Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Ma született bálvány: mondod te:))) na lépek, me holnap meló van nekem. veled ellentétben! jó... (2024.11.24. 20:23) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.06.16. 06:06 Fabius

Bohócfóbia

Címkék: fidesz orbán viktor szakszervezetek bohócforradalom

Csak feküdt az ágyban és hallgatta a csöndet. Gondolatok cikáztak a fejében, vadul dübörögtek az idegpályáin, fülében tamtamot vert dobhártyáin a saját vére. Ideges volt és feszült, érezte ahogy a félelem verítékcseppjei elindulnak a hajtövétől, keresztül bucskáznak a ráncain, és idegesítő pottyanással landolnak a párnán.

Félt.

Nem sokszor esett ez meg vele életében, talán, ha néhány esetre emlékezett. Most meg itt fekszik bénultan, álomra, pihenésre képtelenül. Mert holnap jönnek a festett arcukkal, a színes ruháikkal, a rémisztő mosolyukkal, az ormótlan cipőikkel, piros orrukkal, és visszaveszik. Tőle. Gúnyosan röhögve, szándékkal megbántva a számára legszentebb dolgot.

Lehunyta a szemét, de meg is bánta rögtön. Már gyerekkorában is utálta a cirkuszt, apja mindig az első sorba szerzett jegyet a pártirodán, és naná, hogy őt pécézte ki magának a közönségnek mórikáló rohadék paprikajancsi. Utálta a széles vigyorát, a pirosra festett száját, a púderszagot amit árasztott magából, és a rikácsoló röhögését is. Utálta ahogy kicibálta a porondra, utálta, hogy lespriccelte a mellényzsebében lévő művirágból olcsó kölnivel, de legfőképpen a röhögést utálta. A közönségét, akik nyálhabot fújtak egymásra, úgy nevettek. Rajta. A szerencsétlenkedésén, a kelletlen viselkedésén, kislányokat idéző zavarán. Nézte a szüleit akik pengére szorított szájjal ültek és őt bámulták, és a te most jól érzed magad kisfiam(!) kifejezés ült az arcukon.

Nem bírta tovább a retinájára égett képkockákat bámulni, kinyitotta a szemét és a távkapcsolóért nyúlt. Életre kelt a képernyő, akció filmet mutattak, ahol egy helikopter üldözött valami autót vadul. Ez kell neki, egy kis csihi-puhi, amivel levezetheti a felgyülemlett feszültséget. Peregtek a kockák, majd a jelenet tetőpontján a helikopter ajtaja mögül hirtelen kinézett egy festett arc. Fakkjúbazmeg! -ordította halkan, mert úgy megijedt tőle, hogy leverte az éjjeliszekrényről a vizespoharat. A Bohóc, mi?! Megazanyátok - nyúlt a távkapcsolóért, és odébb lökte eggyel a csatornaváltót.

Szakadó esőben sárga esőkabátos kisgyerek papírhajót ereget a vízen. Ez jó lesz - gondolta - a család meg a gyerek látványa megnyugtat. A papírhajó a csatornanyílásban landol, a klapec meg igyekszik kiszedni belőle, amikor felbukkan a festett arc. Megragadja a gyereket, és abban a pillanatban ragadozó szájú vérbohóccá válik ott helyben a kanálisban. Ültében ugrott egyet hátra, fejét beverte az ágytámlába, és még percek múlva is sípolva szaporázta a tüdejébe a levegőt befele. Elöntötte a veríték, malacka mintás pizsamája rátapadt a testére, és viszketett a sótól minden testhajlatában.

Egyik kezével a tarkójára nőtt púpot tapogatta, a másikkal reszketegen nyúlt a távkapcsolóért. Köztévé bakker, az kell ide! Csupa unalmas szar műsor, vagy ismétlés az archívumból, vagy őt isteníti valamelyik hűbérese. Tévedhetetlenül találta meg a gombot, és míg elmerült az önsajnálatban fölcsendültek az ismerős sorok: - Mélyen tisztelt publikum, kéretik egy kis csend! Ki nem szökött meg eddig, most már maradjon is bent! Nem akart hinni a fülének és a képernyőre meredt: itt is baszki, itt is festett arcú Ripacsok kísértenek az éjszaka közepén? Hát hol vagyunk? Hogy Szalai Annusmaris szabályozza meredtre azt a mocskos pofátokat! Mit képzeltek ti? A Bohócforradalom hajnalán nincs ebben az országban egy kurva csatorna, ahol ne bohócokat adnának szakmányba? Hogy rogyjon rátok Szima Judit az utolsó dekáig!

Kiugrott az ágyból, átszelte a szobát, kirántotta a függönyöket és kilépett a hűvösbe. Hajnalodott. Lenézett a városra, nézte ahogy a fények elhalványulnak lassan, és felvirrad a nap, mikor minden szimpla genyózás ellenére bohócok lepik el a belvárost, szavazófülkékben fogják emberek visszavonni a bizalmat tőle, és gúnyosan röhögnek majd rajta. Kisfiú volt megint. Ott állt a porondon a molyirtó szagot árasztó festett pofájú mellett, arcán olcsó kölni helyett a könnye csorgott lefelé, és azért imádkozott, hogy legyen már vége.

A szomszéd gyereke bukkant fel a kapuban kezében pórázzal, és a reggeli sétától utálkozó kutyáját hívogatta egyre - Bumeráng! Bumeráng! Hol vagy te véreb? A név hallatán úgy érezte magát, mint akit Madár vágott pofán. Keménykalap és krumpliorr? Még az utcán is, a szomszédjában is?

Magába roskadva vonta le a nyilvánvaló tanulságot: olyan ez a film is, mint a miniszterelnöksége. Eggyel kevesebb ismétlés is elég lett volna belőle.

208 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr1002987961

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óriási siker a szociális konzultáció! 2011.06.16. 20:13:15

Már csak az a kérdés, hogy kinek?  A Kedves Vezető szóvivője szerint óriási sikerrel végződött a szociális konzultáció, szerdáig 1 millió 65 ezer kérdőív érkezett vissza. Szijjártó Péter emlékeztetett: arra kérték az embereket, hogy június 15-ig k...

Trackback: Polgár, háború! 2011.06.16. 17:38:03

p { margin-bottom: 0.21cm; } Polgár, háború vívatik Érted az adósság ellen! Úgy tűnik, ha azt megnyerjük, minden szép és jó lesz. Ha az államadósság lecsökken meg a költségvetés egyensúlyban lesz, a társadalom a boldog eufóriában tobzódhat. Tehát megt...

Trackback: Ideológia mint vallás 2011.06.16. 11:05:31

Elnézést a közhelyért. De az ideológiák is vallások. Vagyis inkább ugyanazt a funkciót töltik be. Amíg nem voltak ilyen flancos népuralmi eszmék és az egyén még hírből sem létezett, a papoknak elég volt annyi a legitimációhoz, hogy. "Csak!"...

Trackback: Jön a nyers erő: őrizetbe vétel, adóhatósági nyomozás, behívók 2011.06.16. 09:31:17

A hatóságok egyre gyakrabban lépnek fel teljesen nevetséges, mondvacsinált okokra hivatkozva vagy nagyon átlátszó időzítéssel azok ellen, akik a kormány útjába állnak. Ám a nyers erő emberemlékezet óta nem volt legitimációs alap Magyarországon.&n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@sárkányfő: egyértelműen megszorításokból. Pl. bankadó és társai. Ide tartozik a rendőrök nyugdíja is. És ez az ország elemi érdeke. Amúgy a rendőröké is - ha innen mind fiatal elmegy aki le tud diplomázni valahol, akkor ki fizeti a bérüket / nyugdíjukat ? Ha az ország gazdasága abból áll hogy az Adidas idehozza Indiából az eddig gyerekekkel varratott labdagyártó üzemét, abból nem sok lé fog leesni nekik sem. Ők ugyanis hosszú távon csak abból élnek amit állam bácsi össze tud szedni adóban. A tehenet viszont etetni is kell ahhoz hogy fejni lehessen. És itt nagyon sovány a tehén.
@Legelő Őse: "Nem mellesleg hol találsz egyetlen olyan embert is, aki szerint az jó hogy 40 évesen mennek nyugdíjba?"

