Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/28/ki-kell-adnia-az-mvm-gazkereskedojenek-hogy-kik-kereshettek-az-orosz-magyar-gaza... (2024.04.28. 17:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.08.12. 05:30 Fabius

Gettó, vagy nem gettó? Ez itt a kérdés.

Címkék: gazdaság fidesz bérlakás ócsa devizahiteles mentés árfolyamgát

Harmadik napja csócsálja a hazai közélet a devizahiteles mentés témakört, az Ócsára tervezett Gettópolisz ötletét, a sürgőssé vált árfolyamgátat és mindent ami ezzel összefügg. Kormányunk a térképre bökéstől a kiemelt beruházássá minősítésig eljutott ennyi idő alatt, részletesen foglalkozik vele gyakorlatilag az összes hazai média, a legnagyobb hírportálok már a helyszínről tudósítanak és a helyiekkel riportoznak, kommentek százai születnek a témát rágó közéleti blogokon Vastagbőrtől Hírcsárdáig, mikor a szocialisták tegnap, 14:21-kor előjönnek ezzel:

Az MSZP csókoltatja az OTP Bankot, Sanyikám, puszinyuszi, hurrá-hurrá, és hiányolja a kormány devizahiteleseket mentő intézkedéscsomagját. És most akkor ők értetlenül állnak, és hol a picsába van már, és mindjárt csinálnak akkor ők egyet úgy tizenötödikére.

Először is, kedves olvasók, köszöntsük hangos JÓ REGGELT! kiáltással legnagyobb ellenzéki pártunkat, ( kommentben is jó lesz, nagybetűvel, szeretni fogják ) és ha esetleg valamelyikőtök jár ma a Jókai utca felé, akkor tegye meg, hogy beugrik és szól nekik, hogy ez az ócsai izé már az, nem kell tovább várni türelmetlenül. Esetleg kérdezze meg tőlük azt is, hogy ezzel az éles látó helyzetfelismeréssel még mindig a váltópárt képére folyatják-e a nyálpatakot alvás közben?

Mi meg addig törődjünk kicsit a fejleményekkel. Az jó, hogy intézkedéscsomag van, és szemmel láthatóan igyekeznek megnyugtatni a népet. Az kevésbé jó, hogy ők maguk sem tudják igazán mi is van abban a csomagban, mert őszinte arcú Kovács Zoltán szerint a minden van benne. Őszinte arcú, ja, mert ha megnézed a vele készült riportot kiderül, hogy a szájával tud hazudni, az arcával nem. Rá van írva a fejére beszéd közben:

1: kurvára fogalmuk sincs semmiről, de bármit megígérnek amit a kérdező médiamunkatárs hallani szeretne.

2: ott jár a fejében a gondolat: én most a vágóhídon vagyok gecó!

Mondókája szerint már nem csak a Gettópolisz alternatíva, hanem minden más is.

- lesz árfolyamgát, mától lehet igényelni a hitelesnek.

- lesz Nemzeti Eszközkezelő, ami megveszi a lakást és az visszabérelhető,

- a lakóhelyek szerinti önkormányzat is adhat a hitelesnek szociális bérlakást,

- és ezek mellett természetesen az ócsai Gettópolisz is megépül, a legvégső esetre, az újrakezdéshez.

Ezek mellett nyilván a dolog PR értékére is igyekezett vigyázni ez a nagyszerű ember, és volt ereje kijelenteni, az Ócsára tervezett telep, lakópark, bárakármi az nem gettó, világos? Itt szeretném megragadni az alkalmat államtitkár úr gettóügyi ismereteinek felfrissítésére: a gettókat eredetileg az azonos életmódú zsidók városrészének hozták létre, önként, az összetartozás erősítésére, a mindenkori hatalom csak később folyt ebbe bele rendeletekkel és kötelezően kijelölt lakóhellyé nyilvánítással. Ócsára meg ügye azonos életmódú családok költöznek annyiban, hogy nem nagyon lesz más választásuk, és az aktuális hatalom jelöli ki számukra a helyet. Nem keverednek a helyiekkel, kilométerekre lesznek Ócsa legközelebbi szélétől is. Mi ez, ha nem gettó? Arról nem beszélve, hogy az erre elkölteni szándékozott 4-7 milliárd - első körben - elég sok akkor, mikor párhuzamosan feláll az eszközkezelő a lakások visszavásárlásának szándékával, és az önkormányzatok is beszállnak a rendelkezésükre álló szociális bérlakásokkal. Mentsük meg a hiteleseket, persze, de kistafírungozni azért nem volna muszáj őket. Ha már Angyal József alternatív javaslatával nem foglalkoztok, akkor legalább a mértéket ismerhetnétek. Az árfolyamgát, az eszközkezelő és az önkormányzatoktól megszerzett szociális lakások nagyjából lefedik a problémát, de az első hullámot mindenképpen. Arról nem beszélve, hogy az eszközkezelővel visszavett lakások kezelésére ismét létre kell hozni a fenntartó, karbantartó szervezeteket, ami országos szinten megint a seggére ver néhány milliárdnak. Az általános gazdaságtalanságukról, eddig minden példa szerinti veszteséges működésükről ( lásd pl. egykori IKV ) nem is beszélve.

Úgyhogy innentől két eset van megint:

1: a szándék kinyilvánításán túl nem sikerült még leülni is kiszámolni senkinek, mi mennyiből finanszírozható így együtt. Ha kérhetem ezt inkább Varga Mihály tegye, és Matolcsyt az épületből is zárjátok ki ahol ez történik.

2: mindenáron meg akarjátok építeni Gettópoliszt, mert az mégse járja még nehéz időkben sem, hogy Leninváros és Sztálinváros volt már ebben az országban, de Orbánfalva még egy sem.

213 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr753147509

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ócsa avagy Frankfalva, kell nem kell? 2011.08.13. 14:36:47

"Ócsát jelölte ki a kormány a szociális családiház-építési program első ütemének helyszínéül, ahol jövő tavaszra elkészülnek a bedőlt lakáshitelesek házai. "Orbán Viktor rábökött a térképre : ide kérek egy új várost - Frankfalva.Olvasom - néz...

Trackback: Fosztogató gazdagok 2011.08.13. 11:47:00

A mérsékelt Anglia, a gentlemenek országa az utóbbi napokban randalírozástól hangos. A hírekből értesülhetünk róla, hogy a boltok kifosztói között akadnak kifejezetten jól szituált fiatalok, olyanok, akik nincsenek rászorulva, hogy így szerezzék meg a ...

Trackback: A kormány nem tudja felállítani 2011.08.13. 11:30:52

Mármint a devizahitelesek megmentésében kulcsszerepet játszó Nemzeti Eszközkezelőt, amelynek felállítását most éppen augusztus végére ígérik, de lassan egy éve késik és most is sok a bizonytalanság körülötte....

Trackback: Hátsókert-Magyarország felé 2011.08.13. 04:09:33

 „…és ez itt a kert.” – mutat végig Schmitt Pál a frissen gyeptéglázott aranyos kis területen. „A családi kasszán is sokat lehet majd segíteni, ha itt veteményest alakítanak ki” – mondja rutinosan mosolyo...

Trackback: Bádogdoktor fogja szortírozni a rokinyuggereket 2011.08.12. 19:44:00

Olvasom, hogy má megin kezdik frászoltatni a rokinyuggereket, a nagy őszi mélytorkoztatással. Egyre több híradás emlékezteti a nemzeti együttizélés eme hitvány páriáit, hogy napjaik meg vannak számlálva. Mer lesz nekik hamarost olyan felülvizsgálatba o...

Trackback: Török Gábor, a Jobbik és a szépirodalom 2011.08.12. 11:42:02

„Nem akarásból, úgy látszik, lelkileg élni nem lehet; valamit nem akarni megtenni, tartósan nem jelenthet élettartalmat: valamit nem akarni, és egyáltalán semmit sem akarni, tehát a parancsoltat mégis megtenni, talán túl közel van egymáshoz, semhogy a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annak nézne inkább utána valaki, hogy ki is fogja kivitelezni ezeket a házakat. Kindulási alapként érdemes lenne megnézni ki hirdet mostanában a szokásosnál még feleslegesesbb mértékben a magyar nemzetben vagy a hírtv-ben.
ehhh, csak másolni tudok.....
---
Cirbi 2011.08.12. 07:54:02
Bakker 2 perc alatt számoltam ki, ez a "kormánynak" vajon meddig tartott????
/ennyi realitásérzék nélküli idiótát egy helyen............../

A nyilatkozat meg: nem is ezt mondtuk, meg nincs baj, tehát nyaralunk tovább, meg egyenesen minősíthetetlen, szavakba nem önthető.

www.origo.hu/itthon/20110811-otszaz-berlakast-epitene-ocsa-mellett-az-allam.html

"Csak az első nyolcvan ház felépítése legalább félmilliárd forintba kerülne az első becslések szerint az ócsai modell elindításakor, miközben hivatalos adatok szerint több mint 140 ezer embernek van súlyos elmaradása a jelzáloghitelekkel. A kezdeti költségeket megemeli az is, hogy a kormány alacsony rezsijű házakat akar, ezek építése azonban többe kerül. A belügyminisztérium 4-6 milliárdosra becsüli a program összköltségét, az első ütemet jövő márciusra fejeznék be."

Cirbi 2011.08.11. 10:35:57
Alsó hangon a minimális építési költség, és az alsó lakás mennyiségből számított össz pénz:
3.735.000.000 -Huf
-mennyi az elkülönített keret?
-mennyi a közművesítés költsége?
-kiegészító épületek költségei? /óvoda, iskola/

Na meg a legfontosabb, lásd fennt ^:)
- Állandó lakhely?
- Orbánfalva, Nemzeti Együttműködés Rendszere út 2011; Lisztferihegytől délre :)

Egyre cikibb lesz odaköltözni. Igaz, gátépítés előtt azt a három évet fél lábon is ki lehet bírni...
"Közmű nincs, kukacos a víz – ezt találtuk Ócsán"

A közmű nincs kiépítve, sokszor kukacos a víz, a busz csak ritkán jár Ócsa mellett, ahová bebukott devizahiteleseknek építtetne házat a kormány. De mit szólnak mindehhez a már ott élők? Erre voltunk kíváncsiak. Videó.

Ócsa külterületén, Alsópakonyban építene az állam könnyűszerkezetes házakat a bajba jutott devizahiteleseknek.
A kormány tervei szerint akár már az idén elkezdődhet a szociális családiház-építési program.

Csakhogy a kiszemelt terület jelenleg puszta, a környékén lévő tanya és mezőgazdasági terület pedig nincs közművesítve.
Távolsági busz ugyan megáll, de csak kétszer egy nap.

A helyiek abban bíznak, hogy ha az állam házakat épít ott, akkor abból ők is hasznot húzhatnak: és talán lesz végre közmű is.

Azok a kisegített devizahitelesek viszont, akiknek nincs autója, nem lesznek könnyű helyzetben."

hvg.hu/itthon/20110811_devizahitelesek_ocsa_tanya#rss

Ha jól értelmezem, hatalmas költség, és munka lesz a közművesités. Mert ha nem tévedek első lépés, hogy egy épitkezésnél legyen áram, és viz.
Hatalmas siker lesz már megint. Esetleg némelyek ezzel a megoldással "Mentsük meg a hiteleseket)" nagyot fognak kaszálni.
Milyen jó lesz.
Valakik ezzel az egész (mentsük a lakáshiteleseket) üggyel majd totálisan :) jól járnak.?!?
oszt.kész.
:(
Tessék már mondani? Engem nem akar valaki megmenteni?????
Egy kisebb lakás, a fővárosban. vagy környékén.
Tuti jó lenne! Mivel én már nagyon sok adót, meg sok mindeneket:)) fizettem az államkasszába!:)
Totálisan boldog lennék!!
:))))))))
@menőmano: Nos, megoldást jelenthet, ha visszamenőleges hatállyal (mert ezt uggye szeretik) eladósodol lakáscélú devizahitel miatt, majd mindenedet elveszíted, lényeg, hogy az adósságod ne legyen tiz vagy tizenötmillió fölött (mert azt állítólag nem támogatják)
A bűnözés melegágya lesz a kormány hitelcsőd-gettója?"

A csütörtöki hírek már arról szólnak, hogy a kormány rendeletben nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította az ócsai projektet, amely lakó-, közlekedési, intézmény- és zöldterület-építést/fejlesztést is magában foglal........

Az ügyben megszólaló szociológusok más szempontból nem tartják jó megoldásnak a szociális lakópark felépítését.

A megszokott környezetükből kiszakított családok nehezen illeszkednének be új környezetükbe, ráadásul a helyiek ellenérzéseit is kénytelenek lennének elviselni.

