Szeretem, ha Orbán Viktor mögött nem áll ott a Habony Árpi, és interjú előtt nem sugdos a fülébe semmit. Ilyenkor Viktor VV Fecó üzemmódra vált, és elkezdi mondani az őszintét. Nem alakoskodik, nem nyomatja az arcába tolt píárt dumát, hanem felrajzolja a világnak, hogy kicsoda ő valójában.
A magyarok Linkoln Ábrahámja, a dózerral hasító plebejus miniszterelnök.
Legalábbis ő ezt a képet ápolja magáról magában, én röhögök, mint állat, Habony Árpi meg újabb stráfot őszül a hajába a messzi Abu Dzabiban. Mert remélem a kép vizuálisan nektek is megvan:
Röhögök ezen egyre jobban, mert eszembe jut ki és mikor nevezte utoljára plebejus miniszterelnöknek Orbánt. 2006 tavaszán vagyunk, a miniszterelnöki vita után, a választások előtt pár nappal. A jobboldali sajtó iszonyú erőlködéssel magyarázza, hogy Gyurcsány a lárifárizással miért tudta összezavarni őfelségét annyira, hogy azt se tudta hirtelen hol van, és a műsor végén állva kell-e még pisilni. Ekkor csúszott ki Körmendi Zsuzsa billentyűzetéből ez a csudaság:
"Végül is tudtuk, mindig is tudni lehetett, hogy plebejus. De kicsit elfelejtettük, mert miniszterelnökként elődeihez képest legjobban tudta képviselni a középrétegeket és a középréteghez felzárkózni akaró szorgalmas munkást. Vagyis azt, ami a klasszikus polgári hagyományt jelenti. (...) A plebejus miniszterelnök ezt a törekvést jelentette, és ezt jelenti ma is. Értelmiségi lévén polgárrá vált maga is, ahogy kezébe vette a diplomáját. Tudása, lázadása, politikai érzékenysége és kiemelkedő tehetsége tették polgárrá. (...) Már látszott négy éve is: a plebejus miniszterelnök akkor futja legjobb formáját, ha baj van. A televíziós művitából, amellyel egy országot sikerült lefárasztania a szervezőknek, egy ország dönthette el, hogy kettejük közül ki az arrogáns, a pökhendi. (...) Mennyi minden történt a Horn–Orbán-vita óta! Meglátszott ez a plebejus miniszterelnök arcán. Leolvashattuk róla, mennyit változtunk mi magunk. A jobboldal, a média árvája most láthatta, mennyire keskeny az a mezsgye, amelyen egyensúlyoznia kell. "
Hajaj, van baj. Gyurcsány lárifárizott az Avason, Viktor meg nyomban plebejussá vált. Árpikám, haver, gyorsan siessetek! Viktorban a zerő varrás mentén reped!
2012.02.05. 05:24
Plebejus miniszterelnökünk dózerral hasít
Címkék: fidesz orbán viktor le monde plebejus miniszterelnök
316 komment · 2 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr284067154
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: +39 Hóhelyzet 2012.02.05. 17:54:28
- Miniszterelnök úrnak jelentem, hogy már csak egyetlen település megközelíthetetlen, a Borsod megyei Girincs.- Ott milyen a helyzet? A polgároknak minden rendelkezésére áll a normális élethez?- Igen. Élelmiszerrel bőven el vannak látva. Áram, víz van,...
Trackback: Már nem kell aggódnunk a demokráciáért 2012.02.05. 14:50:47
Ugyanis Magyarországon a demokrácia megszűnt. Sejtettük mi ezt már egy jó ideje. Sokan mondogattuk is, még a külföld is aggódott érte, de Pártunk és Kormányunk eddig tagadta, hogy felszámolta volna a demokráciát. Sőt! A kormány (élén a Kedves Vez...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
És még ehhez: magyarinfo.blog.hu/2012/02/06/bejegyzes_url_cime_2107
@Habakuk999: Jó meglátás. Erős a verseny - szoros az élmezőny. GyF felköhög egy marék turhát, mire Ovi: „Kezdőtől nem is rossz!” - és elővesz egy szívószálat.
@dr. Bubó: Akkor az EL-AL meg lehetne mondjuk "Metszettfarkú Air" vagy "KosAir" nem?? :)
"Orbán titokban egy hajléktalanszállón járt. Azt akarta, ne tudjanak az érkezéséről, minden olyan legyen, amilyen szokott, mondta a Blikknek."
talán elvitte a bank a hAzát... ?
a repülőgépeit már biztosan...
talán elvitte a bank a hAzát... ?
a repülőgépeit már biztosan...
@a szív fészkei: Nem az öltözködési stílusuk ízlésességére gondoltam.:)
Armaniban is lehet gusztustalanul viselkedni, és kínaiban esetleg törökben is normálisan.
Armaniban is lehet gusztustalanul viselkedni, és kínaiban esetleg törökben is normálisan.
"Államadósság: Magyarország volt a legnagyobb vesztes. A tavalyi harmadik negyedévben nálunk növekedett leginkább az adósságráta az egész EU-ban."
na ez a villámháború is totális vereséggel zárult...
dr. matolcsy sikereit gazdagítja
na ez a villámháború is totális vereséggel zárult...
dr. matolcsy sikereit gazdagítja
A fenébe, ez sem nálunk van...
"Egy szlovák felmérés szerint alig haladja meg a parlamenti küszöböt a legnagyobb kormánypárt támogatottsága."
hvg.hu/vilag/20120206_szlovakia_valasztas
"Egy szlovák felmérés szerint alig haladja meg a parlamenti küszöböt a legnagyobb kormánypárt támogatottsága."
hvg.hu/vilag/20120206_szlovakia_valasztas
@dr. Bubó: Nem jó tudod.
Túl kicsi volt a kihívás az unortodox g.politika előtt, az elmúlt8év felhalmozott adóssága kevésnek bizonyult egy látványos gazdasági sikerhez.
Olyan ez, mint amikor a nyúl ad egy kis előnyt a teknőcnek.
Túl kicsi volt a kihívás az unortodox g.politika előtt, az elmúlt8év felhalmozott adóssága kevésnek bizonyult egy látványos gazdasági sikerhez.
Olyan ez, mint amikor a nyúl ad egy kis előnyt a teknőcnek.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.06. 13:18:39
@Habakuk999: csak kivancsisagbol megkerdeznem, hogy egy eppen vizsgalt buncselekmenyert, aholis ugyved es otp alkalmazott kozos torvenyserto munkaja folytan nepesult be az avas jelentos resze a kifogasolt polgartarsainkkal, az is fleto felelossege?:-)
www.origo.hu/itthon/20120112-vesztegetessel-vadolnak-kozel-haromszaz-embert-miskolcon-a-feszekrako-program-ugyeben.html
www.origo.hu/itthon/20120112-vesztegetessel-vadolnak-kozel-haromszaz-embert-miskolcon-a-feszekrako-program-ugyeben.html
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Vonát még mindig nem zavarja, hogy a törökök meg BE akarnak lépni az Unióba, már vagy húsz éve, szóval eléggé elszántak. Nem tudom mit szólna hozzá, ha tényleg megcsinálnánk a "helycserés támadást", aztán a törökök sz@rnának a közös eredetre...
