Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/10/15/bekes-marton-nem-jo-blokkban-vagyunk-az-ertekrendszerunk-szerint-az-eszak-atlant... (2024.10.15. 20:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.12.23. 05:17 Fabius

Forradalom, végállomás

Címkék: gazdaság fidesz orbán viktor barroso imf hitel mong attila

Van aki semmiből nem tanul, kár, hogy Kedves Vezetőnk is pont ilyen. Ezek az emberek saját tévedhetetlenségük megszállottjai, önhittségüknél talán csak ostobaságuk mérhetetlenebb. Nekik hiába beszél bárki világosan és érthetően, hiába szólnak barátilag, hogy édesdrágaaranyos forradalmárkáim, a homokozóból ki kell mászni, az aláírt szerződéseket be kell tartani, ne kelljen már olyan sallert leosztani mindenki előtt, hogy a felcsúti tájszólást is a szitába köpöd ijedtedben az ovistársak szeme láttára.

Pedig baj van. Hogy mekkora, arra két példa is akadt tegnap. Az S&P leminősítése után maga Kusza Szem naszádmatróz jelentette ki, égető szükségünk van az IMF hitelre. Mondjuk a 180%-on álló tervezett hiány, a sikeresnek nem mondható diszkont kincstárjegy kibocsátás, a CDS felár leminősítés utáni kiugrása után már ő sem nagyon mondhatott mást. Lázár János meg egy hidegtől begubózott ráncos herezacskó mérgével hörögte a telefonba Fiala Jánosnak: mongattila a hibás! Mifaszt képzel ez, hogy szerinte joga van tudni a magyar választóknak mit levelezik az ország sorsáról az Önsorsrontó ezzel Barrosoval?! Vegye tudomásul ez a rohadt kíváncsi nép a mongattilával együtt, hogy Kedves Vezetőnk álmában felsírt a fájdalomtól amit a levél hatására az Egó Manók okoztak neki!
Meg egyébként is Mong egy antiNERista, aki akkora sallert lenyomott az őt lehazugozó Giró-Szásznak, hogy felkavarta vele a szürkeállomány helyét kitöltő poshadt állóvizet. Kivizsgálás, az köll ide de nyomban, Pintér Sanyi fogd, csibész! - azonnal csináljon valaki bármit, amit még nem meszelt el az alkotmánybíróság!

És ezek bazmeg méltóságról beszélnek, ami szerintük jár nekik. ( Tbg for president! - Plankó lehet házelnök dagadtlaci helyett)

Viktor ahogy meghányta-vetette az egómanókkal a dolgot azon frissiben közölte is a választ:Érdekes módja ez a koldulásnak, és érdekes módja ez az állampolgárok kezelésének is. Viktor egy órát hablatyolt a hírtévében a válaszlevélről ahelyett, hogy nyilvánosságra hozták volna azt is. Hadd lássuk mennyire volt udvarias, mik voltak az örömhírek amiket tényleg közölt, mert abban amit elmondott van némi kavarodás. Biztos nem hazudni akart mikor azt mondta, a hitel milyenségéről: "az egyeztetések még most zajlanak" - csak véletlenül kicsúszott a száján. Mert ugye kivel egyeztetnének, mikor az egyeztetők hazamentek régen "várni a Jézuskát." Vagy nem szólt neki senki, hogy mikor Kusza Szemmel ülnek a spejzsarokban összebújva, és azt sutyorogják a habcsókos dobozt dobozt dézsmálva, vajon csonkolni kell-e azt a jobbkezet a haza érdekében, az nem számít éppen a hitelről egyeztetésnek? Ugyanis az Európai Bizottság magyarországi képviseletének hivatalos közleménye szerint még az sem biztos, hogy a tárgyalások egyáltalán folytatódnak.

Úgyhogy ideje ébredni skacok, ideje új célt keresni a forradalomnak, mert a tárgyalás folytatása is felér lassan a győzelemmel. A jelek szerint komolyan gondolják, hogy ez a gyorsnaszád léket kapott, és Viktor a lejárt szavatosságú politikusok posványának aljára süllyedéseben legyorsulja a jogállamiságot és sajtószabadságot faragó nyeletlen fejszét.

357 komment · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr373489913

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kormánynak mennie kell 2011.12.23. 15:04:17

Gyors leszek és egyszerű: ennek a kormánynak mennie kell. Nem kell aggódni, a Fidesz folytathatja, ha akarja, de valószínűleg már most elég kevesen vannak, akik szerint muszáj lenne ugyanúgy folytatniuk, mint eddig, erre akár egy népszavazást lehet épí...

Trackback: Pár évente forradalom - vajon mitől életképtelen a magyar polgár 2011.12.23. 14:24:38

Most zajlik az élet. 2011. karácsonyára megint benépesült a Kossuth tér, forradalmi a hangulat. A bukottnak, hűtlennek és dilettánsnak mondott kormány távozását, a demokratikus normák visszaállítását követelik a tiltakozók. Ezek az igények teljesen jog...

Trackback: Kis ember, hát itt a vége! 2011.12.23. 11:48:18

Igen, fiúk, ti lettetek a diktatúra :( Kis ember, hát itt a vége, látod, kár volt sírni érte, milyen könnyen elszállt minden, és még ezt se adták ingyen. Kis ember, hát itt a vége, miért nem most ereszkedsz térdre, miért nem sírsz, miért nem ...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.12.23. 11:47:51

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünknek soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodáss...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.12.23. 11:46:18

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán? Mihez ért ez az ember az ELTE ÁJK-n huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Nézzük meg az Europass sablonba feltöltött életrajzát! Úgy értem, szép dolog az, ha valaki szervezeteket, kiadókat, szerkesztősé...

Trackback: Minősíthetetlen 2011.12.23. 11:15:27

A legújabb leminősítés tényére, és a várható következményeire most nem szeretnék túl sok karaktert pazarolni, elsősorban azért mert számos kitűnő bejegyzés született, és fog születni ezzel kapcsolatban, valamint azért sem mert az új jegybanktörvény bej...

Trackback: "Ez a harc lesz a végső?" - egy gazdasági szabadságharc margójára 2011.12.23. 11:05:29

Tényleg nem volt senki, aki legalább sejtette volna, hogy rejlik némi veszély abban, ha épp az áramszolgáltató hibaelhárítóit kezdi baszogatni egy lélegeztetőgépen lévő ember? Cél ugyan lehetett volna bizonyos önállósodás, de amennyiben komolyan e...

Trackback: Keretes idézetgyűjtemény 2011.12.23. 10:19:01

Bevezetés 2002: Bár az ország keményen megdolgozott azért, hogy csatlakozhasson az Európai Unióhoz, a magyarok el vannak szánva arra, hogy megőrizzék "nemzeti büszkeségüket", és (tovább) bővítsék gazdaságukat, amely az egyik legerősebb a posz...

Trackback: Orbán "Kúrd A Seggem" Viktor: Brüsszel nem Moszkva 2011.12.23. 08:11:20

 Orbán Viktor elutasító választ küldött az Európai Bizottság elnökének, aki a szopottgombóc jegybankról és a fõfasz pénzügyi stabilitásról szóló törvény visszavonására kérte őt. Orbán szerint Magyarország erős ország, amely külső segítség nélkü...

Trackback: Orbán "Kúrd A Seggem" Viktor: Brüsszel nem Moszkva 2011.12.23. 08:11:10

 Orbán Viktor elutasító választ küldött az Európai Bizottság elnökének, aki a szopottgombóc jegybankról és a fõfasz pénzügyi stabilitásról szóló törvény visszavonására kérte őt. Orbán szerint Magyarország erős ország, amely külső segítség nélkü...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azért ilyen alakok ha kísérteni mennek vegyenek föl lila nyakkendőt, jó? de azért ebben minden benne van:

"Viktor egy órát hablatyolt a hírtévében a válaszlevélről ahelyett, hogy nyilvánosságra hozták volna azt is."

a szokásos azt mondja a jereváni rádió, hogy esik a piros hó és kisbalták potyognak a padlásról, és ha kinézel az ablakon akkor ragyogó napsütés van és a padlásról a kedves vezető potyog mert megcsúszott a létrán a mangalicaszalonnás gumicsizmájával és most az álla számlálja létrafokokat babababababababababa...azért bármennyire is hideg van a rücskös, töpörödött herezacskóm kikéri magának, hogy a lézerjankót hozzá hasonliccsátok, jó? inkább arinocéroszvalagához amint gyüvik ki rajta a híg fosch
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=503813&referer_id=friss

plágium: Karinthy Frigyes Magyarázom a bizonyítványomat, a Rossz tanuló felel...mikor még én mondtam a suliban ezt mint az iskola éltanulója ...akkora röhögés és taps...de a kedves vezető nem kapott tapsot csak a Mongattila áskálódik...
Tizen-huszon éves kora óta gyűjtötte maga alá "forradalmi" szemléletével a szakkörtársait - mind - kivéve MB-t aki otthagyta - ott vannak a legfelsőbb vezetésben. Meg sem mernek ellene nyikkanni! Mehetnének, ha még lehetne szívlapáttal dobálni ki a vagonokat, a szakmai gyakorlatukkal. Az más, hogy kézenközön már van nekik némi kis tengerentúli, meg hazai,s nem békéscsabai kolbika a paprikásukba. Egyébként régi önmagát, amit még kedvelni is lehetett saját magát köpi szembe nap, mint nap. Azt, hogy minket meg magasról, arrafelé - lefelé nem is lát.
@Rodeo36: egyikhez sem tudok mit hozzátenni, ebbő a vezénylóból még a végén táltos lú lesz, de remélem az üveg hegyen túl
HSL 2011. december 22. 22:17
5
3
Don Pintér saját maga adta át a Barroso levelet a rettegdének, minden pénz kérdése csak...

mandiner.hu/cikk/20111222_kocsis_pintert_kerdezi_a_barroso_levelrol

a droidok még nem kaptak eligazítást az agitpropról és elszabadúltak a jaffátlanítók
szep reggelt mindenkinek.

en most szepen hatradolok es azt hiszem, megvarom viktorunk csufos veget...:-)

igy alaszaladni a sajat elmebajanak...:-D

na majd megtanitjak az eroszakos kis suttyot, hogy nem szarunk szajon keresztul..:-D
F.S.P-től egy kis szösszenet:
"Még aznap a Facebookon. Fiatal és nő, szintén régi ismerős. Fidesz-fan, hitében megingathatatlan, véleményéből mozdíthatatlan. Hitt bennük, mint állat. Panaszkodik országnak-világnak. Mi lesz majd, hogy fizetni kell a bölcsődéért. Ki volt az a marha, aki ezt kitalálta? Látott-e már gyereket közelről, élt-e már bérből és fizetésből?

Lájkolnám a bejegyzést, írnám az üzenőfalára, hogy te akartad, te szavaztál rájuk vazze, hiába óvtalak, és intettelek. Edd meg, amit főztél, aranyanyám, most láthatod, mi lett abból, hogy az eszed helyett a szívedre hallgattál.

Pontosabban, az indulataidra.

Persze, nem írok neki semmit, tudja ő ezt nélkülem is.

Mint ahogyan azokat az orvosokat sem bántanám, akik egy társaságban azon keseregnek, hogy ezek az agyatlan barmok (megfogalmazás tőlük) az is szétverik az egészségügyben, ami nemrég még működött. Kérdezné a bennem lévő kisördög, kik azok az agyatlan barmok, akik szétverik, de tudom, csak vita lenne belőle, veszekedés. Mert azt már látják, hogy nagy a baj, és egyre nagyobb lesz. Kapkodás, rögtönzés minden szinten. De még valamiért nem állt össze bennük, hogy a sajátjaiknak köszönhetik azt, ami most, mindenki mással együtt, nekik is rossz.

Szorong a pedagógus-ismerős, hogy most majd mi lesz az iskolákkal. Meg persze főleg velük, tanárokkal. Az életpályamodell, ami be lett ígérve, arról már egy ideje tudják, hogy kamu. Pénz nincs rá, szándék csak szavakban, utcára kerülnek sokan, ha nem történik valami. A gyerekekről, akiket tanítaniuk kéne, nem is szólva. Velük mi lesz?

Te is a rájuk szavaztál, vazze! Emlékszel, mekkorákat vitatkoztunk? De te hittél a fenékig tejfel elméletében, abban, hogy kolbászból lesz a kerítés, és csak akarni kell, hogy eljöjjön a Kánaán.

