Egyszer volt, hol nem volt, volt nekünk ez a nemzeti jelképünk a Himnusz. Szavaltuk, énekeltük egészen a legutóbbi időkig, aztán most a napokban sajátos jelképként kezdjük használni. Dopeman Himnusz 1.0 bazmegjét az aktuális hatalom a rendszert érő furkósbot támadás jelképének minősítette, és éppen nyomozás folyik a rapper ellen. De mi van, ha ugyanezt a Himnuszt nemzetünk határon túl élő fiai is ugyanerre használják?
A Himnusz bazmeg 2.0 a román jégkorong válogatott nevéhez fűződik. Róluk tudni kell, hogy a 26 fős román nemzeti válogatottból 24 játékos magyar, 1 ukrán honosítás, és egy igazi román fért a keretbe. A múlthéten zajló EIHC torna Románia - Magyarország mérkőzésen ezek a Románia államhatárain túl élő srácok a mérkőzésen felhangzó nemzeti himnuszok alatt a románt nem, a magyart viszont a válogatottunk fiaival együtt énekelték. A román sajtó és közvélemény agya rögtön szíjat ledobva dadogott le, most pedig együtt ordítanak skandallumot. Mert hát mit is üzentek ezek a srácok a Himnusz énekléssel a román államhatalomnak?
Pont azt, amit itthon Dopeman a mieinknek: bazmeg!
A bazmeg a Gyurcsányt, bazmeg az Orbánt felváltotta az itt a Himnusz, bazmeg a kormányod, amit szemmel láthatóan meg is értettek a címzettek. Én meg csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon kiállunk-e ezekért a srácokért hivatalosan? Mert szerintem ez tökös dolog volt tőlük, én szívesen mondanám, hogy hehe, ez az, szép volt! - de bizonytalan vagyok a dolog visszhangját illetően: nem ártok-e nekik? Hisz az ellen, aki a határ innenső oldalán tette ezt nyomozás folyik. Ezért inkább csak megkérdem a szélesen vigyorgás előtt: őket ugye nem fogjátok nyomozás alá vonni a nemzeti jelkép felhasználásáért? Vagy a kettős mérce bejátszik, és amíg vesszen aki a hazai elitet bazmegeli, addig éljen soká aki a szomszéd elnyomónak oszt ki egy tockost vele?
Foglaljatok állást iziben, mert egy szmájlival telepakolt emilt se merek küldeni a csikszeredai hokis haveroknak a hivatalos álláspont ismeret nélkül!
Ui: A fociokos félnótásnak üzenem ötlettelenség esetére: kapjátok elő a VB győztes spanyol válogatott katalán tagját, Puyolt, és hivatkozzatok rá erősen. Ő sem volt rest a győzelem után a katalán zászlóval flangálni gyakorlatilag mindenhol. Itt egy bónusz fénykép, nem kell megköszönni. Hisz teérted hajtok, hogy mindened meglegyen.
2011.12.19. 05:04
Himnusz bazmeg 2.0
Címkék: bazmeg jégkorong himnusz dopeman
72 komment · 3 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr723474606
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Megint szlovák belügyekbe avatkozunk 2011.12.19. 13:48:26
Boldoghy úrtól elvették a szlovák állampolgárságot a magyar miatt, semmi baj, mostantól majd ide fizet adót és járulékot. Nálunk minden dolgos kézre, minden befizetett pénzre szükség van. "A magyar kormány felháborodással értesült arról, hogy - ...
Trackback: Orbán mögött meredező sztálinista zászlóerdő 2011.12.19. 13:47:32
Gyaláz-e nemzeti jelképet a miniszterelnök azzal, hogy a Rákosi-diktatúrát idéző péniszjelkép-dekorációt csináltatott a nemzeti lobogónkból?(A fidesztrollok kedvéért ezt mindjárt pontosítanám is: péniszjelkép, más szóval fallikus szimbólum alatt bármit...
Trackback: Bazmeg az Orbánt, bazmeg a kormányt! 2011.12.19. 13:46:39
Olvastad már a szöveget, ami miatt Dopemant bactatja az ügyészség? Olvasd el most! Nem a nemzeti jelképünket sérti meg, hanem a parlamentlakókat sértegeti Dopeman, amikor arról bazmegol, hogy a magyarokon már csak a jó isten segíthet. A VII. ker...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ez a szuterenitás megnyilvánulása...persze rengeteg kérdést felvet mindez, akkor két magyar válogatott játszott meccset és a magyarok győztek csak a kupa maradt kinn a románoknál mert elsinkófálták? vagy a határon elkobozták? tárogató és turul volt e? meg a nemzeti griffmadár lecsóval és mangalicakolbásszal meg paprikás krumplival, akkor most -jog szerint ez lenne a következő lépés- deportálják a magyar himnuszt kántálókat mert elárulták a román nemzetet és akkor Magyarország rögtön ki9fizeti az ezekre költött rengeteg lóvét a románoknak és honosítja őket két magyar útlevelet is kapnak nem egyet egyet arra hogy bejöjjenek a másikat meg hogy menjenek anyjuk picsájába
Szeretek ugyan első, lenni, de ötszázhuszonhatodiknak sem utolsó! Hát kíváncsi vagyok, mit tudnak kezdeni vele....
És mi a helyzet Győzikéékkel? Ott nem is volt pár millás adócsalás? Nem azért, hogy érdekelnének, de megint sika-mika? Ennél többen, többön is osztoztak.
És mi a helyzet Győzikéékkel? Ott nem is volt pár millás adócsalás? Nem azért, hogy érdekelnének, de megint sika-mika? Ennél többen, többön is osztoztak.
Dopemant végigmazsoláztam, s én semmit, de semmit nem találtam, ami ütközne a magyar himnusszal! Csak gyalázta a parlamentben ülőket - egyértelműen. Ez manapság bűn. Üljön be egy kedves képviselő, ha még meg van /a könyvtárba ott alul/,s lapozzon bele Szechenyi,Deák... nem is sorolom írásaiba,s rá jön. Befejeztem. Azért még ébredezek. /K.topic - onnan láttam eredetiben, vagy kicsit később/
@Rodeo36: Nem gondolod, kicsit vulgáris vagy? Vagy Te is ébredezel, s még nem megy a viselkedés! Nem bántásból írom, csak olvastalak.
@anyósnyelv: vulgártalanítsd és írd ide bele, várom, mihelyst felébredsz imádom amikor cizzelláltak vagytok, miközben egy rablóbanda kifoszt benneteket...csak csipkésen és irodalmian hogy ne fájjon a törvény erejével ki vagytok fosztva és még nem kész a mű brühühühühű
hööööh, TG meakulpázik, asszem eső után köpönyeg, max annyi öröme lehet az embernek, én megmontam, de attól még jön az a vízözön mögöttünk, és nagyon közel van...
