Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Neytiri111: te most a háborús bűnös putlernek drukkolsz? brávó! ja és, slava ukraini! (2024.11.22. 17:59) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.06.02. 06:09 Fabius

Cser-Palkovics és az összeomlás

Címkék: közlekedés fidesz dugó cser palkovics andrás vitézy dávid

A sor két perce nem mozdult semmit. Ott ácsorogtak a kora délelőtti napsütésben forrósodó aszfaltcsík közepén, és tehetetlenebbek voltak, mint Alkeszosz a jutalom kúrósó mindhárom hetében. A tétlen ácsorgás fojtogatta, leküldte a villanyablakot hátha levegőhöz jut egy kicsit. Az utastérbe tóduló melegtől, a mellette álló teherautó arcába csapó dízel füstjétől ingerült lett, a rácsodálkozó felismerő tekintetek elől inkább visszahúzódott a füstüveg biztonságába, és a klíma hűvösébe.

Tíz perc alatt gurultak hét méter negyven centit, ami majdnem két autónyit jelentett a soha el nem fogyó, groteszk kígyóként tekergőző sorban. Néha ránézett az órájára, amit még segédszóvivőként kapott, hogy el ne késsen a mondanivalójával valahonnan, és szemével igyekezett lassítani a másodperc mutatót. El fogok késni - gondolta, és a gyomrába szúrt a fájdalom - a Vezér utálja a késedelmet! Szerinte két alapigazság van a földön: a Haza nem lehet ellenzékben, és lófasz a késők valagába. Utóbbinak határait nem szívesen feszegeti senki, ő meg itt van ebben a fosadék dugóban haladásra képtelenül.

Ujjaival dobolni kezdett a kormányon, érezte, hogy türelmének legendás acélsodronya foszladozásnak indul, ha nem történik valami azonnal. A mellé kúszó busz ablakaiból kamaszok bámultak az arcába, ő pedig inkább harapta volna ki a légzsákot a kormányból, mint észre kelljen vennie a röhögő pofával felé nyújtogatott, buszkiránduláson megrohadt narancsot. A sor megindult, de tizenhét méter negyvenkét centinél ismét megállt. Kuplungot taposó lábát húzni kezdte a görcs, és mire üresbe lökte a váltót a sor egyszer csak váratlanul megindult. A mögötte állók hangos dudálással tépték az idegeit, a mellette elhaladók pofátlanul elé furakodtak amíg a kapkodással volt elfoglalva, ezzel együtt egy centit nem haladt előre, hiába kínálta magát a lehetőség.

Fákkjú bazmeg, öklével beleboxolt a kormányba. Elkeseredésében előkapta iPadját, mert a felelőst akarta a helyzetért, most! A kezdőlapnak beállított indexről szinte orrba verte a hír: direkt akarják kiszorítani az autókat a frissen felfestett buszsávval. Direkt, mi, direkt? - lángolt fel benne a harag - és ügyben nyilatkozó felelőst keresett, akin elverheti a port. Aztán mikor megtalálta, nyakán megfeszültek az inak, halántékán kidagadtak az erek, és nem figyelve már a környezetére sem ordította telitorokból:

- A vidéki paraszt takaroggyon, mert a főváros útjai nem azért vannak, hogy ott ácsorogjon rajta?? Hogy Szűz Mária fossa homlokon narancsmaggal sorozatban ezt a szerencsétlent! Én vagyok paraszt? Én, ne ácsrogjak az útjain? Én, aki alkotmányt módosítok és az országot szolgálom?! Mi azt a bánatos paripapéniszt képzelnek ezek magukról?