Hm. Septimius Severus mondá annak idején a fiának, hogy a katonaságot fizesse rendesen másra ne legyen gondja...
Azokat akiknek munkája kiemelten fontos az államrend szempontjából másféle kiváltságokkal is ellátja az állam. (lásd pl "hivatalos személy elleni erőszak")
Ilyen állásokat, mint pl a rendőri, az államnak "vonzóvá" kell tennie valahogy.
Mivel pedig már anno is úgy érezték, hogy jobb nem most fizetni, majd inkább később pótoljuk egy részét, nem hihetetlen keresettel, hanem pl. korkedvezményes nyugdíjjal csábították a jónépet.
És -vess meg érte- én úgy gondolom, hogy jó ha a rendőrök élhetnek a korkedvezménnyel, ha már egyszer ez is szempont volt a pályaválasztáskor.
@Táskás Tóni: Utoljára 98 és 2002 közt produkált az ország GDP arányos államadósság-csökkenést. És utoljára 2002-ben volt esély arra hogy az ország valaha is kimászik abból a szarból amibe a kékcédulás választásokkor került amikor Gyurcsányék első jogelődje hatalomra jutott.
@midnight coder: Ja és a manyup. A manyupok magyar állampapírokba fekteték a pénz egy részét kötelezően de mégse amiatt voltak nyereségesek...
@blah: Az orvosok, a pedagógusok pl abba a 90%-ba esnek, akik nemhogy jobban, de rosszabbul járnak a 16%-os adókulccsal. Hiába mondja nekik a szóvivő és Szíjgyártó és a többiek, nem jutnak "jobb" belátásra.
@midnight coder: de akkor szerinted rendben van hogy visszamenőleg elvegyék ezt? Vagy inkább módosítani kéne a jövőre nézve? Mire szavazol?
@sárkányfő: vagy arra gondolsz, hogy mondjuk 2001-ben a magyar államadósság a GDP-hez arányítva 51% volt, 2009-ben meg 80%? ennyit tudnak az elvtárskáid.
ezt nem fogja fel a sok baloldali. ha az ő liblingjeik JÓL kormányozták volna az országot, akkor most nem lenne szükség ezekre a lépésekre és Orbán sem lenne hatalmon. úgyhogy ne Őt szidjátok, drágáim, hanem a azokat akikre szavaztatok 2002-ben és 2006-ban.
@Nathan D'Xantine: nem vetlek meg, de te is tudod hogy árnyalni kell a képet. Aki irodai munkát végez, aki továbbra is munkaképes 100%-ban feleslegesen megy nyugdíjban, Ráadásul eddig sem 40 évesen, ez ótvar nagy csúsztatás. Egyetértek veled, de akkor is nagyon alaposan felül kell vizsgálni, és ellenőrizni egy ilyen rendszert. Ami a legnagyobb baj, ami most történik. Ki gondolta hogy ide jutunk?
@midnight coder:
"Az államadósság csökkentése szempontjából az „aranykor” a második szakaszt végig meghatározó Bokros csomaggal kezdődő 1995-2001-es időszak volt. 2001 végére 52 százalékra esett az adósság mértéke, de 1997 végén is már csak 62 százalék volt. A magas infláció dinamikus gazdasági növekedéssel párosult és ehhez viszonyítva kézben tartott maradt az államháztartás hiánya. A privatizációs bevételek felhasználása is segítette az adósságcsökkentést."
"A harmadik szakaszban 2001 vége és 2007 vége között folyamatos adósságemelkedés történt, 2007 végén 66 százalékra. (Ez azonban erőteljesebben két hullámban, 2002-ben és 2005-2006-ban következett be.)"
"ezt nem fogja fel a sok baloldali. ha az ő liblingjeik JÓL kormányozták volna az országot, akkor most nem lenne szükség ezekre a lépésekre és Orbán sem lenne hatalmon. úgyhogy ne Őt szidjátok, drágáim, hanem a azokat akikre szavaztatok 2002-ben és 2006-ban.'

Nem, nem! Orbán a hibás, hiszen ha jól kormányozott volna 1998-2002 között, akkor nem kerültek volna hatalomra a szocik, és nem lett volna az elmúlt nyolc szoci év.
A legszebb az egészben, hogy Orbán külföldön azt kamuzza, hogy a sok tüntetés azért van, mert a Zemberek "tüntetnek az államadósság ellen".

Mindezt 2011-ben az Internet korában, gondolom tudva, hogy azonnal mindenki olvassa ahogy kimondja. Persze ők a Facebookon nyerték a választást tuti tudatában van ennek!

Szánalom
@Táskás Tóni: apropó tanárok. Pont témába vághat, kíváncsi vagyok mikor fogják kitalálni, hogy a tanárok a nyári meg ilyen olyan szünet miatt nem is dolgoznak annyit mint más ember ezért 80 éves koruk előtt nem mehetnek nyugdíjba... :)
@Dillinger:
"ja és tájékoztatnálak hogy ha most vasárnap lennének a választások megent kétharmadot kapna a fidesz"

Szóval ha pár száz emberből mindannyian visszavonjak a szavazataikat akkor,hogy jön ki a meg mindig kétharmad??Vagy szerinted ha senki nem szavaz a fityiszre akkor is kétharmadja lesz?

Az meg hogy nincs alternatíva a fityisz léváltásához ostobaság.Mindenki pótolható.
viki keményen dolgozott hogy mindenkit eltaposson és olyan emberekkel vette magát körbe mint te is.Latod téged sem érdekel pár száz ember véleménye.Akkor kik is számítanak szerinted?

Remélem a munkahelyeden bejelentik,hogy holnaptól kevesebb a fizetésed mondjuk 30%-al + 8 helyet 12 kel dolgoznod.Te úgyis örülni fogsz hiszen ez szerinted normális.
@Bio74: Sajnos ellent kell mondjak neked és magamnak is. :) A választást az nyeri, aki nagyobbat tud hazudni, ugyanis a magyar ember nem racionális típus. A megjegyzésemmel "thinker_" -t akartam szembesíteni azzal, hogy marhaság amit írt.
@midnight coder: Bokros csomagjából osztogattak , 2002-re a GDP 2,6% volt. A kis primitív szélhámos suttyó jelző azonban leginkább a 8 év ellenzékiségi magatartására még inkább jellemző.
Miért baszott oda az egészségügyi reformra, az oktatási reformra,a kedvezményes nyugdíj megreformálására, miközben minden Meggyesi féle jóléti intézkedést megszavaztak.300 ft sok volt, most pedig az államadósság csökkentésére kuncsorog, pontosan úgy, mint a vörös iszap katasztrófa idején. Csak az adományokat nem osztották ki a mai napig.A foci stadionjaitól, az oligarcháitól, a gusztustalan támogatóitól, a magánhadseregétől, A kibebaszott ostoba KE-től pedig egyszerűen okádni kell. Neked jól megerősítette a gyomrodat a 16%-os szja, aminek pozitív hatásai valahogy nem akarnak megnyilvánulni.
Tényleg a 2002-es választásoknál volt a baj, ha akkor a Fidesz nem veszíti el, akkor ma már nem lennénk ilyen bajban. A rendvédelmisek pedig menjenek dolgozni és védjék a rendet!!! Akinek nem jó, az pedig mondjon fel és csináljon mást!
@midnight coder: aha, akkor ezek szerint nem azért van szükség megszorításokra, mert az ország bajban van, hiány van. Mindez nem igaz, se baj se csőd, se semmi gond, a megszorítások a 300e ft alatt keresőknek, tűzoltóknak, stb., a manyup kassza elrablása azért van, hogy a 300e fölött keresők még jobban kereshessenek.

