"A kutyától félek, a vértől hányok,
Mindig lenéztek engem a lányok.
Nem vagyok senki, űzöm a vadat,
Másoknak hajtok, mások hajtanak."
A kormánycirkusz végighaknizta az országot a héten Lovasberénytől Hajdúszoboszlón keresztül Kötcséig, megörvendeztetett minket tőzsde és forintbedőléssel, egykulcsos melletti szakadatlan kiállással, diplomás adóval, új választási és önkormányzati törvénytervezetekkel, van aki mégsem élvezi ezt az egészet. Egy Viktorpótlékot nem elégít ki a szimpla cipollaság, ő egészen másfajta izgalomra vágyik. Ő ölni akar. Figyelni, ahogy a sörétek becsapódnak a védett szalonka tollai közé, izgatottan szaladozni a leesett alaktalan tollkupac után tohonya, urbánus vadászkutya módra. Ilyenkor nem egy buta pótlék ő, akit azért tartanak, hogy legyen aki mellett a Kedves Vezető is intellektuelnek számít, nem. Ilyenkor ura ő életnek-halálnak. Fejben, legalábbis.
Nem is győzte kivárni, míg a két hittérítő elmondja a holdudvarnak milyen faszaságokat eszeltek ki ők a héten, hisz hajtotta a vére: inkább mondott le Vezetőjének és Jobbkezének beszédével egybekötött smúzpartiról, mint az Országos Vadásznapról. Naná, hisz ott otthon van végre, biztonságban, és hintheti magából az okosságokat, mint fejbőr beteg a lemezes korpát.
"Azt a célt tűztük magunk elé, hogy helyreállítjuk a magyar vadászat becsületét, és hathatós lépéseket teszünk a magyar vadászok vegzálásának megszüntetéséért." -kezdte majd az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnökeként belecsapott az eredménylecsóba:
- módosítják a gazdasági reklámtevékenységről szóló jogszabályt, ami eddig büntette a vadászfegyvereket reklámozó vadászboltokat és újságokat. Szabad puska reklámot a nyomtatott sajtóba! Mert például dohányterméket sem lehet reklámozni, de skúló reklám nélkül meg élni nem lehet.
- elérték, hogy a 8 centiméter pengehosszúságú kések hordási tilalma a vadászokra ne vonatkozzon. Náluk egy vadásztőr nem fegyver, de mindenki másnál nyilván az.
- engedélyezték a vadhús forgalmazását a vadászatra jogosultak körében. Vagyis legálissá tették, amit eddig feketén csináltak.
- elérték a krotália (ezmiez, mi? katt) és a vadkísérő jegy árának csökkentését. Hallatlan is volt az a 100 ft/db ár amit kértek érte eddig. Pofátlanok.
- "az Országgyűlés őszi ülésszakán a büntető törvénykönyv módosításában az orvvadászat nevesítve lesz, akár szabadságvesztéssel is szankcionálva azt." - ezt speciel támogatom.
- tervezett változtatás, hogy a vadászok és az erdészek hivatalos személynek legyenek elismerve.
No, és itt álljunk meg egy szóra. Mivanmivan? Az erdészek hivatalos személyként elismerését se értem, és nem tartom indokoltnak, de ugyan mi a frásztól kerülne a mezítlábas vadász egy kalapba közjogilag az alkotmánybírókkal, parlamenti és önkormányzati képviselőkkel, kormánytagokkal, magával a miniszterelnök fényességes személyével, ombudsmanokkal, bírókkal, ügyészekkel, stb? Mi ezzel a cél? Az önjelölt nagyvadászt gatyába rázó nagyvadat innentől eljárás alá vonjátok hivatalos személy elleni erőszak kísérletéért? Na ne röhögtessetek!
- tervezik még a lőfegyverhez jutás könnyítését, mert egy bürokratikus romhalmaz az egész. Nyilván még egyszerűbbé kell tenni a rendszert, mert tarthatatlan állapot, hogy pl a pécsi lövöldöző ilyen bürokratikus állapotok mellett juthatott lőfegyverhez, nagyjából két pillanat alatt.
Semjén szerint tűrhetetlen, hogy a társadalom tipizál, és a vadászatot az "újgazdag puskás ember kedvtelésével azonosítja, azonban egyes visszatetsző jelenségeket nem lehet a vadászati kultúrával azonosítani." Kedves Pótviktor, erre talán minden oka megvan a társadalomnak. Akkor mindenképp, ha azt látja, neked, mint vadászati főszentnek is önmagad felé hajlik a pici kezed, nem kis mértékben, de a lapokban meg azt olvassa, hogy az Új Rend alatt is csak nem szent a védett madárrezervátum sem, és állami tulajdonban lévő, természetvédelmi területen vadásznak védett madarakra.
Ilyenkor persze se te és a gittegyleted nem vagytok sehol, se Illés Bonaparte Zozó sem száguld helyszínre megparancsolni a haladéktalan abbahagyást.
Esetleg az őszi ülésszakon lehetne ezzel bíbelődni egy kicsit a hivatalos személlyé nyilvánításért lobbizás helyett, nem gondolod? Persze csak akkor, ha a vadászat becsületének visszaállítása nem üres frázis, mert ebben az esetben erre nagyjából annyi esélyed van, mint szépen kimúlni az kettes söréttel mellbe lőtt szalonkának.
2011.09.11. 05:34
Semjén vadászat
Címkék: kdnp semjén zsolt vadászat
330 komment · 4 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr463217218
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Nagy a baj, nagyon nagy a baj! 2011.09.12. 19:27:17
Mondta a Kedves Vezető, de rögtön hozzátette, hogy Európában és nem Magyarországon. Mert nálunk hónapokon belül eljön a Kánaán! Az európaiaknak meg azt üzente: „Tetszettek volna fülkeforradalmat csinálni!” Mindenki kifizetheti a deviza...
Trackback: Judeo-kereszténység erkölcsi elítélése 2011.09.12. 10:50:49
IGe harmadik prédikációja.A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - E...
Trackback: Matolcsy befáslizva, ennyi volt? 2011.09.11. 22:27:48
Befáslizott jobb alkarral szállt ki páncélozott kisbuszából vasárnap Orbán Viktor a kötcsei Dobozy-kúria kapuja előtt. Ez akkor azt jelenti baj van a jobb kézzel, vagyis Matolcsyval!Két dolgot tehet egy ember a kezével vagy meggyógyítja vagy levá...
Trackback: Nagy az istenetek állatkertje! 2011.09.11. 11:25:44
Tűzvészkor sem verték ennyire félre a harangokat, mint most, mikor híveiket hívják a szokásos vasárnapi szeánszra. A tolerancia jegyében nem elég, hogy félreverem egyszer, á, legalább háromszor, hadd hivalkodjon, hogy minden rendes embernek itt a helye...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@yotta:
Bizonyára igazad van.. hm.
"A dél-afrikai Kruger Nemzeti Park volt, ahol 1918 óta 65-ről 12500-ra emelkedett az ormányosok száma. Sajnos az ott dolgozók szerint ez kétszer annyi, mint amennyit a park eltartani képes - ráadásul évente kb. 7%-al nővekszik a populáció.
Korábban a park vezetősége évente leöletett bizonyos számú elefántot azért, hogy az állatok számát 7 ezer körül tartsa. Amikor azonban a sajtóhoz eljutottak a mészárlásokról készült felvételek, hatalmas nemzetközi felháborodást váltottak ki és a park a természetvédő szervezetek nyomásának engedve abbahagyta az állatok leölését."
Tehát az elefánt szaporodik... más élőlény rovására.
Bizonyára igazad van.. hm.
"A dél-afrikai Kruger Nemzeti Park volt, ahol 1918 óta 65-ről 12500-ra emelkedett az ormányosok száma. Sajnos az ott dolgozók szerint ez kétszer annyi, mint amennyit a park eltartani képes - ráadásul évente kb. 7%-al nővekszik a populáció.
Korábban a park vezetősége évente leöletett bizonyos számú elefántot azért, hogy az állatok számát 7 ezer körül tartsa. Amikor azonban a sajtóhoz eljutottak a mészárlásokról készült felvételek, hatalmas nemzetközi felháborodást váltottak ki és a park a természetvédő szervezetek nyomásának engedve abbahagyta az állatok leölését."
Tehát az elefánt szaporodik... más élőlény rovására.
@Iron:
Te komolyan azt gondolod, hogy egy átlag vadásztársaság vadászata úgy néz ki, hogy hegyekben állnak a kilőtt állatok? Képzeld a vadászok nagyrészt egymás között osztják el a kilőtt állat húsát, esetleg jut családnak, ismerősöknek. Ez annyival rosszabb lenne, mint a nagyipari mészárszékek a vágóhidakon? Nem hinném...
Te komolyan azt gondolod, hogy egy átlag vadásztársaság vadászata úgy néz ki, hogy hegyekben állnak a kilőtt állatok? Képzeld a vadászok nagyrészt egymás között osztják el a kilőtt állat húsát, esetleg jut családnak, ismerősöknek. Ez annyival rosszabb lenne, mint a nagyipari mészárszékek a vágóhidakon? Nem hinném...
@Iron: Fotózom is egyébként, ami valóban meglepően nehéz játék és hasonló élményt nyújt, mint a vadászat. Nyilván a vad életben marad a végén, ami az ő szempontjából és a vadász lelkét is megnyugtató élmény. De még egyszer mondom és tényleg nem akarom tovább bizonygatni, hogy a vadászat nem a gyilkolásról szól!
Örülnék, ha néhányan eljönnétek velem télen a vadakat etetni, vagy nyáron, ilyen nagy szárazságban itatni, vagy tavasszal meglesni a fiókákat, kicsinyeket stb. Hihetetlen élményekben lenne részetek és ha egy vadászszezont eltöltene velem bármelyikőtök, aki ellenzi a vadászatot, teljesen más kép alakulna ki bármelyikőtökben.
Örülnék, ha néhányan eljönnétek velem télen a vadakat etetni, vagy nyáron, ilyen nagy szárazságban itatni, vagy tavasszal meglesni a fiókákat, kicsinyeket stb. Hihetetlen élményekben lenne részetek és ha egy vadászszezont eltöltene velem bármelyikőtök, aki ellenzi a vadászatot, teljesen más kép alakulna ki bármelyikőtökben.
Engem meggyőztetek.
Tehát a vadászat nem szórakozás.
Egyszerűen a természet hibáit javítgatjátok tudományos alapon.
Ráadásul sok időt és pénzt is áldoztok erre a nemes feladatra.
Miközben természetesen csak azért vadásztok, mert éhesek vagytok.
Mindenki aki húst eszik, de nem vadászik hazudós álszent.
Tehát a vadászat nem szórakozás.
Egyszerűen a természet hibáit javítgatjátok tudományos alapon.
Ráadásul sok időt és pénzt is áldoztok erre a nemes feladatra.
Miközben természetesen csak azért vadásztok, mert éhesek vagytok.
Mindenki aki húst eszik, de nem vadászik hazudós álszent.
@yotta: Valóban igazad van és az ember szaporodott el. Az ember sorsát majd megpecsételik a betegségek és a háborúk, de pont ebben az túlnépesedett és elkorcsosult világban van olyan összefogásra szükség, ami legalább egy részét képes megmenteni örökségünknek. Ez jelen esetben a vadászati hagyományunk és a vadállományunk.
Mi sem szidjuk a buzikat és a munkanélküli, társadalmunk nyakán adófizetés nélkül élősködő csoportokat, pedig ezekre inkább mondható az Európai kultúrkörben, hogy természetellenes. Mi is csak egy kis toleranciát kérünk, hogy a vörösboros szarvasragu odakerülhessen akár a ti asztalotokra is, akár 50-100 év múlva is.
Mi sem szidjuk a buzikat és a munkanélküli, társadalmunk nyakán adófizetés nélkül élősködő csoportokat, pedig ezekre inkább mondható az Európai kultúrkörben, hogy természetellenes. Mi is csak egy kis toleranciát kérünk, hogy a vörösboros szarvasragu odakerülhessen akár a ti asztalotokra is, akár 50-100 év múlva is.
@Hunter001: Továbbra is kínlódsz a szerecsenmosdatással... Az ember fogazata nem bizonyítja az ölés élvezetét, mint amit rólatok magukat gyilkos helyett vadásznak nevező emberekről állítok.
Az ember a táplálékát nem élvezetből szerezhette meg anno, hanem a szükség vitte rá, tehát legfeljebb kényszerből ölt és abban az időben nem volt olyan fejlett érzelmi rendszere, mint ami a mai egészséges emberekben kialakult, amivel gátat szabhat a ölés élvezetének (márakinél)
Aztán, ha már sikerült ennek az ősi emberi lénynek elkapni az állati fehérjét, gyorsan növekedésnek is indult az agya, ami aztán megágyazott minden rossznak, például annak, hogy élvezetből ölhettek, ami bizony több milliárd évnyi bizonyíték alapján természetellenes, mert nem a szükségletek alapján történik a ritkítás!