Rájuk szavaztál, vazze! Mondanám, de tudom, fölösleges. Tudja már ő is, nem hülye. "

Én minden faszarcú orbánszavazó pofájába vágom hogy: Na pöcsfej? Az lett amit mondtam 2010-be? Akkor lépj egyet hátra és baszd arcon magad! Ezek csak ebből értenek.
Ma reggel megnéztem I.Viktorunk. Közben olvastam a reggeli bejegyzést. Erős a kontraszt. I.Győzelem szerint minden, de minden jó itthon, és csak a szemét disznó recsegő ropogó Júróp miatt van a baj. Amúgy meg nincs is szükségünk az IMF-re, amit jobb ha tudtok a mi saját bankunk. Ha már a mienk, miért nem adjuk el? Ti tudtátok, hogy 1800 előtti világgazdasági elosztás felé haladunk? Az egyik legszebb megállapítás. A terminátor arcú "riporter" azért kétszer-háromszor odanyalintott vékonybélig. Rossz lehet, olyan tévésnek(véletlen sem nevezném újságírónak) lenni aki csak olyan kérdést tehet fel, ami kellemes a válaszadónak. MNB---> igen udvarias vita van a jegybank elnökkel---pffuuuuu- arról, hogy miért akarja eltörni a magyar növekedés nyakát, a magas kamatokkal. A mimika, a metakommunikáció olyan szép volt I.Viki. A megfelelő időben kidugott nyelv, a mindenhova nézek "nehéz" kérdésnél, csak a kérdező szemébe nem, és még egy eldurranó reflektorra is szerepben maradok miniszterelnökünk nagyszerű előadást tartott. Az pedig, hogy a vita most arról folyik, hogy Ő elhiszi hogy országunk képes valamire, és igenis a magyar ember okos, szép, gyorsan fut, míg az ellenzék nem hiszi el. Azért mert ők nem nemzeti érzelműek. És Ő igenis korán kel, erős, és hisz Istenben, csak ezért mentek át a törvények a Tisztelt házban.
Bármi is történjen, ŐK kitöltik a 4 évet.
@orbánmentesítő: Háromfélék lesznek. Az egyik hallgat, nem megy el szavazni majd. A másik a Jobbikhoz pártol (mert azért ők rendes magyar gyerekek), a harmadik meg kitart a végsőkig. Ja nem, lesz egy negyedik is: aki mindig is baloldali volt, ugyan, ő sosem szavazott EZEKRE.
Az a helyzet, hogy "helyzet van") nem jó, hanem nagyon rossz.
Ezt a csatát a kormányfő nem fogja megnyerni.

"Görög helyett argentin úton az Orbán-kormány"

www.mfor.hu/cikkek/Gorog_helyett_argentin_uton_az_Orban_kormany.html

Ha az EU végső soron megakadályozná az IMF-megállapodás aláírását, egy mozdulattal össze lehetne vonni a jegybankot és a PSZÁF-ot, és az MNB 35 milliárd eurós devizatartalékának egy részét lehetne használni a likviditás biztosítására - mondta a lapnak egy ismert kormánypárti politikus."
Bocsánat! lefelejtettem)

Lehet a Barrosonak levelet, választ írogatni, a pénzvilág ezt nem fogja lenyelni.
hm?
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"@Rodeo36: @anyósnyelv: @Cirbi: bakker, ti mikor alszotok...?:-) "

Szerintem Ájfónjuk van, és csináltak hozzá egy Fabius-APPot, ami azonnal ébreszti őket, ha új poszt van :D
De hogy a poszthoz is hozzászóljak:
Nagyon látszik a kapkodás, és repedések jelennek meg a NER falán.
Összevissza kommunikálnak, már a jobbkéz is irányithatatlan...

Az agitpropos dumától meg beszarok a röhögéstől, annyira szánalmas. Még hogy Európa legjobb költségvetése...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: 23:00-06:00 között, de te sem panaszkodhatsz :D

@márta)): mi az nekünk, az argentínok is még mindig szívják az az okos lépést, pedig nem most volt, úgy hogy ránk is ez vár, mi is gazdasági szitokszó leszünk, mint ők...
@Kőmíves Kelemen: fúj alma, droidolok én, de az app, jó ötlet :D /na meg a gyerök kelt rögge, ha meg ébred az ember, a vérnyomását is karban kell tartania :D/
valaki fotósoppolja már nekem ezt a képet, hiányzik nekem egy régente disznólábnak nevezett eszköz, kb olyan ami runcájsznak volt a mesében :D

www.portfolio.hu/img/upload/titleimages240/O/orbanbarroso2010eb.jpg
@Cirbi: fúj alma? Akkor talán narancs? :D

Nálunk az állatok mostanában olyan csendben vannak reggelente (asszony meg szabin), hogy lazán eldurmolunk 9-ig.
Lusta dögök lettünk :)

Én még félcsipásan az ágyból a HUF árfolyammal kezdek, pedig nem tőzsdézek. Csak abból tudom egyből, hogy Orbánnak/Szijjártónak/Matolcsynak kinyilt-e a pofája amig aludtam.
@Kőmíves Kelemen: hehe, ismerős, én is ezzel kezdem, aztán ez a gyík ott fenn, aztán a többi szép sorban :D
@Cirbi:
Jaja, nálam is az első falat reggelivel együtt jön a gyikoccka :D
A többi blog később kelős, főleg mostanában a Vastagbőr.

De sebaj, a lusta forradalmár is forradalmár :D
asszem, maradok a butatelefonnal...

:-)

igy legalabb fel kell kelnem es be kell kapcsolni a gepet, ha akarok valamit:-D
Kedves drága magyarisztánban ragadt droidok! Ha ennyire birkák vagytok hogy a Vezérürüt vakon követve bégetve menetek a vágóhídra... Hát jó utat!
MAGYAROK, POLGÁROK, EMBEREK!

Ha van benned jóérzés, szabadságvágy, öntudat, jövőkép gyere a Parlamenthez 4 órára és zavarjuk el a diktátorokat.

Szép szóval ezekkel nem lehet beszélni, tegyél a sunyiság, a gőg, a szarháziság ellen, védd meg a nehezen kivívott demokráciát.

A saját és a haza sorsa függ tőled!

Jövőre koldusbotra jutsz, nem lesz munkád, éhezel, csak a Lázár félék vagyonát gyarapítod!

GYERE MA 4- RE A PARLAMENTHEZ, MERT SZÜKSÉG VAN RÁD!
Újraindul a szabad-ajrópa rádió mađarski adása. A kongresszus elvileg elsőprő többséggel támogatja amerikában. Erről ki mit tud? Ma reggel félkómásan hallottam a rádióban.
@Kőmíves Kelemen: " De sebaj, a lusta forradalmár is forradalmár :D "

Aztán barátaim,....nincs Budapesten pár száz értelmes ember,...aki segítene a tüntetőknek ? Mind lusta ? Innen , vidékről nem sokat tudunk tenni....most .
@kíváncsivagyok:
Szintén vidék, bár közel Bp-hez.

Én viszont Fabiussal értek egyet, hogy majd 2014-ben megyek "tüntetni" a szavazófülkékhez.
Meg akkor, ha feláll egy értelmes ellenzék, aki mögé fel lehet sorakozni.

A mostani ellenzék ugyanis a Fidesz-elleneseket is megosztja, mert az LMP-s nem megy olyan tüntetésre, ahol Gyurcsány van, és forditva. Magyarul elaprózódunk.
MAGYAROK, POLGÁROK, EMBEREK!

Verik az ellenzéki képviselőket a Parlamentnél!

Ha van benned jóérzés, szabadságvágy, öntudat, jövőkép gyere a Parlamenthez 4 órára és zavarjuk el a diktátorokat.

Szép szóval ezekkel nem lehet beszélni, tegyél a sunyiság, a gőg, a szarháziság ellen, védd meg a nehezen kivívott demokráciát.

A saját és a haza sorsa függ tőled!

Jövőre koldusbotra jutsz, nem lesz munkád, éhezel, csak a Lázár félék vagyonát gyarapítod!

GYERE MA 4- RE A PARLAMENTHEZ, MERT SZÜKSÉG VAN RÁD!
@Kőmíves Kelemen: " Én viszont Fabiussal értek egyet, hogy majd 2014-ben megyek "tüntetni" a szavazófülkékhez.
Meg akkor, ha feláll egy értelmes ellenzék, aki mögé fel lehet sorakozni.

A mostani ellenzék ugyanis a Fidesz-elleneseket is megosztja, mert az LMP-s nem megy olyan tüntetésre, ahol Gyurcsány van, és forditva. Magyarul elaprózódunk."

14' - ben ? HA LESZ MÉG VÁLASZTÁS.... és ha lesz még Ország....
Most nem a LMP - vel kell egyetérteni (vagy MsZP , vagy akárki),...hanem a Fidesz lépései ellen !
@Rodeo36: Kezdd el a kandomblét... Karácsony van, ilyenkor csak fogékonyabbak ott fent a kívánságokra. Tegnap már leírtam, de ma is: tűnjenek el VÉGLEG!

Egyelőre élve, sértetlenül, de az a nagy, békét óhajtó szívem is kezd dühvel megtelni... És akkor valami sokkal randább véget kívánnék nekik! Gyakorló elmebetegek mégsem vezessenek már országot!
@Kőmíves Kelemen: "A mostani ellenzék ugyanis a Fidesz-elleneseket is megosztja, mert az LMP-s nem megy olyan tüntetésre, ahol Gyurcsány van, és forditva. Magyarul elaprózódunk. "

ebben az esetben nekunk kell kezunkbe venni a dolgot es olyan tunteteseket szervezni, ahonnan nem zavarunk el sem lmp-t, sem mszp-t, sem dk-t, de meg a jobbikot sem.

senkit, aki nem akarja a kozos celokat kisajatitani. es ne paranoiabol induljunk ki, hogy ugyis ki fogja. majd ha megprobalja, alarugunk, de addig mindenkinek meg kel adni az eselyt, hogy orban ellen velunk fellepjen.
@kíváncsivagyok:
Ezt ne nekem mond, hanem azoknak, akik megosztják az ellenzéket.

Vedd 2002-t.
A közvéleménykutatások Fidesz győzelmet jósoltak, mert az emberek nem merték elmondani kire fognak szavazni. Most is ez van.
Rohadt nagy koppanás lesz Orbánnak a következő választás...
Valaki becsúsztatott ide a minap egy linket:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
Én nekifogtam az olvasásának - egészen rendkívüli! Még csak az első fejezetnél tartok, de már látom, mi is itt a lényeg, hogyan nőtte ki magát ez a mocskos "politikai elit" a gengszterváltás óta, és hogyan juthatott ekkora hatalomba egy ilyen orvbán-kreatúra, aki - persze fideszes és fideszközeli cimboráival együtt - most akarja feltenni a '89-es "kerekasztal-beszélgetéseket követő gengszterváltás "i"-jére a pontot.
Amikor először jöttem a Varánuszra, a Rodeo36-nak volt egy nagyon érdekes bejegyzése - bocs Rodeo, le is mentettem, de annyira frappáns és lényeglátó volt -, amiből látszik, hogy talán ő meg Zébácsi és persze még néhányan - bocs, hogy nem sorolok fel mindenkit - értik igazán jól ezt az egészet.

Bevallom, csupán jó bulinak tűnt a 70-es évek végén, amikor kineveztek ágazati KISZ-titkárnak egy 300 fős kisz-tagság élére, ami azért történt csak, mert az egyébként munkaidőben mással foglalkozó párttitkár mellett dolgoztam (magamnak is más munkája volt). Milyen sárgacsőrű huszonéves voltam akkor! Azt hittem, egy kisz-taggyűlés annyi lesz majd, hogy jókat bulizunk, eszünk, iszunk, baxunk, ennyi! De amikor az első mszmp-s párttaggyűlésre behívtak, és felszólítottak: lépjek be a pártba, és egyúttal a munkásőrségbe is, akkor - ha nem is az eszemre, de a zabolátlan, örökké lázadó természetemre, ami sose bírta a korlátozásokat meg a "fegyelmet" hallgatva - azt mondtam, na azt már NEM! Természetesen azonnal leváltottak, mindez két héttel azután, hogy kisz-titkár lettem, hehe!

Köszönet Rodeonak és a többieknek, akiktől újra tanulom az újkori történelmet, köszi Fabius, nagyon sokat nevetek és egyben sírok is a cikkeiden, mind kiváló.

Boldog karácsonyt nektek!
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Az emberek nagy többségének szüksége van egy központi alakra, aki összefogja a "lézengő" tömeget. Enélkül csak céltalanul bolyongó tömeg.

Látsz olyat, aki nem járatta még le magát?
Mert azért valljuk be, a legjobb lenne ha az összes politikus eltakarodna a rákba, és tiszta lappal indulnánk.
az imf-re vetettünk már ki különadót?
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
A szegedma közismerten fideszseggnyaló honlap, annyira is kell komolyan venni.
@netlovetta: Neked is minden jót, akkor korosztályosom vagy!

Meg kell mondjam, amikor elvittek hetedik-nyolcadikban úttörőtáborba (ajánlatos volt menni) és azt láttam, hogy minekünk basszus valami ótvarszart adtak enni két hétig, de a tanarak és kölykeik szalámit kaptak, akkor lett elegem ebből a szaros egyenlősdit hazudó - drága csillag Vekerdim által janicsárképzőnek mondott - úttörésből. (pedig voltam őrsvezető)

Ez az undor fokozódott a baja-vaskúti építőtáborral - szőlőkacsolás egész nap szintén moslékért - de komenista rizsa, az ment orrba-szájba. Aztán látni a ma már milliárdos főiskolalapító KISZ-titkári nyomulását meg egyenesen hányásközelibe juttatott. (pedig valami kultúrális főizének nevezett ki a gimiben, hoztam is oda a Tolcsvayékat :-)). Mert biztos azt hitte, ezért majd szavazok rá; szóval a kamarillapolitika azért már a tizenévesek között is ott volt. Mint a malac a jégen, kurvára küzdött, aki küzdött, vaskönyökkel a pozícióért.Hisz az sima egyetemi bejutást, stb.-t jelentett. Orvbán, Gyurcsány is ott tanultak taposni.)

Munkahelyen már be sem léptem a szaros KISZ-be, az újságnál, - ahol a Matolcsy nagybátyja sanyargatott - az édes KISZ-titkár maga fizette a tagdíjamat, mert mondtam, ha kell a létszám, hát hívjon meg rá, ide én önként nem. Máshová sem.