Tulajdonképpen egyetértünk :) Én is úgy gondolom hogy nincs csőd, ez csak egy kamu duma, amit maga Orbán is cáfolt már (persze külföldön), és hogy az egész hisztéria arra megy ki, hogy tehetősek még több pénzt kereshessenek...
de ha te is így gondolod, minek nyomod a szíjjártós katasztrófa-kommunikációt? amikor te is tudod, hogy ha valóban szarban lennénk, nem lenne keret adócsökkentésre, mol-vásárlásra, meg a többire?
@figaro a lo: "Remélem a munkahelyeden bejelentik,hogy holnaptól kevesebb a fizetésed mondjuk 30%-al + 8 helyet 12 kel dolgoznod."

Ja, és visszamenőleg csökkentik a fizetését 10 évre, amit természetesen be kell fizetnie.
Szeretettel ajánlanám a kedves vezetőnek :p
Killer Klowns from Outer Space's
www.youtube.com/watch?v=W4Ja_mKfB3k&feature=related
@blah: Belefér az orbáni és fidesz logikába.
Bazmeg, Fabius, pont a Sötét Lovag Jokerét hagytad ki a felsorolásból! Viki összefosta volna magát, az tuti...
:)))
@figaro a lo: te miről beszélsz te elmerottyant? :DD
@genyamagyar:
Így legyen azt szeretnem,hogy Dillinger boldog ember legyen.
@genyamagyar:
Ahogy én látom kétféleképpen szavazunk:
- valakik ellen
- valamiért (nyugdíj emelés, ingyenes ellátás stb)
2002 -ben a fideszes mi majd tudjuk nyegleség sokaknak betette a kaput, és még Torgyán úr is erősen élt a tudatban. Másrészről igen kezdődött az adjunk-adjunk hazudozás, aminek a jó gazdasági körülmények adtak némi alapot.
@Dillinger:
+ az ilyeneket mint te berendelném tapsolni díszletnek viki beszédei idejére.Természetesen mobil nem lehet nálad.Valamint otthon a szabadidődben egy tükör előtt kell gyakorolnod a tapsolást felszabadult mosollyal a képeden.Mondjuk kb 2-3 órát naponta.Erre mondjuk egy klubbot is lehetne alapítani ahol a kétharmad összejönne közös gyakorlásra,kétharmados koreográfiák elsajátításara.
@midnight coder: "a vagyonukat felélt majd eladósodott önkormányzatok tartozásait (rendre kevesebb kvótát kaptak mint a kötelező kiadások költsége,..."
Te önkormányzati vonalom dolgoztál az elmúlt 8 évben, hogy ennyire jól tudod??

A vagyonukat az önkormányzatok a saját döntéseiken alapulva élték fel. Pl. díszteret, díszburkolatot építettek, fürdőt építettek ( kis települések is! ahová idegen soha nem jár), művelődési intézményeket, sport intézményeket építettek, beléptető rendszert vettek, amelyek csak elvitték a pénzt, de hozni nem hoztak.
Az pedig nem igaz, hogy a kötelező tevékenységhez nem kapták meg a pénzt.
Ha egy településen nem születtek gyerekek, egyértelmű, hogy nem volt szükség annyi iskolai osztályra, tanárra stb., de a 8 év ellenzéke azonnal tiltakozást szervezett ha iskolát akartak bezárni, kórházat akartak megszüntetni.
A rendszerváltáskor kialakított önkormányzatok gazdálkodása olyan, mint egy család gazdálkodása. Lett kötelező feladatuk, és lett szabadon választott feladatuk. Egy családban kötelező a gyermek etetése, de azt, hogy mit egyen nem a gyerek mondja meg, hanem a szülők, és ők is azt csak anyagi lehetőségeik szerint tehetik. Nem kötelező pl. a szülőnek minden nyáron nyaraltatni sem a gyerekét. hasonlóan az önkormáynzat is dönthetett arról, hogy a kötelezeő feladatokon túl mit vállal magára!
Érdekes azonban, hogy az elmúlt 8 év önkormányzatai annak ellenére, hogy többségükben "agyas"fideszesek voltak, mégis túlköltekezték magukat. Azonban soha nem hallottunk tőlük olyat, hogy a kibocsátott kötvényekből, vagy felvett hitelekeből a tanárok bérét emelték, többet fizettek az önkormányzati hivatalok dolgozóinak, mindössze azt szajkózták, hogy áthidaló hitellel kellett pl. a béreket finanszírozni, addig amíg nem kapták meg a kvótát. Az áthidaló hitel pedig nem eredményezte az eladósódottságukat.

Egy család is csak annyit tud költeni, amennyi bevétele van, az önkormányzat úgyszintén. Vajon az önkormányzatok gazdálkodásának keretek közt tartása kinek volt a feladata? Nem az ÖNkormányzaté?

Szerinted a kibocsátott kötvényeket miből fogják az önkormányzatok visszafizetni? Netalán tán az állam által beszedett adókból?
@Meloka: Szerinted hogy van pofája a kordonbontó, csőcseléket tüntetésekbe szervező vekker-viktor bunkó focistának a rendet a szájára venni, a rendet követelni a semmisségi törvénnyel a rendőröket megszégyenítő intézkedéssel? Kurva vastag a bőr nemcsak a focista , de a támogatói pofáján is. na, ez a politikai csőcselék.
@Bio74: De csak valami.
Léteztek kényszerek. Sajnos azt el kell ismerni, hogy a kényszerpályát a FIDESZ jelölte ki. Nem tettekkel, hanem a mentalitással.
A 2002-es ígéretcsapda ügyében a FIDESZ sárosabb persze, de nem sokkal.
Utána pedig a szoc/lib páros akár jól is kormányozhatott volna a kényszerek mentén persze, de a mutatottnál jobban.
Ebben az évezredben minden párt hajlandó volt az országot beáldozni(vagy legalábbis erősen rizikózni) az országlás oltárán.
Ami még mindig nem lett volna baj, ha utána cselekvés következik.
Megyót ledarálták belharcilag+ellenzékileg.
Gyucsánynak akkor lenne mentsége 2005-2006-ra, ha utána virított volna. Nem tette.
A felelősség oszlik. A FIDESZ permanensen mindent elkövetett, hogy lehetetlenné tegye a kormányzást. A pártbeli ellenfelek kitartottak a sárban pacskoló disznó mentalitása mellett. A SZDSZ leírta magát.
De Gyurcsány is visszarettent a cselekvéstől.

A helyzet az, hogy a FIDESZ (is) beáldozott alsó hangon négy évet az életünkből, hogy uralkodhasson. Még ezzel se lenne lyan nagy baj, ha ezek után nem ugyanazt tenné, mint a korábbi kormányok. Nem csinál semmit. (Leszámítva a Köztársaság bedöntését, és a szabad rablást, amit reformnak nevezni tényleg elhibázott lenne.)
Az már csak extra bónusz, hogy az egészet összekeni egy ideológiai katyvasszal.