Aki ezt nem érti, nyilván e képesség hiánya miatt egyeztethető össze a lelke a gyilkolás örömével.
Az ember a táplálékát nem élvezetből szerezhette meg anno, hanem a szükség vitte rá, tehát legfeljebb kényszerből ölt és abban az időben nem volt olyan fejlett érzelmi rendszere, mint ami a mai egészséges emberekben kialakult, amivel gátat szabhat a ölés élvezetének (márakinél)
Aztán, ha már sikerült ennek az ősi emberi lénynek elkapni az állati fehérjét, gyorsan növekedésnek is indult az agya, ami aztán megágyazott minden rossznak, például annak, hogy élvezetből ölhettek, ami bizony több milliárd évnyi bizonyíték alapján természetellenes, mert nem a szükségletek alapján történik a ritkítás!
Aki ezt nem érti, nyilván e képesség hiánya miatt egyeztethető össze a lelke a gyilkolás örömével.
@Iron: Itt nem erről van szó. Ő nekem nem vált zsákmányommá, mert nem akartam, hogy azzá váljon. A célom az volt, hogy észrevétlen maradjak.
Azért a disznó tud ám magára vigyázni..
Azért a disznó tud ám magára vigyázni..
@yotta: Úgy érzem Neked nem a vadászokkal, hanem Magaddal és az Emberekkel van problémád, csak nem hallgat meg senki és ezért vered itt magad.
Mi hülyék, meg még próbálunk képet mutatni a világról.
Mi hülyék, meg még próbálunk képet mutatni a világról.
@Prolee2:
1. docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:y1HhZi1F_hAJ:vadgazdalkodas.emk.nyme.hu/oktatasi_segedletek/integralt/Integralt_facan.pdf+f%C3%A1c%C3%A1n+1500000&hl=hu&gl=hu&pid=bl&srcid=ADGEESiHwDnHoyTb3uNas7cdyGig3cRc4DQHvA0AdFVzWoVkt84Q1Ti3rtriukgNB77pWBpa9-xVjnnS36igCW5vlznrvVg-tdueHUzQ5zxIQZDbfhXKJ_2gutMD-NpeAnASTrTllwHS&sig=AHIEtbSIW3tbVXKsWAidMOgfnsXxpmJDpg&pli=1
2. Igen akkor telepítették be kizárólag vadászati okokból. De ennek mi köze ahhoz, hogy most el kéne őket tüntetni? Ha akarnák, simán ki tudnák irtani, csak a vadászlobbi nem szeretné.
3. Erről beszélek. Pénz beszél, biznisz az egész, minden más csak sokadlagos. Kiszolgáljuk a keresletet az élővilág kárára.
4. haha
5. Na ezzel minősítetted is magad. Lelövöd őket, mert a gonosz szarka megdézsmálja a fészket. Hol élsz te, a 19. században? Te emberi kategóriákba sorolod a fajokat? Vannak jók meg gonoszak? Most már értem, miért akar zsóti nyusztot is írtani. Meg akkor már menyétet, hermelint, görényt, mókust, nyestet sirályokat, siklókat. Meg hát a kakukk ugye... mekkora szemét már az
A kutyával betetted a kaput. :D Elképzelem szegény szajkót, ahogy szétmarcangolja a fővadász úr torkát, mire nagy duzzogva telepumpáljátok a sörétessel.
És a végén az áltimét bloghozzászólás: "de majd amikor a tefiadlányodat eszik/isszák/ütik el/erőszakolják, na akkor legyen nagy a szád" :DDD
1. docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:y1HhZi1F_hAJ:vadgazdalkodas.emk.nyme.hu/oktatasi_segedletek/integralt/Integralt_facan.pdf+f%C3%A1c%C3%A1n+1500000&hl=hu&gl=hu&pid=bl&srcid=ADGEESiHwDnHoyTb3uNas7cdyGig3cRc4DQHvA0AdFVzWoVkt84Q1Ti3rtriukgNB77pWBpa9-xVjnnS36igCW5vlznrvVg-tdueHUzQ5zxIQZDbfhXKJ_2gutMD-NpeAnASTrTllwHS&sig=AHIEtbSIW3tbVXKsWAidMOgfnsXxpmJDpg&pli=1
2. Igen akkor telepítették be kizárólag vadászati okokból. De ennek mi köze ahhoz, hogy most el kéne őket tüntetni? Ha akarnák, simán ki tudnák irtani, csak a vadászlobbi nem szeretné.
3. Erről beszélek. Pénz beszél, biznisz az egész, minden más csak sokadlagos. Kiszolgáljuk a keresletet az élővilág kárára.
4. haha
5. Na ezzel minősítetted is magad. Lelövöd őket, mert a gonosz szarka megdézsmálja a fészket. Hol élsz te, a 19. században? Te emberi kategóriákba sorolod a fajokat? Vannak jók meg gonoszak? Most már értem, miért akar zsóti nyusztot is írtani. Meg akkor már menyétet, hermelint, görényt, mókust, nyestet sirályokat, siklókat. Meg hát a kakukk ugye... mekkora szemét már az
A kutyával betetted a kaput. :D Elképzelem szegény szajkót, ahogy szétmarcangolja a fővadász úr torkát, mire nagy duzzogva telepumpáljátok a sörétessel.
És a végén az áltimét bloghozzászólás: "de majd amikor a tefiadlányodat eszik/isszák/ütik el/erőszakolják, na akkor legyen nagy a szád" :DDD
@snepf: "Tehát az elefánt szaporodik... más élőlény rovására."
"Nemzeti park", "sajtó" és efféle szavak, te meg úgy beszélsz az elefántok szaporodásáról, mintha az olyan természetesen menne végbe, mintha fenti körülmények nem is lennének...
"Nemzeti park", "sajtó" és efféle szavak, te meg úgy beszélsz az elefántok szaporodásáról, mintha az olyan természetesen menne végbe, mintha fenti körülmények nem is lennének...
Ez a yotta gyerek azt hiszem a mai nap díjazottja a hülyeségi versenyben. Szerintem bármely antropológus/pszichológus/történész eddigre már kitépkedte az összes haját a tökéletes ostobaságaitól, de azért csak nem hagyja abba. Szórakoztató...
Az pedig egyenesen vicces, ahogy próbálja szétválasztani az embereket azokra, akik gyilkolnak, meg azokra, akik nem. Még az a gyermeteg apróság sem tudja eltántorítani, hogy az ország összes vadásza sem lenne képes soha olyan fokú pusztítást véghezvinni a természetben, mint mondjuk a mezőgazdaság, vagy iparosítás. De ilyen dolgok megértéséhez már szükséges az agy használata, és az a csodálatos emberi tulajdonság, amit elvonatkoztatásnak hívunk. Amikor egy nála intelligensebb élőlény megérti, hogy pl. bizony a búza termesztése nem csak úgy öl, hogy a nyakára tekeri az áldozatnak a növényt és megfojtja vele.
Az pedig egyenesen vicces, ahogy próbálja szétválasztani az embereket azokra, akik gyilkolnak, meg azokra, akik nem. Még az a gyermeteg apróság sem tudja eltántorítani, hogy az ország összes vadásza sem lenne képes soha olyan fokú pusztítást véghezvinni a természetben, mint mondjuk a mezőgazdaság, vagy iparosítás. De ilyen dolgok megértéséhez már szükséges az agy használata, és az a csodálatos emberi tulajdonság, amit elvonatkoztatásnak hívunk. Amikor egy nála intelligensebb élőlény megérti, hogy pl. bizony a búza termesztése nem csak úgy öl, hogy a nyakára tekeri az áldozatnak a növényt és megfojtja vele.
@Hunter001: "Mi is csak egy kis toleranciát kérünk, hogy a vörösboros szarvasragu odakerülhessen akár a ti asztalotokra is, akár 50-100 év múlva is. "
Nincs tolerancia, és nem kérünk szarvasragut sem 150 év múlva az asztalunkra. (mecsoda demagógia)
Tolerancia egy esetben lehetséges, ha kilobbizzátok, hogy ugyanúgy bánhassunk el veletek, a szeretteitekkel, mint ahogy ti a mieinkkel. Tehát intézd el, hogy lőhessük a családodat, gyerekeidet, háziállataid, egyszóval, mindent, ami nektek kedves, ugyanúgy, ahogy ti gyilkoljátok azokat, akiket mi szeretünk (persze vissza is lőhetsz)
A tolerancia jegyében ti csak az embernek kegyelmeztek, minden más, ami nekünk kedves gyilkos hajlamotoknak esik áldozatul.
Nincs tolerancia, és nem kérünk szarvasragut sem 150 év múlva az asztalunkra. (mecsoda demagógia)
Tolerancia egy esetben lehetséges, ha kilobbizzátok, hogy ugyanúgy bánhassunk el veletek, a szeretteitekkel, mint ahogy ti a mieinkkel. Tehát intézd el, hogy lőhessük a családodat, gyerekeidet, háziállataid, egyszóval, mindent, ami nektek kedves, ugyanúgy, ahogy ti gyilkoljátok azokat, akiket mi szeretünk (persze vissza is lőhetsz)
A tolerancia jegyében ti csak az embernek kegyelmeztek, minden más, ami nekünk kedves gyilkos hajlamotoknak esik áldozatul.
@yotta: Erre tényleg nem tudok mit reagálni. Nem is akarom mosdatni a szerecsent, mert nincs szüksége rá. Egyszerűen nem érted a lényegét a dolognak és egy ilyen embernek nem is tudom bemutatni és érzékeltetni, hogy miről is beszélek, mert úgysem tudnálak meggyőzni és nem is tisztem. Elfogadom az érveidet és cserébe csak annyit kérek, hogy te is tartsd tiszteletben az enyéimet és vadásztársaimét.
@Iron: Na jó, nem hordok vizet tovább a Dunába!
Ha valaki nem akarja megérteni mit mond a másik akkor hiába próbálsz beszélgetni vele.
Az volt a baj, hogy sokáig szűk agyú emberek irányították az országot, olyanok mint Te, ja nem is, még most is ilyenek hülyék vannak a vezetői székekben.
Ha valaki nem akarja megérteni mit mond a másik akkor hiába próbálsz beszélgetni vele.
Az volt a baj, hogy sokáig szűk agyú emberek irányították az országot, olyanok mint Te, ja nem is, még most is ilyenek hülyék vannak a vezetői székekben.
@Muad\\\'Dib: "összes vadásza sem lenne képes soha olyan fokú pusztítást véghezvinni a természetben, mint mondjuk a mezőgazdaság, vagy iparosítás"
Hehe, a szokásos logikai csapda: más devianciával mentegetni a gyilkolás öröme típusú devianciát...
Nevetséges pojáca!
Hehe, a szokásos logikai csapda: más devianciával mentegetni a gyilkolás öröme típusú devianciát...
Nevetséges pojáca!
@yotta:
Egyes nemzeti parkok sajátja, hogy ott az állatok szaporodása természetesen megy végbe :)
Aztán ha "kicsi a ház, kirúgják az oldalát"..
A nagyobb baj, hogy ezek az állatok szó szerint elpusztítják a feketék ültetvényeit a feketékkel együtt. És ezt arrafelé sem szeretik (itthon sem szeretik, ha egy éjszaka alatt egy 50 fős konda takarítja be a kukoricát).
A mészárlás úgy működik, hogy tizedelőket alkalmaznak, akik 15-20 fős matriarchális családokat ölnek meg, hogy egyetlen túlélő se legyen, mert ha egy is marad, akkor az bármily fura szétviszi a dolog hírét és zendülés tör ki.
Ennél azt hiszem csak jobb ha tervszerű vadászatot folytatnak.
Egyes nemzeti parkok sajátja, hogy ott az állatok szaporodása természetesen megy végbe :)
Aztán ha "kicsi a ház, kirúgják az oldalát"..
A nagyobb baj, hogy ezek az állatok szó szerint elpusztítják a feketék ültetvényeit a feketékkel együtt. És ezt arrafelé sem szeretik (itthon sem szeretik, ha egy éjszaka alatt egy 50 fős konda takarítja be a kukoricát).
A mészárlás úgy működik, hogy tizedelőket alkalmaznak, akik 15-20 fős matriarchális családokat ölnek meg, hogy egyetlen túlélő se legyen, mert ha egy is marad, akkor az bármily fura szétviszi a dolog hírét és zendülés tör ki.
Ennél azt hiszem csak jobb ha tervszerű vadászatot folytatnak.
@yotta: Tényleg nem érted, hogy némely állat elpusztítása csak egy eszköz ahhoz hogy a fauna életképes maradjon a rohanó, terjeszkedő világunkban. Ezen eszköz használata pedig mindannyiunk érdeke és nem a gyilkolás a fő cél hanem az, hogy a vadállomány megmaradjon unokáinknak is. Megkérdezhetem, te hogy mivel foglalkozol, mivel pusztítod bolygónkat?