2011
dec 19 421. A mindenható kétharmad01:28
Ennek a blognak az egyik első bejegyzésében, még a választások előtt, arról írtam, hogy a kétharmados többségre inkább lehetőségként, semmint veszélyként érdemes tekinteni. Az elmúlt másfél év világossá tette, hogy tévedtem. A kétharmad ugyanis – ha nem elég megfontolt és mérsékelt kezekbe kerül – rabul ejt: miután ilyenkor valójában a többség birtokosa válik az alkotmánnyá, bármit megtehet, s aki bármit megtehet, könnyen mindenhatónak érezheti magát
torokgaborelemez.blog.hu/2011/12/19/421_a_mindenhato_ketharmad?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_12_19&utm_campaign=index
2011
dec 19 421. A mindenható kétharmad01:28
Ennek a blognak az egyik első bejegyzésében, még a választások előtt, arról írtam, hogy a kétharmados többségre inkább lehetőségként, semmint veszélyként érdemes tekinteni. Az elmúlt másfél év világossá tette, hogy tévedtem. A kétharmad ugyanis – ha nem elég megfontolt és mérsékelt kezekbe kerül – rabul ejt: miután ilyenkor valójában a többség birtokosa válik az alkotmánnyá, bármit megtehet, s aki bármit megtehet, könnyen mindenhatónak érezheti magát
torokgaborelemez.blog.hu/2011/12/19/421_a_mindenhato_ketharmad?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_12_19&utm_campaign=index
van valakinek valami ötlete arról mi a frászkarikának kell a törpének 4800 milliárd forint hitel 2.8% os kamatos kamatra? mire fogja elbaszni (majd cizelláljátok) mert eddig 14000 milliárdot baszott el 19 hónap alatt nyom nélkül, még a 4800 milliárd meg mindezek kamatos kamatai 25 évre az kb. 38000 milliárd forint össztartozás ez lesz a következő 10 kormány büntetése meg kellene tartani a törpét és gittegyletét mert már 2016 ra tolják a dolgokat amivel az utódaikkal akarnak kibaszni hadd legyen nekik is örömük 40 évre persze a lakosság kivándorol és ők maradnak magukra 300-an meg az oligarcháik a és akkor kikből akarnak megélni ki fogja őket fizetni és miből a csányi a vagyonából? meg a széles cuci?
@Rodeo36: talán majd az okosok megmondják, de szerintem a saját gazdasági köreinek a megerősítésére: névleg állami bank, állami szolgáltatók, állami állami lófsz
Tényleg tökösek voltak a srácok, jó poén volt! De nem tudom Gyík. Szerintem illetlenség volt. Itt nem az számít ki melyik himnuszt érzi magáénak, hanem milyen mezben játszik. Márpedig a román válogatott nem magyar mezben játszik. Szerintem jogosan háborodnak fel ezen a románok. A tót balhé mellé nekem egyáltalán nem hiányzik egy román.
Szerény véleményem szerint nincs ezen mit védeni. Vagy csak félig. Úgy meg minek.
A tudvalevőleg magyar nemzetiségű, de román válogatott hokisok ugyanis hazájuk (vagy inkább, passz: országuk) címeres mezében léptek pályára, ráadásul pont az ellen az ország ellen, amilyen a nemzetiségük.
Véleményem szerint igen durva dolog, hogy a román himnuszt nem énekelték el, de a magyart igen.
Minimálisan: van mindkettőt, vagy egyiket se.
Mivel poltikának nincs helye a pályán, ez így kissé problémás, mondhatni, sportmeberhez nem méltó viselkedés volt. Mer'hogy utána meg ütöttek 4-et, ugye.
Ha tiltakozni akarnak bármi ellen is, ezt tegyék úgy, hogy nem fogadják el a román válogatottságot. Például...
Legyünk őszinték, mi sem örülnénk, ha mondjuk Koman Vladimir az ukránok ellen játszva, a magyar címeres mezt hordva az ukrán himnuszt énekelné el meccs előtt.
A tudvalevőleg magyar nemzetiségű, de román válogatott hokisok ugyanis hazájuk (vagy inkább, passz: országuk) címeres mezében léptek pályára, ráadásul pont az ellen az ország ellen, amilyen a nemzetiségük.
Véleményem szerint igen durva dolog, hogy a román himnuszt nem énekelték el, de a magyart igen.
Minimálisan: van mindkettőt, vagy egyiket se.
Mivel poltikának nincs helye a pályán, ez így kissé problémás, mondhatni, sportmeberhez nem méltó viselkedés volt. Mer'hogy utána meg ütöttek 4-et, ugye.
Ha tiltakozni akarnak bármi ellen is, ezt tegyék úgy, hogy nem fogadják el a román válogatottságot. Például...
Legyünk őszinték, mi sem örülnénk, ha mondjuk Koman Vladimir az ukránok ellen játszva, a magyar címeres mezt hordva az ukrán himnuszt énekelné el meccs előtt.
@Rodeo36:
Minden a cementhez kell. Beremenednen kevés van, Vácott sincs elég, tehát venni kell. Erre kell a zsé.
Egy politikusnak mire kéne másra, mint saját hatalma megszilárdítására.
De a beton bármilyen kemény is, mégis törik, ugye.
Minden a cementhez kell. Beremenednen kevés van, Vácott sincs elég, tehát venni kell. Erre kell a zsé.
Egy politikusnak mire kéne másra, mint saját hatalma megszilárdítására.
De a beton bármilyen kemény is, mégis törik, ugye.
@Fabius:
Lehet, es kellene is ezt mashogy csinalni. Aki ismeri az ireket es tortenelmuket, az tudja igazan ertekelni a kovetkezo szuk 9 perces videot.
2007 februar 24
Az elso Irorszag - Anglia meccs a "Veres vasarnap" helyszinen. Az ir kezdoben egy eszak-ir (a kispadon masik 4). Valamint egy bizonyos Easterby, akinek apja - kitalaltad - angol(!). Maga is Angliaban szuletett es az iskolait is ott vegezte. O megis Irorszagert akart jatszani.
Ami, es ahogy akkor tortent az TORTENELEM.
www.youtube.com/watch?v=6F2lRR6JfH8
Nagyon tanulsagos...
Lehet, es kellene is ezt mashogy csinalni. Aki ismeri az ireket es tortenelmuket, az tudja igazan ertekelni a kovetkezo szuk 9 perces videot.
2007 februar 24
Az elso Irorszag - Anglia meccs a "Veres vasarnap" helyszinen. Az ir kezdoben egy eszak-ir (a kispadon masik 4). Valamint egy bizonyos Easterby, akinek apja - kitalaltad - angol(!). Maga is Angliaban szuletett es az iskolait is ott vegezte. O megis Irorszagert akart jatszani.
Ami, es ahogy akkor tortent az TORTENELEM.
www.youtube.com/watch?v=6F2lRR6JfH8
Nagyon tanulsagos...