Úgyhogy elég bajos lenne a történetet egyvalaki nyakába varrni...
@Dillinger: Koszonom. Most, hogy megmondtad, mar tudom. Te pedig okos, ugyes, mint a legkisebb ugrifules! Igy jo?
@látjátok feleim szümtükkel: Nagyon jó példa erre az V.rogán-kerület. 16 milliárd adósság 4 év alatt.
@látjátok feleim szümtükkel: Azért azt ne feledd, hogy a rendszerváltás óta szinte minden kormány megnyeste a "helyben maradó" adórészt...
@midnight coder: Szarban a haza? Igen? A szocik miatt? Nagyreszt igen. Feljogositja mindez a miniszterelnokot arra, hogy hazudjon es becsapja az embereket? Nem. Ha igy lenne, akkor meg most is Fleto lenne hatalmon.
Egyszeru.
Tudom, a jo vezeto azt mondja, hogy utanam, es nem azt, hogy elore fiuk!
Sorolhatnam...de minek. Teged ugysem erdekel.
@Nathan D'Xantine: Le a kalappal, jo osszefoglalo. Valahogy igy...
@sárkányfő: Két biten négy különböző érték ábrázolható, tehát jóindulatú voltál. Droidéknál elég az egy bit: Orbán, Nem Orbán.
És kész! Az igazi trauma, ha netán egyszer rádöbben milyen színes is a világ akárcsak két bájton. És hol van még a "million of colors"...
@midnight coder:
1. Németországban például a kezdő fizetés rendőréknél kb. 800 000 Ft-nak felel meg. Ha jól emlékszem, 5 évvel hamarabb mehetnek nyugdíjba.
Ennyivel azért nem magasabb ott az átlag bér...
2. Senki nem állítja, hogy ez így van jól, én sem tartom minden esetben indokoltnak a korai nyugdíjazást. Viszont ők ezekkel a feltételekkel vállalták a munkát. Ha mától változnak a feltételek, azok vonatkozzanak az újakra. Majd akkor nem lesz rendőrünk és tűzoltónk, tehát a probléma szépen megszűnik. Jó megoldásnak tűnik...
3. Te miért nem mentél rendőrnek, ha szerinted ekkora nagy biznisz?
@midnight coder: "A progresszív adózás eltörlése azt jelenti, hogy pénzt csoportosítasz át a szegényektől a gazdagokhoz (azzal hogy kevesebb pénzt áramoltatsz a gazdagoktól a szegényekhez)."
-Egészen jól látod te, hogy mi a baja az egy kulcsos adóval a szegényeknek! Nem elég, hogy szegények, még el is vesznek tőlük, hogy a gazdagabbaknak adják. Hajrá szép világ!

"Ezt ez a társadalom így egyben soha nem tudná benyelni, ez Kádár népe. Ezért kellett zsonglőrködni."
-Nocsak-nocsak? Zsonglőrködni kellett? Én ezt becsapásnak nevezném!

"Ugyanakkor a dolog elkerülhetetlen - ha a legértékesebb tudású emberek elmennek az országból akkor a mindenkori magyar kormány a cigányok által befizetett adót csoportosíthatja át a nyugdíjasokhoz. Ebből pedig mindenki éhenhal."
-Azt miért nem írod le, hogy a LEGÉRTÉKESEBB emberek miért mennek el? Netalán csak nem azért, mert ők, mint legértékesebbek itthon labdába sem rughatnak?

"Az meg hogy valami reálhozamot termel még nem biztos hogy nyereség. Az állampapír is azt termel ha megveszed. Kérdés hogy a manyup többet termelt-e mint az állampapír."
- Az állampaír mitől termel reálhozamot? Az által, hogy valaki megvásárolja? Az állam kiad egy papírt, ami arról szól, hogy ha azért adsz X forintot, akkor majd meghatározott idő után nyereséggel visszakapod ezt a pénzt. Én ezt pont olyan hitelnek látom, mitha a bank adna kölcsön az államnak. Egyedül a kamat, és a törlesztés módja eltérő.
Az adósnak általában nem szokott reálhozama lenni az általa felvett hitelen. Az állam meg a papírokért kapott pénzt nem a tőzsdén fektetei be- gondolom én -, hanem fenntartja belőle az intézményeit, szocpolt fizet, stb.
Pár napja az Alexandránál leemeltem a polcról a Kukorelli-féle Alkotmányjog könyvet.
(Régebben tanultam belőle.)
Felütöttem az alkotmányosság kritériumai c. résznél. (Anno tétel volt.)
Ami azt illeti úgy fest, hogy Magyarország egyre kevésbbé nevezhető alkotmányos államnak.
Ez némileg elgondolkodtató.
Nemhogy előre mennénk, visszafelé haladunk.
@Spikk: Nemetorszagban a legtobb rendor beszel ket idegennyelvet, tud emberkent viselkedni, udvarias, nem csak azert van, hogy baszogasson. SZOLGAL es VED! Megerdemli a penzet.
@blah: "apropó tanárok. Pont témába vághat, kíváncsi vagyok mikor fogják kitalálni, hogy a tanárok a nyári meg ilyen olyan szünet miatt nem is dolgoznak annyit mint más ember ezért 80 éves koruk előtt nem mehetnek nyugdíjba... :)"
Ne fesd az ördögöt a falra, mert megjelenik!
@Nathan D'Xantine:
Kihagytad: közben volt egy világválság is.
Be is dőlhettünk volna
@Nathan D'Xantine: "Azért azt ne feledd, hogy a rendszerváltás óta szinte minden kormány megnyeste a "helyben maradó" adórészt..."
Na és?
Ha valakinek megszűnt a munkahelye a rendszerváltás óta, és nem kapott olyan bérű munkát, mint korábban volt, akkor az mire hivatkozzon? Kire mutogasson? Az elmúlt nyóc évre?
Nem gondolod, hogy ez a demagógia?
Az önkormányzat is addig nyújtózzon, ameddig a takarója ér! És ha lehet, ne nyújtogassa a kezét milliárdos spotcsarnokra, amibe csak a városa lakossága fog járni!
thinker_:
"vagy arra gondolsz, hogy mondjuk 2001-ben a magyar államadósság a GDP-hez arányítva 51% volt, 2009-ben meg 80%? ennyit tudnak az elvtárskáid."

Ha már ezt a nick-et választottad, legalább a gondolkodás látszatát próbáld meg !:)

És, ha már 2001, akkor pár számmal kiegészíteném. Volt ugye a 7 %-os gazdasági növekedés ígéret. Említs már 1998 és 2002 között 1 negyedévet, amikor ez megvolt. 2001-ben 3%, 2002-ben kormány váltáskor 2,7%. De Viktor/Győzike sohasem hazudott. Nyilván eltévesztette, mert sohasem mondott igazat.
Államadósság. Ugyan 2001-ben 60% alatt volt, de, ha 2008-ban ha a GDP 6,2 %-al csökkent, akkor ennek következtében az adósság automatikusan közel ennyivel növekedett. Igaz ugyan, hogy nem volt válság, csak gyenge kormány. Most erős kormány van állítólag, csak akkor mitől vannak válság adók ?
@Démonmac1: Ki, mert a lényeg szempontjából lényegtelen. :-)

Ne érts félre! Nem bagatellizálom a hatását, de úgy vélem, hogy a jelen politikai elit minden tagja alaposan megtanulta gyerekkorában azt a marxista tételt, miszerint "a kapitalizmus története ismétlődő válságok sorozata". (Talán pár ifjú LMP/Jobbik képviselő kimaradt belőle...)