Sok lakáshiteles soha életében nem végzett mezőgazdasági munkát, számukra problémát jelentene a konyhakert kialakítása és gondozása, az állattartás, ráadásul az abból fakadó javak és bevételek nem pótolnák a rendszeres havi jövedelmet, márpedig az eladósodott családok már eleve a szegények, vagy a nincstelenné válás szélén állnak.

A Népszabadságnak nyilatkozó Csepeli György szociálpszichológus úgy véli, a csődtelep építésének ötlete goebbelsi propagandafogáshoz hasonlít.

Ladányi János szociológus pedig - egyebek mellett - a ferencvárosi Dzsumbuj példáját hozza fel elrettentésül, ahol az egy tömbbe zsúfolt elszegényedett családok együttélése etnikai konfliktusokhoz, szociális feszültségekhez vezetett, a bűnözés melegágyává tette a telepet. "

www.stop.hu/articles/article.php?id=919123

hm. Hatalmas tévedés azt hinni, hogy ilyen "gazdálkodásnak" nevezett ötletekkel a mai világban bárki tudna javitani az életminőségén.
Az állattartás pedig nagy befektetést igényel, és csak havonta hatalmas összeget emészt fel.
Erre életeket már vidéken sem alapoznak.
Az egyes társadalmi csoportoknak (akik már teljesen ellehetetlenültek, vagy csúsznak lefelé ez egyáltalán nem mentőöv.

Egyébként fel nem tudom fogni, hogy miért kell ekkora porta azokhoz a lakásokhoz.??
Úgy gondolom, hogy a fent leírtak alapján az hasznositatlan terület marad, esetleg egyfajta szeméttelep, attól függően kik fogják lakni azokat az építményeket.
Lesz e (esetleg ) igényük a normális környezet kialakításához, karbantartásához.?
@CSENDES:

Röviden, tömören, én ebben a politikai zűrzavarban) már lassan a józan ítélőképességem fogom elveszíteni.
De az is lehet, hogy már totálisan el is veszítettem.
A remény pedig, hogy ( aki becsületes, dolgozó,- dolgozni akaró tagja ennek a társadalomnak, nem rendelkezik vagyonnal, felfelé emelkedjen, illetve nem csússzon lefelé) már rég elhagyott.
Ja! és akinek nincs "hátszél".!
:(
@CSENDES:
És még akkor azokat a fiatalokat, vagy nem fiatalokat nem is említettem, akik tenni akarnak magukért, nem az államtól várják a megoldást, még csak egy picike reménysugár sincs arra, hogy városon, vagy annak közelében lakást vásároljanak.
A lényeg, hogy vélt- és valós indokok alapján eladósodott hitelesek meg lesznek mentve.
@menőmano: Várd ki a végét. A kocka el van vetve. Szilárd elhatározás a kormány részéről az építőipar (kész házak készítőinek)fellendítése szociális bérlakások építésével. Ha azok üresen maradnak, lesz elég lakás.
Tegnap hallgattam egy interjút az OTP vezérig. helyettesével. Megkérdezték az árfolyamrögzítésről, nem is ez a lényeg, hane arra a riporteri kérdésre, meg tudja-e erősíteni, hogy a kilakoltatási moratórium végével a törlesztési fegyelem erősödött, azt válaszolta, határozottan igen.
A kormány, mely demokratikus választások útján került hatalomra, a zemberek 2/3-nak, sőt, ha pontosak akarunk lenni, több mint 2/3-nak a támogatását élvezi.
A kormány egyik első lépéseként kiépítette a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, melynek a keretében a kormány minden meghozott intézkedése a zemberek akaratát tükrözi.
A kormány minden intézkedés előtt konzultál a zemberekkel, hogy még jobban megismerje a zemberek véleményét, és még hitelesebben tudja őket képviselni.

Leszűrhető, hogy ez a zemberek akarata.
@CSENDES:
Az "el van vetve", nem kicsit, nagyon.

törlesztési fegyelem erősödött, azt válaszolta, határozottan igen. "
Nahát! Ez nagyon tetszik? Megijedtek, és törlesztettek?
Már valahol) irtam. Nem csak szociális bérlakások kellenének, Valódi bérlakások, reális, megfizethető áron, hogy azokat bárki igénybe tudná venni.
Könyörgöm! Ne csak erről a társadalmi csoportról szóljon már minden ebben az országban!
Amilyen gyorsan megszületett az ötletből a kiemelt beruházás ténye, olyan nagyon fel akarja építeni valaki ezt a gettót.

Érdekes lesz figyelni melyik cég nyeri majd el a kivitelezés jogát amellett, hogy a tereprendezés-közművesítés-aszfaltozás milliárdjainak legnagyobb esélyese a Közgép.
@néma bárány: Na és a "feltáró makadám utak", melyre a kormány határozatában utalnak, oda vajon ki fogja szállítani az anyagot?
Lehet (sőt biztos), hogy bennem van a hiba, de ha ennyi pénzért házat, telket akarnak adni embereknek, ezzel az erővel ki is fizethetnék helyettük a tartozást. Aki meg nem vett fel svájci hitelecskét, az így járt, rajta sajnos nem lehet segíteni, nem kap kertes családi házat! :(
Tudom, hogy én látom túl egyszerűen, no meg mennyi haver esne is el egy csomó aranyárban elszámolt szar gipszkarton cuccostól, de valami, csak egy hangyányi józan ész felbukkant a politikusoknak nevezett kretének víztornyában, ott fenn, ahol a káposztalé lötyög? Miről hadoválnak ezek a szerencsétlenek?
1000nm telek, 8-10 milliós házak, 500 család. 5-6 milliárd. A többi x százezer? Ez akkor most valami jutalom park lesz, gettó, vagy internálótábor? Ekkora hülye ország, ennyi kretén sz.r alakkal, akik magukat politikusnak merik nevezni, NINCS MÉG EGY! Meg még egy ekkora birka nép sem!
A tökéletes Szeretett Vezető pedig küzdi egyre lejjebb magát! Vár Kína, hív a vasút(i töltés)!
hvg.hu/itthon/20110812_economist_kinos_csapat#utm_source=hvg_top&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter2011_08_12&utm_content=top5
A trollok legyenek szívesek megmagyarázni, miért is olyan remek az nekünk, hogy ezeket a b.lf.szokat a The Economist is ilyen szépen minősíti? Bár tudom, az a nemzetközi, rohadt liberális, zsidó tőke (azért mielőtt ezt emlegetik, jusson eszükbe, hogy Orbán felesége és a lánya is ezen felekezet aktív tagja) lehet mögötte, mely nem értékeli a szabadságharcunkat... Ja... Aha... Ecceriek!
Egyszerűen nem tudom elhinni:
Olyan ember beszél "munka-alapú" társadalomról, aki életében két deszkát még nem vitt odébb, olyan ember akar másokat kertészkedésre, állattenyésztésre kényszeríteni, aki maga soha nem fejt tehenet, és a villájában valszeg kertész vágja kisollóval a füvet.
Szóljon már neki valaki, hogy hahó, a 21. században élünk! Az igazi, falusi falvakban is egyre kevesebb a jószág, mert nem éri meg tartani, és mire a paradicsom megérik a kiskertben, annyi vizet kell rá locsolni, hogy annak az árából egy teherautónyit lehetne venni.
Cuppanjanak már végre le arról, hogy az embereket át akarják nevelni a saját - idealizált - képükre!
@Boli: én sajnálom a hiteleseket meg minden, de...

Időnként kurvara unom, hogy 21 éve folyamatosan szolidáris vagyok mikor melyik társadalmi csoporttal. A romákkal 0-24 ben, a kilencvenes évek elején az áttelepülő erdélyi magyarokkal, Bokros alatt a privatizáció károsultjaival, I. Orbán alatt a kamattámogatott lakáshitelesekkel, Megyó és Gyurcsány alatt a nyugdíjasokkal és közszférával.

40 éves vagyok, 22 éve fizetek adót, nincs hitelem, se a vállalkozásomhoz, se a lakhatásomhoz, se az életvitelemhez állami támogatást igénybe nem vettem. Mikor lesz az, hogy az állam az én a csoportom felé is tesz egy gesztust? Nem pénzre vagy juttatásra gondolok:

Mikor lesz az, hogy Magyarország miniszterelnöke esetleg a megsegítettek képviselőjével kiáll és azt mondja, köszi. Köszi azoknak akik nem apasztjak hanem dagasztják a kasszát, és ezzel lehetővé teszik a segítséget újra meg újra.
@kisa: te ezt nem érted. A mindenható szociológus asszony megmondta, minden vidéki tud fődetművelni és pont. Ócsa már vidék, oda a költözéssel meg együtt jár a szakértelem akkor is, ha a legnagyobb megművelt földje a muskátlis balkonláda volt.
"Mi ez, ha nem gettó? " Élménypark. Az egész életünket azzá tették amúgy is: folytonos a zsákbafutás, /tehén/lepényevés. Nekik Ócsára deportálva ez kicsit nagyobb dózisban és muszájból lesz. De más se nagyon választhat már. Megyünk le a csúszdán.

@néma bárány: Nem lesz sokkal több helyük, mint egy balkonláda, földet mívelni, állatot tenyésztetni Ócsán, ahogy elnézem a számítógépes grafikákat. www.blikk.hu/blikk_aktualis/ilyen-lehet-tavaszra-az-ocsai-adostelep-2061264
@kisa: Ez egyszerűen nem igaz! Cáfolni tudlak, sőt még videofelvétel is készült róla, hogy Orbán 1, azaz egyszer igen is dolgozott!!!
Azt írod, hogy pl. a Szeretett Vezető (mert Te aztán biztos is, hogy ilyen sandán reá célozgatol) "életében két deszkát még nem vitt odébb". Kérem szépen, még a híradóban is benne volt, amint kordont bont a volt KISZ titkár elvtárs - ja, nem is, a volt fiatal demokrata, ja nem a Liberális Internacionálé volt alelnöke, ja... mi is nem volt még ez a szerencsétlen?
Na, szóval igen is, dolgozott, addig az 5 percig, kb. amíg a kamera forgott, megfogta és odébb tette a kordont! Az akkor mi volt? Na, na... Ugye, hogy dolgozott!
Igaz, se előtte, se utána, de akkor PR szempontból igen is! Úgyhogy meg vagyol cáfolva!!! ;o) Amúgy meg bek....k, a párttal együtt, narancskomcsik, vöröskomcsik és feketék, barnák, mind!
A sok ecceri nem érti meg, hogy ezek oldaltól függetlenül átb..znak mindenkit. Van, aki oldaltól függően még élvezi is! Gratulálunk nekik, mindegyik oldalon! :(
@Boli: Bakker, igazad vagyon, de mennyire!
Megkövetek minden érintettet, a SZV-t (Szeretett Vezér)külön, ezt a kordonbontásos munkát valóban elfeledtem.
De azért lásd be, hogy tényleg vicces, hogy EZEK papolnak "munka alapú" társadalomról, miközben azoknak sincs munkájuk, akik valóban akarnának dolgozni.
Jah, amúgy örömmel tudatom, hogy úgy tűnik, novembertől van munkám, otthon. Magyarországon, de ez nem az "egymillió munkahelyet teremtünk" kormány érdeme.
:-)
egyébként nem Ócsa hanem "Kapáldkiafát" izében lesz ez a gyogyó, vonat lesz e? felhajtó az M5-re lesz-e? a vizet lajtkocsikban van nyomócsövön és a gáz? az csak ridegmarhafingból zsákban? és hogyan gyújtogatják...mit lehet főzni? a kifundát? vagy a balféket? esetleg a puliszkakát macskapöcsével? nagy vidám össznépi NYERÍTÉS lesz azt is kifüggesztik...aki kitalálta? nemcsak a nyenyirdkianyád című wasgereblye verset amit Böcsörnyöki Főszakállas firkált...kacaj indúl de hol áll meg?
@néma bárány: Gesztus? Miért? Nem érezted? Pedig mindig mondják, hogy mindenkinek jobb lesz. Mármint valamikor. Mármint nekik azonnal, az első parlamenti ülésnap után. Hol nem szarják le, nagy ívben, hogy neked, nekem, a többieknek mennyi az annyi? Nézd meg a sok agyatlan fotelhuszárt, osztják az nullát, hogy egyszerűbb lett a vállalkozások adminisztrációja és kevesebb a terhe. Hol? Mert nem ebben az országban és nem mostanában. Majd akkor, ha a fele ennyi közlógós lesz csak a hivatalokban és végre rájönnek, hogy ők vanna az emberekért és nem fordítva. Gondolom valami okos közalkalmazott osztja a rengeteg észt, néhány óra munkahelyi pasziánsz után. Igaz, világ életében az általunk, vállakozók és cégek által megtermelt pénzből kapja a szerencsétlen a fizetését, de ez se eddig, se ezek után nem fog a kis okos buksijában tudatosulni. Ő az államtól kapja! Ja, eccerikém, az állam meg honnan szedi be?
Ha mi mindent rendesen befizetünk (márpedig amilyen marhák vagyunk páran, befizetjük), akkor nagyon nem egyszerű! Hülyének néznek, amikor mondom az ügyfélnek, hogy ennyi a gép plusz áfa. Egyből jön, hogy de "de nem-e lehetne-e..." NEM! Akkor drága vagyok, mert a másiknál igen. Tudod mit? Simán megmondom, menj oda és vedd meg ott. Viszlát. Van elég dolgom enélkül is. Ne .asszuk el egymás idejét feleslegesen, mert azután meg az ilyen szarrágó a legproblémásabb ügyfél, aki este 11-kor felhív szombaton, hogy elakadt az egér, csináljam meg, lehetőleg most, mert nem akar 900 forintért újat venni...
Simán hülyére adóztatják az embert és a hivatalokban packáznak velünk. Nemrég a polg.hivban 4 nőci üldögélt az irodában. 1 dolgozott, velem foglalkozott. 1 újságot olvasott. 1 mesélte a hétvégét és zabált, 1 pedig pasziánszozott. Ezt azért láttam, mert bár én a monitor hátulját láttam, de oldalról egy ablakon tükröződött a képernyője és szépen látszott a nagyon fontos "munkája". Magyarán a 4 emberből 2 mehet azonnal a mezőgazdaságba dolgozni, mert a másik kettő, ha kicsit összekapja magát és simán el tudja végezni a munkát! Takarékos állam...
@a szív fészkei: szerinem ez csak illusztráció és nem a terv.