@yotta:
Nos, már mások is megjegyezték a dolgot, hogy neked nem a vadászattal van bajod, hanem azzal, hogy nem vagy képes elviselni az embert, mint olyat. Nem is lenne ezzel semmi baj, a világtörténelem folyamán mindig voltak ilyen genetikai hulladékok, akik a nagy világfájdalmukban képtelenek voltak elviselni az emberi természet milyenségét, csak azokban az időkben, amikor a hasonló selejtek nem szaporodtak (lévén ez a remek gondolkodás kizárta, hogy eltartsanak egy családot), ez a probléma megoldódott magától.
Nos, már mások is megjegyezték a dolgot, hogy neked nem a vadászattal van bajod, hanem azzal, hogy nem vagy képes elviselni az embert, mint olyat. Nem is lenne ezzel semmi baj, a világtörténelem folyamán mindig voltak ilyen genetikai hulladékok, akik a nagy világfájdalmukban képtelenek voltak elviselni az emberi természet milyenségét, csak azokban az időkben, amikor a hasonló selejtek nem szaporodtak (lévén ez a remek gondolkodás kizárta, hogy eltartsanak egy családot), ez a probléma megoldódott magától.
@Hunter001: Az a helyzet, hogy amiről én beszélek, az nem az érvek ütköztetése, tudniillik ezzel akkor lennénk "pariban", ha ti is csak érvelnétek és valóban szó állna szemben szóval. Evvel szemben ti plusszban gyilkoltok, tehát a szó áll szemben a puskacsővel. Ugye érted a problémát?
Egyszerűen nem vagyunk egy súlycsoportban. Mi nem tudjuk megvédeni azt, ami a mi érzelemvilágunk része, mert nálatok ott a kolt és lőttök mindenre, ami él majd meghal.
Mi meg ráadásul félünk tőletek, mert száz méterről is jobbak vagytok nálunk és szeretteinknél. Nektek az nem buli, hogy lőhettek is és életben is marad, az fika, az nem gyilkolás! Mi kiszolgáltatottak vagyunk nektek és veletek szemben, és még ti akartok tiszteletet magatok irányában? Ennyi plusszt? Mireföl?
Egyszerűen nem vagyunk egy súlycsoportban. Mi nem tudjuk megvédeni azt, ami a mi érzelemvilágunk része, mert nálatok ott a kolt és lőttök mindenre, ami él majd meghal.
Mi meg ráadásul félünk tőletek, mert száz méterről is jobbak vagytok nálunk és szeretteinknél. Nektek az nem buli, hogy lőhettek is és életben is marad, az fika, az nem gyilkolás! Mi kiszolgáltatottak vagyunk nektek és veletek szemben, és még ti akartok tiszteletet magatok irányában? Ennyi plusszt? Mireföl?
@yotta: Ezt most nem értem. Szerinted aki vadgazdálkodási szempontból képes lelőni egy állatot, az egyenesen arányos azzal, hogy képes lenne embert is ölni? Neked tényleg súlyos problémáid vannak.
Most komolyan kérdem, húsevő vagy vagy vega?
Válaszolj kérlek!
Most komolyan kérdem, húsevő vagy vagy vega?
Válaszolj kérlek!
@snepf: Oszt ehhez miköze mindannak, hogy a vadász egy közönséges gyilkos, aki a gyilkolásban örömét, élvezetét leli?
@Hunter001: Tényleg nem érted, hogy a gyilkolás örömét mentgeted flórával, meg faunával, meg ki tudja mivel?
Tényleg nem érted, hogy nem feladatod a természet felett állás?
Tényleg nem érted, hogy nem feladatod a természet felett állás?
@Muad\\\'Dib: Íme az agyhalott, aki az emberi természet milyenségébe természetesen beleérti a gyilkolási vágyat, mert nyilván magából indul ki.
PEdig hát az emberek nagyon nagy többsége, nem rendelkezik e defekttel: minél civilizáltabb, annál kevésbé tölti el örömmel a gyilkolás, szemben a vadászokkal.
PEdig hát az emberek nagyon nagy többsége, nem rendelkezik e defekttel: minél civilizáltabb, annál kevésbé tölti el örömmel a gyilkolás, szemben a vadászokkal.
@Hunter001: " hogy képes lenne embert is ölni"
Igen, akit örömmel tölt el az állat legyilkolása, annak meg se kottyan egy ember kinyiffantása. Bár erre nézvést nem leltem idevonatkozó tudományos publikációt.
Igen, akit örömmel tölt el az állat legyilkolása, annak meg se kottyan egy ember kinyiffantása. Bár erre nézvést nem leltem idevonatkozó tudományos publikációt.
@yotta:
"Tényleg nem érted, hogy nem feladatod a természet felett állás?"
De igen, te egységsugarú. Ezt jelenti a csúcsragadozó fogalma. Hogy a tápláléklánc csúcsán álldogál. Az, hogy az ember elszaporodott egy másik probléma. Azt majd kezeli a természet a vírusokkal, meg egyebekkel.
"Tényleg nem érted, hogy nem feladatod a természet felett állás?"
De igen, te egységsugarú. Ezt jelenti a csúcsragadozó fogalma. Hogy a tápláléklánc csúcsán álldogál. Az, hogy az ember elszaporodott egy másik probléma. Azt majd kezeli a természet a vírusokkal, meg egyebekkel.
@Hunter001: Nem, nem eszem húst, de ez nem az a hely, ahol veled magánéleti kérdésekről kívánnék bájcsevegni, másrészt amikor még ettem húst is, akkor is pontosan olyan stabil és egészséges volt a lelkivilágom, mint most, szemben az emberi genom mutánsaival, akikben élvezetet okoz a gyilkolás.
@yotta:
Ugye tudod, hogy az állatok között is van olyan, mely élvezetből gyilkol? Akkor azok is szemét gyilkosok, akiknek ki kell halni? Reméljük nem, mert így beleakadsz egy megoldhatatlan paradoxonba, és az amúgy is kiakadt lemezjátszód még jobban beszorul, aztán jöhet mama, hogy megint újraindítson egy jól irányzott rúgással.
Ugye tudod, hogy az állatok között is van olyan, mely élvezetből gyilkol? Akkor azok is szemét gyilkosok, akiknek ki kell halni? Reméljük nem, mert így beleakadsz egy megoldhatatlan paradoxonba, és az amúgy is kiakadt lemezjátszód még jobban beszorul, aztán jöhet mama, hogy megint újraindítson egy jól irányzott rúgással.
@Muad\\\'Dib: Szeretnél te csak csúcsragadozó lenni töppedt agyú: ha nincs nálad a koltod, nem csúcsragadozó vagy, hanem a tápláléklánc egy rüszü eleme vagy! Hamm, oszt máris megszabadult a társadalom egy félresikerült mutánstól...
Az embert pedig nem a vírusok tizedelik szerencsétlen, hanem saját maga nyírja ki a faját, de ez már messze vezet attól, hogy a vadász egy közönséges gyilkos.
Az embert pedig nem a vírusok tizedelik szerencsétlen, hanem saját maga nyírja ki a faját, de ez már messze vezet attól, hogy a vadász egy közönséges gyilkos.
Gyilkosnak nevezel és nem ez a hely, ahol magánéleti kérdésekben nyilatkozol? Hogy van ez? Az ember mindenevő és minden tápanyagra szüksége van, beleértve az állati fehérjét is. Tehát nem én vagyok a mutáns és nem én lógok ki a sorból itt a beszélgetésben. Amúgy meg nagyon sajnálom a növényeket, miért eszed meg őket te szemét növény gyilkos? Amúgy a metángáz, amit a növényzabálással termelsz, elősegíti az üvegházhatás kialakulását, ami szintén nem valami kedvező a bolygónak. Egy rohadt tömeggyilkos vagy te is!
@Muad\\\'Dib: Sorold a passzióbol gyilkoló fajkat, aztán viszonyítsd a meglévő látszámhoz, majd fejezd ki mindezt százalékosan és akkor visszatérhetünk arra, hogy érdemes róluk egyáltalán szót ejteni!
@yotta:
"Szeretnél te csak csúcsragadozó lenni töppedt agyú..."
Tehát még tanulatlan is vagy:
"...Apex predators need not be hypercarnivores. For example, grizzly bears and humans are each apex predators, yet they are omnivores that eat vegetable material as well as meat..."
"Szeretnél te csak csúcsragadozó lenni töppedt agyú..."
Tehát még tanulatlan is vagy:
"...Apex predators need not be hypercarnivores. For example, grizzly bears and humans are each apex predators, yet they are omnivores that eat vegetable material as well as meat..."
@Muad\\\'Dib: That's exactly what I told you about. They eat all sorts of stuff.
@Fabius: a könnyítés ez esetben szigorítást is jelentene, ha olvasgattad a tervezeteket, fegyverviseléshez egész komoly, bizottság előtti szituációs vizsgát kell tenni, a bizottságban lenne pszichológus és rendőrtiszt is. a fegyvertartás ténylegesen könnyülne, de fegyvert nem viselhetne olyan, aki fennakad a rostán. magyarán, ha a pszichiátriai beteg fegyvertartó kimegy fegyverével az utcára, akkor egyből szabálysértést követ el, amiért szankcionálható. ez az egyik, a másik, hogy ha nagyon akar, most is fegyverhez juthat (a régebben hatástalanított fegyvereket bármely fegyverműves rövid munkával újra működőképessé teszi), de vehet műtrágyát és gázolajat, vehet kést, vehet sósavat, salétromsavat, de akár hidrogén-fluoridot is. de akár beülhet a kocsijába is, és behajthat a sétálóutcára. demagógia azt mondani, hogy az őrült gyilkos lőfegyver nélkül veszélytelen.
másrészt az a két eset egy, a pécsi lövöldöző lövöldözött, S. Ábel meg verset írt. ennyi erővel ezresével lehetne gyűjteni a különféle hungaristákat, háborús uszítás vádjával. hiszen "egy vágyam van csupán, tankkal átmenni Románián", "Eperjes, Kassa és Komárom, tankkal megyünk át a szlovák határon".
másrészt az a két eset egy, a pécsi lövöldöző lövöldözött, S. Ábel meg verset írt. ennyi erővel ezresével lehetne gyűjteni a különféle hungaristákat, háborús uszítás vádjával. hiszen "egy vágyam van csupán, tankkal átmenni Románián", "Eperjes, Kassa és Komárom, tankkal megyünk át a szlovák határon".
@Hunter001: Már megint összekeversz mindent mindennel, csak, hogy mentsd a bizonyítékot a gyilkolás öröméről:
A táplálkozási szükséglet okán előállt helyzettel teszed egyenlővé a gyilkolás felett érzett örömöt, a vadászatot.
Az, hogy én vadászokat gyilkosnak nevezem, nem a te magánéleti problémád. Akkor volna az, ha nyilvánosan beismernéd, hogy élvezetet okoz a gyilkolás. (De ezt nyilván nem itt, hanem pszihiátered társaságában kellene elintézned)
Az ember a törzsfejlődés során megtett úton nyilvánvalóan a természetben öröklött törvényszerűségek szerint fejlődött. Ebben a fejlődési folyamatban rárakódtak tulajdonságok, majd mások kivesztek. Az a tulajdonság, amely úgy hívunk, hogy a gyilkolás felett érzett öröm, vágy, élvezet semmilyen lénynek nem része, csak némely emberé...
Tessék eldönteni, hogy ez-e a természetes az élővilágunk néhány milliárd évében? (Mondjuk kétmilliárd áll szemben a negyvenezerrel...)
A táplálkozási szükséglet okán előállt helyzettel teszed egyenlővé a gyilkolás felett érzett örömöt, a vadászatot.
Az, hogy én vadászokat gyilkosnak nevezem, nem a te magánéleti problémád. Akkor volna az, ha nyilvánosan beismernéd, hogy élvezetet okoz a gyilkolás. (De ezt nyilván nem itt, hanem pszihiátered társaságában kellene elintézned)
Az ember a törzsfejlődés során megtett úton nyilvánvalóan a természetben öröklött törvényszerűségek szerint fejlődött. Ebben a fejlődési folyamatban rárakódtak tulajdonságok, majd mások kivesztek. Az a tulajdonság, amely úgy hívunk, hogy a gyilkolás felett érzett öröm, vágy, élvezet semmilyen lénynek nem része, csak némely emberé...
Tessék eldönteni, hogy ez-e a természetes az élővilágunk néhány milliárd évében? (Mondjuk kétmilliárd áll szemben a negyvenezerrel...)
@Muad\\\'Dib: Butaság, a macskaféle azért játszik az áldozattal mielőtt megeszi, mert amaz az adrenalin miatt ízletesebb...
@Muad\\\'Dib: Ezt a nyelvezetet nem értem, ha meg akarsz értetni valamit, próbálj meg azon a nyelven villogni, amely ennek az országnak a sajátja!
Sok baromarcú, tudatlan, analfabéta!
Aki tiltakozik a vadászok ellen, az sosem volt semmilyen vadászaton, csak a szenzációhajhász médiából ismeri Őket!!!A fáradtságot sem veszi, hogy utána olvasson!
Nehéz velük beszélgetni, mert tudatlanok és buták!Semmi értelme nincs.