Erre tehát készülni kell, éppúgy mint a télre.

A fentiekben nem beszéltem Bajnairól külön. Én spec őt tartom kakukktojásnak, mert Magyarországon szokatlan módon lehetőségeihez képest jó munkát végzett. (Bár az kétségtelen, hogy Gyurcsánynak asszisztált, tehát ott azért sáros ő is kicsinyt.)
Ő volt az aki a válságot kezelte. Nem az MSZP, nem a FIDESZ, vagy bármely más hatalomért marakodó banda.

De lásd be az a tény, hogy még(!) nem dőltünk be teljesen, nem nevezhető a politikai elit fényes fegyvertényének... Azt hiszem ez a minimum ami elvárható.
@látjátok feleim szümtükkel: Nem egészen értem miről beszélsz. De sebaj.

Gondolod csak olyan önkormányzat csúszott hitelcsapdába amelyik sportcsarnokot épített?
Vagy díszkövezett?

Azért gáz, hogy nem hagyják náluk az adót, mert így az állami csecsre szoknak rá.

És ha az állam is nyomatja a hitelfelvételt, (lásd Orbán-féle lakás-, diák-, stb hitel) akkor nyilván az önkormányzatok is elgaloppírozzák magukat. Felmenteni nem menti őket persze, de én nem is mondtam ilyet.
Érdekes, hogy mindenki ezt az államdósság mantrát szajkózza éjjel-nappal! Az államdósság mértéke önmagában nem jellemzi a gazdaság teljesítőképességét, az életszínvonalat vagy a kormányzás irányát. Európában Bulgáriának kb 20%, Romániának kb 36% az államadóssága, mégsem tekintjük sem gazdasági nagyhatalomnak, sem jóléti államnak őket.
A miénkhez hasonló államadóssága van Franciaországnak és Nagy-Britanniának is.
Persze nem örülnék a Görögök 130% feletti államadósságának én sem, csak azt kell látni, hogy a GDP-hez viszonyított államadósság önmagában csak egy szám a sok közül.
@Dillinger:
"nem történt ilyen, épp ellenkezőleg. vitya megmondta hogy nehéz és kemény lesz visszahozni az országot a szakadékból. az csak a komcsik kampószövege hogy viktor kolbászból kerítést ígért."

Igazságbajnok, nagyon nem illik egy ilyen bajnokhoz a hazudozás. Sőt még azt is mondta, hogy nincs itt válság, és nem kellenek a megszorítások. Sőt, már 2008-ban készen állt a kormányzásra. Ha azt mondta volna a megszorításokról, hogy senki nem szereti, az igaz lett volna. Ha a 300 Ft-os vizitdíjra sem volt szükség, akkor most mitől gond, hogy a rendvédelmisek a nyugdíjkorhatár előtt nyugdíjasok lehetnek ?
Bebetonozni pedig azért akarja a 16%-os szja-t, mert tudja, hogy ezért a teljesítményért, amit az elmúlt 1 évben mutatott, még neki kellene fizetnie, nem hogy az adófizetőktől kapna bármit is.
Egyébként, inkább a szakadék felé lökdösi az országot.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Nem elég, hogy szegények, még el is vesznek tőlük, hogy a gazdagabbaknak adják. Hajrá szép világ!"
Valójában az történik, hogy kevesebb pénz áramlik a gazdagoktól a szegényekhez. Ha fixen X%-ot adózol, akkor ha keresel 100 forintot akkor X forintot fizetsz, ha 200 forintot akkor 2X forintot. Ez még így is igazságtalan egyébként, mivel a társadalom szolgáltatásaiból (igazságszolgáltatás, honvédelem, szociális rendszer, egészségügyi ellátás) nem veszel igénybe kétszer ennyit. Sőt, általában minél több pénzed van annál kevesebbe kerülsz az államnak.

"Azt miért nem írod le, hogy a LEGÉRTÉKESEBB emberek miért mennek el?"
Nagyon egyszerű. Egy mérnök ugyanúgy a többszörösét keresi a hazai fizetéseknek mint egy takarítónéni - csakhogy képzetlen, nyelvet nem beszélő munkaerővel mindenhol teli a padlás, mérnök viszont nem terem minden bokorban. Viszont a jó szakmával rendelkező, nyelveket beszélő, képzett emberekre ennek a gazdaságnak is szüksége lenne.

"Az állampaír mitől termel reálhozamot?"
Onnan hogy mindig is lényegesen magasabb kamatot biztosít mint a mindenkori infláció.
@Spikk:

1. A németeknél a takarítónéniek is jóval magasabb a jövedelme mint idehaza 4-5 kezdő orvosnak. Másrészt, nem tudom mit kell egy német rendőrnek tudnia ahhoz hogy rendőr lehessen.

2. Ha nem tetszenek a feltételek, fel lehet mondani. Nyilván mindenhol kapkodnak a jól képzett szakemberek iránt. Elmehetnek Pl. a németekhez rendőrnek...

3. Mert jobban érdekelt a programozás mint a bűnüldözés. És 18 évesen az embert nemigen foglalkoztatja hogy hány évesen megy majd nyugdíjba - ahogy szvsz a rendőrök 99.9%-a sem azért ment rendőrnek mert ilyen a nyugdíjrendszer.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Talán a motiváció?
@látjátok feleim szümtükkel: Ezt már feltalálták. Nyárra ugyanis sokaknak nincs munkaviszonyuk, minden ősszel felveszik őket egy tanévre. Így persze fizut sem kapnak, tehát ha átlagbérről beszélünk, csalóka lehet az adat.
@Le_Penseur: "Money is debt" Ez egy film címe, nézzétek meg. Pártállástól teljesen függetlenül (nincs is benne szó ilyesmiről).
Az első rész:
www.youtube.com/watch?v=1JE-IPKzUtY
A másik, hogy szerintem nem a GDP-hez kell viszonyítani az adósságot. Valami olyasmi lenne talán helyes, hogy állami az vagyon és a GDP valamilyen együtteséhez. Mert azonos nominális tartozás és GDP mellett nagyon nem mindegy, az sem, hogy egy országban minden külföldi vállalatoké, vagy pl. az államé, vagy az ország lakóié.
@sisifux: Khm.
"Gyurcsány a csúcs elé viszi 12 pontos javaslatát is, amivel a mostani gazdasági világválság káros hatásait akarja kivédeni. Orbán Viktor éppen ezektől a pontoktól akarja a csúcson védeni az országot. Orbán szerint a kormány a lehető legrosszabb választ akarja adni a pénzügyi válságra, amikor be akarja fagyasztani a béreket, és következésképpen a nyugdíjakat, valamint el akarja halasztani az adócsökkentést, ami szerinte tovább fogja gyengíteni az országot. Orbán a kormányfő 12 pontjával szemben a Fidesz 7 pontját ajánlja majd a csúcs figyelmébe."
@midnight coder:
1. Az átlagfizetések eltérése alapján a magyar rendőrnek 200 ezret kellene kapni (nettó). Nem orvosokról és takarítókról beszéltünk. Megjegyzem, szerintem egy takarító ott sem igen keres többet 500 Eurónál, ami 140-150 ezer körül van. Hol fér ebbe bele 4-5 kezdő orvos?
2. Mit szólnál, ha a főnököd azt mondaná, hogy holnaptól fele annyit kapsz. Vagy nem mehetsz szabira. Mit szólnál, ha ezt a kormány intézné el neked?
3. Lehet, hogy igaz, de ha akkor ezek voltak a feltételek, akkor utólag nem szokás módosítani. Menet közben sem illik, de már nyugdíjba küldött emberekkel szerintem ezt nem lehet megcsinálni.
1998-2002 között nem zavarta OV-t, hogy ez a helyzet? Az elmútnyócév alatt nem zavarta?
A visszamenőleges törvénykezés maga a probléma. Nem a rendőrökről van itt a szó...
Orbán szerénykedik, de nélküle is összegyűlt már 46 millió.

