Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 24.hu/belfold/2024/04/25/hadhazy-akos-magyar-peter-diakhitel-kozpont/ Kár volt ebbe az utcába bem... (2024.04.25. 13:54) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.09.13. 06:09 Fabius

Ostoba Képviselők Akciós Mentőcsomagja

Címkék: gazdaság fidesz végtörlesztés devizahiteles mentés

Igazi jutalomjáték volt tegnap a parlamentben. A fideszes és jobbikos képviselők úgy várták a napot, mint egyszeri közalkalmazott a postaládából kibuggyanó teszkómagazint. Orbán Viktor marketingigazgató meg kitett magáért a Nagy Őszi Kiárusítás alkalmából: a leárazott Gyurcsány Ferencnek és az Ostoba Képviselők Akciós Mentőcsomagjának örülhettek önfeledten.

Úgy látszik nem hiába verte dagadtra a kezét Orbán Viktor, a narobot sereg megértette végre: a Sokadik Háromhetes Igazi Forradalom eljött, ideje megint valami olyat csinálni, amit eddig senki más. Mert vegye tudomásul mindenki, hogy Orbán Viktor tengelyt akaszt bárkivel, aki szerint nem arohattimperialista euróválság tehet mindenről. Ő személy szerint tudomással bír a nehézségekről, és üzeni a magyar embereknek: akik a fizetésük egy részét, az új adóknak köszönhetően ennek vásárlóerejét már elvesztették, azok legalább a reményt ne veszítsék el. Mert Magyarországnak olyan kormánya van, amely kiáll a zemberekért.
A kiállás legfrissebb példája a devizahitelesek rögzített árfolyamon végtörlesztésének lehetősége. 180 forintos svájci frank, 250 forintos euró árfolyam és nulla forintos költség nélkül lehet kiszállni a devizahitelből, mondják. Hogy kinek? Azoknak, akiknek a matracba varrva otthon lapul az a néhány millió. Annyi biztos, hogy a hurrákuminista szájhagyománnyal ellentétben az átlagpolgárnak nincsenek felhalmozott milliói, az egykulcsossal jobban járó középosztálynak ( 300-400 ezer/hó) is maximum biztonságosabb törlesztést jelent az a náluk hagyott néhány tízezer, nem megtakarítás felhalmozódást. Akkor mégis kiknek jó ez? Nézzünk egy példát:

Kósa Lajos, Mintaváros polgármestere közgazdasági diplomával is hagyta magát a gonosz szocialisták és a rohattbankok által megvezetni, és a vagyonnyilatkozata szerint felhalmozott 236.839.- frankhitelt. Ez:

napi 234 forintos árfolyamon: 55.420.326.- forint.
180 forintos végtörlesztéssel: 42.631.020.- forint.

Nagyobb tétben merek rá fogadni, hogy a következő vagyonnyilatkozatában ez a tétel már nem fog szerepelni.

Vele szemben milyen lehetősége marad az Átlag Béla- Átlag Béláné házaspárnak, ahol az úr tanár, a hölgy mondjuk ápolónő? A közalkalmazotti bértáblát figyelembe véve nyugodtan mondhatjuk, nekik milliós megtakarításuk biztosan nincs, ahogy ötven millás hitelük sincs. A példa kedvéért tételezzük fel, hogy az önrészt összekaparták, és 8-9 millió hitelt fölvéve egy panelban laknak. A törlesztőjük is átlagos, 420 frank/hó. Milyen lehetőségük van? Végtörleszteni szinte biztosan nem tudnak, marad a részletbefagyasztás. Ez az index kalkulátorát használva a következő módon alakul:

420 frankos készlet mellett, feltételezve, hogy a következő három év átlagárfolyama 230 ft körül mozog:

rögzített árfolyamon 75.600.- lesz a részlet,
ami piaci áron számolva 96.600.- lenne,
ez mindennel együtt 824.097.- tőketartozás felhalmozódást jelent.

Nos, ez lenne a devizahiteles mentés a Nemzeti Együttműködés rendszerében. Ezért igazán megéri kitenni magunkat mindennek, ami még Orbán szerint is előre látható: az EBRD vezető közgazdásza már veszélyekről, a hitelrendszerbe vetett bizalom aláásásáról beszél, az osztrákok külügyminiszteri szintről üzenték, ha ezt így, és tényleg, akkor könnyen az Európai Bíróságon találhatjuk magunkat, és a Bankszövetség is az Alkotmánybírósághoz fordul.

"Az emberek okkal és joggal várják a kormánytól, hogy terjesszen elő formabontó megoldásokat"- mondta Viktor, én meg innen üzenem: nekünk simán elég volna az is, ha a formabontás helyett normálisak lennétek, megtanulnátok számolni, felmérnétek előre a döntések hatásait azon kívül, hogy sájgecc, ezé'mostan beztos beszólnak megint, azannyukat. Ha ez nem megy, akkor hallgatni azokra akik tudnak és segítenének, mint a jegybankárok Kötcsén. Mert a forgatókönyv, hogy minden külföldi kritikus kommunista, minden okoskodó gyurcsánybérenc, aki nem érti annak majd hazudunk fasza fordítást, már unalmas. Mi is tudjuk, meg ti is: a háborús retorika pont addig tart, amíg a forradalmár tankjával beáll a brüsszeli kútra tankolni, és egyszer csak elfelejtik kiszolgálni a közös benzinből. Olyankor jön az igenis Kroes asszony, rakéta sebességgel írjuk át a médiatörvényt, és a forradalmian új koordináta rendszerünk elkezd egyre jobban hasonlítani a régi alakjához. Három hétig. Mert akkor megint egy új világ új koordinátája jön az új forradalommal. Csak ezt a poros, pohos, molyette forradalmár Cipollát cserélhetné egyszer újabbra valaki.


 

138 komment · 13 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr1003222323

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Falnak viszik az országot" 2011.09.14. 13:07:19

Próbálom megérteni a kormányt, de nem megy. Egyszerűen nem fogom fel, hogy miért állnak bele folyamatosan vesztes ügyekbe, amelyekből jól nem nagyon lehet kijönni. A Gyurcsány elleni per motivációi elsőre még megvolnának. Hangulatkeltéseikkel, ígéretei...

Trackback: A devizahitel, az OTP és a Fidesz szavazó 2011.09.13. 21:33:52

Schmitt Pál kérte, a Fidesz frakció kitalálta, Orbán Viktor megcsinálja. Gyönyörű a koreográfia és sokan jól is fognak jáni. Ha a Fidesz frakció a jelenlegi formájában fogadja el a devizahitelek kiváltásával kapcsolatos előterjesztést, akkor egyben meg...

Trackback: Orbán: Tartani kell az irányt, csak gyorsítani kell 2011.09.13. 14:10:01

Országvédelmi tervet jelentett be napirend előtti felszólalásában Orbán Viktor miniszterelnök hétfőn a Parlamentben. A kormány hatósági árat vezetne be egyes rezsiköltségekre, rábólintott a devizahitelesek fixárfolyamú végtörlesztésre. A kormányfő bejelen…

Trackback: Vannak itt elég milliók tartalékban 2011.09.13. 13:44:34

A Nívó blogon legutóbbi posztja elgondolkoztatott azon, hogy tényleg olyan rosszul megy-e nekünk, mint azt szeretjük hangoztani. A poszt feltevése szerint ugyanis nincs elég embernek most arra lehetősége, hogy a kormány által előterjesztett ötletet &md...

Trackback: Tényleg döghalál jön a 180-as végtörlesztés miatt? 2011.09.13. 12:46:06

 Tegnap megszületett a nagy bejelentés, amit a pénteki bejelentés után várni lehetett:Ha minden jól megy sikerült a komplett bankszektor orrát belenyomni a saját végtelen és felelőtlen kapzsiságuk végtermékébe. És lehetővé válik a 180 Ft-on történ...

Trackback: A Nagy Ribizlilekvár-válság 2011.09.13. 12:37:12

Az egész úgy kezdődött, hogy egyik délután elfogyott a bolondok házában a ribizlilekvár....

Trackback: A Nagy Ribizlilekvár-válság 2011.09.13. 12:37:12

Az egész úgy kezdődött, hogy egyik délután elfogyott a bolondok házában a ribizlilekvár....

Trackback: A Nagy Ribizlilekvár-válság 2011.09.13. 12:37:12

Az egész úgy kezdődött, hogy egyik délután elfogyott a bolondok házában a ribizlilekvár....