Szóval azért lehetett tudni, hogy ez aljadék szemét mocskos hazug dolog - mármint az úttörés, kiszezés (tényleg eszméletlen orgiák voltak KISZ-vezetőképzőkben, mesélték rokonék, akik ott jöttek össze) - ahogy ma is az ez a mozgalmárkodás. Karrierlépcsőfok és kész...
Párttagság+munkásőrség=azonnal lakáshoz jutás
@Kőmíves Kelemen: "Látsz olyat, aki nem járatta még le magát?"

marmint latok-e olyat, akit a fidesz tobb-kevesebb sikerrel nem jaratott le..?:-)
@Kőmíves Kelemen: tiszta lappal indulni - sajnos - nem megy. A politika és a gazdaságirányitás is szakma. Tanulni, gyakorolni kell (veszett sokat). Egy rakat zöldfülű lehet, még gyorsabban cseszné el, mint Orbán.

Mindenképpen a meglevőkből kell kiindulni.
Sajnos.
@a szív fészkei: Pontosan igazad van. A középiskolában én is voltam kisz-tag persze, mert kötelező is volt belépni, de az egész mifelénk is annyiban merült ki, hogy mentünk kukoricát törni. Persze, én se voltam azért teljesen hülye már tizenévesen se, és volt némi tudatosság abban, hogy a kisz-titkárságot poénra vettem, mert az "eszme" számomra is abszolút hiteltelen volt. Hisz azért tudtuk, hogy a megyei párttitkár mást zabál, máshol lövi a vadat, a balatoni pártüdülőbe nem akárkik mennek nyaralni, nyilván sok mindent megértettünk ezekből a dolgokból.
Naja, ha akkor másképp döntök, és belépek a pártba meg a munkásőrségbe, meglehet, ma engem neveztek volna ki a nefmi élére, de tudod mit!?:DDDDD Egy cseppet se bánom. Szegény vagyok, mint a templom egere, a lányom támogatása nélkül, aki Ausztráliában él, éhen is halnék, de NEM BÁNOM! Nincs az a pénz, és utólag visszagondolva tudom, hogy SOHA nem is lett volna!

Persze, hogy egy korosztály vagyunk, kidumáltuk már: ratkó-gyerek vagyok félzsidó felmenőkkel:) Rossz kombináció, "rossz vééééér":D
EMBEREK...MENJETEK DÉLUTÁN 4 RE A TÜNTETÉSRE. Lehet hogy kormány elzavarás, Parlament bevétele lesz!!!!!!
IGAZ A TÜNTETÉS KEVÉS MÁR, AZON CSAK RÖHÖG A NEMZETI SZAROS TÖRPE......kasza, kapa ,lapát a kézbe és ami " elsűl" ha kell!!!!
Minél előbb FÜLKE NÉLKÜLI FORRADALOM LESZ!!!!! Siessetek emberek, a Nemzeti Törpe Megbolondult teljesen !!!!!!!!!!!!
@Kőmíves Kelemen:
Szerintem sokkal hamarabb fogsz szavazni. Vagy tényleg Varga lesz a miniszterelnök. Orbán meg a köztársasági elnök. Palcsi meg mehet végkielégítéssel az USA-ba a családjához. Ez a csere már akkor tudott volt, mikor Orbán Palcsit jelölte KE-nek. Csak az lesz a kérdés, hogy Varga, mekkora beleszólást engedélyez, vagy engedélyezhet majd Orbánnak. Bár, ha az új alkotmány életbelép, akkor megint Orbán lenne a császár. De gondolom, ezt azért az unióban is tudják. Meg az USA-ban is.
Most hurcolják ela tüntető LMP seket a Parlamet elől egyenként , Kdmp s táskával verte fejbe LMP s képviselő társát EMBEREK MÁR NEM LESZ ELÉG A TRANSZPARENS!!!!!--vegyetek a kezetekbe küzdő szerszámot!!!!!!!!!
ELZAVARNI A NEMZETI SZAROKAT!!!!!
Legyen jó karácsonyunk...zabvarjuk a határig a Parlamentből a Nemzeti Szarokat!!!!!!
igazi forradalom kell, NE LEGYETEK TUTYI MUTYIK mAGYAROK....
@bruhahahahihihi: "FÜLKE NÉLKÜLI FORRADALOM LESZ!!!!!"

Szerintem inkább mindenki vigyen magával még egy fülkét!
Az a baj, hogy ez a poszt és ez a blog ugyanolyan hazug és csúsztató mint a Fidesz.

Semmivel sincs erkölcsileg és más módon magasabban.

Érdekes, hogy az EUR-HUF árfolyamot nem említi. Mennyi is most? 306 Forint egy EUR?

Most vagyunk bóvliban? Mennyi volt egy hónapja? 314 Forint? Akkor voltunk befektetésre ajánlott?
@Rive: "A politika és a gazdaságirányitás is szakma. Tanulni, gyakorolni kell (veszett sokat). Egy rakat zöldfülű lehet, még gyorsabban cseszné el, mint Orbán.
"

Dehogy szakma. Mari néni is elbírkózik saját gazdasága irányításával. A politikához semmi más nem kell, mint tisztesség.
@Ma 4-re gyere a Parlamenthez, védd meg a hazát!:
"
GYERE MA 4- RE A PARLAMENTHEZ, MERT SZÜKSÉG VAN RÁD! "

Jó nagy buli lesz, lesztek ott talán 20-an is?

Hát, ki hogy szeret Karácsonyozni.. van aki a családdal, van aki meg kimegy baromkodni.
én a Bokros mögé felállnék.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "ebben az esetben nekunk kell kezunkbe venni a dolgot es olyan tunteteseket szervezni, ahonnan nem zavarunk el sem lmp-t, sem mszp-t, sem dk-t, de meg a jobbikot sem."
Szerintem a többi ellenzéki pártnak, mindenféle baromarcú elnökségi meg vezetőségi ülés nélkül, most kéne megjelenni és odaláncolni magát az elzsuppolt LMP-sek helyére.
Szerintem mást írt a levélben, mint amit sugallni akart. Ezért nem mutatták be.
Remélem az a levél is eltéved valahol :D
@STX Joe: árfolyamhoz annyit, hogy az USA szabin van. Majd január elején nézd meg. :)
@netlovetta: Na überellek: egész zsidó. :-DDD

Igen, belelépni abba a hetvenesek elején is, az már akkor is váááááááá-kategória volt.
Én se foglalkozom azzal, ha pl. Matolcsy elvtárs alá fekszem plusz be teljes svunggal a pártba, hol lennék? (Mohácsnál a Duna fenekén, amilyen egy tetű volt az is: nagyon el kellett volna keserednem, vagy nagyon kellett volna vágyni a hatalmat és pénzt, hogy meglépjem az ilyet. Vagy mástól elfogadni a hónalj-alányúlást... Olyan segítőkész bácsikkal volt teli a szerkesztőség! Na mert ez akkor is így ment komenista erkölcsből, gondolom ma meg ugyanez keresztényiből.)

Angi Vera - nem tudok jobb példát. Azt kell megnézni, mindent lehet érteni a mából is.
A demokratikus ellenzéknek világossá kellene tennie:
Azok a vezető beosztású állami tisztviselők, akik tevékenyen részt vesznek az aljas és hitvány orbánrezsim végjátékának meghosszabbításában, a nemzet további megnyomorításában és az autokrácia további működtetésében, azok felelősek a tetteikért, és a törvényesség helyreállítása után számonkérhetőek lesznek. SENKI sem hivatkozhat arra, hogy nem tudott róla, SENKI sem hivatkozhat arra, hogy parancsra tette. Jó lenne, ha lenne ilyen szándék, és jó lenne, ha ezt ki is nyilvánítanák.
@STX Joe:
Höhö. Akiket illet, azok már megtanulták kezelni Lajcsit, a majomkirályt, és tudják, hogy úgyis alá fog simulni Barosonak is meg a zájemefnek is, és frankón fog mélytorkozni. Majd akkor nézd meg a forintot, ha ez a barom tényleg azt csinálja, amit mond :)
nol.hu/belfold/szikinger__a_rendorsegnek_nincs_oka_fellepni_az_lmp-sek_ellen

Megyünk Strasbouuuugba, megyünk Srasbouuurgba, mert itt looopnak, mert itt elhúúúznak... - Dopeman új változata...
"Kedves Vezetőnk álmában felsírt a fájdalomtól amit a levél hatására az Egó Manók okoztak neki!"

A léggömb könnyű gázzal van tele
Úgy, mint néha egyik másikunk feje
Legjobb példa tán az én fejem lenne
Mikor szállunk felfele
...

Léggömb egyszer szálltam már veled
Túl a felhőn, hová madár sem mehet
Szólt a vekker hét óra
Visszaestem az ágyamba
Mert az idő megtanít,
Hogy az álom nem segít
Nem segít
Nem segít

www.youtube.com/watch?v=Pa1PZ_tzlHQ
www.youtube.com/watch?v=c1aT_9Y9ynE
Mivel jelenleg nincs egy érdemi politikai erő sem akire akár jó szívvel szavaznánk, vagy aki váltaná a jelenlegi brancsot, az egyetlen megoldás ha nem a kormány bukik .... hanem Első Viktor kisKirályunk. De nem kicsit, hanem nagyot. Ha jól sikerül, akkor a Fideszből MÉG nem eltávolított picit is értelmesebb elemek talán hajlandóak kikerülni a gyorsnaszáddal (az ugye megvan, hogy az egy kis pici vizijárgány?) a hülye jéghegyet ami nem akar indexelni.
@STX Joe:

"Érdekes, hogy az EUR-HUF árfolyamot nem említi. Mennyi is most? 306 Forint egy EUR?

Most vagyunk bóvliban? Mennyi volt egy hónapja? 314 Forint? Akkor voltunk befektetésre ajánlott?
"

Kinek tetted fel ezt a kérdést? És mi volt az oka?
Valami ellentmondásra akartad a figyelmet felhívni? Szerinted van? Biztos vagy ebben?
Nézitek az élő közvetítést a parlament előtt? nekem tetszik.

Persze rögtön megjelent Gyurcsány (DK) és Gaudi (Jobbik), és mint a piócák ráakaszkodtak az LMP-s akcióra.
Sajnos végignéztem az interjút, engem különösen az ragadott meg, amikor a csajszi kérdésére, miszerint, mi lesz, ha januártól tömegével távoznak az orvosok, van olyan KH, ahol az állomány 75%-a (!), ezt bírta felelni: "A kormánynak már kész terve van arra, hogy az orvosok tömeges távozása esetén is biztosítsa az orvosi ellátást minden magyar ember számára."

Azért ezt ízlelgessük: "A kormánynak már kész terve van arra, hogy az orvosok tömeges távozása esetén is biztosítsa az orvosi ellátást minden magyar ember számára."

Gondolom, közmunkások fognak operálni (napi négy órában).

Ez már nem vicces.
Na, most vittek el a rendorok Gyurcsanyt, mindenki megnyugodhat, vege a remalomnak, a nemzet ismet erore kapott.
@sárkányfő: ahogy az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára mondta, összefogás kell(ene). Ezt sajnos csak Gyurcsány vette észre, akkor nincs is szükség rá?
@Tapogatott Kukorica: Végre sikerül rács mögé dugni?
@gyilkos fűegér: nézzd meg szlovákiát:
-szükségállapot
-börtön a lázadó orvosoknak
@Palmer Eldritch: Izé. Most a Jobbik ki ment röhögni és fikázni az LMP arcokat a Kossuth térre a demokrácia nevében? És aki jobbikos az ezután nem ássa el magát vagy legalább az ott okoskodó kopasz faszit a kert végében? Ennek mi értelme is van?
@gyilkos fűegér: a fidesznek kész terve volt a választások előtt is... Van kérdés?
@blah: "a fidesznek kész terve volt a választások előtt is..."

Csak nyócvan évre előre titkosították.
@2llkedő: ja, saját maguk elől is.
Kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket! (a politikusoknak meg végbélrákot)
@sárkányfő: igazabol lofasz sem lesz ebbol, ha szerinted a masik ellenzeki part, vagy annak kepviseloje nem osszefog, hanem raakaszkodik...:-)

ellensegem ellensege a baratom.
Remélem a sitten jól seggbebasszák a kozmopolita hugyoscsőcseléket.
Ma nincsen parlamenti közvetítés?! Államosítás szakmányban, felsőoktatási törvény, jegybanktörvény és egyéb fincsiségek vannak odabenn?
azon gondolkodom, ha anno a kordonbontasnal elviszik a kis gumicsizmast es sleppjet, milyen beszart fejhangon vonyitoztak volna a kis fasszopok...

na megalljatok, kurafiak:-)
@naiszen: Na vajh nem pont azért nincs közvetítés? :D
De ezek dicsőséges szabadságharcos törvények, nem? Vagy nem büszkék rá?
Az ülésteremben is áll a bál
dec. 23. 12:06 Király András Bő egy órásra nyúlt a félórás szünet, Balczó András házalelnök délben szólította szavazásra a képviselőket. Elsőként azonnal elhalasztották a Biszku Béla elítélhetőségét lehetővé tevő kormánypárti törvényjavaslat zárószavazását, mert még módosítani akarják. Ekkor kért szót Mesterházy Attila, aki a stabilitási törvényt is levetette volna a napirendről. Ebből orditozás lett, majd megvonták Mesterházytól a szót.
Államosították a mobilfizetést
dec. 23. 12:16 Király András Láng Zsolt II. kerületi polgármester és friss egyéni képviselő meghallotta miniszterelnöke szavát. Orbán Viktor nem csinál titkot abból, hogy szerinte vége a szabadpiaci kapitalizmusnak. Láng javaslatára ezért államosítják a mobil díjfizetést.
@egyfejű: ha előre megszervezetten összefognak az ellenzéki pártok, akkor oké. de ez egy nyilvánvalóan LMP-s akció, nem korrekt dolog rárepülni se Gyurcsányak se Gaudinak.
MSZP, DK is kivonult már. Jobbik benn van még az ülésteremben?
@Cirbi: Államosítanak itt mindent, hiszen mindenki tudja az állam a legjobb gazda ... úgy lehet legtöbbet ellopni. A szemét komcsik mindent privatizáltak. Hopp, várjunk csak, mi nem stimmel itt?
Az összes judeobolsevikot be kellene gyűjteni.
Túsznak kiválóak, ha a cionisták tovább támadják a magyarságot.
Már megint valaki elfojtásokkal küszködik. Tudod mit? Csak neked:
www.jmpoint.hu/
@naiszen: Természetesen a sivatagi n-nek szól, hogy hol keressen barátokat a zilált lelkével.
@MikeBoy:
"Kinek tetted fel ezt a kérdést? És mi volt az oka?"