A vezető politikusok közül eddig Schmitt Pál köztársasági elnök jelentette be, hogy egyhavi jövedelmét (bruttó másfél millió forint) ajánlja fel. Orbán Viktor még nem fizetett, ahogy már megírtuk, többhetes levelezés után szóvivője végül azt felelte, hogy „a miniszterelnök már hosszabb ideje támogatja egy közösségi cél megvalósulását, benne komoly összeggel a fizetéséből. Ennek a célnak a megvalósulása után fog támogatni egy újabb közösségi célt, mint például az államadósság elleni küzdelem.”

Az államfő adománya után újból megkérdeztük, változott-e álláspontja, de azt a választ kaptuk, hogy nem. Arra, hogy mi az a közösségi cél, amelyet a miniszterelnök most támogat, Szijjártó Péter azt válaszolta: „Köszönjük a kérdést. Csak az a jótétemény számít, amiről nem tudnak. A többi hiúság.” Több mint egy hónapja várunk választ arra, hogy a kormány tagjai befizettek-e, és ha igen, mekkora összeget az alapba.

Kérdések:

1. Nem érthető a fentiek alapján, hogy Orbánnak miért is kell "Szigorúan Titkosan" adományoznia?

2. Vajon dr. Schmitt Pál a Szíjjártó féle mondást miért nem tartja magára nézve érvényesnek? Ki a jó ember Schmiit, vagy Orbán. Szíjjártó mondja „Köszönjük a kérdést. Csak az a jótétemény számít, amiről nem tudnak.

3. Miért nem számít a 47 milliót befizető ember, nem számít Szíjjártó szerint a Schmitt és az egyházmegyék, papok sem.

4. Honnan ez a sok pénz, ami befolyik a papokhoz?

nol.hu/archivum/20110616-46_millio_a_kasszaban
@igényes:
1. A Biblikus alkata miatt.
2. Sajna ezt Szíjjártó már elcseszte, ugyanis a jótéteményről tudunk, csak a kedvezményezettjéről nem. Ergo a hülye szóvivője kihúzatta Szent Péterrel Orbánt a listáról.
Nevetséges nem? Kapják a támogatást és az ingyen birtokot, miközben teli vannak pénzzel!

1. számú hír: Egyházi fenntartásba kerül egy szegedi gyermekotthon
Szeged, 2011. június 15., szerda (MTI) - Az önkormányzattól a Szeged-Csanádi Egyházmegye fenntartásába kerül egy szegedi, tizenhat fiút ellátó, speciális gyermekotthon; az erről szóló megállapodást szerdán írta alá Botka László (MSZP) polgármester és Kiss-Rigó László püspök.

A feladatellátási szerződés alapján 2011 szeptemberétől a különleges nevelési igényű fiúk gondozását az egyházmegye Szent Ágota Gyermekvédelmi Szolgáltató Intézménye végzi – mondta Botka László a megállapodás aláírása előtt tartott sajtótájékoztatón.
Az önkormányzat ezzel párhuzamosan az egyházmegye használatába adja a Szeged-Tápén uniós támogatással mintegy 170 millió forintból kialakított, fél éve üresen álló gyermekotthonát is. A szerződés értelmében az egyházmegye vállalta, hogy legkésőbb 2012 szeptemberéig kiüríti azt a 2,5 hektáros szegedi Szőregi úti ingatlant, ahol jelenleg a fiúk laknak – közölte a politikus.
A szerződés elfogadásáról a szegedi közgyűlés június végi ülésén dönt.
A speciális gyermekotthon 2011-es költségvetése 60 millió forint, ebből 10 milliót fedez az állami normatíva. Az egyházmegye az otthon működtetéséhez magasabb, mintegy 18 millió forintos költségvetési támogatást kap, az önkormányzat pedig vállalta, a tényleges költségek és az állami normatíva közötti különbözetet minden évben átutalja a püspökségnek – mondta Botka László.

A szeged-csanádi egyházmegye nevében 100 millió forintot ajánlott fel Kiss-Rigó László katolikus püspök. Az államadósság csökkentésére. Utazik a pénz ide, oda. Vajh, hány felesleges milliárd van a papoknál, adómentesen persze.
@igényes: Ezekkel is az lesz, mint a kármentő alappal?
Idézem:
"Az Alap számlájának aktuális egyenlege:
1.928.560.233,- Ft
A károsultak részére elutalt támogatások összege:
155.224.000,- Ft
(frissítés dátuma: 2011.VI.16.)"
Forrás:
karmentobizottsag.vpmegye.hu/szamlaszam
@Spikk: Német takarítónéni fizetése a guglin legalábbis 800 és 1000 euró közt van. Ez olyan 270 ezer forint. És gyanítom hogy egy született német takarítónéni ennél jobb áron helyezkedik el odahaza, ez az az ár amennyiért a magyar rabszolgákat keresik.

2. Üdv a versenyszférában.

3. 2002-ben Megyó a farkát csóválta hogy milyen kurva jó állapotban vette át az országot. Még egy évvel a kormányváltás után is vigyorgott mint a tejbetök. Ehhez képest Fletónak miért is kellett távoznia ? Nem azért mert már nem tudta miből finanszírozni az általuk behozott jóléti intézkedéseket ? Közvetlenül a választás előtt kényszerültek megszorítani a szocik, méghozzá alaposan. Ez szerinted vajon miért lehetett ? Azért mert Fletóékat akkor érte el a megvilágosodás, vagy azért mert a csőd szélére került az ország ?
Ps. Azzal én sem értenék egyet hogy a már nyugdíjas sünöket reaktiválják. De azzal sem hogy a ma állományba lépett 20 éves süni 45 évesen mehessen nyugdíjba. Vagy bármelyik aki ma aktív. Ennyi erővel nyugdíjkorhatárt sem lehetne emelni, elvégre aki 20 éve belépett a munkaerőpiacra nem ezzel a nyugdíjkorhatárral tette, mi az hogy közben állam bácsi változtatgatja a szabályokat ?
@figaro a lo: @sisifux: "Ha a 300 Ft-os vizitdíjra sem volt szükség, akkor most mitől gond, hogy a rendvédelmisek a nyugdíjkorhatár előtt nyugdíjasok lehetnek ?" azért te tökkelütött mert azóta a komcsik 80%fölé vitték az államadósságot. csak ti ezt hajlamosak vagytok elfelejteni :D
@Spikk:
Azt nem tudni, hogy mennyiért és kik kezelik a kármentő alapot?
Belegondolok, hogy Orbán egy közmondást ismerő. "Aki gyorsan ad az kétszer ad"

Biztos, hogy az OTP kezeli a számlát, gondolom én.

Ezt az összeget nem állami utakra, önkormányzati költésre, Makovecz tervek finanszírozására adtuk össze, hanem a károsult családoknak. Nem tartom kizártnak, hogy Orbán lenyúlja az állam nevében, mert az államot is kár érte, mikozben az állami szervek nem ellenőrizték.

