Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/10/15/bekes-marton-nem-jo-blokkban-vagyunk-az-ertekrendszerunk-szerint-az-eszak-atlant... (2024.10.15. 20:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.07.23. 06:04 Fabius

Családvédelem: apukáknak lófasz

Címkék: fidesz munkajog családvédelem

Egy éve hallgatjuk a mantrát a Fidesztől a családvédelemről, és a gyermekvállalási kedv ösztönzéséről. Mert fogy a magyar, nem születik elég gyerek, és amúgy is, a család mindenek előtt. A család annyira fontos, hogy belebeszélnének a hétvégéik alakulásába, és akár erővel átformálnák vásárlási szokásaikat a kereszténydemokrácia nevében. Mondom, fontosak a családok és a gyerekvállalás. Amíg csak beszélni kell róla, pont addig.

Abban a pillanatban viszont, mikor dönteni kell a munkáltatóknak nyújtható előnyök és a családok érdekei között, akkor a feledés homályába vész minden családvédelmi lózung, amit agyvelőig igyekeztek az emberek fejébe tolni. Kormányunk új munkatörvénykönyvének tervezete tartalmaz pár érdekes fejezetet a családokra, főleg a gyereket vállalni most szándékozókra nézve. Hímsoviniszta módon hadd fájjon először a legpitiánerebb pont, az apák diszkriminációja. A jelenlegi szabályozás szerint ha gyereked születik, akkor a születést követő második hónap végéig jár az apáknak öt munkanap munkaidő kedvezmény, amiért távolléti díj jár.

Na, ez innentől nem lesz

Fizetés nélküli szabadság lesz helyette, mert Kedves Vezetőnk és kormánya úgy érzi, az a helyes családmodell, amiben az apák nem sürgölődnek a gyerekágy körül öt napot ingyen. Orbán Viktor és a családvédelmi intézkedések árnyéka ezentúl ott fog toporogni hisztis kobold módjára minden kispárnán, és toporzékolva fogja dolgozni hajtani az éppen megszületett ded felett merengőket:
További gyermekvállalási kedv növelő és családvédelmi tényező a kisgyerekesek kirúgásának megkönnyítése is. Az háromévesnél kisebb gyereket nevelőkkel már a védelmi időszak alatt is közölhető a felmondás, ráadásul a felmentési idő a védelmi idő lejárta után azonnal kezdődik. Vagyis eltűnik ez eddigi 15-30 nap, megkönnyítve ezzel is a munkáltató dolgát. Azokat a nőket, akik lombik programra járnak, kiteszik a védett körből. Nyilván, akiknek nehezebb a gyerekvállalás az átlagosnál, azoknak meg sem kottyan, ha ezentúl egy kicsivel még megalázóbb, és nagyobb szívás lesz, mint eddig.

Nem járnak jobban a család idősebb tagjai, a nagyszülők sem. Bár Kedves Vezetőnk nemrég még a szociális konzultáció eredményei fölött érzett örömében egyszemélyes vígszínházat játszott a parlamentben, mára kiderült, - amint azt várni lehetett - hogy az egész kizárólag az intézményes önfelszopás magasztos célját szolgálta, és semmi egyebet. A szociális konzultálók 91%-a támogatta a védett kor bevezetését, vagyis, hogy a nyugdíjkorhatár előtt 5 évvel csak különösen indokolt esetben lehessen felmondani a munkavállalónak. 91% ide, szociális konzultánsok akarata oda, ez a passzus bizony nem került be a munkatörvénykönyv tervezetébe. Kedves Vezetőnk szavahihetőségét és maradék hitelének utolsó morzsáit elcserélte a "különösen indokolt eset ojjan bonyolult munkajogilag" kifogásra a Nemzeti Giccspiacon.

Ráadásul, ha már belefogott, azért tett róla, hogy a nyugdíjkorhatár előtt lévők jobban megszívják, mint eddig. Ha már jobb nem lesz, legalább szarabb legyen - ez lehetett a mottó. Az ezen túl sem  védett korban lévőket elbocsátás esetén eddig egységesen megillette plusz három hónap végkielégítés, amit innentől majd differenciálni fognak aszerint, hogy hány évet dolgozott az elbocsátó munkahelyen. 5 év után egyhavi, 15 év esetén kéthavi, és 25 év után járna csak a háromhavi végkielégítés bónusz.

A munkatörvénykönyv tervezet alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy a családi érdekek : munkáltatói érdekek meccset utóbbiak nyerték, jelentős különbséggel. Ha ezt ebben a formában megszavazzák, akkor hiába nyüszítenek sírva zokogva családról, gyerekvállalási kedvről és fogyó magyarságról felváltva, annyira lesz az hiteles és őszinte, mint Paul Kersey mosolya a Bosszúvágy végén.

