Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/11/28/racz-andras-9-oldalnyi-atvett-szoveg-szerepel-hivatkozas-nelkul-orban-balazs-dis... (2024.11.28. 15:27) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.08.01. 06:10 Fabius

A fülkeforradalom mártírja

Címkék: fidesz gyurcsány ferenc orbán viktor adósság koncepciós eljárás

Fészkelődött, mert a seggét törte a pad. Kényelmetlen volt és kemény, azt a régi kerti lócát idézte föl benne, ahol a csínytevései általában kínos véget értek. Feszengett és zavarta a csönd. Sokan voltak a teremben, de mintha szüneteltetnék a légvételt, úgy ültek ott. Csak a tekintetek szúrását érezte a hátában, mire önkéntelenül elmosolyodott. Még most is. Még most is hangtalanul félnek. Tőle.

Felidézte magában azokat a napokat. Micsoda dicsőséges pillanatok voltak! A várakozás lopott izgalma amíg a törvényszöveget átzavarták a Nemzeti Törvénygyáron, az elégedettség tudata, mert bár tudta, hogy többeknek nem tetszik ez az egész, mégis kussoltak lehajtott fejjel az igen gombjuk felett. Aztán megtörtént. Csak úgy, minden átmenet nélkül lett mindenható ott helyben. Várta a jelet, egyre csak várta. Ezerszer eljátszott a gondolattal, mit fog érezni, ha megtörténik? Leteperi és maga alá gyűri a gondolat, hogy bármit megtehet? Vagy jön majd egy szikra, ami belobbantja a tagjait átjáró bizsergést, a pillanat nagyszerűségétől felrobban a belseje, és saját zsenijétől kerül eufórikus állapotba?

Csalódott volt, mert semmi ilyen nem történt. Nem fordult ki sarkaiból a világ, a fejében sem szóltak a fanfárok, és még Lázár is olyan képet vágott, mint aki nyers disznó bélben pácolt halepét reggelizett. Mérgében intett egy rövidet az alkalomra váró sameszeknek, akik máris indultak a padsorok között a célszemély felé. Amint megbilincselték jobban érezte magát. A gyomrát szorító érzés elmúlt, és a szemei előtt táncot járó csillagok is visszafogták magukat. Körbenézett a teremben, ahol minden szempár rá szegeződött. Fölényes mosolyra húzta a száját, fejével intett kegyencének, aki a nyomába szegődött ahogy elhagyta az üléstermet.

Az udvaron meleg volt, a nap égette az alkarját amíg az ingét tűrte felfele. A tér közepén emberi alak kuporgott egy tőkéhez láncolva félmeztelenül. A gyenge szélben is orrába kúszott félelmének szaga, és egyszerre elkezdte érezni amire odabent hiába várt. Közelebb lépett az alakhoz és élvezte, ahogy testét elönti az adrenalin. Átszellemülve vette kezébe a korbácsot, rámarkolt a nyelére jó szorosan, majd kegyencére pillantva egy biccentéssel megadta a jelet. A szíj belecsapódott a húsba, hurkákban hasadni kezdett a bőr, felhőként kezdte beborítani őket a vérpermet.Régóta dédelgette ezt az álmot magában, de legmerészebb pillanataiban sem gondolta, hogy ellenségének ordítás-szimfóniája ilyen elégedettséggel fogja eltölteni. Az ordított ahogy bírt, ők ketten meg magukból kivetkőzve csépeltek ki belőle újabbnál újabb visításfutamokat. Ezt akarta a nép! - hajtogatta magának az önigazolást - erre adtak felhatalmazást! Jól mondta Lázár, minek az ilyennek ügyvéd negyvennyolc óráig? Majd itt kidalolod amit kell, hallod, te rohadék?!

Kifulladva megállt, mert valami furcsát érzett magán. Karja elfáradt, tüdeje oxigénért könyörgött, szíve vadul zakatolva ki akart ugrani a mellkasából, mégis könnyednek, lazának és felszabadultnak érezte magát. Az ágyéka kemény volt és forró, a nadrágján átütött izgalmának leve. - Jogállam, mi? -Neked, büdös paraszt?! - ezzel búcsúzóul hozzávágta a korbácsot, és a csattanás visszhangjától kísérve bemasírozott az épületbe. Az ajtóból azért még visszaszólt kegyencének: - ne feledd a fényképet róla! Küldd szét az ortodox hívek levelezőlistájára, már várják!

Hangos kopogtatás hozta vissza a jelenbe. Érzékei nehezen szakadtak el a retinájára vetített képtől, de a mellé lehuppanó ember szava kijózanította. - Kiszabadították, hallod, őt éljenzik! Szóra nyílt a szája, de félbeszakította a hivatalos hang: a vádlottak álljanak fel! Oldalra pillantott, és a kusza tekintetű szemüveges arcba bámult. Az arcra kiülő rettegést felismerte, az tulajdonosát hirtelen nem. - Kiafasz lehet ez? - tépelődött magában, mert humorát a végsőkig megőrizte, mint dajcstomi. Feltápászkodtak, majd égő tekintettel a bíróra néztek.

- A Magyar Köztársaság nevében! - kezdte az - kihirdetem az ítéletet: a vádlottak bűnösek 2010-2014 évek közötti felelőtlen gazdaságpolitika, és államadósság növelés bűncselekményekben.

A tömeg most először felzúgott, megkönnyebbül sóhajok és nevetgélés zaja töltötte be a termet. Most értette meg, ez itt a végállomás, innen nincs se ígéret, se retorikai bravúr ami kimenthetné. Lerogyott a padra, és amíg a bíró az részletes indoklás olvasta föl, magában dühöngött: ez nem lehet, neki felhatalmazása volt! Akár arra is, hogy olyan törvényt kreáljon, ami ellenkezik minden joggyakorlattal, emberi és politikai normával, és amiért őket most elítélik! Különben is, a haza nem lehet ellenzékben, cellában meg pláne nem lehet basszátok meg! Lángoló arcát ráhajtotta az asztalra, megnyugvást remélt, de a itt is utolérte egy vekker berregése. Az agyát abban a pillanatban elöntötte a vér, két kezével rámarkolt az asztal lapjára, és mérgében indulatból igyekezett lefejelni azt.

Az ütés az orrát érte, amiből egy reccsenés után eleredt a vér. A teremszolgák körbeállták és lefogták, de még a szorításuk fogságában vergődve is hallotta a bénasága láttán felharsanó röhögést. - Én vagyok a rend! - ordította - én vagyok az államadósság elleni harc, az alkotmány, a törvény, a gazdaság, én magam vagyok a nemzet és az állam! Kapálózott még egy darabig, mire a teremszolgák egyre határozottabban terelték az ajtó felé. Mielőtt kilépett volna még megütötte a fülét egy félhangosan elejtett sommás vélemény:

- Egy kibaszott mártír vagy apám, a fülkeforradalom mártírja!

139 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr83115845

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarázzuk a Fideszt, pedig egyszerű 2011.08.02. 23:27:45

 A kormányoldal által és Szíjjártó száján keresztül felvetett javaslat, miszerint az államadósság növekedéséért politikusokat büntetőjogi felelősség terhel, kiverte a biztosítékot.  Török Gábor még dalt is idézett, ami intő jel, talán nem kel...

Trackback: Gyurcsá nyahibás 2011.08.01. 16:07:23

Akárhogy is nézem én eztet az albizottságosdi játszódást, csak az jut az eszembe, hogy az emberi hülyeség má megin elért a világ végéig és ottan cafatokban lóg lefele, mint valami elcseszett rétestészta.Merháthogy mi is juthat az eszébe annak, aki egy ...

Trackback: Huszárvágás 2011.08.01. 10:10:25

- Miniszterelnök úr, megérkezett a frakcióvezető úr és Szijjártó úr. Hozhatom a pezsgőt?- Igen, utána csukja be az ajtót és kérem, ne zavarjanak! Gyertek be, foglaljatok helyet!- Sikerült, miniszterelnök úr! - Sikerült bizony, Péter! Erre igyunk! János...