Olvastam a Székely csapat hivatalos nyilatkozatát a fejleményekre, hát az tiszteletteljes és brilliáns.
@Cirbi: TG és a hitelesség az olyan messze áll egymástól mint a hold a vonyító kutyától.
Amiket összeír az akár a hónapos retek gondozásának szabályaira is figyelmeztethet, vagy éppen a fontosabb szavak kicserélésével a gömbhalak titkos nemi életéről is szólhat.
Erről az emberről ennyit.
Amiket összeír az akár a hónapos retek gondozásának szabályaira is figyelmeztethet, vagy éppen a fontosabb szavak kicserélésével a gömbhalak titkos nemi életéről is szólhat.
Erről az emberről ennyit.
@Zébácsi:
Természetesen igazad van és politikának nincs helye a pályán. De, és ilyenkor nekem mindig ott van a de, ha egy elnyomott vagy el nem ismert kisebbség képviselői megfricskázzák államukat. Belőlem igenis kiváltja azt az akaratlan vigyort, azt a cinkos összekacsintás érzést amit hiába erőltetnek Viktorék izomból.
Természetesen igazad van és politikának nincs helye a pályán. De, és ilyenkor nekem mindig ott van a de, ha egy elnyomott vagy el nem ismert kisebbség képviselői megfricskázzák államukat. Belőlem igenis kiváltja azt az akaratlan vigyort, azt a cinkos összekacsintás érzést amit hiába erőltetnek Viktorék izomból.
@felebarát: www.stl.ro/hocheistii-romaniei-au-intonat-doar-imnul-ungariei-la-meciul-direct-52911.html
ahol nem megy ott: google translate ;-)
Egyébként az Origo is írja:" a sajtó a himnuszéneklésből hamis ügyet kreál, amelynek nincsen köze a valósághoz. A sportvezető szerint a találkozó előtt mindkét ország himnusza elhangzott a jégcsarnokban, a román válogatott pedig történelmi jelentőségű győzelmet aratott a magyar válogatott felett.
Tánczos alaptalannak és méltatlannak tartotta a játékosokat ért sajtótámadásokat. Hozzátette, valamennyi játékos teljes odaadással küzdött, és a mérkőzés első percétől az utolsóig élvezte a hazai közönség támogatását."
www.origo.hu/sport/jegkorong/20111218-magyarroman-himnuszbotrany-egy-csikszeredai-hokimeccsen.html
Gyönyörű mértékadó nyilatkozat.
És még egy kis adalék, milyen körülmények között teljesítenek a fiúk:
www.hchoki.ro/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=569&Itemid=1
ahol nem megy ott: google translate ;-)
Egyébként az Origo is írja:" a sajtó a himnuszéneklésből hamis ügyet kreál, amelynek nincsen köze a valósághoz. A sportvezető szerint a találkozó előtt mindkét ország himnusza elhangzott a jégcsarnokban, a román válogatott pedig történelmi jelentőségű győzelmet aratott a magyar válogatott felett.
Tánczos alaptalannak és méltatlannak tartotta a játékosokat ért sajtótámadásokat. Hozzátette, valamennyi játékos teljes odaadással küzdött, és a mérkőzés első percétől az utolsóig élvezte a hazai közönség támogatását."
www.origo.hu/sport/jegkorong/20111218-magyarroman-himnuszbotrany-egy-csikszeredai-hokimeccsen.html
Gyönyörű mértékadó nyilatkozat.
És még egy kis adalék, milyen körülmények között teljesítenek a fiúk:
www.hchoki.ro/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=569&Itemid=1
@néma bárány:
No igen, a fircska rendben is lenne, de szerintem ez most nem volt valami elegáns.
Fabius posztjában azt írja, kéri, hogy a magyar állam foglaljon állást az ügyben. Igaza van, de félek, nem tud úgy állást foglalni, hogy az ne legyen fals valamelyik fél számára.
Azt szerintem ugyanis nem nagyon tehetjük meg, hogy eme kétségtelen fricska után a mennybe magasztlaljuk a fiúkat - hiszen a román himnuszt nem énekelték el, pedig annak az országnak címeres mezében léptek pályára. Ugyanakkor földbe se döngölhetjük őket amiatt, hogy magyarként elénekelték a magyar himnuszt - hiszen akaratukon kívül, egy korábbi igazságtalan döntés miatt kényszerültek más hazába.
Ebben a kérdésben számomra csak olyan állsáfoglalás létezik, amelyik mindkét félnek igazat ad, de azt hiszem, hogy ez jelen esetben egyik fél számára sem (a romániai magyar válogatott hokisok, illetve a románok úgy általában) ad kielégítő választ.
Én Viktor helyében biztosan nem kavarnék ebből még nagyobb vihart, különösen, hogy a magyar fiúk melletti teljes mellszélességű kiállás hibás, és diplomáciailag helytelen is lenne...
De ahogy ismerem, ezúttal is kettős beszéd lenne (as usual), sőt, mást kommunikálna idahaza (a magyarországi magyaroknak) és mást az erdélyi magyaroknak.
No igen, a fircska rendben is lenne, de szerintem ez most nem volt valami elegáns.
Fabius posztjában azt írja, kéri, hogy a magyar állam foglaljon állást az ügyben. Igaza van, de félek, nem tud úgy állást foglalni, hogy az ne legyen fals valamelyik fél számára.
Azt szerintem ugyanis nem nagyon tehetjük meg, hogy eme kétségtelen fricska után a mennybe magasztlaljuk a fiúkat - hiszen a román himnuszt nem énekelték el, pedig annak az országnak címeres mezében léptek pályára. Ugyanakkor földbe se döngölhetjük őket amiatt, hogy magyarként elénekelték a magyar himnuszt - hiszen akaratukon kívül, egy korábbi igazságtalan döntés miatt kényszerültek más hazába.
Ebben a kérdésben számomra csak olyan állsáfoglalás létezik, amelyik mindkét félnek igazat ad, de azt hiszem, hogy ez jelen esetben egyik fél számára sem (a romániai magyar válogatott hokisok, illetve a románok úgy általában) ad kielégítő választ.
Én Viktor helyében biztosan nem kavarnék ebből még nagyobb vihart, különösen, hogy a magyar fiúk melletti teljes mellszélességű kiállás hibás, és diplomáciailag helytelen is lenne...
De ahogy ismerem, ezúttal is kettős beszéd lenne (as usual), sőt, mást kommunikálna idahaza (a magyarországi magyaroknak) és mást az erdélyi magyaroknak.
@Rodeo36: Nekem már mindegy. Eleget éltem. Gyereket neveltem - férjhez is adtam. Ledolgoztam életem többségét,s nem vagyok kíváncsi mi is lesz. Tudom, hogy ez megfutamodás, de már túl sokat éltem át ahhoz, hogy elfogadjam, utcára pedig nem megyek. Menjenek a fiatalok, majd mennek is.