Egy pillanatra bevillant neki, hogy ezt érezhette Májkel Döglesz az Összeomlásban. Az agyába toluló vér furcsa látomásokba kergette a fantáziáját. Elképzelte mi lenne, ha alkata nem ragad meg egy étvágytalan tízéves fejlettségi szintjén, ha lenne bátorsága kiszállni, a kocsit magára hagyni, a felelőst megkeresni. Aztán percekig a retinájára égett képet bámulta, amint megtorlóként marokra kapja a közlekedési főgonosz torkát, ujjai alatt a verőér lüktetéséből érzi a félelmét, és kisajtolja belőle a bocsánatkérést: nem vagy paraszt, Bandi, nem rátok gondoltam!A képzelődésből ismételt dudálás rántotta ki, indult volna, de megint nem volt hová araszolni. Az iPaden megnyitotta a szövegszerkesztőt, ha alkotmányt lehet írni rajta, akkor francba elküldős levélhez is elég lesz. A megszólításnál megtorpant egy pillanatra, mert a Vezér rokonságát útnak indítani a halálfasza irányába nem kifizetődő. Hoppá, Tarlós viszont nem rokon - hallotta magát kacagni gúnyosan, és billentyűzni kezdett.

Az elsőre frappánsnak talált Rohaggyámeg a buszsávoddal, Pista!!!! tartalmat egy idő után kevésnek találta, és elkezdte kiszínezni a mondandóját, mint pici Dávidka a kifestős trolibuszt. Került abba minden gazdasági okfejtéstől BKV gyalázásig, majd a lényegre is rátért: minden településen vannak szent őrültek, akik galambásznak és gombásznak, napköziben fikagyurmából Combinot formáznak saját körömmel, délutáni alvásból felköltve felmondják a villamosok alvázszámát visszafelé is, de....Miért kell ezekből igazgatót csinálni mindjárt a cumisüveg elhagyása és a szobatisztaságra szokás után?

Izgalomtól csillogó szemeit kidüllesztve ült, majd stratégiát váltva vadul felengedett kuplunggal vágtatott újabb húsz méter ötvenkilenc centit, és még egy pofátlanul tolakodót is kiszorított. A sikertől lendületet kapott, érezte ahogy az adrenalin a vérében vitustáncot jár, a kocsi belseje pedig lassan megtelik a bőréből párolgó tesztoszteronnal. Már nem érezte magát kistestű főemlősnek, nyoma sem maradt a tétova pislogásnak, a bizonytalanságnak. Ránézett a kormányt szorító kezére, látta a bütykein megfeszülő bőr alatt a lüktető ereket, a szikár inakat, és végre keménynek érezte magát. Ölébe kapta az iPadot megint, és befejezte a levelet:

- Figyu, te Pityu! Úgy látom nem vagytok képesek fővárosként működni, ezért minnyá alapítok én egyet alkotmánymódosítással, namitszósz? Szent István királyunk is megmondta, az igazikirályok székesfővárosát nem Budának, pláne nem Pestnek hívják. Meg különben is, melyik városé a bajnokcsapat? Úgyhogy a törvénymódosítást megírom, és galambpostával - étted, air mail, - elküldöm neked átnézésre. Ha esetleg közben belátod, hogy ekkora forgalom nem vánszoroghat olyan szűk keresztmetszeten, mint ami Vitézy Dávid jobb ormányában marad a bányászujj mellett, akkor írjál feltétlenül.

Ölellek, Bandi.

A röpke néhány óra alatt míg a belvárosba ért, a levél átfutott a fehérvári önkormányzat tuti ami fix ellenőrző rendszerén, kicsit átfésülték, és kirakták nyílt levélnek a faszbúk oldalára. Ő pedig hátradőlve nézte, ahogy a levél életre kel, saját egyéni rekordot jelentő 51 lájkot szerez, és a zemberek - még én is - úgy vélekednek, életedben először karakán srác voltál, Bandi!


 

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr712950502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oszt az az agyonképzett, nagytudású, mindenhezértő fikahuszár kép, még csak nem is Photoshop...
Dög vagy, hogy korán reggel, egy ilyent ideraksz! :)
Korán reggel szakadok ettől a szép karikatúrától, jah hogy ez a valóság, bakker, akkor sííííírok, és kardomba dőlök...........
Kedves Facebook Közösség! Magyarok!