@King of Shadows: pedig az lenne a vége, mert a törökök tényleg nem hülyék, ellenben azzal a vóóóna gyerekkel :D
@Fabius: Már ferit alázzák, terv-terv hátán, duma az van, meg lázálmok, az agyam eldobom sokadjára....azt meg fel nem foghatom, hogy a külhöni magyaroknak mi akarunk gazdaságozni, akkor amikor itthon is egy kalap szr a gazdaság politikánk, jó kis poszt anyag megint....
2012. február 6., hétfő 12:42 MTI-Eco
Új gazdasági tervvel állt elő a kormány
Az egész Kárpát-medencére kiterjedő Wekerle-terv részeként minden környező országban elkészül az ottani magyarság gazdaságfejlesztési terve, ez lett kész először az erdélyi Mikó Imre tervben - mondta a tervet ismertető konferencián Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/uj_gazdasagi_tervvel_allt_elo_a_kormany.509733.html
2012. február 6., hétfő 12:42 MTI-Eco
Új gazdasági tervvel állt elő a kormány
Az egész Kárpát-medencére kiterjedő Wekerle-terv részeként minden környező országban elkészül az ottani magyarság gazdaságfejlesztési terve, ez lett kész először az erdélyi Mikó Imre tervben - mondta a tervet ismertető konferencián Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/uj_gazdasagi_tervvel_allt_elo_a_kormany.509733.html
@Dr. csaknézek...: Aztán 4 év múlva ugyanez csak fordítva, ahogy megszokhattuk a demokratikus bohóckodás szőnyegbombázásait. :(
@dr. Bubó: a matt olcsy az miben doktor? csak nem jogász az is? vagy lopott egy dolgozatot?
Egy kis külpol, ami ránk is hatással lehet.:(
Orosz gyorsreagálású egységek érkeztek Szíriába
Érdekes lesz amikor a ruszki különleges egységek összecsapnak a szír "ellenzékinek" öltözött francia, angol, amcsi kommandósokkal.
Úgy tűnik a ruszkik sem akarnak már tovább hátrálni.
Orosz gyorsreagálású egységek érkeztek Szíriába
Érdekes lesz amikor a ruszki különleges egységek összecsapnak a szír "ellenzékinek" öltözött francia, angol, amcsi kommandósokkal.
Úgy tűnik a ruszkik sem akarnak már tovább hátrálni.
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Külön feltűnt nekem a "Gesztusok a törököknek" fejezet. A Nagorno-Karabakh balhéba nagyon nem kéne belemásznia a Jobbiknak, mert rohadtul bonyolult, és csak azt érheti el vele, hogy mindenkit ránk fog haragítani ... most már keleten is. Egyébként is, ott pont Azerbajdzsán szívózik...
A Török Ciprus elismerését, meg nem is kell kommentálnom...
A Török Ciprus elismerését, meg nem is kell kommentálnom...
Gratula az "illetékeseknek". :(
Malév: buktunk 108 milliárdot
index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/06/malev_buktunk_108_milliardot/
A külföldiek nem nálunk vesznek majd jegyet, a magyarok viszont külföldi cégeknél.
Malév: buktunk 108 milliárdot
index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/06/malev_buktunk_108_milliardot/
A külföldiek nem nálunk vesznek majd jegyet, a magyarok viszont külföldi cégeknél.
@Gábriel angyal: engedelmeddel, azért nem sírom tele a párnámat a szír vezetésért aggódva, azért az arab liga döntése jelent valamit, mint ahogy ivánék és kina ellenkezése is, az meg egyenesen mesés, amikor az orosz medvét hívják védeni a seggüket, mi már csak tudjuk 1849-1956
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.06. 13:40:12
@Gábriel angyal: kovezzetek meg, de nekem egyre inkabb az a velemenyem, hogy itt probaltak a repteret jol kivereztetni, majd fillerekert atjatszani a simicska bt-nek, vagy valamelyik leanyvallalatanak, csak nem szamoltak ezek a semmirekello idiotak azzal, hogy a wizzair es a ryanair nem ker toluk engedelyt:-)
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: A reptér és a Malév két külön dolog szerintem.
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: akkor már ketten vagyunk így ;)
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Nem baj, mi egyedül is le tudunk győzni mindent és mindenkit. Vagy mégsem? :D
@Gábriel angyal: Irán már régóta ott van, Assad oldalán...
@Gábriel angyal: Irán már régóta ott van, Assad oldalán...
@Gábriel angyal:
és mennyit az elmúlt 20 évben.. sokkal hamarabb le kellett volna már zárni ezt
és mennyit az elmúlt 20 évben.. sokkal hamarabb le kellett volna már zárni ezt
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Inkább sírjunk mondjuk a Bahrain-i emberekért, akiket nagyondemokratikusan amerikai és EU kussal valamint Szaudi segítséggel folytottak vérbe. :(
Jéééé de érdekes, hogy értük nem ment a bété meg arab-liga összehívás.
Jéééé de érdekes, hogy értük nem ment a bété meg arab-liga összehívás.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.06. 13:58:20
@Gábriel angyal: igaz, a malevra gondoltam, amikor repteret irtam
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Egyáltalán nem.
Minthogy azt sem hiszem, hogy személyesen Viktorunk küldte Aszódra az ott alvókat.
Az viszont szent meggyőződésem, hogy kettejük ipi-apacs játéka, s az ahhoz kitartóan tapsikolók szurkolása igen nagy mértékben hozzájárult az ország lefelé ívelő pályájához.
Egyáltalán nem.
Minthogy azt sem hiszem, hogy személyesen Viktorunk küldte Aszódra az ott alvókat.
Az viszont szent meggyőződésem, hogy kettejük ipi-apacs játéka, s az ahhoz kitartóan tapsikolók szurkolása igen nagy mértékben hozzájárult az ország lefelé ívelő pályájához.
@Gábriel angyal: jééé, tényleg, ivánék és kina is kussban volt akkor, tehát az úgy volt nekik is jó, álságos az is, meg ez is,
de én még mindig inkább eu-usa, mint iván-kina-arab, mert mi soha nem voltunk és soha nem is leszünk, független és önellátó bárki bármit is mond....
de én még mindig inkább eu-usa, mint iván-kina-arab, mert mi soha nem voltunk és soha nem is leszünk, független és önellátó bárki bármit is mond....
@King of Shadows:
Szövetséghez legalább két félre van szükség.
Mindegyik résztvevő hozzátesz valami értéket az adott szövetséghez, s így valami erősebb jön létre.