Egyet még elfelejtettem: M.B-tal közösen kiadott szamizdataikat még olvasgattuk kézenközön a legkisebb helyiségben is - egész más volt. Tollasodott - gatyásodtunk. Ja és nagy lett a pofázmánya. Mások meg fogják be. Ez nem lessz hosszú távú... stratégiának, taktikának főleg nem, hiába páncélozza be magát.
Tipikus műmájer magyar virtus: a román szövetség pénze az jöhet, játéklehetőség jöhet, de amúgy a nyalják ki a seggünket a szőröstalpú román yetik.
"Há' mér' utál minket mindenki???"
@Rodeo36: "van valakinek valami ötlete arról mi a frászkarikának kell a törpének 4800 milliárd forint hitel 2.8% os kamatos kamatra? mire fogja elbaszni (majd cizelláljátok) "
Cizellállak: nem elbaszni fogják, hanem elkúrják a tetves, retkes zsiráf cigány román kurva anyjukba.
"Há' mér' utál minket mindenki???"
@Rodeo36: "van valakinek valami ötlete arról mi a frászkarikának kell a törpének 4800 milliárd forint hitel 2.8% os kamatos kamatra? mire fogja elbaszni (majd cizelláljátok) "
Cizellállak: nem elbaszni fogják, hanem elkúrják a tetves, retkes zsiráf cigány román kurva anyjukba.
Én is olvastam és elég faramuci helyzetnek vélem és nem örülök neki. (ja majd ötvenedszer megkapom, hogy mennyire nem vagyok magyar!)
Egyrészt, ugye magyarok adják a román válogatottat: szőrén-szálán egy igazi román fért bele, ha már tehetség szerint mérték a válogatást. Tehát nem volt elnyomva ott egy also magyar se a születése miatt.
Aztán hogy végül is magyarok játszottak magyarok ellen, így az ellenfél himnuszát énekelve akkor most a sportolók kihez voltak lojálisak?
Mert ha azt mondom, hinnye de tökös dolog az ellenfél himnuszát énekelni, rendben van; de akkor már eleve odáig el sem kellett volna jutni! Le kellett volna venniük a kék-sárga-piros mezt és azt mondani, én ezek ellen nem megyek...
Ez így ambivalens dolog. Egyik részről elfogadni a román államot képviselve a színeket, a juttatást, mit kapnak válogatottként, másrészről valahol így kigúnyolni is őket. Mert ha itthon, mondjuk, szlovák srácok vannak valamilyen csapatban és a szlovák - de ugyanez románnal is elképzelhető - himnuszt éneklik magyar színekben, még sokkal nagyon balhé van.
Az rendben van, hogy szerintetek ezzel üzentek, hogy bazmeg román kormány! De a himnusz nem a román kormányé, hanem a román embereké is. És ők a magukénak érezték eddig ezeket a hokisokat, azért őket csapták ezzel pofán. És nem tudom, ezután hogy lesz ott nekik...
Hogy a német megszállás alatt a Marseillaise eléneklése mit jelentett, az tudja az ember. De ott akik ezt tették - esetleg vállalva érte a halált is - leginkább nem kooperáltak és húztak hasznot a németségből. Ezek meg bocs, de így van, idáig elég jól elvoltak román váltogatott sportolóként, onnan kapva fizut, mindent. Nem hallottam, hogy nyűglődtek volna emiatt.
Én ezt akkor tartottam volna igazán férfias tettnek, ha azt mondják: nem állok ki az igazi hazám - ha annak érzik ezek szerint - csapata ellen. Lehet nekem esni, ez a véleményem.
Mert ez felesleges botrány volt és himnuszokat ide-odarángatni, mint a gatyát, baromság. Dopeman tudtommal nem szórul szóra, hangról hangra énekelte, csak mazsolázott. Itt meg egy világszerte elfogadott gesztust használtak fel tiltakozni azután hogy románként játszottak magyarok ellen, ami ellen meg nem tiltakoztak. Én azt hiszem, ez Orvbán szarkeverésének az eredménye, holott ma az Unióban ezt nem így kéne intézni.
Egyrészt, ugye magyarok adják a román válogatottat: szőrén-szálán egy igazi román fért bele, ha már tehetség szerint mérték a válogatást. Tehát nem volt elnyomva ott egy also magyar se a születése miatt.
Aztán hogy végül is magyarok játszottak magyarok ellen, így az ellenfél himnuszát énekelve akkor most a sportolók kihez voltak lojálisak?
Mert ha azt mondom, hinnye de tökös dolog az ellenfél himnuszát énekelni, rendben van; de akkor már eleve odáig el sem kellett volna jutni! Le kellett volna venniük a kék-sárga-piros mezt és azt mondani, én ezek ellen nem megyek...
Ez így ambivalens dolog. Egyik részről elfogadni a román államot képviselve a színeket, a juttatást, mit kapnak válogatottként, másrészről valahol így kigúnyolni is őket. Mert ha itthon, mondjuk, szlovák srácok vannak valamilyen csapatban és a szlovák - de ugyanez románnal is elképzelhető - himnuszt éneklik magyar színekben, még sokkal nagyon balhé van.
Az rendben van, hogy szerintetek ezzel üzentek, hogy bazmeg román kormány! De a himnusz nem a román kormányé, hanem a román embereké is. És ők a magukénak érezték eddig ezeket a hokisokat, azért őket csapták ezzel pofán. És nem tudom, ezután hogy lesz ott nekik...
Hogy a német megszállás alatt a Marseillaise eléneklése mit jelentett, az tudja az ember. De ott akik ezt tették - esetleg vállalva érte a halált is - leginkább nem kooperáltak és húztak hasznot a németségből. Ezek meg bocs, de így van, idáig elég jól elvoltak román váltogatott sportolóként, onnan kapva fizut, mindent. Nem hallottam, hogy nyűglődtek volna emiatt.
Én ezt akkor tartottam volna igazán férfias tettnek, ha azt mondják: nem állok ki az igazi hazám - ha annak érzik ezek szerint - csapata ellen. Lehet nekem esni, ez a véleményem.
Mert ez felesleges botrány volt és himnuszokat ide-odarángatni, mint a gatyát, baromság. Dopeman tudtommal nem szórul szóra, hangról hangra énekelte, csak mazsolázott. Itt meg egy világszerte elfogadott gesztust használtak fel tiltakozni azután hogy románként játszottak magyarok ellen, ami ellen meg nem tiltakoztak. Én azt hiszem, ez Orvbán szarkeverésének az eredménye, holott ma az Unióban ezt nem így kéne intézni.
@Zébácsi: Uppsz, még semmit el sem olvastam, csak írtam, ami a csövön kifért - de kösz a véleményedet!
@anyósnyelv: Én mentem eddig, de nem balhézni.(amit pl. Bartus NY-ból ugye mennyire rosszn éven is vesz.) És eddig jó élmény volt. Gyere majd te is, sok volt a korosztályunkból! :-))
@Igaz Magyar:
Csak most olvastam el a kommentedet, ha a te verziód helyes, akkor amit írtam, egy részét visszavonom.