A legfontosabb, hogy a nagy többség tiltakozik a vadásztársadalom ellen, akkor nekik is kell, mert akkor kilógnak a sorból.Önálló véleményre nem futja!
Nagyon szívesen és sokat röhögve, megvárnám azt a 3-5 évet, amíg nem vadásznának Magyarországon (senki, még külföldiek sem), aztán lehetne számolni a ország erdeiben és a földeken a vadkárt.Most is több milliárd forintot fizetnek ki a vadászok évente! Mi lenne ha nem vadásznák a vaddisznót? Évente megduplázza az egyedszámát.Mi lenne 3-5 év múlva? A városokba az utcán futkosnának!Nem lenne termés Magyarországon, amit betakarítanának! Akkor meg azért pofáznának a tudatlanok, hogy az állam nem tesz semmit!!Most ezt az egyébként nem könnyű feladatot a saját pénzükön a vadászok és vadásztársaságok próbálják nagy nehézségek árán megoldani.És bizony fizetik a vadkárt!
Pedig a trv. szerint a vad az állam tulajdona, mindaddig, amíg azt jogszerűen el nem ejtik!Mégis a vadászok fizetnek érte!
Éljen a szarvas gulyás és a vaddisznó pörkölt, és a nyúl vadas!!!
Aki tiltakozik a vadászok ellen, az sosem volt semmilyen vadászaton, csak a szenzációhajhász médiából ismeri Őket!!!A fáradtságot sem veszi, hogy utána olvasson!
Nehéz velük beszélgetni, mert tudatlanok és buták!Semmi értelme nincs.
A legfontosabb, hogy a nagy többség tiltakozik a vadásztársadalom ellen, akkor nekik is kell, mert akkor kilógnak a sorból.Önálló véleményre nem futja!
Nagyon szívesen és sokat röhögve, megvárnám azt a 3-5 évet, amíg nem vadásznának Magyarországon (senki, még külföldiek sem), aztán lehetne számolni a ország erdeiben és a földeken a vadkárt.Most is több milliárd forintot fizetnek ki a vadászok évente! Mi lenne ha nem vadásznák a vaddisznót? Évente megduplázza az egyedszámát.Mi lenne 3-5 év múlva? A városokba az utcán futkosnának!Nem lenne termés Magyarországon, amit betakarítanának! Akkor meg azért pofáznának a tudatlanok, hogy az állam nem tesz semmit!!Most ezt az egyébként nem könnyű feladatot a saját pénzükön a vadászok és vadásztársaságok próbálják nagy nehézségek árán megoldani.És bizony fizetik a vadkárt!
Pedig a trv. szerint a vad az állam tulajdona, mindaddig, amíg azt jogszerűen el nem ejtik!Mégis a vadászok fizetnek érte!
Éljen a szarvas gulyás és a vaddisznó pörkölt, és a nyúl vadas!!!
@yotta:
OMG, lefordítom neked te nagyon művelt:
"a csúcsragadozók nem feltétlenül húsevők. Például a grizzly medvék, valamint emberek egyaránt csúcsragadozók, mégis mindenevők, egyaránt fogyasztanak húst és növényi anyagokat is"
OMG, lefordítom neked te nagyon művelt:
"a csúcsragadozók nem feltétlenül húsevők. Például a grizzly medvék, valamint emberek egyaránt csúcsragadozók, mégis mindenevők, egyaránt fogyasztanak húst és növényi anyagokat is"
@Hunter001: TOVÁBBRA IS VÁROM VÁLASZOD - a rágás/állományszabályozás vonatkozásában és a természet védelme üggyel összhangban mit mondanál a nem őshonos muflonról hazánkban ami a vadászok minden tevékenysége ellenére(idézőjelek) nem akar kipusztulni (és ez csak egy példa)
@Muad\\\'Dib: Na most akkor ennek mi köze van ahhoz, hogy a vadász élvezi az ölést, hisz éppen ezért vállalja fel ezt a játékot, tehát egy közönséges gyilkos, amely gyilkolási vágy viszont nem tulajdonsága az emberi faj egyedeinek zömében?!
@yotta:
Mivel felvetetted, hogy csak szeretnénk csúcsragadozók leni, gondoltam felvilágosítalak, hogy hülyeséget beszélsz. Hátha nem késő még valami kis műveltséget csepegtetni a fejedbe.
Mivel felvetetted, hogy csak szeretnénk csúcsragadozók leni, gondoltam felvilágosítalak, hogy hülyeséget beszélsz. Hátha nem késő még valami kis műveltséget csepegtetni a fejedbe.
@Hunter001:
Ez respektálható nézőpont, alapos is, köszi.
Két megjegyzés:
1: a többségnek nem veletek, hanem az erdeinkben részegen, behugyozva kóborló, minden mozgó dologra durrogtató semjénzsótikkal van baja. Naponta látom őket én is, a turizmusból élek hegyvidéken.
2: az igaz vadászok miért nem hallatják a szavukat, ha a nem igazak éppen letarolnak-lecsapolnak egy 11 km hosszú természetvédelmi területet a semjénék asszisztálása mellett ( ahogy a linkelt cikk írja) hogy védett fajokra lődözhessenek?
Cinkos aki néma? Nem kéne a hitelességetek érdekében, a becsületetek védelmében a leghatározottabban elutasítani ezt? Nem itt kommentben, hanem vezetőiteknek a sajtóban, hangosan, nyilvánosan.
Ez respektálható nézőpont, alapos is, köszi.
Két megjegyzés:
1: a többségnek nem veletek, hanem az erdeinkben részegen, behugyozva kóborló, minden mozgó dologra durrogtató semjénzsótikkal van baja. Naponta látom őket én is, a turizmusból élek hegyvidéken.
2: az igaz vadászok miért nem hallatják a szavukat, ha a nem igazak éppen letarolnak-lecsapolnak egy 11 km hosszú természetvédelmi területet a semjénék asszisztálása mellett ( ahogy a linkelt cikk írja) hogy védett fajokra lődözhessenek?
Cinkos aki néma? Nem kéne a hitelességetek érdekében, a becsületetek védelmében a leghatározottabban elutasítani ezt? Nem itt kommentben, hanem vezetőiteknek a sajtóban, hangosan, nyilvánosan.
@daveC999: Sajnos a muflonról nem sokat tudok, mert nem olyan helyen élek, ahol jelen van, de ha jól tudom, az Északi-középhegységben és az Alpokalján, mintha lettek volna régebben is. Persze, nem vagyok a téma szakértője de utána olvasok. Sajnos vannak valóban, erőszakkal behurcolt állatfajok az országban, amiknek nem itt lenne a helye, de az okosok szerint a muflon elég jól alkalmazkodott, a törpeharcsával, angolnával, sügérrel ellentétben. Utánanézek a témának, mert nem szívesen nyilatkozom olyanról, amiről nincs információm.
Te nagyon hülye, te... hát megtiltotta a főnököd, hogy gondolkozz - száz buta idézettel sem pótolhatod e hiányt!!!
Miféle csúcsragadozó vagy te ugyanavval a felszereltséggel, mint mondjuk az oroszlán? Mit érsz a békaúszásoddal a cápa ellen, vagy mit teszel a grizzlivel szemben, ha nincs nálad a puskád? He? Oszt arról nem is beszéltem még, hogy egy nyüzüge hapatitis vírus úgy átküldhet a másvilágra, mint a fentebb említett cápuska - nos, akkor miféle csúcsragadozó is vagy te?
Na, lapozgassd még a szakirodalmat, de leginkább ne végy be mindent átgondolás nélkül!
Miféle csúcsragadozó vagy te ugyanavval a felszereltséggel, mint mondjuk az oroszlán? Mit érsz a békaúszásoddal a cápa ellen, vagy mit teszel a grizzlivel szemben, ha nincs nálad a puskád? He? Oszt arról nem is beszéltem még, hogy egy nyüzüge hapatitis vírus úgy átküldhet a másvilágra, mint a fentebb említett cápuska - nos, akkor miféle csúcsragadozó is vagy te?
Na, lapozgassd még a szakirodalmat, de leginkább ne végy be mindent átgondolás nélkül!
kis felvilágosítás: a muflon közel sem őshonos, a 19. század végén hozták be, kizárólag vadászati céllal - elvileg ha jól tudom nem lehetne szaporítani, de az állomány stabil, sőt nő, mert a trófea miatt pátyolgatják
magyarország egyik védendő élőhelytípusának (déli kitettségű mészkő sziklagyepek) egyik klasszikus károkozója, aminek semmi keresnivalója nem lenne itt - - azaz ha a vadászok minden erővel a természetet védenék, ahogy hirdetik, akkurátusan kilőnék az állományt és el lehet feljeteni - a törpeharcsa és más nem őshonos fajok alkalmazkodása nem azt jelenti, hogy jót tesznek, sőt - általában agresszív kompetítorai az őshonos fajoknak, azaz a példa igencsak durva és rossz is...
magyarország egyik védendő élőhelytípusának (déli kitettségű mészkő sziklagyepek) egyik klasszikus károkozója, aminek semmi keresnivalója nem lenne itt - - azaz ha a vadászok minden erővel a természetet védenék, ahogy hirdetik, akkurátusan kilőnék az állományt és el lehet feljeteni - a törpeharcsa és más nem őshonos fajok alkalmazkodása nem azt jelenti, hogy jót tesznek, sőt - általában agresszív kompetítorai az őshonos fajoknak, azaz a példa igencsak durva és rossz is...
a törpeharcsa és a muflon is alkalmazkodott, de azon az áron, hogy őshonos fajaink/élőhelyeink kompetítorai/pusztítói - sok ritka és értékes mészkősziklagyepünk van dögrováson a túltartott muflon állomány miatt, amit elvileg ha a vadászok annyira a természetvédelem hazai apostolai lennének akkurátusan ki kéne lőniük az utolsó szálig (a muflont a 19. század végén telepítették be, az ugye nem a holocén ;) de mégsem teszik, hanem pátyolgatják a trófea miatt
Sajnos nem véletlen, hogy az állományszabályozós takarózás (nem állítom, hogy semmi értelme, sőt, de sok esetben sántít) sokaknál kicsapja a biztosítékot.
Sajnos nem véletlen, hogy az állományszabályozós takarózás (nem állítom, hogy semmi értelme, sőt, de sok esetben sántít) sokaknál kicsapja a biztosítékot.
@yotta:
Nem hittem volna, hogy van ennél lejjebb, de igen. Tehát mindenki hülye, csak te vagy gőzmozdony. A csúcsragadozót nem kizárólag fizikai tulajdonságokra értjük te natural borned szellemi fogyatékos.
Nem hittem volna, hogy van ennél lejjebb, de igen. Tehát mindenki hülye, csak te vagy gőzmozdony. A csúcsragadozót nem kizárólag fizikai tulajdonságokra értjük te natural borned szellemi fogyatékos.
@néma bárány:
"Balatonfenyves melletti különösen védett vízimadár-rezervátum vízszintje kritikus szintre csökkent. Az ingoványt a terület bérlője csapolta le, minden bizonnyal azért, hogy vadászhatóvá tegye. A sors különös fintora, hogy a láp épp június elseje óta minősül nemzetközi jelentőségű vadvízi élőhelynek."
Itt a hatalmas csúsztatás, mert ott nem védett madarakra akarnak vadászni, hanem jellemzően csülkös vadra.
A terület tulajdonosa (külföldi)kezdeményezte a lecsapolást, melyhez rendelkezett hatósági engedéllyel. Erről spec. mit tehetnek a magyar vadászok, mert oda a lábukat sem tehetik be.
"Balatonfenyves melletti különösen védett vízimadár-rezervátum vízszintje kritikus szintre csökkent. Az ingoványt a terület bérlője csapolta le, minden bizonnyal azért, hogy vadászhatóvá tegye. A sors különös fintora, hogy a láp épp június elseje óta minősül nemzetközi jelentőségű vadvízi élőhelynek."
Itt a hatalmas csúsztatás, mert ott nem védett madarakra akarnak vadászni, hanem jellemzően csülkös vadra.
A terület tulajdonosa (külföldi)kezdeményezte a lecsapolást, melyhez rendelkezett hatósági engedéllyel. Erről spec. mit tehetnek a magyar vadászok, mert oda a lábukat sem tehetik be.
@yotta:
Egyébként nyugodt lehetsz, lassan befejezem a veled való kommunikálást, hiszen egyértelműen kiderült, hogy a legrosszabb fajta vagy. Ahol az ostobaság magabiztossággal párosul. Lévén eljutottunk oda, hogy ne vegyek be mindt átgondolás nélkül (sic!), azaz szerinted pl. az összes biológus hülye, mert nem az van, amit te gondolsz. Azért ez a szép, mit nem mondjak.
Egyébként nyugodt lehetsz, lassan befejezem a veled való kommunikálást, hiszen egyértelműen kiderült, hogy a legrosszabb fajta vagy. Ahol az ostobaság magabiztossággal párosul. Lévén eljutottunk oda, hogy ne vegyek be mindt átgondolás nélkül (sic!), azaz szerinted pl. az összes biológus hülye, mert nem az van, amit te gondolsz. Azért ez a szép, mit nem mondjak.