311 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr303090489

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kiscsalád az új normális 2011.07.23. 13:24:00

1960 előtt az emberi szenvedés egyik nagyon is általános formája volt, hogy egy nő élete során 10-20 alkalommal esett teherbe, abból megszült valahányat és túlélte a gyerekkort mondjuk öt. Akármilyen primitív is egy asszonyállat, az még neki i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyébként arra lennék kíváncsi, hogy mekkora lenne ursus arca, ha neadjisten ő is a debreceni munkatáborban kötne ki (velem együtt, ugye, mert nekem ezt már megjósolta). akkor hogyan magyarázná a nagyvezér bizonyítványát?
@redmonkey:
nehogyaztmonddmár, hogy te szívesen élnél ezekben a haldokló, szar, nyugati típusú jóléti társadalmakban!
@ursus artos:

Te elhiszed a bálványodnak, hogy a magyar szociális védőháló olyan bőkezű?

Neked nincs ismerősöd aki "nyugati tipusú jóléti tásadalomban" él dolgozik?

Tudod, hogy Ausztriában Németországban Angliában például mennyi a GYES?A nyugdíj?

Érdekesség, tudod hogy ezekben az országokban mekkora az államadósság?

Tudsz mondani egy országot aki a nyugdíjas társadalma egy részétől elvette volna az egész törvényesen megszerzett nyugdíját?
@redmonkey: egyetertek veled. kulonosen aljas dolog, hogy meg ideologiat is gyartanak a kinai rabszolga model bevezetesehez. a sok hulye meg, ismetli, tolunk tanul majd a nyugat, beee, beee
@Pendemonda:

Te nem értetted meg a poszt lényegét.

91%-a az oriási sikerként elkönyvelt szociális konzultációban résztvevőknek támogatta a védett kort.
És mégis!
@ratyiland: lassan kénytelen leszek, sok százezer honfitársammal együtt, annyi hogy nekem nem az egzisztenciális okok fognak dönteni, hanem hasonló, mint az 56-ban elmenekülteké :(
@vitézlajszló: "fidesznyik férgek erősködnek, a kisgecivel az élen, tudtommal."
rosszul tudod, de élj ebben a tudatban nyugodtan. biztos ezzel többnek érzed magad.
@redmonkey: "ahol nem a létminimum alatti minimálbér van"
Amikor 2002 előtt emelték 19-ről 50-ra, akkor is nyivákoltatok, hogy nem szabad így beleavatkozni, meg minden.
"európai szinvonalú Corvinus egyetem "
Igen???
@csib: A Hűvösvölgyi úton, a régi népkerti végállomásnál levő ovi is konténerekben van. Az egyik diósdi ovi is konténerekben volt.
Ez legyen a legnagyobb problematok... Jobbratolodunk. Ilyen az.
@lanyi: " a magyar szociális védőháló olyan bőkezű"
Ezt Bokros Lajos mondta, bocs!
@ursus artos:

Meg te az előbb:)

A kérdésekre meg nincs válaszod...

Egyébként a minimálbér emelésével mindig egyetértettem.
Te is?
Nem veszed észre hogy imádott bálványod ellentétben első uralkodásával, most éppen a minimálbér csökkentésére játszik?
Már te sem értesz egyet a minimálbér emelésével, mert a vezér azt mondja?
Csak azt nem tudom, hol van most az a sok barom aki ezt a törpét megszavazta az ország nyakára. Egy baromnak töb esze van mint neki. De mit akarunk Ő is az etnikumhoz tartozik.
@redmonkey: Egy ilyen senkiházi szolgának mindezt hiába magyarázod. Hétéves gyerekek is megértik azt, amit ez a megátalkodott fideszsöpredék nem akar megérteni.
Küldetése van a szarházi kis mocskos gennyládának, azt hiszi. A szervilis bandája várva a koncra, lihegve bólogat. A kutyámba több morál szorult, mint ebbe a rohadt bolsevik bandába!
@senior01:

Itt vagyok én szavaztam erre a kiváló vezérre.

Elhittem amiket hazudott, azt hittem különbek lesznek...
@Grigorij Pantyelejevics:
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,Az állam megfoghatatlan valami.Ezért nemtudod felelőségre vonni.Van az egyén meg a tömeg.Ezek alkothatnak családot,hordát,államot,királyságot.De a többség behódol és irányitásra vár.A tömeg vezetők nélkűl szanaszét csatangoló birkanyáj.
Ha szar a vezetője rossz irányba mennek és nemjutnak jó legelőhöz.Ha jó a vezető és jó irányba mennek akkor telirakhatják a bendőjüket.A többi csak duma ,ideológia.A megmaradás és fennmaradás törvénye nagyon egyszerű.Ha gyengevagy,rossz irányba mész ha nemvédekezel a kártevők ellen akkor alúlmaradsz.A nagytömeg legyőzi a kistömeget.Erősebb kutya ... szokták mondani.Az életben is az erősek jutnak előre és foglalnak el jobb poziciókat.Demokrácia arra jó hogy a felelősöket végképp netaláld meg és netudd felelőségre vonni.Lásd a mai napig egy nagykutya sincs rács mögött/nemis lesz!/Mig a személyes felelőség megfogható.Nó ezért is tudnak kirugni a munkahelyedről.
@lanyi: arohadt életbe!!!!!!

most azonnal kérj bocsánatot (légyszives:)
@ursus artos: Egyre többet tudunk meg a kisgeciről. Nem előnyös oldalát mutogatja a legyek ura.
Többnek? Tőletek? Uggyanmár!
@lanyi: mellesleg én is rá(juk) szavaztam amikor először és utoljára választáson voltam...
@fatia-negra:

Bocsánat.