Csak most olvastam el a kommentedet, ha a te verziód helyes, akkor amit írtam, egy részét visszavonom.
@Zébácsi:
Az állásfoglalás kérése nem komoly, az tőlem fricska egy olyan kormánynak, ami a hazai sajátos Himnusz felhasználást - ha nem is üldözi - de kriminalizálja.
Másrészt meg nem is tudom. Etikailag támadhatatlan amit mondasz, viszont ahogy bárány is írja - számunkra az érzelmi faktor sem elhanyagolható. Most, amikor szinte izomból kötelező szeretni az elszakított nemzetrészeket, kötelező lesz látogatni őket, kötelező lesz szavazatukat beszámítani a hazai választásokba, akkor a populista kormány izmozásnak köszönhetően ez nem könnyű. De sokat könnyít a dolgon egy ilyen kikacsintás, ami nekünk is üzenet nem csak a román kormánynak.
Nem szeretném, ha diplomáciai bonyodalom lenne ebből.
Az állásfoglalás kérése nem komoly, az tőlem fricska egy olyan kormánynak, ami a hazai sajátos Himnusz felhasználást - ha nem is üldözi - de kriminalizálja.
Másrészt meg nem is tudom. Etikailag támadhatatlan amit mondasz, viszont ahogy bárány is írja - számunkra az érzelmi faktor sem elhanyagolható. Most, amikor szinte izomból kötelező szeretni az elszakított nemzetrészeket, kötelező lesz látogatni őket, kötelező lesz szavazatukat beszámítani a hazai választásokba, akkor a populista kormány izmozásnak köszönhetően ez nem könnyű. De sokat könnyít a dolgon egy ilyen kikacsintás, ami nekünk is üzenet nem csak a román kormánynak.
Nem szeretném, ha diplomáciai bonyodalom lenne ebből.
Bárhogyan is legyen, egy biztos: orvbánék ebből is "mélymagyar-dicsőséget" fognak kreálni. Ami természetesen már nem is jövőidőben értendő. Nagyjából nekem is az a bajom, mint Rodeo36-nak... én már nem igazi lelkesedésből énekelném itthon bármiért is a Himnuszt. Másfél éve végképp "elmagyartalanodtam", bevallom.
Ja és még valami: az igen tiszteletreméltó , ahogy Marian Cozma és szörnyű halála után az apja viselkedett velünk, mert a kintiek a temetésen. Végignéztem azt anno és büszke voltam mindkét népre akkor. És az az apa tényleg egy hős, aki nem ilyen balhéval - mert ez dalolás az - hanem igenis hatalmas emberi fegyelmezett nagysággal állt a dolgokhoz: nem használta fel kézenfevő uszításra a fiát itt nálunk ért borzalmas sorsot, hanem éppen építésre és közös egységre. Mélyen sajnálom, hogy nagyon kevesen tudnak idáig felnőni!
És a Veszprém csapata is akkor valóban óriásokból állt. Így kéne nemzeti és egyéb gondokat kezelni, nem felesleges sértésekkel.
És a Veszprém csapata is akkor valóban óriásokból állt. Így kéne nemzeti és egyéb gondokat kezelni, nem felesleges sértésekkel.
Ez a Puyol-példa szerintem nem jó: ő katalánként spanyol válogatott mezben katalán csapat ellen játszott? Ha nem, akkor mit jelképez a zászlója? Hogy mint Spanyolország része, Katalónia is örül a győzelemnek. Ezért nem is volt cirkusz ebből, hisz akkor nem a különállás volt a lényeg, hanem épp fordítva.
Ha a magyar nemzetiségű román hokiválogatott VB-t nyer, mondjuk Kanada ellen - mit tudom én az erőviszonyokat ebben a sportban ;-)) - és a magyar csapattagok 1 db magyar zászlóval is rohangásznak örömükben, akkor lenne ekvivalens a két dolog. Meg tán még a románoknak is elfogadható csíny... DE ez nem az volt.
Ha a magyar nemzetiségű román hokiválogatott VB-t nyer, mondjuk Kanada ellen - mit tudom én az erőviszonyokat ebben a sportban ;-)) - és a magyar csapattagok 1 db magyar zászlóval is rohangásznak örömükben, akkor lenne ekvivalens a két dolog. Meg tán még a románoknak is elfogadható csíny... DE ez nem az volt.
@Fabius:
Értem, és az "érzelmi szálat" teljes egészében eflogadom.
Ez tényleg egy sajátságos helyzet, mert itt nem lehet mismásolni, nem lehet mindenki kedvére tenni. Illetve lehet, csak annak üzenete egyik fél számára se túl jó igazán.
Van olyan, amikor egy politikus jobb, ha hallgat, vagy ha nem, akkor felvállalja azt, hogy nem tud mindkét irányba simogatni a másik sallerezése nélkül. Viktor viszont nem az a fajta politikus, akit ez kicsit is érdekelne.
Igazat adok, nem lenne jó semmiféle diplomáciai affér sem.
Értem, és az "érzelmi szálat" teljes egészében eflogadom.
Ez tényleg egy sajátságos helyzet, mert itt nem lehet mismásolni, nem lehet mindenki kedvére tenni. Illetve lehet, csak annak üzenete egyik fél számára se túl jó igazán.
Van olyan, amikor egy politikus jobb, ha hallgat, vagy ha nem, akkor felvállalja azt, hogy nem tud mindkét irányba simogatni a másik sallerezése nélkül. Viktor viszont nem az a fajta politikus, akit ez kicsit is érdekelne.
Igazat adok, nem lenne jó semmiféle diplomáciai affér sem.
@a szív fészkei: :-).
Jól írtad, szerintem hasonlóan látjuk a dolgot.
Jól írtad, szerintem hasonlóan látjuk a dolgot.
Drágáim, ez ellen kéne üvöltve bazmegolni, ha már! privatbankar.hu/makro/15-havi-fizetest-is-osztott-maganak-a-nagykorosi-polgarmester-243051
@a szív fészkei:
Marian Cosma édeaspja előtt mindkét nemzet csak tiszteleghet. Az a döbbenetes és végtelen szomorú eset véleményem szerint az ő megnyilvánulásának köszönhetően tulajdonképpen csökkentette a két nép közti szakadékot, de legalábbis nem engedte, hogy a fiával történt borzalmat felhasználja a napi politika.
Mély fájdalmában is higgadt tudott maradni - ez óriási lelkierőről, emberi tartásról árulkodik.
És igen, akkor Veszprém csapata és városa is emberi módon viselkedett, amit ország világ láthatott.