Ha meg a terv, akkor Vezető elvtárs kurvára nincs tisztában azzal mekkora is 1000 m2 :-D
@CSENDES: kibányássza kőbánya bazaltot, abból gátolták meg utólag a vörösiszapot amikor már átálltak száraztechnológiára amihez ugye nem is kell tározó de bányásztak és lett nagy gát amelynek egyik oldalán sincs víz de odagondolják és már ki is fizette na ki? a zadófizető...ez lesz a Akikakálmán nevű telep ülésen ott leűl majd beszarik és a szar ottmarad nincs csatorna csak budi minden ház sarkában éppen a szomszéd konyhaablaka alatt hogy a legyek elszédűljenek attól a kéjtől, hogy babfőzeléket vagy a szart szeretik e jobban ami persze abból a babfőzelékből lett friss meleg a Alkakálásicsútfő'dde
@néma bárány: Mivel van tisztában egyáltalán?

Ezt az egészet is a Blikkben jelentette be www.blikk.hu/blikk_aktualis/orban-hazat-kaphat-akinek-a-lakasat-elarvereztek-2054188?nocache tehát nekik jó füleseik lehetnek sok mindenről. De ha csak puszta illusztráció, akkor is elég dermesztő.

Ő kicsit szellősebben lakik a Cinege úton.
@a szív fészkei: Wazze! Igaz! Megkövetem... Illetve mégsem. Bepálinkázva és látványmelóban az nem munka, kikapcsolódás! Hobbyból, 1 évben egyszer... Bár ezeknek még ez is megerőltető! :)
JÓ REGGELT!!!! (de ez csak miattad Fabius Neked respekt, de qva ellenzéki mostéppnemlopó pártokat lexarom)

válasz: GETTÓ, igen GETTÓ

kérdésem: Devizafalván milyen utca nevek lesznek? fontos kérdés! fontos nemzeti kérdés!

2/3 utca? Franhitelesek utcája? mikovec utca? Orbán c ucca? lesz-e? Mexívtuk tér? Bank köz?

a házszámok? azok %-ban lesznek megadva?

ez a Hírcsárda ugye? a tegnap viccemet értette vki? "Mikovec Oncsa* a házakat"

*szakmai rövidítés... ugyanilyen elb@szott program volt...
@néma bárány: veszprémber nek Gettó referenciája már van... Kolontár...

de szerintem ez most kifejezetten egy könnyűszerkezetes oligarcha biznice...
@a szív fészkei: ez kamu... ez nem erről szól... ez valami gagyifalva... 100-200 nm es telkeken... az 1000 nm es telek az QVA nagy!!!! az nem ilyen:)

hacsaknem mindent benéztem a perspektíván. és a telek tényleg 1000 nm, de akkor a házak BRUTÁLISAK. a 4-5 m magas bejárati ajtók 8-10 m szintmagasság az brutális lenne
Devizaválság: az OTP, az MSZP és a Jobbik már aktivizálta magát. De hol van Orbán Viktor?

Az MSZP nemzeti összefogást javasol, ennek érdekében augusztus 15-én mutatja be a devizahitelesek megsegítésére vonatkozó javaslatait, és várja a kormány kezdeményezéseit.

A szocialista párt üdvözli az OTP-nek a devizahitelesek megsegítésére készített elképzelését, és arra ösztönzi a többi bankot, hogy hasonló kezdeményezésekkel éljenek.

Az MSZP fontosnak tartja, hogy a devizák erősödése miatt bekövetkezett terheket ne csupán az adósok viseljék, hanem a bankok és az állam is.

A Jobbik szerint "csonkolás" helyett a bankokhoz hasonlóan konszolidálnia kellene a kormánynak az egyre kilátástalanabb helyzetben lévő önkormányzatokat.

Hegedűs Lorántné, a Jobbik országgyűlési képviselője a Pest megyei önkormányzat V. kerületi épületének udvarában tartott csütörtöki sajtótájékoztatóján kijelentette: azonnali állami beavatkozás híján a településeken sorra leállnak a közszolgáltatások, amit nem lehet megvárni."

ingatlanmenedzser.hu/hitel_es_befektetes/20110811_devizavalsag.aspx#rss

Én meg arra lennék nagyon kíváncsi, hogy megszólaljon a kormányfő, és elmondja a kormány döntését.
Elmondja azt is, mire számithatnak a lakástalan fiatalok, és mások, illetve azok akik munkahely miatt elkényszerülnének a "halott vidékről" városok közelébe, olyan helyekre, ahol esetleg még van munkahely.

Többek között kinyilvánítaná miért kell akkora porta azokhoz a lakásokhoz.
Esetleg cáfolná- vagy megerősítené a "gettó" minősítést.
Egyáltalán részleteiben ismertetné, ennek a hatalmas port kavaró" ügynek kezelését, megoldását.
Hogyan kíván segiteni a kormány a vidéki hiteleseknek. Mert én személy szerint eddig még csak a fővárosról hallottam.
Elhiszem, hogy Magyarország nagyon főváros orientált, ezért tart ott a vidék, ahol tart.
Az össze-vissza beszédekből elég volt már.
@hegyilány: Csókolom!
Ugye egy a lényeg. 500! Nem több, csak 500. Akkor miről beszélünk? A hány százezerből is? Tehát akkor kiválogatják az 500, szívüknek kedves devizamarhát és őket szeressük, a többi meg dögöljön meg! Szégyenteljes látszatintézkedés.
Ja igen... Megjött a szőke, pókharapó, kiflitolvaj, randaság által "eltőzsdézettnek" minősített néhány százezer forintom. Ma kellett átvennem. Kedves narancskomcsik! Ha az állam is így gazdálkodik majd a nyugdíjammal és csak ekkora reálhozamot tud rajta kitermelni, akkor vidám és happy leszek. Különben lehet kussolni, fejet kihúzni a seggből és kifli helyett lófüttyöt szopogatni!
Elegem van már abból egyébként, hogy ebben az országban állandóan a szociális rászorultsággal kell foglalkozni, kit- hogyan kell megmenteni, nem is kis összegekkel.
Aki becsülettel dolgozik, fizeti az adókat, járulékokat, csak vegetálva éli az életét, mert nem kuncsorog a kormányon, nem akar eladósodni, azokat meg le sem sz**ja senki.
Ideje lenne már végre munkahelyeket teremteni, és aki nem dolgozik, nem tudja megállni a helyét, az meg menjen a sóbányába," vagy csináljon azt amit éppen akar.
Amíg a társadalom egy csoportja úgy nyilatkozik, hogy nem éri meg dolgozni, mert van fekete munka, vagy segély, miről beszélünk. Kiket is kell a valóságban megmenteni? és mitől?
Miért,szerintetek mit lehet csinálni egy olyan adóssal/még ha nem is hibás,hanem behúzták a hitebe/,aki nem tud fizetni,se részletet,se közüzemi díjat,és egyáltalán semmit sem?1)Kivágni az utcára(lelketlenség)
2)Adni neki egy lukat,ahol elcsövezhet.
Senki nem mondja,hogy luxuslakópark lesz Ócsa,de a hajléktalanszállónál jobb.Lehet kötözködni,vagy esetleg lehet jótékonykodni.Ha a családok utcára kerülnek,az
első,hogy elveszik a gyerekeket és mennek a
lelencbe.
@Boli:
Pontosan!
Nagyon szeretném tudni, hogy vélt- vagy valós indokok állnak e a háttérben, azoknál akiket most annyira " meg kell menteni.
Hogyan kaphattak ezek az emberek egyáltalán tíz- tizenöt milliós hitelt.
Hogyan fordulhatott elő, hogy tömegével nem fizetnek.
Részemről nagyon sok olyan kérdés merül fel, amire nagyon szeretném ha a kormány választ adna, valahol megírnák, vagy elmondanák.
@maim: Ne légy nevetséges. Még egyszer mondom - 500! Mennyi is egyébként az annyi? Hány bedőlt hiteles van? Fejenként 10 milliót költenek rájuk. Bocsánat, én nem voltam olyan felelőtlen, aki ilyen kalandba belevágott, nekem csak mindent fizetnem kell, helyettem senki nem fizet - ezek helyett meg igen. Engem nem "sajnálnak" meg, egy családi házzal és kerttel... Ez akkor az én hibám?
Egyébként hol foglalkoznak veled a boltban, ha bemész és azt mondod, nincs nálad annyi pénz? Tessék olyant venni, amit a pénztárcád megenged. Lehet nagyot álmodni, de van olyan is, hogy felelősség és pénzügyi lehetőség. Illetve úgy látszik NINCS! Pofátlanság és kreténség van!
@maim:
Ha ezt nekem szántad, akkor szövegértelmezés.
Azt írtam, hogy azokon kivül, akiket most annyira meg kell menteni, hogyan képzeli el a kormány a lakhatás megoldását.
Nem ingyen, reálit piaci áron, esetleg bérlakás formájában, vagy megfelelő hitelezéssel.

Te mit gondolsz, milyen házakat fognak oda épiteni????
Esetleg kinti WC-vel, komfort nélkül.
Ugye, hogy nem gondolod.
Akkor meg miről beszélsz.????
@maim: vicces vagy:)

ott majd munkanélkül becsületesen megélnek... a Te pénzedből...

vagy hogyan? első évben eltüzelik a házakat és aztán?

vagy segíly? ismered ezt? Hálót adj ne halat!
Bocsánat! "reális piaci áron"
@maim:
Röhej! egyébként az elemzésed.
Egyébként felőlem némelyek csövezni is mehetnek,
mert aki arra "adja a fejét" nyilván, q-ra hasznos tagja lehet ennek a társadalomnak.
Az érdekel a legkevésbé.
@hegyilány: Egyébként ha nem tudja fenntartani és fizetni a nagyobb lakást, el kell adni kérem, kisebbe kell költözni! Én sem 4 szobás lakással kezdtem, örültem, hogy van fedél a fejem felett. Amikor végre be tudtam költözni, 3 évig még bútorom sem volt, csak 1 konyhaasztalom 4 székkel, meg egy ágyam. A könyveim a falak mellett, mosógépet és hűtőt még sikerült venni. Azután spóroltunk, nyaralni 5 évig nem voltunk, autó helyett gyalog, mert bringára sem tellett. A régi magyar mondás szerint "Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér". Egyeseknek természetesen ez nem felel meg. Akkor meg most miért rinyálnak? Nagykorú, döntésképes emberek hoztak egy hibás döntést. Ragozhatjuk, hogy átb..zták őket, vagy nem, de a végeredmény ugyan ez. Fel sem merül sokakban, hogy talán nem így kellett volna valamit tenniük. Mindenki hibás, mindenki összeesküdött ellenük, mindenki hülye. Ők pedig az áldozatok. Aha... Biztos is. Most pedig én, mások fizessenek helyettük, mert ők nem kívánják az életszínvonalukat lejjebb vinni. Köszi! Erre viszont én mondom, hogy LÓTÚRÓST! Lehet visszavenni!
@Boli: Mármint visszabérelni, más megoldást nem látok jelenleg a piaci alulértékeltség okán..
Szeretettel Wonderland megálmodójának és hős építőinek: ingatlanszótár, benne mi micsoda és mi mennyi. hvg.hu/gazdasag/20060203szotar