Azon sem csodálkozom, ha a pénz landolni fog Fecsúton.
@midnight coder:
"Schmitt Pál a levélben - amelyet a Fidesz az MTI-hez is eljuttatott - arra kéri a nyugdíjasokat, hogy szavazatukkal támogassák az ellenzéki pártot, hiszen a járandóság bevezetéséhez "változásra van szükség". A párt első dolga az lesz, hogy rendbe teszik a gazdaságot, "mert minél többen dolgoznak, minél többen fizetnek nyugdíjjárulékot, annál nagyobb biztonságban vannak a magyar nyugdíjasok. Így a 14. havi nyugdíj nem elérhetetlen álom, hanem kézzelfogható valóság lesz" - áll a levélben.

A szóvivő elmondta, hogy a 14. havi nyugdíjat a 13. havi járandóság megőrzése mellett vezetnék be. A levél szerint "a 14. havi nyugdíj bevezetése azért lehetséges, mert új munkahelyek teremtésével növelni fogjuk a nyugdíjjárulékot fizetők számát, és megszüntetjük az állami pazarlást, a luxusköltekezést, a felesleges pénzherdálást. Nekünk nincsen szükségünk minden évben új autókra, új bútorokra, luxuscikkekre, mert a mai nyugdíjasoknál jobb helyen lenne ez az összeg" - írja Schmitt Pál levelében. Az alelnök biztosítja a nyugdíjasokat arról is, hogy "a Magyar Szolidaritás korszaka mindent megőriz a múltból, ami jó. Garanciát vállalunk arra, hogy ami jó döntés, intézkedés volt az elmúlt tizenöt évben, amit megszoktak, szeretnek az emberek, azt megőrizzük a jövőben, mert ez mindannyiunk érdeke. Az időskor méltó megéléséhez szükséges az idősek anyagi megbecsülése is"

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=53123

Látsz ellentmondást a mostani helyzet és a fentebb idézett sorok között?
200 családnak 10 millió Forintot adhattunk volna mi, na meg ott van a Biztosító + MAL Zrt. is adott pénzt.
@midnight coder: És?

"Garanciát vállalunk arra, hogy ami jó döntés, intézkedés volt az elmúlt tizenöt évben, amit megszoktak, szeretnek az emberek, azt megőrizzük a jövőben, mert ez mindannyiunk érdeke."
@Dillinger:
Nyugodj meg.-))))))

Nem ez a gond.A probléma,hogy barmit megváltoztathatnak visszamenőleg.Ma ezt,holnap mást.Tudom szerinted ez normális.

Úgy hallottam te és a hozzad hasonló fityisz fanok szimpátia tüntetést szerveztek a fityisz munkája mellett.Ki írnád ide is,hogy hol lesz.Köszi
- Szia, Drágám. Milyen napod van?
- Szia, Anikó! Hivatali időben nem Drágám, hanem Miniszterelnök Úr! Egyébként szörnyű!
- Az hogy lehet? Nem direkt egy óvoda avatásra mentél délelőtt, hogy ne gondolj arra a néhány bo..., szóval tiltakozóra, aki nem képes megérteni a helyét a Nemzeti Együttműködés Rendszerében, azaz nem marad kussban, ahogy kell?
- De, ott voltam. Fel is hívom Rogán Tónit, hogy hétfőtől rúgjon ki mindenkit abból az oviból! Esküszöm, ott csak szoci szavazókat nevelnek! És az összes óvónő 80 éves koráig fog dolgozni!
- Jézus...
- Anikó, amióta mélyen vallásosak lettünk már nem mondunk ilyet!
- Hú, tényleg, bár most Zsolti úgyse hallja. Mi történt?
- Készültek egy kis műsorral. Kik? Hát a Bohóc csoportosok! És mit adtak elő? A magányos bohóc című mesejátékot! Utána beszélgettem a gyerekekkel és megkérdeztem szeretnek-e ide járni. Mi volt a válasz: igen, mert tegnap is cirkuszban voltak...
- Mi tett az óvónő?
- Rájuk szólt, hogy hagyják abba, mert a miniszterelnök úr nem szereti ha bohóckodnak a jelenlétében...
Fizessenek azok akik elkúrták a magyar gazdaságot, ha minden tehetséges ember elhagyja az országot, akkor majd el lehet gondolkozni azon hogy már nincs mit ellopni, mert csak az ingyenélők maradtak...
@Nathan D'Xantine: Azóta lett egy válság, plusz fletóék nekiálltak kezelni azt - nem tudom melyik volt károsabb. A mai helyzet nem ugyanaz mint 2006-ban volt. Egy ilyen garanciát amúgy is max. akkor lehetne számonkérni ma, ha ott és akkor Orbánék megkapják a felhatalmazást a kormányzásra. Egy 2006-os ígéretet 2011-ben számon kérni úgy hogy közben nem ők voltak kormányon, finoman szólva is érdekes hozzáállás. Különösen, miután a fenti intézkedések nagy részét maguk a kiagyalóik vonták azóta vissza.
@Dillinger: A 300Ft-os vizitdij idejen mennyi volt az allamadossag?

Konzultacios (esetleg alkotmanyos) kerdes: Ha az allamadossag szintje a vizitdij- nepszavazas idejen esedekes szintre csokken, akkor vissza csinalhatjuk? On mit gondol?
@midnight coder: "Garanciát vállalunk arra,..."

Miről beszélsz? Hm?
Te milyet néznél ha idecuccolnál a 3 év garos monitoroddal aztán én meg elhajtanálak, hogy bocs, de már nem aktuális, mert közben megváltozott a gazdasági helyzet?
@AtomHard: Mindig van mit ellopni.
Ha egy kannásbort a másik hajléktalantól, akkor azt...
@Nathan D'Xantine: Akkor mi lesz,ha már nincs aki megtermelje a kannásbort? Ugyanis az ingyenélők nem dolgoznak...

Megmondom mi lesz rájönnek arra ha nincsenek termelő munkások akkor bizony szomjan és éhen halnak...
"Július 1-ével 81 százalék helyett valahol 77 százalék környékén lesz a magyar államadósság" - mondta egy kérdésre válaszolva a magyar miniszterelnök.

Orbán Viktor úgy fogalmazott, hogy ezért is van Magyarországon most olyan sok demonstráció és tüntetés."

A sírvaröhögősbicskanyitó feeling abból van, hogy OV azt nyilatkozza külföldön, hogy az emberek az államadósság ellen tüntetnek.

Ez magában akkora nettó pofánköpése és meghazudtolása annak ami történik, hogy már külön megérne egy felelősségre vonást.

OV azt nyilatkozza, hogy az államadósság ellen háborút vív, teszi ezt akkor amikor márciusban 3 MILLIÁRD USD államkötvényt bocsájtottak ki 30 évre, és 750MILLIÓ USD-t 10 évre.

Miért lehet ezt tolerálni? 10 évre és 30 évre kreált annyi adósságot és kárt ami megint rettentően fog fájni nekünk.

Erről miért nem beszél szijártó és a tetves fidesz, eszképpel, dillingerrel meg mignight coderrel egyetemben?
@midnight coder:
"A Fidesz szerint a nyugdíjasoknak garanciára van szükségük. Biztosítanunk kell, hogy mindenki, aki ma nyugdíjat kap, a jövőben is hiánytalanul megkapja a nyugdíját."
Létrehozva: 2010. január 19
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=144523

?
de értem én, mindig lesz aki termel és mindig lesz aki lop :)
én nem szeretem a szocikat, de gyurcsány legalább magyar ember, nem egy ilyen cigány, mint orbán!!!
@Squid: Ez a kibaszott Orbán azt nem tudja, hogy a háború pénzbe kerül, a béke hozhat szebb jövőt. Egyébként szép zsoldot kap a hadvezér.
Orbán ne háborúzz, nekünk kerül pénzbe.
@Dillinger
@Midnight Coder

www.napi.hu/tozsdek-piacok/rekordot_hozott_a_magyar_allamkotveny-kibocsatas.477751.html

Kérlek magyarázzátok meg észérvekkel, hogy ezt miként lehet az államadósság elleni háborúnak értelmezni!