Marian Cosma édeaspja előtt mindkét nemzet csak tiszteleghet. Az a döbbenetes és végtelen szomorú eset véleményem szerint az ő megnyilvánulásának köszönhetően tulajdonképpen csökkentette a két nép közti szakadékot, de legalábbis nem engedte, hogy a fiával történt borzalmat felhasználja a napi politika.
Mély fájdalmában is higgadt tudott maradni - ez óriási lelkierőről, emberi tartásról árulkodik.
És igen, akkor Veszprém csapata és városa is emberi módon viselkedett, amit ország világ láthatott.
@Zébácsi: Minekutána az ő OV mérges vetése érett be ezzel szerintem.
És ezért becsülöm annyira a fent emlegetett Cozma papát, mert ilyen őrült veszteségben én például eszemet vesztve átkoznám máig annak az országnak az utolsó macskakövét is, amin elvérzett a srácom. (egyidős is volt Marian a fiammal)
Nemhogy ilyen kivételes helyzetet teremtsek, hogy egybeforrasszak népeket. Kurva élet, hogy nem a Cozma papákból hanem ilyen uszító Orvbánokból (meg Nastasekból) lesznek országirányító politikusok!
És ezért becsülöm annyira a fent emlegetett Cozma papát, mert ilyen őrült veszteségben én például eszemet vesztve átkoznám máig annak az országnak az utolsó macskakövét is, amin elvérzett a srácom. (egyidős is volt Marian a fiammal)
Nemhogy ilyen kivételes helyzetet teremtsek, hogy egybeforrasszak népeket. Kurva élet, hogy nem a Cozma papákból hanem ilyen uszító Orvbánokból (meg Nastasekból) lesznek országirányító politikusok!
Én minden körülmények között a vaddisznókkal vagyok!!!!!! atv.hu/cikk/20111219_schmitt_pal_eletet_nem_veszelyeztettek_a_vaddisznok?source=hirkereso
@a szív fészkei: Értékesebbek ui ui. :-))
@a szív fészkei:
Puyol zászlaja azt jelképezte, hogy a spanyol válogatott győzelme után, spanyol címer és zászló alatt ő bizony katalánnak érzi magát és nem spanyolnak. Ez olyan, mintha a VB-t nyerő románok csapatában valaki a magyar, vagy a kék-ezüst, holdas-csillagos székely zászlóval szaladgálna.
Puyol zászlaja azt jelképezte, hogy a spanyol válogatott győzelme után, spanyol címer és zászló alatt ő bizony katalánnak érzi magát és nem spanyolnak. Ez olyan, mintha a VB-t nyerő románok csapatában valaki a magyar, vagy a kék-ezüst, holdas-csillagos székely zászlóval szaladgálna.
@a szív fészkei:
Az országirányító politikusi pályaválasztási tanácsadón általában kontraszelekció van.
Az országirányító politikusi pályaválasztási tanácsadón általában kontraszelekció van.
@Fabius: Na ezt írom, ez még valahogy belefér; de ha Puyol a katalán válogatott (ami nincs, de gondolom Barcelonában szeretnék, ha lenne) ellen ment volna spanyol mezben és úgy lóbál meg énekel katalán himnuszt, lett volna kis dádá.
@Zébácsi: Mi az hogy! :-((((((((
Ha Janics Natasa magyarként evezne, mint állat a szerb egységek ellen valamilyen fontos versenyben és utána a szerb himnuszt énekli csak dafke? Annak se örülne a mi népünk ugye, bár tény: Janics maga jött át ide. Leginkább anyagi megfontolásból, ahogy anno nyilatkozta,mert ott nem volt semmire lehetősége, amit itt megkapott.
Tehát nem kell elfogadni a román válogatott mezt (juttatást), hanem egyesült erővel kérni a magyar válogatottba a felvételüket. Azzal megoldódna a hazafiúság kérdése és a románok ott állnának hokicsapat nélkül.
@Zébácsi: Mi az hogy! :-((((((((
Ha Janics Natasa magyarként evezne, mint állat a szerb egységek ellen valamilyen fontos versenyben és utána a szerb himnuszt énekli csak dafke? Annak se örülne a mi népünk ugye, bár tény: Janics maga jött át ide. Leginkább anyagi megfontolásból, ahogy anno nyilatkozta,mert ott nem volt semmire lehetősége, amit itt megkapott.
Tehát nem kell elfogadni a román válogatott mezt (juttatást), hanem egyesült erővel kérni a magyar válogatottba a felvételüket. Azzal megoldódna a hazafiúság kérdése és a románok ott állnának hokicsapat nélkül.
@Fabius: És tegye! Így (volna) helyes.
A másik dolog, meg:
"Marian Cosma édeaspja előtt mindkét nemzet csak tiszteleghet. Az a döbbenetes és végtelen szomorú eset véleményem szerint az ő megnyilvánulásának köszönhetően tulajdonképpen csökkentette a két nép közti szakadékot,"
Hagyjuk ezt a nyálas internacionalista összeborulást.
Bocs, de ezek a fiúk kemény hokisok, nem kell őket sajnálni.
Nagyon jól meg tudják magukat védeni, ha hagyják.
Továbbá: Az Erdélyben élő népek is nagyon jól meg tudják oldani a gondjukat, ha nem szólnak be péládul Budapestről olyan nájlon-székelyek, akiknek fingjuk nincs az egészről.
Ezt nem a kommentekre értem, hanem a "hivatalos politikára".
Ugyanez volt megfigyelhető pl. a Vajdasági politikával: Bp. minden áron be akarja magyarázni, hogy a "szerbek" azok gonosz orkok.
És ha az ott élők ezt nem így gondolják?
Akkor mivan?
Kiesnek az össznépi együtt-böfögés rendszeréből?
Szóval röviden: Se BP se Bukarest nem ért hozzá, nincs joga beleszólni az ott élők életébe.
A másik dolog, meg:
"Marian Cosma édeaspja előtt mindkét nemzet csak tiszteleghet. Az a döbbenetes és végtelen szomorú eset véleményem szerint az ő megnyilvánulásának köszönhetően tulajdonképpen csökkentette a két nép közti szakadékot,"
Hagyjuk ezt a nyálas internacionalista összeborulást.
Bocs, de ezek a fiúk kemény hokisok, nem kell őket sajnálni.
Nagyon jól meg tudják magukat védeni, ha hagyják.
Továbbá: Az Erdélyben élő népek is nagyon jól meg tudják oldani a gondjukat, ha nem szólnak be péládul Budapestről olyan nájlon-székelyek, akiknek fingjuk nincs az egészről.
Ezt nem a kommentekre értem, hanem a "hivatalos politikára".
Ugyanez volt megfigyelhető pl. a Vajdasági politikával: Bp. minden áron be akarja magyarázni, hogy a "szerbek" azok gonosz orkok.
És ha az ott élők ezt nem így gondolják?
Akkor mivan?
Kiesnek az össznépi együtt-böfögés rendszeréből?
Szóval röviden: Se BP se Bukarest nem ért hozzá, nincs joga beleszólni az ott élők életébe.