Ebből: "Mértékegységek
1 hektár = 10 ezer négyzetméter
1 négyszögöl = 3,6 négyzetméter
1 négyzetméter = 0,28 négyszögöl
1 kataszteri hold = 0,58 hektár
1 hektár = 1,73 kataszteri hold"

Most hogy a jól értesült és Orbán által elsőnek tájékoztatott Blikk honnan vette ezeket a képeket, azt nem tudom, de bedobta a köztudatba. Azokon meg nem egy 280 n.öles, viszonylag tényleg tágas telek látszik. Franc se érti az egészet, de evvel így vagyok másfél éve.
@namitirok: Ha gazdag az állam... Egyébként tessék elcserélni kisebb lakásra, amit ki tudnak gazdálkodni. Ha ez sem megy, akkor állami lakás, amiről tudjuk, hogy alig van. Ráadásul a benne jelenleg lakók egy része évek óta azt sem fizeti. Most akkor miről beszélünk. Vannak akik csak lelakják a lakásokat. Őket miért ne lehetne kivágni a mezőre? Nekik az simán megfelel, mert a fa parketta is csak zavarta őket!
@Boli: Nem a lóé volt, amit - persze ez ocsmány urban legend, tudom.
@a szív fészkei: 8) Azért ha a Szentkirályi utca azon házának a falai beszélni tudnának... Még lehet, hogy a ló is igaz lenne!
@Boli:
Ők pedig az áldozatok." Na. Igen így gondolják.
Nagyon sokan vannak akik fizetnek, és közben vegetálva élik az életet.
Pontosan erről írtam.
Itt egy szakmai eszmefuttatás www.gki.hu/gazdasagpolitika/indokolt-e-devizahitelesek-kollektiv-megsegitese- minden érzelmi felhangtól mentesen - arról, hogy nem indokolt a devizások megmentése. Sőt:[..]"A kedvező hitellehetőség miatt sokan a családi költségvetés lehetőségeit meghaladó eladósodottság mellett döntöttek. Vagyis devizában több hitelt vettek fel, mint forintban tették volna, kezdetben azonos törlesztőrészlet mellett. Így a problémás hitelesek nagyrésze feltehetőleg a túlzott eladósodás áldozata. Természetesen a válság hatására megemelkedő munkanélküliség és visszaeső keresetek is törlesztési nehézségekhez vezethettek.
A fenti számítások alapján kijelenthetjük, hogy a devizahitelesek kollektív megsegítése nem indokolt. Az alacsony devizakamatok előnye csak tartósan gyenge forint-árfolyam mellett vagy jelentősen mérséklődő forintkamat esetében tűnik el. Ezeknek a feltételeknek a teljesülését nehezíti, hogy tartósan gyenge forint mellett a forintkamatok emelkedésére lehet számítani, illetve a forintkamatok (relatív) mérséklődésére csak erősödő hazai fizetőeszköz mellett van lehetőség.
Az eredmények nem támasztják alá, hogy a devizahitelesek megmentésre szorulnának, sőt, felmerülhet a forintadósok "megmentésének" gondolata. Valószínűleg azonban a legtöbb hiteles akkor járna jól, ha egy kiegyensúlyozott gazdaságpolitika stabil makrogazdasági hátteret biztosítana. Ebben az esetben erősödő forint mellett is csökkenhetnének a forintkamatok, így mind a devizahitelesek, mind a forinthitelesek a jelenleginél kedvezőbb helyzetbe kerülnének."
Megvan a hiteleseknek a 2014-es hitelvédelem utáni forgatókönyv. A törlesztés 2014 után max. 15%-al emelkedhet. Viszont a hitel arányában a futamidő így majd kitolódik. Remélem minden hiteles tud kamatos kamattal számolni és az unokáit is felkészíti majd egy kis "örökségre". Hajrá! ű
Bár egy barátom mondta, "aggódjon érte a bank!" :)
@hegyilány: Az előbb nem a te hozzászólásodra írtam csak,hanem általában.Azt értsd meg,hogy aki oda kerül,az már lecsúszott és semmit nem tud fizetni.Bérlakás nincs olyan sok,hogy mindenkit el tudjanak helyezni.Építeni nem lehet egyszerre annyit(különben azok is gettók lennének).Főbérlők meg nem szívesen adják ki a fizetésképtelen rétegnek a lakásuk.
Mostmár lehet normálisan hitelezni,de ez a hajó már elúszott,valamit kezdeni kell a lecsúszott rétegekkel,mert anarchia lesz,azt meg gondolom nem szeretnéd te sem.
A hal helyett háló dumát meg évekig hallgattam,de inkább nemtörődömséget takart.
@maim: De aki ennyire lecsúszott, az ott mit fog csinálni? Egy munkalehetőség van, ahogy olvastam, talán a csődbe ment FÉG újra indul, de ha igen, akkor is a most kirúgottjait veszi vissza, ha egyáltalán... A többi miből és hogyan jár majd munkába? Mindenki húz vissza a nemrég annyira felkapott agglomerációból (fél Érd eladó), mert iszonydrága a közlekedés oda-vissza, akár kocsival, akár máshogy. Ócsa meg 30 km, nem egy ugrás azért.

Egymásnak fognak építkezni barterban - de hát azt is csak szakértelemmel kéne, nem? - akkor meg miből kapnak pénzt, ami a boltban meg máshol fizetőeszköz? Ott ülnek a lecsúszottak egymás szájában, nevelik a paradicsompalántát és mind mennek kéz a kézben a piacra? Oké, de télen mit csinálnak? Vagy hogyan lesz megszervezve az életük?

Egy házat fenntartani rohadt sok pénz azért, még ha minőségi munkával építik is fel. Ha bérlakás, ezt is az állam állja majd?
@a szív fészkei: Valszeg ezek a házak olyan
szendvicspaneles-félék lesznek és nem túl nagyok.Két furnérlemez közt egy jókora szigetelés(pl:kőzetgyapot),mint Amerikában a
mobilházak.Könnyen átfűthető.Pestre a közlekedés vonattal nem több,mint a városban két távoli kerület közt/ismerőseim sok gyerekkel laknak arra,ők megoldják/.Vannak ilyen ökofalvak Pest megyében,ők önként tömörülnek és még élvezik is.Szerintem szükségmegoldásnak nem rossz,csak alkalmazkodni kell egymáshoz,az meg nálunk nehezen megy.A közlekedést is meg lehetne szervezni mikrobuszokkal a városba.
@Boli: Miért is kellene ehhez gazdagnak lenni? Mármint államilag...bérlakássá válik és fizeti a bérleti díjat, ezzel párhuzamosan a bank felé számol el az állam. Mondjuk a bankadó csökkentésével.
Mintha lenne erre valami kidolgozott terv is, nem?
(Kidolgozottabb, mint a mostani gettós marhaság:-)!
District 9. Nem látunk szívesen.
@namitirok: Ennyi lakást megvásárolni, azt felügyelni, szervezetet igazgatni, ami felügyeli, korrupció és visszaélések nélkül... Ezért. Ebben az országban? K.rva gazdagok vagyunk!
@Boli: Gettót létrehozni, felépíteni, be(ki)telepíteni, infrastukstúrával ellátni nem az?:-P
Mondjuk jelentkező biztos lesz/van rá, már csak a kápókat kell felvenni a felügyelethez!:-(
... a munka világába visszatérő rendvédelmiek szerepe kezd kiviláglani!:-(
@namitirok: De! Ezért is mondom, hogy SZÉGYEN! Az az 500 olyan lesz, mint a DÍSZ ZSIDÓ, vagy a DÍSZ CIGÁNY! Látszatmegoldás.
Mutogatják őket, PR-re jó, fotózzák, még meg is simogatják a buksijukat a többiek előtt, de mindenki elkerüli igazából és a háta mögött kibeszéli őket...
Azt nem értem egyébként, hogy miért kell ezt gettónak nevezni. Miért nem lehet lakóparknak ?
Hol van megirva, hogy egyáltalán kik fognak ott lakni.?
Egyáltalán kinek volt a találmánya, hogy ott bárki is állatokat akart tartani, és zöldségféléket termelni.?
Ez a mai világban nem is röhej, hanem szánalom.
Az egész, úgy hogy van.
@hegyilány: Ha lakópark lesz a neve, de azért kerülnek ide, akiknek ez az egyetlen választásuk, amiért - akkor jobb érzés lesz nekik ott lakni, kiszakítva az eddig életükből, köreikből?

Hívhatjuk Csodaországnak, Orbánfalvának, bárminek, stigma lesz itt lakni azért. A környéken mindenki tudni fogja a címből azonnal, hogy honnan jön az illető. Meg ahogy tálalják ugye már most, az is olyan visszás...
@Boli: Igen, valahogy ez lesz a hátulütője. És ki tudja, meddig lesz az egész érdekes médiamutogatásra, amíg PR -okokból rendben tartják meg minden? Hisz a polgármesterek sem repesnek annyira az egészért, mert nincs ígéretük a folyamatos forrásokra.
Az nem fizető adósokat elfogják helyezni egy parkban (safari) és pénzért mutogatják a turistáknak, ahogy paprikát termesztenek saját fogyasztásra. Extra dijért 1 hétre a turisták akár be is költözhetnek egy ilyen valóvilág villába. A megkérdezett ijedt tekintetű törzslakók nagyon dicsérik az ellátást, minden este nézhetik a TV-t stb.
@kisa: Hát igen, szerintem nincs egy politikusunk se, aki valaha is akár csak egy napot is dolgozott volna.

Valaki hazatelepült az usából és mondta, hogy el van hűlve ezen, ott senki nem lehet politikus, ha előtte nem bizonyított a munka világában.
@a szív fészkei:
Úgy simán összefoglaló néven. Ez a mai Magyarország.
Elképesztő a gettó elnevezés. Az is ahogyan az egész ügy "tálalva van".
Miért kell itt "gazdálkodásról " beszélni.
Eleve halva született ötlet.
Ha azért költöznek oda majd emberek, mert egy ki**ott fillérjük" nincsen, hogy a fenében gazdálkodhatnának.
Az állattartáshoz pénz kell, nem is kevés.

Ne legyen lakópark, legyen sorház. Egyébként nem teljesen mindegy kik fognak ott lakni? ha kulturált körülményeket teremtenek maguk körül.?
Ezeknek az embereknek a bankok milliókat adtak, hitelként.
Megkérdezhetem, akkor is "földönfutók voltak?
Vagy egyáltalán hogy lehet az, hogy némelyek tömegesen nem fizetnek.?
Na.Ja. Magyarország, csodaország, a gazdasági csoda országa?
:)
@néma bárány: Jól látod a dolgot!!!
Kb két hónapja a Közgép veszett iramban interjúztat!!!
Lehet, hogy ők már akkor tudtak valamit?
Ez abszolút ide illik, idézem:
"Nyisd ki a favela ablákát és meglátod a szépséget odabent"
www.youtube.com/watch?v=dTjkuah3tjE
Végül is ez egy megoldásnak látszó seft. Nem arról volt szó, hogy a károsultak lakásait megveszi az állam és a benne lakók bérlőkké válnak? A lakott lakás ára jóval olcsóbb. A benne lakók pedig nem veszítik el még azt a kevés munkahelyi és egyéb kötődéseiket, melyek lehetőséget adnának a feltápászkodásra. Ez így sima kitelepítésnek néz ki, ami nem old meg semmit, viszont új problémákat szül. Talán a MOL pénzből? Miért volt az a részvényvétel annyira sürgős? Miféle kényszerek hatottak? Ilyen gazdasági környezetben? Félreértés ne essék: a felelőtlen kölcsönfelvételekkel nem értek egyet. Meggondolandó az is, hogy a befizetett adókból komoly tételek a károsultak megmentésére fordítódjon, ez nagyon nem lenne igazságos.
@namitirok:
Ha nem tévedek. A munka világába a rendvédelmisek többsége egyáltalán nem akar visszatérni.
@maim:
Ugyan már! Te meg az nem értetted meg, hogy én mit irtam.
Elegem van már ezekből az állandó szociális megmentésekből.
Hogyan kaphattak ezek az emberek ekkora hiteleket?
Egyébként elárulom neked, nagyon sokan vannak még ebben az országban, akik "hitelesek, mégis küzdenek a törlesztő részletekkel.
Most ez a fajta megmentés újabb problémákat vet fel.
Egyébként azt is mondhatom, hogy az én befizetett adómból ne támogassanak már állandóan vélt- vagy valós indokok alapján eladósodott embereket.
Lehet itt akármit megmagyarázni. Lehet gettónak nevezni) ami nekem egyáltalán nem tetszik.
Ennyi erővel a fél országot lehetne mentegetni, különböző indokok alapján.
Na és persze vadi új lakásokat, házakat is lehetnek adni nekik.
Én egyáltalán nem értem kiknek kellesz oda menni?Mi alapján?Nem úgy volt, hogy a 30+ milliós lakásoknak van először cumi?Azért aki 30 felettiben él Bpn, az nem kispályás... vagy ha nem így van a bank mit fog kezdeni a csótányos-koszvadt panelekkel a nyóckerben?Én semmit nemértekbazmeg.
@Kandabula: Lesz majd, amikor rájuk,szegény megvezetett politikusainkra fordítódik, hisz ők is eladósodtak, nem is kis tételben: nepszava.com/2011/08/magyarorszag/mentsuk-meg-az-adosokat.html