De baszhatom:(
@GiaMarie: Miért lessz gyár még itt valaha: törpénk az utolsó lehetőséget is eljátszotta európa előtt- legalább 50 évre.
@ursus artos:
Oszt mond csak ha a segilyért lapátol sokszázezer ember akkor nyugodt vagy?Mert árkot tisztít,füvet nyir,seper!Ez nemváltoztat azon hogy nem termelőmunkát végeznek hanem továbbra is az adódból fizetik őket.SZEMFÉYVESZTÉS!Amig értékteremtő,eladható terméket nem termelnek addig ráfizetéses az egész.Csupán megnyugszol hogy csinálnak valami.Ésha két év alatt mindent kitisztítottak,felástak,lenyirtak mitfognak csinálni?
@lanyi: ok. nincs gond... én nem kérek, mert az elévült (a legsúlyosabb bűncselekmények is 20 év)

1990-ben volt
@lanyi: bocs hogy megkerdezem, de mondott barmit is?
Megmondom őszintén egy családtagom volt a legnagyobb csalétek a diktátor úr részéről.

Nők 40 év munkaviszonnyal nyugdíjba vonulhatnak.Gondolom ismerős.

Most ne kérdezze senki hogy a családtagomnak mennyi a nyugdíja.
Persze jelenleg is munkanélküli.
@lanyi: nem akarlak piszkalni, mert ertheto a magyarazat, de nem erzed, hogy az egy kicsit kadar rendszer izu igeret volt, amikor az inaktivitasi rata az egyik legfobb gond?
@somogg:

Persze nem volt program, de azért mondott sokmindent vezérünk a választások előtt.

Korrupció visszaszorítása
A zembereket érintő megszorítások vége
Nyugdíjak értékállóságának megőrzése
stb.

Na most ez mind hazugság volt.pont az ellenkezőjét teszi.
@bájgúnár: Figyelj, vedd észre, hogy ezek vagy teljesen hülyék, vagy mérhetetlenül aljasok!
Nincs más magyarázat a tetteikre!
@ursus artos: @vitézlajszló: Az biztos, hogy egy jól fizetett erőse és sürün seggnyaló .
@vitézlajszló:
de miért jó nekik, ha több millió zembert nyomorba döntenek? én ezt nem tudom megérteni :(
@lanyi: "Vége a nyugati típusú jóléti társadalmaknak".

Ez mit is jelent?

Kádár ugyanezt szajkózta,csak ő mindig azt mondogatta,hogy a kapitalizmus döglődik.Apám mindig szétröhögte magát rajta.SS
@senior01:

Azt próbáljuk meg statisztikailag igazolni, hogy minden családban, illetve egy család közelebbi rokonságában (unokatestvérig pl.) van-e legalább egy
- rendőr
- tűzoltó
- munkanélküli
- minimálbéres
- tanár
- orvos
- devizahiteles

A személyes sorsok ismerete, ha a családban van, sokkal jobban átélhetővé teszi azokat a tragédiákat, amiket a zor-báni intézkedés okozott.

Aki a családomat bántja, azt én nem fogom szeretni.
@vitézlajszló: vagy kezükben a bölcsek köve /tudom ennek az esély szinte nulla :D/
per pill a bölcselet nincs, a kő is a fejük helyén tanyázik, de legalább kemények
@lanyi: a korrupco az ok, de az embereket erinto megszoritas vege mondattol elonti az agyamat a ver. ha az emberek fogyasztottak el, ki fizesse ki? mindegy, most mar belattad, hogy hibaztal.
@somogg:

Egyetértek az aktivitási ráta az egyik legnagyobb probléma.
Ezt egyébként a vezér is elmondta a kampányban.

De az aktivitási ráta emeléséhez nem arra van szükség, hogy mindenki közmunkát végezzen.
Attól nem növekszik a GDP hogy 100.000 ember az árok partján kapirgál.Ezt gondolom te is belátod.
Valódi munkahelyeket kell teremteni, de erre még nem látok példát a kormány részéről.
@lanyi: Kanadában, ha sosem dolgoztál, 70. életéved felett mindenféleképpen kapsz nyugdíjat- és nem alamizsna szintűt.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: nálam stimm, kb duplázva
+ vállalkozó
+ közalkalmazott
+ nyugdíjas
+ pályakezdő
+ kisgyerekes
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Igazad van. Számolj hány rendfenntartó van? Ezt a számot átlag 6 szorozd meg. Viktornak biztos bukta 2014. És örüljőn ha nem a Hágai Bíróságon kőt ki - nép írtás vádjával!
@lanyi: valódi munkahelyet kétféleképp...