@a szív fészkei: hehe. Számoljuk meg együtt hány echte magyar volt a vezérkarban, akik harcoltak '48-ban Magyar ország szabadságáért!
@Igaz Magyar: Igazad van. De úgy harcoltak a magyar szabadságharcért, hogy közben az osztrákoktól kapták a napi menázsit, egyenruhát, kiváltságokat?
@Igaz Magyar: Ha neked ez nyálas, az téged minősít. Ui. ha nem ez a "nyálözön van" (és egy kézilabdás se csipkeverőnő szerinte, van olyan tökös, mint egy hokis, de hát hülyeség ez a méricskélés), akkor máig tombolna a vérbosszú oda-vissza. Fasza hozzáállás.
Védjék meg magukat, de ha annyira szar román állampolgárként élniük ott - elhiszem, oké - akkor nem veszem fel a mezüket se, nem megyek a képviseletükben a jégre. Senki ellen. Kötelezték őket erre, hogy válogatottnak kell lenniük egy nekik szar országért?
Védjék meg magukat, de ha annyira szar román állampolgárként élniük ott - elhiszem, oké - akkor nem veszem fel a mezüket se, nem megyek a képviseletükben a jégre. Senki ellen. Kötelezték őket erre, hogy válogatottnak kell lenniük egy nekik szar országért?
@Igaz Magyar: Abban igazad van mindenképp, hogy ha nem uszítanának parlamentekből politikai haszonszerzés okán, akkor tudnának nyugiban élni egymással az emberek.
Ezt láttam, tapasztaltam, békén kéne már hagyni mindenkit határon túl és itthon is ezzel. Ez is lehet nyálas, végülis a kínai azt tartja, hogy a nyál a Mennyek Óceánja.
Ezt láttam, tapasztaltam, békén kéne már hagyni mindenkit határon túl és itthon is ezzel. Ez is lehet nyálas, végülis a kínai azt tartja, hogy a nyál a Mennyek Óceánja.
@Igaz Magyar: Tanulni járok ide, de ugye a korlátaim csak egy szintig engednek... Sajna. :-)
Az erdélyi magyarok nem ismerik azt a szabályt, hogy ahonnan eszünk, oda nem szarunk?
Érdekelne egyébként, hogy amikor Dzsudzsák Balázs az Anzsi Mahacskala színeiben játszik a magyar válogatott ellen, akkor ő is kilép-e a sorból és demonstratíve végigénekli-e a magyar csapattal a magyar himnuszt?
Vagy ilyesmivel csak erdélyi magyar körökben szokás menőzni?
Érdekelne egyébként, hogy amikor Dzsudzsák Balázs az Anzsi Mahacskala színeiben játszik a magyar válogatott ellen, akkor ő is kilép-e a sorból és demonstratíve végigénekli-e a magyar csapattal a magyar himnuszt?
Vagy ilyesmivel csak erdélyi magyar körökben szokás menőzni?
@Mária: De nagy marha vagy Öcsém!!!A Mahacskala nem nemzeti válogatott,Dzsudzsák meg MAGYAR!!!Persze,hogy a Magyar Himnuszt énekelné,ha mégis rákerülne a sor.Szerinted az oroszt???Vagy az Internacionálét,mint Bajnai???
@Zébácsi: Viszont mégiscsak Romániának szerzett győzelmet egy döntően magyar nemzetiségű román válogatott. Az hogy a politikának nincs helye a sportban ok, de a sportoló is kifejezheti a véleményét. Gondolj a feka (most hagy ne legyek pc) amerikai sporolókra, akik feltartott ököllel demonstráltak a szabadságjogok mellett a hatvanas években. (ki tudja melyik olimpián az írja meg, mert nem ugrik be)Vagy ott van Cathy Freeman, zseniális futó, sorban hozta az érmeket Ausztráliának, de botrány lett, amikor csak az Abo-k zászlajával futott körbe a stadionban. Etc.
Haboruhoz vezet az eropolitika, en a kompromisszum meggyozes, megallapodas partjan allok nem a pofanvaglak provokacio partjan azt uis duplan kapja vissza az ember az elso adando alkalommal.
@Mária: Pont ezt gondoltam, kösz, hogy leírtad.
@samesz38: Tudod, mit akkor legyen vége a himnusz éneklésnek egyszer s mindenkorra! Mert a himnusz nem a szar kormányokat, hanem az egész országot jelképezi bárhol, azt, amelyik népének az adójából tartják fent a hoki, a foci és minden más csapatot, sportot. És azoknak a pofáncsapása ez a himnuszügy, akik a román válogatottba méltónak ítélték a székely legényeket és értük románként szurkoltak. Nem erőszak révén toborozták be őket, tehát lehetett volna nemet mondani az elnyomóknak, hogy velük ne fényesítsék a renomét.
Úgy tudom, válogatott-tagnak lenni mindenhol dicsőségnek számít, az illető országot szimbolizálva.
Ha nem az nekik, akkor nem kell elfogadni ezt meg a vele járó élsportolói juttatásokat. És kőkeményen azt mondani: bocsesz, de román színekben nem, nem, soha, pláne nem a hazám ellen!
Ám játszani, legyőzni az édesegyigazi haza csapatát teljes erőbedobással, aztán demonstratíve mégis Kölcseyt énekelni, nekem nagyon abszurd.
Vagy énekelték volna el a pénzt adó ország himnuszát is ugyanavval a torokkal, azt mutatva, hogy mindkét országnak élnek és ez különlegesen nehéz helyzet volt nekik.
Ha állampolgárok, vannak szabályok rájuk nézve.
Úgy tudom, válogatott-tagnak lenni mindenhol dicsőségnek számít, az illető országot szimbolizálva.
Ha nem az nekik, akkor nem kell elfogadni ezt meg a vele járó élsportolói juttatásokat. És kőkeményen azt mondani: bocsesz, de román színekben nem, nem, soha, pláne nem a hazám ellen!
Ám játszani, legyőzni az édesegyigazi haza csapatát teljes erőbedobással, aztán demonstratíve mégis Kölcseyt énekelni, nekem nagyon abszurd.
Vagy énekelték volna el a pénzt adó ország himnuszát is ugyanavval a torokkal, azt mutatva, hogy mindkét országnak élnek és ez különlegesen nehéz helyzet volt nekik.
Ha állampolgárok, vannak szabályok rájuk nézve.
hát tuggyátok füleim, mióta összecizelláljátok a blogot kanyarfényt és orrfacsarásgátlót kell használnom az meg kurva drága, úgy hogy jobb ha kimongyátok má' végre...bármi is az amit mondani akartok
Na nemcsak nekünk, hígmagyaroknak nem tecc sport365.hu/ezgaz,nem-volt-gazabb-a-bena-magyar-olimpiai-formaruhanal,17762 ez a gánydíjas izé. (ha már sport van itten felplankolva)
@Rodeo36: én mondom drága. :-)) de itt foltyon folyvást hősleg köll viselkedni, akár van értelme, akár nincs. Örökös szimbóleumharc megyen (emlékszel Gugyerákra Bárdytól? www.youtube.com/watch?v=xBOfTc8eAxE Hát elgugyerákosodtunk nagyon.)