Neki viszont valóban lakópark lesz gondolom, a rezervátumuk neve.
Aki tiz- tizenöt milliósban él, annak is kellett, hogy legyen amit apritson a tejbe:)
index.hu/belfold/2011/08/12/orban_viktor_nem_megy_szabadsagra/ Csak a munka élteti: [..]"hiszen Magyarország újjászervezése szempontjából fontos, az oktatás, az egészségügy, a szociális terület átszervezéséből fakadó, jelentős törvényjavaslatok kerülnek a parlament elé. Az ország gazdasági megújításához fontos előterjesztések, mint például a munkaerőpiac átszervezéséről szóló új munka törvénykönyve ősszel szintén az Országgyűlés előtt lesznek, tette hozzá. Ugyancsak ősszel a 2012. január 1-jétől hatályos új alaptörvény miatt több átmeneti rendelkezést, valamint új, sok esetben kétharmados jogszabályt kell megalkotni, illetve módosítani a jelenlegieket. Ez azt jelenti, hogy több mint húsz kétharmados és ennél jóval több feles törvény megváltoztatására vagy új jogszabály meghozatalára lesz szükség." - mi meg ettől kódulunk majd.

Ilyen Magyarország újjászervezése. Történelmi időket élhetünk.
Aki mázlista, esetleg túl is élheti.
Nekem a múltból felrémlett még a "Patyomkin falu" nevű jelenség: amikor Katalin cárnő utazgatott birodalmában, ez a jó Patyomkin látszat falvakat épített, hogy lenyűgözze a "főnöknőt". Csak díszletfalvak voltak, de kellemes távolságból szemlélve módos, pofás kis települések voltak.

Lehet, hogy itt is elég lenne csak a homlokzatot felállítani, az mögött sátrazhatnának a bedőlt hitelesek. A szerződésükben benne lenne az is, hogy rendszeres időközönként integetni kell az úton elhaladó autósoknak.

Fő a látszat, probléma kipipálva. Ha a cárnő bevette, én miért kételkednék?
@polly graph: ehhez nem kell se építeni se embert tenni oda... elég odavetíteni hála Gábor Dénesnek... hívhatnánk "Délibáb" lakóparknak
Nem árulok el titkot, hogy már most történelmi időket élünk.
" gettókat eredetileg az azonos életmódú zsidók városrészének hozták létre, önként, az összetartozás erősítésére, a mindenkori hatalom csak később folyt ebbe bele rendeletekkel és kötelezően kijelölt lakóhellyé nyilvánítással. Ócsára meg ügye azonos életmódú családok költöznek annyiban, hogy nem nagyon lesz más választásuk, és az aktuális hatalom jelöli ki számukra a helyet."

Érdekes, hogy a bejegyzés elejéből kiderül, hogy a kormány alternatívákat ígér, majd azt írod: nem lesz más választásuk. És igen, a kormány jelöli ki a helyet, de nem kötelező odamenni (érdekes kísérlet összemosni a lakhatási lehetőséget azzal, hogy odaparancsolják őket). Az odaköltözőkben egy közös lesz biztosan: nem tudják fizetni a hiteltartozásukat, így viszont mégis lakhatáshoz jutnak. Erre ugyan nehezen lehetne ráhúzni, hogy "azonos életmódú", de ez gondolom nem számít, a fontos az, hogy minél többször le lehessen írni, hogy gettó, gettó, gettó, gettó, mert az egyértelműen negatív képzettársításokat kelt.
Egyébként ha megnézzük a gettóról leírtakat, ez simán ráhúzható lenne az agglomeráció sok lakónegyedére is. Hiszen az árak következtében hasonló életmódú emberek kerülnek oda, az összetartozás is meglehet, és azok még körbe is vannak véve kerítéssel. Tehát ha ami ócsán épül, az gettó, akkor be kell látni, hogy az agglomeráció települései már telve vannak gettókkal.
@wirth6: megbélyegezettek... ez a lényeg...

nyitnál a telepükön bankfiókot? hitelkihelyezésre? na ugye...

ez olyan mintha a gyengelátásúakat vagy pl a buzikat egy telepre költöztetnéd. persze ez anynival rosszabb, hogy szerencsétleneknek NINCS MÁS VÁLASZTÁSUK...

de ha ezek sem elegek Neked... MUTASS 1 ilyen telepet a világon! csak egyet!
Az Alkotmánybírósághoz fordult Mesterházy Attila

Az MSZP elnöke szerint nem válhat gyakorlattá a visszamenőleges hatályú jogalkotás, a szocialisták ezért nem törődnek bele, hogy az Országos Választási Bizottság (OVB) elutasította az annak tilalmára vonatkozó népszavazási kezdeményezésüket.

Mesterházy Attila pénteken közleményben tudatta, hogy benyújtotta kifogását az Alkotmánybíróságnak (Ab), miután az OVB augusztus elején elutasította népszavazási kezdeményezését.
Mint írta, a választási bizottság is megállapította, hogy az alkotmánynak van az MSZP álláspontját megerősítő passzusa.
A pártelnök hozzátette: elfogadhatatlan számára az OVB határozata, amely arra hivatkozik, hogy a testület nem tudta értelmezni népszavazási kérdésükben a "hátrányos" kifejezést.
"Nincs értelme szemantikai vitába keveredni egy olyan testülettel, amelynek tíz tagjából hét a Fideszhez kötődik" - közölte Mesterházy Attila.

Az MSZP népszavazási kezdeményezését a pártelnök a szocialisták június 18-án tartott kongresszusa előtt jelentette be.

Az egy hónappal később benyújtott kezdeményezés kérdése így szól: "Egyetért-e Ön azzal, hogy új jogszabálynak az érintettekre nézve hátrányos rendelkezését a jogszabály hatálybalépését megelőző időszakra vonatkozóan ne lehessen alkalmazni?"

www.hirado.hu/Hirek/2011/08/12/12/Az_Alkotmanybirosaghoz_fordult_Mesterhazy_Attila

Kiváncsi lennék, van e példa a világban, arra, hogy jogszabályokat visszamenőleg egy tollvonással megsemmisítsenek átírjanak.
Ez azért már túlmegy azon, hogy a nép akarata.
Vagy ha mégis, akkor tényleg) felmerül, van még igazi demokrácia?
Vagy az talán nem is volt soha?
Vagy igen?
A hiteleseket a lakásaikban kellene hagyni.
Valódi munkahelyet adni nekik, tessék dolgozni, és tessék fizetni.

Lehetne lakóparkot,) sorházat,) vagy éppen emeletes bérlakásokat építeni, állami finanszirozásban.
Reális áron bérbeadni, állami lakásként, olyan embereknek, akik hajlandóak megfizetni.
és akarnak élni ezzel a lehetőséggel.
Nem pedig holmi gazdálkodásról vizionálni, mert abból az égvilágon ) nem lesz semmi.
Röhej a mai világban.
@mezga-aladar: igen, változnak az idők! Tényleg, minek vacakolni a valós valósággal, mikor itt a virtuális valóság.

Tovább viszont nem gondolom a dolgot, mert akkor már a Mátrixban kötünk ki!
@mezga-aladar: Tehát az a probléma, hogy attól, hogy ott laknak mindenki tudni fogja róluk, hogy ők bedőlt devizahitelesek. Ezt értem, de ettől szerintem a gettózás még durva túlzás. Ráadásul amikor ennyien vannak hasonló helyzetben, és még többen vannak olyanok, akiknek a környezetében jártak így, vagy majdnem így, az is kérdés, hogy ez mennyire stigma.
Az meg, hogy nem költözik oda bank, hogy hitelezzen nekik... gondolom a mentés ellenére is BAR listára kerülnek majd, de az messze nem sárga csillag.
@kisa: Na és a kordonokat ki cipelt olyan nagy hévvel ellenzékiként az elmúltnyocév egyikében?
Az nehezebb , mint a deszka, tehát dolgozott. Mo ellen mindenképpen dolgoztak és dolgoznak immáron kormányon is.
@wirth6: A többi 142500 családdal vajon mi lesz?
@Kiszámoló: Matolcsi már bizonyított, kár hogy a cége veszteséges volt.
Azért vannak fideszesek, akik igenis szorgos, sőt megfeszített munkával, mondhatni álláshalmozással töltik dolgos napjaikat: „A Nemcsák család már három színházat igazgat”
„A Nemcsák család már három színházat igazgat” – kommentálta a Klubrádióban Makay Sándor színész a hírt. Arról számolt be, hogy Nemcsák felesége a Soproni Petőfi Színház igazgatója, a lánya pedig a Turay Ida Színházat vezeti, ehhez csatlakozik most a budapesti József Attila Színház."

Ők nem is kerülnek Ócsára.
Lehet, hogy naív vagyok, de én egy olyan társadalomban szeretnék élni, ahol olyan bánásmódban részesül más, mint amilyenben én szeretnék részesülni, ha hasonló szituációba kerülök. Nekem nincs hitelem, de bármikor a jövőben előfordulhat, hogy veszélybe kerül az egzisztenciám. Megszűnhet a munkahelyem, megbetegszem, balesetem lesz, bármi. Nem élünk luxusban a családommal, de inkább ne éljünk jobban, ha ez az ára annak, hogy családok nem mennek tönkre, gyerekek nem éheznek, emberek nem kerülnek reménytelen helyzetbe. És ezzel nyílván egy másodpercig sem szerettem volna a kormány ócsai beruházását méltatni, mint megoldást a problémára. Elvben támogatom a segítséget, ha ezzel tényleg személyes és családi katasztrófákat lehet legalább csillapítani, a gyakorlatban meg szégyelje magát, aki ezt a szörnyű látszat-megoldást, ezt a büdös propagandát kitalálta.
Ez a szokásos viktor-telep.
Építettek már az árvizeseknek, a belvizeseknek, a vörösiszaposoknak, most meg építenek az adósoknak.
Jól mutat majd a telep a hiradókban. Lelkes hálálkodásokat lehet majd bemutatni a riportokban. Ez a lényeg.
Majd az egész ország látja a tévében, ahogy a hálás Annuska és 3 gyermeke meg van mentve.
@Canten vagyok Montageu-ból:
Egyébként az a hülye, aki mást várt tőlük.
Az orbánék sosem értettek egyébhez, mint a reklámspotokhoz és a rendezvényszervezéshez.
Látványpárt.
Épít egy patyomkinvárost és csinál egy sikerpropagandát. Ennyit tudnak. Erre kapták a kétharmadot.
@kisa: Azt se feledd, hogy kolbászt is töltött a KV (Kedves Vezető), tán az nem munka? :D
1. A devizahitelesek örüljenek hogy bármit kapnak. A demokrácia és a szabadság valahol arról is szól, hogy jogod van hülyének lenni, ám lásd a következményeket.

2. Az MSZP kussoljon, és azt is csak csendben. Mikor is vették fel ezeket a devizahiteleket a Zemberek ? Csak nem a jó Megyó és a jó Fletó idején ? És akkor esetleg nem kellett volna legalább valami olyat nyilatkozni a TV-ben hogy ezt azért mégsem kéne, mert nagyon meg fogjátok szívni emberek, a Pannon Puma ugyanis valójában döglött csak mi mozgatjuk a farkát hogy messziről úgy tűnjön hogy él ?
Az egész konstrukció szerintem a szokásos fideszes konstrukció, közpénzből történő profitosztogatásra.

A gettóba azokat küldik majd, akiknek elég értékes a jelzálogozott lakása. Ezeket negyedáron eladatják a megfélemlített bankokkal a párt által megjelölt vevőnek, a hitel fennmaradó részét a bank kínos mosollyal lenyeli.
Az így kipaterolt családokat kipaterolják Ócsára, hogy ne zavarjon több vizet. Utóbbihoz kell a közpénz. A terveket készíti a Makovecz iroda, a házakat építi a Simicska-féle Közgép.