A posztoló csúsztatásaira hívtam fel a figyelmet.
Ami beleillik a képbe, azt kiemeli, ami nem, az elhazudja vagy csúsztat. Tiszta Fidesz stílus. (Nem valami Fideszes írja ezt a blogot?)

A posztoló kiemeli, hogy "az EREDETI terv 180%-án az éves hiány".

De nem teszi hozzá, hogy 270 milliárd ÁFA-t utólag ki kellett fizetni a kormánynak, mert egy 10 éve tartó perben bukott a magyar állam. (Amúgy még a Fidesz alatt indult az ÁFA-visszatartás.)
@Kompli:
"A szemét komcsik mindent privatizáltak. "

Mit is privatizáltak a komcsik?
A MÁV áruszállítását? (MÁV Cargo?)

De hiszen azt az osztrák állam vette meg, a MÁV Cargo továbbra is állami cég!
@sárkányfő: ha neked jo, akkor nem vagy alkalmas egyuttmukodesre:-)

nekem nem jo.

de en pontosan az egyuttmukodest szorgalmazom. te azt a mentalitast kepviseled, ami idaig vezetett.

ebben az esetben teljesen mind1, hogy a fidesz, vagy mas szinekben kevered ugyanazt a szart.

a lenyeg a szarkeveres maga.
Ismét a CNBC élő adásába került Magyarország
2011. december 23. | 12:03

Újra Magyarországgal foglalkozott a neves gazdasági tévécsatorna. Az élő adásban megszólaltatott londoni elemző szerint a kormány végül belátja, hogy meg kell állapodnia az IMF-fel.

www.portfolio.hu/gazdasag/ismet_a_cnbc_elo_adasaba_kerult_magyarorszag.160485.html
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Az államcsőd árnyékában én sem mérlegelem azt, hogy most Gyurcsány, majd Gaudi, aztán ki tudja még ki és hogyan "telepszik rá" a médiafelületre. A Fidesz átlépett egy határt, és e határon belülre vissza kell szorítani őket, és ezzel együtt intő jelként minden politikust.
Úgy értem, hogy az államcsőd lehetősége "gyorsított eljárást" igényel a "demokrácia védelmében". Sok gond van ezzel a magyar "elit" által működtetett közvetett demokráciával, de most azzal kell főznünk, amink van. Már így is nagyon kései minden lépés, most még egyesével azon gondolkodni, hogy valaki elég legitim-e csatlakozni, támogató, de sajnos egyben zavaró repüléseket folytatni, teljességgel indokolatlan már.
Hát kedves Varánusz, ezeknek az ilyen szöveg csak falra hányt borsó...
@naiszen: ennyi...

ideje vegetvetni a szethuzasnak es el kell tuntetni a legfobb szethuzot.

igazabol vegig kellene gondolni, hogy a kulonbozo politikai tomorulesekre, politikusokra ami rosszat mondanak, azokat a rosszakat ki is kezdte el terjeszteni...

csak nem a fidesz..??!

barmelyik partrol az elso eszembe juto sztereotipiat a fidesz kommunikaciojaban hallottam eloszor.

a teljes magyar kozelet leamortizalasa a fidesznek koszonheto. a felszeletelt, kinyirt partok, az fkgp, az mdf, az szdsz, a magyarorszagi konzervativizmus es liberalizmus, mind a fidesz lelken szarad.

a fidesz egy dolgot tud remekul. rombolni es pusztitani.

meg kell oket allitani. igy, vagy ugy, ezzel, vagy azzal osszefogva, zsidoval, cigannyal, gardistaval, budai, pesti, debreceni, miskolci, szegedi, szocialista, nemzeti...

mindenki

lett egy kozos erdekunk...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
ezt írtam: "ha előre megszervezetten összefognak az ellenzéki pártok, akkor oké. de ez egy nyilvánvalóan LMP-s akció, nem korrekt dolog rárepülni se Gyurcsányak se Gaudinak."

Melyik részét nem érted? Szívesen segítek, én kiválóan beszélek magyarul.
@sárkányfő: az eszjarasodat...

de szoktak mondani, hogy elobb-utobb raszorul meg a tot a pisis kortere:-)
csak a hulye nem latja hogy minden szar a fidesz sara, az elmult 8 ev is, hiszen minden reformot alaastak igy vagy ugy, konyorgom emberek kapjatok mar a fejetekhez
@version: orban viktor elerte, amit akart

bent lesz a tortenelemkonyvekben.

szalasi, rakosi, haynau es a tobbi tetves rohadek kozott:-)
@sárkányfő: Ha csak szűken ezt gondoljuk végig, ez ízlés kérdése. De a politikus szemével miért is ne? Egyébként a kisembert is meglökheti ez a turbulencia: az eredetileg az LMP által szervezett 16 órai tüntetésre megérkezhetnek más szimpatizánsok is.
Upsz, az Egyenlítő már erről ír! :)
@version: természetesen mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Ja már a párszáz faszbúkos bolsi.
Mesterházyt is elvitték...

egyre jobb :D
ez vol t a tesz, hoyg reagálnak az emberek, amúgy kettőkor vége a munka időknek, lehet kivinni őket...fel kell hergelni őket, és csak iylennel lehet..kell az a kurva szikra
Kicsit off.
Mintha ezt mondta volna a csúcsminiszterina?

Az elsődleges, amire fókuszálni kell az tehát a kormányzati szervekhez kapcsolódó megvalósítási, őőöö megvalósítási tevékenység, gyorsítás, gyorsítás, mindenképpen.

Hol?
hvg.hu/itthon/20111222_fellegi_utodjelolt_nemethne

A videó legvégén hallottam. Nem találok szavakat.
Na, az MSZP megjelent szereplésre a Gyorskocsiban.
durva amit a srác mond, ha nem jön be a garázdaság, akkor találunk mást amivel berakhatjuk a furgonba :D de nem él a mentelmi joguk a képviselőknek, elviheti őket a rendőr?
Bárándy, Lendvai, Gúr Nándor, Újhelyi, Mesterházy most szállt ki a rabomobilból a Gyorskocsiban.
ez a Sodi ez ki, egy kicsit nehéz felfogásúnak tűnik :D meg egyéb mentális problémákkal is küzd
@Fabius: Bazzmeg mindenki forradalmárkodik?! Nem akartak lemaradni Feritől vagy mi a fasz?
@Fabius:

Nagyon helyes!
Zsidó seggbe cigány lófaszt!
@Palmer Eldritch:

Police tours :-) Bárándy adott egy nyilatkozatot, majd szépen visszaültek a buszba.
Fábius! Ezek nem akarnak kiszállni.
@Fabius: Na békés karácsony. Virág elvtárs megmondta már mikor, hogy a helyzet az fokozódik.

Jó kis visszhangja lesz ennek is.

@Schindler Pistája: Ja, ezek vagytok ti.
fűtik a kocsit, minek :D nem tudják mit csináljanak velük...mivel védi őket a mentelmi jog...csak az országgyűlés felhatalmazásával nyulhatnak hozzájuk...semmit nem alkalmazhatnak ellenük
Laoude tours karácsony alkalmából :P
El is mentek :(
bakker, most kéne az indexes fiukat bevinni a még szabad képviselőknek, a köteles lacát megütné a guta :D
@Palmer Eldritch:

Mentek egy kört a szocikkal a tömb körül, de éppen beviszik őket is.
@Palmer Eldritch: gondolom nem akarnak olyan gerinctelen, szarfaszu kocsogok lenni, mint orbanek a kordonbontas eseteben..

az allampolgari engedetlenseg ugyanis igy mukodik.
Az egész MSZP-t lecsukják? Ez miez?
Kiszorítják a médiát a Gyorskocsi elől
Ertseyt és Szilágyi Pétert most engedték ki.
Sipikém, írjál magyarul, rögtön többen fognak megérteni...
Ennyi év nem volt elég megtalálni a megfelelő gombot?

Amúgy lenne (lehetne) értelme annak, amit mondasz, de ékezetek nélkül - MITMONGYAK - leszarunk.
ŰűŐő és áé, ha érted, amit mondok, vaze.
Szilágyi szerint kb 40 előállított van.
@Palmer Eldritch:

Történelmi igazságtétel lenne, ha az egész MSZP-t lecsuknák.
Sajnos a kommunisták felelősségre vonása ebben a cionisták által irányított országban csak álom.
eladod a közvetités jogát?...igen hogyne, de hoyg érted :D
@imperial: ha lecsukjak oket, kihozzuk oket

ha az utunkba alltok, le lesztek dozerolva a gecibe.
ki ez a gyerek aki közvetít :D? annyira hoyg is mondjam...és élőben alkudozik :D
BBC élőben Prága Havel gyásszertartás de alatta írja a pesti eseményeket a leláncolt LMP-t
index megvette :D kuva nagy :D
Sodival történt egy kis baleset :)
Az állampolgári engedetlenségről akkor lehetne szó, ha a szaros seggüket ezek a képviselők is ott meresztették volna nem rég a blokádnál.
@felebarát: de bizony, van.

ugy szoktak mondani, hogy "nem kivan elni a mentelmi jogaval"

egyszeruen jogodban all lemondani egy jogodrol:-)
"A nap vértóba száll, Vérszagra gyűl az éji vad: Te tetted ezt, király! Levágva népünk ezrei, Halomba, mint kereszt, Hogy sírva tallóz aki él: Király, te tetted ezt!”
Az elempéseket engedik lassan kifelé.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: csak és kizárólag szabálysértés esetén mondhat le...

1990. évi LV. törvény, 6. §
A képviselő mentelmi jogáról - a szabálysértési eljárás kivételével - nem mondhat le. E jogát mindenki köteles tiszteletben tartani.
Gyurcsány most jött ki Molnárral. és ha jól láttam Zamecsnik Péter ügyvéd van velük.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Hát persze :)))

Még az elempésekbe is több kurázsi szorult, mint a hozzád hasonló szájkaratés netcigányokba :)
@imperial: ne mondd, hogy nem szoltam, kurafi...

remelem, osszefutunk az utcan, hogy lasd mit tud veled tenni 10 masodperc alatt egy megfeleloen kepzett netcigany:-)
@felebarát: gondolom ez szabalysertes, ellenkezo esetben a rendorok nem intezkedhettek volna.

ha ugy vittek be oket, akkor az bizony nemzetkozi botrany es orban fejet karon fogjak korbehordozni az euban...
Hiller:

Nem fértem be a rabszállítóba ezért a saját autómmal jöttem :-D
már sokkal korábban kellett volna ilyeneket esztergomi alapon is akár..
A tojásdobálás most véleménynyilvánítás?
mire föl zárják le a gyorskocsi utcát?..
egy kicsit off:
nálatok is döglődik az index maga?
mi alapján zárják le a gyorskocsi utcát???
@felebarát:
I. orbi rendeletére, valami problémád van vele?!
:))
@agyamputáltak: jogszabályok, csak úgy?..mire fel?..vagy mindegy, megyek inkább kávézni
@felebarát:
jogszabályok? ma humoros kedvedben vagy látom ;-)
képviselőként bemehet, adja oda a kezébe a kamerát, azt zavarja be a gyorskocsiba :D
@agyamputáltak: nem vagyok...csak vmihez tartani kéne magunkat, mert meg lehet őket buktatni, de ha nem jogok alapján akkor értelmetlen
elég furé fest ez a gyerek...kicsit butácskának tűnik :D de legalább közvetít
@Palmer Eldritch:
"Na, az MSZP megjelent szereplésre a Gyorskocsiban. "

Hát igen. Most még szabadon távozhatnak, de azért jó, ha megismerkednek a hellyel :-)
@STX Joe: ott fogjak mutogatni orbant jovore?

szertinted erdekelni fog barkit annyira, hogy vegyek a faradtsagot es elmenjenek odaig?;-)

ki latogatja rakosi, vaggy szalasi sirjat? senki. orban bortonevel is ez lesz a helyzet.
és megint ott a jobbklikk, nyal a narancsnak, keményen

Kövér legyőzte Pintért az új titkosszolgálatról szóló harcban
[origo]|2011. 12. 23., 13:34|Utolsó módosítás:2011. 12. 23., 13:45|
Címkék:Kövér László, Pintér Sándor, parlament, titkosszolgálat, szavazás