Kérlek különös figyelmet fordítsatok a következő részletre és annak magyarázatára az IMF 3,5%-os kamatával szemben.

" A tízéves kötvényt végeredményben 310 bázispontos felárral jegyezték le a megfelelő futamidejű amerikai papírhoz képest, a 30 éves futamidejűt pedig 330 bázispont felárral."

Előre is köszi!
Remélem a köz-, állami- és önkormányzati pénzek elherdálóinak, csalóinak büntetéséről szóló törvény is visszamenőleges hatályú lesz (javasolom 1990-ig).
A simlis emberek, diktatúrák nem véletlenül félnek az internettől. Évekig ott vannak a kompromittáló adatok. Lehet, hogy nálunk sem sokáig lesz ez így?
Szörfözés közben jött fel a 2005-ös Hócipő folyóirat szám. Ez egy Haris közi 4-szobás lakás potom pénzért való megszerzésével és busás haszonnal (63 mFt) való továbbadásával foglalkozik. Tanulságos cikk.

www.hocipo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=133

A cikkből sok minden kiderül és sok mindent megértettem:
1.) A jogos és jogtalan, a hazug és igaz relatív fogalmak.
2.) Mit is jelent, hogy valaki soha sem hazudik/hazudott.
3.) Most már értem, hogy is kell érteni Lázár Jánosnak azon kijelentését, hogy a pénzt kockáról – kockára kell rakni és gyűjteni. Mert aki nem ezt teszi, az annyit is ér.
4.) Annak idején nem értettem, mi a baja a FIDESZ-nek a Hócipővel. A sajtóban össztüzet zúdítottak rá. Most már világos. Viszont a fránya tények, vagy ténynek tűnő dolgok.......
Az államadósság ellen úgy lehet védekezni, hogy a miniszterelnök nem állami pénzből fizet 13 milliárdot Kósának, mert fogadtak egy foci meccsben.

Nem kellett volna eltörölni a pálinkafőzési adót, mert évente 8 milliárdot veszítünk.

Körülbelül ezeket sem, de ha már áron felül vettünk 400 milliárdos részvény csomagot, legalább pályáztattuk volna meg, mint a lengyelek teszik most. Gondolom onnan is kap valamit az oligarchia.
500 milliárdos, de 400 milliárdot sem ér!
olyan jo lenne, ha az ilyen agyatlanokra ( midnight coder pl ) mukodne egy negligalom-gomb. es ha mondjuk ranyomom, akkor nem latom a tobbi hozzaszolasat. ilyet nem lehet?
Ha ez igaz, akkor lesz Reichstag is? Nem lenne jó!

A szónokok arra hívták fel a figyelmet, hogy tudomásuk szerint a kormány provokátorokat küldött a demonstrációk megzavarására, ezért mindenkit arra kértek, ne üljön fel a provokációnak és ilyen esetben szóljon a tüntetést biztosító rendőröknek. A szervezők békés tüntetést akarnak. Most kezdődik a civil ébredés ideje, és eljön majd annak az ideje is, amikor megmutathatják az erejüket, mondta az egyik szónok
Köszönöm a cikket :)) Remélem, akiről szól, Grazban fogja megemészteni az elmeklinikán :)
Bár biztos ott sem nyughat. Vagy utasításokat ad arra nézve, éppen melyik csoporttal kell kitolni, vagy letilt mindent, csak Szijjártó ugathat félunottan a szocikra a szokásos lemezekből válogatva.
@midnight coder:

"Még 2003-ban is 2009-es eurót jósoltak a szocik."
Viki milyen eurót jósolt? járai mennyit tett az eurobevezetés ellen?

"Amúgy akkor valahogy nem láttam az utcán szagszervezeteket,"
Gaskó birtokában van a láthatatlanság titkának.
@Dillinger: Veled is érdemes vitázni.... Van egy jó színvonalad. Jó alacsony és primitív.
@midnight coder:

Ezt az orzágmegosztósdit te sem gondolod komolyan.

Túl sok már a megosztó törekvés....
@Bio74:
"Most mi történik ?"

Most az történik, hogy eddig fel lehetett dúlni a várost, gyujtogatni, fosztogatni, az forradalom volt. (Az is megér egy misét, hogy 2006-ban rendőrterror volt, majd 2010-ben azért vették elő a főhekusokat, hogy nem tartották fenn a közrendet).
Gyurcsány a takarodj kórusra kényszeredett arccal azt mondta: majd megunják, és hazamennek.

Mai híreket hallgatva. Orbán azt szerette volna, ha ma el se indulnak (közuti ellenőrzések, állomány berendelése, stb)

lehet bárki egy akármekkora szemét, addig, amíg meghallgatja a véleményemet, komolyn lehet venni. Lehet valaki akármekkora szent, ha nem enged szóhoz jutni, akkor nem leszek vele jóban.
@Dillinger:

Ha nem tartanálak a stílusod miatt vitára teljesen alkalmatlan seggfejnek, akkor most tényekkel alátámasztva tételesen megcáfolnálak, de nem vagy rá méltó, hogy veled szemben érveket hozzak fel, mert egy primitív segg vagy.

Bocsánat, nem szoktam ilyen stílusban kommentet írni, de a mélytrolloknál is sokkal marhább vagy, mert azon túl, hogy hülye vagy, még tudatlan is.
@midnight coder:

Az milyen, hogy egy jobboldali miniszterelnök a legkeményebb komcsi államosításokat hajtja végre, úton a teljes foglalkoztatás felé?
:) Azért komoly "cég" az MTI. Ott nem volt hír a mai budapesti megmozdulássorozat, miközben az osztrák és német tévék beszámoltak róla.

Gyengébb képességű trollokat szeretném megkérdezni, ha már éltek anno a "pártállami" időkben, nem ismerős ez a számukra is? Ja, vagy akkor is az aktuális hatalom hátsójában és színeiben nyomultak - akkor nincs is több kérdésem, elvtársak! Előre, kitartás, sötétség... Nincs is szebb, mint amikor a hülyeség a szorgalommal párosul!
BOHÓCOK, CSATLAKOZZATOK A PARTYHOZ! +++

http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002495595698
@midnight coder: Azt érted, hogy közvetlen és állandó életveszély? Nem az a fajta mikor béna vagy, esetleg figyelmetlen és bajod esik. Nem. Az a fajta mikor a Te életed védi és akkor lövik le, szúrják hasba, verik össze...
Meg persze megszabják mit tehetsz munkaidő után, kivel barátkozz, hova menj. Lemondasz pár alkotmányos jogodról. Ha tévedsz nem kirúgnak hanem bíróság elé állítanak.
És mindezt kompenzálják, izé mivel is?
BTW a rendőrök (statisztika szerint) nem élnek a nyugdíjkorhatárig....
De amúgy igazad van, pofátlanság, hogy járt. Abban viszont tévedsz, hogy máshol nem keres jobban egy rendőr. Sokkal jobban keres.
Szeretem az írásaidat. Nekem eddig ez a legjobb!!!
@Fabius: Nagyon jó volt beleszőni Kinget: Az. Ahogy ezt olvastam, az írásod felidézte bennem a képsort. Azóta azon gondolkozom, vajon ki a "bohócügyi államtitkár". Félelmetes figura lehet.

Egyébként gratula.
süti beállítások módosítása