Eleinte olcsó bérleti díjat szednek a gettóban, készülhetnek majd propaganda filmek boldog családokról. Később a díjat megemelik piacira, majd az így kiürített, közpénzből közművesített területet olcsón eladják luxus lakópark építésére.
@midnight coder: Bajnai 180-as CHF árfolyamot adott át a Fidesznek. Most mennyi is?
Az árfolyam klasszul kifejezi a két kormány munkája közti különbséget. Ez a tény és nem az amiről fantáziálsz.

Unalmas már egy teljhatalommal rendelkező párttól a síránkozás. Volt idejük, lehetőségük hogy tegyenek valami pozitívat. Ehhez képest az államadósságunk nem csökkent, mert pont akkora hiányt csináltak, amennyi államkötvényt elkoboztak az MNYP-ből.

Villámgyorsan minden, addig még működő alrendszert lerohasztottak. A társadalmi csoportokat egymás ellen uszították.
Csúnya vége lesz még ennek.
@midnight coder:

"a Pannon Puma ugyanis valójában döglött csak mi mozgatjuk a farkát hogy messziről úgy tűnjön hogy él?"

Korrekt... :)
@nu pagagyí:

Teljesen reális jövőkép; a cinizmus és a józan ész tökéletes arányú keveréke.
Nem tudom mond-e valakinek valamit az a városnév, hogy Theresienstadt (Terezin)?
Egy hatalmas nagy parasztvakitás már megint amit a kormány csinál.
Totálisan hülyének nézik azokat, akik fizették a hiteleket. Esetleg csak vegetálnak mindennapi életükben. Mert nem akartak a kormánytól szociális segitséget.
Semmit nekik új lakás! Ott hagynak esetleg egy totálisan lelakottat.
Munkahelyet kell adni nekik, valódit," és tessék fizetni.
Mindenki tudatában kellett, hogy legyen, hogy a deviza hitelek változó kamatozásuak, még ha ilyen mértéküen nem is, de akkor is.
Akik tiz- és még több milliót vettek fel, akkor sem lehettek földönfutók.
Totális igazságtalanság.
oszt.jónapot.
:)))
majd a mutyik meg a ratyik költöznek oda, ne aggódjatok.
@Canten vagyok Montageu-ból:

Te meg ne mossál már mindent össze. Ha kérhetlek.
Nem mindegy, hogy kit- miért menteget a kormány.
:)))
Engem is megmenthetne valaki,) mondjuk a kormány.

:))))
Totálisan nincs igazság, nem is volt soha.
Na. Mindegy! Megyek szétnézek a neten.
Azt meg jól is teszem.
Ugye?

:))))))))
@Boli: :) vicces amit írtál, de sajnos igazad van...
@midnight coder: Hülye tényleg mindenki lehet szabadon (lásd. Simicska). A probléma az, hogy a következmények viselésének szabadsága csak az egyszerű emberekre terjed ki, de azokra nagyon.
@menőmano:
Mind egyremegy.
A többi kiöntött is tudta, hogy amikor a folyó, patak, vagy víztározó melletti legolcsóbb helyen építkezik okoskán, akkor kockáztat.
És a viktor-telep mind bekerült a hiradóba.
Ha az ingatlan nem lenne _ingatlan_, el lehetne szállítani és eladni a lakásokat Izraelbe, ott éppen sátorváros épült Tel Avivban a magas lakásárak elleni tüntetésként:

news.yahoo.com/protest-culture-thrives-steamy-israeli-summer-220332547.html
Egy ideig befejezem, mert más dolgom is van. De azért ezt még leírom:

A Fidesz kormányzásának lényege a katasztrófa-politizálás. Nekem az elmúlt 8 évből valahogy nem ugrik be, hogy lépten-nyomon embereket kellett volna menteni, holott akkor is volt árvíz, belvíz, világgazdasági válság stb.
Az első Fidesz kormányból, viszont az maradt meg, amint Orbán éppen homokot lapátol a gáton kamerák kereszttüzében. Már Akkor sem bízta szakemberekre a munkát.

Egy katasztrófa hálás dolog egy populizmusra kihegyezett kormánynak. Sok pénzt lehet elkölteni anélkül, hogy megkérdeznék mi végre? Tudjuk a választ: ajándéknak ne kérdezd az árát. Időnként az a gyanúm támad, ha nincs éppen valami felfordulás, hát csinálnak.

Ha gond van, először talán egyeztetni kéne azokkal, akik érintettek. A "nagy" mentőcsomag előtt nem szivárogtak ki hírek arról, hogy pl. a hitelkárosultak egyesületével tárgyaltak volna. Nyilván nem is érdekelte őket a véleményük. Nem tudunk semmit a hogyan-továbbról, lesz majd gettó és utána? Miért pont így akarnak "segíteni", miért nem másképp. Indoklás nincs, nem tartozik ránk adófizetőkre.
@picibob: Ezt a szart még nem unod? Kissé fárasztó vagy a gerillamarketingeddel... Húzzál már valahová máshová! Tele kell szemetelned mindent?

Ajánlom mindenki figyelmébe a "Tahótlanítok" gombot, hogy az ilyen kis seggdugaszokat a helyükre lehessen tenni.
Végre kipróbáltam a tahótlanítót. Gyönyörűen müxik. :)) Köszönet a lehetőségért picibob! Erre jó voltál!
@Boli: én nagyon nagy élvezettel használom...

alig várom hogy bejöjjön pl. Várúr... eddig csak tölgyes meg pár húsleves szerű van benne...

kéjes érzés... kösz varánusz:)

ja a vastagbőrön is van. még a TG klubban is nyomatom kicsit, hajlott rá a mester (aki a szavakkal óvatosan zsonglőrködik)... de ha nem csinálja meg otthagyom:)
@nu pagagyí: igen:) ****

katasztrofá(lis) kormányzás...

KAMUnikáció
Én picibobot tahótlanítom Schindler Pistája után rögtön. :-))
@mezga-aladar: Ááá... már nem az igaziak! Vitatkozni csak addig mernek, amíg egy komoly érvet leteszel nekik. Utána kilépnek, vagy "nyócéveznek".
Végül is nekik is igazuk van valahol. A cocik 6 és fél éve, no meg orbáncék 1,5 éve, az máris "nyóc"! :)
@nu pagagyí: pedig a katasztrófáknak "rossz üzenete" van

mert katasztrófa az amit a "normális" intézményhálózat napi rutinnal nem tud kezelni...

és egyre több katasztrófa (főleg itt cunamitól tengertől hegyomlásoktól védett alföldi tájunkon) az intézményi bizalmat ássa alá...

ez a kormány megvéd mindent... a katasztrófákat is...

ezt híjják: KATASZTRÓFAVÉDELEM nek.
@nu pagagyí: "Bajnai 180-as CHF árfolyamot adott át a Fidesznek." - Ezt nem hasonlíthatod össze. Pont olyan demegóg vagy mint amikor a Fidesz hörgött a 300 forintos benzin és euró miatt. Persze abban igazad van, kölcsön kenyér visszajár.
nálunk egy sima vonat utazás két város között legtöbbször katasztrófa...
@röhögő: sajnos nem teljesen. óvatosan leírom válaszolj, aztán meglátom tovább fáradok-e

1. a zorbán kormány ugyanúgy lexarja a válságot... a zoéigarchái etetésével a MAFFIÁja napi működésével van elfoglalva (ugyanugy)... ennek tudata az adózási kedvet "visszafogja"

2. nagy különbség ad1: az intézményrendszer összedöntésében nagyobb szerepet vállalt fel (jogrend, visszamenőlegesség, ellensúlyok, államosítás stb)

3. nagy különbség ad2: a gazdasághoz handzsa bandzsa banda... totálisan sikertelen (lásd K.európai "versenytársak) hogyan húznak el... 2-3% egy év alatt, ez óriási különbség...

alapvetően csak mindennek a mértéke különbözik... alapjában hasonló az összes előző kormányhoz. csak BEVÉGZIK a nagy művet... végleg LETASZÍTJÁK az országot...
Zseniális.
Happy hitelesek, happy közvélemény, mindenki happy.
Mindössze az érdekelne, ki lesz az a happy (kedvezményezett), aki a mártírok mártírjaként magára vállalja az ingatlanokat. Mert hogy ez az egész "megsegítősdi" arra megy ki, hogy a jól fekvő fidesz potentátok és kampányidőszaki támogatók ezzel (is) kapják a fizetségüket hűséges népbutításukért, az elég egyértelmű ismerve a fideszmaffia elmúlt 20 éves tevékenységét.
@röhögő:
Nem annyira demagóg, hiszen a fidesz azt hörögte, a kormányon múlik a benzinár, csak akarat kérdése. Lássuk most az akaratot. Övék a pálya.
@nu pagagyí: "Villámgyorsan minden, addig még működő alrendszert lerohasztottak. "
- Ezzel az a gond hogy indok van a lerohasztásra. Speciel én egy nagy rendszer szakértője vagyok. Gyurcsányék nem kormányoztak, hanem betömték az apparátus száját sok pénzzel, csakhogy ne legyen probléma. Ez rettenetes pazarláshoz, korrupcióhoz és lopáshoz vezetett. És még most sem tudunk ellenük semmit tenni, mert ha kirúgnánk az alvállalkozókat, a rendszer összeomlana, mert a belső, lefizetett emberek a passzív ellenállást folytatnák. Tízmilliárdok repültek ki az ablakon, teljesen feleslegesen, csak ott ahol én vagyok. Ezeken csak nagytakarítással lehet változtatni, ami sajnos a rendszerek részleges lerohadásával jár.
@mezga-aladar: Igazad van. De a szocik alatti lopás példátlan volt. Sok oligarcha lopott párhuzamosan. Most csak egy kettő fog.
@röhögő: és ezeket a guruló tízmilliárdokat folyamatosan (bár szomorú szívvel, látva az ország romlását és nehéz helyzetét) a fides potentátot is átveszik...

a mostani lopás az meg PÉLDÁS... ja ja... iylen szervezett maffia szerű tömb még sohasem volt... de 2/3 az kétharmad... ezt adta a gép/nép
@hegyilány: Hohó! Ki kérdezi őket?
Eszi nem eszi, nem kap mást, kérem, itten (fülke)forradalom volt. pont
@röhögő:
A mennyiség a szociknál is csak akkor derült ki, mikor jött a választás.
Az egy-kettő már most több ezer, ha a csőd felé tartó önkormányzatokat nézzük, és ez csak a kezdet.
@luciferko: hát nem értetted? nyócévig két párt oligarchái loptak, most csak 1... érteeed???? darabra kétszer anyni...

amikor ezt írta akkor picit berezdült a tahógráfja...

;)

bár folytatva értelmes gondolatát a kedves röhögőnek akkor a kétpártnál jobb az egy, az egynél meg jobb a nulla,
mert akkor nem lop senki....
@Canten vagyok Montageu-ból: A hangsúly nem ezen van. Mint köztudott az építőipari nagyvállalkozóknak, így persze nem kevés fidesz közelinek is alig vannak megrendeléseik.
Egy cikk az elmúlt napokban már boncolgatta, hogy nagyjából mennyibe kerül majd az újonnan verbuvált szavazóik gettóba terelése. Szerény becslések szerint is több mint 10 milliárd a vége.
Azzal is hencegett az államtitkár, hogy a legújabb energia szabványoknak is meg fognak felelni az ott épülő házak.
Sajna akkor a kb. 200-250 ezer Ft-os m2 bekerülési ár könnyedén még a 400 ezer Ft/ m2 árat is túllépheti. A jelenleg épülő házak K értéke amit el kell érni 0,4 W/m2K. Egy K 0,2 érték eléréséhez dupla vastagságú hőszige-
telést, 3 rétegű üvegezéssel ellátott 7 légkamrás nyílászárókat valamint központi szellőztetést kíván már meg. Ekkor még a házak fűtési rendszeréről még nem is beszéltem.
Ha innen közelítjük meg a dolgokat akkor könnyen belátható, hogy az adófizetők pénzén
a holdudvarukhoz tartozó építőipari vállalkozások és az azokat építőanyagokkal, épületgépészeti szerelvényekkel kereskedő cégek gazdagítása a cél.
Az elmúlt 1-2 évben a dekonjuktúra hatására csak a nyílászárók ára kb. 30-40%-al esett.
Gyanítom, hogy a gettónak szállító cégek nem a nyomott árakon fognak számlázni.
Volt már erre példa amikor a 100 Ft-os bóvli karórákat 800-ért szerezték be.
@mezga-aladar: :) megoldottad a gordiuszi csomót, wazze már megérte ez a nap, asszem ezen fáradozik a vezényló tábornok ;)
@Cirbi: ezt a vezénylÓ szót kikérem "Neki", ezek a fraudi elírások... innentől csak egy lépés hogy leírjam amit gondolok, de nem írhatom hogy dögöljön meg a zorbánj... hova jutnánk ezzel...
@Canten vagyok Montageu-ból:

És a viktor-telep mind bekerült a hiradóba. "
Igy igaz! Csak vannak különbségek, illetve kellene, hogy legyenek a megitélésben.
Nem mindegy, iszapkatasztrófa, árvizi katasztrófa, vagy pedig a hitelesek megmentése.
Nagyon-nagyon nem ugyanaz.
Előzőek teljesen embereken kivül álló sajnálatos ügyek, a másik (a hitelesek)akár emberi hanyagság is lehet, no és egy hatalmas adag politika is van benne.
Érted ugye?
az egynél meg jobb a nulla,
mert akkor nem lop senki.... "

Nahát! Ez totálisan nagyon jó, és tetszik.