Vona ugyan mi a jó túrót nyújtana egy orosz, török, perzsa vagy akár egy tonga szigeti szövetséghez?
Legfeljebb a 10 €-s Burberry sálját.
Szövetséghez legalább két félre van szükség.
Mindegyik résztvevő hozzátesz valami értéket az adott szövetséghez, s így valami erősebb jön létre.
Vona ugyan mi a jó túrót nyújtana egy orosz, török, perzsa vagy akár egy tonga szigeti szövetséghez?
Legfeljebb a 10 €-s Burberry sálját.
@Habakuk999: A cikk alapján Vona erkölcsi támogatást akar nyújtani, például elismeri Észak-Ciprust (azt a Törökökön kívül senki sem ismeri el). Nem mintha ezzel a törökök sokra mennének...
Egyébként Vonát az sem zavarja, hogy Iránnak van a második legnagyobb zsidó kisebbsége a közép-keleten, és saját helyük is van a parlamentben? :D
Egyébként Vonát az sem zavarja, hogy Iránnak van a második legnagyobb zsidó kisebbsége a közép-keleten, és saját helyük is van a parlamentben? :D
@Habakuk999:
Meg is van az egyik válasz a délelőtti kérdésre:
Újhelyi is részt vesz az éhségmeneten.
Nyilván azért, ha véletlenül neonáci tüntetők csatlakoznának a menethez, kellő hangerővel óbégathassa, hogy nácik haza.
Meg is van az egyik válasz a délelőtti kérdésre:
Újhelyi is részt vesz az éhségmeneten.
Nyilván azért, ha véletlenül neonáci tüntetők csatlakoznának a menethez, kellő hangerővel óbégathassa, hogy nácik haza.
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Háááát ha ők a demokrácia és az emberi jogok nagy bajnokai nem nekik kellett volna sokkal jobban vinnyogni és ENSZ BT-t összehívni???
ebédidő... a Szentegyházasoknak
divatlaz.hu/9/467/mennyire_gyonyoru
divatlaz.hu/9/467/mennyire_gyonyoru
@Gábriel angyal: és ivánéknak és a többieknek megtiltotta valaki? ;)
@Habakuk999: Ne bántsd szegény Újhelyit. Már ő is éhezik szegény. :)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.06. 14:37:02
@Habakuk999: ha oszinte akarok lenni, nekem az elmult 22-24 evbol, amikor is nagyjabol kovettem a belpolitikat az jott le, hogy egyetlen egy ipi-apacs jatekos van az orszagban, aki neha talal maganak oinnen-onnan partnereket hozza...
tudod, egyetlen vezeto politikus neve kiseri vegig a teljes idoszakot 88-tol napjainkig. mindenki mas felbukkant, eltunt, rovidebb, hosszabb, de nem konstans hatassal a hazai kozeletre.
ez nem menti fel gyurcsanyt azert, ami az o felelossege. csak egyszeruen kispalyas hulyegyerek orban lassad negyed evszazados mukodesehez kepest.
en egyetlen embert latok a hazai politikaban, aki mindig, mindenkinek elensege volt, ha az illeto nem kapitulalt elotte es adta at fohajtva fegyvereit.
hivhatod orbanfobianak. hivhatod, ahogy tetszik. de akkor is orban az egyetlen, akinek minden egyes evben van felelossege.
tudod, egyetlen vezeto politikus neve kiseri vegig a teljes idoszakot 88-tol napjainkig. mindenki mas felbukkant, eltunt, rovidebb, hosszabb, de nem konstans hatassal a hazai kozeletre.
ez nem menti fel gyurcsanyt azert, ami az o felelossege. csak egyszeruen kispalyas hulyegyerek orban lassad negyed evszazados mukodesehez kepest.
en egyetlen embert latok a hazai politikaban, aki mindig, mindenkinek elensege volt, ha az illeto nem kapitulalt elotte es adta at fohajtva fegyvereit.
hivhatod orbanfobianak. hivhatod, ahogy tetszik. de akkor is orban az egyetlen, akinek minden egyes evben van felelossege.
@King of Shadows: inkább itthon nyújtana erkölcsi támogatást, vagy még inkább: mutatna jó példát a sok senkiházi szarrágó...
www.origo.hu/itthon/20120206-tobb-kepviselo-jogosulatlanul-veszi-fel-a-lakhatasi-tamogatast.html
www.origo.hu/itthon/20120206-tobb-kepviselo-jogosulatlanul-veszi-fel-a-lakhatasi-tamogatast.html
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Arról nem is beszélve, hogy nem érdemes ivánékat meg az arabokat egy kalap alá venni. Pld. Szaud Arábiához képest, Oroszország maga a megtestesült demokrata paradicsom. :)
@King of Shadows:
Nem Vona hibája, hogy M.o. abszolút súlytalan lett, arról speciel nem nagyon tehet.
A szövetségi álmai pedig....hmmm. Szép dolog a
általános iskola 7-es történelemkönyvéből csinálni a külpolitikát.
Nem Vona hibája, hogy M.o. abszolút súlytalan lett, arról speciel nem nagyon tehet.
A szövetségi álmai pedig....hmmm. Szép dolog a
általános iskola 7-es történelemkönyvéből csinálni a külpolitikát.
@Gábriel angyal: Bahrein az egy teljesen más tészta. Ott a GCC avatkozott be, és nem az Arab Liga...
@Gábriel angyal: jahhh vaknak is az egyszemű, köszi, de én nem így szeretnék mérlegelni....én attól nem érzem jobban magam, ha tudom, hogy a másiknak sokkal szarabb...
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Jaja és az amcsik is egyből igennel szavaztak volna. :)
@Habakuk999: Arról természetesen nem tehet. :)
De arról már igen, hogy egyszerre akar szövetkezni Iránnal és az Azeriekkel, akik egyébként nem bírják egymást.
Meg a törökökkel és a ruszkikkal, akik szintén nincsenek jóban. Főleg most, Szíria miatt...
@Interlock: Ha pénzbe kerül, rögtön visszakoznak, mint mindig...
De arról már igen, hogy egyszerre akar szövetkezni Iránnal és az Azeriekkel, akik egyébként nem bírják egymást.
Meg a törökökkel és a ruszkikkal, akik szintén nincsenek jóban. Főleg most, Szíria miatt...
@Interlock: Ha pénzbe kerül, rögtön visszakoznak, mint mindig...
@King of Shadows: Milyen kár, hogy a Gulf Cooperation Council golyói ugyanúgy gyilkolnak. :( Meg ugye gondolom az is sokat nyomott a latban, hogy ott meg épp USA bázis van.
Igazából itt megint a kettős mérce a röhejes. Vagy kussoljon az összes nagyhatalom vagy szólaljon fel de akkor minden esetben mentse meg a "demokráciát" meg a népet, akit épp a saját vezetése gyilkol halomra.