@néma bárány: Abszolút egyetértek veled! Teljes mértékben.
Sajnos a vadászbalesetek teljes, 100%-a, emberi mulasztásból adódik. Nem tartjuk be a törvényt és annak előírásait. Nyilvánvalóan, sokkal nagyobb média visszhangot kap egy vadászbaleset, mint egy autóbaleset, de sajnos mindkettőben emberi mulasztásról beszélhetünk, az esetek legnagyobb többségében. Azzal teljesen egyetértek, hogy az alkoholos befolyásoltság és a fegyverhasználat nem összeegyeztethető fogalmak.
A második pontra sajnos meglehetősen komplikált és összetett a válasz. A magyar vadászati jogrend az alábbi hierarchiát állította fel a vadászatra jogosultaknál (vadásztársaságok).
A fő ember az elnök.
Az elnöknek nem kell rendelkeznie semmilyen képzettséggel a poszt betöltéséhez.
A második az alelnök, aki szintén nem kell, hogy bármilyen képzettséggel rendelkezzen.
A harmadik a vadászmester, aki, ha vadászatot is szeretne vezetni, akkor azt már csak középfokú szakirányú végzettséggel teheti.
Ezután következnek a hivatásos vadászok, akik munkavégzése, szakirányú végzettséghez kötött.
Rendben van, hogy szakemberek próbálják a szakmai pozíciókat betölteni, de az elnök gyakorolja felettük a munkáltatói jogokat, egy személyben. Hiába van nekik megfelelő tapasztalatuk, ha a főnök nem úgy gondolja, akkor úgysem tehetnek semmit. Ez az egyik része a dolognak, amin remélem, tisztelt törvényalkotóink is elgondolkoznak.
A másik része pedig az, ahol tényleg szakmailag kifogástalan vadgazdálkodás folyik, ott napi közelharcot kell vívni a yotta félékkel és a médiával ahhoz, hogy felfigyeljenek bárminemű kezdeményezésre.
Az eredeti post-ban szereplő első pont (miszerint "Azt a célt tűztük magunk elé, hogy helyreállítjuk a magyar vadászat becsületét, és hathatós lépéseket teszünk a magyar vadászok vegzálásának megszüntetéséért.") csak úgy kivitelezhető - szerintem - ha a többségi társadalommal megértetjük, hogy miről is szól amit csinálunk és együttesen lépünk fel a törvényalkotók szintjére, ahol tudunk változtatni az aktuális problémákon.
Valóban igazad van, hogy gyengék a vezetőink jelen pillanatban egy átformálás levezényléséhez.
Sajnos a vadászbalesetek teljes, 100%-a, emberi mulasztásból adódik. Nem tartjuk be a törvényt és annak előírásait. Nyilvánvalóan, sokkal nagyobb média visszhangot kap egy vadászbaleset, mint egy autóbaleset, de sajnos mindkettőben emberi mulasztásról beszélhetünk, az esetek legnagyobb többségében. Azzal teljesen egyetértek, hogy az alkoholos befolyásoltság és a fegyverhasználat nem összeegyeztethető fogalmak.
A második pontra sajnos meglehetősen komplikált és összetett a válasz. A magyar vadászati jogrend az alábbi hierarchiát állította fel a vadászatra jogosultaknál (vadásztársaságok).
A fő ember az elnök.
Az elnöknek nem kell rendelkeznie semmilyen képzettséggel a poszt betöltéséhez.
A második az alelnök, aki szintén nem kell, hogy bármilyen képzettséggel rendelkezzen.
A harmadik a vadászmester, aki, ha vadászatot is szeretne vezetni, akkor azt már csak középfokú szakirányú végzettséggel teheti.
Ezután következnek a hivatásos vadászok, akik munkavégzése, szakirányú végzettséghez kötött.
Rendben van, hogy szakemberek próbálják a szakmai pozíciókat betölteni, de az elnök gyakorolja felettük a munkáltatói jogokat, egy személyben. Hiába van nekik megfelelő tapasztalatuk, ha a főnök nem úgy gondolja, akkor úgysem tehetnek semmit. Ez az egyik része a dolognak, amin remélem, tisztelt törvényalkotóink is elgondolkoznak.
A másik része pedig az, ahol tényleg szakmailag kifogástalan vadgazdálkodás folyik, ott napi közelharcot kell vívni a yotta félékkel és a médiával ahhoz, hogy felfigyeljenek bárminemű kezdeményezésre.
Az eredeti post-ban szereplő első pont (miszerint "Azt a célt tűztük magunk elé, hogy helyreállítjuk a magyar vadászat becsületét, és hathatós lépéseket teszünk a magyar vadászok vegzálásának megszüntetéséért.") csak úgy kivitelezhető - szerintem - ha a többségi társadalommal megértetjük, hogy miről is szól amit csinálunk és együttesen lépünk fel a törvényalkotók szintjére, ahol tudunk változtatni az aktuális problémákon.
Valóban igazad van, hogy gyengék a vezetőink jelen pillanatban egy átformálás levezényléséhez.
@yotta: Én most épp dolgozom, ezzel is leplezve, tagadva a gyilkolás felett érzett örömömet, majd később elmegyek angolt tanulni (!), de azt is arra fogom csak használni, hogy aljas módon gyilkolás felett érzett örömömet leplezzem. Valójában mindent azért teszek és mondok, hogy a gyilkolás vágyamat és örömömet próbáljam elferdíteni.
Különben Te vagy csak trollkodsz, vagy egy egydimenziós ember vagy, aki nem ismeri a vitakultúrát és azt gondolja, hogy minél többször mond valamit, annál biztosabb, hogy az igaz, és mások is úgy fogják gondolni.
(Utálom az internetben, hogy sokszor eldönthetetlen, ki hülye, és ki az, aki csak szórakozik. A többiek helyében már régen nem írogatnék neked.)
És igen, lelepleztél, ezzel a kommenttel csak a gyilkolás felett érzett szánalmas, természetellenes örömöt próbálom jobb megítélés alá helyezni.
Különben Te vagy csak trollkodsz, vagy egy egydimenziós ember vagy, aki nem ismeri a vitakultúrát és azt gondolja, hogy minél többször mond valamit, annál biztosabb, hogy az igaz, és mások is úgy fogják gondolni.
(Utálom az internetben, hogy sokszor eldönthetetlen, ki hülye, és ki az, aki csak szórakozik. A többiek helyében már régen nem írogatnék neked.)
És igen, lelepleztél, ezzel a kommenttel csak a gyilkolás felett érzett szánalmas, természetellenes örömöt próbálom jobb megítélés alá helyezni.
@daveC999: Valószínűleg igazad van. Bevallom tényleg nem sokat tudok a "muflon jelenségről", de mintha valami olyasmi derengene tanulmányaimból, mint amiket leírtál. Abszolút jogos a két pont és ezzel nincs is mit vitatkozni. Valószínűleg egyébként, amint írod a trófeája miatt tartják nagy becsben, amit el tudok fogadni, de nyilván elképzelhető, hogy a kártétele lényegesen nagyobb, mint a haszna. Sajnos ilyenek előfordulnak. Abban viszont biztos vagyok, hogy csak helyi sajátosság a muflonok betelepítése, egy-két régióban, ami nagy elődeinkhez köthető, akik a saját vadászterületeikre behurcolták a szerencsétlent. De hogy miért vannak még mindig jelen az rejtély. Utánaolvasok, mert tényleg nem sokat tudok róla. A törpeharcsa, busa, amur természetesen nem összekeverendő a muflonnal és annak kártételével, csak olyan példának hoztam fel, hogy sajnos nagyon sok olyan van ebben a kis országban, aminek semmi keresnivalója nincs itt.
@bruTe: Én nem leplezem le magam, hiszen yotta úgyis megmondta a tutit, hogy egy rohadt gyilkos vagyok. Ma megeszem a legutolsó áldozatom utolsó darabját (lehet, hogy kannibál is vagyok, hiszen yotta egyik szerettéről van szó) és amint vége a bőgésnek, azonnal ölök magamnak egy következőt. Éljen Obelix a gall!!!
@Hunter001: De az is lehet, hogy mindannyian hatalmasat tévedtünk. Lehet, hogy Yotta az első emberi nyelven értő, gépelő kapitális vad. Ebben az esetben meg kell hogy kövessem, a helyében én is hasonló indulatokkal bírnék a vadászattal szemben.
na, szép napot :)
na, szép napot :)
Aki Semjént el tudja képzelni vadakat etetni-itatni, fiókákat gondozni, odafigyelni az állat igényeire, stb.,stb. - az sürgősen keresse fel orvosát, gyógyszerészét!
Orbán x-dik magyar hangja elböfögte Kalocsán főpapi ciribulival (Szent Ferenc mit szólna??) - mert mindenhez oda kell rángatnia a kaporszakállút - Vezére elmeszüleményét, hisz önálló gondolata ezeknél másnak nem lehet. (Lázár is csak szinkronizálta a Nagy Őt: www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/vegtorlesztes_fix_arfolyamon_orban_az_otletgazda_102176)
Talán OV a focimániáját akarja így elfogadhatóbbá tenni a vadászó gazdag haveri kör előtt: megenged ezt-azt környezetvédelem le van szarva-alapon, akkor nem pampoghat már senki pénzes tényező a huszadik stadionja építésekor.
Egyébként a vadászatot annyira áhítók és gyakorlók itt igencsak törékeny kis idegrendszerről tesznek tanúbizonyságot, pompásan bemutatva, miért is fél az ember, hogy ilyenek kezébe élet kioltására alkalmas tárgyak kerülhetnek legálisan.
Orbán x-dik magyar hangja elböfögte Kalocsán főpapi ciribulival (Szent Ferenc mit szólna??) - mert mindenhez oda kell rángatnia a kaporszakállút - Vezére elmeszüleményét, hisz önálló gondolata ezeknél másnak nem lehet. (Lázár is csak szinkronizálta a Nagy Őt: www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/vegtorlesztes_fix_arfolyamon_orban_az_otletgazda_102176)
Talán OV a focimániáját akarja így elfogadhatóbbá tenni a vadászó gazdag haveri kör előtt: megenged ezt-azt környezetvédelem le van szarva-alapon, akkor nem pampoghat már senki pénzes tényező a huszadik stadionja építésekor.
Egyébként a vadászatot annyira áhítók és gyakorlók itt igencsak törékeny kis idegrendszerről tesznek tanúbizonyságot, pompásan bemutatva, miért is fél az ember, hogy ilyenek kezébe élet kioltására alkalmas tárgyak kerülhetnek legálisan.
@a szív fészkei:
"...Egyébként a vadászatot annyira áhítók és gyakorlók itt igencsak törékeny kis idegrendszerről tesznek tanúbizonyságot, pompásan bemutatva, miért is fél az ember, hogy ilyenek kezébe élet kioltására alkalmas tárgyak kerülhetnek legálisan."
Tényleg, mert az egész blogon Hunter001 kommunikált a legkulturáltabban. Míg a vérivó yotta félék már azért agitáltak, hogy ők embert ölhessenek.
"...Egyébként a vadászatot annyira áhítók és gyakorlók itt igencsak törékeny kis idegrendszerről tesznek tanúbizonyságot, pompásan bemutatva, miért is fél az ember, hogy ilyenek kezébe élet kioltására alkalmas tárgyak kerülhetnek legálisan."
Tényleg, mert az egész blogon Hunter001 kommunikált a legkulturáltabban. Míg a vérivó yotta félék már azért agitáltak, hogy ők embert ölhessenek.
@Muad\\\'Dib:
vadásznak általában nem megy idegbeteg ember. azok a netes trollkodás iparágában tevékenykednek. :)
vadásznak általában nem megy idegbeteg ember. azok a netes trollkodás iparágában tevékenykednek. :)
@Muad\\\'Dib: Már írtam régebben, hogy két ember kivételével... Igen, ő normálisan érvel. Lehet, hogy nem is trendiből vadászgat.
@a szív fészkei:
a pecások is gyilkosok szerinted? vagy a halak kevesebbet érnek, mint a négylábúak?
a pecások is gyilkosok szerinted? vagy a halak kevesebbet érnek, mint a négylábúak?
Ja, súlyos demagógia, ha párhuzamot látok ilyen kijelentések meg a most hajde felkarolt vadászat között.: [..]"Foley szerint miközben a párton belül többeket aggasztana az MSZP esetleges döntése Gyurcsány eltávolításáról – amely lehetőséget adna utódjának, hogy elhatárolódjon Gyurcsány politikájától a 2010-es választásokig – Orbán úgy vélekedett, hogy inkább holtan látná Gyurcsányt, mintsem csak sebesülten („Orban would rather see Gyurcsany dead than merely wounded”). „Megtanultam” – mondta a távirat szerint a Fidesz elnöke a nagyköveteknek június 26-án, „hogy ha az embernek lehetősége van végezni a riválisával, akkor azt gondolkodás nélkül megteszi”. ("I've learned, that when you have the chance to kill your rival you don't think about it - you just go ahead and do it." (innen: atv.hu/cikk/20110912_wl_orban_gondolkodas_nelkul_vegzett_volna_gyurcsannyal?source=hirkereso)
Nincs is semmi összefüggés, csak az állomány genetikai tisztítása, a jövőért való aggódás, a közutak veszélymentesítése, és a többi a szent cél. Ölésvágy? Piha.