Trackback: A Nagy Ribizlilekvár-válság 2011.09.13. 12:37:12

Az egész úgy kezdődött, hogy egyik délután elfogyott a bolondok házában a ribizlilekvár....

Trackback: Orbán csökönyös, a devizahitelesek megszívják 2011.09.13. 11:20:21

Hiába figyelmeztettek a szakértők, hiába kongatta a vészharangot a Bankszövetség és az ellenzék, a Kedves Vezető kitart beláthatatlan következményekkel járó „devizahiteles-mentő” ötlete mellett. Illetve pontosítsunk: egy következmény igenis előre látha...

Trackback: Hiánycikk lett a boldogság (oknyomozó riportsorozat 2. rész) 2011.09.13. 10:07:55

Folytatjuk leleplező riportsorozatunkat, melyből kiderül, miként hajtották az egekbe a kegyetlen és kapzsi spekulánsok a boldogság árát, milyen globális nagyhatalmi játszmák állnak a boldogság forrásainak elapasztása mögött és legfőképpen, mit tervez O...

Trackback: Nagy a baj, nagyon nagy a baj! 2011.09.13. 07:08:11

Mondta a Kedves Vezető, de rögtön hozzátette, hogy Európában és nem Magyarországon. Mert nálunk hónapokon belül eljön a Kánaán! Az európaiaknak meg azt üzente: „Tetszettek volna fülkeforradalmat csinálni!” Mindenki kifizetheti a deviza...

Trackback: Egy ország – egy bank 2011.09.13. 07:07:45

Előrebocsájtom, hogy nem vagyok bankár, még csak nem is nagyon szimpatizálok velük. Igaz, szerencsére hitelem sincs, így aztán könnyen beszélek. De! Ami most történik, az már túl van egy határon. Magánszerződésekbe nyúl bele az állam úgy, hogy annak...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden esetre,amíg nem következik be a brüsszeli bokacsattogtatás,sikerült pár forinttal megemelnie a törlesztőket.
Kösz piktor!
Kívánom hogy a dögvész kösse be a cipőfűződ!
Nem arra kell figyelni, amit mond, hanem arra, amit csinál.

Mit es csinál ?
"eszem, faszom, megáll"

Követelem a forint hitelekre is a költségek nélküli végtörlesztést, ha már lúd, legyen kövér, így mulasson egy magyar úr ;) /kósaLAnd, és társai/
Olvasván a forradalmi kormány legújabb zseniális ötletét, kívánom nekik, hogy simuljon ki végre az EKG-jük. Olyan jó lenne végre egy olyan országban élni, ahol nem minden héten döntik be a tőzsdét és a nemzeti valutát olyan jogász csökevények, mint a Lázár "én érek valamit" Janika. Ha már semmihez nem értenek, legalább ötleteik ne legyenek, hanem maradjanak csöndben, és úgy folytassák az ország lerablását, ha már kényszeres igényük van erre.
www.origo.hu/itthon/20110912-parlament-orbanbeszed-mit-huzott-ki-beszedebol-orban.html

Cippola úgy tűnik lélekben, eszközhasználatban valóban a 19. században él. Télleg tudja már 2/3-os, (vagy III/III-as :-) többségű bolseViki (ahogy azt listázós kubatov megszellőztette belsőleg a fityisz komisszároknak), hogy mi a különbség az esemes, a fax és az e-mail között.

Más.
Leárazott csótány? Nem lesz abból semmi, pontosabban lesz nagy füstje, lángja semmi. Egy csapat ez, nem bántják egymást az eftársak.
Engem aggaszt kicsinyét ,hogy ha a bankok nem hiteleznek majd ,és tényleg hátrább húzódnak , az állami OTP -n keresztül majd jól megvédik a zemberek betéteit is
Orbán vs. zemberek

OV: „tartani kell az irányt, csak gyorsítani kell”

zemberek: "A lakosság egészén belül éppen fordított az arány: 65 százalék negatívan, 25 százalék pozitívan értékeli hazánk történéseit." (ipsos, szept 8)

Már csak azt kellene tisztázni melyik országot mentjük...
"Az egyetlen különbség a frakciójavaslattal szemben, hogy a kormány nem kötelezné a bankokat arra, hogy a devizahitelt kiváltani akaró ügyfélnek forinthitelt nyújtsanak. Ezzel még egyértelműbbé tették, hogy a tehetősebbek igényeinek akarnak megfelelni, hiszen az adósok döntő része hitelképtelen.

Orbán Viktor másik "kedvezménye", hogy kvázi ígéretet tett: a mostani megoldás átverése után újabb terhet nem rak a bankszektor nyakába. Ez azt is jelentheti, hogy a kormányzat szemet huny afelett, ha a hitelkiváltó forinthitelek árazásában a bankok valamit vissza akarnak hozni abból a szakértők szerint a felhasználás függvényében többszáz milliárd forintra is rúgó veszteségből, amit a fix végtörlesztés jelenthet."

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ez_lehet_orban_utolso_csapasa_a_bankokra.495351.html

Wazze, ilyen ország nincs! Illetve van... Abszurdisztán.

Éljen a Párt, éljen a Kormány!
ettől nem omlanak össze a bankok...
a fidesiszták a hitelet lerázzák...
a zemberek meg megfizetik...
a devizahitelesek plusz terhet kapnak...

és akkor mi van? 2/3 lop most...
bűnszervezetben elkövetett hazaárulás és rablás
+egyéb emberiség elleni bűntettek...
Hatalommal való visszaéléssel 1,3 milliárd forint kárt okozott a mi Ferink az országnak. A vád szerint.
Ha igaz csukják be rendesen.
De pár zárka ott fityeg mellette.
Remélem.
"Az ország úgy néz ki, mint egy ezer éves IFA. Ülnek a kormánynál, és nem az utat nézik, hanem szerelik ki a magnót. Mondjuk, minek nézze az utat, mikor üres a tank? A felniket már rég eladták, csak hát a kötelező be van fizetve." (Hadházi László)
2-3 nap alatt sok közgazdász és elemző véleményét elolvastam.
Ezeket mindet összefoglaltad a Kósa- Átlag Béla féle számítással.
Többet mondtál vele, mint az összes együtt véve!

(Azért ne hagyjuk már szó nélkül, kik is adták el időben az OTP részvényeiket!
És azt, hogy mit jelent az, hogy a magyar állam az OTP és az FHB mögött áll?)
Én már csak azt várom, hogy ezt hogy fogják megmagyarázni az EU-nak és az Erste és a Raiffeisen és a többi bank részvényeseinek. Majd a Viktor, a Matolcsyné férje, és az éceszbéber Lázár Jani kimennek és egyesével felkeresik a részvénytulajdonosokat és elmagyarázzák nekik, hogy ez miért jó nekik és örüljenek, hogy csak ennyit buknak a részvényeiken? És különben is, majd utána jön Selmeci Gabika, aki majd jól megvédi a pénzüket, és majd jól államosítja azokat, nehogy eltőzsdézzék!
"Elszámolás, vagy leszámolás".

torokgaborelemez.blog.hu/2010/11/08/278_elszamolas_vagy_leszamolas

"Megint elhatárolással kell kezdenem: természetesen nem vagyok abban a helyzetben, hogy bármit is tudjak mondani a jogi felelősség kérdéséről, azaz arról, hogy vajon jogos és igazságos lenne-e, ha egy ilyen eljárás kezdetét venne.
Legfeljebb abban lehet reménykedni, hogy a magyar igazságszolgáltatás a törvények alapján jár el, tehát bármi is történik (vagy nem történik), az kizárólag az ügyről szól majd, és egyéb megfontolás abban érdemben nem játszik szerepet"
(törökakadémia)

:))
@márta)): Gáborunk megint naivát játszik, kb a következetes magyar bírói itélkezésben bízni, egyenlő a vezényló tábornok és zrt-jének észheztérését remélni. A lottó ötösnek az esélye nagyobb, főleg most a már lassan a politikai rendőrség magasságába emelkedő p.petike vezette ügyészség beszabályozta a bíróságokat is, nem kicsit...
tisztelettel jegyeznék meg pár gondolatot érintettségem okán. ha 180-on törleszt valaki, az a banknak jobb, mint egy mélyen áron alul is eladhatatlan ingatlan. (a változó árfolyam miatt az eddig befizetett kamattörlesztést már benyelte, ami azért lássuk be szépen meglódult) bónuszként a pl.: 10000000-ra visszakap, 15 környékén. ez pontosan olyan méretre szabott dolog, mint a támogatott forinthitel volt,az előző "Orbánság" idején. tehát a bankok nem fognak fizetésképtelenné válni, nem szükségszerű a hitelezések leállása. az erste miért nem állította le a chf hitelezést akkor mo-on, amikor otthon tette?
@Cirbi:
Ne szaladjunk annyira előre. Várd ki a végét.
Egyébként ez tavalyi bejegyzés /2010.nov./.
Ez nem a "reménység"-ről szól.
A többi posztja sem) sorok közötti olvasás!!!
Mit tehet a bank? Ezt:
emiksz.blog.hu/2011/09/13/ez_a_torlesztes_lesz_a_vegso