Igazából itt megint a kettős mérce a röhejes. Vagy kussoljon az összes nagyhatalom vagy szólaljon fel de akkor minden esetben mentse meg a "demokráciát" meg a népet, akit épp a saját vezetése gyilkol halomra.
@King of Shadows:
Tudod, ilyenekről nem beszélgettek a polgári körökben.:)
Tudod, ilyenekről nem beszélgettek a polgári körökben.:)
@Gábriel angyal: leszarom, hogy usák leszavazta volna őket, de akkor legalább arcoskodhattak volna ők is, kettős mérce, ivánéknak is, pont annyira pofátlanok, mint az usa, de én még inkább a pofátlan usát választom, mint ivánékat, vagy az arabokat, mert választani kell
@Gábriel angyal: Most mondhatnám azt, hogy ez nem egy moralizáló szakkör, hanem a világpolitika, de nem mondom. :)
Inkább azt mondom, hogy ezek miatt nem avatkoztak be még verbálisan sem:
- Ők is ugyanazt csinálták volna, mint a GCC, csak ők messzebb vannak.
- Az eggyel feljebbi nekik pénzbe került volna.
- Ha szólnak, aztán nem védik meg Bahreint veszítenek a tekintélyükből, ami megengedhetetlen.
- Nem lett volna semmi garancia arra, hogy az új kormány is kitart mellettük.
@Habakuk999: Ott lehet, hogy nem, de Vona elvileg történész. Én is majdnem az lettem... :)
Inkább azt mondom, hogy ezek miatt nem avatkoztak be még verbálisan sem:
- Ők is ugyanazt csinálták volna, mint a GCC, csak ők messzebb vannak.
- Az eggyel feljebbi nekik pénzbe került volna.
- Ha szólnak, aztán nem védik meg Bahreint veszítenek a tekintélyükből, ami megengedhetetlen.
- Nem lett volna semmi garancia arra, hogy az új kormány is kitart mellettük.
@Habakuk999: Ott lehet, hogy nem, de Vona elvileg történész. Én is majdnem az lettem... :)
@orica: @Dr. csaknézek...: @"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus:
Szolgálati közlemény:
Elmentem e-cigit venni, tapasztalat: itt az Őrsön (pontosabban a Nagy Lajoson ) a honlapjukon ismertetett készlethiány nem vicc. Én a szűkös választékból próbának végül erre szavaztam:
elektromos-cigaretta.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=129
Megjegyzés: a képen látható csomag annyiban változott, hogy a 10 ml töltögető nincs hozzá de a patronok töltve vannak. Így 7000 péz az ára. Előnye, hogy 808-as rendszerű, minden fityfasz kapható hozzá külön később, ha bejön: nagyobb akksi, patronok, folyadékok, hálózati és autós töltők etc. Patronok és folyadékok 4 féle erősségben és vagy 10 féle ízben most is kaphatóak, abban nincs készlethiány.
Tanácsnak elmondták: az 5 ezer forintos készlet bár vonzó is, van is, de egy kalap szart ér, felejtő.
Szolgálati közlemény:
Elmentem e-cigit venni, tapasztalat: itt az Őrsön (pontosabban a Nagy Lajoson ) a honlapjukon ismertetett készlethiány nem vicc. Én a szűkös választékból próbának végül erre szavaztam:
elektromos-cigaretta.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=129
Megjegyzés: a képen látható csomag annyiban változott, hogy a 10 ml töltögető nincs hozzá de a patronok töltve vannak. Így 7000 péz az ára. Előnye, hogy 808-as rendszerű, minden fityfasz kapható hozzá külön később, ha bejön: nagyobb akksi, patronok, folyadékok, hálózati és autós töltők etc. Patronok és folyadékok 4 féle erősségben és vagy 10 féle ízben most is kaphatóak, abban nincs készlethiány.
Tanácsnak elmondták: az 5 ezer forintos készlet bár vonzó is, van is, de egy kalap szart ér, felejtő.
@Habakuk999: Minden érdekszféra és (regionális) nagyhatalom álma, hogy stratégiai szövetséget kössön egy kimagaslóan öngyilkos hajlamú, 10 milliós, de egyre fogyó népességű politikai közösséggel, ahol van 3 millió nyugdíjas, félmillió cigány, félmillió munkanélküli és félmillió alkoholista, semmilyen nyelvet nem beszél a sajátján kívül, minden szomszédjával potenciális területi és nemzetiségi problémái vannak, a tágabb politikai közösségben vállalt kötelezettségei alól kibúvókat keres, egyik pillanatban bekívánkozna s bekéredzkedne egy ígéretesnek látszó közösségbe, hisz ezer éve oda tartozik, de 10 éven belül már kikívánkozna, hisz gyökerei máshová fűzik. Óriási, kiaknázatlan lehetőségek rejtezhetnek egy ilyen határozott, karakán, megbízható tömegben.
@Habakuk999: Értlek, nem vagyok annyira felszínes! :-D CSsak ez még jobban prosztósítja a kisnagyembert. Hogy így bír odalibegni ezek közé.
@Fabius: Épp most akartam írni: A Byugati aluljáróban a Spar boltban (régi Kaiser`s) a Skála aljában van egy nő és ő is a húszezres cuccot akciózza 7000-ért. Nem tudja meddig, most ennyiért van nekik. Adnak hozzá valami termékajándékot és tíz patront.
Nyugati, na. Ahol csajok minden mennyiségben kilóra, este hattól koreai térítés zeneszóval, muzsikával, ad utána kaját is. (kicsit kevésbé melldöngetően, mint Papcsák. és a sajátjából csinálja a faszi a nejével már évek óta)
Na Arrogánhoz, meg a bulvármacaságához: ki vigyorog a Best pénteki címlapján? Talált, süllyedt. Két gyerekét meg a kutyáját is felhasználja a népszerűséghajszához, de sajna csak szánom a kisklambókat, ilyen karmával jönni, hogy ezekhez kellett leszületniük!!
Na Arrogánhoz, meg a bulvármacaságához: ki vigyorog a Best pénteki címlapján? Talált, süllyedt. Két gyerekét meg a kutyáját is felhasználja a népszerűséghajszához, de sajna csak szánom a kisklambókat, ilyen karmával jönni, hogy ezekhez kellett leszületniük!!
@Gábriel angyal: Hahaha - de akkor arab barátaitoké is, meg a szeretve imádott irániaké is legen e néven, jó?? Hiszen ők is vágják.
@King of Shadows: Azért pár száz éve eléggé csakis rabszolgának alkalmasnak tartották a válogatottan szép magyar lányokat, fiúkat - a többieket hely- és érdeklődéshiány
miatt rögtön kinyírták. Ritka szép noszalgiázási alap mindenesetre.
miatt rögtön kinyírták. Ritka szép noszalgiázási alap mindenesetre.