Megszavazta a parlament Kövér László házelnök módosító indítványait, amelyeket a rendvédelmi törvényhez nyújtott be. A kormány korábban nem támogatta Kövér javaslatait, amelyek csökkentenék a Pintér Sándor belügyminiszter által javasolt új szervezet, a Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ (NIBEK) jogkörét. Most a kormánypárti frakciók mellett a Jobbik is a házelnök mellé állt.!!!!!!!
@felebarát:
a jogot I. orbi formálja, szóval sokra nem mész azzal :)
@STX Joe: olvastad a matolcsynéférjének jótanácsait a magyar "jólléttel" kapcsolatban kiskáté a nyomorban
@Cirbi:

Az mondjuk nem baj, ha leszavazták a NIBEKET. Én tudok élni mindenhová belátó és minden adattal szabadon rendelkező szolgálat nélkül.
Az Index szervere mióta ilyen "elszállós"? Eddig úgy tudtam, hogy az egyik legstabilabb HU szerver.
Na'ba, hogy a NER ide is betette a szőrös lábát...
@Cirbi: abszolut nem tisztem vedeni a jobbikot, sot, de ezt a lepesuket en abszolut ertem, megertem es elfogadom..

hidd el, nem olyan nagy baj az, hogy don pinto gengszterekkel feltoltott privat titkoszszolgalatanak nem lehet mindent:-)
Orbán a mai nappal megbukott. Kész, vége. Innen ez már csak vegetálás.
@Fabius: az stimm, de szerinted ez érdemleges, vagy csak olyan mint a pokorni nem-je, nem oszt nem szoroz, mert okosan megoldják majd, amúgy a lényeg, hogy a jobbklikk megint bizonyította, hogy ők a fityesz előrretolt hadosztálya
Kellemesen csalódtam az LMP-ben. Eddig volt egy gyanúm, hogy ők a Fidesz emberarcú mutációjaként kerültek a parlementbe, mint NER-szabványos ellenzék. Természetesen nem a szimpatizánsokra gondoltam. A képviselők mostani bátor tette, egyértelművé tette előttem, hogy tévedtem az LMP megitélésében. Valódi demokraták.
Verekszik az álkeresztény szarházi "lelkész":

"Megvolt az első erőszakos reakció a kormánypártiak oldaláról - írja az Index. Varga László KDNP-s képviselő, református lelkész, egykori püspökhelyettes az aktatáskájával fejbe vágta az összeláncolva ülő Vágó Gábor LMP-s képviselőt, miközben átlépett rajta" - nol.hu
amúgy Gyurcsány mivel provokálta ki hoyg elvigyék, és azok a hülyék miért is vitték el...ennyire hülyék?
@Cirbi: egyebkent ugy gondolom, hogy ha mar osszefogast surgetunk, talan kezdjuk azzal, hogy nem mondjuk mindenre azt, hogy ab ovo szar mert a jobbik talalta ki/mondta/szavazta/terjesztette be...

kicsit probaljuk a sztereotipiakat es prejudikaciokat a jozan esz _moge_ szoritani.

en liberalis vagyok. szoval viragozzek minden virag. szeljobboldalt is:-)

aztan majd vivhatunk ujra ha a veszely elharult.
demokratikus keretek kozott kuldve el egymast a buspicsaba:-D
@nu pagagyí: Igaz, most én is nagyon pozitívan csalódtam bennük. Gratula nekik!
@Kompli: Ne hidd. Első Viktor királyunk személyesen választotta ki leghűségesebb alattvalóit, nem fog felállni ellene senki.

El kell fogadni: Ezt az embert csakis egyes egyedül kívülről lehet megbuktatni. Pont. Ezért lesz az, hogy bár nagyon utálom őket, de akkor is elmegyek leszavazni valamelyik ellenzéki formációra (MSZP, DK, LMP - Jobbikra nem visz rá a szívem, azért ott még nem tartunk), mert ennél úgyis csak jobb jöhet!
@Cirbi: a Fideszes hozzáállás szerintem azért változott, mert valaki rájött, kár feszíteni a húrt; gyanakodni azonban muszáj, amit ma elmeszelsz, ne halaszd örökké címszóval. Több apró részletben akár később is kibővíthetik akár egy új, akár egy már meglévő titkosszolgálat hatásköreit annyira, hogy megkapják az áhított funkciókat.
A Jobbiknak nem volt más választása, mint leszavazni. Ha támogatta volna, egyfelől részt vesz egy új AVH létrehozásában (és a szavazói ezt számon is kérték volna rajtuk), másfelől saját létezését kockáztatja, hiszen a nagyon radikálisokat egy szuperközpont simán kiszűri, kapcsolati hálóval együtt, ellehetetlenítésük pedig onnantól csak idő kérdése.
@nemecsek ernő áruló: belsoleg lehetetlen.
hacsak nem talal valaki egy leggyengebb lancszemet es garantalja neki a buntetlenseget, valamint azt, hogy pinter maffiajanak a keze nem fogja utolerni es nem jar ugy, mint vancsik zoltan pl.

egy parszor irtam mar, hogy a fidesz ugy mukodik, mint a klasszikus maffia.

a fidesz felsobb koreibe a belepes ugy tortenik, hogy el kell valamit kovetni a PARTert. ez bizonyitja a lojalitast es ez ad kesobb alapot a zsarolashoz a vezetoknek, ha esetleg a tag meggondolna magat, akkor rogton letartoztatna a pinter vezette rendorseg, vadat emelne a polt vezette ugyeszseg, elitelne a hando vezette birosag es bekerulne a pinter vezette bv-be.

ugyhogy ha valakibe szorult volna meg annyi gerinc es tisztesseg, hogy nem kivan ebben reszt venni, annak sincs valasztasa, mert legjobb esetben is sittre kerul evekre. ahol aztan barmi tortenhet vele, hiszen a partvezerelt eroszakszervezetek es hivatalok vizsgalodasa teljesen egyertelmuen bebizonyitana, hogy menekules kozben tarkon lotte sajat magat. esetleg ugy jarna, mint hodorovszkij jobbkeze, akit addig kinoztak putyinek, amig belehalt.

szoval ertheto.
lehet valasztani a belso kor akolmelege es a sitt es/vagy halal kozott.
@STX Joe: 235 volt, amikor hatalomra kerültek. Erről ennyit.
Bebesy Dániel , a Budapest Alapkezelő portfólió-menedzsere szerint a csőd felé vezető úton jár Magyarország:

vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/elemzo-orban-kijelenteseirol-csod-fele-halad-magyarorszag-365246

A csőd szar dolog. Elvtársak, térjetek már észhez! Nincs ott a Fideszben egy, egyetlen egy árva ember sem, aki ki merne állni? Kesztyűbáb mind? Mind a kétszázhetvenvalahánynak fontosabb a saját szaros egzisztenciája, mint az ország érdeke? Mind be van szarva Orbántól? Nincs egy se, akinek a józan esze és a hazaszeretete erősebb lenne a párthűségnél?
amúgy ezt is a rendőrség baszta el, ha nem nyúlnak hozzájuk, semmi nem lett volna belőle, de ők akcióztak...azt most morognak sokan és lehet elérték, hogy pár ezerrel többen menjenek ki..bár akinek nicns nete és nem olvasgat, csak a tvt bambulja, az erről semmit nem fog tudni
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Igen, akkor kap védelmet és amnesztiát, ha egy magasabbrangút, valami dont ad fel.
Kósa az LMP-demonstrációról: politikai paródia zajlik
Így hazudni...vagy talán el is hiszi?

Martonyi: "A jegybanktörvény módosítása és a stabilitási törvény nem akadályozzák az IMF-fel kötendő megállapodást"

profitline.hu/hircentrum/hir/251891/Martonyi:-A-jegybanktorveny-modositasa-es-a-stabilitasi-torveny-nem-akadalyozzak-az-IMF-fel-kotendo-megallapodast#szoljhozza
@naiszen: uhumm

te megtudnad vedeni mondjuk pinter bombaitol?:-)

emlekezz, hogy pinter szabadon intezte a leszamolasait a kilencvenes evekben attol fuggetlenul, ki volt kormanyon..;-)

kis emlekezteto pintyo eletutjarol:-)

igazszo.blog.com/2011/05/06/pinter-sandor-nyilvanos-titkai/
Na most már kurvára elegem van.
@STX Joe:

Én a HUF árfolyamról beszéltem (oda is van írva), mert az a megjegyzésed értelmetlen.

Mellesleg te is fél informálsz aztán, mert nem ártott volna a 180%-ba pontosan belerakni azt a 270 mrd Ft-ot.
@sárkányfő: a kérdések sorrendjében: nincs, igen, igen, igen, nincs.
Sajnos ez látszik minden egyes nap. Én még ezt is megbocsátanám, ha elénk lenne tárva egy elfogadható, több évet, akár egy évtizedet felölelő terv, egymásba kapcsolódó, összességében komplett rendszerré formálódó intézkedések leírásával, de mivel csak amolyan ad-hoc kapkodást látok, meg lejtőn lefelé nyomott padlógázt, ma vettem két jó nagy bőröndöt.
Bocs, nem vagyok jártas ezekben a körökben. :) Én kívülről azt gondolom, hogy Pintér anno feltette a lapjait Orbánra, akinek ő "A megbízható rendőr/titkosszolgálatos". Ez viszont azt jelenti, hogy van sok olyan, akiben nem bíznak. TEK, NIBEK létrehozása/leválasztása is egyértelművé teszi, hogy nem monolit a rendvédelem csúcsa - eleve nonszensz is lenne, ha ezt gondolnánk.
Mondjuk, az könnyen lehet, hogy a másik csapat meg csak az MSZP közvetítésével működik együtt ilyen fajsúlyos ügyekben. De azt hiszem, azt mindenki látja, hogy a Fidesz-vezetőkkel nem lehetséges még csak "békés egymás mellett élés" sem. De biztosan lenne igény és eszköz is arra, hogy oda kerüljön, ahova való.
Na, de fölöslegesen és naívan kotyogok, hiszen ez kizárt dolog, mert én ezt nem tudhatom.
@naiszen: rengeteg eszkoz van, de tudod az emberi minoseget az adja, hogy milyen eszkozoket vagy hajlando igenybe venni celjaid eleresehez.

azzal, ha en most siman elkezdem agyonverni a fideszeseket nem fog az emberi minosegemen javitani, sot.

marpedig en egoista vagyok es szeretek reggel nem belekopni a tukorbe:-)
Fasz ripacs Gyurcsány, azt hiszi, hogy már elfeledtük a kártékony ténykedését? Úgy rúgnám seggbe, hogy felmenne az aranyere a fogába plombának.
Ezek az LMP-nek öltözött SZDSZ-esek is elhúzhatnak a jó édes anyjukba.

Mr.Gupta - Európai származék (törölt) 2011.12.23. 15:21:09

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: És ki lehet cserélni az igazi vérkommunistákra. :-)) Vannak elegen fideeszesek, lehet szemelgetni.
@sárkányfő: Mindegyikről van anyaga Felcsúton. Nem hallottál arról, hogy személyesen mindegyiket ő interjúvolta a kis vályogviskójában?

És mindegyik benne akar lenni a csökkentett létszámban. Ezért gondolom, kezdik egymást beköpni, egymás farkasai lenni (bár a farkas szolidáris, csapatjószág és nagyon intelligens állat, bocs tőlük.)
vidékről lélekben mellettetek lesznek nagyon sokan. ne verekedjetek, ne kötözködjetek, de legyetek hangosan.
@Hülye aki elolvassa!: Kösz a nicked!! Tényleg kár rá 1 mp is. Mennyi önkritikátok van! Grat!
Kellemes Ünnepeket...Politika menteset...
@a szív fészkei: Kommunisták, liberálisok! A 8 éves munkátokról az előző választáson megkaptákok a bizonyítványt. Ezt a négy évet használjátok ki néma elgondolkodásra és ne járassátok pofátlanul a lepcses pofátokat.
Te jó isten! Még mindig van aki ezt a szar senki Gyurcsányt isteníti Bolgár úr ávós nyanya hallgatóin kívül?
Mesterházi? Az meg ki a f@sz?
az egész történetben a legjobban a rendőröket sajnálom. mindegy ki diktál a pénisz rossz oldalán állnak. mondjátok nekik, hogy miattuk is vagytok ott.
@Kilo166: aaaaaaargh!!!!!!

oda is menni kellene...

bakker, egy csomo inteznivalom van!

jaaaaj

de rossz idozites ez:-(

melyik ujjamat harapjam????
@Interlock: "...hiszen a nagyon radikálisokat egy szuperközpont simán kiszűri, kapcsolati hálóval együtt, ellehetetlenítésük pedig onnantól csak idő kérdése."