"- Benyújthatja a kijelölt fiókok egyikében...
- Vagyis?
- Szentgotthárd, Makó vagy Sátoraljaújhely. Ne nézzen így rám, ha három-millió magánnyugdíjas tudott 35 helyen nyilatkozni, akkor a harmincezer ügyfelünknek ez elég kell legyen."
Az OTP mögött áll az állam, mondta Orbán.
A távlati terv a következő lehet:
Az OTP forinthitelt fog nyújtani a 180 forintos végtörlesztés miatt hozzáfordulóknak, a fedezet a tehermentesített ingatlan lesz. Így elérhetik a külföldi bankok kiszorítását az országból és még jó nagy veszteséget is okoznak nekik.

A művelet eredményeként beteljesül a gazdasági szabadságharc, kiiratkozunk mindenféle európai együttműködésből.

Lesz egy kis hiperinfláció, üldözni fogják a devizaspekulánsokat. A következő országmentő terv megteremti az aranypengőt. Mindenki maximum egybilliómill forintot válthat át pengőre.

Kölcsönös katonai és gazdasági együttműködési szerződést kötünk Észak-Korával, Kínával és a Közép-Afrikai Köztársasággal. Elindul a magyar fegyverkezési program.
@nu pagagyí:
Meglehetősen pontos az előrejelzése!
Csupán apró kiegészítésként.É.Koreát és Kínát,a szerződéskötés után gyarmatosítjuk ( a szavazat maximalizálás érdekében ). A k.Afrikai Társaságban pedig többségi részesedést vásárolunk.Az ügyletet,csere alapon bonyolítjuk.Elfekvő készleten lévő "Isten fizesse meg" értékpapírokat adunk,krokodil szarért cserébe. Aztán kiküldjük a Nemzet Tollát hogy nyissa meg a "magyar politikusok,mint elrettentő példák" nevű álatkertjét.
@nu pagagyí: Bárcsak hadat üzennék az USA-nak, a háborút 2 másodperc alatt elveszítenénk, a csúti tahót meg a haveri kört háborús bűnökért kivégeznék, az USA megszállna minket 40 évre.
Megindulna hazánk demokratizálódása, fejlődése, álom álom édes álom .....
@Cirbi: Boldog ember vagy, hogy még faszod áll. Örülj neki és verd a segged a földhöz és
ezt is köszönd meg a vezérnek.Nekem már az eszem sem áll meg. Na, ez a tragédia, az ember tragédiája.
@glaci 0808:

A fenti példa alapjan egy 60 milliós házon/hitelen 13 millás buktája van, garantáltan. Ettől még az ingatlan piacon, dömping áron értékesítve is jobban ki lehet jönni.

Az elvről nem is beszélve: magán szerződésekbe (ami törvényt nem sért) milyen alapon nyúl bele az állam? Ez a régi és az új alkotmánnyal is ellentétes.
@the_lonewolf:

Nem fognak ők magyarázni semmit. Megmutatják merre kell Hegyeshalom irányába fordulva elhúzni a francba.

Aztán majd Csányi eftás bankján keresztül kialakítja a betétek feletti felügyelet monopóliumát.
Sajnos nem értek egyet Herr Fabiussal! Ezek nem ostobák!
Nagyon is tudatos károkozás és pénzügyi manőverezés zajlik a háttérben. Ki van csukva, hogy ne olvasták volna az igazságügyi minisztérium előzetes jogi szakvéleményét, mely előre jelezte, hogy a magyar és az uniós bíróságok előtt is bukta a végtörlesztési javaslat.
Index címlapon: "Ha így lesz, a százmilliárdos nagyságrendű számlát az államnak kell majd állnia." Tévedés, minekünk, mert ezek a pöcsfejek a mi adóbefizetésünkkel játszanak. Nem egy olcsójánosok, az már biztos.
Sokban fájnak ezek a zsenik nekünk!
A gyengébb képességű kretén narobotoknak pedig ajánlom Fabius zseniális pénzügyi levezetését. Sajnos nagyon is valósnak tűnik!
ne ferdítsél varánuszka. "Végtörleszteni szinte biztosan nem tudnak, marad a részletbefagyasztás." jól eldöntötted az emberek helyett hogy ők mit tudnak, gratulálok. az egész posztod ismét egy ferdítő szarság. 49 évesen erre vagy képes, gratulálok. mi van beázott a szemed gyurcsány tegnapi beszéde alatt, annyira pityeregtél, ezér nem bírtál értelmes posztot írni, vagy csak hoztad a szokásos komcsinyaló formád mint mindig?
Csak azt szeretném tudni hogy arra is vonatkozik a 180 ft-os végtörlesztés aki augusztusban 270-es CHF árfolyamon vett fel hitelt? Mert akkor buli van!
@Boli: "Nagyon is tudatos károkozás és pénzügyi manőverezés zajlik a háttérben"

Ha ez bejön, akkor az már valódi hűtlen kezelés lesz.
@DillingerEscapePlan:

A rossz hír az, hogy nem a memóriád szelektivitásával párhuzamosan öregszem. Üzembiztosan vagy ostoba.

Vergődj, táncolj. Mulattatsz.
@Fabius: Inkább azt fejtsd ki hogy miért döntötted el a Béláék helyett hogy ők hogyan akarják megoldani a hiteltörlesztésüket te szerencsétlen.
OTP azaz Orbán Tulajdonú Pénztár, hát akkor államosítsunk mondta tegnap bejelentése előtt Viktor, asszony, én megyek a parlamentbe,te meg veszed a telefont oszt veszel olcsón OJTÉJPÉ részvényt,meglásd jól járunk,miénk lesz bank oszt 180-on visszafizetjük benne a hitelünket is, mert mi és barátaink ki tudjuk fizetni,a Zemberek meg elhiszik ez értük van,pedig már 4 éve is mondtam ne a szavaimra hanem a tetteimre figyeljenek,na asszony vegyél részvényt:(

ha nem így történt akkor az véletlen !
@glaci 0808: "tisztelettel jegyeznék meg pár gondolatot érintettségem okán. ha 180-on törleszt valaki, az a banknak jobb, mint egy mélyen áron alul is eladhatatlan ingatlan."

Ez igaz, viszont ingatlanra azok esetében kerülhet sor, akik egyébként se tudnak törleszteni. Tehát FŐLEG nem tudnak élni a 180-as végtörlesztéssel.

Most az más kérdés, hogy a bankok genyók, és felelőtlen embereknek adtak ki nyakra-főre hitelt veszélyesen, meg hogy mennyi extraprofitjuk van, és egyébként is mocskos multik. Csak ne magyarázzuk már meg, hogy ez a javaslat tulajdonképpen miért jó nekik így... arra ott van kumin blogja :)
@Fabius: Amúgy meg a ferid szokott táncikálni, most épp az ügyészségen fog, szóval neki csápolj :D
@nu pagagyí: "Az OTP mögött áll az állam, mondta Orbán. "

A távlati (lol mikor volt nekik olyan) terv a következő:

Külföldi bankok buknak vagy tipliznek (esetleg mindkettő)

OTP + FHB megkapja a forintra átváltott hiteleseket, és ha nagy a para kisegítik "bankmentik" az adófizetők pénzéből. Cserébe az OTP olyan kamatot és költségeket számít fel amilyeneket akar.