Nincs is semmi összefüggés, csak az állomány genetikai tisztítása, a jövőért való aggódás, a közutak veszélymentesítése, és a többi a szent cél. Ölésvágy? Piha.
@alpaca: Nem szeretem a pecásokat sem. A halak sem érnek kevesebbet, ott szépek, ahol vannak,a vízben - és a tengerek lerablása meg egyenesen bűntény a jövő ellen.
@a szív fészkei:
nem az ipari halkitermelésről van szó, hanem arról a 70 éves bácsikáról, aki kiül a tópartra egy pecabottal. na, szerinted neki is gyilkolási vágya van?
nem az ipari halkitermelésről van szó, hanem arról a 70 éves bácsikáról, aki kiül a tópartra egy pecabottal. na, szerinted neki is gyilkolási vágya van?
@daveC999: Sajnos pont olyan tájékozatlan és tudatlan vagy mint a nagy átlag!!
Ha a vadászok kilőnék az oly sokat szidott muflont mind egy szálig, akkor meg azért vergődnél, hogy a vadászok kipusztítanak mindent.Azzal lenne tele az RTL meg TV2, hogy az elvakult, gyilkos vadászok minden élőlényt agyon lőnek!!
A drága quadosok sokkal több kárt okoznak, mint a muflonok őket miért nem baszogatja az állam és a rendőrség!!Ja mert őket nem lehet utol érni, nincs rendszámuk stb.
A muflon az egyetlen nagyvad melyet a turisták megnézhetnek nappal is, ha csendben közlekednek!!Ja a turistákat miért nem baszogatod az eldobált szemétért, meg ha letérnek az útról mit taposnak ki!!!
Muflon gyűlölő!!!Ja és egy 85-95 cm trófeáért a külföldi bérvadász 1,5-2 millió forintot fizet, amit a társaság kifizet vadkárra a kukoricát az erdő szélére ültető földművesnek, aki még a 3 méter sávot is beülteti, hogy ne lehessen őrizni a termést.
Fogalmad sincs az egészről!
A mai divatos zöld világban mindenki hülye, csak a zöldek a szuper emberek!!!
Déli kitettségű mészkő sziklagyepek!!!
Hát barátom, gratulálok!!!
Ha a vadászok kilőnék az oly sokat szidott muflont mind egy szálig, akkor meg azért vergődnél, hogy a vadászok kipusztítanak mindent.Azzal lenne tele az RTL meg TV2, hogy az elvakult, gyilkos vadászok minden élőlényt agyon lőnek!!
A drága quadosok sokkal több kárt okoznak, mint a muflonok őket miért nem baszogatja az állam és a rendőrség!!Ja mert őket nem lehet utol érni, nincs rendszámuk stb.
A muflon az egyetlen nagyvad melyet a turisták megnézhetnek nappal is, ha csendben közlekednek!!Ja a turistákat miért nem baszogatod az eldobált szemétért, meg ha letérnek az útról mit taposnak ki!!!
Muflon gyűlölő!!!Ja és egy 85-95 cm trófeáért a külföldi bérvadász 1,5-2 millió forintot fizet, amit a társaság kifizet vadkárra a kukoricát az erdő szélére ültető földművesnek, aki még a 3 méter sávot is beülteti, hogy ne lehessen őrizni a termést.
Fogalmad sincs az egészről!
A mai divatos zöld világban mindenki hülye, csak a zöldek a szuper emberek!!!
Déli kitettségű mészkő sziklagyepek!!!
Hát barátom, gratulálok!!!
@Muad\\\'Dib: Tudom, nekem úgy kell értenem a csúcsragadozót, ahogy neked tetszik.
Hát nem, nem úgy értem.
Hát nem, nem úgy értem.
@Muad\\\'Dib: "azaz szerinted pl. az összes biológus hülye, mert nem az van, amit te gondolsz."
Te szerencsétlen te, "összes biológusozol", aztán valakitől beidézel két sort, amitől meg nekem hasra kell esnem, s avval vélsz nyomatékosítani, hogy az összes biológussal jössz elő. Oszt igazából egynek sem ismered az álláspontját.
Ettől persze még a vadászok élvezik az öldöklést, ezért egyeztethető össze lelkükkel az állatok lelövöldözése.
Te szerencsétlen te, "összes biológusozol", aztán valakitől beidézel két sort, amitől meg nekem hasra kell esnem, s avval vélsz nyomatékosítani, hogy az összes biológussal jössz elő. Oszt igazából egynek sem ismered az álláspontját.
Ettől persze még a vadászok élvezik az öldöklést, ezért egyeztethető össze lelkükkel az állatok lelövöldözése.
@yotta:
az, hogy a zember van az ökológiai piramis tetején, avagy a zember a csúcsragadozó az általános iskolai tananyag. lehet még nem tanultad, asszem' 7. osztályban fog előkerülni.
az, hogy a zember van az ökológiai piramis tetején, avagy a zember a csúcsragadozó az általános iskolai tananyag. lehet még nem tanultad, asszem' 7. osztályban fog előkerülni.
@bruTe: "És igen, lelepleztél, ezzel a kommenttel csak a gyilkolás felett érzett szánalmas, természetellenes örömöt próbálom jobb megítélés alá helyezni. "
Effelől nincs kétségem, a baj csak az, hogy ugyan az egészséges társadalmak összlétszámához viszonyítva elég kevés a gyilkolást élvezők száma (persze ők azt hiszik, mindenkinek természetes velejárója az állatok ölése), mégis iszonyatos sorvadást okoztok, nem beszélve arról, hogy az egészséges érzelmekkel megáldott embereknek zokszó nélkül kell tűrni e torzszülemények életellnes passzióját.
Hát nem! Én itt most (is) szóltam.
Effelől nincs kétségem, a baj csak az, hogy ugyan az egészséges társadalmak összlétszámához viszonyítva elég kevés a gyilkolást élvezők száma (persze ők azt hiszik, mindenkinek természetes velejárója az állatok ölése), mégis iszonyatos sorvadást okoztok, nem beszélve arról, hogy az egészséges érzelmekkel megáldott embereknek zokszó nélkül kell tűrni e torzszülemények életellnes passzióját.
Hát nem! Én itt most (is) szóltam.
@alpaca: oszt mi van akkor, ha ezt tanították az általánosban? Azt is tanították, hogy 56 ellenforradalom volt nem? A koleszterinről, a sóról a rákról mennyi mindent tanítottak, oszt szinte mindennek a fordítottja igaz...
Szóval, azért lenne csúcsragadozó az ember, mert ezt tanították. Hehe... Jól benyaltátok.
Szóval, azért lenne csúcsragadozó az ember, mert ezt tanították. Hehe... Jól benyaltátok.
@yotta: Barátom Te egy elmaradott lélek vagy és a hiányzó cselekésedet pótolod a hülyeségeddel.
Mindentudás egyeteme:
A vadászat az ősember óta férfi foglalkozás, ami a társadalmi változásokkal hátra szorult az ember belsőjében.Van akiben ott van az elsők között van ahol már olyan mélyen van, hogy hülyeségeket írogat.Ezekben az emberekben más ösztönök jutnak a felszínre.Had ne részletezzem.Te nem vagy vadász más meg az.Ettől még ugyan olyan jó vagy rossz ember mint a többi.
Kíváncsi lennék a véleményedre, hogy a vágóhídon dolgozó(baromfi, sertés, marha) emberek a te szemedben minek számítanak, mert Ők aztán cél nélkül ölik ezrével az állatokat.
Azt sem tudják mi lesz velük??
A vadászok legalább megtisztelik a vadat az elejtés után, utolsó falatot adnak neki, terítékre helyezik(ravatal) és százszor eszükbe jutnak az elejtés körülményei.
De te biztosan nem voltál még vadászaton, de ilyen emberre nincs is szükség ott.
Mindentudás egyeteme:
A vadászat az ősember óta férfi foglalkozás, ami a társadalmi változásokkal hátra szorult az ember belsőjében.Van akiben ott van az elsők között van ahol már olyan mélyen van, hogy hülyeségeket írogat.Ezekben az emberekben más ösztönök jutnak a felszínre.Had ne részletezzem.Te nem vagy vadász más meg az.Ettől még ugyan olyan jó vagy rossz ember mint a többi.
Kíváncsi lennék a véleményedre, hogy a vágóhídon dolgozó(baromfi, sertés, marha) emberek a te szemedben minek számítanak, mert Ők aztán cél nélkül ölik ezrével az állatokat.
Azt sem tudják mi lesz velük??
A vadászok legalább megtisztelik a vadat az elejtés után, utolsó falatot adnak neki, terítékre helyezik(ravatal) és százszor eszükbe jutnak az elejtés körülményei.
De te biztosan nem voltál még vadászaton, de ilyen emberre nincs is szükség ott.
@yotta:
Gondolom te híres természettudós vagy, aki saját kutatásai alapján cáfolta ezt a tételt. A következő nagy elméleted mi lesz? Az, hogy bálnák tulajdonképpen repülnek vagy valami hasonló?
Amúgy mindig szerettem ezt a magabiztos tudatlanságot, ahogy 8 elemivel a zember megmagyarázza a közgazdásznak, hogyan működik a bankrendszer, etc!
Gondolom te híres természettudós vagy, aki saját kutatásai alapján cáfolta ezt a tételt. A következő nagy elméleted mi lesz? Az, hogy bálnák tulajdonképpen repülnek vagy valami hasonló?
Amúgy mindig szerettem ezt a magabiztos tudatlanságot, ahogy 8 elemivel a zember megmagyarázza a közgazdásznak, hogyan működik a bankrendszer, etc!
@Hunter001: "csak úgy kivitelezhető - szerintem - ha a többségi társadalommal megértetjük, hogy miről is szól amit csinálunk és együttesen lépünk fel a törvényalkotók szintjére, ahol tudunk változtatni az aktuális problémákon.
"
Csakhogy a társadalmak embereinek többsége rohamosan civilizálódik, ergó soha a büdös életben nem fogjátok tudni megértetni a társadalmakkal, hogy szükség van a vadászatnak nevezett gyilkolásra!
Sőt, a társadalomnak egyre több egyede mer szembeszállni veletek, mert minél többet tudnak az emberek magukról, annál biztosabb a meggyőződésük, hogy az állatok passzióból történő gyilkolása mögött az öldöklés élvezete húzódik.
"
Csakhogy a társadalmak embereinek többsége rohamosan civilizálódik, ergó soha a büdös életben nem fogjátok tudni megértetni a társadalmakkal, hogy szükség van a vadászatnak nevezett gyilkolásra!
Sőt, a társadalomnak egyre több egyede mer szembeszállni veletek, mert minél többet tudnak az emberek magukról, annál biztosabb a meggyőződésük, hogy az állatok passzióból történő gyilkolása mögött az öldöklés élvezete húzódik.
@Veghely: "De te biztosan nem voltál még vadászaton, de ilyen emberre nincs is szükség ott"
egy vadászatra biztos elmennék: ahol a vadászok a vadak én vagyok a vadász...
egy vadászatra biztos elmennék: ahol a vadászok a vadak én vagyok a vadász...
@yotta:
Száll a madár, ágrul ágra,
Száll az ének, szájrul szájra;
Fű kizöldül ó sirhanton,
Bajnok ébred hősi lanton.
Vadat űzni feljövének
Hős fiai szép Enéh-nek:
Hunor s Magyar, két dalia,
Két egy testvér, Ménrót fia.
Ötven-ötven jó leventét
Kiszemeltek, hogy követnék;
Mint valamely véres hadra,
Fegyverkeztek könnyű vadra.
Vad előttük vérbe fekszik,
Őz vagy szarvas nem menekszik;
Elejtették már a hímet -
Üldözik a szarvas-gímet.
Ismerős ez neked?
Jajj, bűnös nép vagyunk...
Száll a madár, ágrul ágra,
Száll az ének, szájrul szájra;
Fű kizöldül ó sirhanton,
Bajnok ébred hősi lanton.
Vadat űzni feljövének
Hős fiai szép Enéh-nek:
Hunor s Magyar, két dalia,
Két egy testvér, Ménrót fia.
Ötven-ötven jó leventét
Kiszemeltek, hogy követnék;
Mint valamely véres hadra,
Fegyverkeztek könnyű vadra.
Vad előttük vérbe fekszik,
Őz vagy szarvas nem menekszik;
Elejtették már a hímet -
Üldözik a szarvas-gímet.
Ismerős ez neked?
Jajj, bűnös nép vagyunk...
@Veghely: "A vadászat az ősember óta férfi foglalkozás, ami a társadalmi változásokkal hátra szorult az ember belsőjében."