Feltehetően; bár szerintem nem a "nagyon radikálisokat" szűrnék, hanem a potenciális riválisokat. Egy klasszikust idézve: "a kormányzás művészete megköveteli, hogy sose engedjük át a kezdeményezést radikális elemeknek." Mivel radikálisok minden nemzedékben akadnak, ez ellen - bármilyen kurtán-furcsán hangzik - nemcsak felesleges, de nem is szabad tenni (nem tehetsz ellene, hogy ne legyenek). Persze - nyilván - mindig van, aki szét akarja zúzni, el akarja nyomni őket, mert irányítani akar, elébük vágni, de ez a rendőri, a katonai észjárás. A radikálisoktól leginkább akkor van komoly félnivalónk, ha megpróbáljuk elnyomni őket - _ehelyett_ inkább demonstrálni kell, hogy fel akarjuk használni mindannak a javát, amit felkínálnak. A mi radikálisaink is túl egyszerű fogalmakban látják a világot feketének és fehérnek, jónak és rossznak, Mi-nek és Ők-nek, viszont ha összetett dolgokra próbálják ezt ráhúzni, akkor megnyitják az utat a nagy tohuvabohu előtt, ami viszont azért gáz, mert a kormányzás művészete a káosz feletti ellenőrzés, ami effajta dualista gondolkodásmóddal nem megy, mivel így képtelenség átlátni az összetett problémákat. Ugyanakkor, ha egy radikális vezér átlátja az összetett problémákat, akkor az nem radikális, hanem rivális a vezető helyért folytatott versenyben, máskülönben a radikálisok veszélytelenek, mert csak hiszik, hogy fel akarják forgatni a dolgokat, hogy ők ragadhassák magukhoz az irányítást, valójában csak új szélsőségeseket teremtenek, új radikálisokat, akik aztán folytatják az egészet elölről. Egyébként a Jobbik tényleg komolyan fo5ott attól, hogy a médiatörvénnyel a kurucinfót akarják kicsinálni.
@Hülye aki elolvassa!: Hol olvastad, hogy itt bárki Furcsán feri híve lenne? Ha nem szeretjük a fityeszt akkor komcsik vagyunk, és libsik? Tudod amúgy mit jelenet a liberális? Onnan indult a te vezíred is. Neked is boldog karit!

Mr.Gupta - Európai származék (törölt) 2011.12.23. 15:42:59

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: 4-ig a Garibaldi kávézóban leszek a tér mellett.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: aztakurva... se köpni, se nyelni nem tudok...
Picsában sincs ehhez az ellenünk irányuló nemzetközi összeesküvés elmélete.
@felebarát: ledobjuk a fideszeseket ejtoernyovel.

ha gyoznek, mienk erdely

ha veszitenek, minek az orszag:-)

Mr.Gupta - Európai származék (törölt) 2011.12.23. 15:46:26

@Hülye aki elolvassa!: a ti 1,5 évetek többe fog kerülni mint az elmúlt 20 év.
Az imf a mi tulajdonunk is megmondta I Győzelem. A következő lépés az imf privatizációja lesz.
@lafatyolokft: Majd kiflicsöcsi akarom mondani kiflicsücsi jól megvédi az IMF-t is oszt jónapot
Név szerinti szavazás a parlamentben pár perce:
"Erdős Norbert - igen
Ertsey Katalin - börtönben
Farkas Flórián - igen"
fura ez droidaktivitás. viktorék harcbaküldték a szent matyórend nehézlovagjait?:) emitt Schindler Pistája súlyt le a szarpallossal, amott meg hülye aki olvassa!:)
a csaló Fidesz magának csinált választási törvény miatt ELDŐLT: Emberek FEGYVERBEEEEEE!!!!!!!!!!!
Az LMP még komolyan gondolja azt, hogy Magyarországon demokráciának kell lennie.
A Rendőrség jogellenesen fogta el a képviselőket, Fidesz pártutasításra. A kormány a karhatalmi szerveket saját magántestőrségeként használja. Láttunk már ilyet, 30 évvel ezelőtt.
Gyurcsány kiment, hogy mások akciójának fényéből lopjon valamit.
@Melee: egyszerüen negligálni kellett volna Gyurcsányt, és egy ostoba indokkal el is vitték...ennyi...ostobák voltak
@Hülye aki elolvassa!: Felébredtél csipkejózsika? Szerinted ki van most hatalmon te smartass? Most éppen ki fákingolja szét az országot? Jé csak nem az imádott f@szfej vezénylő tábornokod !!!
@Melee: @felebarát: orulok, hogy a legnagyobb problematok fleto jelenlete:-)

ezek szerint ratok meg hat a fidesz kommunikacio..:-)

par oraja pont arrol beszelgettunk, hogy az osszefogas kurva nehez lesz, ha kozben paran tovabbra is aladolgoznak a fidesznek azzal, hogy egyik, vagy masik ellenzeki csapatot, politikust kirekesztik...

az osszefogas az, amikor gyurcsany is a csapat resze, a jobbik is a csapat resze, az lmp is a csapat resze, a dk is a csapat resze, az mszp is a csapat resze. a 4k, a milla es mindenki a csapat resze.

ha kirekesztetek, nem sok kulonbseg van koztetek es a fidesz kozott. ugyanugy a megosztottsagot viszitek tovabb, ugyanugy az ostobasag es a rosszindulat, a bosszuvagy a velt, vagy valos serelmekert motival benneteket.

ebben az esetben bele se kezdjunk, mert mar most buktunk.
@Crip Lee:

Én azért a csomagolással megvárom a pontos, elfogadott törvényszöveget. Nem lennék meglepve, ha szépen csöndben EKB-IMF kompatibilisre herélték volna az utolsó pillanatban.
Fabius, ha megjelenik papírra nyomva a gyűjtemény, istenbizony megveszem.

nopersze külföldön, vagy kormányváltás után.

Ja? És csak azért veszem meg, hogy a gyermekeimnek elrettentő példaként mutassam meg azokat a mondatokat, amelyek nem tudtak esetleg őszinte mosolyt csalni a drága pártvezetés ajakira.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: es ebben az esetben pontosan az tortenik es az fog tortenni, amit ez az orszag es a nepe erdemel...

a karma nem csak egyenekre, csoportokra is igaz.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: én a rendőrség fellépésére mondtam, hoyg hülyeség volt...ennyi...azt, hogy Gyurcsány tett e valami vagy nem, nem tudom megitélni, de ostoba indokkal bezsuppolni embefreket, majd mire odaérnek, már visszakoznak, hoyg ez rosszul sült el...

oké...de akkor gondolkozzanak egységben, és nem egyénekben...mert Gyurcsány mostanság nem nyilvánul meg egységben...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ha a DK vezetői megjelennek testületileg, akkor elhiszem, hogy összefogásról van szó, és nem így reagálok. Gyurcsány egymagában nem a DK, még ha időnként szereti is azt mutatni.
@felebarát: @Melee: attol meg, hogy ideologiat gyartasz hozza a kirekesztes kirekesztes marad...

le gyurcsanyfanozhattok, de az fentebb a jobbikert is kialltam:-)

es ha gaudi oda tudott allni gyurcsany melle akkor nektek is el kellene gondolkodni, hogy mit is nyertek a gyuloleteteken..
@Fabius: Csak vásárlásra tettem javaslatot még én is:) Pénzem nagy része már biztonságban, aztán majd meglátjuk. Ilyen hullámvasúton még úgysem ültem.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: jaj hagyjál már te is ezzel az ökörséggel, én azt mondtam, nem igazán tünt fel, hoyg ő csapatjátékos lenne...erősen megy rá a mártirromságra...néha maradhatna a háttérbe...csak egy kicsit néha...rá is igaz, néha bölcsebb csendben maradni...
Esküszöm, ha Pesten élnék, ott lennék a 4 órás tüntetésen. Így viszont csak lélekben.
@Pantagruel: ez tetszett.
Ellehetetlenítés helyett jobb lett volna, ha kihasználást, háttérirányítást, túlzott aktivitást követő leckéztetést írok, igazából ilyesmire gondoltam. De amit leírtál, az a helyén van.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Az összefogáshoz néhány kifogásolt ember meakulpázása azért elengedhetetlen.

Fleto most lépett egyet ebbe az irányba azzal, hogy a Gyorskocsiból kijőve azt nyilatkozta, a show az LMP-é, ők maguk csak úgy gondolták érdemes csatlakozni.

Mellesleg jól tökön rúgta magát a Fidesz az előállításokkal. Ha én lettem volna Orbán, a lépcső tetejéről ordítottam volna, hogy el a kezekkel a képviselőktől, itt bazzeg demokrácia van!
@felebarát: nem nagyon tudom ertelmezni ezt a jelenlegi esemenyek fenyeben...

tudod, en is gyarthatnek most rengeteg okot es kifogast, hogy a jobbik miert ne.

de nem teszem.

es jo okom van ra, hogy ne tegyem.
neked ugy latszik meg szukseged van ellensegkepekre. neked ugy latszik meg kell a magyarazat, hogy miert viselkedsz irrealisan.

nekem mar nem.

en mindenkit fogadok, akivel kozos pontokat tudok talalni es meg tudok egyezni.
egyszeruen a jozan esz felulirja az erzelmeimet.
@Fabius: "Az összefogáshoz néhány kifogásolt ember meakulpázása azért elengedhetetlen. "

az egyetlen ami elengedhetetelen az orbania megdontese.

az osszes tobbi varhat.

es mindenki elobb fog meaculpazni a harcostarsanak, mint az ellensegenek...
@a szív fészkei: Másik eshetőségként ott az orosz és a belorussz példa: tüntetnek-tüntetnek az ellenzékiek, rendőrök oszlatnak és beviszik őket, a hatalom meg teljes nemzetközi elszigeteltségben él és virul. Csak Belorusszia Kelet - , M.o meg Kelet-Közép Európa. Egy mostanság kiteljesedő diktatórikus folt egy ilyen olyan, de mégiscsak demokráciák által körülölelten.

Egy a lényeg: az emberek masszív közönyén kellene áttörni. A beletörődöttségen. Ha ez nem fog menni, akkor a remény is elveszik.
@sárkányfő:
úgy látszik nincs (még?!)
@lafatyolokft:
vagy teljesen államosítják, ez esélyesebb :)
@Fabius:
csakhogy nincs demokrácia, ez valami torz lófasz :)
@Fabius: Nem te vagy Orbán? :-))

De hát ekkora öngólt lőni. Gyurcsány (és az LMP) is erre várt mióta. Hogy végre közéjük lövethetne már a Pintér. És lőn. Mekkora marhák.
sipi: persze szukseg van Gyurcsanra is lehalabb addig fidesz velefoglalkozik. csak ne akarjon mindig csatar lenni... ennyi

milyen ellensegkep? nekem nem ellensegem sem o sem az mszp sem a fidesz sem a jobbik

ertelmes megnyilvanulas mindenhol van
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"mindenki elobb fog meaculpazni a harcostarsanak, mint az ellensegenek"

Mikor arról szól a vita, hogy egyáltalán lesznek-e harcostársak, akkor a fordított sorrend célravezetőbb lenne.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: akiket ismerek, azok között minden pártnak van híve, és vannak (vagyunk, mert én is) minden pártot elutasítók is. Ahogy belőlük ki szoktak fakadni a "sérelmek", abból én úgy látom, hogy összefogás (nagy, tényleg nagy nemzeti egyetértés) csak egyféleképpen képzelhető el: jöhet minden régi és új párt, minden tömörülés szimpatizánsai, de (!)
- amikor győzelem van, mindegyik múltbéli arc balra el, nem kaphatnak semmiféle pozíciót
- mikor már nyugi is van, tényfeltárás és igazságszolgáltatás a legelejétől, mondjuk '89-től (ehhez ugyan nyilvánosan szét kell tépni pár kinevezést, tákolmányt, de egyetértés esetén ez nem gond)
Gyurcsánynak jó reklám volt ez az előállítás, előre ugye nem jelzett semmit, emiatt az átlagember gyanakszik, a vélemények megoszlanak. Szövetség csak úgy jöhet létre, hogy amikor arra már nem lesz szükség, akkor a nagy nevek eltűnnek - különben úgy járunk, mint Egyiptom.
Megható pillanatok ezek...minden jobbikos könnycseppeket morzsolgat a szeme sarkában...összefogtak a ratyi raccsoló ejrópéer demokjaták...és azt képzelik, hogy Orbán miatt a jobbikosok elfelejtik az elmúlt évek judeoliberális ámokfutását, a cigányok uszítását, a hazaárulást...

Hát, nagyot tévednek...fogják még a liberráltak Orbánt és a puha bánásmódot visszasírni :)))
@agyamputáltak: @szerénységem:

Torznak torz az biztos. Ráadásul elég balfaszok is Orbánék ahhoz, hogy egy mozdulattal nullázzák le egy ilyen demonstráció lényegét.

Ezek tényleg nem látnak át semmit, improvizációs készség, spontaneitás nulla.
@Palmer Eldritch:

Gyanús? :-))

Csak okosabb vagyok, mint egy ötödikes. Talán.
@sivatagi n.: nem felejtette al azt senki itt egy részlet az origoról:

"Az egyik LMP-s azt mondta, amikor meglátta Gyurcsányt: "most oldjátok el magatokat, és futás". Gyurcsány Ferenc és a Demokratikus Koalíció több tagja odament köszönni az LMP-s képviselőknek. Az egyik jelenlévő jobbikos ekkor azt kérdezte: "vízágyú, gumilövedék?". A jobbikos és LMP-s aktivisták azt kiabálták Gyurcsány felé fordulva, hogy "viszlát, Feri"."