The End
Ilyen sz.rházi kormány még nem volt a rendszerváltás óta M.o-n, és utoljára a szocializmusban beszéltek úgy, mint ahogyan azt Orbán tette tegnap a Parlamentben (persze nem előszőr) de akkor is max a '60-as évek elejéig. Burzsoák, tőkések elleni harc, meg fogjuk nyerni a háborút, megvédjük a hazát és népét, ellenségeink veszteni fognak, a haza fényre derűl... mégis ki ellen védi meg Orbán a hazát? Az eu-tól? Az eu-s törvényektől, jogszabályoktól? Mert ezt látjuk. Ez lenne az ellenség: az európai gazdasági-politikai közösség, amihez 2004 elején csatlakoztunk?
Biztos van valami oka, hogy ilyen intézkedés tervezet van napirenden, talán az egyik az önkormányzatok tartozásainak a rendezése. Lehet, hogy manipulálnak egyes cégek részvényeivel, nem tudom. Az biztos, hogy egyszerre mindenki a bankokat kezdte el félteni és az azok mögött lévő "befektetőket". Nem vagyok gazdag, sőt. Van némi tartozásom, így érintett vagyok a végtörlesztés körüli huzavonában. A lényeg: 4 éve hitelem 6 millió forint/frank. Ebből visszafizettem 3 millót majdnem, a törlesztő részletem kb. a duplája mint volt. Még most a napi árfolyamon tartozom 9 millióval. Ha 180-as árfolyamon vissza lehetne fizetni akkor csak kb. 7 millió lenne a tartozásom. Ezt meg tudnám tenni. Persze panelban lakom, de családi segítséggel menne, azt viszont nem tudom, hogy még 15 évig mi lesz ha most nem végtörleszthetek. Ez az én egyedi esetem tudom, de biztos vannak néhányan akik hasonló módon meg tudnák oldani a rendezést. Kérdezem akkor miért is járnak rosszul a bankok? Egyenlőre még én lakom panelben ők meg diktálnak a márvány-üveg palotából. Rohannak az igazukért a bíróságra? De amikor egyoldalúan módosítgatták a szerződéseket akkor nem volt fontos a jogbiztonság.
Ennyi, rohadjanak meg.
@DillingerEscapePlan: "ne ferdítsél varánuszka. "Végtörleszteni szinte biztosan nem tudnak, marad a részletbefagyasztás." jól eldöntötted az emberek helyett hogy ők mit tudnak, gratulálok. az egész posztod ismét egy ferdítő szarság. 49 évesen erre vagy képes, gratulálok. mi van beázott a szemed gyurcsány tegnapi beszéde alatt, annyira pityeregtél, ezér nem bírtál értelmes posztot írni, vagy csak hoztad a szokásos komcsinyaló formád mint mindig? "

Kedves Ostoba Kolléga!

Ugyan mondd már meg, hogy egy CHF hiteles átlagkeresetű családnak honnan a halál csillámpónis véreres műszempillájából lenne pénze előtörleszteni? A CHF hitelesek nagy része dupla törlesztőt fizet a felvételhez képest, szerinted emellett és az emelkedő megélhetési költségek mellett hogy a faxba tudnának előtörleszteni?

Gondolod, hogy mivel Lázár azt mondta a "pedagógusok" fognak előtörleszteni attól valahogy generálódik pár milla azoknál a szerencsétleneknél vagy mi?

Xsashának szoktam mondani, de nálad is megáll.. Ha a hülyeséget valahogy elektromos energiává tudnánk alakítani, te egyedül megoldanád a világ energiakrízisét egyszer és mindenkorra.
@néma bárány:
ismerősöm most vett egy 66 millára tartott házat 47-ért... kellett a pénz a tulajnak...
az ingatlan piacon most ha van pénzed és mersz pofátlan lenni, nagyon jó üzleteket lehet kötni.
Ha kiömlesztik a bedőlt hitelesek lakásait is, akkor még elkeseredettebbek lesznek az eladók...
@somewhat damaged: "Most az más kérdés, hogy a bankok genyók, és felelőtlen embereknek adtak ki nyakra-főre hitelt veszélyesen, meg hogy mennyi extraprofitjuk van, és egyébként is mocskos multik. Csak ne magyarázzuk már meg, hogy ez a javaslat tulajdonképpen miért jó nekik így... arra ott van kumin blogja :) "

A bankok mint profitérdekelt cégek addig mennek amíg a szabályok engedik, no itt jön be a PSZAF és azon keresztül a teljes politikai paletta markáns felelőssége. Ha akartak volna tenni a "karvalytőke" a "rablóbankok" meg a "nyugdíjtőzsdézés" ellen akkor tehettek volna, onnan a Parlamentből törvények és rendeletek segítségével.

Persze akkor nem lenne ellenségkép és OV nem tudna kivel háborúzni.
@bogdanov: a te problémád érthető,de abba gondolj bele,hogy amit ma kölcsön akarsz kérni a rokonoktól,már kevés lesz,mert csak a tegnapi beszéd miatt 5Ft-al nőt a frank árfolyama, mire ebből törvény lesz az euro 300 felett lesz a frank 250 felett,ugy hogy kezdj el gondolkodni kitől kérsz még kölcsön, a te problémád lehet , hogy megoldódik 1 a félmillióból,de a többinek nő a törlesztőrészlete egy ilyen átgondolatlan bejelentés hatására is, a végén elbukik az unios jogszabályokon az egész cirkusz és az állam kártalanitja majd a bankokat a TE pénzedből!!
@Squid:
Előtörlesztenek majd... miért? Mert így kiszállhat a hiteléből ami több mint a lakás/ház ára. Most nem tudja eladni a szerencsétlen, mert amennyit kap érte az nem fedezi a tőkéjét sem... ergo nem marad semmije, és ezen felül még ott a hitelből az eladással nem fedezett rész. Ha "előtörleszthet" akkor esélye van arra, hogy bár megint csak nem marad lakása/háza, de legalább az árfolyam növekedésből keletkezett tőketöbblet nem nyomja majd a vállát. Szomorú, hogy ígyis-úgyis elveszít mindent. Előtörlesztéseel csupán kisebb a vesztesége...
@DillingerEscapePlan:

Talán azért feltételeztem, mert vetettem egy pillantást a közalkalmazotti bértáblára, erre itt:

www.parlament.hu/irom39/01498/adatok/12_mell.pdf

Amiből kiderül, hogy ha egyikük fizetését teljesen elviszi a törlesztő, a másikból képtelenek megtakarítást felhalmozni, és ebből végtörleszteni.

Tudom, ez bonyolult logika folyamat, nem is várom, hogy megérted.
@bogdanov: "Ha 180-as árfolyamon vissza lehetne fizetni akkor csak kb. 7 millió lenne a tartozásom. Ezt meg tudnám tenni."

Akkor tedd meg. És hiába laksz panelban, ezzel ne takaródzzál: akinek van 7 milla félretett pénze egyösszegű adósságtörlesztésre, az ne nyafogjon, ne sírjon. Az ilyen személy ugyanis a mai M.o-n kifejezetten jómódúnak tekinthető, min. felső középosztálybelinek. A célkeresztben vagy, a mostani kormány neked kedvez, a seggedet nyalja. Vagytok max pár százezren, szóval pofa be: a nagy többség előtt megint csak elhúzzák a mézesmadzagot, nesze semmi, fogdmegjól. A munkavállalók, adósok nagy része továbbra is szív mint a torkosborz, a felső középosztálybelinek meg az a legnagyobb gondja, hogy 180-as árfolyamon 9 milla helyett megúszhatná 7 millás visszafizetéssel... még ha családi segítséggel is.
ez a majom azért provokálja az EU-t, és az egész világot, hogy szankciókat, büntetéseket, embargókat foganatosítsanak ellenünk - amin aztán látványosan meg lehet sértődni, és ki lehet léptetni az országot az EU-ból. az irány már évek óta sejthető, de most egyre jobban látszik. a közveszélyes dilettáns kommunista miniszterelnök KI AKARJA LÉPTETNI MAGYARORSZÁGOT AZ EURÓPAI UNIÓBÓL. ez szerintem elfogadhatatlan.
parttalan. Szerintem inkább neked pofa be, tudod miért? Elmondom neked, azért, mert a szüleim eladták a házukat és abból vettek egy kis lakást, így éppen marad annyi, hogy ki tudjam fizetni a tartozásom. Én vagyok a felsőközéposztálybeli? 13 éves autó, 8. emelet és 200 bruttó? Seggfej.
Miért nem szüntetjük már meg ezt az országot a büdös picsába, hát ennek semmi értelme... Csatoljanak minket Ausztriához, vagy Svájchoz, de leszarom, akár Szlovákiához, ha egyszer képtelenek vagyunk egy országot működtetni... Egy ilyen segghülye vidéki paraszt miniszterelnök lehet? Nekünk ez kell? Hát itt van.
Bazmeg, Kertésznek a legutolsó betűig igaza van: moslékzabáló, agyatlan csürhe vagyunk.
@bogdanov: Az vagy bazd meg, úgyhogy kussoljál, seggfej.
Kósának nincs diplomája. A Marx Károlyra járt, 89-ben végzett, de a diplomát se akkor, se azóta nem szerezte meg. Néhány éve volt egy botrány - annak a hatására vetette le az Országgyűlés honlapjáról, hogy diplomája, és nyelvvizsgája van...
@Squid:

Aranyos, ahogy a narancsdroid elvtársak most már végképp függetlenítik magukat a valóságtól.
ez meg semmi.
nehany honapon belul jar az onkormanyzatoknak adott frankhitelek turelmi idoszaka.
nade a fideszes onkormanyzatoknak lofasz van a seggeben, nem penz a zsebeben.
fizetni tuti nem tudnak.
fogja meg az orban bank allamositassal eltorolni az onkormanyzati hiteleket.
Könyörgöm, üzenjünk hadat az USA-nak, ahogy a felcsúti paraszt szellemi elődei már egyszer megtették! Mivel nincs hadseregünk, azonnal, harc és pusztítás nélkül megszállnának minket, aztán elindulhatnánk végre azon az úton, amin Németország és Japán 1945-ben.

Léciléciléci..!
@Lakota: De létezik olyan, hogy valaki elvégez egy szakot egy egyetemen, de nem diplomázik le? Bár, aki olyan baromságokat tudott saját kűtfőből mondani, mint azt tette tavaly májusban, attól még ez is kitelik.
Nem értem a hőbörgést. A 90-es évek elején még voltak olyan akciók a bankoktól, hogy ki lehetett egyszer fizetni, három-egy hétig a maradék hiteledet.

Tönkrementek abban az időben a bankok? Nem.

A bankok nem akarják elengedni az áldozatukat semmi pénzért.

Én jó ötletnek tartom a végtörlesztést, a bankok meg kussoljanak, EMLÉKEZTESSÉK ŐKET A MENTŐCSOMAGRA, AMIT AZ EMBEREKTŐL KAPTAK, merthogy az állam támogatta őket az állampolgári befizetésekből.
@Fabius: Az is nagyon bonyolult hogy 250-es törlesztés helyett felveszek egy forinthitelt amiből 180-on végtörlesztem a frankhitelt és utána ugyanúgy lesz havi kötelezettségem csak egyrészt nem lesz árfolyamfüggő, másrészt kevesebb lesz mint amit eddig törlesztettem, harmadrészt meg nem x szer 250-et kell visszafizetnem hanem csak x szer 180-at?
Az OTP történelmi minimumon van 3700,ha valaki most venne:)
Forint a lejtőn ! a frank 236 !
A Mol 15000 alatt:)

ezek a fiúk "értenek" a pénzügyekhez, de sokba fog ez kerülni mindenkinek !!!
Sokan szabadulnának a hitelüktől, még azok is, akik kis összegben vették fel a hitelt, de váratlanul pénzhez jutottak, rokonoktól, ismerősüktől.

De nem lehet, a bankoknak nem éri meg, hogy a hiteles kifizesse a maradék összeget, ez az én rokonságomban is probléma volt.

Ki kellett várni a törlesztés végét, mert ha kiváltotta volna a hitelét egybe, a bank több kamatot számolt volna fel ezért, mintha kivárja a maradék időt.

Szóval, köcsög Csányi kapja be.
Elvtársak, a Permanens Fülkeforradalom sose fog véget érni. Jobb, ha erre felkészültök.
@Squid: persze, én is ironizáltam. Ahogy a mnyp-k irreális működési költsége esetében, lett volna mód korrekt szabályozásra az ördögnek kikiáltás és teljes elimináció helyett. Csaképpen.
A végén még lesz Gyurcsány FELELŐSSÉGREVONÁS is. Hát ezt is megérjük.

Ha netán elítélik, készítse elő a helyet maga mellett Orbánnak.
@somewhat damaged: hát igen, az durva volt.

Kétszer megsarcolták az embereket a kifizetéseknél, mondván, ha már elveszi tőlünk a lóvét az állam, akkor mi meg az emberektől fogjuk elvenni, azok meg hőböröghetnek.

Így lett a 3.500.000-ből 150.000 forint.
@DillingerEscapePlan:

те мег нъалд ки а шнеггем, идиота наранчдроид.
@DillingerEscapePlan:

Két közalkalmazott ekkora devizahitellel egy kiflivéget nem kap hitelbe, nem milliós forinthitelt végtörlesztésre.

A forinthitel nyújtás nem kötelező. Így számukra a végtörlesztés - várhatóan - elméleti lehetőség marad.

Jó reggelt a valóságban.
@DillingerEscapePlan: ": Az is nagyon bonyolult hogy 250-es törlesztés helyett felveszek egy forinthitelt amiből 180-on végtörlesztem a frankhitelt és utána ugyanúgy lesz havi kötelezettségem csak egyrészt nem lesz árfolyamfüggő, másrészt kevesebb lesz mint amit eddig törlesztettem, harmadrészt meg nem x szer 250-et kell visszafizetnem hanem csak x szer 180-at?"

Aham

Tehát te úgy gondolod, hogy az ürge majd elmegy és a duplájára nőtt törlesztőjét forintosítja, és kifizeti a fele annyit érő ingatlanára felvett második hitelből?

Hmmm...

Átfogalmaznám ez előbbi állításomat!

Ha a hülyeség elektromos árammá lenne alakítható, a te kapacitásoddal csak az univerzum határai szabnának gátat annak, hogy minden bolygót kivilágítsunk százaségővel!
@Squid:

www.portfolio.hu/vallalatok/kiderult_mit_gondolnak_a_devizahitelesek_lazar_javaslatarol.155187.html

82% visszafizetné (33% forinthitelből). A maradék 18% meg jól jár, mert becsődölnek a bankok és nekik már nem kell!
Tökéletesen támogatom az amerikai beavatkozás ötletét.
Szerintem juttasunk el a szijájéhoz egy besúgást, miszerint orbán tokaji pincéjének titkos alagútjában bújkál az a binláda2 zavari vagy ki. A dzsihád terrorpista nagyszabású terveket szövöget a jellószton alatti szupervulkán berobbantására kínai betiltott petárdák segítségével. Ha erre nem támadnak meg a rambók, akkor sose.
@szanalmas: Aki nem tudja kiváltani a devizahitelét az nagyon rosszul járhat, mert a CHF/forint árfolyam könnyen elszabadulhat. Orbán figyelmeztetett is, hogy spekulációs támadás indulhat a forint ellen. Ez utóbbit kivételesen el is hihetjük neki, mert ők fogják irányítani a spekulációt. Szóval, akinek forintbetétje van, legjobb ha átváltja keményvalutára és párnacihában őrzi rosszabb időkre.
"Vele szemben milyen lehetősége marad az Átlag Béla- Átlag Béláné házaspárnak, ... nyugodtan mondhatjuk, nekik milliós megtakarításuk biztosan nincs,"

Asszonypajti ment volna balerinának. Lazán össze lehet topogni vele 2-300 millát.
@orbánmentesítő: ordító egér ver.2.0
persze ezt is elbasznánk, oszt jól leigáznánk a zusát és aztán vakarnánk a fejünket, hogy it is kezdjünk annyi négerrel :)
(persze a filmben is elbasszák, de nekik legalább egy egér jutott...)
Lehet hogy összeesküvés elmélet szagú.
Ha a FIDESZ "elmúltnyolcév"-es tevékenységét nézzük a lényeg:mindegy milyen áron(nem gond ha az ország padlóra kerül sem),de hatalomra kell kerülni(a nemzet nem lehet ellenzékben)!
Egy végletekig balf@sz MSZP és dilettáns kormányai(talán Bajnai kivételével),a gazdasági válság,Öszöd ,
stb.hathatós segítségével az
EREDMÉNY:2/3
Úgy látszik itt nincs megállás!Ez még kevés! Változatlan módszerességgel és módszerekkel irány a totális hatalom.
Ha ebből a szemszögből nézzük,bizony igen csak logikus lépések a kormányzat részéről.
És azt sem szabad elfelejteni,hogy végtelen populista kommunikációval még elfogadottá és támogatottá is tudják tenni!
Sajnos a VÉGE megjósolhatatlan!
nem szégyelli magát a lemp, hogy a Fidesz kezébe adta Gyurcsányt?
Így, hogy a jogellenesség biztos ismeretével mentek ebbe bele világos, hogy nem a szegény devizahitelesek megmentésére megy ki a játék.