Tegnap ismeretlenek feltörték a Facebook fiókomat és azon elhelyeztek egy nyílt levélnek álcázott aljas mocskolódást, amely szerint én nem értek egyet azzal a nagyszerű és páratlan ötlettel, hogy gigaberuházás keretében a magyar emberek érdekében - mintegy 500 méter új buszsávval - megszüntessük a Belváros zsúfoltságát.

A nekem tulajdonított önálló és a párt véleményétől eltérő gondolatok még véletlenül sem fogantak meg a fejemben. Mindenki tudja, hogy a Belváros zsúfoltságának az elmúlt nyolc év népnyúzó szocialista kormányzása az oka. De ennek az emberek kétharmadának felhatalmazása alapján most örökre véget vetünk! Szabadságharcot hirdetünk a dugók ellen! Büszkén jelenthetem, hogy jelenleg azon dolgozunk, hogy a szlovák rendszámmal közlekedő adócsalóknak milyen módon lehetne mindkét sávból buszsávot csinálni. Sőt egyre több útra festünk buszsávot, így a dugó egyre messzebb kerül Budapesttől és a végén elhagyja az országot. Nem rettenünk meg, hogy ha a brüsszeli, berlini vagy akár moszkvai torlódást a nyakunkba varrják, a magyar emberek érdekében kitartunk!

Tarlós István holnap jelenti be a részleteket a Dugo-vics Titusz Tervben, kövessétek az oldalamon!

Baráti üdvözlettel,
Cser-Palkovics András

Ui. Holnap megyek Lázár Janival, nálunk ő az autó szakértő, kiválasztani az új A6-osomat. Kérem a lájkolóimat, hogy az oldalamon szavazzanak arról, hogy milyen extrákat kérjek bele a megkülönböztető jelzés és a lézerblokkoló mellé.
@Nekünk Mohács kell:
Meleg van na :)
Egy kis gondolkodás, és már mehet is az új propaganda, csak nem a prominens egyén beszédíróját tisztelhetjük így korán reggel? ;)
@Cirbi: Ez most egy olyan dicséret, ami sértésnek is kiváló!
Qrva gazdag ez azország! Ilyen fantasztikus képességű igazgatókra telik,mint ez a takonytúró kölök!Hát még a Tábornok ötlete! Vissza viszi Népét a XIX.századba!Már ezért megérte megválasztani!
@Nekünk Mohács kell: bocsánat, igazad van, éreztem én is, de hát nem lehet(ek)ünk elég óvatosak ;)
nem szokott túl eredményes lenni, ha pacekba dicsérünk és magasztalunk akárbárkit :)
Olvastam, de jó! "Csiribiri, csiribiri jó isten, nem hogy lófasz, ló sincsen." Annál több marha az ország útjain, a fővárosházán, a parlamentről nem is beszélve, Felcsúton legalább egy, de az is sok. Nos, magyar testvéreim, itt állunk állván tátott pofával, szaros gatyával. Jó ez nekünk! Jó ez nekünk?
Minden csoda három napig tart?

"Tarlós István főpolgármester utasítására haladéktalanul felfüggesztik a Budaörsi úton május 30-án kialakított buszsáv üzemeltetését."

www.gazdasagiradio.hu/cikk/64410/
Tisztelt Fabius!

Székesfehérváriként zavar a posztod első képe. Fehérvár, na jó, földrajzból gyengébbek kedvéért Székesfehérvár mintegy 500 évig volt a Magyar királyság koronázó városa, királyi temetkező hely és száz évekig királyi székhely (középkorban ez lehetett a "főváros" megfelelője). Ez tény. Buda és Pest hány éve is főváros? Ezek a "fikakemény" tények. Hogy a jövő mit hoz, azt meg sajnos nem tudhatjuk. Ebből kifolyólag Székesfehérvár meglehet hosszabb ideig volt "főváros", mint ameddig Budapest volt és lesz.