Trackback: Nácik a Szigeten 2011.08.01. 10:09:38

Augusztus 9-ére lefoglalta a Hajógyári Sziget területén a nagyrétet (ahol a nagyszínpadon éppen Prince lép fel), a norvég mészáros által megemlített Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom. A Mandiner információi szerint tüntetni szándékoznak: a magas be...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1. www.nepszava.hu/articles/article.php?id=456053
2. Fabius: ezeket mikor adod ki bőrkötésben? Vagy a megfilmesítés mikor lesz? Animációban is szívesen viszontlátnám...
Wazz! Nem semmi írás! A képet meg Fecó szerintem kirakja, mártíromsága bizonyítására... :) (Küldje már valaki el neki a linket, biztosan örül majd neki! A narancskomcsik gondolom leveleztek már vele!)
Komolyan olvasmányos és magával ragadó. Írhatnád kb. olyan vastagra, mint a "Háború és béke". Ráadásul annál jóval izgalmasabb és cselekményesebb, a szereplők pedig jóval életszerűbbek. Szép is lenne, amint a magát, "politikai elitünknek" valló gittegylet azokon a padokon kucorogna. Viszont elég hihetetlen és baromság is az egész.
Elég érdekes ez a politikusok által eldöntött időszak és vád behatárolás. A bűnügyi felelősség felvetése ezen a területen a jogászok azon csapatának a kiváltsága (úgy látom), akik egy nyomorult percet sem dolgoztak életükben, csak a papírjuk van meg arról, hogy dr... De a Szájtátó kiscsákó által megfogalmazott marhaság leginkább azokra a "fényes ötvenes évekre" emlékezteti az embert.
Gondolom az ítélet is meg van már írva? Ugye Virág elvtárs? Mármint a jelenlegi utódja által... Azért az elvtársak figyeljenek arra, hogy ha a beismerő vallomást Fecónak a kezébe nyomják, legalább ne kövessék el újra azt a hibát, hogy az ítéletet adják oda neki! Mert az égő lesz - bár ennél jobban már nehezen...
www.youtube.com/watch?v=BHrwveyy4II
Ez nagyon jó. Kár, hogy még nem így van, de remélem hamarosan beválik ez a jóslat. Drukkolok!!
@csikarcsi:

beválik meglátod,csak akarni kell!!!!
@csikarcsi: Jóslat beválik? A fideszes eftársak nem bántják az emesz(em)pés eftársakat. Beszélni lehet róla, felelősségre vonás azonban nem lesz.

Egy csapat ez, akinek még nem tűnt fel.
Az a csöpp gond van, hogy ez az államadósság-hisztéria is csak egy, a Fidesz által felépített velejéig hazug, fél-, negyed-, tized-igazságokból álló világképnek.

A szocik rosszul kormányoztak, de attól még meg kéne különböztetni a teljes adósságot a NETTÓ adósságtól.

A sokat emlegetett 80%-os adósság valójában 66,5%-os nettó adósság.

1. Mint a MOL-vásárláskor kiderült, itt csücsült a jegybankban 3 milliárd euró IMF-hitel. Itt hagyták felhasználatlanul Bajnaiék. Ha Orbán akarta volna, a győzelme napján visszautalhatta volna.
3 milliárd euró az 810 milliárd ft, a GDP 3%-a.

2. A másik a manyup-kasszák vagyona, amit szépen lenyúlt Orbán, pont arra hivatkozva, hogy az csak adósságot növelte. Szerintem ez egy tized-igazság, de legyen. Ez 3000 milliárd ft volt, ami a GDP 10,5%-a.

Összesen tehát: 3% + 10,5% = 13,5%

A bruttó 80%-os adósságból levonva a meglévő, itt lévő, visszafizethető pénzt, ami a GDP 13,5%-a, akkor marad 66,5% NETTÓ államadósság.
Megjegyzem egy jópár fideszes város is nagyon eladósodott, vagy épp most adósodik el nagyon (Pécs). Őket is vérpadra viszik?

Az Orbán-féle jogállamrombolást is utoléri majd az igazság keze ugye? A tavalyai giga-zsarolás pl. történelmi rekord volt.
De szép is lenne...
Még talán el is mennék, hogy lássam az arcát amikor felfogja, hogy végérvényesen és örökre elbukott.
Egyébként a csekélyebb képességű, ecceri droidoknak ajánlom, hogy a 2, vagy 3 szavas beböfögésük és minősítésük helyett legalább ilyen irodalmi stílusban és terjedelemben tessék Fabius eme remekművét cáfolni.
Már amennyiben gyengébb képességeik és tehetségük ezt lehetővé teszik.
Amennyiben a válasz és a tehetség csak a 2 és 3 szavas minősítésig terjed, azzal inkább saját magukról állítanak ki komoly bizonyítvány.
az államadóssághoz tudok adni még két linket:
www.es.hu/bokros_lajos;ket_csomag;2011-03-10.html
h2o.ingyenweb.hu/keret.cgi?/tema/71.html
asszem világos lesz mindenkinek, hogy mi a pálya, ha valakit büntetni kell az államadósság miatt...

ami engem kifejezetten zavar, az az, hogy Bajnait iszonyúan basztatják az államadósság növelése/növekedése miatt. Ez ugyanaz a Bajnai, akiről OV azt nyilatkozta "odakint", hogy munkája nélkül ma Mo. Görögország szintjén lenne, és hogy nagyon sokat köszönhetünk neki. Ez ugyanaz a Bajnai, aki alatt az államadósság (figyelem naridroidok, a nyugalmatok megzavarására alkalmas mondat jön) kis mértékben még csökkent is(!), és tudott tartalékokat képezni, amit természetesen OV a MOL felvásárlására tudott fordítani. Más kérdés, hogy ugyanazokon a MOL részvényeken egy hét alatt 10%-ot bukott, ezt úgy hívják, hogy "eltőzsdézés" (by Selmeczi Kiflicsücsök Lockhead Gabriella)...
Valami lemaradt az írás végéről, ami -nekem- nagyon hiányzik: az ítélet felolvasása. Az lett volna a katarzis a végén. (Egy kis folytatással nem lehetne megtoldani? Lécci!)
...s a mártírcsinálót egy-két év múlva a Nép felakasztotta:))) hehe
Ez nagyon ott van, hangosan felröhögtem!
"Egy kibaszott mártír vagy apám, a fülkeforradalom mártírja!"
Mint Robespiere óta tudjuk: "A forradalom felfalja a saját gyermekeit.”
ó de szeretnék azon a felolvasáson már ott lenni, tartok tőle, szívunk még addig sokat a vezényló tábornoktól és zrt-jétől......
vidámad kezdőtött a hét :)
igaz a blog motor megent szrakodik egy csöppet :(
Asszem, már forgatják A tanú 3-at, de a forgatókönyv legalábbis szinte kész.
@Secnir: Ezek szerint 2002-ben amikor a fidesz kiürítette a kasszát a nettó államadósság majdnem a 3-szorosára nőtt.

Van azért más érdekesség is. 2000-től az önkormányzati adósság majdnem a fele a nettó államadósságnak. Ez most akkor megint valami fidesz sajátosság vagy csak előtte nem volt róla statisztika?

Aztán van még 1 érdekesség. I. orbán király adatt 0 (nulla) privatizációs bevétel volt. Ami vagy azt jelenti, hogy a fijjugg semmi állami tulajdont nem adtak el vagy amit eladtak annak az ára nem az államkasszába folyt be...
@sárkányfő: "Az a csöpp gond van, hogy ez az államadósság-hisztéria is csak egy, a Fidesz által felépített velejéig hazug, fél-, negyed-, tized-igazságokból álló világképnek.

A szocik rosszul kormányoztak, de attól még meg kéne különböztetni a teljes adósságot a NETTÓ adósságtól.

A sokat emlegetett 80%-os adósság valójában 66,5%-os nettó adósság.