Orbán elpuskázta a nem tehetünk semmiről, ártatlan áldozatok vagyunk hangoztatásának lehetőségét. Innentől minden végtörlesztésért szavatoló fillérért felelősséget vállal, ha akar ha nem.

Ha feltesszük, hogy Gyurcsány a meg nem valósult Sukoró miatt van kiadva, akkor a fillérre összeszámolható kár mellett nem lennék Viktor a kormányváltás után.
@DillingerEscapePlan:

Ejnye, az imént még a gréczyblogon fröcsögsz meg alaptalanul "maszopozol", aztán mikor jól helyre tesznek (mea culpa, mea maxima culpa!), idejössz, oszt' égeted magad?

Nekem nem dolgom meggyőzni téged, nem is akarlak, de ha egy kis matek (százalékszámítás) meg egy kis közgáz- és pénzügyi ismeretet (pénz multiplikátor szerepe, annuitásfaktor, törlesztőrészlet számítás) szereznél, azonnal értenéd, mi Fabius levezetésében a lényeg.

Tudod, olyan ez az intézkedés, mint a rosszul bevezett/alkalmazott egykulcsos SZJA: azoknak kedvez, akiknek egyébként sem megy rosszul.

Viszonylag gyakran megfordulok a blogtérben, és azt látom, hogy azok, akik Medgyessy és Gyurcsány hibái miatt kiabálnak (teszem hozzá, joggal), azok körömszakadtáig védik a fideszkormány ballövéseit.
Nem képesek beismerni, hogy ez a politika rossz irányba tart, nem képesek felfogni, hogy mindez nem miattunk, zemberek miatt megy, hanem azért, hogy a fidesz bebiztosíthassa az ölébe hullott hatalmat. Meg is teszi, és (jól érzékelhetően) vissza is él ezzel.
Szánalmas egy attitűd ez, különösen, hogy már mértékadó jobboldali közgazdászok is kongatják a vészharangot, de Viktor nem hátrál, a hívők pedig továbbra is hisznek.

Megnyilvánulásaid alapján te ezek közé tartozol, de az a te döntésed.

Majd akkor, ha már nem lesz mit lenyúlni a néptől, nem lesz 3e Mrd manyup vagyon és nem lesz kit adóztatni, kit sanyargatni tovább, és szembesülsz azzal, hogy neked is egyre szharabb, el ne felejtsd feltenni magadnak a kérdést:
Biztos, hogy ezt akartam?

Mert akkor már nem fogahtod a szocikra a khakit.
@DillingerEscapePlan: és vajon kapsz forinthitelt, vagy a bank közli veled, hogy mehetsz a halálba, de hitelt nem kapsz egy vasat sem?
@Legolvasottabb:
"nem szégyelli magát a lemp, hogy a Fidesz kezébe adta Gyurcsányt?"
nem.
a lemp alapból hülyék/fantaszták/álmodozók/bionácik és hippik gyülekezete, akik csak azért kerültek be a parlamentbe, mert az emberek kínjukban nem tudtak kire szavazni.
fel sem fogják, hogy amit tesznek mennyire káros, a fidesz, meg röhög a markába, mert ha bejön a dolog, akkor döngethetik e mellüket, ha meg nem, akkor megvonják a vállukat és száz ujjal mutogatnak a lemp- re, hogy "ő a hunyó"
ostoba társaság
@Legolvasottabb:

Ahogy Schiffert elnéztem tegnap, nem. Én nem is bánom. Szülessen precedens, ne bújhasson senki a mentelmi jog mögé a jövőben. Ha Gyurcsányt kiadták, a többi köztörvényest is ki kell ezek után.

Amúgy Fletó hibái a végtelenbe érnek, de speciel Sukoró ügyben nem vétkes.
"Orbán is tudja

A jogi helyzet annyira egyértelműnek tűnik az ügyben, hogy feltehetőleg emiatt Orbán Viktor sem kerülhette meg, hogy beszédében utaljon rá: a szabályozást megtámadhatják az Európai Bíróságon. A magyar miniszterelnök ezzel kapcsolatban azonban csak annyit mondott, meg vannak a válaszaik az ügyben"

Hogy mondják brüsszeliül hogy lófaszaseggetekbe?
@néma bárány:

"Ha feltesszük, hogy Gyurcsány a meg nem valósult Sukoró miatt van kiadva, akkor a fillérre összeszámolható kár mellett nem lennék Viktor a kormányváltás után. "

Viktor pont ennek kivédésére játszik, meglehetősen sikeresen. Sem Gyurcsány, sem pedig Orbán nem lesz elszámoltatva soha. De ezt szerintem magad is érzed.
@DillingerEscapePlan: Szerinted, ha az emberek tele vannak loveval, eddig miert nem tettek meg!?!? Elhiszem, hogy imadott fonokod bufizese is ajandek, de faszsagokat azert ne beszelj. PONOSAN tudod, (ha nem, a poszt eleg egyszeruen megfogalmazza) kiknek jo ez valojaban. Nos, nem az egyszeru csoro magyarnak...nem...az fogja mindezen lazalmokat finanszirozni.
@néma bárány:

" Ha Gyurcsányt kiadták, a többi köztörvényest is ki kell ezek után."

Ezt gondolod te, ezt gondolom én, és ezt gondolja mindenki, akiben van tisztesség és tárgyilagosság.
Viszont azt, hogy mi lesz, politikusok döntik majd el.
@Zébácsi: Dillingert meggyőzni észérvekkel?

Erről egy mondás jut eszembe:

1 millió ember hallgatása sem tudja elnyomni egy ember ordítását.

:D
na ez az... annyi minden lett volna, de pont Sukoró? ez gáz - a lempnek és a fidesznek is (a jobbiknak mindegy :)
@Zébácsi:

Nem kell ezt érezni, elég odafigyelni. Rubovszky elmondta a forgatókönyvet: elviszik gyanúsítottként és ennyi a lényeg.

index.indavideo.hu/video/Meg_fogjak_banni_ezt_a_dontesuket

Ettől függetlenül gondolom, hogy teremtsék csak meg a precedenst Gyurcsánnyal a saját elszámoltatásuk legitimálására.

Aztán majd meglátjuk mi lesz.
@Squid:

Dehogynem, ha elég közel állnak hozzá és elfedik a száját.
@néma bárány:

Ha GYF bűnös, akkor ítéljék is el. A jövőt illetően pedig ne precedens kelljen ahhoz, hogy egy bűnöző politikus rács mögé kerülhessék, bárki is az!

A forgatókönyvet illetően igazad van. Lebegtetés, a szokásos fidesz-kommunikáció része.
Az lenne még a nagy fricska, ha az önkormányzatoknak is kedvezményesen lehetne visszafizetni a devizahiteleiket...
@Halál Bika:

Ebben az esetben a CsányiTP is bezárhatna a bejelentés pillanatában.
Miért szeretik a szocik a svájci bicskát?

Mert rá van írva:
Victor Inox.
@DillingerEscapePlan: figyelj,kis köcsög!ha gyurcsány hibázott,rohadjon rá a lakat.de azt elárulhatnád,hogy a cigánygyerek az utolsó pillanattban ,miért a gripenek mellett döntött?ez mennyibe került nekünk?és az ő zsebébe?
@somewhat damaged: @néma bárány:félreértettétek, vagy pontatlanul fogalmaztam(mentségemre szóljon, olyan szarul gépelek, hogy mire leírok valamit, elvesztem a fonalat:) )

tehát itt mindenki szív! van aki ártatlanul nagyot, van aki érdemtelenül kicsit.

ettől ez egy réteget érintő, rászabott mentőcsomag! nem kizárt, ennek farvizén mások is kerülhetnek jobb helyzetbe, de az alap elképzelés a társadalom egy csoportjának javítani az életminőségét!
@contractor: Igen, igen, igen! Háromigenes gurrá a vezénylő Istenkardjának!
@Squid: Ne arra figyelj, amit mond, hanem arra, amit tesz! Tönkre...
@bogdanov: Télleg! A zemberekre vonatkozik csak vagy az önkormányzatokra is? Ki tud(hat)ja?
@luciferko: Dubajba kisapám, Dubajba! Persze csak akkor, ha fijatal, dögös és tud még ülni!:-(
az otp vezére miért nem szólal meg sehol, amikor az erste labanc vezére már kifejezte nemtetszését?
@glaci 0808:

A fő páholytárs és hűbéres mögött ott áll az állam. Minek szóljon, ha minden káráért Orbán szavatol?
@Fabius: Szavatol? Ez freudi elszólás, úgy vélem!
Amit tesz, azt figyeljük!
"Az magyarok 5leteitől ment meg Uram minket!"
@namitirok: +s, de nagy!