1. polgárosodás, családi vállalkozások (kkv) stb... ezek elég rugalmasan találnak MINŐSÉGI piaci réseket ezért stabilak tudnának lenni... ez egy 500 éves program lásd (német-osztrák-svájc stb) tehát a diktátorunk korlátozottabb életkilátásai miatt nem jáccik...

marad amit ő is választott
2. a megdrágult kínai munkaerő alá menni munkavállalói "feltételekkel"... ez eddig ok...
aki többet akar és tisztességesebbet az megy külföldre...
azok helyett jönnek a kiskínaiak... és marad néhány magyar paraszt is...

tehát lesz sok munkahely Európa kín(á)ja leszünk...
@senior01:

Igen.
Ezért is mondtam a blogot olvasó vezérimádoknak, hogy a mi szociális védőhálónk nem irreális.Inkább szerény.
@lanyi: ahogy mondod, a kozmunkat en is hulyesegnek tartom. egyertelmu bizonyitek, hogy ez a felkegyelmu a kezi vezerlesen kivul semmit nem tud elkepzelni. az kormany strategialkotasi feladatarol nem is hallott
@senior01: bár így lenne, a hatalom megtartásában szuperek, bár mást csinálnának ennyire jól
@senior01: "Viktornak biztos bukta 2014"

ezért nem kockáztat... nem lesz ellenfele... kinyírja...
illetve az ellenzéke kiabálhat a munkatáborokban, nem sokan fogják hallani...
Szakértő kormány kellene már!
Gratulálni szeretnék minden fidesz-szavazónak.
@fatia-negra:

Sajnos igazad van.

A vezér azt találta ki, hogy a magyar munkarőt olyan kiszolgáltatottá, alulfizetetté teszi, hogy a multiknak megérje ide költözni.

Csak ahhoz hogy kínaisodhassunk, diktatúrát kell teremtenie itt is, mint ahogy kínában van.

Orbán most építi ki a diktatúráját, csak a társadalom ezt nem veszi észre.
Amikor majd észreveszi már késő lesz.
@lanyi: így van pontosan, a következő lépés különutas EU-zás, késöbb a kilépés az EU-ból
"Európán kívül is van élet" /hogy milyen az más kérdés, főleg egy Európai országnak..../
A Boney M - One Way Ticket‏ cimu notat kuldenem minden fidesz szavazonak es annak aki szereti. :)
@ratyiland: Valószínűleg nem érdekli őket. A terrorelhárítók milliárdokért gyakorlatoznak a kimenekítésükön. Itt akkora terrorfenyegetettség nincs, ami indokolta volna a szervezet létrehozását ennyi pénzből.
Pintér ellenben megmondta az elején, hogy éhséglázadások fenyegetnek.
Ha nem is éhség-, de lázadások várhatók. A munkatáborok létrehozásával megássák a sírjukat a narancsbolsik!
@lanyi: a tarsadalom nem veszi eszre. de Te igen:)

amugy apukaknak lofaszt 5 nap ingyen kocsma
@Cirbi: Ja, kemények, mint a krumplicukor!
A fejük kőből, az agyuk vízből, a tökük lekvárból, az értékrendjük.....a semmiből.
ja amugy itt egy kezdo munkasnak elso munkaevben 0 fizetett szabadsaga van
a masodiktol indul 5-el
szulesnel a noknek valami 2 honap jar
halalesetnel van 3 nap
5-6 nap igazolas nelkuli betegszabi evente
tetszettek volna tovabb epiteni a szocializmust
@ursus artos: Tényleg vége?
Vagy csak vezíred beszélt szokásos elmebeteg faszságokat, vagy hazudott tudatosan a hozzád hasonló agyhalott papagájoknak?
Mint munkáltató: Szerintem a munkavállalók mocskosul el vannak kényeztetve Magyarországon.
Példa:Havi 40 ezret fizetek a dolgozó után ilyen -olyan járulék (köztük eü-i) formájában. Az ember lebetegszik 3 hétre. Ki fizet neki? Természetesen én, 100% bért. De mi a faszér?
@hagyma:
Obama is csinált szociális konzultációt? Elmondta, hogy a nép (válaszadók) 91%-a évi 40 nap fizetett szabadság mellett van, majd másnap leviszi a szabit 20-ról 5-re?
@hagyma: hát te mit csinalsz ott kint, amikor itt van a kánaán :) feltételezem a magyar minimálbér feletti keresetrészed utalod jó fidesznyik módra az államadósság-alapba. Kb mint a nagyvezír, mi? :) "Mindenkinek nagyon nehéz lesz, vége a jóléti társadalomnak!" (apróbetűs rész: "Persze mindez rááánk nem vonatkozik muhehe")
@lanyi: nem érdekel senkit... 1011 éves feudalizmusra a fides tudott építeni... nagyon sok a paraszt, és nagyon BUTÁK az emberek...
biztos sok Ady t (+József Attilát Petőfit stb) olvasott OV...
+1984-et +Állafarmot stb
erre rá is erősítenek... nehéz lesz visszakapaszkodni...

az értelmiségnek ennyi a felelőssége... majd mondhatjuk, hogy mi megmondtuk...