Nagyobbik gond az a valóban meglévő Budapest székes-fővárosi "felsőbbrendű", lenéző szemlélet, ami posztodból is árad. Egyetlen példát mondok, és ebből is érthetsz.

Számold meg a Dunán átívelő hidak számát Gönyűtől folyásirányban lefelé Mohácsig. És számold meg azt is, ebből mennyi van Budapesten.

Érted ebből a vízfejet? Mert én értem. Szóval lehet méltatlankodni, de tény, hogy útjaink vasúthálózatunk és sok egyéb hálózatunk Budapest centrikus. Ezen trianon óta rendszerektől függetlenül SENKI sem változtatott. Budapestnek előny (ez ma két milla). Mindenki másnak nem (ez ma 8 milla).

Nem zúgolódok, nem zúglódok. Csak úgy mondom. Én is lehetek patrióta.
@Novbert: @rdos: ez legalább olyan hatékony és végleges megoldás, mint amikor Torgyán doktor naponta oldotta meg az agrárium problémáit -- egyszer, s mindenkorra :)
@rdos: Nem állom meg, hogy gonosz módon oda ne szúrjam: amelyik város képes egy cserpalkót önként főnökéül választani, jobban jár, ha nem hivatkozik a dicső múltra, mert igen éles a kontraszt.
@9mmPara: A Duna sacc 420 km hosszú, hazai szakaszán van híd az alábbi 7 településen:

Vámosszabadi, Komárom, Esztergom, Dunaújváros, Dunaföldvár, Szekszárd és Baja.

A Duna 20-30 km-es fővárosi szakaszán számoltam 9 db-ot.

Nem gonoszkodás. Ma ezek a száraz tények. Erről beszéltem, semmi többről.
@rdos: Én is szeretném ha több híd lenne a dunán.Az hogy Fehérváron nincs híd én is sérelmezem.( Nekünk magyaroknak azaz SZDSZ nek nem kell folyó hídépítéshez, elég egy kis domb is viadukt építéséhez)
En mar csak azt kerdeznem meg, hogy a csilliardokbol felujitott, majd meg jobban felujitani tervezett vasuti palyaval mi a gond? Nem lehet felulni Szfvaron a vonatra es egy ora alatt beerni a parlamentbe? A Deli-tol kozvetlen metro jar a Kossuth terig, nem? Jo, igaz, hogy lehet varni kell egy picit, mert eppen kigyullad a metrokocsi, de meg mindig kb. annyi ido lenne, mint kocsival bearaszolni... Ja, nem kell hozza P+R parkolo sem!!! Vagy cserpalkonak derogal a KOZOSSEGI kozlekedes? Jarjanak gyalog csak az allatok?
@rdos:

"Nagyobbik gond az a valóban meglévő Budapest székes-fővárosi "felsőbbrendű", lenéző szemlélet, ami posztodból is árad."

A poszt Cser-Palkó általam elképzelt lelkiállapotát karikatúrázta ki a levél megírásának pillanatáig, nem az enyémet tükrözi. Ajánlom figyelmedbe az utolsó mondatot:

"a zemberek - még én is - úgy vélekednek, életedben először karakán srác voltál, Bandi!"

35 év "vidékiséget" nem ír felül 4 év "fővárosiság" :-)
@rdos: "A Duna 20-30 km-es fővárosi szakaszán számoltam 9 db-ot."

Ez a 9 híd egyébként az öntökönszúrás példaértékű esete. Mivel Bp-n egy csomó helyen át lehet kelni a Dunán, aki az ország nyugati feléből a keletibe megy, igen jó eséllyel választja a fővárost átkelési pontnak, akkor is, ha egyébként semmi dolga ott. A főfalu lakosai meg szívják a füstjét.
@rdos:

Ami a Kiskörúton túl van, az Mordor, mi ezzel a gond?