@Pantagruel: :-D Nem untakoznának, sose lenne a biztos a holnap! Adrenalinfröcs csakis a magyaroktól!!
Svájcban is hogy bepunnyadnak, a protestáns munkamorál is dögletesen kiszámítható: megígéri és tényleg úgy lesz, bocs, de valami kis szikra is kell, nemde? Mindennap egy izgi találós kérdés: ma miben basznak át?
Van katasztrófaturizmus is.
Svájcban is hogy bepunnyadnak, a protestáns munkamorál is dögletesen kiszámítható: megígéri és tényleg úgy lesz, bocs, de valami kis szikra is kell, nemde? Mindennap egy izgi találós kérdés: ma miben basznak át?
Van katasztrófaturizmus is.
jav: fröccs - még át vagyok kicsit fagyva. De járt minden busz, metró, villamos csalinkázásom útvonalán- azért mostanában ez is hír már!!! Alássan köszönjük Vitézy naccság!
Önkormányzatnál kedves szép fiatal csaj azonnal kiszolgált. El Nina-ciklus van, lehet hat ilyenekre is?
Önkormányzatnál kedves szép fiatal csaj azonnal kiszolgált. El Nina-ciklus van, lehet hat ilyenekre is?
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Túl jól áll Románia? Le kell rontani? És ezeknek a politikusoknak nincs rokonsága, ami kikérhetné a nevekkel való vigéckedést és hitelrontást?
halllelúúúja, hallelújjjaa
2012. február 6., hétfő 16:34 MTI
Matolcsy elárulta mennyibe kerül a bérkompenzáció
A munkavállalói csoportok az idén sem járhatnak rosszul az egykulcsos, arányos adórendszerre áttéréssel - jelentette ki Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter, miután a kormány a munkaadók és a munkavállalók szervezeteinek képviselőivel találkozott hétfőn.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/matolcsy_elarulta_mennyibe_kerul_a_berkompenzacio.509779.html
2012. február 6., hétfő 16:34 MTI
Matolcsy elárulta mennyibe kerül a bérkompenzáció
A munkavállalói csoportok az idén sem járhatnak rosszul az egykulcsos, arányos adórendszerre áttéréssel - jelentette ki Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter, miután a kormány a munkaadók és a munkavállalók szervezeteinek képviselőivel találkozott hétfőn.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/matolcsy_elarulta_mennyibe_kerul_a_berkompenzacio.509779.html
@Interlock: Na látod, ezt már mikor bekopiztam, persze a Blikkből, hisz én a kanálisból dolgozok :-DD ui. a te egyszerű, mindig idézett néped is azt olvassa, ha egyáltalán kézbe vesz sajtót...
És hálisten mindig ők dobják fel a szaros labdát először. Nem véletlen, hogy a hypósvödörből kiszedett Orvicsek is az ő fotósukkal ment meglepiként a hajléktalanokhoz rongálni a helyzetüket. Ha ott jelenik meg a fotó (a baaaazi nagy véletlenségről), akkor azt megtudja édes alattvalói köre is.
Igen, csóri hajléktalan képvizelők: van köztük jobbikos, elempés, szoci, fideszes - gyönyörű egységfront.
És hálisten mindig ők dobják fel a szaros labdát először. Nem véletlen, hogy a hypósvödörből kiszedett Orvicsek is az ő fotósukkal ment meglepiként a hajléktalanokhoz rongálni a helyzetüket. Ha ott jelenik meg a fotó (a baaaazi nagy véletlenségről), akkor azt megtudja édes alattvalói köre is.
Igen, csóri hajléktalan képvizelők: van köztük jobbikos, elempés, szoci, fideszes - gyönyörű egységfront.
@D_rögtú_R_Cirbi_semleges PH_dé: Ezt honnan?
@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Valóban színpadon van a Nagy Imre temetése óta.
Szívós, és legyűr mindenkit, akit csak tud, ebben igazad van, a politika erről (is) szól.
Csak tudod, Hornéknak eszük ágában sem volt az ő szintjére lemenni, tették amit akkor kellett, ha Bokros neve szitokszóvá vált is.
De ne haragudj, nem tudom elfogadni, hogy ha valakinek az ellenlábasa rosszindulatú akarnok, akkor a másik csak pojáca lehet.
Valóban színpadon van a Nagy Imre temetése óta.
Szívós, és legyűr mindenkit, akit csak tud, ebben igazad van, a politika erről (is) szól.
Csak tudod, Hornéknak eszük ágában sem volt az ő szintjére lemenni, tették amit akkor kellett, ha Bokros neve szitokszóvá vált is.
De ne haragudj, nem tudom elfogadni, hogy ha valakinek az ellenlábasa rosszindulatú akarnok, akkor a másik csak pojáca lehet.
@a szív fészkei: Svájc jó példa arra, hogyan fest egy szuverén állam, ill. politikai közösség: nem az a default, hogy fűnek-fának felkínálkozzunk, biztos fogódzók után kapkodva, óriások vállára kívánkozva nagyobbnak mutatkozni, hanem azt elérni valahogy, hogy nálunk kilincseljenek a felajánlkozók, és a "nagylelkű ajánlatokat" magabiztos (konzervatív) öntudattal utasíthassuk vissza. A kis országok politikai "elitje" előszeretettel alázza filléres ringyóvá az országát, mondván, hogy a kis országok úgyis mindig "kénytelenek" úgy viselkedni, mint az útszéli kurucok, akkor vagy rövidlátó módon árusítsuk ki magunkat a legtöbbet ajánló kuncsaftnak, vagy melegedjünk és játsszuk el a sértett hamupipőkét a stric!t játszó nagyhatalmak kuplerájában. Az alapvető tévedés ott van, hogy egy ország nagysága sem területi vagy népességbeli kérdés, ahogy az emberi nagyság sem az adott személy terebélyességén vagy magasságán múlik, hogy milyen magas, vagy hány kiló, de ezt nehéz megértetni a tömeggel, mert a tömegekben gondolkodó társadalom, ill. közösség a tömegben látja saját erejét, ha fragmentálódik, gyengének érzi magát, ha nagyobb tömeget lát, elbizonytalanodik és összecsinálja magát.
@King of Shadows: Nem csak sima tanár?
Az Angyal biztosan tudja.
Az Angyal biztosan tudja.
@Pantagruel: Szerintem a skandinávok, beneluxok kikérnék maguknak ezt az általánosítást.:)
Ez a magyar külügy abszolút csődje.
Van nekünk visegrádi együttműködésünk, lehetne dunai föderációs is a la Kossuth, de ezeken a helyeken valamit csinálni is lehetne.
Nekünk Eritrea marad, Elefántcsontpart már nemigen, pedig milyen jó lenne onnan a felcsúti focisuliba importálni az aranylábú gyerekeket.
Ez a magyar külügy abszolút csődje.