persze hogy késő lesz...
ezeket nem hogy leszavazni, de elzavarni is nehéz lesz (lásd meggyes)

ennek nem lesz jó vége...

nagyon sok értelmes ember fog addig külföldre távozni...
nehéz másképp a gerincet megőrizni...
@biohouse: így van, szerintem aki lebetegszik, annak semmiféle táppénz nem jár, SŐT állami egészségügyi ellátást sem adnék, sőt: ott dögöljön meg a lusta xar ahol van. A magadfajta élősködő szarházi kizsákmányoló geci, aki éhbérért foglalkoztatja a dolgozókat és hátradőlve szemléli a munkájukat az audi terepjáróból, miközben valamiféle isteni adományosztásnak tekinti az éhbért amit kioszt azoknak akikből szarrá gazdagodott...hányok bazmeg Van pofád kinyitni a szád és panaszkodni? Hát kabbeafaxom!
@redmonkey: nincs itt a kínaán...

mégcsak félúton vagyunk... MINDIG félúton vagyunk...

most nem érdemes kiszállni... főleg nem a rohadó impelistákhoz...
@biohouse: csak közbevetem: a munkavállaló is fizet valamicskét, a nagy peh az, hogy van egy fekete lyuk a rendszerben, ami beszippant mindent és szinte semmi nem jön vissza belőle, ezt hívjuk államnak, per pill éppen narancsos mázas vezényló tábornok és zrt-je ügyködik a zsebek tömködésén...
@biohouse: Havi negyvenezret hmm. Szerintem belépődíjat is kérhetnél a melóstól :)
Nem vagy te egy kissé elszállva?
Nettó százat sem fizetsz (legálisan) a melósnak és ő van elkényeztetve? (Már, ha negyvenet fizetsz utána.)
Gondolom, kiszámoltad már, hogy mennyit termel neked a rabszolgád, ha nem érné meg, már nem lenne ott. Munkáltató Hülyeországban rabszolgatartó gazember (tisztelet a kivételnek). A baromarcú államot nem kérdezitek meg végre, hogy az élőmunka terheit mikor szíveskednének már érdemben csökkenteni?
A beteg ember meg dögöljön meg ugye? Tőle is levonják a bére kb. tíz százalékát eü.-re, de ez téged ne érdekeljen, hidd csak, hogy te vagy a jóságos vállalkozó, aki egyébként, ha Hülyeországban meg akar élni, egyben csaló.
@redmonkey: Az ilyeneket valami ketrecben kéne mutogatni basszus!
Ezek akkora faszok, hogy nem látnak már a nagy arcuktól, meg az összecsalt, összelopott szaros vagyontárgyaiktól.
Értékrendjük: zéró.
Erkölcsük: zéró.
Becsületük: zéró.
Tisztességük: zéró.
Ők maguk, meg a szaros pereputtyuk: duplazéró.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
ez gondolom 200 eve igy van, nem Obaman muli, remelem jvore csereljuk /eletemben eloszor valaszthatok:)/ azert a tobbesszam
@redmonkey:
en kerlek szepen dolgozom mint allat a megelhetsert, es iden nekem is 5 nap fizetett szabim van, mert munkahelyet valtoztattam tavaly...
50 evesen
joreggelt mindenkinek:)
/ja nem utalok haza, de a 20 ev utan jaro nyugdijamrol nagylelkuen lemondok majd/
@vitézlajszló: @Cirbi:

Ne szedjétek nagyon szét biohouse-t, mert sajnos nem mond hülyeséget.

Nálam minden alkalmazott 145 nettót keres, ami nekem tokkal vonóval 231.300- ba kerül havonta. Ebből 51.300 a járulék amit a munkavállaló után fizetek, a többi levonás a ti szja, eü, nyugdíj, stb befizetésetek. Ezzel itt:

www.nettober.com/

faszán meg lehet nézni, kinek-mi-mennyibe kerül.