Csakhogy: mivel a "vadászatnak", mint olyannak, az emberi genomban nincs megfelelő génszekvenciája, ebből következően az ősember vadászata nem genetikai, hanem szocializációs kérdés. Ellenben az érzelmek, a szeretet - vagyis az állatok szeretete is - genetikailag nyomonkövethető tulajdonság, tehát azután, hogy az ember mindenevő lett, nem volt szükség az állatok öldösésére, tehát a mai emberben nincs meg az ölési kényszer sem.
Nem beszélve arról, hogy rém buta dolog a táplálékszerzés kényszere okán történő ölést továbbvinni a mai ember passzióból történő gyilkolási játékával kapcsolatos magyarázkodásba, hiszen jól kilóg a méretes lóláb...
Csakhogy: mivel a "vadászatnak", mint olyannak, az emberi genomban nincs megfelelő génszekvenciája, ebből következően az ősember vadászata nem genetikai, hanem szocializációs kérdés. Ellenben az érzelmek, a szeretet - vagyis az állatok szeretete is - genetikailag nyomonkövethető tulajdonság, tehát azután, hogy az ember mindenevő lett, nem volt szükség az állatok öldösésére, tehát a mai emberben nincs meg az ölési kényszer sem.
Nem beszélve arról, hogy rém buta dolog a táplálékszerzés kényszere okán történő ölést továbbvinni a mai ember passzióból történő gyilkolási játékával kapcsolatos magyarázkodásba, hiszen jól kilóg a méretes lóláb...
@yotta: Mit zagyválsz össze???Mi köze van az állatok szeretetének a vadászat ellenességhez?
Ezek szerint a vadászok nem szeretik az állatokat?
Csak sajnálni tudlak!!!Ritka szegény szerencsétlen emberfajta lehetsz!!!
Ezek szerint a vadászok nem szeretik az állatokat?
Csak sajnálni tudlak!!!Ritka szegény szerencsétlen emberfajta lehetsz!!!
@yotta:
Lassan felfoghatnád, hogy a 21.században már semmi különbség nincs egy farmon nevelt disznó leölése és egy erdőben nevelt állat leölése között. Egyik sem lenne életben a terület gazdája nélkül.
Az egyik késsel szúrja szíven, a másik puskával lövi szíven. A második speciel izgalmasabb és nehezebb, kihívás.
A jelzőkkel meg óvatosabban bánjál, mert kizárólag te értekezel emberölésről a téma kapcsán, azaz beteg aggyal az itt hozzászólok közül kizárólag te bírsz!
Lassan felfoghatnád, hogy a 21.században már semmi különbség nincs egy farmon nevelt disznó leölése és egy erdőben nevelt állat leölése között. Egyik sem lenne életben a terület gazdája nélkül.
Az egyik késsel szúrja szíven, a másik puskával lövi szíven. A második speciel izgalmasabb és nehezebb, kihívás.
A jelzőkkel meg óvatosabban bánjál, mert kizárólag te értekezel emberölésről a téma kapcsán, azaz beteg aggyal az itt hozzászólok közül kizárólag te bírsz!
@Veghely: "Ezek szerint a vadászok nem szeretik az állatokat?"
Dehogynem szeretik az állatokat a vadászok, annyira, hogy príma fegyverekkel jó messziről le is öldösik őket...
Dehogynem szeretik az állatokat a vadászok, annyira, hogy príma fegyverekkel jó messziről le is öldösik őket...
@Hunter001:
A többségi társadalom blogot olvasó rétegének bemutattad, létezik józan hang a vadászat jelenlegi rendszerét bírálókkal szemben is.
Több ilyen kéne, előrébb lennénk. Respekt.
A többségi társadalom blogot olvasó rétegének bemutattad, létezik józan hang a vadászat jelenlegi rendszerét bírálókkal szemben is.
Több ilyen kéne, előrébb lennénk. Respekt.
@Veghely: Hagyjátok már szegény yotta-t, nem ép a figura, nem veszitek észre?
De azért, hogy én is bele rughassak utoljára szegénybe, eszembe jutott egy elmélet. Most ő ugyebár vega, azaz nem eszik húst, mert azzal kioltana egy életet vagy valami ilyesmi.
De mi van a zöldségekkel? Azoknak is van lelkük és ő gyökerestől húzza ki a répát, az otthont adó földből, orvul leszedi a szőlő gyümölcsét és szétroppantja a szájában azokat a lédús szemeket!
Gyilkos ez, higgyétek el nekem! Sorozatgyilkos. :-)
De azért, hogy én is bele rughassak utoljára szegénybe, eszembe jutott egy elmélet. Most ő ugyebár vega, azaz nem eszik húst, mert azzal kioltana egy életet vagy valami ilyesmi.
De mi van a zöldségekkel? Azoknak is van lelkük és ő gyökerestől húzza ki a répát, az otthont adó földből, orvul leszedi a szőlő gyümölcsét és szétroppantja a szájában azokat a lédús szemeket!
Gyilkos ez, higgyétek el nekem! Sorozatgyilkos. :-)
@BKC004: Én hallottam egy vadászról is, amelyik néma lesben ül és felajzott íjára vár valami vadat. Vagy egy gyors sült galambot, már nem emlékszem.
Vadászni szerintem azért kell, mert erdeinkben kevés az oroszlán, a tigris és az óriáskígyó, így feltétlenül túlszaporodnának az őzek és a vaddisznók. És most már a fedél nélkülieket is kitiltották. (Vagy kilőhetőek?)
Vadászni szerintem azért kell, mert erdeinkben kevés az oroszlán, a tigris és az óriáskígyó, így feltétlenül túlszaporodnának az őzek és a vaddisznók. És most már a fedél nélkülieket is kitiltották. (Vagy kilőhetőek?)
@néma bárány: Húúúúh... Nem volt egyszerű végig olvasni! :)
@Hunter001: Le a kalappal, TE tényleg korrekt és olyan hozzászólásokat nyomtál (szerintem), amit egy vadásztól elvárhat az ember! Van vadász ismerősöm, a te hozzászólásod tükrözi az ő mentalitását és gondolkodásmódját! Korrekt.
A sok ecceri fikázó, a másikat gyalázó és gyilkosozó szélsőséges vélemények eléggé eltévedtek, a világtól elrugaszkodottak. Nem karosszékből és kávéházakból kéne nézni mindent!
Észérvekkel és korrekt leírásokkal gazdagítottad az oldalt, le a kalappal! Az ismerős szerint is azonban van egy bulis, iszunk és lövünk mindenre, ami mozog réteg... Ők (Zsótti félék) szerintem is csak ártanak a vadásztársadalomnak és téves sztereotípiákat alakítanak ki. A szabályozások és előírások módosítása rég aktuális lenne, csak mindig kitolták, néhol röhej, a végletek közt mozog. A kés is egy ilyen példa, de mondjuk, bennem lehet a hiba, amiért nehezen képzelem el Zsóttit, amint kizsigerel egy vadat! :)) Neki aztán fontos lehet!
A politika meg szeretett rátelepedni mindig is erre. Czinege elvtárs és hasonszőrűek. Hallani olyan vadászatokról, ahol kikötött állatokkal élvezkedik az úri plebs... :))
@Hunter001: Le a kalappal, TE tényleg korrekt és olyan hozzászólásokat nyomtál (szerintem), amit egy vadásztól elvárhat az ember! Van vadász ismerősöm, a te hozzászólásod tükrözi az ő mentalitását és gondolkodásmódját! Korrekt.
A sok ecceri fikázó, a másikat gyalázó és gyilkosozó szélsőséges vélemények eléggé eltévedtek, a világtól elrugaszkodottak. Nem karosszékből és kávéházakból kéne nézni mindent!
Észérvekkel és korrekt leírásokkal gazdagítottad az oldalt, le a kalappal! Az ismerős szerint is azonban van egy bulis, iszunk és lövünk mindenre, ami mozog réteg... Ők (Zsótti félék) szerintem is csak ártanak a vadásztársadalomnak és téves sztereotípiákat alakítanak ki. A szabályozások és előírások módosítása rég aktuális lenne, csak mindig kitolták, néhol röhej, a végletek közt mozog. A kés is egy ilyen példa, de mondjuk, bennem lehet a hiba, amiért nehezen képzelem el Zsóttit, amint kizsigerel egy vadat! :)) Neki aztán fontos lehet!
A politika meg szeretett rátelepedni mindig is erre. Czinege elvtárs és hasonszőrűek. Hallani olyan vadászatokról, ahol kikötött állatokkal élvezkedik az úri plebs... :))
@Veghely: vitatkozhatunk ha gondolod, nekem ez a szakmám - rád meg rád fér egy kis tanulás meg némi kultúra is :)
a zöldség nem tudom mi, én nem vagyok "zöld", én csupán szeretem és kutatom a természetet, nem vagyok a kultúrált vadászat ellenfele és nem fekszem sínekre sem Paksnál.
A muflon 200 éve él az országban, rövid távú anyagi haszonszerzésért te odadobnád legnagyobb botanikai kincseinket is? Az unokád már csak a lebetonozott vadászház úton közelítse meg a tarvágott, vagy idegenhonos fajokkal betelepített erdőt? Élcelődsz a mészkő-sziklagyepeken ahol évezredek alatt új fajok alakultak ki a speciális mikroklíma miatt, amiket lazán széttapostatnál a muflonokkal - ez kultúrált és jövőbe mutató hozzáállás pár trófeáért. Nem csoda, hogy a jégkorszakok közben/után a sokféle alapkőzeten és biogeográfiai határon fekvő Kárpát-medence Európában egyedülálló diverzitást "fejlesztett ki magának" - persze ennek megismeréséhez le kellene szállni a magas lóról/terepjáróról.
Továbbá érdekes módon, sok hazai emlőst (csaknem mindet) láttam élőben a természetben, csak ezért sokat kell oda járni...aki muflont szeretne, menjen állatkertbe. Ha szeretnél még vitatkozni a hazai flóráról és faunáról, állok elébe ;)
a zöldség nem tudom mi, én nem vagyok "zöld", én csupán szeretem és kutatom a természetet, nem vagyok a kultúrált vadászat ellenfele és nem fekszem sínekre sem Paksnál.
A muflon 200 éve él az országban, rövid távú anyagi haszonszerzésért te odadobnád legnagyobb botanikai kincseinket is? Az unokád már csak a lebetonozott vadászház úton közelítse meg a tarvágott, vagy idegenhonos fajokkal betelepített erdőt? Élcelődsz a mészkő-sziklagyepeken ahol évezredek alatt új fajok alakultak ki a speciális mikroklíma miatt, amiket lazán széttapostatnál a muflonokkal - ez kultúrált és jövőbe mutató hozzáállás pár trófeáért. Nem csoda, hogy a jégkorszakok közben/után a sokféle alapkőzeten és biogeográfiai határon fekvő Kárpát-medence Európában egyedülálló diverzitást "fejlesztett ki magának" - persze ennek megismeréséhez le kellene szállni a magas lóról/terepjáróról.
Továbbá érdekes módon, sok hazai emlőst (csaknem mindet) láttam élőben a természetben, csak ezért sokat kell oda járni...aki muflont szeretne, menjen állatkertbe. Ha szeretnél még vitatkozni a hazai flóráról és faunáról, állok elébe ;)
@daveC999: Rosszak vagytok! Én speciel a muffot jobban preferálom! Állatkert... Ugyan! Pihe-puha ágyikó! :))
@Boli: Tisztelt Hölgyek, Urak!
Nagyon köszönöm, a megtisztelő visszajelzéseket és az építő kritikákat. Higgyétek el, hogy nem kenyerem a vadászati kérdésekben való törvényalkotási állásfoglalás és a vadászatra való ránevelés. Hittel vallom, hogy "A vadászat vadűzés és erdőzúgás, de több erdőzúgás". Életemben nem írtam még blog bejegyzést, de a mai témát nem hagyhattam szó nélkül. A napom meglehetősen zaklatottan alakult, a fentiek miatt, de úgy érzem megérte. Az eszmefuttatás, azon kultúrembereknél is, akik nem értenek egyet ugyan a vadászattal, mint szükséges tevékenységgel, elérte célját. Örülök, hogy vannak olyan hozzászólók is, akik nem repesnek az ötlettől ugyan, de tiszteletben tudják tartani a mi életformánkat és elfogadják életvitelünket. Nagyon köszönöm mindnyájatoknak. Valóban fontos, hogy helyreállítsuk a magyar vadászat becsületét és gyermekeinkbe ne azt neveljük, hogy a "zöld ruhások" piszkos gyilkosok. Az IGAZ vadászoknál senki nem tiszteli, becsüli és gondozza jobban a vadat és a közvetlen környezetét. Igen, valóban le is lőjük a vadat, ami alapján néhány hozzászóló szerint piszkos gyilkosok vagyunk. Őket nem áll szándékunkban és módunkban meggyőzni. Nem lehet. Ha viszont el tudtam érni akár egy valakit is aki végigolvasva a bejegyzéseimet, azok alapján kissé jobban átlátja a mai Magyar vadászok helyzetét és talán nem néz ránk úgy, mintha gyilkosok lennénk, akkor már megérte a fáradozást és az energiát. Köszönöm mindnyájatoknak! Javaslom mindnyájatoknak - yotta neked is - gr. Széchenyi Zsigmond, Ahogy elkezdődött és Ünnepnapok című könyveinek elolvasását. Garantálom, hogy mindenkinek - még a vadászat ellenzőinek is - élvezetes és lebilincselő olvasmány lesz és segít megérteni, hogy miért és hogyan is válik bárki vadásszá ezen a világon. Mindenkinek megköszönöm a figyelmet és ha bármilyen vadászati témában, kulturált keretek között, bárkinek a segítségére tudok lenni, örömmel állok szíves rendelkezésetekre.