1. Mint a MOL-vásárláskor kiderült, itt csücsült a jegybankban 3 milliárd euró IMF-hitel. Itt hagyták felhasználatlanul Bajnaiék. Ha Orbán akarta volna, a győzelme napján visszautalhatta volna.
3 milliárd euró az 810 milliárd ft, a GDP 3%-a.

2. A másik a manyup-kasszák vagyona, amit szépen lenyúlt Orbán, pont arra hivatkozva, hogy az csak adósságot növelte. Szerintem ez egy tized-igazság, de legyen. Ez 3000 milliárd ft volt, ami a GDP 10,5%-a.

Összesen tehát: 3% + 10,5% = 13,5%

A bruttó 80%-os adósságból levonva a meglévő, itt lévő, visszafizethető pénzt, ami a GDP 13,5%-a, akkor marad 66,5% NETTÓ államadósság."

Na ehhez képest sikerült a srácoknak 1000Milliárddal növelni a háború és küzdelem jegyében tavaly Május óta, amivel történelmi csúcsra tudták húzni... Ezt is fogják vizsgálni, esetleg büntetni?

Esetleg ide is lehetne kukkantani és megmagyarázni:

akk.hu/object.38523d7f-9e9d-46e4-aebb-5426d0a2e2fd.ivy

Én spec nagyon kíváncsi lennék mit csinálnak és miért év eleje óta.
Én mint a rendszerváltás óta adózó állampolgár, már rég szeretném ha elszámolás alá kerülne, hogy az adómból kapott fizetésükkel elszámoljanak. Hogyan gyarapodhattak az iskalapadból kikerülve ,és azóta csak az adófizetők pénzén élősködve.Holott csak azt szajkózzák kevés a képviselői juttatásuk.Sorozatban minden új kormányülés első dolga volt a juttatásuk és bérük rendezése.
@ili810: Nemsokára szerintem el lesz számoltatva ez a 21 éve élősködő banda. Már csak pár évet kell aludni...
Nem kötődik szorosan a témához, de valaki magyarázza már el a naridroidoknak, hogy a MANYUP pénzek lenyúlása szimpla lopás volt, ami bűncselekmény a ma hatályos jog szerint is. Arra viszont Selmeczi Lockhead Gabriella szenátorasszonytól várom a választ, hogy a nyugdíjpénztárak hogyan tőzsdézték el a tagok pénzét, ha a pénztártagok 80+%-ának reálhozamot fizetnek? Vagy erre is hitelt vettek fel a pénztárak?
Fú Fabius mit kapsz, ha ezt a zelvtársak meglátják. :D
@kovi1970:
2000 előtt az önkormiknak szinte nem volt mérhető, ezért nem szerepel...
98 és 2002 között volt privatizáció. Csak magyar kézbe került, és nem kerülHETett bele a statisztikákba. (lásd tokaj szócikk).
Nem, nem kell ítélet! Se most, se majd. Normális emberek kellenek, de nagyon.
Hát, ez gyönyörű volt. Örkény babérjaira pályázhatsz:)
(na nem most, a Makovecz-akadémia regnálása alatt, de majd egyszer ha ez elmúlt:)
nem kell izgulni a keleti széll ben szépen kormányozzák nagyon profik a nemzet hajóját kerülgetve a zátonyokat... a kánaán felé félúton ne szálljatok ki. főleg ne a haldokló nyugatra...

államcsőd + polgárháború...
nem kell izgulni a keleti széll ben szépen kormányozzák nagyon profik a nemzet hajóját kerülgetve a zátonyokat... a kánaán felé félúton ne szálljatok ki. főleg ne a haldokló nyugatra...

államcsőd + polgárháború...
@waszabi: sajnos a mester nagyon beteg... nem tud Fabius díjával foglalkozni... pedig üzeni hogy megérdemelne egy Korvin láncot...

elmegyek pár évre hongkongba, de a zöreg temetésére szívesen hazafáradok....

ja és a blogmotornak meg kérjétek fel a törvényhozás motorját, hátha jó pénzért ezt is elvállalja!
@Secnir: Hát igen! :(
Lesz itt még mit elszámoltatni a 21 (HUSZONEGY!) évvel kapcsolatban...
@kovi1970: Csak tudod addig is minden nap egy nap.Pláne azoknak az embereknek kiknek borzasztó kilátástalan a helyzetük. Nem azért mert segélyeken élnek.Azok számára kik nem putrikban élnek nem lopják az áramot, csak felszeretnék nevelni a gyerekeiket és általuk felépített otthonaikat szeretnék megvédeni.A mindig hangoztatott tőke ami kell nekünk az csak vadkapitalizmust hozott ami egyenlő a bérmunka /éh bérrel/.Nyomják a statisztikát orrba szájba. De nem tudom hogy ezek az emberek hol élnék? Mikor egy melós ha van munkája 100e jobbesetben ha keres.
@Boli: "Komolyan olvasmányos és magával ragadó. Írhatnád kb. olyan vastagra, mint a "Háború és béke". Ráadásul annál jóval izgalmasabb és cselekményesebb, a szereplők pedig jóval életszerűbbek."

Jézus, te melyik "Háború és békét" olvastad??? Annál hova kell neked életszerűbb szereplőgárda??? :)
Az ítélet elhangzik majd, 14-ben, vagy később, csak az a kérdés, ki, illetve kik jönnek utána?
Egyetertek, ezzel a tehetseggel valoban erdemes lenne elgondolkodni Fabiusnak a regeny vagy akar forgatokonyvi megjelenitesen. Hajra!
Es remelem ezek a sotet, gerinctelen piocak valoban bortonbe kerulnek, marcsak az adossag 1 billio forinttal valo novelese miatt is.
1 szorgalmas becsületes (tehát nem nem politikus!) polgártársunk összegyűjtötte melyik évben mennyivel növelték az államadósságot 1970-2010 között

(gyk1: a zállamadósság mindig PONT ANNYIVAL nőtt amennyi a deficit volt...
gyk2: a nyugdíjkassza vagy privatizációk azok TŐKE/vagyon RABLÁS... az másik bűncselekmény)

h2o.ingyenweb.hu/keret.cgi?/tema/71.html
Én is elnézném amint az öreg Boros, a bolond Horn, a spion Medgyessy, az izgága Gurcsány és az akarnok Orbán egy cellában játszanak Papás-Mamás-t a szegedi Csillagban.
@Secnir: @fatia-negra: Köszi hogy hivatkoztatok írásomra!

Adok más olvasnivalót is. Hosszú de nagyon tanulságos;
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
Osztom azok véleményét A FIDESZ hazug álságos politikát folytat, sajnos a tények tények 1380 milliárd hiány + 500 milliárd(mol)+ 550 milliárd szja +3000milliárd(Mnyp)az embereknek kiszúrták a reálhozammal a szemét vagyis az esetünkben a befizetésem + hozamom -reálhozam lett az államé,az eltőzsdézett pénzem nyereségének a 80% át is ellopták! Ha már igazságosak akartak volna lenni nyereség 100%- 16% szja,de az is csak 5+1 évre (nyereség) visszamenőleg.
Senki nem fog itt számonkérni senkit, ahogy eddig se történt semmi és ezután sem fog. Hiú ábránd azt hinni, hogy ezek börtönben, vagy egy villanypóznán fogják végezni.

Tippre mit gondoltok, hogy vajon miért dolgozik teljes gőzzel azon a fidesz zrt., hogy az embereknek ne legyenek jogai, éhbérért az anyjukat is eladják, a lehetőségek minimálisra csökkenjenek, a jogok eltünjenek, és hogy összességében egyre butábbak, sötétebbek és ostobák maradjanak a magyar állampolgárok?
Na, vajon?
100 forintos kérdés.
@waszabi: 'Örkény babérjaira pályázhatsz'
A helyesírásra azért még kellen gyúrnia, nem is keveset. Úgyszólván olvashatatlan.
Az ország tragédiája, hogy nem lehet felhőtlenül mosolyogni a szerző iróniáján. Ebben az országban kevés embernek maradt még valami humorérzéke és egyre kevesebnek lesz, mikorra befejeződik a "nagy mű". A Fidesz-csürhe legalább 20 évre visszabombázza az országot a középkorba. A nagy kísérlet egy új kasztrendszer kialakítása, melynek csúcsán pöffeszkedő makoveczek, félművelt schmitpalik, primitív orbánok fognak díszelegni kacagányban, díszmagyarban körbevéve a mindig hasznot leső demjánokkal, simicskákkal és egyéb udvari szállítókkal.