@biohouse: az addig rendben van, hogy a járulékok az égig érnek. De, ha már annyira nagyvonalú sem lehetek, hogy szülés után adjak öt nap extra szabit a melósomnak, akkor inkább becsukom a boltot.
@Fabius: "Mint munkáltató: Szerintem a munkavállalók mocskosul el vannak kényeztetve Magyarországon."
Ezért a mondatért "szedtem szét" és mindenkivel szemben ehhez fogom magam tartani.
Aki a dolgozó, értéket teremtő embert semmibeveszi, az nálam senki!
@vitézlajszló: rossz a szemléleted, lézerjani megmondta, hogy ki a senki. Az a vicc, hogy az "akinek semmije sincs az annyit is ér" gondolatmenetet egy szintén semmittevő, élősködő, sosem dolgozott mszp-s politikustól kellett végighallgatnom egy társaságban. Nem sokon múlt hogy ráborítsam az asztalt, de amit kapott az arcába azt asszem nem fogja elfelejteni soha többé, fület-farkat behúzva le is lépett szerencséjére.
@redmonkey: Tudom, hogy rossz a szemléletem. Ha jó volna, nem itt szarakodnék, hanem minimum valami parlamenti bizottságban tenném a semmit :)
@vitézlajszló: na igen :) btw mindig azt mondtam: csak az tud igazan velemenyt formalni valamirol, akinek valamilyen szinten volt koze a dologhoz. Na ezert borulok ki minden egyes alkalommal amikor ormany meg szargyarto professzorok a munka becsuleterol, meg a munka vilagaba torteno visszavezetesrol predikalnak, mikozben egyreszt soha a budos eletben nem dolgoztak, masreszt pontosan ellentetes szellemu donteseket hoznak. Voltam szabad szellemi fogl, vallalkozo is 9 evig, alkalmazott, munkanelkuli, hivtak politikusnak is (oklendezve mondtam nemet), vegeztem fizikai munkat is, tehat hianyzik belolem sajna a torzult szemlelet (pl. gőgös munkaadói/megalazott sértett dolgozói egyoldalú világkép)Eleg nehez ugy politizalni, vagy egyszeru velemenyt formalni hogy a sajat kozvetlen onos erdekek ne hatarzonak meg a tudatot minimum kozvetett modon, ezert nem hibaztatok senkit, de hogy a kormanytagok donteseit is egyetlen szempont vezerelje: a sajat zsebuk, az verlazito, foleg annak az ősi alapelvnek a figyelembe vetelevel: a tehenet amit fejsz taplald, gondozd, mert ha ehendoglik te is ehedoglesz. Itt egyesek azt hiszik nyugaton ksiebb a korrupcio, hat egyaltalan nem, sőt.. csak ott felfogja a vezeto reteg: az elegeett tarsadalmat konnyebb megvezetni, es kihasznalni. Ezek az őstulkok meg a nagy dölyfösségben azt gondoljak mindent megtehetnek. Eddig ugylatszik ez igy is van.
@redmonkey: Sajnos nagyon igazad van! A Lajtán túl is lopnak, nem is keveset. Két különbség: ha lebuksz, neked többnyire annyi, másodszor valóban nem nézik teljesen hülyének a népet és juttatnak javakat arrafelé is, nem semmizik ki teljesen a tömegeket, nem döntik őket a teljes reménytelenségbe. Főleg ennyire ordas, pofátlan, alantas, cinikus módon nem hazudoznak főtevékenységként.
@senior01: "Viktornak biztos bukta 2014"
Biztos kihúzza 2014-ig?
No nem arra gondolok, hogy itthon lázadással, aláírásgyűjtéssel, vagy bármi módon megbuktatnák, hiszen a magyar lakosság érdekérvényesítő lépessége kritikán aluli.
De mondjuk jó esélye van a gazdasági csődnek a "sikeres" adósság visszaszorítás okán.

És akkor már lejár a "előző nyolc év" szlogen, jöhet a vicc szerinti "írj három borítékot" megoldás.
@Kompli: én másfél éve ezt jósolgatom (nemcsak viki a pánk miatt)

államcsőd+ polgárháború...

de kíváncsian várom...
hogy ezek létezhetnek e egyáltalán a feudális országban...
ez a birka nép nem fog ezek ellen semmit csinálni, az elmúlt 1 év alatt ezek a bűnözők rájöttek, h bármit megtehetnek!
@Dexter007: ha 1 éven belül nem lesz "esemény" csak nyelnek...
akkor már tényleg érdemes lesz az "elutazáson" gondolkodni...
@fatia-negra: tényleg nem lesz más lehetőség, az első regnálásuktól is hányingerem volt, de amit most csinálnak, az szerencsésebb fejlődésű országokban btk minősített eset. itt egy rabszolgatartó diktatúra van épülőben, 3 év múlva Szomália is Kánaánnak fog tűnni innen...
@Dexter007: a btk onnan indult, amikor az alkotmány 2§ a hatalom TELJES mexerzésére tett első lépéseket megtették...

szerintem nem sok idejük lesz fellebbezni...