Itt most nem azért tüntettek mert vissza akarják hozni az mszpt hanem egyszerűen azért hogy a fidesz huzzon el. Azért azzal még mindenki tisztában van hogy szar szar de az MSZP/SZDSZ négyzetesen szarabb volt orbán rezsimjénél.
@Fabius: ahogy celravezetobb lenne a teruljterulj asztalkam gyermeketkeztetes helyett es celravezetobb lenne a bosegszaru adoszedes helyett.

persze, fonhatjuk karba a kezunket es allhatunk dacos arccal, osszehuzott szemoldokkel, hogy "baszodj meg amig bocsanatot nem kersz.."

csak eppen pont ebbol elnek orbanek. ideje lenne eszrevenni, hogy amikor ezeket az infantilis jeleneteket levagjatok akkor azt teszitek, amit orban viktor akar. azert hozta letre ezt a megosztottsagot, azert osztotta meg az orszagot magyarokra, nem magyarokra, keresztenyekre, arulokra, mszpsekre, kommunistakra, jo emberekre es rossz emberekre, hogy ne lehessen osszefogni ellene.

divide et empire.

en ugy veltem, eljott a pillanat amikor a szemelyes erzelmeimet felre kell tennem. tul korai, ezek szerint. ebben az esetben nincs meg hova csatlakoznom, nincs meg kikkel "egy kovet fujnom".

de ha gondoljatok, akkor alljatok csak tovabb es varjatok bocsanatkeresre. aztan amikor elont a szar, lehet majd mutogatni es olyan elementaris faszsagokat beszelni, hogy "az mszp nyerte meg a fidesznek a valasztasokat"..

es hogy azert epult ki a diktatura, mert gyurcsany nem volt hajlando bocsanatot kerni. es ezzel meg is lesz magyarazva. igaz, hogy a szar be fog lotyogni a szatokba, de legalabb talaltok valakit, akire lehet mutogatni, hogy o volt a hibas, mert nem kert bocsanatot valamiert amig meg csak nyakig ert es bizony nekunk buszkesegbol egy tapodtat sem volt szabad mozdulni, amig meg nem tette..
es most tessek, nem kert bocsanatot es ime a kovetkezmeny.

erzed ugye, hogy ez elegge patetikus hozzaallas?
@kicsijuti: "de az MSZP/SZDSZ négyzetesen szarabb volt orbán rezsimjénél. "

???????????????????????
@kicsijuti:

Az SZDSZ 2.0 ugyanolyan bűnös mint gyurcsótányék. A TASZ-al karöltve főszerepet játszanak a gyilkoscigányok mosdatásában és uszításában, lásd a gyöngyöspatai szereplésüket.

A Jobbik egyik elsődleges céljának kell lenni, hogy az ilyen posztkommunista és szélsőliberális csökevényeket eltapossa.

Egy nemzeti párt nem kerülhet egy platformra a genetikázó magyargyűlölő kertész ákosokkal, meg a többi liberrált söpredékkel. Semmilyen célból.
@kicsijuti: ha ellenetek kell, akar zsido, cigany, mszps, szdszes, mszmps, mdfs, gyurcsanyista, bokrosista, nemzetkozi karvalytokes, imfes, eurabszolga es ezen barmelyikek berence
barmi.

a fontos az, hogy ellenetek legyen:-)
@kicsijuti:
hát ez nem igaz így ánblokk, csak az elfogult agyadban max. :)
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Gyurcsány színrelépésének annyi haszna volt, vele van tele a világsajtó:

index.hu/belfold/2011/12/23/gyurcsany_elviteletol_hangos_a_vilag/

De ettől függetlenül azt gondolom, az összefogást nem így kell prezentálni:

varanus.blog.hu/2011/05/25/elempeahibas

Ha mégis ez a gyakorlat, akkor viszont nagyon is okolt az a meakulpa. Orbán állatsága és megállítása ok lehet az összefogásra, de automatikusan nem jár a felejtsük el.
@sivatagi n.: már bocs, de akkor maradjon a Fidesz, azok a legyek legalább már elkezdtek jóllakni...
Olvasd el @Pantagruel: kommentjét, nagyon jól mondta: a radikálisok "valójában csak új szélsőségeseket teremtenek, új radikálisokat". Tessenek már leszokni az eltaposásról; meg kell hagyni azt a jogot az embereknek, hogy eldöntsék, kit akarnak bársonyszékhez juttatni, és amelyik párt azért rinyál, mert neki kis szelet jutott, az vegye tudomásul, hogy valamit szarul csinált.
Ha a Jobbiknak számítana a békés egymás mellett élés fogalma, 60%-os támogatást mérnének neki, és egyre csak növekedne.
@kicsijuti:

Idetaláltál, lekem? Pedig de nem hiányoztál...
A Mandineren már várnak, siess vissza....
@kicsijuti: "mivan mszps vagy? "

Nem vagyok maszopos, de szeretek a tényekkel foglalkozni, nem pedig az álomvilágban élni.
@Fabius: Hát igen. Gyurcsány nem tudjanem ellopni a show-t. Egy VágóGábor nem éri el még az én ingerküszöbömetse... :-)
Mellesleg amit Schiffer hordössze épp a Parlament előtt, a tőkés-munkás szöveg, na azért én is szívesen bezárnám egy sötét lyukba. Hülye.
– Mama, hogy van az, hogy az egyik maakcista lövi a másik maakcistát?
(Hofi)
Nem volt időm elolvasni a kommenteket - majd pótolom, mert szívesen verek itt tanyát.
A poszt zseniális, szétröhögtem magam, és ez felér egy karácsonyi ajándékkal. Köszönöm:))
@Fabius: mindig konnyebben lehet okot talalni a szethuzasra, mint az osszefogasra.

de mondom. lehet allni kemenyen, egyenes gerinccel es varni a bocsanatkerest.

en nem varok. ha ti nem jottok, jon mas. legfeljebb kevesen leszunk es elbukunk. de meg mindig jobb elbukni, mint hulyesegek moge bujva semmit nem tenni. mi legalabb tanujelet adjuk, hogy vannak dolgok amik fontosabbak szamunkra, mint a sajat buszkesegunk es egonk.

nekem megeri egy sorban menetelni a jobbikosokkal. annelkul, hogy ragaszkdonek a bocsanatkeresukhoz. pedig lenne miert. de nem erdekel. mert az en buszkesegemnel es bocsanatomnal sokkal fontosabb dolog az, hogy kesobb legyen meg mivel megserteni masokat, hogy aztan ujra lehessen bocsanatert dacoskodni...

de ha tovabbra is haragszomradot jatszunk akkor annyi tortenik, hogy ok nyertek. mert ez a fegyveruk. te kezedbe adtak csore toltve, te meg sutogeted....
@Fabius: "Az LMP a Parlament előtt gyülekezik, idevárják a szocialistákat és minden demokratát."

ahogy elnezem, te vagy az egyik utolso bastya..:-DDD

az lmp le sem szarja a meaculpazast...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Sipi, tudod, van egy amerikai mondás:

"Ha van egy magyar barátod, már nincs szükséged ellenségre."

Úgyhogy lófasz lesz itt, nem forradalom.

(Az MSZP összefogna az LMP-vel, az LMP nem fog össze senkivel, a Jobbikkal nem fog össze senki, a civileknek se pénzük, se igazi szervezettségük, úgyhogy elvagyunk. )
Hány órakor kezdődik a tömegbe lövés?

Akkor azért majd bekapcsolom a tévét.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: nyilván azért mert így magukhoz tudják édesgetni az mszp csalódott híveit, akik mondjuk eddig atvs mszp propagandát hallgattak hogy az lmp a fidesz bábja.... A mai egy nagyon ügyes húzás az lmptől, nem lepődnék meg ha hamarosan népszerűségben leelőzné a maszopot. meg reméljük a jobbikot is, és akkor 2014 sima ügy lesz. ezt is reméljük.
@DarthVader: és ez az az általános optimizmus, ami viszi előre az országot!!! hova is?
@DarthVader: meglatjuk

de sajnos a tapasztalatok es tortenelmi ismereteim alapjan neked lesz igazad valoszinuleg.

lasd fabiust, akinek az a problemaja, hogy mert ott reszt venni es kulonben is...!

es igen, amig az ellenzek azzal a a puskaval lovoldoz egymasra, amit a fidesz toltott meg nekik, addig orban azt csinal amit akar es addig, ameddig csak akarja csinalni.

bar azt kel mondjam, hogy ma fleto es az lmp is tisztessegesen viselkedik/viselkedett.
@EzVan:): "hova is?"

A bányába. Mint a bánya lovak.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"bar azt kel mondjam, hogy ma fleto es az lmp is tisztessegesen viselkedik/viselkedett. "

Ezt speciel osztom.

Mellesleg nem mondtam, hogy ne legyen összefogás. De azt igen, hogy legyen meg hozzá az alapvető feltétel. Nem olyan borzasztó nagy elvárás az, hogy kimondjuk: elkúrtuk, bocsesz, az összefogás érdekében változtatunk, és ezúttal kivételesen meg is tesszük.
@kicsijuti: teljesen mind1

megmondtam, ellenetek barkivel osszeallok aki igenyt tart a kepessegeimre, szemelyemre.

es buszke leszek ra, ha hazaarulonak neveztek, ha kollaboransnak, ha zsidoberencnek.

azt akarom, hogy tudjatok: sokan vagyunk ellenetek es mindenki a szovettsegesunk, aki hajlando elfogadni minket ellenetek.

barkivel hajlando kompromisszumokat kotni, barki melle beallok. egy a fontos: pusztuljon orban a minisztereloki szekbol es vigye a sleppjet, a maffiozo pintert, a gyerekkuro semjent, a buzi szajer kamufeleseget, poltot, balsait es stumpfot az alkotmanybirosagbol, vigye a szar alkotmanyat..

amig meg van ra lehetosege. ha mi csavarjuk ki a hatalmat a kezebol, az szilankos tores lesz es az asszonynak kell torolni a segget elete vegeig minden kalbajszos-palinkas rityentes utan...
@EzVan:): A magyar zemberek szellemi szinvonalát ismerve soha nem voltam optimista ilyen téren.

(Amikor a FIDESZ bedobta a parlamentben a "térdre, csuhások"-at, akkor ment el a kedvem az egésztől. Ők meg már akkor megmutatták, mekkora tahók. És most jön Kövér Laca, hogy holmi firkászok megsértik az országgyűlés jó hírét vagy mi a szart. Miért,van neki? És nem szakad le a pofája az állatjának)

Úgyhogy valószinűleg én is úgy teszek, mint Antal Józsi, lemerülök és kibekkelem.
@kicsijuti: "az MSZP/SZDSZ négyzetesen szarabb volt orbán rezsimjénél."
ROTFLMAO! :DDDDDDD
@Fabius:

"Nem olyan borzasztó nagy elvárás az, hogy kimondjuk: elkúrtuk, bocsesz, az összefogás érdekében változtatunk, és ezúttal kivételesen meg is tesszük. "

Nem igazán értem, hogy ezt most a nem összefogók melyik halmazára érted
Visszatert a Kossuth ter. :) Lehet itt meg boldog karacsony.... ?
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"vigye a szar alkotmanyat.."

Ne vigye, vegyük. Hogy legyen mit elégetni közösen, összefogva.
@DarthVader:

Ezt a szocialistákra általában értem.
@Fabius: Ja. Aszittem, Gyurcsányra.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Tudod b+ igazad van.
Leszarom, hogy kinek mi faj.
A sok hulye bent sir a homokozoban, hogy elvettek a kifestokonyvet.
Ne kerjen bocsanatot senki. Csinalja mindenki a dolgoat.
A Jobberek alljanak fel! Zarjak a jobb szarnyat. Hogy megmutassak, hogy eleguk van. ne csak a kurocinfon anyazzak orbant.
A libsiballerkomcsik zarjak le a bal szarnyat. Mutassak meg, hogy a demokracia ebben az orszagban nem eltaposhato, nem legyurheto, nem atirhato.
A semlegesek, akik erzik a szar sagat, alljanak be kozepre. es uvoltsek egyutt, hogy ideje menni. Hogy hazudnak ezek is ejjel, nappal, lassan masfel eve mar.... Es eleg volt.
Nepszavazas? Ha minden budapesti pooogar vinne egy teglat.... Es szepen csak lepakolnak a parlament fuvere..... Mintegy jelzeskent....
Nem, mi nem dobalunk utcakovet. nem zsenant...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Furcsán Feri azzal, hogy elvitette magát nemzetközivé tette a láncos forradalmat. Arra senki se figyel Csádban, hogy Kari Gergőnek ráléptek a lábára, vagy hogy Vágónak dipó táskával bevágtak. De arra hogy egy ex ministerpresident rabosítva lett már felkapják a gólyára vadászók a fejüket. Már régóta megy a megosztó politika, az új történelem teremtés. Kiválasztott nép aki gyorsan fut és nagyot ugrik, aki ezt nem hiszi ellenség, antimagyar. Arra nem figyel I. Győzelem, hogy ezzel a választási törvénnyel ők is nagyon gyorsan a kispadra szorulhatnak.
@DarthVader: Az a pici, hegyesfulu....
Amugy te vagy az apam? :)
@DarthVader: tudod, én is így voltam vele.

De most már végleg eljött a határ. Ott vagyok, ahol sipi. Az, hogy a 25 éves fideszesek mennek a levesbe a régi komcsi darabokkal együtt, majd utána eldől, részletkérdés.
@Mi a Mano: Apád? Hát, minden leszármazottam intenzív nethasználó, ki a fene tudja ebben a nagy kavarodásban :)
@lafatyolokft: ez a lényeg, és az üzenet is átment a cimzetnek, az eunak, meg az ájemefnek. Külön tanulmány a függetlenek magasztos dumája a lebsszuk mind a két oldalt, hol élnek ezek a korlátoltak?
@DarthVader: Néhány év közös cella majd összehoz mindenkit... :-))))
Feri milyen jó ütemben lépett a táncba... :)
@dfcwolf: az a siralmas, hogy csak ő kapcsolt időben, de legalább kapcsolt, és az lmp asszem Kukorelli a nyilatkozata alapján ez a lemondósdi, meg jó csapda volt a fityesznek :-)
Honnan lehet tudni, hogy az LMP, az az SZDSZ utódpártja? Csak azért nem hiszem el, mert minden félkegyelmű azt hörgi.
@Pszt!:
Nagyon egyszerű. Kérdezd meg bármelyik más párt szimpatizánsát. :) Ők már csak tudják. :)
@Pszt!:

Sehonnan, mert nem az.