Hehe, most hallom, hogy a hitelkártya THM-je sem lehet 30% fölött?
Halleluja, ez itt mán a Kánaján?
instállom, azért csak a küszöbére szartak! nem? azért egy bakfitty, vagy egy büfi csak az íze miatt@Fabius:
@glaci 0808: Küszöbreszarás nem okoz kárt nekiek, mikor megkapják az összes hitelezést, nem? Egy büfi lehet, kibukik majd belőlük, csak az izéért, ha nem gyorsítja a rendszerátalakítgatást a Főnyök eléggé!
na akkor most a feneséges henci a tarsolyában turkál, mert van ott még jó otlet ahol ez lapult
Tudjátok mit?
Az édes káanyját az összes kis jogi köcsögnek!

ecoline.hu/ceg/W07V0B_Brutalis_fegyvert_ad_a_kormany_az_adoelleno#utm_source=hvg_top&utm_campaign=newsletter2011_09_13&utm_medium=email&utm_content=top1

Kies Szlovákia... Jó lesz egy ottani céget alapítani apránként. Viktorka meg feldughatja a nagy jogi diplomáját magának és a csürhéjének.
@glaci 0808: @namitirok:

Semmilyen íze nincs ennek skacok, szájbarágás van:

hirek.pontneked.hu/h/424488?matolcsy-a-vegtorlesztesrol-szukseg-eseten-megsegitjuk-az-otp-t-

Mindenki legyen nyugodt, az OTP-FHB bukta helyett az állam fizet. Remélem Kósa Lajosnak OTP hitele van, mert rosszul aludnék, ha nem mi adófizetők segíthetnénk ki szegényt azzal a 13 millióval amit megspórol.
@Fabius: Sajnos ez nem derül ki itt, de Rogánról azért egysmás érdekességet tanáltam:
www.stop.hu/articles/article.php?id=917429

Szerintem aludj nyugodtan, így is, úgy is mi fizetjük (ki), ha közvetve is!
@Boli: Maradnak a haveros cégek, meg a zotépé, belterjesség rulez, asszem ezennel, azonnal kapartak ennek az országnak nevezett lszrnak....
Rossz hír jött Németországból
2011. szeptember 13., kedd 15:53 (MTI-Eco)
Két intézet is rontotta németországi növekedési előrejelzését, a korábbinál lassabb lehet a bővülés jövőre.
@Cirbi:

Te nem tudtad, hogy megváltozott a koordináta rendszer az elmúlt héten? Ami egy hete még nebasszgecc! volt:

www.portfolio.hu/gazdasag/penzugy/mintha_a_falnak_beszelt_volna_a_pszaf.155127.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

az mára a bankszektor megmentője. Szerencse, hogy ilyen éleslátó gyerek ez a Szász.
@Link Elek:

Pontosan azt teszi, államosít. Már folyik a megyei önkormányzati tulajdonok ( iskolák, kórházak, stb. ) átadása a kormányhivataloknak, adóssággal együtt. Azon még nem gondolkodtam, hol benne az okosság, de biztosan van. Egy biztos, az államdósságot nem fogja csökkenteni.
@igazságos: "Nem értem a hőbörgést. A 90-es évek elején még voltak olyan akciók a bankoktól, hogy ki lehetett egyszer fizetni, három-egy hétig a maradék hiteledet."

:D Te aztán le vagy maradva :D Tájékoztatásként közlöm, hogy előtörlesztésre most is mindenkinek lehetősége van. Ezzel nem találták fel a spanyol viaszt. Most azon megy a vita, hogy mi lenne, ha 20-30%-kal kevesebbet fizetnének vissza, mint amennyit - jelen árfolyam mellett - kellene.

Szóval, hogy képben legyél: OV-ék kitalálták, hogy azzal "mentik" meg az adósokat, hogy kedvezményesen egy összegben kiszállhatnak. Egyesek azt kifogásolják, hogy ezt nem bírják el a bankok, mások meg azt, hogy ez bankoktól függetlenül nem segít a rászorulókon. Mármint ezek alatt azokat értik, akik el vannak maradva és a kilakoltatás szélén állnak. Na, ők a rászorulók, mert egyesek, akik fix havi jövedelemmel rendelkeznek, mert a válság miatt nem vesztették el az állásukat, vagy megfelelő családi háttérrel rendelkeznek, ők csak szimplán hülyék, akik szívják a saját hülyeségüket, ők nem rászorulók, csak mondjuk még nem jártak Miskolc környékén egy faluban, hogy tudják, milyen is egy rászoruló, milyen az igazi kilátástalanság. De mivel az előbb levezettem, hogy hülyék - legalábbis a matekhoz és a felelősségvállaláshoz mindenképpen, elvégre senki nem szorított kést a torkukhoz, hogy "vedd fel a hitelt", és előre megmondták milyen feltételekkel adnak pénzt, akkor nem utólag kell hőbörögni - , ezért kár elvárni tőlük bármilyen értelmes gondolatot, és belátást várni, hogy ez az ötlet bár nekik kedvez, a problémára nem válasz. Vitatható jogilag, vitatható közgazdaságilag és vitatható még erkölcsi szempontból is, mivel nem a ténylegesen segítségre és valóban rossz adós sorba kerülőkön segít.

Na, itt tartunk most :)
Teljesen mindegy, ki jár jól és ki nem, a problémát nem oldja meg. Tudniillik, hogy a lakosság nagy része adósságcsapdában vergődik, fogyasztásra nem marad pénze. A cégek adósságcsapdában, beruházás nulla, munkahelybővítés nulla. Az önkormányzatok adósságcsapdában, önkormányzati beruházás nulla, közbeszerzés befagyasztva. Ingatlanpiac a padlón, építkezés nulla. Gépkocsi piac nulla. A bankok eddig sem helyeztek ki hitelt, mert kockázatos. Ez a probléma nem az, hogy Béla hány forinttal fizeti vissza a kölcsönét. Összefüggésekben kell gondolkodni. Az egyetlen értelmes ötletet már ki is vették: azt, hogy a bankok a forintban felmerülő költségeiket csak forintban kérhessék.
@Fabius: Jóreggelt, majd visszatérünk a kérdésre mikor kiderül, hogy hányan éltek a lehetőséggel. Ha sokan akkor valszeg mégsem volt olyan szar ötlet. Itt jegyzem meg mástól még semmilyen ötletet nem hallottunk csak köpködést minden próbálkozásra amivel a Fidesz megpróbál segíteni a devizahiteleseken. Meg azt is megjegyzem hogy szerintem tőled sem olvastam egyetlen ötletet vagy javaslatot sem.
@DillingerEscapePlan:

Mert ilyen figyelmetlen vagy, látod-látod. De ide linkelem, most pótolhatod:

varanus.blog.hu/2011/08/10/devizahiteleseknek_gettopolisz

Ha elkerülné figyelmedet az ugró hivatkozás, akkor az legyen itt külön is:

adozona.hu/aktualis/20110808_deviza_devizahitel_arfolyam_bank_kulonado.aspx

Ezt speciel szó nélkül támogatnám.
talány kellene néhány munkahely, ahol dolgozik a jószág, értéket állít elő, járulékot, adót fizet. kisvártatva fogyasztani kezd, eszikiszik, autót, lakást cserél stb. ahogy múködnie kéne a dolgoknak. az előtörlesztés is csak bevételszerzés, pénzforrás máshonnan nem tudnak már nyúlni. gondolom a bankbetét még nekik is tabu
@Fabius: Már éppen keresgéltem, de megvan (még).
Igaz, sok foganatja nem volt/van/lesz, ahogy így elnézem..jobb éjt kívánok!
@Fabius: Nemrossz ötlet, de annyira nem is jó szerintem, mert akkor meg az lenne a bajod, hogy pótolni kell a kevesebb befolyt bankadó miatt keletkezett lyukat a Vitykának és azt meginazemberekkelfizetettimeg, és erről írnál egy posztot.
@DillingerEscapePlan:

Egyszer talán megérted: nem az a baj, hogy tennének valamit, hanem az, szarul fognak hozzá, és számokkal alátámasztott hülyeségre is pakolnak egy lapáttal.