Inkább egy botladozó demokrácia a mindenkinek esélyt hagyó sumákolással, mint ez a népet lenéző és kifosztó önkányuralmi nyomulás. Küldjük már el ezeket a fenébe!
@Tetves Dög: ok. igaz. de vigaszul: még KE lehet belőle... ;)
@ili810: "felszeretnék" Bocsi, ez komoly?
@nu pagagyí: egyetertek veled. ezek a 20 ev alatt a legsulyosabbak elen ezzel az elmebeteg orbannal. nem szivesen lennek a gyereke.
@sárkányfő: így is lehet mondani:) kissé sokat ferdítenek Viktorék
jók az adatok
@misi46: Nyeltankommuniszty vagyol?
A felszeretnék a (finomabb) igéje a "felszopó" igenévnek.
Capisce?
Azért én is kérném az írót, hogy kissé írjon helesebben, ha nem túl nagy kér(d)és!
@namitirok: Kimaradt a szmájli (magyarul: mosolyarc) így most pótolám: mosolyarc!
@gyilkos fűegér: No melyiket? :) Tényleg elolvastam, de nem volt egyszerű az biztos! A szereplőgárda pedig azért életszerűbb, mivel ezekkel a majmokkal tele vannak a hétköznapok és az én bőrömre is megy a játék. Folyamatosan megélem, nem csak a papírlapokról köszön vissza, a múltból.
Sajnos egykorú vagyok ezekkel, láttam a KISZ-, liberál-, polgári-, népnemzeti- meg még a t.k.m tudja hányféle átváltozásukat és kreténségüket. Szóval nagy idők tanúi vagyunk. Hol van ehhez képes a napóleoni háborúk ideje? :( Ott legalább hamar ment a giotin. :))
Ebből a romantikus Bajnai mentette meg az országot című előadásból ki kellene jönni, mert nem csinált mást, mint amit tehetett, illetve amit tennie kellett:
13. havi nyugdíj: elfelejt.
13. havi munkabér: elfelejt.
Oszt ennyi.
@somogg: "elmebeteg orbannal"
1) A családot hagyd ki belőle.
2) Értem én ezt a szokásos ballib mantrát: Orbán elmebeteg.
Ez tökéletesen illeszkedik a ron werberi kommunikációba: úgy tereld el a figyelmet a hibádról, hogy a másik arcába vágod ugyanazt.
Errő szól a történet.
Gyurcsány hazudott, nincs mese, ez tény. Innentől kezdve mindenki azzal volt elfoglalva, hogy Orbán mikor és hányszor és kinek hazudott.
Gyurcsány túlmozgásos és lássuk be néhány megmozdulása eléggé kérdéses. Naná. Itt a feladat: folyamatosan mantrázni, hogyí Orbán elmebeteg. Az nem számít, hogy mi az igazság, de folyamatosan nyomni kell.
És van még pár példa...
Szóval megértek én mindenkit. Csak így nem lehet betemetni az árkokat. Vagy nektek, ott a "másik" oldalon, tehát nem az egybites, fideszes seggnyaló trollok oldalán, hanem az igazi, 89-es demokraták, köztársaságiak oldalán ez nem fontos?
Fideszes, szarcsimbók, egybites, meg agyatlanok, meg bírkák stb, stb, stb... trollok!
Figyeljétek meg: a ballib mindig azt vágja a szemedbe, ami valójában ő maga.
ha eltakarítottuk orbánt meg gennyes bandáját, az orbán csicska makovecz épületeit porig kell rombolni!!teljes körű fidesztetvtelenítésre lesz szükség!!!!
@ili810: Hát akkor azoknak a zembereknek fel kéne már ébredniük. Amíg mindenki csak a másiktól várja a megoldást nem fog itt semmi változni...
@ursus artos: El lehetne hagyni a "ballibezést", a "nyócévezést" és még egyet is értenék, akár magammal is!
MANTRAMENTES KÖZÉLETET VÁRUNK EL CSEHORSZÁGBAN!
(Makovecz)
@ursus artos:
"Értem én ezt a szokásos ballib mantrát"

...és akkor innentől nem is olvastam tovább, mert teljesen felesleges.
Mikor fogjátok fel végre (te és a hozzád hasonló ostobák), hogy nem bal és jobb oldalról van szó, hanem Magyarországról!?
Nem oldaltól függ, hogy éppen melyik regnáló hatalom teszi tönkre az életedet, mert mindegyik ezt csinálja.
Annyira sötétek vagytok (te és a hozzád hasonló ostobák), hogy a negró cukor világít a szátokban.
Ha Fabius képes egy egész posztot kitenni azért, mert a Közt. elnöki hivatal elírt egy névben egy betűt, akkor erre vajon mit reagál?

index.hu/belfold/2011/08/01/elutasitottak_az_mszp_nepszavazasi_kezdemenyezeset/

Kicsit ugyanis nagyobb a belpolitikai mulasztás értéke ebben az esetben...
@ursus artos: nem fogok toled engedelyt kerni, hogy leirhassam, hogy sajnalom a gyerekeit. gyoker
@tovabb a jezsovi uton: "az orbán csicska makovecz épületeit porig kell rombolni!!"

Aztán miért kéne? Nekem speciel tetszenek. Csak sajnos pár 10 év múlva maguktól is szét fognak esni az anyaguk és a karbantartás hiánya miatt.

Az persze más kérdés, hogy a makovec lehet ért a szakmájához, de ettől még 2 értelmes mondatot nem bír kinyögni interjú közben. Amit meg kibír jobban tenné ha meg sem szólalna.
Na most egy ilyen embert kinevezni (bár mintha saját magát nevezte volna ki) bármi élére és 100milkákkal támogatni...
@Bergeroth:
kár rá a leütést pazarolni. akkor sem ismerné el hogy tévedett, ha maga OV mondaná neki.
@Alamio: A népszavazás kiírásáról nem a bohócügyi államtitkár dönt?
Kérem, ez így inszituácijó!:-P
@ursus artos: Te komoly arcal azt probalod levezetni hogy nem gaz hogy Orban egy idiota alulkvalifikalt gogos dzsentri paraszt, Mert Gyurcsany mentalis kepessegei es erkolcsi ertekrendje is erosen megkerdojelezheto volt?

Es valoban azt gondolod hogy mindenki ballib, es mszp szavazo, aki akar csak egy rossz gondolatot mer elereszteni csendes maganyaban a Kedves Vezetorol?

Nagyott szoktal koppani amikor elerkezel a szukreszabott vilagod vaksotet hataraihoz:)?
@ursus artos: Kis fideszdroid, orbánnyasgemek! Sajnos ki kell ábrándítsalak titeket. Nemcsak a ballibek utálják szeretett vezéreteket és semmittevő, tolvaj bandáját. Ja és nem a ballibek vannak többen.
Sőt! Szerintem a többség a gyurcsány mellett szeretné látni a börtönben az orbánotokat is. Az összes, az elmúlt 21 évben vezető szerepet betöltött "politikussal" együtt...
@namitirok: Nem kívánom elpoénkodni.
Szóval: hogyan lehetséges, hogy egy - az ellenzéki mantrában mégoly fontos - kérdésről sem sikerül ELŐKÉSZÍTENI egy normális beadványt?

Ennyire képesek? Schmitt helyesírására való reakciók után minimum keresztre kéne feszíteni ezen a blogon ezért Mesterházyékat, mint a magyar nyelv kerékbetörőjét.
Gondolom a sok szurkolót és ellen-szurkolót nem zavarja az az apró tény, hogy az elmúlt 21 év produkciója alapján lassan, de biztosan Európa zárt osztálya leszünk...
@kovi1970: Ha azt mindenki megértené végre, hogy minden létező és létezett parlamenti pártunk tényleges pártállami "kreálmány", az volna az ébredés első jele.