@Rodeo36: én mondom drága. :-)) de itt foltyon folyvást hősleg köll viselkedni, akár van értelme, akár nincs. Örökös szimbóleumharc megyen (emlékszel Gugyerákra Bárdytól? www.youtube.com/watch?v=xBOfTc8eAxE Hát elgugyerákosodtunk nagyon.)
Aztán, ha teszem azt, Janics Natasa tenné ezt, akkor is ugyanezt mondanád, T. szerző?!
Mondjuk egy hazai versenyen együtt állna dobogón a mi lányunk egy szerbbel és a magyar himnuszt lexarná, ám a szerbet áhítattal énekelné!
Gondolkodjunk már picit!
Biztos szükség van erre a nacionalista provokációra? Szerintem még akkor sem, ha fáj Trianon :(
Mondjuk egy hazai versenyen együtt állna dobogón a mi lányunk egy szerbbel és a magyar himnuszt lexarná, ám a szerbet áhítattal énekelné!
Gondolkodjunk már picit!
Biztos szükség van erre a nacionalista provokációra? Szerintem még akkor sem, ha fáj Trianon :(
Fabius: "Hisz teérted hajtok, hogy mindened meglegyen."
Nem jártál véletlenül tegnap Óbudán a Flórián környékén? :-)
Nem jártál véletlenül tegnap Óbudán a Flórián környékén? :-)
@a szív fészkei: kösz hahahaha, t'odd mennyire tele vannak a tökeim jaffával már a seggemen is az folyik pelenkáznom kell magamat és olyan borzalmasan unalmas ez a gittegylet még a mosogatóból is ezek kukucskálnak ki a csetres alúl...ja, és Óh Borzadály Atyja ne hagyj el, újra megnéztem a zolympiai piát, hát ha valaha rusnya, undorító ki9baszott és kibaszás a zolympikonokkal amikor a többiek megláttyák újjal fognak mutogatni rájuk és röhögnek összesúgnak...tudod ahogy a magyar házaspáros megy Shanghájba túristáskodni és a feleség vásárol egy T shirt-öt valami hatalmas és színes kínai logonak tűnő izével elől hátúl, az uccán meg megfordúlnak utánuk és mindenki újjal mutogat rájuk és röhögnek...a férj: "drágám azért megkérdezhetted volna mi van rápingálva" egy érmet sem fognak nyerni hacsak az úszók nem akiknek nem fér rá a tökeire a kalotaszegi káposztaminta minden reményünk Cseh Laciban van és hogy a legkisebb tangáját5 vegye fel ha ne3m is zsinórtangát rózsaszínűt hahahahaha bár el t'omm képzelnyi
Kedvem lenne egyszer úgy lejátszani a Himnuszt,
ahogy azt a nagy Sváb Mester (Erkel Ferenc) elképzelé anno.
Verbunkosként verbunkos tempóban, álmagyarosch díszítéstömeggel felcicomázva.
Előre a Bihari, Csermák, Lavotta által féltaposott,
és Liszt Ferenc által hülyére tupírozott álnépiesch tévúton!
Más kérdés, hogy a néplélek, és katarzisvágy később helyesre (himnikusra) igazította a dolgokat.
(Kár, hogy ezt itt majd kevesen értik, mert ez is megérdemelne egy misét. Kissé a 18. szd-i lagzilajcsira is hajazhattunk volna.)
ahogy azt a nagy Sváb Mester (Erkel Ferenc) elképzelé anno.
Verbunkosként verbunkos tempóban, álmagyarosch díszítéstömeggel felcicomázva.
Előre a Bihari, Csermák, Lavotta által féltaposott,
és Liszt Ferenc által hülyére tupírozott álnépiesch tévúton!
Más kérdés, hogy a néplélek, és katarzisvágy később helyesre (himnikusra) igazította a dolgokat.
(Kár, hogy ezt itt majd kevesen értik, mert ez is megérdemelne egy misét. Kissé a 18. szd-i lagzilajcsira is hajazhattunk volna.)
@Fabius: Téged mennyien vizionálnak mindenhová - lassan Mátyás király leszel álruhában... Tégy igazságot! :-DD
Fabius:
úgy tűnik ma egy kicsit sikerült túljárnod az eszeden. Nem vagy kirobbanó formában. De ne csüggedj. Liszt sem írt naponta h-moll szonátát.
:)
úgy tűnik ma egy kicsit sikerült túljárnod az eszeden. Nem vagy kirobbanó formában. De ne csüggedj. Liszt sem írt naponta h-moll szonátát.
:)
@Bloghezag: kutatásokat folytattál az eredeti partitúrákkal és az átiratokkal? azt tudom, hogy a Lavotta és környéke a sírva vígad a magyar attitűdöt szuggerálta ami nagyon megfelelt az elvesztett 1849-nek és egyáltalán az egész tárogatós Mikes Kelemenes ha már nem tudtunk újra lábra állni pusztuljunk el lassan és emlékezve a régi szép időkre amik persze sohasem léteztek mert mindig arról sírnak, hogy volt egy szebb de az csak a múlt átfestése mint ahogy jaffás barátaid csinálják már volt legalább 10000 különféle változata az egyetlen valós történelemnek de olyan jó merengeni ahelyett, hogy dolgoznánk és csinálnánk egy jobb múltat a mi gyermekeinknek...azután rájuk bízni, hogy tárogatódzanak rajta vagy leszarják mert nem is igen érdekli őket a dicső múlt...leng a zászló a trágyadomb fölött amit a jaffás gittegylet tud nyújtani mint a taknyot cukrozva...a himnusz baszdmeg222 ugyanez a töketlen baromság...csináljunk egy olyan múltat -ami sohasem létezett de jó megfesteni és kitalálni- ami nekem mint alcsútbasznádifőtörpének megfelel két szelet mangalica szalonna mellé
@Rodeo36:
Kár, hogy beleőrültél gondosan fölhalmozott paranoiáidba, pedig akár beszélgethettünk is volna.
(Ennek tudom be pl., hogy aki egy kicsit is eltér tőled, az jaffás.)
Pillanatnyilag nem látom kettőnk közt a nézetkülönbséget, de megoldásképpen legalább egy jót "galíciai"ztál.
Kár, hogy beleőrültél gondosan fölhalmozott paranoiáidba, pedig akár beszélgethettünk is volna.
(Ennek tudom be pl., hogy aki egy kicsit is eltér tőled, az jaffás.)
Pillanatnyilag nem látom kettőnk közt a nézetkülönbséget, de megoldásképpen legalább egy jót "galíciai"ztál.