:))))))
@polly graph: A nagy különbség csak az, hogy a Patyomkin rendszeresen dugta is a Katalin cárnőt. Tehát úgy is mondhatjuk a sex felületessé tette a cárnő ítélő képességét.
Ismereteim szerint a házasságszédelgők is ezt a helyzetet használják ki.
Ebben az esetben mi lakosok vagyunk a jól megdugott hiszékeny nő.
Nem tudom mit kell ezen agonizálni.

MOst felépül 500 házkó, lehet mútogatni a TV-ben évekig, közben a maradék 140.000 bedőlőfélben lévő hiteles meg szépen be is döglik.

Szarnak ezek mindenre, a hívek meg kajálják majd, persze nem is lesz nehéz kajálni, mert egyre több jut közmédiára..... :D

kedves vezetönk egy igazi fasz, de nem is a magyar nép jórsze fasz, mert sokakat ismerek, akik kajálják ezt a szart.

Emlékszük még a 28 bezárt szárnyvonal közül 4-et nyítottak vissza, azok is full veszteséggel mennek, de nem számít megígérték, megcsinálták.

Ugyanez a posta, a mobilpostákat lassan megszüntetik, a válalkozásba kiadott veszteséges postákat visszagyűjtik. Megígérték, megcsinálták.

Az a baj, hogy a Viktor kurvára elkapta mi kel a népnek.....
@Doubledecker: ez igaz... csak a gazdaságban "feszítik túl" a húrt... Hitler is jol elkapta mi kell a népnek... aztán a végén már kezelhetetlen lett számára a helyzet: az összeomlás...

elkapta+ráerősít = kiszabadította a palackból a szellemet...

már robogunk egyre nagyobb sebességgel...
@menőmano: ezt mondta a fidesiszta... ez színtiszta narancs logika
@menőmano: Talán jobb megoldás lett volna, ha a sok kiürített tiszti lakótelepeket amiket a 20 év alatt több 10 milliárdért őriztettek, még időben normálisan tatarozták volna. Akkor most lenne egy nagy rakat szociális bérlakás a rászorulók részére.
Ja, hogy akkor nem tudtak volna a vállalkozók annyi újat felépíteni? Engem speciel az ő gyors meggazdagodásuk egyáltalán nem érdekelt volna.
Érdekes módon azok a német városok ahol amerikai laktanyák voltak és ahonnan az amik kivonultak, az épületeket azon nyomban szociális bérlakásoknak alakították át. Igaz ők már hanyatlanak és mi vagyunk feljövőben.Legalább is a Viktor agyament logikája szerint.
@hegyilány: "Hogyan kaphattak ezek az emberek ekkora hiteleket?"

Úgy, hogy a bankok az ilyen adósok miatt keletkező veszteségeiket beépítették abba a kamatba, amit a fizető adósoktól bezsebelnek, vagyis őket kár nem érheti.
A kormány elgondolkodhatna olyan jogi megoldáson, amely a bedölt hitelnél nem csak az adóst súlytaná, hanem a hitelezőt is. Milyen világ az, ahol a hitelező mindig jól jár, még emelkedő svájci frank mellett is? neki miért nincs akkora kockázata, mint az adósnak?
Az adós a tőkét vette kölcsön, és jelenleg azon megy a vita, hogy azt, a csillagos égig emelkedő kamatot is fizesse meg, ami a világgazdaság rajta kivül álló változásaiból haszonként képződik a hitelezőnél.Ja! Hogy közben az állam bankadó formájában elvesz a profitból? Igaz, de nem forgatja vissza az önhibáján kívül fizető képtelenné vált adósokhoz! Egyébként meg ha magánszemély hitelezne többeknek ugyan ilyen feltételekekkel, akkor az jogosulatlan pénzintézeti tevékenység lenne, meg uzsora kamat. Az általunk választott államnak nem a választókat kellene egy kicsit jobban védenie?
Most olvastam egy könyet (Alone in Berlin)

És nem akartam elhinni, hogy mennyi de mennyi párhuzam van Hitler és Viktor között.

Amúgy sokan nem tudják, de Hitler legnagyobb bűnei nem csak a Koncetrációs táborok voltak. Nyilván ilyen nálunk nem lesz.

De a gazdaságban, az irnyításban, a hatalom központosításában ugyan az megy.

Persze sosem lesz olyan durva, de abszolút élő a párhuzam, lehet látni, hogy egy téves ideológia mögé felsorakoztatott slap, hogyan rombolja le az országot, az emberek morálját.....

Persze sokan még nem érzik.

De már elindultunk a lejtőn.
egy újabb elhibázott lépés,és sok pénz valakinek,de hát van miből, biztos ott is kolbászból lesz a kerités, irány Frankfalva :))
@midnight coder: ki hirdette meg a három gyerek, három szoba, négy kerék programot és ezzel belehergelte a népet ebbe a szerencsétlen folyamatba? Ez az egész akkor kezdődött. A Fidesz mázlija, hogy nem velük folytatódott, így aztán mutogathatnak hátrafelé. De egy méterrel hátrább kéne. (De elég tíz centi is.)
@Kandabula: :))))) ****

ez mind meg lesz itt... egyben... lesz 500 családnak 3szoba... a vezér+lézerjani meg négykeréken lenéz néha...

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: itt minden Frank-ó...
@Kandabula:

legyen Ócsa neve: Kánaán.... köszöntjük Kánaánban... itt termesztjük a Paradicsomot

ez a hepiendje a "3gyerek+3szoba+4kerék" programnak... itt ér révbe az ezüsthajónk

mégiscsak volt értelme a kajaibrahimoknak és josziftotoknak...
@mezga-aladar: te aztán NON STOP nyomod!profin,jó lóvét kaphatsz érte....:)
Én eddig "újra"főztem,majd este "dicsérem" tovább a láger ötletet.....addig még kikérdezem a nagy fatert,hogy is volt Recsken?!jó lenne ha a tatám alkalmaznák szakértőnek.....nettó 333 333 FT/hó-ért,akkor a tata lenne a "csúcs fej"a családunkba.
Ez a nyavajás varánusz ne látná az alapvető különbséget a gettópolisz és a Nemzeti Gettópolisz között?! És szemére okádja Kovács úrnak, hogy ő látja?!
@venszivar: ez az egész lágerozás hüjeség... legyen az ország neve:

Magyar Gettó, államforma: közös nagy táborozás... vagy paradicsom... vagy narancs, vagy banán

estig gondolkozz vmi jó szójátékon. ötletcsíra: Bereg-Kolontár-Ócsa, ár-víz+vörös iszap +de-víz-a
@menőmano: Maradj már ezzel a munkát kell adni szöveggel, baszod...
Olvasd el a hozzászólásomat itt:

hitelkarosultak.blog.hu/2011/08/12/elindult_az_arfolyamrogzitesi_program_1#comments

Gondoskodjon mindenki a maga sorsáról, ha nem megy, akkor meg ne sértődjön halálra, hogy panelprolinak nevezik...
Először a magyarokat gettósitjuk és azután már a cigányok sem tiltakozhatnak.Magyarország és így szeretlek!
@bájgúnár: :)))))))) qva jooo

magyarokat GETTÓBA.... ott fognak a cigányok dörömbölni, hogy gettóba akarnak ők is költözni és hogy ne rekesszük ki őket...

okos a fides... ez qva jooo...
@Doubledecker:
Elég későn jöttél rá!Ha elolvasod a Mein Kampf -ot akkor rájössz az egész fidesz pártrendszer ennek alapján van megkreálva.Végűl is Hitler a koncentrációs táborok ötletét a komcsiktól vette át.Politikusként meg a kora legnagyobb koponyája volt.Úgy gazdasági mint stratégiai szempontból.Veszte az lett hogy az egész világgal szállt szembe.Ha amerika kimarad ma másként működne a világ.Lehet most fasiztázni!
@bájgúnár: a vicc hogy most épp az EU az egyetlen reményünk, vagyis a németek !
@midnight coder: Azok a fentebb említett, sok tízmillióval devizában eladósodott fidesznyik potentátok is a gaz maszopos ármánynak dőltek be, amikor ennyire elszálltak? Kalasnyikovval késztették szegény naiv Kósát, Rogánt a magán- és közcélú eladósodásra?
Vagy ők is pusztán jól akartak járni, megélni, azt a tisztább, szárazabba érzést?
@bebe tv: Igazad van, ott rohad Szentendre kapujában az a senkinek nem kellő szovjet monstrum. A HÉV azért elég jó alternatíva onnan a fővárosba közlekedni, Szentendre eléggé felkapott hely lakni is, csak ki kellett volna pofozni már húsz rohadt éve és használni.

De ez a pusztulás valakiknek nagyon megéri.
FSISZTA?FASISZTAFASISZTAFASISZTA

KÁDÁRKÁDÁRKÁDÁRKÁDÁRKÁDÁR

orbán=GETTÓ

Dón kanyar Recsk Kistarcsa ÓCSA! BRAVÓ!!!
@nu pagagyí: "Egy katasztrófa hálás dolog egy populizmusra kihegyezett kormánynak. Sok pénzt lehet elkölteni anélkül, hogy megkérdeznék mi végre? Tudjuk a választ: ajándéknak ne kérdezd az árát. Időnként az a gyanúm támad, ha nincs éppen valami felfordulás, hát csinálnak."
Én szerényen kiváncsi lennék, kinek a cége fogja megnyerni a lakásépítési, közműfejlesztési, stb tendert Ócsán, már ha lesz olyan és lesz valami ebből az egészből...
@balfék: Azokat a terezini mintavárosban boldogan korzózókat, játszótéren nevetőket, boltban vásárlókat, moziban ülőket addig filmezték és mutogatták örömtől repdeső mintazsidóként, amíg a Vöröskereszt és különféle diplomaták voltak ott megfigyelni. Kis délutáni tea majd koncert mellett örültek is, hogy a nácik mennyire a szívükön viselik a zsidók sorsát.

Utána, hogy megszűnt a külföldi vendégjárás, mindegyik szereplőt vitték elégetni. Utánpótlás "boldogokra", - ha kellettek a műsorhoz - mindig volt, hozták a vonatok Csehországból és később Magyarorszégról, bár a végén a zenekarukat is szinte teljesen kiirtották. www.port.hu/lazado_requiem_-_verdi_terezinben/pls/fi/films.film_page?i_film_id=109929
@bájgúnár: Az irodalmi háttér stimm, szerintem is Viktorka "irodalomrajongó", kedvence lehet ez a könyv. A komancsok helyett viszont használd az angol megnevezést, a konc.tábor az ő ötletük volt anno a búrok ellen. Dolfi bátyád nem volt akkora politikus, csak azt hitte! Az tény, hogy a kezdeti báb szerepet, amit a betöltött a gazdaság vezetőinek a kezében, hamar kinőtte, de szerencsétlen nagyon el volt szállva magától. Olyan kis univerzális csókának hitte magát, aki mindenhez ért. A német hadvezetés legnagyobb bánatára. A vezérkari tisztek meg nem nagyon mertek ellentmondani, mivel egyik sem szeretett a keleti fronton hadakozni. Úgyhogy kussoltak és parancsot teljesítettek, óriási stratégiai hibákat halmoztak. Állítólag az egyik ok ez volt, hogy az angolok nem ölették meg, mert azt mondták, hogy élve sokkal több kárt tud okozni a németeknek Adolf. Ha kinyírják, a német vezérkar leradírozhatta volna őket a térképről... Viktorka meg max. a MANYUP pénztárat radírozza...
@Boli: Hitel Adolf ? Adol(f) Hitler t?

Hitel Viktor?