Előző kommentemben adott link /kibulizottorszag.net/szól erről.

A "pártállami" jelző mellé még a "köztörvényes" is illik /avosok.atw.hu/.

Ez egyben a megoldás irányába tett gyakorlati haszonnal is járó, egyszerű nyomozati, kártalanítási ügy, igaz rengeteg szálon kell elindítani. Természetesen nem engedhető meg az 5 éves elévülésre való hivatkozás (momentán vagy fittelina?). Egyben a kádercsere kérdése is megoldódna, hiszen aki lopott, az nem választható.

Csak a tudatdeformáló sajtó jeles /kollaboráns, a lényegről nem beszélő/ képviselőivel nem tudom mit lehetne tenni.
@somogg: Hát bammeg én meg inkább per pillanat irigylem. Egyik külföldön tanul, másik nem minimálbérért üldögél a kispadon.
Persze pár év múlva már nem biztos... ;)
@jancsopanza: "Asszem, már forgatják A tanú 3-at, de a forgatókönyv legalábbis szinte kész."

Nem, az az ítélet :)

bio
@kovi1970: "Egyik külföldön tanul, másik nem minimálbérért üldögél a kispadon.
Persze pár év múlva már nem biztos... ;) "

Pár ÉÉÉÉÉV??? Te meg vagy őrülve?

bio
@Alamio: Nem mindegy, milyen indokkal meszelik el?
"a választási bizottság a beadványban szereplő "hátrányos" szó homályosságára, illetve a közelmúltban módosított alkotmányra hivatkozva elutasította egy erről szóló népszavazás kiírását."

Javaslatom az MSZP-nek: cseréljék ki a hátrányos nevezetű negatív kicsengésű szavt (sic) a pozitív "előnyös"-re és úgy adják be!

Másrészt: Az MSZP is úgy hüle, ahogy van, ilyen töketlen tökkelütött bandát rég láttam!
Mesterházy Úr ezt veheti kritikának is akár!
@bioLarzen: Vagy még annyi sem. Minden megtörténhet, csak kevés az esélye...
@kovi1970: hidd el nagy ara van annak. ismertem a tokes gyerekek egyik unokatestveret, ott is kemeny szabalyok voltak a csaladban
@ursus artos: mantra, troll, egybit, hazudott???? hehe, bagoly mondja a verébnek ;)
@Tetves Dög: én el tudtam olvasni, simán:)
@ursus artos: "Ebből a romantikus Bajnai mentette meg az országot című előadásból ki kellene jönni, mert nem csinált mást, mint amit tehetett, illetve amit tennie kellett:
13. havi nyugdíj: elfelejt.
13. havi munkabér: elfelejt.
Oszt ennyi."

Ergo olyat tett amit előtte más nem nagyon, (ha már a te verziódhoz és nem a realitáshoz húzunk) és ezzel sikerült olyan helyzetet előidézni, aminek eredményeképp a fidesz elkölthette az IMF pénzét MOL-ra.

Arról ne is beszéljünk, hogy az átadás átvétel során Oszkó által javasoltak, copy/past keretében bekerültek a Széll Kálmán Tervbe.

Hintsd a port nyugodtan, legközelebb majd azt is megideologizálod miért jobb Matolcsy Oszkónál..
@Alamio:

Az OVB 2014-ig nem fogja tudni értelmezni mit jelent egy szövegben a "hátrányos" kifejezés.

Ugyanis Magyarországon fülkeforradalom zajlik - ha nem tudnád - és az emberek felhatalmazása alapján ez a kifejezés törlésre került a Nemzeti Együttműködés Kormányának Szótárából.
@namitirok: Bocsi, igazad van, elfelejtettem, hogy az "álamfő" eltörölte a helyesírást.
Többé nem fordul elő.
@ursus artos: " A családot hagyd ki belőle.
2) Értem én ezt a szokásos ballib mantrát: Orbán elmebeteg.
Ez tökéletesen illeszkedik a ron werberi kommunikációba: úgy tereld el a figyelmet a hibádról, hogy a másik arcába vágod ugyanazt.
Errő szól a történet.
Gyurcsány hazudott, nincs mese, ez tény. Innentől kezdve mindenki azzal volt elfoglalva, hogy Orbán mikor és hányszor és kinek hazudott.
Gyurcsány túlmozgásos és lássuk be néhány megmozdulása eléggé kérdéses. Naná. Itt a feladat: folyamatosan mantrázni, hogyí Orbán elmebeteg. Az nem számít, hogy mi az igazság, de folyamatosan nyomni kell.
És van még pár példa...
Szóval megértek én mindenkit. Csak így nem lehet betemetni az árkokat. Vagy nektek, ott a "másik" oldalon, tehát nem az egybites, fideszes seggnyaló trollok oldalán, hanem az igazi, 89-es demokraták, köztársaságiak oldalán ez nem fontos?
Fideszes, szarcsimbók, egybites, meg agyatlanok, meg bírkák stb, stb, stb... trollok!
Figyeljétek meg: a ballib mindig azt vágja a szemedbe, ami valójában ő maga."

OV & Co ezt a módszert használja kvázi azóta amióta véget ért az első regnálásuk. És te is ebben a postodban, gyönyörű....

Arról nem is beszélve, hogy az "árkokat" amiket emlegetsz és temetnél, a "Magyarország nem lehet ellenzékben" és a "Aki Magyar velünk van" című értekezések tektonikája tépte a Magyar társadalom geológiájába. Ezt felemlegetni bármilyen (!!!) párt hibájának és horribilis bűnének eredményeképp, a Fideszen és Orbánon kívül szimplán nevetséges és az általad emlegetett "módszer" használata.
Nyilván véletlen.

Index címlapjáról ez a poszt lekerült (biztos van forróbb).

Index blogkeresőjében (blog.hu/feedtag/kozelet )

Ez a poszt nem szerepel varanus.blog.hu-tól, de a korábbiak igen. A teknika ördöge :-/? Tudatdeformálás?
@misi46: meliK neme fordul,sőtt ellő?
A helle sirás vadj, a elfelelytés?:-P
@Fabius: Ez még tőled is gyenge érv. Bármely jogász, akit megkérdezel (csak ahhoz utánajárás kéne) közölné veled, hogy VALÓBAN nem így kell(ett volna) megfogalmazni.
Látom, Te is képtelen vagy önreflexióra, és beismerni, hogy ez bizony ordas hiba.
@Squid: Aha, mert álláspont az árkokról a tiéden kívül nem is lehet.
Vázolnám: az árkok ásása megkezdődött a rendszerváltással. Nem azért, mert ez politikailag érdek volt (az is igaz), hanem azért, mert a Kádárizmusban elnyomott ellentétek hirtelen kerültek felszínre. Ezt a politika úgy használta, mint mankót. A társadalmi csoportok egymásnak ugrasztása politikai játszmákban került felhasználásra, és a társadalom polarizálódott is szépen. Az országot nem Orbán Viktor szakította ketté minden létező kérdésben, hanem a benne fellelhető ellentétes vélemények. Minden társadalom polarizált ezek mentén, a mérték a kérdés. És a mértéktelenséget éppen a werberi gyakorlat honosította meg, nem a Fideszé. Ott már nem ellenfelekről, hanem a jó és rossz küzdelméről szólt a választás (2002), majd 2006-ban ez megismétlődött. A választók meg leképezték ezt maguknak 2010-re is - közel sem akkora médiapropagandával, mint amivel 2002-ben elindult.
@namitirok: Valld be, hogy a Köztársasági Hivatalban dolgozol, mint stilisztikai moderátor!
@Alamio:

Tévedsz, nem kívántam érvelni, ez a véleményem volt. Őszintén leszarom a szocikat a hibáikkal együtt.

Ha neked ez ennyire fontos, írj róla posztot.
@DPinyó: sőt az is jó és szükséges, amit orbánék tesznek: rokisok, segélyesek, szolg. nyuggerek...
Nagyon helyes.
És igenis indoklás nélkül lehesen kirúgni azt aki szarul dolgozik.
@Squid: "miért jobb Matolcsy Oszkónál.. "
Mert kivezeti a rendszerből az idióta szuperbruttót.
@Squid: "kvázi azóta amióta véget ért az első regnálásuk. "
Az emeszpé követelte 2002 februárjában, hogy Orbán azonnal kampányoljon és hozza nyilvánosságra a választási programját. Persze, hogy követelték, mert nekük egyrészt nem volt, másrészt így legalább bele lehet kötni a legkisebb dologba is.
@Fabius: Értem. Azért írsz a Fideszről lehúzó posztokat nap mint nap, mert "leszarod a szocikat".
Jól értettelek?
(Jesszus)
:D stend ápp komédi ^^
Fabius esdeklem a toplákosságosságért ott alant
@Alamio:

Nem. Azért írok a Fidesz és a kormány viselt dolgairól, mert pillanatnyilag ők felelnek az ország sorsának alakulásáért.

És sok dolog nem tetszik.

De, ha ettől megnyugszol, amint pozícióba kerülnek, és Mesterházy fog 0-24-ben hejjesírási anomáliákat elkövetni államelnökként, abban a pillanatban őt is rommá fogom alázni.
@ursus artos: ""miért jobb Matolcsy Oszkónál.. "
Mert kivezeti a rendszerből az idióta szuperbruttót."

Nyugtával dicsérjük a napot! Tudom! Megígérték, de a nyugdíjamat is megvédték úgy, hogy az ötödét meg is kaptam a magántulajdonomnak, a munkavállalókat is megvédték stb stb...

Nem igazán hiszek semmilyen politikusnak ha nem bánod addig amíg arról beszél, hogy mit fog MAJD csinálni.

"Az emeszpé követelte 2002 februárjában, hogy Orbán azonnal kampányoljon és hozza nyilvánosságra a választási programját. Persze, hogy követelték, mert nekük egyrészt nem volt, másrészt így legalább bele lehet kötni a legkisebb dologba is."

Érdekes! Milyen fura koncepció az, hogy (és nem az MSZP-t akarom védeni, sosem tenném) egy választáskor közölni kell a programot.

Tudom fura, hogy esetleg a Zemberek kíváncsiak lennének mit szavaznak meg, és majd mit várhatnak a hatalomba segített garnitúrától.

Az már a magyar nép szégyene, hogy 2010-ben a nagy méla kussal lehet választást nyerni a politikai ellenfél csendes (?) porig égése közben...
@misi46: Mennyire is egy stupid egy ember vagy!
A bejegyzésből csak ennyi jött le? Más igazán jelentőséggel bíró megnyilvánulásod nem igen van.
@Fabius: Ebben azért nem hiszek, mert amit művelsz, abban sem szakmai alázat, sem semmi fennkölt nincs. Szinte 100%-os arányban van jelen a kormányt lehúzó poszt. Olyant még nem olvastam, hogy valamit jól csináltak (és az ellenzék reagált rosszul), pedig ilyen is volt (nem megyek messzebb, földtörvény módosítása). Az nálad egy sort sem ér. Nem hiszek a pártatlanságodban- ugyanis olvastalak már 2010 előtt is, és akkor bizony arányaiban több volt az ellenzék-lejárató cikk. Sokkal-sokkal több.
@Alamio:

Te milyen szakmai alázatról beszélsz magánemberek blogján? :-))

A szakmám iránt kellő alázattal viseltetek, de ez nem az írás vagy a blogolás. Itt a szubjektív véleményünk jelenik meg - igaz, mostanában többnyire az enyém, Úriparaszt kolléga csöndes korszakát éli - és nem az, amit mások elvárnának tőlünk.

Így, hogy te mit hiszel, a magánügyed.

Mellesleg amikor úgy gondoltam szükség van az kormánnyal szembeni álláspontom felülvizsgálatára, akkor megtettem:

varanus.blog.hu/2010/06/09/a_nagy_hatraarc_1

Ahogy a szocik és egyéb ellenzéki pártok belügyeivel is szoktam foglalkozni, ha szerintem annak jelentősége van.
@ili810: Tévedsz, minden lejött, értékeltem is, de nem tehetek róla, mindig kiráz a hideg, amikor gyilkolják a nyelvtant.
Mégegyszer elnézésedet kérem a megjegyzésemért.
@Fabius: Szép volt, jó volt, frappáns volt Alamio kollegának adott válaszod (14:22:35).

Viszont blog.hu-ról is és index-ről is eltűnt a posztod (korábban írtam).

Szerénytelennek tűnhetek, de nem miattam? Egyáltalán hogy megy ez (saj. blog birodalmának reklámozása) az indexnél?
@rdos:

Fogalmam sincs hogy megy, nem ismerek senkit az Indextől, nem vagyunk az Index blogja. A bloghu alján leírják ők maguk, mik a saját blogjaik, és ajánlanak pár másikat, köztük minket is.

blog.hu/

A címlapi blogketrec válogatásba kerülésre sincs ráhatása a mezítlábasoknak. Azt tudom, hogy vannak akiknek ez a feladata, ők ajánlózzák azt, ami szerintük aznapra érdekes lehet. Ők döntenek mi meddig van kint, az meg, hogy napközben kitesznek egy ideig és aztán levesznek, teljesen normális.
@Fabius: "A szakmám iránt kellő alázattal viseltetek, de ez nem az írás vagy a blogolás."

Akkor nem szakmád, tehát csinálod úgy, ahogy nem szégyelled. Értettem. Azt hittem, hogy aki írástudónak tartja magát, és publikál is, attól számonkérhető némi szakmaiság (is). Tévedtem.

"Így, hogy te mit hiszel, a magánügyed."

Ahogyan a Tied is. Csak mindketten úgy gondoljuk, hogy felelősségünk tudatában közzétesszük, hátha valakit foglalkoztat. Ebben felelősség is benne foglaltatik. Úgy látom, ez valahogy nem érthető "odaát".
@misi46: Köszönöm! Tudod nekem meg az agyam borul el,mikor napról-napra szembesülnöm kell azzal, hogyan is tovább.Egyedüli gyerekként elhatároztam, ha férjhez megyek nekem több gyerek kell.Életem során mindig dolgoztam a férjemmel együtt.Neveltem ennek a társadalomnak szerintem három értékes embert.Mára azzal kell szembenéznem, hogy a legidősebb fiamnak jó ha van fél év munkája egy évben. A lányimnak kicsi koruktól a vágyuk az volt,hogy jogot tanuljanak.Tanultak is becsülettel. Tegyem hozzá Ők is 15 éves koruktól minden nyáron dolgoztak. Ma is az egyetem mellett. A középső már végzős.Szüleink egész fiatal korunktól már elmentek. Ketten építettük a jövőnket és neveltük a gyereket. Mára a létbizonytalanság ami körüllengi a minden napjainkat.Mind ez tisztességes munka mellett.Látván azt,hogy gátlástalan és aljas módon lehet csak boldogulni? Mikor minden tudás és felelősség nélkül az általunk megtermelt javakvaból hogyan és mi módon lehet embereket ellehetetleníteni.Szembesülnöm kell,ha boldogulni akar akkor ne e hazába tegye? Ne lássam Őket sem se az unokáimat? Vénségemre meg még a kezemet se tudja megfogni ha odakerül a sor? No ennyi elég! A fentiekben leírtak pedig ezekről szolnak. Emberi sorsok mik nem mindig saját magunk alakítunk.Mára meghatározzák. A csapból is ez folyik. Te piszok állampolgár ha ezt és ezt nem úgy teszed akkor ennyi meg annyi pénz meg börtönbüntetés jár neked. Mert mindig mi szívunk!!
@ili810: Úgylátom nagyjából egyformán gondolkodunk, és talán a sorsunk is hasonló.
Gyerekkorom óta azt hallom, hogy most még egy kicsit rossz, DE majd....
És ez a majd soha nem akar eljönni.
Egyetlen rendszerben sem.
Ps.: Mégegyszer elnézésedet, ha észrevettem volna, hogy hölgy Vagy, nem tettem volna megjegyzést. Üdv. Misi.
@misi46: Ja a rendszer.Mert képtelenek felfogni,hogy minden döntés és akta mögött emberi sorsok vannak,mivel nem lehet játszani.Remélem még megélem mikor erre sajna rálesznek kényszerítve,hogy belássák.Pártállástól függetlenül.Dühitő az emberi agy korlátoltsága. Ha leírod a szociális érzékenységet, rögtön a segélyhalmozókra asszociálnak.Sajna lassan tulnépesednek rajtunk azt nem vitatom.De 35-40 év munka után ne kukázni menjen már az ember. A nyugdíj ha lesz is éhen halni sok megélni nagyon kevés.
Az írás kurvajó lett megint, a kép szintén :-)

Én a magam részéről szívesen végignézem, ahogy Viktorék keresztbe szopatják magukat a visszamenőleges üldöztetéssel. Ezen csak bukni lehet. Ha később beismerik, hogy nincs lehetőség bűnvádi eljárásra akkor az ortodox híveit bukja. Ha megteremtik a jogi környezetet hozzá, akkor meg mindent. Itthon és külföldön is.
Fabius! Nagyon jó, bárcsak egy jóstehetség beszélne belőled. Remélem ez előbb - mint utóbb - be fog következni. Gratulálok!!!!
@Alamio: én azt nem értem, hogy az itt követelőzés helyett miért nem írtok ti magatok?

Te például miért nem írod le posztban részletesen, hogy a szocik hülyék, a kormányunk meg istencsászár? A lehetőség adott, ingyen is van, a kommenteid alapján ráérő időd és eneriád is lenne. Akkor meg írás helyett mit szipogsz ítt, hogy mások másképp látnak, másképp írnak mint ahogy te szeretnéd?
könnyebb cirkusz kreálni, mint értelmes ötleteket megvalósítani:

pl. ezzel kéne foglalkozni, nem ilyen fszságokkal, mint ezek jogi csűrés csavarások, és a múltba révedések....

Megdőlt a frankrekord: 240 forint felett járunk!
2011. augusztus 1. | 15:50
@Alamio:

Szakmaiságot azon kérjél számon, akinek ez a szakmája. Én itt nem médium vagy online lap, hanem egy blog. Egy webkocsma, ha úgy tetszik. Ahol nem kell píszískedni, lehetek akár egyoldalú, demagóg vagy a végletekig populista ha kedvem úgy tartja. Erre neked pont ugyanilyen lehetőséged van.

"mindketten úgy gondoljuk, hogy felelősségünk tudatában közzétesszük"

Te mit is teszel közzé? Mert írásaidat poszt formában nem találtam. Ha van, ide vele. Ha a kommentjeidre gondoltál, akkor még furcsább a dolog. Az igaz, hogy a blogszféra szerves része a komment. De ezek szerint ott is szakmaiságot várnál mindenkitől, jobbos és balos véleményezőtől egyformán? Már bocs, de az aktivitás mutatód alapján adja magát a kérdés: magad felé ez mikor lesz elvárás? Mert lehet nem voltam elég alapos, de én bizony nem találtam olyan kommentedet amiben elmarasztaló lettél volna a kormány dolgaival kapcsolatban.

Jó, Balázs József tahósága nálad is mínuszos, de arra is csak fél pontot adtam az utána következő: hangfelvétel? tejóisten szemforgatásért.
@kovi1970: Akkor hova lett az állami gazdaságok "ELADÁSÁBÓL?" származó bevétel?
@Cirbi: nem akarok elkiabálni semmit, mint legutóbb, de úgy néz ki szerda este - csütörtök délelőtt végre lesz belőle valami.
@kalaposinas: Az is tudjuk, kiké lettek a volt állami gazdaságok? Találgassunk, hogy melyik narancskomcsik nyúlták le? Mert ezt speciel a vörösök elöl a narancsosok nyúlták le... Nahát, az a fránya privatizáció! Remélem azt is felülvizsgálják és börtönt érte!
Ha-ha. Megint megjelent az agyatlan fidesznyik medve (ursus...).
Ez valamelyik pártirodáról írogatja a süketségeit, az már biztos.
A fidibolsi banda kinyírásra ítéltetett!
Magyarországnak sokmindenre volna szüksége, de egyvalamire nem: a fideszmaffiára!
Rohadék gecik, menjetek a pokolba és vigyétek a főgecit az élen!
@Fabius:

Kedves Fabius 2011.08.01. 14:46:39!

Köszönöm válaszod.

Megkeresem (ezúttal nem a Ti blogotokat használva), mi az a karakter sorozat, ami kiűz az "indexblogparadicsomból".

Ha én voltam, meg fogod tudni. Ugyanis érdekel, miként történik a vélemény formálás.
@Bergeroth:
" hogy lássam az arcát amikor felfogja, hogy végérvényesen és örökre elbukott."

- A Haza nem lehet ellenzékben.
Erős állam, erős ország, erős nemzet, Erős Pista. Csak orbáncvektor gyenge, de nagyon.
A geciség politikusi, államférfiúi erény.
O.V. geci, de gyenge, ettől méggecibb, a bandája is geci, az egész bolhacirkusz egy röhej lenne, csak mi döglünk bele, ha hagyjuk.
Jó kis írás.
Kár, hogy utópia.
Kedves Fabius!

mittudomén ártópetyás (jelenleg legfrissebb) blogján megismételtem az ezen a poszton tett bejegyzésem szinte szó szerint (2011.08.01. 12:45:21).

Néztem bloghut, a közéleti kategóriában akkor (és még mindig) 6. helyezett mittudomént (addig 2 db bejegyzéssel). Rosszat néztem.

Mittudomén gyomlálta ki kommentem :-/.
@Fabius: Kiforgatás amit művelsz, arra a kommentre egy az egyben emlékszem. Idézd csak be, boncoljuk fel!

És abból a pozícióból ahonnan most írsz (ez egy netkocsma) SEMMI morális alapod nincs Deutchot bírálni a twitterezéséért.
Ha úgy van ahogy te értelmezed, akkor ő ott egy munkáját levetett hivatalnok, aki úgy viselkedik, ahogyan akar.

Egyébként olvass vissza jobban, ha diszkreditálni akarsz: Schmitt Pál kinevezésekor annyit írtam (tartalmilag), hogy "Kérem a Fideszt hogy ezt ne"
Asszem épp itt.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: klasszikus toposz. A következőket mondta: "Olyan gazdasági politikát kell folytatni, hogy akár 14. havi nyugdíjat is lehessen fizetni."
Tehát nem igérte. Pláne nem direktben.
@Alamio:

De szar duma ez a "munkáját levetett hivatalnok" amit dajcstomi kitalált.

Van egy rossz hírem neked, és dajcstominak is:

Aki népképviseletre vállalkozik bármilyen formában, az képviseli a népet a ciklusa minden pillanatában. Úgy a hivatalában, mint a sajtóban, az interneten, de még akkor is, ha a környék szeme láttára a teraszon kúrja az asszonyt. Esetükben olyan nincs, hogyizé, most egy kicsit ezt leteszem és nem csinálom.

Ez maximum arra az arctalan kormányhivatalnokra érvényes, aki 8 óra munka után otthon magánember lehet, mert nem a nép képviselete, hanem a kiosztott feladatok végrehajtása a munkája.

Mellesleg nem a twitterezésért magáért, de még csak nem is a trágárkodás tényéért bíráltam dajcstomit. Hanem azért, mert külföldi diplomatával szembe tette ezt az én/te/mi Európa Parlamenti képviselőnkként. Engem így ne képviseljen senki, ha egy mód van rá.

Egyébként meg magyar állampolgárként, adófizető választópolgárként minden jogalapom megvan, hogy bíráljam politikusainkat az általam választott módon. Ehhez továbbra sem kérem se a te, se az ő jóváhagyásukat.