:)
Tudjátok, talán ez volt az első normális cselekedet. Mármint visszavenni, ezt az egyébként teljesen agyament ötletet, hogy csináljunk még buszsávot vagy 500 méteren.Remek ötlet, pofon a dugónak:-)) Lett még nagyobb. Nem volt lélekemelő, 12 órás éjszakai műszak után araszolni és nyitott szemmel aludni a volán mögött. Lehet, hogy busszal kéne dolgozni járni, de ennyi luxust megengedtem magamnak, hogy autózzak. Nyertem oda-vissza 2 órát az életemnek.No, meg az alvásnak. Reméljük lesz egynéhány farbarúgás az illetékesnek. Aki ezt kitalálta, annak kéne ott araszolni és nap , mint nap halni meg a az előre egy métert, állni 10 percet szituban.
@9mmPara:

"- Tessék mondani, ez már a végleges?
- Persze! Egyelőre."
hvg.hu/itthon/20110602_cser_palkovics_level_buszsav

"A buszsáv megszüntetése után írt, a főpolgármesternek címzett levélben Cser-Palkovics András felajánlotta a székesfehérvári közlekedési szakemberek segítségét."

2. jó pont :-)
@Fabius: Igazándiból csak a képre nehezteltem, de jó, rendben, poénnak jó.
@capa05: Jól mondod. Duna hidat Fehérvárra! :-)
Az első képen ki az a kis csíra? Valami apuci kedvence, aki már most többet keres a semmihez nem értésével, mint én 1 év alatt a rendes fizetésemmel?
félig OFF:

"Árok Kornél azt mondta, az eddig ismertetett javaslatokból már nem engednek. Javasolta Orbán Viktornak, hogy menjen ki a Kossuth térre, és tartson ott egy szociális konzultációt. Mint Árok Kornél fogalmazott, a kormányfő erre azt mondta, az ötletet majd elmondja a bohócügyi államtitkárának."

orbán "beszari" viktor, ismét nem meri felvállalni a döntései következményeit. Bár, mintha már láttunk volna tőle ilyet. Érdekes lesz majd végignézni, amikor a tűzoltóknak és a rendőröknek végleg elfogy a türelme.
veletek vagyok, verjük szarrá őket!!
@Bergeroth:

"..Orbán Viktor édesanyjának testvére Vitézy Lászlóhoz ment feleségül. Ahhoz a Vitézy nevű dokumentumfilm rendezőhöz, aki, legyen bármilyen kormány is hatalmon, soha nem lett kegyvesztett. Sőt, amikor a Magyar Televízió, a „közszolgálati”, külsős alkotóinak nem tudott fizetni, Vitézy megkapott minden petákot. S most is ott ül a húsos fazék körül, az ő szava szent, amikor az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) pénzeket oszt a filmeseknek. Az ő lánya Vitézy Zsófia, aki HírTV-s műsorvezető, a Magyar Nemzet rovatvezetője, a jobb sorsra érdemesült „Reform” című hetilap egykori főszerkesztője. A hetilap az ő „uralkodása” idején ment csődbe. Nem mellesleg, Orbán egyik gyermekének keresztanyját is tisztelhetjük benne.
Vitézy László második felesége Hankiss Ágnes, aki jelenleg a FIDESZ európai parlamenti képviselője, s akinek édesapja az 1990-ben meghalt, zsidó származású Erdős Péter volt, aki egyébként, élete fénykorában a Magyar hanglemezkiadó Vállalat tejhatalmú uraként tevékenykedett a Kádár rendszerben. „Édesanyja Köves Erzsébet, aki a Nagy Imre perben meggyilkolt Losonczy Géza titkárnőjeként került száműzetésbe 1956-ban, az akkor hatéves Ágnes nevű kislányával, a romániai Snagovba. Első férje, Hankiss Elemér, aki után felvette a Hankiss Ágnes nevet. Hankiss Ágnes második férje Vitézy László filmrendezővel közös gyermekük Vitézy Dávid, a VEKE szóvivője, a BKV Felügyelő Bizottságának volt tagja.”.."
Mekkora poszt ez már. Zseniális írás. Étvágytalan tizenéves fikavadász ez ül waze, lehet még meg is eszi?
süti beállítások módosítása