Angyal terve működhetne, ebben az esetben:

- nem kéne Ócsa,
- kevesebb árverezett és visszavett ház terhelné a büdzsét,
- nem lenne izgalom a bankszektorba avatkozástól, nem vinnének bíróság elé minket külföldön, mert a végtörlesztés alapjogi chartába ütközik.
- az adós és a bank megosztozna a felelősségen az állam segítségével.

Mindez hiszti, cirkusz és balhé nélkül. A bankadó kiesésével keletkező lyukat a kiadási oldal vágásával be lehetne tömni, ahogy a Széll Kálmánnal és a konvergenciával tervezték, de tenni nem merik.
@namitirok:

Nyugodt álmom lesz így, hogy a Kósa és Tsai hitelkárosult kör sorsa végre sínen van.
@Fabius: A sín stimmel, a belenyugodás kevésbé tölti el lelkemet..
@Fabius: De akkor hová lenne a harc, a forradalmi hevület, a Szent Megmentés?
Körmenetet is tervezgetnek, fogadjunk, az Ország megmentésére.
A Véres Kard körbehurcolása csak azért marad el, mert azt elhagyták valahol a fülkeforradalom forgatagában...
@namitirok:

Szent Megmentés? Lófaszt, nem ez a terv. Viktor mondta az imént becses szájával, hogy osztogatás-nemzetközi per-elbukás után magyar állam majd fizet egyszer, amikor már a mittudjaki kormányoz:

"A végtörlesztés nemzetközi jogi helyzetéről szólva Orbán Viktor az interjúban azt mondta, "meg fognak bennünket támadni", és vitára kell számítani. A miniszterelnök szerint ha néhány év múlva olyan ítélet születne az európai bíróságon, hogy jogtalan, amit a kormány most bevezetni tervez, akkor sem hárulna semmi azokra a devizahitelesekre, akik majd élnek az egyösszegű végtörlesztés lehetőségével, hanem a magyar államnak kellene akkor helytállnia."
@Fabius: Ebben nem hiszek, a mi Viktorunk hosszabb távra tervez holmi pereknél, sajnos!
Mármint kormányon..mármint tervez...mármint.
Viktor mester! Jelents be még három akciótervet!!! Hetente!!!

Ez a terv 6 Ft-ot hozott az exportban érdekelt konyhámra.
@Fabius: Rájaadásul a per(ek) elvesztéséig hány Szent Alaptörvényúsztatást tud majd megrendezni a királyi berendező?
Szép kis nyugdíjelőtti (mitnemondjak: helyetti) éveim lesznek, ha megérem (a nyögdíjnak beállított 89 éves kort:-)! Szép is az, nem?
Azért lássuk be, hogy Viktor hozzáállása nem annyira példa nélküli, mint állítja. Például az ébredő Zimbabwe vezetése is mindig a formabontó megoldásokat pártolta, aminek be is jött az eredménye a függetlenség hosszú évtizedei alatt.
@gyilkos fűegér: ugye milyen szépen ki tudod magad fejezni, mióta teleszartam a pofikád? még 2-3 kezelés és eléred a bányászbékát, akkor lesz ám cupa öjöm és bódottág. A szarkertész által jellemzett csoportba természetesen TE és hajtársaid tartoztok, engem hagyj ki.
Teljesen félreértitek a helyzetet. A bankszektor már megértette, ma abbahagyta az ágállást, az OTP árfolyam is megnyugodott.
Orbán nem a közgazdaságtannal megy szembe, hanem kihasználja annak sebezhetőségét a maga javára.

Ez fog most történni:
1. meghozzák a törvényeket, nyitnak egy 3 hónapos időablakot, abban lehet előtörleszteni.
2. A törvényeket az érintettek megtámadják az Alkotmánybíróságon és az EU-nál.
3. Akik tudnak (kb 20%, azaz 300,000 adós), azok előtörlesztenek. Ezek között nagyon sok fiatal, jól kereső köztisztviselő, állami alkalmazott lesz - ez most gyakorlatilag fideszest vagy barátot jelent.
4. (kb. 2013 ősz vagy 2014) Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztalja a kormányt és kártalanításra kötelezi az államot a bankok felé.
5. Az államnak ez nem fér majd bele az akkori büdzséjébe, ezért a nyugdíjalaphoz fog nyúlni, és abból fizeti ki a bankok veszteségeit. Vagy meghosszabbítja a bankadót, amit a bankok, mint most is, a felárukban továbbterhelnek.

Tehát a politikai elit, akinek van készpénze kilépni a hiteléből, 240-250 helyett 180 forintos árfolyamon teszi meg, majd ezt kifizetteti az egész ország nyugdíjmegtakarításaiból, miközben a bankok pénzüknél lesznek. Ráadásul kényszeríti a bankokat, hogy 1-2 évre 200 milliárdot kölcsönözzenek az államnak, igaz, kamatostul ezt visszafizeti ugyanonnan. Mi ez, ha nem a közgazdaságtan ügyes kihasználása?!

A) Felmerül a kérdés, hogy az a képviselő, akinek vagy családtagjainak ez a döntés kedvező, 1-2 milliót fog keresni rajta hitelenként, vajon szavazhat-e vagy érintettség okán tartózkodnia kell? Ha nem tartózkodik, akkor a mai törvények szerint később büntethető lesz-e?
B) A döntés nyomán a deviza kereslet és az esetleges országkockázat növekedése miatt az összes többi adós 5-10% felárat fog fizetni a fennmaradó hitelére. Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztaló ítélete után ők is perelhenek-e kártérítésért?
C) Ha az önkormányzatok hiteleire is kiterjesztik ezt a lehetőséget, akkor gyakorlatilag a nyugdíjmegtakarításból konszolidálják a legrosszabban gazdálkodó testületeket. Ütközik-e ez bármilyen EU jogszabályba?
D) Ha mégis visszalépnének a tervtől, akkor előre ismert, alkotmányellenes törvényekkel való fenyegetés, amely a részvénypiacon veszteségeket okozott, az nem törvényellenes-e ugyanúgy, mintha hamis hírekkel teszik ugyanezt, és amely büntetendő cselekmény?
E) Szinte kizárt, hogy ezeknek a titkos terveknek az ismeretében minden érintett, akinek volt részvénye, kellő önmegtartóztatással megtartotta azokat. Ha a PSZÁF mégsem talál egyetlen politikust sem, aki hasznot húzott a bennfentes értesüléseiről, akkor perelhető-e a kötelességének elmulasztása miatt és egy EU intézmény lefolytathat-e erre vonatkozó vizsgálatot?
@Arno1d1: Nagyon jó kérdések, ezért...(érdemi)válasz az nem lesz rá, borítékolom!

Tisztelettel:

e gyadózó
@Arno1d1: Teljesen egyértelmű, hogy nem a Zemberek megmentése a cél. A probléma az, hogy olyan darázsfészekbe nyúl a kormány ami nagyságrendekkel nagyobb a vártnál, emellett ennek a lázálomnak a hosszútávú és gyűrűző hatásait még csak megbecsülni sem tudják.
Ettársak, ettársak...

penzcentrum.hu/hitel/kosa_lajos_hatalmas_frankhitele_tizmilliot_sporol_a_kormany_otletevel.1029763.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

További kérdések?
Részemről nyasgem Pártunknak és Ormányunknak, neves és okos, rettentően becsületes politikusainknak!
284,23 Deviza vételi.

viktor! ezt ha feldumálod tartósan 320-ra, akkor újra nagy betűvel rom a neved.
:D alakul, ó be szép lesz a vége:

Tovább veszi magát az OTP
2011. szeptember 15. | 08:00

Ismét sajátrészvényt vett az OTP Bank, a szeptember 13-i 100 ezer darab után 2011. szeptember 14-én 43.963 darab OTP törzsrészvényt vásárolt 3.595 forint/darab átlagáron az OTP Bank.
államosítás rulez, már csak okosan, jóárasítva át kell adni "szeretve, becsült" kúrmányunknak
@Arno1d1: Külön szopatás, hogy a rögzített árfolyam felett felvett hitelek nem előtörleszthetők, mert nehogy nyerészkedjenek ezzel...
Tehát akinek 179,99 HUF/CHF árfolyamon folyósított a bank, az törleszthet 180-on, még ha éppen 230-nél jár is a chf, és így minimális veszteséggel megússza, spórol 50 Ft-ot chf-enként. De ha másnap épp 180,01-en volt folyósítás, akkor aki aznap kapta meg a hitelét, az cumizhaja a 230-es árfolyamot tovább, mert neki annyival jobb a pozíciója, hogy arra már nem jár támogatás.
süti beállítások módosítása