Cserébe meghagyom a jogot számotokra, hogy ez nektek ne tetsszen.
@ursus artos:

www.origo.hu/itthon/20060120orban.html
index.hu/belfold/orb8484/

Ha azt mondja, hogy olyan gazdaságpolitikát fog folytatni, amely lehetővé teszi a 14. havi nyugdíjat is, akkor azt én ígéretnek veszem, tudom naiv hülye vagyok.

HOPPÁ:

belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/140681/1

Orbán Viktor szerint reális a 14. havi nyugdíj egy cikluson belüli bevezetése
A Fidesz szerint reális a 14. havi nyugdíj egy cikluson belüli bevezetése - közölte a nagyobbik ellenzéki párt elnöke a Tv2 Tények Este című műsorában csütörtök éjszaka.

Orbán Viktor elmondta: a 14. havi nyugdíjat - a jelenlegi kormány által bevezetett 13. havi nyugdíjhoz hasonlóan -, évente egy-egy hét kifizetésével lehetne négy év alatt bevezetni. "Ha a gazdaság jobban működik, akkor ezt lehet gyorsabban működtetni, de az egy cikluson belüli bevezetést (...) mindenképpen reálisnak tartjuk, vállaljuk is" - hangsúlyozta.
@Fabius: Te nem hagyhatsz meg semmilyen jogot. Egyébként miféle hozzáállás ez? A jogot a jogrendszerünk hagyja meg, nem a Te személyed. Ilyen antidemokratikus lózungot ritkán ereszt el egy máskülönben értelmes ember.

A véleményem, hogy a munkádért - a fizetettért és nem fizetettért is - felelősséggel tartozol. Itt az olvasóidnak, máshol másnak. Semmi különbséget nem látok Deutch twitterezése, és a Te itteni szerepvállalása között, MORÁLISAN.
Jogilag van különbség, de nem észrevenni (szándékosan átsiklani) a párhuzam felett - nos ez az, amit vártam tőled (sajnos). Ugyanis nincs két ember- vagy te, Fabius polgári névvel ellátva, és van a véleményed. A kettő nálad külön út? Nos, nem. Jobb esetben.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: A fidesznyik memória csak a soron következő szíjgyártó gecibarom, cinikus, aljas sajtótájékoztatójáig terjed.
Olyankor cserélik a kliséket, csak azt a kis kütyüt akarják Hollywoodból beszerezni amit a jóöreg Toommy Lee is használt abban a filmben.
Tood azidegenkívülilényekmegminden. Man in Black? Talán...
@Alamio:

Antidemokratikus vagyok? Nemmondod :-D

Pedig újabb rossz hírem van számodra: ebben a közegben bizony én hagyom meg a jogodat a nemtetszésed kinyilvánítására. Egy pillanat alatt dönthetnék úgy, hogy elegem van a meddő vitából, a rám erőltetni szándékozott párhuzamból - nincs ilyen, akkor lesz, ha dajcstomi nem lesz képviselő, vagy én is ott ülök majd - sose fogok - mellette-, az igényedből, hogy a te elvárásaid szerint alakuljon a véleményem, ezzel együtt a blogon megjelent posztok tartalma, és tilthatnálak, moderálhatnálak.

Amíg nem teszem, addig:

1: bizony meghagyom a jogodat,
2: aligha lehetek antidemokratikus.

Mellesleg nem vállalok semmilyen szerepet. Leírom a véleményem, és hagyom megvitatni. Ennyit teszek és semmi többet.
@vitézlajszló: "Te nem hagyhatsz meg semmilyen jogot. Egyébként miféle hozzáállás ez? A jogot a jogrendszerünk hagyja meg, nem a Te személyed. Ilyen antidemokratikus lózungot ritkán ereszt el egy máskülönben értelmes ember.

A véleményem, hogy a munkádért - a fizetettért és nem fizetettért is - felelősséggel tartozol. Itt az olvasóidnak, máshol másnak. Semmi különbséget nem látok Deutch twitterezése, és a Te itteni szerepvállalása között, MORÁLISAN.
Jogilag van különbség, de nem észrevenni (szándékosan átsiklani) a párhuzam felett - nos ez az, amit vártam tőled (sajnos). Ugyanis nincs két ember- vagy te, Fabius polgári névvel ellátva, és van a véleményed. A kettő nálad külön út? Nos, nem. Jobb esetben."

Mosdathatod akárhogyan..

Dajcstomi politikus, ez nem egy 9-17-ig tartó meló, ahol kifele menet a cégtől az ajtó becsukása után magánember.

Nem

Ő politikus, ergo non stop a pártját képviseli és bárhol van ő Dajcstomi a Fideszes EP képviselő. Ez a munkakörrel jár csakúgy mint a vastag lé, a mentesség stb stb..

Ezt csiszolhatod és csomagolhatod bárhogyan, nem fog jobban kinézni, sőt minél jobban tepersz annál szarabbul néz ki a dolog.

De egy pillanatra legyen igazad és vizsgáljuk a te verziód szerint a dolgot.

Dajcstomi magánemberként lekiafaszozza az USA álláspontját képviselő embert, eztán standupcomedy-nek titulálja a megnyilvánulást.

Emberileg tök ugyanolyan szellemi kripli és erkölcsi ingovány mindkét esetben azzal a különbséggel, hogy nem volt rajta a Fideszes sapka. A Fideszt így is minősíti, hogy olyan ember van egy igen exponált poziban az EP-ben aki magánemberkén is a traktoron szocializált kocsmatöltelék diplomáciai érzékével bír.

Mondd miképpen védhető bármelyik verzió?

(Semmiképp sztem dobd is a témát)
@Squid: kicsit elcsúszott a címzés :D, amúgy igazad van, nagyon is....
@Squid: Bocs, de szerinten ezt valójában nem nekem szántad, azt hiszem. Én ilyeneket nem írtam, rossz helyre kattintottál, gondolom.
@Fabius: Annyi tellett tőled 8 sorban, hogy leírd, valóban moderálhatnál? :-DDDD

"Mellesleg nem vállalok semmilyen szerepet. Leírom a véleményem, és hagyom megvitatni. Ennyit teszek és semmi többet."

Ez egy paradoxon. Ha nem vállalsz szerepet, nem írod le a véleményed.
@Squid: Ahhoz, hogy értelmezz, nem árt értően olvasni.
Én nem tartom védhetőnek Deutch megnyílvánulását. A mondanivalója lényegét tekintve egyetértek vele (vö. ne szóljanak be belügyekbe), de a stílus nálam kiveri a biztosítékot.

Aminek felhoztam ezt, az egy PÉLDA Fabiusnak.
Ő azt mondja, hogy ha ledobja a munkát, leírhatja a véleményét, és ezáltal ő senkit nem képvisel, senkinek nem tartozik elszámolással.
Szerintem pedig morálisan (ahogyan Deutch is) mindenkinek, aki olvassa, elszámolással tartozik azért, hogy korrekt, körültekintő véleményt mondjon. Ez az írástudók felelőssége. jelzem, minden kommentelőre is igaznak gondolom ezt az állítást.
@Cirbi: @vitézlajszló:

Sorry urak Alamio-nak ment volna..
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: igen, ott a kulcsszó: ha a gazdaság jobban működik.
De a gazdaságot akkor nem Orbán irányította.
@ursus artos:

Ha a gazdaság jobban működik, akkor ezt lehet gyorsabban működtetni, de az egy cikluson belüli bevezetést (...) mindenképpen reálisnak tartjuk, vállaljuk is.

Elemezni mondatot nem tanultál meg?

Kérj meg valakit, értelmezze a leírtakat.
Bezony. tanulni és tanulni!
:)))
@ursus artos: "Ebből a romantikus Bajnai mentette meg az országot című előadásból ki kellene jönni, mert nem csinált mást, mint amit tehetett, illetve amit tennie kellett"

NoNo!

Mit nem adnánk most egy kormányért, amelyik "nem csinál mást, mint amit ... tennie kell" !!!
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Elemezni mondatot nem tanultál meg?"
Dehogy nem. Éppen ezért így írtam volna: Nem tanultál meg mondatot elemezni?
süti beállítások módosítása