de a magyar nép BIRKA... tehát majd meglátjuk... kiszámít6atlan
@fatia-negra: szerintem nem sok idejük NEM lesz fellebbezni...
Én csak egyet nem értek: hogy ...szba' van az, hogy a zemberek még mindig nincsenek tízezerszámra az utcán??? Szerintetek meddig lehet ezt még megcsinálni a sok birkával??? A sok tyúkeszű marha disznó módra hagyja magát tetvek által vágóhídra hajtani. (Így hirtelen nincs több állathasonlatom.)
@Fabius: én is a stílus és egy kicsit egyoldalú szemlélete miatt szólaltam fel...
@BigBlueI: fásultság, és nincs összefogás, és szétforgácsoltak az ellenzők /sajnos/
@senior01: "nép írtás vádjával!"
ezek teszik komolytalanná a véleményedet.
@Fabius: "De, ha már annyira nagyvonalú sem lehetek, hogy szülés után adjak öt nap extra szabit a melósomnak, akkor inkább becsukom a boltot. "
Höhö, persze, persze...
Na ez a nagy lózung barátom.
@vitézlajszló: Az én vállalkozásom momentán veszteséges. A piac diktálja a munkaerőárakat.
De pl egy cigány akkor se jönne el 100 ezerért dolgozni, ha éhendöglik, úgyhogy mindenkinek megvan a szabad választása.
Mellesleg: Még ezzel a bérrel sem biztosítható a nyereség a jelen gazdasági környezetben.
Mondandom lényege: én fizetek, biztosítást fizetek, egy állami rendszerbe, amiért semmit sem kapok. Azért fizetnék az államnak biztosítást, hogyha a dolgozóm lebetegszik, akkor a biztosító fizessen neki, ne pedig én. Kapito?
@redmonkey: Nomen est omen: Te egy vérbuta komcsi vagy. Nehéz lesz veled zöldágra vergődni.
Tehát butakomcsi barátom: én fizetek a biztosítónak, aztán nem kapok érte cserébe semmit. Azt mondom, ha már fizetek biztosítást, akkor a biztosító fizessen a dolgozónak biztosítási esemény (lebetegedés) esetén. Tehát nem mondtam, hogy a dolgozó ne kapjon semmit.
Másik. Megszoktad a kommunista jólétet. A munkahelyeket a vállalkozók teremtik saját anyagi kockázatukra. Te még ilyet nem tettél az biztos. Fogalmad nincs arról, hogyan lehetne egy nyereséges vállalkozást működtetni, és ahhoz hogyan lehet pénzt szerezni. Mert elárulom, én a nulláról kezdtem. (És kölcsöneim összege most is 40 millió felett van.)
Neked 2 választásod van: újra kommunista diktatúrát csinálsz vállalkozók nélkül (bukás), vagy beállsz a sorba és elkezdel melózni annyiért, amennyit a munkád ér. Hasonlíthatod magad a munka nélkül élőkhöz, vagy a kínai munkásokhoz.
Mellesleg: nekem se 8 órás munkaidőm, se hétvégém, se szabadságom jelenleg nincsen. Persze bízom magamban, hogy be fog érni a munkéám és akkor megérdemelten lesz jobb sorom, mint neked.
@biohouse: ez ott működhet, ahol a társadalmi és gazdasági környezet lehetővé teszi a boldogulást, na ez az ország nem az. Itt még mindig osztályHARC van vízionálva, báj vezényló tábornok, na harcban a tisztesség eddig soha nem boldogult...........
@biohouse: "Nomen est omen: Te egy vérbuta komcsi vagy. Nehéz lesz veled zöldágra vergődni.
Tehát butakomcsi barátom: én fizetek a biztosítónak, aztán nem kapok érte cserébe semmit. Azt mondom, ha már fizetek biztosítást, akkor a biztosító fizessen a dolgozónak biztosítási esemény (lebetegedés) esetén. Tehát nem mondtam, hogy a dolgozó ne kapjon semmit."
a komcsizásod szánalmas, ráadásul nagyon rossz emberre hánytad ki magadból, dehát ezt vikiéktől és híveiktől megszokhattuk. a betegszabadság első 15 munkanapjára eső részt fizeted te (összesen egy évre) a maradékot a TB, de gondolom ahogy az 5 napos "apaszabadság" OEP téritest, errol sincs semmi fogalmad és a nagyeszű könyvelőd sem vilagosit fel erről sem(remélem azért ő tud róla)
"Másik. Megszoktad a kommunista jólétet. A munkahelyeket a vállalkozók teremtik saját anyagi kockázatukra. Te még ilyet nem tettél az biztos. Fogalmad nincs arról, hogyan lehetne egy nyereséges vállalkozást működtetni, és ahhoz hogyan lehet pénzt szerezni. Mert elárulom, én a nulláról kezdtem. (És kölcsöneim összege most is 40 millió felett van.)"
ez egy egyszerű tudatlanságból fakadó hazugság, javaslom keresd fel a ksh oldalt és tájékozódj, az hogy a pubban a hozzád hasonló 8 átalánosos "munkahelyteremtők" ezzel a hülyeséggek etetik egymást egy dolog, és egy másik dolog a valóság: a legnagyobb foglalkoztató az állami bürokrácia, utana a multik, majd a sor végén a vállalkozók és ev-k. 0-ról kezdeni mindenki tud, kölcsönt felvenni szintén. melyikre kellene annyira büszkének lenni? esetleg melyik volt akkora sziszifuszi munka?
"Neked 2 választásod van: újra kommunista diktatúrát csinálsz vállalkozók nélkül (bukás), vagy beállsz a sorba és elkezdel melózni annyiért, amennyit a munkád ér. Hasonlíthatod magad a munka nélkül élőkhöz, vagy a kínai munkásokhoz."
ELKEZDEL? te tudatlan műveletlen ökör... már kezded (bocs, hogy a te nyelveden szóljak kezdel)az annyitérsz szöveget te is?
"Mellesleg: nekem se 8 órás munkaidőm, se hétvégém, se szabadságom jelenleg nincsen. Persze bízom magamban, hogy be fog érni a munkéám és akkor megérdemelten lesz jobb sorom, mint neked." ha jól sejtem építési vállalkozó vagy, felvetted a hitelt, megkötötted a szerződéseket, most a melósok felépítik a társasházakat, majd várod, hogy megvegyék és visszafizesd a kölcsönt/learathasd a hasznod. Ha bebukna az egesz, akkor felszámolod a kft-t és mosod kezeid. 0 kockázat, max haszon. Majd elkezdelek sajnálni ha lesz egy kis időm, azonban egyet sose felejts el: a munkás, akit foglalkoztatsz ugyan fosik tőled, mert te fizeted, de nem robot és ha nagyon geci vagy vele ugy pofánbasz hogy a fal adja a másikat.
@BigBlueI: gondolom, mert úgysem lenne kire-mire cserélni ezt a válogatottat. én legalábbis még mindig tanácstalan lennék fülkében, utcán egyaránt.
@redmonkey: Biztos olyan is van , akiről írsz, de én sem építési vállalkozó nem vagyok, se Audi terepjáróm nincs.
Tehát te kijelentesz rólam dolgokat, hamis tényeket, és ezzel kéne vitatkoznom. Miért tenném.
A vállalkozót az különbözteti meg a magadfajta állami bürokratától, akinek csak jogai vannak, kötelessége nincs, hogy kockázatot vállal.
Pl hitelt vesz fel, vagy a saját vagyonát kockáztatja. Mondd ki nyugodtan, hogy kis és közepes vállalkozókra nincs szükség, ez lehet egy nézet, én ezzel nem fogok vitatatkozni.
Én csakis azt mondtam, hogyha járulékot fizetek, akkor betegség idejére a biztosító fizesse a dolgozót, ne a járulékfizető vállalkozó. Ez a véleményem.
Másik: miért kéne a vállalkozónak a társadalom szociálpolitikáját a nyakába vennie. Miért kéne nekem fizetnem öt napot az apának, mert gyereke születik? Ha az állam úgy dönt, hogy ez egy fontos dolog társadalmilag, akkor fizesse ő. Teljesen jogosnak érzem, hogy ezt a kedvezményt visszavonják, fizetek eleget az államnak, van miből.
Különben remélem ez az első 15 nap betegszabadság is eltűnik a kommunista süllyesztőben.
@redmonkey: az amennyit a munkád ér, szimpla közgazdasági jelentésű, szemben Lézerjani mondókájának erkölcsi jelentésével.
@redmonkey: Az állam mint munkaadó: kommunista csökevény. Kontraproduktív, értéket nemteremtő teher. Picsába vele.
@redmonkey: 0-ról kezdeni mindenki tud, kölcsönt felvenni szintén. melyikre kellene annyira büszkének lenni? esetleg melyik volt akkora sziszifuszi munka?