Heil Hitel!
@bebe tv:

azon nyomban szociális bérlakásoknak alakították át."
Azok a németek voltak, itt meg Magyarország van.
Itt az üresen maradt épületeket, laktanya, gyár, bármilyen intézmény, hagyták tönkremenni.
Ha szükséges inkább építenek újat.
Itt inkább nyomorodjon" a paraszt:) vegyen sokkal drágább lakást.
Aki meg "furfangosabb" megmenteti magát az állambácsival.
:))
Ilyen ez.
:)
@Psychopit:
Na. Igen. De ezeket az embereket maga az állam termelte" ki a rendszerváltás óta folyamatosan.
Némelyeknek ontották a segélyt, mellé fekete munka.
Oszt most meg még meg is menti Őket.
Totálisan felháboritó.
@bájgúnár:
Tök jó.:)
"Először magyarok, utána cigányok.:))
@menőmano: Tudod, mi egy kib.szott gazdag ország vagyunk, pl. alig valamivel több az önkormányzatunk mint Németországban. Jó pár éve volt, hogy megkérdeztek egy német polgármestert, valami német önkormányzatok vezetőjét itt nálunk, hogy mi a véleménye HU-ról? Válasz: Igen érdekes és gazdag ország HU! Miért? - jött a döbbenet. Válasza: Náluk - Németországban - nem olyan gazdagok, hogy megengedhessék maguknak, hogy minden kis falunak, településnek legyen saját polgármestere, hivatala,...
No igen! Nem értenek azok ott semmihez! Látszik is! :(
Nálunk hagynak lerohadni mindent, mert megvan a leendő tulaja mindennek, csak pár évet várnak, hogy lepusztuljon és akkor váll megvon, hogy nahát, mik vannak... Viszont jó hír, hogy pont most jött valaki, aki adna néhány milliócskát (+ saját zsebibe is jut) ezért a romhalmazért! Tiszta szerencse nem!? :)
@látjátok feleim szümtükkel:
Pontosan.
Isten mentsen meg mindenkit az uzsora kölcsönöktől. Azokat az uzsorásokat, meg egyiket-másikat minimum akasztani kéne.
:((
@menőmano: De ösztönlényeket, akik csak esznek, isznak, szarnak alszanak, NEN SZABAD mindig megmenteni...engem mé' nem ment meg soha senki????
Miért dolgozok az otthonomtól 150 km-re?
Mert így élek meg, basszus.
Mert a lányomnak úgy kell felnőnie, hogy azt látja, apa dolgozik, apa gondoskodik róla, apa segít neki később is...
Ahogy nekem is kurva nagy segítség az is, ha apám levágja a füvet nálunk. Ennyit tud segíteni, és én nagyon hálás vagyok érte.
@Boli:
Hm. Ez itt kérem Magyarország. Itt másként mennek a dolgok.
Pár évet várnak, bezony, aztán értékesitik az épületet, vagy éppen telket.
Mindenki jól jár alapon, ki jobban, ki kevésbé.
Az országban sok helyen láthatók a lerombolódott (egykor stabilan megépitett) épületek.
Egyeseknek itt semmi nem elég.
:)
@Psychopit:
Jaj de buta vagy!!!
Hát Téged azért nem mentenek meg, mert Te saját magad mented.
Dolgozol becsülettel, nem az államtól várod a segitséget.
De ebben az országban mindig azok járnak rosszul, azok szívnak, akik becsületesen dolgoznak, adóznak.
A "többieket, ill. sokakat - meg a tyúklopókat -:)) meg csak mentegetik.
Igy van ez.
:))
@Boli:
oppá":)
Kibaszott gazdag ország vagyunk, a csodaváró gazdaságpolitikával. Hatalmas sikerekkel.
:)))))
@Psychopit: No és hol aggódtak eddig érted, a családodon kívül, hogy hogyan élsz meg? Sehol! Az összes politikus kretén csak a műsort rendezi, hogy egy kicsit szerepelhessen és fusson egy kicsit. A lényeg a látszat.
A cigók is fennhangon követelik a lakást. A munkáért egyik sem reklamál, csak a segélyért, hisz kell a merdzsóba tankolásra. Az önkormányzatok meg fizetnek.
"cigók is fennhangon"
Tök jó!

:)))))
@menőmano: Jut eszembe...
A vezetéknevem minimum aggályos, hogy kisebbséghez tartozó egyént takar...
Úgyis népszámlálás lesz, ha oda sorolom magamat a kisebbséghez, akkor a megmentendők kasztjába tartozhatok?
Mert akkor ezt fogom tenni...már ha a zasszony nem tapossa ki a belemet miatta :) :) :) :) :)
@Psychopit: Még mielőtt találgatásokba bocsátkozánk: Nem Kolompár, nem Kalányos, nem Orsós, nem Lakatos, Nem Oláh.... :) :) :)
@Boli:
Hu vaze ezt elnéztem.Valóban az angolok alkalmazták a búr háborúban.Ahogy az ágyucső elé kötött búr vezetők kivégzését is.De mint tudjuk ezek mind a demokrácia védelmében történtek!Azért mertem korának nagy stratégájának titulálni mert minden lépését elnézték a többi ország vezetői illetve teli lett a gatyájuk minden területszerzéskor.Beszartak még azok is akik az első világháboruban porig alázták őket.Azmeg tény hogy fellendítette a gazdaságát és felszámolta a munkanélküliséget.Ám megvolt ennek az ára is.
@venszivar: A dolgok mai állását figyelembe véve azt kell mondanom: SAJNOS nem :) :) :) :) :) :)
@Psychopit:
Nahát! nahát! Nekem teljesen mindegy mit csinálsz. Hova sorolod magad!
Nincs meghatározva, hogy kisebbség, vagy magyar.
Mindkét oldalon vannak rendesek, és senkiházi:))
semmire valók!!:)
Hogy az asszony mit csinál veled, vagy Te vele, az meg a legkevésbé érdekel.
Remélem kielégitő a válaszom.
:))
Jut eszembe.
Totálisan unalmasak vagytok most.
További szép napot!!!

:))))))))
@Psychopit: ELHISZEM!

@menőmano: Ha csak két oldal lenne!mitől lettél ilyen feszült?
@venszivar: Én sem értettem a feszkó okát :) :)
Talán érintett az ügyben.

De mindegy is :)
@látjátok feleim szümtükkel:
hir6.hu/cikk/57194/viszik_vv_evaek_hazat_video

VV Éva apukája két diplomával ötven fölött jutott el az első ház vásárlásáig????
vagy mi van?

VV Anikó tán 20 éves, és adósággal kezdte az életét?????

Mondjuk ő könnyen összestricheli azt a tizest :) :)
@Psychopit: Marha nagy kan lehet ez a VV , hány gyereke van van ? 15-20 ?
Amúgy meg ki nem szarja le hogy ostoba szopógépek hogy basszák tönkre az életüket ?
Volt szerencsém látni élőben a legutóbbi tahóvetélkedő győztesét,az alekosz névre hallgató agyatlan barmot.
Ez a lény igen komoly érv az abortusz mellett, de ennek ellenére is legalább 100x alkalmasabb az ország vezetésére mint a csúti faszfej.
@Psychopit: "Szintén a valóságshow-ban tűnt fel Anikó, aki hasonló gondokkal küzd, mint a békéscsabai család, de Dopeman sincs túl jó helyzetben."
Kérdezném hogy akinek ez a geci kormány csak 4 órás közbaromkodást tud biztosítani az MILYEN HELYZETBEN VAN ????
Leszarom hogy a sok szarházi "celeb"-el mi van, tavaly volt szerencsém pityinger (dopeman) találkozni a kőröstoroki napokon, olyan részeg volt mint a szar, elejtette a frissen vásárolt iphon-ját ami széttört, erre legyintett és azt mondta leszarom bazdmeg holnap veszek kettőt.
Na az ilyen zabáljon szart.
@a szív fészkei: A Fidesz főnökségeinek eladósodása valami olyasmi, mint az USA hanyatlása.
Szeretnék belelátni a MOL-részvények dolgaiba...
@Kandabula: Abban az esetbe,ha "az"megvalósulna......no utána a 2/3-ad kiszúratná a szemed,kivágatná a nyelved,majd a csepeli eperföldi,új köztemetőbe feküdnél v.guggolnál.Sejtjük,"tudjuk",baszhatjuk!
Tudom ez is baromi zavaros.
@Kandabula:
Szeretnék belelátni a MOL-részvények dolgaiba..."
Nem kell kíváncsiskodni!!
Na! na!
Jobb, ha inkább tetszik írni kommentet.
:)))))))
@Kandabula: Hát arra várhatsz. Valamiért azonban az az érzésem, hogy nem fognak tönkre menni beléje.Pedig nem bánnám, ha Orbán visszamenne, mint a Gazdálkodj okosan!-ban a Mester utcai kétszobásába.
@Kandabula: Ha egyébként már annyira merengeni van kedved azokon a habtiszta és kínosan átláthatóvá tett :-DDD ügyeiken, itt van ez is: nol.hu/gazdasag/20110808-simicska_es_nyerges_svajci_bazisa

Elég nagy kuss van róla, de Svájc az egy diszkrét és finom úri hely. Nem is egy Ciprus, ahová hülye nemzeti bankos elnökök tolják talicskával a pénzt.
@Kandabula:
Figyelj már!
Itt is átment mindenki hülyébe.?:)
Vagy csak a másik poszton!?
Én nem értelek, egyáltalán nem.
:)))
Miket írtatok itten nekem!? Fene se érti...
@Kandabula:
Jaj! De kis "aranyos" vagy.
Látod, látod! Van ilyen, hogy az ember nem érti, vagy nem akarja érteni.
Mit is irnak neki! Esetleg késő) mire megérti.
Hm? Ilyen ez.
:)))
Gettó vagy dettó?
Svájcifran'mizéria legújabb:

"a kormány és a Bankszövetség közötti hivatalos megállapodás értelmében pedig a bankadót tilos az ügyfelekre terhelni. A bankok ezek szerint mégis ezt teszik."

Forrás:
index.hu/gazdasag/magyar/2011/09/05/tizedevel_olcsobb_lehetne_minden_frankhitel/?rnd=907
Rája adásul:
"Végső soron az állam is hibás

Egy névtelenül megszólaló szakértő szerint az extraprofitot a bankadó bőségesen elszívja, mégis, pont azokat rövidíti meg, akiknek a legnagyobb szüksége lenne a pénzre. Ilyen extraprofit ráadásul a bankadó előtt is létezett már, tehát lényegében az is mondhatjuk, hogy az állam döntött úgy, a korrekt szabályozás bevezetése helyett ezt a pénzt finanszírozási szükségletei miatt elveszi a bankoktól. Végső soron az ügyfelek fizetnek, anélkül, hogy átláthatnák az összefüggéseket."

Forrás: u.a.
A mai napon (2012. április 20.) megjelent a kivitelezésre vonatkozó tenderfelhívás. A házak blokktégla szerkezetűek lesznek, nettó 50 és 70 nm közöttiek. A kivitelezési határidő 180 nap, de a vállalt határidő értékelési szempont.

A nyertesnek vállalnia kell, hogy foglalkoztatja az ajánlatkérő (nem az Önkormányzat, hanem a BM-OKF) által rendelkezésére bocsátott (köz-foglalkoztatott) munkaerőt.

Az alkalmasság keretében igazolni kell többek között:
- 2 milliárd Ft árbevételt az elmúlt három évben,
- legalább egy 500 millió forintos referenciamunkát,
- rendelkezésre álló szakembergárdát.

Az eljárás gyorsított tárgyalásos, emiatt jelentkezni május 02-ig lehet.

Sikeres közbeszerzést kívánok!
Szűcs Róbert
@Szűcs Róbert: az elvárt állat- és növénytermesztéshez szükséges épületek mekkorák és milyenek? Vagy pl. a krumplit az 50 nm-en belül kell szobahőmérsékleten vermelni?
@egyfejű: nem szól a felhívás erről a részletkérdésről.
@Szűcs Róbert: köszönöm, de akkor azt kell mondanom, hogy komolytalan az egész. Mert a pince és a gazdasági épületek nem részletkérdések.
Azért remélem, hogy a terület már közművesített?
@egyfejű: Az nyilvános felhívásban nincs benne az az info, hogy van-e pince vagy melléképület a házakhoz.

A közművesítés a tender része, a nyertes feladata.
@Szűcs Róbert: köszönöm. Abban azért megállapodhatunk, hogy az alapozásnál nem mindegy, kell-e pince? Ami ugye komolyan befolyásolhatja a kivitelezési időt is. Az időpontokba is csak most gondoltam bele, ezek szerint tél közepén lesznek készen. Nincs is annál jobb minőségű külső vakolat, mint amit fagyban maszatolnak fel. :)
süti beállítások módosítása