Van nekünk visegrádi együttműködésünk, lehetne dunai föderációs is a la Kossuth, de ezeken a helyeken valamit csinálni is lehetne.
Nekünk Eritrea marad, Elefántcsontpart már nemigen, pedig milyen jó lenne onnan a felcsúti focisuliba importálni az aranylábú gyerekeket.
@a szív fészkei: A ruszkik meg néhány éve még megszállva tartottak minket. Ezt, hogy magyarázná ki? Az a Szovjetunió volt és nem az Orosz Föderáció? Hopp, az is unió volt! Ezek az uniók valamiért nagyon utálnak minket... :D
@Habakuk999: Nem, történész.
www.mkogy.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=v058&p_stilus=&p_head=N
@Habakuk999: Nem, történész.
www.mkogy.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=v058&p_stilus=&p_head=N
@King of Shadows:
Nem akarok én senkit se megsérteni, de nem annak nézett ki.
Főiskolai gyorstalpalónak saccoltam.
Egyre közelebb kerülnek a szövetségi stratégiájukban Indiához.
Nem lehet, hogy csak a romaság zászló alá gyűjtését készíti elő a hívek fejében?
Nem akarok én senkit se megsérteni, de nem annak nézett ki.
Főiskolai gyorstalpalónak saccoltam.
Egyre közelebb kerülnek a szövetségi stratégiájukban Indiához.
Nem lehet, hogy csak a romaság zászló alá gyűjtését készíti elő a hívek fejében?
@Habakuk999: Naná, hogy kikérnék! :) Nekik is volt rá másfél ezer évük, hogy megtanulják a normannokkal, franciákkal, angolokkal, spanyolokkal, Habsburgokkal, németekkel szemben, hogy a függetlenségért oda kell tenni magukat. Más kérdés, hogy nekik az euro-atlanti lét nem alternatíva (avagy nem alternatív lét), a kontinentális nagyhatalmi egyensúly számukra a függetlenségük záloga. A szomszédaik, a feltörekvő hatalmak általában úgy álltak hozzájuk, hogy elfoglalhatók, megkerülhetők, félreállíthatók, leigázhatók, kizsákmányolhatók. Meg kellett mutatniuk, tenniük kellett azért, rengeteget és rengetegszer, hogy megmutassák: nem megkerülhetők, nem leigázhatók, hogy ők is valakik. Valamit le kell tenni az asztalra, hogy felkerülj a térképre. V.ö:
www.flickr.com/photos/alphadesigner/4977428297/sizes/l/
www.flickr.com/photos/alphadesigner/4977428297/sizes/l/
@King of Shadows: + szlovák és szerb viszonylatban (l. délszláv háború) az orosz külpolitika hajlamos pánszláv eszmékre hivatkozni, ami nekünk, itt a szláv tenger közepén, kissé kínos, feszengeni kezdünk, viszketegséget kapunk tőle
atv.hu/cikk/20120205_irani_komputermernok_kilenc_perc_alatt_el_lehetne_torolni_izraelt?source=hirkereso
Vonáék álma 9 perc alatt teljesülhetne a csakis békés célú atommal, nem csoda, ha annyira törleszkednek Teheránhoz.
Vonáék álma 9 perc alatt teljesülhetne a csakis békés célú atommal, nem csoda, ha annyira törleszkednek Teheránhoz.
@a szív fészkei: "a te egyszerű, mindig idézett néped"
:-)
Népem? Nekem? Dehogyis. Az idézés viszont jórészt igaz, az egyszerű meg annyiban, hogy mi a bonyolult problémákat először egyszerűsíteni próbáljuk, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást adhassuk rájuk.
Jobban tisztelem és szeretem ezt a "népet", mint bármelyik politikust.
:-)
Népem? Nekem? Dehogyis. Az idézés viszont jórészt igaz, az egyszerű meg annyiban, hogy mi a bonyolult problémákat először egyszerűsíteni próbáljuk, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást adhassuk rájuk.
Jobban tisztelem és szeretem ezt a "népet", mint bármelyik politikust.
@Habakuk999: Indiával, hogy fér össze az arab-magyar barátság? Kashmir miatt gondok lesznek... :)
@Pantagruel: Az a Jobbikot szemmel láthatóan nem zavarja. Egyébként a szerbek nem olyan rosszak... :)
@Pantagruel: Az a Jobbikot szemmel láthatóan nem zavarja. Egyébként a szerbek nem olyan rosszak... :)
@a szív fészkei: az iráni nyilatkozó nagyvonalúan megfeledkezett arról az apróságról, hogy ők meddig léteznének azt az első 9 percet követően... Szerintem vakhittel eltelve csak nagyot akart mondani, népet lelkesíteni - bejött neki.
@King of Shadows: a szerbek 1991-2006 között megkapták a maguk Trianonját, azóta együtt érezhetnek velünk. máskülönben Szentendrét nyilván Nagy-Szerbia részének tekintik, ám ettől eltekintve megértik a magyarok tragédiáját, és átérzik fájdalmát
@Interlock: :-))) Én is szeretem a dolgokat egyszerűen látni, a túl bonyi nekem gyanús...
Ezt csak azért adtam be a roppant jámbor irániakról, hogy a lónak két oldala van, de mindig csak az egyik van rugdosva ugyebár pl. Gábrielünk által. Ha én annyira békepárti vagyok - mint Petőfinél ugye Bagarija uram, a béke nagy barátja - akkor nem az izraeli hullák/percek számán kéjelgek a blogomon.
Ezt csak azért adtam be a roppant jámbor irániakról, hogy a lónak két oldala van, de mindig csak az egyik van rugdosva ugyebár pl. Gábrielünk által. Ha én annyira békepárti vagyok - mint Petőfinél ugye Bagarija uram, a béke nagy barátja - akkor nem az izraeli hullák/percek számán kéjelgek a blogomon.
@King of Shadows:
Az arabok csupán elterelés.
Az igazi cél India.
Mert azok a csúnya kínaiak nem vették meg a Malévet.
Az arabok csupán elterelés.
Az igazi cél India.
Mert azok a csúnya kínaiak nem vették meg a Malévet.
@Pantagruel: Attól függ. Azt nem vették jó néven, hogy a NATO a közreműködésünkkel bombázta őket. Azóta haragszanak a Zorbánra is...
@Habakuk999: De India az demokrácia. Mondjuk Kína meg komcsi, szóval ha azt el tudták viselni... :D
@Habakuk999: De India az demokrácia. Mondjuk Kína meg komcsi, szóval ha azt el tudták viselni... :D
@King of Shadows: Az oroszok is nagyon haragudtak. És nem is nagyon feledékenyek.
@Habakuk999: Szerintem nekik inkább attól forrt fel az agyvizük, amit Viktor leművelt a ruszki-grúz háborúval kapcsolatban. Akkor mondta is a külügyminiszterük, hogy romlani fog a kapcsolatuk (M)agyarországgal, ha a Fidesz nyeri meg a következő választást. Aztán az érintett párt erre is behisztizett...
@Dr. csaknézek...: @"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus:
Szívesen.
Igen, megvettem, feltöltöttem, most kezdem használni. Elsőre marha furcsa.
Szívesen.
Igen, megvettem, feltöltöttem, most kezdem használni. Elsőre marha furcsa.
@Fabius: :) Három, négy napig nekem is az volt... :)
@King of Shadows:
Arra gondolok, amikor nem engedtük át az orosz gépeket a magyar légtéren.
Felfokozott légkör volt abban az időben, saját bőrömön éreztem, engem is zaklattak miatta Moszkvában. Érdekes volt.:)
Arra gondolok, amikor nem engedtük át az orosz gépeket a magyar légtéren.
Felfokozott légkör volt abban az időben, saját bőrömön éreztem, engem is zaklattak miatta Moszkvában. Érdekes volt.:)
@Fabius: @King of Shadows: és nem horpad az ember feje, ha szívja?
felénk "könnyű füst" című bolt van, megnézem, ott mit osztanak
felénk "könnyű füst" című bolt van, megnézem, ott mit osztanak
@Habakuk999: Akkor én még általánosba jártam, ezért nem is nagyon emlékszem rá. :D
@"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus: Nem, ha jó az aksi és a patron is. :)
@"b.a."(bejegyzés alatt) doktor fabi(en) kandidátus: Nem, ha jó az aksi és a patron is. :)
@a szív fészkei: az iráni ügy kifejezetten egy olyan, amit csak nem tetsző végeredménnyel lehet egyszerűsíteni :-(
Ha az összes atomfegyvert azonnal és véglegesen leszerelnék, kivétel nélkül minden országban, akkor teljesen jogos lehetne az átláthatatlan iráni atomprogram elleni ágálás; ellenkező esetben jogos tőlük a visszakérdezés, hogy akkor most hogy is van ez. Ha nekem van kardom, és az utált szomszéd is nekiáll kovácsolni egyet, semmi jogom nincs arra, hogy megtiltsam neki pusztán azért, mert engem is megvághat.
Mivel totális leszerelésről nincs szó, három lehetőség adódik. Az első az elektronikai és informatikai hadviselés (lásd Stuxnet), ami egyre nagyobb teret hódít magának, nehezen megfogható, és - legalábbis egy ideig - véráldozatot sem követel. A második a megelőző csapás mérése, ami egyértelműen agressziónak minősül, visszaüthet az egész világra, hosszú-hosszú időre megterhelheti egész népek lelkiismeretét, rosszabb esetben világháborút robbanthat ki. Harmadik lehetőség a beletörődés, bízni abban, hogy nem bolondul meg annyira egyetlen fanatikus vezető sem, hogy elrettentésen kívül bármire felhasználja frissen megszerzett nukleáris fegyverét.
Egyik megoldás sem az igazi, az embargó hatástalan, és csak szítja a fanatikusok dühét. Talán meg lehetett volna említeni egy, az iráni ellenzék által végrehajtott puccsot, majd azt követően az ellenségeskedés fokozatos megszüntetését, de ehhez egyrészt nincs hatalomátvételre alkalmas ellenzékük, másrészt nemzetek közti megegyezéshez legalább két, erre hajlandó nemzet kell, harmadrészt egyáltalán nem biztos, hogy egy új iráni vezetés ne utálná ugyanúgy a nyugatot, mint a mostani.
Külpolitika rovatunkat hallották, most pedig zene :-)
Ja, még a blogtémáról: mindenki arról ír, ami valamiért megragadja a figyelmét, és vannak emberek, akiket egy-egy téma különösen nagy erővel tud megragadni. Ugyanakkor egyik blogot sem kötelező olvasni. Gábriel az itteni írásai alapján nem buta ember, két rosszul csengő mondata között néha ott egy jogos megjegyzés; egy kicsit talán jobban élvezi a kelleténél, hogy mondandójával, témáival felbosszanthatja az egyet nem értőket, szereti feszíteni a húrt, nem látja (vagy nem akarja látni), mikor kellene inkább pihentetni a témát, mikor tart ott, hogy már mások lelkivilágát dúlja. Olyan fiatalnak tippelném, aki valamiért (szerintem családi alapú indíttatásból) utánajárt a világot fojtogató zsidó összeesküvésnek, sok mindennek utánaolvasott, és annyi mindent talált gyanúsnak, következetlen információnak, hogy magát az összeesküvést mostanra (közel) tényként kezeli, vezérgondolatait eköré fogalmazza, eltolódott a mindent körüljáró értékelés felől a szélsőség irányába. Kiforratlan szélsőséges a rengeteg idézettel és linkeléssel, az önálló fogalmazást kevésbé kedveli, jól összeszedett, higgadt, de tényszerű válaszokra keveset vagy alig reagál, viszont nem is fröcsög, nagyjából érzi, mikor szorították sarokba. Hagyni kell, hadd járja az útját, amíg másoknak nem árt; a következetes ellenkezés csak a legrosszabbat fogja kihozni belőle.
Ámátőőőr szociológiai rovatunk után ismét jöjjön a zene, nálam Shakira szól, egyem a szívét :-)
Ha az összes atomfegyvert azonnal és véglegesen leszerelnék, kivétel nélkül minden országban, akkor teljesen jogos lehetne az átláthatatlan iráni atomprogram elleni ágálás; ellenkező esetben jogos tőlük a visszakérdezés, hogy akkor most hogy is van ez. Ha nekem van kardom, és az utált szomszéd is nekiáll kovácsolni egyet, semmi jogom nincs arra, hogy megtiltsam neki pusztán azért, mert engem is megvághat.
Mivel totális leszerelésről nincs szó, három lehetőség adódik. Az első az elektronikai és informatikai hadviselés (lásd Stuxnet), ami egyre nagyobb teret hódít magának, nehezen megfogható, és - legalábbis egy ideig - véráldozatot sem követel. A második a megelőző csapás mérése, ami egyértelműen agressziónak minősül, visszaüthet az egész világra, hosszú-hosszú időre megterhelheti egész népek lelkiismeretét, rosszabb esetben világháborút robbanthat ki. Harmadik lehetőség a beletörődés, bízni abban, hogy nem bolondul meg annyira egyetlen fanatikus vezető sem, hogy elrettentésen kívül bármire felhasználja frissen megszerzett nukleáris fegyverét.
Egyik megoldás sem az igazi, az embargó hatástalan, és csak szítja a fanatikusok dühét. Talán meg lehetett volna említeni egy, az iráni ellenzék által végrehajtott puccsot, majd azt követően az ellenségeskedés fokozatos megszüntetését, de ehhez egyrészt nincs hatalomátvételre alkalmas ellenzékük, másrészt nemzetek közti megegyezéshez legalább két, erre hajlandó nemzet kell, harmadrészt egyáltalán nem biztos, hogy egy új iráni vezetés ne utálná ugyanúgy a nyugatot, mint a mostani.
Külpolitika rovatunkat hallották, most pedig zene :-)
Ja, még a blogtémáról: mindenki arról ír, ami valamiért megragadja a figyelmét, és vannak emberek, akiket egy-egy téma különösen nagy erővel tud megragadni. Ugyanakkor egyik blogot sem kötelező olvasni. Gábriel az itteni írásai alapján nem buta ember, két rosszul csengő mondata között néha ott egy jogos megjegyzés; egy kicsit talán jobban élvezi a kelleténél, hogy mondandójával, témáival felbosszanthatja az egyet nem értőket, szereti feszíteni a húrt, nem látja (vagy nem akarja látni), mikor kellene inkább pihentetni a témát, mikor tart ott, hogy már mások lelkivilágát dúlja. Olyan fiatalnak tippelném, aki valamiért (szerintem családi alapú indíttatásból) utánajárt a világot fojtogató zsidó összeesküvésnek, sok mindennek utánaolvasott, és annyi mindent talált gyanúsnak, következetlen információnak, hogy magát az összeesküvést mostanra (közel) tényként kezeli, vezérgondolatait eköré fogalmazza, eltolódott a mindent körüljáró értékelés felől a szélsőség irányába. Kiforratlan szélsőséges a rengeteg idézettel és linkeléssel, az önálló fogalmazást kevésbé kedveli, jól összeszedett, higgadt, de tényszerű válaszokra keveset vagy alig reagál, viszont nem is fröcsög, nagyjából érzi, mikor szorították sarokba. Hagyni kell, hadd járja az útját, amíg másoknak nem árt; a következetes ellenkezés csak a legrosszabbat fogja kihozni belőle.
Ámátőőőr szociológiai rovatunk után ismét jöjjön a zene, nálam Shakira szól, egyem a szívét :-)
@Interlock: :-) lehet, hogy te is pályát tévesztettél...Shakirának mását szokták lelkesen dicsérni.
@King of Shadows: Hát mit mondjak, azért valahogy azt a vérontást be kellett fejezni Európa közepén!
@a szív fészkei: hát, ha lenne itthon egy mása, és még dicsérném is, az asszony kitekerné a nyakam... :-)
@a szív fészkei: Az lehet, de erre ők úgy gondolnak, hogy betámadták őket a többiek, aztán a NATO (német nyomásra) lebombázta őket, csak azért, mert vissza mertek lőni. Ismerek szerbet, tőle tudom...
Más téma, pardon.
""Magyarországon a demokrácia számára a fenyegetést tehát nem önmagukban az új intézmények jelentik, hanem egy régi politikai kultúra, amely éppen újraéled" - írja az amerikai történész, aki szerint az Orbán-kormány "egy sor olyan intézkedést hozott, amelyek arra utalnak, hogy nem érti azokat a normákat, amelyek egy egészséges liberális demokrácia alapjául kell hogy szolgáljanak". "
Innen:
www.origo.hu/itthon/20120207-blogbejegyzesben-reagalt-kovacs-zoltan-allamtitkar-allitasaira-fukuyama.html
Bocs mindenkitől.
ON:
Valami egészen elképesztő, hogy mennyi muníciót képesek adni a fijjugg. Nem valami rejtő-zködő butaság az övék...
Kaffka is beleőszülne abba az alakváltó kavalkádba, amit a fidesz agit-prop-pr spindoctorai mondatnak ki Viktorral és a többi fideszes politikussal. Hogy néhány hét spéttel már egész mást? Na és? Van az a mag, aki mindent bevesz.
Mondjuk ahhoz képest hogy plebejus (mos'meg), igen szépen kipackáznak a plebs-szel nettó bér ügyileg és ezt még matocslitisz dicsfényes ömlengése sem képes elhomályosítani.
Egyébként igaz, Orbán Viktor (szármnazását tekintve jó eséllyel) plebs. De nem származás kérdése a dolog, mert kérem, hogy is van ez? Úrnak születni kell, vagy mi.
Asszem.
""Magyarországon a demokrácia számára a fenyegetést tehát nem önmagukban az új intézmények jelentik, hanem egy régi politikai kultúra, amely éppen újraéled" - írja az amerikai történész, aki szerint az Orbán-kormány "egy sor olyan intézkedést hozott, amelyek arra utalnak, hogy nem érti azokat a normákat, amelyek egy egészséges liberális demokrácia alapjául kell hogy szolgáljanak". "
Innen:
www.origo.hu/itthon/20120207-blogbejegyzesben-reagalt-kovacs-zoltan-allamtitkar-allitasaira-fukuyama.html
Bocs mindenkitől.
ON:
Valami egészen elképesztő, hogy mennyi muníciót képesek adni a fijjugg. Nem valami rejtő-zködő butaság az övék...
Kaffka is beleőszülne abba az alakváltó kavalkádba, amit a fidesz agit-prop-pr spindoctorai mondatnak ki Viktorral és a többi fideszes politikussal. Hogy néhány hét spéttel már egész mást? Na és? Van az a mag, aki mindent bevesz.
Mondjuk ahhoz képest hogy plebejus (mos'meg), igen szépen kipackáznak a plebs-szel nettó bér ügyileg és ezt még matocslitisz dicsfényes ömlengése sem képes elhomályosítani.
Egyébként igaz, Orbán Viktor (szármnazását tekintve jó eséllyel) plebs. De nem származás kérdése a dolog, mert kérem, hogy is van ez? Úrnak születni kell, vagy mi.
Asszem.
@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):
De ha még spindoktorok lennének az hagyján. Én ezeket legfeljebb spinbalfaszoknak nevezném, ha már. A legképtelenebb baromságokat adják a szájukba, és ismételtetik vég nélkül. A szarból nem lesz lekvár csak mert üvegbe csomagoljuk és a polcra tesszük. Réges régen ki kellett volna mondani: bocs, hozunk egy lapátot, fölszedjük, kidobjuk, ennyi.
Régen megemésztette volna a társadalom. Meg elfelejtette volna. Helyette meg hergeli magát Kusza Szem bitliszezésén.
De ha még spindoktorok lennének az hagyján. Én ezeket legfeljebb spinbalfaszoknak nevezném, ha már. A legképtelenebb baromságokat adják a szájukba, és ismételtetik vég nélkül. A szarból nem lesz lekvár csak mert üvegbe csomagoljuk és a polcra tesszük. Réges régen ki kellett volna mondani: bocs, hozunk egy lapátot, fölszedjük, kidobjuk, ennyi.
Régen megemésztette volna a társadalom. Meg elfelejtette volna. Helyette meg hergeli magát Kusza Szem bitliszezésén.
Az utolsó 100 komment: