszűnik a Péterffy, Szent István, Szent László - képzelem, milyen koncepcionális görögtűz közepette viszik véghez majd! - műtétek listaideje kétszáz év, szóval pusztul majd a magyar nyugdíjas magától is.

Nyílik az olló a nyugati (hanyatlanak, csak a barmok nem veszik észre!!) és a hazai kor között még jobban. És legalább egy csomó most meg is fagy a fűtetlen lakásában.
@a szív fészkei: én is így gondolom és tapasztalom.
@a szív fészkei:

Hááát, mit tudom én, azért a Sanománál nem szoktak túl lelkesek lenni egy ekkora piaci bukfenc után. Láttunk már embereket onnan fejjel előre kirepülni ettől sokkal kisebb bukta esetén is.

Széles lapját meg vegye akinek két anyja van. Rajtuk csak röhögök, ahogy az egyre eladhatatlanabb tartalmat egyre hangosabb ordítozással igyekeznek pótolni. Kurva kínos lehet feleannyira érdekfeszítőnek lenni, mint a másik szellemóriás népszaga.
@a szív fészkei: "Csoki nem népellenség...? "

neeem!!! mert ez FEHÉRcsoki
szerintem a hummeresek is benne voltak a puccsban..vagy a puncsban...ők lettek volna a modernkori békaemberek :D
@prof...de nem dr felebarát: így van... szlovák rencám... ürgebőrbe varrva...

a magyar tenger: Hummer-see
alakul ez:

Veszélyes precedenst eredményezhet Magyarország
Az EU-törvények "otromba megsértésének megúszása" nagy kockázatokat jelent az uniónak.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/veszelyes_precedenst_eredmenyezhet_magyarorszag.510347.html

meg ez is:

Elszaladtak az árak Magyarországon

Akár fél-másfél százalékponttal is megdobhatja az áfaemelés a 2012-es inflációt, így a 2012-es pénzromlási ütem közel lehet az 5 százalékhoz.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/elszaladtak_az_arak_magyarorszagon.510301.html
a gyöngyöspatai polgármester írja "fa gally"...
én mint a fides ÚJ hejesírás tudora... doktora... gondolkodtam, hogy nem egybe?
aztán rájöttem hogy ez a kérdés fel sem merül épkézláb hejeken...
hiszen a két szót együtt nem használjuk... van esetleg műanyag gally?, vagy üveg?

jogtalanul.blog.hu/2012/02/11/tuzelot_kertek_virgacsot_engedtek?
Viktor Vezénylő Tábornok Úr '15-ben már azt fogja mondani, hogy a zemberek nem csak döntöttek, hanem megdöntöttek ... minket? :D
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: kár hogy leszereli kommer módon, hogy ezek csak a külföld ármánykodásai, ő pediglen mindent a népéért tesz, aki őt annyira szereti, hogy örömtől ittasan vonul és éljenzi őt, és akár kivont kaszákkal megy az ellent felkoncolni
Szerencsétlen kis sallerviki! Szerencsétlen magyar nép!
Két éve orbán csapkod az EU felé a kis narancssárga légycsapójával, nem számítva arra, hogy onnan majd szívlapáttal basznak a fejére? És nem a magyar népére, akárhogy is ránk akarja ezt lőcsölni. Ez nekem valahogy olyan gyerekes, mint amikor egy ötéves odamegy az apjához és azt mondja, te hülye. Az meg jól pofánnyomja. Részemről öröm lesz nézni, hogyan laposkúszik a fű alatt 14-ig, kezében egy fehér zsebkendővel. Csak addig ki ne pusztuljon a magyar.
@a szív fészkei: Sarka Kata balladája, hú ez qrva jóóóó!
Na uram szerint elindult a 2-3000-es menet a parlament elé, ahol 20-30 ezerre mért rendőri készültség volt már kora délutántól.
@Spániel: Fogja ezt még tanulni kötelezőnek kétszáz év múlva a nálunk talán szerencsésebb utódnép... megvan minden hozzá: balladai félhomály - az árad az urából meg belőle is - tragédia (franciák akarták így, mérgezett szilikonnyal elpusztítani hazánk szülniképes asszonypopulációját tudjukmiért), a nép ajkán született változatok, stb.

Nekik se legyen könnyebb a zélet! :-DDD
@Rodeo36: Pont erről vagy híres, hihihi. Cizellált - mivel fórró ónnal?hihihi, Finom, mint a csipke kovácsolt vasból - halasi mintára hihihihi... tündi vagy.
@prof. DR. Igaz Magyar doctor professor: "Azért illene már nem sulykolni ezt a kétharmadnak nevezett valójában technikai kétharmadot!"
valóban, az a 2/3 voltaképpen 2.700.000, azaz a választásra jogosultak 1/3-a, a szavazók 53%-a volt, ami a választási törvény alapján eredményezett parlamenti 2/3-ot.
@a szív fészkei: Az látom, Te is csámcsogsz egy kicsit azon a hóton meg a sztorin...
@a szív fészkei: mit is mondtak a szoclib kormány által bevezetett várólistákra? halállisták? hát most hosszabbak lesznek,úgy látom...
Jójestít! :) Címlapra nem kerültetek ki? Akkor trollok sincsenek? :(( Na mindegy... Mindjárt visszaolvasom, merre vagyunk...
Talán Napoleon babérjaira tör! törpének már ugyan olyan törpe meg gögösnk is ugyanolyan gögös.
@Spániel: Abszolút. Lássam mivel mérgezik anyám tudatát - bár eléggé szűz marad tőle. Noha, amikor sztrókkal feküdt élet-halál között öt éve a lepattant Nyírő Gyulában, azt mondta, hogy már csak az izgatja, hogy jaj mi lesz a Bereczki-Szinetár házaspárral? Hát mondom, ha tényleg csak ennyi a gondja, akkor juhé, nincs már nagy baj! :-D
HVG-t olvassa más is?
Ez azért a tekintély ellaposodásának a biztos útja! :)
hvg.hu/gazdasag/20120209_Orban_Harkonnen_ELMC
"Orbán gonosz sci-fi-hősként áll az Európai Bíróság elé
Orbán Viktor, a magyar politika és a válságadók az idei fő témája az Európai Bizottság és az Európai Bíróság által támogatott legrangosabb európai jogi versenynek. A kitalált jogesetben kormányfőnk a Dűne gonosz klánjának populista, karizmatikus sarja, aki különadókkal bünteti meg a külföldi vállalatokat, amiért hatalmas nyereségre tettek szert az adófizetők és a fogyasztók számlájára.
Az Európa-jogi perbeszédversenyt (European Law Moot Court Competition, ELMC) minden évben megrendezik európai egyetemisták számára. A verseny az Európai Bíróság előtti előzetes döntéshozatali eljárást szimulálja. A csapatok belépője mindig egy fiktív jogeset tartalmi elemzése. A 2011/12-es verseny egy olyan jogeset feldolgozását kínálja, amely hol finom, hol direkt utalásokat ejt a magyar politikai valóságra, valamint a kultikus sci-fi-regényre, a Dűnére."
Szar ügy, de így max. a "röhögtek még rajta" kategóriában jelenik meg Piktorunk! :o)
@a szív fészkei: további jó egészséget édesanyádnak... na meg,hogy legyen mibe még sokáig belekukkantanod. /juj, a pletyújságra gondoltam/
@Spániel: :-) kösz! Tanulságos, nagyon is. Írtam, két hete maga Arrogán mosolygott hős táskaverő Ceciljével, mint hőre lágyuló apuka a Best címlapon. Nagyon nyomulnak oda is.

Szalai Mariskáról ott közöltek két oldalas ódát, Orvbánékról húsvéti színes-szagost. Követhető minden ezek alapján. Ómolnár szerint a világ...
Ihajj-csuhajj... Balatoni Hummer után itt a vizi BMW is! :))
hvg.hu/itthon/20120211_Hummer_BMW_beszakadt_jeg
Ehhez azért kell egy kis ész, de csak nagyon kicsi...
@a szív fészkei: hát sajna még annyian sem voltunk szerintem:(( Mondjuk iszonyatosan hideg volt, most próbálok felmelegedni, szóval fogjuk a hidegre, hogy ilyen kevesen voltunk, és ne a szokásos magyar érdektelenségre, és balfaszságra.
@aritus: Grat, hogy te kimentél! Uram szeme, mint Rákay Philipposé, ha ő azt mondja, hogy annyi, akkor az annyi! :-))

Igen, mínusz 10-ekben lankad és összemegy sok minden. De tőletek is mennyire rettegtek!
@aritus: most olvasom az index cikkét, Párizsban csak több százan tüntettek, akkor mi jobbak vagyunk:)) Pedig Franciaországban már most is a legdurvább az internet használatot szabályozó tv.
@Spániel: Oktatni kellene,meglátásod,véleményed több mint szimpatikus,nagyon Igaz,
@a szív fészkei: különben jó volt, főleg fiatalok voltak, elvétve volt csak néhány vén, mint én:))) És jó volt ugrálni a hidegben. Csak nagyon sokáig tartott, 4-re volt meghirdetve, de 5 volt mire elindultunk a Képviselő ház elől, szóval addigra már szétfagytunk. Azért a németek, meg a lengyelek nyomják a legkeményebben, ott úgy látszik jobban értik, hogy miért nagyon gáz az ACTA. Se a németek, se a lengyelek nem is írták alá.
Itt egy kiszivárgott videó a Fidesz Egri frakcióüléséről. Benne van az is, mikor a Főnök a puccsról beszél. :D Én vettem fel. :P

youtu.be/MYK6sTNhVL8
@King of Shadows: Ez nem fedi a Valóságot,Orbán nem Jedáj:):)...jaj
@a szív fészkei: egyébként én meg azt olvastam, talán medián felmérés volt, hogy a fidesz biztos szavazói és az mszp szavazói életkorban nagyjából megegyeznek, szóval az már nem igaz, hogy a fiatal felnőttek, pláne a fiatalok szimpatizálnak a fidesszel. Sajnos a fiatalok között a legmagasabb a jobbik szimpatizánsok aránya:((
@aritus: Mondta a férjem is, hogy mi volt a korarány. :-DD

Ami Európában - ti. a Jobbik fiataloknál hasít - elég nagy meglepi, hisz a fiatalság mindig progresszív, nem olyan naftalinba ájult, mint ezek. Azért ezeket a fiatal hernyótalpas, mindenkin átgázoló csinovnyikokat hozzák helyzetbe a Fidesznél szóval aki karriergenya, az láthat bennük perspektívát. (ahogy Kádár alatt is ugye az ezerrel kiszezők. Jaj de undor banda volt az is!)

Hát nevet válthatnának hol fiatalok (a pártvezértől kezdve), hol demokraták??? Hol igaz rájuk ez a szám már????? www.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0 Nincs is szívük.
@waci-néni: Ő nem is az... Akkor lefordítom:

"V- ... és a szocilázadást elfojtottuk.
- Miről van szó?
- Viktor egy szoci puccskísérletről beszél. Benne volt a CNN is.
V- A maradék szocit meg egyenként levadásszuk, és legyőzzük!
V- Akik a székemre pályáztak az őrületbe kergettek, de mindenkit biztosítok róla, hogy MÉG! SOSEM!! VOLTAM!! ENNYIRE!! ELSZÁNT!!!"

A további meg ez: youtu.be/FFrpQagC58c
@King of Shadows: A profilja tök olyan. :-)) Jöhetnének az egri nők kis forró szurokkal vérkeringést élénkíteni a hidegben rájuk öntve.

Máskor a Multivanjában is kapd le! :-)
Németországtól az USÁ-ig, az EU-tól az IMF-ig mindenki már csak egy hazudós, nagyszájú ovisnak tartja a csutitörpét. Szóba állnak még vele, de valójában nem veszik már komolyan. Elérte a határait, kiskaliberűnek találtatott, ráébredtek a taktikájára, kiismerték, kiszámítható lett. Kettős beszéd, arcoskodás-meghunyászkodás, előrerontás-visszavonulás, ígéret-tagadás, szájalás-nemtevés és így tovább. Nulla hitelesség, nulla szavahihetőség, nulla megbecsültség, nulla tekintély.
Szándékai ellenére szabadságharcos, a nemzet nagyja helyett csupán egy piti és nemzetrontó alak.
Drága szíveim, Bayer Zsótti, az ötös számú (nem vágóhíd de) pártagkönyv büszke szlovák cégautós tulaja szerint se jó az egykulcsos.-fn.hir24.hu/itthon/2012/02/09/bayer-zsolt-nincs-magyarazat-az-egykulcsosra/~~fokusz

Hová jut ez a világ?? Hát múltkor még sétált Orvbánért a jó levegőn, most meg fikázza a főművét? Ha ő se érti meg, akkor ki???
@Parajpuding: Azért, hogy ezt felismerni eddig tartson világot látott-járt ravaszróka diplomatáknak, elég csalódás! Eddig mit hittek róla? Hogy értelmes, felnőtt módra képes kommunikálni és gondolkodni, ne adj isten országot vezetni?

Persze, most kerültek élesben szembe vele és leköti az energiáikat a vele való röhejes huzakodás.
@a szív fészkei:

"Ha ő se érti meg, akkor ki???"

Pedig Pálffy megaszonta az egri Nagy Összeröff után: repedés az nincsen a Fideszben!

Ja.

Végül is egy bazi nagy (nem lagzi!) szakadékot tényleg nem lenne ildomos repedésként interpretálni...

Lehet, hogy má' megen' Fabiusnak volt igaza (aki elmondása szerint már qrvára unnya, hogy telibe talál), miszerint varrás mentén...? :o)
Még kártalanítani se bírnak normálisan: hvg.hu/gazdasag/20120209_fogyasztovedok_Malev_kartalanitas

A rá félretett pénz valószínűleg nem lesz elég. Unortodoxiában a számolás Zalatnay-módon zajlik: "jájj a matek miért oly nehéz nekem? annyit törtem már a szegény fejem"... :-)
@King of Shadows:

"Itt egy kiszivárgott videó a Fidesz Egri frakcióüléséről. Benne van az is, mikor a Főnök a puccsról beszél. :D Én vettem fel. :P"

Rafinált módon vetted fel, gondolom néminemű aktívan használt bioreppentyűre és teleportálási készségre szükséged volt mindehhez. :o)

A beszélő hangfekvése viszont hitelesíti mondandódat.

Hiszek.
Neked.
@Dr. csaknézek...: Varrás mentén csak Boncz Géza anyósa repedt. :-))

Meg szerintem a Pálffy szétivott mája. Agya semmi, hajjal pótolja a helyét, mint Tompika, hínárfrizuraságban tesókája.

Ha ő azt mondja, hogy nincs repedés, akkor nincs. Gyerek, részeg mindig igazat mond.
@a szív fészkei:

"Unortodoxiában a számolás Zalatnay-módon zajlik"

Ha a következmény is hasonló - és itt nem a rinyálásra s a bulvármédia általi felkapásra gondolok - akkor egye fene, zalatnaysoggyon le Szeretett Vezérünk!

Minél tovább! :o)
@King of Shadows: Na,legalább megértettem a lézer iránti gerjedelmét! Azért kellett a blokkoló, hogy csak neki legyen, másnak se! (nem is pimf bírságmegúszásiból, amivel vádolták kisszerű ellenfelei!)
@Dr. csaknézek...: Könyvtáros legyen a Markóban??? Ha megvan ott a Gőgös Gúnár Gedeon, szerintem még jól is érezné magát. Lehet, hogy Stohlt már nem kapja el ott?
@a szív fészkei:

"Meg szerintem a Pálffy szétivott mája."

Neki az ivás mentén reped. :o)

"Ha ő azt mondja, hogy nincs repedés, akkor nincs."

Stimmel.
Végül is egy végigordítozott nap után olyan jólesik fél(?)részegen bratyizni, tökhaverilag.

A többi meg kijafaszt érdekel? :o)

Haverság rulez!
@Dr. Boli Ch.T: Az milyen gyilkos, hogy Alcsútdobozon nem mentek ki előbb a buszhoz????
@a szív fészkei:

"Könyvtáros legyen a Markóban???"

Nem nem.
Semmiképpen sem!

Egyáltalán nem ragaszkodom a Markóhoz. :o)

És könyvtárosság sem lenne ideális.
Mert Kedves Vezérünk szereti a kihívásokat.

Ott bent más helyen jobban kaphatna ilyesmit, mint a könyvtárban.

"Na, gyere ki, bazmeg!"

Na, ez például egy konkrét kihívás lenne! :o)
@Dr. csaknézek...: Különösebben nem volt nehéz, mert az ilyen frakcióülésekre kell néhány ember, aki a kokit és a sallert osztja, ha a Zorbán épp nem érne rá, vagy csak nincs hozzá kedve. Ha látod, hogy valaki hülyeséget akar kérdezni (értsd: meg akar szólalni) odaugrasz és lekeversz neki egyet. :D

@Dr. Boli Ch.T: Őt el is intézte a CNN...

@a szív fészkei: :D
@Dr. csaknézek...: Megindokoltam,miért van igaza. Borban a zigazság, borban a zigaz. Na ezt az egyet tudhasssa-láthasssa,ihasssa.

Uram most jött meg, és mondja, hogy igazoltatták a nettüntetésen. Mivel bicajjal ment és rohadt hideg van ehhez, fején sísapka, szemüveg volt, az igaz - hárman odaromboltak hozzá rendőrök, hogy tömegrendezvényen felismerhetőnek látszani, levideózták, jegyzőkönyvezték. Uram, nem hőzöngött, elismerte, hogy ez oké, igazolta is magát.

Na most, azért 2-án én láttam eltakart arcú kis nácikat sunnyogni a tömegben a rendőrsorfal orra előtt no videó, jegyzőkönyv és hasonlók róluk...
@King of Shadows:

"odaugrasz és lekeversz neki egyet. :D"

Értem!
Ezért volt olyan sok totál felvéve a videjóban!

Javaslom új kifejezések felvételét a sztenderd magyar nyelvbe:

- sallerfejű
- kokkantnézésű

És akkor igen nagyon meggondolnák, hogy a kokkant nyögdíjasokkal mit is kezdjenek...
@Dr. csaknézek...:

Ja, és kifelejtettem a bumeráng saller és bumeráng koki kifejezéseket. :o)
@a szív fészkei:

"ihasssa."

Ahogy a klasszikus mondá:

"Ihass falkos, magyaríts!"

(Afene, lehet hogy csak félreolvasás miatt van ez az egész bigbizbaszopantyú?!)
@Dr. csaknézek...: A kormány megvédi a nyuggereket is, azt kezdi velük. :)
"Az nem ő volt, aki nyilvános beszédében magáról megfeledkezve azzal példálózott, hogy lenyomott pár kokit és sallert, baráti tarkón legyintést, és szinte megsajnálta a zokogástól orrából takonygömböcöt fújó rohattellenséget. "

Ilyet máskor ne csinálj, mert teleköptem teával a keyboardot. Nem győztem szárogatni, de igy is ragad.
@Dr. csaknézek...:[..]"Én túllépek e mai kocsmán,
az értelemig és tovább!
Szabad ésszel nem adom ocsmány
módon a szolga ostobát.

Ehess, ihass, ölelhess, alhass!
A mindenséggel mérd magad!
Sziszegve se szolgálok aljas,
nyomorító hatalmakat.

Nincs alku - én hadd legyek boldog!
Másként akárki meggyaláz
s megjelölnek pirosló foltok,
elissza nedveim a láz.

Én nem fogom be pörös számat.
A tudásnak teszek panaszt.
Rám tekint, pártfogón, e század:"

Hátha ez is bejön egyszer. [..]Én mondom: Még nem nagy az ember.
De képzeli, hát szertelen.
Kisérje két szülője szemmel:
a szellem és a szerelem!ˇ"

József Attila (nem is való oda a Parlamenttel szemben csak úgy ücsörögni!)
@DarthVader: Ne cukrozd agyon. Én legalább a damilt nem ivás közben olvastam. :-D
Jövök vissza olvasgatni, de ezt meg kell osztanom Fülöp Szigetek rawww.youtube.com/watch_popup?v=mKtdTJP_GUIbjai: /Snájdigalfitól/
@DarthVader: Szerencsére épp lenyeltem falatomat, de hülyére röhögtem magam.... Tudod vizionális - hogyis írják, magam előtt látom az eseményt,s hanyattestem majdnem a röhögéstől.
@Dr. csaknézek...: Ez is jóóóó! Kölcsey után szabadon...
@a szív fészkei: léccike, léccike!!! ki volt az a gyönyörű hangú színész, amikor még gyerekek voltunk és ezt szavalta, az utolsó versszak, búg a lelkemben, hallom a fülemmel. Tímár nevű, vagy valami ilyesmi, anyukám biztos tudná, hátha Te tudod.
@dr. Bubó: Marha mázli/tudod a kutyus/, mert kivonul a tűzoltóság - ugyan kikhez is! - az sokat kóstálna:más esetben olyan szószátyár a sajtó -itt nem! Miért is?
Na még az is kiderült, miért állíttattak és milyen szöveggel oda ennyi rendőrt. Azt mondták nekik, azért kellett ezt aláírni - ami ellen ment a tünti és mire annyira vigyáztak ők odafagyva kor délutántól kirendelve - mert ez akadályozza meg a pedofil tartalmak feltöltését. Tehát - sugallva - aki ez ellen megy, az megy a pedoért is...
Na, ennyit kaptak ukáznak a rend őrei és kész.
@"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus: Tímár József hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%ADm%C3%A1r_J%C3%B3zsef_(sz%C3%ADn%C3%A9sz)

Én tőle arra emlékszem, amikor azt szavalta, "(NE LÉGY SZELES...)

Ne légy szeles.
Bár a munkádon más keres -
dolgozni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen,
ugy érdemes."

És csílagnak ejtette. :-)
1935-1937
@a szív fészkei: Köszike!!! Lehet, hogy már keverednek nálam a dolgok, de nagyon szép hangja volt
@"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus: Azt hittem pikk-pakk-ra meg lesz, de a fittyfenét... Rádió archívumába szépen becsetlettem-botlottam, s olyan falakat találtam, hogy elképesztő! Egyszóval ő már régesrégen elment, s a tanulótársam nevelőapja volt ráadásul... You-n sincs tőle semmi... Én meg kutatási engedélyt nem fogok kérni tőlük. Ennyi.
@a szív fészkei: köszönöm! Sajnos nincs meg hangfelvétele.
@anyósnyelv: Köszike Neked is, én sem találtam semmit sajna, de belül a hangja az megmarad
FB-ról "Kedves Ismerőseim! Hála országunk felelősségteljes, előrelátó és megfontolt lépéseket tevő vezetésének ismét az álláskeresők népes táborát bővítem. Így, ha bárki tud bármit, ami érdekelhetne, legyen szíves és szóljon nekem (főleg Szegeden és környékén). Egyetemi diplomás (értsd: régi 5 éves Msc-nek megfelelő) szociológus vagyok, ha ebben az ütemben haladok a tanulással ez jövőre kiegészül egy GTK-s diplomával is gazdálkodás és menedzsment szakon (távoktatás, munkaidőt nem zavarja). B típusú jogsim van és középfokú angol nyelvtudásom. Amire szerintem alkalmas vagyok: bármilyen közhasznú tevékenységet végző állami/civil szervezet működésében szívesen részt vennék, vendéglátásban is van több éves tapasztalatom, végső esetben attól sem hátrálok meg, vagy ha esetleg kellene egy megbízható köztársasági elnök (a szakdogám tuti nem plágium, bárki leellenőrizheti) állok rendelkezésetekre! Amire alkalmatlan vagyok: csodaszereket, "tuti" befektetéseket, mindenféle biztosítást, amivel "természetesen" csak nyerhet az ügyfél, szupernájszerháromezer körömgombafertőtlenítőket és egyéb olyan terméket és szolgáltatást sem tudnék másoknak eladni (elvi okokból sem), amit én se vásárolnék meg. Rúdtáncos és hasonló se lennék mert szégyenlős vagyok és szerintem nem lenne belőlem jó űrhajós sem. A nyomorom megosztható. Előre is köszi mindenkinek!"
--------------------------------------------
Judit Szabóné Laczkó lehet tudok segíteni, kérek önéletrajzot fényképpel!!! szabonelj@hodmezovasarhely.hu
február 7., 19:57
---------------------------------------------
Lézer birodalma aki lehet, hogy tud segíteni.
Érdekes, ilyen bemutatkozással.
@Dr. Boli Ch.T:

":)) És ezek milyen fejek???"

Masszívan jó fej benyomását keltik az eccerű nézőben. (férfiszemmel persze)

A pöcsfejeket nem dzsanázom.
A csöcsfejek..., na az már más tészta! :o)
@King of Shadows:

"A kormány megvédi a nyuggereket is, azt kezdi velük. :)"

Robert Merle a "védett férfiak"-ról írt anno regényt.
Azóta eljárt az idő vasfoga felettük, nyilván így lett belőlük "védett nyugdíjasok"...

Nem irigylem őket!
@a szív fészkei:

"József Attila (nem is való oda a Parlamenttel szemben csak úgy ücsörögni!)"

Szép és találó vers.
Kortalan, mint minden Nagy Alkotó műve!

"Joggal" akarják elvinni - mert amiket erre a nívótlan, faszfej bagázsra írna a nagybetűs Költő, azt nem tennék zsebre!
@a szív fészkei:

"Tehát - sugallva - aki ez ellen megy, az megy a pedoért is...
Na, ennyit kaptak ukáznak a rend őrei és kész."

Ennyit mondtak nekik, de szerintem ők sem mind bugyuta népség, olvasnak netet, újságokat, satöbbi.

Persze nem mindegyikük.

Mindenesetre bő két hónappal ezelőtt, amikor egy kellemetlen ambuláns műtét után ücsörögtem, hogy megnézzék a szükséges protokoll végén frankón vagyok-e, egy harmincas rendőrrel keveredtem beszélgetésbe.
Őt is akkor vagdosták.

Neked is ennyire fáj? - volt a kiinduló kérdés, és kb. tíz perc után teli szájjal szidtuk a tuggyátokkit.

Rendőr bajtárs elmesélte, hogy anno a 2002-es választás második fordulója előtt ki volt rendelve a Kossuth térre újoncként.

Hallgatta, nézte, hogy mi zajlik ott.

És még tíz évvel később is döbbenten mesélte nekem, hogy mennyire megrázta, amit akkor hallott!
Mutatta, hogy egy helyre kis bajszot érzékelt a tuggyukki szája felett, mikor ott kajabált...
És - ha jól emlékszem, Rodeo szokott itt ilyesmiről beszélni - lámpavasra aggatást tartana ma is méltó "kezelésnek"...

(Az utóbbival nem értek egyet.)

És arról is beszélt, hogy ha a közeljövőben neki hivatalból igazán durván meg kellene fékeznie a tüntető tömegeket, akkor nem tudja biztosan mit is tenne.
Mert tudja, hogy mi megy manapság!

Csupán annyit akartam kihozni ebből, hogy a rendőrök sem tök hülyék!
@Dr. csaknézek...: Nem az ő észbeli képességeiket akartam kétségbevonni, csak jelezni, milyen cinikus aljas módszerekkel élnek ezek. Ennyit mondanak, hogy tulképp a pedozásért megy a tünti és kész. Pedig pontosan tudják, hogy nem erről van szó.

Gondolom, a tavalyi rendőri tüntetések után nem sokuknak vannak illúzióik a kormánnyal és pláne a legfőbb korkedvezményessel szemben...
@Dr. csaknézek...: Na de folyton Mickey egeret nézni, ráadásul duplázva?? Nem unnátok egy idő után?
@King of Shadows: Ne is menj, ahová gondolominkább levegőzzél, manapság jót tesz, főleg Budapesten a levegő.
@"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus: Kerestem, de ő inkább rádióban szerepelt. Meg ő volt Willy Loman a Ügynök halálában. Nem láttam, csak emlékszem, hogy az valahol A Szerepe volt.
@a szív fészkei: ebből van a szobra a Nemzeti előtt a Gobbiéhoz közel

az ő életében nem volt tv, filmen nem találtak neki szerepet? viszont sok rádiója volt, rádiójátékokban és színházi közvetítések rögzítésével az archívban meg kell lennie...azt hiszem kicsit félrehúzódó is volt és annó sok sok nagy menő élt és játszott, soroljam?
@Rodeo36: Igen, kisember a hatalmas táskával. img1.hvg.hu/image.aspx?id=880c4886-784a-457e-9142-33841a8e253c&view=957cf6c7-53e9-440c-9a82-e32156296b42

Én ezt Dustin Hoffmannal láttam filmen, borsódzott a hátam - biztos Tímár is nagy lehetett benne.
@Rodeo36: Sorold. :-)9 Hallom még az ő hangját, Váradi Hédiét, Domján Editét, Kálmán Györgyét, Tomanek Nándorét. Gigászok voltak.
@a szív fészkei: sajnos azt kell mondanom, hogy ha neked a Dustin tetszett akkor a Tímár előtt elakadt volna a lélegzeted, csak rádióból az Ügynök olyan volt, hogy azt hiszem az író maga sem gondolta mindaz benne van mint amit ez csak ügy beletett, a Dustin nem élhette át azokat a dolgokat amiket Tímár hússal vérrel és beletette, ráadásul ő nem volt kistermetű, de olyan "picivé" tudott válni, hogy a táskák mögött csak egy "egérszerű" valami maradt aki olyan emberséget mutatott abban az akkor aktuális politikai helyzetben -Aczél még nem működött, az bizonyosan megkritizálta volna- a rákosiék fel sem értek a bokájáig és az a reménytelenség ami abból kijött és mégis...ahogy meghal ebben hogy hordja azt amit nem mindenki akar "megvenni" egyre kevesebb a vevő, értsd bele!!!!!!!

azután voltak olyanok, mint egy Ajtai Andor, Básti Lajos, a Bessenyei, Tőkés Anna, Mezei, Tolnai Klári a Ruttkai Éva, Gábor Miklóst és a Darvast miért hagyod ki? láttad-e a Macska a forró tetőnt vele a Vigben? Gábor GB Shaw-ban ja és a Gobbi, Gáti József, és Mensáros tudsz e olyan zsenit? ahogy a Mensáros verset mond és játszik
@a szív fészkei: amikor ezek csak úgy összejöttek a Madách-ban és a Márkus Lacit se felejtsd, és ezek maguknak játszottak, segédszerepet is elvállalt bármelyik nagy, hogy legyen egy olyan bemondás vagy belépése amit 400 év sziniakadémián kell megtanulni, mint az angol pázsit...Ajtai mondta a mikrofonozásról, mi a frásznak mikrofon? a színésznek van hangja, hadd szóljon, mint a két háború közötti Opera nagyjai mondták: az sohasem árt ha egy operaénekesnek van hangja (ott ugye nincs mikrofon hacsak nem a rádió felvételhez) és a színházban sem volt, lehetett érteni őket az erkélyen is nem motyogtak meg brekegtek hanem Kazinczy alapján cizelláltak még a káromkodásokat is a Shakespeare-ban vagy bármi másban...kis útszéli darabokból olyanokat játszottak csak úgy ujjgyakorlatként, hogy a kés megállt a levegőben mint Fischer Annie, ő nem vitatkozott, ha valami nem tetszett neki felállt és nem ment vissza, bárki akinek volt pénze és tudta mire költse az meghívta, hogy neki játtszon, csak neki egyedűl...azon dilizni vele hogy most a Bösendorfert tolják be vagy a Steinway-t vagy esetleg egy másikat az nem volt vitatéma

na ezek a magyar színészek is ezt a szintet vitték...egy Körmendy László -talán nem is emléxel rá?- Major Tamás őt látni kellett és hallani...ja hogy neki is meg a Gobbinak is volt meggyőződése? hát gerince is volt amivel hordta...azt ki merné ma megtenni, amit a Gobbi? hogy csak úgy bement a Rákosihoz és lebaszta, hogy mit képzel...ugye megvan neked a Cserhalmi Gobbi megemlékezése?
@Rodeo36: Persze, hogy nem láthattam, bocs 53-as vagyok. Azért nem írtam olyanokat, akiket a maiak is ismerhettek, mert a rég elfeledettekről akartam írni.

Darvas!!! Abban nem, de az Őrült naplójában igen. A Makk-filmben, igen. Meg a Testőrben a Vígben.
Mensárost nem tudtam szeretni, sajnálom. Gyönyörű hangja volt, nagyon intelligens volt, de nem jutott hozzám közel, akkor Kálmán inkább.
Őze az utolsó szerepében a Moscában! Zöldre maszkírozva, saját magának csinálta, ahogy legyeket evett!!

Sinkovitsot, Bessenyeit elismerem, de nem szerettem, ahogy Págert se. Gábor hangja, mint a gordonka, ja, Bicska Maxiként, uhhh. Gobbi is nagy volt, de nem csíptem, ahogy Majort se. Ők valahol too muchok voltak. Eszelősen tudtak, csak nem hódítottak meg. De Rajz János, Körmendi, Garas a Szép Ernő Vőlegényben mind nagyon szerethetőek. Szendrő József, Somogyvári!

Á teli írthatnák offként ezt a blogot csak a nevek felsorolásával. Sulyok Orbán Bélánéként. Bulla, Dajka! Eszelős, mekkora színészek éltek itt.
Na, kíváncsi vagyok, erről a fiatalok szervezte tüntetésről www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bp0VB6P7tWs mit mond majd Pintér a rendőreinek, miért megy? Füvezésért, koktélozásért?
@a szív fészkei: ja, a Gobbi és a Major mint Bach Wohltemperiertes Klavier-ja: párbeszéd Istennel csak olyanoknak akik értik...a Mensáros kromatikus mint a Trisztán és Izolda Wagner-nél mindíg egy olyan határmezsgyén járt ahová senki más nem tudott bemenni (ha meghallgatod a Patak bölcsődalát Schubert-től a Melis-sel aki magyarúl felvette a teljes ciklust akkor telén lesz fogalmad miről is szólt Mensáros...sajnos én a nyugateurópai színházi színészek közül szinte senkit sem tudnék megnevezni de ezt a bőséget ami nekünk volt hát...nem hiszem mindenki tudta produkálni...a melegek tüntetését lehet megérteni vagy elfogadni de átélni azt az állapotot amit ezek percenként egész életükben (Márkus, Mensáros) azzal a rápillantással, hogy hát nem mondtam semmit, de... na így nem lehet élni...és az ilyen dolgokat amikor politikai senkiháziságból elkezdődik a kirekesztés és sárga csillagot tűzetnek ki sokakra, egyre többekre és megsemmisítik őket lassú kínhalállal...hát erre a pokol mélységes utolsó bugyra sem elegendő büntetés, nincs joga! senkinek sem...az, hogy "felőlem azt csinál amit akar de nem fogok vele kezet és nem állok vele szóba mert ki tuggya? hátha na ez sem megoldás...

nem akarok történteket mondani de mikor az apa beletuszkolja lányait és feleségét egy autóba és elsüllyeszti őket egy tóban balesetnek tüntetve föl amíg ki nem derül -mert van rendőr aki kíváncsi- hogy szakrális gyilkosság volt meg sértették az ősök törvényeit...mindezt egy olyan társadalomba bemenekülve ahol ezt nem tolerálják de ezek szegregálják önmagukat...és a butítás meg a kötelező dili családon belül...kifelé "modernek" de szaglik...hát most ez a genya tetű csinálja mert egy beteg lélek, a Rákosi meg a Sztálin meg a Hitler azok csak hatalmi tébolyban és küldetés betegségben szenvedtek de ez bosszút esküdött amikor 2x kibaszták a hatalomból
Kedves Fabius. Nem a demokráciával van gond,hanem azokkal, akik ezt annak neveik. Mig a középosztályt a Nagytiszteletü Úr félti,addig az alatta lévők éhenhalnak,lopnak, betörnek, ölnek, csakhogy ne fagyjon meg és ne haljon éhen. Biztosan van mit aprítani a tejbe Neked,ha ilyen hangnemben írsz!
süti beállítások módosítása