Azért ez így hülyeség.
Azzal együtt, hogy értem, min akadtál ki, és igazad van benne.
@Könnyen elkaptuk, uram!: "Azért ez így hülyeség." vs "Azzal együtt, hogy értem, min akadtál ki, és igazad van benne."
Igaza van a hülyeségben? WTF?

Vajon, hogy lehet igaza, ha nem is ismer, és olyasmit állít, ami tényszerűen nem igaz.

Várjunk csak! Min is akadt ki VörösBunkó?
@biohouse: se nem vagyok kommunista (bár ez a szó feltételezem nálatok a hülye szinonimája), se nem vagyok állami bürokrata, te viszont sötét vagy mint az éj :) mivel vitázni csak minimális értelmi szint felett lehet ezúton búcsúzom tőled
@fatia-negra: Én félek az ösztől- egyre több fegyver van- engedély nélkül- kézben! Akinek van az előbb -utobb használni akarja.
@biohouse: Mai körülmények között ne biz benne. 1996-tól vagyok vállalkozó- de egyre rosszabb. Volt 120-fős varrodám, 25 fős müszaki cégem- ma ketten vagyunk, így azt mondom közepes módon megélünk.
@biohouse: Azon, hogy volt egy olyasmi kijelentésed, hogy:
Mint munkáltató: Szerintem a munkavállalók mocskosul el vannak kényeztetve Magyarországon.

Hát ezen. Az elvonások ugyanis a munkavállalót is sújtják. Tehát az állam lenyúl, nem ad vissza a dolgozónak, a vállalkozó meg nem tudja tisztességesen üzemeltetrni a cégét. De ez nem a dolgozó hibája!
@biohouse: Vajon, hogy lehet igaza, ha nem is ismer, és olyasmit állít, ami tényszerűen nem igaz.

Tehát két különböző dologra reagáltam, bár mindkettő a kettőtök levelezésében volt.
Az viszont hülyeség, hogy 0-ról kezdeni, hitelt felvenni mindenki tud!Csak sértegetni akart.
@Ingerlékeny Banya: ...a 'szakértőkből' elég, inkább hozzáértő kellene! Nem? :D
Azért az anyukákról se feledkezzünk meg: gyerekmonopoly.blog.hu/2011/08/01/mi_lesz_veled_gyerekvallalas

Szeressük ezt az új tv. tervezet, megint egy agyalágyul barom ámokfutása.
süti beállítások módosítása