Ha igen, akkor pont annyira, mint ahogy a jövőben minden jobboldali párt a Fidesz, minden baloldali a maszop utódpártja lesz kivétel nélkül.
no komment

Drasztikusan szigorodik a szabálysértési jog, fiatalkorúakat zárhatnak felnőtt bűnözők közé, néhány esetben pedig súlyosabb büntetésre számíthat a szabálysértő, mint a bűnöző.
@Cirbi: Senkit nem hagyunk az út szélén....
@2llkedő: jahh, kösz, ott legalább van hely, ahová visznek ott nem igazán
@Interlock: ja-ja, nem is azért írtam, hogy ellentmondjak, csak eszembe jutott.

amúgy ezek a "fegyverbe!", meg "gyerekek, könyörgöm, akasszuk fel!" hevülések naggyon komolyak. :)
@Interlock: kaja közben átfutottam egy csomó blogot, kommenteket, és hát... Összefogás akkor lesz itt, ha belemarkolok a gyújtósba.
Ha azok az emberek gyűlnének össze a Kossuth-téren, akik Gyurcsány behappolásán örvendeznek, akkor talán elférnének az M1-M3 kihajtók között; ha csatlakoznának az LMP kárán örvendők is, betelne Pest megye. Túl nagyok a vélt vagy valós sérelmek, túl közeliek az emlékek, túl sok ember azt is leszarja, hogy fél a jövőtől, és a (fővároson és vonzáskörzetén kívül egyébként szinte ismeretlen) szervezők meg még az időpontválasztást is elkúrták. Lehetne szépíteni, de minek.

Közben - csak párat kiemelve - töretlen elszántsággal "megszavazódott" a családvédelmi, stabilitási, választójogi, szabálysértési törvény, költekezéseihez szabad kezet kapott a Szent és Sérthetetlen Jobbkéz, és ezeken túl is annyi minden változott, hogy a feléig sem jutottam, mire kihűlt előttem a lecsós rizs. Ezek mellé, Kósa szerint szimpla cirkusz volt a mai megmozdulás, Vona pedig értelmetlen ballib vergődésnek tartja.

Korai volt még forradalmat kiáltani, úgy érzem; az majd akkor lesz, ha a magamfajta, a fővárostól 100 km-en túl élő tróger is elindul. A mai esemény nem az volt, amire elindultam volna, de vannak ötleteim, hogyan lehetne máshogy csinálni:
- hagyjátok a demokrácia védelmét, meg a nagy és szép eszmék hirdetését; pénzből élünk, munkát, rendet, köz- és jogbiztonságot, mindenkire egyenlően érvényes jogokat és kötelességeket akarunk (ha ez megvan, a demokrácia szinte észrevétlenül, magától ott terem)
- kiszámítható, tervezhető jövőt is akarunk (vérjobbikosok kedvéért sem a lámpavas, sem az eltérő világnézetűek eltaposása nem az)
- ha egy mód van rá, ne bevásárlási hajrák, vagy épp nemzeti ünnepek, hosszú hétvégék napjaira szervezzetek ilyesmit
- és talán a legfontosabb: hagyjátok a faszba a pártokat, Gyurcsányt, Schiffert, Vonát, Bajnait, meg az összes jól ismert közéleti arcot, mert garantáltan több ember utálja mindegyiket, mint amennyi hívet be tudnak vinni a táborból, és akkor minden energiátok arra fog elmenni, hogy egyben tartsátok a széthúzó, fintorogva kezet fogó csoportokat (olyat választani, akit meg mindegyik csoport elfogad koordinátorként, pláne lehetetlen lesz)

Egy valamirevaló megújuláshoz mi, a trógerek vagyunk a bázis, hiszen akárki kerül majd trónra, azt mi tartjuk el. A mi nyelvünkön kell hozzánk szólni, a mi teljesítőképességünk mindennek az alapja; nem biztos, hogy forradalom lesz, ha a megfelelő emberek megtalálják a megfelelő hangot, de hogy akkor tényleg elindulhat egy (hosszú, nehéz, és fájdalmas) megtisztulás, abban biztos vagyok.
Mindenki, aki egyetért velem, emelje fel a jobb kezemet :-)
@felebarát: én azt nem értem, hogy döntő többségben csak Jobbikos oldalakon kerül ez elő, még a népszerűbb, szókimondóbb blogok is hanyagolják (pedig ez utóbbiaknak aligha lehet megtiltani, miről írjanak). Ez miért lehet?
@Interlock:

Miért? Elárulom anélkül, hogy meg akarnék bántani bárkit. Szóval a gondolkodás képessége miatta van. A párhuzam ami a jobbokos oldalakon olyan népszerű arányaiban így néz ki:

320.000 vs 10.000.000.

Izlandon összlakosainak száma nem tesz ki egy fél Borsod megyét. Az egy főre jutó GDP mégis így néz ki:

Izland : 52 764 dollár
Magyaro: 13 023 doláár

Izlandon 63 tagú a parlament és nincs pl vasút, aszfalt út is alig, nincs önálló hadereje, vagyis a fő pénznyelők nem is léteznek ott. Cserébe van jelentős halászhajó flottája, elég felségvize, és ezekből akkora GDP mérlege, amilyen nekünk sose lesz.

Mit akartok ezen összehasonlítani?

Értem én, hogy az elzavarták, juhé! - romantika meg minden, de lehet legalább a legalapvetőbb különbségeket látni kéne. Ha van bevételed csak szarul van elosztva úgy nem mutatvány az átcsoportosítást megoldani. Itt meg azért föl kell tenni a miből kínos kérdését, mielőtt bármihez nyúlunk.
@Fabius: hasonló magyarázatra gondoltam én is, meg - miközben olvastalak - arra, hogy megbántani nem, felbőszíteni viszont biztosan sikerült néhány radikálist.
Na de: mi van akkor, ha OV úgy döntött, megjátszik egy ilyen kártyát? Mielőtt a stabilitási törvényt elfogadták volna, szentül bíztam abban, hogy megint kétfélét beszél, és jó nagyot blöffölt, a szabadságharc szellemét védendő. Na de most? Barroso aligha fog segget csinálni a szájából, az IMF email-ben boldog 2012-t kíván, nem kapunk egy vasat sem. Leminősítés úgy jön majd, mint most a hó az égből, elszáll (izé, a Holdig kilő) a CDS felár, rengetegen megszabadulnak az államkötvényeinktől, újat nem vesznek, még kiküldik a februári nyugdíjakat, aztán csőd (opcionálisan az orvosok felmondása miatt szükségállapot). Nem vagyok gazdasági szaki, szóval ha valamelyik pontnál tévedtem, javítsatok nyugodtan, nekem eddig ez a sorrend jött ki.
Csőd után mindenki teljesen megharagszik ránk, és vagy örökre kizárnak minden társaságból, vagy felügyelőbiztosokat kapunk, kilóra leszünk eladva. Olvastam olyat, hogy OV arra játszik, az EU (és az EUR) hamarabb bukik, mint mi, és akkor nyertünk; ez vegytiszta hülyeség, a német kollégáktól tudom, hogy utolsó leheletükig ragaszkodnak mindkettőhöz, legfeljebb kevesebb tagállammal, az belefér. Vagyis inkább kizárnak, leírnak, elfelejtenek minket. Baba fasza, na és aztán? Elszigetelt térségben a kannibalizmusnak elég rossz a hatásfoka...
@Interlock:

Nagyjából stimmel a meglátás, de két dolgot elfelejtesz:

1: az Unió - IMF (vagy valaki más) pénze nélkül pillanatnyilag életképtelenek vagyunk.

2: olyan helyzetben van Európa, mikor a különcködős korszaknak vége van.

Vagyis tökmindegy mit írtak a stabilitási törvénybe ma, két választás van:

1: összetépjük és írunk másikat,

2: Orbán is kap egy levelet mint Berlusconi, és egy napon belül megy a levesbe.

A koldusok nem diktálják a feltételeket, hanem elfogadni szokták azokat és megköszönni a lehetőséget.
@Fabius: világos.
1. Bár szó szerint nem írtam az életképtelenséget, a kannibalizmussal erre céloztam.
2. Nagy kérdés, hogy "aki marad, nem különcködik", vagy "aki különcködik, nem marad". És sajnos nem mi döntünk, mármint az eccerű emberek, hanem a felhatalmazás nevű mindentigazolócsodaszerrel bíró hazai és külföldi figurák.

A két választással kapcsolatban:
1. Tépést vállalok, de ne Matolcsy írja már a másikat, ha lehet
2. Amikor már Török G. is úgy látja, hogy OV öngyilkos játszmába kezdett, akkor szerintem ez mindkét esetben igaz; itt meg az a kérdés, mit fog ehhez szólni a másfélmillió vakhitű, meg az egymillió Jobbikos.

Tudod, az, amit a koldusra mondtál, csak a saját helyzetét felfogó koldusra igaz. Én úgy érzem / látom, hogy ebben az országban a polgárok egy része nem szeretne koldus lenni (de némelyik már az), egy része nem hisz az egészben, a kormány és a sleppje pedig mindent megtett, hogy ők ne legyenek azok, minden más meg le van szarva.
Az önző, nagypofájú, arrogáns faszkalap koldusok inkább éhen döglenek egy hajléktalanszálló előtt, de soha ki nem mondanának olyasmit, hogy "köszönöm".
@pástétom: A férjem kint volt délután a parlamentnél, azt mondja 5 ezren lehettek, főleg harmincasok. (tegnap a sajtószabison is ennyien lehettek, de idősebbek)

Reményhal és mindenkinek Kellemes Ünnepeket! A Boldog(abb legalább) Újév meg jó lenne! :-))
i van már, nem enged elküldeni semmit, azzal hogy tiltott kifejezést használtam. "Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!"

Gestapot éltetni, zsidózni lehet?
Amúgy Izland geotermikusságáról akartam betenni linket. Erre kényes, Pista nácira nem?
@a szív fészkei:

A blogmotor kasu még mindig, húsz perce próbálom elküldeni amit Interlocknak írtam, de azt se hagyja.
@Fabius: Nem tagnap javítgatták? Sünetelve...

Na ezek meg befekszenek a zsidóknak a helyünkbe: profitline.hu/hircentrum/hir/251827/Montenegro-januarban-IMF-hitelt-ker A nagyon hülyék, hol a függetlenségük, büszkeségük és a szabadságuk????????? (Uhh , pedig van tengerük is)
@a szív fészkei:

de igen, viszont ma az Index is szarakodott, és nekem most se megy rendesen.
@Fabius: biztosan valami nagyon csúnyát írtál. Fúúú, hát olyant ám nem szabad :-D
azon gondolkodtam...hogy összefüggéseiben megállná e a helyét eme gondolat menet...

Az EU egy fővállalkozó, MO az alvállalkozó, aki csinálhat elég sok dolgot a vállalatával, de aláírt egy két szerződés, ami alapján kapja a pénzeket a fővállalkozótól, aki ezáltal bele tud szólni egy két dologba...és ha nem tetszik neki, vagy megsértjük eme szerződéseket, akkor nem kapunk pénzt, ő meg nem tud fizetni a munkásainak (nyugdíjas, állami aparátus) és lehúzhatja a rolót...
@felebarát: szerintem az, hogy az EU lehúzza a rolót, csak akkor képzelhető el, ha mindenki nekiáll kuruckodni. Pl. egyetlen adósa sem fizet (mi nagyon kis halak vagyunk), a külföldi leányvállalatai, távol-keleti beszállítói erősen megdrágítják a munkaerőt, vagy akár haza is kényszerítik a kihelyezett termelést. Egy ilyen forgatókönyvhöz szerintem atomháború kell.
Sokkal nagyobb esélye van - szerintem - annak, hogy a döglődő USD bármi áron történő megmentése, primer valuta-jellegének megtartása miatt az USA a bukásig gyengíti az európai (politikai és gazdasági) szövetséget, vagy épp Kína dönt be mindent, hogy a jüan átvehesse a dollár helyét a világpiacon.
@Interlock: bocs, mi húzhatjuk le a rolót...

igaz, nem volt érthető
@Fabius: Hát ez igazi öngól volt! A többiről nem beszélve /levelek/.....

De átvitte az új titkosszolgálatot, a családvédelmit stb. percek alatt. Neki most ez számított, s még mindent jan.1-je előtt meg fog szavaztatni, s utána tojik mindenre. Főleg a népre. Magának a kalácsot kisütötte az elmúlt 20 évben. Elszámoltatónk hazafelé nem nyomoztat? Persze, mert jogilag komfort.... Egy erkölcsi hulla...
Spontán szeretet megynyilvánulás a Parlamentnél az LMP tüntetés után!

www.youtube.com/watch?v=YYa2rhkZ3RE
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Lehet, hogy van valami mondanivalód. de ordenáré stílusod mindent beborít!
@anyósnyelv: latod, ezert kellene mar levetkoznotok vegre a sznoberiat es kepmutatast.

a szar aranylameba csomagolva is szar marad a gyemant pedig egy kupac loszar kozepen is gyemant.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: annak nincs mellékhatása, amit a fityesz most csinál annak van, úgy hogy bemódósítottam ;)
süti beállítások módosítása