Vadászüdvözlettel
Nagyon köszönöm, a megtisztelő visszajelzéseket és az építő kritikákat. Higgyétek el, hogy nem kenyerem a vadászati kérdésekben való törvényalkotási állásfoglalás és a vadászatra való ránevelés. Hittel vallom, hogy "A vadászat vadűzés és erdőzúgás, de több erdőzúgás". Életemben nem írtam még blog bejegyzést, de a mai témát nem hagyhattam szó nélkül. A napom meglehetősen zaklatottan alakult, a fentiek miatt, de úgy érzem megérte. Az eszmefuttatás, azon kultúrembereknél is, akik nem értenek egyet ugyan a vadászattal, mint szükséges tevékenységgel, elérte célját. Örülök, hogy vannak olyan hozzászólók is, akik nem repesnek az ötlettől ugyan, de tiszteletben tudják tartani a mi életformánkat és elfogadják életvitelünket. Nagyon köszönöm mindnyájatoknak. Valóban fontos, hogy helyreállítsuk a magyar vadászat becsületét és gyermekeinkbe ne azt neveljük, hogy a "zöld ruhások" piszkos gyilkosok. Az IGAZ vadászoknál senki nem tiszteli, becsüli és gondozza jobban a vadat és a közvetlen környezetét. Igen, valóban le is lőjük a vadat, ami alapján néhány hozzászóló szerint piszkos gyilkosok vagyunk. Őket nem áll szándékunkban és módunkban meggyőzni. Nem lehet. Ha viszont el tudtam érni akár egy valakit is aki végigolvasva a bejegyzéseimet, azok alapján kissé jobban átlátja a mai Magyar vadászok helyzetét és talán nem néz ránk úgy, mintha gyilkosok lennénk, akkor már megérte a fáradozást és az energiát. Köszönöm mindnyájatoknak! Javaslom mindnyájatoknak - yotta neked is - gr. Széchenyi Zsigmond, Ahogy elkezdődött és Ünnepnapok című könyveinek elolvasását. Garantálom, hogy mindenkinek - még a vadászat ellenzőinek is - élvezetes és lebilincselő olvasmány lesz és segít megérteni, hogy miért és hogyan is válik bárki vadásszá ezen a világon. Mindenkinek megköszönöm a figyelmet és ha bármilyen vadászati témában, kulturált keretek között, bárkinek a segítségére tudok lenni, örömmel állok szíves rendelkezésetekre.
Vadászüdvözlettel
Ez a vadászat is .......
"Nem kérek védelmet" - kiadta Gyurcsányt a parlament"
"Az ügyészség valótlant állít, hazudik. Amit mond, amit megküldött az Országgyűlésnek, a gyanúsításnak egyetlen egy szava nem helytálló "- mondta Gyurcsány Ferenc beszédében, mielőtt mentelmi jogáról szavaztak volna a képviselők. Gyurcsány Ferencet hivatali visszaéléssel gyanúsítaná meg az ügyészség a sukorói kaszinóberuházással összefüggésben, ezért kérte mentelmi jogának felfüggesztését. A szocialista testületi tagok ellenszavazata mellett ezt javasolta az Országgyűlésnek a parlament mentelmi bizottsága is.
A volt kormányfő érintettként szólalt fel, azt mondta, ez a beruházás 2500 embernek adott volna munkát, és Magyarország érdekét szolgálta volna. ASzerinte akik szembefordultak vele, azok az emberek érdekei ellen tettek. "Az ügyészség hivatali visszaéléssel gyanúsít, mert azt követően, hogy az a kormány azt mondta: ez a beruházás fontos ügy, a kormányfő jóindulatároó biztosította a befektetést. Ha ez bűn, nem egyszer, hanem több tucatszor is elkövettem ezt a bűnt. Látszólag jogi kérdéssel állunk szemben, de az ami itt zajlik, az politikai leszámolás" - mondta.
"Aki nem hiszi, annak azt tudom mondani, idézze fel Orbán Viktor megjegyzését, amit 2007-ben tett: Megtanulta, amikor lehetősége van, meg kell ölni politikai ellenfelét. Hezitálás nélkül. Jobban szeretném látni Gyurcsányt holtan, mint sebesülten. De még csak megsebesíteni sem tud, csak megerősít abban a hogy egy alávaló rendszer irányít ma Magyarországon" - tette hozzá.
Szerinte senkinek nem lehet kétsége afelöl hogy Orbán Viktor és főügyésze a vádlottak padjára akar jaültetni”. Hozzátette: "nem azért kaptátok a pillanatnyi többséget, hogy szembemenjetek az elmúlt 20 év szabadságával".
Közölte azt is, hogy Magyarországon utoljára 50 éve volt koncepciós per.
Hozzátette: hisz igazában. „Nem kérek önöktől védelmet, szavazzanak lelkiismeretük szerint” – zárta beszédét"
A nemzetközi sajtónak lesz miről cikkezni.
"Nem kérek védelmet" - kiadta Gyurcsányt a parlament"
"Az ügyészség valótlant állít, hazudik. Amit mond, amit megküldött az Országgyűlésnek, a gyanúsításnak egyetlen egy szava nem helytálló "- mondta Gyurcsány Ferenc beszédében, mielőtt mentelmi jogáról szavaztak volna a képviselők. Gyurcsány Ferencet hivatali visszaéléssel gyanúsítaná meg az ügyészség a sukorói kaszinóberuházással összefüggésben, ezért kérte mentelmi jogának felfüggesztését. A szocialista testületi tagok ellenszavazata mellett ezt javasolta az Országgyűlésnek a parlament mentelmi bizottsága is.
A volt kormányfő érintettként szólalt fel, azt mondta, ez a beruházás 2500 embernek adott volna munkát, és Magyarország érdekét szolgálta volna. ASzerinte akik szembefordultak vele, azok az emberek érdekei ellen tettek. "Az ügyészség hivatali visszaéléssel gyanúsít, mert azt követően, hogy az a kormány azt mondta: ez a beruházás fontos ügy, a kormányfő jóindulatároó biztosította a befektetést. Ha ez bűn, nem egyszer, hanem több tucatszor is elkövettem ezt a bűnt. Látszólag jogi kérdéssel állunk szemben, de az ami itt zajlik, az politikai leszámolás" - mondta.
"Aki nem hiszi, annak azt tudom mondani, idézze fel Orbán Viktor megjegyzését, amit 2007-ben tett: Megtanulta, amikor lehetősége van, meg kell ölni politikai ellenfelét. Hezitálás nélkül. Jobban szeretném látni Gyurcsányt holtan, mint sebesülten. De még csak megsebesíteni sem tud, csak megerősít abban a hogy egy alávaló rendszer irányít ma Magyarországon" - tette hozzá.
Szerinte senkinek nem lehet kétsége afelöl hogy Orbán Viktor és főügyésze a vádlottak padjára akar jaültetni”. Hozzátette: "nem azért kaptátok a pillanatnyi többséget, hogy szembemenjetek az elmúlt 20 év szabadságával".
Közölte azt is, hogy Magyarországon utoljára 50 éve volt koncepciós per.
Hozzátette: hisz igazában. „Nem kérek önöktől védelmet, szavazzanak lelkiismeretük szerint” – zárta beszédét"
A nemzetközi sajtónak lesz miről cikkezni.
tisztelettel kérdezem: az orvhalászat egyenlő az orvvadászattal? a sporthorgász is hivatalos személlyé válik, ha a hobbi vadász az lesz? mekkora pecabot minősül fegyvernek
Régen olvastam ennyi, egy helyre összeszedett, tömény baromságot. De hát, bárki írhat blogot, joga van van a véleményéhez. Mondjuk, hogy halvány lila elképzelése sincsen arról, amiről ír, az tisztán karcolódik. Hiába no, a varánusz nem az intelligenciájáról híres! :)
@glaci 0808: Tisztelt glaci!
Számomra az orvhalász is egyenlő az orvvadásszal, mert a horgászat a másik kedves időtöltésem és semmivel sem jobb az egyik rapsic banda a másiknál. Egy aprócska információ viszont elkerülte figyelmedet, amit szeretném, ha tisztán értelmeznél. A törvénytervezet alapján a nem a "hobbi" vadászok, hanem a hivatásos vadászok kapnának hivatalos személy minősítést, ezáltal ők lennének egy kicsit jobban felvértezve a rapsicok elleni harcban. A "hobbi" vadászok nem kapnának ilyen titulust, mert (holott néha jó lenne, amikor látom az orvvadászokat a területen, mert lehet, hogy oda is mernék menni hozzájuk) nekik normál körülmények között nincs rá szükségük. A horgászat szabályainak betartását ha jól tudom, a halőrök és a közterület felügyelők látják el, akik már egy ideje büszkélkedhetnek a hivatalos személy titulussal és ez így helyes is. Most annyi történik, hogy a kerületi erdész és a hivatásos vadász is megkaphatja ezt a jelzőt, ezáltal az őt ért atrocitásoknak (ami éri őket bőven, hidd el), más lenne a büntetési tétele. Remélem sikerült tisztáznom az értelmezési zavart.
Üdvözlettel
Számomra az orvhalász is egyenlő az orvvadásszal, mert a horgászat a másik kedves időtöltésem és semmivel sem jobb az egyik rapsic banda a másiknál. Egy aprócska információ viszont elkerülte figyelmedet, amit szeretném, ha tisztán értelmeznél. A törvénytervezet alapján a nem a "hobbi" vadászok, hanem a hivatásos vadászok kapnának hivatalos személy minősítést, ezáltal ők lennének egy kicsit jobban felvértezve a rapsicok elleni harcban. A "hobbi" vadászok nem kapnának ilyen titulust, mert (holott néha jó lenne, amikor látom az orvvadászokat a területen, mert lehet, hogy oda is mernék menni hozzájuk) nekik normál körülmények között nincs rá szükségük. A horgászat szabályainak betartását ha jól tudom, a halőrök és a közterület felügyelők látják el, akik már egy ideje büszkélkedhetnek a hivatalos személy titulussal és ez így helyes is. Most annyi történik, hogy a kerületi erdész és a hivatásos vadász is megkaphatja ezt a jelzőt, ezáltal az őt ért atrocitásoknak (ami éri őket bőven, hidd el), más lenne a büntetési tétele. Remélem sikerült tisztáznom az értelmezési zavart.
Üdvözlettel
@Hunter001: köszönöm, megnyugvást hoztak szavaid. a kommentekből származó információktól nem világosodtam meg kellően,a hivatásos nekem valahogy kimaradt. ez okozta a galibát.ennek ismeretében viszont nem logikátlan az találóskérdésem:)
Kedves Posztíró!
Mélyen tisztelt @Hunter001 kommentjét, ha lehet, kis ellenpontként poszttá emelni. Csak hogy látszódjék, ez a blog teret enged az ellenvéleménynek, illetve a higgadt, kulturált vitának.
Ettől még Semjénzsoltit lehet vaddisznóganajos gumicsizmával taposni, de csak miután tényleg nagyonnagy baromságokat mond (ami nála 90% feletti arányban megvan).
Mélyen tisztelt @Hunter001 kommentjét, ha lehet, kis ellenpontként poszttá emelni. Csak hogy látszódjék, ez a blog teret enged az ellenvéleménynek, illetve a higgadt, kulturált vitának.
Ettől még Semjénzsoltit lehet vaddisznóganajos gumicsizmával taposni, de csak miután tényleg nagyonnagy baromságokat mond (ami nála 90% feletti arányban megvan).
@alpaca: Most jöttem a tóról fel. Kiülök és nézem a vizet, ahogy ugranak ki belőle a csillogó halak, elzúg felettük a szitakötő, kavarnak a hattyúcsaládok kenyeret koldulva. Mi a francnak kell ehhez kiszedni a vízből az állatot, hogy elnyugodjak
Amellett azt mondják, nem is olcsó ilyen horgászengedély kiváltása. Nem értem az indítékot, mert csendben ellenni a vyíznél mindenféle drága szar és csali nélkül is lehet, csak úgy.
Amellett azt mondják, nem is olcsó ilyen horgászengedély kiváltása. Nem értem az indítékot, mert csendben ellenni a vyíznél mindenféle drága szar és csali nélkül is lehet, csak úgy.
Az utolsó 100 komment: